Thx, doet het nuleonpwner1 schreef op zondag 03 juni 2007 @ 20:23:
[...]
http://beta.massgate.net/forum-index.php
Closed forum voor beta-testers.
Je hebt gelijk, ik typte gates ipv gate
het is een RTS maar dan zonder basis bouwen en met de besturing van een FPS ... ofzoiets
.
Vanmiddag heerlijk samen met mexxt en luchtloper gespeeld , alleen moet ik toch opmerken dat mensen die ingame-VOIP maar eens moeten gebruiken. Hij loopt inmiddels wel heerlijk op mijn Asus A8N-VSM-Se met 3700+, 1,5 GB DDR400 en BFG7600GtOc. Ik blijf alleen wel een melding links in beeld krijgen van VRAM overload. Meerdere mensen dit toevallig ook?
Vanmiddag heerlijk samen met mexxt en luchtloper gespeeld , alleen moet ik toch opmerken dat mensen die ingame-VOIP maar eens moeten gebruiken. Hij loopt inmiddels wel heerlijk op mijn Asus A8N-VSM-Se met 3700+, 1,5 GB DDR400 en BFG7600GtOc. Ik blijf alleen wel een melding links in beeld krijgen van VRAM overload. Meerdere mensen dit toevallig ook?
mijn naam is bladeslayer, en ik heb vanmiddag volgens mij nog met je gespeeld leonpwner1leonpwner1 schreef op zondag 03 juni 2007 @ 17:58:
Mijn naam is leonpwner1, ik vraag me alleen af hoe je buddies kunt toevoegen, dit kan volgens mij alleen ingame. Ik zal het eens ter discussie stellen op beta.massgate.net.
Maar het is zeker een toffe game
www.frees-it.com
Ik zal je even toevoegen
maar ik ga nu weer spelen, dus kijk maar of iemand zin heeft om me te joinen.
Ik heb regelmatig dat als ik AA tactical aid op een zooi helikopters afstuur, er geen enkele wordt neergeknald met een bericht dat er niks in de target zone is. Das maf want dat zitten ze helemaal wel!
Kan je met light AA tact aid enkel lichte helikopters en met heavy AA tac aid pas mediums en zware helikopters? Of is er een probleem met AA tac aid en de doelzone te dicht langs de rand van de map?
Hielp laatst een medespeler een zooitje helikopters afknallen, schoot er 4 van de 8 uit de lucht met een enkele light tac aid AA! Wel geluk trouwens want ik zag er maar 2.
Kan je met light AA tact aid enkel lichte helikopters en met heavy AA tac aid pas mediums en zware helikopters? Of is er een probleem met AA tac aid en de doelzone te dicht langs de rand van de map?
Hielp laatst een medespeler een zooitje helikopters afknallen, schoot er 4 van de 8 uit de lucht met een enkele light tac aid AA! Wel geluk trouwens want ik zag er maar 2.
Empires Mod | RTS voor HL2 | How to ask questions the smart way
Voor ieders vriendenlijstje (en ter herkenning wie je nu eigenlijk aan het neerknallen bent 
kom tot nu toe op de volgende namen van GoTters binnen WiC:
Anandus
EschR
MexxT
Leonpwnr1
Blaat
Bladeslayer
en ik zei de gek: Luchtloper
Ik heb iedereen iig vrolijk toegevoegd!
Anandus
EschR
MexxT
Leonpwnr1
Blaat
Bladeslayer
Ik heb inmiddels ook een key weten te bemachtigen.
Waarvoor dank aan Meanmo.
Zal vanavond is kijken of het allemaal een beetje loopt.
Waarvoor dank aan Meanmo.
Zal vanavond is kijken of het allemaal een beetje loopt.
Heeft iemand toevallig nog een key beschikbaar?
Ik heb helemaal COH fan, en dit spel zal daar qua engine wellicht overheen gaan. Vooral ben ik benieuwd naar de DX10 graphics en de gameplay. Ik heb het spel als ooit eens op Cebit gespeeld en toen zag het er leuk uit.
Ik heb helemaal COH fan, en dit spel zal daar qua engine wellicht overheen gaan. Vooral ben ik benieuwd naar de DX10 graphics en de gameplay. Ik heb het spel als ooit eens op Cebit gespeeld en toen zag het er leuk uit.
D'r is op het moment ook een topic op het massgate forum over Air to Air strike.L3TUC3 schreef op zondag 03 juni 2007 @ 23:12:
Ik heb regelmatig dat als ik AA tactical aid op een zooi helikopters afstuur, er geen enkele wordt neergeknald met een bericht dat er niks in de target zone is. Das maf want dat zitten ze helemaal wel!
http://beta.massgate.net/read.php?1,3349
Dat er wat aan aangepast moet worden staat iig wel vast. Ik heb ondertussen al meerdere pogingen gedaan tot een succesvolle AA, maar tegen de tijd dat die straaljager er eindelijk is zijn de heli's altijd al lang weer vertrokken, en dat zal alleen maar meer worden naarmate de spelers beter worden, keyword in dit spel is beweging.
Gisteren mijn meest succesvolle heavy artillerie gebruikt. Stonden 2 armor groepen en een infantery groep heel dicht bij elkaar, ik dus die heavy artillerie erop gegooid, d'r bleef echt niks van dat leger over. Geeft echt een bijzonder goed gevoel om van die zware explosies een compleet leger zien weg te vagen.
Aaah poep
Gister de hele dag op Pixelshader 1.4 gespeeld omdat dat net wat lekkerder liep dan 2.0, wil ik nu wat settings hoger zetten, zijn ineens mijn bomen doorzichtig
Wtf! Op 2.0 is het weg, maar met 1.4 is het er weer.. terwijl ik er eerder geen last van had..
