Toon posts:

DPC Kroeg is open !

Pagina: 1 ... 22 23 24 Laatste
Acties:
  • 73.976 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• filthymushroom
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 00:06
Ik ben voor een stampede, het is jaren geleden dat ik daar aan heb meegedaan. Sinds kort weer actief voor Rosetta@home. Leuk hier weer te zijn :)

• HenkM2
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-02 16:33
Ik raad Folding voor de Stampede af.
Alles is onduidelijk; het aanmelden; waar het voor is; wat je wel/niet in moet vullen.
De site is in verhouding tot andere DP site’s extreem traag.
Geen Boinc gebruikers interface.
Lange verwerkingstijden per wu. (2700x CPU ca. 4,5 uur, 2080 GPU ca. 3 uur)
Geen vragen bij installatie zodat je zelf op zoek moet gaan naar FAHcommand.exe om wat dingen in te kunnen stellen.
Ik kan nog wel even doorgaan, maar eindig maar met de conclusie:
Niet geschikt voor de stampede.

Maar misschien denken anderen er na het verwerken van enige wu’s anders over.
Ben benieuwd.

• Theadalus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-03 21:08

Theadalus

Nostalgist

Persoonlijk probeer ik zo weinig mee te doen met die hele Corona-heisa gedragen door de media, plus dat die hele "politiek-correctheid" van vandaag de dag mij ook zo langzamerhand de strot uit komt, maakt dat ik niet echt sta te springen om mee te draaien in een Stampede op Folding.

Kijkend naar wat de top teams nu per dag uitspugen, zal een DPC Stampede weinig indruk maken. Zeker gezien de lage participatie van de laatste jaren; mensen gebruiken hun cpu-cycles liever voor Facebook, Instagram, en dat soort sh*t!

Naja, mijn mening... ;)

Computing...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11:42
Misschien moeten we er dan maar gewoon een gezellige vrijdagmiddagborrel van gaan maken vandaag :9B
Congratulations!

You've been chosen as the primaboinca user of the day!
Your profile will be featured on the primaboinca website for the next 24 hours.

[Voor 48% gewijzigd door Witlof op 06-03-2020 10:06]

• SandStar
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 27-03 15:11

SandStar

DPC-Crew

Zandster

HenkM2 schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 17:26:
Ik raad Folding voor de Stampede af.
Alles is onduidelijk; het aanmelden; waar het voor is; wat je wel/niet in moet vullen.
De site is in verhouding tot andere DP site’s extreem traag.
Geen Boinc gebruikers interface.
Lange verwerkingstijden per wu. (2700x CPU ca. 4,5 uur, 2080 GPU ca. 3 uur)
Geen vragen bij installatie zodat je zelf op zoek moet gaan naar FAHcommand.exe om wat dingen in te kunnen stellen.
Ik kan nog wel even doorgaan, maar eindig maar met de conclusie:
Niet geschikt voor de stampede.

Maar misschien denken anderen er na het verwerken van enige wu’s anders over.
Ben benieuwd.
Folding kan prima voor een stampede. Hebben we ook al eens gedaan.
Dat je BOINC gewend bent en dit geen boinc interface heeft zou niet echt wat moeten uitmaken.
Een stampede draait een maand. Al duurt een WU meerdere dagen zou het nog prima gaan.

Ik kom tot de conclusie: werkt prima
Als je vragen hebt over Folding wil ik je daar best bij helpen.

• Panzer_V
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11:32

Panzer_V

Microsoft & Apple Fan

ShadowLord schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 07:34:
[...]

Team number is 92 bij Folding@Home. Pass key aanmaken werk op het moment volgens mij niet. Ben ook net begonnen met vouwen, maar de passkey mails blijven hardnekkig weg.
Bij mij bleven de mails ook weg toen ik mijn @vulhierwatin.info mailadres gebruikte.

Pas toen ik mijn @outlook.com mailadres gebruikte had ik binnen 1 seconde een passkey in de mailbox zitten.

3850Wp WZW, 1155Wp ONO - Enphase IQ7+ - pvoutput.org

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06:39
Vandaag deze "bad boy" binnen gekregen
pricewatch: XFX Radeon RX 5700 XT THICC II 8GB GDDR6

Kon hem niet laten liggen voor 399€ :+

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

• ShadowLord
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:57
Panzer_V schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 11:26:
[...]

Bij mij bleven de mails ook weg toen ik mijn @vulhierwatin.info mailadres gebruikte.

Pas toen ik mijn @outlook.com mailadres gebruikte had ik binnen 1 seconde een passkey in de mailbox zitten.
Blijkbaar was het verzenden kapot. Ze gebruikten GMail om de mails te versturen en die begon te rate-limitten door het hoge aantal aanvragen. Of je een mail kreeg was dus een willekeurige kans.

Ze hebben het nu opgelost, dus de mails zouden weer moeten komen.

You see things; and you say, "Why?" But I dream things that never were; and I say, "Why not?"

• Damic
Miljaar seg. Ben ik wat aan't testen met mijn nieuwe kaart. Doet de distributed.net client ambetant, die haalt geen grote packets binnen waardoor de kaart niet continu kan doorwerken maar moet starten/stoppen.Maximum grootte dat ik momenteel gezien heb is 11*2^32 :( snelheden zijn wel goed bij grote packets 9.4Gkeys/s, das in de buurt van Vega FE

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

• weird0
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-03 13:38

weird0

The Luck is Dying

Damic schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 21:52:
Doet de distributed.net client ambetant, die haalt geen grote packets binnen waardoor de kaart niet continu kan doorwerken
Dacht even dat ik de enige was die er last van had :'(
snelheden zijn wel goed bij grote packets 9.4Gkeys/s, das in de buurt van Vega FE
Maar niet in de buurt van mijn RTX 2070 Super O-)

€ Hij is weer heerlijk hoor coby
€ join us @ http://team.aggression.nl soon @ https://teamparkstad.nl

• Damic
@weird0 Hoeveel Gkeys doe jij dan?

