[PC] World in Conflict

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 24.274 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

Idd, objective based zoals first person shooters. Indien nodig kan er achteraf nog altijd een strategische laag toegevoegd worden. Zoals de http://www.battleforeurope.com grote toernooien voor Forgotten Hope organiseert, met elke map dat jouw team wint, krijg je extra territorium en reïnforcement points (productiecapaciteit) erbij. Bij het starten van een slag wordt de reïnforcement points in eenheden/wapens omgezet. Dus hoe meer land je bezit, hoe meer safe en zwaar bewapend je wordt. Het WOII-toernooi stopt na WOII niet eens, de Soviets stonden lijnrecht tov het Westen. Zo kan er verder gevochten worden.

Als ze van een first person shooter een RTS kunnen maken door een laag toe te voegen, dan denk ik dat de community van WiC ook iets moois kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
klopt het is aan de ene kant heerlijk simpel maar als je echt goed wilt spelen gaat het toch nog aardig diep. Ik speelde hiervoor eigenlijk allen supcom online maar irriteerde met altijd mateloos hoe lang je wel niet bezig bent een goede game te zoeken en dan als je een leuke game gevonden hebt disconnect er altijd wel weer iemand of iemand gaat zwaar laggen ect ect. Hier is het dubbel klik op een server en voilla lekker spelen.

Ik speel eigenlijk zon beetje alle roles, infantry in bos maps hebben echter zwaar me voorkeur. Als je je infantry units “on the move” en verspreid houdt worden ze zelden geraakt door tacttical aids/artilley. Vooral tegen andere infantry spelers verandert het in een sniper war, erg fun :)

Heb helaas alleen nog niet met iemand samen gespeeld, mocht iemand vanavond een potje willen "teamplayen", add me :) (nick: Johnny)

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18-07 02:25
leonpwner1 schreef op zondag 30 september 2007 @ 13:21:
[...]

Even wat commentaar op je settings; 8x MSAA ziet er even goed (zo niet beter) uit als 4x SSAA maar heeft een mindere performance drop omdat SuperSampling heel zwaar is.
Ik draai dus AA op 16xQ (AF ook op 16x) en het verschil is bij mij tussen ms en ss echt minimaal, die fps die ik hierboven heb gepost veranderd eigenlijk niet, ik krijg er 1 op average bij en 1 op maximum eraf met ms, maakt hier dus in ieder geval niets uit welke ik gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12:40

Knaak

It's me, Mario!

Bencmark met alles op zn hoogst + dx10 rendering etc.

Average: 24fps
Highest: 54fps
Lowest: 6fps

Dit op een Q6600 + 2ghz + 8800 Ultra, samen met de 163.71 forceware drivers.

Ligt het aan mij of is dit best laag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seesar
  • Laatst online: 06-06 13:42

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

MOAW schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 18:04:
Bencmark met alles op zn hoogst + dx10 rendering etc.

Average: 24fps
Highest: 54fps
Lowest: 6fps

Dit op een Q6600 + 2ghz + 8800 Ultra, samen met de 163.71 forceware drivers.

Ligt het aan mij of is dit best laag?
Le*ter, wat wil je nou horen? Iedereen heeft relatief lage scores waarbij jij nog het hoogste scoord. Denk je nou echt dat de 8800 ultra ALLES zonder problemen op 100+ fps aankan?

Als je dan al zo'n ongefundeerde vraag stelt zet dan eerst even neer wat "hoogst" is: op een reso van 1024x768 is het laag jah, maar op een reso van 1680x1050 mag je lang niet zeuren. Ff iets verder kijken dan je neus lang is. Heb je SSAA, of MSAA, hoeveel is je factor etc etc.......

T60P Widescreen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
(jarig!)
Nr 143 van de wereld ;) Zal wel niet lang duren :)

Clan komt al aardig op gang, stuur nogmaals een berichtje naar MiC-NL als je nog een volwassen fun clan zoekt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-09 20:48

Dani86

AeroGeek

Met zo'n "laag" aantal FPS is WiC nog steeds goed te spelen. Ik heb ingame geen enkele last van framedrops met mijn settings. De hele gameplay is natuurlijk anders dan een race game of shooter, waar de gameplay gewoon snel is, en imo vraagt om een hoge framerate.

Ryzen 5 7500F - 32GB RAM @ 6000 MHz - RX7700XT - WD SN770 1TB nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-07 10:36
Wat een gel*l over die scores zeg :X Speel het spelletje op Full detail. Als het dan hapert zet je het toch gewoon wat lager?

Open anders gewoon een WiC Bechmark topic ofzo.

Ik vind dit spel SUPER, C&C3 heeft mij totaal niet kunnen boeien en was voor mij een teleur stelling.
WiC is voor het eerst in tijden een spel waar ik echt enthousiast over ben!
Eerst even de Single player uitspelen, en daarna eens kijken of het online gedeelte ook zo fantastisch is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Seesar schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 18:10:
[...]

Le*ter, wat wil je nou horen? Iedereen heeft relatief lage scores waarbij jij nog het hoogste scoord. Denk je nou echt dat de 8800 ultra ALLES zonder problemen op 100+ fps aankan?

Als je dan al zo'n ongefundeerde vraag stelt zet dan eerst even neer wat "hoogst" is: op een reso van 1024x768 is het laag jah, maar op een reso van 1680x1050 mag je lang niet zeuren. Ff iets verder kijken dan je neus lang is. Heb je SSAA, of MSAA, hoeveel is je factor etc etc.......
MSAA 16x, 1680x1050 idd. :P Dacht alleen dat het een slechte score was :+ Kennelijk dus niet haha :9~

Wel vreemd, ik heb 2 monitoren, beide aangesloten, beide aangezet in nVidia config panel, beide geven bureaublad weer (extended) maar in WiC is het nogsteeds grijs :( dual-monitor is echt een pracht bij dit spel. Iemand toevallig ook deze fout gehad? En misschien een oplossing gevonden (restart, reinstall, nieuwe drivers, etc werken niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:31
Update #1 komt er al aan. :9~

List of changes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

- Performance on DX10 has generally been improved.
- Wide screen is now HOR+ instead of VERT-.
Netjes, dit was echt het enige waar ik me aan stoorde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
FPS is niet zo balangrijk in RTS, als het maar boven de 10 blijft dan kun je lekker spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:57
Echt een super game dit. In lange tijd heeft een game me niet meer zo geboeid (ben nog bezig met de singleplayer, nog niet eens aan multiplayer toegekomen). :) Ben nog een 'gamer' van de oude stempel en opgegroeid met Super Mario Bros en Dune 2. :*)

Wat Ingame Benchmark scores betreft, ik vreesde ook het ergste. Het bleek mee te vallen, met mijn configuratie (zie sig) zonder overclocks, draait het op High op 1680 x 1050 super smooth! :) Ga hem nog wat hoger zetten zelfs.

