Miles Teg schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 23:00:
[azijnzeik-modus]
Jammer dat er geen weereffecten in het spel zitten. En dat er geen richtingaanwijzers inzitten. En cruisecontrol zou ook wel leuk geweest zijn. Laatste minpuntje wat ik zo gauw zie, als je netjes voor verkeerslichten wilt stoppen, kun je ze niet meer zien omdat ze te hoog hangen.

[/azijnzeik-modus]
Weereffecten is idd jammer. Wat ik ook jammer vind is dat de lucht willekeurig donker is en dan weer licht en dan weer blauw en dan weer grijs, en dat allemaal binnen no time, lijkt wel. Ik zou dat graag zelf willen bepalen.
Richtingaanwijzers mis ik ook, nou ja, mijn kids dan, want die vinden dat grappig. Ik dacht dat die er in zaten...?
En dat van de verkeerslichten was mij ook opgevallen! Beetje apart, alhoewel de game niet gemaakt is om voor verkeerslichten te stoppen, denk ik.

Maar wederom is dat voor de kids jammer, want die vinden het leuk 'net als in het echt' te rijden. Nu moet je 20 meter voor het licht al stoppen.
Het is sowieso in zo'n 'vrije' game als dit altijd jammer dat je view zo vast zit. Je kijkt niet makkelijk rond en zo: vooral met de incar view lijk je zo opgesloten te zitten, zelfs in een cabrio. Mss toch maar eens aan TrackIR denken... wie weet... (heeft iemand dat hier?) Ja, je kan wel opzij kijken met de pijltjes en zo, maar da's toch anders als in het echt: als ik met de pijltjes opzij kijk rij ik meteen de stoep op of een tuin in. En dat doe ik in het echt echt niet.

Tsja, het is geen virtual reality natuurlijk...