[PC] World in Conflict

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 24.278 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://img251.imageshack.us/img251/4549/headercustomgs1.jpg

World in Conflict
Dit lijkt me een veelbelovende game, de grafische kwaliteit is verbluffend en het thema is nog niet vaak aan bod gekomen in een game.

The Story:
West Germany, 1988. To avoid certain collapse, the Soviet army boldly advances into Europe. NATO responds only to be met on a second front -- a diversionary attack on the American homeland. You are a field commander, leading the era's most powerful military machines in the campaign to retake America's cities and suburbs.

Features:
Superpowered Warfare
Unleash the arsenals of the great military superpowers in the gripping single-player story created by best-selling author and Cold War authority, Larry Bond.
MassTech Engine
The latest version of Massive's proprietary engine allows for a full 360 range of camera control, allowing you to get right down into the midst of battle.
Demolish Everything
Destroy every object in the game - crush cars, destroy buildings, burn forests!
Drop-in Multiplayer
Join on-going games and immediately help your team take control of the map.
Fast-paced Teamplay
Master four different battlefield roles; Air, Armor, Infantry and Support, in the ultimate online teamplay experience.
Super Weapons
Unleash ground-shaking artillery barrages, napalm strikes, and awesome tactical nukes that turn the tide of battle.

Screenshots

HD-Videos (Doel opslaan als...):
Announcement Trailer - Aanrader!
Seattle Invasion Trailer
Gameplay 1 Trailer
Gameplay 2 Trailer

Officiële website - Ook de demo is hier te downloaden!

Minimum System Requirements:

* CPU: Single-core 2.0 GHz or faster (2.2 GHz for Windows Vista)
* CPU: Dual-core Any Intel or AMD
* RAM: 512 MB (1 GB for Windows Vista)
* Graphics: 128 MB video RAM, DirectX 9.0c-compatible (NVIDIA GeForce 4 MX, ATI Radeon 8500, 9200 not supported)
* Sound: DirectX 9.0c compatible
* Hard Drive: 2.5 GB or more available hard drive space
* Disc Drive: DVD
* Input: Keyboard and Mouse
* Internet play: Cable/DSL or better
* DirectX 9.0c

Recommended System Requirements:

* CPU: 2.5 GHz or faster
* RAM: 1024 MB (1.5 GB for Windows Vista)
* Graphics: 256 MB video RAM, DirectX 9.0c-compatible
* Sound: DirectX 9.0c compatible
* Hard Drive: 2.5 GB or more available hard drive space
* Disc Drive: DVD
* Input: Keyboard and Mouse
* Internet play: Cable/DSL or better
* DirectX 9.0c

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2007 08:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L3TUC3
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 22:44

L3TUC3

GoT vegetable?

Hoi, een WiC topic!

Ik kijk reikhalzend uit naar dit spel en hoop inderdaad dat het een goeie wordt. Het tot dusver uitgegeven in-game materiaal ziet er superlekker uit.

Maar een lente release? Volgens mij wordt het herfst, als ik de grotere gamesites en verkopers mag geloven.

Empires Mod | RTS voor HL2 | How to ask questions the smart way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Volgens een artikel van 8 januari op Gamespot wordt het de lente:
World in Conflict looks promising, and the game is scheduled for release this spring.
Maar we zullen zien, àls het er maar komt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Kan nou niet helemaal uit opmaken wat het is? FPS/RTS? of combinatie van?
Screenshots zien er mooi uit, ook de filmpjes zijn erg indrukwekkend, maar te hopen dat het niet de zoveelste "bf" cloon wordt.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L3TUC3

L3TUC3

GoT vegetable?

prutser001 schreef op zondag 28 januari 2007 @ 04:12:
Kan nou niet helemaal uit opmaken wat het is? FPS/RTS? of combinatie van?
Screenshots zien er mooi uit, ook de filmpjes zijn erg indrukwekkend, maar te hopen dat het niet de zoveelste "bf" cloon wordt.
Het is een RTS. Het loopt op een verbeterde engine van Ground Control II, met ongeveer dezelfde gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bij de gameplay-trailers staat er 'in-game footage', maar ik vraag me af in hoeverre je het werkelijk op die manier zal beleven. Ik stel me RTS meer voor als iets met minder actie waarbij je vanuit de lucht je 'pionnetjes' moet delegeren. De eerste twee trailers lijken me meer tussenfilmpjes omdat de grafische kwaliteit hoger ligt dan bij de in-game trailers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L3TUC3

L3TUC3

GoT vegetable?

