[PC MMORPG] ROSE Online - deel 30 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.093 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:41
Rakkerzero schreef op maandag 26 februari 2007 @ 09:16:
[...]

Ik ben ook allang gestopt met Rose. Spijtig voor jullie, maar ik heb ook geen zin om nog moeite voor Rose als voor de topicstart te doen.
Rose is gewoon niet meer wat het ooit was. Veel beloofde updates zijn nooit of nog niet gekomen. Beetje jammer. Ik ga rose iig geen kans meer geven ook. Ze hebben het spel gewoon totaal verneukt.

Wel opvallend overigens dat nadat Iruja gepost had dat het einde van Rose in zicht was steeds minder mensen het spel zijn gaan spelen. Toeval??

achja, ik vermaak me prima met WoW en zal daar voorlopig ook nog niet weggaan.
ik denk niet dat t echt zo is, t gaat immers om het persoonlijke voorkeur en vermaak.
aangezien niemand zich meer in het vermaak kon vinden, was t de reden voor de meesten om niet verder te gaan.

over dat wow :P waarom ben je gererolled?:S met je nick yeppa :P dat vraagt om een gank ;) XD
Rakkerzero schreef op maandag 26 februari 2007 @ 09:41:
[...]

Ik was Horde een beetje zat eerlijk gezegd en alliance bevalt me goed. :P
En nee, gank me niet :'(
En nee, s'avonds ben ik niet bezig in Westfall O-)
haha ik heb zeeen van tijd :D

[ Voor 13% gewijzigd door ph4nt0m op 26-02-2007 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01:03
ph4nt0m schreef op maandag 26 februari 2007 @ 09:39:
[...]

ik denk niet dat t echt zo is, t gaat immers om het persoonlijke voorkeur en vermaak.
aangezien niemand zich meer in het vermaak kon vinden, was t de reden voor de meesten om niet verder te gaan.

over dat wow :P waarom ben je gererolled?:S met je nick yepa :P dat vraagt om een gank ;) XD
Ik was Horde een beetje zat eerlijk gezegd en alliance bevalt me goed. :P
En nee, gank me niet :'(
En nee, s'avonds ben ik niet bezig in Westfall O-)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koudijs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 26-03 11:44
Local Host schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 15:13:
[...]

dan zal ik daar eens een horde char gaan beginnen :)

ben nu een lvl 21 priest of ghostlands ofzo :)

ik voel een LoT in WoW groeien :)
/w me maar ingame, me nick is nog altijd het zelfde :P
We boosten je wel een aantal keer door RFC/WC heen voor wat leuke gear en een startkapitaal zorgen we ook wel voor ;)

m00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Local Host schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 15:13:
[...]

dan zal ik daar eens een horde char gaan beginnen :)

ben nu een lvl 21 priest of ghostlands ofzo :)

ik voel een LoT in WoW groeien :)
Alleen jammer dat alle tweakers zo verspreid zitten over verschillende servers (en factions).
Dus een LoT gaat helaas niet lukken. Of we moeten allemaal massaal naar 1 server gaan, maar dat zit er voorlopig niet in (voor mij dan).

Oh, @ phantom:
Je mag vanavond wel de ingang van Deadmines alvast voor ons clearen in Westfall. O-)

[ Voor 9% gewijzigd door Zeror op 26-02-2007 10:41 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 177132

hey ik zat ook weer eens te denken omte gaan wowen maar ik heb een lvl 36 gnome frost mage .. :P
op welke servers spelen de meeste want dan ken ik wel free char migration doen of als jullie bij de horde zitten maak ik anders wel nieuwe horde char aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Talon
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-05 07:58

Talon

Booooom !

Heren : het Wow topic is voor jullie denk ik beter geschikt xD

Ik moet zeggen ... ik speel nu nog steeds op NaRose en ik heb net de nieuwe armours voor lvl 160/162 gezien ...
Jammer dat ze Grade 7 zijn ... maar dat mag de pret niet drukken ...

Ik kan me nog steeds kostelijk vermaken op Rose ... en ook nog eens samen met m'n vriendin ...
Ik heb een lvl 145 Katar Raider en zij een lvl 138 Cleric ...

Zolang er nog beweging in zit blijven wij nog spelen ...
Als je eens wilt babbelen op NaRose : IGN Hawkalicious of ArtiFarty

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Talon schreef op maandag 26 februari 2007 @ 11:01:
Heren : het Wow topic is voor jullie denk ik beter geschikt xD
Het wow topic gaat te snel om een fatsoenlijke discussie te kunnen volgen. Dus het kan het beter hier Aangezien iedereen elkaar toch van dit spel kent uiteindelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-06 08:56

4th

Rakkerzero schreef op maandag 26 februari 2007 @ 11:10:
[...]

Het wow topic gaat te snel om een fatsoenlijke discussie te kunnen volgen. Dus het kan het beter hier Aangezien iedereen elkaar toch van dit spel kent uiteindelijk :P
dan ga ik het met dommerick en evo toch gewoon lekker over lotro hebben hier.. lol

beetje kromme redenering rakker, start dan eigen forumpie ergens ofzo...

