Vliegtuigjes bouwer - i.o.
De game werkt al goed. Hij is een paar weken geleden al gold gegaan en wordt nu dus alleen op schijfjes geperst. Geen bugfixes meer dus.Verwijderd schreef op zondag 16 september 2007 @ 01:10:
[...]
Wat heb je nou liever, een goed werkende game een weekje later of zeiken over net die ene irritante bug maar wel de game een weekje eerder. Vieze ongeduldige fanboyerts...
Overigens werkte de laatste beta en de demo ook al heel goed, geen ene bug gevonden
TheZeroorez schreef op zondag 16 september 2007 @ 08:20:
[...]
Inderdaad, anders krijg je dingen als bij MoH:A, en dat vindt leonpwner ook al niet leuk...
Nja, maar WiC is echt een kwaliteits game, dat heb ik zelf al gezien met de closed en open beta's en met de demo. Kom maar op, zo lang er maar een paar schijfjes in Nederland te krijgen zijn

CPU T7300 2Gb RAM, 8600GS
Allebei geprobeerd, had hetzelfde resultaat. Ach ja 8600 is dus niet goed genoeg voor deze game. Dan maar wachten om te zien hoe hij op de 360 wordGetah schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 10:45:
Speelde je op DX10 of DX9 mode? Kan me voorstellen dat dat eerste nogal wat performance vreet, en dat je dat met een mainstream videokaartje niet echt lekker kan draaien.
[ Voor 4% gewijzigd door _Eend_ op 18-09-2007 21:48 ]
Meen je dat serieus? Ik dacht dat er zowel een USA als Soviet campaign in zatVerwijderd schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 21:51:
Zouden er Russen zijn die dit kopen? Aangezien je single player enkel de VS kan spelen...
Vast wel, maar waarschijnlijk inderdaad minder dan dat er CoD2 kochten ofzo. Een WO2 spel waar je als Duitser speelt en NL'ers neer knalt zou ik ook spelen, iets soortgelijks van 20 jaartjes geleden ook. Het is een spel, het was werkelijkheid, en het is gewoon gaaf knallenVerwijderd schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 21:51:
Zouden er Russen zijn die dit kopen? Aangezien je single player enkel de VS kan spelen...
Vrijdag? Ik dacht 25 september wat volgende week dinsdag is. Dezelfde dag als Halo3 release en de crytsis demojjwa schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 18:04:
Vandaag in de USA, vrijdag de rest van de wereld.
Ik zag zojuist dat hij in cyberworld ook al gereleased is
Is er al een GoT clan?
betaal je ook mn vliegticket en uurtarief? dan doe ik het zo voor je!_Eend_ schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 21:48:
Als er iemand toevallig in de VS is en vandaag/morgen teruggaat, stuur me ff een DM/mail. Je mag er 1 voor mij meenemen. Ik betaal de game + een kratje hertog jan
Met graphics op medium ziet het er nog steeds vet uit
Illegaal hoordbzfan schreef op woensdag 19 september 2007 @ 18:59:
Vandaag paar uur gespeelt
Met graphics op medium ziet het er nog steeds vet uit
Tis echt vet!
kan niet wachten om met jullie te spelen!
Ik weet het
Zodra ik geld heb koop ik hem, dat beloof ik!kan niet wachten om met jullie te spelen!
Ik moet eerst wat overclock spullen en dingen kopen om m'n IHS er af te halen voor profielwerkstuk over overclocken... En dan sparen voor WiC
Gelukkig vakantie; morgen los
Vakantie?
Als je wilt kan ik wel wat vertellen over de storyline van de eerste 4 missies (uiteraard met spoilers)
De cutscenes zijn trouwens Γ©cht vreselijk vet, enorm goed opgezet. De performance is imho ook heel erg goed te noemen, en in al die uren die ik al heb gespeeld heb ik nog 0 bugs gevonden. Alleen maar respetc voor deze game
[ Voor 24% gewijzigd door Avalaxy op 19-09-2007 20:53 ]
Nee, dan kan ik het zelf ook welNickbn schreef op woensdag 19 september 2007 @ 18:49:
[...]
betaal je ook mn vliegticket en uurtarief? dan doe ik het zo voor je!
Ben werkend mens (normaliter dan)
Wat ik tot nu toe wat jammer vindt is dat sommige cutscenes te ver inzoomen. Zo goed is de engine nou ook weer niet, textures zien er nog steeds te wazig uit voor close ups. Voice acting is wel geweldig.
