mja ik post ook niet in de andere topics omdat ik daar gewoonweg geen tijd voor heb of zin in hebRakkerzero schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 10:14:
[...]
Zo moest het ook overkomen, ongeveer dan. IK wil zeggen hiermee zeggen: De gemiddelde tweaker heeft wel enig verstand van de programma's, OS'en etc. waar ie mee werkt. Over het algemeen ga dan zoeken naar de informatie die je niet weet ipv een vraag op het forum te kwakken.
Niet dat ik je een vervelend jochie vind hoor, integendeel, maar uit de policy van T.net kun je toch duidelijk halen dat je eerst zelf op zoek moet naar een oplossing alvorens je een vraag neerkwakt hier.
Ik heb overigens ook het vermoeden, sterker nog ik weet het zeker, dat 4 van de 5 mensen (dat 5e deel was al aanwezig op GoT) hier op tweakers geregistreerd hebben omdat ze een goeie ROSE clan wilden hebben. Ik zie ze dan ook niet in andere topics posten dan alleen in het ROSE topic. Deze mensen vind ik dan ook niet bij de groepering tweakers horen, maar zijn meer nep-tweakers.
maar ik ben ook weer een uitzondering he
juhAnoniem: 133390 schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 10:45:
[...]
Zo ist maar netBlijft leuk om alles te lezen.
Maar begrijp ik het nu goed dat zowat heel GoT gestopt is??
[ Voor 8% gewijzigd door ph4nt0m op 31-03-2007 12:32 ]