Het Grote World of Warcraft topic - Deel 101 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.870 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-08 19:41
heb nu bagnon.. alleen heb ik nog geen zuivere versie van superinspect

/edit truukje en vraagje..

truukje: als lock kan je iemand die je feared, controllen door CoRecklessness erop te doen als ie rent, en als ie te dichtbij komt, doe je CoA (of iig iets anders als CoR) dan rent ie weer verder :P

ennuh,

de mensen die channeled spells hebben.. als je ermee killt (soul link, drain life etc) hebben jullie bij de kill ook soort van lag..?

[ Voor 46% gewijzigd door BootVluchteling op 20-01-2007 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
BootVluchteling schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 15:24:
[...]

heb nu bagnon.. alleen heb ik nog geen zuivere versie van superinspect

/edit truukje en vraagje..

truukje: als lock kan je iemand die je feared, controllen door CoRecklessness erop te doen als ie rent, en als ie te dichtbij komt, doe je CoA (of iig iets anders als CoR) dan rent ie weer verder :P

ennuh,

de mensen die channeled spells hebben.. als je ermee killt (soul link, drain life etc) hebben jullie bij de kill ook soort van lag..?
ik weet alleen dat je bij drain soul lag kunt krijgen omdat je dan een soul shard 'loot'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20:22
Zo nog 1 leveltje en ik mag outland in, daarnet gedinged
+ http://thotbott.com/?i=8407 geloot, hij dropte :')
-edit- en het was niks speciaals gewoon een yeti :p

[ Voor 19% gewijzigd door McPoowl op 20-01-2007 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zwAf schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 16:36:
Zo nog 1 leveltje en ik mag outland in, daarnet gedinged
+ http://thotbott.com/?i=8407 geloot, hij dropte :')
-edit- en het was niks speciaals gewoon een yeti :p
Jup, Krol Blade is een world drop, was altijd veel waard, tussen de 300 en de 400g, maar ik denk dat het nu wel minder is door TBC ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
door tbc is het waardeloos geworden tbh.. behalve het lage lvl.. daarna is het brak..

uhm, hoe heet die addon waarbij je een duel schermpje ziet, ook opposite faction, en dan "at war" aan kan klikken..? ben naam kwijt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje; Ik heb al een hele tijd geen WoW meer gespeeld en zit er nu aan te denken misschien weer te beginnen nu TBC uit is. Maar krijg je als je hem koopt ook weer een maandje speeltegoed, of niet?
Ik hoop van wel, want bijna 50 euro om weer 1 maandje te spelen is vrij veel imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:29

Phydomir

Dennis

Verwijderd schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 18:09:
Even een vraagje; Ik heb al een hele tijd geen WoW meer gespeeld en zit er nu aan te denken misschien weer te beginnen nu TBC uit is. Maar krijg je als je hem koopt ook weer een maandje speeltegoed, of niet?
Ik hoop van wel, want bijna 50 euro om weer 1 maandje te spelen is vrij veel imo.
Zit geen play-time bij.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds TBC er is, zijn er ook nieuwe tiers bijgekomen :) Ik ben echter meer geinteresseerd in het PVP gedeeltde, en lvl daarom een druid. Maar is er ook al een site waarop je de nieuwe lvl 70 PVP rewards kan zien? Ben benieuwd naar de nieuwe stats en looks namelijk :)

Op de officiële WoW site is niet veel te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 17:56

heuveltje

KoelkastFilosoof

Verwijderd schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 18:09:
TBC is "maar" 33 euro. dus dat scheelt alweer :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phew, vanmiddag Mana-Tombs ingegaan met wat guildies. Hele fijne instance en best wel te doen voor onze groep 63-65, veel drinken vanwege alle mana drains maar imo hele mooie settings en graphics. Erg leuk om zoiets weer "voor t eerst" te doen en geen idee te hebben wat mobs doen. :+

Ook nog in The Underbog een blue belt gevonden in n chest beter dan Twin Emps AQ palabelt, omg. Click

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2007 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
heuveltje schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 19:36:
[...]

35 Euro, + 12 euro voor een maand spelen = 47 Euro.

Baalde trouwens wel flink net. Had nog wat Honor Hold marks of honor over. Dus ik koop daar maar wat gems voor omdat ik dacht dat je ze alleen in Honor Hold kon gebruiken (waarom heten ze anders Honor hold marks.). Kom ik in Zangarmarsh, blijkt dat je ze daar nog steeds kunt gebruiken. En een heeeele vette wand voor 15 marks kunt krijgen, terwijl ik net 20 marks aan niet extreem nuttige gems heb verspilt |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 19:33:
Sinds TBC er is, zijn er ook nieuwe tiers bijgekomen :) Ik ben echter meer geinteresseerd in het PVP gedeeltde, en lvl daarom een druid. Maar is er ook al een site waarop je de nieuwe lvl 70 PVP rewards kan zien? Ben benieuwd naar de nieuwe stats en looks namelijk :)

Op de officiële WoW site is niet veel te vinden.
Op het forum van worldofraids.com is wel wat te vinden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor een 18 slot bag heb ik een Greater Planar Essence nodig (of 3 lesser). heeft iemand enig idee welk soort / level items daarvoor gedisenchant kunnen worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-09 20:04
Account Status:
Suspended
This account has been temporarily suspended. Please check the email address registered for this account for more information.

Noemde iemand een retard en heeft me dus blijkbaar gereport (denk ik iig, geen email gehad of wat dan ook). Weet iemand hoelang de eerste warning duurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siknu
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 30-06 15:56
heuveltje schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 19:36:
[...]

Bij play.com is hij maar 27 euro incl. verzending. Scheelt alweer iets meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blix schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 20:41:
Account Status:
Suspended
This account has been temporarily suspended. Please check the email address registered for this account for more information.

Noemde iemand een retard en heeft me dus blijkbaar gereport (denk ik iig, geen email gehad of wat dan ook). Weet iemand hoelang de eerste warning duurt?
Een vriend van me is ooit voor zo iets geband en dat duurde dan 3 of 4 uur, niet langer iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derek S.
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Heeft iemand hier ervaring met WoW(+TBC) op een laptop? Zo ja; wat voor graka? Ik ben namelijk aan het kijken naar een nieuwe, en af en toe WoW kunnen spelen zou mooi meegenomen zijn. (Heb een oogje op een Dell D620, met Quadro NVS110M).

Binnenkort als ik weer eens tijd heb maar eens de level 60 Warrior op Twisting Nether afstoffen. Als het daar nogsteeds zo leeg is, ook maar eens een server change overwegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zucht, al die server restarts heel de tijd. Word er gek van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

Wat is overigens een erg gave PVP server (niet TBC), want op Talnivarr vind ik het wel erg rustig zeg...

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-09 20:04
Verwijderd schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 21:58:
[...]

Een vriend van me is ooit voor zo iets geband en dat duurde dan 3 of 4 uur, niet langer iig.
Was geunbanned (na een uur of 3 inderdaad). Ben ik 15min ingame en wordt ik weer gebanned, zonder ook maar met iemand te hebben gepraat.. En weer geen email. GG Blizzard :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UltraR-pc schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 19:40:
[...]

35 Euro, + 12 euro voor een maand spelen = 47 Euro.

Baalde trouwens wel flink net. Had nog wat Honor Hold marks of honor over. Dus ik koop daar maar wat gems voor omdat ik dacht dat je ze alleen in Honor Hold kon gebruiken (waarom heten ze anders Honor hold marks.). Kom ik in Zangarmarsh, blijkt dat je ze daar nog steeds kunt gebruiken. En een heeeele vette wand voor 15 marks kunt krijgen, terwijl ik net 20 marks aan niet extreem nuttige gems heb verspilt |:(
Hoe kom je aan dat maandje speeltijd? Ik d8 dat dat niet kon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derek S.
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 23:28:
[...]

Hoe kom je aan dat maandje speeltijd? Ik d8 dat dat niet kon?
Waarom denk je dat? Creditcard. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4NCOR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09 15:33

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Hebben andere servers (ik zit op Aszune) ook zo veel last van crashende instance servers? :( Ik probeer nu al zo'n 3 kwartier weer in te loggen maar die instance server knalt er steeds uit. (En ik zit in ramparts opgesloten ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degroot
  • Niet online
Derek S. schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 22:33:
Heeft iemand hier ervaring met WoW(+TBC) op een laptop? Zo ja; wat voor graka? Ik ben namelijk aan het kijken naar een nieuwe, en af en toe WoW kunnen spelen zou mooi meegenomen zijn. (Heb een oogje op een Dell D620, met Quadro NVS110M).

