[Multiplatform] Test Drive: Unlimited - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 20.221 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Sipio schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 20:47:
Kijk dat zijn de tips, tnx..ondersteund deze game ook 1680x1050? ( kan ik wel op widescreen forum vinden trouwens)

Nou maar hopen dat ie niet weer uitgesteld wordt :)
zoeken in dit topic naar 'breedbeeld'

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

• MauSS
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 29-06-2023
_/-\o_ beste (PC) Test-Drive-Unlimited fans ! _/-\o_

zijn we al aan het watertanden voor de release?

2 maart zou die in NL in de winkels liggen ?
ik hoorde iets over Australie dat ie op 24 Feb. uit zou komen ?

is het iemand al bekend wanneer die nu echt te koop is ?
(ik heb hem sowizo besteld bij dynabyte, benieuwd of ze hem ook echt op 2 maart hebben)

Ik kan in iedergeval niet wachten om hem echt te spelen (was te laat voor de beta :()

A world without gadgets is no world ;)

• Neofloppy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-09 19:31
MauSS schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 11:37:
_/-\o_ beste (PC) Test-Drive-Unlimited fans ! _/-\o_

is het iemand al bekend wanneer die nu echt te koop is ?
(ik heb hem sowizo besteld bij dynabyte, benieuwd of ze hem ook echt op 2 maart hebben)
Over de releasedate is vrij veel verwarring. Nergens is echt met 100% zekerheid de echte releasedate te zien. Zelfs Atari weet het geloof ik niet eens, net als met Crashday toen. Ik hoop in ieder geval dat het niet later wordt dan 2 maart :/

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:00
Ik zit eraan te denken om een G25 stuurtje te halen voor alleen al dit spel :P
Ik heb de beta gespeeld en vind hem zo vet.. Maar met stuurtje moet hij natuurlijk nog veel toffer zijn.

Ik vroeg me alleen af of het schakelen en het koppelingspedaal ook te gebruiken zijn bij Test Drive Unlimited met de G25?

Hier staat een mooie review van het stuurtje:
http://www.hardware.info/...ech_G25_racestuur_Review/

57696520646974206c65657374206973206e657264

• 3dfx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Neoflip schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 14:09:
[...]

Over de releasedate is vrij veel verwarring. Nergens is echt met 100% zekerheid de echte releasedate te zien. Zelfs Atari weet het geloof ik niet eens, net als met Crashday toen. Ik hoop in ieder geval dat het niet later wordt dan 2 maart :/
Volgens deze link weet Atari het wel:
http://www.atari.com/us/games/test_drive_unlimited/dvd_rom

20 maart...

• CyPh
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-08 09:27
Sluuut schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 14:57:
Ik vroeg me alleen af of het schakelen en het koppelingspedaal ook te gebruiken zijn bij Test Drive Unlimited met de G25?
Ik heb de G25 gekregen voor mijn verjaardag net toen de beta uit was. Als je kiest voor handmatig schakelen en je stelt je koppeling in (clutch), dan moet je zelfs de koppeling en schakelpook gebruiken bij alle auto's waar geen tiptronic in zit.

Uw advertentie hier?

• SteAlthmAn
  • Niet online
Sluuut schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 14:57:
Ik zit eraan te denken om een G25 stuurtje te halen voor alleen al dit spel :P
Ik heb de beta gespeeld en vind hem zo vet.. Maar met stuurtje moet hij natuurlijk nog veel toffer zijn.

Hier staat een mooie review van het stuurtje:
http://www.hardware.info/...ech_G25_racestuur_Review/
Ik ben dus niet de enige die zo gek is om voor 1 spel een stuur van ruim 200euro te kopen :D
Het spel is echt ZOVEEL gaver geworden ermee.
De H-shifter werkt gewoon, behalve bij auto's die van die paddles hebben, van de koppeling weet ik niks af helaas.

Ik zit echt vol spanning te wachten, elke keer als ik naar me G25 kijk denk ik... TDU schiet op :P

Nikon D200 + Nikkor 18~70mm / Tamron 90mm / Sigma 70-300mm & 150mm
C2D-6300 | Asus P5W DH Deluxe | Kingston 2x1GB DDR667 | Ati Radeon X1900XT

• Siender
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-08-2020
SteAlthmAn schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 15:59:
[...]

Ik ben dus niet de enige die zo gek is om voor 1 spel een stuur van ruim 200euro te kopen :D
Het spel is echt ZOVEEL gaver geworden ermee.
De H-shifter werkt gewoon, behalve bij auto's die van die paddles hebben, van de koppeling weet ik niks af helaas.

Ik zit echt vol spanning te wachten, elke keer als ik naar me G25 kijk denk ik... TDU schiet op :P
Ik heb precies hetzelfde gedaan... heb hem ook net een maand ongeveer. Gekocht toen de beta net uit was en 2 dagen later binnen. Het maakt het spel echt 100 keer leuker!

• Neofloppy
zoals in de link al staat: .com/us, die datum geldt dus voor amerika. Over europa zijn nog wat speculaties voor zover ik weet. Het zal wel gewoon 2 maart worden lijkt me aangezien sommigen een mailtje van atari hebben gehad dat het spel die datum uit is...

• B-Buster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-09 13:19
@ enkelen hierboven: De G25 is 100% compatible met deze game. Heb zelf ook het koppelingspedaal gebruikt.. werkt heel leuk. :)

Specs desktop Specs Laptop Opel Omega Portal

Verwijderd

B-Buster schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 17:44:
@ enkelen hierboven: De G25 is 100% compatible met deze game. Heb zelf ook het koppelingspedaal gebruikt.. werkt heel leuk. :)
Damn, als die G25 iets goedkoper word( a 100 of 150 euro) dan schaf ik hem echt wel aan.
O+ Koppelingspedeaal O+

DFP is nog goed trouwens, mijn Wingman was echt naar de malle, dus toen DFP aangeschaft.
Lekker stuurtje, alleen de diameter is iets te klein vind ik zelf.

