[PC MMORPG] ROSE Online - deel 30 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 8.050 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-02-2024

Kaytjuh

The one and only

Local Host schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 22:55:
Ik mis R.O.S.E. toch wel een beetje :( Maarja als ik zie hoe uitgebreid WoW dan weer is :D

En het geouwehoer op TeamSpeak / Vent mis ik helemaal .

m00 m00

Laatst Ceteus nog gesproken erg lachen was dat
Laten we anders gewoon weer een keer op ventrilo of teamspeak komen met zn alle, om een beetje bij te praten :9 .
Lijkt me best lachen, heb iedereen al lang niet meer gesproken. Denk dat Local wel iets kan regelen met teamspeak of ventrilo ;)

Tweaker gallery / Kaytjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-06 11:50

Local Host

Het forum is om te leren.

hehehe en als Ax3 dan ook ff iets online gooit is het hele zooitje compleet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Laatst online: 04-06 21:28

William/Ax3

We are Starstuff

Local Host schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 05:39:
hehehe en als Ax3 dan ook ff iets online gooit is het hele zooitje compleet ;)
Als we over hetzelfde hebben. Tja woon wel in een boerendorp zeg maar he dus me upload laat nogal te wensen over :/. Houd bij een man of 6-8 echt op ><. Zit hier nog steeds verplicht op knpn adsl netwerk (wat verrot duur is :/) kunnen nog geeneens adsl2 :s.

offtopic:
Mompelt iets van komt eerders rev31 uit

[ Voor 6% gewijzigd door William/Ax3 op 30-03-2007 09:54 ]

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:53
* SinergyX heeft dedicated TS server, mag ook wel :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

William/Ax3 schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 09:10:
[...]

Als we over hetzelfde hebben. Tja woon wel in een boerendorp zeg maar he dus me upload laat nogal te wensen over :/. Houd bij een man of 6-8 echt op ><. Zit hier nog steeds verplicht op knpn adsl netwerk (wat verrot duur is :/) kunnen nog geeneens adsl2 :s.
We hebben het over hetzelfde ja, ik heb een 2,5 MBit up lijn dus ik zal eens kijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:17

4th

Local Host schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 09:46:
[...]

We hebben het over hetzelfde ja, ik heb een 2,5 MBit up lijn dus ik zal eens kijken ;)
ik ben der ook bij :D

ouderwets lachen

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
  • Laatst online: 08:06
4th schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 10:13:
[...]
ik ben der ook bij :D

ouderwets lachen
Vooruit, doe ik ook eens gezellig mee. :+
Heb geloof ik een aantal zelfs nog nooit op TS of Vent gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161022

@Rakker dacht dat het meer overkwam zo van je snap er geen fuck van ben je nu een tweaker of niet :( srry

@Kaytjuh Vent!! :) i will be there haha^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

grappige kanttekening en waar ik mezelf ook op betrap -> een hoop mensen zijn gestopt, maar ze kijken allemaal nog in dit Topic :) R.O.S.E. blijft in me leven haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:11
Anoniem: 161022 schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 01:03:
@Rakker dacht dat het meer overkwam zo van je snap er geen fuck van ben je nu een tweaker of niet :( srry
Zo moest het ook overkomen, ongeveer dan. IK wil zeggen hiermee zeggen: De gemiddelde tweaker heeft wel enig verstand van de programma's, OS'en etc. waar ie mee werkt. Over het algemeen ga dan zoeken naar de informatie die je niet weet ipv een vraag op het forum te kwakken.
Niet dat ik je een vervelend jochie vind hoor, integendeel, maar uit de policy van T.net kun je toch duidelijk halen dat je eerst zelf op zoek moet naar een oplossing alvorens je een vraag neerkwakt hier.

Ik heb overigens ook het vermoeden, sterker nog ik weet het zeker, dat 4 van de 5 mensen (dat 5e deel was al aanwezig op GoT) hier op tweakers geregistreerd hebben omdat ze een goeie ROSE clan wilden hebben. Ik zie ze dan ook niet in andere topics posten dan alleen in het ROSE topic. Deze mensen vind ik dan ook niet bij de groepering tweakers horen, maar zijn meer nep-tweakers.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:58
Rakkerzero schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 10:14:
[...]

Zo moest het ook overkomen, ongeveer dan. IK wil zeggen hiermee zeggen: De gemiddelde tweaker heeft wel enig verstand van de programma's, OS'en etc. waar ie mee werkt. Over het algemeen ga dan zoeken naar de informatie die je niet weet ipv een vraag op het forum te kwakken.
Niet dat ik je een vervelend jochie vind hoor, integendeel, maar uit de policy van T.net kun je toch duidelijk halen dat je eerst zelf op zoek moet naar een oplossing alvorens je een vraag neerkwakt hier.

Ik heb overigens ook het vermoeden, sterker nog ik weet het zeker, dat 4 van de 5 mensen (dat 5e deel was al aanwezig op GoT) hier op tweakers geregistreerd hebben omdat ze een goeie ROSE clan wilden hebben. Ik zie ze dan ook niet in andere topics posten dan alleen in het ROSE topic. Deze mensen vind ik dan ook niet bij de groepering tweakers horen, maar zijn meer nep-tweakers.
mja ik post ook niet in de andere topics omdat ik daar gewoonweg geen tijd voor heb of zin in heb :)
maar ik ben ook weer een uitzondering he :P kekeke (doe tevens ook hbo informatica) en ik durf idd ook te wedden dat de meeste mensen wat jij zoal al zegt, dat ze niet eens iets met IT te maken hebben en slechts games kunnen spelen :P
Anoniem: 133390 schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 10:45:
[...]

Zo ist maar net :D Blijft leuk om alles te lezen.

Maar begrijp ik het nu goed dat zowat heel GoT gestopt is??
juh :P

[ Voor 8% gewijzigd door ph4nt0m op 31-03-2007 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133390

Local Host schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 08:10:
grappige kanttekening en waar ik mezelf ook op betrap -> een hoop mensen zijn gestopt, maar ze kijken allemaal nog in dit Topic :) R.O.S.E. blijft in me leven haha
Zo ist maar net :D Blijft leuk om alles te lezen.

Maar begrijp ik het nu goed dat zowat heel GoT gestopt is??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Rakkerzero schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 10:14:
[...]
Gebeurd niet alleen in dit Topic hoor zo zijn er wel meer. Laatst ook een heel leuk voorbeeld hiervan in het C&C3 topic. Gast had volgens mij geen idee van hoe je rechten in een domain moet instellen ><. Leuke was wel als je zijn post leesde dan had die min of meer zelf die constatering daar al in staan. OMG denk dan verder ><.

offtopic:
Rev31 waar heel wat fixes inzitten is uit Local

offtopic:
Ben nu ook in wow verhuist naar Daggerspine O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
William/Ax3 schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 15:12:
offtopic:
Ben nu ook in wow verhuist naar Daggerspine O+
:(
Nu kan ik je alleen nog maar tegenkomen ganken in battlegrounds :'(

:+

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Rakkerzero schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 15:17:
[...]

:(
Nu kan ik je alleen nog maar tegenkomen ganken in battlegrounds :'(

:+
we zitten met jan en gerwin :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-02-2024

Kaytjuh

The one and only

Nou laten we dan maar eens een datum prikken.
Misschien dat morgen iemand zijn TeamSpeak Server online kan gooien, dan kunnen we wat oude Rose herinneringen ophalen :D Heb er nu al zin in ;)

Offtopic: Kater? Eerst water, de rest komt later.
Btw. Is Haan er morge ook :9 ?

[ Voor 20% gewijzigd door Kaytjuh op 01-04-2007 00:28 ]

Tweaker gallery / Kaytjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
ja ik hoor t wel als er een server up is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:51

Haan

dotnetter

Ik heb geen microfoon, dus ook nooit meegekletst met jullie :P

En ik heb sowieso dinsdagmorgen een tentamen Adminstratieve Comptabele Informatie (=boekhouden voor gevorderden..) dat ik al 5 jaar probeer te halen :X dus ben druk aan het leren.

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
ph4nt0m schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 21:57:
[...]

we zitten met jan en gerwin :P
ax3 ally? nick? lvl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ax3 is was mijn grote vijand, net als phantom :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Ben Horde natuurlijk. IGN Axeje. Momenteel lvl 51 ga niet zo hard hehe. C&C3 kwam er ook ineens tussengefiets ^^.

@Local als je me hulp nodig hebt DM/mail/msn/fax whaterever me maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

@ Ax3 bij mij is het meer tijdgebrek ;)

Ik moet wel toegeven dat Localtje weer leeft op een server waar hij nog niet bestond ....

