Yup ik speel nog op Narose!
zal ook wel wat minder worden na dit weekend aangezien mijn vriendin dan gaat bevallen. Maar echt stoppen doe ik nog niet..
Sicko schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 17:44:
Yup ik speel nog op Narose!zal ook wel wat minder worden na dit weekend aangezien mijn vriendin dan gaat bevallen. Maar echt stoppen doe ik nog niet..

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Anoniem: 202280
Hey mensen, ik ben gisteren begonnen op Ruff Rose, deze versie is gratis maar is het dan een private server? want ik zie hier een waarschuwing: Private servers en gerelateerde zaken horen _niet_ in dit topic thuis!
Als er over ruff rose niet gesproken mag worden in dit topic, waar dan wel?
Als er over ruff rose niet gesproken mag worden in dit topic, waar dan wel?
Hier dus niet
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ok, ik wist niet zeker of het een private was of niet. Maargoed ik kan altijd nog over Rose algemeen praten
Anoniem: 174022
Gaat wel goed op NArose , DeGekke weer tegengekomen
inmiddels lvl 144 gaat goed bij mc alleen jammer dat de aoe's zo vaak bugged zijn , me party maatje cleric die kan me tog tanken suit op 9 hat op 8 tis wel een zullie seller maar als ik maar lvl
Weet iemand misschien waar ik een goede handleiding voor dual sword raiders kan vinden?
Jou rose moet je kijken naar de oude Irose builds (goooogle
), de officiele servers draaien namelijk Evolution.
@Ramon, op 144 is dat ook niet zo moeilijk meer
Is het daar bij MC vaak nog druk?
@Ramon, op 144 is dat ook niet zo moeilijk meer
Kijk eens op Roseguru.com zou ik zeggenAnoniem: 202280 schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 15:15:
Weet iemand misschien waar ik een goede handleiding voor dual sword raiders kan vinden?
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Anoniem: 177665
Doet ie best netjes ^^ haha.Rakkerzero schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 16:44:
Ik kijk af en toe mee met mn broertje op Ruff. Hij is inmiddels een lvl 56 soldier en heeft zijn cart bij elkaar geslijmdEen Black Sporty nog wel.
(Black Sporty is een zelfgemaakte skin van iemand die door Ruff admins geadd aan de game is)
Anoniem: 174022
valt wel mee , zit meestal in sister room die grote kamer is meestal taken door zullie sellers die hun kleine zullie sellers lvle =/ , heb die moonchilds in 1spin neer alleen vaak bugged =/SinergyX schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 15:21:
Jou rose moet je kijken naar de oude Irose builds (goooogle), de officiele servers draaien namelijk Evolution.
@Ramon, op 144 is dat ook niet zo moeilijk meerIs het daar bij MC vaak nog druk?
mja daar heb ik gekeken, maar het lijkt alsof niemand echt weet hoe een melee hawker met dual weapons precies in elkaar zit... Is het een erg aparte job ofzo? De meeste guides zijn voor KatarsRakkerzero schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 15:24:
[...]
Kijk eens op Roseguru.com zou ik zeggen
Mja ik vind dit niet echt duidelijk=============================================================================toon volledige bericht
:: [ #5 :: STAT INFO ] ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
=============================================================================
Before you play around, you should know how to make your playing time as
enjoyable as possible, right?
:: [ dex ][ dexterity ]
- Pump like nobody's business. It's never enough.
:: [ con ][ concentration ]
- I've seen 130+ Raiders have 60-100 of these. Remember your hit rate
advantage. Regen bonus is almost negligible.
:: [ sen ][ sense ]
- DEX/STR is the way to go. You'll see its true potential in the 3-digits
(like all stats in this game), be sure you're going SEN if you're serious.
str = lvl
dex = max
con = tot lvl60 of 80 -> lvl
dex = max
con = tot lvl60 of 80 -> lvl
Ok tnx! Zo moet ik er wel uitkomen ^^ Gelukkig heb ik al iets wat hier in de buurt zit
Als je leip wilt doen maak je crit build maar das denk ik voor katar meer weggelegd. Contstant crits ownenAnoniem: 202280 schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 19:37:
Ok tnx! Zo moet ik er wel uitkomen ^^ Gelukkig heb ik al iets wat hier in de buurt zit
Mja lijkt me wel vet, maar dit is mijn eerste character dus ik doe het nog effe rustig aan qua aparte builds
Het is idd een katar build, je dropt namelijk een berg str voor sen, dex net genoeg voor wapen en con laag mogelijk. Items puur op sen/crit/aspeed. Grote nadeel, je moet wel mobs kunnen raken met zo'n crit-build, beginnend op Eldeon/temple is dat een behoorlijk probleem
Je kan beter nu goed nadenken over een goeie build, want straks kun je het niet meer veranderen en heb je misschien spijt.Anoniem: 202280 schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 11:45:
Mja lijkt me wel vet, maar dit is mijn eerste character dus ik doe het nog effe rustig aan qua aparte builds
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Builds in huidig rose maken imho geen bagger meer uit, paar skills maxed en items doen de rest. Zolang je de base stats voor je wapen hebt, alles goed
Anoniem: 201730
aaaaah rose kep de beta een tijdje gespeeld tot dat er ene reset was ivm met duping etcs
er ginge gwn dinge die van de low lvl mobs dropte voor 80k bij sommige merchant hutjes dus ja
jammer dat et nu met betaling is geen zin om en voor WoW en voor ROSE te betalen geen geld voor beide games te onderhoude xD maar maybe maar ens trial gaan doen om er nog eens van te genieten ^^
Niet doen man. Nu herinner je rose nog van toen het goed was. Dat zou ik zo houden
Heeft geen signature.
