Het Grote World of Warcraft topic - Deel 101 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.871 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 11:04
Bokkie schreef op maandag 22 januari 2007 @ 10:01:
mja heb aldor gekozen op me rogue voor enchants

maar engineers got the piss as allways :F
geef me anders gewoon nog een transporter zodat ik naar netherstorm kan porten ofzo :F echt al die nieuwe meuk, voor engi's je hebt er geen fuck aan, nog minder als voorheen.

Me warlock word Scryers ik wil die leg threads voor dmg :P
helemaal mee eens, en je moet d'r standaard een hebben voor repair bots enzo, waarvoor je straks nog thorium enzo moet gaan farmen ook. Binnekort maar eens wat fel iron rods maken, en kijken of die verkopen :P

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

dan had je dat vorige week moeten doen de prijzen storten nu helemaal in elkaar.
Ik heb mn prijzen nu binnen een week gedeeld door 4 nu waren mn start prijzen wel extreem maar het werd gekocht dus ik klaag niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Kevinp schreef op maandag 22 januari 2007 @ 10:05:
[...]

helemaal mee eens, en je moet d'r standaard een hebben voor repair bots enzo, waarvoor je straks nog thorium enzo moet gaan farmen ook. Binnekort maar eens wat fel iron rods maken, en kijken of die verkopen :P
mja wordt tijd voor advanced repair bots of repairbots Mark II ofzo
en dat het geld wat aan de bot wordt uitgegeven dan in jouw zak terecht komt ofzo :P

lekker cashen na een avondje hard wipen op een boss :P (gemiddeld 30g pp op een avond twin emps :P ) kijk dan wil ik wel repairbot mats farmen :+

nieuwe jumpercables zou ook wel nice zijn
in ieder geval wat dingen met een vriendelijkere cooldown en die ook nog wat utility hebben in 5 man groups en of raids en dan geen trinkets oid doe je eerst weer moet equipen

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
MantaMania schreef op maandag 22 januari 2007 @ 10:11:
dan had je dat vorige week moeten doen de prijzen storten nu helemaal in elkaar.
Ik heb mn prijzen nu binnen een week gedeeld door 4 nu waren mn start prijzen wel extreem maar het werd gekocht dus ik klaag niet ;)
prijzen schieten wel weer omhoog, over 1 a 2 weken als d'r veel nieuwe spelers komen, nu maakt iedereen die dus zo heel erg is dat niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:36
BootVluchteling schreef op maandag 22 januari 2007 @ 09:45:
ik vind die zangramarsh zone eigenlijk helemaal geweldig.. tis een beetje een doolhof, maar ik heb het erg naar mn zin.. mooie zone, en idd, ben herb/skin is het heaven. 80% van de mobs kan je skinnen of herben, en mn alch alt is nu volgespamd met allerlei herbs..

ik heb skinning op 374, first aid op 375, herbing op 369 afaik..
Gaat je herbalism skill omhoog van het herben van die mobs ?
Ik heb er een aantal geprobeerd, maar het leek erop dat ik er geen skillpoints voor kreeg, toen ben ik maar gestopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Sleepie schreef op maandag 22 januari 2007 @ 10:12:
[...]

Gaat je herbalism skill omhoog van het herben van die mobs ?
Ik heb er een aantal geprobeerd, maar het leek erop dat ik er geen skillpoints voor kreeg, toen ben ik maar gestopt.
nope bij het herben van mobs evenals het minen van mobs krijg je geen skillups

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Kevinp schreef op maandag 22 januari 2007 @ 10:12:
[...]

prijzen schieten wel weer omhoog, over 1 a 2 weken als d'r veel nieuwe spelers komen, nu maakt iedereen die dus zo heel erg is dat niet :)
Ik hoop het want nu schieten ze weer door naar beneden das ook niet de bedoeling ;) Maar waarom zouden er over 1 a 2 weken veel nieuwe spelers komen, denk je dat er zo snel al weeer veel nieuwe chars komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 09:12
lvl 65 :+ , nog zo'n 60 % en dan heb ik ice lance :9~

Ik heb zaterdag een BF grind groep gehad, op mij na(63) iedereen 64 ging wel lekker met zo'n 110k xp/hour :D. En nu ook eindelijk m'n eerste item geuprade vanuit Mana Tombs _/-\o_

Ben nu met de quests in Nagrand begonnen, vind het echt het mooiste gebied tot nu toe en goeie quests.
spoiler:
Begon gelijk goed moet je uitwerpselen van die beesten daar gaan verzamelen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:51
Dennism schreef op maandag 22 januari 2007 @ 02:49:
[...]

Dat als je dat talent neemt er per rank van het talent 2% van je +dmg niet mee wordt geteld bij de damage. Standaard zal er iets van 87% van je +dmg worden toegevoegd aan je firebolt/frostbolt wat dus bij rank 1 imp FB/FB 85% wordt, bij rank 2 83% enzovoorts. Er zal dus ergens een punt komen dat je deze talents beter niet kan hebben voor DPS bij een bepaald getal aan +dmg.

Manashield wijziging is idd leuk voor mages tegen andere casters ipv alleen tegen melee. Echter de CS wijziging snap ik niet echt, imho hoort de GC er gewoon te zijn na een instant cast.
Als jij eens effe snel door de grond heen zakt, kan nu met 100% zeker zeggen dat jij nog nooit een mage gepeeld hebt! :/
Dude, je weet amper waar je over praat.. Als je in je raiddps wat vooruitgang wil gaan zien is(want het was echt een dikke nerf op CS fights) moet je vooral effe zo door gaan! :/

Bosses zoals C'thun, en pvp'en tegen druids/priests/warlocks wordt nu tenminste weer mogelijk. Je beseft wel dat je na die CS gewoon 1 sec downtime hebt he?! Nou, een beetje priest/warlock kan mij in die 2.5 seconde (CS GC + Scorch) toch wel redelijk neerhebben...

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Dennism schreef op maandag 22 januari 2007 @ 02:49:
Dat als je dat talent neemt er per rank van het talent 2% van je +dmg niet mee wordt geteld bij de damage. Standaard zal er iets van 87% van je +dmg worden toegevoegd aan je firebolt/frostbolt wat dus bij rank 1 imp FB/FB 85% wordt, bij rank 2 83% enzovoorts. Er zal dus ergens een punt komen dat je deze talents beter niet kan hebben voor DPS bij een bepaald getal aan +dmg.
Ik heb het gisteravond toch nog ff opgezocht. Kan niet zeggen dat ik d'r blij mee ben. Was juist happy dat met m'n nieuwe rank frostbolt en met m'n verzamelde spelldamage boven de 1k hits uitkwam, worden mages generfed :(
Manashield wijziging is idd leuk voor mages tegen andere casters ipv alleen tegen melee. Echter de CS wijziging snap ik niet echt, imho hoort de GC er gewoon te zijn na een instant cast.
Nouja, het was dus tot 2.0.1 zo dat CS onafhankelijk was van GC, dat hebben ze toen veranderd, en dat was nogal een enorme wijziging, zelf ben ik wel blij dat ze dat teruggedraaid hebben. Manashield boeit me niet zo veel, ik gebruik vrijwel alleen icebarrier.

Oh, gister nog een Huntard redelijk gepwned :) Stond samen met een rogue te wachten op de spawn van Blacksting in Zangarmarsh. Hiervoor netjes een ally groep hun gang laten gaan, en nu was het dus onze 'beurt'. Komt er een solo Hunter aan, en die zet een fire trap precies op de spawn van Blacksting, dus gewoon om de kill te stealen. Ik emote nog /no en /wait maar nee, hij /rude een keer en zet weer een trap.

Corpse verdwijnt, en dan kan je dus ieder moment een spawn krijgen. Ik begin dus maar gewoon rank 1 blizzard te casten. En jawel, hoewel blacksting echt IN de trap spawnde tickte m'n Blizzard kennelijk net iets eerder. Win! Wij /laugh, /giggle, hunter /rude /rude etc. Soms is het zo klote op een PvE server te zitten :)

[ Voor 23% gewijzigd door Hydra op 22-01-2007 10:43 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
MantaMania schreef op maandag 22 januari 2007 @ 10:23:
[...]

Ik hoop het want nu schieten ze weer door naar beneden das ook niet de bedoeling ;) Maar waarom zouden er over 1 a 2 weken veel nieuwe spelers komen, denk je dat er zo snel al weeer veel nieuwe chars komen?
vooral omdat d'r veel BE lvl 60 komen die die rod nodig hebben. En omdat minder mensen die rod gaan maken omdat nu veel te veel dat doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
  • Laatst online: 01-09 18:47
Nou gisteren 66 geworden, nieuwe Seal of Righteousness gehaald en bah! On hit doet ie maar liefst 1 dmg meer meer dan de vorige rank, en judge je hem dan doe ie rond de 20-30 meer dmg echt belachelijk dat ze dat een nieuwe rank kunnen noemen.

Verder is de Crusader Aura ideaal, 20% meer mounted speed. En seal of vengeance werkt ook lekker met m'n spelldmg build en is eigenlijk meer geschikt voor lange fights. Met mijn gear tikt de vengeance dot na 5 stacks rond 320, en wanneer ik hem judge 1k+ non crit. Mooie er aan is, is dat de 5 stacks er op blijven zitten na het judgen ze worden dus niet verbruikt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m9nossie
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23-08 12:00
Gisteren de "Ring of Blood" questline gedaan in Nagrand en deze axe als reward gehad. Niet slecht :D.

http://www.thottbot.com/beta?i=184

http://www.image-shared.com Fast and most reliable Image Hosting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
TomSmit82 schreef op maandag 22 januari 2007 @ 10:43:
Nou gisteren 66 geworden, nieuwe Seal of Righteousness gehaald en bah! On hit doet ie maar liefst 1 dmg meer meer dan de vorige rank, en judge je hem dan doe ie rond de 20-30 meer dmg echt belachelijk dat ze dat een nieuwe rank kunnen noemen.

