Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:59

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

renskoenraadt schreef op maandag 14 mei 2007 @ 13:15:
[...]

Miss wel juist met de mensen die de telefoon bij een abonnement nemen! Je denkt toch cker niet dat je goedkoper uit bent als je de telefoon bij een abo krijgt dan ipv je em los in de winkel koopt?! Dat zou ik wel erg naief van je vinden... Je betaald je telefoon altid, hoe dan ook, en met een abo betaal je er omgerekend meer voor dan als je em in een keer los in de winkel aanschaft ;)
Juist... Maar die abonnementskosten betaal je sowieso ook wel, als je geen sim-only neemt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renskoenraadt
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 20:56

renskoenraadt

Like No Other

MikeyMan schreef op maandag 14 mei 2007 @ 13:18:
[...]

Juist... Maar die abonnementskosten betaal je sowieso ook wel, als je geen sim-only neemt...
Klopt, maar dan nog is een abo met een nieuwe telefoon duurder dan een losse telefoon en sim-only, trust me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renskoenraadt

renskoenraadt

Like No Other

CLB schreef op maandag 14 mei 2007 @ 13:18:
Mwah:

SonyEricsson K810 kost los in de winkel 500,-
SonyEricsson K810 is gratis bij 'n 2 jarig 30,- abbo --> 600,-

Dan kun je voor optie 1 gaan en 'm los kopen voor 500,- alleen heb je dan nog geen 'beltegoed'
Bij optie 2 betaal je uiteindelijk 100,- meer voor je toestel en geblaat maar je hebt wel 'beltegoed'

't Is maar net hoe je 't bekijkt natuurlijk ;)

Zelf zou ik alleen 'n simlockvrije telefoon kopen als ik 'n sim-only had afgesloten.
Voor de rest verleng ik m'n abbo's gewoon in de winkel en kies er 'n telefoontje bij uit!
Hmm, ik heb dan toch wel andere dingen gelezen, bij de MM (jaja :P ) staat de telefoon er voor 389 in het systeem, en daar komen dus géén kosten meer bij... simlock-vrij overigens. Dus dan zou je wel goedkoper uit komen, omdat je dan nog 200 euro aan ruimte hebt voor sim-only, dus dat zou 8 euro per maand zijn. En niet te vergeten natuurlijk dat een sim-only véél lagere kosten heeft qua cent/minuut en cent/sms dan een abo+telefoon actie :)

[ Voor 14% gewijzigd door renskoenraadt op 14-05-2007 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

renskoenraadt schreef op maandag 14 mei 2007 @ 13:27:
[...]

Hmm, ik heb dan toch wel andere dingen gelezen, bij de MM (jaja :P ) staat de telefoon er voor 389 in het systeem, en daar komen dus géén kosten meer bij... simlock-vrij overigens. Dus dan zou je wel goedkoper uit komen, omdat je dan nog 200 euro aan ruimte hebt voor sim-only, dus dat zou 8 euro per maand zijn.
Dat is dus onzin...
Stel dat het toestel 389 euro is... Gratis met een 30e/m abbonnement... Voor 2 jaar... is 720 euro totaal...

Met simonly wordt het abonnement de helft goedkoper... Wordt dus 749 over twee jaar...
Ergo; het hangt nogal af van de prijs van het geheel en je abonnement...

8 euro in de maand voor simonly is geen reet...
En niet te vergeten natuurlijk dat een sim-only véél lagere kosten heeft qua cent/minuut en cent/sms dan een abo+telefoon actie :)
Dat is natuurlijk al verdisconteerd...

[ Voor 17% gewijzigd door MikeyMan op 14-05-2007 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
renskoenraadt schreef op maandag 14 mei 2007 @ 13:27:
[...]
Hmm, ik heb dan toch wel andere dingen gelezen, bij de MM (jaja :P ) staat de telefoon er voor 389 in het systeem, en daar komen dus géén kosten meer bij... simlock-vrij overigens.
Ik geef maar 'n voorbeeld ;)

Kosten voor bellen per minuut/ sms zijn bij 'n Sim-only hoger dan 'n normaal abbo.
Je kan dan wel de helft van je abbo-kosten hebben, maar je kunt ook minder lang bellen
en minder smsjes sturen met 'n sim-only abbo... Trust me ;)

2 jaar lang 30 euro per maand en telefoon gratis: 720,-
2 jaar lang 15 euro per maand en telefoon 400,-: 700,-

Ook bel en sms je bij 'n Sim-only abbo nog minder dan bij 'n normaal abbo dus...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

2 jaar 30 euro is geen 600 euro hoor... 12 maanden in een jaar sinds de romeinen... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greetoz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:32
We gaan nu wel erg offtopic!, heeft iemand hem al :P?

https://printcraft3d.nl Protect your BMW! https://BimmerNotify.app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
MikeyMan schreef op maandag 14 mei 2007 @ 13:38:
2 jaar 30 euro is geen 600 euro hoor... 12 maanden in een jaar sinds de romeinen... :P
:Z

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Greetoz schreef op maandag 14 mei 2007 @ 14:08:
Hoezo offtopic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
mwahja is alleen maar abbo-gepraat ipv bv. over de specs van de K810 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empathy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-09 12:38

Empathy

Extreme Audio

Ik heb 5 minuutjes geleden een mailtje gekregen dat ze m'n contractzooi ontvangen hebben. Dan moet ik nog eventjes betalen en dan zal ik hem morgen of overmorgen hopelijk wel binnen krijgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renskoenraadt

renskoenraadt

Like No Other

Haha, tsja, wat wil je er nog over zeggen als nog niemand em in handen heeft gehad? Of miss wel gehad, maar dat deze weer terug is gegaan? De specs staan op legio sites en ook nog een op legio sites van de k800i, met uitzondering van de PhotoFix functie! (Die moet je er dan maar ff bijdenken)

Enne, praten over een abo is toch zker wel een essentieel onderdeel voor het kopen van een telefoon, daar kan je euze zomaar op staan of vallen (te duur -> niet kopen ondanks zn goede specs, te goedkopp (?) -> ach je weet wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

5 minuten geleden besteld! bij CP.
Ik houd jullie op de hoogte. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Order is meteen ontvangen en het product is onderweg...
Zou het morgen!!! :*) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Ik heb net m'n contract verlengd...

