[PC] World in Conflict

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 24.280 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19-08 11:53

Luuk_Luchtloper

Moge de kracht met je zijn...

Je moet vaak te snel rushen om een sterke samenwerking op te kunnen zetten. Te vaak ieder voor zich en als je dan iemand even kan helpen is het wel goed, maar echte samenwerking komt weinig voor... Bijv. iemand met troepen regelt zelf snel ff een transportheli of truck, want dat gaat makkelijker en sneller dan overleg en gedoe met een teamgenoot...

Iets wat in clan waarschijnlijk beter gaat omdat men elkaar en de rol van elkaar kent.

www.elskamp.org * Mijn Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Draconis schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 09:58:
Initieel was ik blij dat ik de Beta kon spelen, maar na een redelijk aantal potjes ben ik toch wel teleurgesteld in het spel. Het is leuk dat je uit meerdere klassen kunt kiezen of generaals, echter het probleem is dat ieder potje op hetzelfde neer lijkt te komen. Je kiest iedere keer weer je standaard eenheden, de variatie die je hebt is gewoonweg te beperkt. In mijn ogen is de opzet wel leuk dat je met 16 mensen op een server zit, echter in de praktijk komt het erop neer dat je bijvoorbeeld continu met enkel tanks aan het karren bent en je krijgt op die manier niet echt de kans om een zeer diepgaande strategie te ontplooien.

Dit spel is in mijn ogen een voorbeeld van net-niet. Het zou veel beter zijn als je gewoon het volledige spectrum van wapens tot je beschikking had
Ik heb hetzelfde gevoel... leuk concept maar in de praktijk werkt het niet schitterend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 10:38:
[...]
Ik heb hetzelfde gevoel... leuk concept maar in de praktijk werkt het niet schitterend
Het is dan ook een team-spel. Met de nadruk op team. Spelen op een random server, is erg repetitief en erg ieder voor zich. En als er dan iets team-achtig is, dan is het het doorgeven van TA's, zodat 1 speler een mega nuke kan gooien.
In de betas clan waar ik in zit, wordt wel degelijk samengespeeld en dat is wel erg leuk. Veel gebruik van de ingebouwde voip en vooraf rollen vaststellen enzo. Het maakt het spelen zo een stuk leuker.

Desondanks kan ik niet ontkennen dat ik ook een net-niet gevoel heb. Ik mis nog dat kleine je-weet-wel.
Powrskin schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 12:04:
zag je gister nog ffies Darthraider :P
Was alleen snel weg omdat ik me pc iets te ver overklokt had (nieuw mb :P).

Moet zeggen dat ik met support nu aardig kan ownen, heb er zelfs al een paar nukes mee kunnen halen.
Ah was jij dat :) Ik merk het regelmatig niet dat er een berichtje wacht. Die stomme chat button in-game lijkt op een UI interface texture ipv een button, vandaar mijn late reactie :)

Support is idd erg leuk. Wat ik vaak doe, is 2x anti tank infantry, 2x transport heli's, en artillery units gaan slopen. Meestal staan ze toch vlak bij een bos, echt lol :D

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2007 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powrskin
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
zag je gister nog ffies Darthraider :P
Was alleen snel weg omdat ik me pc iets te ver overklokt had (nieuw mb :P).

Moet zeggen dat ik met support nu aardig kan ownen, heb er zelfs al een paar nukes mee kunnen halen.

Vind ook dat het redelijk snel verveelt als je niet echt met een team gaat spelen en geen voip gebruikt.

Ps komt er ook een single player campaign achtig iets in het spel?

De nieuwe kaartjes vind ik wel gaaf, vooral het stadje is een leuk id zoals je het nu speelt.

Nukezone FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:02
In 8v8 kun je nou eenmaal niet teveel units hebben anders wordt het te vol en te zwaar voor je pc. Wanneer je 5v5 gaat doen is je pop cap al een stuk hoger. Maar het is en blijft een arcade game met weinig diepgang. Als je diepgang wilt moet je CoH gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draconis
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-07-2021

Draconis

The Creator

(jarig!)
Het hoeft geen hardcore RTS te zijn, maar de varieteit aan eenheden is gewoon veel te beperkt doordat je perse met een klasse moet spelen. Ik speel liever een 2v2 waarin je uit alle wapens kunt kiezen en je per speler 50 units kunt deployen. Dan heb je in mijn ogen veel mooiere gevechten.

Veni Vidi Vici

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
Haha gisteravond met m'n Nuke op dat stadje vol met vijanden, echt geweldig gewoon :D Maar toen ik het spel begon te spelen dacht ik ook ineens: huh? Zo weinig units die je kunt kopen? :? en toen dacht ik dat je nog meer soorten tanks enzo kon kopen bij die andere tabs, maar dat was dus niet zo...

Hey kijk nou eens, een onofficiele screenshot gevonden O-)

Afbeeldingslocatie: http://img247.imageshack.us/img247/6926/wicpp8.th.jpg

disclaimer: is niet van mij hoor

[ Voor 28% gewijzigd door Avalaxy op 08-06-2007 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs_O
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10-09 23:06
Goed, ik heb "even" een clan aangemaakt in World in Conflict onder de naam Gathering of Tweakers/GoT. Misschien leuk als alle GoT'ers die hier de beta spelen ook vrolijk joinen. Zonder verdere verplichtingen etc uiteraard, maar dan kunnen we tzt misschien makkelijker en gecoördineerder clanmatches gaan spelen. :)

Systeempje: [MSI P45 Neo2 - Intel C2Q6600@3.2Ghz - OCZ 4GB PC8000 Platinum - Spinpoint F1 750GB - MSI ATi HD4850 - Cooler Master Real Power M620Watt - Antec Solo Piano Black]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thijs_O schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 14:57:
Goed, ik heb "even" een clan aangemaakt in World in Conflict onder de naam Gathering of Tweakers/GoT. Misschien leuk als alle GoT'ers die hier de beta spelen ook vrolijk joinen. Zonder verdere verplichtingen etc uiteraard, maar dan kunnen we tzt misschien makkelijker en gecoördineerder clanmatches gaan spelen. :)
lijkt me leuk :P Hoe join ik eigenlijk een clan? Moet ik zelf iets doen of moet je geinvite worden?

