Bijna alles ^^
Jammer om te zien dat kRose sluit. Het was natuurlijk de 1e versie en die bleef ook mooi met het oude iRose concept doorgaan. Om nu te zeggen dat pRose een bagger management had wil ik niet zeggen, zei hadden er wel mooi voor gezorgd dat wij met onze euRose chars op hun pRose servers konden komen en daar ben ik ze nog heel erg dankbaar voor. Rose is dan ook de game die ik het langste en met meeste plezier ooit gespeeld heb (online).
Helaas zullen ook andere Rose servers snel volgen, zeker als RO2 uitkomt.
Hopelijk breien ze met RO2 iets stabielers inelkaar zodat we weer lekker door kunnen gaan met LoT
Voor de rest werk ik nu zo'n 50u per week dus hebzelf ook weinig tijd om WoW te spelen
Helaas zullen ook andere Rose servers snel volgen, zeker als RO2 uitkomt.
Hopelijk breien ze met RO2 iets stabielers inelkaar zodat we weer lekker door kunnen gaan met LoT
Voor de rest werk ik nu zo'n 50u per week dus hebzelf ook weinig tijd om WoW te spelen
Anoniem: 54991
Doen ze op ruff al langRakkerzero schreef op woensdag 11 april 2007 @ 16:29:
[...]
Vraag eens hoe ze de gamecontent ontwikkelen en of er een mogelijkheid is dat gebruikers zelf content kunnen ontwikkelen voor Rose
Leuk extra nieuwtje van de NArose forums wat TimW net nog kon lezen:
Hoop ik dat AsiaSoft(Maple) het overneemt, die heeft al een behoorlijk succes te pakken (van Sea naar Global). Toch dat jaarrapport van Gravity nog eens nalezen.
Zooitje wordt verkochtLocking this for now. I wasn't aware this was to be public news as of yet, someone may have jumped the gun.
The development of ROSE at this time has stopped as Triggersoft is looking to sell the rights to ROSE to another development team/company. They are in talks with a few possible developers but nothing is finalized and nothing at last word was close to being finalized. Until we know who and what there is no answer right now to the many questions you guys have as well as the questions we have as the future of ROSE as that all depends on who gets the license to develop.
[ Voor 10% gewijzigd door SinergyX op 11-04-2007 23:28 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Wie gaat er eigenlijk nieuw topic starten
we zijn over de 1000 posts
Erg leuk dat dit topic de laatste 2 dagen weer volop leeft . Ik hoop dat we dit in stand kunnen houden
Voorspelling->Dag dag ROSESinergyX schreef op woensdag 11 april 2007 @ 23:25:
Zooitje wordt verkochtHoop ik dat AsiaSoft(Maple) het overneemt, die heeft al een behoorlijk succes te pakken (van Sea naar Global). Toch dat jaarrapport van Gravity nog eens nalezen.

Serieus wie zou nou nog intresse erin kunnen hebben nu er al zoveel nieuwe MMORPGS in ontwikkeling zijn met betere engines.
(Nog slimme c++ programeerder hier?
[ Voor 4% gewijzigd door William/Ax3 op 12-04-2007 09:21 ]
|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |
ik had dus een stukje bekeken van de code maar t is wel te begrijpenWilliam/Ax3 schreef op donderdag 12 april 2007 @ 09:19:
[...]
Voorspelling->Dag dag ROSE.
Serieus wie zou nou nog intresse erin kunnen hebben nu er al zoveel nieuwe MMORPGS in ontwikkeling zijn met betere engines.
(Nog slimme c++ programeerder hier?)
Hier verder:
[PC MMORPG] ROSE Online - deel 31
[ Voor 15% gewijzigd door Zeror op 12-04-2007 09:41 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Toch maar hier verder: [PC MMORPG] ROSE Online - Deel 31
Dit topic is gesloten.
Let op:
Private servers en gerelateerde zaken horen _niet_ in dit topic thuis!
Private servers en gerelateerde zaken horen _niet_ in dit topic thuis!