[Voor 16% gewijzigd door Damic op 07-03-2020 00:23]

• weird0

weird0

The Luck is Dying

@Damic untweaked 11,4 Gkeys. Met een lichte tweak tik ik de 12 aan

• Damic
Niet slecht dat was in een paar jaar geleden helemaal andersom, nVidia kwam niet vooruit en amd vloog voorbij. nV heeft veel tijd gestoken in het OpenCl gebeuren want anders was het nog altijd een ramp. Maarja kaart verschil is nog altijd +-100€

• weird0

weird0

The Luck is Dying

Zeker niet slecht, de output die je nu in de stats staan is van een GTX 1050 die haalt maar 1,4 - 1,5 Gkeys afhankelijk van wat ik op de achtergrond heb draaien. Mocht je er voor open staan, zou ik hem graag ruilen voor die 5700 hoor :)

En ben bang dat het € verschil iets meer was, in die zin ben je prijs/prestatie veel efficiënter bezig

Vind het trouwens jammer dat je op d.net geen up-to-date speed vergelijkingen meer kunt vinden

• Damic
Je kan altijd bij de bugs gaan zien, soms staan daar wel nieuwere kaarten in.
Zoals de RX5700XT :+ https://bugs.distributed.net/show_bug.cgi?id=4694

Ik zien juist dat ik in den tijd de Vega FE op 1.6GHz een goede 11Gkeys/s deed, nu heb ik met de 5700xt 400MHz meer (wel minder kernen) en zit zelfs niet in de buurt van de 11Gkeys :(
https://bugs.distributed.net/show_bug.cgi?id=4654

Edit: je weet dat je de grote van de packetten kunt instellen met preferred-blocksize=[hier een nummer, max is 512]

[Voor 13% gewijzigd door Damic op 07-03-2020 01:16]

• weird0

weird0

The Luck is Dying

tnx voor de tip, toevallig dat die 5700xt er tussen staat ;) zal kijken dat ik mijn kaart morgen ook even toevoeg

btw, ik heb mijn proxy buffer eerder vanavond gereset (lees: gedelete), toen kreeg ik wel weer grotere packets

* ik wacht nog even op de stats om te kijken hoeveel je gecrunched hebt :)

[Voor 14% gewijzigd door weird0 op 07-03-2020 01:17]

• Damic
Als je veel kleintjes krijgt zijn ze aan't opruimen. Veel kleine packets die nog moeste ngedaan worden voor dat ze aan de volgende reeks beginnen. En dan krijgen de gpu users die :+

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Ravefiend
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-03 12:09

Ravefiend

Carpe diem!

Grim schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 11:43:
Het F@H team ging nog een aparte categorie maken voor SARS-CoV-2. Geen idee welke technische uitdagingen hiermee gepaard gaan dat dit zo moeilijk is/lang duurt. 8)7
Gisteren had ik mijn vraag mbt Covid-19 projecten ook nog eens gesteld op het F@H forum en nu heeft men eindelijk vanuit hun kant eens duidelijk gemaakt hoe de vork in de steel zit:

https://foldingforum.org/viewtopic.php?p=311736#p311736
Due to the number of question on the subject, I'm posting early informations : the projects are in internal testing and will have project numbers from 11741 to 11746.

The researcher who is running this will make the usual official announcements as soon as they are ready to move to beta/adv/fah with all the details to be able to fold them.
https://foldingforum.org/viewtopic.php?p=311763#p311763
There are several projects that are currently being set up which will be available for beta testing soon™. ("Soon" is an overused but undefined word a FAH) ;)

It looks like they will all be GPU projects using FAHCore_22. If you are left with unused CPU processing capacity, that can be devoted to other FAH projects.
Dit hadden ze mijn inziens toch écht wel wat beter mogen uitleggen in hun originele blog post waarin men mensen probeerden te overtuigen om zo snel mogelijk F@H te steunen door hun client te installeren. |:(

Edit: @Olaf .. voor in het geval dat een kleine update in het originele artikel geek: Folding@home laat gebruikers pc inzetten voor vaccin tegen coronavirus wenselijk zou zijn. ;)

[Voor 8% gewijzigd door Ravefiend op 07-03-2020 12:32]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17-03 10:17
Bijzonder matige communicatie en zonde, want er is nu veel aandacht voor en straks haken mensen weer af. Ik heb er een update bijgezet, al was het maar voor future reference. geek: Folding@home laat gebruikers pc inzetten voor vaccin tegen coronavirus ...

• geenwindows
  • Registratie: November 2015
  • Niet online
sinds een paar dagen doe ik ook mee, niet met m'n threadripper en 3 GPU's maar met 2 raspi2's.
(iets met een energie rekening enzo O-) )
ik had nog 2 raspi's liggen die stof lagen te verzamelen en ik wou er toch nog wat nuttigs mee doen, dus ze maar eens voor het goede doel in gezet. helaas geen F@H maar einstein@home, deze heeft werk voor ARM gebaseerde apparaten...
ik wil eigenlijk niks investeren en enkel overbodige apparaten gebruiken, mits de energierekening niet omhoog vliegt :+
wat ik wel ga doen is investeren en een behuizing met ventilator/koelblokjes, denk niet dat de pi's het lang vol gaan houden op 75c :P

ik weet, ik weet, de pi's zijn geen krachtpatsers, maar toch, een kleine bijdrage is een bijdrage, toch?