Nu nog als ik meer tijd heb zorgen dat ik missie kan slagen zonder te crashen
Graphics zijn iig niet beter geworden, maar dat is vrij logisch want na de Open Beta veranderen ze niets meer. Performance is ook niet echt beter geworden, maar er zijn wel nieuwe nVidia (en misschien ook ATi)-drivers die een betere performance geven. Deze heb ik zelf nog niet geprobeerd, ik gebruik nog oude drivers, maar het draait heel lekkerTrenchdog schreef op woensdag 19 september 2007 @ 20:56:
[...]
Is de performance ten opzichte van de demo nog verbeterd, of de kwaliteit van de graphics?
Textures op medium zetten. Dingen die weinig VRAM slurpen kun je dan weer op High zettenDantar schreef op woensdag 19 september 2007 @ 21:02:
Damn ik denk lekker alles voluit zetten op 1680x1050, zit ik halverwege de eerste missie, krijg ik een melding dat er niet genoeg geheugen meer over is en crasht de game. Vergt wel veel.. heb een E6600 met X1950. Niet meer top of the line, maar toch! Ik moest het proberen
Daar heb je wel gelijk in, het ziet er niet altijd even mooi uit, maar die cutscenes in de 5e missie zien er wel heel goed uit, bijna FPS-achtig. Maargoed, ze hebben de game zelf gebruikt om de cutscenes mee te renderen, net als Generals dat deed. Geen fake filmpjes dus iig.Wat ik tot nu toe wat jammer vindt is dat sommige cutscenes te ver inzoomen. Zo goed is de engine nou ook weer niet, textures zien er nog steeds te wazig uit voor close ups. Voice acting is wel geweldig.
Maar de cutscenes zijn wel erg goed opzich. De intentie van de makers was om het een beetje emotionele gevoelens op te laten wekken, en met de muziek enzo hebben ze dat erg goed gedaan vind ik. Ook die 'schetsen' met die stemmen vind ik wel leuk om te luisteren.
Voor ATi zullen denk ik niet zo snel speciaal geoptimaliseerde drivers komen. WiC is namelijk een van de vele 'The way it's meant to be played'-games. Dat wil zeggen dat nVidia en de bakker van het spel een contract hebben, dat ze de boel soepel laten draaien, en elkaar wat geld toeschuiven.leonpwner1 schreef op woensdag 19 september 2007 @ 21:26:
Performance is ook niet echt beter geworden, maar er zijn wel nieuwe nVidia (en misschien ook ATi)-drivers die een betere performance geven.
Zo heeft nVidia goede reclame, draait WiC extra goed voor nVidia gebruikers, en is iedereen blij. Behalve de ATi-gebruikers natuurlijk, want die moeten het zonder speciale ondersteuning in de drivers doen (wat natuurlijk niet meteen betekend dat de drivers gaar zijn
De link naar het screenshotje zet ik wel even tussen spoilers voor de mensen die het absoluut niet willen zien
[ Voor 18% gewijzigd door Avalaxy op 19-09-2007 22:52 . Reden: 3e foto ook toegevoegd. ]
Als je van iets wilt weten wat het is kun je het hier vragen, ik weet van vrijwel alles wel wat het inhoudt.Kaap schreef op woensdag 19 september 2007 @ 22:21:
Ik zou het wel handig vinden als ze bij het grafics menu aangeven wat elke ability doet. 5 opties voor alleen water, denk ik bijmezelf eeeuuuhhh
laat lekker hangen, over 2 weken is er een tweakguide uit waar ALLES in uitgebeeld staat. Beetje zinloos om het forum hier vol te spammenKaap schreef op woensdag 19 september 2007 @ 22:21:
Ik zou het wel handig vinden als ze bij het grafics menu aangeven wat elke ability doet. 5 opties voor alleen water, denk ik bijmezelf eeeuuuhhh
Helemaal mee eens. Ik heb me de pleuris lopen zoeken naar de optie die voor "godrays"zorgt. De soort lichtbundels van de zon die door wolken naar beneden schijnen als een soort van spotlight als het ware. Ik weet niet eens meer welke optie het nou was maar het was verre van een logische naam in mijn optiek. (en wat zijn z-feathers bijvoorbeeld om maar iets te noemenKaap schreef op woensdag 19 september 2007 @ 22:21:

Bij Max Payne was dit altijd zeer goed gedaan. Hield je je muis over een optie dan stond er precies wat het deed en voor welk onderdeel van je pc dat zwaar was (processor geheugen of videokaart.)
[ Voor 3% gewijzigd door Kaasje123 op 19-09-2007 22:43 ]
ja die kennen we.... Zo KAN het eruit zien mits je een nasa pc hebt....