Maargoed, hopelijk word het spel wel beschikbaar @ 2 maart. Want dan heb ik een ontzettend leuk weekend :9

Edit @ Hier beneden:
Dat is nou jammer. Dan zal ik maar eens even aan het begin van de zomer kijken hoeveel ik over heb voor een G25, en hoeveel mn DFP nog waard is.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2007 18:40 ]

• B-Buster
Die G25 zal niet zover in prijs gaan dalen, daar hoef je niet op te gaan wachten. Die rode momo van logitech is ook altijd erg duur gebleven, ook tweedehands. Daarbij heeft Logitech ooit gemeld dat de G25 somehow 'limited' is, dus dat houdt ook in dat er weinig met de prijs gaat gebeuren.

• kipaantspit
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-04 21:47
hallo, weet iemand als het mogelijk is de game offline te spelen zonder zo'n key? Ik ben namelijk de beta client aan het downloaden, maar als het onmogelijk is om te spelen, dan stop ik het natuurlijk. Online spelen hoeft niet echt voor mij.

• B-Buster
Stop maar met downloaden ;)

Die beta is allang uit de lucht, (activatie)servers dus ook.

[ Voor 54% gewijzigd door B-Buster op 22-02-2007 20:44 ]

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

kipaantspit schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 20:26:
hallo, weet iemand als het mogelijk is de game offline te spelen zonder zo'n key? Ik ben namelijk de beta client aan het downloaden, maar als het onmogelijk is om te spelen, dan stop ik het natuurlijk. Online spelen hoeft niet echt voor mij.
Denk je dat Atari een speelbare beta werkend zal laten als ze binnenkort de final gaan releasen?
Denk dat dan een hoop mensen liever de beta blijven spelen ipv €50 uit te geven aan de final.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• Neofloppy
Waarschijnlijk is de Europese releasedate WEER verschoven... nu naar 8 maart ipv 2 maart vanwege productieproblemen :/

Bron: http://www.tdu-central.de/

Verwijderd

Neoflip schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 21:04:
Waarschijnlijk is de Europese releasedate WEER verschoven... nu naar 8 maart ipv 2 maart vanwege productieproblemen :/

Bron: http://www.tdu-central.de/
8 maart kan ik nog wel hebben... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firex
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-03-2024
Wacht maar af.. voor je het weet krijg je alweer een melding: TDU verschoven naar 15 maart of zoiets dergelijks :S :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:04

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Weet je wat veel gemakkelijker is? Gewoon niet over een releasedatum hebben. De game komt vanzelf wel :)

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

kipaantspit schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 20:26:
Het antwoord is al gegeven, maar wat denk je zelf??

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FireX schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 00:02:
[...]

Wacht maar af.. voor je het weet krijg je alweer een melding: TDU verschoven naar 15 maart of zoiets dergelijks :S :P
Zolang die maar vóór mn verjaardag er is, vind ik het best (2 dagen na jou genoemde datum)

Het is wel makkelijker om het niet te hebben over de releasedatum, maar tja, dat is nou éénmaal belangrijk bij een spel. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauSS
Ik heb gister met Dynabyte contact gehad, en ze zeiden mij dat de game gewoon op 2 maart uit zal komen. (ik ben benieuwd, heb hem daar ook besteld dus 2 maart bin ich da) _/-\o_

Ik vind het ook erg irri, dat game-releases steeds worden uitgesteld,.. :'(

Heb de beta ook niet kunnen spelen (erg jammer) dus ik kijk nog meer uit naar het spel dan de beta-testers... ik moet het doen met de filmpjes op YouTube van deze Game,

ik overweeg ook om de G25 te kopen,.. lijkt me echt vet om in een dikke bak beetje te scheuren,

Ik had nog 2 vragen aan de beta-testers:

1: "Hoe is het Geluid van de auto's ? beetje realistisch ?"
2: "En de wegligging en reacties van de auto's hoop niet dat het nep overkomt.. of houterig rij-gedrag "

(bvd voor de antwoorden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
Dan wil ik graag nog even de vraag toevoegen, hoe het met de motoren gesteld was in de beta? Zater deze uberhaupt al in? En zo ja, stuurden ze net zo vaag als op de 360? Daar vond ik de bike besturing echt naadje... trage reactie, gevoel alsof je dus totaal niet plat door een bocht kan, ALS je al door een bocht komt het gevoel hebben dat dat met 30 km/u gebeurd, enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:13

Entity

9000rpm

Ik heb de beta gespeeld en om mijn mening te geven over je vragen:
- Het geluid van de auto's is erg goed, dit vind ik zelf ook belangrijk. Helaas gaf de beta problemen, waardoor het geluid kraakte en na een minuut of wat spelen compleet wegviel, maar wat ik ervan gehoord heb, was in ieder geval goed. Een Miura klinkt lekker rauw, een Exige klinkt agressief, zeker op hoge toeren en een Alfa GT klinkt weer heel anders.
- Ik heb de beta met toetsenbord gespeeld en dat was enorm wennen ten opzichte van bijvoorbeeld de laatste Need For Speed delen. Veel lastiger, maar als je het eenmaal door hebt, veel preciezer. Ik heb inmiddels een stuurtje klaarliggen voor als het spel uit is, daar zou het veel beter mee moeten zijn. Ik heb ook nog met een joypad geprobeerd (met analoge sticks), maar daar kon je niet echt precies mee sturen vond ik.
- De motoren zaten ook in de beta, maar daar heb ik niet veel mee gedaan. Sowieso heb ik daar niks mee, dus daar kan ik niks zinnigs over zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
In tegenstelling tot de autos rijden de motoren gewoon irritant. Amper scherpe bochten mee te maken als je een beetje snelheid hebt. Dat is dan ook voor mij het enige minpunt van de game, en gelijk ook geen minpunt omdat die bikes me echt geen hout boeien :P

Verder is het geluid inderdaad erg goed. Mag je verwachten, want alles is opgenomen van de betreffende auto's. Ikzelf had weinig problemen met t geluid in de beta's. Soms viel t geluid na 20 minuten uit maarja, dat hoort bij het beta-gevoel lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuB-ZeuZ
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16-09 16:27
Motoren kunnen ook niet snel bochten om, wat auto's dus wel kunnen. Het is dus geen minpunt van de game, maar van de motoren zelf. Ze zijn trouwens wel érg handig om door het verkeer heen te vegen met 300+ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
K jammer van die motoren dan :( Ik had gehoopt dat ze die besturing eens aan zouden passen (hadden ze immers zat tijd voor en de kritiek erop voor de 360 versie is vrij veel te vinden) maar blijkbaar zijn ze eigenwijs en/of dom bij atari... ik vind zelf motoren in zo'n game de funfactor verhogen mits ze normaal sturen. Het geluid van de motoren was op de 360 in ieder geval erg bruut, maar dat compenseert de schijterige bestuur jammer genoeg niet.

