Bij mij is het niet af en toe, maar in de stad zeg maar constant... en vreemd dat je het in de beta niet had. Dit probleem moet toch echt wel op te lossen zijn. Frapante is dat het bij een vriend op een P4 3.0 en ATI 9550 kaartje gewoon soepel draait op 1024x768_VooDooMen_ schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 14:26:
[...]
Dit probleem heb ik zelf ook.. Het is gewoon irri dat hij af en toe hapert, want van dit probleem had ik geen last toen ik de beta speelde! Nah ja, zal er maar aan moeten wennen!
Meer mensen last dat nu de TDU servers offline zijn ? Had gister ook diverse offline sessies. Ik snap dat 2 Maart de release is, maar als er nu nog onderhoud nodig is
Ow ja?
BS: 39.95
DB: 47.95
Zoek maar eens op vergelijk.nl. Ik heb em bij e-plaza gehaald (met de fiets) voor maar 39.95 zonder verzendkosten (jah misschien een paar callorien, maar jah...)
...en waarom?
Geduld beste tweaker! In de tussentijd kun je lekker oefenen_MaLa_ schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 14:30:
Meer mensen last dat nu de TDU servers offline zijn ? Had gister ook diverse offline sessies. Ik snap dat 2 Maart de release is, maar als er nu nog onderhoud nodig is
...en waarom?
Moet je na gaan hoe gammelCyPh schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 14:25:
[...]
Dat je soms het gevoel niet helemaal krijgt, klopt, heb ik ook, maar van 6 naar 4 ipv de 5 is toch apart aangezien de 5 er recht tegenover zit
Grootste nadeel vind ik dat ik de koppeling niet goed ingedrukt krijg (hij wil op mijn vloer niet stil blijven liggen, maar bij gas en rem heb ik hier minder last van door de verschillende tegendruk) en dus krijg ik hem niet in of uit een versnelling.

PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel
Zoals je aan de posts boven je kan zien wel ja._MaLa_ schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 14:30:
Het probleem is echter dat ik niet zeker weet of het een tijdelijk iets is, of dat de accounts van gisteren niet goed zijn. Als ik een nieuw account aanmaak kan ik namelijk wel gewoon online.
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Ik heb het grootste probleem voor die framerate van mij gevonden, was toch niet direct mijn harddisk maar het is duidelijk dat het mijn stuur is.
(microsoft sidewinder racing wheel)
Zo gauw ik dit ding aansluit dropped de framerate drastisch, hoe het kan weet ik niet maar ik laat het ff weten mocht iemand nog eens tegen hetzelfde probleem aanlopen.
Zo gauw ik dit ding aansluit dropped de framerate drastisch, hoe het kan weet ik niet maar ik laat het ff weten mocht iemand nog eens tegen hetzelfde probleem aanlopen.
Veel activiteit ineens hier inderdaad. Vreemd dat je met een nieuw account er wel op kan, error slaat meer op dat de boel down is.fsfikke schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 14:42:
[...]
Zoals je aan de posts boven je kan zien wel ja.
Het probleem is echter dat ik niet zeker weet of het een tijdelijk iets is, of dat de accounts van gisteren niet goed zijn. Als ik een nieuw account aanmaak kan ik namelijk wel gewoon online.
Haha tering, dit is bij mij inderdaad ook het probleem. Ik trok mn G25 er net uit en spel werkt ineens perfect op 1680x1050 met alles highSipio schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 14:43:
Ik heb het grootste probleem voor die framerate van mij gevonden, was toch niet direct mijn harddisk maar het is duidelijk dat het mijn stuur is.

Geen idee lol, ben nu zelf op zoek naar XP drivers voor dit stuurwiel..hopen dat dat gaat werkenNeoflip schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 14:52:
[...]
Haha tering, dit is bij mij inderdaad ook het probleem. Ik trok mn G25 er net uit en spel werkt ineens perfect op 1680x1050 met alles highHoe kan dit in godsnaam? Een usb connectie kan toch niet de hele performance naar beneden slurpen
Een andere usb poort al geprobeerd? Een direct op het moederbord???Neoflip schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 14:52:
[...]
