Tuurlijk.. maar ik merk dat ik na een periode van heel veel gebruik, nu nauwelijks meer download. Vandaar. En 499:24 is 21 euro per maand omgerekend (75 euro afsluitkosten). Dat is goedkoop, maar je zit wel meteen er 2 jaar aan vast. En deze dien je direct in het eerste 1/2 jaar te betalen. Daar ben ik (persoonlijk) geen grote fan van.bjck schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 14:07:
TweakDSL lijkt de focus niet meer op prijsvechter te hebben liggen, of misschien nu even niet. Vergeet niet dat je bij TweakDSL meer krijgt dan alleen internet toegang natuurlijk. Bij al die andere ISP's kan je nog een €8 euro per maand erbij tellen voor usenet toegang.
De aanbiedingen voor de snellere abonnementen zijn wel heel goedkoop. Dat je voor €499 voor 2 jaar een wide-open verbinding hebt is niet veel per maand.
De lagere snelheden zijn inderdaad andere goedkopere alternatieven voor te vinden in de markt nu.
En natuurlijk kunnen ze er voor kiezen geen prijsvechter meer te zijn. Het viel me alleen plots op.. Vandaar ga ik ook aan "duur geworden".
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......