Naja hopelijk is de besturing van de auto's wel erg fijn met stuurtje, ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat ze de motoren juist zo laten omdat je in het echt ook echt geen scherpe bocht kan maken zonder eraf te vallen. Wat je gewoon moet proberen is de in-helm / in-bike camera nemen en je raast een stuk beter door het verkeer heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quickshifter
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-09 19:21
Neoflip schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 19:08:
K jammer van die motoren dan :( Ik had gehoopt dat ze die besturing eens aan zouden passen (hadden ze immers zat tijd voor en de kritiek erop voor de 360 versie is vrij veel te vinden) maar blijkbaar zijn ze eigenwijs en/of dom bij atari... ik vind zelf motoren in zo'n game de funfactor verhogen mits ze normaal sturen. Het geluid van de motoren was op de 360 in ieder geval erg bruut, maar dat compenseert de schijterige bestuur jammer genoeg niet.

Naja hopelijk is de besturing van de auto's wel erg fijn met stuurtje, ben benieuwd :)
Lol, tis juist realistischer zo, een auto heeft 4 wielen dus die heeft veel meer grip om een hoge bochtensnelheid te houden, daarbij heeft een auto veel meer downforce, wat ook de bochtensnelheid ten goede komt. Dis een stuk beter zo lijkt me ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

B-Buster schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 17:16:
In tegenstelling tot de autos rijden de motoren gewoon irritant. Amper scherpe bochten mee te maken als je een beetje snelheid hebt. Dat is dan ook voor mij het enige minpunt van de game, en gelijk ook geen minpunt omdat die bikes me echt geen hout boeien :P

Verder is het geluid inderdaad erg goed. Mag je verwachten, want alles is opgenomen van de betreffende auto's. Ikzelf had weinig problemen met t geluid in de beta's. Soms viel t geluid na 20 minuten uit maarja, dat hoort bij het beta-gevoel lijkt me.
Kijk voor de grap eens naar Top Gear S05E09, daarin vergelijken ze een motor en een auto ook met scherpe bochten, dat gaat gewoon niet met een motor :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
FnF schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 07:45:
[...]

Kijk voor de grap eens naar Top Gear S05E09, daarin vergelijken ze een motor en een auto ook met scherpe bochten, dat gaat gewoon niet met een motor :)
Op hoge snelheid is dat inderdaad niet mogelijk. Echter met normale snelheid kun je met een echte motor veel scherper draaien dan in TDU. Als je 'rustig' met een bike over zo'n bochtige bergweg rijd, dan merk je dat erg goed. Daar had ik het over ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
Zoiets bedoelde ik ook. En ik had in TDU gewoon het gevoel alsof je rechtopzittend op je bike door bochten gaat, als een hark dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firex
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-03-2024
Is het trouwens rot om motor te rijden met stuur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06:55
ik heb nu een momo racing gekocht voor 45e zgan :p hoop zeker dat bikes hier een stuk beter op rijden.
hij werkt perfect met gtr 2 en hfs mw is gewoon een lachertje onrealistish maar leuk :p

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fusion.fake
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-04-2014
Neoflip schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 19:08:

je moet als motor het grootste view kiezen, dus niet door de helm ofzo, en het went vanzelf wel ;)
motor is nou eenmaal anders dan een auto, ik vindt het zelf goed sturen (heb het over de xbox versie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06:55
op http://www3.cd-wow.nl/det...ct_code=1857343&subcat=pc staat 18 maart :( :( maar op tdu central staat 8 maart welke is t ik hoop 8 wor een beetje ziek van atari met hun stunts

edit: op gamespot staat ook 16 maart }:| :S dat word dan weer 2-3 weken wachten :r

[ Voor 17% gewijzigd door naaitsab op 26-02-2007 13:41 ]

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
Gamespot geeft geloof ik de release voor amerika aan. De europese release zou eerder komen, op 2 maart (hier en daar ook 8 maart genoemd). Ik weet het ook niet meer, heb nu al 10tallen release dates gezien. Way to go atari, zo geef je de consumenten echt zekerheid 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXe
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

eXe

Hou gewoon op met zoeken naar de release dates, volgens mij weet Atari zelf ook niet wanneer het allemaal klaar is.
Ga er gewoon van uit dat die lui hard aan het werk zijn met alle bugs eruit halen en om het spel helemaal klaar te maken voor de release.Of hij dan 6 dagen eerder of later komt maakt dan niet meer uit, aangezien ik zelf al dik een jaar wacht. Dus hup achter die computer vandaan en lekker buiten spelen :P
Als hij gereleased wordt weten we dat allemaal snel genoeg en kan de fun pas echt beginnen. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-09 13:40

rCk

FireX schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 16:12:
Is het trouwens rot om motor te rijden met stuur?
Nee eigenlijk niet, als je eenmaal door hebt hoe dat gaat dan gaat het heerlijk.

Ik zat eerst ook van omfg, hoe gaan we dit doen, eenmaal ingereden was het zoef!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Laatst online: 25-09 16:34
Ik hoorde dat TDU ook nieuwe auto's krijgt, is daar al meer over bekend? Welke merken (evt nieuwe merken) welke types en om de hoeveel tijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Loev schreef op maandag 26 februari 2007 @ 18:05:
Ik hoorde dat TDU ook nieuwe auto's krijgt, is daar al meer over bekend? Welke merken (evt nieuwe merken) welke types en om de hoeveel tijd?
Wat bedoel je met "nieuwe" auto's? In vergelijking met de final was de auto lijst in de beta niet bepaald compleet. Als je wat terugleest kkom je de complete carlist tegen.