Anoniem: 177132
Vind het echt gwoon triest hoe erg Rose achteruit is gegaan zal het ooit weer herstellen.... ?
en ik had ook Ruff rose gespeeld maar dat vind ik ook niet echt veel meer aan.....
en Ramonxnl ik heb weer me oude NA rose acc terug voeg je daar wel ff toe aan friend list ben daar 60 ofzo xD
en ik had ook Ruff rose gespeeld maar dat vind ik ook niet echt veel meer aan.....
en Ramonxnl ik heb weer me oude NA rose acc terug voeg je daar wel ff toe aan friend list ben daar 60 ofzo xD
[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 177132 op 17-03-2007 22:06 ]
^^ waar zit je nu ook WoW toevallig ?
Quake 3, heerlijk, staat ook nog steeds geinstalleerd hier
Ik ga me straks naast WoW ook nog met STALKER bezig houden
offtopic: ben hier meer een UT man, vorige week nog tegen me broertje gespeeld na het jaar of 2 niet te hebben gedaan, duurt uurtje om er weer in te komen maar daarna speelt het weer als vanoudsPsychoot schreef op maandag 19 maart 2007 @ 00:13:
[...]
Quake 3, heerlijk, staat ook nog steeds geinstalleerd hier
ontopic: denk dat ik voor de lol eens ga betalen en nog een keer ga rondkijken, weet alleen niet meer welke account ik dan moest pakken
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Been there, done it..4th schreef op maandag 19 maart 2007 @ 14:57:
ontopic: denk dat ik voor de lol eens ga betalen en nog een keer ga rondkijken, weet alleen niet meer welke account ik dan moest pakken

QW (Quakeworld ja dat is die heeellleeee ouwe optimized netcode .exe) forever xD. Echt niks heeft daarna die snelheid/reflexen overtroven. Rocket Jumps/bunny hoppen FTW ^^. Quake 2 vond ik niks Q3 was idd wel ok.4th schreef op maandag 19 maart 2007 @ 14:57:
[...]
offtopic: ben hier meer een UT man, vorige week nog tegen me broertje gespeeld na het jaar of 2 niet te hebben gedaan, duurt uurtje om er weer in te komen maar daarna speelt het weer als vanouds
UT was altijd meer bij mij: ziemijtigrocketstegelijkafknallen / nuke uit een hoekje iedereen mollen.
hehe jij bent Deathmatch freak zo te horen. Ik vond juist altijd 1/1 en max 5/5 juist het leukste om te doen met QW. Dat vereiste nogal wat tacktiek namelijk (en hele goede timingRakkerzero schreef op maandag 19 maart 2007 @ 16:49:
[...]
IK vind het bij UT altijd een sport om met zo'n zwak mogelijk wapen zoveel mogelijk kills te maken
[ Voor 24% gewijzigd door William/Ax3 op 19-03-2007 16:53 ]
|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |
IK vind het bij UT altijd een sport om met zo'n zwak mogelijk wapen zoveel mogelijk kills te makenWilliam/Ax3 schreef op maandag 19 maart 2007 @ 16:47:
UT was altijd meer bij mij: ziemijtigrocketstegelijkafknallen / nuke uit een hoekje iedereen mollen.
je ken toch ook op Na rose weer eens voor de lol betalen het is daar goed en geen 15 shops in junon heb het daar wel goed en Ramon ook ^^SinergyX schreef op maandag 19 maart 2007 @ 15:29:
[...]
Been there, done it..Geen succes, echt dood daar. (junon had nog geen 15 shops).
