[Multiplatform] Test Drive: Unlimited - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 20.222 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXe
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

eXe

Haha, ja was lache :)
Ben al druk bezig met sparen, wordt waarschijnlijk een Mclaren F1, die vind ik echt heerlijk rijden.
Nog eff dus :9

Btw wordt het niet eff tijd om alle puntjes te verzamelen en deze te submitten op het beta forum?
Aangezien de beta bijna is afgelopen..

Pluspunten
- Goede besturing
- Uitdagende challenges
- Groot speelveld
- Leuke multiplayer
- Mooie Graphics
- Auto's tot in detail uitgewerkt
- Leuke Gameplay

Minpunten
- Af en toe wat glitches (blauwe ondergrond in het gras)
- Het plotseling verdwijnen van auto's
- Linksrijders ;)

Denk dat ik met het volgende de enige ben, had het gister iig erg vaak..
Ik was dus met Assreaper aan het cruisen en zo af en toe, leek het of hij van de baan was, maar een paar seconden erna bleek hij nog steeds vol gas op de weg te zitten.
Kan best zijn dat het gewoon lag is, aangezien mijn verbinding laatste tijd beetje brak is.

Maar kortom, ik ben er erg over te spreken en ik vind het voor een open beta al zeer geslaagd. Had ik niet verwacht. Heb amper vastlopers of iets dergelijks gehad.

[ Voor 77% gewijzigd door eXe op 02-02-2007 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feep
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
eXe schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 11:55:
Haha, ja was lache :)
Ben al druk bezig met sparen, wordt waarschijnlijk een Mclaren F1, die vind ik echt heerlijk rijden.
Nog eff dus :9
Ik zou als ik jou was een ferrari enzo kopen. Is goedkoper en beter. Ik heb een mclaren en een enzo en die enzo is echt super. Vooral als ie level 3 getuned is.
eXe schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 11:55:

Btw wordt het niet eff tijd om alle puntjes te verzamelen en deze te submitten op het beta forum?
Aangezien de beta bijna is afgelopen..

Pluspunten
- Goede besturing
- Uitdagende challenges
- Groot speelveld
- Leuke multiplayer
- Mooie Graphics
- Auto's tot in detail uitgewerkt
- Leuke Gameplay

Minpunten
- Af en toe wat glitches (blauwe ondergrond in het gras)
- Het plotseling verdwijnen van auto's
- Linksrijders ;)
Nog een paar minpunten:

Geluid valt soms weg
Als je naar windows gaat met alt tab krijg je artifacts .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXe
  • Niet online

eXe

feep schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 12:10:
[...]

Ik zou als ik jou was een ferrari enzo kopen. Is goedkoper en beter. Ik heb een mclaren en een enzo en die enzo is echt super. Vooral als ie level 3 getuned is.
[...]
Maar die is toch niet te koop bij de Ferrari-Maseratie Dealer in de stad onderin?
Of heb ik er overheen gekeken daar :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DialOut
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22-09 11:28
Jawel, er zijn er 2 in de stad, en je moet de gene hebben beetje aan de rechterkant richting de americaans auto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-09 21:12
[...]

[...]

Nog een paar minpunten:

Geluid valt soms weg
Het is zeker waar dat je beter dan die Ferrari Enzo kan kopen! Heb ook de Mclaren gehad, maar die Enzo heeft toch wat meer vind ik persoonlijk, maar ja wie ben ik ! :*) Heb nu aardig wat geld gespaard ben een beetje klassieke auto's aan het verzamelen! Wat een geluid zit er bij sommige in, heerlijk lekkr cruisen en een muziekje erbij aan! Vooral bij die klassieke wagens een lust! _/-\o_

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ik heb op de 360 zowel met de Enzo als de McLaren (F1 GTR) gereden. Allebei L3 getuned... No offence, maar de Enzo kan je dan beter bij het schroot parkeren. Eigenlijk, maar dat is mijn persoonlijke mening, is de Enzo gewoon niet opgewassen tegen 60% van de auto's in die klasse.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

MAX3400 schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 12:28:
Ik heb op de 360 zowel met de Enzo als de McLaren (F1 GTR) gereden. Allebei L3 getuned... No offence, maar de Enzo kan je dan beter bij het schroot parkeren. Eigenlijk, maar dat is mijn persoonlijke mening, is de Enzo gewoon niet opgewassen tegen 60% van de auto's in die klasse.
Hmm.. die F1 heb ik geen ervaring mee maar die Enzo is toch wel een fijne wagen. Qua snelheid kan ie niet tegen de Saleen op, maar qua handling IMHO toch echt wel.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-09 21:12
MAX3400 schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 12:28:
Kwa performance is dit zeer zeker zo, vooral de F1 GTR! Maar volgens mij wilde deze user een normale Mclaren F1 kopen! Voor het geld heb je met de Enzo een leuke wagen, wil je meer dan moet je meer geld neerleggen!

Even wat info:

Ferrari Enzo
Horse power 660
Top speed 350
Handeling 100

Mclaren F1
Horse power 626
Top speed 387
Handling 88

Mclaren F1 GTR
Horse power 636
Top speed 340
Handling 92

(zonder upgrades, bron http://unlimitedtestdrive...builderpictures/specs.jpg)

[ Voor 9% gewijzigd door _VooDooMen_ op 02-02-2007 12:54 ]

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Gunner schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 12:43:
[...]

Hmm.. die F1 heb ik geen ervaring mee maar die Enzo is toch wel een fijne wagen. Qua snelheid kan ie niet tegen de Saleen op, maar qua handling IMHO toch echt wel.
Ter info, in die klasse:

- Snelheid: Koenigsegg CCR
- Acceleratie: Saleen S-7 Twin-Turbo
- Handling: McLaren F1 GT/GTR

De Enzo heb ik zelf alleen gebruikt voor 1 challenge op de 360; daarna direct de online verkoop in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feep
  • Niet online
MAX3400 schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 12:52:
[...]

Ter info, in die klasse:

- Snelheid: Koenigsegg CCR
- Acceleratie: Saleen S-7 Twin-Turbo
- Handling: McLaren F1 GT/GTR

De Enzo heb ik zelf alleen gebruikt voor 1 challenge op de 360; daarna direct de online verkoop in.
lol

Dat heb ik met de saleen en de mclaren gedaan. En de enzo houd ik lekker. staat al 900km op de teller 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

feep schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 13:03:
[...]

lol

Dat heb ik met de saleen en de mclaren gedaan. En de enzo houd ik lekker. staat al 900km op de teller 8)
Dat kan... Het fijnste vond ik, de eerste keer dat ik TDU uitspeelde, de Murcielago maar nu na de 2e keer uitspelen toch maar de Saleen/CCR/F1 GTR voor verschillende typen race...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik me nou afvraag, ik heb net het filmpje gezien dat die fransman met z'n Logitech G25 TDU speelt,..Wat ik dus niet heb gezien of hij nu wel of niet zijn koppeling gebruikt?,..Want anders is het schakelen ook niet leuk ;)

Als het spel uit is ga ik hem zeker kopen, met Logitech G25..(mits dat allemaal werkt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charleychui
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18:43
LoneRanger schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 07:51:
[...]

De datum bij je klok instelling aanpassen schijnt te werken, net geprobeerd. O-)
Althans, het meldings schermpje gaf gewoon nog steeds 3 dagen aan.
Zou wel erg simpel zijn als je op die manier de beta nog wat langer kunt spelen.
Het klopt wel, maar als ik de datum terugzet naar januari dan weigert TD om op te starten.
Wat werkt is de datum voordat je TD opstart op 01-02-07 te zetten.

charleyr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 01-10 11:08
Verwijderd schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 13:24:
Wat ik me nou afvraag, ik heb net het filmpje gezien dat die fransman met z'n Logitech G25 TDU speelt,..Wat ik dus niet heb gezien of hij nu wel of niet zijn koppeling gebruikt?,..Want anders is het schakelen ook niet leuk ;)

Als het spel uit is ga ik hem zeker kopen, met Logitech G25..(mits dat allemaal werkt)
Naar mijn weten is officieel bevestigd dat de g25 100 procent wordt ondersteund

Der is trouwens echt iets vervelends aan het spel dat je je profiel niet meer kan veranderen van ofline naar online en andersom, zitten mensen bij me thuis de internetverbinding leeg te zuigen kan ik niet spelen :(
charleychui schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 13:39:

very nice 8)
[...]

Het klopt wel, maar als ik de datum terugzet naar januari dan weigert TD om op te starten.
Wat werkt is de datum voordat je TD opstart op 01-02-07 te zetten.

[ Voor 17% gewijzigd door AMD1800 op 02-02-2007 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-09 13:19

Nog een paar minpunten:

Geluid valt soms weg
Die artifacts kan je vervolgens oplossen door met windows + D key naar desktop en terug ingame te gaan.

Geluid is nog altijd beetje buggy idd, maar in de closed beta was het veel erger. Ze zijn op de goeie weg.
Verwijderd schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 13:24:

Ik heb zelf een G25 en ik kan je verzekeren dat hij 100% werkt.

Koppeling kan je in speltopties aan- en uitzetten. Heb hem aangezet en dan móet je hem dus gebruiken als je een TDU auto hebt die van de shifter gebruikt maakt. Druk je de koppeling niet in en schakel je alleen met shifter, dan blijft ie vrolijk in neutraal staan.

In auto's met sequentiele bak zoals de Enzo en SLR wordt de koppeling niet gebruikt, omdat je in die auto's met de flippers aan het stuur schakelt.

Specs desktop Specs Laptop Opel Omega Portal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1n9_n01z3
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

AMD1800 schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 13:44:
[...]

Der is trouwens echt iets vervelends aan het spel dat je je profiel niet meer kan veranderen van ofline naar online en andersom, zitten mensen bij me thuis de internetverbinding leeg te zuigen kan ik niet spelen :(
[...]
Het kan wel, alleen als je nick hetzelfde is als je gamespy id (dus om in fileplanet ect. in te loggen) dan kan het niet. Zie de beta forums (en terug in dit topic).

Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Net de Millionare's Challenge (200KM rond het eiland) gehald in 51'30. Die MV Agusta Tamburini is fully tuned echt relaxed, heb de 365km/u gehaald op rechte stukken 8)

Mijn auto tips:
Class G: Lamborghini Miura: verreweg het snelste oudje, zeker met tuning
Class F: Saturn Sky (je moet toch wat)
Class E: Nissan 350Z Nismo (alvast pre-tuned, goeie wegligging)
Class D: Lotus Esprit: snele acceleratie en goeie handling, met lvl 3 tuning een beest
Class C: Ferrari 288 GTO, naja hij is niet supersnel maar wel gaaf ;)
Class B: Noble M14, super handling en met lvl 3 tuning erg snel. Ford GT is ook een aanrader
Class A: McLaren F1 GTR, verder niets aan toe te voegen :P

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

MadMarky schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 15:23:
Mijn auto tips:
De Shelby Daytona Coupe is toch echt een snellere wagen dan die Miura. Met de Miura is het bijna niet mogelijk om de "Highway to Success" challenge te halen vanwege zijn langzame accelleratie.

[ Voor 17% gewijzigd door Gunner op 02-02-2007 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoor niemand over de Saleen praten. Ik rij er eentje.
Het is echt een kl*te auto, zodra de turbo erin gaat heeft de wagen veelste veel power in 1 keer.
Bochten rijden is niet te doen, maar ga geen andere wagen kopen nog twee dagen, rij deze wel op.
Drivings Ads off en Automatic gear off >:)

Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Foto=8PKD8CN3

Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Foto=XZB4NERZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
MadMarky schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 15:23:
Net de Millionare's Challenge (200KM rond het eiland) gehald in 51'30. Die MV Agusta Tamburini is fully tuned echt relaxed, heb de 365km/u gehaald op rechte stukken 8)

Mijn auto tips:
Class F: Saturn Sky (je moet toch wat)
Class E: Nissan 350Z Nismo (alvast pre-tuned, goeie wegligging)
Class D: Lotus Esprit: snele acceleratie en goeie handling, met lvl 3 tuning een beest
Class C: Ferrari 288 GTO, naja hij is niet supersnel maar wel gaaf ;)
Class B: Noble M14, super handling en met lvl 3 tuning erg snel. Ford GT is ook een aanrader
Class A: McLaren F1 GTR, verder niets aan toe te voegen :P
Met die tamburini heb ik toch de meeste stukken 320 km/u ook op rechte stukken, maar als er andere rijders in de buurt zijn gaat ie harder en op de snelweg is het echt 320 en niet harder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

AMD1800 schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 15:39:
[...]

Met die tamburini heb ik toch de meeste stukken 320 km/u ook op rechte stukken, maar als er andere rijders in de buurt zijn gaat ie harder en op de snelweg is het echt 320 en niet harder
Probeer voor de grap eens voorover te leunen ;)
Gunner schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 15:25:
[...]