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MadMarky schreef op maandag 26 februari 2007 @ 18:12:
[...]

Wat bedoel je met "nieuwe" auto's? In vergelijking met de final was de auto lijst in de beta niet bepaald compleet. Als je wat terugleest kkom je de complete carlist tegen.
Hij bedoelt dat er bijv 1 keer p/m een update te downloaden is met nieuwe auto's erin. Soort van WoW, waarbij je dan nieuwe kleren of weet ik het wat hebt. /me heeft nog nooit WoW gedaan. En is daar trost op

Dus gewoon een car pack van Atari

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Voor de XBox360 zijn er iig downloadpacks ja
Gunner in "[Multiplatform] Test Drive: Unlimited - ..."

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk alleen dat hij de computer bedoelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Laatst online: 03:35
Inderdaad een waanzinnig goed spel! Ik heb m voor mn xbox360 en ik speel werkelijk niks anders meer!
Ik heb alle underground delen van Need for Speed, maar baalde altijd verschrikkelijk van die onrealistische manier van rijden. Dat is bij Test Drive wel anders.
Het enige verbeteringspunt is, dat het wel iets moeilijker had gemogen. Jammer dat ze er niet gewoon een expertmode op zetten, moet toch niet zo moeilijk zijn om dat te maken? Ik bedoel, je laat toch gewoon die tegenstanders snellere laps maken?
Ook erg jammer is dat het stuurtje het niet doet bij deze game op de xbox360, deze game schreeuwt om een stuurtje.
Bijzonder leuk vind ik dat je de auto eerst moet starten, je de lichten kan laten knipperen en de claxon kan bedienen. Dit soort dingen maakt het allemaal veel echter, echt top!
Heb al 3 huizen vol staan met bolides, in the real life doe ik het toch minder goed :*)

Ik denk zelfs dat ik het spell nog een keer wil gaan spelen maar dan met dat logitech stuurtje, echt geweldig lijkt me dat.

[ Voor 16% gewijzigd door Ferry34 op 27-02-2007 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm, ik ben ook wel erg naar TDU. Ik was ooit een fervent computer racer, maar de afgelopen jaren raak ik steeds heel snel uitgekeken op race games... Alleen TMN vond ik zeer verslavend, maar da's puur arcade. Op zich heb ik wel zin in een lekkere racegame, dus wie weet wordt TDU wel wat! En dan vooral online, want racen tegen AI heb ik helemaal gehad: dat boeit me niet echt meer omdat het gewoon nooit in de buurt komt van echte tegenstanders. Maar ik ga nu eerst dit topic eens doorspitten want ik weet nog niet zo veel af van TDU... ;) Ik heb wel de XBox 360 demo gezien: zag er goed uit maar ook weer niet HEEL super, eerlijk gezegd. Ben benieuwd of de pc-versie op m'n 8800GTX er nog beter uit gaat zien!

EDIT:
Zit net ff wat fimpljes van de beta te kijken op Youtube! Looks cool! Wow! Lijkt me echt heerlijk om over dat eiland te scheuren! Nadeel is alleen dat mijn kids dat ook super zullen vinden... ;) Hoe zit het met het andere verkeer: rijden die een beetje normaal? En doen de stoplichten het ook? Mijn kids vonden gewoon rondrijden in Midtown Madness altijd leuk, aleen gedroegen de andere weggebruikers zich idioot: knalden overal tegenaan en zo... Is TDU wat dat betreft wat realistischer?

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2007 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
waar kan ik trouwens de tuners vinden?? Ik zie wel 4 op de kaart staan, maar waar kan ik bijv mn mercedes enz laten tunen? Ik weet het echt niet.
Gevonden! dankzij startpost, thanks _/-\o_

[ Voor 13% gewijzigd door Ferry34 op 27-02-2007 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 14:57:

EDIT:
Zit net ff wat fimpljes van de beta te kijken op Youtube! Looks cool! Wow! Lijkt me echt heerlijk om over dat eiland te scheuren! Nadeel is alleen dat mijn kids dat ook super zullen vinden... ;) Hoe zit het met het andere verkeer: rijden die een beetje normaal? En doen de stoplichten het ook? Mijn kids vonden gewoon rondrijden in Midtown Madness altijd leuk, aleen gedroegen de andere weggebruikers zich idioot: knalden overal tegenaan en zo... Is TDU wat dat betreft wat realistischer?
Opzich is het wel aardig realistisch dat rijgedrag v/d AI.
Ze stoppen voor rood licht, geven tijdig richting aan bij het inhalen en onderling heb ik nooit ongelukken gezien.
Je gewoon mengen in het verkeer is prima te doen als je je rechter voet in bedwang kunt houden althans.
Als je kids rondrijden in midtown [hence the word madness ;) ] al leuk vonden dan krijg je ze met deze game niet meer achter de computer weg.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
LoneRanger schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 17:00:
[...]

Opzich is het wel aardig realistisch dat rijgedrag v/d AI.
Ze stoppen voor rood licht, geven tijdig richting aan bij het inhalen en onderling heb ik nooit ongelukken gezien.
Je gewoon mengen in het verkeer is prima te doen als je je rechter voet in bedwang kunt houden althans.
Als je kids rondrijden in midtown [hence the word madness ;) ] al leuk vonden dan krijg je ze met deze game niet meer achter de computer weg.
Ik heb onderling bij hun toch wel wat klappers gezien hoor! Kicken als het vlak voor je gebeurt, ff uitwijken enzo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
Verwijderd schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 14:57:
Hm, ik ben ook wel erg naar TDU. Ik was ooit een fervent computer racer, maar de afgelopen jaren raak ik steeds heel snel uitgekeken op race games... Alleen TMN vond ik zeer verslavend, maar da's puur arcade. Op zich heb ik wel zin in een lekkere racegame, dus wie weet wordt TDU wel wat! En dan vooral online, want racen tegen AI heb ik helemaal gehad: dat boeit me niet echt meer omdat het gewoon nooit in de buurt komt van echte tegenstanders. Maar ik ga nu eerst dit topic eens doorspitten want ik weet nog niet zo veel af van TDU... ;) Ik heb wel de XBox 360 demo gezien: zag er goed uit maar ook weer niet HEEL super, eerlijk gezegd. Ben benieuwd of de pc-versie op m'n 8800GTX er nog beter uit gaat zien!