Heb de 810 ff uitgesteld, en ben voor een WII gegaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben benieuwd naar jullie eerste ervaringen met het toestel, en hoe de knopjes aanvoelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel7
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:41
Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2007 @ 16:42:
De Order is meteen ontvangen en het product is onderweg...
Zou het morgen!!! :*) ?
Nou een uur geleden nog meer dan 100 stuks op voorraad bij cp, dus ik wilde vanavond mooi via Ideal bestellen (heb op het werk helaas de random reader niet) en wat denk je: nu al uitverkocht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empathy

Empathy

Extreme Audio

Stimpy1978 schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 17:21:
Nou ben benieuwd of ze hem maandag bij mij thuis bezorgen. bij GSM.nl claimen ze dat hij voorradig is (terwijl op de site staat dat hij er nog niet is).
Nou, heb je dat ding nu al een keer ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maikel7 schreef op maandag 14 mei 2007 @ 17:07:
[...]

Nou een uur geleden nog meer dan 100 stuks op voorraad bij cp, dus ik wilde vanavond mooi via Ideal bestellen (heb op het werk helaas de random reader niet) en wat denk je: nu al uitverkocht!
Ik heb inderdaad een beetje geluk misschien :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:27
Ik ben sowieso erg benieuwd naar de eerste reacties van de mensen die binnenkort een 810i binnenkrijgen. Ik zit namelijk in een lichte innerlijke tweestrijd :).

Na 3 jaar trouwe dienst is het tijd voor een vervanger van mijn 6610i. Ben er nooit ontevreden over geweest, maar als je ziet wat de nieuwere telefoons allemaal kunnen, is het tijd voor een overstap. Wat ik belangrijk vindt voor mijn nieuwe telefoon zijn eigenlijk 3 dingen. De radio moet buitengewoon goed zijn. Ik vind het heerlijk om in de trein, tijdens het sporten enz lekker naar de radio te luisteren. Ook moet de geluidskwaliteit van MP3's etc goed zijn.

Ten tweede lijkt het me super om handig en snel te kunnen internetten op je telefoon. Hier snap ik een paar dingen niet. Volgens de SE site hebben zowel de 800i als de 810i namelijk UMTS. Maar in de winkels waar ik geweest ben, vertelden ze allemaal dat je op een 800i/810i alleen via GPRS kan internetten? Ben ik nou zo dom, of wat? Als het alleen via GPRS kan is dat namelijk wel een groot nadeel voor mij. En is er voor de 8(1)00i ook zoies als outlook, 'mini-word' etc?

Ten derde is het wel gaaf om mooie foto's te kunnen maken. Als ik alles lees hier op GOT dan zit dat bij de 800i prima in orde.

Denken jullie dat met deze 'wensen' de 810i wat me voor is? 2 van de 3 winkels raadde mij namelijk niet de 800i, maar de Nokia N73 aan. De voordelen daarvan: in ieder geval UMTS voor het internetten (web 'n walk waarschijnlijk), Symbian: veel software beschikbaar, waaronder TOM TOM.

Lastige keuze dus.... Als iemand ervaring heeft met beide telefoons, ik ben erg benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind zelf de n73 te dik...
En ik vind sony ericsson gewoon goeie stevige mobieltjes.
En het menu van n73 voor als je een smsje wilt tiepen duurt eeuwen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renskoenraadt

renskoenraadt

Like No Other

Empathy schreef op maandag 14 mei 2007 @ 17:11:
[...]

Nou, heb je dat ding nu al een keer ontvangen?
Hahaha, jah, ben eigenlijk ook wel benieuwd!
Requiem19 schreef op maandag 14 mei 2007 @ 19:00:
Ik ben sowieso erg benieuwd naar de eerste reacties van de mensen die binnenkort een 810i binnenkrijgen. Ik zit namelijk in een lichte innerlijke tweestrijd :).

Na 3 jaar trouwe dienst is het tijd voor een vervanger van mijn 6610i. Ben er nooit ontevreden over geweest, maar als je ziet wat de nieuwere telefoons allemaal kunnen, is het tijd voor een overstap. Wat ik belangrijk vindt voor mijn nieuwe telefoon zijn eigenlijk 3 dingen. De radio moet buitengewoon goed zijn. Ik vind het heerlijk om in de trein, tijdens het sporten enz lekker naar de radio te luisteren. Ook moet de geluidskwaliteit van MP3's etc goed zijn.

Ten tweede lijkt het me super om handig en snel te kunnen internetten op je telefoon. Hier snap ik een paar dingen niet. Volgens de SE site hebben zowel de 800i als de 810i namelijk UMTS. Maar in de winkels waar ik geweest ben, vertelden ze allemaal dat je op een 800i/810i alleen via GPRS kan internetten? Ben ik nou zo dom, of wat? Als het alleen via GPRS kan is dat namelijk wel een groot nadeel voor mij. En is er voor de 8(1)00i ook zoies als outlook, 'mini-word' etc?

