Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verwijderd
25 Augustus loopt m'n huidige abbo af, wat betekent dat ik hem op 25 mei pas kan verlengen. Nog een klein weekje wachten dus!
Verwijderd
Verwijderd schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 23:41:
Zou iemand misschien foto's kunnen maken (met de k810) van de accessoires die je erbij krijgt? Headset kabels enzo
Eigenlijk ook wel benieuwd naar.
Foto's zijn gemaakt met de k810i, ik heb ze wel verkleind. Ik gebruik een andere (in-ear) headset, bij de k810i zit net als bij de k800i een 'gewone' headset. Verder zit er een usb-datakabel bij, een riempje voor aan je gsm, een thuislader en de software. Er zit een 128mb M2 kaartje in de k810i, die in de k800i niet zat. Maar ja... wat is 128mb...

Verwijderd
zijn trouws die bobeltjes op dat klapje van de lens of is dat gewoon bescherm folie wat je er af kunt halen??
Verwijderd
heb je krasjes bij het cijfer 2? twee van die // en op de joystick?Verwijderd schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 19:43:
[...]
Bij deze... heb ze wel verkleind
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Welke oordopjes zitten erbij dan? in het review van Mobile-review.com staat dat de HPM-70 erbij zitten als ik bij SE.com kijk lijken dat ook in-ear dingen?Verwijderd schreef op zondag 20 mei 2007 @ 10:40:
[...]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Foto's zijn gemaakt met de k810i, ik heb ze wel verkleind. Ik gebruik een andere (in-ear) headset, bij de k810i zit net als bij de k800i een 'gewone' headset. Verder zit er een usb-datakabel bij, een riempje voor aan je gsm, een thuislader en de software. Er zit een 128mb M2 kaartje in de k810i, die in de k800i niet zat. Maar ja... wat is 128mb...
"The handset comes boxed with a stereo-headset - HPM-70 (black)."
[ Voor 14% gewijzigd door Greetoz op 20-05-2007 14:05 ]
https://printcraft3d.nl Protect your BMW! https://BimmerNotify.app
Er zitten gewone oordopjes bij (type HPM-62), niet van die in-ear dingen. Zie ook het persbericht uit februari (bij "inhoud doos"):Greetoz schreef op zondag 20 mei 2007 @ 14:05:
[...]
Welke oordopjes zitten erbij dan? in het review van Mobile-review.com staat dat de HPM-70 erbij zitten als ik bij SE.com kijk lijken dat ook in-ear dingen?
"The handset comes boxed with a stereo-headset - HPM-70 (black)."
http://www.sonyericsson.c...&zone=pc&lm=pc3&prid=7932
De inhoud van de doos kan per land verschillen...
Verwijderd
En de bestpick functie is heel handig!
Verwijderd
nee, was een haartje, ik heb speciaal het folie ervan af gehaald voor de foto, en meteen weer teruggeplaktVerwijderd schreef op zondag 20 mei 2007 @ 13:58:
[...]
heb je krasjes bij het cijfer 2? twee van die // en op de joystick?
Batterij vind ik al 100x beter dan die van de u600.. natuurlijk niet echt realistisch om dat nu te zeggen.. maar viel me op.
Dit is zeg maar mn eerste goeie telefoon met goede camera en mp3 speler, radio..
headset is heel erg handig en werkt goed
Radio werkt ook goed.. probeerde het even op mn kamer (zolder) en kreeg 100% goede ontvangst van CAZ.
Knuppeltje is erg wennen voor mij.. beetje gevoelig.. en je voelt wel dat sommige knoppen die meer gebruikt zullen worden wat steviger en stugger aan voelen, vind ik iig.
Tja wat kan ik zeggen.. verder ben ik echt 100% amateur
Guido
Verwijderd
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verwijderd
Laat maar, 't betekent dus dat ik UMTS bereik heb.. zal de volgende keer beter kijken
Om deze post dan toch een klein beetje nuttig te maken:
Telefoon bevalt goed, alleen gaat het klepje van de camera soms open in mijn broekzak. Ben er verder zeer tevreden over. Vind het echt een stijlvolle telefoon
[ Voor 81% gewijzigd door Empathy op 21-05-2007 10:13 ]
m2 kaartjes kan je voor 38euro al krijgen, zie maar in de pricewatch.