Eerst crashte de WiC telkens, alle updates gedownload, alles gedaan volgens het Sierra forum, toen wist ik het weer. Mijn DDR2 DIMM voltage stond nog op 1,8V na een BIOS reset, terwijl deze 2,0V nodig heeft voor 800 MHz 4-4-4-12. 8)7

Heerlijke game tot nu toe! :)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazytaxi819
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-08 09:25
Even een vraagje, ik word steeds in de pan gehakt bij de aanval op het vrijheidsbeeld (nu al 15+ verschillende aanvallen geprobeerd) was er nu geen tijdlimiet dan haal ik het wel....is er ook ergens een (gratis) gamefaqs te krijgen? Ik heb alleen een versie gezien van gamespot. Maar daarvoor moet je een betaald lid zijn...of hebben jullie tips?? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

crazytaxi819 schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 03:04:
Even een vraagje, ik word steeds in de pan gehakt bij de aanval op het vrijheidsbeeld (nu al 15+ verschillende aanvallen geprobeerd) was er nu geen tijdlimiet dan haal ik het wel....is er ook ergens een (gratis) gamefaqs te krijgen? Ik heb alleen een versie gezien van gamespot. Maar daarvoor moet je een betaald lid zijn...of hebben jullie tips?? _/-\o_
Ik doe het op easy setting dus ik weet niet of je wat aan mijn tips hebt :+

Allereerst laat ik mijn Apaches een stukje er heen vliegen om de boten en andere helicopters en een paar tanks en AA plat te leggen. Dan plaats ik ze een stukje van het eiland af en laat ik een lichte heli snel over het eiland vliegen zodat ik weet waar ze zitten.
En daarna is het artillerie, airstrikes en precisionbombing. Het vaagt niet alles weg maar het scheelt heel wat. En dan met je Apaches de rest opruimen. Vergeet niet je helicopters op tijd te laten repareren, ik ben helaas die bonus kwijt en heb nog geen zin om de hele missie weer opnieuw te doen.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
We moeten maar eens een GoT clannetje opzetten, ik zelf zit al een clan met helaas maar 3 mensen in totaal, wel iedereen nederlands. Ik kan wat mensen ervoor inviten of we kunnen gewoon een one happy got clan maken.

Las een tijdje terug dat iemand een lijstje wou maken met alle wic online spelers hier, tot nu toe heb ik die helaas nog niet aangetroffen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe en waar kan je zien onder Vista als je World in Conflict hebt geinstalleerd dat je met DirectX10 speelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Laatst online: 15:40
Verwijderd schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 12:39:
Hoe en waar kan je zien onder Vista als je World in Conflict hebt geinstalleerd dat je met DirectX10 speelt?
In de settings van het spel zelf...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icegodd
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03 20:55
evilpin0 schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 11:04:
We moeten maar eens een GoT clannetje opzetten, ik zelf zit al een clan met helaas maar 3 mensen in totaal, wel iedereen nederlands. Ik kan wat mensen ervoor inviten of we kunnen gewoon een one happy got clan maken.

Las een tijdje terug dat iemand een lijstje wou maken met alle wic online spelers hier, tot nu toe heb ik die helaas nog niet aangetroffen :)
wil jij mij ff toevoegen :)

icegodd_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ter info.

Hamachi netwerken World in Conflict

WiC-Online 1 pass: 1234
WiC-Online 2 pass: 1234

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SymenGT
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14-09 03:03
Heel mooi kunnen we mooi met z'n allen gamen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Laatst online: 03-09 14:10
gaaf, dan kom ik binnenkort ook even een kijkje nemen.

Klopt het dat je niet de nieuwste versie van hamachi kan gebruiken?

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind het een heel dope spel ik zou alleen graag oneindig tactical points willen om te spelen met die nukes iemand iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Eend_
  • Laatst online: 12:32

_Eend_

🌻🇺🇦

Ik zit al in een clan, -=BO=-, m'n naam is SittingDuck, maar iedereen hier mag me toevoegen, ookal heb ik voorlopig geen tijd voor WiC. (vriendin, school, CoH: Opposing Fronts, SupCom expansion, etc.) En dan wilde ik ook nog weer met Hearts of Iron II beginnen :P

[ Voor 5% gewijzigd door _Eend_ op 02-10-2007 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
Ik kan niet verbinden via hamachi.

Ik ben ingelogd op de server WIC-Online 1

Maar ik krijg vervolgens niets te zien als ik WIC open en dan op Locale Network klik.

Ik heb versie 1.0.1.4 hier eerder beschreven als versie die 100% werkt.

Oh ja ik ben helemaal nieuw met hamachi misschien zie ik iets over het hoofd???

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
  • Laatst online: 27-08 16:54
Volgens mij is dit het enige spel waar ik naar de teksten luister tijdens het laden, ook al is het laden al lang afgelopen :) . Wat een sfeer. De comic-style cutscenes zijn ook erg sfeerverhogend.
Echt 9.5 voor deze game!

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

De muziek in die loadscreens draagt ook veel bij aan de sfeer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacer
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 08-05-2024
Ik heb een 7600 GT, 3,2 GHz en 1 GB RAM. Hiermee kon ik in de singleplayer en multiplayer prima op high spelen, met bloom uitgezet en textures op medium. Maar sinds gisteren ging het opeens erg laggen, op een gegeven moment had ik nog maar één beeldje per twee seconden :? Weet iemand hoe dit zou kunnen komen?
Toen ik net de settings terug naar medium zette, ging het verder goed, maar opeens liep WiC vast, dit heb ik wel eens vaker gehad, maar ik dacht dat dat er aan lag dat de settings te hoog waren, en ik heb ook niks overgeclocked ofzo, weet iemand hier iets op?