Ik ben momenteel een beetje aan het schommelen tussen WoW, TDU, en R.O.S.E.

sta nu voor de moeilijke beslissing welke pre-evo job ik moet nemen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 174022

|k heb WoW burning crusade ook gekocht , maar moet je eerst op de gewone een account maken(als ik het goed had gehoord had ax3 in 1x Burning crusade gekocht) want als ik account wil activeren staat er : you cannot use this field for burning crusade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-02 11:09

Psychoot

1337n00b^

Anoniem: 174022 schreef op maandag 02 april 2007 @ 18:36:
|k heb WoW burning crusade ook gekocht , maar moet je eerst op de gewone een account maken(als ik het goed had gehoord had ax3 in 1x Burning crusade gekocht) want als ik account wil activeren staat er : you cannot use this field for burning crusade
Ja eerst de gewone wow versie kopen en activeren. Tenminste zo heb ik het gedaan :)
Als je eerst een 10 dagen trial key van vriend krijgt en dan pas activeerd krijgt die vriend 1 maand gratis ;)
Uiteraard volg ik het topic ook nog altijd :P Ben benieuwd of ze op korte termijn nog met goeie content komen in Rose.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
lo ramon ja je moet idd eerst de normale versie hebben :)
enne kies wel daggerspine server aan de horde kant :) kan ik je ook wel opweg helpen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Lol echt niet kep en wow en bs gekocht. Kep eerst trial key gedaan daarna dus cd authentication zodat je 40 in plaatst van 30 vrije dagen heb. Daarna bs eroverheen en bam begonnen als bf.
Haan schreef op maandag 02 april 2007 @ 19:39:
En post ook gewoon in dat topic, niet iedereen zit te wachten op slowchat over WoW in een topic over een andere game ;)
Verkeerde been gebruikt? ;).

[ Voor 19% gewijzigd door William/Ax3 op 02-04-2007 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ik zou zeggen, lees de WoW topicstart eens door. Daar staat alles in wat je als nieuweling moet weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

En post ook gewoon in dat topic, niet iedereen zit te wachten op slowchat over WoW in een topic over een andere game ;)
Zeker niet, maar als er van de afgelopen 100 posts 90 zijn die over WoW gaan, vind ik dat als niet-WoW speler een beetje vervelend worden. En als om die reden het topic op slot zou gaan, zou helemaal jammer zijn.

[ Voor 60% gewijzigd door Haan op 02-04-2007 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Modjes kunnen natuurlijk ook besluiten deze dicht te gooien, gezien het amper momenteel over rose gaat ;)

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

zo vandaag mijn kleine musje ff naar de 24 gebracht :) toch kan ik iedereen zeggen dat het weer erg leuk en gezellig is hoor als je ff een break hebt gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
IK beschouw dit topic meer als een Rose GoT groep babbel hoekje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Discussie toch ? :)

Toch wel weer ff wennen dat pre-evo gebeuren. Maar het geeft me iig het oude rose-gevoel weer terug. Ik laat mijn WoW account aflopen ik heb gewoon te weinig tijd atm om maandelijks een bedrag uit te geven voor een spel wat ik 2 uur per week kan spelen.

Ik ben zelf iig al een hoop oude bekenden tegen gekomen. Mijn ign = Localtje wellicht zullen jullie mijn shoppie weer ergens tegenkomen als ik interessante spullen heb.

Mocht RO2 beta uitkomen dan zal ik daar ook zeker te vinden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123576

Local Host schreef op maandag 02 april 2007 @ 21:58:
zo vandaag mijn kleine musje ff naar de 24 gebracht :) toch kan ik iedereen zeggen dat het weer erg leuk en gezellig is hoor als je ff een break hebt gehad :)
Weet niet of je dat op Ruff doet, maar zo ja,
Pm me maar effe kan ik je wel eens helpen,
Zag gister toen ik thuis kwam dat ene ph3ntom me had geadd... wie zou dat toch zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Ruff idd wat is je ign ? Anders hebben we het daar op msn nog wel ff over ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Anoniem: 123576 schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 09:24:
[...]

Zag gister toen ik thuis kwam dat ene ph3ntom me had geadd... wie zou dat toch zijn :P
Ben er ook elke avond :) dus Add GerwinGood :) 15x cleric, Als aan WoWen ben kank altijd op 1 plek de tweakertjes buffe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

uiteindelijk komt alles toch nog goed met iedereen ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Anoniem: 123576 schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 09:24:
[...]

wasnt me :P
nou ik was t wel maar ik werd zovaak gemobd omdat ik crap eq heb en gierige clerics rondrennen rond zant dat ik maar weer t spel af had gesloten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gerwingood schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 13:02:
[...]

Ben er ook elke avond :) dus Add GerwinGood :) 15x cleric, Als aan WoWen ben kank altijd op 1 plek de tweakertjes buffe.
Hey je bent mijn perzoonlijke Buffertje ja ! :P
Moeten nog keer dagje Astro wings hunten, nu kanhet nog, nu is dat domme ding nog geel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

raare mensen die jappen Dragonball Online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Toch stoer :P DBZ lijkt me best aardig als MMO, leuke genre. Hopen dat gameplay wat is, natuurlijk proberen :D

* SinergyX gaat zijn contacten in japan even af voor wat beeld materiaal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

SinergyX schreef op woensdag 04 april 2007 @ 13:47:
[...]

Toch stoer :P DBZ lijkt me best aardig als MMO, leuke genre. Hopen dat gameplay wat is, natuurlijk proberen :D

* SinergyX gaat zijn contacten in japan even af voor wat beeld materiaal ;)
Lijkt me meer lachen als ze dit koppelen aan de wii controller >:) zie mezelf al staan KAAMEEE rofl.

Zal ook grappig zijn voor ROSE eigenlijk hehe. 1hurricane zo duizelig als wat xD.

[ Voor 8% gewijzigd door William/Ax3 op 04-04-2007 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Hero's Journey Ziet er ook erg leuk uit btw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
William/Ax3 schreef op woensdag 04 april 2007 @ 14:13:

Lijkt me meer lachen als ze dit koppelen aan de wii controller >:) zie mezelf al staan KAAMEEE rofl.

Zal ook grappig zijn voor ROSE eigenlijk hehe. 1hurricane zo duizelig als wat xD.
Vraag me af hoe je Tri-beam wil doen met een wii controller :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
SinergyX schreef op woensdag 04 april 2007 @ 14:35:
[...]

Vraag me af hoe je Tri-beam wil doen met een wii controller :P
3 controllers? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Doe dan spraak besturing, heeft nog wat leuks :P

Rose met spraak besturing, lol :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

SinergyX schreef op woensdag 04 april 2007 @ 14:42:
Doe dan spraak besturing, heeft nog wat leuks :P

Rose met spraak besturing, lol :D
Luie donder dat je bent }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
  • Laatst online: 08:06
Ach spraakbesturing, kan aardig lullen. Maar een heel spel lullen en dan bijv een flink aantal uur spreken en net bij een boss een droge bek krijgen.....
Lijkt me nog niet ideaal....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

mja rose is zo buggie dat als je 1 keer meot hoesten of niezen je alle kanten uit vliegt :D

Gister ff een klein beetje geholpen door Flying en Gerwin 40 nu :)

Echt gaaf om Junon weer eens vol te zien staan met shops

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ph4nt0m schreef op maandag 02 april 2007 @ 18:57:
[...]

lo ramon ja je moet idd eerst de normale versie hebben :)
enne kies wel daggerspine server aan de horde kant :) kan ik je ook wel opweg helpen ;)
Ik heb nu gewone account op Draenor blood elf mage lvl 5 omdat Wiebe daar ook zit, maar zal er ook wel 1 op daggerspine maken , wat is je ign? en in je sig staat tog Boulderfist lvl 7X mage
trouwes?

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 174022 op 05-04-2007 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Anoniem: 174022 schreef op donderdag 05 april 2007 @ 21:00:
[...]

Ik heb nu gewone account op Draenor blood elf mage lvl 5 omdat Wiebe daar ook zit, maar zal er ook wel 1 op daggerspine maken , wat is je ign? en in je sig staat tog Boulderfist lvl 7X mage
trouwes?
mijn ign = fhantom en phentom
axe = axeje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ph4nt0m schreef op donderdag 05 april 2007 @ 21:30:
[...]

mijn ign = fhantom en phentom
axe = axeje
Mag ik je msn anders , praat wat makkelijker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syren
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-06 14:21
Ook maar weer eens wat van me laten horen. Speel soms nog even ruff rose ben daar nu 88 maar 5-10 uur in week. Zie dat nog aardig wat tweakertjes op ruff zitten. Ik ga iig nu opweg naar 104 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Anoniem: 174022 schreef op donderdag 05 april 2007 @ 21:33:
[...]

Mag ik je msn anders , praat wat makkelijker :P
darklars apenstaartdinggeval gmail puntjedinggeval com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
* Zeror gaat ook ff op Daggerspine een char bouwen :+

Edit:
* Zeror heet Suvan op Daggerspine en is een blood elf hunter :9

[ Voor 34% gewijzigd door Zeror op 06-04-2007 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

syren schreef op donderdag 05 april 2007 @ 22:14:
Ook maar weer eens wat van me laten horen. Speel soms nog even ruff rose ben daar nu 88 maar 5-10 uur in week. Zie dat nog aardig wat tweakertjes op ruff zitten. Ik ga iig nu opweg naar 104 :D
mja zat er vorige week nog wel :p deze week begonnen aan Rappelz en daarna niet veel meer gekomen van rose deze week. hoewel er nog wel mensen op ruff zitten vind ik het ook wel meevallen daar :p een echte goede leuke party vinden op de normale oude i-rose plekken is amper te doen.
grotendeels zoekt iedereen een nearby cleric die zich verveeld en niets beters te doen heeft en dan zeuren om buffs tot ze het krijgen :p