Verder is de Crusader Aura ideaal, 20% meer mounted speed. En seal of vengeance werkt ook lekker met m'n spelldmg build en is eigenlijk meer geschikt voor lange fights. Met mijn gear tikt de vengeance dot na 5 stacks rond 320, en wanneer ik hem judge 1k+ non crit. Mooie er aan is, is dat de 5 stacks er op blijven zitten na het judgen ze worden dus niet verbruikt :D
Bij mij is het gewoon dat rank 12 frostbolt minder damage doet dan rank 11 frostbolt 8)7 , wel iets gehoord dat ze er meer damage op gaan doen maar dit is gewoon dom :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
m9nossie schreef op maandag 22 januari 2007 @ 10:49:
Gisteren de "Ring of Blood" questline gedaan in Nagrand en deze axe als reward gehad. Niet slecht :D.

http://www.thottbot.com/beta?i=184
ben echt blij dat ik de high warlords zwaarden gegrind heb
echt goede zwaarden zijn dun bezaaid to nu toe :/

wel al een zooi leuke daggers gevonden, maar allemaal gevendored tot nu toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
Verxx schreef op maandag 22 januari 2007 @ 10:56:

Bij mij is het gewoon dat rank 12 frostbolt minder damage doet dan rank 11 frostbolt 8)7 , wel iets gehoord dat ze er meer damage op gaan doen maar dit is gewoon dom :'(
Ik dacht dat ik gek was, maar inderdaad dit lijkt bij mij precies zo te zijn.
Vanavond (als ik tijd heb) of anders morgen nog eens even goed kijken, in ieder geval schiet je met Frostbolt Rank 12 weinig tot niets op (als het al geen achteruitgang is dus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
sabriel schreef op maandag 22 januari 2007 @ 08:32:
tevens is Zangarmarsh voor herbelists een wallhalla. Veel questmobs kan je namelijk "skinnen" met je herbelistskill en hierdoor krijs je veel "motes of life", "unknown plants"" en herbs voor.
Sssst! Niet zeggen! :)

Ik ben zelf dus met sporeggar quests bezig geweest, en ik was dus niet bepaald de enige :) Echt geweldig wat je allemaal aan spul van die fungal giants kunt skinnen. En omdat het questmobs zijn, en ook nog eens sporegarr rep geven, is echt iedereen met die beesten bezig.

Daarnaast hebben we ook nogal een edge met het verzamelen van Glowcap, dat spul zie je op je map als je herbtracking aan hebt staan, en zonder tracking zijn die dingen best lastig te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Sleepie schreef op maandag 22 januari 2007 @ 11:01:
[...]

Vanavond (als ik tijd heb) of anders morgen nog eens even goed kijken, in ieder geval schiet je met Frostbolt Rank 12 weinig tot niets op (als het al geen achteruitgang is dus).
waarschijnlijk verlies je veel meer mana ;). Nu moet ik zeggen vicotory rush bevalt me wel :). En in twee lvl's heb ik ook gewoon nog 200g bij elkaar verdiend zonder iets speciaals te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-08 13:48
Sleepie schreef op maandag 22 januari 2007 @ 11:01:
[...]

rank 11 is bijna het zelfde als rank 12 qua damage, maar 8 sec cooldown op cone cold is wel uber in aoe :). ook ice block 4 min cooldown, maar mages krijgen waarschijnelijk nog wel een nerf in de fire tree frost weet ik niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
remcio schreef op maandag 22 januari 2007 @ 11:10:
[...]

rank 11 is bijna het zelfde als rank 12 qua damage, maar 8 sec cooldown op cone cold is wel uber in aoe :). ook ice block 4 min cooldown, maar mages krijgen waarschijnelijk nog wel een nerf in de fire tree frost weet ik niet
nerf zal wel meevallen, als ik alles zo eens aanzie zijn de classes redelijk ballanced op lvl 70. Misschien dat d'r iets aan de ballance op lvl 60 gebeurd want er zijn ook mensen zonder TBC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-08 11:56
Frostbolt 12 doet inderdaad MINDER damage voor MEER mana. Het is een bug, toegegeven door de devs en wordt waarschijnlijk asap gefixed.

Het lullige alleen is dat Rank 11 Frostbolt MINDER damage doet op lvl 63 dan dat ie deed op lvl 60 met dezelfde gear door de nieuwe downranking-penalty :{

BTW Bijzonder trieste manier weer om er een mage nerf doorheen te krijgen... Als eerste wordt onze CS met een drogreden tot nutteloos generfed samen met ignite. Nu krijgen we de CS terug zoals ie HOORDE te werken, samen met een buff waar we totaal niet om gevraagd hebben, noch nodig hebben. Mana shield houdt a. maar 500 dmg tegen, en b. tegen 2 mana / damage. Dit is veel te weinig damage tegen veel te veel mana en maakt het zonder een krachtige talent ter ondersteuning een matige verandering op zn best.
Daarnaast wordt er dus wéér een baanbrekende nerf doorheen gedrukt waarmee de damage van de main nukes afneemt met 6-9% (afhankelijk van gear, hoe betere gear, hoe hardere nerf)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
MantaMania schreef op maandag 22 januari 2007 @ 10:11:
Ja maar komop, er stond bij ons Netherweave voor 30g each in de AH voor de release, dat was gewoon belachelijk. Mensen denken altijd dat die nieuwe dingen heel veel geld op gaan brengen, zelfs als ze eigenlijk gewoon waardeloos zijn. Netherweave is gewoon de nieuwe runecloth. Ik stuur zelf nu stacks voor 7g naar een guildy, die gebruikt ze om tailoring te levellen, en ik verwacht dat het nog minder wordt.
Verxx schreef op maandag 22 januari 2007 @ 10:56:
Dat zal dan wel psychologisch zijn, want dat is niet waar en bovendien kan dat gewoon niet. Rank 12 is gewoon een vrij kleine stap voorwaarts. Rank 13 is een grotere sprong.
CU2morO schreef op maandag 22 januari 2007 @ 11:14:
Frostbolt 12 doet inderdaad MINDER damage voor MEER mana. Het is een bug, toegegeven door de devs en wordt waarschijnlijk asap gefixed.
Waar is dat toegegeven dan? Want de base damage is gewoon hoger, en ik kom daardoor nu dus net boven de 1k uit.
Daarnaast wordt er dus wéér een baanbrekende nerf doorheen gedrukt waarmee de damage van de main nukes afneemt met 6-9% (afhankelijk van gear, hoe betere gear, hoe hardere nerf)
Mee eensch, nogal klote, maar kennelijk deden we 'end game' te veel damage :(

[ Voor 21% gewijzigd door Hydra op 22-01-2007 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
laat delete dit, delete knop zou handig zijn voor gewone gebruikers :9

[ Voor 147% gewijzigd door remcio op 22-01-2007 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
Mee eensch, nogal klote, maar kennelijk deden we 'end game' te veel damage :(
[/quote]

weet nog @ ony tijdje terug 8 frostbolts en ik zat boven mt, en ik had nog salvation. was 6 x crit van de 8. ook crit ik mega veel met me frostbolt hopelijk gaan ze dat niet nerfen, en ik heb maar bijna 12 % crit change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-09 15:13
Viggen schreef op maandag 22 januari 2007 @ 01:18:
ik blijf me btw verbazen hoe makkelijk ik met m'n feral druid lvl... gaat eigenlijk makkelijker dan met m'n hunter / lock...

crit als een gek -> hoop dmg èn 4% van m'n total hp als heal per keer... (helaas 'maar' 1 keer per 6 sec)

totaal geen downtime en de mobs gaan down alsof 't critters zijn :P
Ja inderdaad, ik blijf me verbazen hoe vaak ik crit de laatste tijd, eigenlijk ben ik meer verbaasd als ik niet crit :P Met die Mangle crit ik bijna altijd en i.c.m. die nieuwe idol die Mangle extra damage geeft (Idol of the Wild) is dat lekker snel levellen :) Ik word ook steeds gevraagd om Rampage en Furnace te komen tanken ^^
De build die ik nu heb is 1/43/9. Welke build gebruik jij trouwens? Zal niet veel verschil in zitten denk ik.
Rakkerzero schreef op maandag 22 januari 2007 @ 09:22:

Ja die instellingen heb ik idd staan nu. als toevoeging op mijn chatindeling heb ik nog de addon WoW Instant Messenger geinstalleerd. Best handig, want nu hoef ik niet meer op mn whispers te letten.
Ik gebruik de mod ChatMOD, hier kun je ook instellen of je piepjes wilt horen voor whispers, ik gebruik dat tevens voor party chat. Guild chat is ook mogelijk maar dan word je gek :P

Btw gisteren al een stuk of 7 level 70's op onze server (Thunderhorn), zullen nu alweer meer zijn denk ik, in mijn guild ook al drie bijna...
Degene die als eerste level 70 was bij ons heeft ook al een epic flying mount O.o. Ik kwam 'm gisteren toevallig tegen toen we torens aan het veroveren waren, ziet er wel vet uit zeg zo'n mount :D

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
Hydra schreef op maandag 22 januari 2007 @ 11:16:

Dat zal dan wel psychologisch zijn, want dat is niet waar en bovendien kan dat gewoon niet. Rank 12 is gewoon een vrij kleine stap voorwaarts. Rank 13 is een grotere sprong.
Nee hoor, ik heb Theorycraft en bij rank 11 stond 1136 tot 1190 ofzo en bij rank 12 stond er 1132 tot 1186.

Het zou een bug in TC kunnen zijn natuurlijk, maar ik heb hem pas geupdate hij zou het toch wel goed moeten hebben |:(

:Edit

op later lvl's word rank 12 wel beter omdat rank 11 dan minder van je spelldamage bonus krijgt.

[ Voor 9% gewijzigd door Verxx op 22-01-2007 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
(jarig!)
Als druid heb je het tegenwoordig trouwens goed voor elkaar :) Erg gewild in groepen, zowel als healer als feral tank/damagedealer. Ik ben zelf feral gespect en ik moet zeggen dat aggro houden mn tweede naam is. Met over de 1000ATP en een goede 27/28% critkans swipe ik vrolijk door massa's mobs heen, en dan nog steeds bijna 10k armor hebben. Soloquestje doen? 2400 crits op ferocious bite. Grot met onnodig veel mobs? Lekker er langs prowlen. Perongeluk teveel mobs om met mn cat te doen? Hopsa naar beer en ze kapotswipen (swipe is echt niet normaal, op 3 mobs ~150 schade non crit, 300-400 wel crit, met 28% critkans crit er altijd wel wat, elke crit geeft me weer 5 rage :P ).

Ik kan me niet herinneren dat ik in het originele WoW zo een lol had in het spelen met mn druid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 09:09
[...]

Waar is dat toegegeven dan? Want de base damage is gewoon hoger, en ik kom daardoor nu dus net boven de 1k uit.
ik heb het ff uitgerekend (zonder talents/gear ed.)

rank 11 heeft een DPM van 1.85 en rank 12 een DPM van 1.8

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-09 16:00

DinX

Motormuis

Wat vinden de priests hier van het nieuwe Shadow Word : Death ?

Ik vind het zelf 1 van de leukste riest spells tot nu toe. Crit ook lekker.
Heerlijk om een Mind Blast crit te hebben van 1800 ofzo en meteen een SW:D crit van 1600 erna :9

En zelfs al krijg je die dmg terug, dat boeit niet echt veel als je shield + VE hebt gebruikt. Als die SW:D crit (1500 als je SW hebt gestacked) heb je al meteen de 'backfire' terug :9

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07 13:40
Mages zijn water vendors, da's nu toch wel duidelijk?
Laat dps maar aan de dps classes over...

/sarcasm

(rogue hier)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Liev dagboek :>

Sorry dat ik jullie in het weekend in de steek gelaten heb met updates, had stuff to do (levelen ofc, doh :P).

Anyways, vrijdagavond vol goede moed aan de slag gegaan. Was toen nog 62, m'n target was om zondag 65 te halen. Eerst wat quests in Hellfire Peninsula gedaan die avond en toen wat instances. Weet het niet meer precies eigenlijk :P In ieder geval wel die avond lvl 63 gedinged.

Zaterdagochtend was ik megavroeg wakker en ben ik verder gegaan in hellfire peninsula. In de loop van de ochtend alle quests daar weggewerkt en toen een kijken gaan nemen in Tekkomar Forest. Hele gave sfeer in die zone vind ik. Anyways, op de 1 of andere manier ontstond er een groepje om eens in de Mana Tombs te gaan kijken. Wel imba spelers, maar de class setup was een beetje ruk en die mana drain is echt irritant als je geen mage bij hebt... Ook had de warrior z'n tankgear in de bank laten liggen omdat we een druid tank bij hadden, dat was niet zo handig. Vond het qua sfeer wel een hele gave instance. Vind het echt leuk dat de mobs nu veel meer truckjes hebben overal. De escort quest hebben we gefailed, ging niet echt lekker, maar die doe ik binnenkort wel als ik alle quests voor die instance heb.

Na Mana Tomb kwam ik daar in de buurt Warp Stalkers tegen, dus het eerste wat ik toen gedaan heb is m'n Ravager in de stal dumpen en zo'n ding temmen. Wilde weten wat de pet ability Warp precies deed, en ben er nu achter. Het is gewoon een blink op een 15 sec cooldown. Echt SUPER handig bij het tanken. Healer aggro? Pet attack die mob en BLINK -> TANK. Geniaal :P Damagewise heb je meer aan de Ravager, dus ik ga ze allebei levelen. Kost ongeveer een derde level om er één te levelen dus dat lukt wel.

Teddy staat weer in de stal atm, sorry Bokkie <3 Maar m'n andere Azeroth pets heb ik de laan al uitgestuurd :P

Anyways, ergens op zaterdag lvl 64 gedinged, en s'nachts toen ik naar bed ging, na wat quests in Zangermash gedaan te hebben zat ik op 64 + 40%.

Gisteren ALLES weggewerkt in Zangermash, friendly met de Sporegar geraakt (<3 die Mushroom trinket en dat food create item oO). Vond het echt een hele gave zone om in te questen. Haalt het niet bij Hellfire Peninsula, gezien mijn irritaties met zwemquests en een zerg aan naga's, maar toch beter dan alles op Azeroth. Tussendoor nog een keer Ramparts en Blood Furnace gedaan met een goeie party, had nog quests voor de Ramparts bazen en iemand anders moest nog quests in Blood Furnace doen. Wat gaat je XP heerlijk in die 2 instances zeg. Gisteravond met een superparty (een über warrior (damage/tanking), een über druid, 1 über MM hunter, 1 nub BM hunter een über mage) de Underbog en de Slave Penns gedaan. Door friendly te worden sporeggar had ik ineens een paar quests voor de Underbog, die nu dus ook gecomplete zijn.

Verder ben ik ineens helemaal verslaafd aan de AH. Wat is het daar geniaal geld verdienen als je weet waar je geld mee kan verdienen :D Bij live gaan van TBC had ik 70 gold, zit nu in totaal op 1100 denk ik. Zit ernstig te denken om ineens voor de epic flying mount te gaan ipv de standaard mount, scheelt je toch 800g. Maar dan moet ik nog even doorverdienen :P

Anyways, gisteren de avond afgesloten met 65 + 45%, ruimschoots gehaald wat ik in gedachten had dus :)

Oh ja, nog steeds geen enkel item tegengekomen dat beter was dan m'n Dragonstalker. Op zich wel fijn, zit er niet zo op te wachten om m'n zuur verdiende epics in te wisselen :P Verder, bijna alles wat je tegenkomt is agi + sta + attack power. Bijna nergens zit int op, terwijl int voor hunters juist gebuffed is. Enige wat ik tot nu toe vervangen heb is nog steeds m'n trinket + cloak.

Verder heb ik op lvl 64 aspect of the viper gekregen. Op zich een super ability, maar denk dat die zich vooral moet bewijzen in raids. Tijdens het grinden en in instances gebruik ik constant rank 1 multishot en rank 1 arcane shot en daar ga je niet zo snel oom van. Nu binnenkort Kill Command, ben heeeel benieuwd :)

Verder wordt er over het algemeen echt heeeeel netjes gequest, door zowel alliance als horde. Sta je met 3 hordes op een spawn te wachten, netjes inviten en/of invite accepten. Komt er een groepje alliance voor een quest spawn, wachten ze netjes tot jij de volgende spawn hebt. Is er een horde bezig op een named mob die jij ook wil, krijg je netjes een invite terwijl hij vecht. Heb maar 1 situatie meegemaakt waarin het tot pvp kwam, maar ze begonnen zelf en werden dik geowned :P

Nu giev 17:00 plx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
QuarK schreef op maandag 22 januari 2007 @ 11:26:
Mages zijn water vendors, da's nu toch wel duidelijk?
Laat dps maar aan de dps classes over...

/sarcasm

(rogue hier)
niet meer mensen kunnen nu beter water kopen _/-\o_ , geen gezeur meer om water

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Derek S. schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 22:33:
Heeft iemand hier ervaring met WoW(+TBC) op een laptop? Zo ja; wat voor graka? Ik ben namelijk aan het kijken naar een nieuwe, en af en toe WoW kunnen spelen zou mooi meegenomen zijn. (Heb een oogje op een Dell D620, met Quadro NVS110M).
Zie mijn sig :)

Speel met alles op highest, 2xAA, 1680x1050 resolutie... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
MaTr1x schreef op maandag 22 januari 2007 @ 11:23:
[...]

Ja inderdaad, ik blijf me verbazen hoe vaak ik crit de laatste tijd, eigenlijk ben ik meer verbaasd als ik niet crit :P Met die Mangle crit ik bijna altijd en i.c.m. die nieuwe idol die Mangle extra damage geeft (Idol of the Wild) is dat lekker snel levellen :) Ik word ook steeds gevraagd om Rampage en Furnace te komen tanken ^^
De build die ik nu heb is 1/43/9. Welke build gebruik jij trouwens? Zal niet veel verschil in zitten denk ik.

[...]

Ik gebruik de mod ChatMOD, hier kun je ook instellen of je piepjes wilt horen voor whispers, ik gebruik dat tevens voor party chat. Guild chat is ook mogelijk maar dan word je gek :P

Btw gisteren al een stuk of 7 level 70's op onze server (Thunderhorn), zullen nu alweer meer zijn denk ik, in mijn guild ook al drie bijna...
Degene die als eerste level 70 was bij ons heeft ook al een epic flying mount O.o. Ik kwam 'm gisteren toevallig tegen toen we torens aan het veroveren waren, ziet er wel vet uit zeg zo'n mount :D
zo'n flying mount(normale) zijn iig niet super duur, ik hoop begin februari 70 te zijn anders maar ff wat powerlvl' en met de guild :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz
  • Laatst online: 13-09 14:23

Whuzz

Dodgeball!

CU2morO schreef op maandag 22 januari 2007 @ 11:14:
BTW Bijzonder trieste manier weer om er een mage nerf doorheen te krijgen... Als eerste wordt onze CS met een drogreden tot nutteloos generfed samen met ignite. Nu krijgen we de CS terug zoals ie HOORDE te werken, samen met een buff waar we totaal niet om gevraagd hebben, noch nodig hebben. Mana shield houdt a. maar 500 dmg tegen, en b. tegen 2 mana / damage. Dit is veel te weinig damage tegen veel te veel mana en maakt het zonder een krachtige talent ter ondersteuning een matige verandering op zn best.
1) Improved Mana Shield.
2) No-cooldown spammable

Survivability anyone? There you have it.
Tuurlijk heeft het zijn cost. Het kost je al je mana, maar dan kom je wel levend weg. Evocation is al trainable, dus ook dat is op te lossen. Je kunt niet álles hebben he.
Dat JIJ er misschien niet om gevraagd hebt zou kunnen, maar dit is al een héél oude request van de mages. Er wordt al jaren geroepen om mana shield ook magic damage te laten opnemen.
Het gaat alleen om de improved versies van deze spells en de nerf is daarbij terecht.
De improved versies verminderen de casttime. +spelldamage wordt gecalculeerd aan de hand van de casttime. Minder casttime hoort dus ook minder profijt van +spelldamage te hebben, wat hiermee bereikt wordt.
Verder gaat het dus alleen om de improved versies, niet om de base versie van de spell en dát is de 'main nuke'.

Het fixxen van CS is gewoon terecht, die had nooit generfed mogen worden.

Dit zou ik niet snel zeggen, maar: Patch is fine, L2Play!
Wall of text crits you for omgazillionwtf dmg.
You die.

L2start weblog plx! kktnxbai! ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Whuzz op 22-01-2007 11:32 ]

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-09 16:00

DinX

Motormuis

Kevinp schreef op maandag 22 januari 2007 @ 11:30:
[...]

zo'n flying mount(normale) zijn iig niet super duur, ik hoop begin februari 70 te zijn anders maar ff wat powerlvl' en met de guild :P
De mounts zelf niet nee, de skildaarentegen..

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
remcio schreef op maandag 22 januari 2007 @ 11:28:
[...]

niet meer mensen kunnen nu beter water kopen _/-\o_ , geen gezeur meer om water
Dat hebben ze ook alweer verholpen :P , er dropt nu een Tome voor nieuwe rank water die je op lvl 70 kan leren. (7100 mana)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh, en over de hunter nerf: het boeit me weinig tbh, ben sinds patch 2.0 beast mastery dus heb nog nooit met silencing shot gespeeld en barrage heb ik ook niet atm.

Dan is het enige wat me treft de arcane shot nerf. Wel jammer op zich, gezien dat de nieuwe "core" skill was i.p.v. aimed/multi. Sowieso een beetje loos om 'm eerst te laten scalen met attack power en vervolgens het scalen weer gedeeltelijke weg te halen. Even kijken hoe het uit pakt nu.

Verder is een nerf nooit leuk, maar goed, de 2.0 buff was des te leuker dus #care :P
Whuzz schreef op maandag 22 januari 2007 @ 11:30:
[...]

Wall of text crits you for omgazillionwtf dmg.
You die.

L2start weblog plx! kktnxbai! ;)
Wat denk je dat dit topic is? O-) :P

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2007 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
Verxx schreef op maandag 22 januari 2007 @ 11:24:
[...]

Nee hoor, ik heb Theorycraft en bij rank 11 stond 1136 tot 1190 ofzo en bij rank 12 stond er 1132 tot 1186.

Het zou een bug in TC kunnen zijn natuurlijk, maar ik heb hem pas geupdate hij zou het toch wel goed moeten hebben |:(

:Edit

op later lvl's word rank 12 wel beter omdat rank 11 dan minder van je spelldamage bonus krijgt.
Ik heb geen cijfertjes bij de hand nu, maar ik geloof toch echt dat ik op lvl63 minder dmg doe met rank 12 dan met rank 11. En rank 11 lijkt inderdaad ook minder te doen dan op lvl60-61.
Ik zou eens 10 mobs moeten killen met rank 12, dan damagemeter reset, dan 10 met rank 11 (die Peon's ofzo, die liggen zo plat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Verwijderd schreef op maandag 22 januari 2007 @ 11:33:

[...]

