Het Grote World of Warcraft topic - Deel 101 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.868 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheKillingBean schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 15:41:
Er was een site waar je spelers kon opzoeken. Dus je typt de een speler naam in, en dan krijg je zijn stats en op welke realm hij/zij speelt. Weten jullie welke site dit was? Ik kan hem namelijk niet meer vinden.
warcraftrealms.com?

*slowpoke*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaasje123 schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 14:55:
[...]

BTW heeft iemand vanmorgen goedemorgen nederland gezien? Ze hadden daar een item over over de burning crusade met een vrouwlijke speler in een gesprek van ongeveer 10 minuten. Alleen een beetje jammeer dat het gesprek weer "wat is het toch een geweldadig spel want je kan anderen doden" kant opgeduwd werd. Daar wordt ik echt doodmoe van want de beste man weet niet eens waar hij over spreekt. Maarja what else is new. :( Opzich best tof dat ze daar een interview aan wijden :)
Heb t even opgezocht, 't stelt imo erg weinig voor. 'k krijg eerder t vermoeden dat ze nog een item voor t programma zochten en dat een wow-spelend redactielid dacht van 'ja doe maar tbc dan' :P

Linkje: mms://cachemedia.omroep.n...derland/bb.20070119-2.asf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zelf dacht ook al aan rogue

Ma hij kan toch 2 zwaarden dragen waardoor hij erg snel kan hitten ?

En wat voor ras moet ik gaan dan heeft zegma 1 bepaalde ras beter in snelheid en de andere weer in defence of is het gewoon hoe je eruit ziet en aan welke kant je ziet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Nice, en betalen met credit card, dus dat is lekker makkelijk. Maar laat ik eerst m'n credit card weer eens opzoeken, ik ben hem kwijt :'(

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 11:04
Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 15:54:

Ma hij kan toch 2 zwaarden dragen waardoor hij erg snel kan hitten ?

En wat voor ras moet ik gaan dan heeft zegma 1 bepaalde ras beter in snelheid en de andere weer in defence of is het gewoon hoe je eruit ziet en aan welke kant je ziet ?
Erg snel hitten doe je met 2 daggers, langzamer maar wat harder met 2 zwaarden. Nu ben ik geen rogue expert, maar zoiets zit het.

Persoonlijk vind ik priest erg leuk, niet zo snel OOM enzo, maar wel healen in end game, wat gewoon erg belangrijk is en erg veel skill vergt zelfs met 15 andere erbij(nou ja 10 ofzo straks).

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:27

Damian

Insane Obtrusion

Ik heb nu de laatste dag van mijn trial eropzitten, en dat gaat me dus geld kosten ;)

* Damian is verslaafd :D

mareh, nu was mijn vraag, is de game overal 20 euri?? is dat een standaard prijs??

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 15:54:

Ma Maar hij kan toch 2 zwaarden dragen waardoor hij erg snel kan hitten ?

Zal ik wel weer een zeikerd zijn, maar ik irriteer me er mateloos aan.

Anyway, vanavond zal ik hopelijk uitsluitend in instances doorbrengen en een SHITload een xp binnenvissen. Geen idee hoeveel ik nog moet voor 62 (nee, niet echt hardcore :P), maar met wat rested xp erbij moet het toch lukken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in onlineshops ligt de prijs rond de 16 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Laatst online: 12-09 11:04
Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 16:05:
[...]

Anyway, vanavond zal ik hopelijk uitsluitend in instances doorbrengen en een SHITload een xp binnenvissen. Geen idee hoeveel ik nog moet voor 62 (nee, niet echt hardcore :P), maar met wat rested xp erbij moet het toch lukken. :)
euh quests enzo leveren vaak 10k xp op (hopelijk erger je je niet aan xp in plaats van experience ;)). Ik wordt vanavond iig lekker 62 al moet ik tot heel laat door gaan :P. Ik zit wel in een Hardcore guild en level elke dat 4 uur wat echt fors is gezien dat ik daarnaast eigenlijk niet veel tijd over houd, gelukkig wordt dat over een week weer minder. Nou ja dat spelen niet maar dan houd ik meer tijd over.

en ow ja nerf da tis iets wat warriors altijd krijgen ;).

[ Voor 19% gewijzigd door Kevinp op 19-01-2007 16:14 ]

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

Kaasje123 schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 14:55:
Ok dit komt mischien debiel over maar ik ben net nieuw in wow maar overal vliegen de termen mij om de oren. Is er ergens ook een site waar een termonlogie staat want dingen als "generft, gedot en AH" Zeggen mij nietzoveel.
Even een korte uitleg dan maar, kan ik direct even mijn hersencellen afstoffen:
  • DoT: Damage over Time, oftewel je verliest hitpoints over een langere tijd
  • DD: Direct Damage, oftewel je verliest hitpoints in 1 hap (of de spell cast-time heeft of instant is doet er niet toe)
  • Nerf: een negatieve aanpassing aan een spel-element (verzwakking van talents, spells, etc)
  • AH: Auction House, een soort van interne marktplaats
  • Dingen: een nieuw characterlevel behalen, verwijst naar het geluidje van het level halen ("I dinged lvl 51")
  • TBC: The Burning Crusade, de expansion die net uit is
  • BG: Battleground, een PvP modus met variaties van Capture-the-Flag
  • Arena: nieuw met de komst van TBC, een PvP Deathmatch-modus waar je in teams van 2, 3 of 5 tegen elkaar strijdt
Verder moet de wowwiki het maar overnemen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Cleetje schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 16:10:
• Dingen: een nieuw characterlevel behalen, verwijst naar het geluidje van het level halen ("I dinged lvl 51")
Komt vooral uit Everquest, in WoW is het niet echt een "ding!" geluid :)

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kevinp schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 16:10:
[...]

euh quests enzo leveren vaak 10k xp op
Weet het, maar ben net weer holy/disc gespecced, in m'n uppie questen gaat wat minder rap dan shadow én vanavond is instancenight met m'n guild. :)
(hopelijk erger je je niet aan xp in plaats van experience ;))
Neuj, alleen aan het verkrachten van onze taal. Tog, egt, ma, cker, d8, ma (ipv maar), me (ipv m'n), allerlei variaties op sowieso .... per direct steenpuisten. :( ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje

Cleetje

Psycho Slave ++

Hydra schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 16:15:
[...]

