[Multiplatform] Test Drive: Unlimited - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 20.223 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-09 13:19
Opzich wel een goed plan om een plekje te zoeken waar verder weinig anderen zijn. Maakt het makkelijker elkaar te zien denk ik.

Specs desktop Specs Laptop Opel Omega Portal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij moet het online / MMO gedeelte toch nog flink opgepoetst worden. Op de map wordt er idd aangegeven dat er spelers zijn ... maar deze ook echt in het spel zien ho maar.
Hopelijk is dat in de final versie toch stukken beter.

Verder kan ik wel zeggen dat het toch echt wel een mooi spel is.
/me kan hem eindelijk op High met 4xAA spelen :9

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2007 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeOpHyTe-NL
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-09 15:42
Kom op mensen, het is rustig op the spot ;)
Mijn naam daaro is proXXius ;)
Verder blijft het toch echt wel een super spel.
Nu moet me maat nog zijn account aan de praat zien te krijgen... spel wil nu steeds niet connecten zegt ie :S Tips? (Zonealarm is al afgesloten)

Beginning to realize the power...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlinkingAnt
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Ik (OMGWTFROLFBBQ) zat net wel in de game, een aantal GoT-ters gezien, kaasstengel, mandark en nog wat anderen :). Maar het online gedeelte mogen ze inderdaad nog wel wat oppoetsen ;)

Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Nu online
NeOpHyTe-NL schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 19:16:
Kom op mensen, het is rustig op the spot ;)
Mijn naam daaro is proXXius ;)
Verder blijft het toch echt wel een super spel.
Nu moet me maat nog zijn account aan de praat zien te krijgen... spel wil nu steeds niet connecten zegt ie :S Tips? (Zonealarm is al afgesloten)
Wij hebben net met 4 man vanaf het club huis een stukje rondgereden. Het laged soms wel een beetje maar het viel me niet tegen. Gisteren lukte het helemaal niet om iemand anders te zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:36
Bart1983 schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 19:34:
[...]

Wij hebben net met 4 man vanaf het club huis een stukje rondgereden. Het laged soms wel een beetje maar het viel me niet tegen. Gisteren lukte het helemaal niet om iemand anders te zien!
We waren net met 7 man op "de spot". Na 1.5 minuut cruisen viel ineens heel 't lijstje weg en kreeg ik er 2 franse idioten voor in de plaats. Fijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElementriX
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Wel gaaf...! Ik zag een aantal van jullie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ibfranky
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-09 13:16
Er is blijkbaar een beta patch uit zag ik net @ fileplanet... Iemand al geprobeerd of er verbetering is ? Of breng ik nu echt oud nieuws ? (moet nog 20 minuten wachten op download)

Toch even een linkje : hier dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeOpHyTe-NL
  • Laatst online: 26-09 15:42
Vet!
Voordat me PC er uit knalde... * zucht *
Toch met z'n 6-en een poosje lopen cruisen :)
Koenigsegg, ferarri, Spyker, Lambo, alles was er :) (en een SLR inderdaad :9 )

Erg gezellig, ProXXius kapt er mar ff mee, voordat ik jullie weer gevonden heb, ben ik 6 uur verder :p

[ Voor 5% gewijzigd door NeOpHyTe-NL op 31-01-2007 20:36 ]

Beginning to realize the power...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-10 17:37

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

ibfranky schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 20:28:
Er is blijkbaar een beta patch uit zag ik net @ fileplanet... Iemand al geprobeerd of er verbetering is ? Of breng ik nu echt oud nieuws ? (moet nog 20 minuten wachten op download)

Toch even een linkje : hier dus
Bij de File Description staat er dat hij online is gekomen op 08/01/07. Dus ik vrees dat het nog een oude patch is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
  • Laatst online: 01-09 13:19
NeOpHyTe-NL schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 20:29:
Vet!
Koenigsegg, ferarri, Spyker, Lambo, alles was er :)

Erg gezellig, ProXXius kapt er mar ff mee, voordat ik jullie weer gevonden heb, ben ik 6 uur verder :p
Jaja, het was leuk :D

Don't forget my SLR :P

Specs desktop Specs Laptop Opel Omega Portal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
NeOpHyTe-NL schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 20:29:
Vet!
Koenigsegg, ferarri, Spyker, Lambo, alles was er :) (en een SLR inderdaad :9 )

Dat viel mij dus aardig mee. Ik was jullie kwijt na 1.5 minuut, dus ff spel afgesloten en weer opgestart. Toen bij Map bij Friends gekeken, zag jullie met 5 rijden, dus ernaartoe getransporteerd en binnen 20 seconde zag ik jullie al :)
Ik heb een aantal van jullie ook geinvite voor GoT, weet niet of 't werkt zoals t moet. We kunnen wel voortaan IN het clubhuis afspreken, daar kan je met oneindig veel man chatten namelijk (als ik het goed begrepen heb) en races regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DialOut
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22-09 11:28
Als ik via xbox mijn foto's upload, waar kan ik ze dan terug vinden op de website van testdriveunlimited.com?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Envy007
  • Laatst online: 28-11-2023
@Joss

Kun je mij (Aragnob) ook uitnodigen? Ben wel benieuwd naar dat online cruisen met zn allen :)

[ Voor 4% gewijzigd door Envy007 op 31-01-2007 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Envy007 schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 20:48:
@Joss

Kun je mij (Aragnob) ook uitnodigen? Ben wel benieuwd naar dat online cruisen met zn allen :)
Probeer iemand van GoT te zoeken/vinden/af te spreken. Je moet namelijk eerst "vriend" van iemand worden en dat kan alleen als je samen gereden hebt. Ik ben er niet mee gestopt, maareuh zoeken naar GoTers dus (of wachten op de afspraak morgen ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalrick
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:44

Metalrick

tcpdump ninja

Joss schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 20:51:
[...]

