Comments voor GsJosh:
#1: Lekkere standaard overzichtsshot, jammer dat ie (zoals je zelf af zegt) niet helemaal stabiel was. Wel fijne kleurtjes zo.
#2: Idd, ik mis de drukte. Probeer zo'n shot de volgende keer eens meer close-up.
#3: Iets dichterbij mag. Verder lekkere achtergrond.
#4: Mafkezen zijn altijd leuk

Alleen had ik deze zo uitgesneden, dat er rechts minder ruimte over was (en ze dus ook echt de foto inkijken).
#5: Zeker jammer van de arm.
#6: Ik mis wat beweging.
#7: Grappig

#8: Links is erg leeg...
#9: no comments
#10: Die paal, zonde daarvan (maar die zaag je niet zomaar weg

)
#11: Wat een leegte daar, nieuw jouw schuld maar wel jouw probleem (immers, het lijkt leeg, ongezellig).
#12: Jammer dat de beweging nog te veel aanwezig is.
#13: Had ik anders uitgesneden. Meer bovenkant, minder onderkant (weg met dat donkere stuk).
Verder, zeker een goede lading voor de eerste keer, mijn foto's waren veel brakker. Zelfs nu (na een half jaar) zijn ze nog niet goed, en moet ik nog hard werken om er te komen. Maar het begin is er. Vallen en opstaan, dan kom je er wel! Ga zo door!
By the way, neem alles maar met een korreltje zout, want ik ben echt geen heer een meester in de fotografie
OFFTOPIC
Speciaal voor Gerard zijn verjaardag (en omdat ik vandaag toch vrij was):
Ik neem gewoon dubbelgangers
#02 - Dan doen we toch geen standaard G-curves meer, maar een Jill Greenberg-achtig bewerking (45 mins, curves, burn & dodge). Veel succes met na-apen.
Whaaaa, I gave it a try, maar hijs zwaar mislukt
Happy b-day* Gerard 
maak er wat moois van vanavond (ws al in volle gang

).
*beter laat dan nooit
[
Voor 31% gewijzigd door
Nik op 15-03-2007 23:00
]