Ten derde is het wel gaaf om mooie foto's te kunnen maken. Als ik alles lees hier op GOT dan zit dat bij de 800i prima in orde.

Denken jullie dat met deze 'wensen' de 810i wat me voor is? 2 van de 3 winkels raadde mij namelijk niet de 800i, maar de Nokia N73 aan. De voordelen daarvan: in ieder geval UMTS voor het internetten (web 'n walk waarschijnlijk), Symbian: veel software beschikbaar, waaronder TOM TOM.

Lastige keuze dus.... Als iemand ervaring heeft met beide telefoons, ik ben erg benieuwd :)
Het is eigenlijk een heel simpele keuze:

De k800i/k810i hebben wel degelijk UMTS, ik heb zef de k800i en als je die openmaakt (niet alleen het batterij klepje, maar heel de achterkant staat er met grote letters UMTS naast de speaker;
De camera van de k800i is vele malen beter dan de nokia, scherper, heldereder, meer contrastrijk, met een echte led-flitser;
De radio is er sterk, hangt uiteraard af van waar je je bevind en naar welk station je dan luistert uiteraard, maar over het algemeen en met de grotere radio stations heb ik nooit problemen, geldt tevens voor de mp3's uitstekende kwaliteit, doet niet onder voor een goede mp3-speler van `200 euro als een samsung/sony/instap-klassen iaudio. Zeker niet met bijvoorbeeld Sennehiser CX300 oordopes er aan vast geknoopt via het verleng stukje van de HPM-70 headset.

Helaas heb ik nog geen kennis gemaakt met features als mini-word etc. miss kan t wel, echter ben ik daar niet van op de hoogte. Tom-Tom weet ik ook niet.

Dus vor de foto kwaliteit, de mp3-speler en het UMTS hoef je het zeker niet te laten zitten, iig niet als ik naar de k800i kijk.

p.s. Ben ik hier de enige die eigenlijk het model, met uitzondering van de dikte en het uitsteken van het cameraklepje de k800i mooier vond? Ik vind het numerieke gedeelte eigenlijk maar niks...iets té spacy...

[ Voor 3% gewijzigd door renskoenraadt op 14-05-2007 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
renskoenraadt schreef op maandag 14 mei 2007 @ 21:05:
[...]
Helaas heb ik nog geen kennis gemaakt met features als mini-word etc. miss kan t wel,
Ben benieuwd of er 'n Java-app is die dit kan ofzo.. Nu typ ik alles in 'n mms die ik opsla als 'concept'
echter ben ik daar niet van op de hoogte. Tom-Tom weet ik ook niet.
TomTom werkt niet op zo'n mobieltje! Werkt alleen op Windows Mobile en Symbian-phones!
Wel kun je navigeren door bijvoorbeeld de software te gebruiken van nav4all.nl :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renskoenraadt

renskoenraadt

Like No Other

Bij deze dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Neuhoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flitsbuis _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:23

jep

Ik heb gespeelt met 't bloggen naar blogspot. Da's best leuk. Probleem is alleen dat nadat mijn telefoon (for some reason) opnieuw moest worden ingesteld, die settings van blogspot (zo'n uniek nummer) weg waren. Hoe kan ik nu weer naar mijn oude blogspot account bloggen? Ik kan nergens mijn settings vinden. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

En dat heeft wat te maken met een K810i????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jep

jep

MikeyMan schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 09:30:
En dat heeft wat te maken met een K810i????
Ja? Anders post ik het hier niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empathy

Empathy

Extreme Audio

Hoe bevalt ie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jep

jep

Nouja, de K800 in dit geval, maar die is het zelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Die is niet hetzelfde en het topic gaat daar niet over...
Er zijn zat topics over de k800... Zoek daarin of stel daar je vraag, NIET hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empathy

Empathy

Extreme Audio

Vandaag versturen ze m'n k810i *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazz1980
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 22:44

kazz1980

Goh... Ik hier?

Grrr... denk ik weer een mooie mobiel gevonden te hebben... OOK al niet compatible met mijn TomTom en/of Palm Lifedrive :( Ben het een beetje zat!

hier stond iets interessants, maar het is even weg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Hoezo, niet compatible met tomtom? Wedden van wel?
Betere bluetooth support dan SE ga je niet vinden...

[ Voor 35% gewijzigd door MikeyMan op 15-05-2007 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazz1980

kazz1980

Goh... Ik hier?

STaat niet vermeld op de site van TomTom en er zijn redelijk wat SE mobielen die er wel op vermeld staan en waarvan getest is dat ze NIET volledig compatible zijn, waaronder de K800i... dus...

[ Voor 5% gewijzigd door kazz1980 op 15-05-2007 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Vreemd he, dat ie niet vermeld staat... Niemand heeft hem nog... k800 werkt trouwens ook prima...

En zoals eerder vermeld... Ga met je spul onder je arm naar de telefoonwinkel en probeer het uit...

[ Voor 34% gewijzigd door MikeyMan op 15-05-2007 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazz1980

kazz1980

Goh... Ik hier?

MikeyMan schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 10:14:
Vreemd he, dat ie niet vermeld staat... Niemand heeft hem nog... k800 werkt trouwens ook prima...
Klopt... dat vond ik ook niet zo vreemd.. maar ik lees hier dat het feitelijk gewoon een vernieuwde versie is van de K800, en met de K800i kun je geen SMS verzenden en ontvangen mbv de TomTom... En das nou net wel handig (al ben ik er nog niet geheel uit of ik het echt een must vind...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 17:20

amphora

Websites & Fotografie

Bedoel je TomTom op de telefoon zelf installeren? Of heb je een losse TomTom GO ofzo?