Fan van: Unraid. Pi-hole, PlexMediaServer, OPNsense. Meer een gluurder dan een reaguurder.

• Panzer_V

Panzer_V

Microsoft & Apple Fan

geenwindows schreef op maandag 9 maart 2020 @ 13:09:
sinds een paar dagen doe ik ook mee, niet met m'n threadripper en 3 GPU's maar met 2 raspi2's.
(iets met een energie rekening enzo O-) )
ik had nog 2 raspi's liggen die stof lagen te verzamelen en ik wou er toch nog wat nuttigs mee doen, dus ze maar eens voor het goede doel in gezet. helaas geen F@H maar einstein@home, deze heeft werk voor ARM gebaseerde apparaten...
ik wil eigenlijk niks investeren en enkel overbodige apparaten gebruiken, mits de energierekening niet omhoog vliegt :+
wat ik wel ga doen is investeren en een behuizing met ventilator/koelblokjes, denk niet dat de pi's het lang vol gaan houden op 75c :P

ik weet, ik weet, de pi's zijn geen krachtpatsers, maar toch, een kleine bijdrage is een bijdrage, toch?
Heb zelf een klein jaartje Aliens gezocht op mijn pi3b.

Een tip die ik je kan geven ==> maak een script die wekelijks de pi's reboot. Je gaat anders geheid problemen krijgen met vollopend geheugen waarna de pi in een freeze vliegt.

• geenwindows
  • Niet online
Panzer_V schreef op maandag 9 maart 2020 @ 13:15:
[...]

Heb zelf een klein jaartje Aliens gezocht op mijn pi3b.

Een tip die ik je kan geven ==> maak een script die wekelijks de pi's reboot. Je gaat anders geheid problemen krijgen met vollopend geheugen waarna de pi in een freeze vliegt.
ik heb momenteel een vnc sessie continue open staan, en tot nu toe gaat het goed.
maar ik zal één deze dagen een cronjob taakje instellen ;)

Fan van: Unraid. Pi-hole, PlexMediaServer, OPNsense. Meer een gluurder dan een reaguurder.

• fractus
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11:47
Ook leuk om over na te denken: Als je toch de verwarming aan heb staan thuis, kun je net zo goed je pc aanzetten. Je elektriciteitsverbruik zal omhoog gaan, maar je stookkosten omlaag. Het is alsnog iets duurder omdat elektriciteit nog steeds duurder is dan gas per energiehoeveelheid (1 m3 gas is ongeveer 7-8 kWh aan warmte bij HR-ketel). Maar het kost dus minder dan je elektriciteitsverbruik doet denken ;)

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14-03 12:20
Mijn desktop PC staat in mijn slaapkamer. Aangezien deze behoorlijk klein is kan ik (en doe ik) de kamer verwarmen door GPU taakjes te draaien in plaats van de radiator aan te zetten. :)

Steam: Grim

• Damic
Een paar interessante instellingen in F@H.

In Configuration ga je naar Expert en klik je onder de Extra client options op Add
Daar vul je dan het volgende in bij:
Name: next-unit-percentage Value: 95 deze setting zal ervoor zorgen dat de volgende wu al word opgehaald vanaf dat je 95% bereikt hebt geen goed idee, je krijgt minder punten zie Bubbles in "DPC Kroeg is open !"

[Voor 13% gewijzigd door Damic op 09-03-2020 20:32]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• CowArt
  • Nu online

CowArt

DPC Team Switch Pensionado

* CowArt geeft een rondje weg om te vieren dat flappie zojuist de weide is ingezonden

Lang geleden, de laatste keer dat ik een DPC project draaide schreven we koe nog met een lange oe... :P

• Bubbles
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-03 20:40

Bubbles

DPC-Crew

2 the resQ

Damic schreef op maandag 9 maart 2020 @ 19:21:
Een paar interessante instellingen in F@H.

In Configuration ga je naar Expert en klik je onder de Extra client options op Add
Daar vul je dan het volgende in bij:
Name: next-unit-percentage Value: 95 deze setting zal ervoor zorgen dat de volgende wu al word opgehaald vanaf dat je 95% bereikt hebt
Kan je doen, MAAR het betekent wel dat je minder bonuspunten kan gaan krijgen: die teller begint namelijk te lopen vanaf het moment dat de WU op je systeem staat, niet vanaf het moment dat je er mee begint te rekenen. Die instelling wijzigen is vooral interessant als je een, voor Nederlandse begrippen, serieus trage verbinding hebt. Je praat namelijk over WU-grootte's van ergens tussen de 6 en 15 MB, waarbij de client in default instellingen begint te downloaden als je WU op 99% zit. Voor de meeste Nederlandse internetsnelheden praat je over minder dan een minuut (vaker zelfs maar enkele seconden) downloadtijd, waar je WU's ongeveer net zo lang zullen doen over een % rekenwerk (of nog langer dan dat zelfs). Dus tenzij je met minder dan 200kB/s (ergo: iets van 2Mbit) download heeft het weinig nut om eraan te gaan zitten.

Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #10

• Damic
Ha das een goeike, zou handig zijn als ze al de voor en nadelen van hun command op hun website ergens zetten :/

• Cerebro
  • Registratie: Maart 2015
  • Niet online
ShadowLord schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 18:33:
[...]

Blijkbaar was het verzenden kapot. Ze gebruikten GMail om de mails te versturen en die begon te rate-limitten door het hoge aantal aanvragen. Of je een mail kreeg was dus een willekeurige kans.

