Toon posts:

Post hier foto's en specs van je home-cinema! Deel 26! Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste
Acties:
  • 70.614 views sinds 30-01-2008

• Hrugnir
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 25-05 22:21
mn pa zat een beetje te klooien met verkeerde lnb's(kwam hij later achter) dus ik heb hem alleen even in een proefopstelling kunnen testen met maar een kwart vd zenders :S(quadlnb die 1 signaal gaf over 4 kabels) maar ik verwacht dat hij over een paar weken toch op mn kamer komt te staan want mn pa is hard bezig :P en dan maak ik mijn kamer klaar voor foto's voor dit topic :D

Anoniem: 194366

Kent iemand hier toevallig de akai stereo one. Bij kennissen stond hij. Het is een speaker ter grootte van een jbl e-100. Hij wordt in een hoek geplaatst en alletwee de kanten die naar de hoek staan hebben 2 tweeters, 1 woofer, 1 midtoner.

-------------------------
2 |
|
1 3 |
|
4 |
------------------------

In het gavl dat bovenstaande afbeelding eruit had gezien als een vierkant, zouden dus kant 1 en 2 vol zitten met speakers. Deze kanten worden tegen de muur geplaatst voor een soort reflectie.

Heeft iemand meer info? ik kan er weinig over vinden...

Anoniem: 194366

Oke bovenstaande post van mij had een vierkant moeten bevatten, maar de site kan de spaties niet aan ofso,,,

Het gaat dus over de twee kanten tegen de hoek aan.

Sorry voor de dubbelpost, maar omdat ik niet thuis ben kan ik niet inloggen wat ik ook doe. Er staat dan: U bent ingelogd.
Maar vervolgens dus niet. Ik kan wel posten door bij de post gelijk naam+pass in te vullen.

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 11:35

silitek

Tubes Only

Andere camera gepakt, wat beter van kwaliteit...nog 2 foto's ter leering en vermaak 8)

http://aycu39.webshots.com/image/11438/2001050378344900258_rs.jpg

http://aycu39.webshots.com/image/13398/2001032033141469152_rs.jpg

Tubes....It's what make music music!

Anoniem: 183025

silitek schreef op zondag 15 april 2007 @ 11:26:
Andere camera gepakt, wat beter van kwaliteit...nog 2 foto's ter leering en vermaak 8)

[afbeelding]

[afbeelding]
Je aparatuur ziet er leuk uit! Zeker weten. Maar (ik vind) het meubel waar op ze staan niet zo mooi. Heeft een vriend van me ook. Het is (als het goed is) van plastic en ik vind het een beetje troeperig uit zien (vooral bij die vriend.) Wil je nog een av meubel gaan kopen? Of hou je het zo??

Mooie harmon/kardon reciever/dvd speler!

• gelukkie
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online
silitek schreef op zondag 15 april 2007 @ 09:11:
Tis weer gezellig hier..anyway, ben aan de knutsel geweest. Flatscreen aan de muur en een ophangsysteem gemonteerd, zwevend...
Lijkt me dus dat het net nieuw is, dus niet vervangen zal gaan worden!

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 11:35

silitek

Tubes Only

Anoniem: 183025 schreef op zondag 15 april 2007 @ 11:35:
[...]

Je aparatuur ziet er leuk uit! Zeker weten. Maar (ik vind) het meubel waar op ze staan niet zo mooi. Heeft een vriend van me ook. Het is (als het goed is) van plastic en ik vind het een beetje troeperig uit zien (vooral bij die vriend.) Wil je nog een av meubel gaan kopen? Of hou je het zo??

Mooie harmon/kardon reciever/dvd speler!
Dank u, kom net van een av meubel af 8)7 ..idd zijn de kapjes van plastic maar troeperig uit???...Als je wat aandacht besteed aan installatie incl kabels wegwerken zo'n 6uurtjes in mijn geval dan heb je een heel leuk wandmeubel. Foto spreek voor zich :P

Opzet is ruimte en strak design. Kan (bijna) geen av meubel tegenop :+

Tubes....It's what make music music!

• heracles
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-12-2022
silitek schreef op zondag 15 april 2007 @ 11:47:
[...]

Dank u, kom net van een av meubel af 8)7 ..idd zijn de kapjes van plastic maar troeperig uit???...Als je wat aandacht besteed aan installatie incl kabels wegwerken zo'n 6uurtjes in mijn geval dan heb je een heel leuk wandmeubel. Foto spreek voor zich :P

Opzet is ruimte en strak design. Kan (bijna) geen av meubel tegenop :+
Mooie opstelling ! :)

Maar het viel me op dat je je lichte dvd speler onder je zware receiver hebt gezet, waarom ? :) Of is dat gewoon toeval?

edit: omdat we al ruim over de 1000 posts waren en niemand een nieuw topic geopent had nog, hierbij: Post hier foto's en specs van je home-cinema! Deel 27!

[Voor 20% gewijzigd door heracles op 15-04-2007 12:29]

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Zie heracles :)
Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is bedoeld om plaatjes van je audio/video-set te laten zien.
Als je iets post, zet er dan leuke foto's van je eigen set bij.

Zorg dat je plaatjes kleiner dan +/-100Kbyte zijn en niet breder dan 600 pixels! Dat laadt sneller en niet overal worden de plaatjes vanzelf kleiner gemaakt.
Reacties die hier niet aan voldoen worden voortaan leeg gehaald.

** Dit is geen "wat moet ik kopen" topic, lees daarvoor de FAQ even door **
Ook kabeldiscussies vervuilen de thread en deze discussies zijn bewezen doodlopers; als je daadwerkelijk steekhoudende argumenten hebt waarom een kabel van $duur zoveel beter is of vice-versa, start dan een nieuwe thread.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee