Post hier foto's en specs van je home-cinema! Deel 26! Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 72.619 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Opzich wil ik daar wel een topic voor openen. Ik weet niet of hij goed gekeurd gaat worden maar dat zien we dan wel:P Het lijkt mij indderdaad heel leuk om het te bouwen! En xenophonics is edo? :P Ik moet zeggen dat u me dan heel erg goed helpt en dat ik binnen kort nog wat vragen ga stellen :D Als iemand nu opeens een speaker wilt gaan bouwen moet je gewoon mailen naar hem hij geeft antwoord op al je vragen!

Ik ga nu maar ff proberen een topic te openen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 18 maart 2007 @ 10:03:
En xenophonics is edo? :P Ik moet zeggen dat u me dan heel erg goed helpt en dat ik binnen kort nog wat vragen ga stellen :D Als iemand nu opeens een speaker wilt gaan bouwen moet je gewoon mailen naar hem hij geeft antwoord op al je vragen!

Ik ga nu maar ff proberen een topic te openen :D
Jep, dat ben ik... ;)
Geen probleem voor vragen...gewoon mailen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Verwijderd schreef op zondag 18 maart 2007 @ 11:18:
Jep, dat ben ik... ;)
Geen probleem voor vragen...gewoon mailen.
Ik ben echt onder de indruk van wat je bouwt. Het zijn vooral mooie staaltjes houtbewerking die je tevoorschijn tovert. Super :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 22:11:
....
de REL wat opgevrolijkt
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~lecramd/forums/ht-10.jpg

Mocht iemand zich druk maken om de REL, de stickers zijn met speciaal afneembare lijm geplakt. en zijn er zonder sporen weer af te halen.
Echt leuk gedaan met die sub, petje af voor het originele idee.. _/-\o_
't is dat mijn sub een cylinder is, want anders..... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:22

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Verwijderd schreef op zondag 18 maart 2007 @ 12:15:
[...]

Dan maak je d'r een deegroller van :P

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 18 maart 2007 @ 12:15:
[...]

Bedankt voor het compliment, van andere ook trouwens. Heeft aardig wat reacties teweeg gebracht die stickers. Leuk om de verschillende reacties te lezen.

blijkbaar is het: love it or hate it

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2007 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18:18

Vrijdag

De Zwarte

The Eagle schreef op zondag 18 maart 2007 @ 12:18:
[...]

Dan maak je d'r een deegroller van :P
Of een wc rol :+

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nadat ik met veel pijn en moeite mijn studentenkamer heb moeten verlaten, ben ik op zoek gegaan naar betaalbare woonruimte. Maarja als student valt 't nog steeds niet mee..

Gelukkig zijn mijn ouders erg flexibel en heb ik een een deel van een kamer mogen omtoveren tot mini-HT-ruimte. Heel stiekem heb ik mijn B&W boxen sinds een paar weken mee naar binnen weten te loodsen. En gelukkig mogen ze nog even blijven staan. :)

Foto's zijn genomen met een Nokia N70 gsm. Dus het beeld is een stuk scherper dan dat je op de foto ziet :P

Trailer van King Kong @ 720p (stream via Xbox360)
Afbeeldingslocatie: http://paul.zaanzone.nl/ht/ht001.jpg

Xbox 360 Dashboard ( stofkappen van de fronts af)
Afbeeldingslocatie: http://paul.zaanzone.nl/ht/ht002.jpg

Apparatuur:
  • Viewpia (LC40 IE A3) - 40 Inch HD Ready TV (wel met 1080-in support) & Ingebouwde Mediaspeler voor films / foto's en muziek. Dit werkt echter niet echt optimaal.
  • Sony STR-DB 1070 QS
  • Sony DVD speler (type weet ik niet, gebruik ik verder nauwelijks
  • Xbox 360
  • Fronts: B&W 602 S3
  • Surrounds: B&W 601 S3 (deze til ik naar achter als ik een film ga kijken. }:O )
Mijn Subwoofer (B&W AS6) en Center ( B&W CC3) en Surround Back (2x B&W 601 S3) staan nog steeds braaf te wachten in de opslagloods tot dat ik weer woonruimte heb (snik)

Disclaimer: Onze woonkamer bestaat uit 2 delen. Mijn ouders hebben dus nog voldoende zitruimte + tv ! >:)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2007 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom 2 extra speakers bovenop je fronts? :)

Heb trouwens een nieuwe kabel aangeschaft om de verbinding van de coaxial out van de DVD speler > versterker te verbeteren.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/b5528f106ccedad0bd82e5c41eec6f12/thumb.jpg

Koste nog geen 5.95 op ebay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die kabels zijn voor die prijs ook bij elektronica-online.nl te halen, zien er precies hetzelfde uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mwah ik lig er niet echt wakker van van 2.50€ verzendskosten ;)

Het ging me erom dat ik een wat betere kabel had lopen dan een gesplitte tulipkabel van >5 jaar oud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 14:04:
Waarom 2 extra speakers bovenop je fronts? :)
Omdat:
Surrounds: B&W 601 S3 (deze til ik naar achter als ik een film ga kijken. }:O )
Mijn moeder wil niet dat er constant speakers midden in die kamer staan. Dus ik moet ze daar neerzetten als ik klaar ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry niet gelezen.. ging even af van puur de pics :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue eyes
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-09 19:43
Toch al meer dan een jaar geleden dat ik een plaatje heb gepost. Er is nogal wat veranderd:

Beamer verkocht
2 stuks Mark Levinson's eindversterkers verkocht
TAG McLaren 5 kanaals EV verkocht
TAG McLaren frontloader DVD loopwerk verkocht
TAG McLaren toploader DVD loopwerk gekocht
4 stuks JBL Ti-K10 verkocht
4 stuks JBL Ti-K2 gekocht
1 stuks JBL Ti-K1 gekocht
2 stuks JBL Ti-K SUB gekocht
Pioneer Plasma gekocht
Nieuw huis gekocht
Nieuwe video en audio meubel gemaakt (met dubbele apothekerskast voor de DVD's)
En nog wat kabeltjes etc.

Dus kwalitatief een mindere set, maar nog steeds erg plezierig!

Foto voor:

Afbeeldingslocatie: http://download.blue-eyes.nu/htforum/set-06.jpg

Set nu:

Afbeeldingslocatie: http://download.blue-eyes.nu/htforum/meubel22.JPG

Foto met de apothekerslade voor de DVD's:

Afbeeldingslocatie: http://download.blue-eyes.nu/htforum/meubel12.JPG

[ Voor 5% gewijzigd door blue eyes op 22-03-2007 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 17maart
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 02-02-2022
blue eyes schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 19:48:
Toch al meer dan een jaar geleden dat ik een plaatje heb gepost. Er is nogal wat veranderd:
Cool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie er strak uit Blue Eyes, maar de werking van het meubel is me niet helemaal duidelijk. Als ik het goed begrijp trek je de DVD kast achter de TV vandaan. Maar heb je nu op de laatste foto ook wat van die horizontale planken/plaaten verwijderd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikweetniks
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-04-2022
Echt gek die twee subs zo geplaats. 8) En die achterwand is ook strak. Gaat tie nog een kleurtje krijge.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blue eyes schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 19:48:

Beamer verkocht
2 stuks Mark Levinson's eindversterkers verkocht
TAG McLaren 5 kanaals EV verkocht
TAG McLaren frontloader DVD loopwerk verkocht
TAG McLaren toploader DVD loopwerk gekocht
4 stuks JBL Ti-K10 verkocht
4 stuks JBL Ti-K2 gekocht
1 stuks JBL Ti-K1 gekocht
2 stuks JBL Ti-K SUB gekocht
Pioneer Plasma gekocht
Nieuw huis gekocht
Nieuwe video en audio meubel gemaakt (met dubbele apothekerskast voor de DVD's)
En nog wat kabeltjes etc.

Dus kwalitatief een mindere set, maar nog steeds erg plezierig!