Dan nog heb ik gelijk; ik had niet specifiek WoW genoemd als "ding" geluid :P

Heb zelf overigens geen Everquest gespeeld, dus stiekem heb je wel gelijk.

Wat vinden jullie trouwens van Draenei en Blood Elf starting areas? Ik heb gisteren even kort een BE gemaakt om de starting area te bekijken (Bloodfeather lag weer s op zn gat), maar de look en feel daar viel me nogal tegen ten opzichte van de Draenei. Nu kan ik verder weinig zeggen over de Blood Elf quests en zo, maar ik vind de Draenei echt bijzonder sterk gedaan. Alleen die Exodar al is van binnen echt fantastisch; velen malen beter dan die andere, kale Alliance steden.

Ook verderop op het tweede eilandje heb ik tot nu toe met plezier rondgelopen en genoten van de omgeving.

[ Voor 6% gewijzigd door Cleetje op 19-01-2007 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-08 19:41
Hydra schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 16:15:
[...]

in WoW is het meer dong.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09 14:35
Damian schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 16:04:
Ik heb nu de laatste dag van mijn trial eropzitten, en dat gaat me dus geld kosten ;)

* Damian is verslaafd :D

mareh, nu was mijn vraag, is de game overal 20 euri?? is dat een standaard prijs??
Bij de Dynabyte krijg met de gratis klantenkaart 10% korting op je software, dus 19.99 - 1.99 = 17.99 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb me enkele dagen vermaakt met een Blood Elf, maar wil toch wel eens wat stappen in Outland gaan zetten op m'n main. Lvl 60 warlock, momenteel SM/Ruin specced. Spec bevalt uitstekend in raid en pvp, maar vóór die tijd deed een SM/DS spec het wel heel lekker in solo leveling. Twijfel dus of ik misschien weer terugspec naar SM/DS, of misschien voor nog iets anders zal gaan...

Ik heb het idee dat ik met SM/DS wat tekort ga komen qua DPS in parties en raids, zeker als er een imp gewenst is. Aan de andere kant heb je met een demonic sacced voidwalker zelden of nooit mana problemen en dat is vooral solo wel belangrijk voor me.

Wat zijn jullie ideeën over een goede solo spec voor warlocks waarmee je ook nog lekker mee kan komen in instances?
Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 16:05:
[...]
Niet in mijn ogen, "ma" dat kan ook betekenen dat we 't allebei zijn... :P
Dacht al, vraagt -ie nou zo veel aan mama of is 't weer gewoon Algemeen Belabberd Nederlands?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 15:40:
[...]
Verder zien rogues er imho supercool uit. Mijn rogue, [afbeelding]
Rogues zien er idd supercool uit. Mijn rogue:
http://img145.imageshack.us/img145/995/roguebu8.jpg

Net even HC Ramparts gecleared, 2 wipes bij de laatste baas (Draak+Orc). Had echt ff spijt dat ik geen warrior/hunter was. Die polearm zag er echt vet uit!
http://img244.imageshack.us/img244/2830/hellreaveriz9.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 15:40:
[...]

Verder zien rogues er imho supercool uit. Mijn rogue, [afbeelding]
Inderdaad een rogue, je ziet hem niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:40

On_E

Housemusic

Ik snap echt niet hoe mensen kunnen wipen bij die draak in Ramparts, zo'n makkelijke baas, gewoon tank & spank, hooguit die draak met zijn kop van de brug af laten tanken zodat DPS & Healers die breath niet krijgen.

Of ligt het dan echt aan gear-verschil ?

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

On_E schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 16:39:
Ik snap echt niet hoe mensen kunnen wipen bij die draak in Ramparts, zo'n makkelijke baas, gewoon tank & spank, hooguit die draak met zijn kop van de brug af laten tanken zodat DPS & Healers die breath niet krijgen.

Onze tank was in één keer dood, de eerste wipe. Hij zei dat zelfs Onyxia nog nooit zo'n hit op em had gemaakt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 16:42:
[...]

Onze tank was in één keer dood, de eerste wipe. Hij zei dat zelfs Onyxia nog nooit zo'n hit op em had gemaakt ;)
De eerste keer dat ik er was, waren we zonder tank, (4 man dus), en heb ik m als clothie notabene staan tanken.

(wipe @ 49% toen, maar MET tank blazen we 'm zo omver)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

On_E schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 16:45:
[...]

De eerste keer dat ik er was, waren we zonder tank, (4 man dus), en heb ik m als clothie notabene staan tanken.

(wipe @ 49% toen, maar MET tank blazen we 'm zo omver)
Zal dan wel een unlucky crit geweest zijn bij ons :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 16:48:
[...]

Zal dan wel een unlucky crit geweest zijn bij ons :+
Hoor veel dat mensen wipen op die baas, dus misschien zijn wij juist wel de lucky ones ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien wel. Ik loop als ik moet healen in mn zandalar setje rond en als de tank iets te laat is met het oppikken van die draak is die in 1 sec door een schild en ben ik nog 1 sec later dood. En dan heeft de groep geen priest meer. Vraag me af overigens hoeveel priests net als ik gewoon doorlevelen en bouwen op hun raid healing spec.

Ik heb nog steeds mn oude spec, alleen nieuwe punten gaan discipline in ipv holy. Shadow doet wel veel meer damage, maar ik heb mn meeste xp tot nu toe van quests en instances, niet van grinden. En mn renew tikt to nu toe sneller dan de damage die een enkele mob op me kan doen.