@nudie: ik heb je gister een paar keer een IM gestuurd, maar je reageert helemaal niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

Probeer nieuwe driver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Blacer schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 19:59:
Ik heb een 7600 GT, 3,2 GHz en 1 GB RAM. Hiermee kon ik in de singleplayer en multiplayer prima op high spelen, met bloom uitgezet en textures op medium. Maar sinds gisteren ging het opeens erg laggen, op een gegeven moment had ik nog maar één beeldje per twee seconden :? Weet iemand hoe dit zou kunnen komen?
Toen ik net de settings terug naar medium zette, ging het verder goed, maar opeens liep WiC vast, dit heb ik wel eens vaker gehad, maar ik dacht dat dat er aan lag dat de settings te hoog waren, en ik heb ook niks overgeclocked ofzo, weet iemand hier iets op?

@nudie: ik heb je gister een paar keer een IM gestuurd, maar je reageert helemaal niet :?
Klinkt als swappen... Misschien eens kijken naar je geheugengebruik wanneer het zo hard gaat laggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
crazytaxi819 schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 03:04:
Die van Gamespot is gratis, en bij het vrijheidsbeeld moet je gewoon zo veel mogelijk tactical aids gebruiken en dan je heli's om op te ruimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 20:13

FikkieHo

Wokmaster

en zorg iig voor dat die gebouwen kapot gaan. Die zijn vooral irritant met heli's te slopen..

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik haal best wel goede score met xp 9.0c,e6600, 2x1 gig, 8800 gtx@605/1000 op 1600x1200,

16xaf 8Q aa, triple buffering,v-sync,quality ultra high en game zelf ook alles aangevinkt en gemaxt.

Average 32
Min 19 (nuke territory)
Max 60

Vraag me af wat ik over hou als ik dx10 overga met die extra opties :> .

Voor de rest gaaf spel, en die explosies....... oooooeehhhhh _/-\o_
Zit nu in de NU clan als (NL)FullMetalJack met MIC-NL als Clan leader, grappig hoe die gozert met een echt amerikaans accent in het engels aanwijzingen geeft.
MIC als je dit leest: Woon je in de states of heb je daar gewoont ofzo??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss

I'm in! Ik had je al opgezocht in een server zoals je misschien al gemerkt had. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
maxoss schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 22:34:
[...]

I'm in! Ik had je al opgezocht in een server zoals je misschien al gemerkt had. :D
Gaan we dan een eigen clannetje maken of zal ik de clan leader van [#] vragen om wat mensen te inviten hier?

Ik ben toch wel behoorlijk verslaafd aan wic, lang niet een game in zon korte tijd zoveel online gespeeld.
De afwisseling is ook erg leuk aangezien alles weer compleet anders speelt. Ik heb eigenlijk ook geen favoriete role, met elke role kun je de hoogste score halen als je een beetje goed speelt, perfect gebalanceerd. Een dubbele direct hit met de sovjet artilley geeft toch wel het beste gevoel, met 4 general rank heavy tanks met een support speler teamplayen is toch wel het leukst. Met je infantry een bos securen het meest intensief (veel werk aangezien je je mannetjes altijd moet bewegen ivm napalm), ook leuk om te zien hoe infantry spelers hun leger in een groep verplaatsen, een beetje getimede heavy artilley en bye bye legertje ;) . Atack helis spelen weer het makkelijkste, ook leuk om te zien hoe na een paar keer havoc veroorzaakt te hebben ineens hun halve team met heavy AA komt aanzetten, heerlijk moment om weer even armor te gaan lamen :)

Dit topic leeft helaas niet echt :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacer
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 08-05-2024
leonpwner1 schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 21:07:
[...]

Klinkt als swappen... Misschien eens kijken naar je geheugengebruik wanneer het zo hard gaat laggen?
Idd, ik heb net gekeken, en mn geheugen zit helemaal vol. Zelfs toen ik de graphics op medium zette, crashte hij een paar keer |:( , heb toen niet gekeken naar geheugen.
Als ik met WiC bezig ben, zegt taakbeheer dat er 1100 MB in gebruik is (ik heb 1GB RAM), maar als ik alles optel kom ik maar tot 750 MB. Weet iemand hier misschien iets op? Adware of virussen is het niet, ik heb mn pc pas nog gescand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauSS
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 29-06-2023
Heb de demo gespeeld, leuk spel!
(heb de volledige versie nog bij dynabyte liggen moet ik nog ophalen)

maar vind wel dat je dat 3d gedeelte als je zegmaar vanaf de grond wilt kijken dat je dat niet vaak gebruikt ivm overzicht wat je dan kwijt bent. vaak speel je het van boven af en vind het niet echt heel bijzonder eruit zien, de explosies wel maar verder niet echt dat je zegt WOW ofzo...(terwijl ik alles op high en max heb en op 1920x1200 speel (maar misschien ben ik te kritisch)? O-)

A world without gadgets is no world ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik haal op 1280x1024 Custom
(Very High + Reflect Clouds on Water + Track Trail op Very Long)

Windows XP Pro SP2 DirectX 9.0c

Driver version: 163.71
nVidia Control Panel:
Anisotropic filtering = 16 x
Antialiasing mode = Override any app setting.
Antialiasing = 8 x
Antialiasing Transparency = Multisampling.
Force Mipmaps = Trilinear.

Benchmark results:

Avg 36
Min 21
Max 62

Met: zie specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry dubbel post , iets met jullie website.

[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2007 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
lekker belangrijk hoeveel fps je haalt, ik haal 23 fps gemiddeld in de benchmark, draait smooth ingame heb alleen fps drops als er een nuke afgaat of extreem grote gevechten. Blijft allemaal goed speelbaar verder.