EDIT:
Ik had ook de demo gereden op xbox360 en het overtuigde me niet zo. Maar ik heb m toch gekocht (forza duurt nog ff en ik wilde gewoon weer s n andere game) en hij is nog niet uit mn xbox geweest!!
Graphics zijn erg mooi (ondergaande zon, blinkende bolides) en de auto's rijden veeel realistischer dan need for speed.
Met stuurtje moet het nog mooier zijn denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb wel eens gehad moest ik auto bezorgen, dus meng me in't verkeer sta ik voor het stoplicht en staat er een auto voor me, gaat ie op eens achteruit rijden |:(... dag mooie beloning ;(
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
edit: was bijna aan het eind van de rit :X
-----------------------------------------------------------------
verder heel mooi spel
de auto's rijden super, het landschap is mooi, en je hebt een goed gevoel voor snelheid :)

heb de beta gespeeld

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2007 01:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Jammer dat er zoveel vragen zijn over de juiste releasedate (PC) zelf hoop ik nog steeds op 2 maart uiteraard maar ben er bang voor.

En tuurlijk hopen we allemaal op een bugvrije game, maar het feit is dat als er een keer een releasedate bekend is, je er dan toch wel een klein beetje vanuit gaat dat op die releasedate ook de bugvrije game uitkomt, je kunt wel elke keer zeggen ' ja maar als ze hem uitstellen worden de bugs eruit gehaald' tuurlijk dat is mooi, maar het zou zo mooi zijn als ze het toch eens bij de juiste release dates konden houden (en dan ook bugvrij want daar ga je toch wel vanuit)
Nou ja, duimen maar :)

Ik had nog een vraagje over het "cruisen" voor de mensen die het spel al een keer met stuur/gaspedaal gespeeld hebben.
Ik kan me voorstellen dat bijv: met een controller je niet 1 snelheid kunt houden omdat je waarschijnlijk altijd vol gas geeft?

Als je nu een stuur met gaspedaal hebt, is het dan mogelijk om gewoon in een bepaalde versnelling en met half gas bijv lekker te cruisen op een bepaalde snelheid
Dus niet de hele tijd vol gas, en dan je gas weer loslaten omdat je niet zo hard wilt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-09 13:10
Hm ik heb de game gereserveerd bij Dybabyte, verkoper vertelde mij dat de release daar nog gewoon op 2 maart stond..ben benieuwd, zou wel fijn zijn natuurlijk :)

oh, als ik op tothegame..com kijk staat ie ineens op 16 maart, gisteren daar nog 2 maart :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Nu lees ik hier veel dat het "realistisch" rijdt. Nu hoeft het voor mij niet zo te rijden als (bijv.) GTR2, maar ik vond Need for Speed: Porsche 2000/Unleashed altijd heel erg lekker rijden met een stuurtje. Weet iemand hoe TDU rijdt in vergelijking met Porsche 2000?

In ieder geval, ik zit vol spanning te wachten op dit spel, jammer dat het pas na de voorjaarsvakantie uitkomt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauSS
Beste TDU-Fans (pc-dvd)

Ik heb net een heel leuk telefoontje gehad:

_/-\o_ "Goedemorgen Dynabyte Computers" _/-\o_

("we wouden even doorgeven dat er een Spel voor je klaar ligt, Test Drive Umlimited PC-DVD" :*) )

ik heb nog wel even gevraagd of het wel om de PC versie ging, en ja dat stond duidelijk op de doos. ;) (Yessss)

Ik ga hem vanmiddag meteen ophalen, hij is dus nog voor 2 maart uitgekomen :)

ik ga een erg leuk weekend tegemoet! (ik kan niet wachten om hem te kunnen installeren)! :)
(een eerste indruk van de volledige-PC versie zal ik snel posten)

Test drive Unlimited PC-DVD ligt dus vanaf vandaag in de winkels :)
(bij Dynabyte hebben ze hem dus al) _/-\o_

[ Voor 20% gewijzigd door MauSS op 28-02-2007 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

MauSS schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 10:35:
Beste TDU-Fans (pc-dvd)

("we wouden even doorgeven dat er een Spel voor je klaar ligt, Test Drive Umlimited PC-DVD" :*) )

ik heb nog wel even gevraagd of het wel om de PC versie ging, en ja dat stond duidelijk op de doos. ;) (Yessss)

ik ga een erg leuk weekend tegemoet! (ik kan niet wachten om hem te kunnen installeren)! :)
Ik heb hem al maanden.......!

Wat ik probeer te zeggen is dat het een beetje een overdreven overbodige post is

[ Voor 6% gewijzigd door Slasher op 28-02-2007 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Er zijn al velen die een indruk van de Open Beta hebben gegeven, dus of het veel toe zal voegen?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Na een jaar wachten zou ik ook blij zijn als ik m'n examplaar op zou kunnen halen.
Geloof het of niet, maar ook de 360'ers zouden blij zijn als het spul ook voor hun pas vandaag was uitgekomen. Zullen we dus niet weer beginnen met de 'Ik heb hem al maanden, lekker puh' posts.

Wat misschien wel handig is om af te spreken is dat we niet allemaal gaan posten als we het spel gekocht hebben, wees blij met je aankoop, iedereen is blij voor je maar het voegt inderdaad niet heel veel toe.

Voor de primeur dan maar:
Afbeeldingslocatie: http://images.fsfikke.com/tdus.JPG

edit:
Op zich zijn de reacties van de 360'ers wel amusant, toch raad ik ze aan om de komende dagen niet veel te verwachten van discussies over de game zelf en dit topic even met rust te laten :P. (niet dat het de afgelopen dagen hier zo interessant is geweest)
Anders krijg je weer zo veel van die nutteloze posts van gefrustreerde 360'ers
:>

[ Voor 31% gewijzigd door fsfikke op 28-02-2007 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:58
Gunner schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 10:44:
[...]
Er zijn al velen die een indruk van de Open Beta hebben gegeven, dus of het veel toe zal voegen?
Nou, als hij mee heeft gedaan met de open beta kan hij misschien aangeven of er nog grote veranderingen zijn. Grote toegevoegde waarde misschien dus wel

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauSS
Doe eens even rustig. Dreigen doe je maar ergens anders. Als je iets in een topic ziet wat je niet bevalt plaats dan een topic report.

