[Multiplatform] Test Drive: Unlimited - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 20.223 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Wekko306 schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 13:20:
[...]

Er is een 70.000 Speed challenge, duurt ongeveer 15 seconden om die te halen... Als je een Saleen S7 oid hebt is het echt een eitje. Klik en kijk in vak E5/F5, daar zit de race. Je moet geloof ik wel Champion zijn om hem te kunnen doen. Zodra de race begint draai je om, en geef je volgas tot je op de 180mph zit.
Ben benieuwd hoe die heet eigenlijk.....

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-09 13:17

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Slasher schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 13:22:
[...]

Ben benieuwd hoe die heet eigenlijk.....
Naam ben ik ook ff kwijt, maar je moet wel champion zijn om het te doen. Dan heb je binnen 10 sec ofzo iederekeer 70.000 dollar _/-\o_ Heb het x aantal keren gedaan toen ik auto's moest kopen.

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bld-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08-09 11:53
feep schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 13:03:
*O* Ik heb een club opgericht *O*

Hij heet GOT Racing (PC)

Hier zit ie
[afbeelding]

Je moet minimaal pro zijn. Als er mensen willen joinen moet je ff user name geven [mbr]via een Direct Message of e-mail[/], dan stuur ik een invite
Dit is voor mensen met de open beta?
Oeh, scheel, staat idd PC achter :+

Hm, ik kan je mail niet vinden en DM is uitgeschakeld bij jouw? :P

[ Voor 13% gewijzigd door Bld- op 30-01-2007 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.44
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-08-2020

C.44

TurboCharged Supra Driver

sekeroglan schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 13:27:
[...]

Naam ben ik ook ff kwijt, maar je moet wel champion zijn om het te doen. Dan heb je binnen 10 sec ofzo iederekeer 70.000 dollar _/-\o_ Heb het x aantal keren gedaan toen ik auto's moest kopen.
Ok, nog een suggestie hoe ik dan zsm van pro naar champion kom ?

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

C.44 schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 13:28:
[...]

Ok, nog een suggestie hoe ik dan zsm van pro naar champion kom ?
Dat is puur achievements afkloppen... Kijk maar eens naar je Achievement-punten in je Gamertag en het aantal (hetzelfde) punten wat je in je TDU-huis bij je Achievements ziet staan.

[ Voor 24% gewijzigd door MAX3400 op 30-01-2007 13:32 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

sekeroglan schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 13:27:
[...]

Volgens mij 180mph in heavy traffic
Ik weet niet precies of het deze is, graag hoor ik het als het goed of fout is :)

[ Voor 11% gewijzigd door Slasher op 30-01-2007 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feep
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Bld- schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 13:27:
[...]

Dit is voor mensen met de open beta?
Oeh, scheel, staat idd PC achter :+

Hm, ik kan je mail niet vinden en DM is uitgeschakeld bij jouw? :P
als het goed is kun je het nu wel zien

Je moet volgens mij eerst een vriend toevoegen voordat je een invite kan sturen. En ik denk dat je pas vrienden kan toevoegen als je elkaar tegenkomt. Ik heb namelijk net geprobeerd om iemand een invite te sturen en dat lukte niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeOpHyTe-NL
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-09 15:42
Ok, ff een domme vraag die volgens mij al een keer langs is geweest.
Die maat van me had eerst het spel geinstalleerd met een andere key.
Nu wil hij dus het spel opnieuw installen met de nieuwe key die hij heeft gekregen :)
Hoe deed je dit ookal weer? uninstallen helpt niet, systeemherstel ook niet..
Ik dacht je wat moest doen via het register toch?

(We zijn nu net aan het testen om het mapje van de savegames te verwijderen...)

Bedankt :)

Beginning to realize the power...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01-10 10:15
weet iemand een link waar ik de nieuwe versie kan downloaden? ik heb me officieel geregistreerd en gebruik een key die mij is toegewezen.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
hier is test drive unlimited speelbaar op 800X600 alles op low en niks bijzonders aan, op een fps van 19:P
van wat ik gespeeld heb is het wel leuk.'
wanneer komt de final PC versie nou uit dan? ergens in maart toch?:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McLambo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:13

McLambo

MTB Junky

feep schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 12:32:
[...]

configuratie scherm en dan spelbesturingen. Daar stond een toegevoegd apparaat bij en die heb ik verwijderd en toen deed hij het.
Dat betekent dat je dus met het toetsenboard moet spelen? Of kun je nadat de game een keer gedraaid heeft je game-pad weer toevoegen?

Dit soort problemen heb ik ook altijd met de NFS reeks. Ligt volgens mij aan de Thrustmaster drivers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01-10 09:00
W00fer schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 12:32:
[...]

Maar hoezo werkt diep de bush-bush inrijden niet dan om ze kwijt te raken ?
In het echt vinden ze je ook niet meer als je ergens in het bos verstopt zit....
Omdat het dan veels te makkelijk was om van de politie te ontkomen.

In het echt .. tsja, het is geen echt he :)
Cubic X schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 15:04:
hier is test drive unlimited speelbaar op 800X600 alles op low en niks bijzonders aan, op een fps van 19:P
Ik dacht 16 Februari?

Moet zeggen dat de Beta best wel final-achtig is. Er zitten niet gigantisch veel bugs meer in.. Ik bedoel, deze Beta is meer Final dan de Final van Vista :P

[ Voor 27% gewijzigd door Sluuut op 30-01-2007 15:33 ]

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Visgek24 schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 14:59:
weet iemand een link waar ik de nieuwe versie kan downloaden? ik heb me officieel geregistreerd en gebruik een key die mij is toegewezen.
Op dezelfde pagina waar je je key vanaan hebt gehaald. Staat ook in je bevestigingmail.
19fps? Tja, zonder system-specs komen we nergens maar ik heb gemerkt dat > 30 fps @ 1024, 2xAA toch wel haalbaar moet zijn (mijn specs staan gewoon in mijn profiel)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
MAX3400 schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 15:38:
[...]