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
4th schreef op maandag 26 februari 2007 @ 14:06:
[...]

dan ga ik het met dommerick en evo toch gewoon lekker over lotro hebben hier.. lol

beetje kromme redenering rakker, start dan eigen forumpie ergens ofzo...
Ja eigenlijk wel he. :P
Nee, maar zo af en toe een opmerking richting WoW kan geen kwaad, maar niet constant :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54991

Mensen zijn niet gestopt omdat ik zei dat ze dat moesten doen hoor, iedereen moet dat voor zichzelf weten.
Wel is het zo dat het bergafwaards gegaan is kwa support en ontwikkeling toen ik hoorde dat de meeste mensen van het ontwikkelteam op Ragnarok2 gezet waren, iig op andere games.

Hoe dat nu op de Philipijnen zit nog steeds geen idee, ik krijg er nog steeds geen hoogte van, ik noem het maar bezighoud therapie...

Ruff was ff leuk maar voor mij nu ook niet meer, in het begin speelde het wel fijn maar als high lvl niet meer.
Kortom ik speel al enkele maanden niet meer en het bevalt me goed zo, helaas heb ik nog steeds geen spel gespot dat me bevalt. Daarbij heb ik nog steeds pc problems....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-02-2024

Kaytjuh

The one and only

Rakkerzero schreef op maandag 26 februari 2007 @ 09:16:
[...]

Ik ben ook allang gestopt met Rose. Spijtig voor jullie, maar ik heb ook geen zin om nog moeite voor Rose als voor de topicstart te doen.
..........
Das jammer... hij zou nog wel zo mooi worden :9
Misschien kun je die oude blauwe er weer opzetten, is overzichtelijk en de meeste dingen kloppen ook nog.
Rakkerzero schreef op maandag 26 februari 2007 @ 19:26:
[...]

Als jij de informatie uit de blauwe versie kan verwerken in de nieuwe versie, dan wil ik die code wel toepassen ;)
Haha hmm dat dacht ik al :P
Ik zal eens kijken wat ik kan doen

[ Voor 26% gewijzigd door Kaytjuh op 26-02-2007 19:28 ]

Tweaker gallery / Kaytjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Kaytjuh schreef op maandag 26 februari 2007 @ 19:22:
[...]

Das jammer... hij zou nog wel zo mooi worden :9
Misschien kun je die oude blauwe er weer opzetten, is overzichtelijk en de meeste dingen kloppen ook nog.
Als jij de informatie uit de blauwe versie kan verwerken in de nieuwe versie, dan wil ik die code wel toepassen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 180053

Wat jammer dat er een aantal van jullie gaat of is gestopt met het spelen. Het is inderdaad niet meer zoals het geweest is...de beta was echt super. Maar met deze Rose vermaak ik me ook kostelijk.

Ik heb nog een klein vraagje...over de episode quest...je moet op een gegeven moment een twig krijgen van een een grote boom in forest of wisdom, naar mijn idee is dit de guardian tree, deze heb ik nu al meerdere malen gehad, verslagen, maar nog steeds geen twig. Wat doe ik fout?? Heeft iemand een idee of duurt het gewoon ontzettend lang voordat je hem hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161527

damy is ook weer spoedig te vinden in wow :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:34
Anoniem: 180053 schreef op maandag 26 februari 2007 @ 22:16:
Ik heb nog een klein vraagje...over de episode quest...je moet op een gegeven moment een twig krijgen van een een grote boom in forest of wisdom, naar mijn idee is dit de guardian tree, deze heb ik nu al meerdere malen gehad, verslagen, maar nog steeds geen twig. Wat doe ik fout?? Heeft iemand een idee of duurt het gewoon ontzettend lang voordat je hem hebt.
Niet 100% zeker, maar dacht dat je rond moet lopen bij die enorme boom helemaal rechts bovenin, dat je daarna iets vind.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-06 22:47

William/Ax3

We are Starstuff

Anoniem: 180053 schreef op maandag 26 februari 2007 @ 22:16:
Wat jammer dat er een aantal van jullie gaat of is gestopt met het spelen. Het is inderdaad niet meer zoals het geweest is...de beta was echt super. Maar met deze Rose vermaak ik me ook kostelijk.
Tja zelf heb ik de keuze gemaakt (na 2 jaar Rose) door een aantal zaken.

1. Rose is inprincipe kill 78658657856976 mobs om een lvl te halen als je 16x bent.
2. Naast mobs/bosses killen is er weinig anders te doen.
3. Als je 1/2 uur per dag kan spelen zit er geen vooruitgang in. Casuel gaming is Rose niet voor gemaakt.
4. Na 2 jaar steeds weer hetzelfde gezeur van we beloven dit en dat (zowel door gravity en de hoster) en vervolgens worden zaken steeds weer uitgesteld of zelf afgesteld.
5. De ontwikkelingen gaan te traag + het is allemaal erg vaag of er zowiezo wel nieuwe dingen komen. Gravity lijkt Rose meer en meer op te geven en zich te storten op Ro2.
6. De laatste maand dat ik inlogde was ik het na 10min al weer beu en logde uit.

De sfeer/skills enzo zijn gewoon leuk maar ze hebben er in mijn ogen gewoon een zooitje van gemaakt wat harstikke zonde is. Maarja life goes on.

Kortom ik miste gewoon wat meer diepgang in de game. En dat trekt me momenteel juist aan van Wow. Moet toegeven vond wow eerst ook niks maar als je ff doorbijt zie je in dat je gewoon zoveel meer kan doen. En denk dat de meeste punten voor lotro ook wel gelden. Kleine opsomming:

1. De ingame wereld is echt groot.
2. Questen tot je dood valt. Er zijn ingame iets van 2000 quests ofzo.
3. Wil je grinden zoals in Rose dan kan je dat doen.
4. Naast je skills en talent heb je professions dat is Super gedaan!
5. Je weet dat je op gegeven moment max lvl bent maar dat is pas het begin.
6. Uitstekend geschikt voor casuel gamers.
7. Pvp systeem is erg uitgebreid.
8. Guilds (clans) kunnen mega veel members an.
9. Serieuse content magement (constant patches met aanpassingen aan classes/skills etc).

[ Voor 25% gewijzigd door William/Ax3 op 27-02-2007 10:13 ]

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Talon

Talon

Booooom !

Dat er mensen kiezen voor WoW ... kan ik me heel goed voorstellen ...
Had het zelf ook gedaan als ik het niet zo'n ruk-spel vond.
Maar vooralsnog zit ik nog op NaRose en vermaak me er goed ... (Jammer effe van die constante DC's)
Ach ja... Zolang m'n vriendin ook nog steeds meespeeld is het best goed te doen.
Beetje rammen met m'n Hawk en wat dealen met m'n artisan ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Talon schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 10:01:
Dat er mensen kiezen voor WoW ... kan ik me heel goed voorstellen ...
Had het zelf ook gedaan als ik het niet zo'n ruk-spel vond.
daarom, vond het ook rukspel daarom speelde ik rose, damn, gebruik al verleden tijd.. denk dat ik ook niet meer terugkeer dus.... ben nu happy met lotro en supreme commander af en toe, maybe cnc3 zodra ik hem getest heb, heb hem op laptop staan maar ben op werk bezig dus kan hier niet testen :(

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:00

Haan

dotnetter

Ik ben ook alweer een kleine maand niet meer online geweest (in ruff-rose). Dat was opzich wel heel leuk om weer te doen, maar ook daar sloeg de verveling weer toe. Maar dat komt ook wel door het gemis aan bekenden om mee te spelen denk ik.

Maar geen WoW voor mij :P ik speel weer full-time Oblivion wat weer een stuk leuker is nu ik een pc heb die het op hoge settings kan draaien ;)

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

William/Ax3 schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 09:25:

5. De ontwikkelingen gaan te traag + het is allemaal erg vaag of er zowiezo wel nieuwe dingen komen. Gravity lijkt Rose meer en meer op te geven en zich te storten op Ro2.

Kortom ik miste gewoon wat meer diepgang in de game. En dat trekt me momenteel juist aan van Wow. Moet toegeven vond wow eerst ook niks maar als je ff doorbijt zie je in dat je gewoon zoveel meer kan doen. En denk dat de meeste punten voor lotro ook wel gelden. Kleine opsomming:

1. De ingame wereld is echt groot.
2. Questen tot je dood valt. Er zijn ingame iets van 2000 quests ofzo.
3. Wil je grinden zoals in Rose dan kan je dat doen.
4. Naast je skills en talent heb je professions dat is Super gedaan!
5. Je weet dat je op gegeven moment max lvl bent maar dat is pas het begin.
6. Uitstekend geschikt voor casuel gamers.
7. Pvp systeem is erg uitgebreid.
8. Guilds (clans) kunnen mega veel members an.
9. Serieuse content magement (constant patches met aanpassingen aan classes/skills etc).
Ik hoor inderdaad meer mensen over Wow praten, maar wat is dat voor spel dan? En wat is Ro2?
Ik ben nog maar lvl 53, dus dat is nog goed te doen met het slaan van de mobs. En ik kan nog een aantal questen doen. Maar Wow klinkt erg aantrekkelijk om het een keer te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Anoniem: 180053 schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 10:38:
[...]

Ik hoor inderdaad meer mensen over Wow praten, maar wat is dat voor spel dan? En wat is Ro2?
Ik ben nog maar lvl 53, dus dat is nog goed te doen met het slaan van de mobs. En ik kan nog een aantal questen doen. Maar Wow klinkt erg aantrekkelijk om het een keer te proberen.
Ro2=Ragnarok Online 2. Schijnt nu in Korea een closed beta aan de gang te zijn. Nog geen datum of er een internationaale beta komt.

Wow als je een free trial 10dagen (is een key) wilt mail me maar me email staat in me profile. Is nu een of andere actie aan de gang dus als er meer mensen zijn die dat willen dm/mail me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-02 11:09

Psychoot

1337n00b^

Ik ben ook officieel gekapt met pRose.
Ik heb mijn account nog weten te verkopen _/-\o_
Het waren 2 leuke jaren vanaf iRose, helaas heeft Gravity het hele spel weten te verneuken.
Hopelijk maken ze alles goed met Ragnarok Online 2 waaraan ik zeer zeker ga beginnen.
Bedankt voor de leuke tijd in- en ofgame en we komen elkaar wellicht ergens wel weer tegen. Uiteraard zal ik dit topic blijven volgen 8)

Op het moment ren ik wat rond op Lightning' Blade server @ WoW (blood elve hunter)

[ Voor 47% gewijzigd door Psychoot op 28-02-2007 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Psychoot schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 11:12:
Ik ben ook officieel gekapt met pRose.
Ik heb mijn account nog weten te verkopen _/-\o_
:o Account verkocht nog wel. Hoe kom je daar nu weer bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

Rakkerzero schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 11:51:
[...]

:o Account verkocht nog wel. Hoe kom je daar nu weer bij?
Ja als je veel zulies en equipment hebt dan zijn er nog wel eens mensen die dat willen hebben :P
Nausea heeft mijn account gekocht en is nu in 1 klap beladen met zulies en equipment :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:41
Psychoot schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 12:08:
[...]

Ja als je veel zulies en equipment hebt dan zijn er nog wel eens mensen die dat willen hebben :P
Nausea heeft mijn account gekocht en is nu in 1 klap beladen met zulies en equipment :+
whahaha dats hilarisch gast
die kerel kan echt ook niks zelf wat heeft ie er voor gedokt? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sakurakilla
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18-06 06:28
ph4nt0m schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 12:35:
[...]

geeeeeh phantom wist je neit dat nausea gescamed was hij was alles kwijt
zijn armor, weapon alles
dus mischien daarom dat hij het overgekocht heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

sakurakilla schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 12:49:
[...]

geeeeeh phantom wist je neit dat nausea gescamed was hij was alles kwijt
zijn armor, weapon alles
dus mischien daarom dat hij het overgekocht heeft
True, daarom heb ik hem ook verkocht goedkoop. Als ik me zulies los zou verkopen dan had ik meer kunnen krijgen maar dat boeit niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161022

Zo nog ff een laatste screenie van me char want ook ik ga stoppen. 8)7 Hoop wel nog een leuke game te vinden miss moet ik WoW ook maar eens proberen, heb het al eens geprobeert was een private server en vond er geen ene bal aan maar miss vind ik het nu wel leuk dan ^^

Afbeeldingslocatie: http://img84.imageshack.us/img84/3047/screen117nd9.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 161022 op 28-02-2007 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Er staat toch duidelijk experiation date: 2007/3/15, dat is nog ruim 2 weken :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh

Kaytjuh

The one and only

ph4nt0m schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 12:35:
[...]

Haha wil idd ook wel eens weten wat je ervoor gekregen hebt psy :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 188290

nice pakje sacardus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 02-06 03:54

Wiepa

Notoriously ...

Ik vind ze uber lelijk !! 8)7

7800 X3D | Phanteks Glacier One 360D30 | Corsair Vengeance RGB 32GB DDR5 6000Mhz | RX 7800 XT Phantom Gaming | Samsung 990 Pro 2TB | ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI | be quiet! Pure Power 12M 1000W | Phanteks NV5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 210874

Dag dames, ik dacht ik maak hier ook ns een accountje aan :-)

Ik ben ondertussen ook zowat gestopt met ROSE. T boeit me nog weinig en het enige plezier dak der nu nog in heb is om de idioot uit te hange en heel dod en TG aan te vallen uit verveling.

Ik ben ook gestart met LOTRO dat me wel heel erg bevalt :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Anoniem: 210874 schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 19:04:
Dag dames, ik dacht ik maak hier ook ns een accountje aan :-)

Ik ben ondertussen ook zowat gestopt met ROSE. T boeit me nog weinig en het enige plezier dak der nu nog in heb is om de idioot uit te hange en heel dod en TG aan te vallen uit verveling.

Ik ben ook gestart met LOTRO dat me wel heel erg bevalt :-)
life time abo voor lotro is leukere optie (150 euro ineens, das krap 10 mnd rose :P en bij mij maar 5 met 2 accounts :D), zoiets hadden ze ook bij rose moeten doen... naja, bij de narose of prose, anders waren we 100 euro kwijt met die verdomde erose :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161022 schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 14:33:
Zo nog ff een laatste screenie van me char want ook ik ga stoppen. 8)7 Hoop wel nog een leuke game te vinden miss moet ik WoW ook maar eens proberen, heb het al eens geprobeert was een private server en vond er geen ene bal aan maar miss vind ik het nu wel leuk dan ^^
O+ Ik durf het haast niet te vragen...maar als je gaat stoppen zou ik dan wat van je spullen mogen hebben. Ik ben opweg om Raider te worden. O+

Ik heb nog wel veel plezier in het spel, doe het samen met een vriendin...samen zijn wij de gezustersRose.
WoW vind ik ook erg leuk om te spelen, maar voorlopig blijft het toch nog even Rose.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sicko
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-06-2024
Anoniem: 180053 schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 23:14:
[...]

O+ Ik durf het haast niet te vragen...maar als je gaat stoppen zou ik dan wat van je spullen mogen hebben. Ik ben opweg om Raider te worden. O+

Ik heb nog wel veel plezier in het spel, doe het samen met een vriendin...samen zijn wij de gezustersRose.
WoW vind ik ook erg leuk om te spelen, maar voorlopig blijft het toch nog even Rose.
ah de gezustersRose heb ik laatst wel een keer zien lopen, NArose toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111694

en iik stop niet zo eens wat anders in dit topic 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sicko schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 10:13:
[...]

ah de gezustersRose heb ik laatst wel een keer zien lopen, NArose toch?
ja zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 180787

hoihoi,

spelen veel van jullie ook narose ??
Ik ben AustinNL in rose online weet niet of iemand mijn kent ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh

Kaytjuh

The one and only

De meeste mensen hier speelde pRose en een enkeling naRose.
Dus ook voor Akela helaas, Sacardus speelt op de philipijnse server :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kaytjuh schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 19:25:
De meeste mensen hier speelde pRose en een enkeling naRose.
Dus ook voor Akela helaas, Sacardus speelt op de philipijnse server :9
Dat is inderdaad helaas ja. In NaRose speel ik onder liefje (ik weet het een afgezaagde naam, maar kon even niets beters verzinnen :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 180053 schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 23:35:
[...]

Dat is inderdaad helaas ja. In NaRose speel ik onder liefje (ik weet het een afgezaagde naam, maar kon even niets beters verzinnen :) )
Zoals kay al al zei ik speel prose maar zowiezo geef ik niet me spullen weg ivm terug komen miss ^^

@AustinNL yep ken je :p mij ken je vast ook nog wel IGN : Sacardusje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Talon

Talon

Booooom !

AustinNL ...
Gaat zeker een belletje rinkelen ...
Nogal luidruchtig ;-)

Hawkalicious / Artifarty hier ...
Clanmaster van Zodia ...

Er zijn er heel weinig op NaRose ... Zeker na de recentegolf van DC's en laggspikes ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 174022

Ik speel narose ;p 128 mage wou eerst niet mee zitten maar heb een legend oracle staf +6 en wat heaven 5 mogen lenen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sicko
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-06-2024
ik speel ook nog Narose lvl 71 muse nu nick Sick0 clan HappyTreeFriends

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zag liefje vandaag lopen in junon, lol vlakbij mijn winkel
Hawkalicious / Artifarty ik heb jouw nooit gezien denk ik :o

kent iemand een artisan lvl 170 of lvl 180 ? ik wil graag Advanced potions maken maar ik kan hem niet hoger dan lvl 7 omdat ik 160 bent. Ik spaar deze dingen is een hobby van me ^^ maar kan geen A-spd en critical potions maken [NAROSE]

Ik ben ook WNxNANNERS in midden van Eldeon zolang de echte nanners druk is met school :\ weet niet of je die ook kent :P

Hoe zit het op Prose ook last van freezes ? hoe is de economy op prose ?? 6th kosten al bijna 2Mil in narose

@Sacardusje
lol eigenlijk ken ik jouw niet O.o

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 180787 op 05-03-2007 00:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

haha, in PROSE gaan 6th rond voor 5-6 mil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa

Wiepa

Notoriously ...

Anoniem: 180787 schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 14:30:
hoihoi,

spelen veel van jullie ook narose ??
Ik ben AustinNL in rose online weet niet of iemand mijn kent ^^
Ik ken jou wel, vriend van Bamboocha tog? ^^

Kheb gister van jou een Flame setje gekocht, hahaha!!

Edit: WNxNANNERS ? Uit Olympus??

BTW, je kent mij mischien ook wel.. KomodoVaraan/Nexave/Avarch ^^ Main is lvl 101 Raider sinds gister. Ben goede vriend van wooza dus mischien dat je me daar van kent. 8)

[ Voor 24% gewijzigd door Wiepa op 05-03-2007 07:47 ]

7800 X3D | Phanteks Glacier One 360D30 | Corsair Vengeance RGB 32GB DDR5 6000Mhz | RX 7800 XT Phantom Gaming | Samsung 990 Pro 2TB | ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI | be quiet! Pure Power 12M 1000W | Phanteks NV5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 180787 schreef op maandag 05 maart 2007 @ 00:28:
Ik zag liefje vandaag lopen in junon, lol vlakbij mijn winkel
Hawkalicious / Artifarty ik heb jouw nooit gezien denk ik :o
Ik heb je niet gezien, ik zal er eens op letten. Nu ik wat meer speel zie je ook steeds meer deze personen, maar jullie zijn al zoveel hoger dan dat ik dat ben, dat ik de meeste alleen zie als winkel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Xouxic schreef op maandag 05 maart 2007 @ 07:45:
[...]

Ik ken jou wel, vriend van Bamboocha tog? ^^

Kheb gister van jou een Flame setje gekocht, hahaha!!

Edit: WNxNANNERS ? Uit Olympus??

BTW, je kent mij mischien ook wel.. KomodoVaraan/Nexave/Avarch ^^ Main is lvl 101 Raider sinds gister. Ben goede vriend van wooza dus mischien dat je me daar van kent. 8)
ja ik ken jouw maar jij was gehackt hoorde ik :\ en had iedereen uit communitie gegooit
WNxNANNERS zit ik op ja :o uit olympus

5/6m voor een 6th :| omg ik dacht dat narose slechte economy had, is de economy in prose ook zo verschrikkelijk met alles ? of is iedereen gewoon rijk
kom ff kijken in nanners shop :D lekker leuke spulletjes altijd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Op dit moment is nagenoeg alles beter in NArose :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

iedereen is in pROSE gwn rijk, 1b zulies is zeker geen uitzondering, de helft van de spelers hebben dat denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa

Wiepa

Notoriously ...