Gister de hele dag op Pixelshader 1.4 gespeeld omdat dat net wat lekkerder liep dan 2.0, wil ik nu wat settings hoger zetten, zijn ineens mijn bomen doorzichtig
Wtf! Op 2.0 is het weg, maar met 1.4 is het er weer.. terwijl ik er eerder geen last van had..
Audi S3
Verwijderd
is het eigenlijk toegestaan om screenshots te posten? (ik heb volgens mij geen NDA gezien)
Nope, er stond een kleine NDA op het moment dat je je key accepteerde als het goed is.Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2007 @ 13:11:
is het eigenlijk toegestaan om screenshots te posten? (ik heb volgens mij geen NDA gezien)
Er is een NDA op het posten van beeldmateriaal, en eigenlijk ook op het bespreken van het spel buiten het beta.massgate.net forum. Maar ik las iets dat het NDA veranderd is waardoor er buiten het forum wel over gepraat mag worden, maar dat er nog geen screenshots etc. gepost mogen worden.Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2007 @ 13:11:
Hier nog een WiC speler (voorheen CoH speler)
. Ook in WiC heet ik jjwa.
Btw, leuke functie in het spel:
Rechtsklikken op iemands naam (op het leaderboard, of in je contacten-lijstje bijvoorbeeld) en dan Join Same Server. Kan je lekker makkelijk je maten opzoeken, of als clan allemaal dezelfde server opzoeken.
Btw, leuke functie in het spel:
Rechtsklikken op iemands naam (op het leaderboard, of in je contacten-lijstje bijvoorbeeld) en dan Join Same Server. Kan je lekker makkelijk je maten opzoeken, of als clan allemaal dezelfde server opzoeken.
Inderdaad handig. Dat je elkaar TA punten kan geven is ok wel vet. Zo kun je heel snel een nuke hebben. Voor degene die niet weten hoe je TA punten kunt geven.. tab en dan op de 1 (voor 1 punt) of de 5 (5 punten) achter iemands naam clicken.
Mijn nick is Clueless. Ik speel nu vooral met armor omdat je daar lekker makkelijk punten mee kunt cappen. Je hebt alleen wel echt AA in de buurt nodig anders maak je geen schijn van kans tegen air. En aangezien er vrijwel iedere game 2 of meer air zijn.. Maargoed daarom speel ik bijna alleen met buddies.
Ik kom trouwens ook van CoH. WiC is zeker een leuke afwisseling, maar ik kan niet zeggen dat het beter is dan CoH. Nou heb ik natuurlijk de andere speelmodes van WiC nog niet kunnen proberen (Tug of war en Assault). Vooral Tug of war lijkt me heel vet. Zo'n soort mode zou in CoH ook moeten zitten.
Mijn nick is Clueless. Ik speel nu vooral met armor omdat je daar lekker makkelijk punten mee kunt cappen. Je hebt alleen wel echt AA in de buurt nodig anders maak je geen schijn van kans tegen air. En aangezien er vrijwel iedere game 2 of meer air zijn.. Maargoed daarom speel ik bijna alleen met buddies.
Ik kom trouwens ook van CoH. WiC is zeker een leuke afwisseling, maar ik kan niet zeggen dat het beter is dan CoH. Nou heb ik natuurlijk de andere speelmodes van WiC nog niet kunnen proberen (Tug of war en Assault). Vooral Tug of war lijkt me heel vet. Zo'n soort mode zou in CoH ook moeten zitten.
[ Voor 21% gewijzigd door Pred87 op 04-06-2007 17:18 ]
Hallo, mijn nick is FikkieHo
mijn dank aan meanmo voor de key!
Mijn eerste potjes gespeeld en gewonnen.. Liep ik daar met mijn infantry door het veld, 2 minuten later had mijn team al gewonnen
mijn dank aan meanmo voor de key!
Mijn eerste potjes gespeeld en gewonnen.. Liep ik daar met mijn infantry door het veld, 2 minuten later had mijn team al gewonnen
Vliegtuigjes bouwer - i.o.
Jammer, ik vis achter het net, de gamespot keys zijn op. En ik wil em zo graag spelen!
Zou iemand zo liev willen zijn en een key naar mij sturen

Ja de games kunnen echt enorm snel voorbij zijn. De meeste nieuwe spelers gaan om de 1 of andere reden altijd support of air. Geen van beide is goed om landjes te cappen. Ik heb ook tegen teams gespeelt die alleen arty hadden

Ik heb hier een key, die heb ik aan een vriend gegeven, maar die speelt niet echt meer. Ik zal hem vragen als hij weer online komt, en misschien mag jij z'n key welMofo schreef op maandag 04 juni 2007 @ 17:27:
Jammer, ik vis achter het net, de gamespot keys zijn op. En ik wil em zo graag spelen!
Mijn ontvangen key werkt niet, heb gemailed maar krijg maar geen antwoord terug...
Ben reuze benieuwd
Iemand een key over? sakeh at live .nl
Bedankt alvast
Ben reuze benieuwd
Iemand een key over? sakeh at live .nl
Bedankt alvast
Sak3d schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 11:42:
Mijn ontvangen key werkt niet, heb gemailed maar krijg maar geen antwoord terug...
Ben reuze benieuwd![]()
Iemand een key over? sakeh at live .nl![]()
Bedankt alvast
offtopic:
You've got mail
You've got mail
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Thnx
Zal zo ff laten weten wat ik ervan vind
Waar kan je trouwens je key veranderen? (ingame) ?
[ Voor 11% gewijzigd door Sak3d op 05-06-2007 11:58 ]
Verwijderd
Vaag spel...
Grafisch vind ik het top en het concept vind ik ook ok. Toch mis ik iets in de gameplay... ik kan er moeilijk mijn vinger opleggen wat er juist scheelt...
Ik speel het vaakst als infantry omdat de andere rollen als goed voorzien zijn van spelers. De transports (die noodzakelijk zijn wil je je infantry kunnen gebruiken voor de ronde afgelopen is) werken maar moeizaam. Slechts één inf team kan in één transport. Transports over en weer laten rijden is voor mij te omslachtig.