Tomtom op de telefoon zelf zal in ieder geval niet gaan nee.

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazz1980

kazz1980

Goh... Ik hier?

ik heb een tomtom Go 910... deze kan o.a. SMSjes voorlezen. dat leek me wel handig - maar met de K800i kan dat dus niet... en dus wellicht met deze ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Volgens mij werkt dat wel gewoon met de k800 hoor... Maar dat zal ik van het weekend even proberen uit te vinden... Of heb je het zelf al geprobeerd?

Ben zelf trouwens absoluut niet gecharmeerd van de text-to-speech functie... Het maakt het navigeren onnodig lastig imo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ococ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-01-2022
2call heeft het toestel ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazz1980

kazz1980

Goh... Ik hier?

MikeyMan schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 12:28:
Volgens mij werkt dat wel gewoon met de k800 hoor... Maar dat zal ik van het weekend even proberen uit te vinden... Of heb je het zelf al geprobeerd?

Ben zelf trouwens absoluut niet gecharmeerd van de text-to-speech functie... Het maakt het navigeren onnodig lastig imo...
Volgens de site van tomtom zelf zou het niet kunnen met de K800... zou vreemd (maar wel gustig!) zijn als het toch werkt...

De text-to-speech kun je geheel configureren naar eigen wensen (wat wel en wat neit uitspreken). Ikzelf heb de meeste opties aan... kijk het liefst zo min mogelijk naar dat schermpje omdat je dan even het verkeer mist - dus dan is het handig als alles uitgesproken wordt... Ben er super tevreden mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ococ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-01-2022
iemand al het toestel ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

ococ schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 15:13:
iemand al het toestel ontvangen.
Neem aan dat het niet veel zin heeft om dat elke drie uur te vragen... Komt vanzelf wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renskoenraadt

renskoenraadt

Like No Other

De 3 uur zijn inmiddels alweer om! Iemand het toestel al..? ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag niks gekregen! Op naar morgen! alleen dan ben ik nog in zeeland op vakantie ook O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empathy

Empathy

Extreme Audio

Als het goed is krijg ik 'm ook morgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wanneer en waar heb jij 'm dan besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empathy

Empathy

Extreme Audio

Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 23:21:
wanneer en waar heb jij 'm dan besteld?
Vrijdag bij gsmtrack.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora

amphora

Websites & Fotografie

Ik krijg em ook vandaag volgens gsmtrack.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17-09 09:01
Jammer dat deze weer max 1 gig aankan :( . Daar kan ik dus niets mee omdat ik mn telefoon ook veel voor muziek gebruik, daar is de w850 met 4gig die ik nu heb perfect voor, maar ik wil eigenlijk wel een wat betere camera vandaar dat deze weer interessant is..Waarom maken ze niet ff een telefoon met een goede camera waar evengoed 4 gig ofzo in kan en waarmee je behoorijk muziek kan afspelen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel7
  • Laatst online: 12:41
Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 22:16:
Vandaag niks gekregen! Op naar morgen! alleen dan ben ik nog in zeeland op vakantie ook O-)
Heb toevallig gistermorgen ook bij CP besteld, hij was gelukkig weer op voorraad!, en hij is verzonden volgens de site. Ik hoopte dat ie vandaag aan zou komen, maar jij hebt al langer moeten wachten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora

amphora

Websites & Fotografie

jap85 schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 08:59:
Jammer dat deze weer max 1 gig aankan :( . Daar kan ik dus niets mee omdat ik mn telefoon ook veel voor muziek gebruik, daar is de w850 met 4gig die ik nu heb perfect voor, maar ik wil eigenlijk wel een wat betere camera vandaar dat deze weer interessant is..Waarom maken ze niet ff een telefoon met een goede camera waar evengoed 4 gig ofzo in kan en waarmee je behoorijk muziek kan afspelen |:(
Volgens mij kan er 2GB in hoor, kon de K800i ook. 4GB zou theoretisch ook kunnen maar die geheugen kaartjes zijn er (nog) niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastakilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-08 11:51
[message=,noline]amphora schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 10:08[/message]:
[...]

Volgens mij kan er 2GB in hoor, kon de K800i ook. 4GB zou theoretisch ook kunnen maar die geheugen kaartjes zijn er (nog) niet.
4GB kaartjes zijn er wel (kijk maar op sandisk website) maar ze zullen niet werken (moet hdsd ondersteunen dan ofzo)
prob is dat tot 2GB FAT16 gebruikt kan worden, maar hoger moet je FAT32 gebruiken (en dat is dus die hdsd)
2GB zou geen probleem mogen zijn

[ Voor 3% gewijzigd door Mastakilla op 16-05-2007 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora

amphora

Websites & Fotografie

offtopic:
Grrrr... TPG/PTT/TNT is traag vandaag :(

Edit: lol. nog geen 5 minuten later: dingdong! :)

[ Voor 37% gewijzigd door amphora op 16-05-2007 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CNN: Breaking news

Live review form amphora :P

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2007 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Sadist dat het is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ow ik zie dat er nog geen verbinding is. dan gaan we ff naar de reclame :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

die dingdong, was zn buurvrouw die om suiker kwam vragen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mastakilla schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 11:06:
[...]