Meestal als je toch geen GPRS/UMTS gebruikt kun je het beter uitzetten. Scheelt weer iets in batterijduur. Ergens bij:Empathy schreef op maandag 21 mei 2007 @ 09:58:
Kan dat uit, of maakt dat niks uit?
Laat maar, 't betekent dus dat ik UMTS bereik heb.. zal de volgende keer beter kijken
Om deze post dan toch een klein beetje nuttig te maken:
...
- Instellingen->Netwerk->Dataconnecties->Voorkeurs service->GSM only
of Verbindingen->Dataconnecties->Voorkeurs service->GSM only
☻/
/▌
/ \
Thanks!Kixtart schreef op maandag 21 mei 2007 @ 13:55:
[...]
Meestal als je toch geen GPRS/UMTS gebruikt kun je het beter uitzetten. Scheelt weer iets in batterijduur. Ergens bij:
Maar dan kun je geen MMS meer ontvangen. Toch?Kixtart schreef op maandag 21 mei 2007 @ 13:55:
[...]
Meestal als je toch geen GPRS/UMTS gebruikt kun je het beter uitzetten. Scheelt weer iets in batterijduur. Ergens bij:
Langere batterijduur is altijd leuk, maar als mensen zo gek zijn om MMS te versturen wil ik die wel graag kunnen ontvangen, zonder eerst naar mn pc te moeten lopen en daar naar een url te surfen om een foto te bekijken.
Software ontwikkelen in de Achterhoek voor leuke klanten door heel Nederland? Klik hier
ja dat gaat via GPRS of umts het is volgens mij ook wel mogelijk via gms(wap) maar dna kost t je een fortuin om er eentje binnen te halen.Empathy schreef op maandag 21 mei 2007 @ 20:00:
MMS gaat toch niet via umts?
Verwijderd
Ik wil een 2 jarig abbonement van niet meer dan € 22.50 per maand.
Het goedkoopste bedrag voor de telefoon wat ik heb gevonden was 14 euro met dit abbonement.
Heeft mischien iemand hier nog leuke aanbiedingen met deze telefoon ergens gevonden?
Bedankt!
ik moet als verstokte nokia gebruiker nog wel erg wennen aan de menutjes - zo heb ik de radio nog niet gevonden, en hoogst irritant, heb ik ook nog niet gevonden waar je de duur van de screensaver kan instellen (en de tijd na welke het beeldscherm op zwart gaat bv).
Maar verder echt ideaal! de foto's zijn mooi, hoewel het wel opvalt dat foto's zonder flits vaak beter zijn dan met (met flits lijken vaak onderbelicht?)
Arie-Kanarie schreef op maandag 21 mei 2007 @ 19:49:
[...]
Maar dan kun je geen MMS meer ontvangen. Toch?
Langere batterijduur is altijd leuk, maar als mensen zo gek zijn om MMS te versturen wil ik die wel graag kunnen ontvangen, zonder eerst naar mn pc te moeten lopen en daar naar een url te surfen om een foto te bekijken.
De content van de MMS ontvangen lukt dan niet meer nee.Empathy schreef op maandag 21 mei 2007 @ 20:00:
MMS gaat toch niet via umts?
Als er een MMS klaar staat voor jou wordt via SMS een bericht naar je telefoon gestuurd. Hier staat in waar de inhoud van het MMS bericht opgehaald kan worden. De telefoon gaat hierna via GPRS of UMTS oid contact maken met die server en de MMS ophalen.
Ik was er bij m'n reactie vanuit gegaan dat het bekend was dat MMS via GPRS/UMTS gaat. Dus als je MMS't of af en toe een ontvangt moet je die settings niet veranderen.
