Daar hebben we tanks voor. De meeste casters kunnen (in combinatie met een goede tank) prima voor hun eigen agro zorgen. Daar hebben we iig geen rogues voor nodig.
Wel netjes dat je begaan bent met de party, een goede party werkt samen, maar niet doen alsof je onontbeerlijk bent...
Sap wordt over het algemeen ook gewaardeerd, crippling ook, over lockpicken begin ik niet eens. Dus je bent heus niet alleen bezig met dmg doen hoor.
Sheep > Sap (voornamelijk vanwege range)
Lockpicken? Leuk dat je in Org lockjes voor mensen kunt picken. In een raid volkomen oninteressant.
Overigens staan mages volgens mij ook vaak bovenin de dmg meters, dus je voorbeeld klopt ook niet eens. Mage = gewoon dps. Als je mage niet kan dps'en is hij imho overbodig.
lol. Eerst zeggen dat we niet mogen denken dat rogues alleen voor dps zijn en vervolgens hetzelfde doen over een andere class
Liever 2 mages dan 2 rogues of 1 rogue en 1 mage.
- CC (sheep, snares)
- AoE
- Decursing
Valt me wel tegen hoor, ik sta op nr1 en iedereen heeft gelijk ze theorien klaar staan waarom het een vertekend beeld is. Maargoed, ik weet iig dat ik goed gespeeld had in de party en gedaan heb, waarvoor ze mij gevraagd hadden

Damagemeter zegt he-le-maal niets.
Ik kan als ik wil in elke party op 1 staan op de DMG meter. Firemage, dmg is my game. Of ik daar de party een plezier mee doe is een heel ander verhaal. Als ik all-out ga on dmg trek ik teveel agro, en kan ik me te weinig bezig houden met croud-control en eventueel decursen.
Op nr 1 komen in de dmg meter is zo simpel. Gewoon bij elk deel dat meer dan 3 mobs tegelijk heeft niet sheepen, maar flink AoE-en. Sta ik binnen no-time op 1 en geen rogue die met zijn 1-op-1 ook maar in de buurt komt. Alleen jammer dat de healer en de tank halverwege in huilen uitbarsten en dat het zeker geen efficiente manier van teamplay is. Maar hey, dan sta ik tenminste op 1 op de dmg meter!!111oneelevenkktnxbaibbq!
Zodra ik in een raid iemand over dmg-meter hoor beginnen heb ik meteen mijn twijfels bij het nut van die persoon voor onze raid. Geef mij maar iemand (ongeacht zijn class) die aan het raid-belang denkt en daar goed in is. Mag ie van mij telkens onderaan de dmg-meter komen, krijgt ie toch de voorkeur boven die ene rogue die altijd op 1 staat, maar waar je verder niets aan hebt.
Damage doen kan elke class tegenwoordig. Goede teamplay ook, alleen zijn er weinig spelers die dat goed kunnen.
Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!