[ Voor 123% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2007 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Beste TDU-Fans (pc-dvd)

Test drive Unlimited PC-DVD ligt dus vanaf vandaag in de winkels :)
(bij Dynabyte hebben ze hem dus al) _/-\o_
Meen je niet, ik heb toevallig net na maanden eindelijk mijn 22inch scherm terug gekregen, ga zo eens op zoek dan!! :)

*edit* Heb hem maar online besteld via dynabite en nou maar op de post wachten, nog nooit besteld daar dus hoop dat het beetje opschiet.

[ Voor 6% gewijzigd door Sipio op 28-02-2007 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
ah das tof om te horen! benieuwd of dynabyte mij ook belt vandaag :)
hm vraagje, zat die kaart er ook bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de geïnteresseerden: bij de Bart Smit is hij ook binnen (in Hilversum in ieder geval) en daar is de standaardprijs 39,95.

Volgens mij is de prijs bij Dynabyte en andere zaken standaard (dus niet gereserveerd) een stuk meer, dus dat maakt dit bericht wel geldig, denk ik zo. ;) )

EDIT:
AgoNitE schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 12:01:
ah das tof om te horen! benieuwd of dynabyte mij ook belt vandaag :)
hm vraagje, zat die kaart er ook bij?
Jazeker wel! Hij ligt hier voor me! :) Die kaart zat ook bij de XBox versxie? Ik wist er niets van maar was blij verrast met de schitterende O'ahu Hawaii Roadmap! Wow! Formaat 62 x 51 cm! :) Aan de ene kant het totale eiland en aan de andere kant een ingezoomd Honolulu County!

Toch wel grappig dat ik me pas GISTEREN echt ben gaan interesseren voor dit spel en nu heb ik 'm al! :P En nog wel eerder en goedkoper dan al die Dynabyte-pre-order-klanten...! :X

EDIT 2:
Mijn versie (het doosje en de handleiding in ieder geval) is compleet Engels (GELUKKIG!!!). Zijn de duurdere versies van Dynabyte etc. misschien vertaald...? Misschien dat Bart SMit ze via een ander kanaal verkregen heeft of zo. Ik zeg maar wat. ;) Ik ben trouwens blij met de Engelse versie want vertalingen zuigen ALTIJD zwaar. (Ik heb het spel zelf nog niet kunnen bekijken want ik zit op m'n werk... ;) )

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2007 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteAlthmAn
  • Niet online
Sipio schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 07:12:
Ik had nog een vraagje over het "cruisen" voor de mensen die het spel al een keer met stuur/gaspedaal gespeeld hebben.
Ik kan me voorstellen dat bijv: met een controller je niet 1 snelheid kunt houden omdat je waarschijnlijk altijd vol gas geeft?

Als je nu een stuur met gaspedaal hebt, is het dan mogelijk om gewoon in een bepaalde versnelling en met half gas bijv lekker te cruisen op een bepaalde snelheid
Dus niet de hele tijd vol gas, en dan je gas weer loslaten omdat je niet zo hard wilt?
Uiteraard, dat is nou juist 1 van de voordelen van een stuurtje :) Is ook aan te raden bij transport missies, gewoon rustig rijden voor maximale winst.

Super mooi dat ie uit is :9

Nikon D200 + Nikkor 18~70mm / Tamron 90mm / Sigma 70-300mm & 150mm
C2D-6300 | Asus P5W DH Deluxe | Kingston 2x1GB DDR667 | Ati Radeon X1900XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier heeft niemand wat aan, hou het nuttig.

[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2007 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

fsfikke schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 10:54:
Na een jaar wachten zou ik ook blij zijn als ik m'n examplaar op zou kunnen halen.
Geloof het of niet, maar ook de 360'ers zouden blij zijn als het spul ook voor hun pas vandaag was uitgekomen. Zullen we dus niet weer beginnen met de 'Ik heb hem al maanden, lekker puh' posts.

Wat misschien wel handig is om af te spreken is dat we niet allemaal gaan posten als we het spel gekocht hebben, wees blij met je aankoop, iedereen is blij voor je maar het voegt inderdaad niet heel veel toe.

Voor de primeur dan maar:
[afbeelding]
Ik heb hier nog een wat hogere resolutie image :)

http://i18.tinypic.com/2gt8b52.jpg

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2007 14:09 . Reden: Maak in het vervolg thumbnails ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Gaat elke user zijn boekje/hoesje/dvd hier plaatsen??? Wat is hier de toegevoegde waarde van?

Modbreak heeft het al opgelost

[ Voor 18% gewijzigd door Slasher op 28-02-2007 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.44
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-08-2020

C.44

TurboCharged Supra Driver

Issie ook al in andere plekken in het land gesignaleerd bij div. game en speelgoedwinkels ?

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

C.44 schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 14:22:
Issie ook al in andere plekken in het land gesignaleerd bij div. game en speelgoedwinkels ?
Valt Bart Smit daaronder? Een paar posts teruglezen is niet te veel gevraagd toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Verwijderd schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 12:21:
Voor de geïnteresseerden: bij de Bart Smit is hij ook binnen (in Hilversum in ieder geval) en daar is de standaardprijs 39,95.
Dat scheelt nogal, op de site van Dynabyte staat hij voor 47.99. Kunnen de mensen die hem al van Dynabyte ontvangen hebben deze prijs bevestigen?

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid_E
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-07 11:04
cheiron schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 14:28:
[...]

Dat scheelt nogal, op de site van Dynabyte staat hij voor 47.99. Kunnen de mensen die hem al van Dynabyte ontvangen hebben deze prijs bevestigen?
Wat denk je zelf? Dat hij ineens goedkoper is dan dat op de site staat?