Ze hebben het nu opgelost, dus de mails zouden weer moeten komen.
De eerste keer kreeg ik ook geen mail.
Ik heb 4 uur gewacht een toen nog een keer aangevraagd, toen kreeg ik em wel. (kwam niet van gmail)
Een dag later kreeg ik alsnog de email (wel van gmail) van de eerste aanvraag binnen.

Ik ben overigens tegen een probleem gestuit met folding op een RTX 2070 super.
Als die te folden staat en tegelijk netflix afspeel met een HEVC stream die niet HDR bevat dan loopt de pc helemaal vast.
Iemand anders die dit ook heeft ervaren?

• Cow_tipping
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-03 14:24

Cow_tipping

On the run for D.B.!

CowArt schreef op maandag 9 maart 2020 @ 19:41:
* CowArt geeft een rondje weg om te vieren dat flappie zojuist de weide is ingezonden

Lang geleden, de laatste keer dat ik een DPC project draaide schreven we koe nog met een lange oe... :P
CowArt! oude SwitcherT!! :w :w :w

“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“

• BetelgeuseFive
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 19-03 13:36
Komt er nog een stampede dit jaar ? Wat mij betreft (veel) liever in april dan in mei, want dan kan het op mijn zolder all onprettig warm worden ...

Tom

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:22
Er wordt aan een stampede gewerkt, bedoeling z.s.m. topic

• filthymushroom
Suicyder schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 11:37:
Er wordt aan een stampede gewerkt, bedoeling z.s.m. topic
Goed om te horen, ik zie de stampede ook liever in april komen wegens de warmte op zolder waar wordt gestampt.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Suicyder

• Damic
@filthymushroom zien een stampede liever in de winter dan in de bijna lente

• filthymushroom
Damic schreef op zondag 15 maart 2020 @ 16:26:
@filthymushroom zien een stampede liever in de winter dan in de bijna lente
Waarheid als een koe! :+

• Damic
Moooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

• Xanquezer
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-03 09:32
Yes, gaan we weer.

Eerst maar even de stof van de bar afhalen!

DPC Chef-kok :)

• BaseBoyNL
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16-03 23:37
Heb vandaag geprobeerd een bijdrage te leveren maar krijg het helaas niet werkend op Ubuntu 18.04 met een AMD RX480 kaart. De client blijft aangeven dat hij geen videokaart kan vinden.

• geenwindows
  • Niet online
hier ook 30% van de threadripper 1950x toe gestaan aan folding@home en rosetta.
enkel rosetta heeft dan ook de GT710 in gebruik.
kachel op de kamer ook maar dicht gedraaid, de cpu is nu 51c en de gt710 86c, houd de kamer wel op temperatuur :+

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Bubbles

Bubbles

DPC-Crew

2 the resQ

Hey, een kroeg die nog wel open is! :+

• Kevin1Smid
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 08-03 14:42
Krijgt iemand het hier voor elkaar om wel een WS assignment te krijgen bij folding@home?

• geenwindows
  • Niet online
Kevin1Smid schreef op maandag 16 maart 2020 @ 19:56:
Krijgt iemand het hier voor elkaar om wel een WS assignment te krijgen bij folding@home?
gewoon wachten, mits alles goed staat krijg je vanzelf werk. bij mij heeft ie vanochtend ook 1 1/2 half uur de logboeken zitten vol spammen.
(ik ben pas sinds vandaag met F@H begonnen.)

• Raypie
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21-03 22:27
Kevin1Smid schreef op maandag 16 maart 2020 @ 19:56:
Ze hebben een uitdaging met genoeg WU genereren. Ik begrijp dat een grote cloud provider heel veel GPU kracht heeft gedoneerd dus ze zijn uit het werk gelopen. Plus de grote toevloed van nieuwe 'donors'... een beetje geduld hebben denk ik.
Zie: https://foldingforum.org/viewtopic.php?f=24&t=32424

In de tussentijd ook Rosetta weer opstart 8)

• KuuKe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

KuuKe

Moderator DPC

professioneel gifmenger

Bubbles schreef op maandag 16 maart 2020 @ 19:55:
Hey, een kroeg die nog wel open is! :+
Stttt, niet dat Moonsugar het hoort..... :)

Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子

• Kevin1Smid
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 08-03 14:42
Okay 3 en half uur later, ik heb op mijn desktop (1080ti) en server(1060 mining) eindelijk weer WU :D

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

ShadowLord schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 07:34:
Team number is 92 bij Folding@Home. Pass key aanmaken werk op het moment volgens mij niet. Ben ook net begonnen met vouwen, maar de passkey mails blijven hardnekkig weg.
Ook aangemeld bij DPC voor het thuisvouwen :+ Kon inderdaad dat teamnummer niet opzoeken via de normale wegen, bad gateway aka overbelast, no surprise. Wel gek dat ik het ook niet zo snel in een FAQ kon vinden? Zal wel scheef kijken.

Even de missus gemeld dat als ik zo de tuin in duik de pc luid blijft loeien ;) Bizar wat een rekenpower er in die hardware voor thuis al zit, lang lang gelee misschien eens beetje lopen grazen, maar dat was meer verwarming spelen dan veel data verwerken ;)

[Voor 12% gewijzigd door 2Dutch op 18-03-2020 11:40]

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

• A-Jay
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-03 09:31
Destrega schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 09:15:
Ik wil wel nieuwe badges/achievements plaatjes maken dit jaar. Ook wil ik wel een verassings prijsje beschikbaar stellen voor de winnaar van dit jaar :D
Ik heb de stats alweer draaien... ik weet niet of je aanbod nog geld?