Binnenkort als ik weer eens tijd heb maar eens de level 60 Warrior op Twisting Nether afstoffen. Als het daar nogsteeds zo leeg is, ook maar eens een server change overwegen.
Wow en laptop = een dodelijke combinatie.....als het gaat om je studie dan ;)
Ik heb wow op me laptop geinstalleerd , en me laptop is niet echt spetterend....
Maar tijdens project uren zit ik alleen nog maar te WoWen....
Er word dus weinig meer voor school gedaan >:) >:)
Daarom adviseer ik het om op een gewone desktop te installeren.

Maar ik zal ff de specs van mijn laptop geven.
En ik kan je zeggen dat WoW daar gewoon soepeltjes op draait.
Geen problemen of niks(ook niet in de AH o.i.d)

Compaq Presario C300
Intel T2050 1,66Ghz Centrino Duo
1024MB Ram
Onboard shared video geheugen
120GB schijf

Speel het spel zelfs via wireless , met een niet al te beroerde ping.
Het metertje staat bij mij merendeel in het groen

www.degroot-it.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derek S.
  • Niet online
degroot schreef op zondag 21 januari 2007 @ 01:36:
[...]

Wow en laptop = een dodelijke combinatie.....als het gaat om je studie dan ;)
Ik heb wow op me laptop geinstalleerd , en me laptop is niet echt spetterend....
Maar tijdens project uren zit ik alleen nog maar te WoWen....
Er word dus weinig meer voor school gedaan >:) >:)
Daarom adviseer ik het om op een gewone desktop te installeren.

Maar ik zal ff de specs van mijn laptop geven.
En ik kan je zeggen dat WoW daar gewoon soepeltjes op draait.
Geen problemen of niks(ook niet in de AH o.i.d)

Compaq Presario C300
Intel T2050 1,66Ghz Centrino Duo
1024MB Ram
Onboard shared video geheugen
120GB schijf

Speel het spel zelfs via wireless , met een niet al te beroerde ping.
Het metertje staat bij mij merendeel in het groen
Studie komt wel een keer. :P

Klinkt goed, ik denk dat ik niet al te veel probleem moet verwachten dan met een T7200 en Quadro NVS110M, ondanks dat dat absoluut geen game-kaart is. :)

Resolutie van de Dell is overigens wel 1440x900, ik weet niet wat die van jou is, maar ervan uitgaande dat het 1280x800 is, zal de Quadro wel enigzins moeten compenseren om de iets hogere resolutie te kunnen draaien.

Bedankt voor de info. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Zo net even een uurtje outland in gegaan, 20 Orcs gesloopt en ik kon mijn 1e blauwe item al vervangen door een groen Q item :D
Ben benieuwd hoeveel mana ik op lvl 70 heb, 20k? :+

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:33

WoW en een nieuwe laptop is een goede combo :D Ik heb zelf een HP 9055 en dat werkt als een trein.

Core 2 Duo T5500
1024 MB
160 GB
Geforce go 7600 256 MB
17" Widescreen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, ff 63 geworden, nu toch echt gaan slapen, moet ook nog gebeuren :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mili
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-05-2024
op dit moment lvl 63 (en 60%)en alle quests in zandarmarsh en hellfire pensulina gedaan
ik zit vol met groene items
heb nog maar 3 parts over van mijn field marshal set
tot nu toe 1 blauw item gevonden dat ik kon gebruiken
370 herbalism en 320 mining
( ik telde net ff het aantal post dat er al geweest moet zijn over WoW en ik kwam tot een toch wel schokkend aantal van meer dan 100.000 reactie _/-\o_ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is dit voor rot moeilijkheid in underbog? Zelfs de bog giants lijken wel op molten core giants het duurt echt te lang voordat ze down zijn, en die hele instance is ook zo saai als wat totdat je bij naga's komt. De 1e baas was wel een uitdaging, duurde 4x voordat hij down was, daar heb ik ook echt geen problemen mee, maar komop, een random bog giant hoeft nou niet zoveel moeite te kosten als een boss :P

(heb trouwens wel +14 mana on water shield totem gekregen van boss, jay me!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Laatst online: 17:51

Ik speel op een Dell Inspiron 9300.
Specs: Centrino 1.83ghz, 1g ram, Geforce 6800go 256 ram.
Initieel speelde ik ook op 1440*900, tegenwoordig 1680*1050. Beide resoluties
gaan perfect met heel veel toeters en bellen :)

======
Heeft iemand een site met een goede vergelijking (dus niet die van wowwiki) van Aldors vs Scryers?

[ Voor 6% gewijzigd door Kapoen op 21-01-2007 10:00 ]

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 21-08 17:09
Kapoen schreef op zondag 21 januari 2007 @ 09:59:
Heeft iemand een site met een goede vergelijking (dus niet die van wowwiki) van Aldors vs Scryers?
Wat is er mis met die dan?

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online

TN is inmiddels gezellig druk, niet overpopulated (was zelfs weer een transfer target even)

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 19:46
Heeft iemand hier goeie tips qua build voor een holy priest? Ik wil er graag een maken, maar heb nog weinig ervaring met priests.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derek S.
  • Niet online
Zo te horen moet het dus geen enkel probleem worden om WoW te draaien op m'n aanstaande laptop.

Bedankt. :)
itsme schreef op zondag 21 januari 2007 @ 11:05:
[...]

TN is inmiddels gezellig druk, niet overpopulated (was zelfs weer een transfer target even)
Dat is goed om te horen, scheelt ook weer een payed char. transfer. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
Rakkerzero schreef op zondag 21 januari 2007 @ 11:39:
Heeft iemand hier goeie tips qua build voor een holy priest? Ik wil er graag een maken, maar heb nog weinig ervaring met priests.
Ik ben op dit moment full shadow voor lvl'en naar 70.
Maar ben voor TBC maanden lang holy geweest in een raiding guild. Toen gebruikte ik:

http://www.wow-europe.com...0000000000000000000000000

Als ik lvl 70 ben ga ik waarschijnlijk respeccen (vanaf shadow) naar:

http://www.wow-europe.com...0010000000000000000000000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan op het moment niet zelf bij de talent-calc's, dus moet ik dit even uit mijn hoofd doen.

Is het een optie om, als Warrior zijnde, op level 50 te respeccen naar een 41 fury / rampage build, denk hierbij aan standaard spul zoals Flurry en Enrage, maar ook speelgoed zoals Imp. Berzerker Stance, Imp. Berzerker Rage, Imp. Intercept, Unbridled Wrath, Precision en Imp. Battleshout. Heb mijn vorige Warrior als Arms gedinged, en heb het nu wel zo'n beetje ermee gezien.

Mijn doel is rond de 800/900+ self-buffed AP te halen rond level 55, en nog zo'n 15% crit behouden, veel white damage, trage MH en snelle OH voor UW procs, en hoge BT crits. +hit stacken ga ik wel doen als ik 60 ding.

De vraag is nu, ben ik compleet achterlijk door full fury te gaan op een level 50 half groene / blauwe War met enkele +3% hit van talents? Meningen graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1Mark
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:23
ik ben gewoon nog holy/disc raidhealerbuild. moet zeggen dat het me toch nog prima bevalt.
solo-pve gaat niet heel hard, maar ik probeer zoveel te groupen met guildies. dps is genoeg met alle dps gear die je vindt/krijgt (+350dmg/23% holy crit op level62)

[ Voor 7% gewijzigd door 1Mark op 21-01-2007 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
UltraR-pc schreef op zondag 21 januari 2007 @ 12:35:
[...]

Ik ben op dit moment full shadow voor lvl'en naar 70.
Maar ben voor TBC maanden lang holy geweest in een raiding guild. Toen gebruikte ik:

http://www.wow-europe.com...0000000000000000000000000

Als ik lvl 70 ben ga ik waarschijnlijk respeccen (vanaf shadow) naar:

http://www.wow-europe.com...0010000000000000000000000
OK thanx _/-\o_
Dan denk ik dat ik die build ook maar ga volgen.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:29
Verwijderd schreef op zondag 21 januari 2007 @ 13:02:
Kan op het moment niet zelf bij de talent-calc's, dus moet ik dit even uit mijn hoofd doen.