De dynamische spawn rate is echter volkomen k*t. Sta je in een leeggeveegd gebied zonder mana, probeer maar een veilige plek te vinden om te drinken? Als het druk is, staat voor je half mana bent een respawn op je in te hakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waster
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14-04 17:49
Ik heb net de trial gedownload, en heb hem bijna geinstalleerd, maar zit nog te twijfelen over wat voor character ik dan moet nemen. Gastjes met magie vind ik wel leuk, maar daarvan zijn er wel meer, en weet de verschillen en welke de beste is niet echt :p.
Hebben jullie nog tips? (ik zit zelf aan een orc warlock te denken, maar misschien toch ook wel een priest)

[ Voor 5% gewijzigd door Waster op 19-01-2007 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 15:48:
[...]

Heb t even opgezocht, 't stelt imo erg weinig voor. 'k krijg eerder t vermoeden dat ze nog een item voor t programma zochten en dat een wow-spelend redactielid dacht van 'ja doe maar tbc dan' :P

Linkje: mms://cachemedia.omroep.n...derland/bb.20070119-2.asf
Lol populairder dan second life :O , dat maakte het al helemaal niet meer serieus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Cleetje schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 16:26:
Dan nog heb ik gelijk; ik had niet specifiek WoW genoemd als "ding" geluid :P
Was ook slechts ter informatie hoor :) Zelf heb ik nooit EQ gespeeld, wel DAoC, en daar was het meer "woesh!" :)
Boooiiiinggg! ;)

Hij doet veel damage hoor, er is gewoon nogal een verschil tussen raiders en niet-raiders. Sommige mensen vinden Baron Rivendare ook een eitje, maar in onervaren groepen met crappy equipment kan 'ie ook voor vervelende momenten zorgen.
Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 16:49:
Ik heb nog steeds mn oude spec, alleen nieuwe punten gaan discipline in ipv holy. Shadow doet wel veel meer damage, maar ik heb mn meeste xp tot nu toe van quests en instances, niet van grinden. En mn renew tikt to nu toe sneller dan de damage die een enkele mob op me kan doen.
Soloen = damage, niet meer, niet minder. Een holy priest is niet dood te krijgen nee, maar een shadowpriest levelt toch wel een heel stuk sneller.
Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 16:49:
De dynamische spawn rate is echter volkomen k*t. Sta je in een leeggeveegd gebied zonder mana, probeer maar een veilige plek te vinden om te drinken? Als het druk is, staat voor je half mana bent een respawn op je in te hakken.
Als je nou ff niet op een plek gaat staan waar spul respawned ;)
Waster schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 17:29:
Ik heb net de trial gedownload, en heb hem bijna geinstalleerd, maar zit nog te twijfelen over wat voor character ik dan moet nemen. Gastjes met magie vind ik wel leuk, maar daarvan zijn er wel meer, en weet de verschillen en welke de beste is niet echt :p.
Hebben jullie nog tips? (ik zit zelf aan een orc warlock te denken, maar misschien toch ook wel een priest)
Mja, het is dus compleet afhankelijk van je speelstijl en wat je zelf leuk vindt. Er zijn 3 echte casters, mages, warlock en priests. Probeer ze gewoon allemaal eens zou'k zeggen.

[ Voor 24% gewijzigd door Hydra op 19-01-2007 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:44

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Cleetje schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 13:48:
[...]

Even een lullige vraag: je probeert de key toch wel in te voeren op de EU website? EU keys werken nl niet op de US website.
Ja duh ;)
Tijdens de installatie komt er al meteen een upgrade popup trouwens.
Verder zou ik dan in de tussentijd even de Blizzard support e-mailen, dan heb je tenminste nog kans dat je antwoord krijgt terwijl de telefonische helpdeks overbezet is.
Op de support site zie ik alleen maar mensen klagen dat ze weken geleden mail stuurden maar nooit antwoord krijgen.
Wat je uiteraard ook kunt doen is gewoon naar de Dixons lopen en aangeven dat je key ongeldig is. Ik heb hetzelfde probleem ooit eens gehad met de key van City of Heroes, die was ook ongeldig terwijl ik hem online had besteld. Gelukkig kon ik wegkomen met de guestpass, maar voor TBC zal dat wel niet werken. Van de support van CoH kreeg ik in ieder geval te horen dat ik het probleem moest opnemen met de winkel, want mijn key was dus al in gebruik.
Dixons ruilt geen games en zeggen 'er kan niks bij ons fout zijn gegaan' . Beetje raar, want mijn game was niet eens gesealed kwam ik achter. Zegt Dixons dat ze die games niet eens gesealed aangeleverd krijgt.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
FunkyTrip schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 17:49:
Dixons ruilt geen games en zeggen 'er kan niks bij ons fout zijn gegaan' . Beetje raar, want mijn game was niet eens gesealed kwam ik achter. Zegt Dixons dat ze die games niet eens gesealed aangeleverd krijgt.
Je moet je niet zo met een kluitje in 't riet laten sturen, ze zijn je gewoon verplicht een werkende game te leveren. Dat ze dan met een onverkoopbaar exemplaar zitten regelen ze maar met hun distributeur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 17:30:
[...]

Lol populairder dan second life :O , dat maakte het al helemaal niet meer serieus
mja, als ik kijk op die second life site:
Total Residents 2,728,606
heeft WoW er toch wat meer met 8 miljoen lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

[...]

Ja duh ;)
Tijdens de installatie komt er al meteen een upgrade popup trouwens.

[...]

Op de support site zie ik alleen maar mensen klagen dat ze weken geleden mail stuurden maar nooit antwoord krijgen.

[...]

Ik heb er 2 minuten 1 gekocht bij Dynabyte, en die zat toch echt netjes in de seal, anders kan je gewoon het doosje opendoen, en de key overnemen....

Ik zou gaan zeiken bij de Dixons als ik jou was, als Blizzard er niets mee doet iig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17:31
Ook mensen die hier last hebben van dat je blijft hangen op ''Authenticating''. Ik krijg eerst die boodschap, en dan 3min later, Disconnected from Server. 1.5 uur geleden kwam ik er nog wel gewoon in......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

VeeGee schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 17:59:
Ook mensen die hier last hebben van dat je blijft hangen op ''Authenticating''. Ik krijg eerst die boodschap, en dan 3min later, Disconnected from Server. 1.5 uur geleden kwam ik er nog wel gewoon in......
mja hier ook, ik wil mijn final key registeren op de website, en die is dus ook zo traag als dikke stront door een trechter :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-09 14:10
heb precies hetzelfde.. =/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sallin
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
VeeGee schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 17:59:
Ik heb hier ook last van, helaas.