Helaas vandaag en morgen eigenlijk geen tijd om te spelen ;(
Of gewoon in de nacht spelen :z

[ Voor 19% gewijzigd door evilpin0 op 04-10-2007 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Wat ik trouwens zwaar mis in wic is een order om een tank ergens naartoe te laten rijden EN tegelijk een doelwit te selecteren waarop die moet schieten. Zwaar irritant soms dat wanneer je hem achter een konvooi Anti air en repair tanks laat aanrijden maar je niet kan zeggen “vuur op deze” Als je op een voertuig klikt stopt de tank met rijden en gaat schieten, groot gemis, verminderd ook het micro niveau imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

evilpin0 schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 14:38:
Wat ik trouwens zwaar mis in wic is een order om een tank ergens naartoe te laten rijden EN tegelijk een doelwit te selecteren waarop die moet schieten. Zwaar irritant soms dat wanneer je hem achter een konvooi Anti air en repair tanks laat aanrijden maar je niet kan zeggen “vuur op deze” Als je op een voertuig klikt stopt de tank met rijden en gaat schieten, groot gemis, verminderd ook het micro niveau imo.
Hou de muisknop ingedrukt dan kan je een attack&move order geven :*)

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheM
  • Laatst online: 14-01 15:32
Heb zelf net de tuturial gespeeld, nog geen tijd gehad om de single player te spelen.
Is het af te raden om direct online te gaan?
Heb aardig wat ervaring in RTS games overigens :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
DenniZ schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 15:23:
[...]

Hou de muisknop ingedrukt dan kan je een attack&move order geven :*)
thx vondt het al vaag dat het niet erin zat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
madmaus schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 16:51:
Ik kan niet verbinden via hamachi.

Ik ben ingelogd op de server WIC-Online 1 & 2

Maar ik krijg vervolgens niets te zien als ik WIC open en dan op Locale Network klik.

Ik heb versie 1.0.1.4 hier eerder beschreven als versie die 100% werkt.

Oh ja ik ben helemaal nieuw met hamachi misschien zie ik iets over het hoofd???
Ik krijg hem helaas maar niet aan de praat.
Niemand die een tip heeft voor mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

TheM schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 15:34:
Heb zelf net de tuturial gespeeld, nog geen tijd gehad om de single player te spelen.
Is het af te raden om direct online te gaan?
Heb aardig wat ervaring in RTS games overigens :D
De singleplayer ziet eruit als een grote tutorial om je voor de multiplay voor te bereiden. Als je in de multiplay ervaring (bv closed/open beta) opgedaan hebt, dan wordt singleplayer nogal gemakkelijk. (Theoretische of praktische) kennis van militaire zaken in reallife kan behoorlijk wat meehelpen, maar niet alles is geimplementeerd zodat je met een beperkte model van de werkelijkheid moet spelen.

[ Voor 11% gewijzigd door rapture op 04-10-2007 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Net de singleplayer campaign uitgespeeld, en die foto's en filmpjes van de crew tijdens de credits zijn best geinig, vooral die technische bloopers :D

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
madmaus schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 17:37:
[...]

Ik krijg hem helaas maar niet aan de praat.
Niemand die een tip heeft voor mij?
Windows firewall uitzetten. Mocht dat niet werken dan kun je dit nog doen:

Hamachi > Preferences > Status > Connection > Detailed configuration > Connecting through NAT > port 48000 invullen bij TCP en bij UDP.

Dan even proberen of dat werkt, zoniet dan kun je hem even portmappen in je router/modem naar jouw netwerkdevice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Laatst online: 15:57
Verwijderd schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 16:30:
Ik heb de speakersettings in de creative console op 7.1 staan.
CMSS 3D uit. (Als ik het aanzet heb ik wel over alle kanalen geluid maar dat is uiteraard slechts een geupmixte stereobron)
Bass-redirect ingeschakeld in de THX settings.

(Ik heb een Creative GigaWorks s750 boxenset dus ik zit genoeg te knooien met de settings om het beste geluid te krijgen :P)

Aan de settings kan het lijkt me niet liggen.

WiC lijkt gewoon een instelling te missen voor het aantal geluidskanalen.
Ik heb het ook nog niet voor elkaar gekregen 5.1 geluid in de World in Conflict (gebruik momenteel de onboard sound van de Asus P5W DH Deluxe, Realtek HD Audio, heb ook nog wel een Creative Audigy liggen). Ik snap er niets van in Windows en andere games, prima 5.1 geluid, maar in World in Conflict niet. :s

Iemand ideën? Drivers kloppen, in Windows Vista Ultimate en andere games wel 5.1 geluid.

Edit: World in Conflict blijkt inderderdaad geen surround sound te ondersteunen:

http://www.gamespot.com/p...d=m-1-38603461&pid=932462

[ Voor 18% gewijzigd door Jumpman op 08-10-2007 23:59 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y3LLoW
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 15:49
Even een vraagje over de ranking.

Iemand die weet hoe het precies werkt met de rangen en je plaats op de wereldranglijst?
Is het gewoon een kwestie van zo veel mogelijk punten bij elkaar schrapen, en dan gaat het wel vanzelf omhoog met je ranking? Of is er iets anders? :o

Geen flauwekulletjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• londonertje
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01-08-2024
weet iemand of er ergens custom maps te downloaden zijn of moeten we hiervoor wachten op de patch?

heb namelijk nog geen "zin" om me af te laten slachten op multiplayer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Afbeeldingslocatie: http://leovanhaaren.eu/dump/wic/background.jpg
*Click voor orgineel formaat, prachtige achtergrond voor bureaublad

Prachtig dit, Ultra high + Dx10, mooiste moment uit de hele game. Geen enkele RTS die WiC verslaat op gebied van prachitge graphics. :9~

Net ook Singleplayer uitgepeeld, het is niet kort vind ik, maar werkelijk prachtig gedaan. _/-\o_

[ Voor 30% gewijzigd door Knaak op 07-10-2007 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
  • Laatst online: 08-09 22:05
Heb even een Hamachi netwerk aangemaakt. Alleen voor GoTters en WiC!
Naam: WIC GoT
Wachtwoord: tweakers.net
Zelfde gegevens voor de WiC server.

Misschien handig als we een tijd afspreken? Vanavond om half 9?

[ Voor 37% gewijzigd door blu-fox op 07-10-2007 17:41 ]

#FFTB #CRO validator Kingstaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Ik krijg de volgende foutmelding waarbij het spel vastloopt als ik Campaign speel:

"There is not enough memory available to run this program. Quit one or more programs and then try again."

Ik heb dit topic afgezocht en wat dingen gevonden maar ik weet niet of dit betrekking had op de Beta aangezien mijn melding niet volledig overeen kwam.

Ik heb 4GB ram en ik draai Vista X64. Multiplayer werkt overigens wel goed.

Anyone? :)

Edit: Ik heb dit gevonden:

KB940105 - Virtual address space usage, install if you have problems with memory loss.
Virtual address space usage in Windows game development

Misschien dat dat helpt.

Edit 2: Hotfix installed, ik ga even proberen of het helpt.