Op dezelfde pagina waar je je key vanaan hebt gehaald. Staat ook in je bevestigingmail.

[...]

19fps? Tja, zonder system-specs komen we nergens maar ik heb gemerkt dat > 30 fps @ 1024, 2xAA toch wel haalbaar moet zijn (mijn specs staan gewoon in mijn profiel)
ik zeg dat ook met een vorm van sarcasme (komt niet over op het internet :P ) ik heb hem vandaag ook niet gespeeld op een top pc/laptop. Namelijk op een laptop met een AMD Turion op 2GHZ, 512MB ram, 80GB 5400RPM en een Nvidia Geforce Go 7300 (op 411/826 )
Dus begrijpelijk dat het slecht draait :P

16 februari zou mooi zijn, alleen hebben ze dan nog wel de tijd om alle bugs te fixen? :?
want hij moet ook nog geproduceerd en verscheept worden hierheen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Topicstarter
Jongens jongens jongens... wat hadden we nou afgesproken? :/
  • Niet meer te vragen wanneer de beta uitkomt (die is al uit, releasedates staan hieronder)
  • Niet meer te roepen dat de beta vol zit met fouten, dat weten we al.
  • Niet meer mede te delen dat je niet op FilePlanet bij de keys kan, mail hiervoor naar deze user.
En met klemHet is toch niet te hopen dat ik de modjes aan hun lurven moet gaan trekken, die hebben het al druk genoeg (er komt zelfs geen antwoord terug van ze over de Open Bèta downloadlink 8)7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
Wat een geweldig spel :9~
Free roam is geweldig lekker 200 km met vrienden rijden, is er trouwens al een makkelijkere manier om mensen aan je Friendlist toe te voegen? of kan het alleen via sessions?

Edit:
Is er iemand die dit spel echt niet leuk vind en nog een key over heeft voor een maat van mij?

[ Voor 26% gewijzigd door -Mike- op 30-01-2007 16:07 . Reden: Typo/Toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McLambo

McLambo

MTB Junky

Misschien voor is het voor de duidelijkheid goed om te vermelden waar mensen voor worden aangemoedigd wel in dit topic te posten?

- Coole evaringen en ontdekkingen in het spel?
- Vragen over inhoud en functionaliteit binnen het spel?
- ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-10 14:49
feep schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 13:03:
*O* Ik heb een club opgericht *O*

Hij heet GOT Racing (PC)

Hier zit ie
[afbeelding]

Je moet minimaal pro zijn. Als er mensen willen joinen moet je ff user name geven [mbr]via een Direct Message of e-mail[/], dan stuur ik een invite
Mooi clubhouse uitgezocht :D , ik heb een mailtje gestuurd naar het adres in je profiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de beta even vergeleken met de Xbox360 versie, en ik moet toch zeggen dat ik de PC graphics vrij matig vind vergeleken de 360. Aan me pc kan het niet liggen: E6600 2Gbram en een 7950GT. Vraag me af hoelang de Xbox/PS3 grafisch beter zullen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem nu een paar uur gespeeld maar ik vind hem nog steeds voor geen meter sturen eigenlijk.
Geprobeerd met het toetsenbord, G25 stuurtje en een rumblepad.
Voor degene met erg lage fps heb ik een tip:
Schakel de ForceFeedback van je joystick uit! Dat hielp erg veel bij mij. (sorry als de tip al eens voorbij is gekomen).

Wat ik wel leuk vind is dat m'n TrackIR het goed doet in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07:01
Met mijn Logitech Momo vind ik het ook niet altijd lekker gaan. Ik gebruik alleen de gas- en rempedaal maar verder stuur ik met de pijltjestoetsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Potverdorie wat een mooi spel dit!
Ik ben nu een Expert maar ik loop nu een beetje vast.

Ik moet namelijk een Group A M(?) en een Group B M(?) auto hebben. Welke auto's vallen hieronder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
B-Buster schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 12:55:
[...]

Dat is geen bug, dat is normaal.

Ze hebben gewoon een standaard schaalverdeling waarover de naald van de snelheidsmeter beweegt. Bij Audi zijn de verdelingen echter niet gelijkmatig, waardoor je een afwijking krijgt.
Oke, als jij het zegt dan geloof ik het. :P O-)

Ik heb toch nog geen tijd gehad om het aan te geven als bug. Vindt het wel vreemd dat die afwijking op hoge snelheden plaats vind.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-09 20:03
Verwijderd schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 16:57:

Ik moet namelijk een Group A M(?) en een Group B M(?) auto hebben. Welke auto's vallen hieronder?
mA is een supersport motor, en mB is een andere motor zoals de Triupmh Speed Triple.

[ Voor 64% gewijzigd door Wekko306 op 30-01-2007 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Appie_Pils schreef op maandag 29 januari 2007 @ 22:47:
[...]

Zulke spec's (in andere woorden het geld heb je wel) en dan nog te beroerd om het spel aan te schaffen. Te sneu.
Als ik er verslaafd aangeraak is het kopen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arm1n
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-08 13:50

Arm1n

Zeven over half twee

Ik moet zeggen dat de beta zo goed als final werkt bij mij, in xp viel de game wel eens uit maar in vista geen problemen gehad.