Wat denk je dat dit topic is? O-) :P
Dit topic is een topic over WoW, niet een persoonlijk weblog ;)
Hele verhalen over quests die iedereen zelf ook al gedaan heeft :')

Maar hey. #care. Whatever floats your boat.

ffs. Need 16.30 hours. Need2lvl!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
DinX schreef op maandag 22 januari 2007 @ 11:30:
[...]

De mounts zelf niet nee, de skildaarentegen..
Door mainanence kan ik weer niet meer op wow-europe dus kan het niet opzoeken. De mount zal met voldoende faction wel weer iest van 80g zijn en de skill iets van 540g dus mijn flying mount heb ik al bij elkaar. Ok die epic versie is wel ff farmen, maar je moet toch eerst eindeloos instances enzo doen om overal revered mee te worden om zo mount hiyal in te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

[...]

Ja maar komop, er stond bij ons Netherweave voor 30g each in de AH voor de release, dat was gewoon belachelijk. Mensen denken altijd dat die nieuwe dingen heel veel geld op gaan brengen, zelfs als ze eigenlijk gewoon waardeloos zijn. Netherweave is gewoon de nieuwe runecloth. Ik stuur zelf nu stacks voor 7g naar een guildy, die gebruikt ze om tailoring te levellen, en ik verwacht dat het nog minder wordt.
Hahahha neterweave voor 30G is idd wat bizar bij ons stonden ze nu per stack voor 4 a 5 G.
Maar in het begin betalen mensen echt belachelijke prijzen hoor. Ik ben heel veel gaan minen ook in te hoog level gebied (vaak dood gegaan) maar je wilt niet weten hoeveel ik ermee verdient heb. Ik heb de eerste paar dagen adamantite bars (2 ore) verkocht voor 45G en uit een rich mine haalde ik soms wel 8 ore. Dan nog die eterium bars (rare drop uit zo een mine) voor 65G en motes of earth (soort dense stones) voor 50G per 10
Verwijderd schreef op maandag 22 januari 2007 @ 11:28:

Verder wordt er over het algemeen echt heeeeel netjes gequest, door zowel alliance als horde. Sta je met 3 hordes op een spawn te wachten, netjes inviten en/of invite accepten. Komt er een groepje alliance voor een quest spawn, wachten ze netjes tot jij de volgende spawn hebt. Is er een horde bezig op een named mob die jij ook wil, krijg je netjes een invite terwijl hij vecht. Heb maar 1 situatie meegemaakt waarin het tot pvp kwam, maar ze begonnen zelf en werden dik geowned :P

Bij ons op de server word er echt heeel slecht gequest als je een ander een oor aan kan naaien word het gedaan. Terwijl je staat te wachten word de boss snel getagged en laten ze hem door jou afmaken omdat je agro hebt. Mensen staan toe te kijken hoe je gekilled word door een extra mob en nemen hem dan nog lekker over. Chests worden snel geloot terwijl jij met de mob bezig bent.
Etc etc. Heel af en toe word er idd netjes gevraagd: torgos???? yes, invite!.
Nou ja vooruit dan maar anders tagged ie mn boss ook nog.

En giev 19.00 plx.

[ Voor 35% gewijzigd door MantaMania op 22-01-2007 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 21:43
jarnotjuh schreef op maandag 22 januari 2007 @ 10:35:
[...]

Als jij eens effe snel door de grond heen zakt, kan nu met 100% zeker zeggen dat jij nog nooit een mage gepeeld hebt! :/
Dude, je weet amper waar je over praat.. Als je in je raiddps wat vooruitgang wil gaan zien is(want het was echt een dikke nerf op CS fights) moet je vooral effe zo door gaan! :/

Bosses zoals C'thun, en pvp'en tegen druids/priests/warlocks wordt nu tenminste weer mogelijk. Je beseft wel dat je na die CS gewoon 1 sec downtime hebt he?! Nou, een beetje priest/warlock kan mij in die 2.5 seconde (CS GC + Scorch) toch wel redelijk neerhebben...
Ik heb zeker wel mage gespeeld, echter niet op lvl 60, daar heb je gelijk in. Ik zie alleen niet in waarom CS los moet staan van de GC terwijl zo'n beetje alle andere instant casts wel de GC triggeren dat is alles, die classes hebben dus ook allemaal 1 sec downtime na een instantcast. Niet dat ik er een probleem mee heb dat het terug gaan naar de oude situatie. Hoef je niet gelijk zo aanvallend te gaan doen ;) Speel zelf nu vooral op mijn lock en als affliction zijnde met 2 1,5 sec cast dots en 3 instant dots zit ik zelf aan het begin van een gevecht ook vaak te kloten met de GC, "spell not ready", je kent het wel. En ik heb dus ook geen burstdamage om iemand snel neer te hebben.

Nu hadden mages natuurlijk nooit erg veel HP dus inderdaad in PVP kon een mage erg snel dood zijn, echter volgens mij is dit in TBC toch wel aan het veranderen, de meeste mages in mijn guild zitten toch al aan de 4.5/5k hp unbuffed atm. in plaats van de iets boven de 3k die ze op lvl 60 hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

Nou kan ik niet oordelen over lvl 60+, maar Seal of Righteousness is met elke nieuwe rank amper beter op de requirement level. Het punt is echter dat elke nieuwe rank veel beter scaled met je level, waardoor je na een level of 2 alweer een redelijke voorsprong hebt op de vorige rank.

Omdat de formule veranderd is sinds mijn laatste Paladin, weet ik alleen dat het voor mijn huidige Paladin wel zo gaat. Ik heb nu 3 ranks van SoR en in alle gevallen was de nieuwe rank nauwelijks beter dan de vorige op het level dat ik hem kreeg, maar een level of 2 later was er al weer een voorsprong geboekt. Waarschijnlijk zul je ook wel sneller verschil zien als je een sloom wapen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
MantaMania schreef op maandag 22 januari 2007 @ 11:40:
[...]

Hahahha neterweave voor 30G is idd wat bizar bij ons stonden ze nu per stack voor 4 a 5 G.
Maar in het begin betalen mensen echt belachelijke prijzen hoor. Ik ben heel veel gaan minen ook in te hoog level gebied (vaak dood gegaan) maar je wilt niet weten hoeveel ik ermee verdient heb. Ik heb de eerste paar dagen adamantite bars (2 ore) verkocht voor 45G en uit een rich mine haalde ik soms wel 8 ore. Dan nog die eterium bars (rare drop uit zo een mine) voor 65G en motes of earth (soort dense stones) voor 50G per 10
ook fell lotus met herbing, straks ook erg handig. en met alchamy kun je eindelijk makkelijk recipie's krijgen 1 positief ding van blizzard :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Dennism schreef op maandag 22 januari 2007 @ 11:40:
Speel zelf nu vooral op mijn lock en als affliction zijnde met 2 1,5 sec cast dots en 3 instant dots zit ik zelf aan het begin van een gevecht ook vaak te kloten met de GC, "spell not ready", je kent het wel. En ik heb dus ook geen burstdamage om iemand snel neer te hebben.

Nu hadden mages natuurlijk nooit erg veel HP dus inderdaad in PVP kon een mage erg snel dood zijn, echter volgens mij is dit in TBC toch wel aan het veranderen, de meeste mages in mijn guild zitten toch al aan de 4.5/5k hp unbuffed atm. in plaats van de iets boven de 3k die ze op lvl 60 hadden.
Verschil is dat terwijl jij "spell not ready" in beeld hebt, jouw DoT's fijn doortikken en je toch damage doet.
Terwijl de mage "Spell not Ready" in beeld heeft kan hij helemaal niets en ondertussen ziet ie zijn HP met elke tick van een DoT met 1/4 verminderen :|
Als er één class is die totaal geen recht van klagen heeft en al helemaal niet t.o.v. mages, dan zijn het wel locks. Dus onze CS heeft geen GC meer, waardoor we weer een klein beetje meer kans maken tegen equal geared locks. Big woohoo, die kans is nog steeds niet meer dan 25%, tenzij de lock /afk is of een enorme n00b.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
rodie83 schreef op maandag 22 januari 2007 @ 11:24:
Als druid heb je het tegenwoordig trouwens goed voor elkaar :) Erg gewild in groepen, zowel als healer als feral tank/damagedealer. Ik ben zelf feral gespect en ik moet zeggen dat aggro houden mn tweede naam is. Met over de 1000ATP en een goede 27/28% critkans swipe ik vrolijk door massa's mobs heen, en dan nog steeds bijna 10k armor hebben. Soloquestje doen? 2400 crits op ferocious bite. Grot met onnodig veel mobs? Lekker er langs prowlen. Perongeluk teveel mobs om met mn cat te doen? Hopsa naar beer en ze kapotswipen (swipe is echt niet normaal, op 3 mobs ~150 schade non crit, 300-400 wel crit, met 28% critkans crit er altijd wel wat, elke crit geeft me weer 5 rage :P ).

Ik kan me niet herinneren dat ik in het originele WoW zo een lol had in het spelen met mn druid :)
hehe Ja inderdaad ja, druid spelen is nu echt lachen :) Ik zou wel eens iemand zijn gezicht willen zien als die staat te kijken wanneer ik weer een lvl63 mob met drie/vier klappen neerkrijg ^^ Ik zit in beer ook ruim over de 1000ATP en inmiddels op 14.4k armor dus ik kan wel wat klappen hebben :)

Maar ik verbaas me alleen over je hogere critkans en crits, want ik zit geloof ik rond de 23% critkans, en mijn hoogste crit in TBC was maar ergens rond de 2000. Ik heb inmiddels al bijna al mijn gear vervangen voor de beste greens en blues uit TBC voor mijn level (62) en toch kom ik niet hoger dan dat qua crits :(

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:12

Osxy

Holy crap on a cracker

Gumbllegrrr :S Al 3 dagen zonder WoW, is toch wel vreemd. Het is gelukkig tijdelijk tot internet terug is.

Anyway, tot nu toe bevalt shadow priest me wel en zeker de TBC gear :O Ben nu lvl 61 (ja ja) en ben van 220 op 60 naar +300 dmg gegaan, onvoorstelbaar hoe hard dat gaat.

Vooral de hoeveelheid stamina :D

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Gisteren trouwens spell reflect getest en die is echt helemaal gaaf. alhoewel 5 sec actief erg kort is is het wel gaaf. Duel tegen een mage en dan hoor je omg frostbolts hit u for 3688 ????. Das echt lachen ook de actie ziet er gaaf uit je krijgt een soort doorzichtig schildje voor je en je ziet die FB zo terug ketsen. Ik vraag me af of het ook met dots werkt bij hits met een debuff werkt het wel dus ik neem aan van wel. Bij poison bolts van mobs werkt het zowieso ik probeerde het gisteren en hij had mooi zichzelf geraakt en dus gelijk gedot. Nu alleen nog een keer bij bosses proberen.

