[Multiplatform] Test Drive: Unlimited - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 20.078 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-06 20:46
Zit ook al aardig lang te wachten op deze game, ga zo toch maar eens kijken bij de plaatselijke Media Markt als ik over 4 min vrij ben! Neem dan gelijk een draadloze XBox 360 Windows controller mee, schijnt lekker te racen :?

Maar ben bang dat de game tegenvalt en dat ik dan 40 euri uitgegeven heb voor niets :( Ivm problemen in de beta?

Kan ik trouwens de game op 2 pc's installeren, en dan in een LAN spelen met 1 en dezelfde key? (ben me ervanf bewust dat 2 DVD's noodzakelijk zijn, maar daar vinden we wel wat op) OF zit je met het feit dat hij dan 2 keys vindt die gelijk zijn en werkt dat helemaal niet?

..::System Specs::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 209927

C.44 schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 14:22:
Issie ook al in andere plekken in het land gesignaleerd bij div. game en speelgoedwinkels ?
Voor de belgen onder ons, op de site van Game Mania staat dat ie verkrijgbaar is. Dat wordt morgen eens langs de Gm rijden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

D. Ninjai schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 17:45:
[...]

Haha ik ook! Straks even installeren en op weg naar een Lexus dealer want die zat niet in de beta.
De RS4 zat ook niet in de beta, guess what, ook niet in de final :/

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
SideSwipe schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 17:58:
Ik zal ook hem eens installeren :) Tnx Copyman ;)

Ben benieuwd of de game nog wat veranderd is qua specs :)
Heb de beta zelf nooit gespeeld maar ik ben ook wel erg benieuwd hoe deze game draait op verschillende pc's.
Speelt er iemand toevallig in 1680x1050? en zo ja loopt dat een beetje? (specs)

Had trouwens ook begrepen dat je voor online play een gamespy account moest hebben, is het verstandig die van te voren aan te maken of kan dat gewoon tijdens het installeren van de game?

( hoop vragen ineens, zal het enthiousasme wel zijn) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:34

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Werkt het online gebeuren van deze game al of? :)

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Denk et wel :)

Ik ga em volgende week effe halen denk :)

Heeft ook een computer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copyman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-06 21:27

Copyman

Dode muis

Volgens mij hoeven de mensen zich nog niet zo te haasten, gezien de TDU server nog niet online is. Net als SideSwipe, kan ik ook nog niet online spelen. :)

Verder nog een tip: ik heb van verschillende kanten gehoord dat vele Bart Smits het spel al verkopen. Zojuist heb ik mijne daar ook kunnen bemachtigen.

Zeer belangrijke informatie: Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-05 10:09
Sipio schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 18:13:
[...]

Heb de beta zelf nooit gespeeld maar ik ben ook wel erg benieuwd hoe deze game draait op verschillende pc's.
Speelt er iemand toevallig in 1680x1050? en zo ja loopt dat een beetje? (specs)
Ik heb hem net ook van de BS binnen (dankzij mijn broer :)) en ik kan je morgen laten weten hoe het op 1680x1050 speelt want dan komt mijn 226BW binnen

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
NickySantoro schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 18:32:
[...]

Ik heb hem net ook van de BS binnen (dankzij mijn broer :)) en ik kan je morgen laten weten hoe het op 1680x1050 speelt want dan komt mijn 226BW binnen
Hoop dat jij hem met die specs goed kan spelen anders heb ik een probleem, hoop het spel morgen zelf ook te hebben dus ben benieuwd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-06 10:57
Ik vraag me af wanneer de PSP versie te koop is, weet iemand het toevallig?

edit: ik weet het al, 5 maart :P

[ Voor 22% gewijzigd door Cubic X op 28-02-2007 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Copyman schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 18:29:
Volgens mij hoeven de mensen zich nog niet zo te haasten, gezien de TDU server nog niet online is. Net als SideSwipe, kan ik ook nog niet online spelen. :)

Verder nog een tip: ik heb van verschillende kanten gehoord dat vele Bart Smits het spel al verkopen. Zojuist heb ik mijne daar ook kunnen bemachtigen.
Vanmiddag werkte het bij mij iig wel.
(tenminste, ik heb niemand gezien, maar er stond wel dat er 25 mensen online waren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copyman

Copyman

Dode muis

fsfikke schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 19:27:
[...]

Vanmiddag werkte het bij mij iig wel.
(tenminste, ik heb niemand gezien, maar er stond wel dat er 25 mensen online waren)
Net als SideSwipe krijg ik de melding:

"Failed to connect to the TEST DRIVE Server. Please check your network status and try again."

Misschien dat ze de servers tijdelijk uit hebben staan op dit moment?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteAlthmAn
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ik heb al meerdere mensen 'gezien' online (zo van, naam> afstand).

@Sipio, ik draai op 1680x1050 met 4xAA en 8xAF, HDR uit omdat de framerate zakte tot 24 ongeveer, nu draai ik rond 35~40fps op High.
Ohja, en je moet even van te voren een GameSpyId aanmaken.

[ Voor 12% gewijzigd door SteAlthmAn op 28-02-2007 19:36 ]

Nikon D200 + Nikkor 18~70mm / Tamron 90mm / Sigma 70-300mm & 150mm
C2D-6300 | Asus P5W DH Deluxe | Kingston 2x1GB DDR667 | Ati Radeon X1900XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
SteAlthmAn schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 19:34:
Ik heb al meerdere mensen 'gezien' online (zo van, naam> afstand).

@Sipio, ik draai op 1680x1050 met 4xAA en 8xAF, HDR uit omdat de framerate zakte tot 24 ongeveer, nu draai ik rond 35~40fps op High.
Ohja, en je moet even van te voren een GameSpyId aanmaken.
Tnx! zit zo rond dezelfde specs als jou dus zal wel goedkomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12:04

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

las paar paginas terug van die kortingsbon die ter plekke te gebruiken viel, zodat de prijs heel aardig is, was dit bij E-Plaza of ook bij Bart Smit ( zelfde concern)!?

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135195

Zo, 'k heb 'm net gespeeld. E6600, 8800GTX, 226BW (1680x1050), 2 GB Ram. Loopt op zich goed alleen wel met hikjes om de haverklap. Het is te doen, maar wel lichtelijk irritant. Misschien dat HDR uit scheelt, maar da's toch wel leuk... Ik heb alle opties high (alhoewel er niet veel te tweaken valt).

Online werkt ook, alleen moet wel ff wennen aan de interface en zo... Maar ik heb tegen iemand online geraced, 4 keer achter elkaar. Leuk! 4 keer gewonnen natuurlijk. 8) Heel grappig dat je gewoon kan bepalen waar de finish en en karren maar! :)

Al met al erg leuk: ik rij nu met de bonnet view: de incar view is me net ff te beperkt (je ziet zo weinig) en het geluid is ook zo dof.