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161022

daves2hd schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 17:32:
[...]

mja zat er vorige week nog wel :p deze week begonnen aan Rappelz en daarna niet veel meer gekomen van rose deze week. hoewel er nog wel mensen op ruff zitten vind ik het ook wel meevallen daar :p een echte goede leuke party vinden op de normale oude i-rose plekken is amper te doen.
grotendeels zoekt iedereen een nearby cleric die zich verveeld en niets beters te doen heeft en dan zeuren om buffs tot ze het krijgen :p
idd haha vind wel lachuh een clanmaat van me (stargazers) die staat welleens op gmg spot maar daar ben ik ook nog lol komen ze mij de kop af zeiken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111694

ben weer vol op hier mee bezig
\[Win/Lin/Mac] Urban Terror 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Talon
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-05 07:58

Talon

Booooom !

Kom op zeg : is het voor iedereen nou zo moelijk om het gewoon bij ROSE te houden ?
Ik speel nog actief en er zullen vast nog wel meer mensen zijn.
Maar verpest het topic nou niet door steeds te melden wat je nu weer speelt of hoe goed je het wel niet doet in WoW.
Leuk dat er ooit een actieve GoT of LoT was, maar zet dat dan voort in het spel dat je nu speelt.
Ik begin dit topic steeds meer te mijden omdat het toch alleen maar over andere games gaat.
Niet echt de bedoeling ... of wel ?

Back on topic :
Ik ben nu een level 145 Katar Raider op NaRose.
Heb alleen wat gedonder met verdeling van mijn stats.
Heb Dex bijna gemaxed en Con rond de 140 en Sense rond de 60 zitten.
Suggesties ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

de enige mensen die hiep posten op een enkeling na die 2 post maken in dit topic
en dan gelijk zo moelijk doen hebben al 2 jaar dit spel gespeeld emt elkaar en is dit
een soor meetpoit geworden sorry hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Talon schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 17:50:

Back on topic :
Ik ben nu een level 145 Katar Raider op NaRose.
Heb alleen wat gedonder met verdeling van mijn stats.
Heb Dex bijna gemaxed en Con rond de 140 en Sense rond de 60 zitten.
Suggesties ?
Geen str? :s Ap katar komt als ik goed herriner uit dex/str (sen weet ik zo niet meer das zowiezo meer ervoor dat je meer crit).

Maar ff serieus lijkt me idd leuk om is elkaar weer te zien/spreken (Local zet is wat op hehe wil je best helpen met testen/uitvogelen xD)

[ Voor 27% gewijzigd door William/Ax3 op 07-04-2007 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Anoniem: 111694 schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 18:32:
de enige mensen die hiep posten op een enkeling na die 2 post maken in dit topic
en dan gelijk zo moelijk doen hebben al 2 jaar dit spel gespeeld emt elkaar en is dit
een soor meetpoit geworden sorry hoor
ach tja die gast post wel lekker maar ik heb hem hier bijna nooit wat zien posten, tot op de afgelopen weken na dan. en tja over rose wordt eveneens niet gepraat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
IK heb ff een bericht gestuurd naar een mod om te vragen hoe de toekomst van dit topic verder moet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Hoe het verder moet met dit topic ? Gewoon doorgaan en lekker over R.O.S.E. blijven babbelen ; al halen we hier alleen maar "good old memory's " op :) Het is een discussie topic over rose dus als het maar over rose gaat is het goed :)

Inmiddels ben ik 42 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Laatst online: 09:17

4th

niemand die vandaag iets wil klussen zodat we op 2de p dag een meet houden? of iedereen gewoon ff test account aanmaken op prose :P

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik heb nog een vrij oude build draaien van een 'server', maar niet met account maak pagina oid. Heb wel TS server? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

SinergyX schreef op zondag 08 april 2007 @ 12:59:
Ik heb nog een vrij oude build draaien van een 'server', maar niet met account maak pagina oid. Heb wel TS server? :)
Lijkt mij prima. Mischien ook idee om die te upgraden naar laatste versie ^^.

Add me maar op MSN. Rakker kan jij me ook is adden? Ty alvast.

Ben er vandaag verder niet meer. Morgen wel weer aanwezig ^^.

[ Voor 17% gewijzigd door William/Ax3 op 08-04-2007 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Iedereen kan toch zo op rrose ?