De hoeveelheid stamina is echt bizar inderdaad ik stijg als een gek groene ringen met 40 stamina erop zijn toch redelijk lekker.

[ Voor 10% gewijzigd door MantaMania op 22-01-2007 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-08 19:41
net even de onderwater Q gedaan in zangramarsh, natural armor.. droprate is om te janken 1/5 ongeveer, maar wel 3 greenies gedropt.. maakt de pijn een stuk minder erg.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Ik vraag me af of ik niet toch een foutje gemaakt heb... ik kwam iemand tegen die Fist of Reckoning wilde verkopen voor 50g. En aangezien mijn Auctioneer aangaf dat zoiets voor wel 150g te verkopen is, heb ik 't gedaan. Alleen hij wil nog niet echt verkopen (40g / 155g BO).. Iemand hier die me kan zeggen of ik er nog wat aan kan verdienen? :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

MantaMania schreef op maandag 22 januari 2007 @ 11:51:
Gisteren trouwens spell reflect getest en die is echt helemaal gaaf. alhoewel 5 sec actief erg kort is is het wel gaaf. Duel tegen een mage en dan hoor je omg frostbolts hit u for 3688 ????. Das echt lachen ook de actie ziet er gaaf uit je krijgt een soort doorzichtig schildje voor je en je ziet die FB zo terug ketsen. Ik vraag me af of het ook met dots werkt bij hits met een debuff werkt het wel dus ik neem aan van wel. Bij poison bolts van mobs werkt het zowieso ik probeerde het gisteren en hij had mooi zichzelf geraakt en dus gelijk gedot. Nu alleen nog een keer bij bosses proberen.

De hoeveelheid stamina is echt bizar inderdaad ik stijg als een gek groene ringen met 40 stamina erop zijn toch redelijk lekker.
Wacht maar tot jij de eerste spellsteals om je oren krijgt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry dat ik jullie in het weekend in de steek gelaten heb met updates, had stuff to do (levelen ofc, doh :P).

Anyways, vrijdagavond vol goede moed aan de slag gegaan. Was toen nog 62, m'n target was om zondag 65 te halen. Eerst wat quests in Hellfire Peninsula gedaan die avond en toen wat instances. Weet het niet meer precies eigenlijk :P In ieder geval wel die avond lvl 63 gedinged.

Zaterdagochtend was ik megavroeg wakker en ben ik verder gegaan in hellfire peninsula. In de loop van de ochtend alle quests daar weggewerkt en toen een kijken gaan nemen in Tekkomar Forest. Hele gave sfeer in die zone vind ik. Anyways, op de 1 of andere manier ontstond er een groepje om eens in de Mana Tombs te gaan kijken. Wel imba spelers, maar de class setup was een beetje ruk en die mana drain is echt irritant als je geen mage bij hebt... Ook had de warrior z'n tankgear in de bank laten liggen omdat we een druid tank bij hadden, dat was niet zo handig. Vond het qua sfeer wel een hele gave instance. Vind het echt leuk dat de mobs nu veel meer truckjes hebben overal. De escort quest hebben we gefailed, ging niet echt lekker, maar die doe ik binnenkort wel als ik alle quests voor die instance heb.

Na Mana Tomb kwam ik daar in de buurt Warp Stalkers tegen, dus het eerste wat ik toen gedaan heb is m'n Ravager in de stal dumpen en zo'n ding temmen. Wilde weten wat de pet ability Warp precies deed, en ben er nu achter. Het is gewoon een blink op een 15 sec cooldown. Echt SUPER handig bij het tanken. Healer aggro? Pet attack die mob en BLINK -> TANK. Geniaal :P Damagewise heb je meer aan de Ravager, dus ik ga ze allebei levelen. Kost ongeveer een derde level om er één te levelen dus dat lukt wel.

Teddy staat weer in de stal atm, sorry Bokkie <3 Maar m'n andere Azeroth pets heb ik de laan al uitgestuurd :P

Anyways, ergens op zaterdag lvl 64 gedinged, en s'nachts toen ik naar bed ging, na wat quests in Zangermash gedaan te hebben zat ik op 64 + 40%.

Gisteren ALLES weggewerkt in Zangermash, friendly met de Sporegar geraakt (<3 die Mushroom trinket en dat food create item oO). Vond het echt een hele gave zone om in te questen. Haalt het niet bij Hellfire Peninsula, gezien mijn irritaties met zwemquests en een zerg aan naga's, maar toch beter dan alles op Azeroth. Tussendoor nog een keer Ramparts en Blood Furnace gedaan met een goeie party, had nog quests voor de Ramparts bazen en iemand anders moest nog quests in Blood Furnace doen. Wat gaat je XP heerlijk in die 2 instances zeg. Gisteravond met een superparty (een über warrior (damage/tanking), een über druid, 1 über MM hunter, 1 nub BM hunter een über mage) de Underbog en de Slave Penns gedaan. Door friendly te worden sporeggar had ik ineens een paar quests voor de Underbog, die nu dus ook gecomplete zijn.

Verder ben ik ineens helemaal verslaafd aan de AH. Wat is het daar geniaal geld verdienen als je weet waar je geld mee kan verdienen :D Bij live gaan van TBC had ik 70 gold, zit nu in totaal op 1100 denk ik. Zit ernstig te denken om ineens voor de epic flying mount te gaan ipv de standaard mount, scheelt je toch 800g. Maar dan moet ik nog even doorverdienen :P

Anyways, gisteren de avond afgesloten met 65 + 45%, ruimschoots gehaald wat ik in gedachten had dus :)

Oh ja, nog steeds geen enkel item tegengekomen dat beter was dan m'n Dragonstalker. Op zich wel fijn, zit er niet zo op te wachten om m'n zuur verdiende epics in te wisselen :P Verder, bijna alles wat je tegenkomt is agi + sta + attack power. Bijna nergens zit int op, terwijl int voor hunters juist gebuffed is. Enige wat ik tot nu toe vervangen heb is nog steeds m'n trinket + cloak.

Verder heb ik op lvl 64 aspect of the viper gekregen. Op zich een super ability, maar denk dat die zich vooral moet bewijzen in raids. Tijdens het grinden en in instances gebruik ik constant rank 1 multishot en rank 1 arcane shot en daar ga je niet zo snel oom van. Nu binnenkort Kill Command, ben heeeel benieuwd :)

Mooi verhaal Eyahan, je zou zo een boek kunnen gaan schrijven over de avonturen in Azeroth. ;)

In ieder geval mijn bevindingen tot zover, zijn ook positief over Outland. Het valt me reuze mee. En daarnaast heb ik al een paar leuke quest's gezien, die ik in het orginele WoW nog niet had gezien. Ik vond zelf die bomb quest's in Hellfire Peninsula wel grappig. dat je op een Wyvern mobs plat bombadeerd :P

Instances heb ik nog niet zoveel gedaan, alleen Hellfire Rampart een paar keer, in de furnace ben ik nog niet geweest.

En wat ook leuk is, is dat Alliance en Horde gewoon rustig kunnen questen, alhoewel er altijd wel een paar zijn die zich niet kunnen beheersen. Wat dat betreft was het in het verleden wel eens erger.

Nou inmiddels ben ik LvL 62, het gaat niet erg hard, maar nu heb ik niet mijn hele weekend er in gestoken. Mijn doel is om deze week toch minimaal LvL 65 te halen. Alles meer is mooi meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
MantaMania schreef op maandag 22 januari 2007 @ 11:51:

ik vind nu regelmatig van die leuke lvl 58 -60 uber groene caster ringen die je mooi aan non TBC mensen kan verkopen(voor te veel geld) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Laatst online: 18:18

[insert hoop onnodige zooi ;)]

Ow su : P

't ganken valt echt super mee, van het weekend was er wel wat meer ganking dan normaal. Maar gewoon goed te doen. Voor die gasten die WEL ganken heb ik de add-on opium geinstalleerd. Daarmee kan je een KoS lijst bij houden en 't ding houd ook bij wat je onderlinge "score" is met diverse spelers. Als je met je cursor over een speler heen gaat die op je KoS lijst staat krijg je gelijk een melding: Meadows [KoS]

Ok, nuken die gast dus : )

Gisteren ook Lord kluck (ofzo) neergelegd (party met o.a. silk_dude / mdmeijer). 1e instantie stonden zowel wij als alliance keurig te wachten maar op een gegeven moment de opmerking, alliance... kill? ehm, ok :D) Daarna gelijk een dik gank fest :D helaas delfden mdmeijer en ikke het onderspit terwijl de allies wel dood waren. Daarna gelijk een spawn van lord kluck waardoor we die misten. Ok nieuwe poging voor ons. Was er ook een party van 2 spelers bij terwijl wij met ons 3en waren. Inviten die zooi om die mob te taggen. Accepteren ze de invite niet maar leggen wel een trap neer op de spawn plaats ><

Blijkt het een Ice/frost trap te zijn, en die doet geen dmg dus geen tag. NUB huntard !!!

Daarna nog 3 x geganked door de allies die we in het begin hadden gemolt. Leuk kwartiertje pvp : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
[..]
[..]
noes!!!! Teddy ;(
bij ons verschilt het nogal
paar keer questmob weggejat zien worden, ook paar keer questmob gejat

1x een pally gekilled omdat hij per ongeluk mijn questmob taggde die ik moest triggeren en vangen, meteen opgedoken met een maat van me, terwijl de pally /sorry spamde om te zorgen dat ie weer vrij kwam :P

ook een keer wat naga's getrained op een priest die daarvoor hetzelfde deed bij mij toen ik een elite aan het soloen was voor quest :P
BootVluchteling schreef op maandag 22 januari 2007 @ 11:51:
net even de onderwater Q gedaan in zangramarsh, natural armor.. droprate is om te janken 1/5 ongeveer, maar wel 3 greenies gedropt.. maakt de pijn een stuk minder erg.. :P
die quest zuigt hard :/ ik heb em gedropt, schijtzooi was er echt ziek van. zelfs de horde quest Cat's eye amulet heeft hogere droprate :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
Kevinp schreef op maandag 22 januari 2007 @ 11:58:
[...]

ik vind nu regelmatig van die leuke lvl 58 -60 uber groene caster ringen die je mooi aan non TBC mensen kan verkopen(voor te veel geld) :P
Ik zie eigenlijk de gekste dingen op AH. Aan de ene kant items die mijns inziens veel te duur worden aangeboden, aan de andere kant juist weer dingen die heel goedkoop op AH staan.
Ik heb zelf ook moeite om goede prijzen te bepalen voor mn items op AH. Twee blues die ik in Hellfire had opgepikt op AH gezet voor 90G buy-out, die waren toch wel snel weg. Waarschijnlijk had ik daar wel wat meer voor kunnen krijgen. Gelukkig zit ik niet zo slecht in mijn geld, mijn guildies verdenken me zelfs van een Conjure Cash spell >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
Over taggen van mobs gesproken, ik heb de laatste tijd dat als ik bijvoorbeeld een mob of twee getagged heb en tegelijk aan het bevechten ben dat er doodleuk iemand langskomt, één van die mobs aanvalt en hij/zij die kill krijgt. Gisteren ook toevallig, ik zie iemand bijna doodgaan tijdens het bevechten van een mob, ik heal hem, help hem de mob te killen en ik krijg de kill en loot O.o

Ook zijn quests nog niet helemaal lekker, in Peninsula moet je ergens in het westen op vogels jagen en dropt er ergens van een named mob een orb die je dan als quest moet inleveren iets verderop. Ik kom daar aan, zie horde vechten met de mob die die orb gesummoned heeft, hij maakt 'm af
spoiler:
...of eigenlijk mob is bijna verslagen, geeft netjes op zoals de quest bedoeld heeft, loopt terug...
en ik krijg het gele vraagteken :)

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 12:53:
[...]

oeh, iemand anders van vashj. Wat is je ingame naam? :P

en idd, mages zijn niet echt nodig, maar ik vind het wel lekker er 1 in de groep te hebben. Eigenlijk is elke class misbaar tegenwoordig, wat het makkelijker maakt om groepen te maken :)
M'n naam is pistolenpaul ingame, jij dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
mja wat dikke lvl 60 groene ringen verkocht die met agi, stam, str en attackpower erop
voor 45 gold, later zo'n zelfde voor 90 erop gezet, ook verkocht :P

vraag me af of er veel mensen zijn zonder TBC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:33

MazeWing

The plot thickens...

even kort vraagje.