De Shelby Daytona Coupe is toch echt een snellere wagen dan die Miura. Met de Miura is het bijna niet mogelijk om de "Highway to Success" challenge te halen vanwege zijn langzame accelleratie.
Wegligging is een ramp en kost 1 miljoen?
Als je de Miura tuned zit deze in 6 seconden op de honderd, ik heb geen enkele moeite gehad met "The Highway To Success". De topsnelheid van 320 is ook mooi meegenomen.

En de Saleen is een ramp ja, enkel glijden en achterstevoren staan. Haalt wel 420km/u though :P

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lekker voor je, ik haal 441 met mijn koenigssegg cc8s level 3 tuned.
en die wegligging is 1 grote grap, millionaires race heb ikz on 8x gbij die juuten gestaan wachtend op een bonnetje, heo sneu ook.....ik kam 1,5 minuut te kort, dus had na 61,5 minuut rijden geen miljoen, maar 1/4 ;( ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
Verwijderd schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 16:16:
en die wegligging is 1 grote grap, millionaires race heb ikz on 8x gbij die juuten gestaan wachtend op een bonnetje, heo sneu ook.....ik kam 1,5 minuut te kort, dus had na 61,5 minuut rijden geen miljoen, maar 1/4 ;( ;(
Die koenigssegg ligt helemaal net op de weg, hij stuiterd erover heen

Ik kan met TDU niet meer mijn huis uit komen, ik heb het spel al opnieuw geinstalleerd maar het werkt gewoon niet, ook niet met offline account.

Ik speelt het op een acer travelmate 4222WLMi met intel core duo 1,66GHz, Ati mobility X1300, 1024MB geheugen op 1280x600. Die pc heeft gewoon een probleem, loopt gewoon vast :(

Echt niet leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2001962
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18-04 08:10

tweaker2001962

All your base are belong to us

[...]

Ik heb snelheid challenges gezien waarbij het record staat op +300km/u die zouden gereden zijn met een Alfa GT 3.2. Yeah right ;)
Precies, en dat dan ook nog binnen 100 meter die snelheid bereiken...sure...
Volgens mij wordt daar behoorlijk mee gesjoemeld..

Anyway, ik schakel al sinds TDU360 uit is handmatig, juist omdat je dan zelf je schakelmoment bepaalt. Gisteravond heb ik een timechallenge gewonnen, alleen zag ik hem niet terug in mijn overzicht :? :'( Ik kan hem niet meer overdoen want de tijdsduur stond toen op nog 5 uurtjes, en die zijn allang verstreken. Ik had geen zin meer om m nog eens te doen vanwege het tijdstip, een mens moet ook nog af en toe slapen.. :z

GamerCard - Gamertag: da Warmachine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
tweaker2001962 schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 17:20:
[...]

Anyway, ik schakel al sinds TDU360 uit is handmatig, juist omdat je dan zelf je schakelmoment bepaalt. Gisteravond heb ik een timechallenge gewonnen, alleen zag ik hem niet terug in mijn overzicht :? :'( Ik kan hem niet meer overdoen want de tijdsduur stond toen op nog 5 uurtjes, en die zijn allang verstreken. Ik had geen zin meer om m nog eens te doen vanwege het tijdstip, een mens moet ook nog af en toe slapen.. :z
Ik heb iets gelezen over een challenge en dan ga je rondspinnen op de finish en dan kun je vervolgens zelf de finishplaats bepalen, misschien dan dat gesjoemel zo gebeurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Verwijderd schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 16:16:
Je gaat de Millionare's Challenge toch ook niet serieus proberen met een auto :N
Met een auto heb je veel te veel last van verkeer op al die 2-baans wegen, zelfs met een Class B motorfiets ben je volgens mij nog sneller.

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

tweaker2001962 schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 17:20:
[...]

Tot op zekere hoogte; draften achter snellere auto's levert een enorme winst op.
MadMarky schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 17:25:
[...]

Je gaat de Millionare's Challenge toch ook niet serieus proberen met een auto :N
Met een auto heb je veel te veel last van verkeer op al die 2-baans wegen, zelfs met een Class B motorfiets ben je volgens mij nog sneller.
Heb die challenge al 9x gedaan, met een auto. 6x de Murcielago en 3x de Koenigsegg. No problemo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
[...]

Er zijn genoeg mensen die hem met een auto ruimschoots gehaald hebben, dus why not?

Ikzelf moet er niet aan denken dat met een motor te doen aangezien ik die dingen megairritant vind rijden. Dus tegen de tijd dat ik de final game heb zorg ik dat ik een stage 3 murcielago heb en dan komt het wel goed. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:10

FlipFluitketel

Frontpage Admin
[...]

Vanmiddag heb ik die ook met een Murcielago gedaan en gehaald. Wel diverse malen aangehouden en boetes gekregen maar uiteindelijk had ik nog 4min over.
Ik had eerst even een paar motors getest, maar met het toetsenbord stuurt dat niet zo geweldig en aangezien de beta morgen toch de laatste dag in gaat wou ik het gewoon proberen met die Murcielago.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Motoren vond ik de eerste minuut ook niet zo denderend rijden, maar als je er eenmaal aan gewend bent is niets leuker dan tegen 300km/u tussen de auto's doorschieten. Met bochten ben je iets langzamer dan een auto, maar dat haal je in druk verkeer echt zo weer in. Ongetunede Kawasaki doet hier 56'00, getunde MV Agusta 51'30. Die rit is lang zat dus elke minuut minder is mooi meegenomen ;)
Onder de 50 minuten lijkt me tricky maar moet mogelijk zijn.

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Laatst online: 25-09 16:34
Ik mis porsche en BMW in de game, komen die er later bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Loev schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 18:41:
Ik mis porsche en BMW in de game, komen die er later bij?
Lijkt me niet, dan moeten er compleet nieuwe modellen gemaakt worden, maar bovenal: Dan moeten die merken ineens wél mee willen werken.. Ik denk niet dat dat gaat gebeuren dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
TheZeroorez schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 18:46:
[...]

Lijkt me niet, dan moeten er compleet nieuwe modellen gemaakt worden, maar bovenal: Dan moeten die merken ineens wél mee willen werken.. Ik denk niet dat dat gaat gebeuren dus ;)
er komt wel een opgevoerde porsche van RUF dacht ik
MadMarky schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 18:02:
Motoren vond ik de eerste minuut ook niet zo denderend rijden, maar als je er eenmaal aan gewend bent is niets leuker dan tegen 300km/u tussen de auto's doorschieten. Met bochten ben je iets langzamer dan een auto, maar dat haal je in druk verkeer echt zo weer in. Ongetunede Kawasaki doet hier 56'00, getunde MV Agusta 51'30. Die rit is lang zat dus elke minuut minder is mooi meegenomen ;)
Je vind het spel toch leuk, wat maakt het dan uit of en race een minuutje langer of korter duurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:58
MadMarky schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 18:02:
Mijn record op motor staat op 49'45. Ik speel wel op de 360, en heb dan een Ninja level 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

AMD1800 schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 18:55:
[...]

er komt wel een opgevoerde porsche van RUF dacht ik
Correctie; op de 360 kan je al rijden in de RUF RGT (ik dacht revisie RT12).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

MAX3400 schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 19:44:
[...]

Correctie; op de 360 kan je al rijden in de RUF RGT (ik dacht revisie RT12).
Je hebt 2 RUFs toch? De RGT en de RT12?

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Slasher schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 19:59:
[...]

Je hebt 2 RUFs toch? De RGT en de RT12?
Ja, inderdaad. De ene is zeg maar een consumenten-uitvoering en de ander is, net als de Porsche GT3, een wat exotischer uitvoering met aardig wat spierballen.

Nou je het zegt; zo de 360 maar eens aanslingeren en een stukkie cruisen want ik zit op exact $0 op mijn account en ik wil eigenlijk nog een paar leuke bakkies en een huissie kopen. Ach, die Millionaire's Challenge tot middernacht rijden en dan moet ik er wel zijn. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

MAX3400 schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 20:04:
[...]

Ja, inderdaad. De ene is zeg maar een consumenten-uitvoering en de ander is, net als de Porsche GT3, een wat exotischer uitvoering met aardig wat spierballen.

Nou je het zegt; zo de 360 maar eens aanslingeren en een stukkie cruisen want ik zit op exact $0 op mijn account en ik wil eigenlijk nog een paar leuke bakkies en een huissie kopen. Ach, die Millionaire's Challenge tot middernacht rijden en dan moet ik er wel zijn. ;)
Veel plezier, ik zal je binnenkort eens toevoegen, maar dat mag jij natuurlijk ook doen, gamertag staat hieronder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
waar zit de Italian parts dealer? Ik wil mijn F340 laten tunen, maar kan em zo niet vinden
Modbreakje: ook in grote topics geldt dat je toch echt eerst zelf zoekt voor je een vraag stelt :Y)

[ Voor 37% gewijzigd door F_J_K op 02-02-2007 23:36 ]

Heeft ook een computer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXe
  • Niet online

eXe

Bertus schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 20:45:
waar zit de Italian parts dealer? Ik wil mijn F340 laten tunen, maar kan em zo niet vinden
Zie startpost, bij links... Daar staat hij als het goed is bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copyman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-09 18:55

Copyman

Dode muis

Net voor het eerst de Millionaires Challenge gereden met een Mercedes SLR (Stage 3). Geen boetes en een tijd van 50'08"43 met keyboard. Was makkelijker dan ik had verwacht. :)

Zeer belangrijke informatie: Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk de photo-mode gevonden :)

Afbeeldingslocatie: http://img174.imagevenue.com/loc1/th_02152_20070202174925_122_1lo.jpg

Met de in-helm camera is het helemaal snel :D
Afbeeldingslocatie: http://img44.imagevenue.com/loc75/th_02440_TestDriveUnlimited_2007_02_02_17_44_34_89_122_75lo.JPG

En toen was ineens me geld op ...
Afbeeldingslocatie: http://img173.imagevenue.com/loc4/th_02445_TestDriveUnlimited_2007_02_02_17_50_16_18_122_4lo.JPG

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2007 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:49
Die 2e screen is niet de 'in-helm' camera, daarbij zou je namelijk je helm en stuur zien :P Het is de koplampcam :9

[ Voor 11% gewijzigd door Joss op 03-02-2007 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feep
  • Niet online
Copyman schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 11:50:
Net voor het eerst de Millionaires Challenge gereden met een Mercedes SLR (Stage 3). Geen boetes en een tijd van 50'08"43 met keyboard. Was makkelijker dan ik had verwacht. :)
Hoe heb je dat gedaan? zo snel en geen boetes. Ik heb m in een enzo (level3) gedaan in 56min en minimaal 10 aangehouden.

Mm zal wel komen omdat ik niet kan rijden en hou van spookrijden 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tip voor het verlopen voor de Beta.. ;)

Zet je windows tijd een paar dagen terug.. en hij doet het weer!

tadaa!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Verwijderd schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 13:50:
Tip voor het verlopen voor de Beta.. ;)

Zet je windows tijd een paar dagen terug.. en hij doet het weer!

tadaa!
Die was gelukkig nog niet gegeven :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echt relaxed spel, vooral s'avonds alleen maar vette bakken op de weg en een aantal vaste verzamelpunten waar iedereen staat te wachten voor... wel de raampjes omlaag ;)

Je merkt wel dat sommige clubs plekken beginnen op te eisen.
Ik ga het spel zeker kopen, de sfeer is heerlijk en de game is uniek.

AssReaper groet u ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copyman

Copyman

Dode muis

feep schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 13:45:
[...]

Hoe heb je dat gedaan? zo snel en geen boetes. Ik heb m in een enzo (level3) gedaan in 56min en minimaal 10 aangehouden.

Mm zal wel komen omdat ik niet kan rijden en hou van spookrijden 8)
Zo nu en dan toch even flink je rem gebruiken, verder haal ik vaak aan de rechterkant in, zo kom je vrijwel geen verkeer tegen. Ook moet je soms even wat geduld hebben, wil je een auto inhalen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat dit de laatste dag is de open beta gespeelt kan worden lijkt het mij leuk om een soort afscheid te organiseren.

Ik zou willen voorstellen om een meeting te doen om 20:00 bij de Audi dealer en daar vertrekken voor een tour.

Hoop jullie te zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Cure
  • Laatst online: 30-09 18:36
Wat ik me afvroeg. Wat iedereen nu haalt qua auto's/races enzovoort. Kan je dan met het origineel gewoon weer verder gaan of is het weer vanaf 0 beginnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
The_Cure schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 16:05:
Wat ik me afvroeg. Wat iedereen nu haalt qua auto's/races enzovoort. Kan je dan met het origineel gewoon weer verder gaan of is het weer vanaf 0 beginnen?
Ik denk niet dat je een bèta als een 'stepup' moet zien. Je zou kunnen zoeken naar de savegame, maar reken er maar op dat je gewoon 'opnieuw' kan beginnen. Echt opnieuw zal het niet zijn, omdat in een bèta vaak delen zijn weg gelaten, of ze in het origineel nog weg gelaten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je zal overnieuw moeten beginnen, je kan de savegame niet overzetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteAlthmAn
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Heb sinds gister een Logitech G25 stuurtje en dat verhoogd het plezier toch wel aanzienlijk :)
Heb 1 dag gespeeld met me 8jaar oude, 30gulden kostende Thrustmaster stuurtje, en toen meteen een G25 gekocht want dat was echt :X
Onder het genot van Vivaldi met je bloedrode Ferrari over de snelweg vliegen is iets moois :9

Nikon D200 + Nikkor 18~70mm / Tamron 90mm / Sigma 70-300mm & 150mm
C2D-6300 | Asus P5W DH Deluxe | Kingston 2x1GB DDR667 | Ati Radeon X1900XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Geen idee of het al gepost is, met al die onzin ertussen geen zin terug te lezen.

Maargoed, even een waarschuwing voor de open beta spelers hier:
Some ppl have reported that when they tried to uninstall the public beta, all their files except for protected system files were deleted from the C:\ root dir. So I decided to do a test myself I installed the beta on a seperate pc and uninstalled it, and I can confirm, the uninstaller deletes the files, so if you have anything important stored there don't use the uninstaller, or move the files away from there. For me it even erased the boot.ini file only four files were left: ntdetect.com, ntldr, msdos.sys and io.sys
Met dank aan Securom denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar zeg je iets. Ik heb hem er ook eens afgegooid en ging toen rebooten. Bij het opstarten kwam er even een seconde lang

"Boot.ini is missing"

in beeld te staan.

Ik dacht: ach, het ding heeft het kennelijk al weer opgelost. Maar wel slordig iig :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:00
B-Buster schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 17:12:
Geen idee of het al gepost is, met al die onzin ertussen geen zin terug te lezen.

[...]

Ah.. dat verklaart waarom mn boot.ini opeens weg was..... :X
Duidelijk een beta.... (maar daar waren we ons allen van bewust.....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Laatst online: 29-09 13:40

rCk

Haha ik heb met 'tour of the island' een race van ong. 190 km in 44 minuten afgelegt, en zo uitgerekend kom je uit 254 km/h gemiddeld zo ong. maar heb veel stukken op 360 km/h gezeten. met mijn MV Agusta f4 tamburini lvl3 tuned, wat een ding, daarna had ik 650k en ik had een enzo gekocht.. toen wat races gedaan en men enzo is nu lvl3 tuned. WOW

De autos die ik heb : Farboud Supercharged GTS Prototype lvl3 tuned
Ferrari Enzo lvl3 tuned
Alfa Romeo 8C Competizione (gewonne met tour of the island)
MV Agusta f4 tamburini lvl 3 tuned.
Nissan 350Z S-tune of R-tune of Z tune weet ik veel ook lvl3 tuned.

Niet verkeerd, nu ff een D wagen aanschaffen..

Valt er iets te vinden dat je doorkan spelen offline dus, over 1 dag want er staat nu : iets met dat de bèta nog 1 dagen te gebruiken valt , mooi nl atari!! Chapeau.

Ok ga het proberen met die datum wat in een eerdere post stond

[ Voor 4% gewijzigd door rCk op 03-02-2007 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

rCk schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 18:11:
Niet verkeerd, nu ff een D wagen aanschaffen..
Aston Martin DB9 Coupe kopen. De beste in z'n klasse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Gunner schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 18:12:
[...]

Aston Martin DB9 Coupe kopen. De beste in z'n klasse
K thnx :p haha, tour of the island is leuk, en i kdenk van 190 km is saai. valt reuze mee hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXe
  • Niet online

eXe

Verwijderd schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 15:57:
Omdat dit de laatste dag is de open beta gespeelt kan worden lijkt het mij leuk om een soort afscheid te organiseren.

Ik zou willen voorstellen om een meeting te doen om 20:00 bij de Audi dealer en daar vertrekken voor een tour.

Hoop jullie te zien!
Lijkt mij een goed idee!
Ik heb geen zin om de tijd van me windows te verzette en aangezien de game toch bijna in de winkels ligt... Heb ook geen zin om al die challenges overnieuw te doen, dus ik laat het erbij.

Tot vanavond!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
Toenstraks heb ik samen met een Duitser(ExecutiveOutcom) heerlijk op hoge snelheid over het eiland geracet. Alleen wisten we geen van beide hoe we elkaar in de vriendenlijst kon doen. :P

Ik reed op een volledig getunede Agusta en hij volgens mij op een volledig getunede Ducatti. Beide uit de mA klasse.

Mijn motor zou 336km/u moeten kunnen, maar ik heb een top kunnen bereiken van 360km/u. Hij blijft heel lang in de vijfde versnelling zitten, zodat het lijkt of die niet zo snel kan. Totdat die naar de zesde gaat. 8) >:)

Op een motor is het toch mooier rijden op hoge snelheid, auto's zijn leuk om mee te cruisen met een leuk muziekje op. :)

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Hoe kom je online ?! volges mij kon dat niet of toch wl

BTW Tijd veranderen werkt niet toch? of alleen als je de kabel uit je pc rukt van het internet?

BTW2 : Bij mij blijft ie maar zeggen met tdu servers unavailable ><

PS1 : eXe ik hoorde dat de release is uitgesteld, wsl vanwege zoveel bugs in de bèta gemeld dat het uitgesteld is, geen id..

Maar op atari forums was dat gezegt :O verdomme

[ Voor 93% gewijzigd door rCk op 03-02-2007 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Topicstarter
B-Buster schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 17:12:

[...]

Met stom, écht kansloos :/

Zal ik het in de TS zetten? Even een waarschuwing, bèta op de hand verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hou het echt niet langer hier.
Minstens 1 keer per week kijk ik de TS voor de zoveelste keer door, en kijk de screens en carlist keer op keer. Ik blijf me echt verheugen op dit spel.

Ik was helaas telaat voor de BETA. Dus ik heb het nog steeds niet gespeelt. Die 10 dagen wachten kan er nog wel bij. Maandag stage, dus dan heb ik het druk genoeg, en dan vliegt de tijd voorbij.

Hoe is de indruk in de BETA? Soort old-skool Need For Speed gameplay? Met mooie graphics natuurlijk.

Echt een machtig spel lijkt mij dit. En om nog maar niet over MP te beginnen! :9

Edit: Jejking, de link naar de Map van Hawaii werkt niet.
http://db.gamefaqs.com/co...rive_unlimited_dealer.png
Die site dus.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2007 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXe
  • Niet online

eXe

Nou die paar dagen extra wachten maakt denk ik niet zo veel meer uit... druk zat ;)

Zijn er btw nog mensen van plan naar de Audi-dealer te komen :p ik sta daar nu ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Topicstarter
eXe schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 20:01:
Nou die paar dagen extra wachten maakt denk ik niet zo veel meer uit... druk zat ;)

Zijn er btw nog mensen van plan naar de Audi-dealer te komen :p ik sta daar nu ;)
Ik had net een online-profiel aangemaakt maar ik kon weer van voren af aan beginnen. Toen had ik het al snel gezien, was wel bij de Audi-dealer maar het ging niet van een leien dakje had ik het idee... Oftewel ik ga de final lekker afwachten, dit voorproefje was gewoon véél te leuk :)

Iemand nog nieuws over het uitstel van de final? Het lijkt me persoonlijk onontkoombaar (helaas), maar wat wil je ook anders met zo'n way-too-late-bèta-release :/

Belangrijkste is in ieder geval dat de gameplay af is, nu buggies filteren en dat is dan dat :)

Edit: maplink is niet fixed, maar je moet de link copypasten in je browser :)

@rCk: juist aan de hand van jouw post hoopte ik dat er nog méér info zou opduiken. Good job mate d:)b

[ Voor 10% gewijzigd door Jejking op 03-02-2007 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Thnx Jejking.

SLecht geplanned want je weet toch. die bèta als veel fouten opkomen, dan weten ze dat het tijdje gaat duren, gelukkig DAN wel bugs eruit.

Maar die tijd terug zetten tip werkt niet want dan zegge die servers van tdu dat de tijd niet goed staat, of
moet ik niet in connectie staan met internet?

[ Voor 13% gewijzigd door rCk op 03-02-2007 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online
Verwijderd schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 19:59:
Hoe is de indruk in de BETA? Soort old-skool Need For Speed gameplay? Met mooie graphics natuurlijk.
Enige wat ik mis in het spel zijn de intense politie achtervolgingen uit Need for Speed en de coole tussenfilmpjes uit Need for Speed (uit Most Wanted en Carbon). Dat laaste had ik wel een beetje verwacht gezien de leuke intro waar je een character kan kiezen. De politie achtervolgingen vind ik een lachertje want die raak je zo kwijt. Be on the look out for a Koenigsegg. 1...2... Stop searching for the suspect. :+

Met de graphics zit het wel goed, alleen een beetje zwaar voor wat je krijgt maar dat wordt hopelijk wel opgelost in de final versie. Qua gameplay is 'ie gewoon hartstikke leuk ook al kom je vrij snel in een routine die zich herhaald maar het hoort (de geluiden onder de motorkap), ziet (erg veel details in het interieur en exterieur) en voelt allemaal fantastisch aan (elke voertuig heeft zijn eigen wegligging) en daar ligt denk ik de kracht van het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Topicstarter
rCk schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 20:13:
Jejking zie je men post? ik had op atari forums dat gelezen dat het in maart pas uit komt.. SLecht geplanned want je weet toch. die bèta als veel fouten opkomen, dan weten ze dat het tijdje gaat duren, gelukkig DAN wel bugs eruit.
Juist aan de hand van jouw post hoopte ik dat er nog méér info zou opduiken. Good job mate d:)b

Voor de rest, het enige wat me máteloos ergert, is dat je niet in de menu's gebruik kan maken van enter en/of escape om terug te gaan, telkens klikken is echt friggin' irritant :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

@ jejking's last post

oh ja inderdaad zeg

Edit : zal nog es rondsnuffelen bij atari forums

[ Voor 77% gewijzigd door rCk op 03-02-2007 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Een post gekopieerd van de atari forums :
Euuuhhh uitgesteld tot maart zeggen de mensen van Atari zelf. Dus wie zou je eerder geloven, Bart Smit die dus niet regelmatig de site update of niet zo heel veel nieuwtjes binnen krijgt van Atari of de mensen die zelf aan TDU werken en die zelf wel door hebben wanneer het af is en in de winkels komt te liggen.

En als je hier bij IGN kijkt zie je dat de game pas in maart in de US uitkomt en in februari in Europa en Australie wat opzich erg onrealistisch is want we leven niet in de omgedraaide wereld (in de US is meer geld te halen dan in Europa en Australie).
Tis natuurlijk een persoon maar wat hij zegt klopt
Jammer.
maar als gamer kan ik wel maandje wachten, ik heb liever minder bugs dan mét bugs 1 maand eerder spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Ik blijf bij wat ik op de eerste dag van de beta zei. Slechte gameplay (om de paar beter een spin en dat op een superlage snelheid) en de graphics van de cars zijn gewoon zoveel slechter dan in NFS, terwijl die al slecht genoemt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Laatst online: 14:49
Mystic_Jack schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 18:32:

Mijn motor zou 336km/u moeten kunnen, maar ik heb een top kunnen bereiken van 360km/u. Hij blijft heel lang in de vijfde versnelling zitten, zodat het lijkt of die niet zo snel kan. Totdat die naar de zesde gaat. 8) >:)
Kijk eens bij controls op welke key je "Lean forward (bike)" hebt staan. Als je die indrukt, ga je "liggen", minder luchtweerstand dus sneller bij je top ;) Ik haalde met de Agusta 371km/h (meteen mn topspeed aller tijden in TDU, want een saleen/enzo/koenig/mclarenf1 hoef ik niet) in de slipstream van een MC12 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Laatst online: 01-10 07:52
Saturnus schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 20:56:
Ik blijf bij wat ik op de eerste dag van de beta zei. Slechte gameplay (om de paar beter een spin en dat op een superlage snelheid) en de graphics van de cars zijn gewoon zoveel slechter dan in NFS, terwijl die al slecht genoemt worden.
Ik ben het niet met je eens, ik zou NFS namelijk niet in het licht willen zien met al die belichting die ze gebruiken in het donker. Ik vind NFS in het donker toch een mooi spel ondanks wat anderen zeggen, maar ik vind TDU veel immenser.. De wegligging van auto's in TDU vind ik ook fijner en realistischer, in NFS kun je een bocht met 300km/u maken en je rijdt er nog uit met 200km/u, bij TDU moet je tenminste nog een beetje remmen! :P (alhoewel dat lomp rijden in NFS soms ook wel wat heeft)

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copyman

Copyman

Dode muis

Het is hier al gemeld, maar nog even de email van BetaTestAdmin:
Greeting TDU Beta Testers,

This email is to inform you of a bug in the Test Drive Unlimited uninstaller from the Open Beta Test. If you plan on uninstalling Test Drive Unlimited, please be sure to back-up (or move) any "loose" personal files you may have stored in the c:\ root directory on your computer.

There is an issue where the uninstaller may attempt to remove files in the c:\ root directory that are NOT in a folder or are NOT protected by windows.

- Files that are in folders on c:\ are NOT affected by this bug.

- Files that are protected by your windows operating system are also not affected.

Please be sure to take extra special care when uninstalling TDU.

If you have any questions at all regarding this issue, or would like more instructions on how to back-up your files, please email betatestadmin@atari.com

This bug is of course fixed in the retail version of TDU.

I'd also like to remind everyone that the Open Beta Test for Test Drive Unlimited will be ending tomorrow 2/4/07. Thanks again for all your help in the beta test for Test Drive Unlimited and we look forward to seeing you on the road in the future!

Best,
Beta Test Administrator
Opletten dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McLambo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:13

McLambo

MTB Junky

Bij mij is de show echt over. Ik kan niet meer 'continue game' kiezen als ik het spel opstart :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Miura-
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:49
Afbeeldingslocatie: http://www.wtrs.nl/files/Jelmer/motor.JPG

MV Agusta [3] - Beat that 8)

[ Voor 8% gewijzigd door -Miura- op 03-02-2007 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Sp!tF!re schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 21:19:
[...]

Ik ben het niet met je eens, ik zou NFS namelijk niet in het licht willen zien met al die belichting die ze gebruiken in het donker. Ik vind NFS in het donker toch een mooi spel ondanks wat anderen zeggen, maar ik vind TDU veel immenser.. De wegligging van auto's in TDU vind ik ook fijner en realistischer, in NFS kun je een bocht met 300km/u maken en je rijdt er nog uit met 200km/u, bij TDU moet je tenminste nog een beetje remmen! :P (alhoewel dat lomp rijden in NFS soms ook wel wat heeft)
Ik vind ook wel dat het spel voor- en nadelen heeft (tegen over andere games) maar ik blijf bij de NFS serie voorlopig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 21:15:
[...]

Kijk eens bij controls op welke key je "Lean forward (bike)" hebt staan. Als je die indrukt, ga je "liggen", minder luchtweerstand dus sneller bij je top ;) Ik haalde met de Agusta 371km/h (meteen mn topspeed aller tijden in TDU, want een saleen/enzo/koenig/mclarenf1 hoef ik niet) in de slipstream van een MC12 :)
Ik haalde gewoon 384 kmh met een Ferrari Enzo level 3 tuned

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey medetweakers,

Ik speel nu 3 dagen de beta van tdu, ben op 14% en heb al verschillende auto's. Ik ben echter nog geen Ferrari tuner tegen gekomen. Is die bij de beta uitgeschakeld of moet je gewoon wat verder in het spel zijn dan 14%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Verwijderd schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 23:13:
Hey medetweakers,

Ik speel nu 3 dagen de beta van tdu, ben op 14% en heb al verschillende auto's. Ik ben echter nog geen Ferrari tuner tegen gekomen. Is die bij de beta uitgeschakeld of moet je gewoon wat verder in het spel zijn dan 14%.
Denk dat je een tunershop gemist hebt ofzo. Ik heb mijn Enzo gewoon kunnen tunen namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:44
Even een bug gemeld: volgens mij bepalen lifters niet waar je naartoe gaat, en al helemaal niet hoe snel je daar moet wezen. Hopelijk weten ze dat uit de final te halen.

:P

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
Copyman schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 21:25:
Het is hier al gemeld, maar nog even de email van BetaTestAdmin:

[...]

Opletten dus. :)
Die bug kende ik nog niet en ook nog een van de minst prettigste soort. Dan zou je het spel misschien beter handmatig moeten verwijderen, als het niet teveel tijd kost.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ride277
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-08 18:03

ride277

Cooled by Noctua

Verwijderd schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 19:59:
Ik hou het echt niet langer hier.
Minstens 1 keer per week kijk ik de TS voor de zoveelste keer door, en kijk de screens en carlist keer op keer. Ik blijf me echt verheugen op dit spel.

Ik was helaas telaat voor de BETA. Dus ik heb het nog steeds niet gespeelt. Die 10 dagen wachten kan er nog wel bij. Maandag stage, dus dan heb ik het druk genoeg, en dan vliegt de tijd voorbij.

Echt een machtig spel lijkt mij dit. En om nog maar niet over MP te beginnen! :9

Edit: Jejking, de link naar de Map van Hawaii werkt niet.
http://db.gamefaqs.com/co...rive_unlimited_dealer.png
Die site dus.
10 dagen wachten op wat? Die release date is uitgesteld naar mijn idee, m'n preorder op bol.com is verschoven naar 2-3-07...

| system specs |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

SOW woutev nice, hoe deed je dat dan lol!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-10 10:04

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Zo, na een week met de beta ben ik erg tevreden met de game :) Toch mooi dat je van tevoren al even kan proberen met deze beta... Dank daarvoor naar Atari, top :)

Heb nu wel de stap gezet op hem in de pre-order te zetten.

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_haak
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19-09 22:11
Mystic_Jack schreef op zondag 04 februari 2007 @ 00:27:
[...]

Die bug kende ik nog niet en ook nog een van de minst prettigste soort. Dan zou je het spel misschien beter handmatig moeten verwijderen, als het niet teveel tijd kost.
jep, ik heb gisteren tdu ook ge-uninstalled, maar toch wel alle files in de root van C: veilig gesteld op een andere schijf.

na de deinstallatie, kwam ik erachter dat doodleuk dingen als boot.ini ook weg waren, blij dat ik die mail op tijd heb gekregen en ik eens niet eigenwijs was op backup gebied :P want dan had ik m'n windows kunnen herinstalleren waarschijnlijk.

wel een slordige bug overigens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 29-09 15:09
Ik was dus wel mijn boot.ini kwijt en kreeg melding hal.dll is missing. :( Dergelijke meldingen staan meestal voor grote problemen maar ik heb de HD in andere pc gehangen en die boot.ini terug gecopieerd... In eerste instantie leek dat ook niet helemaal te werken maar na wat geklooi met cijfers en letters werkt XP nu weer. Heb al veel vaker alpha/beta programma's getest maar dit is een hele grote fout die erop lijkt dat ze onder hoge druk werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Houston we have a problem.

Hij werkt dus helemaal niet meer, ook niet met de tijd terug gezet ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ha mag je office 2007 eens uninstallen (iig met de laatste beta was dat zo), visual studio die 'raar' ging doen, office xp die installatie bestanden opnieuw vroeg (alles maar verwijderd tot op registersleutels en mappen aan toe en opnieuw geïnstalleerd) en heb het idee dat mijn huidige Windows XP installatie nog niet echt lekker loopt.

Hoeft verder imho niet perse met 'druk' te maken hebben. Het kan ook uit enthousiasme gebeurt zijn dat men het werk wou laten zien aan het publiek en daardoor dingen over het hoofd gezien hebben (en die installers hebben weinig met eigen code te maken en zijn soms een vak op zich om alles te begrijpen zeker bij installshield). Het blijft slordig ja maar goed het 'kwaad' is al geschied en je kunt er weinig meer aan doen.

En het is en blijft een beta en die zijn er om fouten in op te sporen, fouten als bijvoorbeeld deze hoe vervelend ze ook zijn. Je zou er niet van uit mogen gaan dat een beta 'goed' zal lopen en geen hardware/software schade zou kunnen toedoen. Eigenlijk zou je een aparte PC moeten hebben die je niet gebruikt voor dagelijkse werkzaamheden. Maar goed ik maak mijzelf er dus ook schuldig aan met alle gevolgen van dien en in de praktijk gaat het 9 van 10 keer meestal goed en die kansrekening moet zich een keer bewijzen in het nadeel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier werkt hij nog gewoon online :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ride277 schreef op zondag 04 februari 2007 @ 00:38:
[...]

10 dagen wachten op wat? Die release date is uitgesteld naar mijn idee, m'n preorder op bol.com is verschoven naar 2-3-07...
Toen ik die post maakte was dat nog niet bekent. Dus tja, toen waren het nog 10 dagen.
Nu helaas een maand. Maarach, pech! Als ze het spel maar goed maken ben ik blij :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feep
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 04 februari 2007 @ 09:09:
Houston we have a problem.

Hij werkt dus helemaal niet meer, ook niet met de tijd terug gezet ;(
Bij mij werkt hij nog steeds zonder de tijd te veranderen. Hij zegt dat hij 0 dagen geldig is maar werkt wel gewoon.

Ik denk dat ik tdu niet ga kopen. Ik heb me wel vermaakt deze week maar ik vind er niet zo veel meer aan. De online mode voegt niet echt veel toe.

Ik ben al op 48% en heb nu 26 auto's 3 motoren en 8 huizen. Ik vind het wel leuk dat je een hardcore mode hebt als je champion bent. Alleen als je dan de driving ade (of zoiets) uitzet je niet eens meer in een rechte lijn kan rijden. Maar de auto's rijden dan wel heel anders en dat vind ik wel leuk. Maar niet leuk genoeg om door te spelen. Ik koop tdu misschien wel als je m ergens voor 10 euro ofzo kan kopen over een aantal maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeMoRy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-07 12:50
dat kan wel wat meer worden dan "een paar maanden"

U vraagt, wij antwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Miura-
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:49
rCk schreef op zondag 04 februari 2007 @ 00:50:
[...]

SOW woutev nice, hoe deed je dat dan lol!
Kheb een kleine bug ontdenkt ^^ (al gereport ofc) :P - Je voertuig veranderd in een soort rocket car als die van hamster, top gear 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ride277 schreef op zondag 04 februari 2007 @ 00:38:
[...]

Vreemd, ik heb hem ook bij Bol.com besteld en bij staat er dat de vooraad gecontroleerd wordt. Er staat niets bij over dat hij verschoven is naar 2-3-07. Wanneer heb jij hem besteld ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spel gewoon uit program files gooien is dan toch wel veilig?
maar is die dan ook helemaal weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Bij het uninstallen van de Beta hebben ze het steeds over bestanden in de C:\ root die weggegooid worden, maar als ik het spel op I:\ heb staan moet ik oppassen voor de files die daar in de root staan? Als ik die in een mapje flikker is er weinig aan de hand?

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_haak
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19-09 22:11
nee, het gaat over bestanden in de root van je windows schijf, ff naar extra > mapopties > weergave > belangrijke besturingssysteembestanden weergeven, in deze computer of verkenner.

dan alle bestandjes die in de root van C: backuppen (behalve pagefile.sys en hiberfil.sys als die er zijn, die verwijder je niet eventjes..) en na de uninstall meteen terugzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik heb me vanmiddag echt prima vermaakt met dit spel en ga hem dus ook kopen wanneer die uitkomt.
Vooral die races tegen de klok over 68km en 59km waren een waanzinnige ervaring.
Die eerste moest in 22 minuten en dat haalde ik net door de laatste 3km vol risico te rijden.
De tweede echt ruim gehaald, zo vet om met 300kmh over de snelwegen te racen en dan weer links dan weer rechts in te halen.
Ik ben een aardige simracer kwa ervaring en ik moet zeggen dat het gedrag van de auto's me echt super bevalt na een aantal uurtjes gewenning.
Wat dat betreft is dit spel een mooi platvorm waar arcade racers en simracers terecht kunnen.
Oh en dan heb ik het nog niet eens over de sfeer gehad die dit pareltje heeft.
Super spel. _/-\o_

Only fools are enslaved by time and space.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slow-chat, one-liners, offtopic posts en flames horen _niet_ in dit topic thuis!
Meldingen over het al dan niet kunnen downloaden van de closed beta horen ook niet in dit topic thuis!
Bedenk dat het nog om een beta gaat en wat dat betekent qua stabiliteit en reden dat het ueberhaubt beschikbaar wordt gesteld...
* Dit topic gaat over het spel, niet over verschillende automerken in het echte leven.
* De Spielerij-policy is gewoon van kracht, dat betekent dat je niet hoeft te melden dat je iets aan het downloaden of installeren bent.
* Bij technische problemen moet je in SPV zijn.
* Afspraken om samen te gaan spelen horen niet in dit topic, maar buiten GoT.