4GB kaartjes zijn er wel (kijk maar op sandisk website) maar ze zullen niet werken (moet hdsd ondersteunen dan ofzo)
prob is dat tot 2GB FAT16 gebruikt kan worden, maar hoger moet je FAT32 gebruiken (en dat is dus die hdsd)
2GB zou geen probleem mogen zijn
als je kaartjes kiest met grotere capaciteit dan zal het waarschijnlijk werken. Alleen het nadeel is als je het kaartje beetje vol hebt staan dat de telefoon dat trager zal worden (bij gebruik van mp3 e.d)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

RonnieB82 schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 17:17:
Mjah, dan istie dr al een aardige tijd sweet sugar love aan het geven zeg... :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora

amphora

Websites & Fotografie

RonnieB82 schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 17:17:
Hehe... Maar om aan alle speculaties een eind te maken: De K810i is binnen!

Ben nu nog ff aan het spelen... Later meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empathy

Empathy

Extreme Audio

Kutje.. de postbode gemist.. dus niet eerder dan vrijdag :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renskoenraadt

renskoenraadt

Like No Other

Damn, dacht ik ff de eerste te zijn! Maargoed, ook hier is hij inmiddels binnen! Vandaag gekocht bij de Belcompany, daar is hij gratis icm een flex30 1 jaar en internet pocket totaal plus (€20).

Hij werkt echt als een zonnetje, menu is 10x sneller dan die van de k800i, alhoewel er geen noemenswaardige veranderingen zijn, de camera is opnieuw uitstekend (wat we al verwachtten) en zeker de photofix-functie is helemaal oke. Echt een meerwaarde tov de K800i.
Eerst had ik nog zo mn twijfels over de layout van het keyboard, maar ook die twijfel is helemaal weg, de telefoon ligt er goed in de hand, alle knoppen zijn uitstekend te bedienen, en er zit wel een heel stylish lichtje onder de bovenste toetsen :D .
En miss nog wel het belangrijkste, hij is idd een stuk lichter en smaller. Geen gekloot meer met de uberbobbel van de camera, maar lekker slank en geen last meer van openschuivende klepjes!

Al met al: Wat een top telefoon weer van Sony Ericsson! Nu nog ff achten op de P1i en dan weer overstappen! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

renskoenraadt schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 21:45:
Damn, dacht ik ff de eerste te zijn! Maargoed, ook hier is hij inmiddels binnen! Vandaag gekocht bij de Belcompany, daar is hij gratis icm een flex30 1 jaar en internet pocket totaal plus (€20).

Hij werkt echt als een zonnetje, menu is 10x sneller dan die van de k800i, alhoewel er geen noemenswaardige veranderingen zijn, de camera is opnieuw uitstekend (wat we al verwachtten) en zeker de photofix-functie is helemaal oke. Echt een meerwaarde tov de K800i.
Eerst had ik nog zo mn twijfels over de layout van het keyboard, maar ook die twijfel is helemaal weg, de telefoon ligt er goed in de hand, alle knoppen zijn uitstekend te bedienen, en er zit wel een heel stylish lichtje onder de bovenste toetsen :D .
En miss nog wel het belangrijkste, hij is idd een stuk lichter en smaller. Geen gekloot meer met de uberbobbel van de camera, maar lekker slank en geen last meer van openschuivende klepjes!

Al met al: Wat een top telefoon weer van Sony Ericsson! Nu nog ff achten op de P1i en dan weer overstappen! 8)
en hoe voelen de toetsen aan dan plastic of gewoon stevig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MethodP
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-06 20:34

MethodP

baanaan

Kan iemand mij vertellen of de film opname nog steeds zo'n slechte kwaliteit heeft? Ik zit nu namelijk te twijfelen tussen de k810i en de n73.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb net de k810i gehaald, ik vind 'm bij thuiskomst minder mooi overkomen dan de k800, maar ik denk dat het even wennen is. Ik zie niet veel verschil met de k800, wel is de gsm ietsjes dunner. Gelukkig met phone explorer alles zo over kunnen zetten!
ik heb mijn 2gb sandisk m2 erin gedaan, word ook keurig herkend, tot zover geen klachten :D de toetsen voelen best stevig aan, alleen het materiaal van de telefoon zelf is niet zo mooi als bij de k800, die had een beetje 'structuur' vond ik, deze is gewoon glad.
film/foto kwaliteit is gelijk aan de k800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renskoenraadt

renskoenraadt

Like No Other

Verwijderd schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 22:18:
[...]

en hoe voelen de toetsen aan dan plastic of gewoon stevig?
Gewoon volop stevig. Hij voelt sowieso nog wat steviger en compacter aan. Ze hebben overigens ook dat 'rubber'-gedeelte wat vergroot, dus minder plek om te krassen. Foto/film kwaliteit maakt idd niets uit met de K800i, alleen de extra foto-functie, called photofix is nieuw heh ;)
Hahaha, jah, ik wist t wel... ;) Tsja, t maakt mij werkelijk niks uit waar ik em haal, ik kon em bij beide krijgen, dit was alleen goedkoper!

[ Voor 46% gewijzigd door renskoenraadt op 16-05-2007 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sar waarde is ook omhoog gegegaan, van 0,58 W/kg voor de k800i, naar 1.31 W/kg voor de k810i :|

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2007 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:14

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 12:54:
sar waarde is ook omhoog gegegaan, van 0,58 W/kg voor de k800i, naar 1.31 W/kg voor de k810i :|
Ik heb de SAR waardes van mijn SE foons eens op een rijtje gezet :)

T630: 0,88W/kg
Z800: 1,05W/kg
K750: 0,99W/kg
K800: 0,58W/kg
Overigens is max. 2W/kg nog veilig als ik de instanties moet geloven :/
Als ik SAR info zoek van m'n oude N8210 dan gaat het fout, hoewel er ooit wel een linkje voor was ;)

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

En wat houdt dat precies in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:14