Directe download link: http://download.microsoft...ndows6.0-KB940105-x64.msu

Edit 3: Heeft gewerkt. :)

[ Voor 30% gewijzigd door MensionXL op 07-10-2007 22:57 ]

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheM
Ben zelf bijna klaar met de campain, ook even multiplayer gespeeld samen met een vriend van me tegen 2 bots.

Ik vind de multiplayer zwaar tegenvallen tot nog toe :(, misschien is het leuker met meer dan 8 spelers? Ik kan zelf niet online, maar heb 't wel gespeeld op een netwerkje.

Je moet een 'faction' kiezen zoals in BF (infantry, tanks, vliegtuigen of support) en strategische punten veroveren veroveren, dan heb je een zandloper bovenin je scherm (als in BF) als die aan 1 kant 100% is heeft een van de 2 partijen gewonnen en krijg je een nieuwe map!

Je kan extreem weinig units 'kopen' van de punten die je krijgt (4 voertuigen of 8 infantry of 4 heli's ect) dus op zich als je 4 of meer spelers per 'faction' kiest, dat je dan samen kan werken (als dat echt ook daadwerkelijk gedaan word online :| ).

Grafisch gezien het beste RTS spel dat ik gezien heb, strategisch gezien ook erg goed.
Support powers zijn erg overheersend (artillery, carpet bomb, daisy cutter, tank buster, nuke ect) en slopen zo alles op je veroverde strategische punt. Ook zijn soms de maps ERG snel afgelopen heb ik gemerkt, maar da's een gebrek aan online ervaring met dit spel 8)7

Zijn er hier mensen die online ervaring hebben hiermee? Hoe gaat het er precies aan toe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15:45

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Patch 1.01 is uit.

World in Conflict Update
Update #001 2007/10/01

This update introduces several new features that allow players to customize their profiles, and it improves the DX10 performance on all graphic cards. The update also includes many smaller fixes, tweaks and balancing improvements.

Units and balancing:
- The fire rate for US and NATO Heavy Artillery has been improved.
- Score for repairing your own repair units has decreased.
- Score for repairing friendly units has been increased.
- The cost for Airdropped Light Tank Tactical Aid is now higher.
- The recharge time for all Airdropped Unit Tactical Aid has been increased.
- The target area for Air-to-Air Strike Tactical Aid has been increased.
- The view range for Airborne Infantry has been decreased.

Server side:
- Players per role cap is now a server setting, default is 4.
- Auto-kick of idle players has been improved and turned on by default.
- Servers can now ban players that have been kicked from the server.
- A limited server admin functionality has been added, you can now kick players and change maps.

Massgate:
- Guestbook, motto and web-link has been added to player profile.
- You will no longer auto-scroll to the end of chat when a new message arrives.
- Winning a game will now increase the score reported to the leaderboard.
- We have updated the description for some awards.

Bug fixes:
- Targeting bug for Heavy Helicopters has been fixed.
- Attack ground directly below Helicopters has been fixed.
- No sound is played when enemy units fire out of line of sight.
- Earning points and tactical aid when losing infantry units has been fixed.
- VOIP does no longer lower volume if VOIP has been turned off.
- Move order on mini-map feature has been improved.
- Killing infantry squad now counts as only one kill in Massgate stats.
- Infantry reinforcement feedback sound is no longer heard by everyone on the team.
- Feedback sound now is now played when Offensive Special Ability order is given instead of delivered.
- Accepted request does no longer give a generic tactical aid output.
- Infantry squads will no longer get de-selected when a member dies.
- Performance on ATI DX10 cards has been improved.
- Performance on DX10 has generally been improved.
- Crater artifacts on ATI cards has been fixed.
- Wide screen is now HOR+ instead of VERT-.
- You can now save replays in the online only version as well.
- Players that get kicked or banned now get a confirmation.
- Added description to flags when choosing faction.
- The artillery warning marker from the US Heavy Artillery smoke screen Special Ability has been removed.
- USSR Heavy Tank now turns turret before firing its special ability.

Other:
- A console command for scaling time in replays and single player has been added.
- You can now use the VOIP outside of team after a match and during loading.

For more information or help, visit www.massgate.net.

http://files.filefront.co...S/;8745697;/fileinfo.html

[ Voor 90% gewijzigd door Splinter Cell op 08-10-2007 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ckeD
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-12-2023

W1ckeD

Lifthill Studio

hesr schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 16:52:
Heb even een Hamachi netwerk aangemaakt. Alleen voor GoTters en WiC!
Naam: WIC GoT
Wachtwoord: tweakers.net
Zelfde gegevens voor de WiC server.

Misschien handig als we een tijd afspreken? Vanavond om half 9?
Half 9 is ok,ik zal er zijn.

Ik heb de game nu al een paar dagen,ik speel niet zo heel veel maar als ik speel is het echt super,het hele spel straalt gewoon super sfeer uit. _/-\o_

Life is complicated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na het downloaden van de patch (vanuit het inlogscherm voor multiplayer) krijg ik een error. Deze error doet zich ook voor als ik de patch download van bijvoorbeeld Gamershell.com en hem dan vanuit de verkenner installeer.

Zodra ik de patch opstart krijg ik deze waarschuwing:

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/m.koster14/suntv/wic.jpg

Ik draai Vista en speel WiC in DirectX 10 (8400M GT). WiC staat geregistreerd in mijn 'programma/software' lijst en de originele CD zit in de drive. Toch geeft hij continue deze error. Ik heb zowel de Engelse, Amerikaanse en Duitse patch geprobeerd, maar de fout blijft zich voortdoen. Hebben meer mensen last van dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icegodd
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03 20:55
Verwijderd schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 21:39:
Na het downloaden van de patch (vanuit het inlogscherm voor multiplayer) krijg ik een error. Deze error doet zich ook voor als ik de patch download van bijvoorbeeld Gamershell.com en hem dan vanuit de verkenner installeer.

