[Multiplatform] Test Drive: Unlimited - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 20.221 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

AMD1800 schreef op zondag 11 februari 2007 @ 17:25:
Handig voor de toetsenbordspelers zou cruisecontrol zijn. Dat zit er weer niet op helaas, ik dacht dat ze het toch wel zo goed zouden uitwerken dat dat er wel was.
Cruise Control? :? Waar zou dat in vredes naam handig voor zijn?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-09 13:19
AMD1800 schreef op zondag 11 februari 2007 @ 17:25:
[...]

Het is volgens mij ook niet zo dat je met het goedkoopste stuurtje dat er is wel je snelheid kan vasthouden, of heb ik het verkeerd dat die gaspedalen dan helemaal geen weerstand geven.

Handig voor de toetsenbordspelers zou cruisecontrol zijn. Dat zit er weer niet op helaas, ik dacht dat ze het toch wel zo goed zouden uitwerken dat dat er wel was.
Tja als je in de categorie goedkope prullen gaat kijken lijkt het me logisch dat je weinig kwaliteit koopt. Echter voor 40 a 50 euro kun je een prima stuurtje krijgen.
GoldenSample schreef op zondag 11 februari 2007 @ 17:32:
[...]

bedoel als je de spiking hebt en er dan wat tegen gedaan, verkeerde woord eigelijk ;)

alleen helaasch is de DFP (die toch echt beter schijnt te zijn dan de momo) amper/niet te krijgen :'(
kijk het nog even aan en denk dat ik anders de momo haal...
Is inderdaad fijner dan een Momo. Misschien kan je er via marktplaats eentje scoren. Zijn zat mensen die zo'n ding kopen, hem amper gebruiken en dus wegdoen. Die van mij heeft waarschijnlijk hetzelfde lot, nu ik m'n G25 heb zit m'n DFP in een doos te wachten op beter tijden, oftewel tot ik het niet meer jammer vind hem weg te doen en 'm op marktplaats knal :P
Gunner schreef op zondag 11 februari 2007 @ 17:34:
[...]

Nou dat zou ik een hele nuttige toevoeging vinden. Ook met stuurtje. In bijv. die transportmissies erg handig en ook bij rustig rondrijden lijkt het me relaxt als je je auto even op de CC kan zetten.

Specs desktop Specs Laptop Opel Omega Portal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-03-2021
Ik echt uit naar deze game. Ik de laatste tijd amper racegames gespeeld, mede omdat ik NFS Underground na een tijdje flink zat werd (glimmend wegdek :r ). Dit doet me een beetje denken aan Hot Pursuit, met vette racebakken racen zonder al het plastic gedoe. Daarbij komt dat Hawaii als setting natuurlijk ubergeil is.

Ik heb die béta niet gespeeld (heb deze game pas een paar dagen op het oog), maar ik vraag me erg af hoe dit is zonder stuurtje. Ik heb er dus geen en als ik zo een beetje lees is het zonde om deze game zónder stuur te gaan spelen. Ik heb alleen geen zin om er eentje aan te schaffen aangezien ik amper racesims speel. Kijken of ik er misschien één van iemand kan lenen ofzo.

Op de Xbox 360 vond ik hem er erg slick uitzien en heb wel zin dit op de pc te spelen.

sar·cas·me (het ~)
1. bittere, bijtende spot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Het voordeel van een stuurtje is dat je snelheid vast kan houden ipv dat je of als een gek accelereert of aan het uitrollen bent. En die G25 is natuurlijk uber geil met z'n stickshift.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Equalized schreef op zondag 11 februari 2007 @ 19:17:
Ik echt uit naar deze game. Ik de laatste tijd amper racegames gespeeld, mede omdat ik NFS Underground na een tijdje flink zat werd (glimmend wegdek :r ). Dit doet me een beetje denken aan Hot Pursuit, met vette racebakken racen zonder al het plastic gedoe. Daarbij komt dat Hawaii als setting natuurlijk ubergeil is.

Ik heb die béta niet gespeeld (heb deze game pas een paar dagen op het oog), maar ik vraag me erg af hoe dit is zonder stuurtje. Ik heb er dus geen en als ik zo een beetje lees is het zonde om deze game zónder stuur te gaan spelen. Ik heb alleen geen zin om er eentje aan te schaffen aangezien ik amper racesims speel. Kijken of ik er misschien één van iemand kan lenen ofzo.

Op de Xbox 360 vond ik hem er erg slick uitzien en heb wel zin dit op de pc te spelen.
Koop je een Xbox 360 controller :) (en sluit je em aan op de PC)

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06:55
ik heb de beta gespeeld met een keybord het rijden gaat wel maar met de motor :r
ben nu op zoek naar een stuurtje (g25 op het oog maar dat staat de portefuile niet toe ;( )
mish 1st beginne met een 2e handsje ben nu ook wat aan het rond kijke.

en persoonlijk zou ik geen xbox controller kope omdat deze nie echt goed ervoor te gebruiken is en als je toch geld eraan gaat uitgeven koop dan gelijk een stuur is veel echter/leuker, maar dat is mijn mening :P

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
naaitsab schreef op zondag 11 februari 2007 @ 19:51:
ik heb de beta gespeeld met een keybord het rijden gaat wel maar met de motor :r
ben nu op zoek naar een stuurtje (g25 op het oog maar dat staat de portefuile niet toe ;( )
mish 1st beginne met een 2e handsje ben nu ook wat aan het rond kijke.

en persoonlijk zou ik geen xbox controller kope omdat deze nie echt goed ervoor te gebruiken is en als je toch geld eraan gaat uitgeven koop dan gelijk een stuur is veel echter/leuker, maar dat is mijn mening :P
Ja klopt. En ik heb het gevoel dat je met een xbox controller je hoeveelheid gas niet goed genoeg kan bepalen. Het is natuurlijk minder bij een keyboard (wat vol gas of helemaal niks is), maar ik vind die triggers toch nog iets te stroef.