Haha tering, dit is bij mij inderdaad ook het probleem. Ik trok mn G25 er net uit en spel werkt ineens perfect op 1680x1050 met alles highHoe kan dit in godsnaam? Een usb connectie kan toch niet de hele performance naar beneden slurpen
...en waarom?
Al geprobeerd ja. Achter op de poorten van het moederbord of voor op de front-usb maakt geen verschil. Met het stuurtje in de poort hapert het spel gewoon gigantisch, als ik de kabel er uit haal en de controls terug zet op toetsenbord loopt het weer soepelThe_Alchemist schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 15:00:
[...]
Een andere usb poort al geprobeerd? Een direct op het moederbord???

beste...,Verwijderd schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 08:53:
[...]
Weereffecten is idd jammer. Wat ik ook jammer vind is dat de lucht willekeurig donker is en dan weer licht en dan weer blauw en dan weer grijs, en dat allemaal binnen no time, lijkt wel. Ik zou dat graag zelf willen bepalen.
Richtingaanwijzers mis ik ook, nou ja, mijn kids dan, want die vinden dat grappig. Ik dacht dat die er in zaten...?
En dat van de verkeerslichten was mij ook opgevallen! Beetje apart, alhoewel de game niet gemaakt is om voor verkeerslichten te stoppen, denk ik.Maar wederom is dat voor de kids jammer, want die vinden het leuk 'net als in het echt' te rijden. Nu moet je 20 meter voor het licht al stoppen.
Het is sowieso in zo'n 'vrije' game als dit altijd jammer dat je view zo vast zit. Je kijkt niet makkelijk rond en zo: vooral met de incar view lijk je zo opgesloten te zitten, zelfs in een cabrio. Mss toch maar eens aan TrackIR denken... wie weet... (heeft iemand dat hier?) Ja, je kan wel opzij kijken met de pijltjes en zo, maar da's toch anders als in het echt: als ik met de pijltjes opzij kijk rij ik meteen de stoep op of een tuin in. En dat doe ik in het echt echt niet.Tsja, het is geen virtual reality natuurlijk...
je kunt gewoon emt je muis rond kijken in en buiten de auto.....is een toets voor dacht ik, kijk maar even in de controls list.
Verwijderd
Dat zal dan wel door force feedback komen...? Ik kan me herinneren dat je vroeger dik zakte in fps als je dat aanzette. Misschien is dat ook zo met TDU. Dus kijk eens even wat er gebeurt als je het stuur aangesloten laat maar de ff uitzet.
Verwijderd
Dat zal dan wel door force feedback komen...? Ik kan me herinneren dat je vroeger dik zakte in fps als je dat aanzette. Misschien is dat ook zo met TDU. Dus kijk eens even wat er gebeurt als je het stuur aangesloten laat maar de ff uitzet.Neoflip schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 14:52:
[...]
Ha! Interessant maar niet echt handig als je met een stuur rijdt (alhoewel, één hand relaxed en cool op het stuur, de andere uit het raam... eh... op de muis...). Maar wel beter denk ik dan met pijltjes.Nordcore schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 15:08:
[...]
beste...,
je kunt gewoon emt je muis rond kijken in en buiten de auto.....is een toets voor dacht ik, kijk maar even in de controls list.
Bij mij maakt het niet uit of ik FF inschakel ja/nee, zogauw ik het stuur aansluit is het gebeurd met de framerates.Verwijderd schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 15:08:
Dat zal dan wel door force feedback komen...? Ik kan me herinneren dat je vroeger dik zakte in fps als je dat aanzette. Misschien is dat ook zo met TDU. Dus kijk eens even wat er gebeurt als je het stuur aangesloten laat maar de ff uitzet.
Idd mooi klote want speel dit spel toch echt het liefst met stuur.
Volgens mij is FF niet uit te zetten in Testdrive. Maar het klopt geloof ik wel wat je zegt, als ik namelijk met toetsenbord stuur en het stuurtje aangesloten hou, beweegt het stuur bij crashes uit zichzelf door de FF en hapert het ineens als een gekVerwijderd schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 15:10:
[...]
