[Multiplatform] Test Drive: Unlimited - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 20.221 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16:04
Ik heb helaas tegen het einde van de beta 'Tour of the island' (of zoiets) niet kunnen voltooien. Ik zat in een Ferrari F430 maar moest het vaak afweten tegen een Koenigsegg van een ander. In de bochten remt elke auto wat ik zelden doe (je kunt zo heerlijk lang driften in het spel) en heb ik een kans om op kop te staan maar tijdens het acceleren kan ik niet op tegen de kracht uit Zweden. ;(

Had ik toch even moeten doorsparen voor een Koenigsegg. De McLaren F1 kost 2x zo veel maar qua specs vind ik ze weinig verschillen...

[ Voor 14% gewijzigd door D. Ninjai op 04-02-2007 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13:49
@^ Is de F430 geen groep B auto ? overigens zijn er vandaag wel erg weinig post over TDU.
geen van allen kan de beta meer opstarten ofzo ? Ik namelijk nog wel !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
MEN-O schreef op zondag 04 februari 2007 @ 19:50:
@^ Is de F430 geen groep B auto ? overigens zijn er vandaag wel erg weinig post over TDU.
geen van allen kan de beta meer opstarten ofzo ? Ik namelijk nog wel !
D'r zijn meerderen die gemeld hebben nog te kunnen spelen.
Datum terug zetten kan maximaal 1 dag anders krijg je de melding dat de datum niet klopt.
Hopelijk kan ik morgen nog even spelen en anders is het wachten op de final.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

LoneRanger schreef op zondag 04 februari 2007 @ 19:40:
Ik heb me vanmiddag echt prima vermaakt met dit spel en ga hem dus ook kopen wanneer die uitkomt.
Vooral die races tegen de klok over 68km en 59km waren een waanzinnige ervaring.
Die eerste moest in 22 minuten en dat haalde ik net door de laatste 3km vol risico te rijden.
De tweede echt ruim gehaald, zo vet om met 300kmh over de snelwegen te racen en dan weer links dan weer rechts in te halen.
Ik ben een aardige simracer kwa ervaring en ik moet zeggen dat het gedrag van de auto's me echt super bevalt na een aantal uurtjes gewenning.
Wat dat betreft is dit spel een mooi platvorm waar arcade racers en simracers terecht kunnen.
Oh en dan heb ik het nog niet eens over de sfeer gehad die dit pareltje heeft.
Super spel. _/-\o_
Over sim racen gesproken, als je eenmaal op Champion niveau zit kun je het spel starten in "Hardcore Mode". Alle driving aids staan dan uit en je hebt de beschikking over een soort meter die van alle wielen de tractie laat zien. Helaas is het spel dan vrijwel onspeelbaar als je geen stuurtje hebt.

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:49
MadMarky schreef op zondag 04 februari 2007 @ 19:57:
[...]

Over sim racen gesproken, als je eenmaal op Champion niveau zit kun je het spel starten in "Hardcore Mode". Alle driving aids staan dan uit en je hebt de beschikking over een soort meter die van alle wielen de tractie laat zien. Helaas is het spel dan vrijwel onspeelbaar als je geen stuurtje hebt.
Ook met stuurtje wordt het er niet veel makkelijker op ;) Alhoewel dat er ook aan kan liggen dat ik nu aan de gewone TDU wegligging gewend ben :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

D. Ninjai schreef op zondag 04 februari 2007 @ 19:45:
Ik heb helaas tegen het einde van de beta 'Tour of the island' (of zoiets) niet kunnen voltooien. Ik zat in een Ferrari F430 maar moest het vaak afweten tegen een Koenigsegg van een ander. In de bochten remt elke auto wat ik zelden doe (je kunt zo heerlijk lang driften in het spel) en heb ik een kans om op kop te staan maar tijdens het acceleren kan ik niet op tegen de kracht uit Zweden. ;(

Had ik toch even moeten doorsparen voor een Koenigsegg. De McLaren F1 kost 2x zo veel maar qua specs vind ik ze weinig verschillen...
Of je koopt een motor voor 40k :P
Ik heb niet die tour met de Agusta F4 stage 3 gedaan. De eerst 20 seconden zag ik de andere auto's, de overige 40 minuten heb ik ze niet meer gezien :P

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Registratie: April 2005
  • Niet online

Xadeon

[☆] Generaal Laagvlieger [☆]

Joss schreef op zondag 04 februari 2007 @ 20:26:
[...]

Ook met stuurtje wordt het er niet veel makkelijker op ;) Alhoewel dat er ook aan kan liggen dat ik nu aan de gewone TDU wegligging gewend ben :9
Een controller met dualsticks, volstaat. 8)

Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ride277
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-08 18:03

ride277

Cooled by Noctua

Verwijderd schreef op zondag 04 februari 2007 @ 13:15:
[...]

Vreemd, ik heb hem ook bij Bol.com besteld en bij staat er dat de vooraad gecontroleerd wordt. Er staat niets bij over dat hij verschoven is naar 2-3-07. Wanneer heb jij hem besteld ?
Test Drive Unlimited PC

Afbeeldingslocatie: http://img.bol.com/intershoproot/GAMESCOVER/FC/1/9/7/5/7/1975758.gif

(Nog niet verschenen - U kunt deze titel reserveren) Beschikbaar op 02.03.2007
DVD-ROM | Full version | Engelse versie
Releasedatum: 02.03.2007
EAN: 3546430124147
Besteld op 25-01

| system specs |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-09 19:31
D. Ninjai schreef op zondag 04 februari 2007 @ 19:45:
(je kunt zo heerlijk lang driften in het spel)
is dat zo? ik vond dit op de 360 erg tegevallen. met de driving aid on was het sowieso onmogelijk om langer dan 1 a 2 seconden te driften, zonder driving aid was het alleen maar spinnen bij mij.