Ik speel het op een 6800le 128mb en heb alles op het hoogste staan. Draait niet super, maar is ook niet ineens vreselijk traag (dat hij dus agp memory gaat swappen)rubbieus schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 16:15:
Vet speljammer dat ik maar een bagger computer heb :
CPU: P4 2.6 Ghz.
Ram: 512 mb![]()
Grafishce kaart: 128 MB video RAM![]()
![]()
* gaat dood van ongeluk*
als ik nou wat Ram in de comp en een niewe vid kaart van 256 MB erin mocht zetten, maar dat wil mn vader niej.
en een nieuwe computer kopen van 800β¬ ben ik over 5 jaar nog niet mee klaar
EDIT: Met een vid kaart had ik het over een 7800GS ( Bijv) niet een Geforce 6200 >.>
toch weet ik bijna zeker dat je zelfs met een snelle 128 mb vid kaart hieruit niet meer dan 13fps zal krijgen
anyway ja mn PC is een bottleneck maar je kan er meestal wel mee rond om tog een redelijke FPS te krijgen en tenminste meer dan 5 wat ik hier nu krijg -_-
Dit spel heeft zonder een hogere resolutie en geen AA, niets aan meer dan 128MB. Ga je echter aantal resoluties omhoog met AA dan misschien wel. Alhoewel, de textures zijn niet van dusdanige kwaliteit dat ik mij druk om zou maken.512MB kaarten zijn overkill, qua MB's.
PS je krijgt er een 10 day trail voor vriend erbij, met code....!
T60P Widescreen
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Das knap want mijn systeem is zeer snel en met alles op het maximale 16 x csaa op 1920x1200 draait ie in de benchmark gemiddelt 22fps en maximaal 48 fps en min 14 fpsToFast schreef op woensdag 19 september 2007 @ 23:21:
[...]
Ik speel het op een 6800le 128mb en heb alles op het hoogste staan. Draait niet super, maar is ook niet ineens vreselijk traag (dat hij dus agp memory gaat swappen)
Dit spel heeft zonder een hogere resolutie en geen AA, niets aan meer dan 128MB. Ga je echter aantal resoluties omhoog met AA dan misschien wel. Alhoewel, de textures zijn niet van dusdanige kwaliteit dat ik mij druk om zou maken.512MB kaarten zijn overkill, qua MB's.
Maar verder kijk ik me ogen uit! niet normaal!
[ Voor 3% gewijzigd door darkphoenix op 20-09-2007 00:44 ]
Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver
verschil tussen dx9 en dx10 is weer eens minimaal. Alleen wat geleuter met rookdeeltjes. That;s it. OF je dat nou de hele tijd opvalt als je aan het spelen bent?
http://www.gamespot.com/p...t/review.html?sid=6179012
9.5 op GS, niet slecht.
* Tripp is ff verder spele.
[ Voor 23% gewijzigd door Tripp op 20-09-2007 02:55 ]
Hoezo?Kaasje123 schreef op woensdag 19 september 2007 @ 23:11:
[...]
ja die kennen we.... Zo KAN het eruit zien mits je een nasa pc hebt....
Ik geloof niet dat je die screenshots al kende, want ik heb ze zelf gemaakt
En nee ik heb geen NASA pc maar een Opteron 165 @ 2.5 GHz met 2 GB RAM en een overgeclockte 7950gt
[ Voor 34% gewijzigd door Vos op 20-09-2007 14:14 ]
1280x1024. Imageshack heeft ze geresized naar een kleiner formaatVos schreef op donderdag 20 september 2007 @ 14:14:
Wat voor ingame resolutie zijn ze genomen dan? En dan het croppen. Ik speel op 1680x1050 alles full en ziet er heel lekker uit, mooie game!
leonpwner1 schreef op donderdag 20 september 2007 @ 14:16:
[...]
1280x1024. Imageshack heeft ze geresized naar een kleiner formaat
Ik gebruik al een tijdje TinyPic om snel en zonder gedoe pics te uploaden. Enne.... de 'check images' button bij het posten hiero is erg handig hoor, dan laadt de pagina zonder eerst op de plaatjes te wachten.
HTH
Zou dit draaien op mijn sterk verouderde bak?
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Low wel jajagermeister schreef op donderdag 20 september 2007 @ 15:45:
Hmm... heb ook wel weer eens zin in een goede game. Deze lijkt me wel wat.
