[Multiplatform] Test Drive: Unlimited - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 20.043 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 163913

Bever! schreef op zondag 28 januari 2007 @ 19:42:
[...]

Ik dacht dat er conflicten waren met forcefeedback stuurtjes, probeer eens zonder te spelen?
Hier draait het met een 6600gt beter 8)7
Ik heb geen stuurtje, alleen een niet-forcefeedback joystick, en dat ding afkoppelen maakt geen verschil.
deCube schreef op zondag 28 januari 2007 @ 17:43:
[...]

Ik heb alleen de lichten aan kunnen krijgen bij zo'n intro'tje door op enter te drukken.
Met enter kun je alleen met de voorlampen knipperen, om andere spelers die je tegenkomt uit te dagen.

[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 163913 op 28-01-2007 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeth
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:06
Jejking schreef op zondag 28 januari 2007 @ 18:23:
Wow, ben net weer even verder gegaan...

Krijg ik die missie met de Ferrari Enzo, of ik hem even 30 miles away wil brengen. Krijg je 80k voor, maar ik doe dat niet eens voor het geld, gewoon voor het rijden zelf al, mán wat een machtig beest >:)
Ik heb tot nu toe pas een van die missies gevonden (met de "magnum" ferrari) Waar zitten die krengen eigenlijk. Welk icoon op de map is dat?

Vincere Per Belli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145939

Ik zie dat er ongeveer 1200 mensen online aan het racen zijn.
Maar op het eiland kom ik bijna alleen maar bots tegen.
Waar zit iedereen?
Rijd trouwens de Mercedes GTR heerlijke wagen, aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 30-05 15:45
@Peeth, het is een beetje een flets icoontje met een auto erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 178522

haha ik dacht dat ik elke knop had geprobeert :P thnxs
ik wordt eigenlijk gemarteld hier :( het loopt voor geen meter :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-06 11:48
tlijkt erop dat het spel nogal zwaar draait bij de meesten. Ik had ook niet verwacht dat het bij mij zou werken maar een framerate van 2 op 800x600 alles op low is toch wel een record:P natuurlijk had ik ook niet verwacht dat ik het spel kon spelen, maar altijd proberen he.
Toch hoop ik voor de mensen dat ze die zware systeemeisen nog fixen;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deCube
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19-03 17:32
Anoniem: 163913 schreef op zondag 28 januari 2007 @ 19:08:
[...]

Pff, ik heb een 7600 GT, 1 gb ram en Athlon 3800+, en hij loopt net in 1024*760 en Low details, met 40 fps. Als ik een van die twee hoger zet duikt de framerate onder de 20 en krijg ik glitches en artifacts. Volgens mij zijn er wel meer met een 7600 GT die hetzelfde hebben, daar op het beta forum. Ik hoop dat dat in de final version beter is...
En al mijn geluid komt uit het linkerchannel in dit spel :P
7600 GT, 2Gb RAM en P4, 1280x1024, 2x AA, High details en geen moment dat het schokt.... :9

Work hard & be brave.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
deCube schreef op zondag 28 januari 2007 @ 20:17:
[...]

7600 GT, 2Gb RAM en P4, 1280x1024, 2x AA, High details en geen moment dat het schokt.... :9
Dat vind ik dus zo raar... wat voor p4 is het? :)

Heeft ook een computer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47458

Iedere keer als ik het spel start heb ik last van gare graphics, dan moet ik me resolutie en aa anders zetten dan gaat het weer goed.

Wat ik ook erg lastig vind is dat ik altijd in games op ESC druk om een menu af te sluiten, maar bij testdrive hebben ze dat nog niet helemaal begrepen, hij vraag dan namelijk direct voor afsluiten e.d. van de game.

Het crashen van de auto's vind ik ook nep, ik reed net een testrondje in een ferrari enzo kom ik met meer dan 300km/h aanrijden, plok tegen de muur, auto stond direct stil.
En die stoepranden zijn ook zo achtelijk hoog en de graphics van de planten naast de stoep zien er nou niet echt gelikt uit(1280x1024 4xaa).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deCube
Bertus schreef op zondag 28 januari 2007 @ 20:19:
[...]

Dat vind ik dus zo raar... wat voor p4 is het? :)
Check me sig.

Weet iemand trouwens hoe je, als je zeg maar om je heen hebt gekeken in de auto, makkelijk terug gaat naar de oorspronkelijke stand?

Work hard & be brave.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeth
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:06
MEN-O schreef op zondag 28 januari 2007 @ 20:00:
@Peeth, het is een beetje een flets icoontje met een auto erop.
ok, dank

Vincere Per Belli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 00:01

-tom-562

Oliesjeik

DaWaN schreef op zondag 28 januari 2007 @ 13:10:
Ik krijg dit spel niet goed met mn stuur aan de praat...
Ik gebruik een Wingman Formula Force GP maar de maximale uitslag is veel te laag, en ook lijken mn pedalen zowat digitaal, op 1/4 begint hij met remmmen en voor dat ik het pedaal 1/2 ingedrukt heb maak ik al een noodstop.... 8)7
Het spel loopt ook niet bijzonder soepel op mn 6600GT, maar het spel heeft iig geen moeite om binnen 2GB ram te blijven en ook mijn oude 160GB WD is niet echt vervelend traag voor dit spel :)
Had ik ook met mijn stuurtje (el cheapo aldi stuurtje). Hij begon pas heel laat met sturen enzo. Ik heb bij de options bij besturing iets van "steer wheel" aangevinkt. Nu stuurt hij best goed. Alleen met het remmen heb ik dat ook, hetzelfde als jou.

Hij draait bij mij vrij goed:
1280x1024, alle details op high, geen AA. Alles vloeiend zonder schokken. Setup: 7600gt (agp), Athlon 3200 (@2,1ghz), 1gb geheugen. Zodra ik HDR aanzet kakt de boel flink in 8)7

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana
  • Laatst online: 22:27

Nyana

Who?!

Ondertussen 16 uur gespeelt sinds gister. (lol) 1 maal een BSOD gehad. En bij Alt-tab wil het ook niet altijd goed gaan zoals al gemeld is. Verder draait het als een trein.
Met de G25 is het helemaal een genot. Dacht is dat de H shifter nie functioneerde. Maar je moet wel een auto hebben met een handbak. Dus dat was ook geen probleem.

:9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Fantoom
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23:03
deCube schreef op zondag 28 januari 2007 @ 20:17:
[...]

Wat is je framerate dan? Op mijn P4 3,4HT met 1,5gb RAM en 7900GTO haal ik namelijk zo'n 30 fps met deze settings en dat vind ik wat aan de lage kant (komt dus wat schokkerig over).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
deCube schreef op zondag 28 januari 2007 @ 20:25:
[...]

Check me sig.

Weet iemand trouwens hoe je, als je zeg maar om je heen hebt gekeken in de auto, makkelijk terug gaat naar de oorspronkelijke stand?
Dat doe je met 'Home'.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 162692

Het Fantoom schreef op zondag 28 januari 2007 @ 20:33:
[...]

Wat is je framerate dan? Op mijn P4 3,4HT met 1,5gb RAM en 7900GTO haal ik namelijk zo'n 30 fps met deze settings en dat vind ik wat aan de lage kant (komt dus wat schokkerig over).
hmm.. toch rare verschillen.
Is er soms nog ergens een sneller linkje van TDU open beta? Kan bv iemand deze uploade naar een nieuwsserver of dergelijke. Of snelle link want zit nu al 3 uur te wachten achter fileplanet :|

E6600@2.9Ghz , 8800GTX , 2048 DDR2 -> Ff testen als het vlote gaat dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
  • Laatst online: 19:34
Tweede keer dat ik het spel starte heb ik geen last meer gehad van artifacts.
Met HDR uit kan ik op de hoogste resolutie (1680*1050) heel goed spelen. Dit met alle settings op zijn hoogst (dus ook 4x AA). De framerate weet ik niet precies, maar dit zal zeker rond de 60 liggen, aangezien ik gewoon geen enkele hapering meer bespeur. Met HDR ziet het er natuurlijk wel mooi uit, maar dan is het niet zo fijn speelbaar.
Dit op een 7900GT, PD805 en 1 gb geheugen.
Denk wel dat van dit spel veel werk is gemaakt. Auto's zien er heel netjes uit, net zoals de omgeving en hoe het gehele spel afgewerkt is (en het is nog niet eens af eigenlijk).