Anoniem: 180787 schreef op maandag 05 maart 2007 @ 19:14:
[...]

ja ik ken jouw maar jij was gehackt hoorde ik :\ en had iedereen uit communitie gegooit
WNxNANNERS zit ik op ja :o uit olympus

5/6m voor een 6th :| omg ik dacht dat narose slechte economy had, is de economy in prose ook zo verschrikkelijk met alles ? of is iedereen gewoon rijk
kom ff kijken in nanners shop :D lekker leuke spulletjes altijd :D
Ik ben niet gehackt, Bamboocha.. Ik zat er bij,, ik hoorde hem vertellen op teamspeak: He, er zit iemand op mijn account die nou een dc heeft, maar al zijn spul was weg en er stonden nog een paar vrienden in zijn lijst, en alle item mall items zijn ge npct :( Echt achterlijk man .. Zowiezo zonde !!

Edit: @ Hierboven ^^

De helft maar? En praat je nu maar over 1 bil? Zet er maar rustig een nulletje achter !! :)

[ Voor 7% gewijzigd door Wiepa op 05-03-2007 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Anoniem: 210874 schreef op maandag 05 maart 2007 @ 19:51:
iedereen is in pROSE gwn rijk, 1b zulies is zeker geen uitzondering, de helft van de spelers hebben dat denk ik
Ik ben toch echt nooit verder gekomen dan 20mil ofzo :P Zelfde had ik in NArose en kon er toch een behoorlijke inventory vol met leuke spulletjes van kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

10 bil is overdreven hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

In principe wel maar ik kon iemand die had 18bil :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ik dacht dat het limiet van de hoeveelheid geld op 1.400.000.000 Zulie ongeveer stond.
Is dat verhoogd ofzo?

[ Voor 18% gewijzigd door Zeror op 06-03-2007 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 141799

Rakkerzero schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 12:17:
Ik dacht dat het limiet van de hoeveelheid geld op 1.400.000.000 Zulie ongeveer stond.
Is dat verhoogd ofzo?
daar zat ik al overheen dus ja het is verhoogd, er wroden zelfs dingen verkocht van 1.5 tot 2mil, +8 revined wands deden het in die prijsklassen vrij goed

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 141799 op 07-03-2007 02:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Anoniem: 141799 schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 02:49:
[...]

daar zat ik al overheen dus ja het is verhoogd, er wroden zelfs dingen verkocht van 1.5 tot 2bil, +8 refined wands deden het in die prijsklassen vrij goed
fixed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
  • Laatst online: 16:57
Max om te verkopen in trade venster of shop was 2.144.000.000 ongeveer. 2,1 bil dus
Maar je kon altijd al meer geld hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Blijf zo veel geld onzinnig vinden, maar ik hoef inmiddels niet meer uit te leggen wat ik er van vind en waarom.
Mwa ze hebben dus besloten er niks aan te doen, vind eigenlijk dat er een keer een event moet komen dat ze al het geld door 100 delen ofzo om op weer een beetje normale prijzen uit te komen, alleen gaat dat op prose niet helpen....

quoting iemand: zullies are gods, I buy all zulies I can...

Bij bovenstaande persoon ging door de hoeveelheid geld ook wel eens de client crashen...

Daarbij behalve wow heeft iemand nog een leuke game gevonden een beetje rose like ofzo die mij wel zou interesseren? kan echt niks vinden maar no way dat ik ooit nog rose spelen ga...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Enige oplossing voor Prose, full reset. Door gaandeweg zooi toe te voegen en in te perken (droprate etc) is dat helemaal fout gelopen. Mede door lage populatie en EU-achterstand is het alleen maar erger geworden (daarom gaat NArose veel beter).

Ik vermaak me aardig met andere games, o2Jam recent ontdekt wat mij weer paar weekjes zoet houd, maar opkomend ook weer CoH en GW. WoW nu 5 dagen geprobeerd, 99% bagger en 1% flut, echt mijn ding niet :P

Maar alles op laag pitje, eerst studie & relatie, daarna zie ik wel weer.

[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 07-03-2007 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mja ik ben het er mee eens dat een full reset het beste is, maar dat is geblokkeerd in de laatste meeting en komt er niet, ze willen nog het geld eruit trekken totdat iedereen stopt ofdat het verlies gevend is...
Waarom denk je dat er nog maar een handjevol mensen aan de ontwikkeling van rose werkt? bezuinigen!

Er is nu een beta van ragnarok 2, en ik weet dat ze ook al voorzichtig bezig zijn om de client in het engels te vertalen, nog niet de content, dat beloofd toch wel wat :)

Plus dat ik gehoord heb dat ze die niet op de philipijnen willen uitzetten, en ze ook al bezig zijn met een europeese partner voorzichtig te zoeken :)
3e kwartaal/4de kwartaal dit jaar zou het geplanned zijn om te starten in Europa, of iig met een engelse beta.
Vind het maar lang wachten, en helaas spreek ik geen koreaans anders had ik nu al een beta account gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Dan maar hopen dat het lange wachten goed beloond wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

het enige waat men moet doen is wapens een lvl req geven aangezien ze vrij aardig de zullie hack gefixt hebben die het meest voorkwam zal heel vele geld opgaan van de mesnen en wapen tusen de 100 en de nu nieuwe wapens

ragnarok 2 lijtk me ook wel iets om te beta testen maja het feit blijft dat gravity niet zo goed publiceert butien japan/korea zo'n beejte al ene spellen lopen dood naar een tijd, er komen altijd te snel private servers bij hun games

[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 141799 op 07-03-2007 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heey GoTers moet ik nou de game client downloaden of tala client en op welke server spelen jullie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 177132 schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 17:24:
Heey GoTers moet ik nou de game client downloaden of tala client en op welke server spelen jullie ?
http://www.roseonline.ph/downloads.php?p=gameclientdownload
^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:00

Haan

dotnetter

Maar je kan waarschijnlijk beter naRose gaan www.roseonlinegame.com omdat praktisch niemand meer op pRose zit.

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Daarbij heeft NArose betere support, betere economy (community niet helemaal zeker) en belangrijk.. itemshop :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

SinergyX schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 21:13:
Daarbij heeft NArose betere support, betere economy (community niet helemaal zeker) en belangrijk.. itemshop :P
betere support? heb daar ook maand moeten wachten tot me char gereset was nadat ik gehackt was.... dus overal evenslecht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Moet je je wachtwoord maar niet met andere delen :P
Prose reageert niet eens op support, NArose heeft in het verleden bijzonder veel (en snel) voor mij gedaan.

[ Voor 51% gewijzigd door SinergyX op 08-03-2007 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Gister maar weer eens een keer ingelogd in RuffRose.
:X Economie lijkt daar ook achteruit te gaan.

Nu weet ik zeker dat ik geen Rose meer wil spelen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Moet je thystro eens vragen, heeft er een mooi stukje over :)
(heeft eerder op het net gestaan, maar is nagenoeg overal verwijderd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ruffrose is organisatorisch uit elkaar gevallen ofwel ook dat komt niet meer goed.
Weet je gelijk al waarom ik dat ook al enkele maanden niet meer speel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Wie/wat is thystro??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Komt er op neer dat deebee ruffrose over genomen heeft en er een beetje mee doet wat hij wilt.
Glov is een eigen server gestart die 100x per dag wordt geddossed.
Plus enkele noobs zijn nu gm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Anoniem: 177132 schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 17:24:
^^ thystro :P

Maargoed, dat is altijd te verwachten met private servers. Ken er bijzonder weinig die het echt organisatorisch volledig vol houden, danwel niet worden gepakt door 'de nare mannen'.

[ Voor 29% gewijzigd door SinergyX op 08-03-2007 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133390

Irose... dat was nog eens vernieuwend... mooi.... en geweldig!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Irose was het concept.
Pre-Evo/post-Irose was de uitwerking.
Evolution.. was het einde :P

[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 08-03-2007 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Over een jaar:
Rose Reborn
(planeet 5 wordt geintroduceerd)
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

SinergyX schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 11:52:
[...]

^^ thystro :P

Maargoed, dat is altijd te verwachten met private servers. Ken er bijzonder weinig die het echt organisatorisch volledig vol houden, danwel niet worden gepakt door 'de nare mannen'.
Tja ach ze schieten wel als paddestoelen uit de grond. Die open source dingen worden idd steeds beter en beter. Is ook een Irose versie van. Iedere oen kan zo'n beetje een servertje open zetten. Echter iets fatsoenlijks plaatsen is gewoon een ramp aangezien er gewoon te veel mensen zijn die zomaar even een server open stellen zonder al te veel kaas gegeten te hebben van beheer/security. En ja dan is het vragen om problemen :P.
Rakkerzero schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 14:40:
Over een jaar:
Rose Reborn
(planeet 5 wordt geintroduceerd)
8)7
made by the opensource community 8)7

[ Voor 13% gewijzigd door William/Ax3 op 08-03-2007 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Misschien dat ze de development over een jaar ofwat weer oppikken als Ragnarok 2 eenmaal draait en daar minder man nodig is voor de verdere ontwikkeling van het Ragnarok 2 voor updates etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Veelal valt een game niet door content (of juist geen), maar puur door management (of juist geen :P). Elke idioot kan beetje een private server uit de grond trappen, maar een hele community onderhouden is veelal het gedeelte waar teveel op falen. Met name als het een paar 'broekies' zijn die het 'even denken te fixen'.

Over een jaar is Rose zo zwaar outdated dat het niet eens de moeite loont verder te gaan, buiten het feit dat ze het totaal niet 'hackproof' kunnen maken. (waar mening game dit tot een hoge gradatie heeft gehaald/kan halen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ik vind Rose nog steeds een prima concept voor een MMO, maar dan zou ik als ontwikkelaar wel van grond af aan opnieuw beginnen en bestaande engine gebruiken ipv zelf een brakke engine te ontwikkelen. spaart ten eerste tijd/geld en daarnaast werkt het gewoon goed. Bijv. Unreal 3 engine.