Verwijderd schreef op zondag 28 januari 2007 @ 20:00:
Bij de gameplay-trailers staat er 'in-game footage', maar ik vraag me af in hoeverre je het werkelijk op die manier zal beleven. Ik stel me RTS meer voor als iets met minder actie waarbij je vanuit de lucht je 'pionnetjes' moet delegeren. De eerste twee trailers lijken me meer tussenfilmpjes omdat de grafische kwaliteit hoger ligt dan bij de in-game trailers.
Ha, je snapt t. Natuurlijk zal het (waarschijnlijk) niet zo spectaculair zijn, maar het kan best in de buurt komen.

Misschien moet je eens de Ground Control 2 demo downloaden en spelen. Wat ik dusver in de filmpjes heb gezien deed me heel erg daaraan denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 28 januari 2007 @ 03:43:
World in Conflict
en het thema is nog niet vaak aan bod gekomen in een game.
Nee, hè? :P
Red Alert enzo? ;)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18:18
anandus schreef op zondag 28 januari 2007 @ 21:54:
[...]
Nee, hè? :P
Red Alert enzo? ;)
Daar heb je game #1 :P Probeer nu maar eens te tellen hoeveel WO2 games er zijn ;).

Wat ik graag zou willen weten is wanneer dit spel nou werkelijk ge-released wordt zodat ik mijn tijdmachine kan inschakelen. Ik zit al vanaf Q2 2006 ofzo te wachten, en nu is het eindelijk Q1 2007 (waarin het spel released zou worden), maar nu lees ik overal tegenstrijdige berichten. De een zegt: Q1, en ander zegt: Q2 en heel sommigen zeggen weer Q3...

Demo zou ook wel vet zijn. Alleen jammer dat ze liegen tegen hun toekomstige klanten met die neppe actie filmpjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
leonpwner1 schreef op zondag 28 januari 2007 @ 22:08:
[...]

Daar heb je game #1 :P Probeer nu maar eens te tellen hoeveel WO2 games er zijn ;).
Precies wat ik bedoel. :) Het is inderdaad jammer dat het niet zoals in de trailers zal zijn, volgens mij zal het nog enkele jaren duren eer het zo realistisch als in die eerste twee trailers is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer, voorlopig uitgesteld tot september 8)7 , terwijl hij eigenlijk in januarie al in de winkel had kunnen liggen, de lanparty opnames zien er veel belovend uit.
al met al goed bereid kost even tijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 14:25:
Jammer, voorlopig uitgesteld tot september 8)7 , terwijl hij eigenlijk in januarie al in de winkel had kunnen liggen, de lanparty opnames zien er veel belovend uit.
al met al goed bereid kost even tijd?
n000h ik wacht al zooo lang op dit spel :o :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De trailers zien er echt super vet uit.
Bring me conflict ....bring me a big conflict....bring me the world in conflict >:)

P.S Don't try this at home.

Scenes recorded in this game are done by professional actors, I advice you not to try this at home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow.. die announcement trailer ziet er wel indrukwekkend uit :)

Deze game ga ik ook wel ff volgen de komende tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dit nou een rts MET base-building? En ben benieuwd of het grafisch (en verderest) beter zou worden als Company of Heroes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Verwijderd schreef op zondag 08 april 2007 @ 22:56:
Is dit nou een rts MET base-building? En ben benieuwd of het grafisch (en verderest) beter zou worden als Company of Heroes...
Zonder basebuilding :) Gelukkig imho, lekker puur vechten ipv bouwen en rushen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankNLD
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 04-09 19:25
Weet iemand hier iets meer over de cinematics die in de trailers te zien zijn. Is dit allemaal ge(pre)renderd? Ik zie bijna het verschil met echte filmfootage niet meer namelijk?
Lijkt bijna een mix van echte filmbeelden met 3d?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:41
Hmm dat ziet er wel tof uit ja.. Zeguhh.. de "Spring" is toch al begonnen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L3TUC3

L3TUC3

GoT vegetable?

Sypher schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 11:38:
Hmm dat ziet er wel tof uit ja.. Zeguhh.. de "Spring" is toch al begonnen? ;)
Ja, t mag dan wel begonnen zijn, maar hij eindigt in Juni. Ze hebben dus nog even.