Wat is dat eiland trouwens GROOT!!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MaLa_
  • Laatst online: 18-12-2022
Vanmiddag maar even de Bart Smit leeg gekocht met een stel game verslaafden. De vriendelijke winkel verkoopster stond raar te kijken dat er ineens 4 stuks verkocht werden, ze waren meteen verlost van hun verse voorraad :*)

Ik heb de beta ook gespeeld en ik vind dat er veel kleine bugs weg gewerkt zijn, tevens is het online gebeuren flink verbeterd. Het online gebeuren kon ik helaas nog niet volledig testen omdat er nog maar rond de 25 spelers online waren ;). Maar iedereen die ik tegen kwam zag ik ook goed en verdween niet zomaar of zweefde weg zoals in de beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king of rats
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-06 15:15
Anoniem: 135195 schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 20:32:
Zo, 'k heb 'm net gespeeld. E6600, 8800GTX, 226BW (1680x1050), 2 GB Ram. Loopt op zich goed alleen wel met hikjes om de haverklap. Het is te doen, maar wel lichtelijk irritant. Misschien dat HDR uit scheelt, maar da's toch wel leuk... Ik heb alle opties high (alhoewel er niet veel te tweaken valt).

Online werkt ook, alleen moet wel ff wennen aan de interface en zo... Maar ik heb tegen iemand online geraced, 4 keer achter elkaar. Leuk! 4 keer gewonnen natuurlijk. 8) Heel grappig dat je gewoon kan bepalen waar de finish en en karren maar! :)

Al met al erg leuk: ik rij nu met de bonnet view: de incar view is me net ff te beperkt (je ziet zo weinig) en het geluid is ook zo dof.

Wat is dat eiland trouwens GROOT!!! :)
Voor dat doffe geluid kan je je raam open zetten met W.

Ik zal morgen ook maar eens kijken of ik er een kan krijgen, met de beta had ik me goed vermaakt :) .

Wii \\ xbox 360 \\ samsung 32a656 \\ pc: e6400, hd3870, p5w dh deluxe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

_MaLa_ schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 20:39:
tevens is het online gebeuren flink verbeterd. Het online gebeuren kon ik helaas nog niet volledig testen omdat er nog maar rond de 25 spelers online waren ;). Maar iedereen die ik tegen kwam zag ik ook goed en verdween niet zomaar of zweefde weg zoals in de beta.
Ik had wel een paar keer dat er een melding kwam dat de servers niet bereikbaar waren. Een keer was nogal klierig omdat ik middenin een offline race zat! Hopla, grote mededeling midden op je scherm die je weg moest klikken. Niet zo handig... Van mij was een klein regeltje in een hoekje heel wat beter geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bio
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-06 08:11

Bio

Jaa! Hij is er voor pc :D Morgen even halen.

Wat ik me al een tijdje afvraag over het spel is: Hoe zit het precies met de huizen. Als andere spelers deze kopen zijn ze dan weg? maw moet je er snel bij zijn? of is elk huis eigenlijk gewoon van 100 spelers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copyman

Copyman

Dode muis

Vreemd, het lukt mij niet om online te komen. Hebben jullie het spel over de beta heen geïnstalleerd ofzo? Of hebben jullie misschien een geheel nieuw account aangemaakt (die je niet bij de beta hebt gebruikt)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Jo-hannes schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 21:01:
Jaa! Hij is er voor pc :D Morgen even halen.

Wat ik me al een tijdje afvraag over het spel is: Hoe zit het precies met de huizen. Als andere spelers deze kopen zijn ze dan weg? maw moet je er snel bij zijn? of is elk huis eigenlijk gewoon van 100 spelers?
Dat laatste :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-06 11:36
Hm vet spel, draait ook prima hier..
alleen 1 probleempje, 1e keer spelen, niks aan de hand...
2e keer spelen, allemaal artifacts, ff bij video instellingen gekeken, niks veranderd, maar voor de lol eens HDR aangezet, hierna daalde de FPS dramatisch, HDR weer uitgezet, en mijn artifacts waren ineens weg?

Owjah, en ik heb een profiel aangemaakt, maar was mijn GameSpyID kwijt, dus niet ingeschakelt op dat profiel, kan ik dit ergens wijzigen? of maar beter een nieuw profiel aanmaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bio
  • Laatst online: 04-06 08:11

Bio

thx :)

Jammer dat ik het forum vanavond pas las anders had ik hem misschien ook al in huis :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

AgoNitE schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 21:02:
2e keer spelen, allemaal artifacts, ff bij video instellingen gekeken, niks veranderd, maar voor de lol eens HDR aangezet, hierna daalde de FPS dramatisch, HDR weer uitgezet, en mijn artifacts waren ineens weg?

Owjah, en ik heb een profiel aangemaakt, maar was mijn GameSpyID kwijt, dus niet ingeschakelt op dat profiel, kan ik dit ergens wijzigen? of maar beter een nieuw profiel aanmaken?
Gebeurd wel vaker idd.
Gewoon even alt-tabben, probleem weg.

Voor de nVidia gebruikers onder ons (uitgezonderd 88xx'ers denk ik), gebruik de 93.71 drivers, anders krijg je een hoop BSOD's en corrupte savegames.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11:55
Man, waar zit Lexus? Misschien kijk ik met mijn bips maar ik kan geen enkele dealer vinden die wagens met een Lexus embleem verkopen... Op de wegenkaart die je krijgt met het spel staat wel Lexus vermeld maar niet in het kader waar je ook de logo's van wagens ziet. Vreemd hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dfx
  • Niet online
AgoNitE schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 21:02:
Schijnt vaker voor te komen met geforce 7 kaarten, staat ook ergens op het Atari beta forum.
Ikzelf zette dan even AA uit/aan wanneer het spel met artifacts startte, hielp ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
fsfikke schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 21:06:
[...]

Gebeurd wel vaker idd.
Gewoon even alt-tabben, probleem weg.

Voor de nVidia gebruikers onder ons (uitgezonderd 88xx'ers denk ik), gebruik de 93.71 drivers, anders krijg je een hoop BSOD's en corrupte savegames.
Dankje wel, ik zit op XP MCE 2005, dus ik zit wel vast aan die 93.71 drivers, voor MCE zijn er geen nieuwere, via de nvidia site dan, via andere wegen vast wel :)
Iva_Bigone schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 21:07:
[...]
Schijnt vaker voor te komen met geforce 7 kaarten, staat ook ergens op het Atari beta forum.
Ikzelf zette dan even AA uit/aan wanneer het spel met artifacts startte, hielp ook.
dankje voor je antwoord, helpt ook :)

[ Voor 25% gewijzigd door agoNITE op 28-02-2007 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
Copyman schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 21:01:
Vreemd, het lukt mij niet om online te komen. Hebben jullie het spel over de beta heen geïnstalleerd ofzo? Of hebben jullie misschien een geheel nieuw account aangemaakt (die je niet bij de beta hebt gebruikt)?
Ik kom ook niet online met mijn online account, mijn vraag is ook of jullie een nieuwe GameSpyID hebben aangemaakt of gewoon de oude gebruikt bij de BETA?

