Toon posts:

[PC] World in Conflict

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 24.284 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:04

Jazzper

BB4E^Guerilla

wat een heerlijke game gaat dit worden denk ik! Net even dit filmpje gekeken. En toevallig op vakantie eindelijk Red Storm Rising gelezen (aanrader). Toevallig :)

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14:50
Heb je dat toevallig ergens in .avi oid? Of ergens op joutube?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vanavond even de beta-fase die ik al een tijdje op m'n PC had nu eens uitgeprobeerd, d.w.z in de instructie-mode omdat je niet in single-player je gang kunt gaan en multi-player vraagt om een serial, maar dit is echt een vet spel. Helemaal als je hem laat draaien op een XPS bak van Dell met een Samsung scherm erbij. Kleuren zijn niet alleen haarfijn maar ook haarscherp en...de explosies en details zijn fenomenaal. Ik denk dat dit spel heel snel populair wordt en mischien zelfs BF2 gaat evenaren als je praat over verwachtingspatroon en uiteindelijk speelgenot. Voor de liefhebbers van eerdere oorlogspellen. Dit spel is 3D dus en heeft wel wat weg van het 2D oorlogspel Suddenstrike.

Hoe dan ook: Wanneer het uitkomt gaat C&C 3 echt even op "hold" en wordt WiC het spel wat naast BF2 mij de komende maanden gaat bezighouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-10 15:25

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Verwijderd schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 23:57:
Helemaal als je hem laat draaien op een XPS bak van Dell met een Samsung scherm erbij.
Ja man, die XPS bakken maken gamen echt veel leuker...en die Samsung schermen zijn allemaal de bom! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Edmin schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 00:04:
[...]

Ja man, die XPS bakken maken gamen echt veel leuker
Die XPS dingen zijn hartstikke naab, de hardware waar je dan 3000 euro voor betaalt kun je zelf kopen voor 1000 euro lol.

Verwijderd

morgen is het zover (demo) _/-\o_

Verder is er een paar dagen geleden op de Leipzig Games Convention een coole CG trailer uitgekomen
http://stage6.divx.com/Ga...Exclusive-GC-2007-Trailer

[ Voor 104% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2007 21:40 ]

• Proxzor
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-07-2020
Cant wait, hopen dat veel sites hem hebben anders word het 10kb download speed ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chubz schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 23:20:
Cant wait, hopen dat veel sites hem hebben anders word het 10kb download speed ;(
Ja, of misschien weer een torrent (zoals bij de open beta). Dat ging vorige keer ook wel aardig snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier staat een countdown tot de demo:

http://www.gamespot.com/e...d/world-in-conflict-demo/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:43
Cool, volg het topic al een tijdje en ga de demo zeker proberen want ik was te laat voor de beta. Vond alle filmpjes er echt te cool uit zien.

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-07-2020
Handige countdown :9

[ Voor 74% gewijzigd door Proxzor op 24-08-2007 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
F5'en maar :P

Nog 10 seconden....

http://ftp.sierra.com/sierra/worldinconflict/demo/ Site en FTP liggen behoorlijk plat door de F5'ers :') 15 KB/s.

[ Voor 107% gewijzigd door Avalaxy op 24-08-2007 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leonpwner1 schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 17:59:
F5'en maar :P

Nog 10 seconden....

http://ftp.sierra.com/sierra/worldinconflict/demo/ Site en FTP liggen behoorlijk plat door de F5'ers :') 15 KB/s.
idd zeg, hij ging nog met 300 kb/s. Blijft weinig van over zo :/ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:47

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Kijk anders even bij Gamershell... Die hebben altijd wel een snelle verbinding :)

Blijft een heerlijke game! Zo maar even proberen met DirectX 10

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerDream
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-09 10:12
Er mooi spel, grafisch zeker.
Alleen de demo begint in de eerste missie erg te stotteren wanneer je na het tankstation en 3 controleposten hebt over genomen.
Meer mensen last van dat hij dan gaat stotteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KillerDream schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 22:01:
Er mooi spel, grafisch zeker.
Alleen de demo begint in de eerste missie erg te stotteren wanneer je na het tankstation en 3 controleposten hebt over genomen.
Meer mensen last van dat hij dan gaat stotteren?
Nee, net die missie gedaan maar nergens last van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 30-09 19:06

FikkieHo

Wokmaster

iemand al zeker dat hij/zij hem gaat kopen?

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
FikkieHo schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 22:13:
iemand al zeker dat hij/zij hem gaat kopen?
Ik, maar ik weet nog niet wannéér ik heb ga kopen want ik heb weinig tot geen geld :P Heb nu 8 euro en ben aan het sparen voor een Freezer 64 Pro van 19 euro, dus als WiC uitkomt kan ik die niet betalen ;( En ik moet Crysis ook nog kopen ;( (maar WiC gaat natuurlijk voor :P). Anders speel ik een 'geleende' versie tot ik geld heb om hem te kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

SideSwipe schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 19:45:
Kijk anders even bij Gamershell... Die hebben altijd wel een snelle verbinding :)

Blijft een heerlijke game! Zo maar even proberen met DirectX 10
1.6MB/s hier.

De Gamershell mirror voor de luie mensen: http://www.gamershell.com/download_20763.shtml :)

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 10:50

darkphoenix

Chikara

heerlijk nummer als je de singelplayer demo missie hebt uitgespeeld!

werkelijk prachtig spel en hij loopt zeeer vloeiend, stukken beter dan de beta en hij voelt/ziet beter.heb wel een zeer nieuw systeem heeft er vast wat mee te maken. core 2 duo e6850 ipv amdx24200+

Dit spel is best cpu afhankelijk heb ik gelezen. spel trouwens op 1920x1200 met alles maximaal.