Mijn ingame nick: Arnoudius :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt inderdaad een invite nodig (net ff nagevraagd in de lobby), dus Thijs_O als je mij (Wezz6400) ff zou willen inviten, graag. :) Wanneer spelen we eigenlijk het volgende potje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs_O
Ah, ik had leonpwner1 al toegevoegd aan de clan, maar toen was ik zo stom om mezelf uit de clan te verwijderen. >.<

Leon moet me nog even opnieuw toevoegen (had je net wel gedaan maar dat werkte niet goed ofzo?:S) en als 't even kan weer tot de officer/aanvoerder-status verheven zodat ik makkelijk iedereen kan inviten etc. :) Ik gooi jullie alvast zolang in mn buddylist.

EDIT: Volgende potje kan pas als we genoeg mensen hebben die actief en frequent spelen. Dus ik wil eerst alle actieve mensen van Luuk's lijst hiero in een clan gooien. Dan kunnen we ff een match plannen (een dezer dagen) enzo. Maar zonder 'n beetje overzicht lukt dat niet, bleek gisteravond al.

EDIT2: Ik heb even gekeken maar Wezz6400 staat niet eens in de leaderboards waar toch al zeker zo'n 10k spelers instaan, volgens 't spel omdat je nog niet genoeg gespeeld hebt? Terwijl de mensen helemaal onderaan in de lijst echt maar 'n paar punten hebben. Heb je überhaupt wel of niet gespeeld? Kan je nu ook niet aan de friendlist toevoegen.

[ Voor 48% gewijzigd door Thijs_O op 08-06-2007 15:58 ]

Systeempje: [MSI P45 Neo2 - Intel C2Q6600@3.2Ghz - OCZ 4GB PC8000 Platinum - Spinpoint F1 750GB - MSI ATi HD4850 - Cooler Master Real Power M620Watt - Antec Solo Piano Black]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog niet gespeeld, blijkbaar is dat het probleem. Ik zal kijken of ik vandaag nog tijd vrij kan maken voor een potje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powrskin
  • Niet online
leonpwner1 schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 14:34:
Hey kijk nou eens, een onofficiele screenshot gevonden O-)
[afbeelding]
Heb zelf ook een paar nuke shots genomen :P
Heb wel de meeste weer weg geknippert omdat er bv alleen maar een oogverblindende flits opstond : 8)

Die kaartje en taskbar etc moeten natuurlijk ook weg voor een paar coole wallpapers (moet nog ff uitvogelen hoe dat moet).

Spel loopt trouwes zeer soepel zowel qua fps en online spelen wat dat betreft ook petje af, dat is vaaaaaak (te vaak) wel anders.

Clangame lijkt me gaaf.

Nukezone FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 20:13

FikkieHo

Wokmaster

Huj, stuur maar een invite voor de GOT clan :D.. Maar jjwa en nog iemand zaten al in de Betas clan..

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:30
is er nog een manier om aan een beta versie te komen ik wil hem ook wel even beoordelen?

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

Yes, net dikke loss streak gezet met Thijs :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs_O
Haha, dat waren echt een paar noemenswaardige matches. _O_

Aantal GoT-ers zitten al in andere clans ja, maar dat zijn hooguit 4-5 mensen op het moment (heb iedereen uit Luuk's lijstje nu in mn friendlist staan, dus is wel overzichtelijk).

Overigens een grote plus dat de UsTown-map weer terug is. Vind die Russia-map maar niets eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Nu online
De mensen die een invite willen voor onze GoT-clan moeten even leonpwner1 als Friend toevoegen en even pm sturen, dan invite ik je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

leonpwner1 schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 19:37:
De mensen die een invite willen voor onze GoT-clan moeten even leonpwner1 als Friend toevoegen en even pm sturen, dan invite ik je.
Ik doe het even via deze weg. Zit dit weekend niet thuis, maar wil wel graag joinen. Maar kan dus niet ingame pm sturen nu. Wil je me adden? Dan doe ik maandag de rest. Lijkt me iig leuk om met een got groep gezellig te gaan knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Nu online
Haha net was wel even leuk met TheSource, 2 nukes gegooid :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:42
leonpwner1 schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 23:18:
Haha net was wel even leuk met TheSource, 2 nukes gegooid :9
Ja op mijn kop, het is maar wat je leuk noemt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19:50
Jup, count me in.

TominoNL

Echter nog wel wennen aan besturing, even alles uitvogelen en alles. zeer uitgebreid, nog even aan paar uutjes insteken voordat ik alles snap :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net even gespeeld met wat gasten die wisten wat ze deden, dankzij wat goed scoutwerk kon ik de vijandige artillery met mijn artillery mooi killen. En artillery units leveren ook aardig wat TA op dus meteen m'n eerste nuke gegooid. :9
Gaaf spel wat mij betreft, maar goed samenwerken is erg belangrijk. Een GoT clan zal dus zeker leuk worden. VOIP werkt trouwens heel handig, er waren net wat teammates van mij die dat hadden en ik kon horen dat zij veel lekkerder speelden op die manier. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs_O
Haha ja, VoIP is een vrij nuttige toevoeging inderdaad. ;-) Klinkt ook altijd erg helder alhoewel ik nu al 'n paar keer mensen heb gehad waarbij het totaal niet aan te horen was. En dan niet omdat 't te hard, te zacht of vol ruis was, maar omdat er constant onderbrekingen in zaten. Waardoor je niet eens 1 enkel woord goed kon verstaan. Haperingen dus.