Pre-order prijs zal goedkoper geweest zijn. Wanneer een spel uit is kun je ervan uitgaan dat de prijs op de site de prijs in de winkel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Ik heb toch wel een probleem, die game lijkt me echt ontzettend gaaf, maar de demo draaide bij mij al niet met een vage error (error in geheugen bla bla Fxblablabla), terwijl alle andere games het wel doen, hoe moet ik dan weten of ik die game moet kopen of niet.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Speedy55 schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 14:36:
Ik heb toch wel een probleem, die game lijkt me echt ontzettend gaaf, maar de demo draaide bij mij al niet met een vage error (error in geheugen bla bla Fxblablabla), terwijl alle andere games het wel doen, hoe moet ik dan weten of ik die game moet kopen of niet.
Er is nooit een demo geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Vraagje voor mensen die hem al geinstalleerd hebben: Moesten jullie wel een CD-key invoeren? Ik heb hem net gespeeld maar zonder ooit een key in te voeren...
Ook heb ik de eerste BSOD al weer gehad en kan ik opnieuw beginnen. Tijd voor het backupscriptje :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedy55 schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 14:36:
Dat zal dan wel de beta zij geweest. Had je die via de officiele weg verkregen? Het is niet helemaal gek als een beta vreemde problemen geeft. Maar het zal hoe dan ook aan jouw setup liggen, denk ik dan...

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2007 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.44
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-08-2020

C.44

TurboCharged Supra Driver

fsfikke schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 14:25:
[...]

Valt Bart Smit daaronder? Een paar posts teruglezen is niet te veel gevraagd toch?
Joh kap es met het afvlammen van posts :/ ik vroeg of er in andere plekken van het land het ding al gesignaleerd is. Dat ie bij de BS al ligt kan ik ook lezen, dat ie bij de dynabyte ook al ligt ook. Maar is dat in heel nederland of zijn een paar filialen gewoon te dom om de voorschriften voor de release te lezen ?

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 12:21:

Volgens mij is de prijs bij Dynabyte en andere zaken standaard (dus niet gereserveerd) een stuk meer, dus dat maakt dit bericht wel geldig, denk ik zo. ;) )
Heb 'm in Zoetermeer (bij een klein game-speciaalzaakje) voor 39.99 gehaald (ook Engelse versie + kaart). Dynabyte is dus gewoon duur :P

Overigens lag ie nog niet in de schappen (ook niet in de andere winkels waar ik ben geweest), aangezien ie pas net was binnen gekomen. Dus laat je niet uit het veld slaan, gewoon vragen. Bij Mediamarkt hadden ze 'm trouwens niet, omdat het de laatste dag is van de maand krijgen ze vandaag geen leveringen oid. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Kid_E schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 14:35:
[...]

Wat denk je zelf? Dat hij ineens goedkoper is dan dat op de site staat?

Pre-order prijs zal goedkoper geweest zijn. Wanneer een spel uit is kun je ervan uitgaan dat de prijs op de site de prijs in de winkel is.
Nou, bij bijna 10 Euro verschil mag ik toch wel een vraag stellen?

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij heet niet voor niet fsfikke... ;)

Ik moet wel zeggen dat ik Smit gebeld heb of 'ie toevallig al binnen was: hij was NET binnengekomen. Toen ik naar de winkel ging lag hij nog niet in de schappen: hij haalde 'm uit een la (waar er nog meer lagen). Dus als iemand 'm niet ziet liggen, gewoon ff vragen (ja, domme tip want dat doe je natuurlijk vanzelf wel... ;) ). Geen idee of ze gewoon nog geen tijd hadden gehad om 'm in de winkel te leggen of dat ze echt wachten tot de officiele datum. Ze krijgen natuurlijk op vaste3 dagen spullen aangeleverd en die zullen zelden kloppen met de officiele releasedata. Maar volgens mij doet geen winkel daar moeilijk over...

EDIT:
O, ik doubleer ondertussen met Miles Teg, zie ik... ;)

EDIT 2:
Misschien kan de waarschuwing bij het posten in dit topic aangepast worden door een mod: de beta is nu niet meer interessant. ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2007 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Op de site van BS zag ik trouwens staan dat ie 2 maart pas beschikbaar was, blijft een vreemde zaak die release dates :)

Heeft toevallig trouwens iemand al eens via Dynabite online besteld? Heb het vanmorgen gedaan maar ook nog steeds geen bevestigings email of zo ontvangen.

Dus iemand een idee hoe lang het zou kunnen gaan duren via Dynabite ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Over de landelijke beschikbaarheid. Ik heb 'm net gehaald bij E-plaza in Rotterdam, inclusief een €5 kortingsformulier vanwege de late release.
Nu staat mij bij dat e-plaza van Bart Smit is, maar op dat kortingsformulier staat als release-date gewoon 02-03-2007. Vaag verhaal, maar goed. Het is trouwens wel de engelse versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Zijn er meerdere versies in omloop dan? lees ineens veel over een engelse versie en ik die heb ik liever ook. Zit er dan veel verschil in de versies behalve misschien de taal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm, ik heb het idee dat er alleen een Engelse versie is. Ik vroeg het me af omdat 'ie bij Smit goedkoper was als bij andere winkels en misschien kwam dat daardoor, maar dat is dus denk ik niet zo. Dus ga er maar vanuit dat er alleen een Engelse versie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 15:43:
Hm, ik heb het idee dat er alleen een Engelse versie is. Ik vroeg het me af omdat 'ie bij Smit goedkoper was als bij andere winkels en misschien kwam dat daardoor, maar dat is dus denk ik niet zo. Dus ga er maar vanuit dat er alleen een Engelse versie is.
Tnx, ik zie het vanzelf wel dan, zit er nu zelf hard over te denken om ook maar eens bij de plaatstelijke BS te gaan kijken, scheelt toch bijna 15 euro en bovendien heb ik nog steeds geen bevestigings mail van dynabite gekregen.
Als hij dan alsnog met de post komt stuur ik hem wel terug.

