Hier dan eens mijn home cinema set, en computer set. Ik woon nog thuis en heb op mijn kamer het een en ander staan kwa apparatuur.
Uiteraard niet het meest dure spul omdat ik nog scholier ben maar wel allemaal goed spul.
Ik kijk regelmatig flims op mijn computer en daardoor heb ik ook een flink audiosetje staan op mijn 12m2 kamertje. Ik doe ook de normale dingen op de pc maar hij staat er hoofdzakelijk als media computer.
Nja, de foto`s en specs:

Overview van het bureau, je ziet mijn 19 inch videoseven beeldscherm, logitech g15 en g5 toetsenbord en muis, mijn versterker, externe schijf en een klein stukje van mijn pc

Hier zie je een close up van mijn 190 watt rms technics versterker met mijn sweex (prut)webcam

Mijn skytech 150 watt rms box links, net nieuw

Mijn skytech box rechts, voor de kabels heb ik trouwens 21 meter 2x 1,5 mm2 kabel gebruikt

Mijn compaq presario sr1759, pentium d 2x 2,8ghz, 1 gig ram, 256mb ati radeon x1300pro, 250 gig sata hdd etc. Iig een lekker snel systeem om een dvdtje te rippen en genoeg opslag ruimte voor een hele hoop films.
Het is niet veel, maar het werkt goed allemaal, geeft goed en veel geluid, vooral erg hard, en ik heb goed beeld. Rolluiken dicht en lekker een filmpie kijken. Films kijken is erg relax hier, ik draai mijn monitor en dan kijk ik al liggend op mijn bed naar een film film, of lekker onderuit op de bureau stoel.
Ik vind het iig een hele leuke set zo.
Ok, het kan niet tippen aan de spullen van vele hier, maar ik ben er blij mee en ik heb er veel plezier van
[
Voor 6% gewijzigd door
Joopieboy op 03-03-2007 15:49
]