[ Voor 16% gewijzigd door eX0duS op 28-01-2007 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26235

Ik heb momenteel alleen dit gevonden http://support.fileplanet...t/default.asp?deptID=3232 dat je sowieso een key zult krijgen al kan het enige tijd duren maar ben er nog een beetje onzeker over of ik er wel 1 krijg.

http://www.fileplanet.com/betas/tdu_signup.aspx doet het perfect verder, krijg een volgend schermpje om de letters/cijfers op het plaatje over te tikken maar zodra ik verder klik ga ik weer terug naar die signup, is dat normaal? Betekend dat een key aangevraagd is, want ik zie nergens een bevestiging ervan namelijk?

Heb gisteravond en nu zonet even geprobeerd met IE en FF maar geen blijk van bevestiging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26235 schreef op zondag 28 januari 2007 @ 20:36:
Ik heb momenteel alleen dit gevonden http://support.fileplanet...t/default.asp?deptID=3232 dat je sowieso een key zult krijgen al kan het enige tijd duren maar ben er nog een beetje onzeker over of ik er wel 1 krijg.

http://www.fileplanet.com/betas/tdu_signup.aspx doet het perfect verder, krijg een volgend schermpje om de letters/cijfers op het plaatje over te tikken maar zodra ik verder klik ga ik weer terug naar die signup, is dat normaal? Betekend dat een key aangevraagd is, want ik zie nergens een bevestiging ervan namelijk?

Heb gisteravond en nu zonet even geprobeerd met IE en FF maar geen blijk van bevestiging?
Maak eerst een account @ fileplanet aan anders gaat het niet om een key aan te vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer86
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-05 20:27

Razer86

Hmm....

Inderdaad, je krijgt overigens ook je key in je mailbox mits je je geregistreerd te hebben.
Ikzelf was ook ongeduldig, daarom heb ik nu 4 dezelfde mailtjes gekregen met 4 keer dezelfde key. 8)7

SystemSpecs - D2 LOD *Razernl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Razer86 schreef op zondag 28 januari 2007 @ 20:48:
Inderdaad, je krijgt overigens ook je key in je mailbox mits je je geregistreerd te hebben.
Ikzelf was ook ongeduldig, daarom heb ik nu 4 dezelfde mailtjes gekregen met 4 keer dezelfde key. 8)7
Downloaden wilt echt niet lukken.. iedere keer verspringt het weer naar 25 minuten..
En dan 403 not available

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer86
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-05 20:27

Razer86

Hmm....

Gisteren heb ik geprobeerd te downloaden, toen stopte 'ie na 1.74GB gedownload te hebben.
Daarna dit forum uit zitten pluizen en erachter gekomen dat het met de downloadmanager van filplanet wel moet werken. Dit heeft voor mij dan ook gelukkig gewerkt, dus probeer dat eens (mits je dat al niet gedaan hebt natuurlijk. ;) )

SystemSpecs - D2 LOD *Razernl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana
  • Laatst online: 22:27

Nyana

Who?!

In welke map moest je die mp3's nou neerzetten zodat je ze vie de radio kan luisteren? via die manier is het toch leuker als met n winamp of itunes ernaast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Topicstarter
Even technisch vraagje tussendoor:

Is er alleen voor de details de Low / Medium / High-knop, of is er nog een Advanced/Custom-knop? Ik zie die nergens en ik ga ervan uit dat zoiets er alleen is voor mensen met een GeForce 7, GeForce 8 of ATi Radeon X1xxx. Of heb ik gewoon iets gemist? :$

*O* Edit: m'n 1500e post op GoT! *O*

[ Voor 6% gewijzigd door Jejking op 29-01-2007 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01:49
Jejking schreef op zondag 28 januari 2007 @ 21:22:
Even technisch vraagje tussendoor:

Is er alleen voor de details de Low / Medium / High-knop, of is er nog een Advanced/Custom-knop? Ik zie die nergens en ik ga ervan uit dat zoiets er alleen is voor mensen met een GeForce 7, GeForce 8 of ATi Radeon X1xxx. Of heb ik gewoon iets gemist? :$
Nee hoor, geen advanced instellingen verder.

Specs desktop Specs Laptop Opel Omega Portal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deCube
[...]

Heb Fraps even geinstalleerd, met de camera achter de auto haal ik gem. 30 fps, en voor de auto gem. 35-36 fps.
Nyana schreef op zondag 28 januari 2007 @ 21:14:
In welke map moest je die mp3's nou neerzetten zodat je ze vie de radio kan luisteren? via die manier is het toch leuker als met n winamp of itunes ernaast.
In "Mijn documenten/Test Drive Unlimited/savegame/[username]/radio/[radioname]". Maar als ik jou was zou ik toch winamp/iTunes er naast blijven houden want het geluid is nu echt bagger(lees: oversturende bass).

Work hard & be brave.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.44
  • Laatst online: 05-08-2020

C.44

TurboCharged Supra Driver

Nyana schreef op zondag 28 januari 2007 @ 21:14:
Daar ben ik inderdaad ook wel benieuwd naar, de ingame music is zo 123 ook niet echt automuziek :p

@hierboven, inderdaad de bas in dit spel is "tikkie" overdreven imho

[ Voor 8% gewijzigd door C.44 op 28-01-2007 21:39 ]

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68393

Paar vraagjes over het spel.

1. Wat zijn de vereisten om van Expert naar Champion te gaan?
2. Hoe vind ik dat circuit dat ik bij Expert heb unlocked?
3. Hoe kan ik zien hoeveel % van het eiland ik heb bereden?

Amuseer me prima, paar flinke bugs. Zoals auto's die vanuit niets voor je spawnen en het geluid is heeft nog erg veel problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lees de topicwarning nog eens goed en vraag jezelf dan nog eens goed af of hetgeen je postte wel nuttig was voor dit topic ;)

[ Voor 80% gewijzigd door Crash op 28-01-2007 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuriken
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 01-06 11:10

Shuriken

Life is all about priorities

Die lifter missies zijn echt verdomd lastig....als ik voorzichtig rij haal ik de finish niet vanwege tijd en als ik ruig rij dan stapt ie voortijdig uit :P

Heb al wel twee modellen weg weten te brengen.

I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Shuriken schreef op zondag 28 januari 2007 @ 22:20:
Die lifter missies zijn echt verdomd lastig....als ik voorzichtig rij haal ik de finish niet vanwege tijd en als ik ruig rij dan stapt ie voortijdig uit :P

Heb al wel twee modellen weg weten te brengen.
Bij die lift missies maakt het niet zo veel uit maar bij die auto wegbreng dingen loont het zich echt om hem perfect uit te reiden. Bijvoorbeeld die Enzo missie, Daar krijg je een standaard beloning van 80K, als je hem perfect doet krijg je 120K :Y)

Ik zit er over na te denken om een G25 te halen. Maar ik vraag me af of daar wel genoeg knopjes op zitten (ook handig te bedienen) voor al die functies die je hebt. (motor starten om je heen kijken e.d.) Iemand die me hier wat over kan vertellen?

Nog een nieuwtje, er zal een speciale steelbox editie uitkomen voor de PC en PS2. Hoe je zo eentje kan krijgen heb ik vanavond aan Atari gevraagd. Hopelijk krijg ik weer snel een reactie.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Waar kan ik de island tour vinden?

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 145939 op 28-01-2007 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 197857

Net millionairs challenge gehaald, gelukkig in 1 keer :P

Ik deed er 58 minuten over, met een niet getunede MV Agusta F4 Tamburini. Reed ook niet echt perfect. Ik denk dat als je hem tuned (of een wat snellere auto, maar dan heb je nog meer last van het verkeer) het wel in 45 - 50 minuten kan halen.

Wel een goed spel vind ik, vind vooral de motors lachen.

Ook rij ik beter om een of andere reden zonder driving aid O_o

GoTSaUrOn 1 en 3 kan je checken in je huis, bij gameprogress. 2 weet ik ook niet, ben zelf expert ook maar heb het ook niet gevonden nog (ook niet echt gezocht tbh).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ex260
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 28-05 10:08
Afbeeldingslocatie: http://img178.imageshack.us/img178/4196/20070128200803wz7.th.jpg :P

Sinds ik die motor heb nog nooit zo veel boetes gekregen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26235

Anoniem: 162692 schreef op zondag 28 januari 2007 @ 20:45:
[...]