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Goed, ik ben nu wel bezig met een online account... Blijkbaar als je de beta nickname gebruikt gaat ie niet online en bij het kiezen van een nieuwe wel... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Misschien een hele stomme vraag, maar in een vorige post vroeg ik of ik in het spel alsnog een gamespy ID aan een profiel toe kon voegen, ik kan op gamespy.com niet eens vinden hoe ik moet registreren...wel 2 dingen, maar dat kost geld, ik meende dat gamespy gratis was?

edit: registratie formulier al gevonden, iemand een antwoord op mijn vraag misschien? of ik nu alsnog een GameSpyID aan mijn profiel kan koppelen...

[ Voor 21% gewijzigd door agoNITE op 28-02-2007 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteAlthmAn
  • Niet online
Hier werkt het prima met me 'beta-nick'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

AgoNitE schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 21:23:
Misschien een hele stomme vraag, maar in een vorige post vroeg ik of ik in het spel alsnog een gamespy ID aan een profiel toe kon voegen, ik kan op gamespy.com niet eens vinden hoe ik moet registreren...wel 2 dingen, maar dat kost geld, ik meende dat gamespy gratis was?
Je kan een offline profiel niet omzetten in een online profiel: je kan Gamespy niet alsnog ff aanzetten. Dus je zult en nieuw profiel moeten aanmaken. Met een online profiel kan je alles doen wat je met een offline profiel kan doen, maar omgekeerd dus niet. In feite is het enige verschil dat je aan het begin van het spel word ingelogd en dat er ook mp-mogelijkheden op de map staan. Het maken van een offline profiel heeft dus weinig nut als je ooit eens online wilt gaan.

Ik ben trouwens ingelogd met een al ouder Gamespy-account (niet van de beta of zo want die heb ik niet gehad, maar van 'vroeger') en dat werkte probleemloos. Gamespy accounts staan los van games, volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
AgoNitE schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 21:23:

edit: registratie formulier al gevonden, iemand een antwoord op mijn vraag misschien? of ik nu alsnog een GameSpyID aan mijn profiel kan koppelen...
https://login.gamespyid.com

Ik kan nog steeds niet inloggen met mijn beta-account, vind het maar vaag :'(

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

NickySantoro schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 21:29:
[...]

https://login.gamespyid.com

Ik kan nog steeds niet inloggen met mijn beta-account, vind het maar vaag :'(
Idd, maar het gekke is wel nu dat ik m'n beta-login bij mijn profielen heb staan de races allemaal open komen te staan op de map. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

D. Ninjai schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 21:06:
Man, waar zit Lexus? Misschien kijk ik met mijn bips maar ik kan geen enkele dealer vinden die wagens met een Lexus embleem verkopen... Op de wegenkaart die je krijgt met het spel staat wel Lexus vermeld maar niet in het kader waar je ook de logo's van wagens ziet. Vreemd hoor...
Ik denk dat je een bepaald niveau gehaald moet hebben voordat je een Lexus kan kopen. Ik kan alleen maar een Audi of een eh... ander merk kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Anoniem: 135195 schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 21:31:
[...]

Ik denk dat je een bepaald niveau gehaald moet hebben voordat je een Lexus kan kopen. Ik kan alleen maar een Audi of een eh... ander merk kopen.
Nee die auto's zitten gewoon nog niet in het spel.
Beetje gek ook he, je kan wel een Enzo kopen maar een Lexus, nee daarvoor moet je wat verder in het spel zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157420

king of rats schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 20:42:
[...]
Voor dat doffe geluid kan je je raam open zetten met W.
Dit spel is echt door helden gemaakt.
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Je raam open zetten, wat een prachtig idee. Ik neem aan dat het invloed heeft op de snelheid?(ivm aerodinamica)

Morgen eens flink trappen(met mn vinger) want mijn teen is gebroken, dus nog 5 weken niet gassen met het stuur denk ik.
Game-pad gaat wel werken.

Ik kan echt niet meer wachten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Niet online
Spelen met de photo mode. :)
Afbeeldingslocatie: http://img130.imageshack.us/img130/3948/tdutv8.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11:55
Cool. :)

Heb snel even een afbeelding gemaakt van mijn bolide. Heb tot nu toe deze Jaguar XK en een Alfa Romeo GT. Straks even kijken naar een auto in de D-klasse.

Afbeeldingslocatie: http://img252.imageshack.us/img252/6489/jagibc2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.44
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-08-2020

C.44

TurboCharged Supra Driver

Goffer :( net geinstalleerd, (hijs ook te vinden in LimboLand ;)) krijg ik de melding dat de licentiedatum is verlopen... Ok, uninstall en weer install.... nix nada noppes :(

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

C.44 schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 22:37:
Goffer :( net geinstalleerd, (hijs ook te vinden in LimboLand ;)) krijg ik de melding dat de licentiedatum is verlopen... Ok, uninstall en weer install.... nix nada noppes :(
Zorg even goed dat de demo helemaal weg is. Dus alles uninstallen het register even nalopen en je savegame in een ander mapje zetten. Dan een reboot en dan weer installen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
GameSpy is al gelukt, nieuw account daar aangemaakt, en nieuw profiel in de game.
en wat hierboven al genoemt werd, die raampjes omlaag, wat vet, zelfs het geluid van de razende wind rond je auto is weg als je je raampjes omhoog draait! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:41
Bij mij loopt de full niet zo lekkr! Heb de beta helemaal af gespeeld en deze liep perfect! Nu heb ik af en toe last van haperingen in het spel. En dit had ik niet in de beta! Merkt iemand anders dit ook.? Heb m'n schijf al gedefragt en heb de nieuwst Nvidia-drivers. Vind het echt jammer dat het spel niet zo super loopt, was redelijk verslaafd bij die beta :9

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Woei, klein beetje gespeeld. Twee transport missies gevonden, beide perfect uitgevoerd, en toen had ik geld genoeg voor een bezoekje bij de Lamborghini dealer. :9~

[azijnzeik-modus]
Jammer dat er geen weereffecten in het spel zitten. En dat er geen richtingaanwijzers inzitten. En cruisecontrol zou ook wel leuk geweest zijn. Laatste minpuntje wat ik zo gauw zie, als je netjes voor verkeerslichten wilt stoppen, kun je ze niet meer zien omdat ze te hoog hangen. :+
[/azijnzeik-modus]

Voor de rest, ontzettend vet spel. 40 Euro dubbel en dwars waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
van die weer effecten idd jammer, was leuk geweest!
en nja richtingaanwijzers, leuke gimmick, maar ook weer 2 extra knoppen die je moet onthouden :P nja of gewoon automatisch, jij stuurt, richtingaanwijzer gaat in die richting aan :)

stoplichten...niet op gelet :p vond die vogeltjes die je tegenkomt wel leuk, en vuil op je voorruit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.44
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-08-2020

C.44

TurboCharged Supra Driver

Werkt, alleen betreur ik nu wel een beetje dat ik die open beta tot in den treure heb gespeeld :/

Weet nog dat toen ik de open beta speelde en ik stukkies aan het cruisen was dat ik vaker uit automatisme denk ik probeerde de knipperlichten aan te zetten op m'n stuurtje ...

Vraag me trouwens wel af hoe modbaar dit spel is. Als in, kan alleen atari (/dice) er auto's voor bouwen of anderen ook.

