ik zag gisteren wel op het ah op de realm waar ik op zit, 6 golden pearls voor 30 gAnoniem: 121555 schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 11:37:
[...]
Enig idee wat leestekens zijn?
Bij TBC zit trouwens ook een guestpass, alleen geen idee of die alleen voor TBC is of voor het geheel.
Ik heb nog nooit moeite met mages gehad zolang ik mijn Feldoggy maar bij me hebVerxx schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 11:32:
[...]
Er voelt gewoon niks fijner dat een lock te killen als mage zijnde![]()
Ik moet eigenlijk zeggen dat ik niet eens zo veel moeite heb met locks sinds dat ik dragons breath heb, helft van de tijd zijn ze toch gestunned door impact/dragonsbreathscorch/dragonsbreath
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Als je een nieuw account maakt, en activeert met CC, kun je daarna gewoon meteen de billing stopzetten. Je kunt dan gewoon je eerste gratis maand spelen.Kevinp schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 11:17:
[...]
je hebt dan een creditcard nummer nodig(deze wordt overigens niet gebilled als je op tijd je GC code invoerd).
Als je eerst met de guest key registreert, en dan meteen upgrade, heb je als het goed is een maand + 10 dagen gratis speeltijd, en omdat je meteen geregistreerd hebt, kun je wel traden enzo.Anoniem: 201730 schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 11:30:
je zou overigens ook tijdens het installeren je eigen guest pas key kunnen instaleren denk ik dan heb je 10 gratis dagen enigste nadeel is dat je dan niet kunt trade als ik het goed heb en normaal zit bij elke wow een guestpass key als ik het goed heb
Vind je het gek, die nieuwe high-level enchants zijn veel beter en daar heb je geen golden pearls meer voor nodigremcio schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 11:43:
ik zag gisteren wel op het ah op de realm waar ik op zit, 6 golden pearls voor 30 g. dat lag voor de tbc veel hoger
[ Voor 20% gewijzigd door Hydra op 19-01-2007 11:46 ]
https://niels.nu
Yup, die ignite nerf is echt ergAnoniem: 201730 schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 11:35:
[...]
ja idd dragon's breath is wel relax en het doet ook vrijveel dmg heb er al gehad van 1000+ dus dat is wel nice btw ignite en impact zijn ook fijnalleen jammer dat ignite niet meer zo imba is als vroeger toen ie nog kon stacke dan kon je van 2x 2000 fireball crit een 1600 ignite hebbe als ik goed heb dus dat was wel keiharde dmg
maarja zoiets merk ik nu niet egt meer sinds ignite niet meer stacked

Maarja eerst ff lvl 66 worden en kijken of frost spec met ice lance iets is. Als het met niet bevalt gelijk weer terug naar deep fire
Alsof 5K damage in 5 seconden niet genoeg is...Verxx schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 11:46:
[...]
Yup, die ignite nerf is echt erg. Als je crit voordat de eerste ignite tick geweest is(zo'n 2 seconde) word de damage er totaal niet bij opgetelt
. Scorch spam op deze manier een grote ignite tick op te bouwen werkt totaal niet meer en firebal, scorch, fireblast mis je zelfs 2 ignite's als ze alledrie critten wat vrij vaak gebeurt.
Maarja eerst ff lvl 66 worden en kijken of frost spec met ice lance iets is. Als het met niet bevalt gelijk weer terug naar deep fire
Ik snap nog steeds niet dat dit steeds geroepen wordt, want ik het nog steeds GEEN CC ingevoerd en speel nu mijn gratis maandje die bij de aanschaf van WoW zit ...Kevinp schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 11:17:
je hebt dan een creditcard nummer nodig(deze wordt overigens niet gebilled als je op tijd je GC code invoerd).
"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."
Let wel op dat de je pas kunt traden NA de 10 dagen trail periode. Ik had ook eerst trail en heb op dag drie mijn volledige versie geregistreerd. Kon ik toch de 7 overige dagen van de trail niet traden ...Hydra schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 11:44:
Als je eerst met de guest key registreert, en dan meteen upgrade, heb je als het goed is een maand + 10 dagen gratis speeltijd, en omdat je meteen geregistreerd hebt, kun je wel traden enzo.
"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."
Wel grappig dat ik lees dat er zoveel wipes zijn op die dragon boss in Hellfire Ramparts. Ik ben er één keer geweest, maar het stelde echt niets voor. Ik had de dragon gedot zodat ik 'm aggrode zodra hij lande (en dus geen halfdode tank of een healer aanvalt) Tank nam 'm over en dan vooral snel afslachten
Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!
Anoniem: 155763
Gisteren met een pug Blood Furnace en Ramparts gedaan, met een pure melee party. 1 holy pala, 1 druid, een rogue, 1 fury warrior en 1 prot warrior (ik). Echt een imba party, en onze realm (Vashj) zit niet vol met tier 2 enzo, het waren gewoon allemaal expierenced spelers. Wel 2x gewiped op dragonboss, maar dat was onze eigen schuld, daarna snel neergelegd, en iedereen had nog meer dan 60% health.
Who needs mages?
Who needs mages?
2x gewhiped in totaal met dezelfde PuG, daarna gewoon dood. Ach ik hoef die instances niet uit den treure te zien, ik quest en doe wel guild runs naar die instances. Maar ik zie ze nog voldoende in heroic mode om aan mijn set items te komen.Anoniem: 155763 schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 11:53:
Gisteren met een pug Blood Furnace en Ramparts gedaan, met een pure melee party. 1 holy pala, 1 druid, een rogue, 1 fury warrior en 1 prot warrior (ik). Echt een imba party, en onze realm (Vashj) zit niet vol met tier 2 enzo, het waren gewoon allemaal expierenced spelers. Wel 2x gewiped op dragonboss, maar dat was onze eigen schuld, daarna snel neergelegd, en iedereen had nog meer dan 60% health.
Who needs mages?
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
die korte instance met als eind die draak vind ik bar weinig aan.. die andere vind ik echt supercool.. die heeft iets over zich.. met oog als boss enzo.. wil ik net mn ZHC aanzetten, is boss al down
Anoniem: 204282
Heb je enig idee hoe storend dit is om te lezen? Het is wel te "volge" hoor, maar wil je alsjeblieft proberen om allemaal een beetje netjes op te schrijven, liefst ook nog met een leesteken hier en daar? Typefoutje kan de beste overkomen, maar opzettelijk is "egt" irritant...Anoniem: 201730 schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 11:06:
btw wie van de tweakers is al bijna lvl 70?bij ons @ talnivarr is vanmorge vroeg de 1ste lvl 70 gekome van 1 of andere onbekende guild ( niemand kent de mense dus ja
) ware 4 van die guild die kort bij elkar zate met lvl waarschijnlijk zijn ze op dit punt alle 4 al 70 maarja van de horde site weet ik et niet daar schijnt ook al een lvl 70 te zijn van wat ik gehoord heb maar weet niet zeker
![]()
men mage is nu lvl 61 ( 1ste paar dage ging het egt zoo traag kon vrijwel gen mobs krijge voor de quests omdat er over 20 man op de zelfde mobs aant jagen waren gister lvl 61 gedinged en nu zit ik op nog zown 74% tot lvl 62 hoop ik vandaag te hale ik had eigenlijk wel gehoopt nu al tege lvl 64 aan te zitten maarja stage en zo he
ps. iemand al een leuke farm spot gevonde met vrij veel mobs die je ken blijve pulle ?::P
TBC voegt ook andere zaken dan Outland toe:Timocos schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 11:14:
[...]
Heb alleen nog WoW besteld, aangezien het bij mij toch wel tijd duurt voordat ik level 60 wordt.