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Dat staat in de handleiding ;)
Het gaat over hoeveel het toestel straalt (HF), omdat de K810 umts heeft is de waarde hoger volgens mij, de Z800 heeft ook umts met corresponderende hogere SAR waarde.
Door een headset te gebruiken als je veel belt kan je het risico van de straling sterk verminderen.
De SAR waarde van de K800 is trouwens erg netjes voor een umts toestel 8)

[ Voor 13% gewijzigd door Speedy-Andre op 17-05-2007 14:12 ]

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Maar; houdt dat dan ook niet in dat de verbinding beter is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:27
Er zijn nu zeker 3 mensen in dit topic met een 810i, ik ben toch wel benieuwd naar een lekker uitgebreidde review waarin jullie iets vertellen over jullie ervaringen. Het zou helemaal mooi zijn als je hem kan vergelijken met de 800i of gewoon je vorige toestel. En dan alsjeblieft geen halleluja verhaaltje, gewoon eerlijk :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

En met pics enzo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 20:43
Requiem19 schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 15:36:
Er zijn nu zeker 3 mensen in dit topic met een 810i, ik ben toch wel benieuwd naar een lekker uitgebreidde review waarin jullie iets vertellen over jullie ervaringen. Het zou helemaal mooi zijn als je hem kan vergelijken met de 800i of gewoon je vorige toestel. En dan alsjeblieft geen halleluja verhaaltje, gewoon eerlijk :).
niet een review in vergelijking met de K800i, maar dit zijn wel altijd goede reviews om te lezen: GSM Arena review

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dus sinds gisteren de k810i, en mijn k800i heb ik ook nog. IK vind eerlijk gezegd de k800i mooier dan de k810i. De reden dat ik de k810i heb gekocht is omdat ik laatst mijn firmware heb moeten flashen omdat mijn toestel niet meer aanging en nu de org. software heb. Op zich niks mis mee, maar ik kende de k810i van foto, en het leek me een mooi toestel. Het leuke is dat ik naar de winkel ging voor een U600, maar heb toch voor de sony gekozen die ze net binnen hadden, omdat ik phone explorer zo'n geweldig programma vind en het spelen met thema's etc. zo leuk vind. Technisch gezien is de k810i naar mijn idee helemaal gelijk aan de k800i. Alleen trackid is nieuw, wat ik nooit zal gebruiken, en iets van photofix... ik ben tevreden over de kwaliteit van de foto's, maar dat was ik bij de k800i ook al. Ik heb een 2gb Sandisk M2 kaart erin en dat werkt perfect. Ik heb een backup gemaakt van mijn k800i met phone explorer en deze gerestored in de k810i, werkt allemaal goed.
Ik ben blij dat de fastport ook hetzelfde is zodat ik mijn luxe headset met ab weer kan gebruiken, en de dockingstation met boxen ook.
Het menu is exact hetzelfde als van de k800i. Enige nieuwe dat ik vond was het default thema. Waar de k800i mooie witte / lila verlichting had, heeft de k810i minder mooie blauw verlichting voor de menutoetsen en wit voor de cijfers. Wat wel mooi is dat bij het inschakelen van de camera de 1,4,7 en * toets blauw oplichten met functie's voor je camera.

Het toestel is dus iets dunner, omdat de 'bult' mist, maar zoals ik al zei zou ik een upgrade van een k800i naar een k810i niet zozeer aanraden, het verschil is minimaal. IK heb € 300,= euro betaald voor het toestel, simlock vrij, logo vrij, met bon en garantie via een erkende telecom winkel in Uden.

Ik heb op arena view al mooie foto's van het toestel gezien dus die ik hoef ik niet te maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben erg benieuwd of de joystick inderdaad zo slecht is als beweert wordt?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 20:22:
ben erg benieuwd of de joystick inderdaad zo slecht is als beweert wordt?!
absoluut niet naar mijn idee... maar ik vond 'm op de k800i ook ideaal. Alleen meiden met lange nagels hadden er soms moeite mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phone explorer is een van de redenen dat ik ook bij SE blijf. Ik heb momenteel een K800i en ben contractvrij. Volgende week ga ik de K810 bestellen. Heb diverse reviews gelezen als deze, erg positief SE K810i - TWEAKING THE K800i TO PERFECTION

en deze was weer wat negatief+ it lacks the wow factor

Anyway, ik denk dat veel mensen net als ik een camera hadden verwacht met meer mega pixels, meer geheugen en gadgets. Ik zweer al 6 jaar bij SE en zal ook de K810 gaan halen..
Verwijderd schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 22:50:
heb net de k810i gehaald, ik vind 'm bij thuiskomst minder mooi overkomen dan de k800, maar ik denk dat het even wennen is. Ik zie niet veel verschil met de k800, wel is de gsm ietsjes dunner. Gelukkig met phone explorer alles zo over kunnen zetten!
ik heb mijn 2gb sandisk m2 erin gedaan, word ook keurig herkend, tot zover geen klachten :D de toetsen voelen best stevig aan, alleen het materiaal van de telefoon zelf is niet zo mooi als bij de k800, die had een beetje 'structuur' vond ik, deze is gewoon glad.
film/foto kwaliteit is gelijk aan de k800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 21:18:
Phone explorer is een van de redenen dat ik ook bij SE blijf. Ik heb momenteel een K800i en ben contractvrij. Volgende week ga ik de K810 bestellen. Heb diverse reviews gelezen als deze, erg positief SE K810i - TWEAKING THE K800i TO PERFECTION

en deze was weer wat negatief+ it lacks the wow factor

Anyway, ik denk dat veel mensen net als ik een camera hadden verwacht met meer mega pixels, meer geheugen en gadgets. Ik zweer al 6 jaar bij SE en zal ook de K810 gaan halen..