Leuk verhaal trouwens: ik moest toen aan de desbetreffende ongelukkige VoIP gebruiker via VoIP in het engels uitleggen dat 't vol haperingen zat maar wist 't engelse woord daarvoor niet (inmiddels wel, garbled, oid :')). Resultaat? "Yeah, well, I can hear you but the connection is very bad. I hear a few things that sound like parts of words, followed by silence and then some parts of words again, etc..". Maargoed, hij begreep me wel. ^O^

Verder is 't bij VoIP wel zo handig als je medespelers (in ieder geval 'n paar) 't ook gebruiken want anders is 't vrij nutteloos om in je eentje commands door te geven enzo. Maar zelfs als slechts twee spelers 't gebruiken, werkt 't al gewoon veel relaxter. Je werkt automatisch beter samen en je kan je meer focussen op de game zelf i.t.t. tot wanneer je met de commands via Q of de chat moet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand trouwens hoe je die markers op de kaart neerzet? Erg handig om bijvoorbeeld aan te geven dat je ergens artillery of AA ofzo wilt hebben, maar dan moet je wel weten hoe. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-09 16:15

jjwa

CZ3 tentmuis

WiC is gewoon heel erg een teamspel. Ook dingen als rush tactieken, waarvan jullie zeggen dat er eigenlijk geen teamwork bij komt kijken, werken niet tegen mensen die samen werken, of weten wat ze doen... Dus heb je automatisch teamwork nodig. Zoals bijvoorbeeld bij de Assault map. Het beste werkt om met lompe tanks de punten te verdedigen, en ook het punten pakken gaat goed met lompe tanks (nee, rushen werkt niet, want mijn heavy tank staat al op je te wachten). Alleen... zonder hulp ben je nergens! Het team dat zijn armor speler(s) ondersteunt met arty om de vijandelijke units weg te ruimen, Air om vijandelijke helos op te ruimen, etcetera, dat team wint! (en heeft de meeste fun:))

Teamwork is zo veel leuker :). Ik zit in de clan The Betas, en dat is erg leuk. We zoeken elkaar vaak op op servers, verdelen de roles goed (want in tegenstelling tot de meeste random spelers gaat het om teamwork, niet om te egotrippen op je punten), en hebben dikke lol :). Elkaar wijzen op vijandelijke moves, elkaar helpen (bijv. een Armor speler helpen die helos van zijn kont af te krijgen), en in samenwerking punten pakken, erg relaxed :). "Hey, die arty is wel erg vervelend, kan iemand met Air die niet even slopen?" Of als ik om transport vraag voor infantry (APCs of transport helos, beide veel beter dan trucks, of ze duurder zelf te halen), zijn er vaak meerdere mensen die roepen: Sure! How many do you want?. Zelfs simpele dingen als even een omweggetje maken met je helicopters om even een doelwit te scouten/spotten voor je Support speler(s) kan het potje erg veel helpen (bijv. net die ene groep tanks onderweg naar jullie punt wel of niet dood). Dit alles natuurlijk met goed gebruik van VOIP. VOIP is trouwens ook erg nuttig om over te schelden, wanneer iets flink mis gaat :P.

[ Voor 30% gewijzigd door jjwa op 09-06-2007 01:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
Verwijderd schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 01:06:
Weet iemand trouwens hoe je die markers op de kaart neerzet? Erg handig om bijvoorbeeld aan te geven dat je ergens artillery of AA ofzo wilt hebben, maar dan moet je wel weten hoe. ;)
Kun je met Q doen.

[ Voor 89% gewijzigd door Pred87 op 09-06-2007 01:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa

jjwa

CZ3 tentmuis

Dat menu is vreselijk relaxed en belangrijk :). Mensen wijzen op sneaky flankende tegenstanders, vijandelijke arty, helicopters bij je spawn, etcetera :). Ook het requesten van specifieke TA abilities is mogelijk zelfs. Je kan ook je eigen tekst er in zetten, ook handig :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

Ik heb tot nu toe voornamelijk ofwel armor ofwel air ofwel infantery gespeeld.

Als armor zorg ik dat de command points bezet zijn of ik rush en grijp commandpoints op de meest onmogelijke momenten. Dat vergt timing, arty ontwijken en net op het juiste moment de tanks binnen de cirkels laten crossen. Heli's zijn mijn vijand, deze dingen moeten zo snel mogelijk uitgeroeid worden, primaire job van onze air, is ook helicopters uitroeien. Mijn tanks kunnen arty ontwijkenmaneuvres uitvoeren, TA-ontwijken werkt ook vrij goed en friendly arty op de juiste momenten/plaatsen neergezet is handig. Infanterie is helemaal de vijand van WiC-tanks, terwijl reallife tanks met 2 mg's wat neermaaien en 120/125mm HE slaat hard in.

Als air zorg ik voor "keeping the skies clear", copters worden op tijd neergehaald, dit kan tot frustaties bij de vijand leiden zodat ze geen air-eenheden gebruiken zolang ze mijn heli's voorbij zien vliegen. Air superiority is handig. Lastige arty kan je opzoeken en hier en daar wat tanks treiteren.