Foto voor:

[afbeelding]

Set nu:

[afbeelding]

Foto met de apothekerslade voor de DVD's:

[afbeelding]
erg mooie set zeg 8) Ga je dat mdf trouwens nog in een bijpassende kleur verfen of laat je dat zo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue eyes
Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 19:54:
Zie er strak uit Blue Eyes, maar de werking van het meubel is me niet helemaal duidelijk. Als ik het goed begrijp trek je de DVD kast achter de TV vandaan. Maar heb je nu op de laatste foto ook wat van die horizontale planken/plaaten verwijderd ?
Inderdaad zijn daar een aantal platen verwijderd. Het meubel is nog lang niet af en is nog erg demontabel gehouden. Van de zomer wordt de meubel afgewerkt.

Wellicht maken onderstaande foto's het wat duidelijker:

Afbeeldingslocatie: http://download.blue-eyes.nu/htforum/meubel14.JPG

Afbeeldingslocatie: http://download.blue-eyes.nu/htforum/meubel13.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue eyes
Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 19:57:
[...]

erg mooie set zeg 8) Ga je dat mdf trouwens nog in een bijpassende kleur verfen of laat je dat zo ?
Het MDF van de videomeubel laat ik grijs spuiten, tenminste dat denk ik nu.

Het audiomeubel is van resthout gemaakt. Hier komt nog een andere definitief meubel voor in de plaats. Hoe en wat weet ik nog niet. In ieder geval zwaarder uitgevoerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prachtige set, had em al langs zien komen op htforum's showcase :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Godskolere dat is een visueel erg aantrekkelijk set zeg. Ook die kast is erg stoer zo!

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blue eyes schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 19:59:
[...]

Het MDF van de videomeubel laat ik grijs spuiten, tenminste dat denk ik nu.

Het audiomeubel is van resthout gemaakt. Hier komt nog een andere definitief meubel voor in de plaats. Hoe en wat weet ik nog niet. In ieder geval zwaarder uitgevoerd.
ok, je kunt mischien ook nog overwegen om het mdf in de kleur bruin van de wand hieronder te verfen, omdat dit waarschijnlijk een erg mooi contrast geeft met het licht aan de zijkanten en met het zwarte en grijze van je equipment. Maargoed dit blijft een persoonlijke kwestie

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/boear/6bs9000a.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue eyes
Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 20:43:
[...]

ok, je kunt mischien ook nog overwegen om het mdf in de kleur bruin van de wand hieronder te verfen, omdat dit waarschijnlijk een erg mooi contrast geeft met het licht aan de zijkanten en met het zwarte en grijze van je equipment. Maargoed dit blijft een persoonlijke kwestie
Dat is inderdaad een kwestie van smaak, persoonlijk dus.

De foto die je laat zien vind ik ook een mooie combi. Ook de sfeerverlichting die de foto laat zien heb ik ook ingebouwd, echter daar heb ik nog geen foto van.

Ik heb drie spotlights boven in het meubel verwerkt met een dimmer.

Grijs is overigens gekozen omdat deze het best bij de overige inrichting van de huiskamer past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue eyes
Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 20:30:
Prachtige set, had em al langs zien komen op htforum's showcase :)
Ebayzo schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 20:36:
Godskolere dat is een visueel erg aantrekkelijk set zeg. Ook die kast is erg stoer zo!
Dank je wel _/-\o_

Hij klinkt ook nog eens goed ook ;)

[ Voor 25% gewijzigd door blue eyes op 22-03-2007 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blue eyes schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 20:48:
[...]

De foto die je laat zien vind ik ook een mooie combi. Ook de sfeerverlichting die de foto laat zien heb ik ook ingebouwd, echter daar heb ik nog geen foto van.

Grijs is overigens gekozen omdat deze het best bij de overige inrichting van de huiskamer past.
dan begrijp ik je keuze volkomen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

blue eyes schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 20:49:
[...]

[...]

Dank je wel _/-\o_

Hij klinkt ook nog eens goed ook ;)
Daar twijfel ik ook zeker niet aan, maar het oog wil ook wat! :D

Waar ik nog wel aan twijfel is de meerwaarde van een niet al te dure, zeg maximaal €400, subwoofer (/basmodule) in combinatie met mijn 2 x Kef Q7. Net ook weer van een film genoten, maar mis volgens mij toch wat effecten.

[ Voor 29% gewijzigd door Ebayzo op 22-03-2007 22:28 ]

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToniBraxton
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12:04
Eisse, heb je weleens een andere subwoofer beluisterd i.c.m. je ti2k-tjes?

Ik zit er aan te denken om zelf m'n setje uit te breiden met een sub. Die Tik sub gaat alleen nooit lukken (qua formaat, verkrijgbaarheid en prijs)

Zat zelf te denken om een keer een zwarte B&W pv-1 ergens te beluisteren. Smoelt het ook nog goed :+

"I got clown in my eyes! Makes me laugh!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbosjaak
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18:41

Turbosjaak

Un Chien De Liege

Erg strak meubel, komt ook mooi uit bij de rest van je set.

Later zou ik ook zo iets in mijn huiskamer willen hebben lekker strak en bovendien ook nog functioneel.

Powered By: Lenovo Thinkpad T61p & IBM Thinkpad X21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abbadon
  • Laatst online: 15:30
Ziet er erg strak en origineel uit blue eyes :) Volgens mij heb je aan fysieke downsizing gedaan want je vorige speakers waren toch van die enorme lichthouten 'kegels'? Mooie TV ook, da's een 50" :P of vorig model 42"?

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McRubz
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Mooie foto's en spec's! Dit heb ik momenteel op een studentenkamer in Utrecht:

TV: Samsung LE27S71B
'Reciever': Logitech Z5400
'Speakerset': Logitech Z5400

Beeldscherm er naast: Dell 2005FPW
Sfeerverlichting: Philips LivingColors

Voor meer indrukken van LivingColors, klik hier, hier en hier

Ik gebruik mijn pc voor het afspelen van films en series. TV is via VGA aangesloten een geeft gewoon de native resolutie weer (1360x768).

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~rubenkru/ruben/meuk/PC-TV%20002small.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~rubenkru/ruben/meuk/PC-TV%20010small.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~rubenkru/ruben/meuk/PC-TV%20014small.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~rubenkru/ruben/meuk/PC-TV%20015small.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~rubenkru/ruben/meuk/PC-TV%20016small.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosez
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-06-2022

Mosez

Watermanager

blue eyes schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 20:48:
[...]

Volgens mij zou je eerst de keuze moeten maken tussen of je de kast/wand 'een' wil laten worden met de muur, of dat je de kast/wand echt als een apart meubel wilt tonen, en dus het beste kan laten contrasteren met de achtergrond (de muur).

Hier in de VS verkopen ze bij DWR een kant en klare MDF voorzet wand met waaraan een LCD of plasma en alle componenten zwevend opgehangen kunnen worden.

Kijk maar eens hoe die wand vrijwel onzichtbaar wordt door het met dezelfde materialen af te werken als de achtergrond:

Afbeeldingslocatie: http://www.dwr.com/images/zoom/zm_9202_1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.dwr.com/images/zoom/zm_9202_7.jpg

Ik vind het wandmeubel van FatalFelix zelf erg fraai. Heb je ook alternatieven voor verven overwogen toevallig? Ik zit zelf aan houtvineer te denken - die komen in alle kleuren en smaken, en geven het geheel een erg professionele look. Wenge zou mijn voorkeur hebben, maar dat moet wel in je interieur passen inderdaad.

Ook aardig is bekleden met (meubel) stoffering. Kun je net zo gek maken als je zelf wilt, en bovendien helpt het met de demping van ongewenste weerkaatsingen, maar wederom: het moet wel passen.

Als je perse wilt verven, dan zou ik wat experimenteren met extreem hoogglans lakken. Dat past goed bij de lijst van de Pioneer (die heb ik ook en weet hoe die kan glanzen). Wat dacht je van iPod-wit bijvoorbeeld?