Als je dan toch een mooi huisje of een gezellig bosje voor je infantry hebt gevonden, dan wordt die schuilplaats in no time vernietigd door een Tactical Assist van de enemy zodat je weer je infantry vanaf de drop point tot de frontline kan gaan zeulen. Van mij mag infantry automatisch met transports komen zodat héél de verplaatsing wat vlotter verloopt.
Ook al een paar keer met armor gespeeld, maar ik word ge-owned door heli's... als ik dan een request voor anti-air doe naar mijn teammates toe krijg ik in 95% van de gevallen geen reactie
Volgens mij is dit een game die je moet spelen met een clan aangezien teamwork zo belangrijk is en toch zo moeilijk te realiseren.
Grafisch vind ik het top en het concept vind ik ook ok. Toch mis ik iets in de gameplay... ik kan er moeilijk mijn vinger opleggen wat er juist scheelt...
Ik speel het vaakst als infantry omdat de andere rollen als goed voorzien zijn van spelers. De transports (die noodzakelijk zijn wil je je infantry kunnen gebruiken voor de ronde afgelopen is) werken maar moeizaam. Slechts één inf team kan in één transport. Transports over en weer laten rijden is voor mij te omslachtig.
Als je dan toch een mooi huisje of een gezellig bosje voor je infantry hebt gevonden, dan wordt die schuilplaats in no time vernietigd door een Tactical Assist van de enemy zodat je weer je infantry vanaf de drop point tot de frontline kan gaan zeulen. Van mij mag infantry automatisch met transports komen zodat héél de verplaatsing wat vlotter verloopt.
Ook al een paar keer met armor gespeeld, maar ik word ge-owned door heli's... als ik dan een request voor anti-air doe naar mijn teammates toe krijg ik in 95% van de gevallen geen reactie
Volgens mij is dit een game die je moet spelen met een clan aangezien teamwork zo belangrijk is en toch zo moeilijk te realiseren.
Verwijderd
In veel games spamt de helft air en de andere helft support. Het kost even moeite om een leuke game te vinden, waar niet iedereen air/support is. En momenteel vind ik medium/heavy choppers iets te sterk, of de AA te zwak; iig moeten ze daar nog wat aan doen denk ik.Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 12:19:
heel verhaal...
Om te balanceren, zullen we de Mistral (in dienst sinds 1988) toevoegen?

Het kan door infanterie afgeschoten worden met 92% raakkans tegen vliegende doelwitten. Het kan ook op jeeps, vrachtwagens, helicopters en schepen gemonteerd worden.
Een Gepard laten meerijden, als radar die 15km straal rondom kan scannen en het kan 35mm gaten in helicopters pompen.

Het kan door infanterie afgeschoten worden met 92% raakkans tegen vliegende doelwitten. Het kan ook op jeeps, vrachtwagens, helicopters en schepen gemonteerd worden.
Een Gepard laten meerijden, als radar die 15km straal rondom kan scannen en het kan 35mm gaten in helicopters pompen.

[ Voor 26% gewijzigd door rapture op 05-06-2007 12:37 ]
Hey, zo'n mistral heb ik in mn achtertuinrapture schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 12:31:
Om te balanceren, zullen we de Mistral (in dienst sinds 1988) toevoegen?
[afbeelding]
[afbeelding]
OT; http://beta.massgate.net/ is down
[ Voor 3% gewijzigd door Sak3d op 05-06-2007 13:29 ]
Verwijderd
Arnoudius kan er ook nog bij (mijn ingame nick)Luuk_Luchtloper schreef op maandag 04 juni 2007 @ 00:04:
Voor ieders vriendenlijstje (en ter herkenning wie je nu eigenlijk aan het neerknallen bent
Anandus
EschR
MexxT
Leonpwnr1
Blaat
Bladeslayer
Misschien kunnen we een GoT clan maken?
Verwijderd
Iemand nog een key toevallig? Wil graag testen hoe het loopt met me systeem
en natuurlijk gameplay testen!
wu4life_ at hotmail dot com
Systeem:
AMD64 3000+
7600GT
1024 geheugen
wu4life_ at hotmail dot com
Systeem:
AMD64 3000+
7600GT
1024 geheugen
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2007 14:58 ]
Kut. Je moet 2GB RAM hebben.Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 14:57:
Iemand nog een key toevallig? Wil graag testen hoe het loopt met me systeem
Systeem:
AMD64 3000+
7600GT
1024 geheugen
hoewel je met een groepje infantry heel veel schade kan aanrichten tegen air..Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 12:24:
[...]
In veel games spamt de helft air en de andere helft support. Het kost even moeite om een leuke game te vinden, waar niet iedereen air/support is. En momenteel vind ik medium/heavy choppers iets te sterk, of de AA te zwak; iig moeten ze daar nog wat aan doen denk ik.
okey, dan krijg je wel een napalm bom op je hoofd
Verwijderd
Het is mij met infantry nog niet echt gelukt om degelijke dmg vs air te doen. Een squad heeft maar 1 AA launcher, vs een medium chopper krijg ik nog redelijk klop en aangezien ze zelden alleen rondvliegen. Ik las wel in patch #2 dat medium AA verbeterd is, dus wellicht dat mijn standaard groepje van 3x AT inf, 2x inf, 1x medium AA het nu beter uithoudt.FikkieHo schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 16:25:
[...]
hoewel je met een groepje infantry heel veel schade kan aanrichten tegen air..
okey, dan krijg je wel een napalm bom op je hoofd
Dat is echt zo'n onzin! Na de patch van vandaag draait het echt stukken beter. Ik speel nu op medium en bij advanced opties 2x aa en 2x as en het schokt nu bijna/helemaal niet meer
Ik heb vandaag nog niet gespeeld, maar speelde hiervoor op 1024x768 op low, met een Athlon64 3000+, 9800pro 128mb en 1gig geheugen en liep prima.