Verwijderd
Hm, da's vervelend... Ik dacht eerst dat het door je oudere stuur komt, maar ik lees dat iemand hetzelfde heeft met een G25...! Ik zelf heb een Driving Force Pro en alles loopt goed (alhoewel ik wel regelmatig hickups heb: best wel irritant eigenlijk...). Maar ja, de rest van mijn computer is net nieuw, dus dat zal vast ook wel schelen...
EDIT:
O, Neoflip beaamt mijn idee.
Blijft een probleem natuurlijk. Misschien dat ff via de driver/control panel is uit te zetten...? Is alsnog jammer natuurlijk... Maar nogmaals, ik heb ook ff en geen (grote) problemen.
EDIT:
O, Neoflip beaamt mijn idee.
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2007 15:28 ]
@sipio en neoflip
hebben jullie de openbeta ook gespeeld? En hadden jullie hier ook last van?
In de beta had ik met mijn G25 nergens last van.
Uw advertentie hier?
Misschien omdat sommige mensen een baan hebben van s'ochtends vroeg tot s'avonds laatThe_Alchemist schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 14:21:
[...]
Waarom zijn er mensen die alles online bestellen? Je kan toch ook naar de winkel?
Of misschien hebben sommige mensen helemaal geen zin om naar het centrum te gaan.
Of misschien vincen ze het gewoon veel makkelijker om vanuit hun luie stoel te shoppen...
Ik heb de beta niet gespeeld nee, ik was wel benieuwd of hij het daar wel goed zou doen.CyPh schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 15:27:
@sipio en neoflip
En J van E, de FF van mn G25 is helaas niet in de control panel uit te zetten. Alleen de kracht kan op 0 gezet worden, net als in TDU maar dat heeft geen positief effect. Vind het maar een vaag probleem dit.
Nieuste chipset drivers van je mobo, usb instellingen op je mobo op full speed (dat is usb 2.0)??Neoflip schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 15:05:
[...]
Al geprobeerd ja. Achter op de poorten van het moederbord of voor op de front-usb maakt geen verschil. Met het stuurtje in de poort hapert het spel gewoon gigantisch, als ik de kabel er uit haal en de controls terug zet op toetsenbord loopt het weer soepelDaar sta je dan met je G25
Nieuwste g25 drivers downloaden???
...en waarom?
Verwijderd
lang leve de luiheid!Nordcore schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 15:27:
[...]
Misschien omdat sommige mensen een baan hebben van s'ochtends vroeg tot s'avonds laat.
Of misschien hebben sommige mensen helemaal geen zin om naar het centrum te gaan.
Of misschien vincen ze het gewoon veel makkelijker om vanuit hun luie stoel te shoppen...
Het hoeft niet per se goedkoper en je hebt het eerder binnen (in geval van TDU iig wel)Nordcore schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 15:27:
[...]
Misschien omdat sommige mensen een baan hebben van s'ochtends vroeg tot s'avonds laat.
Edit: (foutje bedankt...)
[ Voor 45% gewijzigd door Younes op 01-03-2007 15:39 ]
...en waarom?
Ik heb de beta helaas ook niet kunnen spelen, ik kan mijn FF gewoon op het stuur uitzetten dus dat is het probleem ook niet denk ik.
Dacht zelf ook dat het aan mijn oudere stuur lag vandaar dat ik me nog steeds suf zoek XP drivers voor dit stuur
Maar idd als het met een G25 ook al gebeurd dan moet er mischien toch ergens in het spel een fout zitten.
Dacht zelf ook dat het aan mijn oudere stuur lag vandaar dat ik me nog steeds suf zoek XP drivers voor dit stuur

Maar idd als het met een G25 ook al gebeurd dan moet er mischien toch ergens in het spel een fout zitten.
Verwijderd
Maar met m'n DFP heb ik dus geen last... (Ik gebruik trouwens oude XP drivers onder Vista omdat in de nieuwe drivers de DFP niet ondersteunt wordt...! Waardoor ik eerst m'n pedalen niet aan de praat kreeg in TDU!)Sipio schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 15:42:
draait ook voor geen meter hier
amd athlon 64 3500+
asrock 939Dual-SATA2
2gb ddr400
x800 pro 256mb ( catallyst 7.2 )
lekker is dat, lijkt me eerder een bug

amd athlon 64 3500+
asrock 939Dual-SATA2
2gb ddr400
Speel je ook met stuurwiel dan? en heb je al geprobeerd hoe de framerates zijn zonder stuurwiel?taz3d_nl schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 16:04:
draait ook voor geen meter hier![]()
amd athlon 64 3500+
asrock 939Dual-SATA2
2gb ddr400
speel met een logitech momo force, zal hem eens uninstallenSipio schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 16:06:
[...]
Speel je ook met stuurwiel dan? en heb je al geprobeerd hoe de framerates zijn zonder stuurwiel?
ligt hoogstwaarschijnlijk aan je stuurtje dan (naja niet aan het stuur, eerder aan het spel dat flipt bij sommige stuurtjes in bepaalde configs ofzo). probeer je stuurtje gewoon te ontkoppelen ipv uninstallen en herstart de game eens zonder stuur.taz3d_nl schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 16:07:
[...]
speel met een logitech momo force, zal hem eens uninstallen
edit: zometeen maar ff met een non-ff stuurtje testen of dat ook hapert
[ Voor 7% gewijzigd door Neofloppy op 01-03-2007 16:24 ]
nope helpt niet, heb ook nog een microsoft force feedback 2 misschien dat het daar aan ligt.Neoflip schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 16:14:
[...]
ligt hoogstwaarschijnlijk aan je stuurtje dan (naja niet aan het stuur, eerder aan het spel dat flipt bij sommige stuurtjes in bepaalde configs ofzo). probeer je stuurtje gewoon te ontkoppelen ipv uninstallen en herstart de game eens zonder stuur.
edit: zometeen maar ff met een non-ff stuurtje testen of dat ook hapert
hij ksot 31 euro bij cd wow (inclusief verzending)
http://www7.cd-wow.nl/det...ct_code=1857343&subcat=pc
http://www7.cd-wow.nl/det...ct_code=1857343&subcat=pc
Verwijderd
Is het trouwens geen idee om een GoT-club te maken in TDU? Dan kunnen we elkaar makkelijk vinden op Hawaii!
Is er iemand die op dit moment online speelt dan?
Ik ben met een mod van het Atari forum aan het PM'en om m'n account weer online te krijgen maar het wil nog niet echt vlotten.
@hieronder: No shit
Ik ben met een mod van het Atari forum aan het PM'en om m'n account weer online te krijgen maar het wil nog niet echt vlotten.
@hieronder: No shit
[ Voor 7% gewijzigd door fsfikke op 01-03-2007 16:50 ]
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Als je een oplossing weet graag even posten hiero, er zijn meer mensen die met deze problematiek te maken hebben of zullen krijgen.fsfikke schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 16:37:
Is er iemand die op dit moment online speelt dan?
sar·cas·me (het ~)
1. bittere, bijtende spot
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Dit topic is gesloten.
Let op:
Slow-chat, one-liners, offtopic posts en flames horen _niet_ in dit topic thuis!
Meldingen over het al dan niet kunnen downloaden van de closed beta horen ook niet in dit topic thuis!
Bedenk dat het nog om een beta gaat en wat dat betekent qua stabiliteit en reden dat het ueberhaubt beschikbaar wordt gesteld...
* Dit topic gaat over het spel, niet over verschillende automerken in het echte leven.
* De Spielerij-policy is gewoon van kracht, dat betekent dat je niet hoeft te melden dat je iets aan het downloaden of installeren bent.
* Bij technische problemen moet je in SPV zijn.
* Afspraken om samen te gaan spelen horen niet in dit topic, maar buiten GoT.
Slow-chat, one-liners, offtopic posts en flames horen _niet_ in dit topic thuis!
Meldingen over het al dan niet kunnen downloaden van de closed beta horen ook niet in dit topic thuis!
Bedenk dat het nog om een beta gaat en wat dat betekent qua stabiliteit en reden dat het ueberhaubt beschikbaar wordt gesteld...
* Dit topic gaat over het spel, niet over verschillende automerken in het echte leven.
* De Spielerij-policy is gewoon van kracht, dat betekent dat je niet hoeft te melden dat je iets aan het downloaden of installeren bent.
* Bij technische problemen moet je in SPV zijn.
* Afspraken om samen te gaan spelen horen niet in dit topic, maar buiten GoT.