[ Voor 16% gewijzigd door Mosez op 23-03-2007 05:28 . Reden: Plaatjes van DWR ingevoegd ]

Mooi zitten? Barcelona chair!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0g3r
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 17:54
McRubz schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 00:16:
Mooie foto's en spec's! Dit heb ik momenteel op een studentenkamer in Utrecht:

TV: Samsung LE27S71B
'Reciever': Logitech Z5400
'Speakerset': Logitech Z5400

Beeldscherm er naast: Dell 2005FPW
Sfeerverlichting: Philips LivingColors
Die lamp lijkt me echt supervet! Ik had 'm al op de reclame gezien en ff nagezocht op't net, maar volgens mij kun je daar leuke effectjes mee bereiken! Ik heb zelf zo'n Moodlight-paneel gehad
Afbeeldingslocatie: http://www.gadgethub.co.uk/upload/Products/Fullsize/moodlight-lrg.jpg
Persoonlijk vond ik de kleuren hiervan erg hard en flets. Ik vraag me af hoe die livingcolors je bevalt en hoe het licht wat er vanaf komt is; zacht en 'aaibaar' of vrij hard? En als je alleen die lamp aan hebt staan, vult het je kamer dan met genoeg licht om bijv. nog iets te kunnen lezen ofzo? of om in te leven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

r0g3r schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 12:31:
[...]

Die lamp lijkt me echt supervet! Ik had 'm al op de reclame gezien en ff nagezocht op't net, maar volgens mij kun je daar leuke effectjes mee bereiken! Ik heb zelf zo'n Moodlight-paneel gehad
[afbeelding]
Persoonlijk vond ik de kleuren hiervan erg hard en flets. Ik vraag me af hoe die livingcolors je bevalt en hoe het licht wat er vanaf komt is; zacht en 'aaibaar' of vrij hard? En als je alleen die lamp aan hebt staan, vult het je kamer dan met genoeg licht om bijv. nog iets te kunnen lezen ofzo? of om in te leven?
Hij kost iets van 150 euro en daar krijg je een RGB lamp van ongeveer (Weet niet zeker, geen zin om op te zoeken) 30 watt voor terug. Als ik jou was zou ik gewoon een mooie CCFL kopen in RGB of verschillende kleuren en dan een beetje zelf knutselen met een afstand bediening. Ten eerste is dit veel goedkoper, geeft het meer lich en is het nog leuk ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McRubz
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 12:42:
[...]

Hij kost iets van 150 euro en daar krijg je een RGB lamp van ongeveer (Weet niet zeker, geen zin om op te zoeken) 30 watt voor terug. Als ik jou was zou ik gewoon een mooie CCFL kopen in RGB of verschillende kleuren en dan een beetje zelf knutselen met een afstand bediening. Ten eerste is dit veel goedkoper, geeft het meer lich en is het nog leuk ook!
De lamp geeft niet voldoende licht om 'in te leven' 's avonds. Wel prima geschikt als sfeerverlichting bij het kijken van tv en films of het werken achter de pc. De lamp is in te stellen op kleur, verzadiging en helderheid. Je kunt dus zelf kiezen hoe hard de kleuren moeten zijn en hoe helder de lamp moet schijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue eyes
Abbadon schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 23:35:
Ziet er erg strak en origineel uit blue eyes :) Volgens mij heb je aan fysieke downsizing gedaan want je vorige speakers waren toch van die enorme lichthouten 'kegels'? Mooie TV ook, da's een 50" :P of vorig model 42"?
43" Pioneer, geen 42 of 50" :P

Inderdaad waren de Ti-K10's grote jongens van 1,20 groot. Voor 4 van deze jongens heb je een woonkamer van 60m2 nodig. Het was ooit de bedoeling een dergelijke kamer voor HT te gaan gebruiken. Daar ben ik vanaf gestapt. Ik heb nu wel een woonkamer van 60m2, maar niet meer voor de HT. Heb bewust een stap terug gedaan, een best grote ook wel. Het meeste mis ik in de eindversterking. Als je van een Mark Levinson terug gaat naar een ander merk (de meeste dan) ga je toch wat missen.

Maar ach, er loopt nu een kleine rond dat is nog veel mooier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue eyes
ToniBraxton schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 22:28:
Eisse, heb je weleens een andere subwoofer beluisterd i.c.m. je ti2k-tjes?

Ik zit er aan te denken om zelf m'n setje uit te breiden met een sub. Die Tik sub gaat alleen nooit lukken (qua formaat, verkrijgbaarheid en prijs)

Zat zelf te denken om een keer een zwarte B&W pv-1 ergens te beluisteren. Smoelt het ook nog goed :+
Smoelen is altijd goed, een van de redenen waarom ik alles van hetzelfde merk heb.

En nee, ik heb geen andere subs beluistert. Het alternatief waar ik aan heb lopen denken zijn twee Velodyne DD18's, een vergelijkbare sub. Equalization is geen argument, dat heb ik in de voorversterker al ingebouwd (TAG heeft veruit de beste room equalization, alleen het topmodel en de DP versie). Ik kan op elke frequentie met 10db versterken of verzwakken.

De Ti-K gaat je idd niet lukken. De prijs valt wel mee, de 4000 euro is de nieuwprijs per stuk, alleen worden ze niet meer gemaakt. Dus alleen nog maar 2ehands prijzen. In de afgelopen 2 jaar heb ik wereldwijd maar 3 stuks aangeboden zien worden, dat zegt dan automatisch ook wel iets.

Verder:
een sub voegt altijd iets toe. Normaliter gaat ie dieper en is beter op deze taak geschikt dan een reguliere speaker. Luister eens een film met sub en zonder sub. Ook claimt men nog zulke goede speakers te hebben, je weet niet wat je hoort als verschil! Alles wat je de sub laat doen geeft ruimte aan de speaker voor andere frequenties!

Zelfs speakersystemen van een ton hebben meerwaarde als er een goede vgl. sub bij aan wordt gehangen.

Vergis je niet, er zijn zeer weinig of geen speakers die een ontzettende strakke bass kunnen weergeven. Deze speakers zijn werkelijk onbetaalbaar, al zullen veel mensen hier dat wellicht ontkennen.

Laat mij mij dan maar eens de meetgrafieken zien van deze speakers!

Nog een verhaal daarover: ik luister ook de CD's met beide subs aan. De crossover op 80hz. (speakers beginnen af te vallen rond de 60hz, dus enige marge ingebouwd). Bij een aantal liedjes waarvan enige bass inzit sprong de sub spontaan op de standby stand! Gevoelsmatig ervaren we meer bass dan er vaak werkelijk in zit. Gevoelsmatig claimen we een lagere bass dan er werkelijk inzit!

Ik vraag me af in hoeveel songs er daadwerkelijke bass onder de 40 hz zit. Dat zal best mee vallen!

Maar alles indien het goed is afgesteld, slechte afstelling? Dan liever zonder een sub. Ik ben nog druk bezig met het afstellen, deze is nog verre van goed (ergo, een subversterker is wellicht kapot).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue eyes
Mosez schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 05:11:
[...]

Volgens mij zou je eerst de keuze moeten maken tussen of je de kast/wand 'een' wil laten worden met de muur, of dat je de kast/wand echt als een apart meubel wilt tonen, en dus het beste kan laten contrasteren met de achtergrond (de muur).

Ook aardig is bekleden met (meubel) stoffering. Kun je net zo gek maken als je zelf wilt, en bovendien helpt het met de demping van ongewenste weerkaatsingen, maar wederom: het moet wel passen.

Als je perse wilt verven, dan zou ik wat experimenteren met extreem hoogglans lakken. Dat past goed bij de lijst van de Pioneer (die heb ik ook en weet hoe die kan glanzen). Wat dacht je van iPod-wit bijvoorbeeld?
Erg fraai, mooie wanden en erg netjes afgewerkt!