Meestal maak ik meerdere badges 1XXX, 25XX en 5XXX en dan omhoog tot steeds meer X' en.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• filthymushroom
In voorbereiding op de Stampede toch maar alvast een beetje opzoek naar nieuwe machines. Heb enkele mushrooms verzameld onder een account, vanaf nu onder Mushroom Inc. in de Rosetta ranglijsten :+

Anoniem: 193142

Dat Corona-virus zette me aan het denken. Prima reden om Boinc op mijn systemen voor DPC weer aan het werk te zetten.

Al mijn }:O }:O }:O op Rosetta@Home gezet (Stamp Stamp).

Draaien overdag op zonne-energie, scheelt nogal wat in de kosten ;)

Het zou leuk zijn als Tweakers er 10 jaar later weer eens een artikel aan wijd, in het kader van hoe elke Tweaker een bijdrage kan leveren aan de bestrijding van Corona-virussen, dat iedereen raakt.

10 jaar geleden: plan: DPC Stampede 9: surfen op gravitatiegolven

PS. Op dit moment staat de 'TeraFLOPS estimate' op 979.657. De PetaFLOP gaan we toch wel halen met z'n allen? Nog 20.343 GigaFLOPS te gaan :)

[Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 193142 op 21-03-2020 09:29]

• Damic
Heeft er nog iemand last om een account aan temaken voor Rosetta? Ik krijg heel de tijd een login failed teryg en op de website krijg ik het volgende
Can't create account
Invalid email address: you must enter a valid address of the form name@domain
Zowel de gmail als hotmail als mijn site account werken niet :/

Anoniem: 193142

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Xanquezer
Dikke 1100 deelnemers dit jaar!

We zouden te kroeg moeten uitbreiden met een extra grote zaal of bar...

Dus....

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Theadalus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-03 21:08

Theadalus

Nostalgist

*kuch* *hoest* *nies* Doe mij maar een Corona. :9B

Computing...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Grim
Xanquezer schreef op zondag 29 maart 2020 @ 20:39:
Dikke 1100 deelnemers dit jaar!

We zouden te kroeg moeten uitbreiden met een extra grote zaal of bar...

Dus....

[Afbeelding]
They didn't serve pints....

ONLY BUCKETS!

Source: YouTube: An Irish Tale

Acties:
  • +1Henk 'm!

• laserdesign
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 01-03 20:51

moooooooooh fx8350

• Destrega
  • Laatst online: 11:46
A-Jay schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 10:38:
[...]

Ik heb de stats alweer draaien... ik weet niet of je aanbod nog geld?

Meestal maak ik meerdere badges 1XXX, 25XX en 5XXX en dan omhoog tot steeds meer X' en.
Jazeker geldt deze nog, ik ben er op dit moment mee bezig, verwacht ze morgen af te hebben.
Hoeveel had jij er destijds in totaal gemaakt?

• A-Jay
Destrega schreef op maandag 30 maart 2020 @ 17:06:
[...]

Jazeker geldt deze nog, ik ben er op dit moment mee bezig, verwacht ze morgen af te hebben.
Hoeveel had jij er destijds in totaal gemaakt?
6 varianten en dan van elke variant 3, 1 met gele achtergrond (10X), dan oranje (25X) en dan rood (50X).

Vanaf de 10.000 punten en dan omhoog, hoever omhoog hing per stampede af van hoe makkelijk je punten kon krijgen...

https://shebanian.com/r/10.png https://shebanian.com/r/25.png https://shebanian.com/r/50.png

https://shebanian.com/r/100.png https://shebanian.com/r/250.png https://shebanian.com/r/500.png

https://shebanian.com/r/1000.png https://shebanian.com/r/2500.png https://shebanian.com/r/5000.png

https://shebanian.com/r/10000.png https://shebanian.com/r/25000.png https://shebanian.com/r/50000.png

https://shebanian.com/r/100000.png https://shebanian.com/r/250000.png https://shebanian.com/r/500000.png

https://shebanian.com/r/1000000.png https://shebanian.com/r/2500000.png https://shebanian.com/r/5000000.png

• A-Jay
As of 30 Mar 2020, 15:11:31 UTC [ Scheduler running ]
Total queued jobs: 226
In progress: 1,528,330

https://boinc.bakerlab.org/rosetta/

226 :o

[Voor 19% gewijzigd door A-Jay op 30-03-2020 17:33]

• Damic
A-Jay schreef op maandag 30 maart 2020 @ 17:32:
As of 30 Mar 2020, 15:11:31 UTC [ Scheduler running ]
Total queued jobs: 226
In progress: 1,528,330

https://boinc.bakerlab.org/rosetta/

226 :o
Ja dat zag ik ook maar de server status geeft 8070 taken aan, volgens mij zijn taken een deel van een job

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Bubbles

Bubbles

DPC-Crew

2 the resQ

Inmiddels staat er alweer 13624 queued jobs op de frontpage van rosetta. Lijkt dus wel redelijk goed te komen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• laserdesign
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 01-03 20:51
}:O

moooooooooh fx8350

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Destrega
Zoals beloofd heb ik een aantal achievement icoontjes gemaakt.
Gezien het eigenlijk toch een beetje de "Corona virus" stampede is leek me een virus achtig symbool wel geschikt. Als inspiratie heb ik o.a. gekeken naar https://www.cdc.gov/media/subtopic/images.htm

https://destrega.nl/dpc/2020/31/1-1.png https://destrega.nl/dpc/2020/31/1-2.png https://destrega.nl/dpc/2020/31/1-3.png

https://destrega.nl/dpc/2020/31/2-1.png https://destrega.nl/dpc/2020/31/2-2.png https://destrega.nl/dpc/2020/31/2-3.png

https://destrega.nl/dpc/2020/31/3-1.png https://destrega.nl/dpc/2020/31/3-2.png https://destrega.nl/dpc/2020/31/3-3.png

https://destrega.nl/dpc/2020/31/4-1.png https://destrega.nl/dpc/2020/31/4-2.png https://destrega.nl/dpc/2020/31/4-3.png

https://destrega.nl/dpc/2020/31/5-1.png https://destrega.nl/dpc/2020/31/5-2.png https://destrega.nl/dpc/2020/31/5-3.png

https://destrega.nl/dpc/2020/31/6-1.png https://destrega.nl/dpc/2020/31/6-2.png https://destrega.nl/dpc/2020/31/6-3.png

