Ik ben voor een stampede, het is jaren geleden dat ik daar aan heb meegedaan. Sinds kort weer actief voor Rosetta@home. Leuk hier weer te zijn 

Computing...
Congratulations!
You've been chosen as the primaboinca user of the day!
Your profile will be featured on the primaboinca website for the next 24 hours.
[Voor 48% gewijzigd door Witlof op 06-03-2020 10:06]
Folding kan prima voor een stampede. Hebben we ook al eens gedaan.HenkM2 schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 17:26:
Ik raad Folding voor de Stampede af.
Alles is onduidelijk; het aanmelden; waar het voor is; wat je wel/niet in moet vullen.
De site is in verhouding tot andere DP site’s extreem traag.
Geen Boinc gebruikers interface.
Lange verwerkingstijden per wu. (2700x CPU ca. 4,5 uur, 2080 GPU ca. 3 uur)
Geen vragen bij installatie zodat je zelf op zoek moet gaan naar FAHcommand.exe om wat dingen in te kunnen stellen.
Ik kan nog wel even doorgaan, maar eindig maar met de conclusie:
Niet geschikt voor de stampede.
Maar misschien denken anderen er na het verwerken van enige wu’s anders over.
Ben benieuwd.
Bij mij bleven de mails ook weg toen ik mijn @vulhierwatin.info mailadres gebruikte.ShadowLord schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 07:34:
[...]
Team number is 92 bij Folding@Home. Pass key aanmaken werk op het moment volgens mij niet. Ben ook net begonnen met vouwen, maar de passkey mails blijven hardnekkig weg.
3850Wp WZW, 1155Wp ONO - Enphase IQ7+ - pvoutput.org
Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag
Blijkbaar was het verzenden kapot. Ze gebruikten GMail om de mails te versturen en die begon te rate-limitten door het hoge aantal aanvragen. Of je een mail kreeg was dus een willekeurige kans.Panzer_V schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 11:26:
[...]
Bij mij bleven de mails ook weg toen ik mijn @vulhierwatin.info mailadres gebruikte.
Pas toen ik mijn @outlook.com mailadres gebruikte had ik binnen 1 seconde een passkey in de mailbox zitten.
You see things; and you say, "Why?" But I dream things that never were; and I say, "Why not?"
Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag
Dacht even dat ik de enige was die er last van hadDamic schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 21:52:
Doet de distributed.net client ambetant, die haalt geen grote packets binnen waardoor de kaart niet continu kan doorwerken
Maar niet in de buurt van mijn RTX 2070 Supersnelheden zijn wel goed bij grote packets 9.4Gkeys/s, das in de buurt van Vega FE
€ Hij is weer heerlijk hoor coby
€ join us @ http://team.aggression.nl soon @ https://teamparkstad.nl
[Voor 13% gewijzigd door Damic op 07-03-2020 01:16]
[Voor 14% gewijzigd door weird0 op 07-03-2020 01:17]
Gisteren had ik mijn vraag mbt Covid-19 projecten ook nog eens gesteld op het F@H forum en nu heeft men eindelijk vanuit hun kant eens duidelijk gemaakt hoe de vork in de steel zit:Grim schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 11:43:
Het F@H team ging nog een aparte categorie maken voor SARS-CoV-2. Geen idee welke technische uitdagingen hiermee gepaard gaan dat dit zo moeilijk is/lang duurt.
https://foldingforum.org/viewtopic.php?p=311763#p311763Due to the number of question on the subject, I'm posting early informations : the projects are in internal testing and will have project numbers from 11741 to 11746.
The researcher who is running this will make the usual official announcements as soon as they are ready to move to beta/adv/fah with all the details to be able to fold them.
Dit hadden ze mijn inziens toch écht wel wat beter mogen uitleggen in hun originele blog post waarin men mensen probeerden te overtuigen om zo snel mogelijk F@H te steunen door hun client te installeren.There are several projects that are currently being set up which will be available for beta testing soon™. ("Soon" is an overused but undefined word a FAH)
It looks like they will all be GPU projects using FAHCore_22. If you are left with unused CPU processing capacity, that can be devoted to other FAH projects.
[Voor 8% gewijzigd door Ravefiend op 07-03-2020 12:32]
Fan van: Unraid. Pi-hole, PlexMediaServer, OPNsense. Meer een gluurder dan een reaguurder.
Heb zelf een klein jaartje Aliens gezocht op mijn pi3b.geenwindows schreef op maandag 9 maart 2020 @ 13:09:
sinds een paar dagen doe ik ook mee, niet met m'n threadripper en 3 GPU's maar met 2 raspi2's.