☻/
/▌
/ \
Verwijderd
mischien eens de handleiding door lezenMooneater schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 10:48:
Ik vind het een heerlijke telefoon -- kan er echt alles mee,
ik moet als verstokte nokia gebruiker nog wel erg wennen aan de menutjes - zo heb ik de radio nog niet gevonden, en hoogst irritant, heb ik ook nog niet gevonden waar je de duur van de screensaver kan instellen (en de tijd na welke het beeldscherm op zwart gaat bv).
Maar verder echt ideaal! de foto's zijn mooi, hoewel het wel opvalt dat foto's zonder flits vaak beter zijn dan met (met flits lijken vaak onderbelicht?)
Nou naar lang zitten dubben heb ik hem besteld
bij gsmtrack via ideal duz hoop dat morgen of overmorgen bezorgd wordt
Trouwns netjes de bon via mail in een pdfje
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2007 13:00 ]
oops[message=,noline]Mastakilla schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 11:06[/message]:
[...]
4GB kaartjes zijn er wel (kijk maar op sandisk website) maar ze zullen niet werken (moet hdsd ondersteunen dan ofzo)
prob is dat tot 2GB FAT16 gebruikt kan worden, maar hoger moet je FAT32 gebruiken (en dat is dus die hdsd)
2GB zou geen probleem mogen zijn
dacht toen nog dat ie micro sd kaartjes slikte (die bestaan wel in 4GB)
maar M2 kaartjes heb ik nog maar tot 2GB gezien
ben er echter wel vrij zeker van dat je bij memory stick met exact dezelfde fat16/fat32 barriere zal zitten als met sd kaartjes, dus groter dan 2GB zal ie prolly niet ondersteunen
(http://www.sonyericsson.com/downloads/K810i__AIUG_R1a_NL.pdf - Pagina 78)
(ik moet hem nog kopen)
volgens mij is dat een functie waarmee je je afspraken etc met bijvoorbeeld een online server kan syncen (misschien met exchange etc?)daVeX schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 12:07:
Weet iemand toevallig wat dat "externe synchronisatie met internet" inhoud?
(ik moet hem nog kopen)
en miss niet nuttig maar werd net gebeld dat ik hem kan ophalen
Of webdav? Anyway .. dat is dus eigenlijk mijn vraag .... welk protocol/techniek spreken we hier over bij deze synchronisatie over internet?Greetoz schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 12:20:
[...]
volgens mij is dat een functie waarmee je je afspraken etc met bijvoorbeeld een online server kan syncen (misschien met exchange etc?)
dat kan ik je niet vertellen maar ik heb hem vanavond dan kan ik wel even kijken voor je!daVeX schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 12:28:
[...]
Of webdav? Anyway .. dat is dus eigenlijk mijn vraag .... welk protocol/techniek spreken we hier over bij deze synchronisatie over internet?
Bedankt! Ben benieuwd!Greetoz schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 13:05:
[...]
dat kan ik je niet vertellen maar ik heb hem vanavond dan kan ik wel even kijken voor je!
Verwijderd
Het ging er toen (nog) over of er wel een 2 gig kaartje in de k810 zou kunnenToFast schreef op maandag 21 mei 2007 @ 13:50:
[...]
m2 kaartjes kan je voor 38euro al krijgen, zie maar in de pricewatch.
ging niet zozeer over de prijs
En ook daar ben ik wel benieuwd naar.Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 16:12:
iemand dit internet via bluetooth al geprobeert met de K810?
en ja nu heb ik de tel ook! wat een mooi ding stevig ook! toetsen zijn even wennen maar daarna is het geen prob meer. enige is dat het knopje voor fotos maken wel wat hard ingedrukt moet worden om echt de foto te maken (iig dat idee heb ik kan ook zijn omdat het ook zo'n klein knopje is)
Verwijderd
lijkt me namelijk best wel handig ff de tvgids online op je mobiel bekijken
Verwijderd
ik vind de huidige nokia's met dezelfde functies slomer. ja de oude 3310 met monochrome scherm zal vast sneller zijn. maar ik heb niks te klagen al kwam ik wel van een motorola razr (erg sloomVerwijderd schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 20:15:
Weet iemand misschien of deze telefoon ook zo traag reageert? ik ben altijd een nokia-fan geweest, en ik heb in de afgelopen 8 jaar 1 keer een sony ericsson gehad, en deze was erg langzaam. Is dit ook het geval bij de K810? Zo niet, dan is dit toch mijn eerste keus...