Probeer iemand van GoT te zoeken/vinden/af te spreken. Je moet namelijk eerst "vriend" van iemand worden en dat kan alleen als je samen gereden hebt. Ik ben er niet mee gestopt, maareuh zoeken naar GoTers dus (of wachten op de afspraak morgen ;) )
Ik ben nu op de afgesproken spot, kom je ook? :P ik wil graag bij de GoT club, ben onderhand expert, heb een oranje Koenigsegg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
lang op dit spel verheugd... kom alleen niet verder dan de 2 intro filmpjes
vervolgens vliegt hij naar de desktop en krijg ik een unknow error :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-05 10:09
Damn wat is dit verslavend zeg :) en dan ook nog met zn alle cruisen is al helemaal vet :D

Ben benieuwd of de screens nog worden gepost die werden gemaakt ;)

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06:59
Moet ik net nog 1 auto-garage ontdekken, 30 kilometer rijden. Natuurlijk allemaal slingerweggetjes, dus ik denk slim te wezen en gewoon in 1 rechte lijn door de jungle te rijden.
Fout! Na een minuut of 5 waren de physics helemaal in de war. Rij ik een heuvel af, remt de auto af en wordt de de heuvel weer opgeschoven.
Zelfde verhaal, maar dan andersom, wanneer ik een heuvel op ging.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteAlthmAn
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Echt een super gaaf spel, ik speel normaal geen racegames maar qua 'feel' voelen die snelle/dure auto's toch wel HEEL lekker aan.
Ik moest vanmiddag een Ferrari Enzo wegbrengen, erg moeilijk om jezelf in te houden met al die paardekrachten onder de kap :9

Nikon D200 + Nikkor 18~70mm / Tamron 90mm / Sigma 70-300mm & 150mm
C2D-6300 | Asus P5W DH Deluxe | Kingston 2x1GB DDR667 | Ati Radeon X1900XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Is er nog iemand bij het clubhuis zometeen ?

Ontopic: Hoe maak je van een offline profiel een online ? Want ik kan dat forum waar het uitgelegd wordt niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

W00fer schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 23:11:
Is er nog iemand bij het clubhuis zometeen ?

Ontopic: Hoe maak je van een offline profiel een online ? Want ik kan dat forum waar het uitgelegd wordt niet op.
Bij het aanvragen van de key voor de beta heb je een mailtje gekregen met een code om op het forum te komen.
Zover ik me kan herinneren moet je je savegame backuppen, een nieuw online profiel aanmaken, en dan het gameprogress (playersave) bestandje uit je backup over dat bestandje van je nieuwe profiel plakken.

[ Voor 21% gewijzigd door fsfikke op 31-01-2007 23:15 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Volgens mij heb je een dikke performance drop als je een online profiel hebt, tov een offline profiel.
Tenminste ik merk het wel tijdens normale singleplayer races, dat hij op de achtergrond ook bezig is (online stats bijhouden ofzo ?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McLambo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-10 21:13

McLambo

MTB Junky

Ik ben nu al een paar avonden (!!) bezig om een beetje fatsoenlijk mijn game-pad ingesteld te krijgen.

Dit spel is duidelijk gemaakt voor OF een keyboard, OF een stuurtje.

Als ik het 'enable steeringwheel' vinkje uit laat staan, reageert mijn gamepad alsof ik een keyboard gebruikt. Als ik naar links of rechts stuur, zie je het wiel heel langzaam in draaien, terwijl ik de op de controller al lang vol ingestuurd heb (dit heb ik gecontroleerd met de externe camera). Er is dan ook een zekere vertraging van zeg 0,5 seconden nadat ik een stuurbeweging maak voordat de wielen ook daadwerkelijk van richting veranderen. Misschien dat dit voor keyboard controls wenselijk is, maar bij gamepad-besturing dus niet.

Zet ik het 'wheel' vinkje aan, dan reageert de bestuuring veels te fel, wat ik ook aan die schuifjes trek.
Als ik dan 250 km/u rijdt, en ik schiet een keer uit met m'n gamepad (analoge pookje) dan maak ik gelijk 3 spins, of beland ergens in een boom :(

Het is mij nu ook duidelijk dat de instelling 'Steering sensitivity' niet de gevoeligheid regelt, maar alleen de instuurhoek van de wielen. Zet je hem heel laag, dan kun je niet eens meer een bocht maken 8)7

Ik snap niet dat het zo ruk is. Andere racegames (van NFSMW t/m GTR2) kan ik echt super overweg met die gamepad, en zijn de instellingen met 5 minuten goed. Dit is echt flink balen. Hoe hebben andere pad-gebruikers dat opgelost?

Verder vind ik de performance ook niet echt super. Op mijn pc op 1280x1024 met HDR aan draait het net soepel. Als het druk is hapert het. :O

Dan het geluid; Ik heb tot nu toe in een aantal auto's gereden (proefritten), maar bij sommige auto's ( Alfa GT bijvoorbeeld) is het geluid ronduit slecht. T/m zo'n 3000 RPM klinkt het redelijk, maar daarboven wordt het net een decoupeerzaag. Soms passeren mij ook SUV auto's die het geluid maken van een race-moter.. :|

Hopelijk heb ik dit weekend wat meer tijd en zal ik mijn stuur eens installeren. Kijken of dat beter gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimRam
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-09 10:07
Iemand anders de melding gekregen "De licentie is nog 3 dagen geldig"?

Kreeg ik net thuis toen ik TDU opstartte.

[ Voor 5% gewijzigd door SimRam op 01-02-2007 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 01-10 13:49
@Simram : klopt. op het beta-forum staat dat de beta tot 4 februari loopt.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:51
Ai..... Dat wordt voor veel mensen hier afkickverschijnselen..... Nog maar ff goed genieten dan de komende dagen/avonden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:53
Haay schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 09:05:
Ai..... Dat wordt voor veel mensen hier afkickverschijnselen..... Nog maar ff goed genieten dan de komende dagen/avonden!
Oww nee.... Mijn grootste nachtmerrie wordt werkelijkheid! Dit meen je niet, krijg nu al afkickverschijnselen arghh!

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McLambo

McLambo

MTB Junky

Goed nieuws! Je kan hem waarschijnlijk op 16 Feb gewoon Kopen!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Drie dagen? Ai, nou gelukkig zaterdagavond nog wel dan (hopelijk). Lekker korte beta dan trouwens :( Ik hoop dat ze het zo kort doen om die multiplayer functie toch nog eens goed aan te pakken. 8 man om mee te rijden maximaal, geen vrienden op kunnen zoeken, teleport die weinig nut heeft etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

McLambo schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 09:49:
Eigenlijk faliekant tegen slowchat maar je kan ook een 360 kopen natuurlijk!
Joss schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 09:52:
Drie dagen? Ai, nou gelukkig zaterdagavond nog wel dan (hopelijk). Lekker korte beta dan trouwens :( Ik hoop dat ze het zo kort doen om die multiplayer functie toch nog eens goed aan te pakken. 8 man om mee te rijden maximaal, geen vrienden op kunnen zoeken, teleport die weinig nut heeft etc.
Dat met 8 man rijden is ook in de 360 versie zo. Wat denk je dat er met de performance gebeurt als je met 64 man kan rijden??