(iets met een energie rekening enzo)
ik had nog 2 raspi's liggen die stof lagen te verzamelen en ik wou er toch nog wat nuttigs mee doen, dus ze maar eens voor het goede doel in gezet. helaas geen F@H maar einstein@home, deze heeft werk voor ARM gebaseerde apparaten...
ik wil eigenlijk niks investeren en enkel overbodige apparaten gebruiken, mits de energierekening niet omhoog vliegt![]()
wat ik wel ga doen is investeren en een behuizing met ventilator/koelblokjes, denk niet dat de pi's het lang vol gaan houden op 75c![]()
ik weet, ik weet, de pi's zijn geen krachtpatsers, maar toch, een kleine bijdrage is een bijdrage, toch?
ik heb momenteel een vnc sessie continue open staan, en tot nu toe gaat het goed.Panzer_V schreef op maandag 9 maart 2020 @ 13:15:
[...]
Heb zelf een klein jaartje Aliens gezocht op mijn pi3b.
Een tip die ik je kan geven ==> maak een script die wekelijks de pi's reboot. Je gaat anders geheid problemen krijgen met vollopend geheugen waarna de pi in een freeze vliegt.
Fan van: Unraid. Pi-hole, PlexMediaServer, OPNsense. Meer een gluurder dan een reaguurder.
Steam: Grim
[Voor 13% gewijzigd door Damic op 09-03-2020 20:32]
Kan je doen, MAAR het betekent wel dat je minder bonuspunten kan gaan krijgen: die teller begint namelijk te lopen vanaf het moment dat de WU op je systeem staat, niet vanaf het moment dat je er mee begint te rekenen. Die instelling wijzigen is vooral interessant als je een, voor Nederlandse begrippen, serieus trage verbinding hebt. Je praat namelijk over WU-grootte's van ergens tussen de 6 en 15 MB, waarbij de client in default instellingen begint te downloaden als je WU op 99% zit. Voor de meeste Nederlandse internetsnelheden praat je over minder dan een minuut (vaker zelfs maar enkele seconden) downloadtijd, waar je WU's ongeveer net zo lang zullen doen over een % rekenwerk (of nog langer dan dat zelfs). Dus tenzij je met minder dan 200kB/s (ergo: iets van 2Mbit) download heeft het weinig nut om eraan te gaan zitten.Damic schreef op maandag 9 maart 2020 @ 19:21:
Een paar interessante instellingen in F@H.
In Configuration ga je naar Expert en klik je onder de Extra client options op Add
Daar vul je dan het volgende in bij:
Name: next-unit-percentage Value: 95 deze setting zal ervoor zorgen dat de volgende wu al word opgehaald vanaf dat je 95% bereikt hebt
Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #10
De eerste keer kreeg ik ook geen mail.ShadowLord schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 18:33:
[...]
Blijkbaar was het verzenden kapot. Ze gebruikten GMail om de mails te versturen en die begon te rate-limitten door het hoge aantal aanvragen. Of je een mail kreeg was dus een willekeurige kans.
Ze hebben het nu opgelost, dus de mails zouden weer moeten komen.
CowArt! oude SwitcherT!!CowArt schreef op maandag 9 maart 2020 @ 19:41:
* CowArt geeft een rondje weg om te vieren dat flappie zojuist de weide is ingezonden
Lang geleden, de laatste keer dat ik een DPC project draaide schreven we koe nog met een lange oe...
“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“
Goed om te horen, ik zie de stampede ook liever in april komen wegens de warmte op zolder waar wordt gestampt.Suicyder schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 11:37:
Er wordt aan een stampede gewerkt, bedoeling z.s.m. topic
Waarheid als een koe!Damic schreef op zondag 15 maart 2020 @ 16:26:
@filthymushroom zien een stampede liever in de winter dan in de bijna lente
Yes, gaan we weer.
DPC Chef-kok :)
gewoon wachten, mits alles goed staat krijg je vanzelf werk. bij mij heeft ie vanochtend ook 1 1/2 half uur de logboeken zitten vol spammen.Kevin1Smid schreef op maandag 16 maart 2020 @ 19:56:
Krijgt iemand het hier voor elkaar om wel een WS assignment te krijgen bij folding@home?
Ze hebben een uitdaging met genoeg WU genereren. Ik begrijp dat een grote cloud provider heel veel GPU kracht heeft gedoneerd dus ze zijn uit het werk gelopen. Plus de grote toevloed van nieuwe 'donors'... een beetje geduld hebben denk ik.Kevin1Smid schreef op maandag 16 maart 2020 @ 19:56:
Krijgt iemand het hier voor elkaar om wel een WS assignment te krijgen bij folding@home?
Ook aangemeld bij DPC voor het thuisvouwenShadowLord schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 07:34:
Team number is 92 bij Folding@Home. Pass key aanmaken werk op het moment volgens mij niet. Ben ook net begonnen met vouwen, maar de passkey mails blijven hardnekkig weg.
[Voor 12% gewijzigd door 2Dutch op 18-03-2020 11:40]
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Ik heb de stats alweer draaien... ik weet niet of je aanbod nog geld?Destrega schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 09:15:
Ik wil wel nieuwe badges/achievements plaatjes maken dit jaar. Ook wil ik wel een verassings prijsje beschikbaar stellen voor de winnaar van dit jaar
Anoniem: 193142
[Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 193142 op 21-03-2020 09:29]
Zowel de gmail als hotmail als mijn site account werken nietCan't create account
Invalid email address: you must enter a valid address of the form name@domain
Computing...
