Dragonball Online

Pagina: 1
Acties:
  • 3.566 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125018

Topicstarter
Dragonball Online

Er is nog niet veel over deze game bekend maar waarschijnlijk komt hij in 2008 in Japan uit en zijn er deze zomer beta tests.

Het zou zich afspelen 200 jaar na Dragonball GT, alle hoofdrol spelers zijn dan dus ook dood. Je kan uit verschillende rassen kiezen zoals mensen, nameks, saiyans en andere uit de serie.

Als ik zo naar de in-game screenshots kijk lijkt het erg op World of Warcraft, qua interface en vormgeving.

Hier enkele scans en screenshots:

Afbeeldingslocatie: http://i12.tinypic.com/2d9wvwi.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i13.tinypic.com/40g00g0.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i9.tinypic.com/2hx8v4j.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i11.tinypic.com/2ebeaup.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i5.tinypic.com/3zjcaxt.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 125018 op 01-04-2007 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Beter goed gejat overgenomen dan slecht bedacht zeggen we dan maar he. Persoonlijk lijkt me het wel leuk om uit te proberen. Kamehameha of destructo disc op een vijand gooien lijkt me wel superstoer.

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 196065

op een of andere manier mis ik toch Dragonball Z :)

Het ziet er goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen Sack
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-07 19:45
Hier bestond al een topic over, en er is een week geleden nog in gepost:

MMORPG DBZ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taarmen
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01-07 10:24
sackie schreef op maandag 02 april 2007 @ 00:07:

MMORPG DBZ?
In dat topic gaat het over het idee, MMORPG DBZ. Niet dat er een game in ontwikkeling is. Dit is volgens mij een topic waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
dit lijkt me echt prachtig als dit uit zou komen...

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125018

Topicstarter
sackie schreef op maandag 02 april 2007 @ 00:07:

MMORPG DBZ?
Ok "sackie" sinds wanneer ben jij mod op dit board?

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 125018 op 02-04-2007 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

ben het wel met sackie eens, zoveel info is er nog niet over de game te vinden, niets wat niet gewoon in dat topic kan voor voorlopig. verder ben ik het niet met de stelling eens dat het de look van WoW heeft, interface en vormgeving is voor de meeste mmorpg zo. zie niets specifieks lijkend waarvan ik zeg, dat is typisch WoW...

verder beetje afwachten wat de game doet, naast benieuwdheid voor vijanden, skills ed ben ik vooral nieuwsgierig over het vliegen, of je op latere level ook echt kan kiezen tussen airborn en grond vijanden. of dat vliegen als het er in zit alleen is om snel van A naar B te kunnen, en verder geen airbattles :p iig aan de screenshots afleidind zie ik nog niets in de lucht en lucht betekend vaak ook range (bv van de lucht naar de grond) en met al die bomen lijkt het me lastig zien of er iets op de grond ligt dus zal wel niet te groote range worden dan :o
maja game is nog verre van af dus we zullen zien. ^^

edit: betekend btw niet dat ik vind dat dit topic dicht moet, want dan moet hij toch weer aangemaakt worden wanneer de game er aan komt, kunnen we het net zo goed open laten :P

[ Voor 8% gewijzigd door daves2hd op 02-04-2007 18:26 ]

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen Sack
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-07 19:45
Anoniem: 125018 schreef op maandag 02 april 2007 @ 18:12:
[...]

Ok "sackie" sinds wanneer ben jij mod op dit board?
Moet je tegenwoordig al mod zijn om te zeggen dat ergens al een topic over bestaat :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Getah
  • Laatst online: 02-07-2023
Bleet schreef op zondag 01 april 2007 @ 22:13:
Beter goed gejat overgenomen dan slecht bedacht zeggen we dan maar he. Persoonlijk lijkt me het wel leuk om uit te proberen. Kamehameha of destructo disc op een vijand gooien lijkt me wel superstoer.
Dat kan ook met de Quake 3 Arena mod genaamd "Bid for Power" hoor ! Best wel grappig, voor een paar uurtjes :P Helaas wordt het amper online gespeeld en tegen bots is het niet geweldig. Bid for Power is niet met de Dragonball Z characters, maar die skins kun je wel simpel downloaden, althans dat kon, of het spel nu nog online is weet ik eigenlijk niet eens :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-07 23:38