[ Voor 21% gewijzigd door darkphoenix op 24-08-2007 23:26 ]

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Heb hem inmiddels al een tijdje gespeeld, die missie is echt vet :9~ En de performance is gewoon super, alles op highest en toch hebt ik geen enkele schok gemerkt met m'n 7950gt. Als crysis ook zo soepel gaat lopen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een fantastish spel.
Ik ga deze zeker halen als ie uit komt.De explosies en rook zijn schitterend en het thema van Sovjets tegen de Navo bevalt me ook uitstekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leonpwner1 schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 22:17:
[...]

Ik, maar ik weet nog niet wannéér ik heb ga kopen want ik heb weinig tot geen geld :P Heb nu 8 euro en ben aan het sparen voor een Freezer 64 Pro van 19 euro, dus als WiC uitkomt kan ik die niet betalen ;( En ik moet Crysis ook nog kopen ;( (maar WiC gaat natuurlijk voor :P). Anders speel ik een 'geleende' versie tot ik geld heb om hem te kopen :)
Ben je twaalf ofzo?
Moet je wachten op je zakgeld? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 12:28:
[...]

Ben je twaalf ofzo?
Nounou, rustig maar. Ook salaris wordt niet dagelijks uitbetaald :/

Ik zit ook redelijk krap bij kas, maar 's wat besparen hier en daar, de komende tijd :+

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-08 19:26
leonpwner1 schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 22:17:
[...]

btw een artctic freezer kopen om over te klokken is natuurlijk als een lada kopen om te gaan racen. En "sparen" voor een artikel van 19 euro :P En ik wil ook nog ff lachten om die SweeX kast :o ff ontopic: Ik ga zo wel ff de demo proberen, iemand mischien van DX9 en DX10 vergelijking screens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09:36
Spel ziet er mooi uit, maar het is toch niet echt mijn spel. Besturing vindt ik niet echt handig en het is soms ook een beetje onduidelijk wat je soms doet. Maar dat is mijn persoonlijke mening.

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheKillingBean schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 14:12:
Spel ziet er mooi uit, maar het is toch niet echt mijn spel. Besturing vindt ik niet echt handig en het is soms ook een beetje onduidelijk wat je soms doet. Maar dat is mijn persoonlijke mening.
Ja daar hoor ik wel meer mensen over. Ik moest in het begin ook even wennen, maar na verloop van tijd vond ik het toch wel erg prettig werken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Verwijderd schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 12:28:
[...]

Ben je twaalf ofzo?
Ben jij elf ofzo, dat je zo kansloos moet reageren? :/ Ik ben 16, en ja, ik moet wachten op m'n zakgeld ja. Ik heb wel gewerkt, maar dat wordt (zoals degene onder je al zegt) niet meteen uitgekeerd. We zijn niet allemaal zo rijk en geweldig als jou, ik deel het alleen mee. Ik ga het spel echt wel kopen hoor.

Ga lekker ergens anders zo triest lopen reageren :/
PainkillA schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 12:36:
[...]

btw een artctic freezer kopen om over te klokken is natuurlijk als een lada kopen om te gaan racen. En "sparen" voor een artikel van 19 euro :P
Tja, ik heb nu een Alpine 64, en die Freezer is toch stukken beter. Laatst een test gezien waarbij hij beter koelde dan koelers van 40 euro... En ik moet er misschien voor sparen, jij bent vast zo geweldig dat je het allemaal krijgt van je ouders, of omdat je directeur bent van een supergroot bedrijf.
En ik wil ook nog ff lachten om die SweeX kast :o
Érg triest van je dat je nu ook nog eens m'n onderdelen af gaat lopen kraken. Het is een mooie kast en hij doet het goed. Erin zitten alleen A-merk onderdelen dus who cares? Bovendien: what the fuck heeft mijn kast hier nou weer mee te maken, dit zeg je allemaal om weer een kansloze flame te kunnen posten... Ik weet tenminste hoe ik moet overclocken, en m'n PC draait elk spel op highest, meneertje met 212 posts :') Bovendien kan ik tenminste grammaticaal correct ABN schrijven, dat kun jij nog niet eens, dus begin alsjeblieft niet over mij...
ff ontopic: Ik ga zo wel ff de demo proberen, iemand mischien van DX9 en DX10 vergelijking screens?
Blij dat je ook nog iets nuttigs kan zeggen; er zit niet zoveel verschil in, het verschil is dat DirectX10 gebruikt maakt van Soft Particles, wat rekening houdt met objecten, weerseffecten, etc. waardoor rook opzij gaat door de wind en niet door muren heen gaat maar er netjes omheen. Ook zit er een feature genaamd 'Cloud Shadows' in waardoor er schaduwen van de wolken worden gerenderd op de grond. Tot slot zit er ook nog Dual-Screen support in de DirectX10 'versie'.

Dan nog even mijn mening over de demo: het lijkt alsof units sterker zijn geworden sinds de beta's, dat is erg mooi. Het valt me nu eigenlijk pas op hoe goed APC's zijn; ze kunnen infantry neermaaien, ze kunnen wat doen tegen tanks met hun special ability, ze kunnen op helicopters schieten en ze kunnen infantry vervoeren. Ook lijkt de performance stukken beter, ik heb alles op highest en nog niet de kleinste framedrop gezien. De missie is ook leuk gedaan met de ingame filmpjes tussendoor. Wat me wel opvalt is dat ik op een gegeven moment echt een enórme lading Tactical Aid points kreeg waardoor ik om de 2 minuten wel 3x Heavy Artillery kon callen. Dat lijkt me dan weer lichtelijk overkill :P

Zeker weten een spel dat ik ga kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leonpwner1 schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 16:11:
[...]