Als infantery ben ik meer een ondersteunde camper, bij bosrijke command points kan je wat standaard infanterie als anti-heli en wat anti-tank neerzetten. Huizen zijn ook goede campspots. Deze blijven daar staan totdat er met napalm, chemische rommel, daisycutters, nukes,... gesmeten wordt. Anti-tank infanterie tot achter de linies transporteren om arty lastig te vallen, wordt meestal door heli's aangepakt. Maar als ze geen cover hebben... >:)

Support ga ik eens moeten verkennen, arty timen moet ik leren en anti-air/repair support is niet gemakkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJ1815
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-08-2021
Heeft iemand nog een keytje voor mij over? Lijkt me een mooi spel voor teamwork!!! arend_jaap aan hotmail . com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaatkiller
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-07 10:08
Gisteravond nog even gespeeld... bakte er niets van. Ik heb ontdekt dat er een poppetje rechts onder je mini-map staat, als je daar op klikt kan je mensen van je buddy list een IM sturen. Verder sluit ik me wel een beetje aan dat ik iets mis.. wat weet ik niet, maar de units moeten misschien nog wat meer balanced worden. Misschien ook dat het wat makkelijker moet worden om TA punten te verzamelen, Zodat hier meer gebruik van gemaakt kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

hmmm, ga denk ik toch maar een headsetje halen voor de ingame VOIP... helemaal als we dan toch als team gaan opereren...
Kan niet wachten om maandagavond weer thuis achter mn pctje te kunnen kruipen voor weer wat mooie potjes WiC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

haha, en dan allemaal wel in het nederlands praten en niet in zo'n prachtig engels ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blaatkiller schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 09:59:
Gisteravond nog even gespeeld... bakte er niets van. Ik heb ontdekt dat er een poppetje rechts onder je mini-map staat, als je daar op klikt kan je mensen van je buddy list een IM sturen. Verder sluit ik me wel een beetje aan dat ik iets mis.. wat weet ik niet, maar de units moeten misschien nog wat meer balanced worden. Misschien ook dat het wat makkelijker moet worden om TA punten te verzamelen, Zodat hier meer gebruik van gemaakt kan worden.
Liever niet, als één team de ander redelijk te grazen neemt kunnen ze makkelijk 3 nukes afschieten, neem van mij aan dat het andere team dan echt gezien is. ;)
Dit is een spel waar je gewoon wat tijd in moet steken, ik heb gistermiddag aardig wat potjes verloren, maar gisteravond ging het al een stuk beter. Ook moet je als je op een random server speelt een beetje mazzel hebben met je teamgenoten. Uit het verhaal van jjwa blijkt ook wel wat je uit dit spel kunt halen als je team echt goed georganiseerd is (clans dus). We hebben al een clan, nu alleen nog matches organiseren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teh_Waggel
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-09-2024
Nodig mij ook maar uit voor de clan. Ben inverband met werk niet veel online, maar over twee weken vakantie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19:50
Over mooie trailers maken gesproken O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bladeslayer
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19:53
Iedereen is natuurlijk ff online om 21:00 uur? want dan is de stresstest :)

www.frees-it.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teh_Waggel
Was gister idd online. Ik vond het eigenlijk wel meevallen. 's Middags was het wat schokkerig, maar 's avonds viel het allemaal best mee.

Trouwens, gister hoogste aantal TA-punten tot nu toe gehaald: 40. Op de Europe map, tijdens de aanval over de linkerflank als armor. Het andere team had 2 support spelers en geen luchtdekking :P Kreeg helaas geen punten van anderen en ben maar voor carpet bombing gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
Teh_Waggel schreef op zondag 10 juni 2007 @ 11:10:
Nodig mij ook maar uit voor de clan. Ben inverband met werk niet veel online, maar over twee weken vakantie :)
Dan is de beta afgelopen :p

Overigens kun je met armor heel makkelijk veel TA punten halen. Heb al eens helemaal zelf 2 nukes bij elkaar gespaard. Dit was op die map met het strand. Was gewoon constant landje ruilen en dan gaan de punten hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

ook met support hoor.. Iedereen plat leggen met je arti en dan alle heli's zoals die van Rapture neerhalen met je aa :P en dan vervolgens 4 nukes tegelijk gooien met je teammaten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Teh_Waggel schreef op maandag 11 juni 2007 @ 10:23:
Trouwens, gister hoogste aantal TA-punten tot nu toe gehaald: 40. Op de Europe map, tijdens de aanval over de linkerflank als armor. Het andere team had 2 support spelers en geen luchtdekking :P Kreeg helaas geen punten van anderen en ben maar voor carpet bombing gegaan.
Die carpet bombing ziet er ook wel fancy uit >:)
Zelf ook nog niet heel veel hoger/verder gekomen dan 45 TA ofzo...

Ga vanavond iig weer eens gezellig online, ergens rond 9 a half 10. Dus als er meer mensen zijn die zin hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teh_Waggel
Als ik kan, kom ik ook online. En nodig me maar gewoon uit voor de clan, een potje of twee elke avond moet wel lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Nu online
Teh_Waggel schreef op maandag 11 juni 2007 @ 12:50:
Als ik kan, kom ik ook online. En nodig me maar gewoon uit voor de clan, een potje of twee elke avond moet wel lukken.
Zoals ik eerder vermeldde, ingame een PM sturen naar leonpwner1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien kunnen we binnenkort eens wat clanmatches organiseren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxT
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-04 20:57
Bladeslayer schreef op zondag 10 juni 2007 @ 20:54:
Iedereen is natuurlijk ff online om 21:00 uur? want dan is de stresstest :)
wat was dat ?

Audi S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Nu online
Test om te kijken of de servers het houden als iedereen massaal tegelijk online komt (soort van DDoS-bestendigheids-test zeg maar :P)

http://beta.massgate.net/read.php?1,8711 hier meer over dit onderwerp.

[ Voor 12% gewijzigd door Avalaxy op 11-06-2007 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powrskin
  • Niet online
yoehoe ik zit in de GoT-clan.

Ik speelde al tegen 1member alleen had ik die map nog nooit gedaan en we zuigden nogal :P, vind mezelf verder al vrij goed alleen moet ik wel een beetje weten wat de rest en ikzelf moet doen :P

Nukezone FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa

jjwa

CZ3 tentmuis

Paar tips voor de GoT clan :).

