[PC] World in Conflict

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 24.281 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 18:13:
[...]

Ik merk alleen wel dat je als armor heel erg afhankelijk bent van AA. Als die niet op orde is kun je helemaal niks.
Heerlijk vind ik dat.. Infanterie is afhankelijk van steun of dekking. Tanks en artillerie kunnen niet zonder AA. AA kan niet zonder grondsteun, zoals Air niet zonder AA-killers kan. Prachtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:13
Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 18:13:
[...]

BTW wordt het niet eens tijd voor een clanmatch? Als die beta binnenkort afgelopen is...
Ik heb al heel vaak geprobeerd iets te regelen, maar er is nooit iemand online die een match kan accepteren (volgens het spel ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-09 16:15

jjwa

CZ3 tentmuis

Wat een idioten zitten er in dit spel zeg :P. Assault game mode, die russische haven map, maar niemand die ook maar probeert de punten te verdedigen, of te pakken... Heb ik zo'n beetje in mijn eentje moeten doen, terwijl de rest lekker zat rond te kutten, beetje score bouwen, opsparen voor meerdere nukes ipv bijv een simpele light tank op een punt te droppen om te verdedigen, etc etc. Gebeurt regelmatig in pub games, dat mensen denken dat alle game modussen gewoon 'Deathmatch' zijn: beetje lekker score-punten graaien door puur te richten op een beetje vijand af maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:39

rapture

Zelfs daar netwerken?

Vandaar ben ik voorstander voor een commandstructuur, als de teamwork faalt. In een teamwork situatie start een map, iemand roept dat hij armor gaat en die lokatie wilt capturen. Iemand anders is bereid om AA support te doen en de tanks te volgen. Je hoort nog een andere armor werken (hoofddoel van armor is dwars door vuur te rushen en command points te capturen en vaster te houden (een tank blaas je niet zomaar omver). Ergens van achteren zit een alleenstaande arty support te geven, infanterie gaat de bossen of huizen in om bepaalde stukken te "infesten" zodat de vijand moeilijk voorbij kan. Luchtmobiele infanterie is nodig voor eilandjes te capturen. Dan hebben we nog een air die anti-air of anti-ground (tegen anti-tank-infanterie) gaat. Uiteindelijk eindigen we bij jjwa's advies om niet meer dan 2 dezelfde roles in je team te hebben. Vanaf dat iemand zijn werk niet doet, dan zullen de commanders moeten ingrijpen door een cruciale rol (meestal een groot tekort aan armor dat werkt). Maar dan verliezen we alle vormen van ondersteuning en de spawn wordt verziekt. Een commander kan wel kiezen om de spawn te ondersteunen om bv jjwa's arty in die map met een autosnelweg te verlossen van tanks. Maar dan zal de front-line volledig verloren zijn.

Als backup-systeem zou men een commandstructuur moeten invoeren. Hoogste spelerrank van een team wordt commander, tenzij als 2/3 meerderheid iemand anders als commander voorstelt. De commander kan dan aan spelers orders geven en deze spelers krijgen voornamelijk punten door de orders uit te voeren. Beginners zouden vernamelijk orders moeten uitvoeren, ontgroende spelers hebben de vrijheid om gewone teamwork te doen omdat ze waarschijnlijk wel weten wat ze moeten doen. Ontgroeningsgrens zou ik leggen tussen de lagere rangen (sergeants, privates,...) en de officieren (luitenanten,...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leonpwner1 schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 18:22:
[...]

Ik heb al heel vaak geprobeerd iets te regelen, maar er is nooit iemand online die een match kan accepteren (volgens het spel ).
Hoe bedoel je dat? Kunnen wij zelf niet spelen of wat? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa

jjwa

CZ3 tentmuis

Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 20:48:
[...]

Hoe bedoel je dat? Kunnen wij zelf niet spelen of wat? :?
Clan-match heeft hij het over. Daarbij daagt de leader of een officer van de ene clan, via het in-game systeem daarvoor, een andere clan uit. In de andere clan moet die challenge aangenomen worden door een op dat moment online zijnde leader of officer.
Wat betreft een GoT vs Betas match, wat in dit topic een keer genoemd is... Ik heb laatste dagen echt super weinig Betas online gezien opeens, terwijl er eerder aardig wat online kwamen 's avonds. Ook al was het pas na 3AM op zijn drukst (~10 man), vanwege amerikaanse leden :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Ik lig op 1 of ander manier tijdelijk uit de server? Eventjes zien waaraan het ligt. Waarschijnlijk een lange lagstoot ofzoiets. Mijn tankrushes waren machtig op die russische haven map.