This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz
  • Laatst online: 13-09 14:23

Whuzz

Dodgeball!

Sallin schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 18:02:
[...]

Ik heb hier ook last van, helaas.
Same. crap, ik moet lvlen! Gief access! :(

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:57
Werd net disconnected en nu krijg ik ook elke keer de bovenstaande melding :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
(jarig!)
Damian schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 17:55:
[...]

Ik heb er 2 minuten 1 gekocht bij Dynabyte, en die zat toch echt netjes in de seal, anders kan je gewoon het doosje opendoen, en de key overnemen....

Ik zou gaan zeiken bij de Dixons als ik jou was, als Blizzard er niets mee doet iig...
Ik zou standaard gaan zeiken bij Dixons. Zodra die seal eraf is (wat zij doen overigens om de CD's eruit te kunnen halen, zware onzin, zet gewoon 1 leeg doosje neer en bewaar de rest in seal achter de toonbank) kan je er niet meer zeker van zijn dat de key niet gebruikt is. Teruggaan en gesealt exemplaar eisen dus en anders geld terug.

edit: ik koop mn games altijd bij Dimension Plus in Groningen. Daar krijg ik élke game netjes met een seal erom heen, zoals het hoort :)

[ Voor 9% gewijzigd door rodie83 op 19-01-2007 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Was al aan het zoeken wat er was, gelukkig niet de enige die niet in kan loggen. (tenminste vriendin dan).

[edit] Ze schreeuwt net dat ze weer kan connecten.

[edit2] En er weer uit en er niet meer in.

[ Voor 32% gewijzigd door MeNTaL_TO op 19-01-2007 18:20 ]

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
Viggen schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 17:54:
[...]

[...]

WoW kent 8 miljoen actieve spelers. Second Life kent 2,5 miljoen ingeschreven spelers. Dat zijn totaal andere getallen die je niet met elkaar kunt vergelijking. SL is niks vergeleken WoW.

Uit het persbericht van Blizzard:
World of Warcraft's Subscriber Definition
World of Warcraft subscribers include individuals who have paid a subscription fee or have an active prepaid card to play World of Warcraft, as well as those who have purchased the game and are within their free month of access. Internet Game Room players who have accessed the game over the last thirty days are also counted as subscribers. The above definition excludes all players under free promotional subscriptions, expired or cancelled subscriptions, and expired prepaid cards. Subscribers in licensees' territories are defined along the same rules.

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz
  • Laatst online: 13-09 14:23

Whuzz

Dodgeball!

MeNTaL_TO schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 18:08:
Was al aan het zoeken wat er was, gelukkig niet de enige die niet in kan loggen. (tenminste vriendin dan).

[edit] Ze schreeuwt net dat ze weer kan connecten.
hier nog nix anders. Zoek ook es ff bij mij, misschien helpt het :P

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Viggen schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 17:54:
[...]

[...]

Ik bedoel meer als in, lol ze noemen second life op. De naam zegt al genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje

Cleetje

Psycho Slave ++

Wat een onzin zeg: mijn kopietje was gesealed. Dit terwijl ik hem bij de Intertoys had gehaald (die anders altijd hun eigen vage seals gebruiken), waar ze de boel en zo ook achter in het magazijn hadden gelaten en dus eerst moesten ophalen.

Nou ja, ik hoop dat je Blizzard snel te pakken krijgt iig. Er schijnen overigens meer mensen last van te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol, net Zangarmarsh in geweest. Was Blizz aan de paddo's toen ze dat aan het maken waren? :P :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Niet online
Datafeest schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 18:10:
[...]

WoW kent 8 miljoen actieve spelers. Second Life kent 2,5 miljoen ingeschreven spelers. Dat zijn totaal andere getallen die je niet met elkaar kunt vergelijking. SL is niks vergeleken WoW.

[...]
ja weet ik, maar ik ging van 't meest gunstige geval voor SL uit :P

ik reageerde alleen op 't feit dat iemand niet geloofde dat WoW populairder was dan SL... (of ik moet verkeerd hebben gelezen :P)

[ Voor 3% gewijzigd door Viggen op 19-01-2007 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Viggen schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 18:16:
[...]

ja weet ik, maar ik ging van 't meest gunstige geval voor SL uit :P

ik reageerde alleen op 't feit dat iemand niet geloofde dat WoW populairder was dan SL... (of ik moet verkeerd hebben gelezen :P)
Ik bedoel meer als in, lol ze noemen second life op. De naam zegt al genoeg
^

Schat, ik speel al 3 jaar, ik weet wel wat het populairst is :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Laatst online: 18:32
Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 18:15:
Lol, net Zangarmarsh in geweest. Was Blizz aan de paddo's toen ze dat aan het maken waren? :P :9~
Waarschijnlijk wel ja. Ik vind het tot nu toe een beetje een saai gebiedje. Maar ja ik hou dan ook niet zo van alles wat natuur is (behalve vrouwen ..) ;)

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Webgnome schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 18:27:
[...]

Waarschijnlijk wel ja. Ik vind het tot nu toe een beetje een saai gebiedje. Maar ja ik hou dan ook niet zo van alles wat natuur is (behalve vrouwen ..) ;)
Of het een saai landje is weet ik niet, ik ga even alle stadjes rond ;) Het ziet er iig zwaar mooi en origineel uit, props voor blizz 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoq
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-07-2023
Het ziet er naar uit dat alles van Wow eruit ligt.

Zelfs de website is niet te bereiken :(

http://news.netcraft.com/ staat inderdaad een vermelding dat wow sites de traffic niet aankunnen.