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Laatst online: 29-05 19:55

dommerick

is domm

Account moet toch eerst geactiveerd worden door de admins en dat duurt soms wel drie dagen. Of is dat al weer weggedaan? Ik heb er in ieder geval nog wel 2 accountjes :9 lvl 52 soldier ofzo :D

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Er hoeft niets meer geactiveerd te worden. Binnen 30 sec heb je een account :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ow vergeten op ruff is wozzie er ook dus add me maar aleen lvl ik ni supper veel atm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Talon
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-05 07:58

Talon

Booooom !

William/Ax3 schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 19:02:
[...]

Geen str? :s Ap katar komt als ik goed herriner uit dex/str (sen weet ik zo niet meer das zowiezo meer ervoor dat je meer crit).
Tja : de AP komt wel uit str, maar def is met een netherworld op 5 ook al geen issue meer.
Sens is leuk voor crits, maar wat het nog meer doet is me echt onbekend.
Con : targets raken en een snellere hp/mp recovery, maar dat was het ook wel weer.
Misschien is een 6/1/1/1 build wel zinnig (Dex/Str/Sens/Con).
Op lvl 146 is dat een beetje jammer als je het verkloot :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Talon schreef op zondag 08 april 2007 @ 23:57:
[...]

Tja : de AP komt wel uit str, maar def is met een netherworld op 5 ook al geen issue meer.
Sens is leuk voor crits, maar wat het nog meer doet is me echt onbekend.
Con : targets raken en een snellere hp/mp recovery, maar dat was het ook wel weer.
Misschien is een 6/1/1/1 build wel zinnig (Dex/Str/Sens/Con).
Op lvl 146 is dat een beetje jammer als je het verkloot :(
Tis in rose altijd zo AP pownes all (def heb ik het niet over) dus dex en str hoog voor kater en sen+con op lvl ongeveer.

Voorbeeld mage ap komt uit 2:1 int:str of was het nou 3:1 weet ik veel ;). Con had je als mage amper nodig aangezien de skills van mages toch al snel hitten. Voor cleric kwam ap uit int en sen dus daar doe je int maxen voor buffs wat con en daarna vol sen (als je mee wilt helpen killen) of eventueel str als je wil tanken (tensamen met de heals).

Zoek gewoon is de ap verhouding voor kater op met dex:str en je weet wat je moet hebben qua verhouding hehe. Schat zo 3:1.

[ Voor 3% gewijzigd door William/Ax3 op 09-04-2007 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
AP van katars is 2:1. Elke 2 str geeft 1 ap, toch weer extra :)
In de tijd van Erose, al had ik geweten was ik nooit soldier/knight gegaan, in evo zijn die echt een ramp geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54991

3:1 voor mage ja ;)

lachte me kapot om de mensen die full int gingen :P
in het begin is het zelfs zo dat je beter meer str dan int kan hebben, of zelfs tijdelijk 1:1.

Maar goed ik speel niet meer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

OMG einde Krose in zicht (geplukt van ph roseboards)
Guys Look at this Notice kRose will shup down at
online service end time: 2007 April 25th 10:00 a.m.
What happened now with naROSE and phROSE
How we will get the updates? if they are closed-.-

Check the Notice here and coments

Link to the Official Post: http://www.roseonline.co.kr/news/Notice_De...999&nType=1
Link to the Offickla post traslated to english: http://translate.google.com/translate?u=ht...Flanguage_tools
Is dit het begin van het einde? :'(

Trouwens hoe heet dat monster ook al weer die spawned met die Lost Children quest? (je weet wel dat ding dat spawnd als je met zo'n kind praat).

[ Voor 11% gewijzigd door William/Ax3 op 11-04-2007 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
:w Rose, zeker dat ze alles op RO2 gaan zetten.

NArose zie ik nog niet zo snel plat gaan, qua inkomsten loopt het daar nog aardig goed. Support echter van Gravity.. kan een reden zijn.

Vanuit de vertaling begrijp ik enigzins dat kosten niet meer opwegen tegen de opbrengsten.

Ik heb gister een avond lang ruzie gehad met mijn 2de PC, vervolgens mijn router.. Na nu 3x een herinstall van XP gok ik dat mijn geheugen kadoek is. Straks nieuw geheugen kopen en poging 2.

Edit, Gravity in KR zelf heeft flink verlies geleden over 2006, niet goed :/
LOL @ Proceeds from the former chairman due to fraud KRW 4,947,492,054

[ Voor 24% gewijzigd door SinergyX op 11-04-2007 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
William/Ax3 schreef op woensdag 11 april 2007 @ 10:05:
OMG einde Krose in zicht (geplukt van ph roseboards)

[...]