Max 2 spelers voor elke role! Dat de tegenstander dat niet doet, betekend niet dat jullie daarop moeten reageren om dat te 'counteren'. Het is namelijk zo dat als zij hun roles scheef verdeeld hebben, ze de voordelen missen van de roles waarvan ze er te weinig hebben. Door bijvoorbeeld erg veel air en/of support te hebben, wat je in pub games regelmatig ziet, hebben ze echt veel te weinig mensen om de punten te pakken/houden, dus als jullie je daar dan goed op richten, slopen ze misschien wel wat meer van jullie units dan je gewend bent, maar winnen jullie wel het potje! Aangezien het Domination/Assault is, en geen Deathmatch... Moet je toch een shooter spel spelen in WIC, doe dan of je Capture The Flag speelt ;).

Spam je gek met het request-menu! (Onder de Q toets) Laat je team weten waar de helicopters aankomen vliegen door anti-air op ze aan te vragen. Wijs vijandige arty aan door er arty op aan te vragen. Herinner mensen er aan punten te pakken door even een 'Advance here' request te plaatsen. Krijg die vervelende infantry uit de gebouwen wanneer je zelf te weinig TA hebt, door een Chemical Strike via het Q-menu aan te vragen (staat onderin, kan je TA abilities aanvragen). Waarschuw je team voor een groep infantry in een bos en vraag er arty / napalm op aan. Als jullie dat soort dingen allemaal vaak requesten/aanwijzen, en iedereen klikt op dergelijke binnenkomende berichten om te zien waar ze zijn en hoe hij daar kan helpen, hebben jullie al een heel stuk teamwork te pakken! En dat nog volledig zonder VOIP. Ook Write To Position is trouwens erg nuttig, staat een beetje rechtsonderin het Q-menu, kan je tekst op een plek plaatsen :).

VOIP gebruiken kan je doen voor een aantal dingen die je ook via het reQuest menu kan doen, maar is vooral nuttig in de dringendere gevallen, bijvoorbeeld wanneer je ECHT RAP van die heavy choppers af moet die bij je spawn meerdere spelers aan arty/tanks aan het afslachten is zonder dat er AA in de buurt is (even niet ingegaan op de vraag waarom die er dan niet was :P).
Maar waar VOIP vooral goed voor is, is meer het daadwerkelijke samenwerken. Zoals het plannen van wie waar heen gaat. "Okay, Henk, wij twee gingen armor, wat als jij nou naar punt X gaat, dat pakt en verdedigt, van ga ik naar punt Y en X... Wie covert ons tegen helicopters?" (met medium choppers, of AA vehicles) Zijn er meerdere Support spelers? Dan is het meestal handig via VOIP even te overleggen wat jullie doen, vaak is het goed als de ene zich op arty richt, en de andere AA en repairs verzorgt. Ook het aanvragen van APCs of Transport Helicopters kan het handigst via VOIP, omdat je dan direct een reactie krijgt en dus meteen weet of je je eigen transport moet regelen, of veel beter transport krijgt.

TA's opsparen voor een nuke is niet zo super als mensen soms denken. Het is wat in veel pub games het 'teamwork' is, maar vaak kan je die 75 punten net zo goed besteden aan een boel keer een echt goed geplaatste Napalm, Tank Buster of Precision Artillery te plaatsen. Of Airdropped units (para's, transport of light tank) ergens neer te gooien om een 'vergeten' punt te pakken, waarbij je die punten ook bijna al weer terug verdient :). Mocht je toch voor de nuke gaan, gooi hem dan niet gewoon op hun spawn of stadje. Scout! Met helicopters, of andere units die je toevallig in de buurt hebt. Of gebruik de 8 TA ability bovenaan het eerste tabje, is ook een erg goeie scout methode. (Gebruik ik ook graag om vervelende artillery goed in beeld te brengen, zodat mijn team de verleiding om het te slopen niet kan weerstaan :)) Gebruik die nuke goed, zorg dat er veel zal sterven! 3 a 4 grote groepen units is meestal wel prima. Minder, en je had net zo goed een Carpet Bomb, Fuel Bomb/Daisy Cutter, of een paar Tank Busters kunnen gooien, voor veel minder punten.

En ook al vallen een aantal genoemde dingen daar al onder, toch even benadrukken: communiceer! Praat met elkaar! (als je een hekel hebt aan engels, maar in pub games zit met engelsen, kan je even overwegen of je schijt aan ze gaat hebben, of even een kleine ventrilo server opzoekt om hollands op te lullen tijdens de game) Er zijn veel momenten in het spel dat je niet MOET communiceren, maar doe je het wel, heb je een voordeel op de tegenstander. Door bijvoorbeeld bij het stelen van een punt van de tegenstander, daar niet met gewoon een groepje tanks aan te komen, maar door er anti-air meteen dichtbij te hebben, de aandacht van de artillery speler te hebben zodat er snel gereageerd kan worden op units die er al staan, en misschien zelfs al wat infantry onderweg ter verdediging. Oh, en voorkomen dat er 6 man allemaal van plan is dat zelfde ene punt in te nemen, waardoor de vijand de andere 5 heeft, ook erg nuttig :P.

Zorg dat je weet wat je aan elkaar hebt. Dat is niet alleen een beetje weten hoe dit spel werkt, maar geef even aan wat je gaat doen, bijvoorbeeld "ik ga Armor en ga de stad pakken en verdedigen". Vooral wanneer jij een stijl van spelen ontwikkeld die binnen een groep goed werkt is dat heel erg nuttig, bijvoorbeeld dat ze er altijd op kunnen rekenen dat als ze last hebben van grond units, dat ze maar 3 woorden tegen jou hoeven te zeggen, en er valt Arty op dat punt. Armor spelers wijzen dan maar wat graag jou de vijandige units aan :). Ook als er bijvoorbeeld twee GoT spelers zijn die vaak samen een bepaalde hoek van de map pakken is dat erg handig, dan krijgen die twee daar handigheid in (weten wat voor vijandelijke units daar vaak te verwachten zijn, hoe vroeg, en via welke weg ze ongeveer komen), en de rest kan daar van uit gaan, en zich rustig op de rest van de map focussen.