- Nieuwe rassen: Draenei voor Alliance, Blood Elf voor Horde
- Draenei starting area (lvl 1-20)
- Blood Elf starting area (lvl 1-20)
- Jewelcrafting: trainers zitten alleen in de nieuwe area's
- Outland (lvl 60-70)
- TBC begint bij patch 2.01 (scheelt een hoop patches downloaden)
P.S. wat betreft het activeren van een WoW account zonder creditcard:
- Zoals aangegeven zou een guestkey gebruiken een oplossing kunnen zijn (nadeel: 1e 10 dagen niet kunnen traden)
- CC van je ouders/kenissen gebruiken (daarna kun je direct je account cancellen of de betalingsmethode aanpassen naar b.v. automatische incasso)
- Blizzard mailen; er bestaat een kans dat ze bereid zijn om je account aan te maken zonder CC.
offtopic:
*Ik ben het niet eens met deze methode, maar het is wel een internationale betaalmethode, in tegenstelling tot b.v. automatische incasso. Ik had persoonlijk graag wat meer opties gezien, maar je doet er helaas niets aan.
*Ik ben het niet eens met deze methode, maar het is wel een internationale betaalmethode, in tegenstelling tot b.v. automatische incasso. Ik had persoonlijk graag wat meer opties gezien, maar je doet er helaas niets aan.
[ Voor 38% gewijzigd door Cleetje op 19-01-2007 12:26 ]
das echte stroattoallll ofzoiets wat zei zouden zeggen alle N-en weglaten xDAnoniem: 204282 schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 12:07:
[...]
Heb je enig idee hoe storend dit is om te lezen? Het is wel te "volge" hoor, maar wil je alsjeblieft proberen om allemaal een beetje netjes op te schrijven, liefst ook nog met een leesteken hier en daar? Typefoutje kan de beste overkomen, maar opzettelijk is "egt" irritant...
ach gast doe lekker rustig aanTimocos schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 11:14:
[...]
Heb alleen nog WoW besteld, aangezien het bij mij toch wel tijd duurt voordat ik level 60 wordt.
[ Voor 35% gewijzigd door ph4nt0m op 19-01-2007 12:12 ]
Mja ik weet niet. Wil eerst gewoon beetje de eerste WoW verkennen enzo, aangezien dat al erg groot is. Zit zelfs nog steeds te twijfelen welk ras en klasse ik ga nemen. In de demo had ik Night Elve hunter gedaan volgens mij.Cleetje schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 12:09:
[...]
TBC voegt ook andere zaken dan Outland toe:Wat dat betreft heeft het dus best wel zin om direct al TBC ta halen, of je nu wel of niet al een lvl 60 character hebt. Als je niet geïnteresseerd bent in de 2 nieuwe rassen/questing areas en Jewelcrafting ook niet hoeft als profession, dan is heeft het inderdaad geen toegevoegde waarde.
- Nieuwe rassen: Draenei voor Alliance, Blood Elf voor Horde
- Draenei starting area (lvl 1-20)
- Blood Elf starting area (lvl 1-20)
- Jewelcrafting: trainers zitten alleen in de nieuwe area's
- Outland (lvl 60-70)
- TBC begint bij patch 2.01 (scheelt een hoop patches downloaden)
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
demo?!? je bedoelt beta...Timocos schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 12:11:
[...]
Mja ik weet niet. Wil eerst gewoon beetje de eerste WoW verkennen enzo, aangezien dat al erg groot is. Zit zelfs nog steeds te twijfelen welk ras en klasse ik ga nemen. In de demo had ik Night Elve hunter gedaan volgens mij.
Met elke willekeurige pet is een mage kaasje imho. Misschien hebben ze een keer wat lucky crits en dan heb ik pech, maar over het algemeen zijn ze piss easy.On_E schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 11:43:
[...]
Ik heb nog nooit moeite met mages gehad zolang ik mijn Feldoggy maar bij me heb
Als ik ze alleen tegenkom weet ik van te voren al dat het een easy kill wordt (of een blink/runner
[ Voor 12% gewijzigd door Bosmonster op 19-01-2007 12:16 ]
of trail?
offtopic:
ja, bewust typfoutje
ja, bewust typfoutje
Mja ik heb de beta gespeeld, hele tijd terug.
Maand geleden een demo gekocht ( 14 dagen trial voor 2 euro ofoz )
Anoniem: 155763
Dus tier 4 dropt in heroic dungeons? Tier 5 niet neem ik aan, die zal wel alleen in die 25 mans dungeon droppen.Kevinp schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 11:58:
[...]
2x gewhiped in totaal met dezelfde PuG, daarna gewoon dood. Ach ik hoef die instances niet uit den treure te zien, ik quest en doe wel guild runs naar die instances. Maar ik zie ze nog voldoende in heroic mode om aan mijn set items te komen.
Anoniem: 10456
Natuurlijk want als jij het een keer verliest komt dat omdat die ander geluk had met crits! Jij bent tenslotte onoverwinnelijk!!! Pff bah leer toch gewoon erkennen dat er heus wel spelers zijn die beter zijn als jij. Ook al ben je een warlock, er zijn vast wel mages die je kunnen verslaan hoor (zonder crits).Bosmonster schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 12:15:
[...]
Met elke willekeurige pet is een mage kaasje imho. Misschien hebben ze een keer wat lucky crits en dan heb ik pech, maar over het algemeen zijn ze piss easy.
Als ik ze alleen tegenkom weet ik van te voren al dat het een easy kill wordt (of een blink/runner)
Kan je gems er weer uit halen dan? Ik heb me er nog niet in verdiept, maar ik dacht dat het was zoals Diablo 2, eens erin, altijd erin?Anoniem: 136453 schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 10:57:
[...]
Gister trouwens nog die geweldige healer robe met drie sockets geloot van de eindbaas van Blood Furnace, geniaal dingetje, heb er nu drie standaard gems inzitten uit de Honor Hold inn, morgen maar eens een jewelcrafter lief aankijken voor betere.
Oh noes.. No more TreinTijden :(
Anoniem: 121555
Misschien dat je ze, net als met enchants, kunt vervangen?Wiebbe schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 12:21:
[...]
Kan je gems er weer uit halen dan? Ik heb me er nog niet in verdiept, maar ik dacht dat het was zoals Diablo 2, eens erin, altijd erin?
Hmm, als dat zou kunnen zou het wel prettig zijn, ik zit nu me slots te bewaren tot ik op ze minst wat groene gems erin kan knallen, die standaard witte gems zijn nogal loos imho 
Misschien ff proberen met een standaard gem en een item die anders gedissed wordt
Misschien ff proberen met een standaard gem en een item die anders gedissed wordt
Oh noes.. No more TreinTijden :(
Maarja meeste locks hebben nu allemaal die idiote FelgaurdBosmonster schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 12:15:
[...]
Met elke willekeurige pet is een mage kaasje imho. Misschien hebben ze een keer wat lucky crits en dan heb ik pech, maar over het algemeen zijn ze piss easy.
Als ik ze alleen tegenkom weet ik van te voren al dat het een easy kill wordt (of een blink/runner)
volgens mij wel, anders tank ik straks met tier 2 aangezien er geen tank items gewoon droppen.Anoniem: 155763 schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 12:18:
[...]
Dus tier 4 dropt in heroic dungeons? Tier 5 niet neem ik aan, die zal wel alleen in die 25 mans dungeon droppen.
Over gems...
Je kunt een gem in een socket plaatsen. Je kunt later een andere gem erin plaatsen die de reeds geplaatste gem overschrijft. Net zoals dat bij enchants gebeurt. Je krijgt dus de eerst geplaatste gem niet terug.