Volgens EB wordt het trouwens Augustus. Is dat nu zomer, of toch herfst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Frank76NL schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 10:04:
Weet iemand hier iets meer over de cinematics die in de trailers te zien zijn. Is dit allemaal ge(pre)renderd? Ik zie bijna het verschil met echte filmfootage niet meer namelijk?
Allemaal fake pre-renders. Kijk maar eens op youtube ofzo naar gameplay filmpjes, echt heel anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankNLD
leonpwner1 schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 14:20:
[...]

Allemaal fake pre-renders. Kijk maar eens op youtube ofzo naar gameplay filmpjes, echt heel anders.
Ik weet dat het prerenders zijn (helaas).
Mijn vraag is eigenlijk of het allemaal inderdaad ge(pre)renderd is?
Lijkt bijna levensecht.
Dus zijn er geen echte filmbeelden gemixt met 3d-rendering?

Weet iemand hier iets meer van deze cinematics? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
dit is dus een RTS-game??:S
die screenshots enz. zien er gewoon uit als een Battlefield achtige game :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga dit spel zeker ff volgen en als die dan eindelijk uit is halen

Het ziet er mooi uit. Het klinkt ook zeker goed als het alleen vechten is :9~ en niet dat saaie bouwen en wachten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Wat een grúwelijke trailer, niet normaal :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankNLD
Frank76NL schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 10:04:
Schiet niet echt op hier, dus ik zal mijn eigen vraag wel beantwoorden:
There were 6 people dedicated to the production when the trailer was produced (1 director/compositor, 2 2d/3d artists, 1 animator, 1 effects artist and a sound designer). We recorded the motion capture at an external studio. The main programs used were Lightwave, Modo, Photoshop, Z-brush, Maya and After Effects.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net een nieuwe trailer gevonden met daarin de derde factie (NATO):

http://www.gametrailers.com/player.php?id=19293&type=mov&pl=game

en hier ook nog meer info over de multiplayer:

http://www.gamespot.com/pc/strategy/worldinconflict/news.html?sid=6170339&tag=topslot;title;1

Ziet er toch wel erg cool uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:02
*kickje
Morgen wordt de 2e closed beta officieel gereleased. Zijn er al mensen met een key ? Ik hoop er morgen via Gamespot 1 te bemachtigen. 15k keys worden weg gegeven bij Gamespot dus dat moet wel lukken denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
Kan je een link geven naar waar die keys op gamespot te winnen zijn?
Kan het nergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UltraR-pc schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 15:38:
Kan je een link geven naar waar die keys op gamespot te winnen zijn?
Kan het nergens vinden.
hier!, onder het kopje Gamespot Exclusive.

Wordt weer fijn F5'en denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
Ok, dat plaatje had ik ook al gevonden (niet zo heel moeilijk :P ), maar daar valt niks aan te klikken, noch staat er enige uitleg bij. Ik neem aan dat dat pas verschijnt zodra ze die keys echt gaan weggeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Hoe laat zullen de keys erop gezet worden? En zal dit alleen voor die premium-users zijn of ook voor de mensen die een gratis account op Gamespot hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
Voor iedereen heb ik begrepen. Maar verder staat idd nergens hoe of wat. Zal wel rond een uur of 8 amerikaanse tijd zijn denk ik. Dus dat wordt midden in de nacht voor ons.

Gamereplays.org geeft er ook 200 weg. Deze zijn net pas ontvangen en kun je dus nog winnen. Hiervoor heb je een account nodig en moet je een PM sturen. Details op het Gr.org forum bij het WiC gedeelte.

[ Voor 77% gewijzigd door Pred87 op 01-06-2007 02:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Pred87 schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 02:45:
Voor iedereen heb ik begrepen. Maar verder staat idd nergens hoe of wat. Zal wel rond een uur of 8 amerikaanse tijd zijn denk ik. Dus dat wordt midden in de nacht voor ons.

Gamereplays.org geeft er ook 200 weg. Deze zijn net pas ontvangen en kun je dus nog winnen. Hiervoor heb je een account nodig en moet je een PM sturen. Details op het Gr.org forum bij het WiC gedeelte.
Gaat stroef daar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheizberd
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08-05 14:39
Ik heb een key via CVG, een of andere site waar ik een tijdje geleden via GR.org terecht kwam. Het spel ziet er goed uit, zeker te vergelijken met COH. Voor de rest kan ik nog niet veel zeggen, want ik heb nog niet zoveel gespeeld. Maar het speelt in ieder geval anders dan je "average" RTS.