[...]
Ik ook, ben sinds de k750 al afgestapt van andere merken,soms een uitschieter naar een samsung of zelfs terug naar nokienee, maar sony is het voor mij toch wel.
Idd jammer dat er niet een 5mp camera inzit of 4gb ondersteund,wie weet eind dit jaar in de nieuwere types.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renskoenraadt

renskoenraadt

Like No Other

Ik denk dat de mensen die dat verwacht hadden, dan eerde naar een Nokia n95 moeten kijken, het ging SE duidelijk om de camera, en deze doet, ondanks slechts de 3,2 MP tov de 5,0 MP van de n95 helemaal niets onder voor de Nokia! (zeker niet qua functies) Qua features zouden die mensen ook nog even kunnen wachten op de p1i, welke al wat uitgebreider zal worden, met touchscreen en Wi-Fi.
Daarbijkomend, het geheugen kun je zelf uitbreiden, dus dat is niet echt een argument. Wil je meer geheugen, kijk dan naar een Walkman model oid. Wat versta je eigenlijk onder features? Wi-Fi en GPS bijv? Ook dan -> wait for the p1i!

Ik heb net de review van GSM Arena zitten lezen, en ook die waren maar gematigd positief over de k810i. Wat ik overigens wel heel vreemd vond, want nergens in het stuk heb ik ook maar iets over de PhotoFix functie kunnen ontdekken, wat toch zeker wel en grote meerwaarde is tov de k800i.

Tevens hadden ze het over de joystick, wat volgens hen een grote fout was en deze lastiger te bedienen is dan bij de k800i, mijns inziens is dit volkomen onzin, en werkt deze net zo fijn als de k800i. Wat wel een pluspunt is, is voor mij dat het toestel nog steviger aanvoelt, en minder makkelijk glijdt als je aan het tikken bent of whatever, en dit geldt ook voor de voorkant opzich. Alles is wat stroever en reageert daardoor wat directer en heb je minder missers

Oke, de verdere veranderingen zijn niet wereldschokkend, maar dan kom je toch weer uit bij een oud gezegde: Why change a winning team?! Uit de verkoopcijfers van de k800i bleek dat dit een van de best verkochte SE modellen ooit was, en het zou mij niet verbazen, mits het prijsverschil niet al te groot blijft voor een geruime tijd, dat de k810i hetzelfde succesnummer kan worden als de k800i.

Wat betreft de uitgebreide review: Ik zou zeggen, zoek er een paar op hier in de fora van de k800i, en je hebt eigenlijk dezelfde review als dat je zou krijgen met deze telefoon, muv de PhotoFix functie!

Mijns inziens is dit weer een geweldig telefoontje, en ben, net zoals sommige anderen lekker bij SE gebleven. Ik had de k750i (niet erg succes door het gammele stickie), en had de k800i (ideaal, muv de 'bult' door de camera) en heb nu deze weer. Het moet wat mij betreft heel raar lopen wil ik volgend jaar (of miss wel eerder, de p1i ( >:) )) géén SE meer kopen!

[ Voor 34% gewijzigd door renskoenraadt op 18-05-2007 01:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
renskoenraadt schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 01:04:
[...]
Ik denk dat de mensen die dat verwacht hadden, dan eerde naar een Nokia n95 moeten kijken, het ging SE duidelijk om de camera, en deze doet, ondanks slechts de 3,2 MP tov de 5,0 MP van de n95 helemaal niets onder voor de Nokia! (zeker niet qua functies) Qua features zouden die mensen ook nog even kunnen wachten op de p1i, welke al wat uitgebreider zal worden, met touchscreen en Wi-Fi.
Daarbijkomend, het geheugen kun je zelf uitbreiden, dus dat is niet echt een argument. Wil je meer geheugen, kijk dan naar een Walkman model oid. Wat versta je eigenlijk onder features? Wi-Fi en GPS bijv? Ook dan -> wait for the p1i!
ehm... ik heb even zitten kijken bij de P1i, maar deze heeft ook gewoon 3,15 MP en ook deze heeft geen ingebouwde GPS reciever (wel WiFi). Zonde, als je kijkt naar wat er allemaal mogelijk is op de markt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empathy

Empathy

Extreme Audio

Als de postbode vandaag weer een formuliertje in de bus duwt gaan er dooien vallen :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastakilla
weet iemand een winkel in de buurt van breda, rotterdam, bergem op zoom waar ik hem kan afhalen?

want hier in België hebben ze zelfs nog niet gehoort van de k810 (komt hier waarschijnlijk volgend jaar ofzo uit :( ) en ik zou em graag dit weekend kopen

de winkels die op vergelijk.nl staan en nog een beetje in de buurt zijn, verzenden nl alleen (afhalen niet mogelijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empathy

Empathy

Extreme Audio

renskoenraadt had 'm bij de Belcompany vandaan, dus misschien dat je daar even naartoe kunt bellen of ze 'm op voorraad hebben? Ik neem aan dat er wel een Belcompany in Breda oid is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Empathy schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 15:05:
renskoenraadt had 'm bij de Belcompany vandaan, dus misschien dat je daar even naartoe kunt bellen of ze 'm op voorraad hebben? Ik neem aan dat er wel een Belcompany in Breda oid is :)
En heb je de postbode al aan de deur gehad?:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastakilla
ah thanks

net ff proberen te bellen, maar bij belcompany in bergen op zoom en roosendaal weten ze blijkbaar nog niet wat ze moeten doen met een rinkelende telefoon (na minuten laten overgaan pakken ze daar nog niet op)

in Breda pakten ze wel op en hebben ze de zwarte idd ook binnen... hij kost er echter 420 euro, wat ik wel veel vind in vergelijking met de 350-370 euro die andere winkels vragen

ook een 2GB micro sd kaartje kost er schandalig veel (50 euro ipv de gewoonlijke 20-25 euro)

Dit brengt me dan ook terug aan het twijfelen
want 470 euro ipv een kleine 400 is toch wel een groot verschil...