Draait niet echt lekker hier, maar mijn hdd is dan ook half kapot
Tot nu toe vind ik het zeer nice (dus bedankt voor de key anandus
), maar de balans is nog niet echt optimaal. Meeste mensen kiezen dan ook air // support...
Maar wat een gezicht, al die schade en de hele lucht vol met raketten
En de nuke natuurlijk
Tot nu toe vind ik het zeer nice (dus bedankt voor de key anandus
Maar wat een gezicht, al die schade en de hele lucht vol met raketten
Dat is geen onzin hoor
Ze adviseren respectievelijk 1gig voor xp en 1,5gig voor vista.
(http://www.gamespot.com/event/codes/world-in-conflict-beta/)
Vind het wel meevallen. En dat mensen veel support kiezen wil niet zeggen dat support zo goed is. In tegendeel.. Als je echt veel score wilt verdienen moet je armor spelen. Air is nu ook redelijk balanced met de medium chopper nerf. Infantry zie ik ook heel veel gebruikt worden en die zijn miss wel een btje OP. Zo kun je er zeer weinig tegen doen als ze in een gebouw zitten. Schiet een heat shell op zon gebouw en je ziet uit alle ramen vlammen komen, maar de inf heeft er niks van. Je moet atm het hele gebouw kapot maken.Sak3d schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 19:58:
Draait niet echt lekker hier, maar mijn hdd is dan ook half kapot![]()
Tot nu toe vind ik het zeer nice (dus bedankt voor de key anandus), maar de balans is nog niet echt optimaal. Meeste mensen kiezen dan ook air // support...
Maar wat een gezicht, al die schade en de hele lucht vol met rakettenEn de nuke natuurlijk
Ok, jij wintUltraR-pc schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 20:19:
Ze adviseren respectievelijk 1gig voor xp en 1,5gig voor vista.
Infanterie is de basis van je leger, infanterie dat in huizen verschansen zijn moeilijk eruit te krijgen. Totdat je een hoop M203 door elke raam laat schieten, flashbangs gebruikt en het gebouw laat bestormen. De verdediger heeft nog altijd voordelen.Pred87 schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 21:13:
Vind het wel meevallen. En dat mensen veel support kiezen wil niet zeggen dat support zo goed is. In tegendeel.. Als je echt veel score wilt verdienen moet je armor spelen. Air is nu ook redelijk balanced met de medium chopper nerf. Infantry zie ik ook heel veel gebruikt worden en die zijn miss wel een btje OP. Zo kun je er zeer weinig tegen doen als ze in een gebouw zitten. Schiet een heat shell op zon gebouw en je ziet uit alle ramen vlammen komen, maar de inf heeft er niks van. Je moet atm het hele gebouw kapot maken.
De tactieken van legers zijn tankgebaseerd en de zwaktes van tanks (bv helicopters) lost men op door gewoon meer tanks aan te kopen. Tanks zijn goed om andere tanks en infanterie uit te schakelen, met moderne firecontrols (valt buiten het spel) kan je 120mm granaten door helicopters jagen. Tanks kunnen met infraroodkijkers lekker "wallhacken" in bossen en een hittebron zoals helicopters zie je zo hangen. Een HEAT-shell dient om op pantservoertuigen te schieten, deze zal een kleine snelle straal van gesmolten staal door een pantserplaat proberen te jagen. Een HE-shell is wel goed om heftige explosies te veroorzaken en huizen worden snel gesloopt.
Artillerie is goed om plaatsen continue onder vuur te houden, een route versperren om de vijand op afstand te houden en een veld vol artillerie terwijl je de vijand erin lokt is ook leuk. Tijdens tweede Golfoorlog (1991) werden geleide artilleriegranaten gebruikt. De infanterie bestelt paar granaten en richten met hun lasers om deze dingen naar tanks te sturen.

Well boys, looks like we got an expert
Nog niet, heb je nog keys? rapture5747aanhangsel aan een aap om de evenwicht te bewarenyahoo.comleonpwner1 schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 22:19:
Rapture speel jij WiC? Misschien moet je eens op de beta.massgate.net forums rond hangen
Gamespot heb ik vandaag een key van gekregen, nadat ik eerst afgelopen zondag een e-mail zonder key ontving, dus kennelijk worden er extra gemaakt?
Paar games gespeeld, uiteraard is het een beta, maar ik was voornamelijk uit op DX10 en dat is er dus uitgesloopt. Ook dual screen is nog niet te enablen. Eerste indruk is goed, maar ik zal nog wel paar keer moeten spelen
Paar games gespeeld, uiteraard is het een beta, maar ik was voornamelijk uit op DX10 en dat is er dus uitgesloopt. Ook dual screen is nog niet te enablen. Eerste indruk is goed, maar ik zal nog wel paar keer moeten spelen
Verwijderd
You've got mail...rapture schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 22:37:
[...]
Nog niet, heb je nog keys? rapture5747aanhangsel aan een aap om de evenwicht te bewarenyahoo.com
Idd, ik kreeg eerst ook een mail met %CODE% erin en vanmorgen kreeg ik er een met een goede key.The Source schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 00:47:
Gamespot heb ik vandaag een key van gekregen, nadat ik eerst afgelopen zondag een e-mail zonder key ontving, dus kennelijk worden er extra gemaakt?
hmm, lijkt me wel game die ik kapot ga spelen, iemand die nog een key heeft misschien?
just4thburpgmail.com
just4thburpgmail.com
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Ik heb eindelijk een key kunnen fixen en zit nu helemaal in het spel. Het is wel even wennen en uitproberen. Ik vergeet wel heeldetijd die speciale tactical aid dingen te gebruiken, dan kom ik aan het eind erachter dat ik nog een hoop punten nog te gebruiken heb
Nick ingame: Mofo
Geef maar een gil als je me ziet!