Dan nog even mijn mening over de demo: het lijkt alsof units sterker zijn geworden sinds de beta's, dat is erg mooi. Het valt me nu eigenlijk pas op hoe goed APC's zijn; ze kunnen infantry neermaaien, ze kunnen wat doen tegen tanks met hun special ability, ze kunnen op helicopters schieten en ze kunnen infantry vervoeren. Ook lijkt de performance stukken beter, ik heb alles op highest en nog niet de kleinste framedrop gezien. De missie is ook leuk gedaan met de ingame filmpjes tussendoor. Wat me wel opvalt is dat ik op een gegeven moment echt een enórme lading Tactical Aid points kreeg waardoor ik om de 2 minuten wel 3x Heavy Artillery kon callen. Dat lijkt me dan weer lichtelijk overkill :P

Zeker weten een spel dat ik ga kopen :)
Ja, alleen volgens mij hebben ze de heavy artillery van de USA wel generfd. De inslagen van de raketten die dat apparaat afschiet zijn een stuk kleiner geworden.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2007 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Eend_
  • Laatst online: 14:36

_Eend_

🌻🇺🇦

Ik mis nog steeds de NAVO units :( En weer jammer dat je een pre-order key nodig hebt om die extra map te spelen. Heb de special edition gepreordered bij Dynabyte, maar dan moet je nog steeds die key kopen (e4,99). Alsof de euro's op m'n rug groeien. Heb die special edition gekocht omdat ie met de kortingskaart van pa net zo duur is als de gewone editie zonder korting. En dan kan ik het niet laten om die mooie doos en die extra's te laten liggen :P

Nukes zijn trouwens duurder geworden, of niet?

En wat die US heavy arty betreft, is alleen maar beter dat die wat minder damage doen. USSR heavy arty is maar een simpel (maar huge) kanon.

[ Voor 12% gewijzigd door _Eend_ op 25-08-2007 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
_Eend_ schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 16:34:

Nukes zijn trouwens duurder geworden, of niet?
In de laatste beta waren ze nog 80, in de closed beta 75 als ik me niet vergis. Niet echt noemenswaardig dus imho. Maar wat biedt de Collectors Edition wat de gewone versie niet heeft eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archimond
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-10 22:42

Archimond

Lopende Helpdesk

Grafisch is het echt heel mooi, maar ik snap niks van de besturing. Is er ergens anders een tutorial te krijgen behalve de ingame help?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Eend_

_Eend_

🌻🇺🇦

Een mooiere doos en een stukje van de Berlijnse Muur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

PainkillA schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 12:36:
[...]

btw een artctic freezer kopen om over te klokken is natuurlijk als een lada kopen om te gaan racen. En "sparen" voor een artikel van 19 euro :P En ik wil ook nog ff lachten om die SweeX kast :o ff ontopic: Ik ga zo wel ff de demo proberen, iemand mischien van DX9 en DX10 vergelijking screens?
Het is genoeg om een Opteron op 3GHz koel te houden, dus hoezo zou je meer geld uitgeven aan een koeler terwijl het niet eens nodig is? :?

En ja, sommige mensen moeten sparen voor 19 euro, ik zeg toch ook niet tegen jou: Goh, moet je nou echt sparen voor die TV van 5000 euro? :')

En Sweex kast? Wie ben jij om te bepalen wat goed en wat niet goed is, je bent geen God ofzo :')

Zeur jij maar verder, dan lach ik nog even over je domheid dat jij niet beseft dat je misschien ook vergelijkingsscreenshots op Google kan vinden. :')

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-08 19:26
jawel maar vind het een betere plaats om die screens in dit topic te hebben dan op google, en dat over die sweex kast is gewoon een grap maar dat had je niet door zkr? Sweex heeft nou eenmaal een naam en je mag gewoon zelf bepalen of je die kast wilt, en waar staat dat hij maar op 3 ghz moet blijven? als je serieus wilt OC'en moet je wel iets beters hebben.

Maargoed staan niet voor niks smilies, als het geen grappen waren had ik wel deze :') erachter geplakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

PainkillA schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 19:29:
jawel maar vind het een betere plaats om die screens in dit topic te hebben dan op google,
Nou, zoek ze op en plak ze hier zou ik zeggen :Y)
en dat over die sweex kast is gewoon een grap maar dat had je niet door zkr? Sweex heeft nou eenmaal een naam en je mag gewoon zelf bepalen of je die kast wilt,
Oei das nou aardig van je :P
en waar staat dat hij maar op 3 ghz moet blijven? als je serieus wilt OC'en moet je wel iets beters hebben.
Waar dat staat? Dat is gewoon een streeffrequentie. :) En van 1.8 GHz naar 3.0GHz lijkt me toch wel een serieuze overklok hoor :P
Maargoed staan niet voor niks smilies, als het geen grappen waren had ik wel deze :') erachter geplakt.
Dus " :') " is geen smily? :')