Zit nu op 307 jewelcrafting. Prospecting is echt handig en levert ook goed geld op. Heb al een paar gems gemaakt en die verkochten aardig. Heb geen idee van de prijs die ik moet vragen aangezien niemand op mijn server ze aanbiedt nog.
Je kunt een gem in een socket plaatsen. Je kunt later een andere gem erin plaatsen die de reeds geplaatste gem overschrijft. Net zoals dat bij enchants gebeurt. Je krijgt dus de eerst geplaatste gem niet terug.
Zit nu op 307 jewelcrafting. Prospecting is echt handig en levert ook goed geld op. Heb al een paar gems gemaakt en die verkochten aardig. Heb geen idee van de prijs die ik moet vragen aangezien niemand op mijn server ze aanbiedt nog.
Bevallen de plate quest rewards met +int, healing of spell dmg niet?Kevinp schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 12:33:
[...]
volgens mij wel, anders tank ik straks met tier 2 aangezien er geen tank items gewoon droppen.
gems uit de socket halen kan niet, nieuwe erin stoppen kan wel, maar dan verlies je de oude gem die er reeds inzat, dus net als enchants inderdaad, gewoon nieuwe eroverheen en klaar
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
is echt ergernis nummer 1. Elke quest heeft imbah mail en plate rewards, ware het nietKaap schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 12:36:
[...]
Bevallen de plate quest rewards met +int, healing of spell dmg niet?
+30 sta
+ 17 int
+4 mana /5
JAAAAH daaar zit ik op te wachten.
en ik weiger mijn epics plate dingen in te ruilen voor groene mail zooi.
Anoniem: 146357
oeh, iemand anders van vashj. Wat is je ingame naam?by criplejim
Who needs mages
en idd, mages zijn niet echt nodig, maar ik vind het wel lekker er 1 in de groep te hebben. Eigenlijk is elke class misbaar tegenwoordig, wat het makkelijker maakt om groepen te maken
Anoniem: 54100
Ja wat is dat voor onzin trouwens? Beetje alleen Pally zooi in die dungeons stoppenKaap schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 12:36:
[...]
Bevallen de plate quest rewards met +int, healing of spell dmg niet?
Wat ik me afvraag he, wat gebeurt er als je in Hellfire Penninsula aan de zijkant van de map afspringt
Ga je dan dood en moet je spiritrezzen of portal je naar je HS bind 
Als men echt dood gaat en bij de spiritrezzer moet rezzen.....mind control anybody
Als men echt dood gaat en bij de spiritrezzer moet rezzen.....mind control anybody
Nou in instances dropt ook plate voor warriors maar ik zie in heel veel quest rewards dat de plate reward voor loladins bedoelt is.Anoniem: 54100 schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 12:55:
[...]
Ja wat is dat voor onzin trouwens? Beetje alleen Pally zooi in die dungeons stoppen
poe he. spring ik net naast die lift in telredor.. red ik het water nét niet. 4.5K dmg, dood
What will happen to my corpse when I fall off Outland? And in the battleground Eye of the Storm? Will I lose durability?Kaap schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 12:56:
Wat ik me afvraag he, wat gebeurt er als je in Hellfire Penninsula aan de zijkant van de map afspringtGa je dan dood en moet je spiritrezzen of portal je naar je HS bind
2.1A Your corpse will be teleported back to the edge of the cliff. Same applies for battlegrounds. You will lose the standard 10% durability (exception in battlegrounds).
Balen, maar je gaat in ieder geval dood. Vanavond eens effe met een maat allies mindcontrollen en de afgrond insturen.johnnyv.nl schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 13:05:
[...]
What will happen to my corpse when I fall off Outland? And in the battleground Eye of the Storm? Will I lose durability?
2.1A Your corpse will be teleported back to the edge of the cliff. Same applies for battlegrounds. You will lose the standard 10% durability (exception in battlegrounds).
Anoniem: 136453
Elke instance met humanoids is een mage heerlijk om er bij te hebben. Tuurlijk zijn ze niet nodig, maar handig is het wel. Hangt
Ik heb trouwens het idee dat er veel meer mobs zijn waarop het lastig is aggro te houden voor een tank. In hellfire een aantal van die felorcs die na een kick aggrowipen lijkt het wel. Als healer erg vervelend, alhoewel ik sinds mijn Discspec een stuk meer PVE survivability heb (de verhoogde +sta op items in TBC helpt ook mee)
Ik heb trouwens het idee dat er veel meer mobs zijn waarop het lastig is aggro te houden voor een tank. In hellfire een aantal van die felorcs die na een kick aggrowipen lijkt het wel. Als healer erg vervelend, alhoewel ik sinds mijn Discspec een stuk meer PVE survivability heb (de verhoogde +sta op items in TBC helpt ook mee)
Weet iemand trouwens wat er met Mt. Hyjal gaat gebeuren? Is dit nieuwe content in BC of is het nog steeds "work in progress".
Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!
WiP, waarschijnlijk een of andere 25 man instance ofzo.Katala schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 13:08:
Weet iemand trouwens wat er met Mt. Hyjal gaat gebeuren? Is dit nieuwe content in BC of is het nog steeds "work in progress".
Boeit mt. hyjal atm?
Duurt nog wel 4-6 maanden voordat je erin kan
Duurt nog wel 4-6 maanden voordat je erin kan
Tegen de tijd dat je eindelijk zover bent om Hyjal in te gaan dan heeft Blizz het ook wel afKatala schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 13:08:
De questchain is zo verschrikkelijk lang, je moet vaak Caverns of Time doen, allerlei dingen oplossen in de diverse tijden enz.
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
je vergist je in de snelheid waarmee dat kan als een persoon weet hoe het moet. Onyxia heb ik twee weken over gedaan. Maar heb het met andere in een halve dag gedaan(onyxia horde).chromeeh schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 13:12:
[...]
Tegen de tijd dat je eindelijk zover bent om Hyjal in te gaan dan heeft Blizz het ook wel af
De questchain is zo verschrikkelijk lang, je moet vaak Caverns of Time doen, allerlei dingen oplossen in de diverse tijden enz.
Bah bah bah 
Haal net de TBC in huis, de laatste die Dixons nog had... invalid game key
Moet ik godver weer allemaal moeite gaan doen om dat ding gevalideerd te krijgen. Blizz support neemt geen calls meer op ivm lange wachttijd. Gedoe weer.
En als de key door iemand wordt gebruikt, leg dan maar eens uit aan Blizzard dat het toch echt jouw key is.
Moet ik godver weer allemaal moeite gaan doen om dat ding gevalideerd te krijgen. Blizz support neemt geen calls meer op ivm lange wachttijd. Gedoe weer.
En als de key door iemand wordt gebruikt, leg dan maar eens uit aan Blizzard dat het toch echt jouw key is.
Dit dus.
Precies, het zelfde als een 2e char levelen, dat gaat vele malen makkelijker dan de eerste keer...Kevinp schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 13:20:
[...]
je vergist je in de snelheid waarmee dat kan als een persoon weet hoe het moet. Onyxia heb ik twee weken over gedaan. Maar heb het met andere in een halve dag gedaan(onyxia horde).
Tenzij iemand je constant helpt, tips geeft enz.
Maar als je het puur 'alleen' moet doen, zonder buiten staande kennis zeg maar, dan wortd het best pittig
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Ah, je bent mij tegengekomen?Bosmonster schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 12:15:
Hey! Jij speelt ook nog! Leeft die HT-Thalan ofzo knakker nog?Anoniem: 146357 schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 12:53:
en idd, mages zijn niet echt nodig, maar ik vind het wel lekker er 1 in de groep te hebben. Eigenlijk is elke class misbaar tegenwoordig, wat het makkelijker maakt om groepen te maken
[ Voor 42% gewijzigd door Hydra op 19-01-2007 13:30 ]
Anoniem: 102124
ik heb dinsdag hier in belgie m'n Collector edition gehaald en mag vandaag m'n code voor het netherwelp draakje ophalen
krijg ik dan ook de murloc pet , of krijg je die enkel als je opstuurt naar blizzard Frankrijk ?
krijg ik dan ook de murloc pet , of krijg je die enkel als je opstuurt naar blizzard Frankrijk ?

Ssshhhttt geen slapende honden wakker maken hydraHydra schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 13:27:
[...]
Hey! Jij speelt ook nog! Leeft die HT-Thalan ofzo knakker nog?
Bekijk nog eens goed wat je moet doen, je moet ongeveer alle instances in heroic mode gedaan hebben, dus met 25 man. dit is toch net iets andere koek dan onyxia. En dan hebben we het nog niet eens over de reputation grindsKevinp schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 13:20:
[...]
je vergist je in de snelheid waarmee dat kan als een persoon weet hoe het moet. Onyxia heb ik twee weken over gedaan. Maar heb het met andere in een halve dag gedaan(onyxia horde).
Heb je de game key uit het dvd doosje geprobeerd of de game key van de trial versie? Ik had 4 x trial key ingevoerd voordat ik doorhad dat er nog 1 was...FunkyTrip schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 13:24:
Bah bah bah
U zei?Helox-in-a-box schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 13:40:
[...]
das nie eens het irritante vinnik, het leest gewoon superlastig zonder leestekens.
[ Voor 8% gewijzigd door ImdaMned op 19-01-2007 13:42 ]
das nie eens het irritante vinnik, het leest gewoon superlastig zonder leestekens.Anoniem: 204282 schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 12:07:
[...]
Heb je enig idee hoe storend dit is om te lezen? Het is wel te "volge" hoor, maar wil je alsjeblieft proberen om allemaal een beetje netjes op te schrijven, liefst ook nog met een leesteken hier en daar? Typefoutje kan de beste overkomen, maar opzettelijk is "egt" irritant...
Even een lullige vraag: je probeert de key toch wel in te voeren op de EU website? EU keys werken nl niet op de US website.FunkyTrip schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 13:24:
Bah bah bah
Verder zou ik dan in de tussentijd even de Blizzard support e-mailen, dan heb je tenminste nog kans dat je antwoord krijgt terwijl de telefonische helpdeks overbezet is.
Wat je uiteraard ook kunt doen is gewoon naar de Dixons lopen en aangeven dat je key ongeldig is. Ik heb hetzelfde probleem ooit eens gehad met de key van City of Heroes, die was ook ongeldig terwijl ik hem online had besteld. Gelukkig kon ik wegkomen met de guestpass, maar voor TBC zal dat wel niet werken. Van de support van CoH kreeg ik in ieder geval te horen dat ik het probleem moest opnemen met de winkel, want mijn key was dus al in gebruik.
aaaargh daar gaat mijn dag WoWenGeachte klant,
Vanwege de storm die gisteren over Nederland raasde, heeft
TNT Post niet alle pakketten kunnen uitleveren. Om die reden kan het zijn dat u uw bestelling bij bol.com met bestelnummer 6210801770 niet vandaag ontvangt.
Onze oprechte excuses voor het ongemak.
U zult uw bestelling zo snel mogelijk ontvangen.
Met vriendelijke groet,
bol.com Klantenservice
Er is nogal een verschil met de onyxia attunement en en mount Hyal attunement. Onyxia is (voor horde) LBRS (met geluk slechts 1x), UBRS (tot rend), UBRS (tot 20 ogen), drakenjacht, UBRS en dan natuurlijk nog langs een paar NPC's om alles aan en af te melden (en dat heb jij in een halve dag gedaan???).
De mount Hyal attunement is iets groter, je moet bij verschillende factions aardig wat rep halen, vele items, dungeons en quests afmaken. Totaal niet in een dagje te doen. Even levellen naar 70 (ook met altjes) en dan met een high-end gilde meelopen is er niet meer bij. Zelfs voor de simpele dungeons op Heroic mode moet je bepaalde dingen doen. Ik denk dat casuals het nog best zwaar gaan krijgen de hard-core bij te houden. Zeker omdat vele keys e.d. niet meer in het bezit moeten zijn van 1 iemand in de groep, maar door iedereen in de groep.
Even een klein schema om aan te geven wat je er allemaal voor moet doen, klik en schrik (succes
)

Overgenomen van een forum:
De mount Hyal attunement is iets groter, je moet bij verschillende factions aardig wat rep halen, vele items, dungeons en quests afmaken. Totaal niet in een dagje te doen. Even levellen naar 70 (ook met altjes) en dan met een high-end gilde meelopen is er niet meer bij. Zelfs voor de simpele dungeons op Heroic mode moet je bepaalde dingen doen. Ik denk dat casuals het nog best zwaar gaan krijgen de hard-core bij te houden. Zeker omdat vele keys e.d. niet meer in het bezit moeten zijn van 1 iemand in de groep, maar door iedereen in de groep.
Even een klein schema om aan te geven wat je er allemaal voor moet doen, klik en schrik (succes

Overgenomen van een forum:
1. You must be level 70
2. Complete Caverns of Time: Durnholde (Old Hillsbrad) and Complete Caverns of Time: Dark Portal (Black Morass).
3. Talk to Soridormi (Adult) - the consort of Nozdormu. You may find her roaming around the clockwork in Caverns of Time. She will give you a quest titled: The Vial's of Eternity.
However, this is no 1-2-3 immediate quest. To acquire the two vials of eternity requires the completition of many quest chains that will take months to accomplish and good gear.
4. You must complete the Cipher of Damnation quest chain in Shadowmoon Valley and the Stormspire quests in Netherstorm. The Stormspire quest chain starts in Area 52 with the Consortium Ethereal. The chain ends when Nexus-Prince Harammad sends you to A'dal with a crystal. Maybe you should have talked to Akama at the Warden's Cage in Shadowmoon Valley.
5. A'dal will give you the Arcatraz Key quest: The crystal key is divided in two halves. The first half is held by the last boss of Tempest Keep: Botanica - Splintertree. The second half is held by the last boss of Tempest Keep: Mechanar. Once you assemble the Arcatraz Key and have completed the two quest chains: Stormspire and Cipher of Damnation -- Khadgar will talk to you, asking you to talk to A'dal. A'dal will give you the Kael'Thas dungeon key chain quest. The key is named Tempest Key - for the final showdown with Prince Kael'Thas Sunstrider.
6. Brace yourself - - you need to be revered with the Sha'tar Reputation faction to obtain the Tempest Keep Heroic-Dungeon key, Revered with the Lower City to obtain the Auchenai Key to unlock the Auchindoun Dungeons in Heroic-mode, Revered with the Cenarion Expedition to unlock the Heroic-mode for Coilfang Reservoir dungeons, and Revered with Thrallmar/Honor Hold to unlock the Heroic-mode Difficulty for Hellfire Citadel dungeons. Hope you have had fun reading this far.