[ Voor 38% gewijzigd door rapture op 14-06-2007 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm jij ook al, ik had zelfs een CTD die niet meer wegging. Pas na een herinstallatie waarbij ik de map in Mijn Documenten weghaalde deed de boel het weer. :( Die tankrushes gingen goed idd, voip werkte ook lekker. :)

Over een clanmatch, ik denk dat er gewoon een keer een datum geprikt moet worden en dan hier op GoT kijken wie er kunnen en als dat er meer dan 8 zijn kijken wie er dan spelen, ingame lukt je dat nooit omdat er nooit genoeg mensen tegelijk online zijn.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2007 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa

jjwa

CZ3 tentmuis

Clan matches kunnen trouwens ook gewoon 4v4 of 5v5 zijn ofzo hoor :). 4 a 6 spelers per kant lijkt mij persoonlijk het leukst, nauwere samenwerking nodig dan 8v8 namelijk.

[ Voor 42% gewijzigd door jjwa op 15-06-2007 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19-08 11:53

Luuk_Luchtloper

Moge de kracht met je zijn...

Nou jongen, volgens m'n mail hebben we iig een goed excuus om zondagavond met z'n allen online te meeten en te gaan knallen:

CRITICAL STRESS TEST

We would also like to ask you all to help us with a very important
stress test, this Sunday, June 17, at 12.00 PST / 21.00 CET. Simply
log on, play some games or chat with people in the lobby. This is a
very important test for us so if you want to really help us out, then
this is your chance to pitch in!

www.elskamp.org * Mijn Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Luuk_Luchtloper schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 14:55:
Nou jongen, volgens m'n mail hebben we iig een goed excuus om zondagavond met z'n allen online te meeten en te gaan knallen:

CRITICAL STRESS TEST

We would also like to ask you all to help us with a very important
stress test, this Sunday, June 17, at 12.00 PST / 21.00 CET. Simply
log on, play some games or chat with people in the lobby. This is a
very important test for us so if you want to really help us out, then
this is your chance to pitch in!
Dat is dan ook meteen een van de laatste mogelijkheden, in dezelfde mail staat namelijk dat de closed beta dinsdag afgelopen is. :( Gelukkig komt er wel weer een open beta, toch? :?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2007 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Verwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 16:13:
[...]

Dat is dan ook meteen een van de laatste mogelijkheden, in dezelfde mail staat namelijk dat de closed beta dinsdag afgelopen is. :( Gelukkig komt er wel weer een open beta, toch? :?
Yup. Juli (wanneer de zomervakantie begint 8))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leonpwner1 schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 16:16:
[...]

Yup. Juli (wanneer de zomervakantie begint 8))
Die begint voor mij pas half juli maar goed, tegen die tijd is de grootste drukte wel voorbij, tijd zat om WiC te spelen. :9 Goed nieuws dus. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powrskin
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
WiC loopt bij mij nog welles vast als ik Alt-tab zeer matig, want dat wil wel regelmatig doen :P
ook gaat van windows naar ingame wel een beetje sloom.

Verder nog helikopter taktieken? Ik vind ze wel cool, ben er alleen heel slecht in. Bv hoe doe je al die sidewinders zo snel op verschillende targets? Welke zijn het best om mee te beginnen?