Anoniem: 111694
hmm q3 zal wat duidelijker zijn hehe
speel een mod voor q3 namelijk www.urbanterror.net
komen binnen kort met nieuwe versie dus ben me zelf een beetje in vorm aan het spelen
zodat als die nieuwe er is ik er vol tegen aan kan
q2 instagib en lithium is nog het beste wat er ooit is geweest
meeste mensen ook leren kennen daar he luckyjan
beste game tijd die er was
op de isdn lijn knallen maar
komen binnen kort met nieuwe versie dus ben me zelf een beetje in vorm aan het spelen
zodat als die nieuwe er is ik er vol tegen aan kan
meeste mensen ook leren kennen daar he luckyjan
Dit is een rose online topic niet q3 topic ga daar dit maar posten.Anoniem: 111694 schreef op maandag 19 maart 2007 @ 19:23:
zodat als die nieuwe er is ik er vol tegen aan kan![]()
meeste mensen ook leren kennen daar he luckyjanbeste game tijd die er was

haha @ thystro
echt zo een gast die net de hoek om komt kijken en komt klagen roflcopter XD
tis meer een "vriendenbabbeltopic"
maar goed
tis meer een "vriendenbabbeltopic"
Anoniem: 161022
Lol betalen voor rose doen veel mensen niet meer zelf prose is nu te leeg zelfs alle gazers zijn nu ook op ruff waar ik ook te vinden ben atm ^^ Vermaak me daar prima met beetje hulp van ( melk,monnik what ever)
Lol tnx >_<ph4nt0m schreef op maandag 19 maart 2007 @ 23:17:
haha @ thystro
tis meer een "vriendenbabbeltopic"maar goed
en over dat ruff rose dat je het wel goed heb daar dat snap ik ook wel...
Ruff rose is gwoon een goeie prv server. Nja veel geluk daar nog
Ramon ik had ff wallycard gekocht om weer ff Na rose te spelen..
alleen nu is er weer iets fout gegaan heb mail gekregen dat rose het niet kon ontvangen en ze er alles aan zullen doen om het goed te krijgen dus kan alsnog wel ff duren ... tot dat ik weer kan spelen
[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 177132 op 20-03-2007 07:14 ]
Ik heb als nieuwe hobby "oudrosespelersspotteninwow " heb er al een aantal gevonden
heb nu een lvl 17 mage op een pvp server en ik lvl op mijn eigen tempo ( lekker langzaam dus ) ondertussen vliegen mijn MCSE certificaten mooi binnen
Heel misschien dat ik mezelf nog eens laat zien op Ruff , maar dat ik dan meer voor de ouwehoer.
heb nu een lvl 17 mage op een pvp server en ik lvl op mijn eigen tempo ( lekker langzaam dus ) ondertussen vliegen mijn MCSE certificaten mooi binnen
Precies. En mede om die reden staat nu ook in de topicstart:ph4nt0m schreef op maandag 19 maart 2007 @ 23:17:
haha @ thystro
tis meer een "vriendenbabbeltopic"maar goed
LET OP: De meeste tweakers zijn inmiddels gestopt met ROSE, maar mocht je nog willen spelen, lees dan gerust verder
Local Host schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 07:23:
Ik heb als nieuwe hobby "oudrosespelersspotteninwow " heb er al een aantal gevonden![]()
heb nu een lvl 17 mage op een pvp server en ik lvl op mijn eigen tempo ( lekker langzaam dus )
offtopic:
Welke server? En welke faction? Ik ben inmiddels 47 en heb 300 enchating 300 tailoring en 300 first aid
Welke server? En welke faction? Ik ben inmiddels 47 en heb 300 enchating 300 tailoring en 300 first aid
Ach ik gaat ook niet zo hard hoor heb hier ook 2maand +- over gedaan ofzo. Idd zeker als ik het vergelijk met Ph4 rofl
[ Voor 25% gewijzigd door William/Ax3 op 20-03-2007 12:56 ]
William/Ax3 schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 09:34:
[...]
offtopic:
offtopic:
Jij gaat lekker
Ik heb gister te horen gekregen dat mijn guild mij wil gaan powerlvlen. Ze zijn erg onder de indruk van mij speelkwaliteiten, maar vooral ook de gezelligheid die mee breng in de guild. Ze zeiden: We need more players like you.
lvl 28 (bijna 29) nu.
Jij gaat lekker
Ik heb gister te horen gekregen dat mijn guild mij wil gaan powerlvlen. Ze zijn erg onder de indruk van mij speelkwaliteiten, maar vooral ook de gezelligheid die mee breng in de guild. Ze zeiden: We need more players like you.
lvl 28 (bijna 29) nu.
Volgens mij heb ik op jou server een lvl 1 pupkeWilliam/Ax3 schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 09:34:
[...]
offtopic:
Dan ga je toch ook op Boulderfist spelen. Binnen 3 avonden ben je al wel weer lvl 17Local Host schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 11:41:
[...]
Volgens mij heb ik op jou server een lvl 1 pupke
Ax3 op de Horde kant en ik op de Alliance kant

[ Voor 9% gewijzigd door Zeror op 20-03-2007 11:44 ]
IK ben niet binnen 3 dagen 17 , maar 3 weken
Dan speel je niet zo heel vaak zeker?
nope heb gewoon wat belangrijkere dingen te doen dan spelletjes
( op een gegeven moment bereik je zo'n fase in je leven ) WoW is eigenlijk ook een heel fout spel als je al weinig vrije tijd hebt
ja wacht maar tot ik je tegenkomRakkerzero schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 11:44:
[...]
Dan ga je toch ook op Boulderfist spelen. Binnen 3 avonden ben je al wel weer lvl 17
Ax3 op de Horde kant en ik op de Alliance kant
@ axe ik heb er cker 6 maanden over gedaan met heleboel tussenpauzes haha
Zoek me maar op 
Momenteel zwerf ik veel rond bij Ashenvale/The Barrens/Stonetalon Mountains/Wetlands
Momenteel zwerf ik veel rond bij Ashenvale/The Barrens/Stonetalon Mountains/Wetlands
Denk ga ez ff een maandje rose spelen krijg ik dit -.- dus..
PayByCash has received your payment for ROSE Online.
PayByCash has attempted to communicate this payment to ROSE Online, but that
service did not acknowledge your payment. We will retry delivery of your payment
to ROSE Online later. We are sorry for the delay and will work with the merchant
to discover and correct the problem they're having.
Our inability to deliver your payment could be caused by one or more of the
following reasons:
- temporary Internet congestion preventing communications between our site
and the merchant's site, or
- their site or a part of their ecommerce system is temporarily unavailable,
or
- there may be a problem with your account, or
- there may be a problem with your order or payment.
When we can successfully deliver your payment to the merchant and get their
acknowledgement from their ecommerce system, you will receive a payment
confirmation via email. If we are NOT successful, we will escalate the problem
to the site's ecommerce or technical engineers for resolution.
We're very sorry for the delay and inconvenience. We are doing everything
possible to get your payment credited to your account on ROSE Online as soon as
possible. If for some reason ROSE Online will simply not accept your payment, we
will follow this email with further instructions for you.
Thanks for using PayByCash.
Debbie
PayByCash Payment Services
http://www.paybycash.com/
PayByCash has received your payment for ROSE Online.
PayByCash has attempted to communicate this payment to ROSE Online, but that
service did not acknowledge your payment. We will retry delivery of your payment
to ROSE Online later. We are sorry for the delay and will work with the merchant
to discover and correct the problem they're having.
Our inability to deliver your payment could be caused by one or more of the
following reasons:
- temporary Internet congestion preventing communications between our site
and the merchant's site, or
- their site or a part of their ecommerce system is temporarily unavailable,
or
- there may be a problem with your account, or
- there may be a problem with your order or payment.
When we can successfully deliver your payment to the merchant and get their
acknowledgement from their ecommerce system, you will receive a payment
confirmation via email. If we are NOT successful, we will escalate the problem
to the site's ecommerce or technical engineers for resolution.
We're very sorry for the delay and inconvenience. We are doing everything
possible to get your payment credited to your account on ROSE Online as soon as
possible. If for some reason ROSE Online will simply not accept your payment, we
will follow this email with further instructions for you.
Thanks for using PayByCash.
Debbie
PayByCash Payment Services
http://www.paybycash.com/
Mailtje doorsturen naar ticketsupport van Rose, heeft bij mij maar 2,5 maand geduurd
echt
.... dat is echt sh*t....
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 177132 op 20-03-2007 17:13 ]
Hoeft niet perse, kan mischien zijn dat de service er even uit lag. Ik gebruik zelf digital martian, zijn gewoon pincodes, dus kan je makkelijker vooraf kopen.
[ Voor 40% gewijzigd door SinergyX op 20-03-2007 17:24 ]
Veco en ik op Lightning's Blade PvP server in 3 dikke weken lvl 40 hihi.
Kzie jullie anders wel op de battleground Boulderfist ppl
The Maelstrom hier. Binnen 6 maanden 47
Ben meer op mijn twink te vinden op het moment. Toch jammer dat het nadeel van wow is dat de servers echt gespreid zijn.
Heeft geen signature.
horde of allies?Psychoot schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 18:45:
[...]
mschien moeten we afspreken dat we payed char transfer doen naar daggerspine(waar ceteus en gerwingood zitten )
Ach sommigen hebben nog eenmaal de mzzl over "tijd" te beschikken hePsychoot schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 18:45:
[...]
Idd q2 instagib en lithium dat was nog eens wat op de xs4all servers. Maar rose was ook niet verkeerd, echt jammer dat de ontwikkeling min of meer gestopt is na de beta van Rose.Anoniem: 111694 schreef op maandag 19 maart 2007 @ 19:23:
zodat als die nieuwe er is ik er vol tegen aan kan![]()
meeste mensen ook leren kennen daar he luckyjanbeste game tijd die er was
Prose begon goed met primedefender als marketingmanager daar, maar zodra ie weg was ging het al bergafwaarts.
Anoniem: 167538
jow gasten, tijd nie gesproken..
ik heb hiervoor namelijk wow gespeeld maar vind er nie egt veel aan dus dacht ga NA-rose maar ff checken maar dat is ook saai, nu speel ik op de server van Glov, (sevenhearts) diegene die van ruffrose is weg gegaan, wel een goede server naar mijn mening alleen het mist community zijn meestal 500-600 mensen online:P ik ben vanmiddag/avond wel ff op ruffrose om hier weer ff een kijkje te nemen ik heb hier nog een raider en bourg geloof ik.. maar dat moet ik nog maar ff checken
sjees gast ga ff iemand anders lastig vallen je komt net kijken hieroAnoniem: 177132 schreef op maandag 19 maart 2007 @ 20:49:
[...]
