Wat kan een WoW dag toch veel of juist weinig gear opleveren. In 1 dag heb ik de belt van boss HF blood, en de staff van ramparts, en ook nog eens lvl 70 boek voor water.
Happy mage
En:
Verwijderd schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 13:20:
[...]
Ach, gelukkig doet jouw mening er voor mij niet toe. Ik ben een rogue, en wil gewoon zoveel mogelijk dmg doen. Als ik solo speel heb ik em ook altijd aan, om te kijken waarmee ik veel dmg doe. In parties vind ik het gewoon grappig om een overzicht te hebben. Het heet niet voor niets een
add-on
[...]
Nou sorry hoor, maar ik kan echt niet hersenloos gaan beuken want dan gaat het fout. Ik let op iedereen en met name op casters. Als zij aggro krijgen ben ik toch weer degene die ze red, door de mob te stunnen. Sap wordt over het algemeen ook gewaardeerd, crippling ook, over lockpicken begin ik niet eens. Dus je bent heus niet alleen bezig met dmg doen hoor.
Overigens staan mages volgens mij ook vaak bovenin de dmg meters, dus je voorbeeld klopt ook niet eens. Mage = gewoon dps. Als je mage niet kan dps'en is hij imho overbodig.
Valt me wel tegen hoor, ik sta op nr1 en iedereen heeft gelijk ze theorien klaar staan waarom het een vertekend beeld is. Maargoed, ik weet iig dat ik goed gespeeld had in de party en gedaan heb, waarvoor ze mij gevraagd hadden

Je zal heus wel begrijpen dat een rogue meer tijd heeft voor damage in een instance dan een mage. Als een mage een dps class zal zijn heb je idd gelijk, maar een mage doet burst damage dus hij kan amper wat doen aan het begin van gevecht. (mits ijs/crowd controll naturlijk) Zo een damage meter is ook imo nutteloos in een instance idien het niet gaat om "i owned you" te kunnen zeggen. Hooguit handig om te onderzoeken wat jouw in een bepaald geval de beste damage doet.
Ik maak als mage vaak mee dat (vaak een rogue overigens) de damage meter tevoorschijn haalt terwijl het een kort gevecht is en ik moet de sheep in de gaten houden, én me inhouden aan het begin door me drastiche burst damage. Tsja logisch dat dan steady Dps meer damage doet.
Valt me zelfs op dat damage meters juist een instance kunnen verknallen door strijd bij veel mensen.
Het gaat allemaal om situatie gevallen iig.
Het gaat iig allemaal om het "party zijn", en iedereen zijn rol goed beheersen, in geval van succes instance afronden en ook zeker in het geval van fun hebben.

Oja en, lockpicking gebeurt over het algemeen out off combat
In het kort mijn mening:
DpS meter handig om te kijken of je de situatie goed aanpak, onzin om te laten zien waarom een mage of bijv. een rogue "owned". Mischien ook wel gewoon jouw gedachten, dus dit is geen direkt antwoord tegen jouw reaktie in dit geval.

Verwijderd schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 17:03:
[...]
Want? Omdat er dan een zekere snoeikoei is die denkt dat ik ermee wil patsen? Alsjeblieft man

En er stond trouwens ook bij dat ik het grappig vond -> wederom: LEER LEZEN

vet trouwens dat jij de toonzetting ook hebt kunnen waarnemen, jij hebt vast een supercomputer

Lol idd, het groote nadeel van typen is dat er dingen zo drastisch verkeerd geinterperteerd worden, en dan nog vaak op de manier hoe het iemand het beste uitkomt.
[
Voor 96% gewijzigd door
Verwijderd op 24-01-2007 18:16
]