Hieronder mijn woonkamer setup, laatste keer was 2 jaar terug en er is aardig wat veranderd.
Van boven naar beneden : Topfield 5000pvr sat receiver, xbox 360, pansonic th-42pa50 plasma, silvercrest (duitse lidl) upscaling dvd (hdmi, vga, usb enz) en de Onkyo rx-604e receiver.
Close up van de onkyo en de dvd, rechts naast het setje de philips lcd afstandbediening. De dvd speler is net nieuw dus ik moet de codes nog in de philips zetten.
Hieronder de subwoofer van het Teufel Concept R speaker set.
En 1 van de 4 voor/achter speakers, de center staat achter de tv.
Hoewel de plasma tv al weer "verouderd" is en maar een resolutie heeft van 852x480 geeft hij een geweldig beeld. Als ik zo eens naar de meeste lcd tv's kijk ziet de pal en de 720p op dit "oude" beestje er beter uit.
Aan het einde van dit jaar zal ik hem waarschijnlijk vervangen door een fullhd plasma, als die tegen die tijd leverbaar en redelijk betaalbaar zijn.
De speakers ben ik gezien de bijzonder lage prijs, zeer tevreden mee en de dvd speler is prima op 720p en speelt ook nog eens alles af via usb stick of kaart.
In de kelder staat ook nog een bios met beamer, waarop de meeste films bekeken worden. Die set had ik 2 jaar terug hier al eens neergezet en daar is m.u.v. de dvd speler niet veel aan veranderd. Ik post hem volgende week nog wel eens even snel en met kleine fotootjes.
Altijd leuk om van iedereen de diverse setups te bekijken, veel film plezier allen