Daarnaast is het natuurlijk een closed beta en dus bestaat er ook nog zoiets als een NDA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net 15 beta keys van een van Sierra's distributeurs kunnen bemachtigen, mail mij op meanmo71@hotmail.com als je interesse hebt. First come, first serve :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Verwijderd schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 19:27:
Ik heb net 15 beta keys van een van Sierra's distributeurs kunnen bemachtigen, mail mij op meanmo71@hotmail.com als je interesse hebt. First come, first serve :P
Ikke wil, pleeeaaase? :*) :*) O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icegodd
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03 20:55
Verwijderd schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 19:27:
you got mail (19.32)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
Ook gemailt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roberto652
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22-05 13:28
>:) Ik wil er ook een!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Ik was eersie B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roberto652
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22-05 13:28
:9 waar is de beta te downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
offtopic:
Zoals MeanMo zegt: Mail hem. Hier posten vervuilt dit prille topic alleen maar. Melden/Patsen dat je een beta-key hebt lijkt mij ook niet nuttig :)
Iemand al een idee hoelaat Gamespot z'n 'loterij' begint? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
anandus schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 20:14:
offtopic:
Zoals MeanMo zegt: Mail hem. Hier posten vervuilt dit prille topic alleen maar. Melden/Patsen dat je een beta-key hebt lijkt mij ook niet nuttig :)
Iemand al een idee hoelaat Gamespot z'n 'loterij' begint? :)
Als ze nog 10 keys overhebben en alle 14990 betalende members onze keys al ingepikt hebben :P

Weet je, eigenlijk is dit niet eerlijk. Massive geeft dat stomme Gamespot een berg keys, en hun VERKOPEN het gewoon :S keys die voor iedereen zijn houden ze voor zichzelf om er lekker geld aan te verdienen :r

edit;
Jaja jongens, F5'en maar, hij staat er! Je moet alleen wel in de US wonen :S dus allemaal even een nieuwe account aanmaken die in de US woont, en downloaden maar :)

Ik heb mijn keytje binnen van MeanMo (thanks dude) _/-\o_ _/-\o_ en ik hoop dat jullie er ook 1 krijgen (snel zijn dus).

[ Voor 38% gewijzigd door Avalaxy op 01-06-2007 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
Je hoeft niet eens een nieuwe account the maken, gewoon je huidige account aanpassen (preferences), United nations States, staat invullen, straatnaam verzinnen, 5 cijfers invullen bij zip en klaar.

[ Voor 12% gewijzigd door UltraR-pc op 02-06-2007 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
Werkt inderdaad ook gewoon. Dus voor de mensen die nog geen key hebben.. nu kan het bij gamespot. Je krijgt hem direct na het drukken op submit. Geen loterij of wachttijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol US invullen werkt idd. Download is helaas niet zo snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Verwijderd schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 22:24:
lol US invullen werkt idd. Download is helaas niet zo snel.
Inderdaad. Iedereen zit natuurlijk te downloaden nu :P

Ik heb hem zelf 2x bijna gedownload, maar bij 70 ~ 80% liep dat <censored> Internet Explorer vast dus kon ik weer opnieuw beginnen 8)7 Nu gebruik ik die Gamespot download manager, maar ik haal nu nog maar 40KB/s... Anyways, ik hoop dat ik hem morgen heb, dan kan ik testen en lekker bugs reporten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
Hmm bij mij ging hij met 450kb.Waarschijnlijk een andere mirror dan jullie tho. Heb hem van een pagina waar een stuk of 5 mirrors stonden. Ben de link alleen kwijt aangezien ik nu op xp zit.

Net even gespeeld en hijs zeker wel vet :) Heel erg mooi ook. Alleen heb ik onder vista veel problemen. Heb hem onder xp moeten installeren. Werkt het bij jullie wel onder vista ?

Ohja mn nick is Clueless.

