Haha, ja was lache
Ben al druk bezig met sparen, wordt waarschijnlijk een Mclaren F1, die vind ik echt heerlijk rijden.
Nog eff dus
Btw wordt het niet eff tijd om alle puntjes te verzamelen en deze te submitten op het beta forum?
Aangezien de beta bijna is afgelopen..
Pluspunten
- Goede besturing
- Uitdagende challenges
- Groot speelveld
- Leuke multiplayer
- Mooie Graphics
- Auto's tot in detail uitgewerkt
- Leuke Gameplay
Minpunten
- Af en toe wat glitches (blauwe ondergrond in het gras)
- Het plotseling verdwijnen van auto's
- Linksrijders
Denk dat ik met het volgende de enige ben, had het gister iig erg vaak..
Ik was dus met Assreaper aan het cruisen en zo af en toe, leek het of hij van de baan was, maar een paar seconden erna bleek hij nog steeds vol gas op de weg te zitten.
Kan best zijn dat het gewoon lag is, aangezien mijn verbinding laatste tijd beetje brak is.
Maar kortom, ik ben er erg over te spreken en ik vind het voor een open beta al zeer geslaagd. Had ik niet verwacht. Heb amper vastlopers of iets dergelijks gehad.
Ben al druk bezig met sparen, wordt waarschijnlijk een Mclaren F1, die vind ik echt heerlijk rijden.
Nog eff dus
Btw wordt het niet eff tijd om alle puntjes te verzamelen en deze te submitten op het beta forum?
Aangezien de beta bijna is afgelopen..
Pluspunten
- Goede besturing
- Uitdagende challenges
- Groot speelveld
- Leuke multiplayer
- Mooie Graphics
- Auto's tot in detail uitgewerkt
- Leuke Gameplay
Minpunten
- Af en toe wat glitches (blauwe ondergrond in het gras)
- Het plotseling verdwijnen van auto's
- Linksrijders
Denk dat ik met het volgende de enige ben, had het gister iig erg vaak..
Ik was dus met Assreaper aan het cruisen en zo af en toe, leek het of hij van de baan was, maar een paar seconden erna bleek hij nog steeds vol gas op de weg te zitten.
Kan best zijn dat het gewoon lag is, aangezien mijn verbinding laatste tijd beetje brak is.
Maar kortom, ik ben er erg over te spreken en ik vind het voor een open beta al zeer geslaagd. Had ik niet verwacht. Heb amper vastlopers of iets dergelijks gehad.
[ Voor 77% gewijzigd door eXe op 02-02-2007 12:03 ]