Nick ingame: Mofo
Geef maar een gil als je me ziet!
Verwijderd
Ik kan me nu werkelijk niks bij dit spel inbeelden, is het nu zoiets als COD, BF2 of CnC? Ik heb veel trailers gekeken maar ik kan het nog steeds niet zeggen
vergelijkbaar met Ground Control.. ALs dat je nix zegt denk ik eerder aan COD zonder gebouwen in bf2 stijl.
Verwijderd
Die game ziet er zo gruwelijk mooi uit..
Alleen jammer dat de beta nu gesloten is.
Iemand nog een key?
jordy_126 at live dot nl
Alleen jammer dat de beta nu gesloten is.
Iemand nog een key?
jordy_126 at live dot nl
Wat vinden jullie van de 2 nieuwe mappen
?
Ik vind ze wel okay, maar vond de oude beter eigenlijk (deze zijn wat kleiner)..
Die defend & attact modus is wel leuk
Ik vind ze wel okay, maar vond de oude beter eigenlijk (deze zijn wat kleiner)..
Ik vind die Map in de sneeuw wel vet! Support is daar echt sterk!Sak3d schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 17:12:
Wat vinden jullie van de 2 nieuwe mappen?
De Defend en Attack is ook leuk
Maar ik vond de oudere ook leuker om te spelen eigenlijk.. wat meer vrijheid en idd wat gooter wat het een stuk minder opgepropt maakt.
Artillery op die Defend & Attack is gewoon niet leuk meer.. Je killed iedereen, ook je teammates en jezelf

Daarbij komt dat een nuke midden in de stad wel een stuk vetter is om te zien
[ Voor 6% gewijzigd door MexxT op 06-06-2007 17:33 ]
Audi S3
Zijn er nog meer met keys over?
cyph (aap) cyph (punt) net
cyph (aap) cyph (punt) net
Uw advertentie hier?
Haha, omrijden met 4 jeeps volgeladen met infantry en dan vijandelijke support gastjes plagen is hilarisch. Armor piercing ammo aan en dan ventjes uit de autos en hoppa, artillery en AA knallen uit elkaar.
Wel oppassen voor helikopters, infantry en tanks. (Alhoewel helikopters ook best snel naar de vlakte gaan met 3x infantry aa launcher).
Wel oppassen voor helikopters, infantry en tanks. (Alhoewel helikopters ook best snel naar de vlakte gaan met 3x infantry aa launcher).
Empires Mod | RTS voor HL2 | How to ask questions the smart way
nuj, bij attack defend gewoon met allemaal light tanks zo snel mogelijk door de stad racen en zorgen dat je in de stad kan droppen. Dan is het snel afgelopen
*offtopic HEAT is outdated. Tegenwoordig gebruikt men APFSDS-T (Armour Piercing Fin Stabilized Discarding Sabot-Tracer) munitie tegen pantser. Dit zijn 'pijlen' van wolfraam of verarmd uranium die omgeven worden door een mantel, welke tijdens de vlucht in segmenten uiteen vallen, zodat de dunne pijl toch kan profiteren van de grote aandrijflading (120mm NATO en 125mm bij de vrienden in het oosten) Er zijn nog maar weinig legers die HEAT gebruiken. Volgens mij gebruiken de Britten nog wel HESH (High Explosive Squash Head). De HEATs worden in een iets andere vorm gebruikt tegen zachtere doelen, zoals jij het gebruik van HE omschrijft.rapture schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 21:47:
[...]
Infanterie is de basis van je leger, infanterie dat in huizen verschansen zijn moeilijk eruit te krijgen. Totdat je een hoop M203 door elke raam laat schieten, flashbangs gebruikt en het gebouw laat bestormen. De verdediger heeft nog altijd voordelen.
De tactieken van legers zijn tankgebaseerd en de zwaktes van tanks (bv helicopters) lost men op door gewoon meer tanks aan te kopen. Tanks zijn goed om andere tanks en infanterie uit te schakelen, met moderne firecontrols (valt buiten het spel) kan je 120mm granaten door helicopters jagen. Tanks kunnen met infraroodkijkers lekker "wallhacken" in bossen en een hittebron zoals helicopters zie je zo hangen. Een HEAT-shell dient om op pantservoertuigen te schieten, deze zal een kleine snelle straal van gesmolten staal door een pantserplaat proberen te jagen. Een HE-shell is wel goed om heftige explosies te veroorzaken en huizen worden snel gesloopt.
Artillerie is goed om plaatsen continue onder vuur te houden, een route versperren om de vijand op afstand te houden en een veld vol artillerie terwijl je de vijand erin lokt is ook leuk. Tijdens tweede Golfoorlog (1991) werden geleide artilleriegranaten gebruikt. De infanterie bestelt paar granaten en richten met hun lasers om deze dingen naar tanks te sturen.
[afbeelding]
edit: laser guided munitions voor GBFS eenheden zijn een heel ander verhaal, maar ik kan nergens in mijn bronnen vinden dat ze al in 1991 ingezet zijn. Sterker nog, volgens mij zijn ze nog steeds niet operationeel, maar dat is weer een hele andere discussie.
[ Voor 5% gewijzigd door Edmin op 06-06-2007 20:35 ]
Ik vond Ground Control wel een geinig spel, maar had niet veel met dat futuristische gedoe. Ik heb vanavond ff bij Gamespot gekeken. Kon nog steeds een key krijgen. Gewoon proberen zou ik zeggen!