Is het een optie om, als Warrior zijnde, op level 50 te respeccen naar een 41 fury / rampage build, denk hierbij aan standaard spul zoals Flurry en Enrage, maar ook speelgoed zoals Imp. Berzerker Stance, Imp. Berzerker Rage, Imp. Intercept, Unbridled Wrath, Precision en Imp. Battleshout. Heb mijn vorige Warrior als Arms gedinged, en heb het nu wel zo'n beetje ermee gezien.

Mijn doel is rond de 800/900+ self-buffed AP te halen rond level 55, en nog zo'n 15% crit behouden, veel white damage, trage MH en snelle OH voor UW procs, en hoge BT crits. +hit stacken ga ik wel doen als ik 60 ding.

De vraag is nu, ben ik compleet achterlijk door full fury te gaan op een level 50 half groene / blauwe War met enkele +3% hit van talents? Meningen graag :)
Ik ben als warrior altijd al fury geweest. Heb arms wel geprobeerd, maar dat wachten op je volgende swing zat mij tegen. Het is mij prima bevallen, maar ik moet er bij zeggen dat ik nite zo vaak aan pvp doe, met name quests en instances.

Wat betreft talents (onderstaand is allemaal naar mijn mening, en de meningen verschillen nogal :) )
Cruelty (+5% crit) is zeer fijn zo laag al in de rij. Aanrader.
Booming voice kan onhandig zijn als je demo shout door de grotere range meer mobs aantrekt dan gewenst. Daarnaast als je moet kiezen ga voor cruelty.
Imp. demo shout is leuk, maar
Unbridled wrath is een heel stuk nuttiger. Dit is ook een goede reden om niet voor een trage mainhand en snelle offhand te gaan, maar voor zowel snelle main als snelle off. Het enige dat je er mee verliest is de damageoutput van cleave, whirwind en overpower. De eerste twee gebruik ik zelf zelden omdat ik het beter kan overleven als ik m'n rage spendeer door de mobs snel een voor een af te werken zodat er minder mobs op je in staan te hakken. Van overpower is het erg jammer, maar bedenk je ook dat je nu die 50% crit van arms toch al niet meer hebt. Voor een trage mainhand is ook wat te zeggen hoor, zo ben je veeeel vrijer in je wapenkeuze, echt zat trage mainhands.
Imp. battleshout is een musthave, daar bloodthirst werkt op basis van attack power. De rest van die tier is niet echt interessant, behalve piercing howl, kan handig zijn, en helemaal op een later lvl als je heroic strike extra damage doet op dazed targets (vanaf lvl 66 ofzo)
Enrage heb je simpelweg nodig om bij flurry te komen.
Death wish is buitengewoon handig in pvp tegen locks en priests, en hier en daar tegen een boss of mob die er een fear uit gooit. De rest van die tier zou je kunnen opvullen met duel wield spec. Imp intercept is leuk voor pvp, daarbuiten gebruik ik het nooit. Slam gebruik ik sowieso nooit. Imp. execute is ook zeker het nemen waard, zowel pvp als pve.
Flurry is denk ik de beste talent uit de fury tree, nemen dus.
Imp beserker rage gebruik ik enkel in pvp, in pve sta ik voornamelijk in battlestance en is daarnaast die 10 extra rage niet altijd noodzakelijk, maar als je 'm hebt zeker fijn hoor. In instances als ik als dmg dealer meega is het fijn om te hebben. Als tank ook, sowieso de extra rage generation van de spell zelf als deze extra 10, maar die ben je vaak alweer kwijt zodra je terug naar defensive gaat en je punten teruggaan.
Bloodthirst is vergelijkbaar met mortal strike, dat wordt je main attack, doet ook de meeste damage. Al wordt heroic strike ook veel efficienter met een snelle mainhand (de rage die je misloopt van die swing door heroic strike is tot een minimum beperkt, je merkt er niet veel van, met een trage 2Hander zeker wel). De heal is leuk, maar vergelijkbaar met 1 klap van een (gele non elite) mob van jouw lvl.

Rampage. Ik speel er nu ongeveer 2,5 maand mee ofzo en eigenlijk vind ik het een onhandige talent. Eerst moet je critten om het beschikbaar te krijgen. Dan moet je ook nog een genoeg rage hebben (tegenwoordig is dat 20 ipv 30, al een verbetering). Dan heb je nog 5-7 melee swing nodig om de buff helemaal vol te krijgen ("most melee swings", stacks 5 times), dat terwijl de timer van 30 sec al aan het lopen is (wederom een voordeel voor een snelle mainhand), je hebt dus niet 30 sec lang een volle buff. Mocht je nu rampage weer activeren terwijl de volgende nog loopt, dan neem je de al gestackte buff over, dus gaat de timer wel naar 30 sec vol gebuffed.
Maar je komt in de situatie dat je nog 8-10 sec op de timer hebt staan en je crit, en je hebt genoeg rage. Wat doe je dan? Je kunt nu rampage activeren dan blijf je de buff behouden maar dan snoep je wel 8-10 sec af van de huidige rampage. Of je wacht op een volgende crit, maar als die niet snel genoeg komt of je hebt net je rage niet dan moet je weer vanaf 0 beginnen. In praktijk is het bij mij dat ik iets te vaak rampage activeer en deze dus niet ten volle benut of kan benutten. Op een bossfight als damagedealer zijnde gaat het prima. Maar bij mobs grinden of pvp gebruik je maar een klein gedeelte van de talent.

Fury is zeker het proberen waard imho. Als je van Arms komt zul je vast wel veel dingen missen. Ook moet je op zoek gaan naar 2 goede onehanders, terwijl je met een rondje AV winnen al een ice barbed spear kan krijgen (erg goede 2H polearm, geen vergelijkbare questreward voor 1H). Al kun je met een maraudonquest wel een trashblade krijgen, goeie (maar trage) mainhand, wellicht ligt er nog ergens zo'n hanzosword voor weinig in het AH.

Mijn Home Cinema in aanbouw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 19:52
Dit http://members.home.nl/d.meijer/imbaloot.jpg dropte net op onze server, foutje van blizz of gewoon een grafisch foutje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
*zucht*

Ik wordt ik beetje moe van het chatsysteem in WoW. Iedere dag gebeurd het wel een keer of 2.
Ik heb in WoW 4 chatvensters. 1x voor de general chat, 1x Combat log, 1x Party/whisper en 1x Guildchat.
Maar het gebeurd op een willekeurig moment als ik van map wissel, uit/inlog etc.. dat dan mij combat log, party/whisper-chat en guildchat vensters gewoon weg zijn.

Is dit op te lossen op een of andere manier?
Of is er een chatmanager addon ofzo??

IK wil iig dat deze ongein een keer is afgelopen, want het is verscrhikkelijk irritant om alles steeds opnieuw in te moeten stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
welke mod zorgt ervoor dat mn partybuffs onzichtbaar zijn op partymembers als ik er _niet_ overheen hoover met mn muis..? is dat ctmod? en zo ja, hoe disable ik het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Dennism schreef op zondag 21 januari 2007 @ 15:10:
Dit http://members.home.nl/d.meijer/imbaloot.jpg dropte net op onze server, foutje van blizz of gewoon een grafisch foutje?
Ik neem aan een foutje :)
Ik ben er ook al 1 tegengekomen: http://crew.tweakers.net/Atlas/wowhax.jpg

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op zondag 21 januari 2007 @ 15:10:
*zucht*

Ik wordt ik beetje moe van het chatsysteem in WoW. Iedere dag gebeurd het wel een keer of 2.
Ik heb in WoW 4 chatvensters. 1x voor de general chat, 1x Combat log, 1x Party/whisper en 1x Guildchat.
Maar het gebeurd op een willekeurig moment als ik van map wissel, uit/inlog etc.. dat dan mij combat log, party/whisper-chat en guildchat vensters gewoon weg zijn.

IK wil iig dat deze ongein een keer is afgelopen, want het is verscrhikkelijk irritant om alles steeds opnieuw in te moeten stellen.
Heb ik ook last van, volgens blizzard komt het door addons. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:29
Naar mijn weten komt dat door de optie 'auto join guildrecruitment', die moet je uitzetten.

Addons is de standaardreactie van blizzard, evenals de wtf folder weggooien. "U krijgt een foutmelding bij het invoeren van uw creditcard gegevens? Delete eerst uw WTF folder :)." :?

[ Voor 50% gewijzigd door ShittyOldMan op 21-01-2007 15:45 ]

Mijn Home Cinema in aanbouw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 16:34:
[...]