Zit bij de burning crusade ook 1 maand gratis gametime? aangezien ik al WoW heb, maar op dit moment geen active subscriber ben, vraag ik mij dit af.

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

OkkE schreef op maandag 22 januari 2007 @ 11:53:
Ik vraag me af of ik niet toch een foutje gemaakt heb... ik kwam iemand tegen die Fist of Reckoning wilde verkopen voor 50g. En aangezien mijn Auctioneer aangaf dat zoiets voor wel 150g te verkopen is, heb ik 't gedaan. Alleen hij wil nog niet echt verkopen (40g / 155g BO).. Iemand hier die me kan zeggen of ik er nog wat aan kan verdienen? :)
Met nieuwe items kan je echt nog niet vertrouwen op acutioneer. De eerste paar dagen gingen ze overpriced weg en een paar dagen later storten ze helemaal in. Daarbij weet je nog niet of het item bv vaak dropt ik zag een bepaalde blauw neck een keer of 6 op de ah staan ja dan weet je dat die flink in price dropt.
MazeWing schreef op maandag 22 januari 2007 @ 12:16:
even kort vraagje.

Zit bij de burning crusade ook 1 maand gratis gametime? aangezien ik al WoW heb, maar op dit moment geen active subscriber ben, vraag ik mij dit af.
volgens mij niet

[ Voor 16% gewijzigd door MantaMania op 22-01-2007 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Hmm ik vind de nieuwe engineering recipes erg tegenvallen.
Alleen maar nieuwe hoofddeksels en een paar guns, geen leuke dingen met kans om jezelf op te blazen zoals we gewend zijn :P
De enige twee handige zijn de extra transporter en de 24 engineering bag ding :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49

Als je me vertelt dat de DoT ook nog refreshed bij elke keer dat SoV proct is het imba om te tanken en moet ik nog even kijken of 'ie beter wordt dan imp SoR bij mij. Wat is de procrate? Was toch chance on hit? Heb 'm gisteren ook gehaald maar nog niet geprobeerd. (haalde 'm vlak voor Slave Pens / Underbog op en daar was ik solo healer) Moet met Bartender ook m'n menubar even uitbreiden of wat meer ruimte maken denk ik, zit vol. :P Waarschijnlijk dat ik er een extra bar bij maak voor water/pots zodat ik weer wat meer ruimte krijg.
MantaMania schreef op maandag 22 januari 2007 @ 11:40:
Bij ons op de server word er echt heeel slecht gequest als je een ander een oor aan kan naaien word het gedaan. Terwijl je staat te wachten word de boss snel getagged en laten ze hem door jou afmaken omdat je agro hebt. Mensen staan toe te kijken hoe je gekilled word door een extra mob en nemen hem dan nog lekker over. Chests worden snel geloot terwijl jij met de mob bezig bent.
Etc etc. Heel af en toe word er idd netjes gevraagd: torgos???? yes, invite!.
Nou ja vooruit dan maar anders tagged ie mn boss ook nog.
Klopt, ben er zelf ook maar mee begonnen tegenwoordig (werd 't zat) en met Holy Shock ben ik er nog vrij goed in ook. Ik kill m'n mobs wel zelf though. Als er één of twee op een mob staan te wachten krijgen ze gerust een invite, maar als ze zelf al niet de moeite doen en dat ook laten blijken (rank 1 AE, rank 1 hellfire, etc) hebben ze pech. Wordt ook zelden wat van gezegd, alleen gisteren een kwaaie hunter die me nog whisperde in Terokkar.

Kan sinds TBC amper nog tijd vinden hier te posten/lezen trouwens. (zit nu op m'n werk :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
MazeWing schreef op maandag 22 januari 2007 @ 12:16:
even kort vraagje.

ik kreeg er geen maand bij op mijn account page

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-04-2021
ImdaMned schreef op maandag 22 januari 2007 @ 12:00:
[...]

Ow su : P

't ganken valt echt super mee, van het weekend was er wel wat meer ganking dan normaal. Maar gewoon goed te doen. Voor die gasten die WEL ganken heb ik de add-on opium geinstalleerd. Daarmee kan je een KoS lijst bij houden en 't ding houd ook bij wat je onderlinge "score" is met diverse spelers. Als je met je cursor over een speler heen gaat die op je KoS lijst staat krijg je gelijk een melding: Meadows [KoS]

Ok, nuken die gast dus : )

Gisteren ook Lord kluck (ofzo) neergelegd (party met o.a. silk_dude / mdmeijer). 1e instantie stonden zowel wij als alliance keurig te wachten maar op een gegeven moment de opmerking, alliance... kill? ehm, ok :D) Daarna gelijk een dik gank fest :D helaas delfden mdmeijer en ikke het onderspit terwijl de allies wel dood waren. Daarna gelijk een spawn van lord kluck waardoor we die misten. Ok nieuwe poging voor ons. Was er ook een party van 2 spelers bij terwijl wij met ons 3en waren. Inviten die zooi om die mob te taggen. Accepteren ze de invite niet maar leggen wel een trap neer op de spawn plaats ><

Blijkt het een Ice/frost trap te zijn, en die doet geen dmg dus geen tag. NUB huntard !!!

Daarna nog 3 x geganked door de allies die we in het begin hadden gemolt. Leuk kwartiertje pvp : )
Ja, dat was een leuk feestje in die grot. Het valt me ook mee hoe de gasten van ONIX en Via Crux zich nu rustig houden. Beetje jammer dat ik gisteren de party van Offspring achter een boom niet had gezien toen ik 2 duelerende palas in elkaar aan het rossen was met mijn party voor de Slave Pens. Gisteren nog wel een concussion shot van een huntard gehad met de intentie me te slopen toen ik kwam langsrijden. Die kon eventjes later fijn ressen.

De dps van enhancement shaman valt me helemaal niet tegen. Ik merk wel dat aggro controle erg belangrijk is (ik voel me soms gewoon een mail rogue), maar in de instances is het gewoon een kwestie van doorrossen en hopen dat je gehealed wordt. Op dit moment zit ik op 820 AP, 20% crit en kan ik net niet mee met de locks en mages in instances zoals slave pens. Beetje jammer dat er amper one-handed axes droppen. Ik vermaak me in elk geval weer enorm in het spel, en ik denk dat dta het allerbelangrijkste is. Net mijn doelstelling van level 65 niet gehaald afgelopen weekend. Maar dat komt vanavond wel goed :)

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Dennism schreef op maandag 22 januari 2007 @ 12:19:
[...]

ik kreeg er geen maand bij op mijn account page
d'r zit geen maand bij, en het spel was 12 euro goedkoper dan de orginele(toeval zeker ;)). ach wow is nu nog 20 euro en over een paar weken de expension ook nog maar 25 ofzo dan heb je voo 45 euro bijde delen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
(jarig!)
MaTr1x schreef op maandag 22 januari 2007 @ 11:47:
[...]

hehe Ja inderdaad ja, druid spelen is nu echt lachen :) Ik zou wel eens iemand zijn gezicht willen zien als die staat te kijken wanneer ik weer een lvl63 mob met drie/vier klappen neerkrijg ^^ Ik zit in beer ook ruim over de 1000ATP en inmiddels op 14.4k armor dus ik kan wel wat klappen hebben :)

Maar ik verbaas me alleen over je hogere critkans en crits, want ik zit geloof ik rond de 23% critkans, en mijn hoogste crit in TBC was maar ergens rond de 2000. Ik heb inmiddels al bijna al mijn gear vervangen voor de beste greens en blues uit TBC voor mijn level (62) en toch kom ik niet hoger dan dat qua crits :(
Ik had nog redelijk wat BWL feral items liggen, waarvan een aantal vervangen, waarvan nog een aantal actief. Ursol's Claw als wapen helpt ook wel mee. De hoge critkans is een kwestie van veel agility en een aantal ringen/items die ook critrating geven. Mn attackpower in beer ligt iets over de 1000, cat is over de 1200. Overigens goede tip: als je echt hard wil critten met ferocious bite op een mob: altijd fearie fire er op en voordat je FB' t tiger's fury. Gegarandeerd hoge crits ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
Oww daar zit het verschil, ik heb nog geen BWL items, beste dat ik op level 60 had staat in me sig. Inmiddels uiteraard bijna alles vervangen door bijna allemaal quest rewards, zoals kettingen/schoenen/chest/broek/trinket/idol/staff plus dreghood cowl of the bandit plus nog een vette agi/sta ring uit Ramparts en voor bear ook een ring uit Ramparts met 180 armor en 22 sta ofzo. Helaas heb ik Ursol's Claw nog niet zien droppen in Ramparts... Ik zag wel een vette staff op AH staan met 234ATP en 550 armor geloof ik O.o

[ Voor 8% gewijzigd door MaTr1x op 22-01-2007 12:47 ]

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heya,

Ik heb inmiddels TBC ook alweer 1 week in huis en ben gisteren lv 68 geworden.
Maar wat geniet ik van het spel al bijna alle instance gedaan(van mijn level en lager) en gecleared geen enkele quest overgeslagen het is gewoon ubber.