De Clan Chat chat room is iets dat wij regelmatig gebruiken. Bijvoorbeeld wanneer er wel meerdere clan-lui online zijn, maar verspreid over allerlei servers. Zoek ze even op (want het PM-knopje valt nog niet genoeg op in de game) en verzamel iedereen in de clan chat. Laat dan 1 iemand een server opzoeken waar iedereen op kan, en volg diegene. Wanneer je dan toch in de clan chat zit, heb je meteen een nuttig moment wat dingen te bespreken, bijvoorbeeld over het teamwork, of misschien heb je zin een andere clan uit te dagen voor een clan match :). Wij zijn bijvoorbeeld ook eens een keer bezig geweest met "Euh, ik speel vooral die en die role, jij doet het altijd goed met die andere role... Wat voor units gebruik je, wat doe je precies? Wat voor ondersteuning van anderen heb jij vooral nodig?" Weten wat de rest doet zorgt er voor dat jij ze beter kan helpen, en dat jij ook beter wordt in de rollen die je normaal niet zo vaak speelt. Is veel leuker, waardoor je meteen een stuk flexibeler bent in je roles, zodat je missende rollen op je kan nemen in games. Er is bijvoorbeeld niemand die jou beter kan vertellen wat voor AA units je als Support het beste kan kiezen, dan een Air speler :).

Ook even een lijstje maken van de GoT spelers, en wat voor role ze het liefst spelen, en hun 2e keuze. Dat maakt het bij het starten van clan matches veel makkelijker, omdat de rollen en plekken dan veel makkelijker aan te wijzen zijn.

Wat een lap tekst zeg... Ik hoop dat't nuttig was :P.

[ Voor 9% gewijzigd door jjwa op 12-06-2007 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een machtig spel is dit toch. Ben blij ook een key te hebben nu. Moet nog even wat zaken uitvogelen. Zo vraag ik me hard af op welke wijze ik nu die "special ability" punten voor bv tankbuster kan verdienen.

Mijn favoriete rol is toch wel support en dan met 2 arti en wat afweergeschut ondersteuning bieden. Wel veel verplaatsen, want sommige tegenstanders met meer ervaring reageren snel met bv tankbuster.

Verder vind ik de infanterie rol ook bijzonder leuk, anti-tank en gewone infanterie verdelen en in bosjes danwel huizen zetten en de heli's en tanks even fijn verrassen.

Armor ben ik nog niet zo vaak geweest. Air is ook leuk, maar wel lastig, zeker als je per ongeluk op wat anti-air stuit.
Ik heb het idee dat de balancing bijna in orde is en dat er tegen elke sterke unit echt wel een tegenhanger is in een andere rol.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2007 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

jjwa schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 11:41:
Paar tips voor de GoT clan :).

verhaal
_/-\o_ thnx, aantal logische dingen, maar ook nieuwe dingen. Zeker nuttig.

Ik speel vooral met Support.
Flinke arty fanboy icm wat anti-air

2e keuze is Armor en soms Air

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa

jjwa

CZ3 tentmuis

Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 12:46:
Wat een machtig spel is dit toch. Ben blij ook een key te hebben nu. Moet nog even wat zaken uitvogelen. Zo vraag ik me hard af op welke wijze ik nu die "special ability" punten voor bv tankbuster kan verdienen.
TA's krijg je door ongeveer alles wat 'goed' is om te doen in het spel, en ongeveer alles waar je score-punten voor krijgt. Dus het slopen van vijandige units (ook schade telt, niet alleen de kill), command points capturen, fortifying (op command points blijven staan zodat er verdediging gebouwd word), repareren van units en het vervoeren van units.
Een van de weinige dingen waar je geen TA's voor krijgt, is het slopen van units, wanneer je dat doet door middel van TA abilities :P.

[ Voor 9% gewijzigd door jjwa op 12-06-2007 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Nu online
jjwa schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 14:33:
[...]

TA's krijg je door ongeveer alles wat 'goed' is om te doen in het spel, en ongeveer alles waar je score-punten voor krijgt. Dus het slopen van vijandige units (ook schade telt, niet alleen de kill), command points capturen, fortifying (op command points blijven staan zodat er verdediging gebouwd word), repareren van units en het vervoeren van units.
Een van de weinige dingen waar je geen TA's voor krijgt, is het slopen van units, wanneer je dat doet door middel van TA abilities :P.
Je krijgt ook geen TA's voor het laten meevliegen van medium/heavy choppers met transport choppers om ze te beschermen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

jjwa schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 14:33:
[...]

En ik dus gisteren aardig met mn transport-unit naar de infantry van mn teammaat, besluit ie niet in te stappen, maar het hele stuk te gaan wandelen... mafkees 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArtPhil-Flower
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 31-08-2022
Ik wil ook in de clan!

Weet iemand waar ik een key vandaan haal?

God morks in wysterious ways.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:58

Snippertje

Light up your life

powersmoker schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 14:39:
Ik wil ook in de clan!

Weet iemand waar ik een key vandaan haal?
Same here, zou ook wel een key willen :)

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Razor.Timo schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 14:43:
[...]

Same here, zou ook wel een key willen :)
Ik vrees toch echt dat dat em inmiddels niet meer gaat worden, die zijn al een tijdje niet meer te krijgen... helaasch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

kwil der ook wel 1 :X

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArtPhil-Flower
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 31-08-2022
Wordt wachten op de open beta dan, weet iemand wanneer die begint?

God morks in wysterious ways.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Nu online
Open beta is in Juli, Closed Beta stopt ongeveer rond 20 Juni, en de singleplayer demo komt in Augustus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokkel1982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-09 23:27
Wie heeft er nog een key? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Nu online
Niemand, je bent 2 weken te laat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teh_Waggel
leonpwner1 schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 14:36:
[...]