Nukezone FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa

jjwa

CZ3 tentmuis

Powrskin schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 17:57:
WiC loopt bij mij nog welles vast als ik Alt-tab zeer matig, want dat wil wel regelmatig doen :P
ook gaat van windows naar ingame wel een beetje sloom.
Het is mij ook opgevallen dat wanneer je in een game zit alt-tab traag werkt. Alleen het werkt wel altijd! Duurt gewoon een tijdje. Probeer volgende gewoon een tijdje geduld te hebben, en volledig niks anders aan te klikken tijdens het alt-tabben, dan moet hij het gewoon doen. Loopt hij dan nog vast, is het misschien te fixen door je swapfile groot genoeg te maken?
Powrskin schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 17:57:
Verder nog helikopter taktieken? Ik vind ze wel cool, ben er alleen heel slecht in. Bv hoe doe je al die sidewinders zo snel op verschillende targets? Welke zijn het best om mee te beginnen?
Bij helicopters moet je er op letten dat je ze niet alleen als volledige groep een hotkey geeft, maar ook per helicopter-type. Bijvoorbeeld: op 1: mediums, 2: heavy, 3: beide. Wanneer je namelijk een ability doet met een gemengde groep, wilt hij vaak nog wel eens je units de-selecteren...

De hotkeys zijn trouwens ook erg handig: E is voor elke units de aanvallende ability (bovenste), en R voor de defensive (flare of smoke, onderste). Snel een boel missiles achter elkaar schieten, doe je door E te drukken, vijand aan klikken, E drukken, vijand aanklikken, E drukken, vijand aanklikken, etc.

Wat handig is is om als je nog op een afstandje van de vijandige helos bent, alvast te kiezen op welke je je missiles gaat schieten, en daar alvast opdracht voor geven, zodat hij zijn units snel kwijt is en zich wat overvallen voelt en snel moet reageren, en jij hebt tijd om op andere dingen te focussen dan het afschieten van de missiles. Let wel op, als je alles tegelijkertijd afvuurt, kan hij met een enkele goed-getimede flare al die missiles van jou nutteloos maken. Let er ook op dat je zorgt dat je helicopters niet alleen schade doet, maar volledig afmaakt. 6 half-dode helicopters doen namelijk gewoon jou evenveel schade aan als 6 volledige gezonde helicopters. Maar met dezelfde hoeveelheid missiles/etc, kan je ipv 6 half, ook 3 volledig afmaken, waardoor jij nog maar 3 vijandelijke helicopters tegenover je hebt.

Ook de Hit&Run taktiek is hier erg nuttig, vooral vanwege het 'herladen' van je missile en flare abilities. Spot je een vijand, mik dan al je missiles, op zo'n manier dat er zoveel mogelijk van zijn choppers neergaan, en ga er weer vandoor. Moet goed kunnen, want je missiles kunnen raken van een goed grote afstand. Komt hij je achterna, vlieg dan naar AA vehicles of medium helos van een teamgenoot toe. Zodra je missiles herladen zijn, herhaal je het truukje.

Vergeet ook niet de TA abilities. Zijn er te veel medium helos (meerdere vijandige air spelers), or vervelende AA voertuigen? Besteed er wat TA aan. Zit je bijvoorbeeld bij de vijandige spawn, dan kan het besteden van 6 TA aan een Tank Buster op zijn AA betekenen dat jij daarna lekker drie spelers aan artillery en gespawnde tanks mag afslopen, veilig, en dat is het zeker waard!

Een ander voordeel aan helicopters is natuurlijk de mobilities. Dat is niet alleen om snel van A naar B te gaan, maar vooral handig om via C van A naar B te gaan: flanken dus! Ik vlieg zelden over de drukkere gebieden heen waar het druk is met vanalles (AA vehicles, verstopte Infantry, etc), maar langs de randen, om vervolgens dingen te slopen waarvan ze dachten dat ze veilig achter AA zaten, maar die heb jij zojuist ontweken :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo ben ik constant bezig mijn arti + AA te verplaatsen in matches met wat "ervaren" spelers :P
Zodra je met je Arti begint te knallen spotten ze je vrij snel en doen ze niet zo moeilijk over het inzetten van een tankbuster (damn wat vet!)
Ik vuur meestal 2x en verplaats dan naar een ander stuk, vuur 1x en verplaats weer, scheelt toch al gauw een keer of 3 a 4 kapot geschoten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxT
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-04 20:57
Verwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 18:19:
Zo ben ik constant bezig mijn arti + AA te verplaatsen in matches met wat "ervaren" spelers :P
Zodra je met je Arti begint te knallen spotten ze je vrij snel en doen ze niet zo moeilijk over het inzetten van een tankbuster (damn wat vet!)
Ik vuur meestal 2x en verplaats dan naar een ander stuk, vuur 1x en verplaats weer, scheelt toch al gauw een keer of 3 a 4 kapot geschoten worden.
Heel ver weg gaan staan wil ook nog wel eens helpen ;)

Audi S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MexxT schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 18:55:
[...]