Met pantservoertuigen bedoelde ik geen MainBattleTanks, daarvoor heb je idd staafpenetratoren. Deze is in het spel als default ammo-type, terwijl deze dingen relatief duur zijn tov de brisantgranaten (HE), deze zijn default ammo-type van tanks. HE zou in dit spel beetje te lame zijn om huizen op te blazen.Edmin schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 20:32:
*offtopic HEAT is outdated. Tegenwoordig gebruikt men APFSDS-T (Armour Piercing Fin Stabilized Discarding Sabot-Tracer) munitie tegen pantser. Dit zijn 'pijlen' van wolfraam of verarmd uranium die omgeven worden door een mantel, welke tijdens de vlucht in segmenten uiteen vallen, zodat de dunne pijl toch kan profiteren van de grote aandrijflading (120mm NATO en 125mm bij de vrienden in het oosten) Er zijn nog maar weinig legers die HEAT gebruiken. Volgens mij gebruiken de Britten nog wel HESH (High Explosive Squash Head). De HEATs worden in een iets andere vorm gebruikt tegen zachtere doelen, zoals jij het gebruik van HE omschrijft.
Ze werden tijdens Operation Desert Storm succesvol gebruikt. De testen dateren van 1972.edit: laser guided munitions voor GBFS eenheden zijn een heel ander verhaal, maar ik kan nergens in mijn bronnen vinden dat ze al in 1991 ingezet zijn. Sterker nog, volgens mij zijn ze nog steeds niet operationeel, maar dat is weer een hele andere discussie.
http://www.fas.org/man/dod-101/sys/land/m712.htm
http://www.41afdva.net/Munitie_artillerie.htm
In 1997 ging de volgende generatie in productie.

http://www.fas.org/man/dod-101/sys/land/sadarm.htm
Nickname: Rapture-GoT
[ Voor 3% gewijzigd door rapture op 07-06-2007 01:09 ]
Top spel
. De twee nieuwe maps waren erg wennen, maar wel erg leuk. Op de vorige maps speelde ik in het begin veel Air (is wat makkelijker te spelen zonder teamwork omdat je aardig mobiel bent en daardoor je counters (zoals bij air AA-vehicles en medium choppers) aardig kan ontwijken) en later veel Support, nu speel ik vooral Infantry
.
Ik speel momenteel een beetje Luchtmobiele Infanterie eigenlijk, ik start met 2 Transport Choppers (even lenen uit het Air tabblaadje voor 1000) en 2 anti-tank, en vlieg naar het eerstvolgende punt waar de voertuigen van ons of hun team niet zo snel zijn, pak het, en zoek dan iets leuk op, bijvorbeeld achter de vijandelijke arty landen om die te slopen
. Met 2 helos ben je snel het veld over, en kan je op sneaky plekken landen. Vlieg vooral langs de randen van mappen, dan zul je zelden vijandige AA of helos tegenkomen. Die nieuwe maps hebben lekker veel gebouwen en bos, ideaal
.
Dat is ook wel leuk aan de nieuwe maps, Air was eerst gruwelijk veel aanwezig, maar omdat er nu in de ene map veel bos is en in de andere veel gebouwen, krijgt de overvloed aan voorheen-Air spelers te veel last van anti-air spul. Eindelijk minder potjes met 3 Support en 4 Air spelers
.
By the way... Ik heb het spel veel gespeeld, heb onderhand ook alle rollen gespeeld en redelijk doorgekregen, en sta op moment van schrijven #8 op het Leaderboard (ook in WiC is mijn nick jjwa). Dus misschien kan ik mensen helpen
. Ik kan moeilijk een volledige game guide schrijven, handiger lijkt me als je gewoon gerichte vragen stelt
.
Edit:
Tip: wil je online vrienden maken, extra puntjes verdienen, lekker aan teamwork doen, en een leuk potje hebben? Ga dan eens je teammates helpen, door bijvoorbeeld als Armor of Air je Infantry teamgenoot aan te bieden een paar Transport units voor hem te maken, zodat hij veel sneller en veiliger op plekken kan komen. Daarmee help je niet alleen hem, maar je hele team, omdat hij gewoon zijn Infantry zoveel nuttiger kan gebruiken
. Of als Support twee Repair Tanks maken en een boel AA, en ondersteun een Armor speler door zijn tanks te repareren en hem te verdedigen tegen choppers.
Hier trouwens een coole nieuwe trailer: Looking For Survivors.
Ik speel momenteel een beetje Luchtmobiele Infanterie eigenlijk, ik start met 2 Transport Choppers (even lenen uit het Air tabblaadje voor 1000) en 2 anti-tank, en vlieg naar het eerstvolgende punt waar de voertuigen van ons of hun team niet zo snel zijn, pak het, en zoek dan iets leuk op, bijvorbeeld achter de vijandelijke arty landen om die te slopen
Dat is ook wel leuk aan de nieuwe maps, Air was eerst gruwelijk veel aanwezig, maar omdat er nu in de ene map veel bos is en in de andere veel gebouwen, krijgt de overvloed aan voorheen-Air spelers te veel last van anti-air spul. Eindelijk minder potjes met 3 Support en 4 Air spelers
By the way... Ik heb het spel veel gespeeld, heb onderhand ook alle rollen gespeeld en redelijk doorgekregen, en sta op moment van schrijven #8 op het Leaderboard (ook in WiC is mijn nick jjwa). Dus misschien kan ik mensen helpen
Edit:
Tip: wil je online vrienden maken, extra puntjes verdienen, lekker aan teamwork doen, en een leuk potje hebben? Ga dan eens je teammates helpen, door bijvoorbeeld als Armor of Air je Infantry teamgenoot aan te bieden een paar Transport units voor hem te maken, zodat hij veel sneller en veiliger op plekken kan komen. Daarmee help je niet alleen hem, maar je hele team, omdat hij gewoon zijn Infantry zoveel nuttiger kan gebruiken
[ Voor 18% gewijzigd door jjwa op 07-06-2007 06:04 ]
Moet jij de Medium Anti-Air Vehicle van de NATO eens goed bekijkenrapture schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 12:31:
[afbeelding]
[ Voor 14% gewijzigd door jjwa op 07-06-2007 06:17 ]
Verwijderd
Ik heb morgen mn nieuw systeem binnen en ik zou dit spel zeer graag eens spelen, het ziet er fan-tas-tisch uit!