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
PainkillA schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 19:29:
en waar staat dat hij maar op 3 ghz moet blijven? als je serieus wilt OC'en moet je wel iets beters hebben.
Niet dat het relevant is voor dit topic, maar ik wil m'n CPU naar 2.6 ~ 2.7 GHz hebben, daar is het zeker wel genoeg voor, ik ga maar tot 1.40 Vcore max, ik ga niet gelijk naar de 1.60 ofzo. Nu doet m'n CPU al 650 MHz overclock op stock voltage, met een goedkope Alpine 64...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Eend_

_Eend_

🌻🇺🇦

Shit, ik zit verkeerd! Ik dat dit het World in Conflict topic was... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix

darkphoenix

Chikara

_Eend_ schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 19:57:
klopt it is forum in conflict

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trenchdog
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13:33
leonpwner1 schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 16:38:
[...]
Maar wat biedt de Collectors Edition wat de gewone versie niet heeft eigenlijk?
Brok Berlijnse muur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Oja, zoiets herinner ik me. Maar geen ingame stuff of extra dingen op de dvd verders?

Het blijft een prachtige game, Heavy Artillery _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://img212.imageshack.us/img212/3994/wowgv1.png

[ Voor 10% gewijzigd door Avalaxy op 25-08-2007 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

_Eend_ schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 19:57:
Hier heb je de link naar het topic. :)
Archimond schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 16:56:
Grafisch is het echt heel mooi, maar ik snap niks van de besturing. Is er ergens anders een tutorial te krijgen behalve de ingame help?
Hoezo kijk je niet bij Controlls onder Options?

@ Hieronder: Damn jij refresht te vaak :P

[ Voor 43% gewijzigd door MensionXL op 25-08-2007 22:53 ]

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
MensionXL schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 22:49:
[...]

Hier heb je de link naar het topic. :)
:') En ik klikken :') :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

Deze collectors box bestaat uit; de volledige versie van World of Conflict, DVD behind the scenes, DVD over de Berlijnse muur, Headset en een stukje van de Berlijnse muur.

Maar niet bij alle zaken zeggen ze dat er een headset bij zit, dus het is maar gokken of je de headset krijgt of niet. De rest is wel zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat moet je echt met een stukje Berlijnse Muur?
Wereldwijde meeting organizeren en hem weer opbouwen? :/

Sowieso is het makkelijk gezegd, maar lastig te controleren, net als al die delen van Jezus overal.
Ben wel benieuwd waar ze het vandaan hebben gekregen.
Beetje zelf uit de muur staan peuteren lijkt me onwaarschijnlijk...

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2007 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heey,

Ik heb net de demo gedaan en ik vind het echt een onwijs vette game, vooral online. Maar ik mis het echte teamwork nog een beetje, in welke servers zitten jullie normaal. Of via Hamachi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Eend_

_Eend_

🌻🇺🇦

Verwijderd schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 20:56:
Heey,

Ik heb net de demo gedaan en ik vind het echt een onwijs vette game, vooral online. Maar ik mis het echte teamwork nog een beetje, in welke servers zitten jullie normaal. Of via Hamachi?
Via Hamachi kan niet, omdat je zelf geen (LAN) server op kunt zetten ;)

Ik join altijd een server waar 14/15 man in zitten, de meeste servers zijn meestal helemaal leeg of (bijna) vol. Maar je kunt me wel toevoegen aan je friendslist: SittingDuck.

En als je veel support speelt mag het helemaal, ik heb graag wat Anti-Air voertuigen in de buurt :P
Verwijderd schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 12:30:
Wat moet je echt met een stukje Berlijnse Muur?
Wereldwijde meeting organizeren en hem weer opbouwen? :/

Sowieso is het makkelijk gezegd, maar lastig te controleren, net als al die delen van Jezus overal.
Ben wel benieuwd waar ze het vandaan hebben gekregen.
Beetje zelf uit de muur staan peuteren lijkt me onwaarschijnlijk...
Nee, geen meetings. Het is leuk om zoiets te hebben, en de DVD over de muur lijkt me wel interessant. En het heet niet voor niets Collectors Box ;).

En of het echt een stukje van de Berlijnse Muur is weet je natuurlijk niet. Maar dat weet je ook niet als je zo'n stukje koopt in Berlijn. Iedere handige jongen/meid kan ergens een stukje beton vinden en dat voor goud geld verkopen als een "Origineel stukje Berlijnse Muur"..

[ Voor 40% gewijzigd door _Eend_ op 26-08-2007 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
Ik heb net de singleplayer missie in de demo gespeeld. Echt heel tof. Het multiplayer, wat ik in de beta's heb gespeeld, lag me niet zo. Maar dit vind ik wel vet.
1 slecht punt wat me erg opviel was dat als je units uit een huis haalt dat die units dan niet automatisch geselecteerd worden als ze buiten zijn. Wat ik over het algemeen doe is het huis aanklikken wat bijna kapot gaat of wat strategisch gezien niet zo sterk ligt en dan de units eruit halen, maar dan moet je daarna ook nog eens de betreffende units aanklikken als ze buiten staan, erg onhandig vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
UltraR-pc schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 13:39:

1 slecht punt wat me erg opviel was dat als je units uit een huis haalt dat die units dan niet automatisch geselecteerd worden als ze buiten zijn. Wat ik over het algemeen doe is het huis aanklikken wat bijna kapot gaat of wat strategisch gezien niet zo sterk ligt en dan de units eruit halen, maar dan moet je daarna ook nog eens de betreffende units aanklikken als ze buiten staan, erg onhandig vind ik.
Dat is toch altijd zo bij RTS'en? Het zou storend zijn als je met wat micro bezig bent, net wat tanks orders loopt te geven en dat je dan ineens die infantry squad geselecteerd hebt zonder dat je er op klikte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
leonpwner1 schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 13:44:
[...]