Heel ver weg gaan staan wil ook nog wel eens helpen ;)
ghehehehe, met de ervaren potjes heeft ook dat geen zin, ff snel met je verkenningscoptertje rondvliegen en je ziet de arti ook wel. BOOOOM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 20:13

FikkieHo

Wokmaster

of je rijdt met 7 aa mediums een bochtje om en maakt alle aa + arty af.. :D want met heli's durven ze niet te komen en tanks zijn te traag.. En poppen rag je af :D

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FikkieHo schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 20:23:
of je rijdt met 7 aa mediums een bochtje om en maakt alle aa + arty af.. :D want met heli's durven ze niet te komen en tanks zijn te traag.. En poppen rag je af :D
gisteravond ff een ronde dat gedaan, alleen maar met AA rondcrossen. Lachen!
Wat een punten verdient ook, omrijden en dan Arti afraggen met 4 AA en de andere gebruiken tegen Helo's

>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa

jjwa

CZ3 tentmuis

Een van de vermakelijkste dingen in dit spel is het overrijden van infantry met voertuigen :D. Laatste tijd heb ik regelmatig wanneer ik infantry speelde met 2 helo's 2 anti-tank squads bij de vijandige arty gedropt, gisteren had ik de eerste tegenstander die dacht "fuck you!", en reed me plat :P. De rest probeerde alleen maar weg te rijden, maar ze zijn natuurlijk nooit snel genoeg :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaatkiller
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-07 10:08
ik heb helaas niet zoveel meer gespeeld, voornamelijk omdat het repetetive me ging irriteren. Vanavond heb ik wel ff zin in wat potjes te spelen. Dus ik ben van de partij... met VOIP :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

hmmm, ook een tijdje niet meer gedaan. Beetje zelfde idee als Blaat, gaat op een gegeven moment wat vervelen. Maar ik ben denk ik vanavond wel online te vinden, heb wel weer zin in een potje knallen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powrskin
  • Niet online
Thanx jjwa, had gister ook alweer in dit topic gekeken, maar blijkbaar over jou reactie heen gelezen.
Zal als ik het spel (vanavond denk ik) weer speel eens een tijdje besteden aan Heli-training.

Nukezone FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteravond wel een aantal lekkere potjes gespeeld, een paar keer zelfs dik geownd. :D
Viel me trouwens wel tegen dat er om 21:00 maar 1 andere GoTter was. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

:( beta is closed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa

jjwa

CZ3 tentmuis

11 juli open beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

maar kan je dan gewoon weer je nu geinstalleerde beta gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Verwijderd schreef op maandag 18 juni 2007 @ 13:13:
Gisteravond wel een aantal lekkere potjes gespeeld, een paar keer zelfs dik geownd. :D
Viel me trouwens wel tegen dat er om 21:00 maar 1 andere GoTter was. :X
Indeed, ik was toen eventjes gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powrskin
  • Niet online
dat wordt ownen bij de open Beta, athans in het begin dan :P

Nukezone FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaatkiller
ahh das jammer dat ie nu dicht is, heb net me samsung 940 binnen. Blijven de clans ook gewoon staan met de open beta?

@rapture en wezz6400 , ik was er ook maar dat was later op de avond. wezz6400 heb ik toen nog mee gespeeld, was op um aan het schelden dat ie die nuke gewoon moest gooien en niet waar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ahh was jij dat. Mja ik zat toen te spelen en ik zag ineens dat ik al dik in de 80 TA had, hmm toch maar ff kijken waar ik die nuke ging gooien, Heb 'm toen wel precies in hun spawnpoint gedonderd. Nadat ik 'm gegooid had, had ik nog 50 TA over. :9

Ik denk dat alles gewist wordt qua user accounts, clans etc. Maar ik kan me vergissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Denk het niet aangezien je je profiel kon houden als pre-order klant. Maar mss is dat ook wel de enige manier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou die Closed Beta leek wel een Open Beta, hebben jullie de leaderboards gezien? Stonden volgens mij minimaal 100.000 mensen op.