Is dit het begin van het einde? :'(

Trouwens hoe heet dat monster ook al weer die spawned met die Lost Children quest? (je weet wel dat ding dat spawnd als je met zo'n kind praat).
aaaaaah wat erg :P tis sneu maar ik vemaak me nu ook wel XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
William/Ax3 schreef op woensdag 11 april 2007 @ 10:05:
Zombie??

en volgens mij zijn ze nu al Einde, want de site ligt eruit ><

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Het spel is / was echt een topper helaas door verschillende factoren zat dit eraan te komen.

Als ik zie hoe druk het is op bijv een rrose dan zie je al wat ze aan inkomsten mislopen.

Jammer maar helaas. Hopen dat ze het met RO2 beter aanpakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

He heeft mijn bron toch gelijk gekregen?
Hij had al aangekondigd dat de eerste rose versies er in Q2 van dit jaar mee uit zouden scheiden nadat ze het in Q1 even zouden aankijken.
Heb je best kans dat de rest vlug volgt :/
Zal eens kijken of ik meer informatie kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Local Host schreef op woensdag 11 april 2007 @ 10:57:
Hopen dat ze het met RO2 beter aanpakken.
Daar schijnen ook al veel negatieve reacties op te zijn inmiddels. IK zie het slecht voor Gravity in. Luisteren naar je klanten is de keyword om een goede MMORPG te krijgen. Laat ze maar eens Blizzard na-apen wat dat betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Lekkere vergelijking.. multi-miljarden concern vs een ton-concern :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
SinergyX schreef op woensdag 11 april 2007 @ 11:11:
euhm ze luisteren gewoon niet naar de wensen van de klant.
en blizzard heeft t wel vanaf t begin gedaan dus het heeft niks met geld te maken maar aan dedication naar de klant toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
SinergyX schreef op woensdag 11 april 2007 @ 11:11:
Bedrijf groot of klein, maakt geen reet uit. Als jij niet naar je klanten luisterd lopen ze weg en heb je niks.
Je kan een MMORPG nog zo groot en hoge eisen eraan stellen als je wilt, maar als dit niet aan de wensen van de klant voldoet, dan heb je er gewoon helemaal niks aan, behalve dat het verloren tijd is. Natuurlijk kan je niet iedere klant aan zijn wensen voldoen, maar dat is nu juist de sport om de middenweg ervan te vinden. Maar niet er compleet langslopen, want dat werkt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Je kan vrij weinig zeggen daarover, gezien wij nagenoeg niets weten hoe het in Krose ging. Vooralsnog ging het bij NArose nog steeds aardig goed, ondanks de 'negatieve' Evo. Gevalletje Prose zie ik meer als baggermanagement dan een foutje bij Gravity, zeker als je speelt op Aziatische markt. (Maple als voorbeeld). 'Wij' worden niet eens gezien als klant van Gravity, getuige de vroege sluiting van EUrose, daar er gewoon geen markt was.

Blizzard kan zicht het makkelijk veroorloven om naar de 'klant' te luisteren, met zo'n bizar speler aantal kan je er gerust wat kwijt raken en weer bij krijgen en genoeg resources om het ook mogelijk te maken.

Mooi voorbeeld om 'teveel' naar je klant te luisteren, fung wan. Iedereen wilde betere items, betere stats, meer powers. Kwam er allemaal, toen was het spel zo verziekt dat er geen mens meer bleef. Einde oefening :)

[ Voor 14% gewijzigd door SinergyX op 11-04-2007 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Hmm vaag die link werkt idd niet meer. Ach nouja we zien/horen het vanzelf wel.

Over die monsters denk dat ik ze weet namelijk:

[Cornell's Grandson] Cheney -> Demoniac Cheney
[Lena's Sister] Shirley -> Infernal Shirley
[Keenu's Daughter] Arisa ->Berserk Arisa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Prose heeft een announcement gemaakt, zij zeggen iig nog niet te gaan sluiten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
SinergyX schreef op woensdag 11 april 2007 @ 13:19:
Prose heeft een announcement gemaakt, zij zeggen iig nog niet te gaan sluiten :P
Het bericht:
Lilith schreef:
Greetings!

In light of Korean Rose's recent announcement of their closing down operations, we would like to assure our players that their decision does not affect the operations of Philippine ROSE.

The decision to close down operations is an agreement made between the developer and their publisher. As of now, Level Up is having talks with the developer and is exploring different options on how to best serve the needs of its players. We will keep you posted on the development of our negotiations.

It will be business as usual here on pRose and we are not shutting down our operations.