Maak eerst een account @ fileplanet aan anders gaat het niet om een key aan te vragen.
Vergeten te zeggen maar heb 5 account ofzo bij fileplanet, verschillende mailadressen maar ze doen het allemaal niet, ook niet na cookies verwijderen en via ander ip.

maar de melding is dus niet normaal, nah ja ik wacht wel op de warez versie om te kijken of het wat is om te kopen. Spel zelf spreekt mij wel aan namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 194550

[...]

ik heb een p4 3.2HT met 2.56gb ram, en ook een 7900gto met een TweakRUs driver, versie 93.81.
ik heb hem op 650/1650 draain op dit moment en ik heb zon 40-50 fps op stukken waar niets is, 20-30fps in de stad, en dit op low!

ik word gek, ik kan niet wachten tot ik een c2d ga bestellen met sli mobo, mijn 2e 7900gto ligt al 3 maand in de doos ;(

morgen maar is een Aston Martin Vanquis S kopen, heb nu een f430 spider en coupe, en een gallardo se en spider :P

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 194550 op 28-01-2007 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Waar kan ik die island tour vinden?

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 145939 op 28-01-2007 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26235 schreef op zondag 28 januari 2007 @ 22:31:
[...]

Vergeten te zeggen maar heb 5 account ofzo bij fileplanet, verschillende mailadressen maar ze doen het allemaal niet, ook niet na cookies verwijderen en via ander ip.

maar de melding is dus niet normaal, nah ja ik wacht wel op de warez versie om te kijken of het wat is om te kopen. Spel zelf spreekt mij wel aan namelijk :)
Jah.. als die 1 sec uit is op de scene heb ik em ook enkel duurt dat nog 14 dagen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Ik kan nu gewoon online met mn installatie op E schijf. Schijnt gewoon aan de servers gelegen te hebben. Massa's mensen online :)

Ook een nederlandse dodo in zn TT die mij (SLR) aan t uitdagen was. Lol })
fsfikke schreef op zondag 28 januari 2007 @ 22:23:
[...]
Ik zit er over na te denken om een G25 te halen. Maar ik vraag me af of daar wel genoeg knopjes op zitten (ook handig te bedienen) voor al die functies die je hebt. (motor starten om je heen kijken e.d.) Iemand die me hier wat over kan vertellen?
Ruim voldoende knopjes.

Op mijn stuur:
Links = achteruitkijken
Rechts = handrem

Op de shifter unit:
- Van de vier bovenste met de klok mee: functieloos, starten, hoofd centreren (normaal 'home' knop), kaart.
- De 4way knop daaronder om rond te kijken
- Rijtje rode knopjes daaronder: toeter, camera, lichten knipperen, reset

In de praktijk mis ik niets en kan ik alles vinden zonder te moeten kijken. Ook niet lang aan moeten wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 165702

euh dus mijn broer heeft jou uitgedaagt toen ik weg was 8)7 was net naar verjaardag :o

mijn naam is metaldodo :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:33
Kan iemand mij vertellen of de "gamespy id" die wordt gevraagd bij het maken van een online profiel, hetzelfde moet zijn als die je hebt op www.gamespyid.com? Hij wil hem namelijk maar niet pakken :(

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-05 13:12
Ehm ik hoor jullie over HDR maar hoe kun je HDR uitschakelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

kutkip schreef op zondag 28 januari 2007 @ 23:13:
Ehm ik hoor jullie over HDR maar hoe kun je HDR uitschakelen?
Bij alle andere video instellingen?
Het ziet er met HDR wel leuk uit, maar ik heb toch liever AA. Echt jammer dat dat niet tegelijk kan. Is dit bij de Ati kaarten wel zo? Misschien ruil ik m'n 7950GT dan wel om dus als iemand dit zeker weet, graag :) . Toch zonde om 270€ uit te geven aan een videokaart voor een bepaald spel als je daarmee niet eens het spel perfect kan spelen :/

[ Voor 3% gewijzigd door fsfikke op 28-01-2007 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 165702

cheiron schreef op zondag 28 januari 2007 @ 23:05:
Kan iemand mij vertellen of de "gamespy id" die wordt gevraagd bij het maken van een online profiel, hetzelfde moet zijn als die je hebt op www.gamespyid.com? Hij wil hem namelijk maar niet pakken :(
jah die heb je wel nodig, en ik had ook eerst problemen met het wachtwoord maarjah gewoon proberen lukt het vanzrlf :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-05 13:12
fsfikke schreef op zondag 28 januari 2007 @ 23:16:
[...]

Bij alle andere video instellingen?
Het ziet er met HDR wel leuk uit, maar ik heb toch liever AA. Echt jammer dat dat niet tegelijk kan. Is dit bij de Ati kaarten wel zo? Misschien ruil ik m'n 7950GT dan wel om. Toch zonde om 270€ uit te geven aan een videokaart voor een bepaald spel als je daarmee niet eens het spel perfect kan spelen :/
Nu zie ik het. Het was echt bijna niet zichtbaar omdat het niet selecteerbaar is voor mij :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01-06 14:28
Lijkt me wel een leuk spel te zijn, alleen is bij mij de ingame performanc nogal droevig.. ik snap dat mijn systeem niet meer je-dat is, maar van wat ik op het scherm zie krijg ik geen WOW gevoel. bij andere games die overigens wel goed draaien heb ik dat wel. mss brakke programmering? of heeft iemand een tip?

AMD64 3200+
2GB ram
Radeon X800 XL
Audigy 2

Ik ga proberen van Catalyst 6.9 naar Omega 7.1 te gaan, kijken of dat wat uit maakt..

Ik speel trouwens nu op 1280x1024 (native van mijn TFT), met de details op LOW. maar heb niet echt het idee dat hij op medium slechter draait, anti-aliasing staat uit, hoewel als ik deze op 2 zet of 4 , ik geen verschil zie?

Hmm, met de omega drivers nog steeds last van grote slowdowns en haperingen, heb niks in de achtergrond draaien, maar zo is het niet fijn racen. ook lijkt ie meer te haperen als ik hard moet remmen, jammer..

[ Voor 33% gewijzigd door Visgek82 op 29-01-2007 00:07 ]

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
  • Laatst online: 01-06 12:59

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Razer86 schreef op zondag 28 januari 2007 @ 20:48:
http://www.fileplanet.com -> My account -> Beta Keys Archive

[ Voor 13% gewijzigd door Cybergamer op 28-01-2007 23:32 ]

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Anoniem: 165702 schreef op zondag 28 januari 2007 @ 22:55:
euh dus mijn broer heeft jou uitgedaagt toen ik weg was 8)7 was net naar verjaardag :o

mijn naam is metaldodo :X
Nope was iemand anders. Met '.NL' achter zn nick, daardoor wist ik de afkomst. Maakte dat ie wegkwam nadat ie op 2 km 800m achter lag :P

Iemand al een club gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Eindelijk aan het downloade aan 900kb/s :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20:51
Zijn er eigenlijk ook verschillende weer typen aanwezig? Dus dat het ook soms regend of stormt ofzo? En hoe zit het met dag en nacht (ligt en donker) is dat er ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
  • Laatst online: 01-06 12:59

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Bart1983 schreef op maandag 29 januari 2007 @ 00:32:
Zijn er eigenlijk ook verschillende weer typen aanwezig? Dus dat het ook soms regend of stormt ofzo? En hoe zit het met dag en nacht (ligt en donker) is dat er ook?
Dag/Nacht helaas niet, wel een beetje donkere dag en regen... Maar dat mag de pret niet drukken :)

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Wat een spel zeg !! Gruwelijk vette graphics. Heb vandaag al ongeveer 8 uur gespeeld en heb nog lang niet alles gezien. Ben nu op amateur nivo, met eerst nog 280k aan geld, maar nu een Gallardo Spider gekocht, dus nog maar ong. 50 k over.

Waar ik me aan erger in het spel:
-Boetes (zo maar ff 15k boete, echt niet normaal).
-3 cop stars zijn NIET meer te doen, je wordt gewoon gepakt en kunt betalen.
-Hele rare teleport mode. Zo moet je soms ff 20 km rijden voordat je ergens bent, terwijl je er allang geweest bent.
-Online mode MOET met een nieuwe nickname, een oude van Gamespyid kan niet !

