Hm, ik denk dat ik wel wat updates heb die ik met jullie kan delen:
Algemeen:
- Celestion Ditton 44 zijn weg. Verkocht (voor een aardig centje). Ze kwamen niet tot hun recht, stonden in een veel te klein hoekje met een te zwakke amp... Dan maak ik er liever iemand anders blij mee en koop met een deel van de opbrengst kleine goedkope speakers.
HT boven:
- Zetel gekocht. Voor in de dedicated HT, maar een deel ervan (het is een hoekzetel) staat al in m'n klein kamertje. Geen foto's, want het is geen zicht, zo een grote zetel in een kleine kamer, maar het zit wel beter..
- Projector verkocht (mét winst). Geld ook opzijgezet voor een nieuwe projector die toch tenminste 720p ondersteunt.
- De plannen voor de dedicated HT zijn er eindelijk!
In maart wordt de nieuwe elektriciteit (nieuwe stopcontacten, kabels voor verlichting, kabelgoten, etc...) klaargemaakt, en daarna kan het verfen, behangen, kabeltrekken, meubels kopen, etc... beginnen. Project zou tegen mijn verjaardag (13 mei) af moeten zijn. Leuk cadeau, toch!
HT beneden:
Nieuwe kast & dvd-planken:
Overzichtje (DVD's liggen alfabetisch, op de planken van A - P, en in de kast rechts P - Z + Boxen/Collector's editions) :

Close-up van de "gear" en de nieuwe (handgemaakte door mijn grootvader) kast
(Gear: Sony DAV-S300 Digital Home Cinema & Pioneer SX-5560 Receiver A/B) :
Algemeen:
- Celestion Ditton 44 zijn weg. Verkocht (voor een aardig centje). Ze kwamen niet tot hun recht, stonden in een veel te klein hoekje met een te zwakke amp... Dan maak ik er liever iemand anders blij mee en koop met een deel van de opbrengst kleine goedkope speakers.
HT boven:
- Zetel gekocht. Voor in de dedicated HT, maar een deel ervan (het is een hoekzetel) staat al in m'n klein kamertje. Geen foto's, want het is geen zicht, zo een grote zetel in een kleine kamer, maar het zit wel beter..
- Projector verkocht (mét winst). Geld ook opzijgezet voor een nieuwe projector die toch tenminste 720p ondersteunt.
- De plannen voor de dedicated HT zijn er eindelijk!
HT beneden:
Nieuwe kast & dvd-planken:
Overzichtje (DVD's liggen alfabetisch, op de planken van A - P, en in de kast rechts P - Z + Boxen/Collector's editions) :

Close-up van de "gear" en de nieuwe (handgemaakte door mijn grootvader) kast

[ Voor 3% gewijzigd door TomSwinnen op 13-02-2007 18:59 ]
Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.