They didn't serve pints....Xanquezer schreef op zondag 29 maart 2020 @ 20:39:
Dikke 1100 deelnemers dit jaar!
We zouden te kroeg moeten uitbreiden met een extra grote zaal of bar...
Dus....
[Afbeelding]
Jazeker geldt deze nog, ik ben er op dit moment mee bezig, verwacht ze morgen af te hebben.A-Jay schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 10:38:
[...]
Ik heb de stats alweer draaien... ik weet niet of je aanbod nog geld?
Meestal maak ik meerdere badges 1XXX, 25XX en 5XXX en dan omhoog tot steeds meer X' en.
6 varianten en dan van elke variant 3, 1 met gele achtergrond (10X), dan oranje (25X) en dan rood (50X).Destrega schreef op maandag 30 maart 2020 @ 17:06:
[...]
Jazeker geldt deze nog, ik ben er op dit moment mee bezig, verwacht ze morgen af te hebben.
Hoeveel had jij er destijds in totaal gemaakt?
[Voor 19% gewijzigd door A-Jay op 30-03-2020 17:33]
Ja dat zag ik ook maar de server status geeft 8070 taken aan, volgens mij zijn taken een deel van een jobA-Jay schreef op maandag 30 maart 2020 @ 17:32:
As of 30 Mar 2020, 15:11:31 UTC [ Scheduler running ]
Total queued jobs: 226
In progress: 1,528,330
https://boinc.bakerlab.org/rosetta/
226
Volgens mij is dit onbewust ook de reden waarom ik hier zitViper® schreef op maandag 6 april 2020 @ 21:18:
[YouTube: Building a 100TB Folding@Home Server!]
Zag net deze voorbij komen.
Schijnbaar heeft LTT vorige week een oproep gedaan en zijn er veel mensen ineens aan het folden.
Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子
Nintendo Switch | NVIDIA Shield TV 2019 | Xbox Series X | CHUWI HeroBox Mini | Poco X3 NFC 128 GB | AOC Q3279VWFD8 | Google Home Max | Sony WH-1000MX3 | Edifier R2000DB
Afgelopen weken al redelijk wat BETA taakjes hiervoor gedraaid. Momenteel staat mijn queue ook vol met OpenPandemics taakjes4ccidentalMeow schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 06:56:
Aantal dagen voor grcpool gecrunched. De hoeveelheid gridcoin die je daarbij krijgt is zo minimaal dat ik toch maar weer voor de koeien ben gaan crunchen. Voorlopig alleen even OpenPandemics want dat project is eindelijk live!
[Voor 14% gewijzigd door Gunner op 15-05-2020 08:50]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Voor Folding@Home kan je dit via de 'advanced control' instellen. Via tray icon kom je er het snelst. In het geopende venster kies je voor 'configure' en het tabblad 'identity'. Om de punten bij DPC te krijgen kies je voor teamnummer: 92checkmate schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 09:19:
Hallo allemaal, sinds een paar dagen ben ik het DPC team voor Folding@Home gejoined. Mijn naam daar: MaartenE - https://stats.foldingathome.org/donor/MaartenE
Iemand een idee hoe ik mijn gebruikersnaam kan wijzigen? Kan dat in de accountinstellingen nergens terugvinden.
Anyway, happy crunching!
Vroeger kreeg ik honger van 7083170, nu draait het beeld
Dankjewel Jeroen! Ik bedoelde eigenlijk mijn gebruikersnaam aanpassen hier op Tweakersjeroenathome schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 18:18:
[...]
Voor Folding@Home kan je dit via de 'advanced control' instellen. Via tray icon kom je er het snelst. In het geopende venster kies je voor 'configure' en het tabblad 'identity'. Om de punten bij DPC te krijgen kies je voor teamnummer: 92
Voor extra punten en beveiligen van jouw account is het raadzaam om een passkey aan te vragen.
Ik hoop dat je ook GPU cycles gaat doneren. Het verschil in behaalde punten per dag is zeer groot ten gunste van de GPU.
TweakersKuuKe schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 18:18:
@checkmate Welke accountnaam wil je veranderen? Tweakers of bij Folding?
[Voor 15% gewijzigd door DerManiak op 25-01-2021 19:55]
Life's a Game, and I like to play...
EensDerManiak schreef op maandag 25 januari 2021 @ 19:54:
Had laatst dezelfde gedachte, wanneer de stampede weer zou beginnen. Ben helemaal voor om tijdig te starten, in maart heb ik nog wel behoefte aan wat warmteproductie bij m'n thuiswerkplek, in april/mei al wat minder ;-)
Met ingang van dit jaar kunnen mijn koetjes op zonnestroom grazen, dus voor mijn geen 'energieslurpschaamte'
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
[Voor 16% gewijzigd door MOmax op 06-03-2021 18:15]
Google Pixel 7 Macbook Pro 2023 16" Apple iPhone 14 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 LG G2 OLED evo Gallery Edition Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details