Daarom liever een stuurtje, ik vind het ook zonde om een vette racegame met die duffe pijltjes te spelen. Even kijken hoe ik dat fiks (misschien even tweedehans kijken inderdaad).

sar·cas·me (het ~)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Nadeel van die xbox controller (heb weleens gespeeld met de x360 versie van TDU) vind ik dat je veel minder gedoseerd kunt remmen. Soms is een klein beetje genoeg, maar dat gaat dus niet echt lekker met zo'n gamepad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:20

Entity

9000rpm

Ik heb het spel gespeeld met een gamepad (Logitech Dual Action, PS2 look-a-like), maar met de analoge sticks was het nog steeds niet echt goed te controleren. Met toetsenbord ging beter.

Inmiddels heb ik van een collega een Microsoft FFB stuurtje overgenomen, hopelijk gaat dat beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
B-Buster schreef op zondag 11 februari 2007 @ 20:47:
Nadeel van die xbox controller (heb weleens gespeeld met de x360 versie van TDU) vind ik dat je veel minder gedoseerd kunt remmen. Soms is een klein beetje genoeg, maar dat gaat dus niet echt lekker met zo'n gamepad.
Is gewoon de gas loslaten niet effectiever dan klein beetje remmen?

Nog tips trouwens voor een D en/of C auto? Heb nu zowat alles races met me E auto gehaald.
Wel ziek trouwens dat er races zijn van 45 mile, wordt al gek als ik er aan denk 8)7 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

DeepSeven schreef op maandag 12 februari 2007 @ 01:33:
[...]

Is gewoon de gas loslaten niet effectiever dan klein beetje remmen?

Nog tips trouwens voor een D en/of C auto? Heb nu zowat alles races met me E auto gehaald.
Wel ziek trouwens dat er races zijn van 45 mile, wordt al gek als ik er aan denk 8)7 .
MadMarky in "[Multiplatform] Test Drive: Unlimited - ..."
E klasse auto's zuigen, bij C of D begint de lol pas. En 45 mile is niks, de langste is 200km ;)

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-06-2023
Yellowneck schreef op zondag 11 februari 2007 @ 19:28:
[...]

Koop je een Xbox 360 controller :) (en sluit je em aan op de PC)
Wou het net zeggen, denk dat ik dat dingetje even ga aanschaffen, heb nu nog geen geld voor een G25 namelijk.

Daarmee kan je ook je gas goed doseren :) ( denk aan Project Gotham of Forza )

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:00
Equalized schreef op zondag 11 februari 2007 @ 19:17:

Ik vond hem er op de Xbox 360 juist niet uitzien.. Ik was destijds naar de HCC gegaan om alleen ff deze game te bekijken op de 360, maar vond hem echt lelijk! (was op een 20" samsung monitor ofzo..). Maar op m'n PC ziet hij er geweldig uit met 16xAF, 0xAA op 1920x1200 (24" Dell), settings allemaal op high zonder HDR.

Verder vind ik persoonlijk met keyboard prima spelen, misschien is het wel beter met stuurtje, maar ik zou echt niet zeggen dat het onspeelbaar is met keyboard (heb uren lang gespeeld/gecruised zonder probleem).

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Sluuut schreef op maandag 12 februari 2007 @ 14:25:
[...]

Ik vond hem er op de Xbox 360 juist niet uitzien.. Ik was destijds naar de HCC gegaan om alleen ff deze game te bekijken op de 360, maar vond hem echt lelijk! (was op een 20" samsung monitor ofzo..). Maar op m'n PC ziet hij er geweldig uit met 16xAF, 0xAA op 1920x1200 (24" Dell), settings allemaal op high zonder HDR.
Hehe, je moet hem natuurlijk spelen op je HD tv.....!

Daar kan geen PC tegenop..... _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door Slasher op 12-02-2007 15:20 ]

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Registratie: April 2005
  • Niet online

Xadeon

[☆] Generaal Laagvlieger [☆]

Daar kan geen pc tegen op
Beetje een naief uitspraak, vind je niet?

Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Slasher schreef op maandag 12 februari 2007 @ 15:19:
[...]

Hehe, je moet hem natuurlijk spelen op je HD tv.....!

Daar kan geen PC tegenop..... _/-\o_
PC aansluiten op HDTV.
Xbox360 controller aansluiten op PC.

Daar kan geen X360 tegenop :+

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Xadeon schreef op maandag 12 februari 2007 @ 15:55:
[...]
Beetje een naief uitspraak, vind je niet?
tsjah, als je een 500+ euro kostende VGA kaart nodig hebt om het een beetje te laten draaien dan vind ik de 360 toch een betere prijs / kwaliteits verhouding hebben....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11:08
Gunner schreef op zondag 11 februari 2007 @ 17:34:
[...]

Je kan met toetsenborden als je racet niet goed je snelheid vasthouden, wil je toch een beetje normaal cruisen en dus niet met 200kmh doorjagen dan is cruisecontrol erg handig omdat je met je toetsenbord namelijk niet goed je gas kunt doseren.

@B-buster: eerst maar eens een nieuwe pc kopen anders heb ik helemaal niets aan stuurtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Slasher schreef op maandag 12 februari 2007 @ 16:12:
[...]

tsjah, als je een 500+ euro kostende VGA kaart nodig hebt om het een beetje te laten draaien dan vind ik de 360 toch een betere prijs / kwaliteits verhouding hebben....
En dan zullen we het maar niet over de prijs van een HD tv hebben.. :X

Overigens heb je geen 500+ kaart nodig, op een 1900XT draait het perfect ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Slasher schreef op maandag 12 februari 2007 @ 16:12:
[...]

Voor €200 kom je al een heel eind, dat is nog altijd minder dan een doos van €400 + een spel van €70 + een live abbo. (Ja, je hebt meer nodig dan alleen die videokaart maar iedereen heeft zowiezo al een PC)

Dus laten we hier alsjeblieft geen 'Xbox rulezz, PC suxx' en andersom topic van maken.

[ Voor 0% gewijzigd door fsfikke op 12-02-2007 19:51 . Reden: Ik dacht dat de premium x360 €500 was ipv €400 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

fsfikke schreef op maandag 12 februari 2007 @ 18:06:
[...]

Voor €200 kom je al een heel eind, dat is nog altijd minder dan een doos van €500 + een spel van €70 + een live abbo. (Ja, je hebt meer nodig dan alleen die videokaart maar iedereen heeft zowiezo al een PC)

Dus laten we hier alsjeblieft geen 'Xbox rulezz, PC suxx' en andersom topic van maken.
Ach dit topic was toch al vergald met de pc beta dus..

Ps: een xbox kost bij lange na geen 500+ euro ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Slasher schreef op maandag 12 februari 2007 @ 19:18:
[...]

Ach dit topic was toch al vergald met de pc beta dus..
Dat gaat over het spel, niet over de hardware.
Ps: een xbox kost bij lange na geen 500+ euro ;)
offtopic:
Nee, maar je moet elk spel kopen, voor de PC kun je nogal eens wat 'proberen'. Dan heb je er nog een PC naast hebben om op te internetten enzo. Ook heb je natuurlijk over een jaar of 5 gedateerde graphics, omdat je op een nieuwe console moet wachten.. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Kwam eigenlijk pas sinds kort deze game tegen, heb er het een en ander over gelezen en het lijkt mij wel wat hebben.
Ik bedoel in GTA Vice City heb ik meer tijd doorgebracht door wat rondscheuren met een motor met een lekker stukkie mp3 dan dat ik daadwerkelijk de opdrachten heb gedaan.

Het lijkt mij dat wat rondtoeren in dit spel toch wat meer tijd in beslag kan nemen?
Of is een lekker stukkie rondtoeren niet echt mogelijk met deze game? Heb nog ergens een microsoft sidewinder stuur liggen die nu alleen maar stof loopt te happen.

Dus is het mogelijk om ook relaxed wat rond te tuffen als je eenmaal een vette bak hebt?

Heb de beta gemist en ook geen xbox 360 namelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15:24
Sipio schreef op maandag 12 februari 2007 @ 21:41:
Kwam eigenlijk pas sinds kort deze game tegen, heb er het een en ander over gelezen en het lijkt mij wel wat hebben.
Ik bedoel in GTA Vice City heb ik meer tijd doorgebracht door wat rondscheuren met een motor met een lekker stukkie mp3 dan dat ik daadwerkelijk de opdrachten heb gedaan.

Het lijkt mij dat wat rondtoeren in dit spel toch wat meer tijd in beslag kan nemen?
Of is een lekker stukkie rondtoeren niet echt mogelijk met deze game? Heb nog ergens een microsoft sidewinder stuur liggen die nu alleen maar stof loopt te happen.

Dus is het mogelijk om ook relaxed wat rond te tuffen als je eenmaal een vette bak hebt?

Heb de beta gemist en ook geen xbox 360 namelijk..
Zeker weten. Ik heb niet zoveel opdrachten gedaan. Gewoon sparen voor een sportwagen en heerlijk overal heenrijden. Alleen de politie achtervolgingen zijn niet zo intens, die ben je zo kwijt (gelukkig misschien ook als je wilt cruisen) maar het rijden zelf waar je maar wilt is gewoon leuk imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

1600km aan open weg @ gemiddeld 250KM/h = 6.4 uur.
Daar ben je dus wel even mee bezig ja :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fsfikke schreef op maandag 12 februari 2007 @ 21:46:
1600km aan open weg @ gemiddeld 250KM/h = 6.4 uur.
Daar ben je dus wel even mee bezig ja :Y)
Ja daar ben je 6,4 uur mee bezig. Zoals je zelf net zegt.
Voor een beetje spel is 6,4 uur niks om eerlijk te zijn. Meestal speel je het wel langer dan 6,4 uur. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 12 februari 2007 @ 21:56:
[...]

Voor een beetje spel is 6,4 uur niks om eerlijk te zijn. Meestal speel je het wel langer dan 6,4 uur. :P
Als je dat spel installeert/opstart in je XBOX sta je natuurlijk ook al meteen klaar met de allersnelste auto, het is ook niet in de Pacman-stijl ofzo ;) :z

[ Voor 6% gewijzigd door TheZeroorez op 12-02-2007 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Verwijderd schreef op maandag 12 februari 2007 @ 21:56:
[...]

Ik zeg dat je 6.4 uur nodig hebt om alle wegen _1_ keer te begaan.
Ik zeg niet dat nadat je op 'new game' hebt geklikt na 6.4 uur de credits ziet en je klaar bent met het spel.

Je vroeg dan ook niet hoe lang je met het spel bezig was, maar of je genoeg ruimte hebt om te cruizen.
Ik weet niet wat jij onder 'een stukje rondtoeren' verstaat, maar 6.4 uur vind ik toch een aardige lange tijd. (Maar let op, je mag de meeste wegen ook meerdere keren af rijden)

@B-Buster: Het was ook maar om een idee te geven van hoe groot het wegennet is ;)

[ Voor 18% gewijzigd door fsfikke op 12-02-2007 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
En dan is het ook nog eens zo dat je een gemiddelde snelheid van 250km/h waarschijnlijk niet gaat halen als je alle wegen wilt rijden. Je zult tussendoor moeten zoeken waar je nog niet bent geweest, en het is niet zo dat je simpelweg even een rondje rijdt en dan alles gehad hebt. Daartussen zitten nog zat dingen waarvoor je over eerder bereden wegen heen moet, tenzij je jezelf overal heen teleporteerd :D

Als ik kijk dat ik ruim 30 uur bezig was met de careermode + wat rondtoeren voor ik champion was. Dat had wel ietwat sneller gekunt als ik puur aan t racen was gebleven, maar de lol is juist af en toe gewoon rond te gaan crossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Dat klinkt goed allemaal, denk dat ik deze game dan wel ga kopen als ie uit is, (was uitgesteld naar maart volgens mij?)

ff afwachten dan nog maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fingerhead
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-03 17:41
Sipio schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 07:25:
Dat klinkt goed allemaal, denk dat ik deze game dan wel ga kopen als ie uit is, (was uitgesteld naar maart volgens mij?)

ff afwachten dan nog maar :)
Ja erg super irritant is dat altijd games uitstellen is het nog een week te gaan verzetten ze hem nog ff 2 weken echt erg ik haat dat :S. nu maar hopen dat het bullshit is want hij zou vrijdag uitkomen en nu staat die op 2maart bij sommige plekken :S.

Intel Core i7 2600k @ 3.4GHz # Asus Sabertooth P67 # GeForce EVGA 8800GTX 768mb # 8gb Corsair Vengeance # 250gb SSD # 2x Samsung SyncMaster 940BF # Logitech G15 // G5 # Coolermaster iGreen power 500w # Windows 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lullebakman
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-09 06:47
Op GameSpy.com staat hij voor 20 maart!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Topicstarter
I GoT Retired

Ik ga de eerstkomende tijd stoppen met GoT. Degene die de wil en de tijd vrij kan maken om dit topic over te nemen, kan zich aanmelden bij één van de mods hier. Verwijs naar deze post, dan zien ze dat ik officieel toestemming geef en dit topic overdraag aan degene die wilt. Maak er wat moois van! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
Jejking schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 15:05:
I GoT Retired

Ik ga de eerstkomende tijd stoppen met GoT. Degene die de wil en de tijd vrij kan maken om dit topic over te nemen, kan zich aanmelden bij één van de mods hier. Verwijs naar deze post, dan zien ze dat ik officieel toestemming geef en dit topic overdraag aan degene die wilt. Maak er wat moois van! :D
Ik wil die taak wel overnemen. Terr heeft een DM.

sar·cas·me (het ~)

• MarkyB
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

MarkyB

The original

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/markyb/factuur.jpg
Ik heb m al, hij ligt al in de winkel maar 'mag' nog niet verkocht worden haha

• Slasher
  • Niet online

Slasher

MarkyB schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 14:20:
[afbeelding]
Moet dat persé in dit topic??

• MarkyB
  • Niet online

MarkyB

The original

Slasher schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 14:34:
[...]

Moet dat persé in dit topic??
Waar wil je dan dat ik m post?

Het wil alleen zeggen dat 2 maart de echte datum is, zonder verder uitstel.

• Slasher
  • Niet online

Slasher

MarkyB schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 14:35:
[...]

HK kleine mededelingen topic? Het voegt namelijk niets toe aan dit topic........

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

MarkyB schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 14:35:
[...]

Heb je iets nieuws en je MOET het gewoon showen Deel 43 ofzo?

En maak de volgende keer een echte thumbnail i.p.v dat achterlijke grote plaatje van 1600x1200, er staat niet voor niets bij.
Hier op GoT verwachten we dat je echte thumbnails maakt.
Kijk in de faq als je niet weet hoe dit moet.
Voor de rest is het een vrij nutteloze post die voor ons niets toevoegd.

[ Voor 17% gewijzigd door Gunner op 15-02-2007 14:39 ]

• MarkyB
  • Niet online

MarkyB

The original

Ik heb geen toegang tot de 'hk' en het heeft betrekking tot dit spel, en iedereen is bang dat het weer uitgesteld gaat worden, nou maak jullie geen zorgen, dat gaat niet gebeuren.

• Slasher
  • Niet online

Slasher

MarkyB schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 14:40:
Ik heb geen toegang tot de 'hk' en het heeft betrekking tot dit spel, en iedereen is bang dat het weer uitgesteld gaat worden, nou maak jullie geen zorgen, dat gaat niet gebeuren.
Dit is toch een pre-order of zie ik het verkeerd?

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik maak me er geen zorgen over hoor. De PC versie interesseert me precies 0%

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Gunner schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 14:42:
[...]

Ik maak me er geen zorgen over hoor. De PC versie interesseert me precies 0%
Tjeesss wat een egoist :P, ach ik kreeg de beta al niet eens aan de praat, kreeg een of andere geheugen fout, enige spel waar dat ooit mee gebeurt is, nou ze bekijken het maar. Ik kijk of als er ergens een demo uitkomt hij werkt.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ontopic, de nieuwe downloadable content voor de 360(?) zal de volgende wagens bevatten
1. GM (Cadillac) CTS-V 2005 (free car) - in game price $51,500
2. Chrysler Crossfire SRT-6 Roadster 2005 - in game price $50,000
3. Audi S6 2006 - in game price $100,000
4. Ferrari F40 1987 - in game price $ 400,000
5. GM (Chevrolet) Corvette Stingray Convertible 1971 - in game price $45,000
6. Mercedes CLK GTR
7. RUF Rturbo - in game price $200,000

• SuB-ZeuZ
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16-09 16:27
Laten we hopen dat ze de gereleasde auto's voor de 360 versie ook meteen, of later, in de PC versie stoppen.

Ik moet gewoon die F40 hebben :9~

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

De meeste auto's in die lijst kunnen me niet boeien, maar die F40 en die RUF? :9

🖥️ | 🚗

Verwijderd

Ik heb wel baat bij Rufs, een audi rs4 en een s6 :P

• Bio
  • Laatst online: 21-07 23:16

Bio

[afbeelding]
windos :?
Ik vind het maar een sterk verhaal ...

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

[afbeelding]
Zo een papiertje zegt niets, als je hem echt al hebt, post dan een foto van de CD oid, maar een factuur zonder datum van aflevering is nogal niet boeiend (ik kan ook mijn orderbevestiging gaan posten maarja)
Ik was vandaag even bij Dixons, die hebben hem nog niet, morgen komt ie ook niet binnen en verder wisten ze geen datum.

• Neofloppy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-09 19:31
fsfikke schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 16:56:
[...]

Zo een papiertje zegt niets, als je hem echt al hebt, post dan een foto van de CD oid, maar een factuur zonder datum van aflevering is nogal niet boeiend (ik kan ook mijn orderbevestiging gaan posten maarja)
Ik was vandaag even bij Dixons, die hebben hem nog niet, morgen komt ie ook niet binnen en verder wisten ze geen datum.
Ik wou dit net gaan posten... waarom zou je een factuur posten in plaats van het echte hoesje van het spel en/of de cd? ik geloof er weinig van zo...

Verwijderd

Neoflip schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 18:45:
[...]

Ik wou dit net gaan posten... waarom zou je een factuur posten in plaats van het echte hoesje van het spel en/of de cd? ik geloof er weinig van zo...
Omdat hij het spel al heeft , maar hij heeft het nog niet thuis _/-\o_
WindOS = Een grote misser :O

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

De zaak waar ik het spel preordered heb, heeft vandaag anders nog de leverdatum veranderd naar 02-03-07. Leuk dat je een factuur hebt maar het spel moet je zeker later nog afhalen? ;)

🖥️ | 🚗

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Ik hoop op de Audi A8, want die zit er nog niet in jammer genoeg.

Of een A8L W12, ook goed :)

[ Voor 19% gewijzigd door W00fer op 15-02-2007 21:49 ]

• TheZeroorez
  • Niet online
W00fer schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 21:49:
Ik hoop op de Audi A8, want die zit er nog niet in jammer genoeg.

Of een A8L W12, ook goed :)
Da's denk ik niet een auto die je er snel in zult aantreffen.. Ook de S8 niet. Die dingen zijn gewoon te groot en log voor zo'n spel.. :P

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Valt mee, de Volkswagen W12 is groter en breder. Maar er komen zeker nog wel carpacks voor de PC. Eventueel zelfs tegen betaling of IGN subscriber ofzo.

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13:49
Ow, jullie willen een plaatje van de cover ? hierzo :Afbeeldingslocatie: http://i10.ebayimg.com/02/i/000/85/03/56a8_1.JPG

[ Voor 5% gewijzigd door MEN-O op 15-02-2007 23:28 ]

• Neofloppy
MEN-O schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 23:27:
Ow, jullie willen een plaatje van de cover ? hierzo :[afbeelding]
Wow, mooie foto zeg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09 14:02

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

TheZeroorez schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 22:19:
[...]

Da's denk ik niet een auto die je er snel in zult aantreffen.. Ook de S8 niet. Die dingen zijn gewoon te groot en log voor zo'n spel.. :P
Waarom zit er dan wel een Chrysler 300c SRT8 in? Alsof die niet lomp en groot is. Scheelt volgens mij niet veel met een A8 en what about de mercedessen die erin zitten. Dikke E klasse AMG's qua grootte toch ongeveer gelijk aan een A8. Als je wil melden dat een A8 een klasse apart is en ze dan een extra categorie toe moeten voegen met oa de S-klasse en (ja ik zou ook bmw willen) 7 series bmw's.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

MEN-O schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 23:27:
Ow, jullie willen een plaatje van de cover ? hierzo :[afbeelding]
http://i10.ebayimg.com/02/i/000/85/03/56a8_1.JPG"

Heel geloofwaardig :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13:49
Jongens, wel eens van 'sarcasme' gehoord ? 8)7 :? ;(

[ Voor 12% gewijzigd door MEN-O op 16-02-2007 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
[afbeelding]
Als je hem dan echt hebt, kan je ons mooi vertellen of er een kaart bijzit of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Back ontopic. Wacht anders gewoon even met patsen tot mensen het ook echt hebben gekocht, geinstalleerd en gebruikt. Het lijkt mij persoonlijk weinig interessant om te weten of iemand toevallig l33t3 vrachtwagenchauffeurs kent die per ongeluk een DVD laten vallen :+

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11:08
MR_VIPER schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 07:45:
[...]

Waarom zit er dan wel een Chrysler 300c SRT8 in? Alsof die niet lomp en groot is. Scheelt volgens mij niet veel met een A8 en what about de mercedessen die erin zitten. Dikke E klasse AMG's qua grootte toch ongeveer gelijk aan een A8. Als je wil melden dat een A8 een klasse apart is en ze dan een extra categorie toe moeten voegen met oa de S-klasse en (ja ik zou ook bmw willen) 7 series bmw's.
E klasse mercedes zit er naar mijn weten niet in hoor, wel CLS en een A6 . Ik vid wel dat de CLS al dik is, dikker als de 300C maar het is wel lachen als je daar mee rijdt. Ze moeten alleen de opgevoerde versie van de CLS van brabus erbij doen. Die gaat 365 kmu kun je lekker met je clsje ferrari-tjes verslaan

Verder zijn bmwtjes zeker welkom ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
MEN-O schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 08:51:
Jongens, wel eens van 'sarcasme' gehoord ? 8)7 :? ;(
Duh ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RazorX4
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15:37

RazorX4

Kona Limited Sky 2020

op deze site:
http://www.musicnonstop.c...-view.php?productid=17844
staat bij test drive
Now available!
als dat klopt is die daar nu dus te krijgen :)

en ik belde net consoleshop.nl (hun helpdesk)
en daar zeiden ze ook dat test drive unlimited vandaag gereleased wordt

Xbox Series X | Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Rapdef schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 13:33:
op deze site:
http://www.musicnonstop.c...-view.php?productid=17844
staat bij test drive
Now available!
als dat klopt is die daar nu dus te krijgen :)

en ik belde net consoleshop.nl (hun helpdesk)
en daar zeiden ze ook dat test drive unlimited vandaag gereleased wordt
De man van Consoleshop die ik net sprak wist alleen dat hij vandaag iig niet binnen is gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:24

Stoney3K

Flatsehats!

Ik stond vandaag dus bij de Media Markt om even een DVD-rommetje te scoren...

Dus niet. Uitgesteld naar 2 maart :(

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Kleine moeite natuurlijk om die Dynabyte winkel in Den Bosch even te bellen :+

Er is daar nog niets verkoopbaars behalve de pre-order, wat gisteren een persoon genaamd de Bever, of iets in die geest, dus heeft gedaan. :w

2 maart dus gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XeNoBiTe
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
2 maart is bevestigd door mijn contact bij Atari! Nog even wachten dus......in de tussentijd maar weer eens GTR2 installeren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
Das jammer, nog 2 weken wachten..

Ik was langs de Bart Smit, V&D, Free Record Shop, MediaMarkt en nog een andere Gameshop gegaan maar daar lag hij overal niet :(

Dus maar met SWAT4 thuisgekomen.. die wou ik sowieso nog hebben :)

Maar ik ga hem sowieso wel kopen als hij uit komt! Al is er dan al een gekraakte versie, die gasten verdienen het geld gewoon voor deze game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Sluuut schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 17:14:
Das jammer, nog 2 weken wachten..

*knip*

Maar ik ga hem sowieso wel kopen als hij uit komt! Al is er dan al een gekraakte versie, die gasten verdienen het geld gewoon voor deze game.
Same here. Ik was al 40 uur bezig met de closed beta, wat een prijs van 1 euri per uur zou zijn tot dan aan toe. :) En toen had ik nog lang niet alles gehaald.

Achja 2 maart is het ook weer zo, ik vond het ook al wel raar dat ie er nu al zou zijn. Dat zou zo'n 2 weken na het sluiten van de beta zijn. In die periode kun je niet bugfixen en vervolgens het hele distributieproces doorlopen om de game in de winkel te krijgen.

* B-Buster gaat voor de resterende tijd nog maar even een andere game zoeken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XeNoBiTe
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Bovendien kan je alleen met een legale TDU online. En dat vind ik persoonlijk het leukste aspect van de game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
B-Buster schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 17:20:
[...]

Same here. Ik was al 40 uur bezig met de closed beta, wat een prijs van 1 euri per uur zou zijn tot dan aan toe. :) En toen had ik nog lang niet alles gehaald.

Achja 2 maart is het ook weer zo, ik vond het ook al wel raar dat ie er nu al zou zijn. Dat zou zo'n 2 weken na het sluiten van de beta zijn. In die periode kun je niet bugfixen en vervolgens het hele distributieproces doorlopen om de game in de winkel te krijgen.

Vind je het niet zonde dat je al die tijd in de beta (bugged) versie hebt gestoken? Ik zou mijn tijd liever in die final versie willen steken dan in de (bugged) beta.

sar·cas·me (het ~)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Younes
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-09 15:30

Younes

Wie, Wat, Waar?

Kan je ergens een demo downloaden. Al is het maar om ff offline te spelen. FF te proberen hoe het is om dit spel te spelen. Heeft iemand een linkje naar youtube waar je kan zien hoe iemand het speelt? Ik heb weleens wat gezien,maar een van de gasten hier had zijn beeldscherm gefilmt. Heeft iemand het met Fraps gefilmt???

...en waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Met een beetje zoekwerk op het woord demo had je kunnen weten dat er geen demo is, noch een speelbare beta (voor de PC dan). En de NDA van Atari verbied het om content te publiceren. Dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Younes

Younes

Wie, Wat, Waar?

Ik zit nu wat filmpjes te kijken op youtube en het valt me op dat mensen niet gewoon vol gas geven als ze op een rechte stuk langs auto's rijden.

...en waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

B-Buster schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 17:20:
[...]

In de beta zat lang niet alle content.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
The_Alchemist schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 19:01:
Ik zit nu wat filmpjes te kijken op youtube en het valt me op dat mensen niet gewoon vol gas geven als ze op een rechte stuk langs auto's rijden.
Dat heb je pas door als je het spel zelf speelt :P

Vol gas geven werkt niet zo goed in deze game, sowieso is het toffer om te cruisen naar bepaalde punten op de map op een bepaalde snelheid waardoor je geen botsingen maakt. Alleen in races rijd men volop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Younes

Younes

Wie, Wat, Waar?

Sluuut schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 19:07:
[...]

Vol gas geven werkt niet zo goed in deze game, sowieso is het toffer om te cruisen naar bepaalde punten op de map op een bepaalde snelheid waardoor je geen botsingen maakt. Alleen in races rijd men volop...
Is er niet 1 manier om nu te spelen? OFF of Online. Het maakt mij niets uit!

...en waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Sluuut schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 19:07:
[...]

Alleen in de Chrysler ME Four-Twelve valt het vol gasgeven me nogal tegen (wheelspin in de eerste 4 versnellingen) maar voor de rest doe ik dat wel altijd. Maar ik speel dan ook met keyboard, niet met een XBox controller ;)

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siender
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-08-2020
Er is een manier om de beta nog te kunnen spelen maar ik weet niet of ik die hier neer mag zetten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Siender schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 19:32:
Er is een manier om de beta nog te kunnen spelen maar ik weet niet of ik die hier neer mag zetten..
F_J_K in "[Multiplatform] Test Drive: Unlimited - ..."

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Lijkt mij vrij duidelijk anders, niet gewenst enzo. ;)
In feite is het een omzeiling van een beveiliging en dat is tegen de policy.
Je kunt altijd de betreffende admin een mailtje sturen mocht je er anders over denken.
Verder laat ik het hierbij, terug ontopic. :)

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
Damn ik vind het echt schijt dat die game nu op 2 maart uitkomt inplaats van 16 feb. Leek me chill om in de voorjaarsvakantie mooi ff met de game bezig te gaan maar helaas... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Younes

Younes

Wie, Wat, Waar?

Neoflip schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 12:49:
Damn ik vind het echt schijt dat die game nu op 2 maart uitkomt inplaats van 16 feb. Leek me chill om in de voorjaarsvakantie mooi ff met de game bezig te gaan maar helaas... :(
Ow MAN! Wat is het toch een kwelling om te moeten wachten op iets waar je zo naar verlangt! Als je weet dat je MOET wachten en als je je dat ook realiseert dan is het een stuk makkerlijker om met die kwelling om te gaan. ;)

...en waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Neoflip schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 12:49:
hier ook, ben nog achter een DFP aan, zou ideaal zijn, die 2e hands binnen over een weekje, dan ook een weekje voorjaars vakantie (lijd m'n school d'r ook niet onder) maar nee, helaas..
overigens is Supreme Commander ook veel te verslavend (je start 'm op, begint en voor je het weet ben je 2 uur verder) dus die vakantie kom ik wel door ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FulmeN
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 30-09 20:49
Ben nu druk op de xbox360 bezig met dit spel

heb alle challenges gehaald maar moet nog de side missions doen (top model etc)

maar heb ze nu allemaal afgewerkt maar moet er nog 31 en deze staan niet op me map, wie weet hoe ik deze wel beschikbaar krijg???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
GoldenSample schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 13:53:
[...]

hier ook, ben nog achter een DFP aan, zou ideaal zijn, die 2e hands binnen over een weekje, dan ook een weekje voorjaars vakantie (lijd m'n school d'r ook niet onder) maar nee, helaas..
overigens is Supreme Commander ook veel te verslavend (je start 'm op, begint en voor je het weet ben je 2 uur verder) dus die vakantie kom ik wel door ;)
Jah Supreme Commander is inderdaad een tijdverslurper :o
The_Alchemist schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 13:47:
[...]

Ow MAN! Wat is het toch een kwelling om te moeten wachten op iets waar je zo naar verlangt! Als je weet dat je MOET wachten en als je je dat ook realiseert dan is het een stuk makkerlijker om met die kwelling om te gaan. ;)
Haha, zo erg is het nou toch ook weer niet :P Tis alleen jammer dat ie net aan het eind van de vakantie komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Younes

Younes

Wie, Wat, Waar?

Neoflip schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 15:07:
[...]

Jah Supreme Commander is inderdaad een tijdverslurper :o

[...]

Haha, zo erg is het nou toch ook weer niet :P Tis alleen jammer dat ie net aan het eind van de vakantie komt...
Ik stelde me even voor hoe het was toen ik zo lang moest wachten op mijn 24 inch dell lcd, of mijn game pc, of mijn internet... Dat duurt zooo lang! :'(

:*)

...en waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charleychui
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09:42
Dat zou niet erg netjes zijn ;)

[ Voor 92% gewijzigd door Crash op 18-02-2007 12:51 ]

charleyr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

FulmeN schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 14:03:
Ben nu druk op de xbox360 bezig met dit spel

heb alle challenges gehaald maar moet nog de side missions doen (top model etc)

maar heb ze nu allemaal afgewerkt maar moet er nog 31 en deze staan niet op me map, wie weet hoe ik deze wel beschikbaar krijg???
Op dezelfde manier als je de andere ook beschikbaar hebt gekregen ;)
Gewoon rondrijden en wegen verkennen, je komt zo vanzelf alles tegen.

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Younes

Younes

Wie, Wat, Waar?

Hoe multiplatform is dit spel trouwens?

...en waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

The_Alchemist schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 15:37:
Hoe multiplatform is dit spel trouwens?
Euh, kijk op hun website ofzo :?

http://www.nl.atari.com/index.php?pg=product&id=201

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Kan persoonlijk niet wachten totdat deze game op de pc uit is, hoop echt op 2 maart.

kan iemand mij trouwens vertellen hoe de gameplay ongeveer werkt? Ik bedoel dat als je de game begint en je wilt bijv een Ferrari enzo, is het dan gewoon races winnen ( en die side missies?) zodat je die bak kan kopen en er dan een beetje mee langs de kust kan toeren?

Ik blijf de game in de gaten houden maar op dat officiele forum is ook niet echt veel nieuws te lezen helaas :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Het enigste wat je nodig hebt voor een Ferrari (ook de Enzo :Y) ) is geld. Dus inderdaad een paar missies doen en je kan er een kopen. Ookal krijg je bij de eerste missies niet heel veel geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-09 20:03
Sipio schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 18:20:
Kan persoonlijk niet wachten totdat deze game op de pc uit is, hoop echt op 2 maart.

kan iemand mij trouwens vertellen hoe de gameplay ongeveer werkt? Ik bedoel dat als je de game begint en je wilt bijv een Ferrari enzo, is het dan gewoon races winnen ( en die side missies?) zodat je die bak kan kopen en er dan een beetje mee langs de kust kan toeren?

Ik blijf de game in de gaten houden maar op dat officiele forum is ook niet echt veel nieuws te lezen helaas :)
Vrijwel alle auto's zijn gewoon te koop, maar sommige moet je winnen door bepaalde (bijzondere) races te winnen, of wanneer je bijvoorbeeld alle Speedchallenges op goud haalt. Het is dus inderdaad gewoon een kwestie van geld. Maar wanneer je het spel gewoon normaal speelt zal je niet gauw in geldnood komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Je moet een paar van die auto wegbreng-missies doen.

je kan er op het begin 6-7 doen, ideaal, lekker langzaam cruisen en je cashed zo 135000 per rit :)

Heeft ook een computer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-09 20:03
Bertus schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 20:15:
Je moet een paar van die auto wegbreng-missies doen.

je kan er op het begin 6-7 doen, ideaal, lekker langzaam cruisen en je cashed zo 135000 per rit :)
1 tip, neem je tijd!
Je krijgt voor de meeste van die missies 90.000 per keer, maar als je met 0 schade aankomt krijg je een 1,5x bonus, en krijg je dus 135.000. Er is sowieso geen tijdslimiet, dus je kan het altijd rustig aan doen. Op die manier heb je inderdaad al snel veel geld bij elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Kijk dat zijn de tips, tnx..ondersteund deze game ook 1680x1050? ( kan ik wel op widescreen forum vinden trouwens)

Nou maar hopen dat ie niet weer uitgesteld wordt :)
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slow-chat, one-liners, offtopic posts en flames horen _niet_ in dit topic thuis!
Meldingen over het al dan niet kunnen downloaden van de closed beta horen ook niet in dit topic thuis!
Bedenk dat het nog om een beta gaat en wat dat betekent qua stabiliteit en reden dat het ueberhaubt beschikbaar wordt gesteld...
* Dit topic gaat over het spel, niet over verschillende automerken in het echte leven.
* De Spielerij-policy is gewoon van kracht, dat betekent dat je niet hoeft te melden dat je iets aan het downloaden of installeren bent.
* Bij technische problemen moet je in SPV zijn.
* Afspraken om samen te gaan spelen horen niet in dit topic, maar buiten GoT.