Ik vond het spel nog niet echt leuk overkomen, veel te veel 1 dingetje doen en that's it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

World in Conflict Open Beta Registratie
Je kunt je nu al registreren voor de World in Conflict Open Beta die op 11 juli begint!

Link: http://game-on.intel.com/eng/geekout/wic/default.aspx

Je kunt de client zelfs al downloaden. :) Vanaf maandag 9 juli kun je de client downloaden. ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2007 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Kijk dat is nou een gouden tippie! Ik ben geregistreerd, en heb al een key ontvangen ook! Bedankt man!!!

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Verwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 14:14:
World in Conflict Open Beta Registratie
Je kunt je nu al registreren voor de World in Conflict Open Beta die op 11 juli begint!

Link: http://game-on.intel.com/eng/geekout/wic/default.aspx

Je kunt de client zelfs al downloaden. :)
Kunnen we niet eens met onze huidige nick door?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens de instructies moet je een massgate account aanmaken, maar ik heb geen idee of de oude massgate accounts nog bestaan. Het beta forum ligt nu plat voor onderhoud. We zullen het vanzelf zien denk ik zo. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Iig dank voor de tip, heb alvast een key en we zullen idd wel zien wat er met onze nick en profile gebeurt is...

Hmmm, anders moeten we weer iedereen gaan toevoegen enzo, hoop eigenlijk dat ze wel zo aardig zijn geweest om voor de closed beta mensen hun profile te behouden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

De client is trouwens toch nog niet te downloaden op die site hoor die ik in de mail krijg waar de beta key ook bij zit! Ze hebben trouwens maar 1 miljoen beta keys weg te geven, wees er dus snel bij :+

[ Voor 4% gewijzigd door Donnie op 03-07-2007 15:38 ]

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Donnie schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 15:37:
De client is trouwens toch nog niet te downloaden op die site hoor die ik in de mail krijg waar de beta key ook bij zit! Ze hebben trouwens maar 1 miljoen beta keys weg te geven, wees er dus snel bij :+
Goh, dus bijna net zoveel als bij de "closed" beta :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helghast.
  • Laatst online: 07-03 11:49
Zoals te zien is DX 10 nu wel aanwezig. :D
[The World in Conflict July BETA Test Event will showcase:
-Two multiplayer maps: "HomeTown" and "Farmland"
-One multiplayer map EXCLUSIVE to pre-order customers: "Riviera"
-Multiplayer matches hosting from 1v1 to 8v8 games
-Tutorial mission

New Features in the World in Conflict July BETA Test Event since the June Closed Beta Event Include:

-Clan Matches are now enabled
-Clan Ladder/Ranking are now enabled
-Replays are now enabled
-Player-uploaded graphics on vehicles now enabled
-Performance enhancements have been made
-Multitude of tweaks and polish
-Major updates have been done to voice and sound files
-DX10 features are now enabled

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

-Player-uploaded graphics on vehicles now enabled

dat wordt allemaal carnaval wagens maken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morgen begint de open beta eindelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Verwijderd schreef op zondag 08 juli 2007 @ 15:41:
Morgen begint de open beta eindelijk :P
Nee, morgen kun je de client downloaden. 11 Juli begint de open beta pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leonpwner1 schreef op zondag 08 juli 2007 @ 15:43:
[...]

Nee, morgen kun je de client downloaden. 11 Juli begint de open beta pas.
ah ok, my fault :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helghast.
Om 1 uur meteen aan zetten. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

http://beta.massgate.net/ is dus mooi niet te bereiken :( Ik kan dus geen nick aanmaken, straks nog maar een xtje proberen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Donnie schreef op maandag 09 juli 2007 @ 11:24:
http://beta.massgate.net/ is dus mooi niet te bereiken :( Ik kan dus geen nick aanmaken, straks nog maar een xtje proberen ;)
Die nick moet je ook niet daar aanmaken, maar ingame :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