[ Voor 35% gewijzigd door Sjoq op 19-01-2007 18:37 . Reden: daarom ]

Linux is zo cool dat ik het koud heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
xavius heeft het ook zwaar om al die players te slikken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjoq schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 18:35:
Het ziet er naar uit dat alles van Wow eruit ligt.
Servers zijn gewoon up hoor 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 18:53:
[...]

Servers zijn gewoon up hoor 8)7
nou, xavius pleurde er 3x uit in 5 minuten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Cleetje schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 18:14:
Nou ja, ik hoop dat je Blizzard snel te pakken krijgt iig. Er schijnen overigens meer mensen last van te hebben.
Hehe, ja ik heb daar de 2e reaktie op die thread gegeven ;)

Maar goed, ik zie nu ook "this service is unavailable" wanneer ik de key invul, dus kan ook zijn dat ze dus problemen hebben.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BootVluchteling schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 18:54:
[...]

nou, xavius pleurde er 3x uit in 5 minuten..
Emeriss hier is stabiel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11-09 09:12

Chakotay

Lick here to continue

FunkyTrip schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 18:57:
[...]

Hehe, ja ik heb daar de 2e reaktie op die thread gegeven ;)

Maar goed, ik zie nu ook "this service is unavailable" wanneer ik de key invul, dus kan ook zijn dat ze dus problemen hebben.
Jup, same here. Vanmiddag met mijn eigen account ging het probleemloos binnen een paar seconden, maar nu met het account van mijn vriendin wil het helaas niet lukken.

--

Ah, nu doetie dit:
Service Temporarily Unavailable

The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.
:+

[ Voor 18% gewijzigd door Chakotay op 19-01-2007 19:09 ]

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff een vraagje: wat vinden de andere rogues hier op dit forum van de nieuwe skill Envenom? :>

Edit: dit is het beste wat ik uit mijn envenom haal: http://img252.imageshack.us/img252/5098/envenomlr5.jpg

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2007 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

Bombing missions zijn de bom! :D :P

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
is idd erg cool, alleen beetje zuur, als je een extra vlucht moet doen, omdat je 1 mob mistte..

wipe nummertje 10 op die KUTDRAAK met 329 hp left....

[ Voor 10% gewijzigd door BootVluchteling op 19-01-2007 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nooit problemen met inloggen op de realm boulderfist :D Leuke real niet al te druk en altijd wel mensen online :D.

Nu zit me lock al weer langer dan een week op 29. krijg steeds minder zin om elke keer zon pokke end te lope. ach ja over weekje ofzo zal ik wel weer es een keer zin krijgen.

Kom niet naar de realm boulderfist als je veel hulp nodig hebt want er zijn maar heel weinig die je de weg wijzen of je vertellen wat je moet doen. Dit vind ik dan dus weer wel vervelend maarja. is bij elke game zo :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

BootVluchteling schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 21:03:
wipe nummertje 10 op die KUTDRAAK met 329 hp left....
Ik snap niet wat mensen zo lastig aan die draak vinden.
Ok hij doet damage en hij heeft veel HP, maar hij heeft echt basic ability's en zijn denk ik voor de meeste wel te voorspellen / te omzeilen.

Misschien je MT eens aanleren dat hij NIET in de Flame/AoE blijft staan O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaseriaN schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 21:58:
[...]

Ok hij doet damage en hij heeft veel HP, maar hij heeft echt basic ability's en zijn denk ik voor de meeste wel te voorspellen / te omzeilen.

Onze group bestond uit:
Warrior
Mage
Warlock
Priest
Rogue (ik)

Na twee wipes hadden we voor deze tactic gekozen:
Eerst natuurlijk de 2 guard's killen, dan de warrior de Orc laten tanken als die afstapt, rogue (ik) vol dps op em, ondertussen spreiden de casters zich een beetje uit en beginnen de draak te dmgen (want als je niks met hem doet gaat hij schieten op de healer). Nadat de orc dood is, tankt de warrior natuurlijk de draak, gewoon tank&spank. We eindigen met allemaal 90% hp en de casters OOM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

Zo, na heel lang niet spelen (half jaar ofzo) ben ik maar weer eens begonnen. Ben verder gegaan met mijn warlock van lvl 37 op Talnivarr.
Echter ik heb geen guild en ken ook echt niemand op Talnivarr inmiddels... Dus zijn er mensen van GoT die nu op Talnivarr met mij SM willen doen? ;) Ik heet Snorcel.

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ImdaMned schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 08:59:
Mwah, eigenlijk kan je daar alleen whipen als je zo "dom" bent om in het vuurtje te blijven staan

Tank: ja, ik zag het vuurtje niet
Ik: Neem dan ook niet zo'n grote orc nub, reroll gnome !

En dat is dan lvl 63 bijna 64 al : (

voor als hij het leest: hoi ;x
hehe, lvl 65 half nub, ik blame gewoon healers, zeker als ze shadow zijn! Of shammie die geen fr totem neerzet! Het is geen oranje vuur, dus je ziet het minder duidelijk, en ik keek alleen naar de cds van revenge/ shieldblock! Maar zoals je leest ben ik niet de enige die in het vuurtje bleef staan, maar itt tot velen leerde ik het wel snel af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha, lol.. slim van je conun:P lol... zeker niet in t vlammetje blijve kijken hehe.. Maar snap idd niet dat mensen daar whipen.. nog niet voorgekomen bij ons:) en toch ook gwn PuGs hoor:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17:45
Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 21:53:
nooit problemen met inloggen op de realm boulderfist :D Leuke real niet al te druk en altijd wel mensen online :D.

Nu zit me lock al weer langer dan een week op 29. krijg steeds minder zin om elke keer zon pokke end te lope. ach ja over weekje ofzo zal ik wel weer es een keer zin krijgen.