Vraag me af of dat dan aan mij ligt of dat het in de pc versie een stuk fijner stuurt/afgesteld is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Registratie: April 2005
  • Niet online

Xadeon

[☆] Generaal Laagvlieger [☆]

Jeezz, bol.com is een stuk duurder. Kijk is hier http://www.gcshop.nl/details.php?id=1999 :)

Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Laatst online: 25-09 16:34
Ik heb 2 vraagjes qua welke auto ik moet nemen.
Als class E auto heb ik de Nissan volledig getuned maar ik het gevoel dat deze auto niet de snelste is. De andere houden me makkelijk bij.
En welke class G auto moet ik kopen? Die van 1 miljoen kan ik nog lang niet betalen dus welke kan ik het beste tot die tijd kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-09 13:19
Loev schreef op zondag 04 februari 2007 @ 22:24:
Als class E auto heb ik de Nissan volledig getuned maar ik het gevoel dat deze auto niet de snelste is. De andere houden me makkelijk bij.
En welke class G auto moet ik kopen? Die van 1 miljoen kan ik nog lang niet betalen dus welke kan ik het beste tot die tijd kopen?
Ikzelf vind die 350z Nismo redelijk irritant, heb een pontiac monaro gekocht en stage 3 getuned, daarmee kon ik ook alles redelijk makkelijk winnen en hij trekt lekkerder onderin.

G auto.. lambo miura.

Specs desktop Specs Laptop Opel Omega Portal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Loev schreef op zondag 04 februari 2007 @ 22:24:
Zoals ik al eerder zei, de Lamborghini Miura. Vooral getuned onverslaanbaar. De rest van die oude bakkies heeft een topsnelheid van amper 200km/u, de Miura (getuned) 320 :)

Weet iemand trouwens of de AC Cobra 427 in de Beta zit? Of uberhaupt wel in het spel? Ik zie een screenshot in de startpost maar ben hem nog nergens tegengekomen.

[ Voor 12% gewijzigd door MadMarky op 04-02-2007 22:42 ]

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
Neoflip schreef op zondag 04 februari 2007 @ 22:08:
[...]

is dat zo? ik vond dit op de 360 erg tegevallen. met de driving aid on was het sowieso onmogelijk om langer dan 1 a 2 seconden te driften, zonder driving aid was het alleen maar spinnen bij mij.

Vraag me af of dat dan aan mij ligt of dat het in de pc versie een stuk fijner stuurt/afgesteld is :P
Met veel auto's gaat dat wel heel lastig idd maar met de Audi's vind ik het vrij goed gaan zonder snel te gaan spinnen.

Ik heb een vrij aparte besturing gebruikt voor de beta. Sturen met de toetsenbord, gas geven en remmen met de pedalen van mijn momo. :P

[ Voor 11% gewijzigd door D. Ninjai op 04-02-2007 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-09 13:40

rCk

fsfikke schreef op zondag 04 februari 2007 @ 20:29:
[...]

Of je koopt een motor voor 40k :P
Ik heb niet die tour met de Agusta F4 stage 3 gedaan. De eerst 20 seconden zag ik de andere auto's, de overige 40 minuten heb ik ze niet meer gezien :P
hahaha ja op het eind had ik 20km voorsprong op de helft van die knakkers de rest 15km :p zo simpel je rijd 1/2 van de tijd 368km/h ( iig ik :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
MadMarky schreef op zondag 04 februari 2007 @ 22:33:
[...]

Zoals ik al eerder zei, de Lamborghini Miura. Vooral getuned onverslaanbaar. De rest van die oude bakkies heeft een topsnelheid van amper 200km/u, de Miura (getuned) 320 :)

Weet iemand trouwens of de AC Cobra 427 in de Beta zit? Of uberhaupt wel in het spel? Ik zie een screenshot in de startpost maar ben hem nog nergens tegengekomen.
Ja zit erin volgens mij. In zo'n gemengde shop met classics staat ie als 4e of 5e auto erin. Je hebt dus de eerste rij van 4 auto's en daarna druk je nog een verder en dan krijg je de andere kant van de showroom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BierTor
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23-09 18:37
Alle auto's inclusief afbeelding die zich in de beta voor de PC bevinden

AC 289
Alfa GT 3.2 V6 24V
Alfa Romeo 8C Competizione
Askari KZ1
Aston Martin DB4 GT Zagato
Aston Martin DB9 Coupe
Aston Martin DB9 Volante
Aston Martin V8 Vantage
Aston Martin Vanquish S
Audi A3 3.2 Quattro DSG
Audi S4 Cabriolet
Audi A6 4.2 quattro
Audi TT quattro Sport
Cadillac XLR-V
Caterham CSR 260
Chevrolet Camaro Z-28
Chevrolet Corvette C6 Coupe
Chevrolet Corvette Stingray 69
Chevrolet Corvette Z06 Coupe
Chevrolet SSR
Chrysler 300C SRT-8
Chrysler Firepower Concept car
Chrysler MeFour-Twelve
Dodge Viper SRT 10
Enzo Ferrari
Farboud Super charged GTS prototype 2005
Ferrari 288GTO
Ferrari 575M Maranello
Ferrari F430
Ferrari F430 Spider
Ford GT
Ford Mustang GT Convertible
Ford Mustang GT Coupe
Ford Mustang GT-R Concept
Ford Shelby Cobra Concept
Ford Shelby GR-1 Concept
Jaguar Type E Coupe
Jaguar XJ220
Jaguar XK Convertible
Jaguar XK Coupe
Jaguar XKR Coupe
Koenigsegg CC8S
Lamborghini Gallardo SE
Lamborghini Gallardo Spyder
Lamborghini Miura P400SV
Lamborghini Murcielago Coupe
Lotus Elise R
Lotus Esprit V8
Lotus Sport Exige 240R
Maserati 3500 GT
Maserati GranSport
Maserati MC12
Maserati Spyder 90th anniversary
Maserati Spyder combiocorsa
McLaren F1
McLaren F1 GTR
Mercedes-Benz 300SL Gullwing
Mercedes-Benz CLK DTM AMG
Mercedes-Benz CLK55 AMG
Mercedes-Benz CLS55 AMG
Mercedes-Benz SL65 AMG
Mercedes-Benz SLR McLaren
Nissan 350Z Coupe
Nissan 350Z Nismo R-TunePower
Noble M12 GTO-3R
Noble M14
Pagani Zonda C12S
Pontiac Firebird
Pontiac GTO
Saleen S7 Twin-Turbo
Saturn Sky
Shelby Cobra Daytona Coupe
Shelby GT500
Spyker C8 Laviolette
TVR Sagaris
TVR Tuscan S
Volkswagen golf R32
Volkswagen W12 Coupe
Volkswagen W12 Roadster
Weismann Roadster MF3

Alle motoren inclusief afbeelding die zich in de beta voor de PC bevinden

Ducati 999R
Ducati Monster S4R
Ducati Supersport 1000DS
Kawasaki Ninja ZX-10R
Kawasaki Z1000
MV Agusta F4 Brutalo 910S
MV Agusta F4 Tamburini
Triumph SpeedTriple

[ Voor 68% gewijzigd door BierTor op 05-02-2007 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

De Audi S4 zit erin ipv de A4 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
Auto's in de beta... Ik mag dus aannemen dat het origineel meer auto's heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXe
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

eXe

Als je nou een screenshot maakt van de auto's die nog niet in de startpost staan, of waar nog geen screenshot van is.. Beetje dubbel werk nu :) tenzij je je verveelt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

BierTor schreef op zondag 04 februari 2007 @ 23:48:
[...]

De afbeeldingen worden allemaal nog bijgewerkt, bezit alle auto's behalve nog de Shelby Cobra Daytona Coupe :(
Alle unlockbare auto's bezit je maar juist de daytona die (bij tijd en wijle) te koop is mis je nog? :?

En trouwens, De Nismo 350Z is niets meer en of minder dan een getunede 350Z, de Z-tune zit er bijvoorbeeld ook in. Als je het zo bekijkt zitten er ook meerdere Saleen's in het spel, ga maar eens met een Ford Mustang GT naar de tuner. Je hebt de optie om die te laten ombouwen naar 2 verschillende types Saleen, namelijk de Saleen S281 3 Valve Coupe, de Saleen S281 Supercharged Coupe en de Saleen S281 Extreme Coupe. Als je de Mustang Convertible als basis neemt heb je de keuze uit verschillende types Saleen convertible.

[ Voor 44% gewijzigd door MadMarky op 05-02-2007 00:42 ]

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BierTor
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23-09 18:37
MadMarky schreef op maandag 05 februari 2007 @ 00:37:
[...]

Alle unlockbare auto's bezit je maar juist de daytona die (bij tijd en wijle) te koop is mis je nog? :?

En trouwens, De Nismo 350Z is niets meer en of minder dan een getunede 350Z, de Z-tune zit er bijvoorbeeld ook in. Als je het zo bekijkt zitten er ook meerdere Saleen's in het spel, ga maar eens met een Ford Mustang GT naar de tuner. Je hebt de optie om die te laten ombouwen naar 2 verschillende types Saleen, namelijk de Saleen S281 3 Valve Coupe, de Saleen S281 Supercharged Coupe en de Saleen S281 Extreme Coupe. Als je de Mustang Convertible als basis neemt heb je de keuze uit verschillende types Saleen convertible.
op de momenten dat de daytona te koop was had ik het geld er niet voor.
Voor de rest heb ik alle auto's die standaard zo te koop zijn gekocht. Wanneer je een auto tuned, veranderd het uiterlijk niet, vandaar dat ik de Nismo Z-tune wel apart heb genoemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icefire1971
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13-03-2024
het kan altijd goedkoper: http://www3.cd-wow.nl/detail_results_3.php?product_code=1857343&subcat=pc incl. verzending; ze zullen wel iets langere verzendtijd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:46
Het idee van dit spel is super, en heel mooi uitgewerkt, alleen ik rij met een stuurtje (G25) maar ik ben nog nooit een spel tegengekomen wat zo broererd stuurt, zelfs GP2 stuurde beter en met meer gevoel :?

Is dit een probleem van de beta of is het gewoon echt super super arcade?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Danielson schreef op maandag 05 februari 2007 @ 09:05:
Het idee van dit spel is super, en heel mooi uitgewerkt, alleen ik rij met een stuurtje (G25) maar ik ben nog nooit een spel tegengekomen wat zo broererd stuurt, zelfs GP2 stuurde beter en met meer gevoel :?

Ik heb een logitech stuurwiel en heb de sensitivity bijna op max gezet.
Dan kan ik goed rijden, anders reageerd het stuurtje niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:44
Nou, vanochtend was het echt over met de Beta. Alleraardigst, nog wat bugjes hier en daar (naast de delete c: natuurlijk :D ) maar al redelijk gepolijst. Ik heb wel final games gezien die buggier waren dan TDU.

Toch ben ik er nog niet helemaal uit of ik de final aan ga schaffen. Het online gebeuren vind ik maar zo zo. Een beetje in een rijtje rondtuffen is 1 keer leuk. Daarnaast is het aantal keer dat ik daadwerkelijk in een goed online game zat op 1 hand te tellen. De lobby-opties zijn niet helemaal lekker ingericht.

Wat ik ook een gemis vind, maar dat kan ik ook gewoon gemist hebben, zijn de stats na een race; gemiddelde snelheid, rondetijden, hoeveel ronden op de eerste plek etc. Als dat in de NFS serie kan zou het ook hierin moeten zitten.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
Danielson schreef op maandag 05 februari 2007 @ 09:05:

Het is niet super super arcade vergeleken met Burnout en Need for Speed maar er wordt wel geclaimed dat er een goede stuurwiel ondersteuning is voor elke stuurwiel op de markt waaronder de G25. Het lijkt me een kwestie om flink te gaan stoeien in de instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
cheiron schreef op maandag 05 februari 2007 @ 09:41:
Nou, vanochtend was het echt over met de Beta. Alleraardigst, nog wat bugjes hier en daar (naast de delete c: natuurlijk :D ) maar al redelijk gepolijst. Ik heb wel final games gezien die buggier waren dan TDU.
Is de beta over? Hier niet :)
De datum 1 dag terug zetten en je kan weer een dagje spelen :)

P.S. Niet vergeten terug te zetten natuurlijk :)

[ Voor 5% gewijzigd door Loev op 05-02-2007 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ze wrijven mij nog even lekker in met die beta: heb nooit een key mogen ontvangen maar krijg wel 3 keer dezelfde mail over de uninstall issues...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000

Entity

9000rpm

Verwijderd schreef op maandag 05 februari 2007 @ 13:03:
Nou ze wrijven mij nog even lekker in met die beta: heb nooit een key mogen ontvangen maar krijg wel 3 keer dezelfde mail over de uninstall issues...
hmm, 1 van de mailtjes was vast voor mij bedoelt, heb zo'n mail namelijk niet ontvangen en heb wel de beta gespeeld :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Topicstarter
BierTor schreef op zondag 04 februari 2007 @ 23:48:
* Jejking durft dit niet te quoten :+
Check je mail, goed initiatief, dat kan zeker in de Startpost! d:)b

Overigens, gisteren kon ik de Bèta ook nog spelen, alleen nu nog even uitvinden hoe ik mensen moet adden in m'n vriendjeslijst :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-09 09:28
Verwijderd schreef op maandag 05 februari 2007 @ 13:03:
haha hier inderdaad hetzelfde. Ik had m dus wel al geinstalleerd. Nu las ik dat hij alle bestanden uit de c: gooit, toen heb ik maar gewoon de map atari weggegooid(program files)Dat wasn al bijna 7gig dus veel andere bestanden zullen er wel niet zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Als ik m'n systeemdatum terugzet kan ik de Beta gewoon nog spelen. Ik start hem alleen niet met de huidige datum, het kan zijn dat het spel zich permanent blokkeerd.

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

offtopic:
Zeg, zullen we hier de supportmails en vooral de manieren om beveiligingen te omzeilen even weglaten? :Y)

Hoe dan ook een beetje jammer om opeens software te jatten van mensen die het je gratis hebben "uitgeleend"...

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
F_J_K schreef op maandag 05 februari 2007 @ 16:05:
offtopic:
Zeg, zullen we hier de supportmails en vooral de manieren om beveiligingen te omzeilen even weglaten? :Y)

Hoe dan ook een beetje jammer om opeens software te jatten van mensen die het je gratis hebben "uitgeleend"...
En toen was het stil.
Ik nodig jou iig nooit uit voor een feestje. :+

Ik hoop trouwens dat je in de full wat meer opties hebt wbt replays.
Zo zou het wel leuk zijn een optie te hebben om ze te saven en zelf het camera standpunt te kunnen kiezen.
Of zoals b.v. in GTR dat je op R duwt en de laatste 30sec [of meer] in replay ziet.

Over de handmatige uninstall, vergeet het register niet, kan eventueel voor problemen zorgen bij het installeren/spelen van het eind produkt. ;)

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity

Entity

9000rpm

Wilde vandaag de beta weer starten, datum teruggezet en gestart, maar op de 1 of andere manier had hij het door en gaf aan dat ik de tijd moest corrigeren :| Jammer, maar had het wel verwacht.

Nu maar hopen dat het spel niet vertraagd is. Bij Play.com staat hij nog steeds op 16-2-2007 en mijn pre-order staat, dus even afwachten :)

Hier nog 2 foto'tjes geschoten in de beta gisteren (klik voor 1280x1024 versies):
Afbeeldingslocatie: http://misc.racegamer.net/screen/tdu/f430-1s.jpg
Afbeeldingslocatie: http://misc.racegamer.net/screen/tdu/f430-2s.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MadMarky schreef op zondag 04 februari 2007 @ 22:33:
[...]

De rest? Nou ik weet wel dat ik met mijn Shelby Cobra Daytona Coupe jou lambo volledig zoek rij :+ En de Ferrari 250 GTO rij je ook niet zoek, maar die zit nog niet in de beta geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Verwijderd schreef op maandag 05 februari 2007 @ 19:36:
[...]

De rest? Nou ik weet wel dat ik met mijn Shelby Cobra Daytona Coupe jou lambo volledig zoek rij :+ En de Ferrari 250 GTO rij je ook niet zoek, maar die zit nog niet in de beta geloof ik.
Maargoed, we hebben het over een auto van $160.000 tegen eentje van 1 miljoen.
Dat die Daytona goed is weet ik ook wel, maar hij is alleen zo duur. Voordat geld heb je 4 getunede Miura's ;)

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Topicstarter
MadMarky schreef op maandag 05 februari 2007 @ 19:45:
Dat die Daytona goed is weet ik ook wel, maar hij is alleen zo duur. Voordat geld heb je 4 getunede Miura's ;)
............................. die allemaal zoekgereden worden door de Daytona ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-09 13:40

rCk

Modbreak:Dit staat in principe gelijk aan een warezrequest. Een volgende keer heb je een OW te pakken ;)

[ Voor 72% gewijzigd door Crash op 05-02-2007 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MadMarky schreef op maandag 05 februari 2007 @ 19:45:
[...]

Maargoed, we hebben het over een auto van $160.000 tegen eentje van 1 miljoen.
Geld is geen probleem in TD U. Tis zo makkelijk om flink te cashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Verwijderd schreef op maandag 05 februari 2007 @ 22:33:
[...]

Geld is geen probleem in TD U. Tis zo makkelijk om flink te cashen.
Zeg dat maar tegen Loev dan, die vroeg om een goedkopere vervanger voor de Daytona.

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waardeloos dat het zolang moet duren dat dit spel uitkomt op PC. zouden ze problemen hebben of is het een marketing truck ? Ik begrijp ook niet dat de Demo maar beperkt te downloaden is, dat is volgens mij flauwekul. Krijgt Atari kapsones ofzo :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteAlthmAn
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 05 februari 2007 @ 23:05:
Waardeloos dat het zolang moet duren dat dit spel uitkomt op PC. zouden ze problemen hebben of is het een marketing truck ? Ik begrijp ook niet dat de Demo maar beperkt te downloaden is, dat is volgens mij flauwekul. Krijgt Atari kapsones ofzo :(
Demo? het is een beta(test).

Nikon D200 + Nikkor 18~70mm / Tamron 90mm / Sigma 70-300mm & 150mm
C2D-6300 | Asus P5W DH Deluxe | Kingston 2x1GB DDR667 | Ati Radeon X1900XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beta dan. Ik snap niet dat het zolang moet voordat het spel uitkomt en waarom er een beperkte beta versie uitkomt, dat je maar tot 4 februari kunt spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trigalti
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-02 07:18

Trigalti

Hmm

Gvd, wat moet ik nu weer doen, per ongeluk vanochtend geuninstalled, net voor ik et mailtje las.
Start net PER ONGELUK men pc opnieuw op, boot.ini weg, had wel een backup ergens staan..
Ben bang dat er nog meer files weg zijn, wat nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Als je een backup hebt kan je mbv de XP cd en recovery console wat dingen terug kopieeren.

Maar dit topic gaat over TDU, niet over technische problemen

[ Voor 29% gewijzigd door fsfikke op 05-02-2007 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:35
Verwijderd schreef op maandag 05 februari 2007 @ 23:13:
Beta dan. Ik snap niet dat het zolang moet voordat het spel uitkomt en waarom er een beperkte beta versie uitkomt, dat je maar tot 4 februari kunt spelen.
Moeten wij hier nou nog serieus op ingaan? :+

Ja, ze hebben zich eerst geconcentreerd op de xbox360 versie, dat heeft idd met geld te maken.
Hierna zijn ze verder gegaan met de PC game. Dat een PC-Game (algemeen genomen) meer tijd nodig heeft is logisch, er zijn ontelbaar veel verschillende configuraties te bedenken.

Als de beta af is, is het tijd om te gaan beta testen. Om dit te versnellen heeft Atari slechts een beperkt aantal keys uitgegeven om hun te _helpen_ om de game af te maken. Hierin staat logischerwijs een einddatum. Atari is nu bezig om al die feedback&bugs nog af te handelen, en dan wordt de game verscheept.

Het is dus geen demo, het is was een beta.
Waarom maar tot 4 februari, na deze datum meer bugs rapporteren voor de gold versie had geen zin meer, dan zou Atari hun deadline niet meer halen (al is het nog maar de vraag of ze die nu nog gaan halen). Verder heb je ook niet betaald om de beta te mogen spelen, dus moet je niet miepen als hier een einddatum aanvast zit, dit wist je allemaal van te voren, dus niet zeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Wat denk jij? Dit is niet gewoon een demo, maar in feite al het hele spel met alle mogelijkheden. Je wilt er wel voor zorgen dat deze na een bepaalde datum niet gebruikt kan worden, anders heb je gewoon je spel gratis weggegeven en koopt bijna niemand de final.
Bedenk ook dat de release eerst voor 16-2 stond, dat is 'maar' 2 weken afkicken ;)

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
Ze hebben gewoon veel te verbeteren aan de PC versie, daarom duurt het lang. Alleen heb ik begrepen dat ze voor de final alle belangrijke bugs eruit halen en daarna voor de minder belangrijke bugs een patch voor uitbrengen.

De beta was er alleen als stresstest voor hun servers.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ff een vraagje: heeft het PC spel ondersteuning voor breedbeeldschermen? Dat bijv. NFS:C dat niet heeft haalt t bloed onder mijn nagels vandaan :(

Oja wat een ironie, had ik vorige week wintersport. Hele beta-testing aan mij voorbij gegaan :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 00:20:
Ff een vraagje: heeft het PC spel ondersteuning voor breedbeeldschermen? Dat bijv. NFS:C dat niet heeft haalt t bloed onder mijn nagels vandaan :(

Oja wat een ironie, had ik vorige week wintersport. Hele beta-testing aan mij voorbij gegaan :'(
Wat ik in de video instellingen zag van het spel ondersteunt het ook breedbeeldschermen. :)

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Loev schreef op maandag 05 februari 2007 @ 00:28:
Auto's in de beta... Ik mag dus aannemen dat het origineel meer auto's heeft?
Wat verwacht je nu eigenlijk? Volgens mij haal je de termen DEMO en BETA een beetje door de war.

Dat lijstje lijkt me vrij volledig. Zelfde auto's als in de FULL XBOX360 variant.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bio
  • Laatst online: 21-07 23:16

Bio

offtopic:
http://www.widescreengami..._for_Speed:_Carbon#Method

kijk hier eens, op deze site is veel te vinden over breedbeeld en games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster

Ja hoor dat werkt. Hij draait op mijn laptop netjes @ 1280*800 en zal dus ook wel andere resoluties aankunnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jo-hannes schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 08:05:
[...]

offtopic:
http://www.widescreengami..._for_Speed:_Carbon#Method

kijk hier eens, op deze site is veel te vinden over breedbeeld en games.
offtopic:
Ik ben er mee bekend, maar een vert- vind ik maar een halve oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuinstoel
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-01 16:36

Draaide vlotjes hier op 1440x900, ging allemaal automatisch :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

horizontale uitbreiding of verticaal minder? of uitgerekt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.44
  • Laatst online: 05-08-2020

C.44

TurboCharged Supra Driver

Ik heb em gespeeld op 1650 x 1080, breedbeeld word dus gewoon netjes ondersteund :)

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag kan je ook nog spelen :).
hoop niet dat ze de servers uitdoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Verwijderd schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 16:10:
Vandaag kan je ook nog spelen :).
hoop niet dat ze de servers uitdoen.
Huh, ik kreeg gisteren toch echt al de melding dat de datum niet meer goed was. Misschien ook maar beter: anders zit er zoveel tijd in dat ik de full version niet meer koop. Wel jammer dat ik helemaal opnieuw moet beginnen zometeen...

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg hier gewoon een bericht van

Licentie is niet meer geldig in 0 dagen.
en als ik Ok klik start het spel gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity

Entity

9000rpm

Ik ga niet eens meer proberen of de beta start, want straks ben ik het spel al beu voordat ik de uiteindelijke versie heb... En dat zou ik zonde vinden. Als het spel eind volgende week binnen is (hoop ik) begin ik weer opnieuw en ga ik het in 1 keer goed doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Entity schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 16:35:
Ik ga niet eens meer proberen of de beta start, want straks ben ik het spel al beu voordat ik de uiteindelijke versie heb... En dat zou ik zonde vinden. Als het spel eind volgende week binnen is (hoop ik) begin ik weer opnieuw en ga ik het in 1 keer goed doen :P
Eind volgende week ga jij niet meer redden, volgens mij is de release een maand uitgesteld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity

Entity

9000rpm

Hmm, da's minder... Nou ja, dan nog maar even wachten, ik heb geduld :)

Overigens staat er bij Play.com (waar ik hem gepre-ordered beb) nog steeds 16-02-2007, maar sommige andere shops hebben het weer over andere data. Beetje vaag allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 26-09 20:31

Vuurvoske

Nunquam cede!

Ideetje voor poll:

Waarmee bestuur jij je bolide in Test Drive: Unlimited?!:
* Keyboard ftw!
* Gamepad
* Logitech G25
* Logitech Momo
* Ander racestuur

Ben namelijk wel benieuwd, zit te twijfelen om een logitech gamepad aan te schaffen voor deze game of door te sparen voor een racestuur.

//edit:

reden voor alleen logitech racesturen omdat ik zo snel geen ander racestuur met een pook kon vinden :+

[ Voor 32% gewijzigd door Vuurvoske op 08-02-2007 00:56 ]

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteAlthmAn
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ik heb sinds kort een Logitech G25, daarvoor even met toetenbord gespeeld, toen meteen me oude stuurtje gepakt (waardeloos, goedkoop en oud Thrustmaster geval) en de dag erna een G25 besteld.
Het is ZOVEEL leuker met me G25, lekker precies (zowel pedalen als stuur) en de forcefeedback is ook fun :9

Nikon D200 + Nikkor 18~70mm / Tamron 90mm / Sigma 70-300mm & 150mm
C2D-6300 | Asus P5W DH Deluxe | Kingston 2x1GB DDR667 | Ati Radeon X1900XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Ik speel met een oud, non-force-feedback, stuurtje van Microsoft. Reageert goed, en de pedalen werken ook naar behoren in TDU (In Carbon werkt 1 pedaal niet om een vage reden). Ik zou wel graag naar Force Feedback over willen, maar om nu geld uit te geven voor 1 racegame...

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:14

BioHazard

*\o/*

SteAlthmAn schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 09:25:
Ik heb sinds kort een Logitech G25, daarvoor even met toetenbord gespeeld, toen meteen me oude stuurtje gepakt (waardeloos, goedkoop en oud Thrustmaster geval) en de dag erna een G25 besteld.
Het is ZOVEEL leuker met me G25, lekker precies (zowel pedalen als stuur) en de forcefeedback is ook fun :9
Vind het zo lollig om alles handschakel met koppeling te zetten, en dan lekker wat te cruisen ofzo. Muziekje op, en af en toe het pedaal vol inraggen :9 Het is een spel ja, maar blijft mooi :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Topicstarter
O joehoeeeeeeeee, check het nieuwste snufje van de Startpost, namelijk...

* Jejking roflt de trom :+

*O* !De Polls! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shva
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-09 19:44

Shva

aka Jos_theboss

logitech momo red, erg goed stuurtje....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11:08
cheiron schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 16:16:
[...]

Huh, ik kreeg gisteren toch echt al de melding dat de datum niet meer goed was. Misschien ook maar beter: anders zit er zoveel tijd in dat ik de full version niet meer koop. Wel jammer dat ik helemaal opnieuw moet beginnen zometeen...
Waarom opnieuw beginnen, je start gewoon je nieuwe online profiel, je doet die eerste verplichte racejes en dan vervang je je savegames door je oude. Volgens mij moet dat wel werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De DFP staat er niet bij! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
AMD1800 schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 15:44:
[...]

Waarom opnieuw beginnen, je start gewoon je nieuwe online profiel, je doet die eerste verplichte racejes en dan vervang je je savegames door je oude. Volgens mij moet dat wel werken.
Pompiedom.. ik kon de savegame niet localiseren en heb dus de hele dir weggegooid :D

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Ligt het aan mij of is de Chrysler ME four-twelve gewoon niet te rijden? Ik bedoel, wheelspin in de eerste vier versnellingen 8)7

In principe is het een snelle auto maar toen ik hem wou uittesten op dat circuit op Ford Island lag ik continu naast de baan. 850pk en niets dat op traction control lijkt :P

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fusion.fake
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-04-2014
net even voor de lol wat filmpjes gemaakt

http://youtube.com/watch?v=w7z2IcB81Js

http://youtube.com/watch?v=e_Co0_48erA

in een murciélago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:00
Tipje.. HyperSnap/Camtasia Studio/FRAPS :P

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DECOY88
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-07-2015
(overleden)
fusion fake mag ik je een tip geven. doe het de volgende keer met beepa fraps. dan kan je direct opnemen en dan krijg je een veel beter resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
cheiron schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 16:44:
[...]

Pompiedom.. ik kon de savegame niet localiseren en heb dus de hele dir weggegooid :D
De savegame staat in Mijn Documenten en dan Test Drive Unlimited. Dit bestand wordt niet weggegooid door het gewoon te deinstalleren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fusion.fake
  • Laatst online: 14-04-2014
Sluuut schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 16:53:
[...]

Tipje.. HyperSnap/Camtasia Studio/FRAPS :P
sinds wanneer zit er fraps op de xbox 360? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleipop
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 13:23
Erg leuk idee, de poll "waarmee bestuur jij je scheurijzer" maar in het rijtje mis ik nog wel een joystick. (of maak van "een ander racestuur" iets algemeners :)) Dan lijkt het mij dat iedereen iig de mogelijkheid heeft op iets te stemmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
ik heb de Test Drive Unlimited Promo edition voor PSP binnen O+ _/-\o_
eerste reactie: WOOOW wat een graphics...echt heel mooi voor een PSP game, 2de reactie: jammer dat er geen cockpit view is :'( nog een reactie: wat stuurt het onwijs goed! :o _/-\o_
keb als huur auto een Ford GT (andere huur auto's dan in de PC versie in het begin)
Online mode werkt wel maar nog niet echt geprobeerd. ga nu verder spelen :)
edit: wat meer ervaringen
Zo...even een tijdje gespeeld, toch wel jammer dat het spel anders is dan op de pc. Het is op de PSP wat meer arcade heb ik het idee, je krijgt credits voor driften en tegen het verkeer inrijden (was op de pc versie niet zo, tenminste nergens gezien :P ) en het lijkt alsof er zero gravity is, als je tegen een auto aan rijdt in "free ride" vliegen ze soms meters de lucht in. Voor even leuk...daarne minder :P
voorals nog zeer leuk :)

[ Voor 36% gewijzigd door Cubic X op 08-02-2007 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

fusion.fake schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 17:57:
[...]

sinds wanneer zit er fraps op de xbox 360? :P
Dan nog, een beeldscherm filmen zuigt sowieso bigtime. Regel een pc of bespaar je de moeite ;)

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
Leuke poll idd. Ik geef dit spel een 7,9 omdat ik dit een verzorgde en een vermakelijke game vind. Het stuurt heerlijk, het voelt heerlijk en de details in en buiten de wagens zijn fantastisch. De missies beginnen op een duur wel uitdagend te worden maar het is een beetje herhalend en je komt snel in een routine terecht maar dankzij de besturing en uiterlijk wordt er veel kracht gewonnen om de fun-factor omhoog te schroeven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

nog even een vraagje, hoe speelbaar is het nu eigelijk met het keyboard? is het te doen voor een keyboard racegamer?(bijvoorbeeld DTM race driver 1 t/m 3 als je de handeling NIET op simulation zet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Ik speel het alleen met keyboard en het is prima te doen. DTM Racedriver 2 & 3 heb ik er ook mee gespeeld. Als je een stuurtje gewend bent rijdt dat misschien fijner, maar doe mij maar gewoon het toetsenbord. Je kunt dan veel sneller reageren :)

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
Ik vind het niet echt lekker gaan met mijn Momo stuurwiel. Misschien dat ik meer moet stoeien met de instellingen maar ik kreeg het gevoel dat ik hoekig aan het draaien ben. Ik gebruik alleen de gaspedalen van het setje om beter te kunnen doseren want met een keyboard is dat gelijk plankgas en vol op de rem. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
MadMarky schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 21:06:
Ik speel het alleen met keyboard en het is prima te doen. DTM Racedriver 2 & 3 heb ik er ook mee gespeeld. Als je een stuurtje gewend bent rijdt dat misschien fijner, maar doe mij maar gewoon het toetsenbord. Je kunt dan veel sneller reageren :)
Sneller reageren? Don't think so.

Toetsenbord kan opzich best. Heb hem op m'n laptop geprobeerd met tobo maar dat is wel een héle andere beleving dan met een stuurtje (G25 hier). Stuurtje maakt het veel leuker, je kunt veel beter sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
B-Buster schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 21:45:
[...]

Denk dat hij bedoelt dat het sturen 'Ja' of 'Nee' is, en dat je niet eerst een heel rondje moet draaien..

Ikzelf vind een stuurtje veel relaxter, maar omdat ik niet zoveel Racesim speel, ga ik geen duur stuurwiel aanschaffen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

MadMarky schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 21:06:
die DTM racedriver speelde je niet op pro simulatie maar op normaal lijkt me? en dat is dan ongeveervergelijkbaar ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

GoldenSample schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 22:27:
[...]

die DTM racedriver speelde je niet op pro simulatie maar op normaal lijkt me? en dat is dan ongeveervergelijkbaar ofzo?
Pro simulatie niet nee, dat is niet te doen :P
Maargoed, TDU heeft ook een "hardcore mode" die te vergelijken is met de simulatie stand in DTM. Met een keyboard is een auto dan redelijk onbestuurbaar, met een stuurtje redelijk bestuurbaar ;)
B-Buster schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 21:45:
[...]

Toetsenbord kan opzich best. Heb hem op m'n laptop geprobeerd met tobo maar dat is wel een héle andere beleving dan met een stuurtje (G25 hier). Stuurtje maakt het veel leuker, je kunt veel beter sturen.
M'n broertje heeft zo'n Microsoft Force Feedback Wheel waarmee ik al eens gespeeld heb. Dat stomme ding geeft altijd weerstand waardoor je moeilijk snelle maneuvres achter elkaar kunt maken. In arcadegames als NFSMW is dat ding een ramp, in TDU iets beter maar ik heb nog steeds liever een toetsenbord.

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon4ever
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-04-2021
Cubic X schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 18:50:
ik heb de Test Drive Unlimited Promo edition voor PSP binnen O+ _/-\o_
eerste reactie: WOOOW wat een graphics...echt heel mooi voor een PSP game, 2de reactie: jammer dat er geen cockpit view is :'( nog een reactie: wat stuurt het onwijs goed! :o _/-\o_
keb als huur auto een Ford GT (andere huur auto's dan in de PC versie in het begin)
Online mode werkt wel maar nog niet echt geprobeerd. ga nu verder spelen :)
edit: wat meer ervaringen
Zo...even een tijdje gespeeld, toch wel jammer dat het spel anders is dan op de pc. Het is op de PSP wat meer arcade heb ik het idee, je krijgt credits voor driften en tegen het verkeer inrijden (was op de pc versie niet zo, tenminste nergens gezien :P ) en het lijkt alsof er zero gravity is, als je tegen een auto aan rijdt in "free ride" vliegen ze soms meters de lucht in. Voor even leuk...daarne minder :P
voorals nog zeer leuk :)
Nou echt arcade vind ik het niet...
Het meest irritante is dat je alleen de analog kan gebruiken voor het sturen en het best lastig is een scherpe bocht te nemen zonder eruit te glijden.

Daarnaast in de eerste races lijkt het wel alsof je tegenstanders gek zijn, ze botsen tegen elkaar aan alsof het normaal is (keer op keer). Tot slot is het irritant dat bomen niet kapot kunnen (geen idee hoe het is op andere platforms) maar als je ook maar een cm die bomen aanraakt lig je abrupt stil en meestal ook vast (voordat ie achteruit gaat zijn we al weer een paar sec verder).

Mooi is het spel wel.
Oh en de politie mocht wel wat feller zijn, tot nu toe racen ze alleen maar achter je aan maar wegduwen ho maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

MadMarky schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 22:34:
[...]

Pro simulatie niet nee, dat is niet te doen :P
Maargoed, TDU heeft ook een "hardcore mode" die te vergelijken is met de simulatie stand in DTM. Met een keyboard is een auto dan redelijk onbestuurbaar, met een stuurtje redelijk bestuurbaar ;)
[...]

M'n broertje heeft zo'n Microsoft Force Feedback Wheel waarmee ik al eens gespeeld heb. Dat stomme ding geeft altijd weerstand waardoor je moeilijk snelle maneuvres achter elkaar kunt maken. In arcadegames als NFSMW is dat ding een ramp, in TDU iets beter maar ik heb nog steeds liever een toetsenbord.
thnx daar kan ik wat mee!

* GoldenSample twijfeld.. stuurtje ja of nee
balen dat die Driving Force pro nieuw amper te krijgen is, erg goed ding schijnt het te zijn als je de pedalen gemod hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Goldensample..koop een stuur, de MOMO voldoet.
Prima stuur en niets mis mee, ik heb menig met dat stuur en de Saleen op hun plaats gezet.
Wel even de pedalen goed afstellen, anders heb je wel heel snel alle power op je achterwielen.

De game ervaring is veel groter dan dat je op een plank aan het rammen bent, met een stuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
GoldenSample schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 15:00:
[...]

balen dat die Driving Force pro nieuw amper te krijgen is, erg goed ding schijnt het te zijn als je de pedalen gemod hebt
DFP is inderdaad erg fijn stuurtje. Heb hem zelf gehad voor m'n G25 (eigenlijk heb ik m nog steeds, maar buiten gebruik :P ) en was er erg tevreden over. Lekker stevig stuurtje, prima afwerking.. alleen de pedalen hebben wat weinig weerstand.

Perfect stuurtje iig voor TDU :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GoldenSample schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 15:00:
[...]

Pedalen gemod hebt?
Mijn DFP doet het prima. Nu momenteel kan ik het alleen niet door een blessure van voetbal.

Nog maar 2 daagjes, en dan is het officieel dat die word uitgestelt. Beetje jammer.
Maar ach, je moet wat over hebben voor een leuk spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
Ik heb de beta laatst een tijdje gespeeld en ik ben toch van mening dat dit spel erg snel gaat vervelen. Je rijdt de hele tijd als een gek heen en weer tussen die races om maar zo snel mogelijk geld te verdienen, cruisen wil niet goed, niet goed met een toetsenbord in ieder geval. Er gebeurt ook eigenlijk niets op dat hele eiland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
AMD1800 schreef op zondag 11 februari 2007 @ 17:03:
Ik heb de beta laatst een tijdje gespeeld en ik ben toch van mening dat dit spel erg snel gaat vervelen. Je rijdt de hele tijd als een gek heen en weer tussen die races om maar zo snel mogelijk geld te verdienen, cruisen wil niet goed, niet goed met een toetsenbord in ieder geval. Er gebeurt ook eigenlijk niets op dat hele eiland.
Cruisen gaat niet goed met tobo? Lol nee lijkt me logisch. Hoe wil je snelheid vast kunnen houden..

Vind het niet raar dat voornamelijk mensen die het met een toetsenbord geprobeerd hebben zeggen dat ze er weinig aan vinden. Ik vond het ook een totale omschakeling toen ik hem eens op mn laptop had gezet.

Feit is dat je met een toetsenbord gewoon niet eruithaalt wat erin zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
B-Buster schreef op zondag 11 februari 2007 @ 17:17:
[...]

Cruisen gaat niet goed met tobo? Lol nee lijkt me logisch. Hoe wil je snelheid vast kunnen houden..

Vind het niet raar dat voornamelijk mensen die het met een toetsenbord geprobeerd hebben zeggen dat ze er weinig aan vinden. Ik vond het ook een totale omschakeling toen ik hem eens op mn laptop had gezet.

Feit is dat je met een toetsenbord gewoon niet eruithaalt wat erin zit.
Het is volgens mij ook niet zo dat je met het goedkoopste stuurtje dat er is wel je snelheid kan vasthouden, of heb ik het verkeerd dat die gaspedalen dan helemaal geen weerstand geven.

Handig voor de toetsenbordspelers zou cruisecontrol zijn. Dat zit er weer niet op helaas, ik dacht dat ze het toch wel zo goed zouden uitwerken dat dat er wel was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Verwijderd schreef op zondag 11 februari 2007 @ 12:14:
[...]

Pedalen gemod hebt?
Mijn DFP doet het prima. Nu momenteel kan ik het alleen niet door een blessure van voetbal.

Nog maar 2 daagjes, en dan is het officieel dat die word uitgestelt. Beetje jammer.
Maar ach, je moet wat over hebben voor een leuk spel!
bedoel als je de spiking hebt en er dan wat tegen gedaan, verkeerde woord eigelijk ;)

alleen helaasch is de DFP (die toch echt beter schijnt te zijn dan de momo) amper/niet te krijgen :'(
kijk het nog even aan en denk dat ik anders de momo haal...
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slow-chat, one-liners, offtopic posts en flames horen _niet_ in dit topic thuis!
Meldingen over het al dan niet kunnen downloaden van de closed beta horen ook niet in dit topic thuis!
Bedenk dat het nog om een beta gaat en wat dat betekent qua stabiliteit en reden dat het ueberhaubt beschikbaar wordt gesteld...
* Dit topic gaat over het spel, niet over verschillende automerken in het echte leven.
* De Spielerij-policy is gewoon van kracht, dat betekent dat je niet hoeft te melden dat je iets aan het downloaden of installeren bent.
* Bij technische problemen moet je in SPV zijn.
* Afspraken om samen te gaan spelen horen niet in dit topic, maar buiten GoT.