[ Voor 7% gewijzigd door Greetoz op 23-05-2007 20:47 ]
Verwijderd
Ja geprobeert en werkt goed alleen kan ik alleen in mijn kamer ontvangen, weet iemand een dongletje die ver bereik heeft? class 2 ofzo toch? ik ben nu al na 3 meter uit bereikVerwijderd schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 16:12:
iemand dit internet via bluetooth al geprobeert met de K810?
Verwijderd
Verwijderd
Zijn die prijzig?
En zijn die dan ook echt ong. 100 meter, iemand aanraders?
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2007 07:02 ]
Ik denk dat er teveel "storing" uit je pc komt, als je de dongle aan zo;n verleng kabeltje hangt en haalt hem wat weg van andere electronische dingen heb je meer bereik.Verwijderd schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 00:07:
[...]
Ja geprobeert en werkt goed alleen kan ik alleen in mijn kamer ontvangen, weet iemand een dongletje die ver bereik heeft? class 2 ofzo toch? ik ben nu al na 3 meter uit bereik
Verwijderd
Verwijderd
denk het zelf van niet, omdat je dan voor mij gevoel ook drivers nodig hebt voor de externe hd via usb toch?Verwijderd schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 08:36:
weet iemand of je fotos gemaakt met de k810i ook direct via usb op een externe hd kan zetten?
en is daar uberhaupt wel een kabel/converter voor?
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2007 12:48 ]
Verwijderd
Dat is ie al. Het licht 2 meter van de apparatuur weg. Maar als 100 meter kan wil ik dat natuurlijk, ik kan ze alleen moeilijk vinden. heeft iemand class 1 aanraders?Greetoz schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 08:01:
[...]
Ik denk dat er teveel "storing" uit je pc komt, als je de dongle aan zo;n verleng kabeltje hangt en haalt hem wat weg van andere electronische dingen heb je meer bereik.
Verwijderd
3 meter lijkt me wat weinig toch, ik denk dat de telefoon ook wel wat beter kan dan 3 meter.PowerFlower schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 15:42:
Kan niet, want de telefoon zelf is class 2. Wel is het zo dat je met een class 1 dongle iets beter bereik met de telefoon zult hebben, maar de telefoon blijft de beperkende factor. (Ik heb een oude MSI bluetooth 1.0 dongle die class 1 is i.c.m. een K800i, vandaar dat ik dat weet. Toch gebruik ik liever mijn class 2 bt 2.0 dongle omdat dat veel sneller is).
En bestaan er geen class 1 en 2.0 in één dan?
Edit: Ik zag deze: http://www.centralpoint.nl/frame.php?url=http%3A//www.centralpoint.nl/p/Sweex/BT210/Bluetooth_2.0_Class_I_Adapter_USB.html
Er staat usb 1.1 en bluetooth 2.0, Klopt dit? en is het een aanrader?
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2007 18:04 ]
Zelf heb ik een Cellink bta-6030 dongle met deze eigenschappen, hij werkt met Toshiba drivers.
M'n K800 kan ik 2 etages hoger nog met m'n pc verbinden dus een class 1 dongle helpt zeker wel
Voordeel is ook dat je bijv. een bluetooth stereo headset voor je pc kan gebruiken en die headset werkt uiteraard ook prima met de K810.
PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW
Ik zal voortaan wat duurders uitzoekenVerwijderd schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 21:32:
Zijn die dingen zo goedkoop! ik zag ze namenlijk ook voor 30!
PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW
Verwijderd
Verwijderd
thnx nog voor je reply, heb um afgelopen zondag ook gehaald! Heb um alleen naast de camera functie van de n73 gehouden en is ongeveer even snel...MarcoC schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 18:52:
[...]
Volgens mij is de K810i/K800i even snel als de K750i. Stuk sneller dan de N73 in ieder geval.
Eigenlijk niet veel verschil tussen de k750i en deze, alleen dus chillere foto's en ik vind de nieuwe toetsen ook wel relaxed.
Ik hoop alleen dat de batterij-duur nog wel ff omhoog gaat en dat dit alleen de nieuwigheid is, want 35% per dag vind ik toch wel heel erg veel, zelfs als je af en toe een foto maakt.
Marketing, de chips zijn vaak hetzelfde alleen de behuizing is soms gammel of slecht afgewerkt bij B merken.Verwijderd schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 21:49:
Nee maar ik bedoel wat is dan het verschil tussen een duurdere en een geodkope terwijl ze het zelfde bereik hebben en alles.
Zo'n los antennetje zoals bij de Sweex is kwetsbaar, het bereik wordt er niet super goed van ofzo.
net gaan halen bij ritel
349 euro
beter dan die 420 van belcompany
Verwijderd
Specs zijn goed, design is natuurlijk crappy maar dat vinden veel mensen niet zo'n punt bij een BT dongleVerwijderd schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 17:19:
[...]
Er staat usb 1.1 en bluetooth 2.0, Klopt dit? en is het een aanrader?
Via de gewone oplader doet hij het helemaal niet meer en via de USB-kabel slechts af en toe. Met de USB-kabel erin doet hij het sowieso altijd als de telefoon uitstaat, maar dat wil ik natuurlijk weer niet.
Hebben meer mensen hier problemen mee en zo ja, is er al een oplossing voor bekend?
Ik had bluesoleil en heb Widcomm gedownload en geïnstalleerd voor m'n telefoon. Bluesoleil ondersteunt niet alle programma's namelijk, en een programmaatje als Salling Clicker noem ik onmisbaar!!PowerFlower schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 10:56:
[...]
Specs zijn goed, design is natuurlijk crappy maar dat vinden veel mensen niet zo'n punt bij een BT dongleBelangrijker is welke software er bij zit. Ik heb zelf nachtmerries van de Toshiba stack die bij mijn laptop geleverd werd en de chip die daarin zit wordt ook niet ondersteund door BlueSoleil (ik had het zo gehad met het gebrek aan functies en de brakke pairing van de Toshiba stack dat ik op het punt stond $30 uit te geven aan een third party stack!). Meestal zit er Widcomm (prima) of BlueSoleil bij (ook prima), de Toshiba stack zou ik mijden als de pest, en als er niets bij zit ben je aangewezen op je XP stack die vrijwel geen profielen (dus functies) ondersteund. BlueSoleil heeft de voorkeur, ook al omdat je bij de Widcomm geen updates meer gaat krijgen (gelockt op serienummer van de BT chip). Check dat dus voordat je hem koopt
Verwijderd
Lijkt mij een kwestie van garantie-claimen.H3iN schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 14:28:
Ik heb ook een week of 2/3 nu de K810i en bevalt prima (alleen even wennen aan het joystickje, vond het stickje van de w810i toch makkelijker) alleen loop ik nu tegen een GROOT probleem aan, ik kan mijn telefoon namelijk amper meer opladen!
Via de gewone oplader doet hij het helemaal niet meer en via de USB-kabel slechts af en toe. Met de USB-kabel erin doet hij het sowieso altijd als de telefoon uitstaat, maar dat wil ik natuurlijk weer niet.
Hebben meer mensen hier problemen mee en zo ja, is er al een oplossing voor bekend?
Verwijderd
had hetzelfde met mn k750i.. gewoon een keer een nieuwe oplader gekocht en wat misschien ook helpt is de oplader er hard indrukken (laadde op het eind op mbv een elastiek eromheen gewikkeldH3iN schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 14:28:
Ik heb ook een week of 2/3 nu de K810i en bevalt prima (alleen even wennen aan het joystickje, vond het stickje van de w810i toch makkelijker) alleen loop ik nu tegen een GROOT probleem aan, ik kan mijn telefoon namelijk amper meer opladen!
Misschien een handige tip (wat ik iig niet wist, is me nooit verteld oid..) Je moet de oplader niet gewoon recht uit je mobiel trekken, maar hem naar beneden 'klikken'
Iemand die over bovenstaande nog iets zinnigs kan zeggen?daVeX schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 12:07:
Weet iemand toevallig wat dat "externe synchronisatie met internet" inhoud?
(ik moet hem nog kopen)
Thnx!
Zou iemand die deze telefoon reeds heeft eens een indicatie kunnen geven op over de opstarttijd van een java applicatie (bijvoorbeeld opera mini: http://www.operamini.com/...csson/sonyericsson_k800i/)?
[ Voor 11% gewijzigd door daVeX op 26-05-2007 18:05 ]
net opera duurt een kleine 2.5 seconde dnek ikdaVeX schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 18:03:
Hoe zit het trouwens met de snelheid van het opstarten van een java appicatie? Ik wil bijvoorbeeld de java versie van opera mini installeren en verwacht deze regelmatig te gebruiken. Ook zoek ik nog een alternatieve RSS/Atom-reader op basis van java. Als de opstarttijd er lang is, overweeg ik misschien toch maar een telefoon met het Symbian OS (nog geen idee welke).
Zou iemand die deze telefoon reeds heeft eens een indicatie kunnen geven op over de opstarttijd van een java applicatie (bijvoorbeeld opera mini: http://www.operamini.com/...csson/sonyericsson_k800i/)?
misschien wel minder
trouwens zit dat camera klepje bij jullie ook btje los? of nouja los, je kan het btje bewegen zeg maar...
[ Voor 10% gewijzigd door Greetoz op 26-05-2007 20:12 ]
Verwijderd
Verwijderd
ik dacht namelijk mooi makkelijk pc aan, via de tel. verbinding maken en klaar is kees nix meer invullen/verbinding klikken op de pc maar direct aan de slag met de phone explorer of ander syc. programma. Is dat mogelijk via bluetooth zo, ja hoe dan en waarmee?
duz meer plug and play en niet klik hier instelling daar.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2007 01:42 ]
Verwijderd
Kan dit alleen met een M2 kaartje of zijn er ook nog goedkopere merken op de markt?
Zoja welk merk/type kaartje.
Bedankt!
Alleen met de m2 kaarten van Sandisk/Sony geloof ikVerwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 16:32:
Ik wil graag mijn geheugen van mijn k810i uitbreiden.
Kan dit alleen met een M2 kaartje of zijn er ook nog goedkopere merken op de markt?
Zoja welk merk/type kaartje.
Bedankt!
Net 2 GB gekocht, damn wat een opluchting vergeleken met de 128 MB standaard
XBO Gamertag: BeerkeeperNL
zeker beter idd ik 1 gb aangezien ik er toch nooit muziek op luister en 1100 fotos is voldoende vind ikFoutTM schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 16:50:
[...]
Alleen met de m2 kaarten van Sandisk/Sony geloof ik
Net 2 GB gekocht, damn wat een opluchting vergeleken met de 128 MB standaard
en over het online syncen Davex, zover ik kan zien kan je een "database" connectie maken ik heb verder geen idee hierover vind ik ook niks in de handleiding etc
[ Voor 16% gewijzigd door Greetoz op 29-05-2007 16:58 ]
Verwijderd
M2 wordt ook door sony gemaakt hoor, ik heb namelijk een SE W610i met een megeleverde 512mb M2 van sony.Greetoz schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 16:58:
[...]
zeker beter idd ik 1 gb aangezien ik er toch nooit muziek op luister en 1100 fotos is voldoende vind iken idd M2 wordt volgens mij alleen gemaakt door sandisk
...
Dat is SyncML - zie http://en.wikipedia.org/wiki/SyncML. Je kunt er verbazingwekkend weinig mee. Ik zit eigenlijk te wachten tot Google het gaat gebruiken.daVeX schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 11:38:
[...]
Iemand die over bovenstaande nog iets zinnigs kan zeggen?
Thnx!