Zou dit draaien op mijn sterk verouderde bak?
nForce 4 videokaart?DaTimMan schreef op donderdag 20 september 2007 @ 16:09:
Ik heb de demo goed gedraaid op een 5200+ met 2 gb ram en een onboard videokaartje (nforce 4) met 256 ram , ging goed met alles laag en een resolutie van 1280*1024 ( tft native voor mijne )
Asus zegt niets, 256MB ook nietjagermeister schreef op donderdag 20 september 2007 @ 16:11:
Ah.. dat zou mooi zijn. Demo vanavond maar eens binnenhalen. Als het meezit krijg ik vandeweek een ander videokaartje voor nop. Iets van een Asus blabla... 256 MB AGP kaartje. Toch weer iets beter dan die Radeon 9800 Pro.
Was nog twijfelen tussen de collectors edition met een echt stukje steen van de Berlijnse muur of toch maar de normale versie haha. Maar wat een spel.. echt verfrissing voor het RTS genre. Ik vind t vooral cool om gewoon met E en dan mikken om te schieten alsof het een actie game is
Ghehe... ik heb geen idee verder
wat bedoel je daarmee? Met e schieten is toch special ability? Valt weining te mikken dacht ik, gewoon E ingedrukt houwen en dan die TOW naar die tank knallen!nudie schreef op donderdag 20 september 2007 @ 16:19:
Nou ik heb m
Was nog twijfelen tussen de collectors edition met een echt stukje steen van de Berlijnse muur of toch maar de normale versie haha. Maar wat een spel.. echt verfrissing voor het RTS genre. Ik vind t vooral cool om gewoon met E en dan mikken om te schieten alsof het een actie game is
Op mijn notebook, t7200, 2gb ram en V5250 draait hij op medium, 1400 x nogwat super goed. Alles op high heeft inzinkers en alles op very high en 1650x1050 geeft constant maar 17 fps. Uiteraard DX9. Dus best goede engine, want leunt best veel op je proc (wat niet erg is, tegenwoordig toch overkill) en mijn relatief slechte vidkaart kan alles op medium redelijk goed aan (voor dit spel met deze kwaliteiten is dat niet mis); ziet er nog steeds aangenaam mooi uit.
T60P Widescreen
Windows -> Start -> Uitvoeren -> dxdiagjagermeister schreef op donderdag 20 september 2007 @ 16:23:
[...]
Ghehe... ik heb geen idee verderDie gast wist zelf ook niet wat voor een kaartje het was. Oja... er zit een Zalman koelertje op
. Dat wist ie wel.
I know, alleen dan moet ik wel dat kaartje in mijn bezit hebben natuurlijk.UltraR-pc schreef op donderdag 20 september 2007 @ 16:59:
[...]
Windows -> Start -> Uitvoeren -> dxdiag
Maaruh.. een kaart die pixelshader 3.0 ondersteund is toch niet noodzakelijk voor deze game, anders kan ik het sowieso wel op mijn buik schrijven?
[ Voor 3% gewijzigd door jagermeister op 20-09-2007 17:19 ]
jagermeister schreef op donderdag 20 september 2007 @ 17:19:
[...]
I know, alleen dan moet ik wel dat kaartje in mijn bezit hebben natuurlijk.
Maaruh.. een kaart die pixelshader 3.0 ondersteund is toch niet noodzakelijk voor deze game, anders kan ik het sowieso wel op mijn buik schrijven?
Offtopic. je sig geeft een 404!
Verwijderd
PS 3.0 is niet vereist nee. Ik heb de beta's ook gewoon gespeeld met mijn x850.jagermeister schreef op donderdag 20 september 2007 @ 17:19:
[...]
I know, alleen dan moet ik wel dat kaartje in mijn bezit hebben natuurlijk.
Klopt, die BF2 map heb ik een jaar of 2 geleden gemaakt. Daarna ben ik een tijd niet meer met games bezig geweest
Ah.. mooi!Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2007 @ 17:59:
[...]
PS 3.0 is niet vereist nee. Ik heb de beta's ook gewoon gespeeld met mijn x850.
Toch maar 'es beter gaan lezen!
Oh, ik ben dus niet de enige die dat klakkeloos aannam bij het bekijken van wat snelle screens, en het lezen van het (geweldige) verhaal dat in het spel zit.. Ik had er eigenlijk, in tegenstelling tot de andere spellen die binnen nu en de komende drie maanden uit komen, niets over gelezen, en ook niet echt filmpjes gekeken ofzoYe Greate'96 schreef op donderdag 20 september 2007 @ 19:36:
Grrr, ik hoopte op een mooie fps, blijkt het een of andere view from above te zijn...
Toch maar 'es beter gaan lezen!
