Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2007 @ 13:32:
[...]
Er zijn idd wat problemen gaande bij XsNews, maar ik vind het bijzonder dat de grote baas z'n vrije dag / verjaardag ervoor uittrekt om de problemen voor zijn klanten op te lossen.
Als je een melding op hun
Forum gedaan had dan was je misch wel sneller geholpen. Die momenten dat het langzaam gaat neem ik maar voor lief, want ik hang er bijna 2 jaar bij al is het niet langer, en kwaliteit ben ik niets anders gewend.
Eweka had anders net zoveel ellende als dat jij nu Xsnews mee basht.
ik bash helemaal niets, ik geef alleen mijn ervaring met
Xsnews NewsXS

weer. Mogen er soms alleen maar goede ervaringen op het board komen?
Die incompletes zijn gewoon feit, als ik daar melding van maak op het forum dan kan niemand mij daar toch mee helpen.
De snelheid is gewoon een feit, ook hier kan ik een melding van maken, maar dan gaat het echt niet sneller. Ik had geregeld dat de snelheid echt ver onder de maat lag en dat het opvallend constant laag was. Geen piek/dalen, maar dus constant 30kb/s per draadje.
Download ik dan met eweka dan haal ik wel volle snelheid, dan lijkt het mij niet een probleem van mijn ISP?
Ik heb al jaren eweka, maar ik vond de snelheid van de 30+ dagen artikelen te langzaam, vandaar dat ik naar een andere opzoek ben gegaan. Ik heb tweaknews geprobeerd, dat ging ook prima, maar ik wil liever niet een jaarcontract (zeker niet omdat deze dus ook steeds weer met een jaar wordt verlengd. Ja ik kan ook een contract per maand doen, maar dan vond ik het teduur.)
Via aanbieding NewsXS geprobeerd, leek prima te werken, maar die incompletes zijn gewoon echt vervelend, je kan dus niets compleet binnenhalen of repareren. Vandaar dat ik maar voor deze maand weer terugben bij eweka.
[
Voor 0% gewijzigd door
Kurios op 21-05-2007 13:53
. Reden: ik heb dus newsxs..... ]