Echter wil ik juist een andere kleur dan de muur, ik wil juist het meubel WEL naar voren laten uitkomen.

Hoogglans is een no-brainer in een HT. Dat glimt te veel. Als je de keuze hebt, kies dan mat. Alhoewel ik wel moet toegeven dat hoogglans wel mooier is dan mat!

De gekozen kleurstellig is voorlopig donkergrijs , antraciet oid. Dus donkerder dan de achtergrond (lichtgrijs / paars).

Vloerbedekking op het meubel heb ik ook over nagedacht, wellicht nog eens. Kan natuurlijk altijd nog. En vloerbedekking is inderdaad een goede absorber!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KC_Kaas
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Bij deze ook mijn bescheiden studenten set. Ik ben er zelf erg blij mee!

Als eerst natuurlijk een paar plaatjes:

Afbeeldingslocatie: http://www.kortekazen.nl/test/files/tweakers/klein/M4100041.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.kortekazen.nl/test/files/tweakers/klein/M4100042.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.kortekazen.nl/test/files/tweakers/klein/M4100043.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.kortekazen.nl/test/files/tweakers/klein/M4100046.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.kortekazen.nl/test/files/tweakers/klein/M4100049.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.kortekazen.nl/test/files/tweakers/klein/M4100055.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.kortekazen.nl/test/files/tweakers/klein/M4100056.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.kortekazen.nl/test/files/tweakers/klein/M4100057.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.kortekazen.nl/test/files/tweakers/klein/M4100058.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.kortekazen.nl/test/files/tweakers/klein/M4100059.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.kortekazen.nl/test/files/tweakers/klein/M4100060.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.kortekazen.nl/test/files/tweakers/klein/M4100061.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.kortekazen.nl/test/files/tweakers/klein/M4100062.jpg

Oke, wat zien we hier zoal:

Speakers: Mijn nieuwe Kef XQ3 _/-\o_
Versterker: G&W TW-2006x
DVD / SA-CD: De bekende Philips DVD 963SA
Koptelefoon: Beyerdynamic draadloze unit (geen idee welk model maar echt top geluid)
Monitor 1: Dell 24 Inch
Monitor 2 Philips 190S
Troep: 2 Pioneer cdspelers om mee te mixen, mixrack datatec XTC
Overige nerd-troep: KVM-switch en meer van dat soort poep.
Snoeren: Allemaal kabeltjes uit China. (Ornec.com)

[ Voor 0% gewijzigd door KC_Kaas op 24-03-2007 00:57 . Reden: kut plaatjes... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt nu alleen geen ruimte meer over om fatsoenlijk te kunnen tweakeren ! ;)

ps is 1200 euro niet een beetje veel voor midrange speakers?

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2007 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15:52

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

KC_Kaas, mooi spul hoor... Alleen zo bij elkaar gepropt. Heb je niet wat meer ruimte om het te stallen? :Y)
Dat jij zo goed kan computeren. ;)

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er goed uit KC_Kaas, leuke monitors en natuurlijk je nieuwe speakers (ben ook KEF fan)

[opbouwend bedoeld]
Foto 5 t/m 11 zijn alleen min of meer hetzelfde, de G&W TW-2006x.
Terwijl ik op de overzichtsfoto ook vanalles anders zie wat niet aan bod komt.
[/opbouwend bedoeld]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barry|IA
  • Laatst online: 23-06-2022
Verwijderd schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 09:24:
ps is 1200 euro niet een beetje veel voor midrange speakers?
`

Wat bedoel jij met ''midrange''? Dat de speakers beperkt weergeven en alleen vanaf het mid-laag, of bestempel jij de speakers in een ''midrange'' klasse?

De een heeft er meer geld voor over dan de ander... :)

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Stef-
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-10 21:33

-Stef-

Slainthe!

Wat snapshots van mijn huidige setup en nee het is geen stof maar artefacts etc. ivm het verkleinen van de jpg's. De snoeren moet ik trouwens nog wegwerken. Overigens is dit nog niet de uiteindelijke opstelling dus kom niet met opmerkingen over de plaatsing van mijn Chario's. :) Mijn trouwe subje (MJ Acoustics pro 50) staat er overigens niet op maar staat aan de rechter kant tussen de front en de bank.

Afbeeldingslocatie: http://aycu31.webshots.com/image/11430/2002592317347323253_rs.jpg

Afbeeldingslocatie: http://aycu11.webshots.com/image/11010/2002548426619096419_rs.jpg

Afbeeldingslocatie: http://aycu09.webshots.com/image/13088/2002540777240297549_rs.jpg

Afbeeldingslocatie: http://aycu08.webshots.com/image/11047/2004313854272535794_rs.jpg

Afbeeldingslocatie: http://aycu05.webshots.com/image/12884/2002524491474459683_rs.jpg

Afbeeldingslocatie: http://aycu40.webshots.com/image/12199/2002569940954911405_rs.jpg

Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag hangt de Individual Compose 46" Full HD-LCD dan eindelijk aan de muur...

Mijn oude situatie (LOEWE Individual 40" HD-LCD:
Afbeeldingslocatie: http://www.ironworks.nl/algemeen/loewe_compose_46_6.jpg

Hier ligt de 40" gebroederlijk naast de 46":
Afbeeldingslocatie: http://www.ironworks.nl/algemeen/loewe_compose_46_1.jpg

De Compose 46" hangt inmiddels:
Afbeeldingslocatie: http://www.ironworks.nl/algemeen/loewe_compose_46_2.jpg

De standaard HD-Demo van LOEWE ziet er fantastisch uit:
Afbeeldingslocatie: http://www.ironworks.nl/algemeen/loewe_compose_46_3.jpg

Ongelooflijk scherp en helder beeld:
Afbeeldingslocatie: http://www.ironworks.nl/algemeen/loewe_compose_46_4.jpg

Nog een totaalshot:
Afbeeldingslocatie: http://www.ironworks.nl/algemeen/loewe_compose_46_5.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Laatst online: 01-10 19:45
Kost dat?

Als ik weer in Nederland ga wonen wil ik ook een loewe tv kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

€ 5599,00 voor de LOEWE Individual Compose 46" Full HD-LCD;
€ 400,00 voor de LOEWE centerspeaker;
€ 175,00 voor de wandbeugel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mabili
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-09 14:18
Verwijderd schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 20:57:
[...]

@Ironman,

Wat ziet dat er mooi uit zeg!
Loewe blijft mooi om te zien.
Was vandaag ook even in een Hifi Winkel en daar hadden ze ook een aantal Loewe staan en het beeld is echt enorm scherp.

Even een korte voorstelling van mezelf.

Vroeger altijd al bezig geweest met muziek en altijd mijn ouders overhalen om een nieuwe radio te kopen zodat ik die van hun kon bietsen ;)

Echter sinds dat ik het huis uit ging lange tijd niets meer gedaan met componenten etc.
Tot 2 weken terug en lange tijd alles in 1 set te hebben gehad overgestapt naar de losse componenten.

Ik zal echt niet aan jullie kunnen tippen en elke dag zie ik weer hier op het forum mooie sets voorbij komen. Maar heb ik meer gekeken naar wat willen we als gezin voor de toekomst.
We hebben nu nog een niet al te brede woonkamer en daar zit ik even mee in de knoe met de speaker opstelling.

Heb nu nog low budget zuilspeakers van Eltax concept 400 maar die moeten binnenkort eruit!
Alleen blijft even de vraag wat is beter met een smalle woonkamer van 2.95? zuilspeakers of toch de boekenplank? Dat word even nog uitzoeken.

Echter hebben we wel besloten dat we ooit een 5.1 of 7.1 systeem willen hebben maar dat is niet handig in ons huidige woonkamer en het belangrijkste is voorlopig een helder stereo geluid kunnen krijgen. Die mis ik nu nog met de huidige speakers. Hoge tonen zijn er wel maar de lage tonen zijn niet zuiver.

