Wat een spel zeg !! Gruwelijk vette graphics. Heb vandaag al ongeveer 8 uur gespeeld en heb nog lang niet alles gezien. Ben nu op amateur nivo, met eerst nog 280k aan geld, maar nu een Gallardo Spider gekocht, dus nog maar ong. 50 k over.
Waar ik me aan erger in het spel:
-Boetes (zo maar ff 15k boete, echt niet normaal).
-3 cop stars zijn NIET meer te doen, je wordt gewoon gepakt en kunt betalen.
-Hele rare teleport mode. Zo moet je soms ff 20 km rijden voordat je ergens bent, terwijl je er allang geweest bent.
-Online mode MOET met een nieuwe nickname, een oude van Gamespyid kan niet !
Performance
- AA heb ik nog niet uitgetest, maar het is ZEKER aan te raden om minimaal 1 gb geheugen in je machine te proppen, aangezien het anders schokt als de neten.
-Heb zelf een Pentium M 740 met Radeon X700 erin en op 640x480 draait het voldoende, op 1280x800 draait het ongelofelijk mooi, maar helaas te schokkerig.
-Denk zelf dat het geheugen en de 4200 RPM laptop schijf te langzaam/weinig zijn.
Negatief:
-Het is enorm klote hoe bepaalde Lift missies gestat worden, je rijd 1x over een stoeprandje en weg perfect. Zaak is dus om mega rustig te rijden.
-Af en toe wordt je moe van de grote afstanden, 50 km rijden naar een dealer om vervolgens 2 auto's te vinden die je toch niet kunt kopen is niet leuk.
Positief:
-Kleren en accesoires zijn heel erg vet (favo winkel is Ellson).
-Detail van de auto's is echt ongelofelijk.
-Mogelijkheden zijn divers.
-Huizen kopen.
-Online is wel aardig.
Verder is het gewoon té verslavend, maar ik denk ivm de performance dat ik het spel ga spelen op m'n Sony PSP. Die wordt echt niet meer uitgeschakeld de komende tijd denk ik
Iemand dit trouwens al gezien:
[
Voor 3% gewijzigd door
W00fer op 29-01-2007 01:01
]