Zijn er geen betaalbare winkels in mijn buurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empathy

Empathy

Extreme Audio

Verwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 16:18:
[...]

En heb je de postbode al aan de deur gehad?:)
Ik heb hem ook binnen :)
Moet wel erg wennen aan de menu's, heb jaren Nokia gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok dan zal het ook wel ff wennen voor mij zijn eerst had ik een sony (toen ericsson nog apart was) daarna nokia t/m nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e1ias
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-04-2024
In Breda kan je de K810i kopen bij Ritel.
Daar kost ie "maar" €349,00

Helaas hebben ze 'm nog niet op voorraad en moesten ze 'm bestellen. Woensdag zou de K810i binnen moeten zijn daar...

T610i >> K750i >> W800i >> W810i >> K800i >> K810i >> W960i >> X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen of de k810 een beetje snel is?? En dan met name de camera? ik heb nu nog een k750i en daar ben ik altijd erg tevreden over geweest, maar als de camera net zo langzaam is als bijv. de nokia n73 ga ik liever voor de snelle k550 met 2.0 mp camera..

en stom dat de belcompany hem wel al heeft maar de phonehouse (blijkbaar, ze zouden bellen..) nog niet..

weet iemand trouwens ook of je die Hi aktie van 5 euro korting/maand op je abonnement ook kan krijgen via belcompany of phonehouse? want ik geloof niet dat je de k810 via de webshop van hi kan bestellen..

tia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Waar blijven die real-life foto's :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Laatst online: 17-09 13:33
Verwijderd schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 18:30:
Kan iemand mij vertellen of de k810 een beetje snel is?? En dan met name de camera? ik heb nu nog een k750i en daar ben ik altijd erg tevreden over geweest, maar als de camera net zo langzaam is als bijv. de nokia n73 ga ik liever voor de snelle k550 met 2.0 mp camera..

en stom dat de belcompany hem wel al heeft maar de phonehouse (blijkbaar, ze zouden bellen..) nog niet..

weet iemand trouwens ook of je die Hi aktie van 5 euro korting/maand op je abonnement ook kan krijgen via belcompany of phonehouse? want ik geloof niet dat je de k810 via de webshop van hi kan bestellen..

tia
Volgens mij is de K810i/K800i even snel als de K750i. Stuk sneller dan de N73 in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renskoenraadt

renskoenraadt

Like No Other

brrrt schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 07:28:
[...]

ehm... ik heb even zitten kijken bij de P1i, maar deze heeft ook gewoon 3,15 MP en ook deze heeft geen ingebouwde GPS reciever (wel WiFi). Zonde, als je kijkt naar wat er allemaal mogelijk is op de markt...
True, van de GPS is een gemiste kans, maar wat ik over de camera zij heb je wsl niet goed begrepen, het is namelijk zinloos om nog meer megapixels in een telefoon te proppen, zodra de lens niet beter wordt. Daarom schiet de n95 ook geen betere foto's dan de k800i/k810i op dit moment. Het ontbeert deze telefoon ook gewoon aan de nodige camera-features, die ze wel bij de k800i/k810i hebben toegepast en daarom ook het CyberShot logo van Sony mogen dragen (tuurlijk, ook een deel marketing, maar je verbind nooit je naam aan een product als het deze echt niet waardig is ;), want dan gaat je geloofwaardigheid alleen maar naar de knoppen!)
Naar mijn mening geilen mensen echt té veel op megapixels en niet op de daadwerkelijke kwaliteit van de foto's als ze deze uitgeprint hebben of op de pc bekijken.
MarcoC schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 18:52:
[...]
Volgens mij is de K810i/K800i even snel als de K750i. Stuk sneller dan de N73 in ieder geval.
Ik vind em zelfs sneller dan de k800i, ook na wat firmware updates. Ik heb zelf ok de k750 gehad, maar zou me zo snel niet kunnen herinneren en dus kunnen vergelijken welke sneller was. Deze is iig snel genoeg, ook met alle 'eyecandy' bij je camera opties aan.

[ Voor 76% gewijzigd door renskoenraadt op 19-05-2007 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
Verwijderd schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 18:30:weet iemand trouwens ook of je die Hi aktie van 5 euro korting/maand op je abonnement ook kan krijgen via belcompany of phonehouse? want ik geloof niet dat je de k810 via de webshop van hi kan bestellen..
in grote steden (ik weet iig van Groningen af) heb je "hi-shops". Hier kun je ook de hi abonnementen afsluiten met studentenkorting. Het kan alleen bij de Hi-shops en via hi online.
Ik vind em zelfs sneller dan de k800i, ook na wat firmware updates
De k800i is zelf ook sneller geworden na de nieuwste firmware update (EUROPE_3) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 18:32:
Waar blijven die real-life foto's :?
Bij deze... heb ze wel verkleind

Afbeeldingslocatie: http://www.wdsi.nl/temp/k810i/IMG_7656.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.wdsi.nl/temp/k810i/IMG_7658.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.wdsi.nl/temp/k810i/IMG_7659.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.wdsi.nl/temp/k810i/IMG_7660.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.wdsi.nl/temp/k810i/IMG_7662.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.wdsi.nl/temp/k810i/IMG_7663.JPG