Rogues zien er idd supercool uit. Mijn rogue:
http://img145.imageshack.us/img145/995/roguebu8.jpg

Net even HC Ramparts gecleared, 2 wipes bij de laatste baas (Draak+Orc). Had echt ff spijt dat ik geen warrior/hunter was. Die polearm zag er echt vet uit!
http://img244.imageshack.us/img244/2830/hellreaveriz9.jpg
Hehe die ziet er wel superbruut uit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
nog een kleine tip..

als je geen target screen ziet.. (je kan mob targetten, maar ziet sunders/curses etc niet)

backup je interface map, en download alle addons vanaf de beste bron (liefst de maker) sindsdien heb ik er geen probs meer mee.. alleen cooldowncount doet lastig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJ85
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-03 08:00
BootVluchteling schreef op zondag 21 januari 2007 @ 16:11:
nog een kleine tip..

als je geen target screen ziet.. (je kan mob targetten, maar ziet sunders/curses etc niet)

backup je interface map, en download alle addons vanaf de beste bron (liefst de maker) sindsdien heb ik er geen probs meer mee.. alleen cooldowncount doet lastig
Het niet zien van je target screen had te maken met een bug in CT_Raidassist. Gewoon alles weer downloaden van ctmod.net eroverheen gooien en het werkt weer. Settings blijven behouden overigens.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
MJ85 schreef op zondag 21 januari 2007 @ 16:35:
[...]

Het niet zien van je target screen had te maken met een bug in CT_Raidassist. Gewoon alles weer downloaden van ctmod.net eroverheen gooien en het werkt weer. Settings blijven behouden overigens.
hielp bij mij niet. een volledig schone interface installatie hielp pas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ff een BoE'tje gevangen:

Afbeeldingslocatie: http://img254.imageshack.us/img254/83/fistofreckoning6yi.jpg

Niet slech imho :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killion
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-09 18:31
Verwijderd schreef op zondag 21 januari 2007 @ 16:41:
Ik heb ff een BoE'tje gevangen:

[afbeelding]

Niet slech imho :P
Eigenlijk is die enorm slecht. je krijgt een quest reward met 60 dps, en is nog sneller dan deze ook.
Op Bloodscalp staat dat ding voor 300g on de AH, nobody heeft em tot nu toe gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Killion schreef op zondag 21 januari 2007 @ 17:08:
[...]

Eigenlijk is die enorm slecht. je krijgt een quest reward met 60 dps, en is nog sneller dan deze ook.
Op Bloodscalp staat dat ding voor 300g on de AH, nobody heeft em tot nu toe gekocht.
Hij dropte bij mij zelf, ga hem zelf gebruiken, (kben rogue), en kan je die quest reward van 60 dps even linken?

Edit: en ik heb liever een slome OH dan een snelle :9

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2007 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
Zo, bijna klaar met de quests in Zangarmarsh. Maar ik moet wel vaststellen dat ik hellfire Peninsula een stuk leuker vond. En dat terwijl ik in Azeroth meer fan ben van de alliance gebieden dan van de horde gebieden (en hellfire lijkt meer op horde, Zangarmarsh meer op alliance gebied).
Ik denk dat het komt doordat in Zangarmarsh eigenlijk alles op elkaar lijkt. In Hellfire is het vele malen duidelijker waar je nou ergens uithangt en hoef je veel minder vaak op de map te kijken om je weg te vinden.

Ik sta iig op het punt om in Terrokar Forrest te gaan questen. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Dennism schreef op zondag 21 januari 2007 @ 15:10:
Wat voor interface is dat? Ziet er goed uit :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

Ok, ik wil van realm veranderen. Zit nu op Talnivarr, maar daar zijn maar 4400 characters, terwijl er servers zijn met wel 20.000! Ik vind het dan ook erg rustig altijd op Talnivarr.

Wie kan mij een leuke, drukkere, PVP server aanbevelen??

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ken iemand en die is al een tijd gestopt met wow en zijn account staat dus nu op stop. Omdat ik em mag overnemen en zelf al een account heb, maar veel belang heb bij zijn char zou ik em graag op mijn account willen hebben. Is het mogelijk om die char over te nemen, en wat de kosten zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

McFlipp schreef op zondag 21 januari 2007 @ 19:16:
Ok, ik wil van realm veranderen. Zit nu op Talnivarr, maar daar zijn maar 4400 characters, terwijl er servers zijn met wel 20.000! Ik vind het dan ook erg rustig altijd op Talnivarr.

Wie kan mij een leuke, drukkere, PVP server aanbevelen??
Wat ben je? Alliance of Horde? Als je als Horde op Emeriss komt heb je geen gebrek aan ally's :D >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 21 januari 2007 @ 19:30:
Ik ken iemand en die is al een tijd gestopt met wow en zijn account staat dus nu op stop. Omdat ik em mag overnemen en zelf al een account heb, maar veel belang heb bij zijn char zou ik em graag op mijn account willen hebben. Is het mogelijk om die char over te nemen, en wat de kosten zijn?
Dat kan alleen maar als beide accounts op dezelfde naam geregistreerd staan (die naam kan je niet veranderen), maw je kan alleen een character naar een ander account gooien als beide accounts van jouw zijn.
Ze zijn hier zo streng in dat ze niet eens de character naar je partner overzetten als die besluit ook WoW te gaan spelen na ze al een tijd op jouw account heeft gespeeld met een character.

Wat dat betreft zouden ze bij WoW wel wat soepeler mogen zijn, ook het overzetten van US<->EU was eens beloofd, maar ook dat is er nooit gekomen. Alles wat maar met je account te maken heeft zit potdicht, waarschijnlijk zijn ze bang dat anders chinese bedrijfjes hun plannen in de soep gooien (wat ik denk dat niet zal gebeuren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 21 januari 2007 @ 19:45:
[...]

Dat kan alleen maar als beide accounts op dezelfde naam geregistreerd staan (die naam kan je niet veranderen), maw je kan alleen een character naar een ander account gooien als beide accounts van jouw zijn.
Ze zijn hier zo streng in dat ze niet eens de character naar je partner overzetten als die besluit ook WoW te gaan spelen na ze al een tijd op jouw account heeft gespeeld met een character.

Wat dat betreft zouden ze bij WoW wel wat soepeler mogen zijn, ook het overzetten van US<->EU was eens beloofd, maar ook dat is er nooit gekomen. Alles wat maar met je account te maken heeft zit potdicht, waarschijnlijk zijn ze bang dat anders chinese bedrijfjes hun plannen in de soep gooien (wat ik denk dat niet zal gebeuren).
Hmm vind ik toch wel een btje vreemd :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Laatst online: 13-09 17:56

heuveltje

KoelkastFilosoof

Dat is om te voorkomen dat chinezen gaan powerlvlen op 1 account. en die char's dan via een karakter move verkopen. Nu moet je je account gegevens afgeven, waar veel mensen zeer huiverig voor zijn.

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phobos
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 20:54

Phobos

je bent een soepkip

*zucht*

Ik heb er ook last van; er stond een keer op de oude forums een macro die er weer voor zorgde dat de chatwindows terug kwamen:

code:
1
/script ChatFrame2:Show();

Vervang 2 door een oplopend nummer als je meerdere chatwindows hebt die verdwijnen (ik heb er 2 die de hele tijd weg gaan en heb 't in een macro gezet, scheelt typen ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
*zucht*

Zet "Auto Join Guild Recruitment Channel" uit in Advanced interface options :)

En het zal bij de meeste wel na TBC release gekomen zijn, want bij mij stond hij ook weer aangevinkt na de install van TBC en patch 2.0.5

[ Voor 9% gewijzigd door -Mike- op 21-01-2007 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*zucht*

Hey, dat heb ik ook :( , bij mij gebeurt het als ik de world map erbij pak en er lang naar kijk. Als ik ff snel de map check is er nix aan de hand. Ik gebruik overigens al een mod (chatmod), dus dat helpt niet. Het is ook opeens gekomen. Denk ong 1 week geleden.

Outlands is trouwens wel bruut. Gisteravond even wezen kijken nadat ik 58 was gedinged, maar ik was te vaag om er wat mee te doen :P .

Vandaag weer gekeken en het bevalt me wel. Ziet er mooi uit, leuke mobs en vooral goede loot, q rewards. Heb nu al 3 dingen vervangen door greens :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben sinds de release echt 95% van mijn tijd bezig met mijn nieuwe Blood Elf mage. Mijn guidl zit op alliance, maar ik ben een guild op Horde gejoined, op zich een Horde tak van een grotere Nederlandse Alliance guild (op Turalyon).