Kom niet naar de realm boulderfist als je veel hulp nodig hebt want er zijn maar heel weinig die je de weg wijzen of je vertellen wat je moet doen. Dit vind ik dan dus weer wel vervelend maarja. is bij elke game zo :O
hey gast leuk dat je op boulderfist zit :)
ik zit er ook atm ik weet hoe lastig t is om hulp te krijgen op jouw lvl maar ik kan je zeggen dat het in de lvl 40 reeks toch echt wel veranderd ;)
als je vragen hebt kan je me ook contacten op phentom ben morgenaaf pas online denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit nu bij de laatste baas van Blood Furnace, al 2 wipes, laatste op 12%. Wel een leuke baas, en een leuke kijk op Maggie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

De nieuwe realms hebben trouwens een leuke populatie. Ik speel Horde en mijn census registreert:

Horde: ongeveer 70% blood elves, 2% druids, 4% shamans, 5% warriors. En de rest Blood elf classes zoals 16% mages, 17% pallies etc.

Dat wordt een lekker tekort aan tanks, dus leuk voor de druids ook :D
Alliance heeft natuurlijk Draenei warriors dus die zal er minder last van hebben (die hebben juist minder locks)

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:57
Nog een goede guild op Genjuros die een tier2/2.5/3 warlock onder zijn hoede wilt nemen? ;) Ik heb nog geen TBC maar ben het zeker van plan te gaan halen en full time te raiden.

Alliance btw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog even een berichtje op key's die ongeldig zijn.

Idd je heb gelijk, dixons kan er net zo goed 1tje in de winkel zetten en de rest geseald laten (maar dit word vanaf HK niet geaccepteerd en moeten allemaal in het rek (ja, ik werk er).
En idd bij software met key's is het zo dat we ze niet meer terug mogen nemen.

Nu snap ik alleen niet waarom de koekenbakker bij de dixons waar jij bent geweest je niet even netjes verteld heeft dat je contact op kan nemen met service afdeling van dixons. (die kunnen namelijk de key die al gebruikt is laten blokkeren en er voor zorgen dat jij kosteloos een goed werkend exemplaar krijgt!

Zo los ik het altijd op voor mensen die met dit soort meldingen komen als ik aan het werk ben.

en idd gewoon je poot stijf houden, je heb er voor betaald...laat ze het maar oplossen ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Ah hier gaan we weer:
The following World of Warcraft realms are currently unavailable:

Earthen Ring
Ravencrest
Runetotem
Shadow Moon
Shattered Hand
Skullcrusher
Spinebreaker
Stormreaver
Stormscale
Shadowsong
Silvermoon
Stormrage
Terenas
Thunderhorn
Turalyon

We are working to resolve this as soon as possible. Thank you for your understanding.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Niet online
ik zie 't probleem niet?... ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-09 15:54
ach, tijd voor bed he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Niet online
mja, op mijn server (Outland... de server, niet 't gebied ;)) is dit vooral de tijd dat je fatsoenlijk kunt doorlvl'en ;) :P

rest van de dag is alles camped :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Viggen schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 02:34:
[...]

mja, op mijn server (Outland... de server, niet 't gebied ;)) is dit vooral de tijd dat je fatsoenlijk kunt doorlvl'en ;) :P

rest van de dag is alles camped :P
Same here op emeriss, maar ik ga nu wel naar bed, teveel WoW gedaan vandaag :9 Ramparts en Bloodfurnace gecleared, Magtheridon gezien :9 , en weeres 80% xp gedaan. Ben bijna 63 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:00
Ik ben nog steeds op zoek naar handige Priest addons. Weet iemand een paar leuke??

Edit: Nog iets,
Er hoort toch een knopje Addons in het character select menu te komen als je een addon geinstalleerd hebt? Of zit tegenwoordig ergens anders?
IK heb een paar addons van cursegaming afgetrokken en in die map gedumpt (uiteraard uitgepakken), maar ziet ze niet ofzo :S

[ Voor 63% gewijzigd door Zeror op 20-01-2007 11:00 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Gister door slave pens gebeukt met een aantal guildies, als solo healer (shaman) had ik het toch wat pittig bij die tweede baas.. volledig leeg gespammed op onze bear tank (60K healing done), wordt er na de tijd leuk gezegd: Ja eehh ja had m moeten toppen dan blijft die bleed niet zitten... omg :P

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

Rakkerzero schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 10:37:
Ik ben nog steeds op zoek naar handige Priest addons. Weet iemand een paar leuke??

Edit: Nog iets,
Er hoort toch een knopje Addons in het character select menu te komen als je een addon geinstalleerd hebt? Of zit tegenwoordig ergens anders?
IK heb een paar addons van cursegaming afgetrokken en in die map gedumpt (uiteraard uitgepakken), maar ziet ze niet ofzo :S
Je moet ze wel neer knallen in: X:\World of Warcraft\Interface\Addons\Addon Naam

dan komt er inderdaad bij het character select scherm een knopje Addons bij

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
Is er al ergens een site die een goede data-base heeft met de loot van de instance bosses?
Thottbot en Allakhazam hebben het heel matig voor elkaar, en dan druk ik me nog zacht uit.

Verder, wie weet een goede add-on in de trant van Decursive. Die nieuwe decursive vind ik echt een zwaar drama.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je van de BE area naar undercity moet komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

UltraR-pc schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 12:27:
Is er al ergens een site die een goede data-base heeft met de loot van de instance bosses?
Thottbot en Allakhazam hebben het heel matig voor elkaar, en dan druk ik me nog zacht uit.

Verder, wie weet een goede add-on in de trant van Decursive. Die nieuwe decursive vind ik echt een zwaar drama.
de enige manier om een betrouwbare lijst te krijgen met gedropte loot is heel veel data verzamelen.. dus dat is niet 1 of 2 mensen die hun gelote shit uploaden, nee dat is minimaal 1000.. buiten thott en allakhazam is er gewoon geen site waar er zoveel mensen zijn die hun dingen uppen.. het zal ook nog wel een hele tijd duren voordat alle drops met een redelijk accurate droprate erop staan

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memento__mori
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-08 07:38
Verwijderd schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 12:53:
Via een portal die Silvermoon City verbindt met UC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UltraR-pc schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 12:27:

Op wowwiki staan de drops er allemaal, bijvoorbeeld een boss uit The Slave Pens
Klik

De beste manier om Allakhazam compleet te maken is WoWreader gebruiken en die elke dag updaten 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

memento__mori schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 13:01:
[...]