[afbeelding]

Ik draai Vista en speel WiC in DirectX 10 (8400M GT). WiC staat geregistreerd in mijn 'programma/software' lijst en de originele CD zit in de drive. Toch geeft hij continue deze error. Ik heb zowel de Engelse, Amerikaanse en Duitse patch geprobeerd, maar de fout blijft zich voortdoen. Hebben meer mensen last van dit probleem?
ik niet. maar ik heb gelukkig ook geen VISTA. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheM
Verwijderd schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 21:39:

[afbeelding]

Toch herinstalleren maar denk ik :9 zal misschien wat misgegaan zijn.
Bewaar wel ff je WiC map uit 'mijn documenten' daar ziten al je savegames e.d. in 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
Ik heb ook geen problemen met Vista 64 bit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Gisteren dit spel geprobeerd, en ben matig enthousiast. :)

Graphics, geluid, explosies, cutscenes, voiceacting, verhaal, allemaal gaaf. Vooral de loading scenes met die mooie vertelstem zijn geweldig. Het gaat verveling tegen en biedt extra diepgang. De setting (koude oorlog) doet denken aan Operation Flashpoint en is helemaal mijn ding :9 De gameplay is een stuk realistischer dan het gebruikelijke basebuilding en resourcemanagement. Het gaat meer om het veroveren en verdedigen van strategische punten. Dit is erg aardig, maar de missies zijn veel te scripted, je hebt weinig vrijheid om zelf oplossingen te zoeken (wat overigens in multiplayer heel anders is, en me dunkt dat multiplayer ook hèt sterke punt van het spel is).

Het spel lijkt dan ook sterk op de missies uit Command & Conquer (1995) of Red Alert (1996) waarbij je een opdracht moest uitvoeren met slechts een handvol units, of een commando. Ook allemaal scripted. Vaak was ik na zo'n missie blij dat ik weer een basis mocht bouwen en weer lekker kon turtelen: (mijn favoriete RTS strategie nog altijd :9) verdediging dichttimmeren, hit and run aanvallen uitvoeren om de tegenstander tegen te werken en ondertussen werken aan een kolossaal striketeam. Kortom: World in Conflict is niet echt mijn game. Toch ga ik nog veel plezier beleven aan het gave singleplayer verhaal.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

De SP campaign is eigenlijk meer een lange tutorial voor het online gedeelte. In dat licht moet je het ook zien, net als bij UT2k3/4 die botmatches die je eerst (kan) doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

De SP is ook veels te makkelijk voor de doorsnee RTSer. Tis meer vermakelijk arti gooien tot je erbij neervalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Een minpuntje aan de singleplayer vind ik overigens ook dat er Russische tanks worden gespawned alsof het mieren zijn. Ik heb niet het gevoel veel schade aan te richten als ik zo'n ding opblaas, want er komen tien andere voor terug. Nou weet ik wel dat Rusland nog altijd 20.000 tanks paraat heeft, maar toch.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Captain Pervert schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 09:01:
Een minpuntje aan de singleplayer vind ik overigens ook dat er Russische tanks worden gespawned alsof het mieren zijn. Ik heb niet het gevoel veel schade aan te richten als ik zo'n ding opblaas, want er komen tien andere voor terug. Nou weet ik wel dat Rusland nog altijd 20.000 tanks paraat heeft, maar toch.
Het grootste en enige minpunt aan het spel is dat je in de de single player alleen maar USA/NATO kan spelen. Het zou echt fantastisch zijn om als Soviet Union die Amerikaantjes te verpletteren onder je T80 rupsbanden >:) Gelukkig hebben ze daarom een fantastische MP ontwikkeld die ons die mogelijkheid wél biedt _/-\o_

Overigens werkt de patch nu wel, na herinstalleren van het spel. Ik voelde me echt zo'n brainloze Helpdesker die het probleem niet kan oplossen en dan vervolgens je hele Pc maar gaat Imagen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 09:23:
Het grootste en enige minpunt aan het spel is dat je in de de single player alleen maar USA/NATO kan spelen. Het zou echt fantastisch zijn om als Soviet Union die Amerikaantjes te verpletteren onder je T80 rupsbanden >:) Gelukkig hebben ze daarom een fantastische MP ontwikkeld die ons die mogelijkheid wél biedt _/-\o_
Jaren 50 mod zou zalig zijn, 95000+ (totale productiecijfer) Kingtiger-equivalenten (T-54/T-55) versus Westerse tanks die te zwak bepanserd waren en onvoldoende vuurkracht (90 mm granaten geleden van het Sovjet pantser af, er werd massaal naar 105 mm upgegraded.) hadden. Om die reden hadden de Amerikanen duizenden nucleare bazooka's in Duitsland geplaatst. Reken ook erbij dat de VS nooit geleerd heeft hoe je tanks moest bouwen, ze hadden enkele Leopard 2 prototypes gekocht om na te maken en Duitsland werd opgelicht.

De nukes in WiC zijn ook van dat kleine type.
Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/4/43/DavyCrockettBomb.jpg/600px-DavyCrockettBomb.jpg

Er ontbreken nog grote reclamepanelen/projectieschermen met een (propaganda)filmpje/muziek zoals dit.

[ Voor 15% gewijzigd door rapture op 10-10-2007 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Eend_
  • Laatst online: 12:32

_Eend_

🌻🇺🇦

Wat moet Long John nou in een WiC topic? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn favoriete wapen in WiC is de Fuel Air Bomb:

Afbeeldingslocatie: http://www.fas.org/man/dod-101/sys/dumb/faeanim.gif

Wat is de jouwe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheM
Single player, zeer vermakelijk en zeker niet kort!
Multiplayer is idd wat sneller en anders dan anders (RTS) ^^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 12:01:
Mijn favoriete wapen in WiC is de Fuel Air Bomb:

[afbeelding]

Wat is de jouwe?
Alle airstrikes en artillerie. Heerlijk als je dan hoort "Ghost copied" (ofzo) en even later komt er een vliegtuig met clusterbommen over. Nog mooier is de carpetbombing, wat een prachtig gezicht is dat, en dat geluid erbij... O+

En het gefluit van de arty en dan overal explosies en stof enzo...en daarna alleen nog kraters en ruïnes... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
leonpwner1 schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 16:30:
[...]

Windows firewall uitzetten. Mocht dat niet werken dan kun je dit nog doen:

Hamachi > Preferences > Status > Connection > Detailed configuration > Connecting through NAT > port 48000 invullen bij TCP en bij UDP.