Ik hop niet dat ik nu te ver achter raak, maar ik vind het zo kick om te spelen. Ik heb een main lvl 60 NE Druid rondlopen, die echt leuk is om te spelen, amar die mage bevalt me echt goed. Ik heb geen Fire mage genomen, maar een pure Cold Mage.

Die speelstijl bevalt me wel, ik ga ook geen punten in andere tree proppen denk ik, ik zit nog te twijfelen over improved arcane missiles, want niet alles cold talents zijn eve goed, maar de meeste wel.

Shaman ben ik helemaal van af gestapt, wilde eerst een Draenei Shaman beginnen ... maar ... ik denk ook dat het ras meespeelt ... deels ... naar het feit dat ik al een Tauren Shaman heb gespeeld, leuk, maar ik wilde eens wat anders dan een healing class (heb nl. ook een lvl 60 paladin).

Warlock is ook leuk, maar mage is strategischer denk ik (en je kunt jeelf ies beter weren, echt best veel spells om uit een situatie te geraken moet ik zeggen). Anyways, naast een Druid is nu de Mage echt mijn favoriete class, had ik niet verwacht eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Jerry schreef op zondag 21 januari 2007 @ 18:49:
[...]

Wat voor interface is dat? Ziet er goed uit :).
photekui 6.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 10-09 08:45
M'n kast eens leeggehaald en maar wat dingen bij elkaar gelegd, hoop in de toekomst ook CE's van overige uitbreidingen te kunnen scoren :P

Afbeeldingslocatie: http://www.bosmonster.nl/files/wow_ce2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The 2.0.6 Public Test Realm is now live.

*PTR Character copies are planned to become available at 12:01 AM PST January 21.

Hunters

* "Silencing Shot" now does only 50% of weapon damage instead of 75%.
* The base damage for "Arcane Shot" has been reduced by about 9% and the bonus damage from ranged attack power reduced from 20% to 15%.
* The bonus damage for "Barrage" is now 4/8/12% for ranks 1/2/3.
* The bonus damage for "Improved Barrage" is now 4/8/12% for ranks 1/2/3.

Mages

* Each rank of "Improved Fireball" now reduces your spell damage coefficient by 2%.
* Each rank of "Improved Frostbolt" now reduces your spell damage coefficient by 2%.
* "Counterspell" no longer triggers the global cooldown.
* "Mana Shield" now absorbs magical damage as well as physical damage.

Priests

* The bonus coefficient for "Shadow Word: Pain" has been reduced by about 9%. This should result in about 5% less damage done by "Shadow Word: Pain" for the typical priest.

Bug Fixes

* The "Frozen Shadoweave Boots" will now properly increase shadow damage.
* Players will no longer lose control of their character if they tryto talk to an NPC while mobs are aggro on them.
* The /equip command will now work on pieces of gear that are not in your primary bag.
* Fixed an issue that was causing some players to disconnect in Hellfire Citadel:Blood Furnace.
* The "Corruptor" 4 piece set bonus will now be properly applied.
* The Legion Fel Cannons at Forge Camp Anger in Blades Edge will now properly spawn above ground.
* The Arena queue tooltip will now show the arena that the player is queued for.
* Fixed an error that was causing players to disconnect if they tried to socket a gem that had been gift wrapped.
* Fixed an error that was causing players to disconnect forming a party with other members in the same area.
* Pet icons will now properly update in the Stables window.Improved the robustness of the pet action bar display. It is now less likely to be accidentally blocked by addons.
* Players will no longer hear the gong sound repeated after initially joining a queue for the battlegrounds.
* Having a group invite declined while queued via "Looking for More" will no longer remove you from the queue.
* Nethershards will no longer cost honor to purchase but will cost gold instead.
* Players will no longer be given access to both quest lines followingthe Declaration of Allegiance to the Scryers or Aldor in Shattrath City.
Source: http://forums.worldofwarc...ml?topicId=69997048&sid=1

8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
hihi. hunternerf. dat betekend dat de warlocks nu het sterkste zijn.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:57
Hunternerf zat er aan te komen. Nu nog CoS nerfen en dan is het weer goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren WOW gekocht maar duidelijk probleem bij install met cd3 en cd4 ... gelukkig met hulp van laptop kunnen copieren naar hd en zo installeren (meteen ook op dvd-tje gebrand :9 ). Wil ik erin vliegen (ervan uitgaande dat eerste maand gratis is), heb ik toch zo'n pukke gaming card nodig :'( ... toch wel belachelijk dat je die niet na 1 maand mag kopen ?? Of mis ik iets ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Phobos schreef op zondag 21 januari 2007 @ 20:23:
[...]

Ik heb er ook last van; er stond een keer op de oude forums een macro die er weer voor zorgde dat de chatwindows terug kwamen:

code:
1
/script ChatFrame2:Show();

Vervang 2 door een oplopend nummer als je meerdere chatwindows hebt die verdwijnen (ik heb er 2 die de hele tijd weg gaan en heb 't in een macro gezet, scheelt typen ;))
OK thanx. Dat is wel handig om te weten :)

en dat "Auto Join Guild Recruitment Channel" staat inmiddels uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"Counterspell" no longer triggers the global cooldown.
Dan hebben ze toch (terecht) toegegeven aan de reactie's van de mage's :)
Edit: of is dit wat anders dan "zitten" op de global cooldown, kunnen mages nu weer gewoon midden in het casten counterspellen?

Die hunter nerf zat er aan te komen maar dat is waarschijnlijk toch alleen omdat ze op lvl 70 nog beter zijn, nu zijn ze weer net zo overpowered zoals op lvl 60.

De priest nerf ben ik minder blij mee, ik vind die nerg een aparte actie aangezien er meer wordt geklaagt over de dots van warlocks dan van priests. Maarja, ze zullen wel een goede reden hebben.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2007 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weebl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 14:26

weebl

YARR!

Ik heb exact die laptop, zal het zo eff installeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 22 januari 2007 @ 00:24:
"Counterspell" no longer triggers the global cooldown.
Dan hebben ze toch (terecht) toegegeven aan de reactie's van de mage's :)
Edit: of is dit wat anders dan "zitten" op de global cooldown, kunnen mages nu weer gewoon midden in het casten counterspellen?

Die hunter nerf zat er aan te komen maar dat is waarschijnlijk toch alleen omdat ze op lvl 70 nog beter zijn, nu zijn ze weer net zo overpowered zoals op lvl 60.

De priest nerf ben ik minder blij mee, ik vind die nerg een aparte actie aangezien er meer wordt geklaagt over de dots van warlocks dan van priests. Maarja, ze zullen wel een goede reden hebben.
mja, SW:P was/is de meest imba DoT die er was/is... :P

vond 't eigenlijk vreemd dat ie niet de vorige keer samen met de lock-dot's werd generfed eerlijk gezegd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zucht, hunters wel nerfen en locks niet? n1 blizz..:x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 22 januari 2007 @ 01:14:
locks hebben hun 'nerf' al gehad bij laatst patch ;) :P

ik blijf me btw verbazen hoe makkelijk ik met m'n feral druid lvl... gaat eigenlijk makkelijker dan met m'n hunter / lock...

crit als een gek -> hoop dmg èn 4% van m'n total hp als heal per keer... (helaas 'maar' 1 keer per 6 sec)

totaal geen downtime en de mobs gaan down alsof 't critters zijn :P

[ Voor 7% gewijzigd door Viggen op 22-01-2007 01:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:57
Verwijderd schreef op maandag 22 januari 2007 @ 01:14:
Heb je de laatste x patches al bekeken? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helmet
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-08 15:00
indd wij arme locks zijn dik generfed in de laatste 2a3 patches en hunters zijn gewoon meer imbalanced dan locks helemaal al omdat wij cloth dragen en jullie op lev 40 al mail krijgen

Icons are overrated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Viggen schreef op maandag 22 januari 2007 @ 01:18:
[...]

locks hebben hun 'nerf' al gehad bij laatst patch ;) :P

ik blijf me btw verbazen hoe makkelijk ik met m'n feral druid lvl... gaat eigenlijk makkelijker dan met m'n hunter / lock...

crit als een gek -> hoop dmg èn 4% van m'n total hp als heal per keer... (helaas 'maar' 1 keer per 6 sec)

totaal geen downtime en de mobs gaan down alsof 't critters zijn :P
Hmm interessant...ik ben net bezig met een NE druid als mijn 2de char...Trouwens mijn Mage gaat ook lekker nu sinds ik een andere build heb. (10/41/0)

Welk build heb je voor je druid? Meer op cat of meer op bear form?