Performance
- AA heb ik nog niet uitgetest, maar het is ZEKER aan te raden om minimaal 1 gb geheugen in je machine te proppen, aangezien het anders schokt als de neten.
-Heb zelf een Pentium M 740 met Radeon X700 erin en op 640x480 draait het voldoende, op 1280x800 draait het ongelofelijk mooi, maar helaas te schokkerig.
-Denk zelf dat het geheugen en de 4200 RPM laptop schijf te langzaam/weinig zijn.

Negatief:
-Het is enorm klote hoe bepaalde Lift missies gestat worden, je rijd 1x over een stoeprandje en weg perfect. Zaak is dus om mega rustig te rijden.
-Af en toe wordt je moe van de grote afstanden, 50 km rijden naar een dealer om vervolgens 2 auto's te vinden die je toch niet kunt kopen is niet leuk.

Positief:
-Kleren en accesoires zijn heel erg vet (favo winkel is Ellson).
-Detail van de auto's is echt ongelofelijk.
-Mogelijkheden zijn divers.
-Huizen kopen.
-Online is wel aardig.

Verder is het gewoon té verslavend, maar ik denk ivm de performance dat ik het spel ga spelen op m'n Sony PSP. Die wordt echt niet meer uitgeschakeld de komende tijd denk ik :+

Iemand dit trouwens al gezien:
Afbeeldingslocatie: http://img442.imageshack.us/img442/7307/tduwowue9.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door W00fer op 29-01-2007 01:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

W00fer schreef op maandag 29 januari 2007 @ 00:58:
Waar ik me aan erger in het spel:
-Boetes (zo maar ff 15k boete, echt niet normaal).
Als je je nu al ergert aan 15K zou ik onmiddelijk stoppen met spelen :X
Een paar ton boete als je Champion bent is niet uitzonderlijk, hoe hoger je rank, hoe hoger de boetes
Negatief:
-Het is enorm klote hoe bepaalde Lift missies gestat worden, je rijd 1x over een stoeprandje en weg perfect. Zaak is dus om mega rustig te rijden..
Waarom zou je ze perfect willen rijden die lift missies? Die ene extra coupon die het opleverd? :?
Iemand dit trouwens al gezien:
Yeah what about it? Onwijze prut wagen, kan je geen race mee winnen, enkel leuk voor de heb.

[ Voor 50% gewijzigd door Gunner op 29-01-2007 08:31 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:56
Visgek24 schreef op zondag 28 januari 2007 @ 23:27:
Lijkt me wel een leuk spel te zijn, alleen is bij mij de ingame performanc nogal droevig.. ik snap dat mijn systeem niet meer je-dat is, maar van wat ik op het scherm zie krijg ik geen WOW gevoel. bij andere games die overigens wel goed draaien heb ik dat wel. mss brakke programmering? of heeft iemand een tip?

AMD64 3200+
2GB ram
Radeon X800 XL
Audigy 2

Ik ga proberen van Catalyst 6.9 naar Omega 7.1 te gaan, kijken of dat wat uit maakt..

Ik speel trouwens nu op 1280x1024 (native van mijn TFT), met de details op LOW. maar heb niet echt het idee dat hij op medium slechter draait, anti-aliasing staat uit, hoewel als ik deze op 2 zet of 4 , ik geen verschil zie?

Hmm, met de omega drivers nog steeds last van grote slowdowns en haperingen, heb niks in de achtergrond draaien, maar zo is het niet fijn racen. ook lijkt ie meer te haperen als ik hard moet remmen, jammer..
Grappig, heb exact dezelfde specs (Asus A8N-E mobo met Athlon64 3200+, 2GB RAM, X800XL met Omega driver en Audigy 2) en bij mij draait het op 1280x960 (19" CRT scherm, dus 4:3 verhouding aangehouden) heel acceptabel. Niet 100% vloeiend, maar geen grote slowdowns of haperingen gemerkt. Verder geen AA ingesteld, en afgezien van de resolutie heb ik niets aan de default beeldinstellingen gewijzigd. Vind het er bij mij in ieder geval prachtig uitzien, afgezien van de kartelrandjes door geen AA. Moet nog ff kijken hoeveel impact 2xAA op de performance heeft...

Overigens krijg ik deze week een AthlonX2 3800+. Dual Core CPU dus. Vraag me af...
Maakt TDU al gebruik van DualCore of is TDU daar nog niet voor geoptimaliseerd?

Edit: Heb TDU beta overigens afgelopen zaterdag gedownload en ik vind het echt een MEESTERLIJKE game! Rijd nog steeds rond in m'n eerste auto (een Alfa GT) en heb alleen nog maar offline races gedaan en wat modellen weggebracht. En verder gewoon wat op het eiland rondgereden. Vind het er allemaal prachtig uitzien, en vind het heerlijk om gewoon een beetje rond te touren tot je vanzelf interessante dingen tegen komt.

Wat ik wel mis is icoontjes van auto-dealers op de kaart. Nu moet ik echt toevallig een auto-dealer tegenkomen terwijl ik wat aan het rondrijden ben, maar wanneer ik dan later voldoende geld gespaard heb vind ik die dealer niet meer terug! :D Of mis ik gewoon een functie hiervoor ?

Gisteravond zag ik ineens namen van spelers in m'n game rondrijden (ben dus ook online verbonden) en heb op een snelweg nog een tijdje met een andere speler die daar toevallig ook reed om het hartst geraced. Dat was echt kicken! _/-\o_

Overigens vind ik het grappig dat je binnen de bebouwde kom rustig een politieauto met 160 km/h kunt inhalen of door rood licht kunt knallen zonder enige reactie, maar een andere auto schampen en ze zitten meteen achter je aan. 8) Of is het zo dat de politie bij het stijgen van je rang/vaardigheid ook actiever wordt met je proberen te pakken voor verkeersovertredingen?

[ Voor 31% gewijzigd door Haay op 29-01-2007 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feep
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Haay schreef op maandag 29 januari 2007 @ 09:13:
[...]

Grappig, heb exact dezelfde specs (Asus A8N-E mobo met Athlon64 3200+, 2GB RAM, X800XL met Omega driver en Audigy 2) en bij mij draait het op 1280x960 (19" CRT scherm, dus 4:3 verhouding aangehouden) heel acceptabel. Niet 100% vloeiend, maar geen grote slowdowns of haperingen gemerkt. Verder geen AA ingesteld, en afgezien van de resolutie heb ik niets aan de default beeldinstellingen gewijzigd. Vind het er bij mij in ieder geval prachtig uitzien, afgezien van de kartelrandjes door geen AA. Moet nog ff kijken hoeveel impact 2xAA op de performance heeft...

Overigens krijg ik deze week een AthlonX2 3800+. Dual Core CPU dus. Vraag me af...

Wat ik wel mis is icoontjes van auto-dealers op de kaart. Nu moet ik echt toevallig een auto-dealer tegenkomen terwijl ik wat aan het rondrijden ben, maar wanneer ik dan later voldoende geld gespaard heb vind ik die dealer niet meer terug! :D Of mis ik gewoon een functie hiervoor ?
Ik speel op mijn systeem op 1280x1024 op high. (zie specs onderaan) AA staat niet aan maar heb ik ook niet geprobeerd. Hij draait prima met ong 30fps.

op de map kun je ook de winkels en dealers zien. Moet je maar ff kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Envy007
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 28-11-2023
Haay schreef op maandag 29 januari 2007 @ 09:13:
Ja het maakt gebruik van dualcore, het belast allebei de cores ongeveer evenveel bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen__online
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

jeroen__online

ook wel eens offline!

Envy007 schreef op maandag 29 januari 2007 @ 09:51:
[...]

Ja het maakt gebruik van dualcore, het belast allebei de cores ongeveer evenveel bij mij
dat zegt nog weinig, belast ie beide cores ook (vrijwel) 100% ? Twee cores max 50% belasten geeft nog steeds vrijwel geen snelheidswinst ten opzichte van 1 core namelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Jejking schreef op zondag 28 januari 2007 @ 18:23:
Wow, ben net weer even verder gegaan...