OOOHHH gelukkig :) Dan gaat het wel lukken, ik d8 trouwens dat de beta vandaag zou beginnen, waarom is dit opeens verschoven???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Donnie schreef op maandag 09 juli 2007 @ 11:57:
OOOHHH gelukkig :) Dan gaat het wel lukken, ik d8 trouwens dat de beta vandaag zou beginnen, waarom is dit opeens verschoven???
Het is niet verschoven, het was al zo gepland ;) Eerst was het 'half Juli', toen is er een officiële announcement gekomen dat het 11 Juli zou zijn, en dat de client op 9 Juli te downloaden zou zijn. Dus de beta begint gewoon woensdag, volgens planning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helghast.
De torrent is nog steeds niet te downloaden. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

Nu wel, alleen kan ik de torrent niet openeen met azureus :D

EDIT: ze hebben de fout ontdekt, ze maken een nieuwe torrent :D

[ Voor 35% gewijzigd door FikkieHo op 09-07-2007 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helghast.
De site die ik in de E-Mail heb gekregen heeft nog niks gedaan. :'(
En een nieuwe torrent maken kost minder als 1 minuut en distributeren over de upload servers 10 a 30 min dus hij hoort al weer up te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaatkiller
hey mensen , ik heb me ook weer ff ingeschreven voor de open beta. Ben benieuwd hoe het eruit ziet op me samsung 940BW. De closed beta was net gestopt toen ik um had :( ! Gaan we meteen weer een GoT-Clan oprichten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Blaatkiller schreef op maandag 09 juli 2007 @ 13:57:
hey mensen , ik heb me ook weer ff ingeschreven voor de open beta. Ben benieuwd hoe het eruit ziet op me samsung 940BW. De closed beta was net gestopt toen ik um had :( ! Gaan we meteen weer een GoT-Clan oprichten?
Sure :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

en het is verplaatst naar 10 juli :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasteRoDisastr
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
Idd maar ze hebben alleen nog niet de 'maandag' in dinsdag veranderd.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Morgen dus binnenhalen en fraggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helghast.
Nou dat word dus om 00.00 checken op GMT 00 01 en 02.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasteRoDisastr
  • Niet online
Nog steeds geen torrent :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De datum is inmiddels al weer verschoven naar morgen, woensdag 11 juli dus (deze keer hebben ze de dag ook aangepast ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasteRoDisastr
  • Niet online
De terging... }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helghast.
Ik blijf dit keer niet tot 1 uur op want die zal toch wel laat in de middag komen. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasteRoDisastr
  • Niet online
Tsjah ik heb daar toch weinig aan want slapen kan ik toch niet met dat blazende ding naast me. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die stofzuiger bedoel je ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helghast. schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 14:29:
Ik blijf dit keer niet tot 1 uur op want die zal toch wel laat in de middag komen. :'(
Waarom zou je in vredesnaam opblijven om een beta te downloaden die je toch niet kunt spelen (gisteren)? 8)7

Oh en er staat nergens een tijdszone bij, dat de tekst er ook in het Duits staat maakt het waarschijnlijk dat het gewoon CEST is, maar je weet het niet. Als het een Amerikaanse tijdszone is kun je sowiezo nog wel wat uurjes wachten na twaalven, ervanuitgaande dat ze dat ding om middernacht online zetten en niet gewoon ergens op de dag zelf.

Gewoon rustig afwachten, die beta komt vanzelf wel en als dat gebeurt dan kun je 'm rustig download en en daarna een paar weken lol hebben. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Verwijderd schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 14:56:
[...]

Waarom zou je in vredesnaam opblijven om een beta te downloaden die je toch niet kunt spelen (gisteren)? 8)7
De tweakersmentaliteit van tegenwoordig }:O }:O B-) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helghast.
idd 8)7

Ik zit al vannaf zondag middag op vrijwel elk wakker moment die site om de 30 min te refreshen.