Als iemand een key heeft: pietje128[primaatstaart]hotmail.com
bedankt!
Als iemand een key heeft: pietje128[primaatstaart]hotmail.com
bedankt!
Zo te zien zijn er nog veel mensen met interesse voor een key. Volgens mij heeft GameSpot nog steeds keys, gezien deze pagina: http://www.gamespot.com/event/codes/world-in-conflict-beta/.
Even (gratis) inschrijven bij GameSpot, en ze zeg maar laten weten dat je in de USA woont
.
Even (gratis) inschrijven bij GameSpot, en ze zeg maar laten weten dat je in de USA woont
Tot nu toe nog maar 1 nieuwe map gespeeld , in de sneeuw, en ik vond um erg vet. Wel werd ik meteen eerste met 1100+ punten in me allereerste speelronde op deze map, en dankzij leonpwnr01 mocht ik me eerste nuke gooien :D:D

[ Voor 1% gewijzigd door Blaatkiller op 07-06-2007 16:58 . Reden: Typo ]
Zeg, zullen we vanavond anders met een flink aantal lui eens gezellig op een servert afspreken en met z'n allen eens gezellig gaan huishouden? Uurtje of 9 a 10?
Ja leuk ik kom wel. Ik ben rond 8 uur thuisLuuk_Luchtloper schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 10:11:
Zeg, zullen we vanavond anders met een flink aantal lui eens gezellig op een servert afspreken en met z'n allen eens gezellig gaan huishouden? Uurtje of 9 a 10?
Moet je nou weer m'n naam verkeerd spellen
Vage trailer imho. Het is leeg en de acties vind ik nogal vreemd. Ook vind ik die conversaties nogal raar, volgens mij zijn dat de conversaties die je hoort als je inzoomt op units. Toch vind ik dat er een sfeertje hangt in de trailer, dat is wel weer mooi gedaan.jjwa schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 03:41:
En zou iemand de lijst met WiC spelers even kunnen updaten? De nieuwste mensen heb ik nog niet in mijn buddies lijst.
De (geupdate) lijst van GoTters op WiC:leonpwner1 schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 10:52:
[...]
Ja leuk ik kom wel. Ik ben rond 8 uur thuis(moeten we wel een lege server zoeken want er zijn vrij veel GoTters in WiC).
En zou iemand de lijst met WiC spelers even kunnen updaten? De nieuwste mensen heb ik nog niet in mijn buddies lijst.
Luchtloper
Anandus
EschR
MexxT
Leonpwnr1
Blaat
Bladeslayer
jjwa
Clueless
FikkieHo
Arnoudius
SylKen
Mofo
Rapture-GoT
darthraider
Edit: Mss hadnig om de lijst in de TS op te nemen (en daar bij te houden)?!
Edit2: @ hieronder: check!
[ Voor 9% gewijzigd door Luuk_Luchtloper op 07-06-2007 11:31 ]
Verwijderd
darthraider ookLuuk_Luchtloper schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 11:17:
[...]
lijstje..
Zet mij er ook maar bij Bartleunen (nick ingame is Netherlands)Luuk_Luchtloper schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 11:17:
[...]
De (geupdate) lijst van GoTters op WiC:
Luchtloper
Anandus
EschR
MexxT
Leonpwnr1
Blaat
Bladeslayer
jjwa
Clueless
FikkieHo
Arnoudius
SylKen
Mofo
Rapture-GoT
darthraider
Edit2: @ hieronder: check!
Gamespot heeft ook geen keys meer.jjwa schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 06:54:
Zo te zien zijn er nog veel mensen met interesse voor een key. Volgens mij heeft GameSpot nog steeds keys, gezien deze pagina: http://www.gamespot.com/event/codes/world-in-conflict-beta/.
Even (gratis) inschrijven bij GameSpot, en ze zeg maar laten weten dat je in de USA woont.
Speel ook al een tijdje, voeg me ff toe op het lijstje;
saked
saked
Ik speel ook, maar ben komende week offline.
Ingamenick:
cheizberd
Ingamenick:
cheizberd
Verwijderd
/me heeft sinds gistermiddag een key, nog niet gespeeld. Vanavond rond 20:00 / 21:00 lijkt me goed.
jup speel ook (voor spek en bonen)
. Het spel ziet er gaaf uit maar moet me nog wel een beetje grijpen.
Ingame ben ik Fraston (the nuker
)
Ingame ben ik Fraston (the nuker
Nukezone FTW
Thijs reporting in.
Is (ook) m'n ingame nick. Voeg me maar toe aan de lijst. GoT-clan lijkt me wel strak trouwens.
Is (ook) m'n ingame nick. Voeg me maar toe aan de lijst. GoT-clan lijkt me wel strak trouwens.
Systeempje: [MSI P45 Neo2 - Intel C2Q6600@3.2Ghz - OCZ 4GB PC8000 Platinum - Spinpoint F1 750GB - MSI ATi HD4850 - Cooler Master Real Power M620Watt - Antec Solo Piano Black]
add mij ook maar aan de lijst, als WiC niet vastloopt bij mij: "TheSource"
Gaan we om 9 uur nog spelen? Welke server? (wel een lege graag, zodat alle GoTters erin passen)
[ Voor 1% gewijzigd door Avalaxy op 07-06-2007 20:06 . Reden: typo ]
Goed plan noem maar een server!leonpwner1 schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 19:58:
Gaan we om 9 uur nodig spelen? Welke server? (wel een lege graag, zodat alle GoTters erin passen)
Ik zal d'r ook wel zijn. Ik hoor e.e.a. wel.