Krijg ik die missie met de Ferrari Enzo, of ik hem even 30 miles away wil brengen. Krijg je 80k voor, maar ik doe dat niet eens voor het geld, gewoon voor het rijden zelf al, mán wat een machtig beest >:)

Op een gegeven moment begon het me zelfs te beangstigen, zó hard rijden met verkeer erbij. Dat heb ik nou nog nóóit gehad met een game :o

Maar misschien ligt dat ook aan al die kamikazerijders op de weg die ineens naar je toe snijden :+

Ik heb trouwens Open Bèta toegevoegd in de Startpost :)
Die missie heb ik net uit mijn handen laten glippen nadat ik de X-Box 360 controller aan een vriend gaf :( Gelukkig speelden we het op een beamer dus dat maakte het weer wel goed :+

Anyways : Ik heb dus de game geproefd op de X-Box 360 en kan niet wachten op de PC Final :9~

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
feep schreef op maandag 29 januari 2007 @ 09:30:
op de map kun je ook de winkels en dealers zien. Moet je maar ff kijken.
Als ik op 'M' druk zie ik alleen icoontjes voor races en modellen die ik kan oppikken om naar hun bestemming te brengen. Kun je dan bepaalde typen icoontjes aan of uit zetten op je map ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
nero355 schreef op maandag 29 januari 2007 @ 10:31:
Anyways : Ik heb dus de game geproefd op de X-Box 360 en kan niet wachten op de PC Final :9~
Hmmmmm, heb de smaak voor TDU inmiddels ook wel te pakken. Wat een wereld game! En bij Play.com nog best betaalbaar, voor 39 euro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Envy007
jeroen__online schreef op maandag 29 januari 2007 @ 10:23:
[...]

dat zegt nog weinig, belast ie beide cores ook (vrijwel) 100% ? Twee cores max 50% belasten geeft nog steeds vrijwel geen snelheidswinst ten opzichte van 1 core namelijk ;)
Ik heb bij mij nog niks boven de 40% voor beide cores gezien (e6400) waarschijnlijk omdat ie niet meer nodig heeft.
Maar het ging erom of TDU multithreaded is en dat is zo, de belasting heeft daar weinig mee te maken, ook al doen beide cores 10% dan is het nog steeds multithreaded. Of je er voordeel mee hebt is dus ook af te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:38

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Toch maar eens geinstalleerd en gespeeld... Nee, absoluut mijn ding niet. "Wereldvrijheid" op de hele map, maar een lompe heg kan je niet eens doorheen rassen. Instant stil staan tegen een huis of nonstop wheelspin bij maar 2k toeren. Natuurlijk kan elke auto ook zonder problemen een stoeprand op die zeker 4x zijn eigen rij-hoogte is, de vangrail inrijden brengt geen schade maar je staat wel in 2 seconde van 120km/h tot volledige stilstand. Dacht ik fijn mijn eigen garage te hebben, mag ik (1) dat ding niet eens zelf erin parkeren en (2) parkeert die gast hem gewoon buiten. Natuurlijk kan je ook op 120km/h een tegemoed komende auto nagenoeg lanceren terwijl jij bijna op topsnelheid doorrij :) Natuurlijk zijn de medeweg-berijders ook zo dom genoeg om niet eens te zien dat ik met 2-3x hogere snelheid kom aanrijden, en vrolijk nog van baan verwisselen of doodleuk door rijden. Laatste ergenis is de matige instellingen voor mijn FF stuurtje, eerste game die lekkerder rijd met gewoon het keyboard.

Dan nog de iritante 'laadlag' als je soms rond rijd, helemaal als je in een race de bocht door moet. Leuk detail is wel dat je eigelijk bij de eerste missie (5k voor eerste plaats) gewoon je G15 op record kan gooien en deze missie doodleuk 40-50x achter elkaar kan doen. 2ton extra :)

Grafisch is het allemaal wel erg bling bling, maar verre van enigzins realistisch. Het dan nogwel een beta, maar daar zal het voor mij dan ook bij blijven.

Dus na een goed uur te hebben gespeeld, weer ge-deinstalleerd. Volgende :)

[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 29-01-2007 10:52 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feep
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Haay schreef op maandag 29 januari 2007 @ 10:37:
[...]

Als ik op 'M' druk zie ik alleen icoontjes voor races en modellen die ik kan oppikken om naar hun bestemming te brengen. Kun je dan bepaalde typen icoontjes aan of uit zetten op je map ?
bij de map staat ergens aan de linker bovenkant een pijltje waar je op moet klokken dan krijg je een de dealers klik je nog een keer dan krijg je de spelers die online zijn en nog een keer dan krijg je favorieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Envy007
Het feit van het online rondrijden en andere online rijders tegenkomen, heb je dat geprobeerd of maakt dit voor jou niets goed?

Ik heb er nu 5 uurtjes op zitten geloof ik, ben expert met 2 auto's en het rijden irriteert me lichtelijk, het springen van de auto bij elk hobbeltje hoger dan 0.5 cm en de calibratie van mn stuur krijg ik niet goed voor elkaar.

Dat online gebeuren vind ik wel weer een groot pluspunt die de onvolmaaktheden compenseert, ik heb meerdere races gereden tegen online tegenstanders en ook zo'n diner met races vindt ik een pluspunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElementriX
  • Niet online
feep schreef op maandag 29 januari 2007 @ 11:01:
[...]

bij de map staat ergens aan de linker bovenkant een pijltje waar je op moet klokken dan krijg je een de dealers klik je nog een keer dan krijg je de spelers die online zijn en nog een keer dan krijg je favorieten.
mee eens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-05 21:19
SinergyX schreef op maandag 29 januari 2007 @ 10:51:
Toch maar eens geinstalleerd en gespeeld... Nee, absoluut mijn ding niet. "Wereldvrijheid" op de hele map, maar een lompe heg kan je niet eens doorheen rassen. Instant stil staan tegen een huis of nonstop wheelspin bij maar 2k toeren. Natuurlijk kan elke auto ook zonder problemen een stoeprand op die zeker 4x zijn eigen rij-hoogte is, de vangrail inrijden brengt geen schade maar je staat wel in 2 seconde van 120km/h tot volledige stilstand. Dacht ik fijn mijn eigen garage te hebben, mag ik (1) dat ding niet eens zelf erin parkeren en (2) parkeert die gast hem gewoon buiten. Natuurlijk kan je ook op 120km/h een tegemoed komende auto nagenoeg lanceren terwijl jij bijna op topsnelheid doorrij :) Natuurlijk zijn de medeweg-berijders ook zo dom genoeg om niet eens te zien dat ik met 2-3x hogere snelheid kom aanrijden, en vrolijk nog van baan verwisselen of doodleuk door rijden. Laatste ergenis is de matige instellingen voor mijn FF stuurtje, eerste game die lekkerder rijd met gewoon het keyboard.

Dan nog de iritante 'laadlag' als je soms rond rijd, helemaal als je in een race de bocht door moet. Leuk detail is wel dat je eigelijk bij de eerste missie (5k voor eerste plaats) gewoon je G15 op record kan gooien en deze missie doodleuk 40-50x achter elkaar kan doen. 2ton extra :)

Grafisch is het allemaal wel erg bling bling, maar verre van enigzins realistisch. Het dan nogwel een beta, maar daar zal het voor mij dan ook bij blijven.

Dus na een goed uur te hebben gespeeld, weer ge-deinstalleerd. Volgende :)
Niet mee eens, ik bedoel het is geen top game dat ben ik met je eens! Maar voor mij zijn er veel meer positieve punten uit te halen dan negatieve! En die bugs, ja het is soms irri maar de game features over schaduwen dit! Het is Atari, dus verwacht geen super race simulator! En de graphics vind ik persoonlijk wel super! En trouwens, we willen tegenwoordig die bling bling graphics bij dit soort nieuwe games! Dus ik ga zo weer even mijn lamborghini starten en genieten van het geluid en de bling bling graphics! _/-\o_ AigHT

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-05 21:39
Anoniem: 162692 schreef op zondag 28 januari 2007 @ 22:43:
[...]

Jah.. als die 1 sec uit is op de scene heb ik em ook enkel duurt dat nog 14 dagen :'(
Euh.. 1 seconden en dan hebben? Dat is knap.

Ik denk niet dat dit een game is die zo 1-2-3 gekraakt gaat worden, herinner je Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas nog? Dat heeft een week of 3 op zich laten wachten totdat hij uit kwam...