Maar goed genoeg gekletst en even een paar foto's (foto's zijn helaas even niet van mooie kwaliteit mijn excuses daarvoor)

Receiver: Sony STR-DA3200ES (sinds een paar dagen in bezit en zeer tevreden over)
Boxen: Alleen fronts Eltax concept 400 (deze moeten vervangen worden)
HDD Recorder: Pioneer 530H
DIgital TV: UPC HDTV (beta tester)
TV: JVC 26X70 LCD
Speaker bekabeling: OFC 2x4mm

Bekabeling moet nog weg gewerkt worden.

Afbeeldingslocatie: http://www.lusa.nl/images/audio/totaalbeeld.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.lusa.nl/images/audio/left.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.lusa.nl/images/audio/right.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.lusa.nl/images/audio/sony.jpg

[ Voor 68% gewijzigd door Mabili op 25-03-2007 03:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch ook niet verkeerd? Heb je de LCD alleen niet erg hoog hangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mabili
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-09 14:18
Het is wat aan de hoge kant (maar niet hoger dan een dressoir) maar nog wel te doen.

Reden is dat we 2 kleine kinderen in huis hebben rond huppelen waarvan de een bijna 4 is en de andere binnenkort gaat kruipen. Dan vinden ze een tv erg leuk maar ook om deze aan te kunnen raken.

Dat zelfde gebeurd ook bij de speakers en daarom moeten wij deze blijven afschermen al is zonder scherm ervoor ook heel mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abbadon
Da's een mooie TV IRONman :P Maar f#ckin' zes mille voor een TV is niet niks :X

-Stef-, wat is dat voor nifty uitziend ding op dat (overigens ook erg leuk) rack van je? Die met de artist/songtitle op het display.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Stef-
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-10 21:33

-Stef-

Slainthe!

Abbadon schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 23:05:

-Stef-, wat is dat voor nifty uitziend ding op dat (overigens ook erg leuk) rack van je? Die met de artist/songtitle op het display.
Da's een Squeezebox. Geeft muziek van je HD door als ook internet radio stations. Is mijn laatste aanwinst en ik ben er zeer tevreden over. Wifi (icm WPA2 encryptie) werkt uitstekend en van o.a. Pandora doe ik veel nieuwe ideeën op.

Rack is overigens een Atacama Equinox.

Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Abbadon schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 23:05:
Je hebt gelijk. Ruim fl.13.000,00 ouderwetse guldens voor een televisie is erg veel geld. Echter, in dit geval krijg je mijns inziens ook veel waar voor je geld:

- 117 cm beelddiagonaal;
- Full-HD+ technologie;
- HDTV ontvangst en hardeschijfrecorder DR+ geïntegreerd;
- Hybridtuner: DVB-T, DVB-C, DVB-S; analoog: Kabel, Antenne.
- Full-PIP;
- Dolby Digital geïntegreerd;
- Decoding-System Audio: MPEG/MC-Layer 1/2;
- Decoding-System Video: MPEG2/MPEG4;

Omdat de Compose Full-HD is en alle ontvangers (analoog, digitaal, satelliet) zijn geïntegreerd kijk ik nu bijvoorbeeld al HDtv via de satelliet (vooralsnog alleen DEMO-kanalen). Ook de geïntegreerde harddiskrecorder kan HDtv opnemen.

Ook op het gebied van aansluitmogelijkheden heb ik niet te klagen:
- Antenne (analoog/digitaal)
- Audio In (jackplug 3,5 mm)
- Audio Link
- Audio Out geregeld (Cinch)
- Common Interface: 2x
- Componenten-ingang YUV
- Copy-functie Euro-AV <-> Euro-AV
- Copy-functie Front-AV --> Euro-AV
- Digital-Audio In (Cinch)
- Digital-Audio Out (Cinch)
- Euro-AV/Scart daarvan geschikt voor Component Video Input: 1
- Euro-AV/Scart daarvan geschikt voor RGB: 1
- Euro-AV/Scart daarvan geschikt voor S-VHS/Hi8: 2
- Euro-AV/Scart totaal: 2
- HDMI In 2x [4]
- Hoofdtelefoon: 3,5 mm
- Luidsprekeraansluiting (l/r)
- RS 232
- USB
- VGA
- Video In (Cinch)

Er zit dus zelfs een USB-aansluiting op... En 2x HDMI...

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2007 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abbadon
Wel, ik vind het an sich niet raar dat iemand zoveel voor een TV over heeft (serieus). Maar dat je in 2007 nog een 46" LCD kunt kopen voor zes mille verbaasde mij wel even :) In ieder geval kun je hier jááááren mee vooruit want alles wat je nodig hebt zit er wel op.

Gewoon uit interesse, je bent 40+? Dit omdat je het nog in guldens omrekent :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Abbadon schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 23:54:
Gewoon uit interesse, je bent 40+? Dit omdat je het nog in guldens omrekent :P
:)

Nee, ben 30. Toevallig heb ik vanmiddag een aantal opmerkingen gekregen over het bedrag. Om mij meer bewust de 'waarde' van € 6.000,00 te laten voelen werd het keer op keer voor mij omgerekend in guldens. Tja, mijn vrouw geeft het geld liever aan andere dingen uit... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Abbadon schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 23:54:
Wel, ik vind het an sich niet raar dat iemand zoveel voor een TV over heeft (serieus). Maar dat je in 2007 nog een 46" LCD kunt kopen voor zes mille verbaasde mij wel even :) In ieder geval kun je hier jááááren mee vooruit want alles wat je nodig hebt zit er wel op.
Ik hoop nu voorlopig ook klaar te zijn wat de televisies betreft. Want ik heb inmiddels een aardige geschiedenis weten op te bouwen in 4 jaar tijd:
2003: LOEWE Xelos 5381 (80 cm) (Woonkamer)
(foto)

2005: LOEWE Xelos 5355Z (55 cm) (Keuken)
(foto)

2006: LOEWE Individual 40" LCD (Woonkamer)
(foto)

2006: LOEWE Concept 32" LCD (Slaapkamer)
(foto)

2007: LOEWE Individual Compose 46" LCD (Woonkamer).
(foto)

Stiekem zou ik wel de beeldbuis in de keuken nog willen inruilen voor een LCD. O-)

En nee, ik werk niet bij LOEWE. Ik ben ook geen dealer. Ik ben gewoon een liefhebber van LOEWE. Bevalt mij prima en voldoet goed aan de door mij gestelde eisen.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2007 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSwinnen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-06-2024

TomSwinnen

Is er ook helemaal klaar voor!

Ze worden gemist :( ;)

Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 16-09 23:33
Verwijderd schreef op zondag 25 maart 2007 @ 00:16:
[...]
En nee, ik werk niet bij LOEWE. Ik ben ook geen dealer. Ik ben gewoon een liefhebber van LOEWE. Bevalt mij prima en voldoet goed aan de door mij gestelde eisen.
Het is duidelijk dat je een absolute FAN bent. Je vindt het merk gewoon cool/mooi/beter/etc dan anderen. Gedeeltelijk is dat objectief ook inderdaad zo, er zitten een aantal features op die je bij praktisch geen enkel ander merk tegen komt. Dat er ook een aantal subjectieve dingen bij zitten mag volgens mij ook duidelijk zijn, je betaald ook zeker voor het merk. In ieder geval is de prijs wel erg veel hoger dan (min of meer) vergelijkbare concurrentie.

Maar ach, doen we dat allemaal niet stiekum soms eens?! De één wel wat meer als de ander. :)

offtopic:
Marketing van moderne bedrijven speelt daar ook handig op in door in reclames soms alleen maar op je gevoel te spelen ipv het over het product te hebben. Recente voorbeelden; Microsoft met Vista reclame waarin je slechts ongeveer 1 sec iets uit het OS ziet (Flip 3D) of Sony met een reclame waarin alleen in de laatste seconden de tekst Playstation 3 in beeld komt. Allebei verder zonder enige referentie naar wat het produkt eigenlijk is of wat je er mee moet.