[ Voor 60% gewijzigd door C.44 op 28-02-2007 23:37 ]

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
Heb ook ff een nieuwe account gemaakt en hij werkt gewoon nu :)

Ben benieuwd wanneer de eerste meeting wordt gehouden :9

Afbeeldingslocatie: http://img144.imageshack.us/img144/6327/tdu2tz2.jpg

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Heb ik het mis of heeft de Muira een rare 4e versnelling :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
  • Laatst online: 02-06 01:49
Die 4e is idd een beetje kort op de 3e versnelling. Ik sla de 3e ook meestal over.

Specs desktop Specs Laptop Opel Omega Portal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12:32
ik heb voor me 7600 gs's een gemodde driver van 3dguru.com draaie , dit is een stuk beter als die stock forceware heeft iemand hier ervaring me ivm bsod of zou ik gewoon weer terug naar de laatste driver van nvidia.com ?

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Miles Teg schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 23:00:
[azijnzeik-modus]
Jammer dat er geen weereffecten in het spel zitten. En dat er geen richtingaanwijzers inzitten. En cruisecontrol zou ook wel leuk geweest zijn. Laatste minpuntje wat ik zo gauw zie, als je netjes voor verkeerslichten wilt stoppen, kun je ze niet meer zien omdat ze te hoog hangen. :+
[/azijnzeik-modus]
Weereffecten is idd jammer. Wat ik ook jammer vind is dat de lucht willekeurig donker is en dan weer licht en dan weer blauw en dan weer grijs, en dat allemaal binnen no time, lijkt wel. Ik zou dat graag zelf willen bepalen.
Richtingaanwijzers mis ik ook, nou ja, mijn kids dan, want die vinden dat grappig. Ik dacht dat die er in zaten...?
En dat van de verkeerslichten was mij ook opgevallen! Beetje apart, alhoewel de game niet gemaakt is om voor verkeerslichten te stoppen, denk ik. ;) Maar wederom is dat voor de kids jammer, want die vinden het leuk 'net als in het echt' te rijden. Nu moet je 20 meter voor het licht al stoppen.
Het is sowieso in zo'n 'vrije' game als dit altijd jammer dat je view zo vast zit. Je kijkt niet makkelijk rond en zo: vooral met de incar view lijk je zo opgesloten te zitten, zelfs in een cabrio. Mss toch maar eens aan TrackIR denken... wie weet... (heeft iemand dat hier?) Ja, je kan wel opzij kijken met de pijltjes en zo, maar da's toch anders als in het echt: als ik met de pijltjes opzij kijk rij ik meteen de stoep op of een tuin in. En dat doe ik in het echt echt niet. ;) Tsja, het is geen virtual reality natuurlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
in de beta had ik geen last van die verkeers lichten moe je mish je stoel wat naar voren zetten dat staat ergens in een menu weet niet meer waar.
wel jammer als er geen cruisecontrol inzit ideetje voor een mod mischien :p

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneak0r
  • Laatst online: 12:28
SideSwipe schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 21:13:
Goed, ik ben nu wel bezig met een online account... Blijkbaar als je de beta nickname gebruikt gaat ie niet online en bij het kiezen van een nieuwe wel... :/
Je moet even inloggen op gamespyid.com , dan dien je even je e-mail adres te bevestigen (bovenste optie in je account). Bij mij pakte hij ook geen enkele nickname (zelfs de meest onmogelijke combinaties niet). Toen ik mijn e-mail adres had geverifieerd, werkte alles in een keer :).

Gisteren even kort gespeeld en de final loopt in ieder geval stukken beter bij mij (geen last meer van artifacts / strepen over het beeld etc.). Besturing is ook top :) Alleen vind ik de force feed back met mijn Logitech Force Ex stuur een beetje tegenvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Anoniem: 135195 schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 08:53:
[...]

Weereffecten is idd jammer. Wat ik ook jammer vind is dat de lucht willekeurig donker is en dan weer licht en dan weer blauw en dan weer grijs, en dat allemaal binnen no time, lijkt wel. Ik zou dat graag zelf willen bepalen.
Richtingaanwijzers mis ik ook, nou ja, mijn kids dan, want die vinden dat grappig. Ik dacht dat die er in zaten...?
En dat van de verkeerslichten was mij ook opgevallen! Beetje apart, alhoewel de game niet gemaakt is om voor verkeerslichten te stoppen, denk ik. ;) Maar wederom is dat voor de kids jammer, want die vinden het leuk 'net als in het echt' te rijden. Nu moet je 20 meter voor het licht al stoppen.
Het is sowieso in zo'n 'vrije' game als dit altijd jammer dat je view zo vast zit. Je kijkt niet makkelijk rond en zo: vooral met de incar view lijk je zo opgesloten te zitten, zelfs in een cabrio. Mss toch maar eens aan TrackIR denken... wie weet... (heeft iemand dat hier?) Ja, je kan wel opzij kijken met de pijltjes en zo, maar da's toch anders als in het echt: als ik met de pijltjes opzij kijk rij ik meteen de stoep op of een tuin in. En dat doe ik in het echt echt niet. ;) Tsja, het is geen virtual reality natuurlijk...
In de beta kon je de verkeerslichten wel zien als je omhoog ging kijken in de auto.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Anoniem: 135195 schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 08:53:
[...]

En dat van de verkeerslichten was mij ook opgevallen! Beetje apart, alhoewel de game niet gemaakt is om voor verkeerslichten te stoppen, denk ik.
Klopt wel, maar ik merk wel dat als je een stopbord tegenkomt (en dus ook bij verkeerslichten), dat het andere verkeer wat door mag rijden, ook hard door rijdt. Opzich hartstikke goed natuurlijk, maar lastig bij die transportmissies waar je niets mag raken. Het zou handiger zijn om dan netjes op het verkeerslicht te kunnen wachten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Heb hem net ook opgehaald bij de BS, krijg zeer binnenkort een nieuwe harde schijf in mijn pc maar ik installeer hem toch eerst maar.

Klopt het trouwens dat het installeren zo lang duurt?

Volgens mij ben ik nu al een kwartier bezig met installen en zit nu ongeveer op de helft van de installatie, is dat normaal of..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:59

Martinspire

Awesomeness

Dat jullie op die verkeerslichten wachten :X

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneak0r
Sipio schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 10:32:
Heb hem net ook opgehaald bij de BS, krijg zeer binnenkort een nieuwe harde schijf in mijn pc maar ik installeer hem toch eerst maar.

Klopt het trouwens dat het installeren zo lang duurt?

Volgens mij ben ik nu al een kwartier bezig met installen en zit nu ongeveer op de helft van de installatie, is dat normaal of..?
Mwoh, viel bij mij opzich wel mee. Een minuut of 10 in totaal. Hij pakt ook redelijk veel data uit, volgens mij in totaal 8GB ofzo. Hangt natuurlijk ook af van snelheid/mate van fragmentatie/ruimte vrji etc. van de hardeschijf die je hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Sneak0r schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 10:52:
[...]

Mwoh, viel bij mij opzich wel mee. Een minuut of 10 in totaal. Hij pakt ook redelijk veel data uit, volgens mij in totaal 8GB ofzo. Hangt natuurlijk ook af van snelheid/mate van fragmentatie/ruimte vrji etc. van de hardeschijf die je hebt :)
Tnx, maar denk dat er toch ergens een fout bij mij zit, heb een 7200 rpm seagate met genoeg ruimte nog, heeft bijna 45 mins geduurd voordat ie klaar was met installen, ook werd het geluid erg brak tijdens het installen.

Heb al eerder probs gehad met deze schijf vandaar dat ik ook zit te wachten op een andere.

Ga het toch zo maar eens proberen want kan eigenlijk niet langer meer wachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26235

Komt er niet een demo oid, heb het rotspel nog steeds niet kunnen proberen. Wil weten of mijn systeem het een beetje draait en of de gameplay wat is. Het wordt deze maand of test drive of c&c3 dat ik ga aanschaffen namelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Miles Teg schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 09:49:
[...]

Klopt wel, maar ik merk wel dat als je een stopbord tegenkomt (en dus ook bij verkeerslichten), dat het andere verkeer wat door mag rijden, ook hard door rijdt. Opzich hartstikke goed natuurlijk, maar lastig bij die transportmissies waar je niets mag raken. Het zou handiger zijn om dan netjes op het verkeerslicht te kunnen wachten. :)
Wat ik wel lastig vind (doordat je toch 'vast' zit in een view) is dat je niet makkelijk naar links en rechts kan kijken of er een auto aankomt op een kruising. Dan merkt je, ook tijdens cruisen, dat je wel erg vastgebakken zit in een computerscherm. Het links en rechts kijken met de pijltjes werkt wel een beetje maar niet echt, natuurlijk. Eigenlijk moet je haast zo'n TrackIR ding kopen... mss moet ik dat toch maar eens doen... Dan lijkt alles me een stuk vrijer en echter. Want die vrijheid (die je in een first person shooter hebt) mis ik wel het meest nu. Bij een normale racegame mis je dat niet zo, maar hier wel.

Nu ik het toch over Track IR heb: als ik bv. in TDU rij en ik kijk opzij met de pijltjes, dan stuur ik meteen verkeerd, hop de stoep op en zo. Ik heb dan ook echt het idee dat ik verkeerd rij en bij moet sturen. In het echt gebeurt dat natuurlijk niet: da's allemaal ECHT 3D. Maar hoe zit dat met zo'n Track IR...? Gaat dat beter...? Of rij je dan ook als een idioot? Zou een beetje zonde zijn om 165 euro te besteden aan een apparaat wat uiteinlijk niet bevalt...

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 135195 op 01-03-2007 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Trouwens zullen jullie het wel gemerkt hebben, maar je kan dus gewoon je beta savegame nog spelen.

Klopt het dat je niet kan spelen met je online profiel als ie geen servers kan vinden (zoals nu bijv.)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

fsfikke schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 11:12:
Klopt het dat je niet kan spelen met je online profiel als ie geen servers kan vinden (zoals nu bijv.)?
Gisteren kreeg ik tijdens het online spelen (gewoon cruisen, dus in feite offline maar dan online, snappie? ;) ) een paar keer de melding dat de servers niet beschikbaar waren. Heel vervelend, vooral toen ik middenin een race zat tegen AI: krijg je zo'n grote mededeling die je hele view blokkeert en die je per se weg moet klikken... knudde... In ieder geval, als je eenmaal online bent kan je dus alsnog doorspelen: de verbinding wordt dan automatisch herstelt. Maar als de servers plat liggen op het moment dat je in wilt loggen, heb je denk ik een probleem: dan kom je er gewoon niet in en kan je volgens mij dus ook niet het offline gedeelte gebruiken met de online account. Beetje lastig dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yori1989
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-06 18:34
Aye, ik hou dit spel al een tijdje in de gaten... ik heb nog geen kans gehad om het uit te proberen maar dit ga ik zeker doen.

Ik heb gelezen over bugs met de Nvidia 7-serie. Is dit nog van kracht ?

Ik denk dat ik hem nog ga halen vóór het weekend.. hoop ik O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Dit klinkt als een technisch probleem, voor dat soort vragen is Spielerij - Problemen & Vragen

[ Voor 81% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 01-03-2007 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Sipio schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 11:16:
Denk dat ik een groter probleem heb dan ik dacht, het kan volgens mij niet goed zijn als ik met een :

E6600
2gig ddr
7900 GTO 512 mb

Op de resolutie van 1680x1050 (wel alles high) HDR uit!

Maar 1a 2 FPS krijg bijvoorbeeld al bij dat character kiezen op dat vliegveld?

Ik bedoel zelfs mijn muis pointer vliegt met haperringen over het scherm

Dit kan niet helemaal goed zijn denk ik? :?
HDR aan samen met AA zal je ook niet lukken.
Ik draai op 1280*1024 alles op high @ 4xAA met een 7950GT zonder problemen.
Maar ook die installatie duurt idioot lang bij jou dus ik denk dat je systeempje een een goede opknapveurt nodig heeft / herinstallatie :)

Ik kreeg vanochtend wel opeens de melding dat m'n key niet goed was, goh, welke key :P

[ Voor 5% gewijzigd door fsfikke op 01-03-2007 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
ik kan niet verbinden met de tdu server :s de rest werkt wel behalve als je wil connecten met de server
en ik moest trouwens wel een key invoeren mish dat een aantal mensen hierboven hun register niet hebben bewerkt na uninstall

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-06 16:11
Sipio schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 11:16:
Denk dat ik een groter probleem heb dan ik dacht, het kan volgens mij niet goed zijn als ik met een :

E6600
2gig ddr
7900 GTO 512 mb

Op de resolutie van 1680x1050 (wel alles high) HDR uit!

Maar 1a 2 FPS krijg bijvoorbeeld al bij dat character kiezen op dat vliegveld?

Ik bedoel zelfs mijn muis pointer vliegt met haperringen over het scherm

Dit kan niet helemaal goed zijn denk ik? :?
Dat lijkt me ook niet helemaal best. Ik weet wel dat dit spel tergend zwaar is. Heb het net geinstalleerd op een AMD64 3000+, 2 gb PC3200 mem en X800Pro 256 en het loopt voor geen meter!! Zelfs op 848x480 met alles op low en AA uit werkt het niet soepel :? Heb vrijwel de nieuwste drivers erop staan en Windows XP.

Wat is nu de bottleneck? De CPU, of de GPU OF allebei? Ik wordt gek, keek al tijden uit naar deze game en is nu zo goed als niet speelbaar :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik vind het altijd opvallend dat er veel mensen klagen over consoles, maar daarna de grootste moeite hebben om een nieuw spel aan de praat te krijgen omdat hun hardware feitelijk outdated is.

Hier ook, het spel is koud uit, maar niemand die het fatsoenlijk aan de praat kan krijgen zonder een grafische kaart van ik weet niet hoeveel te hebben.

Nee, dat is de reden dat ik een X360 heb. Geen gezeur en werkt meteen.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Hm wat raar dat veel mensen performance problemen hebben...
Ik vind dat hij soepel loopt, @1280x1024 4xAA, HDR uit, verder alle settings op high,
zelfs het laden gaat snel, enige moment dat ik iets van een laadtijd merk is na het 'Eden' logo, en dit is niet langer dan 5 seconden, daarna nagenoeg geen laadtijden meer.

En om nou te zeggen dat ik een High-End systeem heb :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Gunner schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 11:22:
Ik vind het altijd opvallend dat er veel mensen klagen over consoles, maar daarna de grootste moeite hebben om een nieuw spel aan de praat te krijgen omdat hun hardware feitelijk outdated is.

Hier ook, het spel is koud uit, maar niemand die het fatsoenlijk aan de praat kan krijgen zonder een grafische kaart van ik weet niet hoeveel te hebben.

Nee, dat is de reden dat ik een X360 heb. Geen gezeur en werkt meteen.
Dat heet technologische vooruitgang, er kan steeds meer met nieuwe hardware en om dat nieuwe te kunnen gebruiken heb je nieuwe hardware nodig.

Maar je hebt gelijk, met een X360 hoef je je nergens zorgen over te maken (behalve de vele crashes en lost savegames die je _ook_ met dat ding hebt).
Die blijft gewoon altijd op het zelfde niveau van november 2005.

Maw. Zullen we niet weer die kinderachtige discussie gaan houden over X360 vs. PC

Wat ik wel irritant vind is dat ik nu telkens de melding krijg dat ik m'n verbinding eens moet nakijken omdat ie geen verbinding kan maken. Maak ik een nieuw online profiel aan kan ie zonder problemen verbinding maken, maar niet met m'n oude account :(

[ Voor 20% gewijzigd door fsfikke op 01-03-2007 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 210818

Kan iemand mij vertellen hoe je ervoor zorgt dat je Test Drive Unlimited speelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Anoniem: 210818 schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 11:35:
Kan iemand mij vertellen hoe je ervoor zorgt dat je Test Drive Unlimited speelt?
Je loopt naar de winkel, koopt het spel. Installeert het, start het op, maakt een nieuwe game en ga met je toetsenbord rijden.
fsfikke schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 11:29:
Maw. Zullen we niet weer die kinderachtige discussie gaan houden over X360 vs. PC
Oh ik heb ook een PC hoor. Speel ik ook graag spelletjes op. Maar op een gegeven moment ben ik op een punt gekomen dat ik geen geld meer wil steken in de duurste VGA kaarten etc etc.

En wat je bedoelt met "kinderachtige discussie" begrijp ik niet helemaal. Er zijn hier zat users die helemaal moe worden van al die terugkerende vragen over de PC versie dat de lol er goed af is voor dit topic. Eerst met die 'open' beta en nu met de full.

Het hoort blijkbaar erbij, maar ik denk dat er een aantal mensen, waaronder mijzelf, voorgoed gaan afhaken als er een nieuw topic komt. Van een aantal heb ik dat al gemerkt dat die hier niet meer komen. Toch jammer. Ook veel technische vragen die beter in SPV moeten, maar domweg hier geplempt worden.

Das toch geen hol aan voor degene die op een leuke manier over TDU willen praten? Voor mij iig niet. Ik ben er wel een beetje klaar mee.

[ Voor 90% gewijzigd door Gunner op 01-03-2007 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteAlthmAn
  • Niet online
fsfikke schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 11:29:
[...]

Wat ik wel irritant vind is dat ik nu telkens de melding krijg dat ik m'n verbinding eens moet nakijken omdat ie geen verbinding kan maken. Maak ik een nieuw online profiel aan kan ie zonder problemen verbinding maken, maar niet met m'n oude account :(
Ik kan nu ook niet connecten :{ Ik hoop niet dat het blijvend is, kan ik weer opnieuw..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Niet online
Neoflip schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 11:19:
[...]

Dat lijkt me ook niet helemaal best. Ik weet wel dat dit spel tergend zwaar is. Heb het net geinstalleerd op een AMD64 3000+, 2 gb PC3200 mem en X800Pro 256 en het loopt voor geen meter!! Zelfs op 848x480 met alles op low en AA uit werkt het niet soepel :? Heb vrijwel de nieuwste drivers erop staan en Windows XP.

Wat is nu de bottleneck? De CPU, of de GPU OF allebei? Ik wordt gek, keek al tijden uit naar deze game en is nu zo goed als niet speelbaar :(
Hmm, ik heb een vergelijkbaar systeem, maar het loopt prima op 1280x1024 High 2xAA op een:
A64 2800+, 1GB, 6800GT
Het geheel is licht overclocked, maar dat moet ook geen wereld van verschil maken. Ik zou toch eens naar de performance windows kijken dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
Gunner schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 11:37:
[...]

Je loopt naar de winkel, koopt het spel. Installeert het, start het op, maakt een nieuwe game en ga met je toetsenbord rijden.

[...]

Oh ik heb ook een PC hoor. Speel ik ook graag spelletjes op. Maar op een gegeven moment ben ik op een punt gekomen dat ik geen geld meer wil steken in de duurste VGA kaarten etc etc.
Mwoh ik heb een 360 gehad en heb hem weer verkocht omdat ik de games totaal niet vernieuwend vond. Het was voor mijn gevoel allemaal 13 in een dozijn spellen (ja, ook GOW, een zoveelste hersenloze shooter imho). Enige game die ik graag deed op de 360 was Testdrive door de enorme vrijheid. En aangezien die ook op pc uit ging komen was dat een reden om mn 360 de deur uit te doen.

Dat de game niet draait bij de meesten vind ik eigenlijk sowieso krankzinnig. De graphics zijn sowieso niet geweldig (vooral niet zonder HDR) en moeten makkelijk op een midend pc kunnen draaien. Ik krijg bij deze game een beetje een slechte-port gevoel, al heb ik geen idee of dit daadwerkelijk voor een deel een port vanaf de 360 is. Zo voelt het wel aan iig.

Vind het vrij jammer dat deze game overdreven zwaar is. Dat het op de laagste resolutie met de laagste instellingen (waardoor het er nog erger uitziet dan Midtown madness destijds) nog niet soepel draait slaat echt alles. Of het ligt aan mn PC, toch ergens een driver niet goed ofzo :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 197939

Heb net mijn bestelling bij bol.com geannuleerd, die stond na 2 dagen nogsteeds op 'wordt verwerkt'. Heb em nu bij bartsmith besteld, geen tijd om zelf langs de winkel te cruisen. Zou ie morgen binnen komen of wordt dat pas na het weekend? :(

Kan me nog goed herinneren dat bij mijn wii bestelling bol.com 3 weken te laat uitleverde en bartsmit 2 dagen te vroeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Anoniem: 197939 schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 11:47:
Heb net mijn bestelling bij bol.com geannuleerd, die stond na 2 dagen nogsteeds op 'wordt verwerkt'. Heb em nu bij bartsmith besteld, geen tijd om zelf langs de winkel te cruisen. Zou ie morgen binnen komen of wordt dat pas na het weekend? :(

Kan me nog goed herinneren dat bij mijn wii bestelling bol.com 3 weken te laat uitleverde en bartsmit 2 dagen te vroeg :)
Waarom vraag je dat hier en niet bij de bart smit?