Maar ik ga hem sowieso kopen want de makers verdienen het geld gewoon, absoluut!
Wat ik wel mis is icoontjes van auto-dealers op de kaart. Nu moet ik echt toevallig een auto-dealer tegenkomen terwijl ik wat aan het rondrijden ben, maar wanneer ik dan later voldoende geld gespaard heb vind ik die dealer niet meer terug! Of mis ik gewoon een functie hiervoor ?
Daar kwam ik ook pas na een paar uur achter :P Als je naar de Map gaat kan je de view op Key Locations zetten, dan krijg je alle garages te zien ;)

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.44
  • Laatst online: 05-08-2020

C.44

TurboCharged Supra Driver

Ik moet ook zeggen dat ik het een topgame vind, heel mooi concept dat ook heel aardig is uitgewerkt. Dat je niet elk huis aan gort kan rijden of je auto total loss kan rijden heeft puur met het netwerkverkeer te maken. Zelfde als dat je maar een paar mensen tegelijk ziet en niet alle 1300 of meer players tegelijk :p.

Enigste wat ik een beetje mis is tankstations, maar goed dat terzijde. Verder vind ik de graphics subliem, geluid is dik in orde en bediening heb ik ook nog niets aan kunnen merken. Ik heb voorheen met een tobo gespeeld maar dat is zo digitaal besturen als het maar kan (vol/geen gas/rem, volledig links/rechts). Toen ik m'n DFP eraan hing kon ik m'n karretjes eindelijk een beetje beter onder controle houden en kun je er ook rustig mee rijden en gedoseerd remmen/sturen, iets wat toch wel een pre is bij het afleveren van auto's ;).

Dat er verder es af en toe een AI auto gelanceerd word daar kan ik alleen maar om lachen, dat herinnert me er een beetje aan dat ik een spel speel. Enigste wat ik wel nogal eens wil vergeten is om bij het begin van de race m'n auto te starten, maar goed dat terzijde.

Wat ik ook nog een enorm pluspunt vind is de omvang van het geheel. Ik was een fervent Midtown Madness speler maar daar kon je in een kwartiertje de stad rond rijden. Als je hier een kwartiertje rijd ben je hooguit een paar km verder. Kan uiteraard ook een nadeel zijn maar dan moet je gewoon NFSU of NFSC gaan spelen imho. Als je eenmaal in de buurt van je bestemming een keer geweest bent kun je er ook gewoon naar toe teleporteren.

Het gevoel van snelheid is in het spel ook zeker goed aanwezig. Ik heb net als iemand voor mij al aangegeven heeft wel eens een koude rilling gehad van de snelheid. Ook kun je nogal flink slipstreamen, gisteren uitgeprobeerd met een andere speler. Mijn auto reed iets van 320 zonder te slipstreamen en door te slipstreamen haalde ik doodlollig de 350.

Anyways, ieder z'n meug maar als ik een spel moest maken... dan zou dat pure plagiaat zijn :+

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnold-D
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21-05 16:45

Arnold-D

Nad - Feel The Power

ik gaat het nu downloaden.. lekker gem speed op 600kb/s :D
waarom zijn alle servers zo druk.. minimaal 30 minuten wachten....

wou gister ook downloaden.. wou ik de cpukoeler ff op 5volt later draaien doormidal van zoon 12/5volt stekker.. breek ik het kabeltje af in de cpu aandraaf printje :P vanochtend maar weer gesoldeerd

NAD 320BEE, NAD 512, Sony 32p3000, Kimber kable....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120284

Anoniem: 154012 schreef op zondag 28 januari 2007 @ 18:00:
[...]

Ik heb mijn docs op een andere schijf staan. Hij staat ingesteld op deze manier, RMB op de mijn docs en dan heb ik dit "D:\Documenten\Mijn documenten" bij de locatie staan. Geen problemen gehad met TDU.
babyxl schreef op zondag 28 januari 2007 @ 18:05:
[...]

Hier een savegame.. Lees ff de info.txt voor info. hopelijk heb je er wat aan !

savegame
Appie_Pils schreef op zondag 28 januari 2007 @ 18:31:
[...]

Ik heb ook mijn documenten op een andere plaats :
1e heb ik ook niet - alles goed ingevuld, maar geen connectie.
2e hier heb ik gewoon savemap en kan verder.
feep schreef op zondag 28 januari 2007 @ 18:59:
Ik heb mijn documenten ook verplaatst. Naar E:\ . Dus mijn hele e schijf is mijn documenten. E op die e schijf heb ik map spellen waar ik tdu heb geinstalleerd. Maar op de e schijf word dus nooit een map aangemaakt voor de savegame. En op de c schijf staat ook nog een map mijn documenten maar daar staan alleen voorbeeld plaatjes in.

Ik heb geprobeerd om dat test savegame in de map te zetten maar hij vind de profielen nooit. Heeft iemand hier een oplossing voor?
B-Buster schreef op zondag 28 januari 2007 @ 19:17:
[...]

Ik heb de game op mijn 2e XP install geinstalled, ook op de E: schijf. Saven doet ie zonder problemen, maar ook ik kan niet online op de een of andere manier. Dat lukte wel met de vorige versie op mn andere XP (op C:).
C.44 schreef op zondag 28 januari 2007 @ 19:22:
hmm ik heb daar dus absoluut geen problemen mee, mijn "mijn docs" staat ook op de D: maar dit spel heeft bij mij nog geen enkel probleem opgeleverd. Niet op de lap met 7600GS en niet op de 7900GT in SLI (sli doet wel nog niets in het spel qua performance heb ik gehoord maar goed)
Ik heb dus als doellocatie bij de eigenschappen van dat knoppie uit het startmenu puur en alleen G:\ staan. En heb de hele boel laten verplaatsen naar G:\

Op het TDU forum was iemand die toen ook weer een map 'My Documents' had aangemaakt op C:\Documents and Settings[winlogon]\ , maar dat werkte hier niet.

TDU zegt er zelf niks van. Hij zegt om de haverklap 'Saving, please wait', maar er wordt dus noppes niks nada opgeslagen waar dan ook. Een search naar alle bestanden die de laatste 24 uur gewijzigd waren leverde ook geen TDU savegame op.

Ik heb uiteindelijk maar mijn 2e Windows account adminrechten gegeven en hem daar op geinstalleerd. Nu doet hij het dus goed. Nou ja, de eerste de beste keer dat ik online kon (op die 2e account dus) kreeg ik een stapel artefacts. Heb toen de resolutie van 1600x1200 met 2xAA teruggezet naar 800xx600 zonder AA en de 2e core uitgeschakeld op het TDU proces en toen deed hij het weer goed. Nu weer gewoon 1600x1200 :+

Hoop dat het in de final wat beter geregeld wordt. Zelfs Bugfield 2 kan er nog mee overweg als je je Documents ergens anders hebt staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Van 0 naar 60 mph in 0,1 sec? Dat is knap :>

Trouwens, ook als je alt+tabbed blijft het spel nog 50% van m'n E6600 vreten. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icefire1971
  • Laatst online: 13-03-2024
Anoniem: 120284 schreef op maandag 29 januari 2007 @ 12:54:
[...]

Trouwens, ook als je alt+tabbed blijft het spel nog 50% van m'n E6600 vreten. :/
op mijn beeldscherm staat er 6,1 sec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:38

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Er staat toch duidelijk 6,1 sec hoor :>

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Topicstarter
Visgek24 schreef op zondag 28 januari 2007 @ 23:27:

AMD64 3200+
2GB ram
Radeon X800 XL
Audigy 2
Jeetje, dat is wel raar zeg. Ik heb een 3500+ met X800XL256 en 1gig RAM, ongeveer hetzelfde. Op 1280x1024 gaat het met 2x Antialiasing best goed, héél soms een dipje met héél veel verkeer maar voor de rest nergens last van. Ik draai ATi Catalyst 6.12, misschien is dat een tip :)

(kijk ook eens naar achtergrondprocessen in Windows, ik heb er rond de 30).

Edit: ik moet zeggen, blij toe dat je nu ook online én offline kan. Nu nog profieltje aanmaken en dan is dat ook weer opgelost. Thanks B-Buster!