[ Voor 3% gewijzigd door Pred87 op 01-06-2007 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Pred87 schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 23:11:
Net even gespeeld en hijs zeker wel vet :) Heel erg mooi ook. Alleen heb ik onder vista veel problemen. Heb hem onder xp moeten installeren. Werkt het bij jullie wel onder vista ?
Ik heb helaas alleen Vista x64, dus ik zal er wel op moeten spelen. Nouja.. heb ik weer wat bugs te reporten :) :P
Ohja mn nick is Clueless.
Zin om een keertje met was mensen van GoT te spelen, van het weekend ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
Damn wat een vette game. Kon maar moeilijk stoppen. Ik begin het nu net een beetje door te krijgen. Vooral airforce is vet. De game loopt ook heerlijk soepel met alles maxed out. Niet 1 slowdown tegen gekomen. En het ziet er zo ongelofelijk mooi uit.. Mooier dan CoH zelfs. Je weet niet wat je ziet wanneer er een nuke ontploft..

Van het weekend zal ik zeker nog een aantal uurtjes online zijn. Zoek maar op mn naam.

[ Voor 7% gewijzigd door Pred87 op 02-06-2007 03:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19-08 11:53

Luuk_Luchtloper

Moge de kracht met je zijn...

Zo, heb na het lezen van deze topic ook maar ff m'n key geapporteerd en hij staat nu te stampen om alles over de lijn te trekken. Gaat alleen niet denderend snel, maar goed, dan maar geduldig zijn en wachten.
Ben heel benieuwd.

www.elskamp.org * Mijn Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog steeds wat keys over, wie geintereseerd is kan me mailen op meanmo71@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icegodd
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03 20:55
geweldig game vet gameplay en vet mooi. _/-\o_

tis meer C&C samen BF2 in 1 speel. :P

[ Voor 8% gewijzigd door icegodd op 02-06-2007 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

damm wat een vet spel echt geweldig. Ook supermooi en draait smoother als bijvoorbeeld Company of Heroes. Die nukes _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik dacht ik instal die gamespot download manager omdat het via de gewone weg tergend traag gaat
12/kbsec en vervolgens staat de beta niet eens in de lijst van mogelijke downloads via die manager 8)7

Ik hoop de beta over een uurtje of 42 kan spelen :+

[ Voor 12% gewijzigd door Sipio op 02-06-2007 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Ik krijg hem in ieder geval niet gestart, wanneer ik hem wil starten krijg ik de error dat wsock32.dll niet gevonden kan worden. Ik gebruik Vista Ultimate x64. Weet iemand hoe ik dit kan fixen? Ik ga Massive er iig ook nog even over mailen, maar als iemand mij eerder al even zou kunnen helpen zou dat fijn zijn.

btw, wsock32.dll is winsock32? Hoe kan het dat ik dat bestand niet heb dan? :S

[ Voor 11% gewijzigd door Avalaxy op 02-06-2007 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Even een hele domme vraag:

Is dit spel DirectX9 of ook DirectX10?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
anandus schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 15:05:
Even een hele domme vraag:

Is dit spel DirectX9 of ook DirectX10?
Beide. Maar de Beta is volgens mij alleen DX9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Eend_
  • Laatst online: 19:46

_Eend_

🌻🇺🇦

Hebben mensen 'm al gespeelt? Hoe draait het? Ben wel erg benieuwd naar deze game. Had al een mailtje gestuurd voor een betakey.. Hopelijk heeft ie er nog eentje over voor me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
_Eend_ schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 15:41:
Hebben mensen 'm al gespeelt? Hoe draait het? Ben wel erg benieuwd naar deze game. Had al een mailtje gestuurd voor een betakey.. Hopelijk heeft ie er nog eentje over voor me :)
Anders lees je het topic :P
Maar het schijnt 'mooier te zijn dan Company of Heroes' en 'soepel te draaien' :)

De beste quote:
icegodd schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 11:51:
geweldig game vet gameplay en vet mooi. _/-\o_
:P

[ Voor 18% gewijzigd door anandus op 02-06-2007 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shva
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-06 08:59

Shva

aka Jos_theboss

mooier dan coh? nee imo...

en voelt ook minder realistisch aan dan coh...

en je heb 512 mb video ram nodig om op high te spelen

[ Voor 27% gewijzigd door Shva op 02-06-2007 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaatkiller
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-07 10:08
Dankzij MeanMo kan ik het nu ook spelen. En ik moet zeggen dat het me zwaar tegen valt vergeleken met een filmpje die ik gezien heb , wat nog wel een developers walktrough was. Gelukkig maakt het instant-battle gedeelte het weer helemaal goed. Ik hoop dat ze um nog ff flink oppoetsen voordat ie uit komt want met deze kwaliteit weet ik het zo net nog niet...