Thank you and have a nice day. ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tja, nu heb je ook wereldwijd paar rose servers die allemaal niet echt super lopen, en als er 2 ofzo sluiten en dan 1 of 2 grote overblijven is er nog wel wat toekomst voor rose om nog het een jaartje of 1/2 uit te houden. Langer zal het toch niet lukken, als RO2 uitkomt zal rose echt sterven.
Maar ja maar beter ook, meschien leert gravety eens van ze fouten.
Ze hadden in 1 keer goed product neer moeten zetten (Irose was best aardig) en dat moeten door ondwikkellen en niet het orginele product blijven veranderen en maar blijven veranderen..
Hoop dat ze dat in RO2 beter doen.

Nou ja vermaak me wel in RR, niet dat ik er echt veel tijd voor heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lekker handig.. dubbel post.. Sry

[ Voor 93% gewijzigd door Anoniem: 123576 op 11-04-2007 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Anoniem: 123576 schreef op woensdag 11 april 2007 @ 13:42:
Nou ja vermaak me wel in RR, niet dat ik er echt veel tijd voor heb...
Wat is je ingame nick daar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rakkerzero schreef op woensdag 11 april 2007 @ 13:44:
[...]

Gok eens ^^
of op vliegjex of op vlieg,
157raidertje en 125 scoutje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Rakkerzero schreef op woensdag 11 april 2007 @ 13:44:
[...]

localtje :P

op rr2 localhost ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja definitief, krose gaat wel degelijk dicht op korte termijn, iig bij gravity ligt er een interne memo over.
Prose hebben ze nog een contract voor lopen en gaat iig nog enkele maanden door, zolang het nog winstgevend is willen ze dat volhouden.

Nog iets, op prose zijn ze de europeanen ook liever kwijt dan rijk, maar dat was een besluit van gravity, alleen de reden erachter weet het development team niet.
Overigens werkt niemand van dat team meer aan rose, mijn contact persoon is bezig met ro2 en een andere lokale game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54991 schreef op woensdag 11 april 2007 @ 15:06:
Ja definitief, krose gaat wel degelijk dicht op korte termijn, iig bij gravity ligt er een interne memo over.
Prose hebben ze nog een contract voor lopen en gaat iig nog enkele maanden door, zolang het nog winstgevend is willen ze dat volhouden.

Nog iets, op prose zijn ze de europeanen ook liever kwijt dan rijk, maar dat was een besluit van gravity, alleen de reden erachter weet het development team niet.
Overigens werkt niemand van dat team meer aan rose, mijn contact persoon is bezig met ro2 en een andere lokale game.
Zou ook wel erg dom zijn om nog te ondwikkellen aan een game die al geen klanten meer trekt.
Laat ze maar hard aan RO2 werken en hun fouten uit Rose goed maken he ^^

Rose blijft denk alleen nog leven in de ehm open-source achtig community, zo als Ruff,
Die ondwikkellen zelf hier en daar wat, en maken wat ze willen, en niet wat de staff van bedrijf wild.
Denk dat in Ruff rose nog best wel tijdje door kan leven,
Maar kan niet wachten op RO2 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Anoniem: 123576 schreef op woensdag 11 april 2007 @ 16:14:
Rose blijft denk alleen nog leven in de ehm open-source achtig community, zo als Ruff,
Die ondwikkellen zelf hier en daar wat, en maken wat ze willen, en niet wat de staff van bedrijf wild.
Denk dat in Ruff rose nog best wel tijdje door kan leven,
Ruff is niet open source ;). (Kom anders maar op met die files ><) Die andere twee projecten wel, daarmee kan immers iedereen aan verbaggeren wat hij/zij zelf wil en zelf zo servertje hosten.
ph4nt0m schreef op woensdag 11 april 2007 @ 16:46:
[...]

mja alles heeft zijn eind :)
[sacarsm]
Dus jij ook? O-) (Mompelt nog iets over ballen en gewichten ^^)
[/sacarsm]

[ Voor 20% gewijzigd door William/Ax3 op 11-04-2007 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Anoniem: 54991 schreef op woensdag 11 april 2007 @ 15:06:

Vraag eens hoe ze de gamecontent ontwikkelen en of er een mogelijkheid is dat gebruikers zelf content kunnen ontwikkelen voor Rose :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Toch apart dat vanuit de Portfolio van Gravity ze Rose als 'gebaseerd op het succes van RO' zien.
Ruff lig ik al helemaal niet wakker van, leuk voor de time being maar zal ook zijn einde hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
SinergyX schreef op woensdag 11 april 2007 @ 16:34:
Toch apart dat vanuit de Portfolio van Gravity ze Rose als 'gebaseerd op het succes van RO' zien.
Ruff lig ik al helemaal niet wakker van, leuk voor de time being maar zal ook zijn einde hebben.
mja alles heeft zijn eind :)
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Private servers en gerelateerde zaken horen _niet_ in dit topic thuis!