Topicstarterbreak: willen jullie eraan denken dat het melden van ''ik ben aan het downloaden'' niets maar dan ook niéts toe te voegen heeft aan dit topic? Graag verzoek ik jullie dan ook om dat niet meer te doen.

Dank u :)

[ Voor 18% gewijzigd door Jejking op 29-01-2007 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
Ik weet niet hoeveel frames ik haal, maar het gaat opzich wel soepeltjes, ik denk zo tussen de 20 (minimaal, op sommige punten dat hij dropt) en 40 max.

Ik draai hem op 1920x1200 (native op 24") zonder AA, want met AA aan hapert het als de neten :(

HDR kan ook wel aan, dan draait het misschien 5fps minder, heb ik het gevoel. Het ziet er een wel net een tikkie mooier uit, maar niet genoeg om die 5fps waard te zijn.

Trouwens wel vreemd dat ik het in Catalyst Control Center echt UIT moet hebben staan, anders werkt AA gewoon niet. Ik moet het echt persee ingame aanzetten. AF werkt daarintegen gelukkig wel gewoon vanuit het CCC :)

Wat ik nog mis in deze game:

- Je kan het vliegveld niet op, dit zou gewoon vrij moeten zijn imo
- Benzinestations. Je zou eigelijk moeten kunnen tanken en je benzine moeten betalen.
- Nacht mode. En dan het liefst gelijk 24 uur realtime. Regen mis ik ook wel.
- Betere Radio. Wanneer komt shoutcast in games?
- Meer auto's. Het zijn er natuurlijk nooit genoeg.. Ik mis nog de "grappige" auto's, zoals bijvoorbeeld een Brandweerwagen/Politieauto/Ambulance/Vuilnisophaalwagen/Bus/Schoolbus/Pizza brommertje/en ga zo maar door.. Maar er mogen natuurlijk ook gewoon meer echte auto's in :)

Verder zou de AI van de politie van mij stukken beter mogen.. Hoe het nu is slaat eigelijk nergens op, zelfs GTA1 was daarin beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XeNoBiTe
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Helaas kom ik met Vista 64 niet online :( . Inmiddels een leuke garage vol staan, maar wil nu toch wel eens online tegen mede GoTters gaan racen! Profile staat bij Vista anders gelocaliseerd dan in Vista, zou het daar aan kunnen liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 31-05 22:32

BioHazard

*\o/*

Sluuut schreef op maandag 29 januari 2007 @ 13:26:
Ik weet niet hoeveel frames ik haal, maar het gaat opzich wel soepeltjes, ik denk zo tussen de 20 (minimaal, op sommige punten dat hij dropt) en 40 max.

Ik draai hem op 1920x1200 (native op 24") zonder AA, want met AA aan hapert het als de neten :(

HDR kan ook wel aan, dan draait het misschien 5fps minder, heb ik het gevoel. Het ziet er een wel net een tikkie mooier uit, maar niet genoeg om die 5fps waard te zijn.

Trouwens wel vreemd dat ik het in Catalyst Control Center echt UIT moet hebben staan, anders werkt AA gewoon niet. Ik moet het echt persee ingame aanzetten. AF werkt daarintegen gelukkig wel gewoon vanuit het CCC :)

- Benzinestations. Je zou eigelijk moeten kunnen tanken en je benzine moeten betalen.
- Meer auto's. Het zijn er natuurlijk nooit genoeg.. Ik mis nog de "grappige" auto's, zoals bijvoorbeeld een Brandweerwagen/Politieauto/Ambulance/Vuilnisophaalwagen/Bus/Schoolbus/Pizza brommertje/en ga zo maar door.. Maar er mogen natuurlijk ook gewoon meer echte auto's in :)

Verder zou de AI van de politie van mij stukken beter mogen.. Hoe het nu is slaat eigelijk nergens op, zelfs GTA1 was daarin beter!
Het is Test Drive, dus brommertjes en Ambulances zijn uitgesloten. Test Drive is altijd geweest over luxe wagens enzo. Dag/Nacht was idd nice geweest, met de optie om je koplampen aan te laten, ipv knipperen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXe
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

eXe

Sluuut schreef op maandag 29 januari 2007 @ 13:26:Wat ik nog mis in deze game:

Met een paar punten ben ik het eens, maar met andere..
Grappige auto's in het spel?? Als je dat wil moet je maar NFS gaan spelen of GTA. Deze game gaat puur om de echte race-monsters, en dat is iets waar ik na NFS: Hot Pursuit 2 lang op heb moeten wachten.
Nacht modus hoeft er van mij ook niet in, het is al donker genoeg als er wolken zijn en wederom zul ja dan terug moeten vallen op NFS.
En ik denk ook niet dat de portemonnee het leuk vind als er benzine bij komt kijken, weet je wel wat die auto's zuipen :P
Lamborghini Murcielago rijdt bijv. 1 op 5, reken maar uit als je constent met +250 km/h aan het rondscheuren bent.

Weet trouwens niet of er meer mensen zijn met dual-core hier, maar die wordt iig niet ondersteund.
Steeds dus 1 core uitzetten.

Nog een bug die ik al 2 keer heb gehad:
Als je een instant challenge met iemand aangaat (multiplayer) en de race begint. Dan wil het soms gebeuren dat de tegenstander opeens naar de rechter kant van de weg wordt gegooit.

Maar verder: Topgame, maar er is natuurlijk altijd plek voor verbetering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 186067

Vliegveld is wel degelijk toegankelijk, althans later in het spel.

Groetjes,

P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XeNoBiTe
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Servers zijn nu wel beschikbaar. Had met mijn stomme hoofd een offline account in gebruik. Nu kan ik overnieuw geld gaan verdienen, maar da's niet erg! XeNoBiTe666 is de naam.

Als ik ernstige bugs tegenkom, dan meld ik ze zeker bij Atari. Voorlopig alles prima in orde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angerfist-yentl
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23:59

angerfist-yentl

vake bei te bange!

ik heb dus een dual core

namelijk de 3800+ x2 amd s939

en heb dualcore optimizer op staan van amd ( die word bij meer games aanbevolen )

en hij werkt perfect ( volgends mij word de 2 de core ook wel gebruikt )

Stond ook op de TDU forum volgends mij dan dual core ondersteund word......

Just my 2 cents

Vake bei te bange

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Sluuut schreef op maandag 29 januari 2007 @ 13:26:

- Waarom zou het vliegveld vrij moeten zijn? IRL kun je met je auto toch ook niet op een start/landingsbaan van een vliegveld komen? Heb je toch niks te zoeken? TDU is geen GTA maar een game die de kans biedt om met allemaal droomauto's op de gewone weg te racen!
- Als je ook nog het brandstof niveau van je auto in de gaten moet houden krijg je leuke (NOT!) effecten als midden tijdens een race ineens stilvallen omdat je vergeten was met een volle tank aan de start te verschijnen, en voortdurend je activiteiten moeten onderbreken omdat je tank weer bijna leeg is en je direct naar een tankstation moet rijden. Het moeten tanken is in real life geen leuke bezigheid, dus waarom iets wat alleen maar vervelend is aan een game toevoegen?
- Nacht mode? Alsjeblieft niet! Eén van de redenen waarom ik bij NFS ben afgehaakt is omdat ze alles zonodig 's nachts moeten doen. Met NFS3, NFS4, NFS-Porsche kon je lekker overdag racen met mooie vergezichten en natuur om je heen. 's Nachts door de stad rijden met allemaal neonverlichting en de boel met je koplampen moeten verlichten vind ik niet mooi. Kun je in TDU eigenlijk überhaupt je koplampen wel aan doen??? Kan me niet herinneren dat ik daarvoor een toets in de opties gezien heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01-06 14:28
Jejking schreef op maandag 29 januari 2007 @ 13:03:
[...]

Jeetje, dat is wel raar zeg. Ik heb een 3500+ met X800XL256 en 1gig RAM, ongeveer hetzelfde. Op 1280x1024 gaat het met 2x Antialiasing best goed, héél soms een dipje met héél veel verkeer maar voor de rest nergens last van. Ik draai ATi Catalyst 6.12, misschien is dat een tip :)

(kijk ook eens naar achtergrondprocessen in Windows, ik heb er rond de 30).

Edit: ik moet zeggen, blij toe dat je nu ook online én offline kan. Nu nog profieltje aanmaken en dan is dat ook weer opgelost. Thanks B-Buster!

