[Multiplatform] Test Drive: Unlimited - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 20.063 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Anoniem: 120284 schreef op maandag 29 januari 2007 @ 12:54:
[...]

Van 0 naar 60 mph in 0,1 sec? Dat is knap :>
Dat haalde Hammond in z'n dragster niet eens :o :P
Trouwens, ook als je alt+tabbed blijft het spel nog 50% van m'n E6600 vreten. :/
Goh, hij gebruikt 100% van één core. Dat doet zelfs een spel van 3 jaar oud.. Hij zou alleen wel 2 cores moeten kunnen gebruiken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legolas82
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-05 10:07
heb een beetje raar probleem... het spel kan niets saven... elke keer vraagt ie om weer een account aan te maken... tijdens het spelen krijg ik wel steeds in beeld dat ie saved...
Ik zie ook nergens op mn pc een mapje met de profiles van TDU staan? Meer mensen last gehad en wellicht een oplossing gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

legolas82 schreef op maandag 29 januari 2007 @ 16:52:
heb een beetje raar probleem... het spel kan niets saven... elke keer vraagt ie om weer een account aan te maken... tijdens het spelen krijg ik wel steeds in beeld dat ie saved...
Ik zie ook nergens op mn pc een mapje met de profiles van TDU staan? Meer mensen last gehad en wellicht een oplossing gevonden?
Dat zeker, een oplossing heb ik niet langs zien komen. Probeer dat savegame wat een tijdje geleden geposts is eens in je mijn documents map te zetten.

Heeft iemand al de RS4 gezien?
En hoe zit het nou met AA & HDR op Ati kaarten? Werkt dat wel lekker?

[ Voor 8% gewijzigd door fsfikke op 29-01-2007 16:58 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 206709

Anoniem: 206709 schreef op maandag 29 januari 2007 @ 15:11:
Ik kan hem niet downloaden...

Na de Key Distribution kom ik in een leeg scherm:

http://img250.imageshack.us/img250/4562/tdufaultzc2.jpg
En nog steeds hetzelfde @#! probleem :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154012

Ik heb TDU nu enkele uurtjes gespeeld en heb toch wel gemengde gevoelens. De handling heb ik het idee dat die toch wel wat te lastig is, zeker een Lotus Exige die volgens mij best goed een bocht moet doorgaan heeft al gouw overstuur en je vliegt de bocht in/draait 360■. Bij de motors is het helemaal vreemd, je wordt er bijna zeeziek van met dat heen en weer gedraai. Wat ook weer jammer is, is dat een tier 3 getuned SLR tot in ze 3e versnelling blijft spinnen waardoor je eigenlijk gewoon niet kan sturen.

Wat ook weer jammer is, is dat als je afremt het altijd zo lijkt of je wielen blokkeren ipv. normaal af te remmen met bijv ABS zodat je netjes tot stilstand komt.

Toch blijft ik het wel spelen omdat het ontdekken / meer auto's kopen etc. toch wel erg leuk is.
Heeft iemand nog tips voor een goede (vnl. handling) klasse B/C/D/E auto?

Edit:
Het leuke is wel dat ze toch wel precies het gehele eiland hebben nagemaakt.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 154012 op 29-01-2007 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Sluuut schreef op maandag 29 januari 2007 @ 13:26:
Ik weet niet hoeveel frames ik haal, maar het gaat opzich wel soepeltjes, ik denk zo tussen de 20 (minimaal, op sommige punten dat hij dropt) en 40 max.

Ik draai hem op 1920x1200 (native op 24") zonder AA, want met AA aan hapert het als de neten :(

HDR kan ook wel aan, dan draait het misschien 5fps minder, heb ik het gevoel. Het ziet er een wel net een tikkie mooier uit, maar niet genoeg om die 5fps waard te zijn.

Trouwens wel vreemd dat ik het in Catalyst Control Center echt UIT moet hebben staan, anders werkt AA gewoon niet. Ik moet het echt persee ingame aanzetten. AF werkt daarintegen gelukkig wel gewoon vanuit het CCC :)

Wat ik nog mis in deze game:

- Je kan het vliegveld niet op, dit zou gewoon vrij moeten zijn imo
- Benzinestations. Je zou eigelijk moeten kunnen tanken en je benzine moeten betalen.
- Nacht mode. En dan het liefst gelijk 24 uur realtime. Regen mis ik ook wel.
- Betere Radio. Wanneer komt shoutcast in games?
- Meer auto's. Het zijn er natuurlijk nooit genoeg.. Ik mis nog de "grappige" auto's, zoals bijvoorbeeld een Brandweerwagen/Politieauto/Ambulance/Vuilnisophaalwagen/Bus/Schoolbus/Pizza brommertje/en ga zo maar door.. Maar er mogen natuurlijk ook gewoon meer echte auto's in :)

Verder zou de AI van de politie van mij stukken beter mogen.. Hoe het nu is slaat eigelijk nergens op, zelfs GTA1 was daarin beter!
Van wat ik bereden heb vind ik de AI van de politie super, ze volgen je echt overal op 3 sterren, kom niet eens van ze af :(

Iemand trouwens ook een map van de PC versie waar de autodealers opstaan? Ik kan er amper één vinden :'(

[ Voor 3% gewijzigd door Phyxion op 29-01-2007 17:14 ]

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135919

FnF schreef op maandag 29 januari 2007 @ 17:12:
[...]

Van wat ik bereden heb vind ik de AI van de politie super, ze volgen je echt overal op 3 sterren, kom niet eens van ze af :(

Iemand trouwens ook een map van de PC versie waar de autodealers opstaan? Ik kan er amper één vinden :'(
druk op M tijdens het rijden en kies KEY LOCATIONS...

Zou iemand trouwens een savegame kunnen posten waarin motoren beschikbaar zijn ?

Ben erg benieuwd......

dank u

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOverDrive
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14:02
Voor iedereen die problemen heeft op fileplanet, hij is ook te vinden op de nieuwsgroepen, (ik ga geen links geven, gebruikers van usenet komen er vast zelf wel uit) :P

Voorzover ik weet is dit niet illigaal aangezien ik geen links en dergelijke plaats hier op het forum, en het betreft een beta, (geen cracks etc :9 ), mocht dit wel zo zijn, dan mag een mod het bericht verwijderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 02-06 19:37
Anoniem: 154012 schreef op maandag 29 januari 2007 @ 17:11:
Ik heb TDU nu enkele uurtjes gespeeld en heb toch wel gemengde gevoelens. De handling heb ik het idee dat die toch wel wat te lastig is, zeker een Lotus Exige die volgens mij best goed een bocht moet doorgaan heeft al gouw overstuur en je vliegt de bocht in/draait 360■. Bij de motors is het helemaal vreemd, je wordt er bijna zeeziek van met dat heen en weer gedraai. Wat ook weer jammer is, is dat een tier 3 getuned SLR tot in ze 3e versnelling blijft spinnen waardoor je eigenlijk gewoon niet kan sturen.

Wat ook weer jammer is, is dat als je afremt het altijd zo lijkt of je wielen blokkeren ipv. normaal af te remmen met bijv ABS zodat je netjes tot stilstand komt.

Toch blijft ik het wel spelen omdat het ontdekken / meer auto's kopen etc. toch wel erg leuk is.
Heeft iemand nog tips voor een goede (vnl. handling) klasse B/C/D/E auto?

Edit:
Het leuke is wel dat ze toch wel precies het gehele eiland hebben nagemaakt.
Speel jij soms met toetsenbord? Ik heb het spel op de Xbox360 en de handling is inderdaad zeker even wennen (vooral met motoren), maar met de controller valt toch wel erg goed het gas en sturen te doseren. Overigens, als je last hebt van wielspin kan je altijd de Driving Aid aanzetten (op Sport of Driving Aid) zodat je daar geen last meer van hebt. Met toetsenbord lijkt het spel me zowat onspeelbaar inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:52
Waar kan ik precies de Spyker C8 Spyder vandaan halen, heb de coupe versie (Spyker C8 Laviolette) al wel gespot! Maar ik kan nergens die Spyder vinden..? 8)7

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02-06 01:49
_VooDooMen_ schreef op maandag 29 januari 2007 @ 17:45:
Waar kan ik precies de Spyker C8 Spyder vandaan halen, heb de coupe versie (Spyker C8 Laviolette) al wel gespot! Maar ik kan nergens die Spyder vinden..? 8)7
Ik geloof dat die dealer ergens in het noorden zit.

Specs desktop Specs Laptop Opel Omega Portal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:26
W00fer schreef op maandag 29 januari 2007 @ 00:58:

-Online mode MOET met een nieuwe nickname, een oude van Gamespyid kan niet !
Ah, dat verklaart het eea. Net een nieuwe aangemaakt, maar er zal wel een vertraging tussen zitten neem ik aan?

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feep
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Mijn savegame werkt eindelijk (en online) *O*

Ik heb een nieuwe account in xp aangemaakt en daar toen tdu geinstalleerd en dan maakt hij wel een savegame aan.

Heeft iemand al een got club opgericht? Ik zou graag willen joinen. Als het niet het geval is zou iemand dat kunnen doen? Ik heb niet genoeg geld ;(

En weet iemand waar je een ferrari 430 kan tunen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Laatst online: 01-06 17:49

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

*O* *O* Eindelijk uitgespeeld en heb nu ACE niveau bereikt *O* *O*

Wat een gruwelijk goed spel zeg totaal 71 uur en 25 min gespeeld >:) :>

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XeNoBiTe
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Moet nog even doorwerken om weer op expert niveau te komen, maar als iemand mij wil toevoegen als Friend: XeNoBiTe666

Wil natuurlijk dolgraag lid worden van de GoT club :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

XeNoBiTe schreef op maandag 29 januari 2007 @ 18:09:
Moet nog even doorwerken om weer op expert niveau te komen, maar als iemand mij wil toevoegen als Friend: XeNoBiTe666

Wil natuurlijk dolgraag lid worden van de GoT club :D
Ik voeg je ff toe :) en als je expert ben laat ff weten krijg je een invite.

[ Voor 6% gewijzigd door sekeroglan op 29-01-2007 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:51

-tom-562

Oliesjeik

kheb net op 1280x1024, alles high en 2x AA aangezet, draait nog steeds echt lekker soepel. Alleen HDRis geen optie. Ik hoop dat de final wat beter draait, dat zou heel mooi zijn :)
Overigens vind ik 't echt een topspel, rijd echt superlekker en goeie sfeer en auto's enzo :9~

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
cheiron schreef op maandag 29 januari 2007 @ 18:03:
[...]
Ah, dat verklaart het eea. Net een nieuwe aangemaakt, maar er zal wel een vertraging tussen zitten neem ik aan?
Even mezelf quoten: ik hoop dat dit in de final version anders zal zijn hoor! Het zou belachelijk zijn dat je door een glitch in het systeem eerst uren moet wachten voordat je online kunt gamen!

*bah*
Eerst gisteren steeds met een bestaand id geprobeerd, nu met een nieuwe en allebei niks. Deze geeft "niet bestaande gebruiker"... misschien ben ik ongeduldig, maar komop zeg!

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26235

CrashOverDrive schreef op maandag 29 januari 2007 @ 17:22:
Voor iedereen die problemen heeft op fileplanet, hij is ook te vinden op de nieuwsgroepen, (ik ga geen links geven, gebruikers van usenet komen er vast zelf wel uit) :P

Voorzover ik weet is dit niet illigaal aangezien ik geen links en dergelijke plaats hier op het forum, en het betreft een beta, (geen cracks etc :9 ), mocht dit wel zo zijn, dan mag een mod het bericht verwijderen
Ja en op torrent sites ook wel, maar je hebt toch een key nodig van fileplanet, als dat ***systeem niet werkt heb je er nog niks aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Topicstarter
@ Iedereen

Voor degenen die een Open Bèta-key hebben:

De nieuwe bètacliënt kan je hier vinden. Gebruik deze link alléén als je écht een key hebt verkregen op legale wijze. Dit is om onnodig dataverkeer tegen te gaan! :/

Dit is een fake link. Een aanvraag bij de moderators om deze link aan te mogen bieden is in behandeling. Meer nieuws volgt.

En ik heb die map toegevoegd in de TS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnold-D
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21-05 16:45

Arnold-D

Nad - Feel The Power

mijn pc crash na een bepaalde tijd spelen... ong 1uurtje, dan valt de pc uit...
zal het een bugg zijn? cpu/vga worden niet extreem heet... :|

NAD 320BEE, NAD 512, Sony 32p3000, Kimber kable....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 165702

sekeroglan schreef op maandag 29 januari 2007 @ 18:20:
[...]

voeg mij ook maar toe, ben metaldodo... ben net expert geworden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154012

Wekko306 schreef op maandag 29 januari 2007 @ 17:37:
[...]