@A-Jay Ik zag dat je de voorgaande jaren de icoontjes 31px hoog had gemaakt, dit heb ik dus overgenomen. Je kunt ze downloaden vanaf: https://destrega.nl/dutch...ampede-2020-achievements/
Ze staan daar in 31px en 60px formaat op en allemaal in een zip. Ze vanaf mijn site inladen is overigens ook prima, ik laat ze er wel op staan. Mocht je de .ai file willen hebben dan hoor ik het graag.

Indien deze icoontjes bevallen zal ik op basis hiervan ook de profielplaatjes maken.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Damic
Wat je zou kunnen doen is de stekels elke keer vermeerdere.

• Suicyder
Of steeds meer virusjes :P

Acties:
  • +2Henk 'm!

• arnovr
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-03 11:46
Ben zelf niet zolang aan het folden, kom er pas net mee in aanraking, maar heb 2 cpu's continu vrij, dus waarom niet. En ik zag op tweakers frontpage comments dat jullie mee doen aan folding, dacht ik signup aan jullie team.

Groetjes!

https://stats.foldingathome.org/donor/arnovr

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Zag net deze voorbij komen.
Schijnbaar heeft LTT vorige week een oproep gedaan en zijn er veel mensen ineens aan het folden.

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Xanquezer
Rondje van de zaak.

Ook vanwege de stilte en m`n verjaardag :) :+ :)F

• 4ccidentalMeow
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 13-01 13:55
Proost :9B Ik lees vaak dat mensen allerhande oude hardware van zolder halen om deze aan het Folden te zetten. Heb je aan extra energiekosten in een jaar tijd geen gloed nieuwe hardware, die 2 jaar in 1 doet?

• 4ccidentalMeow
Viper® schreef op maandag 6 april 2020 @ 21:18:
[YouTube: Building a 100TB Folding@Home Server!]

Zag net deze voorbij komen.
Schijnbaar heeft LTT vorige week een oproep gedaan en zijn er veel mensen ineens aan het folden.
Volgens mij is dit onbewust ook de reden waarom ik hier zit :?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• KuuKe
  • Niet online

KuuKe

Moderator DPC

professioneel gifmenger

@Xanquezer Xanquezer, van harte gefeliciteerd!!!

* KuuKe heeft ter gelegenheid van je verjaardag een Beerze Noble opengetrokken!

Acties:
  • +5Henk 'm!

• lasermen
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-01 00:02
Een collega van me had deze nog gevonden: https://rosetta.n-helix.c...d=6893&postid=89614#89614
2 jaar gelden waren we 1 van de eerste met een EPYC cluster en blijkbaar hadden mensen het idee dat we massaal de boel aan het flessen waren. Wat gelukkig niet het geval was.

Het doet me denken aan eerdere stampedes waar we aan hebben gedaan en dat andere teams het niet echt konden geloven dat DPC best wel wat rekenkracht kan verstouwen >:)

• KuuKe
  • Niet online

KuuKe

Moderator DPC

professioneel gifmenger

Op deze manier krijgen we toch nog wat terug van onze belastingcenten >:)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:19
Ik kom net achter dat de laatste stable van Folding@Home echt niet zo stabiel is als het moet zijn. Kon op mijn apparaten alleen maar CPU rendering doen. Met de beta lukt het me wel om zowel CPU als GPU rendering te doen. :)

Nintendo Switch | NVIDIA Shield TV 2019 | Xbox Series X | CHUWI HeroBox Mini | Poco X3 NFC 128 GB | AOC Q3279VWFD8 | Google Home Max | Sony WH-1000MX3 | Edifier R2000DB

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 4ccidentalMeow
Aantal dagen voor grcpool gecrunched. De hoeveelheid gridcoin die je daarbij krijgt is zo minimaal dat ik toch maar weer voor de koeien ben gaan crunchen. Voorlopig alleen even OpenPandemics want dat project is eindelijk live!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Grim
4ccidentalMeow schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 06:56:
Aantal dagen voor grcpool gecrunched. De hoeveelheid gridcoin die je daarbij krijgt is zo minimaal dat ik toch maar weer voor de koeien ben gaan crunchen. Voorlopig alleen even OpenPandemics want dat project is eindelijk live!
Afgelopen weken al redelijk wat BETA taakjes hiervoor gedraaid. Momenteel staat mijn queue ook vol met OpenPandemics taakjes :)
Gisterenavond dit ook nog ingestuurd als nieuwstip, dus hopelijk vandaag op de frontpage.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

HI Guys, jarenlang gecrunched voor RC5-64, nu zag ik dat je ook F@H kon doen voor Covid-19. Aangezien ik een leuk werkpaardje op het werk heb staan (Dual Xeon HP Workstation met Nvidia Quadro K4200) deze in deze rustige tijden aan het folden gezet

Ik sta al in de lijst zag ik :)

:w

Kan iemand inschatten of dit een beetje okay is?
https://stats.foldingathome.org/donor/Gunner

[Voor 14% gewijzigd door Gunner op 15-05-2020 08:50]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Suicyder
Overigens wil ik mensen attenderen op een 3e project met COVID 19 mogelijkheden. Het mooie achter OpenPandemics bij WorldCommunityGrid is dat het bedoeld is als platform, niet alleen voor COVID19, maar ook voor een nieuwe pandemie in de toekomst. Zodat er snel geschaald kan worden.

https://www.worldcommunit...sArticle.do?articleId=624

Help Stop COVID-19 and Future Pandemics in Their Tracks

By: The OpenPandemics Research Team
14 May 2020

Summary
The OpenPandemics - COVID-19 project helps researchers at Scripps Research look for potential COVID-19 treatments. But that's just the beginning for our newest project, and we need your help.