Ik was zelfs al zo ver dat ik het klaar had om te installeren gisteren

Anyway, helemaaaaaaal top! De grafische instellingen moet ik wel bijschaven; heb alles op high gezet, maar draait toch niet helemaal lekker. maar eens op zoek naar een goede guide hiervoor en alles uitzetten wat mij niet boeit. Draai nu op een E6400 met een 8800gts (320 mb) en 2 GB geheugen. Quick and dirty tips anyone (zoals grafische settings die veel eisen)?
I totally agree, ik wacht op Crysis, in zo'n game zit je er echt middenin.jagermeister schreef op donderdag 20 september 2007 @ 20:04:
Nou... Demo net ff een klein half uurtje gespeeld. Het draaide wel aardig, maar ben niet kapot van deze game. Nooit echt een fan geweest van het strategy genre, maar ik wilde wel weer eens een poging wagen. Bij dit soort games word ik altijd een beetje simpel van het geselecteer en geklik. Ben ook snel het overzicht kwijt. Dit is het dus niet voor mij.
Hier niet... Krijg geen games te zien..Tomino schreef op donderdag 20 september 2007 @ 19:32:
Heeft iemand WIC met hamachi al werkend gekregen?
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Ik heb met geen enkel spel problemen, bioshock, oblivion, airborne, maakt niet uit alles draait soepel en zonder artifacts of vastlopers.. Maar als ik in WIC de tutorial speel gaat het al fout.. als ik wat artillery naar beneden laat komen dan krijg ik artifact van hier tot tokio, grote grijze strepen vanaf de grond maar de shells inslaan..
En de eerste echte missie wil niet eens laden, loopt al vast tijdens het intro filmpje (geluid loopt wel door), in taakbeheer draait de apllicatie gewoon door en cpu load zit rond de 80-90%.
Kan natuurlijk de boel wel weer omlaag gooien maar is wel een beetje krom dat ik er alleen met deze game last van heb.. en heb geen zin om elke x mn bios in te moeten duiken voordat ik wic opstart..
Iemand anders nog vreemde zaken mbt oc'en meegemaakt?
specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1
Mijn 7950gt met 512MB doet het spel met alles op highest, dus jouw kaart zou dat qua snelheid ook moeten kunnen. Wat ik denk is dat je niet genoeg videomemory hebt. Ik denk dat het dus het beste is om alle effecten enzo op highest te zetten, maar de textures op medium te zetten.Trenchdog schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 02:47:
Anyway, helemaaaaaaal top! De grafische instellingen moet ik wel bijschaven; heb alles op high gezet, maar draait toch niet helemaal lekker. maar eens op zoek naar een goede guide hiervoor en alles uitzetten wat mij niet boeit. Draai nu op een E6400 met een 8800gts (320 mb) en 2 GB geheugen. Quick and dirty tips anyone (zoals grafische settings die veel eisen)?
Nah, onzin. Ik heb alles wat over te clocken valt in m'n pc overgeclockt, en ik heb nog geen ene artifact of crash gehad.intuliegend schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 11:06:
Volgens mij ben ik de enige met dit probleem want ik heb er nog niks over gelezen.. Maar volgens mij kan deze engine niet zo goed tegen overclocken..
Probeer eens een iets lagere memory clock om uit te sluiten dat het door je overclock komt. Probeer anders nieuwere drivers (beta?) en doe eens een defrag, etc.Ik heb met geen enkel spel problemen, bioshock, oblivion, airborne, maakt niet uit alles draait soepel en zonder artifacts of vastlopers.. Maar als ik in WIC de tutorial speel gaat het al fout.. als ik wat artillery naar beneden laat komen dan krijg ik artifact van hier tot tokio, grote grijze strepen vanaf de grond maar de shells inslaan..
Zie ^^, nieuwe drivers proberen.En de eerste echte missie wil niet eens laden, loopt al vast tijdens het intro filmpje (geluid loopt wel door), in taakbeheer draait de apllicatie gewoon door en cpu load zit rond de 80-90%.
Kan natuurlijk de boel wel weer omlaag gooien maar is wel een beetje krom dat ik er alleen met deze game last van heb.. en heb geen zin om elke x mn bios in te moeten duiken voordat ik wic opstart..