De missies waar je een auto moet vervoeren vind ik echt prachtig, heb er al 5 gedaan en allemaal perfect :*) In zo'n situatie ga je realistich rijden, dus achter het verkeer aan rijden en als er geen tegenverkeer is snel gas geven, inhalen en weer terug in je eigen baan, jaa en dan is het schrikken als er opeens een tegenligger aan komt rijden :P
Vandaag ook ff de motors geunlockt, en de MV augusta gekocht, wat een geluid, en wat is ie snel zeg :D heel handig voor die speed challenges.

Kortom een gewldige game _/-\o_ die mij nog vele uurtje bezig gaat houden!

Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feep
  • Niet online
Ik heb een aantal mailtje gehad van mensen die m'n club willen joinen alleen kan ik je pas een invite sturen als je aan m'n vrienden lijst bent toegevoegd. Daarom wil ik de gene vragen die bij de GOT club willen om vanavond rond 7:30 bij het clubhuis te komen. (link hieronder kun je zien waar het is) Dan kan ik jullie toevoegen aan vrienden lijst en een invite sturen.

http://img157.imageshack.us/my.php?image=gotracingci3.jpg

Zie jullie vanavond 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
  • Laatst online: 01-09 13:19
feep schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 17:48:
Ik heb een aantal mailtje gehad van mensen die m'n club willen joinen alleen kan ik je pas een invite sturen als je aan m'n vrienden lijst bent toegevoegd. Daarom wil ik de gene vragen die bij de GOT club willen om vanavond rond 7:30 bij het clubhuis te komen. (link hieronder kun je zien waar het is) Dan kan ik jullie toevoegen aan vrienden lijst en een invite sturen.

Zie jullie vanavond 8)
Hmm jammer, vanavond kan ik niet. Morgenavond weer? :P

Specs desktop Specs Laptop Opel Omega Portal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-09 21:12
B-Buster schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 17:51:
[...]

Hmm jammer, vanavond kan ik niet. Morgenavond weer? :P
Zet de borrelnootjes maar alvast klaar! Ben van de partij! :*)

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Verwijderd schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 16:57:

M zijn motors?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Topicstarter
feep schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 17:48:

Zie jullie vanavond 8)
Misschien kom ik vanavond ook even snuffelen. Ben nog nooit online geweest dus even snel account aanmaken dan maar (én hopen dat ik de route kan vinden :+ ). Cya probably daar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:10

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Ik ben benieuwd of ik iemand zie :P
Multiplayer races werken voor mij dus nog niet. Ik zie ze wel op de kaart, maar overal staat bij dat er 0 races zijn op dat moment (terwijl er meer dan 1000 personen online zijn).

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wel vaag, ik heb de oorzaak gevonden waarom het bij mij zo hakelde,4viri
maar als ik het spel gelijk na een reboot speel, dan speelt het soepel, behalve als ik in een shop/huis/clubhuis w/e ben gegaan, want als ik er dan uit ben dan gaat het weer hakelen.
Als ik voor de 2de keer speel dan merk ik dat het na een tijdje al begint te hakelen zonder dat ik in een shop/ w/e ben geweest... :? en dan gaat het meestal hakelen in een stad, in de bossen doet ie wat minder moeilijk 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid_E
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-07 11:04
FlipFluitketel schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 19:04:
Ik ben benieuwd of ik iemand zie :P
Multiplayer races werken voor mij dus nog niet. Ik zie ze wel op de kaart, maar overal staat bij dat er 0 races zijn op dat moment (terwijl er meer dan 1000 personen online zijn).
Ik zag jou net voor de deur bij het clubhuis.

Volgens mij was de serevr weer down want ineens zag ik niemand meer. Probeer straks nog wel ff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feep
  • Niet online
Kid_E schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 19:35:
[...]

Ik zag jou net voor de deur bij het clubhuis.

Volgens mij was de serevr weer down want ineens zag ik niemand meer. Probeer straks nog wel ff.
Ik stond ook voor het huis maar zag niemand. Maar op de map zag ik wel dat er een stuk of 5 mensen stonden. Echt heel erg vaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Ik kreeg van C88Supra een uitnodiging, maar ik wist niet welke toets ik moest hebben. Mijn toetsen heb ik een beetje aangepast en dus was het vrij moeilijk om te weten waar ik op moest meppen..
Het duurt trouwens wel even voor je iemand ziet staan. Als ik op de kaart kijk zie ik bijv. JossNL (en nog een lading andere) staan, maar als ik naar die plaats ga zie ik niemand.. :/ Als ik daar dan een minuut of 2 blijf, dan zijn er ineens wel een aantal wagens..

[edit]
@hieronder: Daar stond ik net ook.. Nu weer even niet aangezien TDU niet altijd van alt+tab houdt..

[ Voor 19% gewijzigd door FlipFluitketel op 30-01-2007 19:39 ]

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 01-10 13:14

BioHazard

*\o/*

Ik sta bij dat clubhuis, zie alleen niks of niemand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Ik sta er ook maar ook niemand. Zag wel even FlipFluitketel maar nu ook niet meer.

Ik ben overigens B-Buster_GA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://i5.tinypic.com/2ptc4k9.jpg
Ok, en nu... :p

Alle races tot nu toe gereden, iedereen weggebracht.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2007 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05:44
Ik stond er ook en zag alleen een groene auto en hij wilde mij toevoegen aan de vriendenlijst. Ik heb dit ook geaccepteerd maar in het clubhuis keek ik in die lijst en stond er helemaal niets in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Bart1983 schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 19:47:
Ik stond er ook en zag alleen een groene auto en hij wilde mij toevoegen aan de vriendenlijst. Ik heb dit ook geaccepteerd maar in het clubhuis keek ik in die lijst en stond er helemaal niets in.
Dat was ik denk. We kunnen beter vrienden van elkaar worden, dan komt die got-club vanzelf wel. Je kan maar met 8 man tegelijk in een "sessie" volgensmij. Dus wachten, wachten en nog eens wachten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
Kun je ergens zien wat je ping is met de server? Volgens mij is die gewoon heel er hoog waardoor alle andere mensen pas laat tevoorschijn komen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Hoe kun je trouwens iemand aan je vrienden toevoegen :?
Ik weet de bijbehorende toets ervoor wel, maar als ik erop duw gebeurt er nog niks 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid_E
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-07 11:04
Meer dus met het probleem. Stond er net een eeuwigheid en zag niemand.