Dit is een rose online topic niet q3 topic ga daar dit maar posten.![]()
Ik zat eigenlijk te denken he. Steeds minder mensen spelen pRose en ik denk dat langzamerhand ook NaRose wel minder zal worden. Hoe moet dat straks verder, zou heel Rose Online dan verdwijnen of zouden ze in de toekomst weer eens keer een rose server aan zetten.
Toch wel een raar idee dat over een tijdje Rose Online waarscheinlijk gewoon niet meer bestaat.
Toch wel een raar idee dat over een tijdje Rose Online waarscheinlijk gewoon niet meer bestaat.

Ik denk dat je over een tijdje zo weinig meer over Rose hoort dat je het bijna vergeet dat het er ooit was.Kaytjuh schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 20:14:
Ik zat eigenlijk te denken he. Steeds minder mensen spelen pRose en ik denk dat langzamerhand ook NaRose wel minder zal worden. Hoe moet dat straks verder, zou heel Rose Online dan verdwijnen of zouden ze in de toekomst weer eens keer een rose server aan zetten.
Als ze straks dikke verliezen draaien dat het niet meer de moeite is om nog verder te gaan, dan gaat gewoon de stekker eruit. Dan is het echt over en uit voor Rose.
Toch een raar idee dat wij daar maanden hebben rond gelopen en dat straks gewoon de stekker eruit gaat en het allemaal voorbij is.Rakkerzero schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 20:18:
[...]
Ik denk dat je over een tijdje zo weinig meer over Rose hoort dat je het bijna vergeet dat het er ooit was.
Als ze straks dikke verliezen draaien dat het niet meer de moeite is om nog verder te gaan, dan gaat gewoon de stekker eruit. Dan is het echt over en uit voor Rose.
Het heeft nog allemaal kans, stekker gaat er niet zo snel uit. Zeker als het een no-control server wordt, melk-koetje zeg maar
Hopelijk nog een kans met iets van de GM's van Prose te kunnen praten, we zien wel verder
idd het geeft wel een beetje een rot gevoel....Kaytjuh schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 20:35:
[...]
Toch een raar idee dat wij daar maanden hebben rond gelopen en dat straks gewoon de stekker eruit gaat en het allemaal voorbij is.
Nja laten we hopen dat we misschien met de Gm's van P rose of NA rose contact kunnen krijgen ofzo...zoals sinergy ook al zei.
ik hoop dat ze het knopje om zullen draaien en erover na zullen denken want ik wil niet dat rose eigenlijk gewoon echt dood gaat dat is zo zonde want de game is gewoon echt heel goed maar de Gm's doen er gewoon te weinig aan om er op te kunnen blijven spelen denk ik...
Ja precies, we hebben toch best lang rondgerend daar, vanaf iRose al sommige. Het concept etc. is allemaal goed, alleen jammer om te zien dat Gravity het een beetjeAnoniem: 177132 schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 21:28:
[...]
idd het geeft wel een beetje een rot gevoel....
Nja laten we hopen dat we misschien met de Gm's van P rose of NA rose contact kunnen krijgen ofzo...zoals sinergy ook al zei.
ik hoop dat ze het knopje om zullen draaien en erover na zullen denken want ik wil niet dat rose eigenlijk gewoon echt dood gaat dat is zo zonde want de game is gewoon echt heel goed maar de Gm's doen er gewoon te weinig aan om er op te kunnen blijven spelen denk ik...

Als je al paar filmpjes van RO2 gezien hebt dan lijkt het best wel op Rose alleen mooier en "volwassenere" mobs zoals een reincarnatie van een Aqua etc....
Ik hoop dan ook stiekem dat er een LoT in RO2 zal ontstaan
Nouja laat RO2 dan maar onze nieuwe Rose worden als het met de echte Rose Online niet meer lukt. Ik ben iig zeker te vinden op RO2 als het voor de europeanen begint. Als meer mensen er zo over denken moet LoT geen probleem zijnPsychoot schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 22:22:
[...]
Ja precies, we hebben toch best lang rondgerend daar, vanaf iRose al sommige. Het concept etc. is allemaal goed, alleen jammer om te zien dat Gravity het een beetjeheeft aangepakt. Maar ik denk en hoop dat ze veel geleerd hebben van dit "project" en de verbeteringen zullen doorvoeren in Ragnarok Online 2.
Als je al paar filmpjes van RO2 gezien hebt dan lijkt het best wel op Rose alleen mooier en "volwassenere" mobs zoals een reincarnatie van een Aqua etc....
Ik hoop dan ook stiekem dat er een LoT in RO2 zal ontstaan![]()
Hej psy kun je miss linkje sturen van mooi filmpje van ragnarok 2?Psychoot schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 22:22:
[...]