Edit: Mooi spul trouwens! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Joop schreef op zondag 25 maart 2007 @ 01:50:
[...]

offtopic:
Marketing van moderne bedrijven speelt daar ook handig op in door in reclames soms alleen maar op je gevoel te spelen ipv het over het product te hebben. Recente voorbeelden; Microsoft met Vista reclame waarin je slechts ongeveer 1 sec iets uit het OS ziet (Flip 3D) of Sony met een reclame waarin alleen in de laatste seconden de tekst Playstation 3 in beeld komt. Allebei verder zonder enige referentie naar wat het produkt eigenlijk is of wat je er mee moet.
Domme reclame die van de PS3. Na twee keer snap ik nóg de link met PS3 niet. Dit overtuigd me nog steeds niet om een opgewaarde blue-ray speler van €700 te kopen ;P

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ebayzo schreef op zondag 25 maart 2007 @ 09:19:
[...]
Domme reclame die van de PS3. Na twee keer snap ik nóg de link met PS3 niet. Dit overtuigd me nog steeds niet om een opgewaarde blue-ray speler van €700 te kopen ;P
volgens mij was ie rond de 600 en ja.. was ie maar opgewaardeerd.. mijn ervaring is al dat ie minder presteert dan 'losse' blu-ray spelers, of je moet heel erg van schokkend beeld houden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flyduck
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-03 13:37
Verwijderd schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 20:47:
Vandaag hangt de Individual Compose 46" Full HD-LCD dan eindelijk aan de muur...

Hier ligt de 40" gebroederlijk naast de 46":
[afbeelding]
Wat ik mij afvraag.. de afstand tot aan je zitbank lijkt ongeveer 3 meter, is dat niet wat weinig voor een 46" inch?

Zijn er mensen die deze regel lezen? Graag terugkoppeling gewenst (onopvallend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kleiner de afstand, hoe groter het bioscoopgevoel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dribbel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:37
Verwijderd schreef op zondag 25 maart 2007 @ 00:16:
[...]

Ik hoop nu voorlopig ook klaar te zijn wat de televisies betreft. Want ik heb inmiddels een aardige geschiedenis weten op te bouwen in 4 jaar tijd:
2003: LOEWE Xelos 5381 (80 cm) (Woonkamer)
(foto)

2005: LOEWE Xelos 5355Z (55 cm) (Keuken)
(foto)

2006: LOEWE Individual 40" LCD (Woonkamer)
(foto)

2006: LOEWE Concept 32" LCD (Slaapkamer)
(foto)

2007: LOEWE Individual Compose 46" LCD (Woonkamer).
(foto)

Stiekem zou ik wel de beeldbuis in de keuken nog willen inruilen voor een LCD. O-)

Je kan toch de 40" nu in je slaapkamer hangen en de 32" in de keuken

Probleem opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue eyes
Yep.........

Uitzonderlijk goede speakers! Geen JBL zoals de meesten JBL kennen maar echt goede speakers! Mag ook wel voor 7000 het paar! Uiteraard niet de top, maar meer dan de mainstream.

Nog een tip: Werelds beste kant en klare HT customized zijn van JBL, de synthesis series. In Enkhuizen (artcinema dacht ik) staat er een.

[ Voor 33% gewijzigd door blue eyes op 25-03-2007 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
  • Laatst online: 18:07

Reinier

\o/

Verwijderd schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 23:57:
[...]

:)

Nee, ben 30. Toevallig heb ik vanmiddag een aantal opmerkingen gekregen over het bedrag. Om mij meer bewust de 'waarde' van € 6.000,00 te laten voelen werd het keer op keer voor mij omgerekend in guldens. Tja, mijn vrouw geeft het geld liever aan andere dingen uit... ;)
Omrekenen... totaal nutteloos :)

Maar on topic: was het niet heel slecht om plasma- en lcd tv's plat neer te leggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reinier schreef op zondag 25 maart 2007 @ 16:56:
[...]

Omrekenen... totaal nutteloos :)

Maar on topic: was het niet heel slecht om plasma- en lcd tv's plat neer te leggen?
Nee, alleen ivm vervoer is dat. Grote glasplaten breken nogal makkelijk. Iig dat is afaik :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een marantz cd10, marantz pm80mkII, mission 780's, van den hul d 102 mkIII, een yamaha yst-sw160 subwoofer ,oehlbach luidsprekerkabel en als reserve versterker een pm80se. En oja een irritante Philips 5350h hdd recorder B)

Afbeeldingslocatie: http://xs113.xs.to/xs113/07120/marantz-cd10-2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jornjur
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01-10 11:36
Hey all,

Eindelijk is het zo ver mijn setje is af (af is een groot woord maar voorlopig geen geld meer)! ben benieuwd wat jullie er van vinden:

TV: 32PF9541/10 ambilight is kewl
Afbeeldingslocatie: http://lh3.google.com/image/jorn.jurgens/RgVQwG715dI/AAAAAAAAA4g/luQjAOsrHeM/s400/DSC03163.JPG

Hier onder mijn Denon 2307, Denon 1730 & iPod
Afbeeldingslocatie: http://lh5.google.com/image/jorn.jurgens/RgVQwm715eI/AAAAAAAAA4o/ewpRQqVLilE/s400/DSC03164.JPG

Dali Ikon Vocal 2
Afbeeldingslocatie: http://lh4.google.com/image/jorn.jurgens/RgVQxW715fI/AAAAAAAAA4w/OG3o0XZTHoM/s400/DSC03165.JPG

Dali Ikon 6
Afbeeldingslocatie: http://lh6.google.com/image/jorn.jurgens/RgVQx2715gI/AAAAAAAAA44/Fpx8jrpVn2A/s400/DSC03166.JPG.jpg

Achter staan twee oudere b&w speakers die wachten op de reeds genoemde meer centjes. het meubel is zelf gebouwd & ontworpen. Ben erg tevreden over de kwaliteit van de Dali speakers in combinatie met de Denon receiver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brimme
  • Laatst online: 16-12-2024
super strak meubel zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 04:18
Jornjur schreef op zondag 25 maart 2007 @ 21:46:
..
Achter staan twee oudere b&w speakers die wachten op de reeds genoemde meer centjes. het meubel is zelf gebouwd & ontworpen. Ben erg tevreden over de kwaliteit van de Dali speakers in combinatie met de Denon receiver.
Die B&W's klinken echt totaal anders dan de Dali's, dus dat vervangen is geen gek plan:)

If it ain't broken, tweak it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSwinnen
  • Laatst online: 14-06-2024

TomSwinnen

Is er ook helemaal klaar voor!

Alleen vind ik het zeer spijtig dat het opgehangen is. Op de grond was precies mooier geweest :)

Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0g3r
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 17:54
TomSwinnen schreef op zondag 25 maart 2007 @ 22:05:
[...]

Alleen vind ik het zeer spijtig dat het opgehangen is. Op de grond was precies mooier geweest :)
daar ben ik het ook mee eens. En dan de TV met een muurbeugel ophangen. Dan komt het Ambilight rondom ook meer tot zijn recht. Het meubel is wel superstrak gecreeërd zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jornjur
Ik heb er voor gekozen om het meubel op te hangen zodat je er wat makkelijker bij kan. Daarnaast vind ik het persoonlijk veel mooier zo!. en idd het geluid van de b&w sluit niet 100% aan op de rest maar ze hebben iets meer lage tonen en dat kan ik wel gebruiken zonder sub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jornjur schreef op zondag 25 maart 2007 @ 22:16:
Ik heb er voor gekozen om het meubel op te hangen zodat je er wat makkelijker bij kan. Daarnaast vind ik het persoonlijk veel mooier zo!. en idd het geluid van de b&w sluit niet 100% aan op de rest maar ze hebben iets meer lage tonen en dat kan ik wel gebruiken zonder sub.
Nou petje af hoor, mooi setje vind ik het en vooral je meubel, compliment ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Dit weekend m'n verbouwde 4-kanaals eindversterker in gebruik genomen en ik ben aan het nadenken over een upgrade van de tweeters in m'n fronts. De eindversterkers hebben nu wat modernere FETs, draaien in klasse-A met een hogere ruststroom en er is een betere correctie ter reductie van thermische vervorming. De Peerless tweeters gaan misschien vervangen worden door de Vifa XT25TG30 (Vifa is tegenwoordig Peerless V-line); welke zijn afgeleid van Scanspeak ringradiatoren. Voor een tamelijk lage prijs een erg mooie tweeter. Benieuwd of ze duidelijk merkbaar beter zullen zijn :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 911GT2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:16
Jornjur: als ik het dus goed begrijp moet altijd het kastje open bij tv kijken :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jornjur
Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2007 @ 10:39:
[...]