Maargoed wie ben ik om daar iets over te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

whaha lol bedankt :P

nja ik heb daar wel een leuk stukje over ja ik stuur jouw ook wel ff Rakker

Ik ga nu NA rose testen iemand speelt hier ook nog Na rose ??
want iedereen stopt er mee en daarvan gaat 60% wow spelen wat ik ook al speel xD maar benk beetje op uitgekeken :P

en ruff rose vind ik ook nix meer aan...
ill miss I rose |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Anoniem: 177132 schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 16:03:
[...]

ja sorry. Ik had jouw naam nog niet eerder gezien :P
Maar is goed stuur maar ff. Je weet mn DM wel te vinden, he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Bij RO2 hebben ze dat juist ineens WEL begrepen vreemd genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 174022

Anoniem: 177132 schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 16:03:
[...]

Ik ga nu NA rose testen iemand speelt hier ook nog Na rose ??
want iedereen stopt er mee en daarvan gaat 60% wow spelen wat ik ook al speel xD maar benk beetje op uitgekeken :P

en ruff rose vind ik ook nix meer aan...
ill miss I rose |:(
Ja ik ben nu 136 mage op narose ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

oke ign ?
want da add iki je ff in friend list ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

SinergyX schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 11:40:
Moet je je wachtwoord maar niet met andere delen :P
Prose reageert niet eens op support, NArose heeft in het verleden bijzonder veel (en snel) voor mij gedaan.
heb ik nog nooit gedaan, in welk spel dan ook... en er stond ook niets op mijn computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als we echt zouden willen dat het weer normaal ging lopen zouden ze gewoon een reset moeten doen helemaal vanaf begin alles deleten en dan frisse nieuwe start maken en de eerste 4 maanden gratis ofzo :P goeie updates snelle verbeteringen goeie support en events dan zou ik wel opnieuw beginnen hoor geen probleem voor mij xD al zou ik me 161 raider dan wel missen haha maar dan wordt het economy wel weer leuk 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ow fijn net nu ik wil gaan spelen ben lvl 8 komt er een maintence van drie uur op Na rose -.- :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh

Kaytjuh

The one and only

Anoniem: 161022 schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 18:41:
Als we echt zouden willen dat het weer normaal ging lopen zouden ze gewoon een reset moeten doen helemaal vanaf begin alles deleten en dan frisse nieuwe start maken en de eerste 4 maanden gratis ofzo :P goeie updates snelle verbeteringen goeie support en events dan zou ik wel opnieuw beginnen hoor geen probleem voor mij xD al zou ik me 161 raider dan wel missen haha maar dan wordt het economy wel weer leuk 8)
Ik denk idd ook dat een reset de enige manier zal zijn om pRose weer een beetje in de hand te houden. Ze moeten dan iig wel 1 server maken om het een beetje vol te krijgen.
Ik zou dan ook wel proberen opnieuw te beginnen en kijken hoe lang ik het vol houdt :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik zeg geef wapens levels en die economie trekt al meer recht, heel veeld geld zal daarin verdwijnen in het refienen hiervan en het zal de algemene prijs van tali meer verdleen en uiteindelijk zal 6th tali ook droppen omdat men er meer gebruik van moet maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ik vind dat ze dan wel de droprate van 6th nog moeten verlagen zelfs. Zodat die krengen echt zeldzaam worden en je wel moet vechten met een wapen zonder refine. Zo worden je gevechten ook een klein beetje moeilijker en heeft het spel meer levensduur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Zonder refines is het vechten nog geen reet aan, Knight bv kan alles met zn ogen dichten tanken zonder maar iets van dmg te krijgen, ook hawker kan 100% op zijn dodge relyen, gezien die niet mee gaat met refining ;) Kost alleen wat meer tijd om te killen, maar een 3-refined vs niet-refined weapon is maar 100-120 AP verschil, maar daar heb je spammin dealers voor. Een fullint cleric kan dat al makkelijk overbruggen. Pak daarbij de stackbug en refines zijn deels overbodig. Refines is maar een piepklein onderdeel van het gehele probleem wat Prose heeft (en zal houden), neem NArose als voorbeeld en de verschillen zijn snel duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wie van jullie speelt er nu nog rose online eigenlijk? Volgens mij ben ik de enigste nog lol maar stop ook de 15de voorlopig moet meer met me studie bezig zijn.

Sac is 3de geworden bij wedstrijdt koken De silveren mossel in Goes ( Zeeland) :P jeeej :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik speel tijdelijk op de Tala server :P 3x Exp is best leuk, al is er behoorlijk wat lag.
Had eindelijk refund gekregen van mijn e-cards, die maar meteen gebruikt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111694

ik ren nog rond met wat noobs van me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ik kijk af en toe mee met mn broertje op Ruff. Hij is inmiddels een lvl 56 soldier en heeft zijn cart bij elkaar geslijmd :X Een Black Sporty nog wel. :D
(Black Sporty is een zelfgemaakte skin van iemand die door Ruff admins geadd aan de game is)

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Private servers en gerelateerde zaken horen _niet_ in dit topic thuis!