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Dat ziet er verschrikkelijk uit zeg, DBZ is altijd wel leuk geweest maar dit ziet er niet uit. Er zijn helemaal geen details en die kleuren, het lijkt wel een regenboog aanval.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Laatst online: 02-10-2023
DBZ = Cartoon, Graphics zijn Cartoon.. ik zie het probleem niet.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rafler
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-07 21:33
Hoe bedoelje exacte kopie van wow, maar goed dat mag de pret niet bederven. Ziet er leuk uit maar, ik wil wel eens mooie hq foto`s zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:06

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

rafler schreef op woensdag 04 april 2007 @ 13:19:
Hoe bedoelje exacte kopie van wow, maar goed dat mag de pret niet bederven. Ziet er leuk uit maar, ik wil wel eens mooie hq foto`s zien.
Jep alles en iedereen is gejat van WoW :/
Dit is een heel andere genre, style en gameplay, heel andere doelgroep dus ;)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rafler
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-07 21:33
SinergyX schreef op woensdag 04 april 2007 @ 13:29:
[...]

Jep alles en iedereen is gejat van WoW :/
Dit is een heel andere genre, style en gameplay, heel andere doelgroep dus ;)
Klopt maar je ziet duidelijk de WoW engine eruit komen, maar goed ik wil wel eens hq screenshotjes zien en hq filmpje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illidan
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20-06 09:59
Komt er geen vervolg op de Anime serie? Weet iemand dat, was namelijk behoorlijk verslaafd aan die serie.

Ryzen 9 9950X3D, ASRock X870E Tachi Lite, Arctic Liquid Freezer III 420, Kingston Fury Beast DDR5 6400, Powercolor Red Devil 9070XT, Crucial T700 2TB, FSP Hydro Ti Pro 1000W, BeQuiet 802

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

DB GT is toch opvolger van Z?

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naresh
  • Laatst online: 30-09-2020
yup

360 BLOG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 201981

nameks konden toch ouder worden dan 200 jaar ? dus die leven dan nog :p (heb tijdje de serie al niet meer gezien)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-07 23:38

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

SpoTs schreef op woensdag 04 april 2007 @ 13:16:
DBZ = Cartoon, Graphics zijn Cartoon.. ik zie het probleem niet.
Het contrast, die bomen en de gezichten van karakters. _Ik_ vindt het er niet uit zien. Helemaal geen sfeer. Wat WoW dus wel heeft.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Het zal best voor een grote groep DBZ fans een leuke game zijn. Eindelijk DBZ powers doen in een MMO wereld, mij lijkt het wel wat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11:45
MrVegeta schreef op woensdag 04 april 2007 @ 14:27:
Het contrast, die bomen en de gezichten van karakters. _Ik_ vindt het er niet uit zien. Helemaal geen sfeer. Wat WoW dus wel heeft.
Het verschilt niet echt veel met de tekenfilms. Maar dit is in ieder geval voor de fans meer dan zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08-07 07:37
wow nice als deze game uitkomt in europa wil ik cker wel een kijkje gaan nemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Getah schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 17:30:
[...]

Dat kan ook met de Quake 3 Arena mod genaamd "Bid for Power" hoor ! Best wel grappig, voor een paar uurtjes :P Helaas wordt het amper online gespeeld en tegen bots is het niet geweldig. Bid for Power is niet met de Dragonball Z characters, maar die skins kun je wel simpel downloaden, althans dat kon, of het spel nu nog online is weet ik eigenlijk niet eens :P
heerlijke mod is dat ja :p DBZ skins vond ik er niet voor nodig, ze mochten ze niet gebruiken van de makers maar ze hadden redelijk leuke/mooie vervangers gemaakt.
spel word nu bijna niet meer online gespeeld idd, veel bots en anders nog van de weinige mensen die er zijn nog cheaters ed >.>

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motormuus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-06-2022
Was er ooit voor UT 2k4 ook niet een DBZ mod?