Nou petje af hoor, mooi setje vind ik het en vooral je meubel, compliment ;)
Thanks! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jornjur
nee TV gaat via Stereo alleen bij film staat hij open! Remote gaat door melkglas heen btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voodooless
  • Laatst online: 01-10 21:11

voodooless

Sound is no voodoo!

Exirion schreef op maandag 26 maart 2007 @ 10:54:
De Peerless tweeters gaan misschien vervangen worden door de Vifa XT25TG30 (Vifa is tegenwoordig Peerless V-line); welke zijn afgeleid van Scanspeak ringradiatoren. Voor een tamelijk lage prijs een erg mooie tweeter. Benieuwd of ze duidelijk merkbaar beter zullen zijn :)
De enige echt goede Peerless tweeter is eigenlijk de nieuwe HDS, welke ik zeker kan aanraden. Van de ringrads ben ik niet echt fan, dus ook niet van de XT25. Iets stoort me aan die dingen.. geen idee wat precies ;) Het zal vast en zeker anders klinken en het zijn zeker ook goede tweeters. Je kunt in duitsland ook een versie krijgen met een alu hoorn voorzet. Deze heeft nog eens een extra lager vervorming en breedbandigheid. Off-axis lever je echter in. Hij is ook iets duurder, 130 euro/stuk.

Ik zit momenteel midden in de verhuizing, en hoop snel mijn audio spul weer op te kunnen stellen :) Helaas effe geen foto's want de server zit ook in de verhuizing :P

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 20:57:
[...]

Waarom voor dat geld geen 50inch plasma van bijvoorbeeld Pioneer?

Ik zou daar geen moment over twijfelen namelijk (maar dat is persoonlijk).

Mooie tv maar absurd bedrag. Ook als je kijkt wat die center kost. Voor 400,- koop je ook een topcenter van bijvoorbeeld B&W en die klinkt heel wat beter. Blijkbaar betaal je ook veel voor de merknaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

voodooless schreef op maandag 26 maart 2007 @ 12:15:
De enige echt goede Peerless tweeter is eigenlijk de nieuwe HDS, welke ik zeker kan aanraden. Van de ringrads ben ik niet echt fan, dus ook niet van de XT25.
Waar baseer je die mening op? Zoek eens op Vifa XT 300. Dat is precies hetzelfde ding, alleen met een ander nummertje. Ze zijn erg goed aangeschreven.

En over die HDS tweeter: het is een soft-dome die extreem veel lijkt op de tweeters die ik nu al heb. Zelfs de frequentie curve lijkt erop. De ex-Vifa ringradiator heeft een vlakker verloop.

[ Voor 18% gewijzigd door Exirion op 26-03-2007 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voodooless
  • Laatst online: 01-10 21:11

voodooless

Sound is no voodoo!

Exirion schreef op maandag 26 maart 2007 @ 13:03:
Waar baseer je die mening op? Zoek eens op Vifa XT 300. Dat is precies hetzelfde ding, alleen met een ander nummertje. Ze zijn erg goed aangeschreven.
Weet ik. De ringrads van Vifa en Scanspeak hebben grote overeenkomsten kwa klank. Ik vind het niet al te prettig. Er is iets wat me gewoon een beetje stoort aan de sound. Anderen zweren er weer bij. Ik wil zeker niet zeggen dat het slechte tweeter zijn. Mijn bron: mijn eigen oren ;)
En over die HDS tweeter: het is een soft-dome die extreem veel lijkt op de tweeters die ik nu al heb. Zelfs de frequentie curve lijkt erop. De ex-Vifa ringradiator heeft een vlakker verloop.
Vlakker is ook niet alles. De HDS doet het vooral off-axis heel erg goed, en vervorming is erg laag, vooral bij lage frequenties flink lager dan de XT300. Ook de waterval is daar wat beter. Meer fun: http://www.zaphaudio.com/tweetermishmash/

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2007 @ 12:34:
[...]

Mooie tv maar absurd bedrag. Ook als je kijkt wat die center kost. Voor 400,- koop je ook een topcenter van bijvoorbeeld B&W en die klinkt heel wat beter. Blijkbaar betaal je ook veel voor de merknaam.
Maar dan heb je geen Loewe :X . Ik zou ook voor een pioneer plasma gegaan zijn, ISF calibratie eroverheen en gaan met die banaan :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn bescheiden setup. :)

Mijn CRT tv voldoet nog aan mijn wensen, het beeld is mooi vlak de kleuren warm dus voorlopig nog geen LCD voor mij, ik wacht nog even af. Mijn yamaha versterker ben ik zeer blij mee, het is een goed apparaat en mooi neutraal. De jamo's klinken goed voor film en een cd'tje, voor het echte audio werk heb ik een professionele setup staan met studio spul. Wat je hier ziet is dus voor prive gebruik en de lol :)

Afbeeldingslocatie: http://www.trance-hill.com/Got/setupk.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.trance-hill.com/Got/yamahak.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.trance-hill.com/Got/jamok.JPG

Specs:

Philips CRT beeldbuis tv
Yamaha AX-396
95w/Kan Din vermogen
ToP ART
CD/DVD directe versterker trap
Continue variable loudness
DIN norm uitgangsvermogen (4ohm, 1khz, 0,7% THV 95+95w)
Freq bereik: 20-100.000 hz +0,5/-3db
SIgnaal/ruis afstand 110db
Totale harmonsische vervorming: 0,008%
Jamo E530
2weg
bass reflex
60-20khz freq bereik
140w
25mm tweeter
165mm woofer
Overload protection
Gold plated termiinals
2x JVC Progressive scan dvd spelers

Er komt nog aardig wat power uit deze kleine jamo's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Llewy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:49
Leuk setje, maar wat moet je in 's hemelsnaam met 2 dvd-spelers? ;)

En persoonlijk zou ik die Jamo's op een stel deftige stands zetten.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kitemaster schreef op maandag 26 maart 2007 @ 18:42:
Leuk setje, maar wat moet je in 's hemelsnaam met 2 dvd-spelers? ;)

En persoonlijk zou ik die Jamo's op een stel deftige stands zetten.. :)
Wel de zwarte jvc speelt geen dvd's meer af, maar wel cd's. Dus op 1 draai ik dvd's en op de andere cd's :P

Ja ik ben nog op zoek naar leuke standaards voor mijn Jamo's. Er zitten nu wel spikes onder. Maar ik overweeg om zelf mischien standaards te bouwen als ik hier tijd voor kan vinden. :)

Edit: Waarom geen 5.1 :? Wel ik zit in de audio wereld voor mijn werk en ben een geluids freak, maar ik vind als je echt goede 5.1 wil je wel wat uit moet geven, dat wil ik best een keer gaan doen. Maar mijn woonruimte (woonkamer) is niet supergroot en om dan flinke speakers te gaan neerhangen zie ik niet zo zitten. Omdat 1) het dan behoorlijk druk word in mijn huiskamer en 2) De ruimte net te klein is om grote speakers goed tot hun recht te laten komen. Goedkope surround setjes vind ik niet mooi klinken dus ik hou het voorlopig bij stereo totdat ik een ander huis heb. Wanneer ik dus een andere woonruimte heb ga ik ook zorgen voor goede akoustiek. In mijn studio is de akoustiek behandeld en dit vind ik zeer prettig werken, en wil graag voor mijn toekomstige cinema setup ook een lekkere akoustiek hebben in de ruimte.