Gisteren een quest gedaan waar je wordt gelanceerd en dan over een heel stuk continent vliegt dat was gewoon 1 woord super.
Het levelen naar 70 wordt nu lastig aangezien het leven nu weer gewoon is, na een week vrij, dat ik weer lekker mag werken en mijn prive leven weer een beetje normaal wordt.
Maar kan niet wachten om meer en meer te ontdekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Verder wordt er over het algemeen echt heeeeel netjes gequest, door zowel alliance als horde. Sta je met 3 hordes op een spawn te wachten, netjes inviten en/of invite accepten. Komt er een groepje alliance voor een quest spawn, wachten ze netjes tot jij de volgende spawn hebt. Is er een horde bezig op een named mob die jij ook wil, krijg je netjes een invite terwijl hij vecht.
Dan zit jij op een goede server.
Op earthen ring is het drama.
Staan er 4 groepen te wachten, komt er een mage aan, doet AoE, krijgt de tag en maakt hem af.

Nog zo'n leuk akkevietje gehad met die bat in "the dead mire". Ik wacht erop, komt er een paladin, tagt hem sneller en begin te wachten. Maar heb nog nooit zo'n slechte paladin gezien, lvl62, begint te vechten en wordt door die mob de pan in gehakt. Ik als priest maakte hem in 15s af, en heb de paladin laten liggen, nog nooit zoveel leedvermaak gehad, vooral niet toen hij ook nog op me begon te schelden.

Samenwerking met groepen gaat zeer goed, had niet verwacht dat "pugs" zo leuk konden zijn.
Mappen zitten goed in elkaar.

Nadelen van TBC zijn de vele disconnects (zaterdagavond in totaal 20x in 3uur tijd) en het ultralage IQ van de gemmiddelde speler met questen. In de questen staan zoveel hints (nog net geen coordinaten) dat elke beginneling het wel moet begrijpen, en nog steeds wordt de general volgespamt met vragen erover. Op het laatst maar zo iemand naar het noordwesten van de map gestuurd, terwijl in de quest duidelijk zuid van HH stond. En die persoon ging er nog serieus op in ook :9

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

MantaMania schreef op maandag 22 januari 2007 @ 12:17:
[...]

Met nieuwe items kan je echt nog niet vertrouwen op acutioneer. De eerste paar dagen gingen ze overpriced weg en een paar dagen later storten ze helemaal in. Daarbij weet je nog niet of het item bv vaak dropt ik zag een bepaalde blauw neck een keer of 6 op de ah staan ja dan weet je dat die flink in price dropt.
Ja ik weet 't. Eigenlijk is het ook niet zo slim... maar ik had 't idee dat dit item wel meer als 50g waard was. :) Ik begin alleen nu steeds meer te twijfelen, vandaar dat ik het hier even vroeg.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:46
MaTr1x schreef op maandag 22 januari 2007 @ 11:23:
_/-\o_
Zoiets zocht ik eigenlijk, maar kon ik niet vinden. Die ga ik vanavond echt ff installeren.

Nog een addon vraag:
Weet iemand een addon die op Yatlas lijkt, maar die wel al de maps van Burning Crusade erin heeft??

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bokkie schreef op maandag 22 januari 2007 @ 12:08:
mja wat dikke lvl 60 groene ringen verkocht die met agi, stam, str en attackpower erop
voor 45 gold, later zo'n zelfde voor 90 erop gezet, ook verkocht :P

vraag me af of er veel mensen zijn zonder TBC
Ik denk dat elke idioot die de normale versie van WoW speelt, waarschijnlijk toch maar The Burning Crusade heeft aangeschaft, plus dat er ook weer veel tijdelijke gestopte spelers weer opnieuw zijn begonnen.

Bij de spelletjesboer waar ik mijn versie heb gekocht kwamen s'nachts tussen 12 en 1.00 uur toch nog even een kleine 500 man opdagen voor een kopie. Ik zelf had hem overdags weggehaald. Het heeft zelfs nog het Dagblad van het Noorden gehaald (plaatselijke krant voor Groningen, Drenthe en Friesland). Dus ik denk dat meerderheid die WoW speelt of speelde ook wel TBC heeft aangeschaft. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
M1lamb3r schreef op maandag 22 januari 2007 @ 11:25:
ik heb het ff uitgerekend (zonder talents/gear ed.)

rank 11 heeft een DPM van 1.85 en rank 12 een DPM van 1.8
Damage per mana is wat anders dan pure dps natuurlijk.Ik weet in ieder geval zeker dat ik met rank 12 hogere hits haal.
Riding skills kun je niet overslaan ;)
Whuzz schreef op maandag 22 januari 2007 @ 11:30:
[...]

1) Improved Mana Shield.
2) No-cooldown spammable

Survivability anyone? There you have it.
Tuurlijk heeft het zijn cost. Het kost je al je mana, maar dan kom je wel levend weg. Evocation is al trainable, dus ook dat is op te lossen. Je kunt niet álles hebben he.
Dat JIJ er misschien niet om gevraagd hebt zou kunnen, maar dit is al een héél oude request van de mages. Er wordt al jaren geroepen om mana shield ook magic damage te laten opnemen.
Tja, voor frost mages niet bijster interessant.
Het gaat alleen om de improved versies van deze spells en de nerf is daarbij terecht.
De improved versies verminderen de casttime. +spelldamage wordt gecalculeerd aan de hand van de casttime. Minder casttime hoort dus ook minder profijt van +spelldamage te hebben, wat hiermee bereikt wordt.
Verder gaat het dus alleen om de improved versies, niet om de base versie van de spell en dát is de 'main nuke'.
Euh? Vrijwel ELKE class heeft talents om z'n main nuke kwa casttijd te verlagen en in IEDER geval wordt de originele casttijd gebruikt bij de +damage calculaties. Dus het is absoluut niet 'logisch' dat de improved casttijd gebruikt wordt. En dikke onzin ook dat de base versie de main nuke is, het gaat hier om DPS en hoe je het ook wendt of keert, het is gewoon een dikke DPS nerf. Bovendien is het gewoon vaag dat dat een "Improved" talent je effficiency omlaag haalt. Dit si een 6-9% DPS nerf voor mages.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
Rakkerzero schreef op maandag 22 januari 2007 @ 12:47:
[...]

_/-\o_
Zoiets zocht ik eigenlijk, maar kon ik niet vinden. Die ga ik vanavond echt ff installeren.

Nog een addon vraag:
Weet iemand een addon die op Yatlas lijkt, maar die wel al de maps van Burning Crusade erin heeft??
Ik gebruik nu Carthographer als map mod, ben er zeer tevreden over. Gebruikt heel weinig geheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Sleepie schreef op maandag 22 januari 2007 @ 12:54:
Ik gebruik nu Carthographer als map mod, ben er zeer tevreden over. Gebruikt heel weinig geheugen.
Hoe krijg je 'em zover dat 'ie herb locations opslaat trouwens? Dat doet 'ie bij mij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op maandag 22 januari 2007 @ 12:56:
[...]

Hoe krijg je 'em zover dat 'ie herb locations opslaat trouwens? Dat doet 'ie bij mij niet.
Is een losse addon, cartographer_herbs ( of iets in die stijl ), zelfde geld voor mining.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
[...]

http://files.wowace.com/

ctrl-f en dan zoeken naar cartographer
allemaal plugins voor cartographer

ik zweer bij wowace, alles modulair, en regelmatig updates/fixes, gebruiker zelfs die wowaced autoupdater ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
[...]

volgens mij is dat een aparte module voor cartographer

[ Voor 0% gewijzigd door Dennism op 22-01-2007 13:06 . Reden: een refresh zou handig zijn voordat ik post ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
Quest locations doet hij goed (hoewel ik dat soms ook wel irritant vind al die ? op de minimap, waardoor je de gele stip bijna niet meer ziet).
Herb locations doet hij inderdaad niet echt lijkt het. Ik herb (nog) erg weinig, alleen als ik er echt tegenaan loop eigenlijk. Het is al zo'n gevecht om een mob te taggen, dus dat herben komt later wel.
Als ik lvl65 ben ofzo, ga ik wel een keer in Hellfire rondrijden en mn bloemetjes plukken daar, hopelijk is het dan ook iets minder druk daar.
edit:

Dank voor de tip hierboven, wist niet dat er losse modules waren.

[ Voor 5% gewijzigd door Sleepie op 22-01-2007 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Atlas schreef op maandag 22 januari 2007 @ 12:18:
Hmm ik vind de nieuwe engineering recipes erg tegenvallen.
Alleen maar nieuwe hoofddeksels en een paar guns, geen leuke dingen met kans om jezelf op te blazen zoals we gewend zijn :P
De enige twee handige zijn de extra transporter en de 24 engineering bag ding :)
Mote Extractor via een quest, kan je gasbollen vangen (yawn ?)

Of Healing Potion Injectors of Mana Potion Injectors. Alleen moet je daarvoor ook weer engineer zijn om ze te kunnen GEBRUIKEN. Oftewel ... bijna niemand krijg je die dingen aan verkocht. Kvind engineering knap waardeloos worden op deze manier. Voor TBC had ik alles wat engineers (Gnomish) konden maken maar ik had toch echt wel meer verwacht qua engineering plans.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 09:09
Hydra schreef op maandag 22 januari 2007 @ 12:49:
[...]

Damage per mana is wat anders dan pure dps natuurlijk.Ik weet in ieder geval zeker dat ik met rank 12 hogere hits haal.
Dat kan kloppen, het is alleen wel raar dat de DPM (wat op lange gevechten weldegelijk uitmaakt voor de DPS) lager is bij rank 12 dan bij rank 11, aangezien normaal gezien steeds beter hoort te worden.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Bij Yatlas is het zo dat het compaible is met Gatherer en nog wat van die mods. Dus dat is eigenlijk wel handig.
Persoonlijk vind ik Yatlas een erg goeie mod, maar hij is nog niet Burning Crusade up-to-date zegmaar.

Als ik nu in Silvermoon sta, geeft yatlas namelijk aan dat ik het water ten noorden van Undercity zit, terwijl er wel een sterretje staat waar Silvermoon city zit op de map. :+

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
sabriel schreef op maandag 22 januari 2007 @ 12:45:
[...]

Nadelen van TBC zijn de vele disconnects (zaterdagavond in totaal 20x in 3uur tijd) en het ultralage IQ van de gemmiddelde speler met questen. In de questen staan zoveel hints (nog net geen coordinaten) dat elke beginneling het wel moet begrijpen, en nog steeds wordt de general volgespamt met vragen erover. Op het laatst maar zo iemand naar het noordwesten van de map gestuurd, terwijl in de quest duidelijk zuid van HH stond. En die persoon ging er nog serieus op in ook :9
1 van de leukere onderdelen van een mmorpg imo. Iemand lekker flamen omdat hij echt een retard is. Gisteren heel veel lol gehad met een speler op trollbane.

hij: Where is blacksting
50.59
hij: I don't have coordinates

Daarna zijn ze nog 3 uur bezig geweest om hem te helpen om ct_mod te installeren ><

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:03

Snuffel

Vroem!