Ja precies, we hebben toch best lang rondgerend daar, vanaf iRose al sommige. Het concept etc. is allemaal goed, alleen jammer om te zien dat Gravity het een beetjeheeft aangepakt. Maar ik denk en hoop dat ze veel geleerd hebben van dit "project" en de verbeteringen zullen doorvoeren in Ragnarok Online 2.
Ik hoop dan ook stiekem dat er een LoT in RO2 zal ontstaan![]()
Sac vermaakt zich prima met alle stargazers op ruffrose
In 3 dagen nu lvl 62
Ruff ga ik niet meer heen, garantie dat je char blijft is er nooit, support kan je naar fluiten en skilltree is mij te oud 
Nog een poging wagen om Prose de goeie kant in te rammen (nu gesprek gehad met die heartnogwat), anders lekker wachten op RO2
Nog een poging wagen om Prose de goeie kant in te rammen (nu gesprek gehad met die heartnogwat), anders lekker wachten op RO2
[ Voor 34% gewijzigd door SinergyX op 22-03-2007 14:13 ]
Wanneer komt Ro2 eigenlijk uit?? Want als eind van dit jaar/begin volgend jaar, dan wil ik best een poging wagen. En mocht tegen die tijd uitgekeken zijn op WoW dan stap ik definitief over op RO2.Kaytjuh schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 22:38:
[...]
Nouja laat RO2 dan maar onze nieuwe Rose worden als het met de echte Rose Online niet meer lukt. Ik ben iig zeker te vinden op RO2 als het voor de europeanen begint. Als meer mensen er zo over denken moet LoT geen probleem zijn
De beta is al bezig maar nog niet voor onsRakkerzero schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 16:05:
[...]
Wanneer komt Ro2 eigenlijk uit?? Want als eind van dit jaar/begin volgend jaar, dan wil ik best een poging wagen. En mocht tegen die tijd uitgekeken zijn op WoW dan stap ik definitief over op RO2.
Ik had gehoord dat ze al wel een beetje bezig waren met het vertalen van de client naar engels enz.
We zullen moeten afwachten, ik hoop dat we rond de zomer 2007 een kijkje kunnen nemen.
ow oke mooi ^^Kaytjuh schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 16:53:
[...]
De beta is al bezig maar nog niet voor ons.
Ik had gehoord dat ze al wel een beetje bezig waren met het vertalen van de client naar engels enz.
We zullen moeten afwachten, ik hoop dat we rond de zomer 2007 een kijkje kunnen nemen.
kan niet w8en!!
Anoniem: 158292
Was maar als grap bedoelt omdat bijna iedereen gekapt is.Anoniem: 174022 schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 15:56:
[...]
welke rose heb je het overprose? dan heb je wel hard gelvld als je in prison zit
Ik ga maar eens wow proberen en zodra RO2 er is met psy daar beginnen
Oke me payment is geacepteerd en log nu net in zie ik dat ikal mijn stuff heb gedroptdus schiet ik er nog geen ene bal mee op ..... xD
Zou ik mischien wat cash van jullie gasten kunnen lenen.. van ramon ofzo want dan kan ik teminste eq kopen snapje ! ^^
nja ik hoor t wel..
Zou ik mischien wat cash van jullie gasten kunnen lenen.. van ramon ofzo want dan kan ik teminste eq kopen snapje ! ^^
nja ik hoor t wel..
Anoniem: 123576
Ik zit ook af en toe op Ruff-Rose (schaam me diep ja)Anoniem: 161022 schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 13:19:
[...]
Hej psy kun je miss linkje sturen van mooi filmpje van ragnarok 2?
Sac vermaakt zich prima met alle stargazers op ruffroseeconomy is top als je het mij vraagt alleen haat ik het dat veel mensen hoge cleric hebben en dus ons niet buffen maar hun eigen noob buffen^^
In 3 dagen nu lvl 62
Maar zins ik tussen me werk, me nieuwe huisje (ja eindelijk huisje gekocht hoor) en alle andere dingen eens tijd vind om te gamen is wel lekker daar, Lvllen is een easy binnen een week kan je de 130+ wel halen O_O, maar ik hunt meer op drops dan op EXP, dus bij mij duurt alles wat langer. Lvl 150 nu, en dat met af en toe avondje
Dood zonde trouwens dat zo slecht gaan met de andere Prose en NArose, als je aan mij vraagt zal het niet lang meer duren voor echt sterft. Maar zullen iedereen vast wel weer tegen komen op RO2
Hallo flyingdutch, dat is al weer een tijdje geledenAnoniem: 123576 schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 09:43:
[...]
Ik zit ook af en toe op Ruff-Rose (Gaam me diep ja)
Maar zins ik tussen me werk, me nieuwe huisje (ja eindelijk huisje gekocht hoor) en alle andere dingen eens tijd vind om te gamen is wel lekker daar, Lvllen is een easy binnen een week kan je de 130+ wel halen O_O, maar ik hunt meer op drops dan op EXP, dus bij mij duurt alles wat langer. Lvl 150 nu, en dat met af en toe avondjeLeuk voor mensen met weinig tijd dus.