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2007 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2007 @ 18:31:
Mijn bescheiden setup. :)

Mijn CRT tv voldoet nog aan mijn wensen, het beeld is mooi vlak de kleuren warm dus voorlopig nog geen LCD voor mij, ik wacht nog even af. Mijn yamaha versterker ben ik zeer blij mee, het is een goed apparaat en mooi neutraal. De jamo's klinken goed voor film en een cd'tje, voor het echte audio werk heb ik een professionele setup staan met studio spul. Wat je hier ziet is dus voor prive gebruik en de lol :)

blabla etc

Er komt nog aardig wat power uit deze kleine jamo's :)
En waarom post je dan niet je pro set-up. Lijkt me interessanter. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2007 @ 22:22:
[...]

En waarom post je dan niet je pro set-up. Lijkt me interessanter. :)
Omdat dat niks met home cinema te maken heeft, maar alles met muziek produktie, het mixen en masteren van mijn eigen muziek, of voor klanten. Dit zou niet in dit topic passen.
Maar je moet denken aan studio amps (aan/uit knop, volume regeling and thats it), nearfield en midfiields speakers, voor een zo neutraal en vlak mogelijk weergave van de muziek om een goede beoordeling te kunnen hebben van de staat van een mix of master :)

offtopic:
voorbeeld nearfields studio speakers:
http://www.krksys.com/v3/rokit_rp8.asp
http://www.genelec.com/products/1036a/1036a.php welke overigens ook surround setups heeft voor een prijskaartje : http://www.genelec-ht.com/news/latestnews.php
http://www.tannoy.com/

Ik zelf heb tannoy's, en binnenkort de krk-v8, en wat later een leuke genelec set

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2007 @ 13:55:
[...]

Maar dan heb je geen Loewe :X . Ik zou ook voor een pioneer plasma gegaan zijn, ISF calibratie eroverheen en gaan met die banaan :).
En daarom zijn er zoveel verschillende merken en modellen verkrijgbaar. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Kheb achter me luik nog een B&W DM580 gevonden, jesus wat zit daar toch een geluid in:P
Morge ff neerzetten op ze goeie plek!
Foto's volgen!

[ Voor 5% gewijzigd door DennusB op 28-03-2007 17:10 ]

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er komen hier wel bijzondere dingen langs moet ik zeggen! (Yhtomit is jaloers op Ikon 6 en Loewe Flatscreen).

Ik heb ooit mijn spulletjes getoond in een eerder topic;
Verwijderd in "Post hier foto's en specs van je home-ci..."

Inmiddels ben ik verhuisd en staat alles weer net iets anders, kleine overview;
Afbeeldingslocatie: http://www.qone.nl/speaker8.jpg

Ingezoomd op het meubel met de samsung LE40F71B. Meubel hebben we zelf gelakt zodat het bij de rest van de meubels past (was eerder onbehandeld teak, ook mooi trouwens :)).
Afbeeldingslocatie: http://www.qone.nl/speaker9.jpg

Volledige specs:
- TV: Samsung LE40F71B
- Amp: Yamaha RX-V650
- DVD: Sony DVP NS76
- Subwoofer B&W ASW 300
- Mission 735 Front
- Mission 70c2 Center
- Tannoy M1 Rear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
^^ Heel gaaf hoe je componenten erg strak in het meubilair zijn geïntegreerd, maar kunnen ze hun warmte nu wel kwijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roamor schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 18:27:
^^ Heel gaaf hoe je componenten erg strak in het meubilair zijn geïntegreerd, maar kunnen ze hun warmte nu wel kwijt?
Er zit nog wel redelijk wat ruimte omheen en luchtgaten aan de achterkant.
Eerder stond de dvd-speler op de versterker waardoor ze allebei heel heet werden, nu valt het eigenlijk heel erg mee, maar het moet nog zomer worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Lijkt me duidelijk, ik geloof dat de enige Full HD Plasma van Pioneer 8999 euro kost. Hiernaast schijnen plasma's nog last te hebben van inbranden. Maar zoals je zegt het is persoonlijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 16-09 23:33
Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 18:23:
Er komen hier wel bijzondere dingen langs moet ik zeggen! (Yhtomit is jaloers op Ikon 6 en Loewe Flatscreen).

Ik heb ooit mijn spulletjes getoond in een eerder topic;
Verwijderd in "Post hier foto's en specs van je home-ci..."

Inmiddels ben ik verhuisd en staat alles weer net iets anders, kleine overview;
[afbeelding]

Ingezoomd op het meubel met de samsung LE40F71B. Meubel hebben we zelf gelakt zodat het bij de rest van de meubels past (was eerder onbehandeld teak, ook mooi trouwens :)).
[afbeelding]

[..]
Ziet er keurig uit. :)

Ik zie dat je de center naast je meubel hebt staan. Da's niet echt ideaal, maar ik neem aan een min of meer gedwongen keus omdat je het niet op een andere (mooie) manier kwijt kan?

Ik zit zelf ook al een tijd met dat probleem. Ik overweeg nu om van nood zelf maar een meubel te bedenken en te (laten) maken. Echt zelf doen is best veel werk en komt ook erg nauwkeurig. Laten doen kost toch wel weer een redelijke duit. Concept wat hieronder staat van 2,2 cm MDF in hoogglans gespoten toch minimaal €1000 voor zover ik nu heb kunnen achterhalen...

Ik snap niet dat daar niet meer fabrikanten op inspelen! Of het is niet diep genoeg of te weinig plaats voor apparatuur, of het is een topmeubel maar voor een nogal extreme prijs. (Spectral Closed serie bijvoorbeeld: €2500....)

Afbeeldingslocatie: http://joop.tweakdsl.nl/pics/tvmeubel/tv-meubel-rev-2-v-03.jpg

Edit: De vakken bovenaan zijn 21cm hoog, precies goed voor mijn huidige Center, versterker kan in één van de zijvakken, derde zijvak kan X360 in samen met een 2e apparaat (glasplaat om vak in twee lagen in te delen).

[ Voor 6% gewijzigd door Joop op 28-03-2007 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Voor 400,- koop je ook een topcenter van bijvoorbeeld B&W en die klinkt heel wat beter. Blijkbaar betaal je ook veel voor de merknaam.
Ja, en dat doe je bij B&W niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irminsul
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-09 16:13
Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 23:26:
[...]

Prijs/kwaliteit ligt bij b&w toch wel een stúk hoger. En je betaalt wel voor elke naam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tricksel
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 30-09 22:48
En je betaalt wel voor elke naam.
*Héél erg offtopic*:

Ik heb mijn naam toch gratis gekregen van m'n ouders
:*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 23:26:
[...]

Koop maar eens een B&W center van 400,- De LCR600 bijvoorbeeld zal die Loewe in verlegenheid brengen ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 15:07:
[...]

Koop maar eens een B&W center van 400,- De LCR600 bijvoorbeeld zal die Loewe in verlegenheid brengen ben ik bang.
Maar of het ook net zo mooi staat...
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is bedoeld om plaatjes van je audio/video-set te laten zien.
Als je iets post, zet er dan leuke foto's van je eigen set bij.

Zorg dat je plaatjes kleiner dan +/-100Kbyte zijn en niet breder dan 600 pixels! Dat laadt sneller en niet overal worden de plaatjes vanzelf kleiner gemaakt.
Reacties die hier niet aan voldoen worden voortaan leeg gehaald.

** Dit is geen "wat moet ik kopen" topic, lees daarvoor de FAQ even door **
Ook kabeldiscussies vervuilen de thread en deze discussies zijn bewezen doodlopers; als je daadwerkelijk steekhoudende argumenten hebt waarom een kabel van $duur zoveel beter is of vice-versa, start dan een nieuwe thread.