Catch up on the Latest News

No treatment.
No cure.
No vaccine.

These are three grim facts about COVID-19, a disease caused by a newly identified and highly contagious virus, named SARS-CoV-2, that has, in just a few months, wrought havoc around the globe, causing severe illness and even death. But scientists and volunteers are uniting to power OpenPandemics - COVID-19, a new World Community Grid project to help address the urgent need for identifying potentially effective COVID-19 treatments.

Why is finding potential treatments for COVID-19 so important?

Soon after COVID-19 was identified, scientists began the complex undertaking of creating a vaccine that could help prevent the spread of the virus. However, this process is likely to take many months--or possibly years--even with a concerted, global effort among scientists and with accelerated clinical trials.

In the meantime, scientists are also searching for potential therapeutic agents that could help managing the symptoms, halting the progression of the disease, and ultimately speed healing from COVID-19. OpenPandemics - COVID-19 is one such effort, led by researchers in the Forli Lab at Scripps Research, who are accelerating the search by enlisting the help of World Community Grid volunteers.

How does World Community Grid work?

As a World Community Grid volunteer, you download a secure software program to your computer. And when your computer is not using its full computing power, it automatically runs a simulated experiment in the background which will help predict the effectiveness of a particular chemical compound in inhibiting the functions of viral proteins, as a possible treatment for COVID-19. Then, your computer returns the results of the completed simulation and requests the next simulation.

All of this happens unobtrusively, while you are going about your regular activities such as typing an email, browsing the Internet, or while your computer is idle but left on.

World Community Grid combines the results from your computer along with millions of results from other volunteers all over the world and sends them to the Scripps Research team for analysis. While this process doesn't happen overnight, it accelerates dramatically what would otherwise take many years, or might even be impossible.

What exactly are the scientists at Scripps Research looking for?

Top (l to r): Stefano Forli, Paolo Governa, Andreas Tillack, Jérôme Eberhardt
Middle (l to r): Giulia Bianco, Batuujin Burendei, Diogo Santos-Martins, Martina Maritan
Bottom (l to r): Matthew Holcomb, Christina Garza
Click here to learn more about the OpenPandemics research team.

The Forli Lab is using a process known as molecular docking, which is the study of how two or more molecules fit together, to evaluate how chemical compounds might bind to SARS-CoV2 proteins and may therefore be effective as potential treatments.

By leveraging World Community Grid's massive computational power, the research team can virtually screen millions of known and novel chemical compounds in a matter of months instead of years. Promising compounds will then proceed through the drug discovery process, including laboratory testing.

How can this effort help address future pandemics?

From what scientists have learned from past outbreaks, they expect pandemics caused by newly emerging pathogens to become more and more common. That's why this project is being designed to be rapidly deployed to fight future diseases, ideally before they reach a critical stage.

In order to help address future pandemics, researchers need access to swift and effective tools which can be deployed very early, as soon as a threatening disease is identified. Using the knowledge and data from looking for potential COVID-19 treatments, the researchers plan to create a software infrastructure to streamline the process of finding potential treatments for other diseases. And, in keeping with World Community Grid's open data policy, they'll make their findings and these tools freely available to the scientific community.

In addition to searching for potential treatments for COVID-19, the scientists want to be prepared for the next emergency. Future pandemics could stem from a progressive accumulation of mutations, which can eventually lead to a new virus variant. This is what happened when the virus SARS-CoV1 mutated to become SARS-CoV2, the virus which causes COVID-19. So the research team is including proteins from SARS-CoV1 and other viruses, to be studied as part of OpenPandemics - COVID-19, which will help them assess how difficult would it be to find or design molecules capable of overcoming the inevitable mutations.

• HenkM2
Ik wens iedereen een gelukkig 2021 toe.
Laat de koeien flink grazen.
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

• Suicyder
Iedereen een gelukkig en mooi 2021 gewenst!

• MaartenE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-04-2021
Hallo allemaal, sinds een paar dagen ben ik het DPC team voor Folding@Home gejoined. Mijn naam daar: MaartenE - https://stats.foldingathome.org/donor/MaartenE

Ik heb jaaaaren geleden heel actief aan SETI@home meegeholpen, daarna heel lang niks gedaan met distributed computing en nu weer besloten wat CPU cycles te doneren. Het is ook 15 jaar geleden dat ik op Tweakers heb ingelogd :D Maar mijn account werk nog, haha. Iemand een idee hoe ik mijn gebruikersnaam kan wijzigen? Kan dat in de accountinstellingen nergens terugvinden.

Anyway, happy crunching!

• KuuKe
  • Niet online

KuuKe

Moderator DPC

professioneel gifmenger

@checkmate Welke accountnaam wil je veranderen? Tweakers of bij Folding?