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Niet online
junglebeast schreef op maandag 22 januari 2007 @ 02:10:
[...]

Hmm interessant...ik ben net bezig met een NE druid als mijn 2de char...Trouwens mijn Mage gaat ook lekker nu sinds ik een andere build heb. (10/41/0)

Welk build heb je voor je druid? Meer op cat of meer op bear form?
mja, op dit lvl (62) al wel beide... zijn niet echt veel specifieke cat- of bearform talents meer sinds de laatste patches....

speel voornamelijk in cat form... dps + heal van crits (met improved LotP) zijn erg lekker...

als 't wat lastiger wordt (een aantal extra mobs die je op je hebt dan werkt bearform erg lekker... zeker met swipe... crit best vaak en als ie crit krijg je weer extra rage waardoor die swipe min of meer gratis was :)) (naast dat je natuurlijk weer een heal krijgt vanwege improved Leader of the Pack :P)

build atm is 0/42/11... komen nog wat extra punten in feral tree en ws pik ik nog ff Nature's Grasp uit balance tree mee :)

[ Voor 6% gewijzigd door Viggen op 22-01-2007 02:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 21-08 17:09
* Each rank of "Improved Fireball" now reduces your spell damage coefficient by 2%.
* Each rank of "Improved Frostbolt" now reduces your spell damage coefficient by 2%.
* "Counterspell" no longer triggers the global cooldown.
* "Mana Shield" now absorbs magical damage as well as physical damage.
Die CS en Mana shield wijzigingen zijn mooi, maar wat moet ik me voorstellen bij die FB wijziging?

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Hydra schreef op maandag 22 januari 2007 @ 02:34:
[...]

Die CS en Mana shield wijzigingen zijn mooi, maar wat moet ik me voorstellen bij die FB wijziging?
Dat als je dat talent neemt er per rank van het talent 2% van je +dmg niet mee wordt geteld bij de damage. Standaard zal er iets van 87% van je +dmg worden toegevoegd aan je firebolt/frostbolt wat dus bij rank 1 imp FB/FB 85% wordt, bij rank 2 83% enzovoorts. Er zal dus ergens een punt komen dat je deze talents beter niet kan hebben voor DPS bij een bepaald getal aan +dmg.

Manashield wijziging is idd leuk voor mages tegen andere casters ipv alleen tegen melee. Echter de CS wijziging snap ik niet echt, imho hoort de GC er gewoon te zijn na een instant cast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

TBC is erg leuk :)

Nu Hellfire Ramparts gecleared, 1ste keer ook wipe op draak, soulstone, 2de keer dood, dit was op lvl 60. Moest zeggen dat het erg makkelijk was, behalve die vuurmeuk niet verwacht daarom wipe.

Hellfire Furnace was de eerste keer een beetje een klap in het gezicht, eerste groep al een wipe, zijn toen maar gaan questen en lvl 61 gehaald, nog een keer gedaan geen moeite opzich, neem 2 warlocks en banish wat er te banishen is. Kamer met die "Vliegende kop" is best pittig als je geen AOE hebt voor eerste 3 groepen, laatste groep is lastigst boss zelf is simpel.
Moet zeggen dat deze instances net RFC zijn :)

The underbog (Coilfang) Erg leuke instance, beetje een maraudon/wailing caverns mix, eerste boss was een verassing :P die paddestoelen hebben ons gewiped (deed me denken aan kurinax, aq20) 2de keer en boss dood, toen naar die "draak/hydra" in de vissenkom, erg makkelijk beetje irritante acid spray maar voorderest niet moeilijk. Daarna een hunter ofzo irritant gevecht. laatste boss was echt super!! :) soort "beam" die je optilt :) opzich makkelijk dood te krijgen.

The Slave Pen, vondt ik erg moeilijk en ook zwaar irritant aantal keer gehad dat mobs "bugged" waren evade enzo, moeilijke groepen, Slave Pen zou "moeilijker" moeten zijn dan The Underbog en moet zeggen dat ik het daar niet mee eens ben. De eerste boss de shaman is zwaar irritant lijkt op een andere boss (kan ff niet op naam komen) de totems die hij cast zijn echt uber zagen ze eerste try niet staan, lang uitgehouden maar toch een wipe, 2de keer gewoon allemaal op "totem duty" en was zo gepiept. 2de boss was niet lastig ofzo beetje AOE acid spit ofzo erg traag dus hoop dots en beetje heen en weer rennen. 3de boss kregen we niet down, was ook al 4 uur smorgens dus we waren allemaal beetje gaar :P

Mana Tombs, Erg leuk, niet extreem moeilijk gewoon geduldig zijn en geen idiote pulls doen, eerste boss was een lachertje, 2de boss kan ik me niet eens herinneren.. 2 in de groep hadden een quest voor "escort" niet moeilijk, "boss" die aan het einde tevoorschijn komt is ook makkelijk. Laatste boss is werkelijk een ander verhaal de adds zijn SHIT 1500 frostbolts, boss was erg lastig wel dood gekregen na 3 tries.

Ramparts @ lvl 60, Furnace @ 61, The Underbog @ 62/63, The Slavepens @ 62/63/65, Mana Tombs 62/63/65/68
Druid Feral Tank (nu lvl 63)
Warlock Demonology (nu lvl 65)
Warlock Affliction (nu lvl 68)
Priest Shadow (nu lvl 64)
Priest Holy. (nu lvl 63) Dit ben ik ;)

Ik heb nu Ramparts/Furnace +/- 30 keer gedaan, The Underbog/Slavepens +/- 8 keer gedaan en Mana Tombs vandaag voor het eerst. Maar wel 2 keer :)

Zit wel zwaar te twijfelen om respec naar shadow te doen, Greater Heal rank 6 was echt een tegenvaller terwijl rank5 1990-2217 ofzo doet, is rank6 2070-2410, vraag me af of het een tikfout is van Blizzard ofzo, ik gebruik nu nog rank5, minder mana en door hoop test heals kwam ik erachter dat ik met rank5 een hoger gemiddelde had kwa healing done.
Ook is het erg lastig om te levelen als holy spec, instances zijn "super makkelijk" krijg gemiddeld 50 whispers per dag voor instances puur omdat je holy/disc bent, maar quests leveren net ff wat meer op 9800xp-16520xp zover, en soms gewoon 10500xp voor een simpele "loop ff rond/praat met" quest.
Maar de "kill 10/20/5/8 van die mobs" quests zijn zwaar.
Dit was trouwens mijn doel voor "endgame/lvl70" spec
http://www.wow-europe.com...00000000000000000000#none

Ook leuk is dat ik "pre tbc" iets van 300-350+healing had en als shadow net 280+spelldmg, nu met de gear die ik gehaald heb zit ik al bijna op 700+healing, en 428+spelldmg kan ook nog meer worden want heb nog niet alle +spelldmg gear van de instances.

/Edit/

Ik lees net :

Priests

* The bonus coefficient for "Shadow Word: Pain" has been reduced by about 9%. This should result in about 5% less damage done by "Shadow Word: Pain" for the typical priest.

Krijg er wat van, wat moet je wel niet doen om een beetje dmg uit je priest te persen. En ze hebben de blessed recovery bug ook nog niet opgelost, als je een crit krijgt, en je shield zie je 0+, 0+ als recovery, eigenlijk een waardeloos talent dus ga maar een respec doen.

/Edit/

[ Voor 8% gewijzigd door prutser001 op 22-01-2007 03:58 ]

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn de druids nog een beetje imba dan? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:30
Nog 20% van level 64. Ik heb Ramparts en Blood Furnance samen wel 40 keer gedaan. Was ze beu, in geen enkele run op BF die axe zien droppen. Zit nu in Zangramash, wat een klote zone is dit. Althans, het thema spreekt me totaal niet aan. The Underbog al helemaal niet. Ik rond deze zone asap af en ga verder.

Gister wel gelachen in Zangramash. Ik was in die grot met die dwergen bezig, op Lord Klaq te wachten. Staat nog een druid achter me en stuk of 25 allies. 1 ally besluit me aan te vallen. Dus ik en druid slopen hem. Die andere 24 allies staan rustig toe te kijken en steken geen poot uit. Rezzed later die ally, doet hij /spit op enkele andere allies omdat ze niet hielpen. Priceless!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
zaterdag zwaar bagger :F server over de gehele dag rond de 70 crashes gehad, pas tegen de avond werd ie weer stabiel :/

toch nog mijn doel gehaald voor het weekend, lvl 64 worden, inmiddels alweer op de 50% naar 65
gisteren alle quests in Hellfire afgemaakt evenals alle quests in zangermarsh

wel al wat leuke wapens gezien, maar de meeste zijn daggers of nog steeds slechter dan de HW wapens, denk dat de hwl wapens best wel lang meegaan toch nog.