Dood zonde trouwens dat zo slecht gaan met de andere Prose en NArose, als je aan mij vraagt zal het niet lang meer duren voor echt sterft. Maar zullen iedereen vast wel weer tegen komen op RO2
150 is al best weer een hoog level. Ik zit er ook wel eens aan te denk om eens met ruff te beginnen maar heb er gewoon echt geen zin meer in, ik wacht wel op RO2
Nou ja heb hulp gehad van cleric met leuk lvl, dus 120+ in 3 dagen of zo, toen 2de char gemaakt, ook 120 in 3 dagen, en door dat lvllen wat centjes verdient zo dat je beetje rond kan komen he ^^Kaytjuh schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 09:49:
[...]
Hallo flyingdutch, dat is al weer een tijdje geleden![]()
150 is al best weer een hoog level. Ik zit er ook wel eens aan te denk om eens met ruff te beginnen maar heb er gewoon echt geen zin meer in, ik wacht wel op RO2
Maar Ruff is wel gezellig, aardig druk veel clerics om je te helpen, en als je beetje slim hunt ook leuke economie wel. Mooiste vind ik nog steets dat het vrij snel lvllen is als je wild en je dus niet te vaak hoeft te spelen om beetje leuk lvl te hebben.
Je mot het alleen wel beetje slim aan pakken, zo snel mogelijk lvl 150 woorden kan wel maar heb je geen geld om rond te komen. Loop nu al 10 lvl's op king hook en pincer qeeun te hunten voor garnet's voor g7's, kopen is echt uur, dus lekker op me gemakje zelf hunten, als ik me gems heb ga ik wel weer eens voor de exp
OMG onder welke steen kom jij ineens vandaanAnoniem: 123576 schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 09:43:
[...]
Ik zit ook af en toe op Ruff-Rose (schaam me diep ja)
Maar zins ik tussen me werk, me nieuwe huisje (ja eindelijk huisje gekocht hoor) en alle andere dingen eens tijd vind om te gamen is wel lekker daar, Lvllen is een easy binnen een week kan je de 130+ wel halen O_O, maar ik hunt meer op drops dan op EXP, dus bij mij duurt alles wat langer. Lvl 150 nu, en dat met af en toe avondjeLeuk voor mensen met weinig tijd dus.
offtopic:
hehe eindelijk in je nieuwe huisje beter
. Ik speel nu idd WOW en heb net zoals jou niet al te veel tijd meer tegenwoordig hehe. Gaa eerders als ik 51 ben wel migreren naar de server waar Cet en Ger dus kennelijk ook rondhoppelen dat wel.
hehe eindelijk in je nieuwe huisje beter
Hehe msn gebruik ik niet. Het kleine beetje tijd dat ik heb zit ik idd in WOW en das te intensief om ernaast te kunnen msn'enAnoniem: 123576 schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 13:39:
[...]
Onder welke steen ?
Lol als je nou eens msn gebruikte wist je wel dat ik gewoon nog online ben hoor.
Lol is Ger een bot dan ofzoAnoniem: 123576 schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 13:39:
LoL speel vaak met Gerwin in Rose, hij bufft alleen ik hunt, Lukt hem vrij aardig te msnnen rosen en Wow tegelijk hoor ^^ Moet jij toch ook wel kunnen
Laten we het in iedergeval eerst proberen met MSN en WoW, rose leren we je er later wel bij dan
Kijk me post net terug, Gebruik wel heel vaak<-- dat icoontje zeg

[ Voor 32% gewijzigd door William/Ax3 op 23-03-2007 23:36 ]
Onder welke steen ?William/Ax3 schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 13:03:
[...]
OMG onder welke steen kom jij ineens vandaan. Nouja zoals je wellicht hebt gezien ik heb net zoals veel anderen ROSE gelaten voor wat het is voorlopig. Denk dus tot RO2.
offtopic:
hehe eindelijk in je nieuwe huisje beter. Ik speel nu idd WOW en heb net zoals jou niet al te veel tijd meer tegenwoordig hehe. Gaa eerders als ik 51 ben wel migreren naar de server waar Cet en Ger dus kennelijk ook rondhoppelen dat wel.
Lol als je nou eens msn gebruikte wist je wel dat ik gewoon nog online ben hoor.