Had ook een zeer goeie napalm strike, vlak voor het eind van dat level moet je een ingang tot het dorp verdedigen, stonden veel russische infantry en jeeps. Naplam erover, whoesh, weg russen
Ik heb de grafische opties aardig getweaked. Bloom uitzetten maakte al een heleboel uit.
rkwinkel
Geldt ook voor mij, ik hou ook niet zo van deze gameplay, maar dat is een kwestie van smaak.jagermeister schreef op donderdag 20 september 2007 @ 20:04:
Nou... Demo net ff een klein half uurtje gespeeld. Het draaide wel aardig, maar ben niet kapot van deze game. Nooit echt een fan geweest van het strategy genre, maar ik wilde wel weer eens een poging wagen. Bij dit soort games word ik altijd een beetje simpel van het geselecteer en geklik. Ben ook snel het overzicht kwijt. Dit is het dus niet voor mij.
Het spel ziet er echt voortreffelijk uit qua graphics maar echt veel tijd om daarvan te genieten heb je niet. Je bent steeds bezig met selecteren en tanks en manschappen opdrachten geven. Wat er verder om je heen gebeurt krijg je totaal niet mee.
Er is ook geen rustpunt in de game. Het gaat maat door, wel 2 opdrachten tegelijk. Heb je er 1 volbracht, krijg je direct weer een volgende opdracht. Het komt op mij erg chaotisch over.
Ik wil er nog wel aan toe voegen dat ik de full game véél beter vind dan de demo. Als ik van de demo was uitgegaan had ik het helemaal niet meer gespeeld.
Ik heb tot nu toe ook nog niet online gespeeld dus hier heb ik nog geen mening over.
Ik had gehoopt dat dit voor mij een goeie opvolger zou worden voor Battlefield 2 maar deze gameplay is totaal anders kan mij niet echt boeien.
Tijd voor een nieuwe videokaart eerlijk gezegd

opvolger voor bf2 wordt cod4, zelfde genre, zelfde tijd, zelfde realisme, FPS.Royer schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 14:01:
[...]
Geldt ook voor mij, ik hou ook niet zo van deze gameplay, maar dat is een kwestie van smaak.
Het spel ziet er echt voortreffelijk uit qua graphics maar echt veel tijd om daarvan te genieten heb je niet. Je bent steeds bezig met selecteren en tanks en manschappen opdrachten geven. Wat er verder om je heen gebeurt krijg je totaal niet mee.
Er is ook geen rustpunt in de game. Het gaat maat door, wel 2 opdrachten tegelijk. Heb je er 1 volbracht, krijg je direct weer een volgende opdracht. Het komt op mij erg chaotisch over.
Ik wil er nog wel aan toe voegen dat ik de full game véél beter vind dan de demo. Als ik van de demo was uitgegaan had ik het helemaal niet meer gespeeld.
Ik heb tot nu toe ook nog niet online gespeeld dus hier heb ik nog geen mening over.
Ik had gehoopt dat dit voor mij een goeie opvolger zou worden voor Battlefield 2 maar deze gameplay is totaal anders kan mij niet echt boeien.
Ik heb hem origineel gekocht, maar ben er ook niet echt over te spreken. De actie gaat inderdaad maar door, maar het begint bij mij na level 3 toch wel eentonig te worden. Mede denk ik dat je toch geen basis hoeft te bouwen (waar ze mee adverteren) en meteen gaat knallen met hetgeen watje krijgt.
Ik vind het tot nu toe het leukste om met airstrikes en arty te spelen; de tanks zijn een beetje saai en de infantery heb je niet veel aaan.
Hmm.....ik denk niet dat ik dit spel online ga spelen maar serial heb je alleen voor online gaming nodig
T60P Widescreen
Hoe weet je nu of hij met een betere kaart ook alles op highest kan zetten? Jullie hebben beiden geen woord gerept over de resolutie waarop gespeeld wordt.leonpwner1 schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 11:29:
[...]
Mijn 7950gt met 512MB doet het spel met alles op highest, dus jouw kaart zou dat qua snelheid ook moeten kunnen. Wat ik denk is dat je niet genoeg videomemory hebt. Ik denk dat het dus het beste is om alle effecten enzo op highest te zetten, maar de textures op medium te zetten.
Ik vind de game erg tegenvallen. Het is vernieuwend, graphics en physics zijn mooi en goed, maar ik betrap mezelf er toch op dat ik het snel vind vervelen. Daarnaast vind ik het raar dat mensen hier woorden vuil maken over Crysis en CoD4. Niet vergelijkbare games kan je beter weglaten als het gaat om de categorie "Ik speel liever...", omdat de vergelijking toch te krom voor woorden is als je niet met RTS games aankomt.