Verwijderd
Ik heb nog een k800i in gebruik voor mijn prepaid, ik moest erg wennen aan de 'looks' van de k810i, de k800i vind ik sjieker, maar nu ik eraan gewend ben is de k810i toch wel iets moderner, de toetsen zijn erg fijn je zult wbt menu en software geen verschillen kunnen ontdekken, het enige grote voordeel vind ik dat de 'bult' achterop weg is, en dat alle accesoires (docking/headset/etc.etc.) gewoon werken omdat de fastport hetzelfde is.nvanthoff schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 23:07:
Ik heb nu nog een K800i... Ben er erg tevreden over op het feit na dat mijn joystick niet meer zo optimaal werkt. Nu krijg ik een nieuw zakelijk abonnement (de K800i is privé). Word ik er blijer van als ik een K810i koop? Oftewel, zijn er oud K800i eigenaren die de K810i hebben gekocht en dus een goede vergelijking kunnen maken?
Leuk is de optie track id, je houd je gsm bij een radio of box waar een liedje speelt en enkele seconden later weet je welk liedje het is! Kost je wel een paar tellen gprs maar dat valt allemaal wel mee, een leuke optie!
Foto / film kwaliteit is gelijk aan de k800i, evenals het geluid wanneer je mp3 speelt.
Uhh dat is gewoon sandisk met het sony logoVerwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 18:02:
[...]
M2 wordt ook door sony gemaakt hoor, ik heb namelijk een SE W610i met een megeleverde 512mb M2 van sony.
Verwijderd
Waarom zouden ze er een sony stikkertje opdoen?? En op de site van Sony staat tie ook gewoon!Greetoz schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 18:32:
[...]
Uhh dat is gewoon sandisk met het sony logokomt uit dezelfde fabriek met ander stickertje
iig dat was altijd bij de pro-duo's zo kan me niet voorstellen dat het opeens anders is.
Omdat ze ze zelf niet maken misschien?Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 19:39:
[...]
Waarom zouden ze er een sony stikkertje opdoen?? En op de site van Sony staat tie ook gewoon!
Back on topic! Inmiddels heb ik ook een k810i aangeschaf. I.c.m. met een orange abonnement van 2 jaar was hij gratis, dat aanbod kon ik niet weerstaan. Voor mij was het best wel een cultuurshock om over te stappen naar de 810. Mijn vorige telefoon was namelijk een Nokia 6610i van 3 jaar geleden
Ik heb hem ondertussen twee dagen en ik kan eigenlijk alleen maar positieve punten van de telefoon bedenken. In de eerste plaats ziet hij er gewoon super mooi uit. Elke keer dat ik hem weer in m'n handen heb valt me dat op. Mooie nette afwerking. De kleine toetsjes vind ik best stijlvol, en wat me ook aanspreekt is dat de bijbehorende cijfers/letters onder een doorzichtig laagje kunstof zitten, zodat ze niet kunnen slijten.
De mogelijkheden van de 810i zijn ook zoveel groter dan mijn oude Nokia. Als je ziet wat je allemaal kan doen met de foto-functie. Ongelofelijk! Er zit zelfs een programmaatje bij waarmee je foto's van gezichten kunt maken en die vervolgens kunt vervormen zodat je allerlei gekke bekken krijgt. Briljant.
Radio luisteren gaat perfect, thema's op internet zoeken om je telefoon elke dag een ander sfeertje te geven is ook super. Ik heb er nu een mooi HL2 thema opzitten. MP3's moet ik er nog opzetten... maar ik denk dat dat ook wel goed zit.
Wat me vooralsnog positief opvalt is dat de batterij het goed uithoudt. Ik heb de schermhelderheid naar 50 % gezet en UMTS uitgezet. Na een dag gebruik geeft hij nog 90 % batterij aan. Dat gaat lekker.
Enige wat me wel een klein beetje stoort is dat de kwaliteit van het bellen niet zo goed is als die van m'n 3 jaar oude Nokia. De gesprekspartner klinkt een beetje dof en alsof hij/zij van verweg komt. Ik heb al beetje gespeeld met het volume, maar het wordt er niet beter op. Aan de andere kant is het ook niet dramatisch slecht, maar dit viel me wel tegen.
Ik besef dat ik nog maar 30 % van de mogelijkheden van de tel gebruik, en ik heb ook veel zin om hem helemaal te gaan leren kennen.