En ik ga vannacht niet pitte tot ik hem heb!!! :9~

Hier om de mensen met een DX10 kaart en vista ff lekker warm te laten lopen.
http://download.v5g.de/co...nzm_WIC_WALKTHRU_DX10.mov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

Waarom nu zo'n haast, het maakt echt niet uit of je 4 potjes meer hebt gespeeld dan de rest hoor.. En als je niet aan de closed beta hebt meegedaan ben je zowiezo niet de betere als je vanaf het begin meedoet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasteRoDisastr
  • Niet online
Helghast. schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 21:52:
Verrrrrrry nice! Nou alleen nog eventjes een dx10 kaart aanschaffen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Helghast. schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 21:52:

Post dan ook gelijk de .wmv :P

http://download.nvidia.co...nzm_WIC_WALKTHRU_DX10.wmv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helghast.
Broken link.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:37

Vos

AFCA

Heb de beta gespeeld op me oude p4 met 9800 pro...draaide net aan in laagste resolutie. Net toen ik me nieuwe pc kreeg was beta gesloten :(. Kan niet wachten om het weer te proberen op full reso :9. Dat dual screen is ook mooi, komt me andere monitor toch nog van pas.

[ Voor 15% gewijzigd door Vos op 10-07-2007 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Kan ik ook niet helpen, zo staat het op nzone.com :P

Edit: torrent staat er nog niet :( en ik maar wachten.. :P

[ Voor 14% gewijzigd door Avalaxy op 11-07-2007 01:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helghast.
Vos schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 23:31:
Heb de beta gespeeld op me oude p4 met 9800 pro...draaide net aan in laagste resolutie. Net toen ik me nieuwe pc kreeg was beta gesloten :(. Kan niet wachten om het weer te proberen op full reso :9. Dat dual screen is ook mooi, komt me andere monitor toch nog van pas.
Als je goed luisterd naar de uitleg over dualscreen dan hoor je dat het (vreemd genoeg) een DX10 feature is, dus ik hoop voor je dat je nieuwe pc een DX10 kaart bevat met Vista op je hardeschijf.

Verder zijn die rook effecten (met die heli's) zo ongelofelijk mooi, in alle Crysis trailers die ik heb gezien (en dat zijn er veel) heb ik nog niks gezien wat dat kan evenaren aan het toevoegen van realisme en grafix in 1 effect. Echt geniaal van de heren en dames van Massive entertainment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa

jjwa

CZ3 tentmuis

WiC was al mooi, maar DX10 begint op deze manier toch erg interessant te worden :). Trouwens jammer dat Dual Screen ook een DX10 feature is, lijkt me nergens voor nodig om dat niet toe te staan op DX9 kaarten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Inderdaad wel leuk die DX10 features, maar die cloud-shadows vind ik dan weer nep. En dat dual-screen support voor DX10-only is dat is een stomme marketing-BS.

En 3 uur nog nergens een beta te bekennen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasteRoDisastr
  • Niet online
Zou me niks verbazen of ze gaan het weer een dagje verschuiven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:52
http://www.ausgamers.com/news/html/2538895. Snel is die niet (100-150 KB/sec) maar werkt wel :)

[ Voor 36% gewijzigd door Jorick op 11-07-2007 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasteRoDisastr
  • Niet online
404 Not Found 8)7

Volgens mij werkt hij toch niet zo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klik op de link op deze pagina:

http://games.internode.on.net/filelist.php?filedetails=9871

Bij mij download hij nu het volle bestand van 1.7 GB tegn 150kb/sec.., niet snel maar we komen er wel.
Ze gebruiken dus geen torrent vanaf deze site.

Edit! : torrent via http://www.ngz-server.de/media/wic_openMPbeta.exe.torrent werkt ook nu :)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2007 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De torrent werkt hier redelijk, 270 KB/s maar ik zie geen peers die het bestand 100% hebben. :/

Edit: het percentage van degene met het meeste blijft stijgen en ondertussen download ik met 950 KB/s. En de rest ondertussen lekker profiteren van mijn 10 mbit upload. ;)

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2007 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasteRoDisastr
  • Niet online
De officiële torrent werkt nu ook eindelijk, kreeg zonet nog even een hele pagina vol met code :P

Die van de eigen site bedoel ik, is namelijk dezelfde. :)

[ Voor 26% gewijzigd door MasteRoDisastr op 11-07-2007 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa

jjwa

CZ3 tentmuis

Officiele torrent werkte hier prima, met erg hoge snelheden (down, maar dan natuurlijk ook up).
De massgate site is nog steeds down, beetje slecht :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