Als jullie DarJee zijn rijden doe een challenge zodat we op elkaars lijsten komen zoals Joss al zei.

Het moet gewoon lukken >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McLambo

McLambo

MTB Junky

McLambo schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 07:43:
Verdikkie!

Zeg ik mezelf als 1 van de 'lucky few' die op tijd geregistreerd heeft voor de open beta en op tijd de beta client gedownload had... doet de game het niet!

Ik heb een hele 'nette' windows installatie alleen voor games, met zo min mogelijk toei erop.

Na het spel opgestart te hebben, wordt het beeld even 2 seconden zwart, daarna klap ik weer terug naar Windows. Er staat dan een dump van het spel in mijn 'My Documents' folder.

Ik heb alle fora van fileplanet al afgespeurd, en ben minstens 10 topics over dit probleem tegen gekomen, maar nergens een oplossing. Ja iemand suggesteerde om de gamepad eruit te trekken, maar die heb ik juist nodig. Echt flink balen dus :'(

Windows XP SP2 OEM
AVG Antivrus
SB Audigy (laatste driver)
7900GTO (laatste WHQL driver)
Voor pc specs zie beneden:
YES Hij doet het! Mijn oude MS Gamevoice gooide roet in het eten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
FlipFluitketel schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 19:53:
Ik weet de bijbehorende toets ervoor wel, maar als ik erop duw gebeurt er nog niks 8)7
Heb het net geprobeerd met JossNL, dunno of het echt gelukt is maar het moet volgens mij als volgt:

1. Je drukt op de knop voor 'friendslist' (= standaard 'F')
2. Je scrollt met de numpad pijltjes naar degene die je wilt adden, en drukt op rechts / numpad6
3. Selecteren 'add to friendlist' wederom met rechts / numpad6
4. Done.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
FlipFluitketel schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 19:53:
"F" en dan de numpadkeys gebruiken om te kiezen.

Edit: Spuit 11. Maargoed, ik heb "iedereen" (een stuk of 10) toegevoegd aan mn list. We zien wel wat we ermee kunnen.

[ Voor 16% gewijzigd door Joss op 30-01-2007 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 19:42:
[afbeelding]

Mag ik jou savegame ? wil erg graag motor rijden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
IK ben nu 2x een game tegen gekomen waarbij ik een dure auto moest wegbrengen voor 70.000. Kun je deze dingen ook op de landkaart krijgen of verschijnen die willekeurig tijdens het rijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Bart1983 schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 20:13:
IK ben nu 2x een game tegen gekomen waarbij ik een dure auto moest wegbrengen voor 70.000. Kun je deze dingen ook op de landkaart krijgen of verschijnen die willekeurig tijdens het rijden?
Ze zitten op vaste plekken, het zijn er dertig geloof ik. Ik heb er inmiddels 17 gevonden, meeste liggen in achtergestelde woonwijkjes. Als je trouwens totaal geen schade rijdt/naast de rijbaan zit, krijg je nog eens 30 tot 45.000 er bovenop ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arm1n

Arm1n

Zeven over half twee

Bart1983 schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 20:13:
volgens mij moet je er langsgereden zijn, en dan kan je ze doen (en zie je ze op je landkaart).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arm1n

Arm1n

Zeven over half twee

Verwijderd schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 19:42:
[afbeelding]

Ik zie anders in het noorden nog een paar races :P of heb je die al gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arm1n schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 20:19:
[...]

Ik zie anders in het noorden nog een paar races :P of heb je die al gedaan?
Dat zijn motor-races. En die mag ik nog niet omdat ik nog auto dealers moet zoeken. Die heb ik al gevonden maar ik kan er mag er nog niet naar binnen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arm1n

Arm1n

Zeven over half twee

Verwijderd schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 20:34:
[...]

Dat zijn motor-races. En die mag ik nog niet omdat ik nog auto dealers moet zoeken. Die heb ik al gevonden maar ik kan er mag er nog niet naar binnen :S
Ben je er wel al langsgereden dan, als je er voor staat zou je er toch echt in moeten kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feep
  • Niet online
Ik heb nu een aantal mensen aan mijn vrienden lijst toegevoegd. En een invite gestuurd. Onder anderen XeNoBiTe666, c44supra,Patrick_Frenks. Patrick_Frenks heb ik vice president gemaakt. Hopenlijk kan hij dan ook invites naar gebruikers sturen.

Ik heb de hele tijd bij het huis gestaan en een paar mensen gezien terwijl ik op de map meerdere mensen zag staan. Zoals jos en voodoo.

We kunnen morgen nog wel een keer proberen op de zelfde tijd. EN dan hopen dat het beter gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arm1n schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 20:45:
[...]

Ben je er wel al langsgereden dan, als je er voor staat zou je er toch echt in moeten kunnen.
Jep, maar op die plek staat ook nog geen vlakje. Nog een beetje rondcruisen dan maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
_VooDooMen_ schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 18:09:
[...]

Zet de borrelnootjes maar alvast klaar! Ben van de partij! :*)
Heej VooDooMen, mooie Ferrari heb je!
Alleen jammer dat mijn Audi A6 Quattro niet zo snel is. :P

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arm1n

Arm1n

Zeven over half twee

Verwijderd schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 20:48:
[...]

Jep, maar op die plek staat ook nog geen vlakje. Nog een beetje rondcruisen dan maar
Heel vaag dan, ik heb al redelijk vroeg een motor gekocht, gewoon langs alle autodealers gereden, en toen kreeg ik een berichtje dat de motordealers geunlocked waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
feep schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 20:47:
Ik heb nu een aantal mensen aan mijn vrienden lijst toegevoegd. En een invite gestuurd. Onder anderen XeNoBiTe666, c44supra,Patrick_Frenks. Patrick_Frenks heb ik vice president gemaakt. Hopenlijk kan hij dan ook invites naar gebruikers sturen.

Ik heb de hele tijd bij het huis gestaan en een paar mensen gezien terwijl ik op de map meerdere mensen zag staan. Zoals jos en voodoo.

We kunnen morgen nog wel een keer proberen op de zelfde tijd. EN dan hopen dat het beter gaat.
Ja geef maar weer een tijdstip dan kom ik weer. 19:00 uur is prima voor mij! Maar wat is nou eigenlijk het voordeel om bij een club te gaan? Moet je dan ook lidmaatschapgeld betalen ofzo?

[ Voor 7% gewijzigd door Bart1983 op 30-01-2007 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-09 21:12
Mystic_Jack schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 20:51:
[...]

Heej VooDooMen, mooie Ferrari heb je!
Alleen jammer dat mijn Audi A6 Quattro niet zo snel is. :P
Ja super ding! :9 Lache dat ik je tegen kwam met je GoT Tag :D

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnold-D
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-06 23:16

Arnold-D

Nad - Feel The Power

ik word er gek van.. dat mijn savegame telkens verwijderd word :/ :'(

NAD 320BEE, NAD 512, Sony 32p3000, Kimber kable....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bart1983 schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 20:52:
[...]

Ja geef maar weer een tijdstip dan kom ik weer. 19:00 uur is prima voor mij! Maar wat is nou eigenlijk het voordeel om bij een club te gaan? Moet je dan ook lidmaatschapgeld betalen ofzo?
Nee man!
gewoon een club dat je races kan organiseren en met elkaar kan afspreken om rond te rijden, soort Gumball festival >:) .
ik ben er morgen avond om 7 uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.44

C.44

Same here, trouwens waar moet ik die invite tegen komen ? Ben net nog even naar dat kluphuis gegaan maar ik zou niet weten waar ik dat zou moeten vinden.

BTW wat is de snelste motor ? Ben wel nog overstag gegaan voor een lambo van 2.8 Ton.... maargoed :p

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Topicstarter
Oh jemig, wat dom... vergeet ik de ride vanavond gewoon :X

Ik met m'n grote mond. Nou ja, morgen opnieuw proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Wat is die Saleen een zenuwenbak zeg :X Wel tot lvl3 getuned en de Island Tour in 45 mins mee gewonnen. Dat was wel lekker, op de lange rechte stukken lekker met 400+ cruisen. Tot mijn verassing mocht ik daarna zomaar een Alfa 8C ophalen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben er morgenavond om 7 uur ook wel als ik op de servers kan komen want kon het vandaag niet :X
maarjah ging vandaag wel weer goed met auto's kopen heb 3 nieuwe auto's gekocht en eentje helemaal upgegrade 8) namelijk: ferrari 288(geloof ik), ferrari 430, mclaren f1 _/-\o_ en heb mijn enzo upgegrade

heelaas zitten er nogwel een paar bugs in het spel geloof ik :X maar verder super spel _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shva
  • Laatst online: 28-09 19:44

Shva

aka Jos_theboss

Arnold-D schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 21:57:
ik word er gek van.. dat mijn savegame telkens verwijderd word :/ :'(
heb je dat nadat je systeem gereboot word?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuB-ZeuZ
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16-09 16:27
Ik ben er morgen ook om 7 uur bij dat clubhuis :D

Heb al een hele collectie (stuk of 11 auto's nu), heb zojuist even de Mclaren F1 GTR gekocht voor 1,5miljoen, maar wat een traag barrel zeg vergeleken met een Enzo/CC8/Salleen getuned... Maarja, ik ben eigenlijk van plan om alle auto's te kopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommzz
  • Laatst online: 01-10 09:27
Ik ben morgen waarschijnljik ook wel van de partij

mijn ingame is Tommzzz en stage3 tuned ferrari f430 (een rooie uiteraard ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Muse schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 22:24:
Wat is die Saleen een zenuwenbak zeg :X Wel tot lvl3 getuned en de Island Tour in 45 mins mee gewonnen. Dat was wel lekker, op de lange rechte stukken lekker met 400+ cruisen. Tot mijn verassing mocht ik daarna zomaar een Alfa 8C ophalen! :)
Waar zit die race van om het eiland dan? 'k Hoor er meer mensen over. Maar ik zie hem niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
SuB-ZeuZ schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 23:16:
Ik ben er morgen ook om 7 uur bij dat clubhuis :D

Heb al een hele collectie (stuk of 11 auto's nu), heb zojuist even de Mclaren F1 GTR gekocht voor 1,5miljoen, maar wat een traag barrel zeg vergeleken met een Enzo/CC8/Salleen getuned... Maarja, ik ben eigenlijk van plan om alle auto's te kopen :P
Hoe krijg je dat toch voor elkaar ik kan telkens maar races doen voor 3 tot 7000!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Kun je al meteen in die tuning shops ?
Want bij Japan Auto Parts kwam ik niet binnen, die was locked ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

W00fer schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 00:41:
Kun je al meteen in die tuning shops ?
Want bij Japan Auto Parts kwam ik niet binnen, die was locked ?
Probeer eens met een Japanse auto naar binnen te komen ;)

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lip
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

de spel is helemaal kwaasie 8)7

Ik had veel verwachtingen van het spel, ik vind het netjes uit gewerkt voor een beta! Dit is echt een vernieuwing van Atari|! Je bag niet bashen maar EA heeft echt het nakijken hier op denk ik :)

Ik heb nog niet helemaal door, hoe je een andere speler kan uitdagen.

edit :

Tuning shops??? :D LOL

[ Voor 5% gewijzigd door Lip op 31-01-2007 01:07 ]

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-08 01:56

Plato112

Da is toch nie normaal!

B-Buster schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 19:41:
Ik sta er ook maar ook niemand. Zag wel even FlipFluitketel maar nu ook niet meer.

Ik ben overigens B-Buster_GA.
Hey mensen ik lees hier nu wat over een GOT-club. Ik kwam FlipFluitKetel toevallig tegen in het spel en die had het over GOT dus ik denk hmm ff checken dan aangezien ik hier regelmatig kom alleen de laatste dagen te druk was met spelen.

In het spel speel ik onder MePlato dus voeg mij ook maar toe als je zin hebt.

Spel overtreft wel al m'n verwachtingen, super goed voor een beta maar een paar glitches en problemen met het geluid. Mja dat is toch minimaal voor een beta. Alleen dat de AA het niet doet daar baal ik van want ik draai op 1280x1024 en jah dan is AA zeer gewenst. Ik ga er maar vanuit dat dit in de final ook gefixt is en dan is het misschien wel nog verslavender (hmm komt dan niet meer goed met mij :N).

Speed limits are like herpes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
  • Laatst online: 21-05 10:09
Heb de BETA nu ook een tijdje en ben een paar bugs tegengekomen, maar voor de rest is het supervet 8)

Heb nu Nissan 350z (stage 2 getuned), Ferrari F430, Saleen (stage 3 getuned), en nog een snelle motor :)

Damn, net een auto vervoert, 32km met een muscle car die max 200km/h ging :X

Ik wil morgen ook wel ff langskomen, mijn nick in het spel is nickmdc.

Weet iemand trouwens of je bij de final je profile kan overzetten? ik heb geen zin om alles weer over te doen namelijk

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DialOut
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22-09 11:28
C.44 schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 22:07:
Same here, trouwens waar moet ik die invite tegen komen ? Ben net nog even naar dat kluphuis gegaan maar ik zou niet weten waar ik dat zou moeten vinden.

BTW wat is de snelste motor ? Ben wel nog overstag gegaan voor een lambo van 2.8 Ton.... maargoed :p
Ik heb nu een kawa ninja getuned op level 3, dat ding gaat hard!!!
Heb het spel vanmiddag gehaald voor mijn xbox, vind het echt stoer.
Heb nu een audi tt, een skyline level 3, een ducati standaard en een kawa ninja level 3 :)

Ik baal er enkel steeds van dat als ik auto's vervoer dat ik in de laatste 5 km iets van een paar honder schade rij, doei bonus |:(
Ben inmiddels pro, maar hoop morgen nog iets verder te komen ;) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.44

C.44

Ik heb ondertussen een MV Augusta gekocht en die een lvl3 tuning gegeven. Loopt best aardig, tis alleen beetje knudde sturen met een DFP :x Trouwens die Skyline waar ben je die tegen gekomen? Ik heb dat hele ding nergens gezien ?

Als je btw een auto moet vervoeren en het gaat ergens net mis en je wil toch die bonus, moet je gewoon op de P (Pause) drukken, en dan restart kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimRam
  • Laatst online: 30-09 10:07
Vanavond 7 uur bij dat Clubhuis?

Zal er zijn. Vannaca Grijs/zilvere Ferrari Enzo untuned. moet eerst wat cash bij elkaar zien te krijgen om hem goed te tunen. zit Car Transport missies te zoeken maar nog niet gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 01-10 13:14

BioHazard

*\o/*

Ik haat het dat ik mijn profiel niet omgezet krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Ik heb al een tijdje geleden de shelby gereserveerd bij de US Muscle dealer maar heb hem nog steeds niet binnen, ik hoorde al dat het lang duurt, maar zo lang? wacht al een week ofzo....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
_VooDooMen_ schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 10:01:
[...]

Ben er vanavond ook weer bij, zal de Ferrari alvast eff oppoetsen en de olie verversen ! 8)
Ik was er gister al, maar weinig mensen te bekennen. Ik heb zon idee dat het multiplayer gedeelte soms niet lekker loopt. Soms 8 auto's om me heen en dan na ineens alles weg zonder moves..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DialOut
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22-09 11:28
C.44 schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 08:28:
Ik heb ondertussen een MV Augusta gekocht en die een lvl3 tuning gegeven. Loopt best aardig, tis alleen beetje knudde sturen met een DFP :x Trouwens die Skyline waar ben je die tegen gekomen? Ik heb dat hele ding nergens gezien ?

Als je btw een auto moet vervoeren en het gaat ergens net mis en je wil toch die bonus, moet je gewoon op de P (Pause) drukken, en dan restart kiezen.
Ja dat doe ik als ik de eerste 5 km crash, maar ik heb het vaak pas in de laatste km's en dan heb ik het geduld niet om overnieuw te beginnen ;)
Ik speel het op de xbox, dus moest de skyline eerst downloaden en toen kon ik hem kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-08 01:56

Plato112

Da is toch nie normaal!

koendt schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 10:47:
[...]

Ja dat doe ik als ik de eerste 5 km crash, maar ik heb het vaak pas in de laatste km's en dan heb ik het geduld niet om overnieuw te beginnen ;)
Ik speel het op de xbox, dus moest de skyline eerst downloaden en toen kon ik hem kopen :)
Dat verklaart een heleboel. Ik dacht al volgens mij zit die skyline helemaal niet in de beta en dat klopt dus ook.

Speed limits are like herpes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnold-D

Arnold-D

Nad - Feel The Power

Shva schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 23:05:
[...]

heb je dat nadat je systeem gereboot word?
ja, meestal wel.. maar ook als het systeem goed afgesloten word.. ipv uitvallen..

er was toch ook een bestandje die elke 2 minuten je savegame ergens anders opslaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shva
  • Laatst online: 28-09 19:44

Shva

aka Jos_theboss

Arnold-D schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 12:39:
[...]

ja, meestal wel.. maar ook als het systeem goed afgesloten word.. ipv uitvallen..

er was toch ook een bestandje die elke 2 minuten je savegame ergens anders opslaat?
dat zou kunnen, kheb er nooit van gehoord, dat rebooten is zeer irritant, er schijnen wel meer mensen last van te hebben....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Let er nog even op dat dit topic niet bedoeld is om afspraken te maken om samen te gaan rijden. Voor zulke dingen kun je terecht op IRC/ICQ/MSN/etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnold-D

Arnold-D

Nad - Feel The Power

Shva schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 12:50:
[...]

dat zou kunnen, kheb er nooit van gehoord, dat rebooten is zeer irritant, er schijnen wel meer mensen last van te hebben....
dat rebooten hebben er meerdere...
ik hoop dat ze er snel een oplossing voor zullen vinden..., als ze dat nog in een nieuwe beta update willen plaatsen.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
Arnold-D schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 13:45:
[...]

dat rebooten hebben er meerdere...
ik hoop dat ze er snel een oplossing voor zullen vinden..., als ze dat nog in een nieuwe beta update willen plaatsen.. ;)
In het begin had ik ook last van reboots. Dit werd veroorzaakt door de nvidia drivers. Ben terug gegaan naar 91.47 en heb helemaal geen problemen meer gehad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07:01
Wanneer je bij de dealer bent (niet bij die oude klassiekers) en je wilt een testrit maken maar de kleur vind je niet mooi kun je wel alvast op de auto klikken, een velg kiezen, een kleur kiezen en de stijl van de interieur bepalen. Dan aldoor op cancel klikken totdat je op 'testdrive' kan klikken. Maak je een ritje in de auto met jouw gekozen kleur en interieur. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Laatst online: 06:33

Entity

9000rpm

Ik heb het spel inmiddels al gepre-ordered, ik ben behoorlijk onder de indruk van de beta, ondanks de problemen. 1 van de problemen die ik heb is dat na een willekeurige tijd (soms een minuut, soms een kwartier) ineens het geluid wegvalt. Alleen door het spel opnieuw te starten, werkt het weer, erg jammer, want het geluid vind ik juist erg goed aan TDU. Ik heb de bug gesubmit, ik ga ervan uit dat de uiteindelijke versie dit probleem niet heeft.

Ik ben nog niet zover gevorderd, al wel redelijk wat gespeeld. 2 auto's (Alfa GT en Lotus Exige), 2 huizen en want geld momenteel. Ook heb ik al een aantal auto's afgeleverd, dat zijn wel uitdagende missies. Het is heel verleidelijk om het gas diep in te trappen als je een Koenigsegg onder je reet hebt, maar je kunt het beter niet doen, want je bent zo je score kwijt en dat is weer zonde... Van de 4 keer dat ik een auto afgeleverd heb, is het me nog maar 1 keer gelukt om dit zonder aftrek te doen (met een jaren 60/70 Corvette)... Wel frustrerend als je al 20km schadevrij hebt gereden en dan ineens de bocht iets te scherp afsteekt en aftrek krijgt omdat je naast de weg hebt gereden :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeOpHyTe-NL
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-09 15:42
Ik vraag het nog maar even een keertje :)
Een maat van me heeft gisteren een key gekregen van een GOT-er :) (Thanks!)
Nu hebben we het probleem dat het spel steeds de oude key pakt..
Volgens mij is het al een keer langsgekomen.
Uninstallen helpt niet, systeemherstel ook niet...
We hebben wat sleutels uit het register verwijdert, maar dat hielp ook niks. (misschien niet de goede?)

Iemand een tip?

Verder echt een zeer tof spel, ik moet ook toegeven dat de Saleen met lev3 tuning erg nerveus is. :9
Daarom niet minder leuk! Voor bochtige ritjes pak ik toch liever mijn F430 :)

Beginning to realize the power...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Laatst online: 21-09 13:17

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Slasher schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 09:41:
Ik heb al een tijdje geleden de shelby gereserveerd bij de US Muscle dealer maar heb hem nog steeds niet binnen, ik hoorde al dat het lang duurt, maar zo lang? wacht al een week ofzo....
Als je hem echt nodig heb verkoop ik de mijne wel heb er 2 staan als het goed is.

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Cure
  • Laatst online: 30-09 18:36
Heel stom hoor...

Maar hoe kom je online? Of verwacht ik het verkeerde ervan?

Heb nu een nieuw profiel aangemaakt met een Gamespy ID (eerst niet gedaan). En toen ging hij op de TDU server inloggen, gedaan en in mijn huis zie ik nu ook staan (bovenin) "TDU servers available".

Betekent dit dat ik nu al online ben? Of dien je nog ergens in te loggen, want is het nu zo als je online bent je andere auto's(spelers) rond ziet rijden? Of heb ik de verkeerde voorstelling en is het een veredeld rijd naar de "server" aka plek waar de race plaatsvind om "met zijn allen een wedstrijdje doen".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
NeOpHyTe-NL schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 16:40:
Ik vraag het nog maar even een keertje :)
Een maat van me heeft gisteren een key gekregen van een GOT-er :) (Thanks!)
Nu hebben we het probleem dat het spel steeds de oude key pakt..
Volgens mij is het al een keer langsgekomen.
Uninstallen helpt niet, systeemherstel ook niet...
We hebben wat sleutels uit het register verwijdert, maar dat hielp ook niks. (misschien niet de goede?)

Iemand een tip?

Verder echt een zeer tof spel, ik moet ook toegeven dat de Saleen met lev3 tuning erg nerveus is. :9
Daarom niet minder leuk! Voor bochtige ritjes pak ik toch liever mijn F430 :)
C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Test Drive Unlimited\CDKey.txt
:)

Edit: Misschien vanavond op twee plekken afspreken? Elke groep dan één gemachtigde voor GoT-club ?

@Hierboven: Timmie!

[ Voor 7% gewijzigd door Joss op 31-01-2007 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
The_Cure schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 17:23:
Heel stom hoor...

Maar hoe kom je online? Of verwacht ik het verkeerde ervan?

Heb nu een nieuw profiel aangemaakt met een Gamespy ID (eerst niet gedaan). En toen ging hij op de TDU server inloggen, gedaan en in mijn huis zie ik nu ook staan (bovenin) "TDU servers available".

Betekent dit dat ik nu al online ben? Of dien je nog ergens in te loggen, want is het nu zo als je online bent je andere auto's(spelers) rond ziet rijden? Of heb ik de verkeerde voorstelling en is het een veredeld rijd naar de "server" aka plek waar de race plaatsvind om "met zijn allen een wedstrijdje doen".
Dan ben je inderdaad online. Soms moet je even een tijdje wachten voordat je daadwerkelijk anderen online ziet.

Wil je weten waar andere mensen zitten, ga dan naar de map en dan het 3e tabblad. Dan zie je waar iedereen zo'n beetje zit ;)

Edit: is er toevallig een IRC channel o.i.d. waar mensen in zitten om af en toe af te spreken rond te gaan toeren? Zoniet, misschien handig er een te maken, aangezien het hier (terecht) niet op prijs wordt gesteld dat we het daarover hebben.

[ Voor 11% gewijzigd door B-Buster op 31-01-2007 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-09 20:03
Ik weet niet precies hoe het zit met de PC versie, maar met de Xbox360 versie hoef je alleen internet verbinding te hebben (Live) en dan ben je inderdaad meteen online als de servers available zijn.
Zodra je gaat rijden ben je dus meteen al online en kan je andere mensen tegenkomen. Links onderin je HUD staat een bepaald getal, en dat geeft aan hoeveel mensen er in 'jouw game' zitten, oftewel hoeveel mensen je tegen kan komen. Als er een 1 staat ben je in je eentje, en maximaal kan er 8 staan geloof ik. Het is dus niet zo dat je alleen tijdens een race online bent.
Sterker nog, tijdens Singeplayer races ben je juist tijdelijk offline tijdens de race, en zodra de race is afgelopen ben je weer online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnold-D

Arnold-D

Nad - Feel The Power

Bart1983 schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 14:26:
[...]

In het begin had ik ook last van reboots. Dit werd veroorzaakt door de nvidia drivers. Ben terug gegaan naar 91.47 en heb helemaal geen problemen meer gehad!
Zo.. ik heb lekker de hele middag door kunnen spelen :*)
ik heb mijn driver deleted.. en de nieuweste van nvidia.com gedownload..
hij werkt nu weer perfect.. geen uitvallers.. gelukkig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnold-D

Arnold-D

Nad - Feel The Power

Wekko306 schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 17:37:
Ik weet niet precies hoe het zit met de PC versie, maar met de Xbox360 versie hoef je alleen internet verbinding te hebben (Live) en dan ben je inderdaad meteen online als de servers available zijn.
Zodra je gaat rijden ben je dus meteen al online en kan je andere mensen tegenkomen. Links onderin je HUD staat een bepaald getal, en dat geeft aan hoeveel mensen er in 'jouw game' zitten, oftewel hoeveel mensen je tegen kan komen. Als er een 1 staat ben je in je eentje, en maximaal kan er 8 staan geloof ik. Het is dus niet zo dat je alleen tijdens een race online bent.
Sterker nog, tijdens Singeplayer races ben je juist tijdelijk offline tijdens de race, en zodra de race is afgelopen ben je weer online.
is het ook mogelijk om met 100 man te spelen?
lijkt me ook wel leuk... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Ik wil deze plek voor vanavond voorstellen, er komt bijna nooit iemand en het is toch niet zo héél ver weg (wel van de club trouwens, maar t gaat me meer om cruisen/racen dan die club nu :9 )

Afbeeldingslocatie: http://www.imagehosting.com/out.php/t168436_meeting.jpg
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slow-chat, one-liners, offtopic posts en flames horen _niet_ in dit topic thuis!
Meldingen over het al dan niet kunnen downloaden van de closed beta horen ook niet in dit topic thuis!
Bedenk dat het nog om een beta gaat en wat dat betekent qua stabiliteit en reden dat het ueberhaubt beschikbaar wordt gesteld...
* Dit topic gaat over het spel, niet over verschillende automerken in het echte leven.
* De Spielerij-policy is gewoon van kracht, dat betekent dat je niet hoeft te melden dat je iets aan het downloaden of installeren bent.
* Bij technische problemen moet je in SPV zijn.
* Afspraken om samen te gaan spelen horen niet in dit topic, maar buiten GoT.