Vandaag nog even ding gedaan op mijn nu level 36 Warrior na c.a. een uur geganked en ge-camped te worden door een level 37 Orc Warlock in STV voor mijn Cyclonian quest, 30 tusks met een 25% droprate zijn dan oppeens niet meer zo leuk om te grinden.
Met veel pijn en moeite toch nog gelukt ze allemaal binnen te halen, doorgrinden tot 01:00 s'nachts omdat een level 60 hunter in greens (Een beetje gegeared hunter doet er geen 15 seconden over om een level 35 met 1.6k HP te mollen) het leuk vond om zijn nieuwe skills / talents op level 30's rondom Nessingways Expedition uit te proberen.
Daarna nog charms moeten grinden, wat redelijk makkelijk ging met een level 48 Paladin naast je, en Cyclonian omgelegd. Bat'Rah blij, ik trotse eigenaar van een Whirlwind Axe.
En dan natuurlijk het beste gedeelte, vraak (Of is het "Wraak"?

)
Dus ik terug naar STV, gewapend met pummel en whirlwind, en raad eens wie daar stond. Dezelfde Warlock, nog steeds level 37, en nog steeds op dezelfde plaats Trolls aan het grinden terwijl hij DoT's gooit op alles dat langs loopt. En dan is Shadowmeld in-eens fijn. Eerste kill was gewoon een zwakke charge / hit / execute (Had hij nog tegoed), werd het wat interesanter toen hij zijn Succy uithaalde, todat ik hem in een stapel mobs fearde. 2-0, eindigde uiteindelijk in een 5-0 voor mij. Todat de level 60 hunter weer terug kwam. Heart,Arathi, Grind, en op naar 40, heb een Executioners Cleaver die in mijn bank stof ligt te verzamelen.
Mijn eerste level 30-40 op een PvP server is iets wat me altijd bij zal blijven ;p