7. Complete Trial of the Naaru: Mercy; Trial of the Naaru: Strength; and Trial of the Naaru: Tenacity. No easy task ... for you have to complete the three trials in Heroic-mode. Trash mobs hit for 15,000 non-crit damage, no less. You have to kill Murmur in Auchindoun: Shadow Laberynth, retrieve an unused Axe of the Executioner from Hellfire Citadel: Shattered Halls, Kalithresh's Trident in Coilfang Reservoir: Steamvaults, and to rescue Millhouse Manastorm (gnome) after killing the last boss of Tempest Keep: Arcatraz. Once you have completed those four dungeons in Heroic-mode, return to A'dal and he will grant you the Tempest Key to enter Prince Kael'Thas dungeon -- which requires 25 players. Kill Kael'Thas and loot his Vial of Eternity.
8. Now you need to kill Lady Vashj and loot her Vial of Eternity. No data has been gathered concerning the requirements to enter Lady Vashj's dungeon.
9. By now you should be Friendly with the Scales of the Sands faction.
10. Now you can enter Caverns of Time: Mount Hyjal
In this dungeon you go back in time 4 years into the past to fight alongside Malfurion Stormrage, Tyrande Whisperwind, Thrall, and Jaina Proudmoore against Archimonde and the Burning Legion. Your mission is to stop the Infinity Dragonflight from altering time.
THE VIALS OF ETERNITY
INTRO
Soridormi: The Battle of Mount Hyjal is one of the most well-guarded events of this timeline. Should an intruder alter its outcome, the impact would extend to all subsequent moments in history.
As the Aspect's prime mate I'm far more in tune with the flow of time than other bronze dragons. I recently sensed a minute ripple in time emanating from the events surrounding the Battle of Mount Hyjal. Someone or something is attempting to change this timeline and they must be stopped.
Soridormi: Seven vials were drawn from the Well of Eternity by Illidan. He poured three into the lake on top of Mount Hyjal and a second Well of Eternity was created. For years the rest were believed lost.
With the opening of the Dark Portal, we've come to know that he gave one each to his lieutenants Kael'thas and Vashj. Retrieve what remains of them; we wil need them as foci to open a gateway to any events tied to Mount Hyjal, recent or ancient. The outcome of the Battle of Mount Hyjal must be preserved.
I've asked the impossible of you, yet I expect you to succeed. Much depends on it.
QUEST OBJECTIVES
Soridormi at Caverns of Time wants you to retrieve Vashj's Vial Remnant from Lady Vashj at Coilfang Reservoir and Kael's Vial Remnant from Kael'Thas Sunstrider at Tempest Keep.
Rewards: 24g 60s
Vond hem wel grappig
"Ja flikker op k*tdraak, doe het lekker zelf"P.P. schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 13:50:
Even een klein schema om aan te geven wat je er allemaal voor moet doen, klik en schrik (succes)
[afbeelding]
Anoniem: 205335
Draak? Volgens mij is Archimonde geen draak maar Eredar

Ik ben wel benieuwd wat je daar moet doen, sinds Archimonde wordt gekilled door de wisps. De wisps helpen misschien?
Jah.. als ik 2 2.5K crits achter elkaar om mn oren krijg dan komt dat inderdaad door de crits. Verder verlies ik eigenlijk nooit van een mage.Anoniem: 10456 schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 12:21:
[...]
Natuurlijk want als jij het een keer verliest komt dat omdat die ander geluk had met crits! Jij bent tenslotte onoverwinnelijk!!! Pff bah leer toch gewoon erkennen dat er heus wel spelers zijn die beter zijn als jij. Ook al ben je een warlock, er zijn vast wel mages die je kunnen verslaan hoor (zonder crits).
Geen idee waar dat door komt, feit is het wel.
Op je teentjes getrapt?
Tja of tijd winnen zodat de wisps hun ding kunnen doen? Zoals in de laatste missie, blijven knokken tot de tijd op is? Hoe dan ook, er zal vast niet de eerste zijn die daar naar binnen zal lopen, dus lees ik het welAnoniem: 205335 schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 14:06:
[...]
Draak? Volgens mij is Archimonde geen draak maar Eredar![]()
Ik ben wel benieuwd wat je daar moet doen, sinds Archimonde wordt gekilled door de wisps. De wisps helpen misschien?
Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad
Het schijnt dat er iemand probeert de tijdlijn te verstoren. Ik denk dat de raid er voor moet zorgen dat alles volgens "plan" blijft gaanAnoniem: 205335 schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 14:06:
[...]
Draak? Volgens mij is Archimonde geen draak maar Eredar![]()
Net voor de 2e keer een doosje met WoW (alsmede TBC) aangeschaft. Alleen nu dan de NL versie. Dus maar weer voor de 4e keer een character naar 60 oh nee 70 levellen. Hmm maar welke, ik heb al een rogue,mage en priest.. ik denk een Warlock Blood Elf of anders een Dranei (shadow)priest.
Iemand nog tips naar welke server ik het beste kan gaan?
Ik vind het een verwarrend plaatje. Zoals het er nu uitziet is het voldoende om Caverns of Time Entrance quest te doen, daarna Durnholde en daarna Dark Portal en dan ben je er al.P.P. schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 13:50:
[...]
Even een klein schema om aan te geven wat je er allemaal voor moet doen, klik en schrik (succes)
[afbeelding]
[...]
Of moet je persé alle questlines die richting Mt. Hyjal wijzen doen? Dan ben je wel ff bezig ja...

Volgens mij ben je tegen de tijd dat de volgende expansion uitkomt nog wel bezig.
Tesla Model Y RWD (2024)
Anoniem: 54100
Ik zou gaan voor een relatief nieuwe server, en eentje die niet "full" is. Ik word echt gek van al de queue's 's avonds rond 7 uurGrindtegel schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 14:21:
Net voor de 2e keer een doosje met WoW (alsmede TBC) aangeschaft. Alleen nu dan de NL versie. Dus maar weer voor de 4e keer een character naar 60 oh nee 70 levellen. Hmm maar welke, ik heb al een rogue,mage en priest.. ik denk een Warlock Blood Elf of anders een Dranei (shadow)priest.
Anoniem: 205390
Het was gisteren nog maar een duidelijk dat 90% van de allies nog kindjes of hooguit pubers zijn.
Ik ben nog niet zo ver gevorderd als de meesten (lvl49) en sta als Troll in Booty Bay netjes op de boot naar Ratchet te wachten. Ik heb weinig tijd (irl) dus ik hoop dat het het een beetje vooruit gaat. Ondertussen staan er al 3 allies van level "??" naast me te wachten.
Na een paar minuutjes wachten komt de boot aan, we stappen in en de boot vertrekt. Ik zet me rustig in een hoekje en ja hoor, nog geen 2 seconden later verschijnen al dreigende onverstaanbare tekstjes rondom die pubers. De Hunter laat zijn Pet los en ik krijg een dot in mijn nek. Ik probeer het nog te redden tot het loading-scherm voor Kalimdor, maar de priest doet een mc en ik lig in het water mijn kostbare tijd te verprutsen met 0 verse HK's voor de kleintjes.
Gelukkig stond mijn healthstone op de juiste plaats ingesteld waardoor ik toch nog snel op mijn locatie was.
PVP is dikke fun, en ik zou het niet willen ruilen voor PVE maar dat neemt niet weg dat er veel retards, boeren, sociaal gehandicapten en vooral veel kindjes op pvp zitten die het fijn vinden om met x-aantal level ??'s op een lowbie te vliegen (vooral bij allies dan)
Zo mijn eerste post en direct een rant
Ik ben nog niet zo ver gevorderd als de meesten (lvl49) en sta als Troll in Booty Bay netjes op de boot naar Ratchet te wachten. Ik heb weinig tijd (irl) dus ik hoop dat het het een beetje vooruit gaat. Ondertussen staan er al 3 allies van level "??" naast me te wachten.