Waarom zou je enkel RTS'en onderling mogen vergelijken? Als ik zeg dat ik liever game dan werk, dan zeg je toch ook niet dat die twee niet te vergelijken zijn? Alles is te vergelijken.Hann1BaL schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 14:33:
Daarnaast vind ik het raar dat mensen hier woorden vuil maken over Crysis en CoD4. Niet vergelijkbare games kan je beter weglaten als het gaat om de categorie "Ik speel liever...", omdat de vergelijking toch te krom voor woorden is als je niet met RTS games aankomt.
Ik maakte de vergelijking omdat RTS nooit mijn genre geweest is en omdat ik WiC eens een kans wou geven. Ik heb nog steeds dezelfde conclusie: Dat ik RTS'en niet spannend en levendig genoeg vind. Daarom hoef jij dat nog niet te vinden.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2007 15:09 ]
Daar zat in: een heel klein stukje van de berlijnse muur met een certificaat, een limited ed creative HS390 headset, 1 dvd over de muur, 1 dvd van mo WIC en het spel + trial edition..
Als je een foto wilt van het pakket moet je maar reageren
De instellingen al lager gezet(X4200+ , 2GB en 7900GTO ) ....ik vrees voor het ergste.

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Hier ben ik het niet mee eens. Je hebt meestal maar 4~7 units tot je beschikking. Deze geef je met Ctrl + 1/2/3 een nummer (bijvoorbeeld alle tanks #1, infantry #2), en vervolgens stuur je ze ergens heen. Dit hoeft helemaal niet zoveel tijd te kosten en is absoluut niet chaotisch als je het een beetje macro aanpakt. Als je tanks nodig hebt hoef je hier niet heen te gaan en ze ergens heen te sturen maar druk je op 1 en klik je ergens. Als je een spawnpoint over moet nemen laat ze je lekker een beetje schieten en kun je ondertussen rondkijken en doen wat je wilt. Als je moet verdedigen laat je ze lekker staan om te schieten.Royer schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 14:01:
[...]
Terwijl je zit te spelen heb je de camera waarschijnlijk maximaal uitgezoomd (ik iig) en zie je dus meer dan genoeg van de map om te genieten van de graphics. Tijdens het spelen kun je de camera ook draaien, en als je units even bezig zijn met verdedigen kun je 'rondvliegen' met de camera als je dat wilt.
Je kunt het ook meer micro aanpakken zonder al teveel tijd te verliezen, hiervoor gebruik je vooral de nummertoetsen (zoals ik hierboven uitleg) en de toetsen E, R en Ctrl + N. E gebruiken om bijvoorbeeld een TOW missile af te schieten en R om een smokescreen of flares te droppen. Ctrl + N om je units achteruit terug te laten trekken (zijkanten en achterkant zijn zwakke plekken).
Als je deze sneltoetsen gewoon snel doet dan heb je méér dan genoeg tijd om te doen met de cam wat je maar wilt.
De game heeft een goede single player campaign, maar moet het vooral hebben van de Multiplayer. Kopen voor de single player is niet zo zinvol, want zΓ³ bijzonder is die nou ook weer nietrkwinkel schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 13:36:
is de game echt waard om te kopen ? Is de mp een beetje leuk of moet deze game het van de sp hebben ?
Daar heb je zeker een punt. Maar ik ga er vanuit dat hij niet op hogere reso's speelt dan 1680x1050, dat doet bijna niemand...Hann1BaL schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 14:33:
[...]
Hoe weet je nu of hij met een betere kaart ook alles op highest kan zetten? Jullie hebben beiden geen woord gerept over de resolutie waarop gespeeld wordt.
En ik weet dat 320MB gewoon te weinig is voor highest, ook op 1280x1024. Ik neem aan dat hij niet op 800x600 ofzo speelt, dus daar kan ik met zekerheid iets over zeggen. Dat de 8800GTS krachtig genoeg is om alle lichteffecten enzo op highest te zetten dat kan ik ook wel met zekerheid zeggen. Dat op extreem hoge reso's de FPS wat minder wordt dat kan, maar op 'normale' resoluties zou de kaart het makkelijk aankunnen.
Drivers ge-update? Instellingen van je driver alweer op default geprobeerd? Temperatuur niet te hoog? Geen artifacts in ATitool?spyros schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 17:09:
Ik heb m vandaag ook maar tijdens het spelen krijg ik dit en/of het beeld flikkert de hele tijd.
De instellingen al lager gezet(X4200+ , 2GB en 7900GTO ) ....ik vrees voor het ergste.
[afbeelding]
Heb de laatste drivers en staan op default. Temp is ongeveer 45 graden ingame.