EDIT: Mensen, ik heb trouwens ontdekt dat VoIP een enorme toevoeging is voor de gameplay. Speelde op een server (alleen de Europe-map, m'n favo) waar 'n boel mensen d'r gebruik van maken en het was niet alleen tof maar ook erg handig, handiger dan de tags die je in de map kan plaatsen. "This is infantry reporting in, we are moving into the town" "Air here, please aim some artillery at the designated area". Etc. Echt strak.
EDIT: Mensen, ik heb trouwens ontdekt dat VoIP een enorme toevoeging is voor de gameplay. Speelde op een server (alleen de Europe-map, m'n favo) waar 'n boel mensen d'r gebruik van maken en het was niet alleen tof maar ook erg handig, handiger dan de tags die je in de map kan plaatsen. "This is infantry reporting in, we are moving into the town" "Air here, please aim some artillery at the designated area". Etc. Echt strak.
[ Voor 83% gewijzigd door Thijs_O op 07-06-2007 20:17 ]
Systeempje: [MSI P45 Neo2 - Intel C2Q6600@3.2Ghz - OCZ 4GB PC8000 Platinum - Spinpoint F1 750GB - MSI ATi HD4850 - Cooler Master Real Power M620Watt - Antec Solo Piano Black]
Het heeft idd ook lang geduurd voor de gamemakers aan voice-technologieën denken, tot nu toe moeten de clans maar improviseren met teamspeak/ventrilo en een hoop kanalen.
Hebben we al 'n server?
Ik moet ook zeggen dat ik de VoiP in het spel heel helder en duidelijk vind. Ik versta altijd wat ze zeggen, bij BF2 versta ik er meestal geen ene snars van.
Meh, kan iemand desnoods een server maken ofzo? Iemand met een redelijke internetverbinding?
Verwijderd
/me gaat het niet redden, een programmeerklusje gaat ff voor helaas.
Volgende keer beter?
Ik join de EU Beta server (NGZ) 058, 0 players atm, ik zie wel wie joined.;p
Kom even mensen, we hebben pas 3 spelers en we hebben er nog 1 nodig om te beginnen...
EU Beta server (NGZ) 058
EU Beta server (NGZ) 058
Ondertussen zit het stampvol.
[edit]
Uit de server gecrasht?
[edit]
Uit de server gecrasht?
[ Voor 36% gewijzigd door rapture op 07-06-2007 22:08 ]
Ja en nu ben ik er maar mee gestoptrapture schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 21:44:
Ondertussen zit het stampvol.
[edit]
Uit de server gecrasht?
Was wel even leuk. Jammer genoeg moest ik al iets eerder weg. Anyway, tijd voor een clan? Iemand?
Update complete lijst!
Luchtloper
Anandus
EschR
MexxT
Leonpwner1
Blaat
Bladeslayer
jjwa
Clueless
FikkieHo
Arnoudius
SylKen
Mofo
Rapture-GoT
darthraider
Netherlands
Saked
Cheizberd
Fraston
Thijs
TheSource
Teh_Waggel
Luchtloper
Anandus
EschR
MexxT
Leonpwner1
Blaat
Bladeslayer
jjwa
Clueless
FikkieHo
Arnoudius
SylKen
Mofo
Rapture-GoT
darthraider
Netherlands
Saked
Cheizberd
Fraston
Thijs
TheSource
Teh_Waggel
Jouw ben ik al eens tegengekomen. 2 dagen geleden ofzo. Je liep te brug te blokkerenThijs_O schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 18:07:
Thijs reporting in.![]()
Ik zal van het weekend wel weer wat online zijn. Kan je btw een eigen server maken ? Ik dacht dat dat niet kon in de beta.
[ Voor 16% gewijzigd door Pred87 op 07-06-2007 23:23 ]
Zijn er ergens nog keys beschikbaar??
Ik weet het.. ben beetje aan de late kant
Heb hem bij gamespot al aangevraagd maar via daar zijn ze allemaal uitgegeven
Ben te bereiken op ronald_wind(at)hotmail.com
Ik weet het.. ben beetje aan de late kant
Heb hem bij gamespot al aangevraagd maar via daar zijn ze allemaal uitgegeven
Ben te bereiken op ronald_wind(at)hotmail.com
[ Voor 16% gewijzigd door Jackazz op 07-06-2007 23:49 ]
Voor mensen die nog keys willen:
http://www.razerzone.com/world-in-conflict/edm/
We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.
Jammer genoeg zijn ze via daar ook allemaal al uit gegevenKanarie schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 23:33:
Voor mensen die nog keys willen:
Gister voor het eerst gespeeld. Kreeg het eerstje potje vreselijk op m'n donder. Tweede potje met mede noobs: 1e plaats met 1200 punten
. Voeg me ook maar toe aan 't lijstje: Teh_Waggel
Initieel was ik blij dat ik de Beta kon spelen, maar na een redelijk aantal potjes ben ik toch wel teleurgesteld in het spel. Het is leuk dat je uit meerdere klassen kunt kiezen of generaals, echter het probleem is dat ieder potje op hetzelfde neer lijkt te komen. Je kiest iedere keer weer je standaard eenheden, de variatie die je hebt is gewoonweg te beperkt. In mijn ogen is de opzet wel leuk dat je met 16 mensen op een server zit, echter in de praktijk komt het erop neer dat je bijvoorbeeld continu met enkel tanks aan het karren bent en je krijgt op die manier niet echt de kans om een zeer diepgaande strategie te ontplooien.
Dit spel is in mijn ogen een voorbeeld van net-niet. Het zou veel beter zijn als je gewoon het volledige spectrum van wapens tot je beschikking had
Dit spel is in mijn ogen een voorbeeld van net-niet. Het zou veel beter zijn als je gewoon het volledige spectrum van wapens tot je beschikking had
Veni Vidi Vici
Dit topic is gesloten.