Viper® schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 14:20:
Ik post het maar even hier.
Ik heb TweakDsl sinds december 2005. Het 16WO Tiscalli abbo en ik haal ongeveer 20mbit, netjes dus. Verder ben ik zeer tevreden over de verbinding en support. De nieuwsgroepen is uitermate subliem. Retentie 100 dagen, download 20 mbit en bijna nooit problemen.
Al met al dik tevreden. Nu had ik destijds het HCC aanbod van 40 euro p/m
Hierbij komt natuurlijk nog het Kpn belbasis van ongeveer 10 euro p/m. Ik bel hiermee eigenlijk nooit.
Nu zag ik het topic van Telfort en vind ik 20 euro p/m en geen kpn belbasis meer wel interessant.
Dat scheelt dus 30 euro in de maand. Liefst neem ik er dan nog tweaknews los bij omdat ik er zo tevreden over ben, dan nog ben ik 20 euro goedkoper uit.
Of zullen er TweakDsl prijzen/aanbiedingen beschikbaar komen voor vaste klanten ?
Mensen hier ideeen of meningen over.
ps. Als deze post hier niet thuis hoort excuses
Ik heb TweakDSL sinds maart 2003 en heb, per mail, dezelfde vraag die jij nu stelt voorgelegd aan TweakDSL.
Ik kreeg als reactie terug: "kijk eens naar onze Verduiveld Aanbod Multimediaal"
Dit aanbod is totaal niet interessant voor mij door de volgende redenen:
1. Dit aanbod geldt alleen voor het Tiscali Netwerk, niet leverbaar in Pijnacker.
2. Dit is een 2-jarig contract
3. Is duurder dan Telfort.
Deze redenen heb ik terug gemaild en daarbij de vraag of Tweak, tussen nu en zeer voorspoedig, een soortgelijk aanbod gaat doen naar de bestaande en nieuwe klanten.
Omdat ik anders toch wel geneigd ben om over te stappen naar Telfort.
Ik wacht nog steeds op een reactie van Tweak....
"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."