Na een paar minuutjes wachten komt de boot aan, we stappen in en de boot vertrekt. Ik zet me rustig in een hoekje en ja hoor, nog geen 2 seconden later verschijnen al dreigende onverstaanbare tekstjes rondom die pubers. De Hunter laat zijn Pet los en ik krijg een dot in mijn nek. Ik probeer het nog te redden tot het loading-scherm voor Kalimdor, maar de priest doet een mc en ik lig in het water mijn kostbare tijd te verprutsen met 0 verse HK's voor de kleintjes.
Gelukkig stond mijn healthstone op de juiste plaats ingesteld waardoor ik toch nog snel op mijn locatie was.
PVP is dikke fun, en ik zou het niet willen ruilen voor PVE maar dat neemt niet weg dat er veel retards, boeren, sociaal gehandicapten en vooral veel kindjes op pvp zitten die het fijn vinden om met x-aantal level ??'s op een lowbie te vliegen (vooral bij allies dan)
Anoniem: 147917
Een nieuwe realm is ook niet alles, veel van die servers zitten vol met alts en raken na een tijd uitgestorven. Realms die zijn gereleased tegelijk met TBC zitten waarschijnlijk ook helemaal afgeladen met BE's/Draenei.Anoniem: 54100 schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 14:26:
[...]
Ik zou gaan voor een relatief nieuwe server, en eentje die niet "full" is. Ik word echt gek van al de queue's 's avonds rond 7 uur
Ooh prachtig, hier kan ik zo om lachen, zelfs als ik zelf het slachtoffer ben.(Alleen corpse-campen is minder maarja dat mag officieel ook niet echt.)Anoniem: 205390 schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 14:26:
Het was gisteren nog maar een duidelijk dat 90% van de allies nog kindjes of hooguit pubers zijn.
En tja "c'est la PvP"
[ Voor 62% gewijzigd door Anoniem: 147917 op 19-01-2007 14:32 ]
Welkom bij de hordeAnoniem: 205390 schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 14:26:
Krijg je gelijk De standaard reacties:Anoniem: 205390 schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 14:26:
- PVE >>>>>>>>>>>>>>>> that way
- AMAGAD pvp occured on a pvp server
- cry more, emo kid
kan je er vast aan wennen ;x
Ja. Jij kent ook vast wel praktisch iedereen die alliance speelt.Anoniem: 205390 schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 14:26:

Anoniem: 201553
idd, en dat al op 49 ^^Anoniem: 121555 schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 14:31:
[...]
Ja. Jij kent ook vast wel praktisch iedereen die alliance speelt.
Anoniem: 10456
In tegendeel, ben zelf ook een lock en wtfpwn ook regelmatig mages maar als ik eens verlies ben ik niet bang om toe te geven dat die ander misschien wel beter was ipv verstoppen achter "OMG YOU CRIT LUCKY!!!!"Bosmonster schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 14:09:
[...]
Jah.. als ik 2 2.5K crits achter elkaar om mn oren krijg dan komt dat inderdaad door de crits. Verder verlies ik eigenlijk nooit van een mage.
Geen idee waar dat door komt, feit is het wel.
Op je teentjes getrapt?
Anoniem: 85443
Hehe de dag kon vandaag niet beter beginnen.
Had vandaag om 11:00 een intakegesprek voor mijn nieuwe project wat uitslapen betekende. Nadat ik lekker om half 9 opstond rustig wezen douchen etc, en om half 10 richting het bedrijf.
Op centraal aangekomen ging ik ff naar de FRS om te kijken of TBC daar zou liggen. Had geen hoop omdat het de voorgaande dagen niet zo was, maar toevallig was er wat binnengekomen vandaag
Ik dus afrekenen en op weg naar me afspraak. Eenmaal aangekomen rustig een theetje gedronken met mijn acc. manager en wat gepraat. Daarna het gesprek met de manager en teamleider van het bedrijf. Ging allemaal zeer goed.
Allemaal leuk en aardig, en ik na het gesprek weer richting werk. Ik zat niet eens 10 minuten in de trein of ik werd al gebelt. "Ja, je mag beginnen 1 feb, ze vonden jou zeer geschikt"
. Ik blij omdat het ook wat dichter bij huis is en goedgeluimd vervolgde ik mijn reis.
Toen ik aangekomen was op werk hadden mijn collega's de jassen al aan om naar Belgie te gaan om ff flink te zuipen. Ja nawin, er liggen kippenvleugels in de oven als je trek hebt, en zie maar wat je verder doet. Ze hadden even kort vertelt wat er vandaag allemaal gebeurd was en wat ik zou kunnen verwachten.
Daarna gingen ze meteen weg en ik heb ff rustig een tosti gemaakt (tosti-ijzer/koelkast/oven " werk ftw
) Dat heb ik net allemaal opgegeten en zit hier lekker muziek te luisteren en wat kleine probleempjes op te lossen.
Dalijk lekker richting de super, ff bier halen, dan naar de shop ff wat te smoken halen. Dan ff met een maat chillen en verder lvlen als ik thuis kom. Ben 57, dus ik kan vandaag wrs nog naar 58 dingen en morgen lekker met TBC beginnen
De dag vandaag
Had vandaag om 11:00 een intakegesprek voor mijn nieuwe project wat uitslapen betekende. Nadat ik lekker om half 9 opstond rustig wezen douchen etc, en om half 10 richting het bedrijf.
Op centraal aangekomen ging ik ff naar de FRS om te kijken of TBC daar zou liggen. Had geen hoop omdat het de voorgaande dagen niet zo was, maar toevallig was er wat binnengekomen vandaag
Ik dus afrekenen en op weg naar me afspraak. Eenmaal aangekomen rustig een theetje gedronken met mijn acc. manager en wat gepraat. Daarna het gesprek met de manager en teamleider van het bedrijf. Ging allemaal zeer goed.
Allemaal leuk en aardig, en ik na het gesprek weer richting werk. Ik zat niet eens 10 minuten in de trein of ik werd al gebelt. "Ja, je mag beginnen 1 feb, ze vonden jou zeer geschikt"
Toen ik aangekomen was op werk hadden mijn collega's de jassen al aan om naar Belgie te gaan om ff flink te zuipen. Ja nawin, er liggen kippenvleugels in de oven als je trek hebt, en zie maar wat je verder doet. Ze hadden even kort vertelt wat er vandaag allemaal gebeurd was en wat ik zou kunnen verwachten.
Daarna gingen ze meteen weg en ik heb ff rustig een tosti gemaakt (tosti-ijzer/koelkast/oven " werk ftw
Dalijk lekker richting de super, ff bier halen, dan naar de shop ff wat te smoken halen. Dan ff met een maat chillen en verder lvlen als ik thuis kom. Ben 57, dus ik kan vandaag wrs nog naar 58 dingen en morgen lekker met TBC beginnen
De dag vandaag
Ik zou een weblog beginnenAnoniem: 85443 schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 14:48:
Heel verhaal...

Wat voor een werk doe je? Ik wil ook kippenvleugels
[ Voor 15% gewijzigd door Ebayzo op 19-01-2007 14:51 ]
Default blanke hetero
Van wie denk je dat je de quest krijgt, nub!Anoniem: 205335 schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 14:06:
Draak? Volgens mij is Archimonde geen draak maar Eredar
Bij ons is het, hoewel het een PvE server is, nog erger hoor. Daar heb je types die je als je een keer geflagged loopt om zeep helpen (en als horde geflagged lopen is suicide, we hebben een 4:1 activity ratio ofzo), en dan wacht 'ie fijn 5 minuten verderop zodat je geen wraak kunt nemen. Als je geflagged staat, gaat er gewoon een of andere alliance loladin of warrior achter je staan, en op het moment dat je een mob pulled charged/stunned 'ie je. En je kunt er niks aan doen, want ze zijn blue. Vermoeiende types dat.Kevinp schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 14:30:
Welkom bij de horde. Nou ja het is idd af en toe erg en dit soort dingen ben ik ook tegen. Al moet ik zeggen dat ik in barrens alles kill wat ik zie, of het nu een lvl 8 gnome is of een lvl 60 hunter. Barrens=van horde dus wegblijven
En nee, ik loop normaal niet met PvP aan rond natuurlijk, maar soms vergeet je 't uit te zetten na een dagje battlegrounds.