Je krijgt ook geen TA's voor het laten meevliegen van medium/heavy choppers met transport choppers om ze te beschermen :(
Eigenlijk wel logisch. Gewoon constant heen en weer vliegen in vriendelijk gebied en de puntje rollen binnen. Als er nou net als in CoH met territoria zou worden gewerkt, dan kan het. Dan zou je alleen punten krijgen in een vijandelijk luchtruim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leonpwner1 schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 15:56:
[...]

Niemand, je bent 2 weken te laat...
Ik heb me vorige week nog ingeschreven bij Gamespot en een key aangevraagd, 24 uur later kreeg ik een mailtje met een key.
Toen stonden hier al de meldingen dat er geen keys meer waren.

Je kunt iig proberen via Gamespot. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Nu online
Teh_Waggel schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 15:58:
[...]

Eigenlijk wel logisch. Gewoon constant heen en weer vliegen in vriendelijk gebied en de puntje rollen binnen. Als er nou net als in CoH met territoria zou worden gewerkt, dan kan het. Dan zou je alleen punten krijgen in een vijandelijk luchtruim
Yep, maar ik bedoelde het eigenlijk ook niet serieus maar vergat de ' :+ ' smiley :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Ben vanavond wel weer te porren voor een potje, dus Teh doe je weer mee?
(was gisteren wel prima, beetje eentonig)

Maar ik ga wel pas na m'n F1Time afgelopen is, dus uurtje of 9 denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

Ik speel voornamelijk met armor, in Forgotten Hope speelde ik ook als een uitstekende tanker. Als armor moet ik snel doorrushen naar commandpoints en deze capturen. Tanks kunnen voor een korte tijd door arty crossen om de commandpoint net nog te capturen. Ik vraag regelmatig anti-air om de helicopters van mijn af te houden, anti-air support of infanterie in de buurt in altijd handig.

Repair depots zijn handig, meestal stelt een anti-air/repair-support zich bij een command point op. Gespreide anti-air-eenheden zijn voor de helicopters moeilijk om te slopen en de repair-eenheden zijn druk bezig met mijn tanks op te lappen, elke keer dat ik terugtrek. Voor helicopters is de positie van een repair station niet zo belangrijk, ze kunnen toch snel eender welke lokatie bereiken. Als er tanks/infanterie in de buurt komt, dan moet ik ook met mijn tanks terugkeren.

Infanterie kan in allerlei bossen ronddolen (om dat vijandelijke arty te spotten en meer zichtbereik genereren) en allerlei campplekjes zorgen ervoor dat de vijand moeilijk vooruit kan gaan.

Air heeft de vrijheid om over de map te vliegen, maar moet primair anti-air doen en secundair anti-ground doen. De taken kan je over 2 airspelers opdelen.

Voorbije nacht heb ik op een public server met een clan gespeeld, hun commander leidt de team goed en weet perfect wat iedereen moet doen. Ze gaven zelfs tips om beter te spelen (en de team naar de overwinning te leiden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa

jjwa

CZ3 tentmuis

Luuk_Luchtloper schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 14:38:
[...]

En ik dus gisteren aardig met mn transport-unit naar de infantry van mn teammaat, besluit ie niet in te stappen, maar het hele stuk te gaan wandelen... mafkees 8)7
Haha, flauw :P. Mja, daarom dat soort dingen altijd beetje bespreken eerst.
Btw, wat niet alle Air lui doorhebben: laat je transport helos stilhangen wanneer je infantry er in gaat! Als hij met infantry op jou helo heeft geklikt, en jij beweegt je helo daarna, denken die infantry squads "WTF? mwah, dan stap ik gewoon niet in...", dus als de helo elke 3 sec beweegt, schiet het niet op :P.
Ik denk ik deel het even, omdat ik behulpzame Air spelers ken die netjes de helos steeds meer richting mijn squads sturen :P.
leonpwner1 schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 14:36:
[...]

Wel zodra er iets is om ze tegen te beschermen :P.
Teh_Waggel schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 15:58:
[...]
Dan zou je alleen punten krijgen in een vijandelijk luchtruim
En dan zie je 'heldhaftige' Air spelers, die aan het begin van het potje hun helo's in een sneaky hoekje tussen de bomen hangen, en AFK gaan, terwijl ze puntjes binnenhalen :P.

[ Voor 28% gewijzigd door jjwa op 12-06-2007 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jjwa schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 17:11:
En dan zie je 'heldhaftige' Air spelers, die aan het begin van het potje hun helo's in een sneaky hoekje tussen de bomen hangen, en AFK gaan, terwijl ze puntjes binnenhalen :P.
Dat werkt heel goed, behalve als 6 van de 8 man dat doet en het hele team zwaar geownd wordt. :( En ik me maar afvragen waarom mijn heavy artillery iedere keer zo snel gemold werd. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook leuk is als 4 man in je navo team support spelen.....
En maar lullen tegen ze, staan er 8 heavy artillery te schieten terwijl iedereen aan alle kanten geflankt wordt..... vreselijk :) .

Maar als er teamwork is is het ook gigantisch belonend imo.