Dat is toch altijd zo bij RTS'en? Het zou storend zijn als je met wat micro bezig bent, net wat tanks orders loopt te geven en dat je dan ineens die infantry squad geselecteerd hebt zonder dat je er op klikte.
Als je de infanterie de opdracht geeft het gebouw te verlaten, dan ben je op dat moment toch met hen bezig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
UltraR-pc schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 15:28:
[...]

Als je de infanterie de opdracht geeft het gebouw te verlaten, dan ben je op dat moment toch met hen bezig?
Nee, niet altijd :P

Veel gamers gebruiken micro, waardoor ze veel units tegelijk controlleren. Ik doe vaak ook snel onderin een unit selecteren en dan een shortkey (U-toets om een gebouw te verlaten) om ze een order te geven en ga dan snel verder met de volgende unit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje voor degenen bij wie het op hoge resoluties allemaal vloeiend draait: wat is in de benchmark jullie gemiddelde framerate, en met welke cpu/videokaart?

Ik heb een Athlon64 4200+, 2GB ram en een X1950pro, niet enorm high-end maar ook niet slecht, en dan heb ik al in 1024*768 (met detail op high) niet meer dan 20 fps average -- laat staan in 1920*nogwat en met _very_ high detail..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AxelF
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-03-2023
dat lijkt me redelijk normaal hoor die score. de benchmark is nu eenmaal erg zwaar, met alles op max (2560*1600) zit ik ook maar rond de 20 fps gemiddeld, maar ingame gaat het er meestal niet zo aan toe als op de benchmark, ingame haal ik meestal vlot 30-35 wat het speelbaar maakt.

http://specs.tweak.to/15628 Area-51 ALX (evga 680i, qx6700 @3.2, 4 gb 1066 Mhz Patriot, geforce 8800 Ultra SLI, 2*1Tb Hitachi, 30" dell, 7.1 gigaworks s750, g15 logitech, mx revolution, X-fi Xtreme Gamer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oei, ik volg dit topic niet meer, post maar handige linkjes die ik in de TS kan plaatsen. :)

Mijn interesse is wat overgewaaid omdat ik nooit zo'n fan geweest ben van RTS, het is allemaal zo afstandelijk, je kan niet zelf dood gaan en zo. :P Maar misschien ga ik het toch eens een kans geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Eend_

_Eend_

🌻🇺🇦

Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 15:11:
Vraagje voor degenen bij wie het op hoge resoluties allemaal vloeiend draait: wat is in de benchmark jullie gemiddelde framerate, en met welke cpu/videokaart?

Ik heb een Athlon64 4200+, 2GB ram en een X1950pro, niet enorm high-end maar ook niet slecht, en dan heb ik al in 1024*768 (met detail op high) niet meer dan 20 fps average -- laat staan in 1920*nogwat en met _very_ high detail..
Ik haal in de benchmark gemiddeld 25 fps, ingame haal ik makkelijk de 30 fps. (Athlon64 X2 3800+, 2GB RAM, 7950GX2). Ben van plan om een X2 6000+ te kopen, die dingen kosten nu geen drol meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plurk.
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 16:19
Ik haal op 1920x1200 very high

Avg 26
Min 16
Max 52

Met;

Intel Core 2 Duo E6420 @3320Mhz (
4GB (2x2GB) OCZ OCZ2VU8004GKPC6400 @415Mhz 5-5-5-15
Videokaart(en) Leadtek WinFast PX8800 GTX TDH @625/1950

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14:04

rapture

Zelfs daar netwerken?

Ik had de settings op very low en resolutie op 1152x864 gezet om minimaal 20 fps in benchmark te kunnen halen. GeForce 6600GT icm met 2GB ram en Athlon 64 X2 3800+.

Verwijderd

Had 't zo snel nog nergens gevonden in dit topic, misschien wel handig:

// Systeem-eisen "Games for Windows" (Vista, XP dus)
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Minimum System Requirements

* CPU: Single-core 2.0 GHz or faster (2.2 GHz for Windows Vista)
* CPU: Dual-core Any Intel or AMD
* RAM: 512 MB (1 GB for Windows Vista)
* Graphics: 128 MB video RAM, DirectX 9.0c-compatible (NVIDIA GeForce 4 MX, ATI Radeon 8500, 9200 not supported)
* Sound: DirectX 9.0c compatible
* Hard Drive: 2.5 GB or more available hard drive space
* Disc Drive: DVD
* Input: Keyboard and Mouse
* Internet play: Cable/DSL or better
* DirectX 9.0c

Recommended System Requirements

* CPU: 2.5 GHz or faster
* RAM: 1024 MB (1.5 GB for Windows Vista)
* Graphics: 256 MB video RAM, DirectX 9.0c-compatible
* DirectX 9.0c//

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Verwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 07:35:
Had 't zo snel nog nergens gevonden in dit topic, misschien wel handig:

// Systeem-eisen "Games for Windows" (Vista, XP dus)

Recommended System Requirements

* CPU: 2.5 GHz or faster
* RAM: 1024 MB (1.5 GB for Windows Vista)
* Graphics: 256 MB video RAM, DirectX 9.0c-compatible
* DirectX 9.0c//
Toch altijd knap dat GHz'en gelijk staan aan directe performance :X
Er zit toch een heeel groot verschil tussen een P4 @ 2.5GHz en een A64 @ 2.5GHz |:(

Goedkoop bellen via VoIP

Verwijderd

Topicstarter
MensionXL schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 16:00:
[...]