Volgens mij word je helemaal gek met die dualscreen, links rechts links rechts :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Volgens mij is dat heerlijk, eindelijk een command center. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
rapture schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 13:56:
Volgens mij is dat heerlijk, eindelijk een command center. 8)
Ik denk dat het me zou irriteren en af zou leiden van het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:58
Die torrent is bij mij niet vooruit te branden. Is er niet ergens een http-linkje waar ik hem gewoon met 2 MB/s kan downloaden :P ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

leonpwner1 schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 14:12:
Ik denk dat het me zou irriteren en af zou leiden van het spel.
Het is te zien of je als first-person-shooter manier of als "commander-manier" speelt. Met dual screen zou je niet meer op een knopje moeten rammen en het slagveld verdwijnt. Ik speel eerder als "commander" in firstpersonshooters en zou daar eigenlijk ook zo'n dual screen willen.
MarcoC schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 14:15:
Die torrent is bij mij niet vooruit te branden. Is er niet ergens een http-linkje waar ik hem gewoon met 2 MB/s kan downloaden :P ?
Je bent fileplanet niet gewend? Dat haalt nog eens geen 100KB/s, wees bij dat de torrent tegen 300KB/s gemiddeld gaat.

Het is binnen. 8)

[ Voor 29% gewijzigd door rapture op 11-07-2007 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

300 kb/s?

I wish...haal gemiddeld 10 kb/s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Verwijderd schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 15:00:
300 kb/s?

I wish...haal gemiddeld 10 kb/s
Ligt niet aan de torrent.. Heb je wel genoeg connecties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

leonpwner1 schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 15:02:
Ligt niet aan de torrent.. Heb je wel genoeg connecties?
Portforwarding, uploads, connecties,... goed instellen en ik haal zelfs met een Belgische Internetverbinding goede snelheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Ok jongens, ik heb het spel, ik heb een account, ik zit erin.

Ik heb een clan opgericht voor GoT net zoals we dat hadden ten tijde van de Closed Beta.

Als je de GoT clan wilt joinen, pm me ingame: leonpwner1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:58
Ik kom niet op een hogere downloadsnelheid dan mijn maximale uploadsnelheid. :(
rapture schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 14:57:
[...]
Het is te zien of je als first-person-shooter manier of als "commander-manier" speelt. Met dual screen zou je niet meer op een knopje moeten rammen en het slagveld verdwijnt. Ik speel eerder als "commander" in firstpersonshooters en zou daar eigenlijk ook zo'n dual screen willen.

[...]
Je bent fileplanet niet gewend? Dat haalt nog eens geen 100KB/s, wees bij dat de torrent tegen 300KB/s gemiddeld gaat.

Het is binnen. 8)
Laatste keer dat ik met Fileplanet downloadde was mijn maximale downloadsnelheid 50kB/s, nu heb ik 40x zoveel :+ .

[ Voor 80% gewijzigd door MarcoC op 11-07-2007 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArtPhil-Flower
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 31-08-2022
Jammer dat die dualscreen alleen Dx10 is, heb een beamer aan mijn vga poort hangen >:)

God morks in wysterious ways.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik krijg de hele tijd geen verbinding met de server ,hij gooit me de hele tijd eruit??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gewoon met internet download manager, en dan downloaden bij:

met 7 verbindingen ruim 500 KB/s

ik zal hem straks ff op usenet zetten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Kort potje gedaan en serieus wat helicopters uit de lucht geknald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa

jjwa

CZ3 tentmuis

Een paar download linkjes die in een mail stonden die ik kreeg ("As an invitee to the World In Conflict closed Beta test, you are automatically invited to our July Beta Event!").

ftp://download1.wic.ngz-server.de/wic/wic_openMPbeta.exe
ftp://download2.wic.ngz-server.de/wic/wic_openMPbeta.exe
ftp://download3.wic.ngz-server.de/wic/wic_openMPbeta.exe (deze link geeft op het moment snelheden van 600kB/s)
rapture schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 17:30:
Kort potje gedaan en serieus wat helicopters uit de lucht geknald.
Dat is altijd heerlijk typisch, in publieke games met een boel willekeurige mensen, waar een aardig deel van niet zo goed is, zie je altijd veeeeel helicopters.

Oh, en uiteraard ben ik weer in WiC te vinden onder de naam jjwa.

[ Voor 14% gewijzigd door jjwa op 11-07-2007 17:35 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.