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2007 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20:56
Net nog een aantal mooie potjes gespeeld samen met [GOT]Rapture. Natuurlijk alles gewonnen :+ Wel mooi was dat er op een gegeven moment 3 nukes tegelijk werden gedropt op 1 plek :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teh_Waggel
Erg leuk :+ , maar natuurlijk niet erg efficient. Kon vanavond helaas niet spelen, morgen nog eens proberen. Ben met een beetje geluk vanaf 20 uur online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Nu online
Ik heb vandaag wat ingame }:O 'tjes gemaakt. Meer kan ik natuurlijk niet verklappen, want dat mag ook niet. Maar misschien kom je binnenkort op internet wel een }:O 'tje tegen van mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
Ik heb nog een key over. Was eigenlijk voor iemand anders maar die had geen tijd. De eerste die hier replied (en geen key heeft) krijgt em.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRpt3r55
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-09 17:09
jaaaaaaaaa >:)

Etuuuuuh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als er iemand nog een key over heeft...graag _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 07:51:
Als er iemand nog een key over heeft...graag _/-\o_
Hou nou maar weer op :P Jullie zijn 2 weken te laat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L3TUC3
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 22:44

L3TUC3

GoT vegetable?

Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 20:43:
Ook leuk is als 4 man in je navo team support spelen.....
En maar lullen tegen ze, staan er 8 heavy artillery te schieten terwijl iedereen aan alle kanten geflankt wordt..... vreselijk :) .

Maar als er teamwork is is het ook gigantisch belonend imo.
Haha ja. Daarnet ook zo'n potje met 3 support en twee air gasten. Zit ik dan met mn infanterie. Sjouw ze van hot naar her, maar ja, de vijandelijke artillerie weet me zo te vinden. En toen zag het andere team het licht, kwamen met enkel tanks en AA dwars door onze spawn rollen :) . Overal ontploffende helikopters artillerie en AA. Kan ik met een paar heavy infanterie niet veel tegen doen helaas.

Jullie kunnen L3TUC3 ook wel aan het lijstje toevoegen trouwens.

Empires Mod | RTS voor HL2 | How to ask questions the smart way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Ik wil ook meedoen, wie heeft er nog een key ;) O-)

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powrskin
  • Niet online
zow dat ging lekker bagger :P

[ Voor 76% gewijzigd door Powrskin op 13-06-2007 13:29 ]

Nukezone FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

misschien moet er zo'n kopje komen dat er geen keys beschikbaar zijn meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
Je hebt mail.

[ Voor 12% gewijzigd door Pred87 op 13-06-2007 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa

jjwa

CZ3 tentmuis

"Betakeys for everyone!" is de naam van een nieuwsberichtje op http://wichq.com/en/, als ik jullie was zou ik daar eens kijken :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
***Update***
Alle Keys sind weg, wir freuen uns über das rege Interesse und wünschen allen Spieler die glück hatten einen Key zu kriegen viel spaß damit!
Erg jammer, dan maar wachten tot de open beta :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa

jjwa

CZ3 tentmuis

B1gk1ller schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 19:01:
[...]

Erg jammer, dan maar wachten tot de open beta :*)
Ze hadden daar twee key-acties, bij de ene kreeg je keys wanneer je je als team zou aanmelden, bij de ander moest je een mailtje sturen... welke had jij gedaan?
Edit:
nvm, gewoon alles keys zijn weg...
Waar is de Delete Post knop? :P

[ Voor 10% gewijzigd door jjwa op 13-06-2007 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jjwa schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 18:23:
"Betakeys for everyone!" is de naam van een nieuwsberichtje op http://wichq.com/en/, als ik jullie was zou ik daar eens kijken :).
Thanks. Ik heb er net een sleutel kunnen scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg connection errors als ik wil connecten met de multiplayer servers (na het inloggen).
Hebben meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 13:59:
Ik krijg connection errors als ik wil connecten met de multiplayer servers (na het inloggen).
Hebben meer mensen hier last van?
Een half uurtje onderhoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 10:59:
[...]

Thanks. Ik heb er net een sleutel kunnen scoren.
Hmmm, waar dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van dezelfde site waar jij (ik lees het nu net) geen sleutel van kreeg....vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
Ik heb ze niet meer gemaild omdat ik het bericht dat de keys op zijn had gelezen.
Dus jij hebt gewoon nog een key gekregen door te mailen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teh_Waggel
Ik heb me ook laat aangemeld. Ik denk dat abonnees voorrang krijgen. Ben daar level 15 en kreeg m'n key meteen. Krijg je geen key dan wordt je op een wachtlijst gezet. Maar dat heeft nu geen zin meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:41
Thanks for signing up for the World in Conflict Closed Beta Test.

All keys are currently taken. If more slots are added to the closed beta, you will automatically receive a key via email.
Zal wel niets worden vrees ik... Jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

B1gk1ller schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 15:34:
Ik heb ze niet meer gemaild omdat ik het bericht dat de keys op zijn had gelezen.
Dus jij hebt gewoon nog een key gekregen door te mailen?
Ja..ik vond het opvallend simpel gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Nu online
Waarom zou je nog een key willen als de beta toch over een paar dagen afgelopen is? Zo bijzonder is de beta nou ook weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

Excellent potje, 4 nukes met TA van mijn team gesmeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

hihi, komt ook maar alleen omdat iedereen jouw alle punten gaf :P ik had de keus.. carpet of aan jouw de nuke :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

FikkieHo schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 17:30:
hihi, komt ook maar alleen omdat iedereen jouw alle punten gaf :P ik had de keus.. carpet of aan jouw de nuke :P
Met voldoende verkenningsmogelijkheden kunnen we de "heavy infestation" vinden en krachtig raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepperana
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-09-2024

Pepperana

Brabander in hart .....

Jammer, ik zocht ook nog een key.
Dan haalt het mailtje niks uit. :'(

I know what I know, I'll sing what I said, We come and we go, That's a thing that I keep In the back of my head

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rapture schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 17:28:
Excellent potje, 4 nukes met TA van mijn team gesmeten.
De daaropvolgende potjes heb ik anders wel gewonnen, en regelmatig beste armor en tweede overall. :9
Ik merk alleen wel dat je als armor heel erg afhankelijk bent van AA. Als die niet op orde is kun je helemaal niks.

BTW wordt het niet eens tijd voor een clanmatch? Als die beta binnenkort afgelopen is...

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2007 18:14 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.