Toch altijd knap dat GHz'en gelijk staan aan directe performance :X
Er zit toch een heeel groot verschil tussen een P4 @ 2.5GHz en een A64 @ 2.5GHz |:(
En voor een videokaart met 256 MB RAM kan je kiezen uit bvb.een GF6200 een GF8600GTS.

• Avalaxy
Verwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 16:06:
[...]
En voor een videokaart met 256 MB RAM kan je kiezen uit bvb.een GF6200 een GF8600GTS.
Idd :') Ik heb een hekel aan domme developers :P Bij R6 Vegas werd m'n Athlon 64 3700+ afgekeurd omdat ie niet op 3 GHz liep :') :')

• darkphoenix

darkphoenix

Chikara

Plurk. schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 23:58:
Ik haal op 1920x1200 very high

Avg 26
Min 16
Max 52

Met;

Intel Core 2 Duo E6420 @3320Mhz (
4GB (2x2GB) OCZ OCZ2VU8004GKPC6400 @415Mhz 5-5-5-15
Videokaart(en) Leadtek WinFast PX8800 GTX TDH @625/1950
ik had net
Avg:18
min:10
Max:32

1920x1200
met alles max maar wel 16x q AA geforceerd via de nvidia controle panel.

Nu ff nog een keer zonder aa.

Avg:20
min:8
Max:42

hmm beetje raar zo weining verschil in framerates en zo een groot verschil in wel full AA en helemaal geen AA.

[ Voor 12% gewijzigd door darkphoenix op 30-08-2007 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:43
Hoe start ik die benchmark eigenlijk? Ik kan het echt nergens vinden :?

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxT
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-04 20:57
in het basic menu waar je de graphics instelt. (dus niet op advanced drukken)

Audi S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Is er sprake van een GoT-clan in de demo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubbieus
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-09 21:01
Vet spel :o jammer dat ik maar een bagger computer heb :
CPU: P4 2.6 Ghz.
Ram: 512 mb :'(
Grafishce kaart: 128 MB video RAM :'( :'( :'( * gaat dood van ongeluk*
als ik nou wat Ram in de comp en een niewe vid kaart van 256 MB erin mocht zetten, maar dat wil mn vader niej.
en een nieuwe computer kopen van 800€ ben ik over 5 jaar nog niet mee klaar :(

EDIT: Met een vid kaart had ik het over een 7800GS ( Bijv) niet een Geforce 6200 >.>
toch weet ik bijna zeker dat je zelfs met een snelle 128 mb vid kaart hieruit niet meer dan 13fps zal krijgen
anyway ja mn PC is een bottleneck maar je kan er meestal wel mee rond om tog een redelijke FPS te krijgen en tenminste meer dan 5 wat ik hier nu krijg -_-

[ Voor 33% gewijzigd door rubbieus op 31-08-2007 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
rubbieus schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 16:15:

als ik nou wat Ram in de comp e een niewe vid kaart van 256 MB erin mocht zetten, maar dat wil mn vader niej.
en een nieuwe computer kopen van 800€ ben ik over 5 jaar nog niet mee klaar :(
Wat een onzin. Je hebt trage GeForce 6200 kaarten met 256MB en je hebt snelle GeForce 7950gt kaarten met 256MB, dus het geheugen zegt niets.

Bovendien is je CPU dan alsnog een zware bottleneck. Dat ding is zelfs nog veel trager als een 3000+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik haal op 1920x1080 Custom
(Very High + Reflect Clouds on Water + Track Trail op Very Long)

Driver version: 162.18
nVidia Control Panel: Anisotropic filtering = 8 x
Antialiasing mode = Override any app setting.
Antialiasing = 4 x
Antialiasing Transparency = Supersampling.
Force Mipmaps = Trilinear.

Benchmark results:

Avg 26
Min 14
Max 71

Met: zie specs

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2007 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Eend_

_Eend_

🌻🇺🇦

Hoe zit het met de GoT clan? Is die nog actief? Ben nu wel een beetje uitgekeken op de demo, er moet snel een nieuwe map komen. En ik ga geen €4,99 neerleggen voor een pre-order kit voor 1 nieuwe map. Maar de vanaf de 21ste (releasedate :)) wil ik 'm wel joinen. Het is altijd een beetje saai om in je eentje een server in te duiken.

En ik heb al een paar uitnodigingen gehad voor clans, dus de GoT clan krijgt er geen ubernoob bij :P

[ Voor 13% gewijzigd door _Eend_ op 02-09-2007 20:38 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
_Eend_ schreef op zondag 02 september 2007 @ 18:59:
Hoe zit het met de GoT clan? Is die nog actief? Ben nu wel een beetje uitgekeken op de demo, er moet snel een nieuwe map komen. En ik ga geen €4,99 neerleggen voor een pre-order kit voor 1 nieuwe map. Maar de vanaf de 29ste (releasedate :)) wil ik 'm wel joinen. Het is altijd een beetje saai om in je eentje een server in te duiken.