Mana Tombs is best pittig, 1e boss vind ik juist het meest lastige, de rest is een lachertje, manaburn stinkt alleen, echt interupts goed timen.

Slave pens en underbog zijn leuk, qua quests vind ik the marsh leuker dan hellfire.

Mijn level tac is eigenlijk zoveel mogelijk instances en quests doe ik of nadat de meeste mensen ze gedaan hebben of voordat de groep ze doet, zodat ik geen last heb van het feit dat de mobs gecamped worden.

Merk wel dat mensen nu 'ninja' invites gewoon accepteren, ivm questmob spawns voor bosses etc
Het is vaak wel vechten voor de mobs :P die pvp obejctives overal zijn wel gaaf.

Vanavond maar weer questen Terokaar en Nagrand, in Nagrand schijn je een paar hele leuke group quests te hebben met dikke rewards, waaronder een healing mace die gelijk is aan high warlord healing mace.

Blade's edge mountains vind ik trouwens een erg gaaf gebied, op een gegeven moment liepen we door een canyon en keken we naar boven, allemaal houten spikes aan de zijwanden van de canyon met draken erin gespiesd

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer van de nerf. Begon er net aan gewend te raken om als lvl 60 (TBC nog niet binnen) lvl 65 mages enzo te slachten. Het is maar een kleine nerf imo, 25% van Silencing af, die crit nu bij mij (net op PTR geprobeert) voor 700 oid. Arcane nu 1800 ipv 2100. Nog steeds genoeg om de meeste classes compleet de pan in te hakken.

/me queue'd weer voor AV en AB 20 tokens over op die twee en dan heeft Xepertje 300 honor marks uit 3 BG's in 6 dagen.

Handig voor als ik zometeen 70 ding, kan ik meteen een beetje aardige gear kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz
  • Laatst online: 13-09 14:23

Whuzz

Dodgeball!

Verwijderd schreef op maandag 22 januari 2007 @ 08:03:
Jammer van de nerf. Begon er net aan gewend te raken om als lvl 60 (TBC nog niet binnen) lvl 65 mages enzo te slachten. Het is maar een kleine nerf imo, 25% van Silencing af, die crit nu bij mij (net op PTR geprobeert) voor 700 oid. Arcane nu 1800 ipv 2100. Nog steeds genoeg om de meeste classes compleet de pan in te hakken.
Aww, jammer he, dat je nu niet meer met je auto-shot en je pet zonder wat te doen clothies kunt doodmaken? ;) >:)

De buffs op CS en vooral Mana Shield zijn erg welkom voor mages. Vooral tegen warlocks is de nieuwe manashield fijn.
Nu wordt het wellicht zelfs interessant om improved mana shield te nemen.

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Laatst online: 12-09 11:04
ShittyOldMan schreef op zondag 21 januari 2007 @ 14:32:
[...]

Ik ben als warrior altijd al fury geweest. Heb arms wel geprobeerd, maar dat wachten op je volgende swing zat mij tegen. Het is mij prima bevallen, maar ik moet er bij zeggen dat ik nite zo vaak aan pvp doe, met name quests en instances.

Wat betreft talents (onderstaand is allemaal naar mijn mening, en de meningen verschillen nogal :) )
Cruelty (+5% crit) is zeer fijn zo laag al in de rij. Aanrader.
Booming voice kan onhandig zijn als je demo shout door de grotere range meer mobs aantrekt dan gewenst. Daarnaast als je moet kiezen ga voor cruelty.
Imp. demo shout is leuk, maar
Unbridled wrath is een heel stuk nuttiger. Dit is ook een goede reden om niet voor een trage mainhand en snelle offhand te gaan, maar voor zowel snelle main als snelle off. Het enige dat je er mee verliest is de damageoutput van cleave, whirwind en overpower. De eerste twee gebruik ik zelf zelden omdat ik het beter kan overleven als ik m'n rage spendeer door de mobs snel een voor een af te werken zodat er minder mobs op je in staan te hakken. Van overpower is het erg jammer, maar bedenk je ook dat je nu die 50% crit van arms toch al niet meer hebt. Voor een trage mainhand is ook wat te zeggen hoor, zo ben je veeeel vrijer in je wapenkeuze, echt zat trage mainhands.
Imp. battleshout is een musthave, daar bloodthirst werkt op basis van attack power. De rest van die tier is niet echt interessant, behalve piercing howl, kan handig zijn, en helemaal op een later lvl als je heroic strike extra damage doet op dazed targets (vanaf lvl 66 ofzo)
Enrage heb je simpelweg nodig om bij flurry te komen.
Death wish is buitengewoon handig in pvp tegen locks en priests, en hier en daar tegen een boss of mob die er een fear uit gooit. De rest van die tier zou je kunnen opvullen met duel wield spec. Imp intercept is leuk voor pvp, daarbuiten gebruik ik het nooit. Slam gebruik ik sowieso nooit. Imp. execute is ook zeker het nemen waard, zowel pvp als pve.
Flurry is denk ik de beste talent uit de fury tree, nemen dus.
Imp beserker rage gebruik ik enkel in pvp, in pve sta ik voornamelijk in battlestance en is daarnaast die 10 extra rage niet altijd noodzakelijk, maar als je 'm hebt zeker fijn hoor. In instances als ik als dmg dealer meega is het fijn om te hebben. Als tank ook, sowieso de extra rage generation van de spell zelf als deze extra 10, maar die ben je vaak alweer kwijt zodra je terug naar defensive gaat en je punten teruggaan.
Bloodthirst is vergelijkbaar met mortal strike, dat wordt je main attack, doet ook de meeste damage. Al wordt heroic strike ook veel efficienter met een snelle mainhand (de rage die je misloopt van die swing door heroic strike is tot een minimum beperkt, je merkt er niet veel van, met een trage 2Hander zeker wel). De heal is leuk, maar vergelijkbaar met 1 klap van een (gele non elite) mob van jouw lvl.

Rampage. Ik speel er nu ongeveer 2,5 maand mee ofzo en eigenlijk vind ik het een onhandige talent. Eerst moet je critten om het beschikbaar te krijgen. Dan moet je ook nog een genoeg rage hebben (tegenwoordig is dat 20 ipv 30, al een verbetering). Dan heb je nog 5-7 melee swing nodig om de buff helemaal vol te krijgen ("most melee swings", stacks 5 times), dat terwijl de timer van 30 sec al aan het lopen is (wederom een voordeel voor een snelle mainhand), je hebt dus niet 30 sec lang een volle buff. Mocht je nu rampage weer activeren terwijl de volgende nog loopt, dan neem je de al gestackte buff over, dus gaat de timer wel naar 30 sec vol gebuffed.
Maar je komt in de situatie dat je nog 8-10 sec op de timer hebt staan en je crit, en je hebt genoeg rage. Wat doe je dan? Je kunt nu rampage activeren dan blijf je de buff behouden maar dan snoep je wel 8-10 sec af van de huidige rampage. Of je wacht op een volgende crit, maar als die niet snel genoeg komt of je hebt net je rage niet dan moet je weer vanaf 0 beginnen. In praktijk is het bij mij dat ik iets te vaak rampage activeer en deze dus niet ten volle benut of kan benutten. Op een bossfight als damagedealer zijnde gaat het prima. Maar bij mobs grinden of pvp gebruik je maar een klein gedeelte van de talent.

Fury is zeker het proberen waard imho. Als je van Arms komt zul je vast wel veel dingen missen. Ook moet je op zoek gaan naar 2 goede onehanders, terwijl je met een rondje AV winnen al een ice barbed spear kan krijgen (erg goede 2H polearm, geen vergelijkbare questreward voor 1H). Al kun je met een maraudonquest wel een trashblade krijgen, goeie (maar trage) mainhand, wellicht ligt er nog ergens zo'n hanzosword voor weinig in het AH.
had hetzelfde probleem dat wachten op een swing van een wapen, en dan ook nog stilstaan. ALhowel flurry + askandi wel leuk is natuurlijk :). Maar dat is een 2h fury build :P.

ik heb zelf wel rampage en ik hou die wel op meestal. Heb zo'n 20% crit, (was meer op lvl 60) en nog wat dan die crit sharpening stones :). En ik hou die makkelijk op, en qua rage nerf, ik verwacht nog wel een extra nerf want ik heb d'r iig nu totaal geen last van continue in korte gevechten 20 rage minstens, en meestal zo rond de 50. Gewoon lekker 3 mobs te gelijkpakken, dan krijg je lekker veel rage :P. Cleave(geen imp hier) wirlwind om ze te taggen en dan een voro een neerhalen.

Daarna vanaf lvl 62 victory rush, een extra swing die kan critten voor dik over de 1000(1500 buffed AP) heen. Heb alleen weinig tijd gehad om te spelen dus nog steeds maar lvl 62,5. Vanavond eens kijken of ik wat tijd heb.

dan heb ik wel zg brestplate(moet die blauwe nog gaan halen).
ragnaros belt, die heeft +hit want toch wel nodig is voor een degelijke dmg output
av ring en zg ring beide met + hit wat nog steeds nodig is zeker voor je OH dmg
chromatic boots met + hit die zijn gewoon goed.
en die xbow van ossi met + hit, en die talent natuurlijk dus +7 hit.
En eigenlijk wil je als fury build zijnde nog wel +10 ongeveer halen, maar zo mist mijn main hand iig bijna nooit.

[ Voor 3% gewijzigd door Kevinp op 22-01-2007 08:32 ]

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
In de hoofdstad van terokar heb je 2 fracties waarvan ik de namen even vergeten ben.
Nu zal ik binnenkort een keuze moeten gaan maken voor welke van de 2 fraction ik ga questen.

Waar zitten eigenlijk de verschillen in qua questrewards/items welke je kan kopen.
Zelf zie ik het zoals bijv met engineering --> gnomish of goblin. 80% is hetzelfde en een paar items zijn verschillend.

Zelf ben ik een priest met herbelism/alchemie en wil graag weten of de keuze voor 1 van de fracties gevolgen heeft voor mijn gekozen professions

tevens is Zangarmarsh voor herbelists een wallhalla. Veel questmobs kan je namelijk "skinnen" met je herbelistskill en hierdoor krijs je veel "motes of life", "unknown plants"" en herbs voor.

[ Voor 15% gewijzigd door sabriel op 22-01-2007 08:38 ]

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
sabriel schreef op maandag 22 januari 2007 @ 08:32:
In de hoofdstad van terokar heb je 2 fracties waarvan ik de namen even vergeten ben.
Nu zal ik binnenkort een keuze moeten gaan maken voor welke van de 2 fraction ik ga questen.

Waar zitten eigenlijk de verschillen in qua questrewards/items welke je kan kopen.
Zelf zie ik het zoals bijv met engineering --> gnomish of goblin. 80% is hetzelfde en een paar items zijn verschillend.

Zelf ben ik een priest met herbelism/alchemie en wil graag weten of de keuze voor 1 van de fracties gevolgen heeft voor mijn gekozen professions
http://www.wowwiki.com/Co..._Aldor_and_Scryer_rewards

edit: verkeerde link :F

[ Voor 6% gewijzigd door Bokkie op 22-01-2007 08:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:35
*zucht*

Dat had ik dus ook, en heb de oplossing gevonden. Je moet in je interface options, bij advanced, de volgende 2 opties aanvinken :

Lock chat settings ( of iets dergelijks )
Disable auto join Guild channel

Hierna is bovenstaand probleem nooit meer voorgekomen !

edit :

Oplossing is al een paar voorbij gekomen zie ik nu :P

[ Voor 3% gewijzigd door M617573 op 22-01-2007 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BootVluchteling schreef op zondag 21 januari 2007 @ 23:17:
hihi. hunternerf. dat betekend dat de warlocks nu het sterkste zijn.. :P
ik ben zelf hunter maar ik vind mee vallen
had erger verwacht
arcane is gewoon naar beneden gehaald maar die is eerst vet gebuft dus beetje aangepast(plus je gear word beter dus hij blijft goed)
die silence shot heb je niet voor de dps
en ja mm hunters doen iets minder dps maar ik vind dat de damage goed blijft

we vind ik de pets heel goed
ik was dit weekend op een wow lan en ik was met nog een hunter gewoon de tank in ramparts die pet houd de agro gewoon goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Qoriox schreef op maandag 22 januari 2007 @ 08:48:
[...]

Dat had ik dus ook, en heb de oplossing gevonden. Je moet in je interface options, bij advanced, de volgende 2 opties aanvinken :

Lock chat settings ( of iets dergelijks )
Disable auto join Guild channel

Hierna is bovenstaand probleem nooit meer voorgekomen !

edit :

Oplossing is al een paar voorbij gekomen zie ik nu :P
Ja die instellingen heb ik idd staan nu. als toevoeging op mijn chatindeling heb ik nog de addon WoW Instant Messenger geinstalleerd. Best handig, want nu hoef ik niet meer op mn whispers te letten. Ik krijg nu gewoon een piepje als er een whisper is ontvangen. Klik op titan panel onderdeel van WiM en ik krijg een venstertje met de whisper. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:40

On_E

Housemusic

lvl 62 gehaald dit weekend, op naar de 64 komend weekend.

Ook eindelijk tevreden over mijn UI sinds 2.0 :

Afbeeldingslocatie: http://img443.imageshack.us/img443/8968/ui9zx.jpg

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:35
Rakkerzero schreef op maandag 22 januari 2007 @ 09:22:
[...]
Ja die instellingen heb ik idd staan nu. als toevoeging op mijn chatindeling heb ik nog de addon WoW Instant Messenger geinstalleerd. Best handig, want nu hoef ik niet meer op mn whispers te letten. Ik krijg nu gewoon een piepje als er een whisper is ontvangen. Klik op titan panel onderdeel van WiM en ik krijg een venstertje met de whisper. :)
Ah, die ga ik ook maar eens downloaden dan !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
ik vind die zangramarsh zone eigenlijk helemaal geweldig.. tis een beetje een doolhof, maar ik heb het erg naar mn zin.. mooie zone, en idd, ben herb/skin is het heaven. 80% van de mobs kan je skinnen of herben, en mn alch alt is nu volgespamd met allerlei herbs..

ik heb skinning op 374, first aid op 375, herbing op 369 afaik..

tot nu toe heeft TBC mij totaal niet teleurgesteld..

ff een paar korte vraagjes.

heeft iemand een bugvrije superinspect? (of iets soortgelijks)
op welk lvl krijg je die aggro-reduce ten koste van een soulshard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

waarom heeft iedereen al mana tombs gedaan en niet die crypts ik dacht dat crypts eerst was.
Die hebben wij gisteren gecleared nadat we underbog gecleared hadden.
Opzich een grappig instances wel irritant van die spawnende figuren die precies tijdens een rot pull ofzo komen.
De bosses waren wel leuk, de eerste roept je naam en dan komt er een flinke fire aoe op je spot dus snel weg rennen is wel verstandig.
Daarbij doet ie een slow voor casters.

Boss 2 (er zijn er maar 2 helaas) was best pittig die maakt clones van je party members in ons geval bv de hoogste van de party een lock, waarbij de clone dus redelijk snel de meeste een paar leuke dots had gegeven. Opzich krijg je die clones redelijk snel neer (of het moet weer de clone van de tank zijn) dat moet je ook doen. En op 15% maakt ie een avatar vanzichzelf die lekker loopt te mortal striken. En je healers dus bijna 1 shot. Dan moet je ze dus beide tanken eerst de boss killen en dan zijn avatar.
Dropte voor ons een mooie rogue head.

O ja over die scryer en aldor er staat overal dat aldor voor tanks is toch vind ik de verschillen minimaal het enige grote verschil is de blacksmith recipes (dan nog zijn ze boe) of je voor fire or arcane gaat en dat zou voor mij weer afhangen wat de end game bosses zijn. Weet iemand dit en wat het voordeel van de aldor is mbt tanks. Als ik wowwiki bekijk is er alleen een chest die geinig is maar om het daar nou voor te doen.
De shoulder enchant van de scryer vind ik weer beter omdat daar 15 def op zit ipv 15dodge.

[ Voor 20% gewijzigd door MantaMania op 22-01-2007 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
mja heb aldor gekozen op me rogue voor enchants

maar engineers got the piss as allways :F
geef me anders gewoon nog een transporter zodat ik naar netherstorm kan porten ofzo :F echt al die nieuwe meuk, voor engi's je hebt er geen fuck aan, nog minder als voorheen.

Me warlock word Scryers ik wil die leg threads voor dmg :P

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slow-chat, one-liners, offtopic posts, en flames horen niet in dit topic thuis!