Dan even proberen of dat werkt, zoniet dan kun je hem even portmappen in je router/modem naar jouw netwerkdevice.
Dat werkt helaas ook niet :(
Alleen snap ik dat Portmappen niet helemaal. Of beter gezegt helemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hee, Ik heb ook een probleem(pje)
Ik had het spel vorige week gekocht, en heb het tot missie 8 ofzo gespeeld..
Maar nu ben ik de CD kwijt 8)7,, en dat is zacht uitgedrukt vervelend |:( :(

Maargoed, nu kon ik het dus niet meer spelen, er zat dus nog maar 1 ding op en dat is de noCD (blabla) Alleen het probleem is dat als ik (met de noCD in het mapje) op online klik, log in of create acount... dat ie zegt dat de update voor online geïnstalleerd moet worden..
Nou, dat doe ik dan (weer)..
En als ik dan op mn snelkoppeling klik, zegt ie dat er geen CD inzit..
dus ik weer die noCD in het mapje doen, en opstarten.. dat doet ie wel, maar als ik dan naar online ga heeft ie de update niet meer.. etc.etc..

iemand een idee 8)7 O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 14:14:
hee, Ik heb ook een probleem(pje)
Ik had het spel vorige week gekocht, en heb het tot missie 8 ofzo gespeeld..
Maar nu ben ik de CD kwijt 8)7,, en dat is zacht uitgedrukt vervelend |:( :(

Maargoed, nu kon ik het dus niet meer spelen, er zat dus nog maar 1 ding op en dat is de noCD (blabla) Alleen het probleem is dat als ik (met de noCD in het mapje) op online klik, log in of create acount... dat ie zegt dat de update voor online geïnstalleerd moet worden..
Nou, dat doe ik dan (weer)..
En als ik dan op mn snelkoppeling klik, zegt ie dat er geen CD inzit..
dus ik weer die noCD in het mapje doen, en opstarten.. dat doet ie wel, maar als ik dan naar online ga heeft ie de update niet meer.. etc.etc..

iemand een idee 8)7 O-)
.1. Vind je CD
.2. IF .1. IS FALSE, THEN koop spel opnieuw

Uhm, omdat bij mij de patch (1001) eerst niet werkte had ik gehoopt de patch.exe uit te pakken met WINRAR en dan handmatig de bestanden copieren. Dat werkte niet en toen heb ik alles opnieuw geinstalleerd. Als je geen nieuwe CD (is trouwens DVD) wilt kopen dan moet je op zoek naar de aangepaste (reeds uitgepakte) bestanden uit de patch. Mocht die patch trouwens her-en-der wat regels code aanpassen in bronbestanden, tsja dan ben je zuur...

Hmmm bedenk me net dat je ook iemand anders een account voor je zou kunnen laten maken. Weet alleen niet of die dan aan je CD key gekoppelt is...

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2007 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Modbreak:Aanmoedigen tot downloaden doen we hier niet :{

[ Voor 76% gewijzigd door Crash op 10-10-2007 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hm, okay, ik kijk wel... dankje;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y3LLoW
Ik ben bezig om online alle medailles te halen. Maar nu heb ik er nog 1 nodig en daarvoor moet ik 10 tug of war matches winnen.

Maar waar kan ik een tug of war match vinden op een ranked public? :(

Geen flauwekulletjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

Y3LLoW schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 23:45:
Ik ben bezig om online alle medailles te halen. Maar nu heb ik er nog 1 nodig en daarvoor moet ik 10 tug of war matches winnen.

Maar waar kan ik een tug of war match vinden op een ranked public? :(
In de beta was tug of war meestal te moeilijk voor de public-spelers. Als je het beetje snapt en je team werkt mee, dan haal je zo 10 overwinningen achter elkaar. De tegenstanders konden niet ermee lachen. Niet daar dat het op de publics niet zoveel voorkomt.

[ Voor 4% gewijzigd door rapture op 11-10-2007 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y3LLoW
Njah ik bedoelde meer; je kunt in dit spel nie top type game zoeken naar mijn weten. En daarom is het wel erg lastig om tug of war matches te vinden want bijna alles is domination en assault.

Beetje een minpunt aan de game :'(

Geen flauwekulletjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheM
****Mission objective SPOILER***
spoiler:
Ik heb nu tevergeeft het laatste stuk van de Save Seatle missie gespeeld, de Rusische basis vernietigt. Hierna vallen ze opnieuw aan en kan je geen even reinforcements inroepen (alleen wel een BERG artellery) ik kom zover dat ik weer reinforcements kan oproepen, maar m'n CP's zijn dan al wel ingenomen en verlies ik de missie :'( .

Het lukt mij niet de Save Seatle missie uit te spelen, moet vanavond de hele missie opnieuw spelen, je krijgt een GIGANTISCHE berg units over je heen, zonder dat je echter fortifications op kan zetten :(
Difficulty: Medium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05:34
Ik speel sinds kort alleen maar XBox 360. World in Conflict vond ik wel heel tof maar ik ben het PC gamen een beetje beu. Wat ik echter niet wist was dat World in Conflict ook voor de 360 uitkomt *O* Alleen nog es even kijken voor een release date ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Zal lekker speelbaar zijn op de 360, als ik online speel gaat me muis al rood gloeien zo snel moet je zijn. Micro op console = not done, ben wel benieuwt hoe het uiteindelijk de 360 gaat spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheM
Schijnt anders voor C&C 3 prima te werken, denk een kwestie van wennen :) maar ik heb zelf ook de voorkeur aan muis+toetsenbord hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Ja wie niet.. ? :P
Nu bestuur je in multiplayer maar max 6 units, als er heavy atack helis aankomen en je komt met 5 tankjes aanrijden zal je ze toch vliegens vlug omstebeurt moeten “smoken”. Zie simpel weg niet hoe je een paar units apart kan aan klikken op smoke screen te drukken en je andere tanken allemaal achteruit rijdend allemaal een andere richting te laten terug trekken. Met de muis moet je hier toch behoorlijk vlug mee zijn, ik red het meestal allemaal net op tijd me units in veiligheid te stellen en dan ben ik nog iemand met boven gemiddelde micro en een extra licht gewicht muis :P

In CC3 en Lotr2 (heb ik ff gespeelt op de 360) is het prima te doen units en gebouwen te maken en tegen je mannetjes zeggen “val hier aan” en “sloop dit” maar als je mannetjes apart eruit moet pikken in een groot slachtveld lukt dit me gewoon niet, mannetjes zijn onmicrobaar. My 2 cent iig. Misschien verzinnen ze wel iets revolutionair’s.

Heb al bijna een week niet meer gespeeld trouwens heb me rention brackter nog steeds niet binnen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

TheM schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 08:30:
spoiler:
Ik heb nu tevergeeft het laatste stuk van de Save Seatle missie gespeeld, de Rusische basis vernietigt. Hierna vallen ze opnieuw aan en kan je geen even reinforcements inroepen (alleen wel een BERG artellery) ik kom zover dat ik weer reinforcements kan oproepen, maar m'n CP's zijn dan al wel ingenomen en verlies ik de missie :'( .

Het lukt mij niet de Save Seatle missie uit te spelen, moet vanavond de hele missie opnieuw spelen, je krijgt een GIGANTISCHE berg units over je heen, zonder dat je echter fortifications op kan zetten :(
spoiler:
Is dat de missie dat je hulp krijgt van de SS Missouri? Zoja, dan moet je die gebruiken als defensie. Of is het de laatste missie? Dan is het namelijk verstandig om zo gauw mogelijk die punten te claimen met antitank infanterie, er een medium of heavy tank neer te zetten en tussendoor AA wagens en een reparatietruck te laten scheuren.
Tis idd een vrij pittige missie maar als je snel genoeg bent met repairen moet het te doen zijn. En laat vooral die arty flink aan de gang, af en toe staan de Russen precies zo dat een carpetbombing erg nuttig kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
TheM schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 08:30:
spoiler:

spoiler:
Ik heb dat gedaan met een repair tank net achter elke checkpoint 2 heavy AA die ik tussen de 3 checkpoints liet rijden om een enekele heli neer te knallen en de rest alleen tanks, door steeds mijn tanks te blijven repareren en de tactical aids goed te gebruiken was het een makkie, vooral bij de middelste is de aanval hevig dus veel zware tactical aids daar gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheM
@TroonStaal & 1shot1kill
spoiler:
Het is de missie dat je Seatle terug moet veroveren van de russen (nadat je de beach rocket launchers heb moeten (terug) veroveren) als het je niet lukt nuked de president Seatle.

Nadat je Ivan's AA defence aan de kust kant heb vernietigt, verover je de HQ en daarna ben je alleen aan je lot overgelaten op 3 CP's waar je vliegensvlug defence moet bouwen (wat mij dus niet helemaal gelukt is).

Je hebt idd iets van 6 heavy tanks, 2 repair vehicles en in mijn geval 4 heavy artillery die je nooit kan verdelen over 3 punten |:( Als ik m'n units verdeel worden die afgeslacht door 50+ units per aanval(geen geintje!)
Heb al bijna 3 kwartier die setup over gedaan lukt van geen kant, dus ga de missie opnieuw doen, hopelijk kan ik dan wel wat meer heavy tanks en repairs bouwen voordat die zooi begint :+

Ik heb geen Schip artillery helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

gewoon lekker veel daisy kutters gebruiken en ondertussen de hele achterkant met normale arty bombarderen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Ik vond dat eigenlijke een hele makkelijke missie... 3 heavy tanks op de middelste spawn, 3 links, en 2 rechts. Dan nog 2 repair tanks die af en toe was dingen repairen... Maar in mijn geval kwamen ze niet eens in de BUURT van de spawns.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leonpwner1 schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 16:25:
Ik vond dat eigenlijke een hele makkelijke missie... 3 heavy tanks op de middelste spawn, 3 links, en 2 rechts. Dan nog 2 repair tanks die af en toe was dingen repairen... Maar in mijn geval kwamen ze niet eens in de BUURT van de spawns.
Was bij mij ook zo, dit was de makkelijkse missie. Speelde overigens op medium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 19:42:
[...]

Was bij mij ook zo, dit was de makkelijkse missie. Speelde overigens op medium.
Nja, makkelijkste wil ik niet zeggen... (speel zelf ook op normal).

Ik vind dat stukje waar je dat sovjet kamp aan moet vallen wel lastig, maar na 3 heavy artillery barages is dat ook wel leeg :P Ik vond het toch wel een erg pittig stukje dat je die hele kust moest capturen en die spawnpointen moest defenden, hierdoor moest je je tanks (stuk of 6) verspreiden waardoor je overal maar 1 tank kon hebben. Toch wel een van de langste (en daardoor denk ik ook wel moeilijkste) missies, maar dat laatste stukje wat op de vorige pagina beschreven werd vond ik dan weer erg makkelijk vergeleken bij de rest. Die heavy tanks maken echt gehakt van die sovjets in de single player (is in de multiplayer overigens wel anders :+).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y3LLoW
YESSS

Daarnet 5 matches achter elkaar met een total domination gewonnen en nu dus de goude medaille _/-\o_

Had op een gegeven moment 850 punten. Toen liet ik een ''carpet-bombing-run'' vallen en had ik 1300 punten :D
Zoek trouwens nog wel een leuke nederlandse clan. Ingamenaam: Y3LLoW

Geen flauwekulletjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Y3LLoW schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 16:44:
YESSS

Daarnet 5 matches achter elkaar met een total domination gewonnen en nu dus de goude medaille _/-\o_

Had op een gegeven moment 850 punten. Toen liet ik een ''carpet-bombing-run'' vallen en had ik 1300 punten :D
Zoek trouwens nog wel een leuke nederlandse clan. Ingamenaam: Y3LLoW
Beters! Gister 1150 punten in laatste potje, was het opeens 02:13 uur... 06:00 weer op :O Dit is sinds Homeworld weer de eerste goede online RTS :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y3LLoW
De tijd vliegt inderdaad als je deze game online speelt.
Heb een zelfde ervaring :+

Geen flauwekulletjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheizberd
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08-05 14:39
@ Y3LLOW: check www.clan-beware.nl eens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Piet
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 17:51:
Beters! Gister 1150 punten in laatste potje, was het opeens 02:13 uur... 06:00 weer op :O Dit is sinds Homeworld weer de eerste goede online RTS :o
Hé SunTV ;) Ik ken dat soort grappen..... :+ Helaas te gaar laatste tijd om even behoorlijk te gaan gamen....

Mooooooeeeee......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:53
Het is tijd voor een nieuw topic deel. Wie opent er een nieuw topic? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan een account aanmaken op Massgate.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
Crash schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 20:42:
[mbr]Het is tijd voor een nieuw topic deel. Wie opent er een nieuw topic? :)[/]
Done