Via een portal die Silvermoon City verbindt met UC
Kan je alleen naar UC of ook andere steden? Waar in de steden zijn die portals te vinden? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag nog even ding gedaan op mijn nu level 36 Warrior na c.a. een uur geganked en ge-camped te worden door een level 37 Orc Warlock in STV voor mijn Cyclonian quest, 30 tusks met een 25% droprate zijn dan oppeens niet meer zo leuk om te grinden.
Met veel pijn en moeite toch nog gelukt ze allemaal binnen te halen, doorgrinden tot 01:00 s'nachts omdat een level 60 hunter in greens (Een beetje gegeared hunter doet er geen 15 seconden over om een level 35 met 1.6k HP te mollen) het leuk vond om zijn nieuwe skills / talents op level 30's rondom Nessingways Expedition uit te proberen.
Daarna nog charms moeten grinden, wat redelijk makkelijk ging met een level 48 Paladin naast je, en Cyclonian omgelegd. Bat'Rah blij, ik trotse eigenaar van een Whirlwind Axe.

En dan natuurlijk het beste gedeelte, vraak (Of is het "Wraak"? :/ )

Dus ik terug naar STV, gewapend met pummel en whirlwind, en raad eens wie daar stond. Dezelfde Warlock, nog steeds level 37, en nog steeds op dezelfde plaats Trolls aan het grinden terwijl hij DoT's gooit op alles dat langs loopt. En dan is Shadowmeld in-eens fijn. Eerste kill was gewoon een zwakke charge / hit / execute (Had hij nog tegoed), werd het wat interesanter toen hij zijn Succy uithaalde, todat ik hem in een stapel mobs fearde. 2-0, eindigde uiteindelijk in een 5-0 voor mij. Todat de level 60 hunter weer terug kwam. Heart,Arathi, Grind, en op naar 40, heb een Executioners Cleaver die in mijn bank stof ligt te verzamelen.

Mijn eerste level 30-40 op een PvP server is iets wat me altijd bij zal blijven ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degroot
  • Niet online
Hier een paar kleine vraagjes van een beginnende speler.

Ik ben een paladin , inmiddels op lvl 36.
Ik heb nu voor mezelf 2 soorten aparte gear gekocht , daarbij zal ik redenering geven waarom.

Als ik in party's speel , ben ik uiteraard meestal de healer , omdat ik dan beetje achteraf loop , en niet het meeste in de aanval ben , hoef ik dus geen goed wapen.
Daarom heb ik een wat minder wapen(groen - one hand) (Greather scythe of wolf) in combinatie met een shield(blauw)(resplendant guardian).
Als ik dan achteraf aan de groep aanloop , kan ik toch zonodig nog aanvallen terwijl ik heal.

Als ik gewoon weer quests ga doen , dan gebruik ik nog steeds Verigan's fist(blauw , van de paladin quest).

Klopt mijn beredenering van het in party spelen , dat ik zelf dan wat mindere wapens nodig heb om me te focussen op healen etc?
En is die verigan's fist nog wel goed voor mijn lvl? of zou ik toch al moeten gaan kijken naar andere beter weapons voor mijn quests?
Ook kan je bij die paladin "Relic" items equippen.
Zijn die alleen bij quests of iets dergelijks te vinden? of kan je die ook in AH kopen?

www.degroot-it.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

degroot schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 13:22:
Hier een paar kleine vraagjes van een beginnende speler.

Ik ben een paladin , inmiddels op lvl 36.
Ik heb nu voor mezelf 2 soorten aparte gear gekocht , daarbij zal ik redenering geven waarom.

Als ik in party's speel , ben ik uiteraard meestal de healer , omdat ik dan beetje achteraf loop , en niet het meeste in de aanval ben , hoef ik dus geen goed wapen.
Daarom heb ik een wat minder wapen(groen - one hand) (Greather scythe of wolf) in combinatie met een shield(blauw)(resplendant guardian).
Als ik dan achteraf aan de groep aanloop , kan ik toch zonodig nog aanvallen terwijl ik heal.

Als ik gewoon weer quests ga doen , dan gebruik ik nog steeds Verigan's fist(blauw , van de paladin quest).

Klopt mijn beredenering van het in party spelen , dat ik zelf dan wat mindere wapens nodig heb om me te focussen op healen etc?
En is die verigan's fist nog wel goed voor mijn lvl? of zou ik toch al moeten gaan kijken naar andere beter weapons voor mijn quests?
Ook kan je bij die paladin "Relic" items equippen.
Zijn die alleen bij quests of iets dergelijks te vinden? of kan je die ook in AH kopen?
Zelf heb ik geen verstand van pally's, weet alleen dat een gevecht met eentje altijd 10 minuten gaat duren 8)7.
Het klopt dat de meeste mensen die een Hybrid class spelen vaak verschillende soorten gear verzamelen, Healing Gear - DPS gear etc. :9

(Gelukkig heb ik hier geen last van 8)7)

Relics kan je kopen in de Auction en de meer zeldzame(betere) droppen in de instances.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2007 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Datafeest schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 18:10:
[...]

[...]
verschil is SL is 1 wereld met 2,5 miljoen spelers, WoW is honderden servers met totaal 8 miljoen spelers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Laatst online: 15:33

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Verwijderd schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 12:53:
Helemaal achtering Sunfury Spire is de Portal. Je kunt alleen naar UC.

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

Verwijderd schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 13:42:
[...]

verschil is SL is 1 wereld met 2,5 miljoen spelers, WoW is honderden servers met totaal 8 miljoen spelers :)
Nee, het verschil is dat er in SL 2.5 miljoen spelers zijn aangemaakt, dat wil dus zeggen dat als ze gaan tellen hoeveel het er zijn in de database dat het er 2.5 miljoen zijn. Je kan mij niet vertellen dat ze dubbele en drie dubbele van dezelfde mensen niet mee rekenen. Dus als ik 4 spelers heb, tellen ze ze 4x. ;)

Bij WoW rekenen ze ALLEEN de betalende acounts, dus niet de 8 characters per acount van 1 speler.