En ik heb al een paar uitnodigingen gehad voor clans, dus de GoT clan krijgt er geen ubernoob bij :P
29e alweer? Eerst was het 14e, toen 21e en nu weer de 29e... Ze blijven het maar elke keer uitstellen :(

Deden ze bij de beta nou ook al, die gasten kunnen zich echt niet aan release dates houden... De game is zelfs al gold, dus waarom uitstel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Eend_

_Eend_

🌻🇺🇦

Uhhm, dat was een typo :X. Hij komt de 21ste uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
_Eend_ schreef op zondag 02 september 2007 @ 20:37:
Uhhm, dat was een typo :X. Hij komt de 21ste uit..
Oh ok :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Jammer dat de USSR niet speelbaar is in Single Player, niet omdat ik communist zou zijn, maar omdat de meeste games de geschiedenis nogal éénzijdig weergeven. De USA was even goed verantwoordelijk voor de Koude Oorlog en de spanningen. En ik had altijd graag eens een Tsar Bomb gedropt. :| :P

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2007 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86
  • Laatst online: 21-09 14:13

Dani86

AeroGeek

Ws. bewaren ze dat voor een expansion pack ;)

Jammer dat de game is uitgesteld. Ik heb de demo gespeeld, en die is veelbelovend!

Ryzen 5 7500F - 32GB RAM @ 6000 MHz - RX7700XT - WD SN770 1TB nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

Hehe, ik heb toch maar de collectors ed besteld :D nu lekker wachten of er echt een steen in zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Eend_

_Eend_

🌻🇺🇦

Verwijderd schreef op zondag 02 september 2007 @ 20:58:
Jammer dat de USSR niet speelbaar is in Single Player, niet omdat ik communist zou zijn, maar omdat de meeste games de geschiedenis nogal éénzijdig weergeven. De USA was even goed verantwoordelijk voor de Koude Oorlog en de spanningen. En ik had altijd graag eens een Tsar Bomb gedropt. :| :P
Die Tsar Bomba is een strategisch wapen. De nukes in WiC zijn tactische nukes. Gooi 1 tsar en de hele map is leeg. Leuk voor Supreme Commander, een stuk minder voor WiC :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
_Eend_ schreef op maandag 03 september 2007 @ 09:52:
Gooi 1 tsar en de hele map is leeg.
Welja? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Eend_

_Eend_

🌻🇺🇦

Tsja, de Tsar was een bom van 50 megaton. De US nuke in WiC komt niet verder dan 200 kiloton. Best wel een verschil, lijkt me. :P

(want als ik me niet vergis is de US Nuke in WiC een B61 Thermonuclear Bomb)

[ Voor 23% gewijzigd door _Eend_ op 03-09-2007 20:32 ]

• Nickbn
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-08 18:38

Nickbn

Betrokken

Leuk spel :) eindelijk weer eens iets dat in de buurt van act of war komt :)

• Trenchdog
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13:33
Kwestie van nieuwe troepen laten droppen met aangepast materiaal :P Iets voor de uitbreiding?

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Verwijderd schreef op zondag 02 september 2007 @ 20:58:
Content maken kost veel te veel geld tov wat het oplevert. Commercieel zijn alleen kale frameworks haalbaar, zo wordt er een engine geprogrammeerd, een aantal units uitgewerkt, een aantal textures, een aantal mappen en een verhaallijn/missies. En het spel is hierbij klaar om verkocht te geraken.

Dan begint de wondere wereld van modding, deze kunnen net zoals de open-source-community "onzinnig" veel manuren vergaren om van een spel een echt afgewerkte game te maken. Als je een Forgotten Hope achtige crew te pakken krijgt, dan zie je een enorme uitbreiding. De game-engine wordt bijna direct tot aan de grenzen gepusht (levert een goede lading aan "outstanding bugs" op, een goede gamemaker onderhoudt zijn engines), units krijgen een grote uitbreiding (zo zijn er verschillende versies van bv M1 Abrams, Leopard II,... en veel meer vage & minder vage eenheden op de map), aantal fracties/landen krijgen een uitbreiding (Fransen, Duitsers,... gebruiken weleens afwijkende wapensystemen en zo kan je bv 10 landen voorzien), mappen worden uitgebreid met allerlei materiaal dat inspiratie oplevert,... Uiteindelijk eindig je bij een ongekende multiplayer beleving dat van het origineel merkbaar kan afwijken en jarenlange gameverslavingen.

Reken wel 2 jaar voor basic-modding en na 3 à 4 jaar heb je een fors uitgebouwde mod. Als het origineel 2 CD's telt, dan kan een 3 CD's tellen en bepaalde gameservers eisen dat je hun costum-map-CD's moet installeren.

[ Voor 7% gewijzigd door rapture op 06-09-2007 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubbieus
  • Laatst online: 16-09 21:01
het spel is opzich wel leuk en heeft een leuk principe, maar naar mijn gevoel bestuur je toch te weinig units (online) om het dan echt een RTS te noemen. maar heeft iemand nog een goeie strategie?
ik weet niet waarom maar mijn anti air word steeds gemold door air :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade!
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 24-01-2022
Off-topic: ik probeerde werkelijk dat beest van men scherm te krijgen :(

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Renegade! schreef op maandag 10 september 2007 @ 22:16:
[...]

Off-topic: ik probeerde werkelijk dat beest van men scherm te krijgen :(
Het zit er niet op, maar erachter. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _eLMo_
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Ik heb al heel lang niet meer echt serieus een game gespeeld, maar deze is echt de moeite waard!

Ik doe bijna niets anders meer :)

SFPC - Motorrijder - EV - PV - L/L WP - Steun de TET!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baltar
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-09 23:22
Ik heb net de singleplayer demo uitgespeeld en het spel overtreft al mijn verwachtingen. Alleen al om de explosies zou ik het spel kopen. Het is vooral smullen wanneer je met de artillerie aan de gang gaat.

• maxoss
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15:14
Wat ik me afvraag:

Komen er nog extra units in de full versie of is de demo exact hetzelfde als de full-release online?