Bij Moh airborne , NFS carbon heb ik geen arties. Hoezo Nvidia meant to be played
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Ik heb gister met Hamachi gespeeld. Geen gekke fratsen uitgehaald. Met z'n 3en een hoop lol gehad.Tomino schreef op donderdag 20 september 2007 @ 19:32:
Heeft iemand WIC met hamachi al werkend gekregen?
[ Voor 20% gewijzigd door WallieBTY op 21-09-2007 18:03 ]
Bij sommige games, zoals CoH bijv., haal je arti's weg door ff Alt-TAB te doen. Het is geen blijvende oplossing maar als je alles qua drivers enzo al geprobeerd hebt...spyros schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 17:42:
Heb de laatste drivers en staan op default. Temp is ongeveer 45 graden ingame.
Bij Moh airborne , NFS carbon heb ik geen arties. Hoezo Nvidia meant to be played
[ Voor 17% gewijzigd door Bobnofski op 21-09-2007 19:05 ]
Verwijderd
Zou je even contact met me op willen nemen aub? stuur me een DM of een mail. Zou ik zeer op prijs stellen!WallieBTY schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 18:02:
[...]
Ik heb gister met Hamachi gespeeld. Geen gekke fratsen uitgehaald. Met z'n 3en een hoop lol gehad.
Of je doet zelf ff moeite en leest gewoon zelf even wat over Hamachi door?Tomino schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 20:58:
[...]
Zou je even contact met me op willen nemen aub? stuur me een DM of een mail. Zou ik zeer op prijs stellen!

wat denk je zelf?Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 20:47:
Ik heb even een vraag en dat heeft betrekking op de specs: Ja ik weet wat gevraagd wordt maar mijn vraag is meer of er mensen zijn die een Intel bak hebben met 2,4 GHZ of AMD 5000? het spel WiC voluit kunnen spelen of dat ze echt een 2,8 GHZ IntelCore 2 nodig hebben.

Het ligt echt niet alleen aan de procesor. Zonder je overige specs kunnen we weinig en vol open zal je nooit lukken denk ik zo aangezien elke configuratie dit vrijwel niet voor elkaar krijgt op dit moment.
Zie ^^Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 20:47:
Ik heb even een vraag en dat heeft betrekking op de specs: Ja ik weet wat gevraagd wordt maar mijn vraag is meer of er mensen zijn die een Intel bak hebben met 2,4 GHZ of AMD 5000? het spel WiC voluit kunnen spelen of dat ze echt een 2,8 GHZ IntelCore 2 nodig hebben.
Maar ik draai hem met mijn Opteron 165 dual-core @ 2.5 GHz al erg soepel, en als ik me niet vergis ging het ook al erg soepel met m'n 3700+ single-core @ 2.8 GHz.
Campaign uitgespeeld trouwens. Laatste missie was best wel vet
[ Voor 14% gewijzigd door Avalaxy op 21-09-2007 21:38 ]
Dude, denk je dat ik niks over hamachi weet? Ik ben goed bekend met hamachi en het staat mij vrij recht om even met hem contact op te nemen?MensionXL schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 21:16:
[...]
Of je doet zelf ff moeite en leest gewoon zelf even wat over Hamachi door?![]()
mijn specs
q6600
7950 gx 2
4 gig intern
soundblaster xifi.
doet het waanzinnig...
rkwinkel
Resolutie idd op 1280x1024, had daar zo snel nog niet aan gedacht. Punt van textures is een goede, had die na eerste keer opstarten omhoog gezet zonder eerst te gaan spelen... Oopsleonpwner1 schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 17:37:
[...]
Daar heb je zeker een punt. Maar ik ga er vanuit dat hij niet op hogere reso's speelt dan 1680x1050, dat doet bijna niemand...
En ik weet dat 320MB gewoon te weinig is voor highest, ook op 1280x1024. Ik neem aan dat hij niet op 800x600 ofzo speelt, dus daar kan ik met zekerheid iets over zeggen. Dat de 8800GTS krachtig genoeg is om alle lichteffecten enzo op highest te zetten dat kan ik ook wel met zekerheid zeggen. Dat op extreem hoge reso's de FPS wat minder wordt dat kan, maar op 'normale' resoluties zou de kaart het makkelijk aankunnen.
Oude versie downloaden,werkt niet met de nieuwste hamachi,google eens op versie 1.0.1.4 daar wekt het mee 100% veel plezier ermeeTomino schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 21:41:
[...]
Dude, denk je dat ik niks over hamachi weet? Ik ben goed bekend met hamachi en het staat mij vrij recht om even met hem contact op te nemen?
Dit topic is gesloten.