Wel stuk minder, Huis kopen is nog al veel werk
Maar het is ondertussen wel uit met me meisje dus weer wat tijd voor rose ^^ (niet erg verder dat het uit is hoor, liep toch niet, op begin was het leuk, maar duurde kort)
Dus me weer aan het rosen beetje
WoW zal ik niet gaan doen, vond er niks aan. Dus tot in RO2 dan maar ja
LoL speel vaak met Gerwin in Rose, hij bufft alleen ik hunt, Lukt hem vrij aardig te msnnen rosen en Wow tegelijk hoor ^^ Moet jij toch ook wel kunnenHehe msn gebruik ik niet. Het kleine beetje tijd dat ik heb zit ik idd in WOW en das te intensief om ernaast te kunnen msn'en. (Altijd oppassen voor die kabouter gnomes die je met je voeten zou kunnen vertrappen ^^)
Laten we het in iedergeval eerst proberen met MSN en WoW, rose leren we je er later wel bij dan
Kijk me post net terug, Gebruik wel heel vaak

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 123576 op 23-03-2007 16:29 ]
ben atm met 2 dingen bezig ruff en wow
wow beetje wozzig maar kijk eht de trail nog ff aan
ow btw als iemand me op msn heeft die kan me er uitgooie heb nieuwe adress
wozzie@live.nl namelijk
wow beetje wozzig maar kijk eht de trail nog ff aan
ow btw als iemand me op msn heeft die kan me er uitgooie heb nieuwe adress
wozzie@live.nl namelijk
Anoniem: 141799
ey vlieg jij ook helemaal weer levend, hoorde idd laatst dat je stargazers was gejoined ja op ruff, kom ook is op vent zou ik zeggen geeft best veel van de old rose feeling backAnoniem: 123576 schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 09:43:
[...]
Ik zit ook af en toe op Ruff-Rose (schaam me diep ja)
Ik speel momenteel nergens meer rose als iemand mij zocht
Hey hallo ,
Nou ... ik speel nog steeds op NaRose en vermaak me daar goed.
Had wat problemen met DC's maar na router nr. 11 heb ik eindelijk een normale verbinding.
Ik moet zeggen dat ik veel mensen mis, maar dat het toch weer een beetje leuk begint te worden.
Als je nog een clan zoekt om een beetje te relaxen en wat targets wil halen : Zodia is weer actief.
IGN : Hawkalicious of ArtiFarty
Nou ... ik speel nog steeds op NaRose en vermaak me daar goed.
Had wat problemen met DC's maar na router nr. 11 heb ik eindelijk een normale verbinding.
Ik moet zeggen dat ik veel mensen mis, maar dat het toch weer een beetje leuk begint te worden.
Als je nog een clan zoekt om een beetje te relaxen en wat targets wil halen : Zodia is weer actief.
IGN : Hawkalicious of ArtiFarty
VLIEEEEEEEEEEEEEEGJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!
heeft opeens weer zin om rose te spelen ^^ je weet nog wel wie ik ben he
anders heeft het tog geen zin
* SinergyX wijst naar Waarschuwing 
* SinergyX mompelt iets van verkeerde client/exe bestand of oude install.
* SinergyX mompelt iets van verkeerde client/exe bestand of oude install.
[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 29-03-2007 13:20 ]
HEY !!!sakurakilla schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 12:36:
VLIEEEEEEEEEEEEEEGJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!
Ben je niet vergeten hoor
OMG haal dat irritante beveiligingscentrum ballontje is weg irri pokke ding ><.Anoniem: 161022 schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 13:14:
Heeft iemand hier de oplossing voor heb ruffrose hier maar krijg deze foutkan iemand me helpen^^
[afbeelding]
Heb je een goeie client ergens? iemand linkje?
Nouja vooruit dan laat ik je een trap geven voor antwoord. Configuratiescherm->beveiligingscentrum->Link Verander de manier waarop bla bla->Vinkjes weg.-> TADA WEG ROT DING.
[ Voor 17% gewijzigd door William/Ax3 op 29-03-2007 18:09 ]
Van dat popups gedoetje? vertel maar ff hoe dan^^William/Ax3 schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 14:26:
[...]
OMG haal dat irritante beveiligingscentrum ballontje is weg irri pokke ding ><.
@Rakker

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 161022 op 29-03-2007 16:33 ]
Je bent tweaker of je bent het nietAnoniem: 161022 schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 15:49:
[...]
Van dat popups gedoetje? vertel maar ff hoe dan^^
Maar wel terecht van RakkerAnoniem: 161022 schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 15:49:
[...]
Van dat popups gedoetje? vertel maar ff hoe dan^^
@Rakkerkut opmerking
In got regels staat zo iets van dat je altijd eerst zelf naar oplossing moet zoeken (google en zo )
roflcopter @ rakker
@sac
sorry dat ik lach XD
hooi vlieg
mis je me nog een beetje? haha
@sac
sorry dat ik lach XD
hooi vlieg
mis je me nog een beetje? haha
Ik mis R.O.S.E. toch wel een beetje
Maarja als ik zie hoe uitgebreid WoW dan weer is
En het geouwehoer op TeamSpeak / Vent mis ik helemaal .
m00 m00
Laatst Ceteus nog gesproken erg lachen was dat
En het geouwehoer op TeamSpeak / Vent mis ik helemaal .
m00 m00
Laatst Ceteus nog gesproken erg lachen was dat
Dit topic is gesloten.
Let op:
Private servers en gerelateerde zaken horen _niet_ in dit topic thuis!
Private servers en gerelateerde zaken horen _niet_ in dit topic thuis!