Ben nog steeds groot fan van Cosmos.
Veel addons inm een relatief kleine download, en heel vaak een update (Alpha)

Heb een tijdje wat anders geprobeert, maar beviel totaal niet, snel weer teruggegaan :)

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Bokkie schreef op maandag 22 januari 2007 @ 13:02:
http://files.wowace.com/

ctrl-f en dan zoeken naar cartographer
allemaal plugins voor cartographer

ik zweer bij wowace, alles modulair, en regelmatig updates/fixes, gebruiker zelfs die wowaced autoupdater ^^
Doh! Vandaar :) Ik ben gewend aan Gatherer, maar tof dat 'ie een autoupdater heeft! Vanavond ff installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-08 19:41
Snuffel schreef op maandag 22 januari 2007 @ 13:12:
Ben nog steeds groot fan van Cosmos.
Veel addons inm een relatief kleine download, en heel vaak een update (Alpha)

Heb een tijdje wat anders geprobeert, maar beviel totaal niet, snel weer teruggegaan :)
ik ben grote van van nmod.. alleen is die website nu weer levend, alleen de schrijvers half dood ofzo..

weet iemand btw wat een stack knothide leather zo een beetje opbrengt..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Retard, nee, het is gewoon een lui persoon die te beroerd is om een quest door te lezen.
Omdat 95% van de vragen onnodig zijn worden mensen geirriteerd, wat je nu steeds meer hoort is : staat in de quest, lees dan ...... Helaas kan het dan wel eens voorkomen dat bepaalde vragen die niet zo duidelijk zijn, of niet herkenbaar zijn over het hoofd wordt gezien, deze mensen worden dan niet meer geholpen.

Ik heb nu pensuela en zarga volledig gedaan, en heb thotbott ed niet nodig gehad en heb ook niet hoeven te vragen waar iets was. questen zijn zeer duidelijk omschreven.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Hydra schreef op maandag 22 januari 2007 @ 12:49:
Euh? Vrijwel ELKE class heeft talents om z'n main nuke kwa casttijd te verlagen en in IEDER geval wordt de originele casttijd gebruikt bij de +damage calculaties. Dus het is absoluut niet 'logisch' dat de improved casttijd gebruikt wordt. En dikke onzin ook dat de base versie de main nuke is, het gaat hier om DPS en hoe je het ook wendt of keert, het is gewoon een dikke DPS nerf. Bovendien is het gewoon vaag dat dat een "Improved" talent je effficiency omlaag haalt. Dit si een 6-9% DPS nerf voor mages.
Punt is dat de damage van mages in end-game gewoon over the top is (iig according to Blizz), en daarom deze aanpassing. Het is echt niet zo dat Blizz voor de grap at random dingen gaat nerfen.
DPS nerf? Nee. Talent nerf. Ik gebruik geen Imp. Fireball of Imp. Frostbolt, dus mijn DPS verandert niets. Die talents zijn iets minder waardevol geworden, true en dat is jammer, maar er moest nu eenmaal iets gebeuren.

Improved talent haalt niet de efficiency omlaag. Reken maar na. De efficiency is nog steeds een paar (iets van 2.7% meen ik) procent hoger dan zonder de imp-talents. Komt bij dat het een tactisch voordeel is om een lagere casttime te hebben. Dus al met al zijn die talents nog steeds interessant. (niet voor mij, omdat ik een bijzondere build gebruik, maar in het algemeen bedoel ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
sabriel schreef op maandag 22 januari 2007 @ 13:16:
Retard, nee, het is gewoon een lui persoon die te beroerd is om een quest door te lezen.
Omdat 95% van de vragen onnodig zijn worden mensen geirriteerd, wat je nu steeds meer hoort is : staat in de quest, lees dan ...... Helaas kan het dan wel eens voorkomen dat bepaalde vragen die niet zo duidelijk zijn, of niet herkenbaar zijn over het hoofd wordt gezien, deze mensen worden dan niet meer geholpen.

Ik heb nu pensuela en zarga volledig gedaan, en heb thotbott ed niet nodig gehad en heb ook niet hoeven te vragen waar iets was. questen zijn zeer duidelijk omschreven.
ik neem meestal alle quest en dan kijk ik ff op thottbot waar ik die quests moet doen zodat ik niet te veel moet lopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Scout midjya (ofzo) (quest in zangramarsh)

Ga naar het noorden "the dead mire" in. Daar issie voor het laatst gespot.

Loop je een rondje om het water, et voila, half dode scout.

Hoe fucking moeilijk kan het zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom er ff tussendoor, heb geen TBC nog :D Ik ga zelfs een nieuwe char rerollen, namelijk een dr00d.

Ze zijn zo lief

Maar nu wil ik wel een goeie talent build voor PVP. Zelf dacht ik aan 5/43/12: http://www.worldofwarcraf...lasses/druid/talents.html

Volgens mij is dit wel goed, maar ik wil graag tips/suggesties. En ojah, als je nog wat goeie addons weet, ik wil ze dan ook wel weten :)

EDIT: Iemand die een site weet waar de nieuwe pvp items te zien zijn? Zal je me een groot plezier meedoen :D

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2007 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
hmmz btw, shattrath is volgens mij bugged ik krijg namelijk geen rested in de inn van Aldor of die cenrale inn, dit is nadat ik mijzelf had allied met Aldor

uitloggen in de Aldor in resulteert ook in een scherm van 20 seconds to logout, waar dat normaal direct zou moeten als je in een inn/stad uitlogged

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Whuzz schreef op maandag 22 januari 2007 @ 13:22:
Punt is dat de damage van mages in end-game gewoon over the top is (iig according to Blizz), en daarom deze aanpassing. Het is echt niet zo dat Blizz voor de grap at random dingen gaat nerfen.
DPS nerf? Nee. Talent nerf. Ik gebruik geen Imp. Fireball of Imp. Frostbolt, dus mijn DPS verandert niets. Die talents zijn iets minder waardevol geworden, true en dat is jammer, maar er moest nu eenmaal iets gebeuren.
Ik vind dat nog wel meevallen dat er iets 'moest' gebeuren eigenlijk. Ik lig er niet enorm wakker van, ik zie wel hoe 'overpowered' we zijn. Ik ben wel weer blij met de Hunter nerf ;)
Improved talent haalt niet de efficiency omlaag. Reken maar na. De efficiency is nog steeds een paar (iets van 2.7% meen ik) procent hoger dan zonder de imp-talents. Komt bij dat het een tactisch voordeel is om een lagere casttime te hebben. Dus al met al zijn die talents nog steeds interessant. (niet voor mij, omdat ik een bijzondere build gebruik, maar in het algemeen bedoel ik)
Tja, ik ben een frost-mage en het is m'n main nuke. In PvE gebruik ik weinig anders. Per mob cast ik nu rond de 3-5 frostbolts (afhankelijk van hoeveel ik crit) dus voor mij is de impact nogal groot. D5 bolts * 60 damage is zo'n 300 damage minder. Hey! Moet ik een frostbolt extra casten, fijn :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
ImdaMned schreef op maandag 22 januari 2007 @ 13:25:
Scout midjya (ofzo) (quest in zangramarsh)

Ga naar het noorden "the dead mire" in. Daar issie voor het laatst gespot.

Loop je een rondje om het water, et voila, half dode scout.

Hoe fucking moeilijk kan het zijn?
Nog zo iets: In Eversong
Je moet met Apprentice M*** (naam kwijt) gaan praten.
Er staat duidelijk dat ie verder "down the road" staat.
En dan nog mensen die vragen waar die malloot te vinden is ><

Maar goed. ik ben de minste niet om iemand ff te helpen met zn quest. Sterker nog als ik in een goeie bui zit loop ik zelfs mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Hydra schreef op maandag 22 januari 2007 @ 13:36:
Ik vind dat nog wel meevallen dat er iets 'moest' gebeuren eigenlijk. Ik lig er niet enorm wakker van, ik zie wel hoe 'overpowered' we zijn. Ik ben wel weer blij met de Hunter nerf ;)
Hunters vinden ook niet dat ze overpowered zijn. Warlocks ook niet. Sterker nog, niemand vind zijn eigen (favoriete) class overpowered.
Blizz is echter onpartijdig, die wil een zo goed mogelijk gebalancde game. En als die zien dat een onderdeel anders reageert dan ze verwacht hadden, dan passen ze het aan. Sim-pel.
Tja, ik ben een frost-mage en het is m'n main nuke. In PvE gebruik ik weinig anders. Per mob cast ik nu rond de 3-5 frostbolts (afhankelijk van hoeveel ik crit) dus voor mij is de impact nogal groot. D5 bolts * 60 damage is zo'n 300 damage minder. Hey! Moet ik een frostbolt extra casten, fijn :/
Nee. Frostbolt is je main nuke. Daar is niets aan veranderd. Het effect van improved frostbolts, dáár is iets aan veranderd. Dat is al wat anders.
Is het (in jouw geval) een nerf? Yup. Live with it. Kennelijk had Blizz het niet bedoeld dat jij met gemiddeld 4 frostbolts (die allemaal ook nog eens een reduced cast-time hebben!) een mob neer haalt. En dat hebben ze bij deze aangepast. Overigens is het aantal bolts dat je nodig hebt totaal irrelevant. Het gaat om de tijd die het kost. En die wordt nu inderdaad iets langer ja. Ben je nu ineens vreselijk underpowered? Welnee.

Het is standaard dat elke class over elke nerf zo hard mogelijk whined, onder het motto: "Als ik nu heel hard huil, krijg ik volgende keer misschien er wat bij". En of dat terecht is of niet, boeit ze weinig, we willen allemaal lekker sterk zijn. En dit is daar weer een typisch voorbeeld van. No offence hoor, maar het is allemaal niet zo'n drama.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
tja dat merk ik nu wel, ik pull nu te makkelijk een baas af van de tank en dat als frost mage :P, last ook in blood forace ik pulde gewoon de baas van de tank af, dag ik 2 shotted door de baas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Bokkie schreef op maandag 22 januari 2007 @ 13:34:
hmmz btw, shattrath is volgens mij bugged ik krijg namelijk geen rested in de inn van Aldor of die cenrale inn, dit is nadat ik mijzelf had allied met Aldor

uitloggen in de Aldor in resulteert ook in een scherm van 20 seconds to logout, waar dat normaal direct zou moeten als je in een inn/stad uitlogged
Heb ik ook inderdaad, meerdere guildys vertelden mij dat t bugged is.
Daarom met HS in SC teleproteren naar IF :)

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

remcio schreef op maandag 22 januari 2007 @ 13:48:
tja dat merk ik nu wel, ik pull nu te makkelijk een baas af van de tank en dat als frost mage :P, last ook in blood forace ik pulde gewoon de baas van de tank af, dag ik 2 shotted door de baas
En weet je wat mages dan roepen??

GIEF AGGRO REDUCTION!
We want feighn-death-like ability!!111oneone

In plaats van te realiseren dat hun damage misschien wel wat overpowered is.

Even voor de goede orde: ik zeg niet dat de mage-class perfect is, of dat Blizz altijd gelijk heeft. Er zijn een boel verbeteringen mogelijk en een aantal zelfs noodzakelijk imho, maar klagen over onze damage? :|

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slow-chat, one-liners, offtopic posts, en flames horen niet in dit topic thuis!