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Gunner schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 11:37:
[...]

[...]

En wat je bedoelt met "kinderachtige discussie" begrijp ik niet helemaal. Er zijn hier zat users die helemaal moe worden van al die terugkerende vragen over de PC versie dat de lol er goed af is voor dit topic. Eerst met die 'open' beta en nu met de full.

Het hoort blijkbaar erbij, maar ik denk dat er een aantal mensen, waaronder mijzelf, voorgoed gaan afhaken als er een nieuw topic komt. Van een aantal heb ik dat al gemerkt dat die hier niet meer komen. Toch jammer. Ook veel technische vragen die beter in SPV moeten, maar domweg hier geplempt worden.

Das toch geen hol aan voor degene die op een leuke manier over TDU willen praten? Voor mij iig niet. Ik ben er wel een beetje klaar mee.
Met kinderachtig bedoel ik posts van 'Ben ik blij dat ik een 360 heb zeg, jullie met jullie zielige PC'tjes.' en 'Ik heb het spel al maanden hoor :w '

Ten tijde van de beta hebben we deze discussie ook al gehad. En er is sinds dien niet veel veranderd. Ik geef je groot gelijk dat er hier een hoop gepost wordt zonder dat de poster twee seconden bij zichzelf heeft nagedacht of het wel nuttig is of dat het wel hier hoort. Er is net een nieuw spel gelanceerd en dat zorgt voor een hoop vragen daarover, was het anders na de 360 launch? Was er toen niemand die blij postte dat ie hem binnen had?
Daar erger ik me ook aan, en ook aan mensen die doen alsof alle PC spelers onzin posten en alleen de 360'ers serieus willen discussiëren over het spel :/

Ik heb goede hoop dat nadat iedereen het lekker draaiend heeft we weer volop over TDU zelf kunnen gaan praten, stel je voor de Xbox 360'ers samen met de PC'ers :P

[ Voor 4% gewijzigd door fsfikke op 01-03-2007 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
Muse schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 11:42:
[...]

Hmm, ik heb een vergelijkbaar systeem, maar het loopt prima op 1280x1024 High 2xAA op een:
A64 2800+, 1GB, 6800GT
Het geheel is licht overclocked, maar dat moet ook geen wereld van verschil maken. Ik zou toch eens naar de performance windows kijken dan.
Hmm vreemd dan, bij jou hapert het totaal niet? Naja ligt eraan wat je onder totaal verstaat natuurlijk :P Maar het stottert niet constant zoals het bij mij doet? Ik ga het toch maar ff nakijken, nieuwste driver erop enzo :)

edit: kan het ook komen dat het op een 6800GT beter draait omdat deze shader 3.0 heeft en een x800 shader 2.0?

[ Voor 8% gewijzigd door Neofloppy op 01-03-2007 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneak0r
yori1989 schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 11:15:
...
Ik heb gelezen over bugs met de Nvidia 7-serie. Is dit nog van kracht ?

Ik denk dat ik hem nog ga halen vóór het weekend.. hoop ik O-)
Heb zelf een 7600GT van XFX (XXX-editie). Had met de open beta ook heel veel problemen, was niet eens speelbaar door superlage framerate en veel artifacts. Draai nu wel Windows Vista (Business) met nieuwere drivers, dus de situatie is niet helemaal vergelijkbaar. Loopt super in ieder geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

fsfikke schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 11:57:
Met kinderachtig bedoel ik posts van 'Ben ik blij dat ik een 360 heb zeg, jullie met jullie zielige PC'tjes.' en 'Ik heb het spel al maanden hoor :w '
Ik dacht dat ik op een beetje inhoudelijke manier zonder verkeerde smileys een post had gedaan.
fsfikke schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 11:57:
Daar erger ik me ook aan, en ook aan mensen die doen alsof alle PC spelers onzin posten en alleen de 360'ers serieus willen discussiëren over het spel :/
En ik erger me aan users die dus domweg vragen posten zonder zelf moete te doen, maar dat is een algehele GoT mentaliteit, dat beperkt zich niet tot TDU.

Ik heb inmiddels al wel een zesde zintuig ontwikkeld om te kunnen raden hoeveel posts iemand inmiddels hier gemaakt heeft. Vaak staat de teller dan op 1. Anoniem: 210818 in "[Multiplatform] Test Drive: Unlimited - ..." is daar dan het ultieme voorbeeld van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 197939

Slasher schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 11:55:
[...]

Waarom vraag je dat hier en niet bij de bart smit?
Omdat er wellicht mensen zijn die vaker bestellen bij BS ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Gunner schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 12:03:
[...]

Ik dacht dat ik op een beetje inhoudelijke manier zonder verkeerde smileys een post had gedaan.
Was misschien een verkeerd voorbeeld maar een paar weken geleden had je een hoop van dat soort posts.

En de nieuwe user mentaliteit, breek me de bek niet open :P
Vroeger had je zo nu en dan weer een topic van 'ej swa, ik wil nieuwe PC welke moet kopuhhh'. Nu komen er dagelijks dat soort topics :/
'Maar, je moet wel aardig doen tegen de nieuwe users, anders schikt dat af.' |:(

[ Voor 7% gewijzigd door fsfikke op 01-03-2007 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Inmiddels even geinstalleerd, en wat me opviel toen ik het stelsel op Metric zette, nu eindelijk wel kilometer gezegd wordt, maar ik kreeg nog wel een bericht van 30 miles gereden _/-\o_
Verder nog steeds super spel :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Gunner schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 12:03:
[...]

[...]
En ik erger me aan users die dus domweg vragen posten zonder zelf moete te doen, maar dat is een algehele GoT mentaliteit, dat beperkt zich niet tot TDU.

Ik heb inmiddels al wel een zesde zintuig ontwikkeld om te kunnen raden hoeveel posts iemand inmiddels hier gemaakt heeft. Vaak staat de teller dan op 1. Anoniem: 210818 in "[Multiplatform] Test Drive: Unlimited - ..." is daar dan het ultieme voorbeeld van.
Ik ben ook op de vingers getokt door een mod, niks mis mee maar laat dat gewoon ff aan hun over wil je, geez 8)
Jij ergerd je aan mensen met bepaalde vragen maar er zullen er ook veel zijn die zich ergeren aan de wanabee mods

[ Voor 6% gewijzigd door Sipio op 01-03-2007 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135919

Ik heb hem ook maar ff opgehaald bij bartsmit, ligt gewoon in de schappen, stom trouwens dat de code gewoon in het hoesje zit.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-06 10:33

Infinchible

Woef!

Heb hem net ook bij de Bart Smit gehaald. Ik had eerst even gebeld, hier in ermelo was alles al weg. Dus ik moest naar putten. Bij mij zat de cd-key niet in het doosje, was eruit gehaald, maar de sticker was blijkbaar teveel beschadigd, dus hebben ze maar zelf een papiertje geschreven met de cd-key en die op het boekje geplakt 8)7 Hopen dat ik het handschrift goed kan lezen. Anders moet ik straks weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Niet online
Neoflip schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 12:01:
[...]

Hmm vreemd dan, bij jou hapert het totaal niet? Naja ligt eraan wat je onder totaal verstaat natuurlijk :P Maar het stottert niet constant zoals het bij mij doet? Ik ga het toch maar ff nakijken, nieuwste driver erop enzo :)

edit: kan het ook komen dat het op een 6800GT beter draait omdat deze shader 3.0 heeft en een x800 shader 2.0?
Nee, het draait gewoon soepel. Héél af en toe een lichte hapering, maar daar heeft iedereen geloof ik wel last van bij dit spel. Shader 3.0 werkt trouwens eerder in mijn nadeel, omdat die zwaarder zijn om te berekenen. Bij jou worden de 3.0 shaders gewoon weggelaten, dus dat zou juist extra performance moeten geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Laatst online: 10:49
Iemand hier met de G25 en het spel? Gaat dat nou een beetje lekker?

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
Muse schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 13:38:
[...]

Nee, het draait gewoon soepel. Héél af en toe een lichte hapering, maar daar heeft iedereen geloof ik wel last van bij dit spel. Shader 3.0 werkt trouwens eerder in mijn nadeel, omdat die zwaarder zijn om te berekenen. Bij jou worden de 3.0 shaders gewoon weggelaten, dus dat zou juist extra performance moeten geven.
Heel apart dan dat het bij mij zo hapert. Ik heb mijn hd's niet te vol staan, heb de nieuwste drivers al gedownload voor videokaart, geluidskaart en chipset. Heb het geheugen op DDR400 gezet aangezien dat nog op DDR333 stond. Het loopt nu wel een stuk beter al maar vooral bij het laden van gebouwen en vooral bij het laden van opponents bij een race is het haast niet speelbaar :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Younes
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-06 15:58

Younes

Wie, Wat, Waar?

Ik heb het spel ook gekocht. Bij draait het soepeltjes onder vista. Ik heb de beta niet gespeeld, want ik was gewoon te laat met een van die keys. Toch heb ik dit spel gekocht. Ik heb ook een momo stuur gekocht en ik moet zeggen dat het een stuk realistischer word dan een paar pijltjes toetsen, maar dat echte gevoel krijg je toch niet. Toch maar beroep doen op je inlevingsvermogen. Dan kom je aardig in de buurt.

Ik mocht een keer een ferarri enzo wegbrengen. De hele rit ging het goed, maar toen wou ik toch even dat gaspedaal diep indrukken. Toen ging ik het ook bijna mis. Een pakketje wegbrengen ging de eerste keer goed, maar de 2de keer moest ik wel 10 keer overdoen.

Tot nu toe een toppertje!

Trouwens... Hoe komt het dat ik anderen hoor alsof ik bij ze in de auto zit als ze in de buurt zijn?

[ Voor 31% gewijzigd door Younes op 01-03-2007 13:55 ]

...en waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Otherside
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21-11-2024
Gisteren even gespeeld met de G25 met H shifter...

Valt toch wel tegen, dit komt niet zozeer door het spel, maar door de gamelle H shifter van de G25. Gebeurd regelmatig dat je hem niet in z´n versnelling krijgt, of in de verkeerde. Terug schakelen is helemaal lastig aangezien je totaal geen gevoel in de H shifter heb. Hier door ga je bijv van zijn 6 in ene naar zijn 4.

Mijn eerste rit was in een AUDI TT, wat door de relatief lage snelheid vrij makkelijk was.... tot ik een Koeningsegg CC8S onder me gat nam... dat was niet bij te houden. Upshiften nog wel... maar een beetje normaal downshiften... forget it.

PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08-06 10:46

Vuurvoske

Nunquam cede!

sorry ben druk geweest met Tiberium wars, is dit spel al gereleased? :D Op cd-wow staat 16maart, bij free recordshop is de pc versie niet te bestellen, bij gcshop.nl staat 2 maart en bij shop.gameparty.net staat 22 februari?

Beroeps brabander | Battle.net: Reshnar#2661

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Younes
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-06 15:58

Younes

Wie, Wat, Waar?

Vuurvoske schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 14:00:
sorry ben druk geweest met Tiberium wars, is dit spel al gereleased? :D Op cd-wow staat 16maart, bij free recordshop is de pc versie niet te bestellen, bij gcshop.nl staat 2 maart en bij shop.gameparty.net staat 22 februari?
Waarom zijn er mensen die alles online bestellen? Je kan toch ook naar de winkel?

...en waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

The_Alchemist schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 14:21:
[...]

Waarom zijn er mensen die alles online bestellen? Je kan toch ook naar de winkel?
Goedkoper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
speel t met me momo en draait lekker ben op pro level
is de got-club eigenlijk al online :p
t is lekker rustig maar kon nog geen forum leden vinden :s

[ Voor 24% gewijzigd door naaitsab op 01-03-2007 14:25 ]

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyPh
  • Laatst online: 12-05 10:24
The Otherside schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 13:53:
Hier door ga je bijv van zijn 6 in ene naar zijn 4.
Dat je soms het gevoel niet helemaal krijgt, klopt, heb ik ook, maar van 6 naar 4 ipv de 5 is toch apart aangezien de 5 er recht tegenover zit ;)
Grootste nadeel vind ik dat ik de koppeling niet goed ingedrukt krijg (hij wil op mijn vloer niet stil blijven liggen, maar bij gas en rem heb ik hier minder last van door de verschillende tegendruk) en dus krijg ik hem niet in of uit een versnelling.

Uw advertentie hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Laatst online: 12:41
Neoflip schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 13:50:
[...]

Heel apart dan dat het bij mij zo hapert. Ik heb mijn hd's niet te vol staan, heb de nieuwste drivers al gedownload voor videokaart, geluidskaart en chipset. Heb het geheugen op DDR400 gezet aangezien dat nog op DDR333 stond. Het loopt nu wel een stuk beter al maar vooral bij het laden van gebouwen en vooral bij het laden van opponents bij een race is het haast niet speelbaar :X
Dit probleem heb ik zelf ook.. Het is gewoon irri dat hij af en toe hapert, want van dit probleem had ik geen last toen ik de beta speelde! Nah ja, zal er maar aan moeten wennen! :/

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slow-chat, one-liners, offtopic posts en flames horen _niet_ in dit topic thuis!
Meldingen over het al dan niet kunnen downloaden van de closed beta horen ook niet in dit topic thuis!
Bedenk dat het nog om een beta gaat en wat dat betekent qua stabiliteit en reden dat het ueberhaubt beschikbaar wordt gesteld...
* Dit topic gaat over het spel, niet over verschillende automerken in het echte leven.
* De Spielerij-policy is gewoon van kracht, dat betekent dat je niet hoeft te melden dat je iets aan het downloaden of installeren bent.
* Bij technische problemen moet je in SPV zijn.
* Afspraken om samen te gaan spelen horen niet in dit topic, maar buiten GoT.