• _Eend_

_Eend_

🌻🇺🇦

Er komt nog een factie bij: de NAVO. Dat zijn de enige units die erbij komen.

• Menblack
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 08:03
_Eend_ schreef op zondag 02 september 2007 @ 18:59:
Hoe zit het met de GoT clan? Is die nog actief? Ben nu wel een beetje uitgekeken op de demo, er moet snel een nieuwe map komen. En ik ga geen €4,99 neerleggen voor een pre-order kit voor 1 nieuwe map. Maar de vanaf de 21ste (releasedate :)) wil ik 'm wel joinen. Het is altijd een beetje saai om in je eentje een server in te duiken.

Je kan ook gewoon een mailtje sturen naar info@massive.se en zeggen dat je geen pre-order key hebt ontvangen. En je zend een bijlage mee van je aankoop. (bv het bol.com mailtje)
Dit heb ik ook gedaan en kreeg de volgende dag een key binnen

• _Eend_

_Eend_

🌻🇺🇦

Menblack schreef op donderdag 13 september 2007 @ 06:30:
[...]

Je kan ook gewoon een mailtje sturen naar info@massive.se en zeggen dat je geen pre-order key hebt ontvangen. En je zend een bijlage mee van je aankoop. (bv het bol.com mailtje)
Dit heb ik ook gedaan en kreeg de volgende dag een key binnen
Daar had ik ook aan zitten denken, maar tot de release heb ik het druk genoeg met andere beta's en demo's (Company of Heroes: Opposing Fronts & ET:Quake Wars), en dan heb ik Medieval 2: Kingdoms er ook nog even bijgekocht + de Hearts of Iron Anthology box :P

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-09 11:52
Wanneer komt dit spel nou eigenlijk uit of heb ik iets gemist? :o :P

• Knaak
  • Laatst online: 19-09 09:31

Knaak

It's me, Mario!

25 September :)

• Kaasje123
Wat?? Nee!!! dan komt de demo van Crysis ook al en ik heb al zo weinig tijd voor alles ;( Het leven van een verwende gamer gaat niet over rozen. >:)

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Zover ik weet komt Wic + Halo 3 & Crysis demo op dezelfde dag.. (einde van dit jaar rocked kwa topgames, niet leuk voor je cashflow)

• Kaasje123
MOAW schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 23:22:
Zover ik weet komt Wic + Halo 3 & Crysis demo op dezelfde dag.. (einde van dit jaar rocked kwa topgames, niet leuk voor je cashflow)
Ja ok maar mijn Xbox heeft het vanmiddag begeven met zo'n leuke ring of death dus Halo 3 zit er voor mij voorlopig niet in :X

maarja Ik wil niet alleen dit spel, crysis en Halo 3 maar ook nog Unreal tournament 3 de nieuwe Alone in the dark, Assassin’s creed, Call of duty 4 modern warfare en Gears of War voor de PC. Tis maar goed dat ik opslag heb gekregen sinds september O-)

Maargoed terug on topic: Dit spel heeft zulke brute explosies. Ik heb de demo al 10x keer uitgespeeld en die graphics zijn gewoon om te watertanden en het loopt heel soepeltjes. Die Laserguided bombs leveren een strakke explosie op ookal raak ik er geen zak mee :D

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Idd, de game krijgt mijn 8800 Ultra wel neer, bij de benchmark met alles volop open @ 1680x1050 heeft hij als laagste punt 9 fps en als hoogste 66. Maarja, wat wil je met 3 carpet's tegelijk? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Wtfff? Hij zou de 18e uitkomen :/ vieze verschuiverts...
MOAW schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 23:34:
Idd, de game krijgt mijn 8800 Ultra wel neer
Pwned. Ik doe met een licht overgeclockte 7950gt alles op highest met 8x MSAA en 16x AF, en het loopt helemaal soepel hier, zelfs met grote explosies heb ik geen merkbare framedrops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leonpwner1 schreef op zondag 16 september 2007 @ 00:09:
[...]

[...]
Wat heb je nou liever, een goed werkende game een weekje later of zeiken over net die ene irritante bug maar wel de game een weekje eerder. Vieze ongeduldige fanboyerts...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 16 september 2007 @ 01:10:
[...]

Wat heb je nou liever, een goed werkende game een weekje later of zeiken over net die ene irritante bug maar wel de game een weekje eerder. Vieze ongeduldige fanboyerts...
Inderdaad, anders krijg je dingen als bij MoH:A, en dat vindt leonpwner ook al niet leuk...
Verder is het bijna standaard dat een game verschuift, dus ach.. Het zal ook wat te maken hebben met distributie enzo, ookal is de game goed, ze moeten wel zorgen dat er genoeg DVD's zijn bij de release.. :P

En ja, ze zijn nu al aan het drukken ja, misschien. Dat het spel uitgesteld wordt melden ze alleen vaak wat later dan dat zij het weten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

leonpwner1 schreef op zondag 16 september 2007 @ 00:09:
[...]

[...]

Pwned. Ik doe met een licht overgeclockte 7950gt alles op highest met 8x MSAA en 16x AF, en het loopt helemaal soepel hier, zelfs met grote explosies heb ik geen merkbare framedrops.
Heeft vooral te maken met het feit dat de drivers enorm zuigen :'(
Maar ingame is alles super, dikke 80 frames altijd. Alleen in die benchmark krijg ik veel lagere fps.

En over de 18e, het kan goed zijn dat hij op die dag komt, maar dat ik dat niet mee heb gekregen 8)7
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.