Ik was vergeten de settings op high te zetten 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door Blaatkiller op 02-06-2007 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
Heb vandaag aardig wat zitten spelen, en hier even mijn ervaringen tot nu toe.

Over de kwaliteit van de graphics kan ik weinig zeggen. Verwacht binnenkort m'n nieuwe pc, en speel nu dus nog op een Athlon64 3000+, 1gig geheugen en radeon 9800pro.
Speel op de laagste settings, en dan is er weinig bijzonders aan de graphics :P , maar loopt, op wat lag na, soepel. En de systeemeisen voor het uiteindelijke spel zullen lager zijn de beta systeemeisen.

De gameplay kan ik tot nu toe ook niet erg enthousiast over worden. Dit heeft 2 redenen:
-Ben nog geen 1 team tegengekomen dat ook samenwerkt. Ik probeer wel wat strategie erin te krijgen maar het komt over het algemeen toch neer op units creëren, naar de vijand rushen op elkaar schieten tot je geen units meer over hebt en weer nieuwe units oproepen. Ik denk dat als je in een team speelt wat daadwerkelijk, probeert, samen te werken het spel ook gelijk een stuk leuker wordt.
Daarom lijkt het me ook wel leuk om een Got-team op te zetten, of, in de beta, gewoon met wat mensen op een bepaalde tijd afspreken en een samenwerking op touw zetten.

-Bijna elk gevecht waar ik in wordt gedeeld zit vol met spelers die al uren zitten te spelen en ondertussen een hele hoge rank hebben behaald. Ja, dan wordt het dus een aardig kansloze zaak om zelf ook een hoge rank te bemachtigen, aangezien je volledig in de pan wordt gehakt door de veel sterkere units van de tegenstander. Dit is een punt wat imho echt moet worden aangepakt voor de release.

Ook het feit dat je constant heel simpel van team kunt wisselen werkt de eerlijke verdeling van teampower en samenwerking niet echt in de hand.

[ Voor 4% gewijzigd door UltraR-pc op 02-06-2007 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
UltraR-pc schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 17:24:
De gameplay kan ik tot nu toe ook niet erg enthousiast over worden. Dit heeft 2 redenen:
-Ben nog geen 1 team tegengekomen dat ook samenwerkt. Ik probeer wel wat strategie erin te krijgen maar het komt over het algemeen toch neer op units creëren, naar de vijand rushen op elkaar schieten tot je geen units meer over hebt en weer nieuwe units oproepen. Ik denk dat als je in een team speelt wat daadwerkelijk, probeert, samen te werken het spel ook gelijk een stuk leuker wordt.
Daarom lijkt het me ook wel leuk om een Got-team op te zetten, of, in de beta, gewoon met wat mensen op een bepaalde tijd afspreken en een samenwerking op touw zetten.
Dan moet je in rustige servers gaan. Ik zat net met Tank samen met een Support gast, en we werkten heel goed samen. Maar het lijkt mij idd ook een leuk idee om met wat mensen van GoT samen te gaan spelen (in 1 team), dat iemand even zelf een servertje draait ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bladeslayer
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
Verwijderd schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 10:23:
Ik heb nog steeds wat keys over, wie geintereseerd is kan me mailen op meanmo71@hotmail.com
je hebt email ;)

Die nuke trailer ziet er btw echt vet uit :D

www.frees-it.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:04

The Legend

*Plop*

Luuk_Luchtloper schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 16:59:
[...]

_/-\o_ Thnx, beter dan die 20 kb/s van gamespot _/-\o_
Voor mensen die nog sneller willen; de ftp versie hiervan:

ftp://download.ngz-server.de/wic/

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L3TUC3

L3TUC3

GoT vegetable?

Had nog ergens een een gamefaq account. Die werkt ook bij gamespot.

Enkel geen snelle mirrors helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

L3TUC3 schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 18:42:
Had nog ergens een een gamefaq account. Die werkt ook bij gamespot.

Enkel geen snelle mirrors helaas...
Ehm, beetje lezen kan geen kwaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L3TUC3

L3TUC3

GoT vegetable?

Luuk_Luchtloper schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 18:51:
[...]

Ehm, beetje lezen kan geen kwaad
Grapjas, ik zit in de VS (kan jij ook niet ruiken natuurlijk). Verbindingen met Duitsland gaan over het algemeen niet zo rap. En tja, Gamespot zit tjokkievol.

Die ftp is in ieder geval stabiel. Nog maar 5 uurtjes wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Haha ik begin bijna medelijden te krijgen met de werknemers die alle threads en posts op beta.massgates moeten gaan lezen en dit onderzoeken om het te fixen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
Ik heb tot nu toe alleen nog maar met bekende gespeelt en dus ook samen gewerkt (mbv teamspeak). Er wordt inderdaad door andere spelers erg weinig samen gewerkt. De teams zijn vaan ook oneerlijk. Meestal zitten de hoge ranks allemaal bij elkaar.
Blaatkiller schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 16:51:
Dankzij MeanMo kan ik het nu ook spelen. En ik moet zeggen dat het me zwaar tegen valt vergeleken met een filmpje die ik gezien heb , wat nog wel een developers walktrough was. Gelukkig maakt het instant-battle gedeelte het weer helemaal goed. Ik hoop dat ze um nog ff flink oppoetsen voordat ie uit komt want met deze kwaliteit weet ik het zo net nog niet...
Wat is er mis mee volgens jou dan ? Van mij mag er wel wat meer variatie tussen de units van USSR en USA maar verder zit het wel goed imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

L3TUC3 schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 18:58:
[...]

Grapjas, ik zit in de VS (kan jij ook niet ruiken natuurlijk). Verbindingen met Duitsland gaan over het algemeen niet zo rap. En tja, Gamespot zit tjokkievol.

Die ftp is in ieder geval stabiel. Nog maar 5 uurtjes wachten.
Excuses, heb waarschijnlijk teveel in het topic vd Nokia N95 gehangen waar de gemiddelde persoon niet bijster ver voorbij zijn neus kijkt.

Heb em nu eindelijk binnen, dus we gaan maar eens installeren en op onderzoek uit....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
O leuk... :/ Op het moment dat ik team moet kiezen gaat die terug naar het main menu... :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaatkiller
Komt er nog een GoT server online ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:04

The Legend

*Plop*

En ik maar denken dat dit een FPS game was :? :P

* The Legend is in de war met Crysis |:(

[ Voor 41% gewijzigd door The Legend op 03-06-2007 00:10 ]

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Eend_
  • Laatst online: 19:46

_Eend_

🌻🇺🇦

Wat een game.. Net een paar potjes gespeelt. Vooral die nukes, jezus. Potje was al een tijdje aan de gang, en toen ineens BOOOM! Weg was het legertje tanks :D

[ Voor 14% gewijzigd door _Eend_ op 03-06-2007 01:20 . Reden: Spuit 11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Net ook een potje gespeeld en ik snapte er geen hol van :P
Er zit geen tutorial in, zeker?

Je moet dus een kant kiezen, een specialiteit, een plek om te beginnen, en dan spaar je rechtsboven puntjes (aan de hand van het aantal bezette plaatsen?) en met die punten kan je tanks laten paradroppen.
Klopt so far?

Maar ik ben nu ook paar keer beschoten door artillery, maar ik kan geen howitzers oid laten paradroppen (nuke-installaties heb ik ook niet kunnen vinden?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiekert
  • Laatst online: 30-08 11:55
Nukes en o.a. ook (precision) artillery bombing en infantry drops kan je uitvoeren vanaf het Tactical Aid menu. Dat is de knop helemaal linksboven in de hoek. Elke optie kost een X aantal punten, en je verdient punten door te spelen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Heeft iemand zin om met mij te spelen in een server? Voeg me even toe op xfire: leonpwner1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

anandus schreef op zondag 03 juni 2007 @ 10:00:
Net ook een potje gespeeld en ik snapte er geen hol van :P
Er zit geen tutorial in, zeker?

Je moet dus een kant kiezen, een specialiteit, een plek om te beginnen, en dan spaar je rechtsboven puntjes (aan de hand van het aantal bezette plaatsen?) en met die punten kan je tanks laten paradroppen.
Klopt so far?

Maar ik ben nu ook paar keer beschoten door artillery, maar ik kan geen howitzers oid laten paradroppen (nuke-installaties heb ik ook niet kunnen vinden?)
Moet zeggen dat het idd wat lastig is om uit te vogelen, is er niet ergens een handleiding (en ja ik ben nog te lui geweest om te zoeken)

Enne, is het een ideetje om in de TS een lijstje te maken van onze gebruikersnamen in WiC, zodat we kunnen toevoegen in de buddylist?

Mijn naam is: Luchtloper
(hoe verrassend ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Mijn naam is anandus, overigens.

Ik weet niet of je zomaar iemand kan toevoegen bij een vriendenlijstje ofzo, maar mij mag je gewoon toevoegen (al weet ik niet hoevaak ik er ben :) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
EschR hier. Zal wel ff wat van jullie toevoegen straks, als dat kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxT
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-04 20:57
Dit spel is zwaar :|

Damns...

20 frames op een 8800GTS.. dat is niet leuk meer..

EDIT// Mijn naam is MexxT :)

[ Voor 15% gewijzigd door MexxT op 03-06-2007 14:46 ]

Audi S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Ik draai het met een 7950gt anders op High, en wat dingetjes op Medium. Maar ik las dat je 512MB geheugen nodig hebt voor High textures, en jij hebt 320.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
Draaid hier anders super soepel op 8800GTS 640mb @ 1920x1200 alles maxed out (op AA na). Geen idee wat mn fps is maar ik schat minimaal 40 avarage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16:27
Voor de mensen die het nog niet weten. Met Q kun je een menutje openen en daarmee een aantal requests oproepen zoals anti-air support etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaatkiller
Mijn naam is blaat :+

[ Voor 10% gewijzigd door Blaatkiller op 03-06-2007 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Mijn naam is leonpwner1, ik vraag me alleen af hoe je buddies kunt toevoegen, dit kan volgens mij alleen ingame. Ik zal het eens ter discussie stellen op beta.massgate.net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

leonpwner1 schreef op zondag 03 juni 2007 @ 17:58:
Mijn naam is leonpwner1, ik vraag me alleen af hoe je buddies kunt toevoegen, dit kan volgens mij alleen ingame. Ik zal het eens ter discussie stellen op beta.massgate.net.
je kan in het servermenu, en dan aan de rechterkant, zoeken naar mensen.
je kan dan van die persoon het profiel openen, en daar staat de optie "als buddie toevoegen"

heb jou bijv al in mn lijstje gezet, en alle andere namen nu ook meteen

net ook even een vrolijk potje geknald met blaat en mexxt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg na 10 minuten spelen een memory violation error met een hele dump aan tekst.
Draai hier op vista 32bit misschien dat het daaraan ligt.
Ik vind de game echter wel enorm tof, vooral als men gaat samenwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Verwijderd schreef op zondag 03 juni 2007 @ 18:36:
Ik krijg na 10 minuten spelen een memory violation error met een hele dump aan tekst.
Draai hier op vista 32bit misschien dat het daaraan ligt.
Lees eens op de beta.massgates.net forums, er is daar een hele thread over de zogenaamde 'BOOOM codes', iedereen post daar zijn foutmeldingen, en het is dus een bekend probleem. Niets om je zorgen over te maken, het is maar een beta en ze zijn er mee bezig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leonpwner1 schreef op zondag 03 juni 2007 @ 19:10:
[...]

Lees eens op de beta.massgates.net forums, er is daar een hele thread over de zogenaamde 'BOOOM codes', iedereen post daar zijn foutmeldingen, en het is dus een bekend probleem. Niets om je zorgen over te maken, het is maar een beta en ze zijn er mee bezig ;)
Ja ik heb het uitgezocht en inderdaad het is een bekend probleem.
Hopelijk fixen ze het snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
dat beta.massgates.net bestaat helemaal niet. Wat is de preciese site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powrskin
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Spel ziet er idd gelikt uit (ben hem nu aan het dlen).:D
Alleen wat is er mis met de kogelflares, die gele strepen zien er zo aardig belachelijk uit (gameplay filmpjes gezien).

Nukezone FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 13:00

Vuurvoske

Nunquam cede!

Key krijgen is een eitje, ik heb em al :)

Btw is het nou een fps icm met rts of een third person?

[ Voor 41% gewijzigd door Vuurvoske op 03-06-2007 20:18 ]

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
UltraR-pc schreef op zondag 03 juni 2007 @ 19:41:
dat beta.massgates.net bestaat helemaal niet. Wat is de preciese site?
http://beta.massgate.net/forum-index.php

Closed forum voor beta-testers.

Je hebt gelijk, ik typte gates ipv gate ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Avalaxy op 03-06-2007 20:24 ]

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.