Anoniem: 205395
Anoniem: 10456 schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 14:39:
[...]
In tegendeel, ben zelf ook een lock en wtfpwn ook regelmatig mages maar als ik eens verlies ben ik niet bang om toe te geven dat die ander misschien wel beter was ipv verstoppen achter "OMG YOU CRIT LUCKY!!!!"
als dit op elke pve server so is dan is er meer respect op een pvp server. Normale gang van zaken(behalve in STV) is dat je iemand 1x killed misschien en dan gewoon weer weg gaat niks aan de hand. En tot nu toe ben ik 2x gekilled door alliance in outland, wat ik niet erg vind, kan gebeuren(die alliance gingen nog veel harder dood door horde die het afstrafte).Hydra schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 14:51:
[...]
Van wie denk je dat je de quest krijgt, nub!
[...]
Bij ons is het, hoewel het een PvE server is, nog erger hoor. Daar heb je types die je als je een keer geflagged loopt om zeep helpen (en als horde geflagged lopen is suicide, we hebben een 4:1 activity ratio ofzo), en dan wacht 'ie fijn 5 minuten verderop zodat je geen wraak kunt nemen. Als je geflagged staat, gaat er gewoon een of andere alliance loladin of warrior achter je staan, en op het moment dat je een mob pulled charged/stunned 'ie je. En je kunt er niks aan doen, want ze zijn blue. Vermoeiende types dat.
En nee, ik loop normaal niet met PvP aan rond natuurlijk, maar soms vergeet je 't uit te zetten na een dagje battlegrounds.
Ok dit komt mischien debiel over maar ik ben net nieuw in wow maar overal vliegen de termen mij om de oren. Is er ergens ook een site waar een termonlogie staat want dingen als "generft, gedot en AH" Zeggen mij nietzoveel.
BTW heeft iemand vanmorgen goedemorgen nederland gezien? Ze hadden daar een item over over de burning crusade met een vrouwlijke speler in een gesprek van ongeveer 10 minuten. Alleen een beetje jammeer dat het gesprek weer "wat is het toch een geweldadig spel want je kan anderen doden" kant opgeduwd werd. Daar wordt ik echt doodmoe van want de beste man weet niet eens waar hij over spreekt. Maarja what else is new.
Opzich best tof dat ze daar een interview aan wijden
BTW heeft iemand vanmorgen goedemorgen nederland gezien? Ze hadden daar een item over over de burning crusade met een vrouwlijke speler in een gesprek van ongeveer 10 minuten. Alleen een beetje jammeer dat het gesprek weer "wat is het toch een geweldadig spel want je kan anderen doden" kant opgeduwd werd. Daar wordt ik echt doodmoe van want de beste man weet niet eens waar hij over spreekt. Maarja what else is new.
http://www.wowwiki.comKaasje123 schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 14:55:
Ok dit komt mischien debiel over maar ik ben net nieuw in wow maar overal vliegen de termen mij om de oren. Is er ergens ook een site waar een termonlogie staat want dingen als "generft, gedot en AH" Zeggen mij nietzoveel.
BTW heeft iemand vanmorgen goedemorgen nederland gezien? Ze hadden daar een item over over de burning crusade met een vrouwlijke speler in een gesprek van ongeveer 10 minuten. Alleen een beetje jammeer dat het gesprek weer "wat is het toch een geweldadig spel want je kan anderen doden" kant opgeduwd werd. Daar wordt ik echt doodmoe van want de beste man weet niet eens waar hij over spreekt. Maarja what else is new.Opzich best tof dat ze daar een interview aan wijden
http://www.wowwiki.com/Category:Game_Terms om precies te zijn
[ Voor 3% gewijzigd door Ebayzo op 19-01-2007 15:01 ]
Default blanke hetero
Hehe idd nu je het zegt, ff c/pEbayzo schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 14:51:
[...]
Ik zou een weblog beginnen
Wat voor een werk doe je? Ik wil ook kippenvleugels
Maar mijn collega´s zijn zeer chill. Vrijdag meestal bieren en lannen vanaf 3 uur, allemaal heel gezellig en goed voor de, euh, teamspirit
[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 85443 op 19-01-2007 15:01 ]
Ik gok zuiden van het land, jammer ;P net te ver weg!Anoniem: 85443 schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 15:00:
[...]
Hehe idd nu je het zegt, ff c/p, maar op dit moment ben ik systeem/netwerkbeheerder
Maar mijn collega´s zijn zeer chill. Vrijdag meestal bieren en lannen vanaf 3 uur, allemaal heel gezellig en goed voor de, euh, teamspirit
Default blanke hetero
kom xavius alliance en je krijgt van mij 10G startkapitaal..Grindtegel schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 14:21:
Ach, het kan ook anders hoorAnoniem: 205390 schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 14:26:
Verhaal.
hier staat AH niet eens op :P(auction house)
Albert Heijn tochKevinp schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 15:06:
[...]
Default blanke hetero
Anoniem: 205390
Omdat ik blijkbaar toch niet te veel "Rerol PVE" reacties krijg als ik gevreesd had, hier nog eentje 
Een voorbeeldje van een achterlijke ally
Een uurtje of twee voor de start van TBC sta ik samen met een 2-tal hordies voor the dark portal wat rond te hangen.
We worden stilaan omringd door 10-tallen allies maar we greeten en waven een beetje en even later staan we allemaal wat te emoten en gezellig te doen, een screentje hier en daar te nemen, kortom, de toerist uithangen
Even later daagt er een hersenloze human warrior (bij gebrek aan de class "boer") van level ?? op die recht op ons af loopt en zonder reden (hij was tenslotte "??") op ons begint in te beuken.
Een van ons besluit om de aggresieveling snel even te fearen zodat we kunnen ontsnappen, waarbij hij vergeet dat hij daarmee een schokgolf door de 10-tallen allies stuurt waarbij hiroshima een scheetje van een geconstipeerde mier lijkt.
Toen het halve allies leger terug vanachter die karretjes en kistjes voor de portal kwam gekropen blijkt dat wij de schuldigen van deze ordeverstoring waren en duurde het daarna pakweg 3 milliseconden voor we samen op het kerkhof stonden doorzichtig te wezen.
Om maar te zeggen, PVP het is wel ok. Maar af toe moet ik mijn wenkbrauwen wel eens fronsen.
Een uurtje of twee voor de start van TBC sta ik samen met een 2-tal hordies voor the dark portal wat rond te hangen.
We worden stilaan omringd door 10-tallen allies maar we greeten en waven een beetje en even later staan we allemaal wat te emoten en gezellig te doen, een screentje hier en daar te nemen, kortom, de toerist uithangen
Even later daagt er een hersenloze human warrior (bij gebrek aan de class "boer") van level ?? op die recht op ons af loopt en zonder reden (hij was tenslotte "??") op ons begint in te beuken.
Een van ons besluit om de aggresieveling snel even te fearen zodat we kunnen ontsnappen, waarbij hij vergeet dat hij daarmee een schokgolf door de 10-tallen allies stuurt waarbij hiroshima een scheetje van een geconstipeerde mier lijkt.
Toen het halve allies leger terug vanachter die karretjes en kistjes voor de portal kwam gekropen blijkt dat wij de schuldigen van deze ordeverstoring waren en duurde het daarna pakweg 3 milliseconden voor we samen op het kerkhof stonden doorzichtig te wezen.
Om maar te zeggen, PVP het is wel ok. Maar af toe moet ik mijn wenkbrauwen wel eens fronsen.
Tja, het is een wiki...ik zeg: "vul aan".Kevinp schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 15:06:
[...]
Ik denk dat vrijwel iedereen die op een PvP server aan de alliance kant speelt wel een soortgelijke ervaring met een horde char heeft.
[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 121555 op 19-01-2007 15:13 ]
liep gisteren in TBC bij dat groene oozeshit, deed er een mage frost nova op een mob, waarbij ik ook vastgezet werd..Anoniem: 205390 schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 15:10:
Omdat ik blijkbaar toch niet te veel "Rerol PVE" reacties krijg als ik gevreesd had, hier nog eentje
ik /question
hij /sorry
ik /smile
/wave
heerlijk ff zonder continu op te hoeven letten..
Soort van. Rotterdam, in de havenEbayzo schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 15:01:
[...]
Ik gok zuiden van het land, jammer ;P net te ver weg!
Hmm, aangezien je het over België had dacht ik meer zuidelijker. Maar ja, nóg steeds tever weg.Anoniem: 85443 schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 15:14:
[...]
Soort van. Rotterdam, in de haven(kom zelf uit duh haag !!
)
Default blanke hetero
En hoppa gister avond lvl 62 gedingt!
Van het weeknd maar is even kijken of de lvl 65 ga halen moet wel lukken denk ik.
Mining is ook leuk geworden Heb nu Mining 320 en je kan van af 315 ook sommige mobs skinnen met mining, meestal komt er gewoon troep af maar soms voor JC bepaalde stones om Gems te maken erg grappig.
Van het weeknd maar is even kijken of de lvl 65 ga halen moet wel lukken denk ik.
Mining is ook leuk geworden Heb nu Mining 320 en je kan van af 315 ook sommige mobs skinnen met mining, meestal komt er gewoon troep af maar soms voor JC bepaalde stones om Gems te maken erg grappig.
ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)
Oh lol, nee die collega´s gingen naar belgie. Het is namelijk een internationale organisatie en wij hebben dus ook systeembeheer in belgie zitten. Mijn collega´s zijn daar heen gegaan om wat te overleggen (Lees zuipen)Ebayzo schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 15:17:
[...]
Hmm, aangezien je het over België had dacht ik meer zuidelijker. Maar ja, nóg steeds tever weg.
Anoniem: 200262
Na lange tijd heb ik weer is me bedacht om te gaan spelen
Ma nu snap ik niet echt veel van de rassen , en de classes
Ik hoe van snelheid gemixt met goede damage
Ma ik weet niet wat de rassen inhouden en welke je moet kiezen als je wilt worden wat ik wil
wat ik niet zo leuk vind is mage , en priesters enzo
Dusjah wat radden jullie mij aan wat het beste is is , ja ik weet der is geen beste class , ma der is wel een beste clas als je kijkt wat ik een beetje leuk vind
Ma ik weet niet wat de rassen inhouden en welke je moet kiezen als je wilt worden wat ik wil
wat ik niet zo leuk vind is mage , en priesters enzo
Dusjah wat radden jullie mij aan wat het beste is is , ja ik weet der is geen beste class , ma der is wel een beste clas als je kijkt wat ik een beetje leuk vind
Anoniem: 61797
Op de website staat enorm veel uitgelegd. www.wow-europe.comAnoniem: 200262 schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 15:24:
wat ik niet zo leuk vind is mage , en priesters enzo![]()
Het ligt er aan wat je precies wil gaan doen bijv:Anoniem: 200262 schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 15:24:
Wil je uiteindelijk het middel punt van een raid zijn dan zou ik voor warrior gaan, Of wil je meer van een afstand spells casten iemand vast zetten of Kiten dan is mage, hunter, warlock cool.
En sneaky mensen in de rug aanvallen zonder dat ze het in eerste instantie merken moet je voor rogue gaan (rogues do it from behind ^^).
Je hebt ook nog combinaties van de bovenste classes dat zijn druids (die kunnen ook nog leuk healen)
De laatste 2 zijn paladin en shamans dit zijn 2 hele apprate classes ze kunnen alle bij healen en veel dmg doen
ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)
Anoniem: 201553
ik denk dat je er ook rekening mee moet houden, de tijd dat je wilt wachten tot je hem hebt.Datafeest schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 15:27:
Wat is zo'n beetje de goedkoopste plek om de Burning Crusade te kopen?
Anoniem: 198074
je kan het bij www.informatique.nl ze hadden 120 binnen gehad dus je anders moet je even lang de boere dorp winkels lang gaan vind je heus wel wat ik heb ook daar gevondenAnoniem: 201553 schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 15:33:
[...]
ik denk dat je er ook rekening mee moet houden, de tijd dat je wilt wachten tot je hem hebt.
Ik kan je een rogue aanraden als je van snelheid, dmg en lame streken houdAnoniem: 200262 schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 15:24:
In het kort, een rogue is een char die een thief/assassin is. Je kan geld stelen, lockpicken en veeel dmg doen. Een rogue is ook achterbaks, hij moet het hebben van die gemene streken zoals mensen van achteren aanvallen in stealth, een soort van onzichtbare mode. Een rogue kan ook met poison werken, iets wat ik zelf heel cool vind
het leuke van een rogue vind ik dat je mensen kan stunnen. Dit houdt in dat als jij een bepaalde aanval doet, je vijand letterlijk aan de grond genageld staat voor een paar seconden. Hij kan niks doen en hij kan vol op hem inhakken.
Ook als een gevecht fout dreigt te lopen zijn er veel mogelijkheden om te ontsnappen. Je kan wegsprinten (niet te verwarren met wegrennen, sprint gaat minimaal 50% sneller), mensen blinden zodat ze 10 sec verblind rondlopen, je kan ze gougen voor 3,5 (correct me if im wrong) sec, dit houdt in dat ze aan de grond genageld zijn, let wel op dat gouge breekt als er dmg wordt gedaan. het leukste van alle vluchttactieken is vanish. Je gooit een soort van rookbommetje en je bent verdwenen.
Verder zien rogues er imho supercool uit. Mijn rogue,

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 85443 op 19-01-2007 15:44 ]
levertijd geen idee, heb hem bij de frs gekochtDatafeest schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 15:27:
Wat is zo'n beetje de goedkoopste plek om de Burning Crusade te kopen?
http://shop.gameparty.net/details.php?id=1979
[ Voor 49% gewijzigd door thalantis op 19-01-2007 15:41 ]
Er was een site waar je spelers kon opzoeken. Dus je typt de een speler naam in, en dan krijg je zijn stats en op welke realm hij/zij speelt. Weten jullie welke site dit was? Ik kan hem namelijk niet meer vinden.
PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean
hiero ?TheKillingBean schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 15:41:
Er was een site waar je spelers kon opzoeken. Dus je typt de een speler naam in, en dan krijg je zijn stats en op welke realm hij/zij speelt. Weten jullie welke site dit was? Ik kan hem namelijk niet meer vinden.
http://www.warcraftrealms.com/charhistory.php
Dit topic is gesloten.
Let op:
Slow-chat, one-liners, offtopic posts, en flames horen niet in dit topic thuis!
Slow-chat, one-liners, offtopic posts, en flames horen niet in dit topic thuis!