Speel jij soms met toetsenbord? Ik heb het spel op de Xbox360 en de handling is inderdaad zeker even wennen (vooral met motoren), maar met de controller valt toch wel erg goed het gas en sturen te doseren. Overigens, als je last hebt van wielspin kan je altijd de Driving Aid aanzetten (op Sport of Driving Aid) zodat je daar geen last meer van hebt. Met toetsenbord lijkt het spel me zowat onspeelbaar inderdaad.
Ik speel op de PC met een controller, ik heb alleen gas/rem op een button zitten ipv. op een analoge stick omdat het gewoon niet echt lekker speelt om die rechter stick erg lang naar boven te blijven houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Anoniem: 165702 schreef op maandag 29 januari 2007 @ 18:49:
[...]

voeg mij ook maar toe, ben metaldodo... ben net expert geworden
Kan je gamertag niet vinden. Het gaat hier wel om de Xbox360 versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Anoniem: 135919 schreef op maandag 29 januari 2007 @ 17:18:
[...]

druk op M tijdens het rijden en kies KEY LOCATIONS...

Zou iemand trouwens een savegame kunnen posten waarin motoren beschikbaar zijn ?

Ben erg benieuwd......

dank u
Bedankt, erg handig :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Envy007
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 28-11-2023
sekeroglan schreef op maandag 29 januari 2007 @ 18:20:
[...]

X360 en PC gaan (nog) niet samen. dus lama... ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Envy007 op 29-01-2007 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XeNoBiTe
  • Niet online
Hou maar op met zoeken....speel hier op de PC :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

XeNoBiTe schreef op maandag 29 januari 2007 @ 19:26:
Hou maar op met zoeken....speel hier op de PC :D
Lol iemand heeft jouw nick ook op de xbox, want had hem al gevonden en ook uit NL.

Voor de andere TDU spelers (Xbox360) als je in de GOT- race club wil komen voeg maar toe: SekerOglan is mijn gamertag. Dan stuur ik je wel een invite.

[ Voor 23% gewijzigd door sekeroglan op 29-01-2007 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
fsfikke schreef op maandag 29 januari 2007 @ 16:57:
[...]

Dat zeker, een oplossing heb ik niet langs zien komen. Probeer dat savegame wat een tijdje geleden geposts is eens in je mijn documents map te zetten.

Heeft iemand al de RS4 gezien?
En hoe zit het nou met AA & HDR op Ati kaarten? Werkt dat wel lekker?
Ik heb nu een RS4 coupe?

Heeft ook een computer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeOpHyTe-NL
  • Laatst online: 27-05 04:14
Ok mensen, mocht er iemand niet meer willen spelen, zou die dan alsjeblieft het account aan mij willen doorsturen? Ik race al fanatiek, (Heb nu net een Saleen :9 ) maar een maat van me was te laat voor de key :(
Mocht er dus iemand het spel niet meer leuk vinden, mijn dank zal eeuwig zijn.
ik zelf heet 'proxxus' in het spel, misschien komen we elkaar eens tegen :D

Beginning to realize the power...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Hoe heb je die gekregen? In de 360 versie kan je hem downloaden waarna die in de Audi dealer te koop is. Maar op de PC staat ie daar niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus
  • Niet online
fsfikke schreef op maandag 29 januari 2007 @ 19:50:
[...]

Hoe heb je die gekregen? In de 360 versie kan je hem downloaden waarna die in de Audi dealer te koop is. Maar op de PC staat ie daar niet.
Excuses, cabrio ding, is gewoon te koop bij de dealer :)

Heeft ook een computer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08:29
Vind het tot nu toe een hele vermakelijke game. Wagens zien er fantastisch uit, zowel van binnen en van buiten. Het geluid van sommige wagens is ook heerlijk en in de Koenigsegg voelt het echt alsof je een flinke schop onder de kont krijgt wanneer je gas geeft.

De verschillende missies zijn leuk, op een duur wel herhalend maar wanneer je een nieuwe wagen haalt vind ik het wel weer waard. Alleen die missies waar je een model moet vervoeren vind ik irritant, het moet zo snel en keurig mogelijk en dat gaat bij mij tot nu toe moeilijk samen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Iemand een idee hoe lang je moet wachten nadat je een userid hebt aangemaakt totdat hij werkt in TDU?

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3p0x
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-06 14:56
Rafe schreef op maandag 29 januari 2007 @ 15:29:
Is er geen manier om die beta installer zn kop te laten houden? Was bezig met een serie kijken en dat wordt me een beetje onmogelijk gemaakt :X
Ja dan moet je van tevoren ff dat mp3'tje verplaatsen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 197857

Weet iemand een manier om van een offline account een online account te maken?

Ik kan het gamespy id vinkje niet aanzetten meer (had niet door dat dat nodig was), dus nu heb ik een volledig getunede saleen, mooie motors andere auto's, beetje zonde om opnieuw te moeten beginnen.

edit:

nvm net gevonden :+

(hier voor andere die het willen weten: http://www.forumplanet.co...asp?fid=24000&tid=1991572 )

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 197857 op 29-01-2007 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deCube
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19-03 17:32
Anoniem: 197857 schreef op maandag 29 januari 2007 @ 20:40:
Weet iemand een manier om van een offline account een online account te maken?

Ik kan het gamespy id vinkje niet aanzetten meer (had niet door dat dat nodig was), dus nu heb ik een volledig getunede saleen, mooie motors andere auto's, beetje zonde om opnieuw te moeten beginnen.

edit:

nvm net gevonden :+

(hier voor andere die het willen weten: http://www.forumplanet.co...asp?fid=24000&tid=1991572 )
Edit: Oh, toch wel... Wat is het wachtwoord?

[ Voor 8% gewijzigd door deCube op 29-01-2007 20:46 ]

Work hard & be brave.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 178522

deCube schreef op maandag 29 januari 2007 @ 20:45:
[...]

Edit: Oh, toch wel... Wat is het wachtwoord?
Als het goed is krijg je die in je mail samen met je key

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 185587

Mooi spel :) .

Het enige probleem is dat ik niet online kom, ik heb een nieuwe account aangemaakt op gamespyid.com en die gegevens ingevoerd bij TDU(username, e-mail, pass).
Vervolgens gaat die verbinding maken met de server, maar na een tiental seconden krijg ik de melding: "Failed to connect to the TEST DRIVE Server. Please check your network status and try again."
Internet werkt natuurlijk gewoon en ik heb de computer ook al buiten de firewall gehaald maar dit hielp niets ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shva
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-05 10:44

Shva

aka Jos_theboss

Arnold-D schreef op maandag 29 januari 2007 @ 18:47:
mijn pc crash na een bepaalde tijd spelen... ong 1uurtje, dan valt de pc uit...
zal het een bugg zijn? cpu/vga worden niet extreem heet... :|
ik heb dit dus ook, me pc valt gewoon uit....

ik heb wel een overclockte c2d e4300 @ 2600 mhz...

wat zijn jouw specs?

[ Voor 3% gewijzigd door Shva op 29-01-2007 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 206775

superspel :9~ , graphics en eiland zijn goed, auto's rijden niet sim, maar stukken beter dan bij de weggezakte nfs serie, ook de verschillende modes waarin je je auto kan zetten zijn leuk.
weet iemand eigenlijk of de final full pc versie ook de rs4, ruf e.d. krijgt die de xbox al heeft, en of er misschien om het wachten te compenseren van de pc gebruikers zelfs nieuwe in komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 205348

He even een vraag..
Ik heb een
Pentium 3.2 Ghz
1 GB
Ati Radeon 9600XT

Als ik die geheugen vervang door 2gb, lukt het mij dan om op 1280 x 1024 te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Aargh die online fix werkt niet bij mij, continue blijft grijs om één of andere reden.

Hopelijk lukt het nog, ga nog maar een paar keer proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-06 11:31
wat is nou eigenlijk de snelste auto van 0-100 en hoogste topsnelheid? De Mclaren F1 ofzo?

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 04-06 12:57

BioHazard

*\o/*

Anoniem: 197857 schreef op maandag 29 januari 2007 @ 21:27:
Aargh die online fix werkt niet bij mij, continue blijft grijs om één of andere reden.

Hopelijk lukt het nog, ga nog maar een paar keer proberen.
Same here, zou zo graag mijn profiel omzetten, want ik ben te ver na dit weekend om even opnieuw te beginnen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

BioHazard schreef op maandag 29 januari 2007 @ 21:31:
[...]

Same here, zou zo graag mijn profiel omzetten, want ik ben te ver na dit weekend om even opnieuw te beginnen :'(
Als de final versie in de winkels ligt moet je ook weer bij het begin beginnen, dus ik zou er niet al te veel tijd in steken (hoe moeilijk dat ook is :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

fsfikke schreef op maandag 29 januari 2007 @ 21:34:
[...]

Als de final versie in de winkels ligt moet je ook weer bij het begin beginnen, dus ik zou er niet al te veel tijd in steken (hoe moeilijk dat ook is :P )
Ja daar heb je dan ook weer gelijk in :P Ik vergeet telkens dat dit de beta is :+

[ Voor 6% gewijzigd door BioHazard op 29-01-2007 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntonH
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13-08-2022
Op mijn pc'tje werkt het ook prima @ 1024*768 High detail, maar ook ik zie totaal geen verschil tussen 4*AA en geen AA. Als ik m.b.v. ATi-Tool anti-aliasing forceer, krijg ik allemaal artifact-achtige dingen, dus ik heb het idee dat deze functie nog niet is ingeschakeld in het spel. Wel gebruik ik nog steeds Catalyst 6.5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Anoniem: 163913 schreef op zondag 28 januari 2007 @ 19:08:
[...]

Pff, ik heb een 7600 GT, 1 gb ram en Athlon 3800+, en hij loopt net in 1024*760 en Low details, met 40 fps. Als ik een van die twee hoger zet duikt de framerate onder de 20 en krijg ik glitches en artifacts. Volgens mij zijn er wel meer met een 7600 GT die hetzelfde hebben, daar op het beta forum. Ik hoop dat dat in de final version beter is...
En al mijn geluid komt uit het linkerchannel in dit spel :P
Hmm, als mede 7600GT eigenaar kan ik je melden dat het hier prima loopt op 1024x768 op high detail. [Athlon64 3100 en 1GB geheugen, forceware 92.91]
Heel soms een kleine hapering als er veel verkeer is maar dat lijkt me eerder een geheugen probleem.
1GB is echt minimaal denk ik als je op high speelt.
Andere settings heb ik verder nog niet geprobeerd.

Als race-simmer valt me dit spel helemaal niet tegen. [mss omdat ik geen hoge verwachtingen had]
Tuurlijk, het weggedrag, schademodel etc is niet echt reeel te noemen maar de vrijheid die je ervoor terug krijgt maakt veel goed.
Ik moet wel zeggen dat ik pas een uurtje gespeeld heb maar het feit dat ik me hier een uurtje mee heb kunnen amuseren zegt genoeg.
Het spel is een beetje een kruising tussen gta [verhaal lijn], driver [feeling] en het aloude Testdrive [duh].
Ik was iig aangenaam verrast, dit smaakt best wel naar meer. :)

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

fsfikke schreef op maandag 29 januari 2007 @ 21:34:
[...]

Als deze fix zou werken zie ik dat ook nog wel in retail gebeuren, als de client tenminste niet te veel veranderd.

Maar wat ik ook probeer continue blijft grijs en dus heb ik er niks aan.

Morgen maar weer opnieuw beginnen dan :'(

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 197857 op 29-01-2007 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus
  • Niet online
LoneRanger schreef op maandag 29 januari 2007 @ 21:43:
[...]

Hmm, als mede 7600GT eigenaar kan ik je melden dat het hier prima loopt op 1024x768 op high detail. [Athlon64 3100 en 1GB geheugen, forceware 92.91]
Heel soms een kleine hapering als er veel verkeer is maar dat lijkt me eerder een geheugen probleem.
1GB is echt minimaal denk ik als je op high speelt.
Andere settings heb ik verder nog niet geprobeerd.

Als race-simmer valt me dit spel helemaal niet tegen. [mss omdat ik geen hoge verwachtingen had]
Tuurlijk, het weggedrag, schademodel etc is niet echt reeel te noemen maar de vrijheid die je ervoor terug krijgt maakt veel goed.
Ik moet wel zeggen dat ik pas een uurtje gespeeld heb maar het feit dat ik me hier een uurtje mee heb kunnen amuseren zegt genoeg.
Het spel is een beetje een kruising tussen gta [verhaal lijn], driver [feeling] en het aloude Testdrive [duh].
Ik was iig aangenaam verrast, dit smaakt best wel naar meer. :)
Schade aan andere auto's, helaas hebben de eigen wagens dat niet :(

Heeft ook een computer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135919

Niemand een savegame waarin de motoren beschikbaar zijn ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaptKeefmenneke
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 02-06 08:05
NeOpHyTe-NL schreef op maandag 29 januari 2007 @ 19:40:
Ok mensen, mocht er iemand niet meer willen spelen, zou die dan alsjeblieft het account aan mij willen doorsturen? Ik race al fanatiek, (Heb nu net een Saleen :9 ) maar een maat van me was te laat voor de key :(
Mocht er dus iemand het spel niet meer leuk vinden, mijn dank zal eeuwig zijn.
ik zelf heet 'proxxus' in het spel, misschien komen we elkaar eens tegen :D
Adres??

PSN: c_caveman1982

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-06 18:53
Ik vind die Koenigsegsgegghsawfsgfewhgegegeg (Top gear rip off) en Saleen wel érg overdreven en het geluid maar erg matig (kan aan mij liggen, maar t lijken meer stofzuigers, waar je bij bijvoorbeeld de ferrari's en corvette's mooie geluiden hebt...

Waar ik maar niet over op kan houden zijn die geweldige landschappen in TDU. Ik zit soms echt met open mond te rijden van alles om me heen, toppie _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Laatst online: 04-06 13:36
Zonet voor het eerst gespeeld.. Ik draai ongeveer 20 á 25FPS op mijn systeem met de settings op High (nadeel vind ik dat je volgens mij niet veel kan 'tweaken', dus bijvoorbeeld kwaliteit textures op afstand e.d. maar iets minder reflecties, etc.) en HDR aan op mijn systeem (zie sig, enigste verandering is mijn grafische kaart, nu een X1950Pro 256MB).. Ik heb het nog niet online gespeeld (TDU Servers available), maar heb ook nog maar een half uurtje gespeeld en heb dus nog een beetje rond zitten kijken en mij verwonderd om de mooi vormgegeven wereld.

Ik ga het spel morgen even flink testen enzo ;) Ik vind het in ieder geval erg relaxed rijden, ben alleen nog gewend aan NFS Carbon, maar het weggevoel vind ik hier veel fijner. Over een paar maandjes nog een stuurtje samen met TDU, en ik ben wel een paar maandjes zoet :z

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnold-D

Arnold-D

Nad - Feel The Power

hoe moet je in vredesnaam online?
bij mij geeft het spel een foutmelding bij het inloggen via gamespy?

weet iemand hoe dat moet,

en ik ben tevens mijn savegame telkens kwijt na spel iets van 3x opgestart te hebben :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Anoniem: 135919 schreef op maandag 29 januari 2007 @ 21:58:
Niemand een savegame waarin de motoren beschikbaar zijn ???
Mail me even, joryvanbakel@chello.nl
Overigens kan een kleine save kwaad voor je key?

[ Voor 10% gewijzigd door BioHazard op 29-01-2007 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Laatst online: 01-06 11:31
woooooooow ik had net een race gedaan tegen de klok, ik moest in 22 minuten 69 km afleggen...en ik kwam over de finished op...22:41 :O was maar op het nippertje op zo'n afstand dus :)

Ik word altijd zo pissed off als ik bijv tegen een politie auto rijd, dan heb je meteen 1 copper achter je aan, dan rijd je 100 meter verder, waar net een andere politie auto gaat keren (MIDDEN OP DE WEG), waar je vervolgens ook tegen aan knalt, = 2 coppers achter je aan, en dan nog bijv tegen zo'n mongool aanbotsen die voor jou gaat uitwijken...pfff
zo irritant :( :P

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnold-D

Arnold-D

Nad - Feel The Power

Shva schreef op maandag 29 januari 2007 @ 20:57:
[...]

ik heb dit dus ook, me pc valt gewoon uit....

ik heb wel een overclockte c2d e4300 @ 2600 mhz...

wat zijn jouw specs?
Mijn specs zijn,

P4 2.8Ghz
1Gig Kingston geheugen
FX6600GT aopen

hij loopt wel aardig soepel op high, alleen dat uitvallen van de pc... }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 162692

Intel Core 2 duo E6600 @ 2.9 Ghz
Nvidia Geforce 8800GTX
2*1024 MB DDR2 @ 750Mhz
Western digital 7200RPM

1600*1200 , HDR aan , 4xAA aan , 16xAF aan , settings : High.
Fps is van 40-70fps niet lager.(35fps in rook)
Dus draait heel goed ! Chevrolet Corvette gaat goed man :D

Edit ; Tot wanneer is deze open beta te spelen ?
Dan weet ik wnr ik mijn internet jabek moet uit trekken :D

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 162692 op 29-01-2007 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-06 05:41

Appie

F1RST Racing

Anoniem: 162692 schreef op maandag 29 januari 2007 @ 22:45:
Edit ; Tot wanneer is deze open beta te spelen ?
Dan weet ik wnr ik mijn internet jabek moet uit trekken :D
Zulke spec's (in andere woorden het geld heb je wel) en dan nog te beroerd om het spel aan te schaffen. Te sneu.

You can take me in the mailing, but i am not from yesterday!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Laatst online: 13:40

Maxow

Hidden Sound System

Anoniem: 185587 schreef op maandag 29 januari 2007 @ 20:53:
Mooi spel :) .

Het enige probleem is dat ik niet online kom, ik heb een nieuwe account aangemaakt op gamespyid.com en die gegevens ingevoerd bij TDU(username, e-mail, pass).
Vervolgens gaat die verbinding maken met de server, maar na een tiental seconden krijg ik de melding: "Failed to connect to the TEST DRIVE Server. Please check your network status and try again."
Internet werkt natuurlijk gewoon en ik heb de computer ook al buiten de firewall gehaald maar dit hielp niets ;(
Virusscanner uitschakelen deed het 'm bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12:01
Arnold-D schreef op maandag 29 januari 2007 @ 22:33:
[...]

Mijn specs zijn,

P4 2.8Ghz
1Gig Kingston geheugen
FX6600GT aopen

hij loopt wel aardig soepel op high, alleen dat uitvallen van de pc... }:|
Dit vind ik dus zeer vreemd. ik geloof je best, maar mijn systeem is duidelijk sneller en bij mij loopt het spel eigenlijk maar ruk, en zeker op high. zoals eerder vermeld heb ik een AMD64 3200+ , een Radeon X800 XL , en 2 GB geheugen. Ik moet gewoon op low (/cry) spelen om een beetje acceptabele framerate te krijgen , en die ligt op low nog steeds niet super hoog, rond de 30/35 , wat ik niet echt als soepel ervaar.

Het lijkt er dus op dat het spel nog wel ff geoptimaliseerd moet worden..

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Laatst online: 02-06 12:50

bAdmuTs

mAzE

Ik heb een XP3200+, GF 6800 (overklocken maakt niks uit :?) en 1 gb geheugen en als ik het spel een beetje vloeiend wil laten lopen moet ik op 640x480 en alles op low spelen :X.

Hoe sneller ik ga hoe kutter het gaat lopen, en ik heb ook de hele tijd van die rare happeringen (lijkt net alsof ie het een en ander moet laden) waardoor het dus zo goed als onspeelbaar word, gebeurt zo goed als altijd op het verkeerde moment :(

[ Voor 41% gewijzigd door bAdmuTs op 29-01-2007 23:09 ]

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus
  • Niet online
bAdmuTs schreef op maandag 29 januari 2007 @ 23:08:
Ik heb een XP3200+, GF 6800 (overklocken maakt niks uit :?) en 1 gb geheugen en als ik het spel een beetje vloeiend wil laten lopen moet ik op 640x480 en alles op low spelen :X.

Hoe sneller ik ga hoe kutter het gaat lopen, en ik heb ook de hele tijd van die rare happeringen (lijkt net alsof ie het een en ander moet laden) waardoor het dus zo goed als onspeelbaar word, gebeurt zo goed als altijd op het verkeerde moment :(
Heb je misschien winamp of Firefox op de achtergrond draaien? zet deze es uit, hielp (een beetje) bij mij :)

Heeft ook een computer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
Ik erger ook me ook elke keer aan dat mijn toetsenbord even niks doet. En dan vooral op momenten dat het even niet uitkomt.

Bijvoorbeeld bij het wegbrengen van een dure snelle auto tientallen kilometers verder weg. Rijd je de hele weg lekker rustig en opeens geeft de auto volgas. Ik kan dan de auto niet meer besturen en dan moet je maar hopen dat het goed gaat. Dat is afhankelijk hoelang de auto onbestuurbaar blijft.

Ik heb een Logitech UltraX en heb net even gekeken of de computer wat doet met de USB poort. Twee USB hoofdhubs konden automatisch uitgeschakeld worden bij energiegebrek. Dat heb ik maar uitgeschakeld, aangezien het toetsenbord daar ook op aangesloten is.

Nu maar hopen dat het opgelost is, anders ligt het aan het spel. :(

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 04-06 21:06
Ik heb heel vaak dat het geluid een beetje kraakt. Vaak gebeurd dit als ik langs auto's rij. Zijn er meer mensen met dit probleem? Iemand die hier al een oplossing voor heeft gevonden?

[ Voor 11% gewijzigd door Bart1983 op 30-01-2007 01:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.44
  • Laatst online: 05-08-2020

C.44

TurboCharged Supra Driver

Ik heb eigenlijk maar 2 chronische problemen in TDU,

1. Geld te kort .... altijd :(
2. Nog geen motor. :'(

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Ik heb een probleem in het spel wat eigenlijk niet relaxed is.

Stel je chrashed tegen een auto aan op de weg, hoppa 1 cop.
Dan chrash je nog een keer, 2 cops.

Diep het bos inrijden en daar een half uur wachten (ja idd) werkt niet, ze BLIJVEN achter je aan zitten.

Afsluiten van het spel werkt niet, alleen met ctrl+alt+delete.

Tja dan maar die boetes iedere keer (15.000 :( ) afkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 174443

Ik krijg soms ineens de mic van iemand te horen :| .. er zit toch geen chat functie in het spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08:29
Ik heb zelf een X800XT PE, P4 3,2GHz en 1GB geheugen. Het spel draait vrij goed op 1024*768, AA 4x en die ene instellingen op high. Maar dan moet ik wel cockpit view hebben, anders raak ik onder de 30fps wanneer ik snel voorbij raas. Rustig rijden en een beetje om mijn auto heen draaien blijf het nog wel soepel.

Vind het erg jammer dat er geen BMW's in het spel zijn. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McLambo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-06 23:12

McLambo

MTB Junky

Verdikkie!

Zeg ik mezelf als 1 van de 'lucky few' die op tijd geregistreerd heeft voor de open beta en op tijd de beta client gedownload had... doet de game het niet!

Ik heb een hele 'nette' windows installatie alleen voor games, met zo min mogelijk toei erop.

Na het spel opgestart te hebben, wordt het beeld even 2 seconden zwart, daarna klap ik weer terug naar Windows. Er staat dan een dump van het spel in mijn 'My Documents' folder.

Ik heb alle fora van fileplanet al afgespeurd, en ben minstens 10 topics over dit probleem tegen gekomen, maar nergens een oplossing. Ja iemand suggesteerde om de gamepad eruit te trekken, maar die heb ik juist nodig. Echt flink balen dus :'(

Windows XP SP2 OEM
AVG Antivrus
SB Audigy (laatste driver)
7900GTO (laatste WHQL driver)
Voor pc specs zie beneden:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeOpHyTe-NL
  • Laatst online: 27-05 04:14
@Kaptkeefmanneke:
Tof :D De e-mail van me maat is vanheesmaarten(at)hotmail(dot)com
Hartstikke tof als je hem wil helpen :)
Bedankt namens Maarten ;)

Beginning to realize the power...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bld-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-05 12:14
pfff gister eens die lange race gedaan rond het hele eiland.. 50 minuten erover gedaan, damn wat een lange race :)
Ben uiteindelijk 3e (vlak achter 1 en 2) geworden, vaak gecrashed en dan steeds weer inhalen.
Gelukkig maar, anders had ik 50 minuten voor niks geraced en niks gewonnen.
Ik vind het toch vrij moeilijk om mijn Ferrari F(nog-wat-nummertjes) in een bocht met 300km/h onder controle te houden, moet gewoon echt heel rustig op de toetsen "tappen".
Ligt dat aan de auto of is dit normaal (handling van deze auto is best hoog tbh)? (en nee ik heb nooit in het echt dit geprobeerd :P)

Trouwens, is hetvolgende een bekend probleem?:

Zodra ik alt+tab doe en even in windows wat kloot en weer terug naar het spel in ga, gaat het beeld ingame "flikkeren", textures verdwijnen etc.. Zodra ik [Windows-teken]+D intoets (naar bureaublad gaan) en daarna weer terug naar het spel ga, gaat dit meestal weer weg.
Ik denk dat dit niet alleen aan mijn systeem ligt? Speel nu op mijn laptop, Geforce 7600 Go. Ik zal het straks eens op mijn pc proberen.

(Open beta @ keyboard)

[ Voor 49% gewijzigd door Bld- op 30-01-2007 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trigalti
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-02 07:18

Trigalti

Hmm

Ik heb een probleem, zo gauw ik het spel opstart (heb een online account) Staat er connecting to testdrive server.. Verder komt hij niet, al laat ik het 5 minuten aanstaan.
Ik kan het spel ook niet meer offline modus opstarten, de enige optie is alt-f4 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
W00fer schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 01:30:
Ik heb een probleem in het spel wat eigenlijk niet relaxed is.

Stel je chrashed tegen een auto aan op de weg, hoppa 1 cop.
Dan chrash je nog een keer, 2 cops.

Diep het bos inrijden en daar een half uur wachten (ja idd) werkt niet, ze BLIJVEN achter je aan zitten.

Afsluiten van het spel werkt niet, alleen met ctrl+alt+delete.

Tja dan maar die boetes iedere keer (15.000 :( ) afkopen.
Zoek eens wat minder bevolkte gebieden op. Daar is minder politie te vinden en raken ze je automatisch kwijt. Langs de noordkust heb ik vaak zat 2 of 2 en 1 voorwaardelijk ( :9 ) cops achter mn reet, maar der zijn daar gewoon geen politiewagens te bekennen, dus je raakt ze al snel weer kwijt :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feep
  • Niet online
McLambo schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 07:43:

Na het spel opgestart te hebben, wordt het beeld even 2 seconden zwart, daarna klap ik weer terug naar Windows. Er staat dan een dump van het spel in mijn 'My Documents' folder.
Dit heb ik ook gehad. Bij mij deed hij het weer toen ik een profiel dat ik voor mijn stuur in windows aan had gemaakt heb verwijderd.
Bld- schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 08:47:

Trouwens, is hetvolgende een bekend probleem?:

Zodra ik alt+tab doe en even in windows wat kloot en weer terug naar het spel in ga, gaat het beeld ingame "flikkeren", textures verdwijnen etc.. Zodra ik [Windows-teken]+D intoets (naar bureaublad gaan) en daarna weer terug naar het spel ga, gaat dit meestal weer weg.
Ik denk dat dit niet alleen aan mijn systeem ligt? Speel nu op mijn laptop, Geforce 7600 Go. Ik zal het straks eens op mijn pc proberen.

(Open beta @ keyboard)
Ik heb precies het zelfde probleem. Als ik naar windows ga voor een paar minuten dan krijg ik ook helemaal geflipt beeld. Maar als ik ff snel naar windows ga en dan weer teug dan is er niks aan de hand. Het gebeurt volgens mij ook als ik te lang in het menu zit te kloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElementriX
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
feep schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 10:05:
[...]

Dit heb ik ook gehad. Bij mij deed hij het weer toen ik een profiel dat ik voor mijn stuur in windows aan had gemaakt heb verwijderd.

[...]

Ik heb precies het zelfde probleem. Als ik naar windows ga voor een paar minuten dan krijg ik ook helemaal geflipt beeld. Maar als ik ff snel naar windows ga en dan weer teug dan is er niks aan de hand. Het gebeurt volgens mij ook als ik te lang in het menu zit te kloten.
Idd vervelend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XeNoBiTe
  • Niet online
sekeroglan schreef op maandag 29 januari 2007 @ 19:30:
[...]

Lol iemand heeft jouw nick ook op de xbox, want had hem al gevonden en ook uit NL.

Voor de andere TDU spelers (Xbox360) als je in de GOT- race club wil komen voeg maar toe: SekerOglan is mijn gamertag. Dan stuur ik je wel een invite.
Dat is ook mijn Gamertag.......maar ik heb nog geen 360 :D haha. Gewoon voor de zekerheid alvast aangemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Laatst online: 14:52
C.44 schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 01:25:
Ik heb eigenlijk maar 2 chronische problemen in TDU,

1. Geld te kort .... altijd :(
2. Nog geen motor. :'(
Same here dude :X

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XeNoBiTe
  • Niet online
Motor halen is heel gemakkelijk. Gewoon ALLE autodealers bezoeken. Kost je een paar uurtjes rondscheuren, maar dan ka je er wel één halen.

Nog een foutjes ontdekt trouwens met de Mercedes CLS. De toerenteller en kilometerteller staan verkeerd om ingesteld. Nu gedraagt de kilometerteller zich als toerenteller en andersom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Laatst online: 02-06 12:50

bAdmuTs

mAzE

Bertus schreef op maandag 29 januari 2007 @ 23:11:
[...]

Heb je misschien winamp of Firefox op de achtergrond draaien? zet deze es uit, hielp (een beetje) bij mij :)
Nope dat is het stomme juist, heb helemaal niks bijzonders draaien op de achtergrond :X. Maar ik weet misschien al wat het probleem is, me videokaart is gister overleden :( :'(

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
Is er ook een optie om alles van MPH naa Kilometer per uur om te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Bart1983 schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 10:28:
Is er ook een optie om alles van MPH naa Kilometer per uur om te zetten?
Options -> Game settings
Daar staat een optie ervoor (teller achter je stuur en borden blijven wel MPH)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
Joss schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 10:37:
[...]

Options -> Game settings
Ok bedankt dacht dat ik toch alles al doorzocht had maar dit heb ik dan toch over het hoofd gezien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Gisteren eindelijk online gekomen (voor de mensen die niet online komen met een oude gamespyid, check het forum, daar staat een oplossing voor). Grappig dat je ook echt anderen ziet rijden, vraag is of het veel toegevoegde waarde heeft.

Overigens jammer dat HDR een beetje buggy werkt (slowdown, soms licht op vreemde plekken, wit water soms) maar het geeft op veel plekken wel ERG mooie plaatjes!

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
cheiron schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 11:12:
Gisteren eindelijk online gekomen (voor de mensen die niet online komen met een oude gamespyid, check het forum, daar staat een oplossing voor). Grappig dat je ook echt anderen ziet rijden, vraag is of het veel toegevoegde waarde heeft.
IK vindt dat het zeker een toegevoegde waarde heeft. Door dat ik andere spelers zie krijg ik het gevoel dat er meer leven is op het eiland. Daarnaast heb ik al meerdere keren onofficiele races gehad met mede spelers. Je kunt ze ook direct uitdagen door met je koplampen te knipperen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McLambo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-06 23:12

McLambo

MTB Junky

feep schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 10:05:
[...]

[...]
en welk profiel is dat precies? Staat dat in het control-panel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-06 17:06
Joss schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 10:37:
Lijkt me ook logisch. Het speelt zich af op Hawaii, een Amerikaanse staat, waar alle borden dus op MPH staan ingesteld. En als je daar een auto in een showroom koopt, dan zal je ook de tellers op je dashboard in MPH hebben. Is voor ons natuurlijk wel makkelijk als de tellers op je HUD wel op km/u staan, omdat je daar nu eenmaal meer feeling bij hebt.
Bart1983 schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 11:17:
Je kunt ze ook direct uitdagen door met je koplampen te knipperen.
Heb zeker ook iets over het hoofd gezien, maar welke toets gebruik je om je verlichting aan en uit te doen ?

[ Voor 21% gewijzigd door Haay op 30-01-2007 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
Haay schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 11:33:
[...]

Lijkt me ook logisch. Het speelt zich af op Hawaii, een Amerikaanse staat, waar alle borden dus op MPH staan ingesteld. En als je daar een auto in een showroom koopt, dan zal je ook de tellers op je dashboard in MPH hebben. Is voor ons natuurlijk wel makkelijk als de tellers op je HUD wel op km/u staan, omdat je daar nu eenmaal meer feeling bij hebt.

[...]

Heb zeker ook iets over het hoofd gezien, maar welke toets gebruik je om je verlichting aan en uit te doen ?
Met enter. Maar je kan er alleen mee knipperen om een andere speler uit te dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Haay schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 11:33:
[...]

Lijkt mij ook nogal logisch. Ik meld het alleen even, als je een bordje met 75 ziet, dat je dan 125km/h mag dus :9
* Joss heeft inmiddels de collectie compleet, van alfa tot slr, van corvette tot murcielago :)

[ Voor 7% gewijzigd door Joss op 30-01-2007 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Joss schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 09:36:
[...]

Zoek eens wat minder bevolkte gebieden op. Daar is minder politie te vinden en raken ze je automatisch kwijt. Langs de noordkust heb ik vaak zat 2 of 2 en 1 voorwaardelijk ( :9 ) cops achter mn reet, maar der zijn daar gewoon geen politiewagens te bekennen, dus je raakt ze al snel weer kwijt :9
Maar hoezo werkt diep de bush-bush inrijden niet dan om ze kwijt te raken ?
In het echt vinden ze je ook niet meer als je ergens in het bos verstopt zit....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feep
  • Niet online
McLambo schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 11:26:
[...]

en welk profiel is dat precies? Staat dat in het control-panel?
configuratie scherm en dan spelbesturingen. Daar stond een toegevoegd apparaat bij en die heb ik verwijderd en toen deed hij het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
XeNoBiTe schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 10:16:
Nog een foutjes ontdekt trouwens met de Mercedes CLS. De toerenteller en kilometerteller staan verkeerd om ingesteld. Nu gedraagt de kilometerteller zich als toerenteller en andersom!
Zoiets heb ik met de Audi A6 4.2 Quattro ontdekt. Daar gaat de kilometer teller na de 100km/u te snel, waardoor de wijzer helemaal rond gaat.

Deze ga ik dan ook aangeven als bug. ;)

Maar moet wel zeggen dat ik het pas ontdekt had, toen ik de Audi langs de tuner had gebracht. Heb dan ook geen idee of het ook aanwezig bij de standaard uitvoering.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Ik ben benieuwd of ze daar nog wat aan gaan doen dan. Bij de Xbox360 demo's zaten er ook van zulke duidelijke bugs in, maar die zijn nooit gefixt.
Digitale tellers zoals bijvoorbeeld in de McLaren F1 doen het niet, en de dashboard vanuit de incar view loopt niet gelijk het andere dashboards. Wanneer je bij sommige auto's bijvoorbeeld vanuit de incar view 8000RPM draait en je schakelt over naar een andere view draai je kennelijk opeens 8500RPM. Of dit bij de PC versie ook zo is weet ik niet, maar bij de Xbox360 in ieder geval wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
  • Laatst online: 02-06 01:49
Mystic_Jack schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 12:45:
[...]

Zoiets heb ik met de Audi A6 4.2 Quattro ontdekt. Daar gaat de kilometer teller na de 100km/u te snel, waardoor de wijzer helemaal rond gaat.

Deze ga ik dan ook aangeven als bug. ;)

Maar moet wel zeggen dat ik het pas ontdekt had, toen ik de Audi langs de tuner had gebracht. Heb dan ook geen idee of het ook aanwezig bij de standaard uitvoering.
Dat is geen bug, dat is normaal.

Ze hebben gewoon een standaard schaalverdeling waarover de naald van de snelheidsmeter beweegt. Bij Audi zijn de verdelingen echter niet gelijkmatig, waardoor je een afwijking krijgt.

Specs desktop Specs Laptop Opel Omega Portal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.44
  • Laatst online: 05-08-2020

C.44

TurboCharged Supra Driver

Iemand trouwens een manier om vrij snel een paar ton bij elkaar te krijgen ? Of beter gezegd anderhalf a twee miljoen ? Heb nog 1 autootje op m'n verlanglijstje staan :+

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feep
  • Niet online
*O* Ik heb een club opgericht *O*

Hij heet GOT Racing (PC)

Hier zit ie
Afbeeldingslocatie: http://img157.imageshack.us/img157/5614/gotracingci3.th.jpg

Je moet minimaal pro zijn. Als er mensen willen joinen moet je ff user name geven via een Direct Message of e-mail, dan stuur ik een invite

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 30-01-2007 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
C.44 schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 13:01:
Iemand trouwens een manier om vrij snel een paar ton bij elkaar te krijgen ? Of beter gezegd anderhalf a twee miljoen ? Heb nog 1 autootje op m'n verlanglijstje staan :+
Er is een 70.000 Speed challenge, duurt ongeveer 15 seconden om die te halen... Als je een Saleen S7 oid hebt is het echt een eitje. Klik en kijk in vak E5/F5, daar zit de race. Je moet geloof ik wel Champion zijn om hem te kunnen doen. Zodra de race begint draai je om, en geef je volgas tot je op de 180mph zit.
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slow-chat, one-liners, offtopic posts en flames horen _niet_ in dit topic thuis!
Meldingen over het al dan niet kunnen downloaden van de closed beta horen ook niet in dit topic thuis!
Bedenk dat het nog om een beta gaat en wat dat betekent qua stabiliteit en reden dat het ueberhaubt beschikbaar wordt gesteld...
* Dit topic gaat over het spel, niet over verschillende automerken in het echte leven.
* De Spielerij-policy is gewoon van kracht, dat betekent dat je niet hoeft te melden dat je iets aan het downloaden of installeren bent.
* Bij technische problemen moet je in SPV zijn.
* Afspraken om samen te gaan spelen horen niet in dit topic, maar buiten GoT.