Topicstarterbreak: willen jullie eraan denken dat het melden van ''ik ben aan het downloaden'' niets maar dan ook niéts toe te voegen heeft aan dit topic? Graag verzoek ik jullie dan ook om dat niet meer te doen.

Dank u :)
Als ik het spel start lopen er slechts 27 of 28 processen, en 0% cpu belasting. het lijkt gewoon erop dat ie soms wel soepel draait, maar gewoon last heeft van lag ofzo.. niet verbinding lag, mara fps lag.

ook in mijn "woonkamer" van die dude die je speelt is de fps rampzalig.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 01-06 09:23
Je kan alleen knipperen met je koplampen, als je dit doet vlakbij iemand anders terwijl je online bent daag je diegene uit voor een Instant Challenge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
Haay schreef op maandag 29 januari 2007 @ 14:41:
[...]
- Waarom zou het vliegveld vrij moeten zijn?
Om te kunnen test-driven hoe hard je auto kan :P
- Als je ook nog het brandstof niveau van je auto in de gaten moet houden krijg je leuke (NOT!) effecten als midden tijdens een race ineens stilvallen omdat je vergeten was met een volle tank aan de start te verschijnen, en voortdurend je activiteiten moeten onderbreken omdat je tank weer bijna leeg is en je direct naar een tankstation moet rijden. Het moeten tanken is in real life geen leuke bezigheid, dus waarom iets wat alleen maar vervelend is aan een game toevoegen?
Dan doen ze toch gewoon dat je tank 4x zoveel kan dan in het echt.. als je maar af en toe moet tanken, had ik echt leukerder gevonden. Stel dat je zonder benzine komt, dat je dan verder kan lopen :P of dat je de ANWB kan bellen die langskomen om je tank bij te vullen :D
- Nacht mode? Alsjeblieft niet! Eén van de redenen waarom ik bij NFS ben afgehaakt is omdat ze alles zonodig 's nachts moeten doen. Met NFS3, NFS4, NFS-Porsche kon je lekker overdag racen met mooie vergezichten en natuur om je heen. 's Nachts door de stad rijden met allemaal neonverlichting en de boel met je koplampen moeten verlichten vind ik niet mooi. Kun je in TDU eigenlijk überhaupt je koplampen wel aan doen??? Kan me niet herinneren dat ik daarvoor een toets in de opties gezien heb...
Natuurlijk niet alleen maar nacht mode, maar ook nacht mode. Dus niet alleen maar overdag.. Ik mis noon, dusk, dawn (zo heette het toch?)..

Ze zouden het verkeer er dan ook nog op kunnen passen, dat er 's nachts veel minder verkeer is en tijdens spitsuren het echt druk word :P

Knipperen met je koplampen kan trouwens met enter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Envy007
eXe schreef op maandag 29 januari 2007 @ 13:45:

Weet trouwens niet of er meer mensen zijn met dual-core hier, maar die wordt iig niet ondersteund.
Steeds dus 1 core uitzetten.
Geen last van, dualcore werkt gewoon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DialOut
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-05 09:10
Haay schreef op maandag 29 januari 2007 @ 10:40:
[...]

Hmmmmm, heb de smaak voor TDU inmiddels ook wel te pakken. Wat een wereld game! En bij Play.com nog best betaalbaar, voor 39 euro...
Is dit voor de 360? Want ik kan het helaas niet vinden, zou je een link kunnen geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 206709

Ik kan hem niet downloaden...

Na de Key Distribution kom ik in een leeg scherm:

http://img250.imageshack.us/img250/4562/tdufaultzc2.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 206709 op 29-01-2007 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 01-06 09:23
Sluuut schreef op maandag 29 januari 2007 @ 14:48:
[...]

Om te kunnen test-driven hoe hard je auto kan :P
Er zijn zat plaatsen waar je dat gewoon kunt testen hoor. Alleen de absolute top van de Saleen S7 en Koenigsegg heb ik nog niet kunnen testen omdat die echt belachelijk snel zijn en de Koenigsegg doet er erg lang over om z'n top te halen. Met andere auto's en motoren is het helemaal niet zo moeilijk om de topspeed te halen.
Denk er overigens wel om om ook naar voren te leunen als je op een motor rijdt, dit scheelt zo 30km/h topsnelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 21:13

Ankh

|true

Anoniem: 206709 schreef op maandag 29 januari 2007 @ 15:11:
Ik kan hem niet downloaden...

Na de Key Distribution kom ik in een leeg scherm:

http://img250.imageshack.us/img250/4562/tdufaultzc2.jpg
hier nog iemand met hetzelfde probleem...
hopelijk wordt dit snel gefixet. dan kan ik mijn g25 er eens goed mee testen.. (gtr2 ook erg verslavend ;-)

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

koendt schreef op maandag 29 januari 2007 @ 14:52:
[...]

Is dit voor de 360? Want ik kan het helaas niet vinden, zou je een link kunnen geven?
http://play.com/Games/PC/...ve_Unlimited/Product.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DialOut
Oke, das voor Pc, ik zocht versie voor xbox 360.
Daar is die over de 60 euro.
Vanmiddag maar even de Media Markt bezoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

icefire1971 schreef op maandag 29 januari 2007 @ 12:58:
[...]

op mijn beeldscherm staat er 6,1 sec
Oeps, als ik hem uitvergroot hier ook. :+

Vroeg op de morgen he :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Anoniem: 120284 schreef op maandag 29 januari 2007 @ 12:54:
[...]

Ik bedoelde dat die auto 3 miljoen kost, dat is zooo veel he. Zelfs de allerduurste Ferrari is zo duur nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
koendt schreef op maandag 29 januari 2007 @ 15:23:
[...]

Oke, das voor Pc, ik zocht versie voor xbox 360.
Daar is die over de 60 euro.
Vanmiddag maar even de Media Markt bezoeken.
Dude........ De final komt pas 16 Februari uit. Mediamarkt bezoeken heeft geen nut :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-05 16:36
Is er geen manier om die beta installer zn kop te laten houden? Was bezig met een serie kijken en dat wordt me een beetje onmogelijk gemaakt :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilmocs
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 26-09-2024
net even de open beta geprobeerd, wat mij direct opvalt is de brakke besturing, met keyboard gaat het behoorlijk hoekig!

Voor de rest vind ik concept onwijs gaaf, al die mooie auto's die je echt zou willen!

is dit algemeen bekend, of is er een instelling om dit te verhelpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DialOut
Sluuut schreef op maandag 29 januari 2007 @ 15:28:
[...]

Dude........ De final komt pas 16 Februari uit. Mediamarkt bezoeken heeft geen nut :)
Maar de versie voor de xbox 360 is al lang uit hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135919

Zou iemand een savegame kunnen posten waarin motoren beschikbaar zijn ?

Ben erg benieuwd......

dank u

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icefire1971
  • Laatst online: 13-03-2024
eXe schreef op maandag 29 januari 2007 @ 13:45:
[...]
Nog een bug die ik al 2 keer heb gehad:
Als je een instant challenge met iemand aangaat (multiplayer) en de race begint. Dan wil het soms gebeuren dat de tegenstander opeens naar de rechter kant van de weg wordt gegooit.
aha; dan ben ik al twee keer "tegenstander" geweest.
Ik denk dat het kwam omdat ik bij het aangaan van de challenge vanuit de andere kant kwam aanrijden. Met het automatisch omdraaien heeft ie blijkbaar moeite en dan lijkt het alsof je stuur nog geheel naar links of rechts gedraaid is.
Dat wil je niet hebben bij een racestart.....
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slow-chat, one-liners, offtopic posts en flames horen _niet_ in dit topic thuis!
Meldingen over het al dan niet kunnen downloaden van de closed beta horen ook niet in dit topic thuis!
Bedenk dat het nog om een beta gaat en wat dat betekent qua stabiliteit en reden dat het ueberhaubt beschikbaar wordt gesteld...
* Dit topic gaat over het spel, niet over verschillende automerken in het echte leven.
* De Spielerij-policy is gewoon van kracht, dat betekent dat je niet hoeft te melden dat je iets aan het downloaden of installeren bent.
* Bij technische problemen moet je in SPV zijn.
* Afspraken om samen te gaan spelen horen niet in dit topic, maar buiten GoT.