[ Voor 50% gewijzigd door Slasher op 01-02-2007 09:54 ]

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Slasher schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 09:53:
[...]

[...]

Dat met 8 man rijden is ook in de 360 versie zo. Wat denk je dat er met de performance gebeurt als je met 64 man kan rijden??
Ik weet niet hoe het bij de 360 zit, maar als je dan toch met "maar" 8 man kan spelen, doe dan wel 8 man die je zelf kan uitzoeken. Dit toevalligheidsgehalte is gewoon niet leuk. Je ziet op de kaart dat je met zn 10en staat te wachten op een afgelegen parkeerhaven, en toch krijg je er altijd weer een aantal finnen of italianen bij die 5.5km verderop zitten. Het hoeven der ook geen 64 te zijn, maar 12á15 zou toch al een stuk leuker zijn (en naar mijn mening ook goed mogelijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Ahhh, zag gister ineens een boel gotters om me heen maar kon ze zo snel niet vinden :(

Heeft ook een computer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Slasher schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 09:53:
[...]

Helemaal mee eens!!!

Trouwens, op de 360 is het veel gezelliger! Gisteravond met een paar mensen van de GoT-club lekker gereden en daarna nog een uurtje wezen cruisen met een paar Engelsen. Was weer een fijne & humoristische wending aan het spel met de toerenteller.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

MAX3400 schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 10:01:
[...]

Helemaal mee eens!!!

Trouwens, op de 360 is het veel gezelliger! Gisteravond met een paar mensen van de GoT-club lekker gereden en daarna nog een uurtje wezen cruisen met een paar Engelsen. Was weer een fijne & humoristische wending aan het spel met de toerenteller.
Ik ben trouwens al lid van een andere club, dan kan je zeker de GoT club niet joinen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Slasher schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 10:22:
[...]

Ik ben trouwens al lid van een andere club, dan kan je zeker de GoT club niet joinen?
Nee. Je kan maar lid zijn van één club. Je kan wel inter-club races doen met leen van een andere club

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalrick
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:44

Metalrick

tcpdump ninja

McLambo schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 09:49:
De release was toch uitgesteld?

Ik vind het een super vette beta, ok er zijn natuurlijk nog flink wat bugs (wegvallende textures enzo) maar ik vind het er top uitzien :)

En zoals eerder al is opgemerkt, 8 man met toeval is niet zo top, ik hoop dat daar nog een verbetering op komt!

Verder lijkt het mij erg prettig om m'n lampen te bedienen in de auto en ruitenwissers aan te zetten...na een tijd racen wordt je ruit toch flink smerig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Metalrick schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 10:38:
[...]

De release was toch uitgesteld?

Ik vind het een super vette beta, ok er zijn natuurlijk nog flink wat bugs (wegvallende textures enzo) maar ik vind het er top uitzien :)

En zoals eerder al is opgemerkt, 8 man met toeval is niet zo top, ik hoop dat daar nog een verbetering op komt!

Verder lijkt het mij erg prettig om m'n lampen te bedienen in de auto en ruitenwissers aan te zetten...na een tijd racen wordt je ruit toch flink smerig :P
Inderdaad! ik dacht dat dat met W kon, maar das om je ramen te bedienen :P

Heeft ook een computer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 26-09 20:31

Vuurvoske

Nunquam cede!

kan je met die beta eigenlijk ook singleplayer races rijden? :)

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Vuurvoske schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 11:29:
kan je met die beta eigenlijk ook singleplayer races rijden? :)
|:( Ja... Of nee... Of misschien...

Volgens mij zijn er al een honderdtal replies over de beta...

[ Voor 15% gewijzigd door MAX3400 op 01-02-2007 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

MAX3400 schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 11:30:
[...]

|:( Ja... Of nee... Of misschien...

Volgens mij zijn er al een honderdtal replies over de beta...
Wordt jij dit topic ook zo zat? Je moet echt zoeken tussen alle slowchats en andere ongeins om nog een intressante post er tussen uit te vissen. Dat gezemel over waar gaan we vanavond afspreken e.d zit toch niemand op te wachten.

Sorry, maar het is gewoon de waarheid het topic is er niet leuker op geworden. Tijd voor een 360 only topic?

* Slasher heeft gesproken. De die hard 360 tdu bezitters worden dit topic ook al zat denk ik. Zie de reactie van MAX3400

[ Voor 19% gewijzigd door Slasher op 01-02-2007 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Envy007
Slasher schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 11:44:
Tijd voor een 360 only topic?

* Slasher heeft gesproken. De die hard 360 tdu bezitters worden dit topic ook al zat denk ik. Zie de reactie van MAX3400
Da's misschien wel een goed idee, want x360 en pc spelers kunnen elkaar online niet zien (?) en ook niet clubs joinen, dus het loopt nogal eens langs elkaar heen (probeerde laatst een club te joinen van een x360 bezitter).
Lijkt me voor beide partijen een goed idee, een split.

Alhoewel dit ook de regel is voor dit topic:
* Afspraken om samen te gaan spelen horen niet in dit topic, maar buiten GoT.

Maak mezelf er ook schuldig aan dus misshien een IRC oid voor het afspraken gedeelte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Envy007 schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 11:51:
[...]

Da's misschien wel een goed idee, want x360 en pc spelers kunnen elkaar online niet zien (?) en ook niet clubs joinen, dus het loopt nogal eens langs elkaar heen (probeerde laatst een club te joinen van een x360 bezitter).
Lijkt me voor beide partijen een goed idee, een split.

Alhoewel dit ook de regel is voor dit topic:
Maak mezelf er ook schuldig aan dus misshien een IRC oid voor het afspraken gedeelte?
Ik hoop dat de modjes een wat actiever en (nog) strenger beleid gaan voeren. Maar als het goed is zou dat niet nodig moeten zijn omdat er al een dikke vette waarschuwing onder de post staat, maar waarschijnlijk ziet niemand dat? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Envy007 schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 11:51:
[...]Maak mezelf er ook schuldig aan dus misshien een IRC oid voor het afspraken gedeelte?
Het maakt me niet uit wie zich er schuldig aan maakt; het gaat erom dat de mods de afgelopen week hier al een slot op hadden geplaatst om op te ruimen en er 3 of 4 mod-breaks zijn geweest. En daarna komt men binnenstommelen (al dan niet als nieuweling op de PC) en rost een vraag neer die allang beantwoord is.

Maar ja, we merken wel wat de modjes/adjes gaan doen; het was altijd een fijn topic en ik heb er ook een aantal leren kennen (via XBLive)...

[ Voor 12% gewijzigd door MAX3400 op 01-02-2007 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Envy007
Slasher schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 11:53:
[...]

Ik hoop dat de modjes een wat actiever en (nog) strenger beleid gaan voeren. Maar als het goed is zou dat niet nodig moeten zijn omdat er al een dikke vette waarschuwing onder de post staat, maar waarschijnlijk ziet niemand dat? :X
Misschien een idee om dit voor te stellen aan een mod, of ben je wel voor het praten over het spel onafhankelijk van platform?
Vanwege het gescheiden online gedeelte zul je altijd wel reacties krijgen over dingen die voor pc of x360 bedoeld zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Omdat het een spel is voor meerdere platforms zijn inhoudelijke posts voor iedereen interessant. Het enige waar een PC'er niets aan heeft zijn afspraken over meetings op de X360 en andersom, maar die horen er zowiezo niet te zijn hier.

Het probleem is imo dan ook niet dat de ene het over de PC versie heeft en de ander het over de X360 versie. Maar dat er, zoals overal op GoT (zie de vele 'welke pc moet ik kopen-topics'), een hoop mensen troep posten zonder er bij na te denken en zich aan een paar simpele regeltjes te houden.
Zodra te PC versie in de winkels ligt zullen weer een hoop van die bepaalde users posten dat ze hem net gehaald hebben en dat ze hem aan het installen zijn. De X360 speler doen nu alsof het aan de PC versie ligt, maar niet alleen mensen met een 360 ergeren zich aan die posts. Een apart 360 topic zou voor hun helpen, maar hoe zal het dan gaan met PC spelers die wel inhoudelijk over het spel willen discussieren. Moet er dan ook maar een topic komen voor serieuze PC posts en eentje voor onzin?

Als daar eens wat strenger op gemoddereert zou worden zou dat vrij snel teruggedrongen worden lijkt mij. Dus niet dat een keertje een mod een mbr neerzet en dat er daarna niet meer naar gekeken word. Zo zou het natuurlijk niet moeten zijn maar als de teugels even worden aangetrokken kan dit alsnog een goedlopend draadje worden :)

Dat je in een [multiplatform]-topic ook posts krijgt die echt specifiek over 1 platform gaan is niet te vermijden, maar of er niet mee te leven valt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DialOut
Slasher schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 11:44:
[...]
Sorry, maar het is gewoon de waarheid het topic is er niet leuker op geworden. Tijd voor een 360 only topic?

Ik ben ook wel voor ;) Helaas kon ik gister de GOT club niet joinen, maar hoop vanmiddag wel een request te kunnen sturen.
Maar ik had nog steeds een brandende vraag... waar komen de foto's terecht die je upload via xbox live?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

koendt schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 12:32:
[...]

Ik ben ook wel voor ;) Helaas kon ik gister de GOT club niet joinen, maar hoop vanmiddag wel een request te kunnen sturen.
Maar ik had nog steeds een brandende vraag... waar komen de foto's terecht die je upload via xbox live?
Ja klopt; gisteravond rond een uur of 10 ofzo? Tenminste, we kregen een request om je toe te voegen maar dat ging niet want de server stonden een beetje te stuiteren.

Kijk even op http://www.ataricommunity.com/forums/showthread.php?t=537250 voor meer info over die foto's.

[ Voor 9% gewijzigd door MAX3400 op 01-02-2007 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DialOut
Ja kan wel kloppen SekerOglan had ik als friend toegevoegd, dus het zal wel goed komen ;)
Die foto's dat is nog niet zo makkelijk zo te zien... ga ik straks thuis maar op het gemakje bestuderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06:59
Jongens jongens, wat een moeilijk gedoe zeg. Het duurt nog geen seconden om een bericht te scannen en hem desgewenst over te slaan. Is het nu echt zo erg dat er wat gesproken wordt over het meeten? Ingame zijn de mogelijkheden niet geweldig, en met een messenger bereik je nooit de hele groep.

Nu weer ontopic over de game:
Ik weet het toch niet hoor. Als racegame vind ik het leuk. De verschillende races, veel auto's, het ziet er ok uit (al moet ik zeggen dat ik Carbon er niet veel voor vindt onderdoen) en de besturing is goed.

Alleen de toegevoegde waarde van het online gebeuren zie ik niet zo. Het in een groepje rijden vond ik 1 keer leuk, maar echt spannend is het nu ook weer niet. 8 man maar kunnen zien werkt hier natuurlijk ook niet aan mee. Ik wil het liefst 100 man over de kaart zien rijden zodat je wat vaker anderen tegenkomt ipv steeds dezelfde NPC auto's (die er overigens niet best uitzien).

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-09 20:03
cheiron schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 12:52:Nu weer ontopic over de game:
Ik weet het toch niet hoor. Als racegame vind ik het leuk. De verschillende races, veel auto's, het ziet er ok uit (al moet ik zeggen dat ik Carbon er niet veel voor vindt onderdoen) en de besturing is goed.

Alleen de toegevoegde waarde van het online gebeuren zie ik niet zo. Het in een groepje rijden vond ik 1 keer leuk, maar echt spannend is het nu ook weer niet. 8 man maar kunnen zien werkt hier natuurlijk ook niet aan mee. Ik wil het liefst 100 man over de kaart zien rijden zodat je wat vaker anderen tegenkomt ipv steeds dezelfde NPC auto's (die er overigens niet best uitzien).
8 man is inderdaad wat weinig, maar ik denk dat je met 100 man amper vooruit zou komen... Je zou dan constant van de weg geramd worden of tegen stilstaande auto's op knallen denk ik, en dat gaat ook gauw vervelen. Ik heb het spel gekocht zodra hij verkrijgbaar was voor de 360, en ik vermaak me er nu nog steeds mee. Gewoon af en toe even een half uurtje of iets langer scheuren, dat is het gewoon. Alle singeplayer onderdelen heb ik al gedaan en de multiplayer races heb ik niet zo heel veel zin in. Gewoon een beetje rondrijden en nieuwe auto's proberen (wat is die Maserati Spyder 90th Anniversary en geweldige auto om te cruisen!) en zodra je toevallig online mensen tegenkomt daar een beetje mee lopen klooien. Dat is juist TDU vind ik, geen super diepgaande racegame maar af en toe even lekker rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McLambo

McLambo

MTB Junky

cheiron schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 12:52:
Jongens jongens, wat een moeilijk gedoe zeg. Het duurt nog geen seconden om een bericht te scannen en hem desgewenst over te slaan. Is het nu echt zo erg dat er wat gesproken wordt over het meeten? Ingame zijn de mogelijkheden niet geweldig, en met een messenger bereik je nooit de hele groep.
Aye! :Y)

Speaking of which; Dat ontbreekt nog in de beta op de pc. Gewoon een aparte community-screen, met userslists, friendslist, chatbox, groepen etc. zodat je overzichtelijk en gemakkelijk contacten kunt bijhouden, wedstrijden organiseren, clubs bijhouden, etc etc.

tot nu toe heb ik alleen de F toets nog maar kunnen vinden, en daar kun je verder niet heel veel mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PassieWassie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-03 09:55
cheiron schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 12:52:
Nu weer ontopic over de game:
Ik vind Carbon eigenlijk ontzettend slap qua graphics, in het donker heb je niet veel detail nodig !Waar zijn de bossen in Carbon ? Waar zijn de details in de dashboards? Er zijn zoveel dingen op te noemen waarin TD:U superieur is aan Carbon, maar laten we niet vergeten dat het eigenlijk twee compleet andere genres zijn binnen het race-genre :)

Wat me trouwens op viel aan TD:U, ik had gisteren via RMclock mijn cpu (opteron 165) op 1,5ghz lopen en had de game op deze snelheid gestart. Na 2u gegamed te hebben had ik niet eens door dat dit het geval was, de game liep net zo snel als op 2,8ghz ! Prima programmeerwerk afgeleverd dus d:)b Dit is met een x1800xt PE @ 775/1840.

Weg met het modewoord "CPU-bottleneck" ! :o

[ Voor 21% gewijzigd door PassieWassie op 01-02-2007 13:44 ]

Specs: http://specs.tweak.to/14936= Nieuwe Spekjes mensen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08:16
Omdat je zo'n grote mond op zet, gaan we je ook niet helpen met je probleem

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2007 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the mod man
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 01-10 11:41

the mod man

iets van beeldmaker

Iemand die het zelfde heeft: waarschuwing licentie is niet meer geldig in 3 dagen. Dit kreeg ik toen ik de beta zo net opstarte...:( :'(

I can't wait to shoot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

the mod man schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 13:58:
Iemand die het zelfde heeft: waarschuwing licentie is niet meer geldig in 3 dagen. Dit kreeg ik toen ik de beta zo net opstarte...:( :'(
Als je een pagina terug gaat weet je hier het antwoord op.

Geld dat eigelijk alleen voor het online gebeuren?
Dus kan je wel nog offline gamen hierna? Ik geloof dat dit bij de closed beta het geval was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
the mod man schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 13:58:
Heb ik ook, maar bij mij kom ik dus niet meer uit mijn huis :(, heb jjij niet he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

AMD1800 schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 14:02:
[...]

Ga dan ff nuttig doen en mijn vraag lezen en beantwoorden.
Het interesseert me eigenlijk niet of jouw PC versie het niet doet of niet. Dit topic is me al te veel verziekt door PC BETA gebruikers die continue domme vragen aan het stellen zijn en te lui zijn om het topic te lezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online
Wanneer ik naar een dealer ga zie ik altijd meer auto's dan waaruit ik kan kiezen. Moet je meer opdrachten doen of expert of champion zijn om daarin te kunnen rijden? Weten de Xbox 360 gebruikers daarover meer?

In de auto lijst op pagina 1 zie ik wel alle wagens waar ik uit kan kiezen maar vroeg mij het gewoon af. Zou het wel zonde vinden bij dealers zoals Alfa Romeo en Jaguar die ik flink vind tegenvallen.

[ Voor 32% gewijzigd door D. Ninjai op 01-02-2007 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

D. Ninjai schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 14:09:
Wanneer ik naar een dealer ga zie ik altijd meer auto's dan waaruit ik kan kiezen. Moet je meer opdrachten doen of expert of champion zijn om daarin te kunnen rijden? Weten de Xbox 360 gebruikers daarover meer?

In de auto lijst op pagina 1 zie ik wel alle wagens waar ik uit kan kiezen maar vroeg mij het gewoon af. Zou het wel zonde vinden bij dealers zoals Alfa Romeo en Jaguar die ik flink vind tegenvallen.
Geld en roem inderdaad.

*edit*
Nu een echte on-topic vraag die ik niet zo vaak voorbij heb zien komen en waar ik het antwoord zelf niet op weet en niet het kunnen vinden:

Als je met 3 man in je clubhuis zit en je wil gewoon terug naar de straat via Exit, dan is er een grote kans dat je nooit met zijn drieen tegelijk op straat beland maar dat je "in een parallelle dimensie" op een andere server zit.

Is dit te ondervangen door een andere manier dan het Clubhuis?

[ Voor 28% gewijzigd door MAX3400 op 01-02-2007 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Zijn het niet gewoon dezelfde auto's maar dan in een ander kleurtje?
Of moet je die auto's echt vrijspelen. Zou ik raar vinden aangezien je de Enzo ook gewoon meteen kan kopen :P

Zeg er dan ook echt niets over :/

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2007 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

fsfikke schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 14:24:
[...]

Of moet je die auto's echt vrijspelen. Zou ik raar vinden aangezien je de Enzo ook gewoon meteen kan kopen :P
Geen idee; de vraagsteller zet weer eens niet voldoende info neer om de vraag te beantwoorden.

In de 360-versie ben ik in ieder geval nog niet (ahum) tegengekomen dat bij dealer A een auto (merk + type) 2x in de etalage staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-08 01:56

Plato112

Da is toch nie normaal!

[...]

Zoals hier al ergens stond kun je de Alfa Romeo 8C unlocken door bij de island tour de gouden cup te winnen. Hoe het zit met de verschillende Ford concepts weet ik maar kans is groot dat het daar ook zo werkt.

Om even terug te komen op AMD1800 dat probleem heb ik sinds vandaag ook. Ik krijg de hele tijd na 5 min. gespeeld te hebben de melding dat de verbinding verloren is en dan moet ik me helemaal opnieuw aanmelden. Hierdoor kan ik geen races meer afmaken. Ik weet niet of het precies hetzelfde is maar het probleem van AMD1800 staat dus niet op zichzelf.

Speed limits are like herpes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Plato112 schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 14:31:...Ik weet niet of het precies hetzelfde is maar het probleem van AMD1800 staat dus niet op zichzelf.
Dan zal het probleem ook wel al bekend zijn op het Atari-forum...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Plato112 schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 14:31:
Hoe het zit met de verschillende Ford concepts weet ik maar kans is groot dat het daar ook zo werkt.
Ford concepts zijn idd ook unlocks voor het volledig halen van complete challenges (Speed enzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe haal je je auto weg bij Trade.? Als je hem te koop hebt staan kan je hem dan nog weghalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
Plato112 schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 14:31:
[...]

Zoals hier al ergens stond kun je de Alfa Romeo 8C unlocken door bij de island tour de gouden cup te winnen. Hoe het zit met de verschillende Ford concepts weet ik maar kans is groot dat het daar ook zo werkt.

Om even terug te komen op AMD1800 dat probleem heb ik sinds vandaag ook. Ik krijg de hele tijd na 5 min. gespeeld te hebben de melding dat de verbinding verloren is en dan moet ik me helemaal opnieuw aanmelden. Hierdoor kan ik geen races meer afmaken. Ik weet niet of het precies hetzelfde is maar het probleem van AMD1800 staat dus niet op zichzelf.
Mijn dank is groot, alleen ik kom dus het spel niet meer verder dan mijn huis in. Ik heb ook geprobeert om een nieuwe game op te starten, maar hier kan ik ook niet rijden. Het beeld blijft hangen in dat gedeelte met saving game please wait. En dan wachten wachten wachten, komt niks. Dus controlaltdelete en dan staat er TDU reageert niet. Gewoon jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online
MAX3400 schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 14:28:
[...]

Geen idee; de vraagsteller zet weer eens niet voldoende info neer om de vraag te beantwoorden.

In de 360-versie ben ik in ieder geval nog niet (ahum) tegengekomen dat bij dealer A een auto (merk + type) 2x in de etalage staat.
Wat? Whaha. Of je moet opnieuw je ABC doen. :P

Als ik daadwerkelijk twee dezelfde wagens in de showroom zag staan maar dan elk in een andere kleur dan had ik het er wel bijgezet. Maar bij Alfa Romeo en Jaguar (en Audi geloof ik) heb ik echt andere wagens gezien waar ik niet uit kan kiezen en dat vind ik zonde omdat de modellen waar je wel uit kan kiezen tegenvallen op het gebied van wegligging, geluid. En uiterlijk bij de Jaguars.

Ik hoop dat er een add-on komt met meer dealers waaronder BMW en uiteraard de Bugatti Veyron.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

D. Ninjai schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 14:44:
[...]

Wat? Whaha. Of je moet opnieuw je ABC doen. :P

Als ik daadwerkelijk twee dezelfde wagens in de showroom zag staan maar dan elk in een andere kleur dan had ik het er wel bijgezet. Maar bij Alfa Romeo en Jaguar (en Audi geloof ik) heb ik echt andere wagens gezien waar ik niet uit kan kiezen en dat vind ik zonde omdat de modellen waar je wel uit kan kiezen tegenvallen op het gebied van wegligging, geluid. En uiterlijk bij de Jaguars.

Ik hoop dat er een add-on komt met meer dealers waaronder BMW en uiteraard de Bugatti Veyron.
Simpel; aangezien jij niet afbakende om welke dealer(s) het gaat en welke auto's je daar ziet, kon ik je vraag dus niet 100% beantwoorden.

En ja, sommige dealers hebben meerdere merken auto's en die kan je niet allemaal kopen omdat sommigen gerelateerd zijn aan je progress in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Kan je trouwens via marketplace direct een auto aan een andere gebruiker verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Slasher schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 14:53:
Kan je trouwens via marketplace direct een auto aan een andere gebruiker verkopen?
Nee...

Je kan wel afspreken via private chat dat je een auto voor 1000 te koop zet en dat de ander direct op Refresh drukt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 26-09 20:31

Vuurvoske

Nunquam cede!

over de combi x360 en pc, ik meende toch serieus ergens gelezen te hebben dat het in de toekomst mogelijk zou moeten worden om als xbox bezitter tegen een pc bezitter te racen en vice versa.

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

MAX3400 schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 15:06:
[...]

Nee...

Je kan wel afspreken via private chat dat je een auto voor 1000 te koop zet en dat de ander direct op Refresh drukt...
Je denkt toch niet dat ik m'n Shelby voor 1000 ga verkopen aan Slasher, wat wij van plan zijn? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vuurvoske schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 15:42:
over de combi x360 en pc, ik meende toch serieus ergens gelezen te hebben dat het in de toekomst mogelijk zou moeten worden om als xbox bezitter tegen een pc bezitter te racen en vice versa.
Misschien dat het kan via het hele "Games for Windows" verhaal wat in Vista zit. Er komen andere Xbox 360 / PC spellen uit die onderling samen te spelen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PassieWassie schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 13:40:
[...]
Wat me trouwens op viel aan TD:U, ik had gisteren via RMclock mijn cpu (opteron 165) op 1,5ghz lopen en had de game op deze snelheid gestart. Na 2u gegamed te hebben had ik niet eens door dat dit het geval was, de game liep net zo snel als op 2,8ghz ! Prima programmeerwerk afgeleverd dus d:)b Dit is met een x1800xt PE @ 775/1840.

Weg met het modewoord "CPU-bottleneck" ! :o
hmm ik heb
amd 64 3200+ (stock)
1gb (2x512mb Dualchannel)
7300gs voltmodded op 615/900 (stock 550/810)

maar het spel loop in het begin redelijk op 1024x768&low detail.
Als ik een shop in ga en ik ga er weer uit, begint het te hakellen en wordt het onspeelbaar :'(
7300gs op stock maakt geen verschil..
iemand een verklaring hiervoor :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Vandaag kreeg ik de melding dat van de open beta na 3 dagen de licentie niet meer geldig is. Het was leuk zolang het duurde. :)

Maar toch ben ik iets vreemd tegen gekomen. Mijn eerste auto hoorde bij de F klasse, maar om bij de spuiterij te komen naast de krater moet je eerst de race om de krater voltooien. Alleen heb je daar een G klasse auto nodig, maar heb geen idee welke dat is. Aangezien een F klasse naar mijn idee het laagst is.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
Mystic_Jack schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 16:19:
Vandaag kreeg ik de melding dat van de open beta na 3 dagen de licentie niet meer geldig is. Het was leuk zolang het duurde. :)

Maar toch ben ik iets vreemd tegen gekomen. Mijn eerste auto hoorde bij de F klasse, maar om bij de spuiterij te komen naast de krater moet je eerst de race om de krater voltooien. Alleen heb je daar een G klasse auto nodig, maar heb geen idee welke dat is. Aangezien een F klasse naar mijn idee het laagst is.
G is Vintage, dus om plat te zeggen gewoon oude bakken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

G-klasse zijn oldtimers zoals de Lambo Miura, Jaguar E-type en dergelijke.

PS: Als je Googled, kan je hele lijsten krijgen per klasse, hint, tip...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

G auto's zijn klassieke auto's meer info vind je op: http://www.cryo.at/TDU/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07:02
Verwijderd schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 15:53:
[...]

hmm ik heb
amd 64 3200+ (stock)
1gb (2x512mb Dualchannel)
7300gs voltmodded op 615/900 (stock 550/810)

maar het spel loop in het begin redelijk op 1024x768&low detail.
Als ik een shop in ga en ik ga er weer uit, begint het te hakellen en wordt het onspeelbaar :'(
7300gs op stock maakt geen verschil..
iemand een verklaring hiervoor :?
ik heb een 3000+ ori 2gb 2x1024 en 2x7600gs(eigenlijk 1 beta ondersteunt sli niet :| )
en ik heb soms wel s wat hakkelige gameplay dan doe ik ff alt-tab en dan ff wachte en dan weer terug naar de game dan naar me huis teleporte en dan weer alt-tab en dan weer ff wachte en dit blijven doen totdat ie goed loopt daarna ook geen last meer todat ik de game restart.
misch dat dit jouw prob ook oplost want 7600-7300 is nie zon verschil denk en cpu van mij is langzamer
game draait trouwens op 1024x768 high detail 0xaa

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DialOut
[...]

[mbr]Zeg er dan ook echt niets over :/[/]
Sommige auto's moet je echt vrijspelen. Geloof dat dit voornamelijk voor bepaalde concept cars geld.
volgens mij staan die andere auto's in de showroom er puur voor de show bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

off-topic :

Ik denk dat we er verstandig aan doen om een sub topic te maken voor de xbox 360 gebruikers sinds dit topic gedoemt is onder de titel [PC] Test Drive unlimited BETA Vragen & Problemen topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Laatst online: 01-10 07:52
Dat had men met de XBox360 versie in het begin toch ook? BETA is zo voorbij en dan komt al snel de volledige versie uit die men zal gaan spelen ;)

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Verwijderd schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 17:05:
off-topic :

Ik denk dat we er verstandig aan doen om een sub topic te maken voor de xbox 360 gebruikers sinds dit topic gedoemt is onder de titel [PC] Test Drive unlimited BETA Vragen & Problemen topic
Ik vind dat nogal selfish, PC'ers die wel normaal over het spel willen praten missen een hoop info uit het andere topic die net zo goed voor de PC versie geldt. En die mensen hebben dan last van onzin posts.

Maar dat staat allemaal ook in fsfikke in "[Multiplatform] Test Drive: Unlimited - ...", jammer dat daar dan niet op gereageerd word :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Het is wel een beetje raar dat op testdriveunlimited.com staat: NEW dealer: Lexus.
En dan speel je vervolgens de pc game en zit het hele merk er niet in....

Ook is er een tuner voor Edonis, maar ik heb geen Edonis dealer gezien hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

W00fer schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 18:04:
Het is wel een beetje raar dat op testdriveunlimited.com staat: NEW dealer: Lexus.

Daar ga je de fout in, je speelt niet _de_ PC game, maar een _beta_.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DialOut
en voor de xbox 360, ja het volledige spel ;) kan je wel lexus halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1n9_n01z3
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

En hoe zit dat met RUF's ? zijn dat additionals downloads bij de x360 of zitten ze gewoon in het spel ?

Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

W00fer schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 18:04:

Bij de Italian Independents misschien??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Laatst online: 21-09 13:17

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

k1n9_n01z3 schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 18:22:
En hoe zit dat met RUF's ? zijn dat additionals downloads bij de x360 of zitten ze gewoon in het spel ?
Je moet een pack downloaden. Het zit er niet standaard bij.
MAX3400 schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 12:34:
[...]

Ja klopt; gisteravond rond een uur of 10 ofzo? Tenminste, we kregen een request om je toe te voegen maar dat ging niet want de server stonden een beetje te stuiteren.

Kijk even op http://www.ataricommunity.com/forums/showthread.php?t=537250 voor meer info over die foto's.
Lol 8)7
koendt schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 12:49:
Ja kan wel kloppen SekerOglan had ik als friend toegevoegd, dus het zal wel goed komen ;)
Die foto's dat is nog niet zo makkelijk zo te zien... ga ik straks thuis maar op het gemakje bestuderen.
Ik heb het net weer geprobeerd, maar helaas tijdelijk niet beschikbaar.
MAX3400 schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 14:14:
[...]

Geld en roem inderdaad.

*edit*
Nu een echte on-topic vraag die ik niet zo vaak voorbij heb zien komen en waar ik het antwoord zelf niet op weet en niet het kunnen vinden:

Als je met 3 man in je clubhuis zit en je wil gewoon terug naar de straat via Exit, dan is er een grote kans dat je nooit met zijn drieen tegelijk op straat beland maar dat je "in een parallelle dimensie" op een andere server zit.

Is dit te ondervangen door een andere manier dan het Clubhuis?
He gozer was echt leuk gisteren _/-\o_

We hebben met Sounion alles geprobeerd, maar tot nu toe is toch echt de enige manier om samen ergens te verlaten. Het maakt niet uit of het een clubhuis of een cardealer is.

Hebben jullie ook een invite gekregen voor zondag om met je Lexus te racen tussen 2 en 4 uur?

[ Voor 42% gewijzigd door sekeroglan op 01-02-2007 19:28 ]

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2001962
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18-04 08:10

tweaker2001962

All your base are belong to us

Yep, heb ook dezelfde invite voor de Lexusrace ontvangen, de te winnen prijs is zo te zien een Lexus :P
Ik maak geen schijn van kans, ik hap tijdens onze online sessies sowieso al steeds maar stof, boomtakken, tuintjes, heggen $#%$ :(

Ben nu bezig met wat user-made races uit de diners om aan mijn MP-challenges puntjes te komen , maarruh, hoe krijgen die lui de tijden van hun challenges ge-edit? Ik kwam zo een sprint tegen waarbij een Saleen van 0 tot 390 in 4,2 seconden zou hebben gereden..waanzin.. :(
En zo kom ik er helaas teveel van tegen..

GamerCard - Gamertag: da Warmachine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Laatst online: 21-09 13:17

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

tweaker2001962 schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 19:56:
Yep, heb ook dezelfde invite voor de Lexusrace ontvangen, de te winnen prijs is zo te zien een Lexus :P
Ik maak geen schijn van kans, ik hap tijdens onze online sessies sowieso al steeds maar stof, boomtakken, tuintjes, heggen $#%$ :(

Ben nu bezig met wat user-made races uit de diners om aan mijn MP-challenges puntjes te komen , maarruh, hoe krijgen die lui de tijden van hun challenges ge-edit? Ik kwam zo een sprint tegen waarbij een Saleen van 0 tot 390 in 4,2 seconden zou hebben gereden..waanzin.. :(
En zo kom ik er helaas teveel van tegen..
Misschien handgeschakeld?? Dan kan je namelijk langer doortrekken in een versnelling. Ik had ook veel moeite met drive in challenge,maar na paar keer proberen is het toch gelukt. Kijk gewoon welke wel het snelst afloopt en met de minste spelers en dan gewoon ervoor gaan >:)

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntonH
  • Laatst online: 13-08-2022
anton121 schreef op maandag 29 januari 2007 @ 21:42:
Op mijn pc'tje werkt het ook prima @ 1024*768 High detail, maar ook ik zie totaal geen verschil tussen 4*AA en geen AA. Als ik m.b.v. ATi-Tool anti-aliasing forceer, krijg ik allemaal artifact-achtige dingen, dus ik heb het idee dat deze functie nog niet is ingeschakeld in het spel. Wel gebruik ik nog steeds Catalyst 6.5.
Opgelost door Catalyst 7.1 te installeren in plaats van 6.5. Daardoor ziet het er nu een stuk leuker uit (met 4*AA).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DialOut
NEt weer even bezig geweest ;)
Ben begonnen met een miskoop van een Ferrari 430, ding rijd niet goed naar mijn mening, ook niet met level 3 tuning (wie bied O-) ). Doe mij mijn Gallardo SE maar.
Na wat races heb ik mij gewaagd aan "The Big Challenge" van 58km ofzo?
Heb het met een Ferrari 575M gereden binnen 16'15"10, leek mij wel een aardige tijd :P
Maar nu is het ook tijd om mijn nest eens in te kruipen :P
Morgen weer doorrace om te sparen voor een Enzo ;)

[ Voor 5% gewijzigd door DialOut op 02-02-2007 01:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:59
Heeft iemand enig idee waarom je niet 1680x1050 kan selecteren als resolutie? Hij staat bij mij op 1600x900 terwijl die eerste de native resolutie is van mijn monitor. Maar als ik die kies zegt hij dat het hardwarematig niet ondersteund wordt. De ironie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1n9_n01z3
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

Wannapuf schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 01:58:
Heeft iemand enig idee waarom je niet 1680x1050 kan selecteren als resolutie? Hij staat bij mij op 1600x900 terwijl die eerste de native resolutie is van mijn monitor. Maar als ik die kies zegt hij dat het hardwarematig niet ondersteund wordt. De ironie!
Dit heeft allemaal te maken met de problemen met de 6 / 7 serie geforce kaarten. Ook ikzelf heb wel een van dat soort rare fratsen. In je menu kun je zien of je fps hoog is (en dat je dus geen videoproblemen ondervind op dat moment), en dus ook hoe goed je de instellingen kan veranderen. Bij mij zegt hij ook soms dat 4x AA niet word ondersteund (heb een 7800gs) terwijl ik nu lekker op 4x aa speel. Dus waarschijnlijk kun jij je resolutie wel op die resolutie zetten, als je geluk hebt, of mischien heb je net zoals mij, dat je eerst wel resoluties kon veranderen en nu niet meer. Ik krijg dan een error.

Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-10 17:37

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

sekeroglan schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 20:07:
[...]

Misschien handgeschakeld?? Dan kan je namelijk langer doortrekken in een versnelling. Ik had ook veel moeite met drive in challenge,maar na paar keer proberen is het toch gelukt. Kijk gewoon welke wel het snelst afloopt en met de minste spelers en dan gewoon ervoor gaan >:)
Ik heb snelheid challenges gezien waarbij het record staat op +300km/u die zouden gereden zijn met een Alfa GT 3.2. Yeah right ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
|sWORDs| schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 04:16:
Ben ik de enige met meldingen dat de beta over drie dagen verloopt?
De datum bij je klok instelling aanpassen schijnt te werken, net geprobeerd. O-)
Althans, het meldings schermpje gaf gewoon nog steeds 3 dagen aan.
Zou wel erg simpel zijn als je op die manier de beta nog wat langer kunt spelen.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ GOT .eXe , was gezellig gister. Alleen koop een groep A wagen.

Groetjes AssReaper
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slow-chat, one-liners, offtopic posts en flames horen _niet_ in dit topic thuis!
Meldingen over het al dan niet kunnen downloaden van de closed beta horen ook niet in dit topic thuis!
Bedenk dat het nog om een beta gaat en wat dat betekent qua stabiliteit en reden dat het ueberhaubt beschikbaar wordt gesteld...
* Dit topic gaat over het spel, niet over verschillende automerken in het echte leven.
* De Spielerij-policy is gewoon van kracht, dat betekent dat je niet hoeft te melden dat je iets aan het downloaden of installeren bent.
* Bij technische problemen moet je in SPV zijn.