• jeroenathome
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12:34

jeroenathome

Een regel tekst

checkmate schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 09:19:
Hallo allemaal, sinds een paar dagen ben ik het DPC team voor Folding@Home gejoined. Mijn naam daar: MaartenE - https://stats.foldingathome.org/donor/MaartenE
Iemand een idee hoe ik mijn gebruikersnaam kan wijzigen? Kan dat in de accountinstellingen nergens terugvinden.

Anyway, happy crunching!
Voor Folding@Home kan je dit via de 'advanced control' instellen. Via tray icon kom je er het snelst. In het geopende venster kies je voor 'configure' en het tabblad 'identity'. Om de punten bij DPC te krijgen kies je voor teamnummer: 92

Voor extra punten en beveiligen van jouw account is het raadzaam om een passkey aan te vragen.

Ik hoop dat je ook GPU cycles gaat doneren. Het verschil in behaalde punten per dag is zeer groot ten gunste van de GPU.

Vroeger kreeg ik honger van 7083170, nu draait het beeld

• MaartenE
jeroenathome schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 18:18:
[...]

Voor Folding@Home kan je dit via de 'advanced control' instellen. Via tray icon kom je er het snelst. In het geopende venster kies je voor 'configure' en het tabblad 'identity'. Om de punten bij DPC te krijgen kies je voor teamnummer: 92

Voor extra punten en beveiligen van jouw account is het raadzaam om een passkey aan te vragen.

Ik hoop dat je ook GPU cycles gaat doneren. Het verschil in behaalde punten per dag is zeer groot ten gunste van de GPU.
Dankjewel Jeroen! Ik bedoelde eigenlijk mijn gebruikersnaam aanpassen hier op Tweakers :D

Ja, ik doneer ook mijn GPU cycles, ik zie dat die veel harder aantikken inderdaad. Teamnummer is al opgevoerd. Passkey heb ik aangevraagd (inmiddels 3x), maar er komt geen mail binnen. Heb al via Twitter gemeld, maar nog geen reactie.

• MaartenE
KuuKe schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 18:18:
@checkmate Welke accountnaam wil je veranderen? Tweakers of bij Folding?
Tweakers :)

• KuuKe
  • Niet online

KuuKe

Moderator DPC

professioneel gifmenger

Nickchange kan je in dit topic aanvragen.

• Suicyder
Afgelopen jaren hebben wij relatief laat de stampede votings etc geopend wat resulteerde in de stampede niet zoals eerdere jaren in maart te laten plaatsvinden, maar in april of mei.

Gaan wij dit jaar voor maart? Want dan moeten we denk ik starten :D

• KuuKe
  • Niet online

KuuKe

Moderator DPC

professioneel gifmenger

Ja, laten we proberen om in 2021 eens op tijd te starten. Ben er helemaal voor :)

• HenkM2
Daar sluit ik me bij aan!

• DerManiak
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-03 09:52
Had laatst dezelfde gedachte, wanneer de stampede weer zou beginnen. Ben helemaal voor om tijdig te starten, in maart heb ik nog wel behoefte aan wat warmteproductie bij m'n thuiswerkplek, in april/mei al wat minder ;-)
Met ingang van dit jaar kunnen mijn koetjes op zonnestroom grazen, dus voor mijn geen 'energieslurpschaamte' O-)

[Voor 15% gewijzigd door DerManiak op 25-01-2021 19:55]

Life's a Game, and I like to play...

• Damic
Ondertussen zijn we bijna 2 weken ver :+

• Suicyder
Ik heb een voorstel bij @KuuKe neergelegd, aan hem denk ik de aftrap werkelijk te maken. Maar het is zeker nog prima haalbaar.

• KuuKe
  • Niet online

KuuKe

Moderator DPC

professioneel gifmenger

Ah, ik moet ergens tegenaan gaan trappen? Ben ik goed in :) Komt goed!

• Destrega
DerManiak schreef op maandag 25 januari 2021 @ 19:54:
Had laatst dezelfde gedachte, wanneer de stampede weer zou beginnen. Ben helemaal voor om tijdig te starten, in maart heb ik nog wel behoefte aan wat warmteproductie bij m'n thuiswerkplek, in april/mei al wat minder ;-)
Met ingang van dit jaar kunnen mijn koetjes op zonnestroom grazen, dus voor mijn geen 'energieslurpschaamte' O-)
Eens :)

• Suicyder

• Panzer_V

Panzer_V

Microsoft & Apple Fan

Stemmen! Ik heb er weer zin in 😃

• Panzer_V

Panzer_V

Microsoft & Apple Fan

• Panzer_V

Panzer_V

Microsoft & Apple Fan

Goh, de Stampede is een weekje bezig maar in de kroeg is niet veel activiteit 😉

Acties:
  • +2Henk 'm!

• APClll
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-03 23:22

APClll

FP ProMod

[DPC] Team Grazzie

Iedereen is in de veronderstelling dat álle kroegen dicht zijn. :+

Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......

• MOmax
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 27-03 19:05
@Panzer_V Tja, terwijl echte kroegen momenteel toch dicht zijn. Je zou verwachten dat "het virtuele" dan toch drukker bezocht wordt...

Doen jullie nou elk jaar mee met zo[n Stampede? Ik zat het voor mijzelf na te kijken, maar de laatste keer dat ik deelnemer was, was geloof ik 2013 ... maar het voelt als korter geleden.

Nu is mijn deelname voornamelijk met VM's en toen blijkbaar ook, want ik zat toen ook al reclame te maken voor Azure, zag ik. Net als nu. Niks nieuws onder de zon.

[Voor 16% gewijzigd door MOmax op 06-03-2021 18:15]

Pagina: 1 ... 22 23 24 Laatste

Let op:
~De zomerhitte slaat toe. Hoe hou jij je koe koel??~

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee