De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Las een tijdje terug dat iemand een lijstje wou maken met alle wic online spelers hier, tot nu toe heb ik die helaas nog niet aangetroffen
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Verwijderd
In de settings van het spel zelf...?Verwijderd schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 12:39:
Hoe en waar kan je zien onder Vista als je World in Conflict hebt geinstalleerd dat je met DirectX10 speelt?
wil jij mij ff toevoegenevilpin0 schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 11:04:
We moeten maar eens een GoT clannetje opzetten, ik zelf zit al een clan met helaas maar 3 mensen in totaal, wel iedereen nederlands. Ik kan wat mensen ervoor inviten of we kunnen gewoon een one happy got clan maken.
Las een tijdje terug dat iemand een lijstje wou maken met alle wic online spelers hier, tot nu toe heb ik die helaas nog niet aangetroffen
icegodd_nl
Verwijderd
Hamachi netwerken World in Conflict
WiC-Online 1 pass: 1234
WiC-Online 2 pass: 1234
Klopt het dat je niet de nieuwste versie van hamachi kan gebruiken?
panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr
Verwijderd
Ik zit al in een clan, -=BO=-, m'n naam is SittingDuck, maar iedereen hier mag me toevoegen, ookal heb ik voorlopig geen tijd voor WiC. (vriendin, school, CoH: Opposing Fronts, SupCom expansion, etc.) En dan wilde ik ook nog weer met Hearts of Iron II beginnenevilpin0 schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 11:04:
We moeten maar eens een GoT clannetje opzetten, ik zelf zit al een clan met helaas maar 3 mensen in totaal, wel iedereen nederlands. Ik kan wat mensen ervoor inviten of we kunnen gewoon een one happy got clan maken.
[ Voor 5% gewijzigd door _Eend_ op 02-10-2007 15:14 ]
Ik ben ingelogd op de server WIC-Online 1
Maar ik krijg vervolgens niets te zien als ik WIC open en dan op Locale Network klik.
Ik heb versie 1.0.1.4 hier eerder beschreven als versie die 100% werkt.
Oh ja ik ben helemaal nieuw met hamachi misschien zie ik iets over het hoofd???
panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr
Echt 9.5 voor deze game!
Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.
Ryzen 5 7500F - 32GB RAM @ 6000 MHz - RX7700XT - WD SN770 1TB nvme
Toen ik net de settings terug naar medium zette, ging het verder goed, maar opeens liep WiC vast, dit heb ik wel eens vaker gehad, maar ik dacht dat dat er aan lag dat de settings te hoog waren, en ik heb ook niks overgeclocked ofzo, weet iemand hier iets op?
@nudie: ik heb je gister een paar keer een IM gestuurd, maar je reageert helemaal niet
Ryzen 5 7500F - 32GB RAM @ 6000 MHz - RX7700XT - WD SN770 1TB nvme
Klinkt als swappen... Misschien eens kijken naar je geheugengebruik wanneer het zo hard gaat laggen?Blacer schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 19:59:
Ik heb een 7600 GT, 3,2 GHz en 1 GB RAM. Hiermee kon ik in de singleplayer en multiplayer prima op high spelen, met bloom uitgezet en textures op medium. Maar sinds gisteren ging het opeens erg laggen, op een gegeven moment had ik nog maar één beeldje per twee secondenWeet iemand hoe dit zou kunnen komen?
Toen ik net de settings terug naar medium zette, ging het verder goed, maar opeens liep WiC vast, dit heb ik wel eens vaker gehad, maar ik dacht dat dat er aan lag dat de settings te hoog waren, en ik heb ook niks overgeclocked ofzo, weet iemand hier iets op?
@nudie: ik heb je gister een paar keer een IM gestuurd, maar je reageert helemaal niet
Die van Gamespot is gratis, en bij het vrijheidsbeeld moet je gewoon zo veel mogelijk tactical aids gebruiken en dan je heli's om op te ruimen.crazytaxi819 schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 03:04:
Even een vraagje, ik word steeds in de pan gehakt bij de aanval op het vrijheidsbeeld (nu al 15+ verschillende aanvallen geprobeerd) was er nu geen tijdlimiet dan haal ik het wel....is er ook ergens een (gratis) gamefaqs te krijgen? Ik heb alleen een versie gezien van gamespot. Maar daarvoor moet je een betaald lid zijn...of hebben jullie tips??
Vliegtuigjes bouwer - i.o.
Verwijderd
16xaf 8Q aa, triple buffering,v-sync,quality ultra high en game zelf ook alles aangevinkt en gemaxt.
Average 32
Min 19 (nuke territory)
Max 60
Vraag me af wat ik over hou als ik dx10 overga met die extra opties
Voor de rest gaaf spel, en die explosies....... oooooeehhhhh
Zit nu in de NU clan als (NL)FullMetalJack met MIC-NL als Clan leader, grappig hoe die gozert met een echt amerikaans accent in het engels aanwijzingen geeft.
MIC als je dit leest: Woon je in de states of heb je daar gewoont ofzo??
I'm in! Ik had je al opgezocht in een server zoals je misschien al gemerkt had.evilpin0 schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 11:04:
Gaan we dan een eigen clannetje maken of zal ik de clan leader van [#] vragen om wat mensen te inviten hier?maxoss schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 22:34:
[...]
I'm in! Ik had je al opgezocht in een server zoals je misschien al gemerkt had.
Ik ben toch wel behoorlijk verslaafd aan wic, lang niet een game in zon korte tijd zoveel online gespeeld.
De afwisseling is ook erg leuk aangezien alles weer compleet anders speelt. Ik heb eigenlijk ook geen favoriete role, met elke role kun je de hoogste score halen als je een beetje goed speelt, perfect gebalanceerd. Een dubbele direct hit met de sovjet artilley geeft toch wel het beste gevoel, met 4 general rank heavy tanks met een support speler teamplayen is toch wel het leukst. Met je infantry een bos securen het meest intensief (veel werk aangezien je je mannetjes altijd moet bewegen ivm napalm), ook leuk om te zien hoe infantry spelers hun leger in een groep verplaatsen, een beetje getimede heavy artilley en bye bye legertje
Dit topic leeft helaas niet echt
Idd, ik heb net gekeken, en mn geheugen zit helemaal vol. Zelfs toen ik de graphics op medium zette, crashte hij een paar keerleonpwner1 schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 21:07:
[...]
Klinkt als swappen... Misschien eens kijken naar je geheugengebruik wanneer het zo hard gaat laggen?

Als ik met WiC bezig ben, zegt taakbeheer dat er 1100 MB in gebruik is (ik heb 1GB RAM), maar als ik alles optel kom ik maar tot 750 MB. Weet iemand hier misschien iets op? Adware of virussen is het niet, ik heb mn pc pas nog gescand.
(heb de volledige versie nog bij dynabyte liggen moet ik nog ophalen)
maar vind wel dat je dat 3d gedeelte als je zegmaar vanaf de grond wilt kijken dat je dat niet vaak gebruikt ivm overzicht wat je dan kwijt bent. vaak speel je het van boven af en vind het niet echt heel bijzonder eruit zien, de explosies wel maar verder niet echt dat je zegt WOW ofzo...(terwijl ik alles op high en max heb en op 1920x1200 speel (maar misschien ben ik te kritisch)?

A world without gadgets is no world ;)
Verwijderd
(Very High + Reflect Clouds on Water + Track Trail op Very Long)
Windows XP Pro SP2 DirectX 9.0c
Driver version: 163.71
nVidia Control Panel:
Anisotropic filtering = 16 x
Antialiasing mode = Override any app setting.
Antialiasing = 8 x
Antialiasing Transparency = Multisampling.
Force Mipmaps = Trilinear.
Benchmark results:
Avg 36
Min 21
Max 62
Met: zie specs
Helaas vandaag en morgen eigenlijk geen tijd om te spelen
Of gewoon in de nacht spelen

[ Voor 19% gewijzigd door evilpin0 op 04-10-2007 10:45 ]
Hou de muisknop ingedrukt dan kan je een attack&move order gevenevilpin0 schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 14:38:
Wat ik trouwens zwaar mis in wic is een order om een tank ergens naartoe te laten rijden EN tegelijk een doelwit te selecteren waarop die moet schieten. Zwaar irritant soms dat wanneer je hem achter een konvooi Anti air en repair tanks laat aanrijden maar je niet kan zeggen “vuur op deze” Als je op een voertuig klikt stopt de tank met rijden en gaat schieten, groot gemis, verminderd ook het micro niveau imo.
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Is het af te raden om direct online te gaan?
Heb aardig wat ervaring in RTS games overigens
thx vondt het al vaag dat het niet erin zatDenniZ schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 15:23:
[...]
Hou de muisknop ingedrukt dan kan je een attack&move order geven
Ik krijg hem helaas maar niet aan de praat.madmaus schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 16:51:
Ik kan niet verbinden via hamachi.
Ik ben ingelogd op de server WIC-Online 1 & 2
Maar ik krijg vervolgens niets te zien als ik WIC open en dan op Locale Network klik.
Ik heb versie 1.0.1.4 hier eerder beschreven als versie die 100% werkt.
Oh ja ik ben helemaal nieuw met hamachi misschien zie ik iets over het hoofd???
Niemand die een tip heeft voor mij?
De singleplayer ziet eruit als een grote tutorial om je voor de multiplay voor te bereiden. Als je in de multiplay ervaring (bv closed/open beta) opgedaan hebt, dan wordt singleplayer nogal gemakkelijk. (Theoretische of praktische) kennis van militaire zaken in reallife kan behoorlijk wat meehelpen, maar niet alles is geimplementeerd zodat je met een beperkte model van de werkelijkheid moet spelen.TheM schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 15:34:
Heb zelf net de tuturial gespeeld, nog geen tijd gehad om de single player te spelen.
Is het af te raden om direct online te gaan?
Heb aardig wat ervaring in RTS games overigens
[ Voor 11% gewijzigd door rapture op 04-10-2007 17:57 ]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Windows firewall uitzetten. Mocht dat niet werken dan kun je dit nog doen:madmaus schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 17:37:
[...]
Ik krijg hem helaas maar niet aan de praat.
Niemand die een tip heeft voor mij?
Hamachi > Preferences > Status > Connection > Detailed configuration > Connecting through NAT > port 48000 invullen bij TCP en bij UDP.
Dan even proberen of dat werkt, zoniet dan kun je hem even portmappen in je router/modem naar jouw netwerkdevice.
Ik heb het ook nog niet voor elkaar gekregen 5.1 geluid in de World in Conflict (gebruik momenteel de onboard sound van de Asus P5W DH Deluxe, Realtek HD Audio, heb ook nog wel een Creative Audigy liggen). Ik snap er niets van in Windows en andere games, prima 5.1 geluid, maar in World in Conflict niet.Verwijderd schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 16:30:
Ik heb de speakersettings in de creative console op 7.1 staan.
CMSS 3D uit. (Als ik het aanzet heb ik wel over alle kanalen geluid maar dat is uiteraard slechts een geupmixte stereobron)
Bass-redirect ingeschakeld in de THX settings.
(Ik heb een Creative GigaWorks s750 boxenset dus ik zit genoeg te knooien met de settings om het beste geluid te krijgen)
Aan de settings kan het lijkt me niet liggen.
WiC lijkt gewoon een instelling te missen voor het aantal geluidskanalen.
Iemand ideën? Drivers kloppen, in Windows Vista Ultimate en andere games wel 5.1 geluid.
Edit: World in Conflict blijkt inderderdaad geen surround sound te ondersteunen:
http://www.gamespot.com/p...d=m-1-38603461&pid=932462
[ Voor 18% gewijzigd door Jumpman op 08-10-2007 23:59 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Iemand die weet hoe het precies werkt met de rangen en je plaats op de wereldranglijst?
Is het gewoon een kwestie van zo veel mogelijk punten bij elkaar schrapen, en dan gaat het wel vanzelf omhoog met je ranking? Of is er iets anders?
Geen flauwekulletjes
heb namelijk nog geen "zin" om me af te laten slachten op multiplayer....

*Click voor orgineel formaat, prachtige achtergrond voor bureaublad
Prachtig dit, Ultra high + Dx10, mooiste moment uit de hele game. Geen enkele RTS die WiC verslaat op gebied van prachitge graphics.
Net ook Singleplayer uitgepeeld, het is niet kort vind ik, maar werkelijk prachtig gedaan.
[ Voor 30% gewijzigd door Knaak op 07-10-2007 13:24 ]
Naam: WIC GoT
Wachtwoord: tweakers.net
Zelfde gegevens voor de WiC server.
Misschien handig als we een tijd afspreken? Vanavond om half 9?
[ Voor 37% gewijzigd door blu-fox op 07-10-2007 17:41 ]
#FFTB #CRO validator Kingstaker
"There is not enough memory available to run this program. Quit one or more programs and then try again."
Ik heb dit topic afgezocht en wat dingen gevonden maar ik weet niet of dit betrekking had op de Beta aangezien mijn melding niet volledig overeen kwam.
Ik heb 4GB ram en ik draai Vista X64. Multiplayer werkt overigens wel goed.
Anyone?
Edit: Ik heb dit gevonden:
KB940105 - Virtual address space usage, install if you have problems with memory loss.
Virtual address space usage in Windows game development
Misschien dat dat helpt.
Edit 2: Hotfix installed, ik ga even proberen of het helpt.
Directe download link: http://download.microsoft...ndows6.0-KB940105-x64.msu
Edit 3: Heeft gewerkt.
[ Voor 30% gewijzigd door MensionXL op 07-10-2007 22:57 ]
Ik vind de multiplayer zwaar tegenvallen tot nog toe
Je moet een 'faction' kiezen zoals in BF (infantry, tanks, vliegtuigen of support) en strategische punten veroveren veroveren, dan heb je een zandloper bovenin je scherm (als in BF) als die aan 1 kant 100% is heeft een van de 2 partijen gewonnen en krijg je een nieuwe map!
Je kan extreem weinig units 'kopen' van de punten die je krijgt (4 voertuigen of 8 infantry of 4 heli's ect) dus op zich als je 4 of meer spelers per 'faction' kiest, dat je dan samen kan werken (als dat echt ook daadwerkelijk gedaan word online
Grafisch gezien het beste RTS spel dat ik gezien heb, strategisch gezien ook erg goed.
Support powers zijn erg overheersend (artillery, carpet bomb, daisy cutter, tank buster, nuke ect) en slopen zo alles op je veroverde strategische punt. Ook zijn soms de maps ERG snel afgelopen heb ik gemerkt, maar da's een gebrek aan online ervaring met dit spel

Zijn er hier mensen die online ervaring hebben hiermee? Hoe gaat het er precies aan toe?
World in Conflict Update
Update #001 2007/10/01
This update introduces several new features that allow players to customize their profiles, and it improves the DX10 performance on all graphic cards. The update also includes many smaller fixes, tweaks and balancing improvements.
Units and balancing:
- The fire rate for US and NATO Heavy Artillery has been improved.
- Score for repairing your own repair units has decreased.
- Score for repairing friendly units has been increased.
- The cost for Airdropped Light Tank Tactical Aid is now higher.
- The recharge time for all Airdropped Unit Tactical Aid has been increased.
- The target area for Air-to-Air Strike Tactical Aid has been increased.
- The view range for Airborne Infantry has been decreased.
Server side:
- Players per role cap is now a server setting, default is 4.
- Auto-kick of idle players has been improved and turned on by default.
- Servers can now ban players that have been kicked from the server.
- A limited server admin functionality has been added, you can now kick players and change maps.
Massgate:
- Guestbook, motto and web-link has been added to player profile.
- You will no longer auto-scroll to the end of chat when a new message arrives.
- Winning a game will now increase the score reported to the leaderboard.
- We have updated the description for some awards.
Bug fixes:
- Targeting bug for Heavy Helicopters has been fixed.
- Attack ground directly below Helicopters has been fixed.
- No sound is played when enemy units fire out of line of sight.
- Earning points and tactical aid when losing infantry units has been fixed.
- VOIP does no longer lower volume if VOIP has been turned off.
- Move order on mini-map feature has been improved.
- Killing infantry squad now counts as only one kill in Massgate stats.
- Infantry reinforcement feedback sound is no longer heard by everyone on the team.
- Feedback sound now is now played when Offensive Special Ability order is given instead of delivered.
- Accepted request does no longer give a generic tactical aid output.
- Infantry squads will no longer get de-selected when a member dies.
- Performance on ATI DX10 cards has been improved.
- Performance on DX10 has generally been improved.
- Crater artifacts on ATI cards has been fixed.
- Wide screen is now HOR+ instead of VERT-.
- You can now save replays in the online only version as well.
- Players that get kicked or banned now get a confirmation.
- Added description to flags when choosing faction.
- The artillery warning marker from the US Heavy Artillery smoke screen Special Ability has been removed.
- USSR Heavy Tank now turns turret before firing its special ability.
Other:
- A console command for scaling time in replays and single player has been added.
- You can now use the VOIP outside of team after a match and during loading.
For more information or help, visit www.massgate.net.
http://files.filefront.co...S/;8745697;/fileinfo.html
[ Voor 90% gewijzigd door Splinter Cell op 08-10-2007 18:15 ]
Half 9 is ok,ik zal er zijn.hesr schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 16:52:
Heb even een Hamachi netwerk aangemaakt. Alleen voor GoTters en WiC!
Naam: WIC GoT
Wachtwoord: tweakers.net
Zelfde gegevens voor de WiC server.
Misschien handig als we een tijd afspreken? Vanavond om half 9?
Ik heb de game nu al een paar dagen,ik speel niet zo heel veel maar als ik speel is het echt super,het hele spel straalt gewoon super sfeer uit.
Life is complicated
Verwijderd
Zodra ik de patch opstart krijg ik deze waarschuwing:

Ik draai Vista en speel WiC in DirectX 10 (8400M GT). WiC staat geregistreerd in mijn 'programma/software' lijst en de originele CD zit in de drive. Toch geeft hij continue deze error. Ik heb zowel de Engelse, Amerikaanse en Duitse patch geprobeerd, maar de fout blijft zich voortdoen. Hebben meer mensen last van dit probleem?
ik niet. maar ik heb gelukkig ook geen VISTA.Verwijderd schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 21:39:
Na het downloaden van de patch (vanuit het inlogscherm voor multiplayer) krijg ik een error. Deze error doet zich ook voor als ik de patch download van bijvoorbeeld Gamershell.com en hem dan vanuit de verkenner installeer.
[afbeelding]
Ik draai Vista en speel WiC in DirectX 10 (8400M GT). WiC staat geregistreerd in mijn 'programma/software' lijst en de originele CD zit in de drive. Toch geeft hij continue deze error. Ik heb zowel de Engelse, Amerikaanse en Duitse patch geprobeerd, maar de fout blijft zich voortdoen. Hebben meer mensen last van dit probleem?
Toch herinstalleren maar denk ikVerwijderd schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 21:39:
Na het downloaden van de patch (vanuit het inlogscherm voor multiplayer) krijg ik een error. Deze error doet zich ook voor als ik de patch download van bijvoorbeeld Gamershell.com en hem dan vanuit de verkenner installeer.
[afbeelding]
Bewaar wel ff je WiC map uit 'mijn documenten' daar ziten al je savegames e.d. in
Graphics, geluid, explosies, cutscenes, voiceacting, verhaal, allemaal gaaf. Vooral de loading scenes met die mooie vertelstem zijn geweldig. Het gaat verveling tegen en biedt extra diepgang. De setting (koude oorlog) doet denken aan Operation Flashpoint en is helemaal mijn ding
Het spel lijkt dan ook sterk op de missies uit Command & Conquer (1995) of Red Alert (1996) waarbij je een opdracht moest uitvoeren met slechts een handvol units, of een commando. Ook allemaal scripted. Vaak was ik na zo'n missie blij dat ik weer een basis mocht bouwen en weer lekker kon turtelen: (mijn favoriete RTS strategie nog altijd
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Verwijderd
Het grootste en enige minpunt aan het spel is dat je in de de single player alleen maar USA/NATO kan spelen. Het zou echt fantastisch zijn om als Soviet Union die Amerikaantjes te verpletteren onder je T80 rupsbandenCaptain Pervert schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 09:01:
Een minpuntje aan de singleplayer vind ik overigens ook dat er Russische tanks worden gespawned alsof het mieren zijn. Ik heb niet het gevoel veel schade aan te richten als ik zo'n ding opblaas, want er komen tien andere voor terug. Nou weet ik wel dat Rusland nog altijd 20.000 tanks paraat heeft, maar toch.
Overigens werkt de patch nu wel, na herinstalleren van het spel. Ik voelde me echt zo'n brainloze Helpdesker die het probleem niet kan oplossen en dan vervolgens je hele Pc maar gaat Imagen

Jaren 50 mod zou zalig zijn, 95000+ (totale productiecijfer) Kingtiger-equivalenten (T-54/T-55) versus Westerse tanks die te zwak bepanserd waren en onvoldoende vuurkracht (90 mm granaten geleden van het Sovjet pantser af, er werd massaal naar 105 mm upgegraded.) hadden. Om die reden hadden de Amerikanen duizenden nucleare bazooka's in Duitsland geplaatst. Reken ook erbij dat de VS nooit geleerd heeft hoe je tanks moest bouwen, ze hadden enkele Leopard 2 prototypes gekocht om na te maken en Duitsland werd opgelicht.Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 09:23:
Het grootste en enige minpunt aan het spel is dat je in de de single player alleen maar USA/NATO kan spelen. Het zou echt fantastisch zijn om als Soviet Union die Amerikaantjes te verpletteren onder je T80 rupsbandenGelukkig hebben ze daarom een fantastische MP ontwikkeld die ons die mogelijkheid wél biedt
De nukes in WiC zijn ook van dat kleine type.

Er ontbreken nog grote reclamepanelen/projectieschermen met een (propaganda)filmpje/muziek zoals dit.
[ Voor 15% gewijzigd door rapture op 10-10-2007 11:29 ]
Multiplayer is idd wat sneller en anders dan anders (RTS) ^^.
Alle airstrikes en artillerie. Heerlijk als je dan hoort "Ghost copied" (ofzo) en even later komt er een vliegtuig met clusterbommen over. Nog mooier is de carpetbombing, wat een prachtig gezicht is dat, en dat geluid erbij...Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 12:01:
Mijn favoriete wapen in WiC is de Fuel Air Bomb:
[afbeelding]
Wat is de jouwe?
En het gefluit van de arty en dan overal explosies en stof enzo...en daarna alleen nog kraters en ruïnes...
Dat werkt helaas ook nietleonpwner1 schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 16:30:
[...]
Windows firewall uitzetten. Mocht dat niet werken dan kun je dit nog doen:
Hamachi > Preferences > Status > Connection > Detailed configuration > Connecting through NAT > port 48000 invullen bij TCP en bij UDP.
Dan even proberen of dat werkt, zoniet dan kun je hem even portmappen in je router/modem naar jouw netwerkdevice.
Alleen snap ik dat Portmappen niet helemaal. Of beter gezegt helemaal niet.
Verwijderd
Ik had het spel vorige week gekocht, en heb het tot missie 8 ofzo gespeeld..
Maar nu ben ik de CD kwijt

Maargoed, nu kon ik het dus niet meer spelen, er zat dus nog maar 1 ding op en dat is de noCD (blabla) Alleen het probleem is dat als ik (met de noCD in het mapje) op online klik, log in of create acount... dat ie zegt dat de update voor online geïnstalleerd moet worden..
Nou, dat doe ik dan (weer)..
En als ik dan op mn snelkoppeling klik, zegt ie dat er geen CD inzit..
dus ik weer die noCD in het mapje doen, en opstarten.. dat doet ie wel, maar als ik dan naar online ga heeft ie de update niet meer.. etc.etc..
iemand een idee

Verwijderd
.1. Vind je CDVerwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 14:14:
hee, Ik heb ook een probleem(pje)
Ik had het spel vorige week gekocht, en heb het tot missie 8 ofzo gespeeld..
Maar nu ben ik de CD kwijt,, en dat is zacht uitgedrukt vervelend
![]()
![]()
Maargoed, nu kon ik het dus niet meer spelen, er zat dus nog maar 1 ding op en dat is de noCD (blabla) Alleen het probleem is dat als ik (met de noCD in het mapje) op online klik, log in of create acount... dat ie zegt dat de update voor online geïnstalleerd moet worden..
Nou, dat doe ik dan (weer)..
En als ik dan op mn snelkoppeling klik, zegt ie dat er geen CD inzit..
dus ik weer die noCD in het mapje doen, en opstarten.. dat doet ie wel, maar als ik dan naar online ga heeft ie de update niet meer.. etc.etc..
iemand een idee![]()
.2. IF .1. IS FALSE, THEN koop spel opnieuw
Uhm, omdat bij mij de patch (1001) eerst niet werkte had ik gehoopt de patch.exe uit te pakken met WINRAR en dan handmatig de bestanden copieren. Dat werkte niet en toen heb ik alles opnieuw geinstalleerd. Als je geen nieuwe CD (is trouwens DVD) wilt kopen dan moet je op zoek naar de aangepaste (reeds uitgepakte) bestanden uit de patch. Mocht die patch trouwens her-en-der wat regels code aanpassen in bronbestanden, tsja dan ben je zuur...
Hmmm bedenk me net dat je ook iemand anders een account voor je zou kunnen laten maken. Weet alleen niet of die dan aan je CD key gekoppelt is...
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2007 15:12 ]
[ Voor 76% gewijzigd door Crash op 10-10-2007 17:54 ]
Maar waar kan ik een tug of war match vinden op een ranked public?
Geen flauwekulletjes
In de beta was tug of war meestal te moeilijk voor de public-spelers. Als je het beetje snapt en je team werkt mee, dan haal je zo 10 overwinningen achter elkaar. De tegenstanders konden niet ermee lachen. Niet daar dat het op de publics niet zoveel voorkomt.Y3LLoW schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 23:45:
Ik ben bezig om online alle medailles te halen. Maar nu heb ik er nog 1 nodig en daarvoor moet ik 10 tug of war matches winnen.
Maar waar kan ik een tug of war match vinden op een ranked public?
[ Voor 4% gewijzigd door rapture op 11-10-2007 00:07 ]
Beetje een minpunt aan de game
Geen flauwekulletjes
Het lukt mij niet de Save Seatle missie uit te spelen, moet vanavond de hele missie opnieuw spelen, je krijgt een GIGANTISCHE berg units over je heen, zonder dat je echter fortifications op kan zetten
Difficulty: Medium

Nu bestuur je in multiplayer maar max 6 units, als er heavy atack helis aankomen en je komt met 5 tankjes aanrijden zal je ze toch vliegens vlug omstebeurt moeten “smoken”. Zie simpel weg niet hoe je een paar units apart kan aan klikken op smoke screen te drukken en je andere tanken allemaal achteruit rijdend allemaal een andere richting te laten terug trekken. Met de muis moet je hier toch behoorlijk vlug mee zijn, ik red het meestal allemaal net op tijd me units in veiligheid te stellen en dan ben ik nog iemand met boven gemiddelde micro en een extra licht gewicht muis
In CC3 en Lotr2 (heb ik ff gespeelt op de 360) is het prima te doen units en gebouwen te maken en tegen je mannetjes zeggen “val hier aan” en “sloop dit” maar als je mannetjes apart eruit moet pikken in een groot slachtveld lukt dit me gewoon niet, mannetjes zijn onmicrobaar. My 2 cent iig. Misschien verzinnen ze wel iets revolutionair’s.
Heb al bijna een week niet meer gespeeld trouwens heb me rention brackter nog steeds niet binnen
TheM schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 08:30:
****Mission objective SPOILER***
spoiler:Ik heb nu tevergeeft het laatste stuk van de Save Seatle missie gespeeld, de Rusische basis vernietigt. Hierna vallen ze opnieuw aan en kan je geen even reinforcements inroepen (alleen wel een BERG artellery) ik kom zover dat ik weer reinforcements kan oproepen, maar m'n CP's zijn dan al wel ingenomen en verlies ik de missie.
Het lukt mij niet de Save Seatle missie uit te spelen, moet vanavond de hele missie opnieuw spelen, je krijgt een GIGANTISCHE berg units over je heen, zonder dat je echter fortifications op kan zetten
Tis idd een vrij pittige missie maar als je snel genoeg bent met repairen moet het te doen zijn. En laat vooral die arty flink aan de gang, af en toe staan de Russen precies zo dat een carpetbombing erg nuttig kan zijn.
TheM schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 08:30:
****Mission objective SPOILER***
spoiler:Ik heb nu tevergeeft het laatste stuk van de Save Seatle missie gespeeld, de Rusische basis vernietigt. Hierna vallen ze opnieuw aan en kan je geen even reinforcements inroepen (alleen wel een BERG artellery) ik kom zover dat ik weer reinforcements kan oproepen, maar m'n CP's zijn dan al wel ingenomen en verlies ik de missie.
Nadat je Ivan's AA defence aan de kust kant heb vernietigt, verover je de HQ en daarna ben je alleen aan je lot overgelaten op 3 CP's waar je vliegensvlug defence moet bouwen (wat mij dus niet helemaal gelukt is).
Je hebt idd iets van 6 heavy tanks, 2 repair vehicles en in mijn geval 4 heavy artillery die je nooit kan verdelen over 3 punten

Heb al bijna 3 kwartier die setup over gedaan lukt van geen kant, dus ga de missie opnieuw doen, hopelijk kan ik dan wel wat meer heavy tanks en repairs bouwen voordat die zooi begint
Ik heb geen Schip artillery helaas
Verwijderd
Was bij mij ook zo, dit was de makkelijkse missie. Speelde overigens op medium.leonpwner1 schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 16:25:
Ik vond dat eigenlijke een hele makkelijke missie... 3 heavy tanks op de middelste spawn, 3 links, en 2 rechts. Dan nog 2 repair tanks die af en toe was dingen repairen... Maar in mijn geval kwamen ze niet eens in de BUURT van de spawns.
Nja, makkelijkste wil ik niet zeggen... (speel zelf ook op normal).Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 19:42:
[...]
Was bij mij ook zo, dit was de makkelijkse missie. Speelde overigens op medium.
Ik vind dat stukje waar je dat sovjet kamp aan moet vallen wel lastig, maar na 3 heavy artillery barages is dat ook wel leeg
Daarnet 5 matches achter elkaar met een total domination gewonnen en nu dus de goude medaille
Had op een gegeven moment 850 punten. Toen liet ik een ''carpet-bombing-run'' vallen en had ik 1300 punten
Zoek trouwens nog wel een leuke nederlandse clan. Ingamenaam: Y3LLoW
Geen flauwekulletjes
Verwijderd
Beters! Gister 1150 punten in laatste potje, was het opeens 02:13 uur... 06:00 weer opY3LLoW schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 16:44:
YESSS
Daarnet 5 matches achter elkaar met een total domination gewonnen en nu dus de goude medaille![]()
Had op een gegeven moment 850 punten. Toen liet ik een ''carpet-bombing-run'' vallen en had ik 1300 punten![]()
Zoek trouwens nog wel een leuke nederlandse clan. Ingamenaam: Y3LLoW

Heb een zelfde ervaring
Geen flauwekulletjes
Hé SunTVVerwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 17:51:
Beters! Gister 1150 punten in laatste potje, was het opeens 02:13 uur... 06:00 weer opDit is sinds Homeworld weer de eerste goede online RTS
Mooooooeeeee......
Verwijderd
Je kan een account aanmaken op Massgate.comVerwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 18:01:
hm, okay, ik kijk wel... dankje;)
DoneCrash schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 20:42:
[mbr]Het is tijd voor een nieuw topic deel. Wie opent er een nieuw topic? :)[/]
[PC] World in Conflict [DEEL 2]
Dit topic is gesloten.