Voor iedereen die net als ik een ouder model mobiel heeft, niet wachten, maar gelijk naar de winkel!
Verwijderd
Jep, 3G = Umts. Daar moet je dus 'alleen GSM' kiezen, dan is umts automatisch uit.Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 21:27:
Hoe zet je umts uit? is dat bij instellingen>verbindingen>mobiele netwerken>GSM-/3G-netwerken?? -alleen gsm-, of is er dan nog iets wat uit kan?
Die Track ID is wel cool, vraag me af hoe het werkt... Weet iemand trouwens wat het kost per keer dat je gebruik maakt van de dienst? Volgens mij betaal je alleen het dataverkeer dat je genereert maar hoeveel is dat per nummer?
Groot gedeelte van de K800i posts in deja-vu hierLorn schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 15:09:
Ik heb de telefoon nou net een dag en heb het eerste minpunt aan de telefoon ontdekt. Ik heb geen zaklamp meerDat was onverwacht een van de meest gebruikte opties van mijn K750i... ga ik echt wel missen vrees ik tenzij hier iemand me kan vertellen dat ik het over het hoofd zie!
Klopt, de Xenon flash kan natuurlijk niet aan blijven. Wel is er een java appje, Torch, dat het AF lichtje aan zet. Da's wel oranje maar tenminste nog iets
Verwijderd
Je kan ook kiezen voor een wit scherm als zaklamp functie, maar dit is lang niet zo fel als de "torch" functie.
De W800i verdwijnt in de kast, en ben zeker van plan om weer een Sony Ericsson te nemen. Het bevalt gewoon zeer goed.
Nu twijfel ik dus ook nog tussen de K800 en de K810. Heb vele reviews van beide gelezen, maar vind het design van de 810 net wat mooier dan de K800.
Dus ik denk ik dat die ga nemen. Ook met z'n mooie vele functies (ok, bijna dezelfde als de K800).
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Verwijderd
Ik heb het idee als ik die torch start dat mijn tel er op vastloopt, hebben meer mensen hier last van??brrrt schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 21:41:
de torch is zeker een mooie applicatie, het geeft even veel licht als een LED lampje, alleen dan in 't oranje.
Je kan ook kiezen voor een wit scherm als zaklamp functie, maar dit is lang niet zo fel als de "torch" functie.
Owjah en hoe krijg je java appez en games in landschape modes of kan dat alleen maar met foto's en de standard netfront browser van SE?
Om games in landscape modus te krijgen lukt je niet. Dit moet in de instellingen van het spel staan. Zo is bij mij Lemmings automatisch in landscape, en de meeste andere spellen gewoon staand...Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2007 @ 09:24:
[...]
Ik heb het idee als ik die torch start dat mijn tel er op vastloopt, hebben meer mensen hier last van??
Owjah en hoe krijg je java appez en games in landschape modes of kan dat alleen maar met foto's en de standard netfront browser van SE?
Ik zou niet weten waarom iemand nog de K800 zou kopen. Of iemand moet de k810 echt lelijk vinden. Prijsverschil is volgens mij ook niet zo groot. De K800 heeft technisch gezien in ieder geval geen enkel voordeel.[b][message=28140164,noline]en de K810. Heb vele reviews van beide gelezen, maar vind het design van de 810 net wat mooier dan de K800.
nickdekruijk.nl Websites & Fotografie
Verwijderd
jammer, waar heb je die lammings trouwns vandaan??brrrt schreef op maandag 04 juni 2007 @ 10:11:
[...]
Om games in landscape modus te krijgen lukt je niet. Dit moet in de instellingen van het spel staan. Zo is bij mij Lemmings automatisch in landscape, en de meeste andere spellen gewoon staand...
heel goed zoeken op lemmings.jarVerwijderd schreef op maandag 04 juni 2007 @ 16:20:
[...]
jammer, waar heb je die lammings trouwns vandaan??
Uiteindelijk heb ik een torrent gedownload waar 150 spellen in zaten (ik weet alleen even niet welke versie mijn uiteindelijke Lemmings had, bij de andere versies was 't beeldformaat niet voor de K800/K810)
Verwijderd