[ Voor 3% gewijzigd door Wiebbe op 20-01-2007 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
RaseriaN schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 21:58:
[...]

als je een tank heb, die

-geen engels spreekt
-niet begrijpt dat je die teringdraak asap moet draaien..

wij deden het dus zo, dat als draak landt, de pally de rider overneemt, deze nuked, en dan draak nuken..

warrior kreeg het draaien maar niet voor elkaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zonet op onze realm zijn de eerste 2 mensen lvl 70 geworden. 2 mages die powerlevelden door middal van AoE. Ik ben zelf nog maar lvl 62 @ 60% ofzo. dan vraag je je echt af hoe lang ze per dag achter hun pc zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Verwijderd schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 14:05:
Zonet op onze realm zijn de eerste 2 mensen lvl 70 geworden. 2 mages die powerlevelden door middal van AoE. Ik ben zelf nog maar lvl 62 @ 60% ofzo. dan vraag je je echt af hoe lang ze per dag achter hun pc zitten...
bij ons is een nederlander sinds gisteren lvl 70.. ziggo genaamd.. een guildy van mij kent em via via.

een lolladin.. weet niet wat ik ervan moet denken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Beste Nick Snapper,

Hartelijk dank voor uw e-mail van 20 januari 2007.

Tijdens de verwerking van uw bestelling 6197461150 bleek de door u bestelde titel World of Warcraft: Burning Crusade - Collector's Edition niet meer leverbaar. Wij hebben deze dan ook helaas moeten annuleren.

Het kan voorkomen dat een bepaalde titel niet leverbaar is ondanks een vermelding op onze site. Wij zullen deze informatie zo snel mogelijk aanpassen.

Het is mogelijk dat deze titel in de toekomst opnieuw leverbaar is. U kunt de status hiervan nagaan op de betreffende productpagina op onze site. Wij hebben helaas geen invloed op de beschikbaarheid van artikelen; wij zijn hiervoor afhankelijk van onze leveranciers.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Hacer Aydin

bol.com Klantenservice

www.bol.com
Exit Bol.com en exit CE editie voor mij. Lekker dat ze dat zo op tijd melden ook |:(

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moortn
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21-08 16:07

Moortn

Hallo

BootVluchteling schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 14:08:
[...]

bij ons is een nederlander sinds gisteren lvl 70.. ziggo genaamd.. een guildy van mij kent em via via.

een lolladin.. weet niet wat ik ervan moet denken
haha dat is best knap, mijn paladin staat nu in de inn rested te worden. Het eerste level even gedaan maar et duurt me veel te lang :P

Jeej wat moet hier nou staan. Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:00
Wiebbe schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 12:07:
[...]

Je moet ze wel neer knallen in: X:\World of Warcraft\Interface\Addons\Addon Naam

dan komt er inderdaad bij het character select scherm een knopje Addons bij
Dat heb ik precies gedaan, maar bij mij werkt het niet :(
Maar ik heb het probleem al gevonden. Het kopieren van de addon naar de map is op een of andere manier niet goed gegaan. Iets wat ik al heel erg vaag vind :S Als ik een map open van de addon die erin gezet heb komt er "toegang geweigerd" en verwijderen lukt ook niet.
Dat wordt waarschijnlijk ff een ritje Veilige modus denk :/

Edit:
Net ff een retourtje Veilige modus in windows. Nu wordt het helemaal vaag, want ik logde in met admin account en kreeg de "toegang geweigerd" al bij het openen van de WoW map.
Ik snap er echt helemaal niks meer van :?

Edit 2:
Het is alweer opgelost. Het bleek een rechten probleem (gebruik WinXP pro btw) te zijn. SYSTEM had niet alle lees/schrijfrechten in de WoW map op een of andere manier.

[ Voor 23% gewijzigd door Zeror op 20-01-2007 14:47 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Moortn schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 14:13:
[...]

haha dat is best knap, mijn paladin staat nu in de inn rested te worden. Het eerste level even gedaan maar et duurt me veel te lang :P
ja idd, maar gisteren was ik met een lolladin die tank was, en dps-wise kwam ik niet eens in de buurt, met mn 300 spelldmg :|

weet iemand nog beetje goeie addons voor mn nieuwe interface..? AIOI schijnt nog niet zuiver te zijn, en onebank is ook niet werkend....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticSnake
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-06-2023
Mag je de 10-days guestpas die je bij de Burning Crusade hebt gekregen eigenlijk ook voor jezelf gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17:55

Rmg

MysticSnake schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 14:25:
Mag je de 10-days guestpas die je bij de Burning Crusade hebt gekregen eigenlijk ook voor jezelf gebruiken?
Mag wel maar met een 10day guestpass kan je niet hoger dan lvl 20 en niet traden enzo, je kan daarna je account upgraden naar een full versie maar je moet dan wel die 10 dagen trial uitzitten voor dat begint ;) dus dan sta je ongeveer 7 dagen te wachten op lvl 20 totdat je trial over is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

BootVluchteling schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 14:23:
[...]

ja idd, maar gisteren was ik met een lolladin die tank was, en dps-wise kwam ik niet eens in de buurt, met mn 300 spelldmg :|

weet iemand nog beetje goeie addons voor mn nieuwe interface..? AIOI schijnt nog niet zuiver te zijn, en onebank is ook niet werkend....
OneBag van wowace.com?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raz- schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 14:33:
[...]

Mag wel maar met een 10day guestpass kan je niet hoger dan lvl 20 en niet traden enzo, je kan daarna je account upgraden naar een full versie maar je moet dan wel die 10 dagen trial uitzitten voor dat begint ;) dus dan sta je ongeveer 7 dagen te wachten op lvl 20 totdat je trial over is :P
Niet meer. Heb het zojuist gedaan en alles werkt naar behoren.
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slow-chat, one-liners, offtopic posts, en flames horen niet in dit topic thuis!