Maar iemand nog iets nieuws te vertellen nu de full PC versie uit is? of zitten jullie allemaal op Hawaii ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fsfikke schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 14:48:
Vraagje voor mensen die hem al geinstalleerd hebben: Moesten jullie wel een CD-key invoeren? Ik heb hem net gespeeld maar zonder ooit een key in te voeren...
Er staan nergens een key, niet op de dvd, niet in het boekje, niet op het doosje. En als er ook niet gevraagd wordt om een key, lijkt het antwoord op je vraag nogal voor de hand liggend... ;)
Sipio schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 16:09:
[...]
Maar iemand nog iets nieuws te vertellen nu de full PC versie uit is? of zitten jullie allemaal op Hawaii ;)
Was het maar waar: ik zit op het werk... :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Verwijderd schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 14:52:
[...]

Dat zal dan wel de beta zij geweest. Had je die via de officiele weg verkregen? Het is niet helemaal gek als een beta vreemde problemen geeft. Maar het zal hoe dan ook aan jouw setup liggen, denk ik dan...
Ja zeker had ik het via officiele weg verkregen, tuurlijk ligt het aan mijn setup, maar dat is aan hun om dat wel te implementeren, ik heb namelijk verder nooit problemen. Al moet ik toch zeggen dat ik een behoorlijk standaard systeem heb denk ik zo.

PS: ja sorry beta natuurlijk

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
fsfikke schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 14:48:
Ook heb ik de eerste BSOD al weer gehad en kan ik opnieuw beginnen. Tijd voor het backupscriptje :/
Ik moest een key invoeren de eerste keer dat ik 'm startte.
Ook hier is ie al een keer gecrasht (geen bsod, wel reset nodig), crashte toen ik naar een al eerder gereden race toe ging via de map. Eens kijken of dat vaker gebeurd.

So far: Vet spel, rijdt super, leuke radio. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Verwijderd schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 16:22:
[...]

Er staan nergens een key, niet op de dvd, niet in het boekje, niet op het doosje. En als er ook niet gevraagd wordt om een key, lijkt het antwoord op je vraag nogal voor de hand liggend... ;)
Weet je het zeker?
Afbeeldingslocatie: http://images.fsfikke.com/keys.JPG

Lijkt qua format nogal op elkaar dus het lijkt me een CD-key te zijn.

edit:
Ah, vandaar :P Maar hij doet het wel gewoon dus ik vind het best :P

[ Voor 7% gewijzigd door fsfikke op 28-02-2007 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehehehehehehe, ja, ik zit op het werk en had de dvd er nog niet uitgehaald. Daar zit een key normaal NOOIT maar nu natuurlijk wel. Lachen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Aan deze informatie heeft niemand iets, geef liever je ervaringen met het spel wanneer het geïnstalleerd is.

[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2007 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
Weet iemand of kan iemand kijken of de performance beter is geworden?
wat zijn de mininumsysteem eisen volgens het doosje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Cubic X schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 16:47:
Weet iemand of kan iemand kijken of de performance beter is geworden?
wat zijn de mininumsysteem eisen volgens het doosje?
Eissen volgens doosje:
Win 2k/XP/Vista
P4 @ 2.4GHz of AThlon 2800+
512MB - 1GB aanbevolen
8GB ruimte nodig
Videokaart een Ati 9800 256MB of 6600GT met 256MB en het liefst eentje met pixelshader2.x

Het spel ziet er hetzelfde uit als de beta, geen Audi RS4 en (nog?) geen downloadable content / auto's te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin van Cleef
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-09 22:41

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

fsfikke schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 16:34:
[...]

Weet je het zeker?
[afbeelding]

Lijkt qua format nogal op elkaar dus het lijkt me een CD-key te zijn.

edit:
Ah, vandaar :P Maar hij doet het wel gewoon dus ik vind het best :P
Ik heb bij meer spellen de cd key zo onder de cd/dvd zitten vooral novalogicspellen hebben het hier.
Heb hem in bestelling staan bij bol.com en ze verwachten hem ergens begin maart in huis te hebben.
Ben benieuwd

computer voor alle werkzaamheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommzz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09:27
Onderstaand volgt de verzendbevestiging van uw bestelling met
referentienummer: "RP-**"

Afleveradres:

Bestelde artikelen:
1 x 13089 Test Drive Unlimited [Aktieprijs]

-----

Betaalwijze : Automatisch incasso

Verzendstatus:
Datum van verzending: Woensdag, 28 Februari
Verwachte afleverdatum: Donderdag, 1 Maart
Vervoersdienst: TPG Post of GLS Pakketservice

hier hebben ze m dus ook al, direct opgestuurd.
verwacht hem morgen of overmorgen in huis

edit:
bij pcmedia.nl dus ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Tommzz op 28-02-2007 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wetterhahn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 29-09 15:53
Ik had net bij de BS de op een na laatste te pakken!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmn wtf, ik zie ineens dat die gereleased is. Aardig dat ik gebelt word door Dynabyte...

Naja morgen weer een dag om hem op te halen. Even printje mee nemen, en morgen avond gamen als een gek!

Iemand al mooie screens gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09:49
Wetterhahn schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 17:39:
Ik had net bij de BS de op een na laatste te pakken!!
Haha ik ook! Straks even installeren en op weg naar een Lexus dealer want die zat niet in de beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrggggghhhhhhhhhhhh.... Ik krijg de pedalen van m'n Logitech Driving Force Pro niet werkend... :( Ik heb Vista Home Premium... Zie ook: Logitech Driving Force Pro onthoud geen instellingen

HELP! Gadjakkes, dit is ECHT verschrikkelijk balen... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:04

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Ik zal ook hem eens installeren :) Tnx Copyman ;)

Ben benieuwd of de game nog wat veranderd is qua specs :)

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slow-chat, one-liners, offtopic posts en flames horen _niet_ in dit topic thuis!
Meldingen over het al dan niet kunnen downloaden van de closed beta horen ook niet in dit topic thuis!
Bedenk dat het nog om een beta gaat en wat dat betekent qua stabiliteit en reden dat het ueberhaubt beschikbaar wordt gesteld...
* Dit topic gaat over het spel, niet over verschillende automerken in het echte leven.
* De Spielerij-policy is gewoon van kracht, dat betekent dat je niet hoeft te melden dat je iets aan het downloaden of installeren bent.
* Bij technische problemen moet je in SPV zijn.
* Afspraken om samen te gaan spelen horen niet in dit topic, maar buiten GoT.