Jammer dat er (nog) geen DBZ games op de pc zijn, toch raar als je ziet hoe bekend de serie is :S

[ Voor 52% gewijzigd door motormuus op 04-04-2007 21:15 ]

Fokky's nemen de wereld over \^0^/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-06 10:45
Je hebt ESF voor HL1 Steam. Mja dat is niet echt een game. Meer een leuke mod. En er werken te weinig mensen aan dus het ontwikkeld maar heel langzaam.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08-07 07:37
ja ESF is opzich wel leuk maar nogal jammer dat ze er zo weinig aandacht en tijd aan besteden...
tis een leuke bezigheid zo nu en dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148927

[b][message=27798106,noline]

Jammer dat er (nog) geen DBZ games op de pc zijn, toch raar als je ziet hoe bekend de serie is :S
Wel een web-based spel : Anoniem: 148927 in "MMORPG DBZ?" 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 219463

ph4nt0m schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 11:33:
ja ESF is opzich wel leuk maar nogal jammer dat ze er zo weinig aandacht en tijd aan besteden...
tis een leuke bezigheid zo nu en dan
Heb me altijd kostelijk vermaakt met ESF, vooral als twee energy-beams tegen elkaar kwamen was het altijd tof. Ben benieuwd of dit ook mogelijk is in deze game. Ga ik zeker de demo van proberen. Ben trouwens wel benieuwd of het mogelijk is om te transformeren ofzo (SSJ woot :)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Anoniem: 219463 schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 11:36:
Heb me altijd kostelijk vermaakt met ESF, vooral als twee energy-beams tegen elkaar kwamen was het altijd tof. Ben benieuwd of dit ook mogelijk is in deze game. Ga ik zeker de demo van proberen. Ben trouwens wel benieuwd of het mogelijk is om te transformeren ofzo (SSJ woot :)).
Gezien de huidige MMO's en de diverse engines, zou dit zeker mogelijk moeten zijn.
Al heb ik nog weinig MMO's gezien waar dus powers/skills tegen elkaar kunnen 'crashen'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinester
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 03-07 11:52

Sinester

Game Guru

Bruut!! _/-\o_

ik kan geen beter thema bedenken voor een mmorpg dan Dragonball.

ESF vond ik zelf ook erg leuk, je had toen ook nog een soort mod voor ESF waarin je verder kon transformeren.

Dit ga ik zeker in de gaten houden

Hello there

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10:13
dit is een dubbele topic opening..
het is pricies de zelfde screenies dus nogmaals dit mag geclosed worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Lees andere topic even :) Juist die andere is dicht gegooit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15:38
Voor welk platform is de game bedoeld ?, ik vind de screens niet echt indrukwekkend, DBZ op m'n Wii ziet er beter uit (vind ik..)., meer cartoon, zoals de serie zelf, deze beelden zij me te strak.
Goed idee, als de game naar de Wii komt ben ik helemaal tevreden !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ooit een MMO op een Wii gezien? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15:38
"Ooit" is een beetje vreemd, heb de Wii pas een half jaar....
En wat is er zo vreemd aan ? de controls lenen zich er bijzonder goed voor, dacht ik zo !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrCaleb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-01-2022
Vind het zo vreemd dat World Of Warcraft echt een standaard template begint te worden waar al die andere MMORPG op gebouwd worden.

Het werkt natuurlijk wel goed en verslavend, maar het lijkt op zo een gigantische rip-off.

Maar all in all lijkt het me wel bruut om te spelen ^^
En wat betreft levelen zou dat helemaal vet zijn sinds dat in de anime ook al gebeurde :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-04-2023

Borgoth

De botte lul.

als je dan doorklikt kom je op deze pagina uit: http://en.wikipedia.org/wiki/Dragon_Ball_Online
en daar staat dat dragonball online uitkomt voor de 360 :)

lijkt me een erg gaaf spel, ik ben nu de serie weer aan het kijken. Al die bekende gezichten en namen :D

Modbreak:Dit is wel degelijk warez :{

[ Voor 43% gewijzigd door Crash op 16-06-2007 19:42 ]

Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrCaleb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-01-2022
*knip
Thnx man!!

Going to use this site a lot from now on!!

[ Voor 43% gewijzigd door Crash op 16-06-2007 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
MrCaleb schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 09:45:
Vind het zo vreemd dat World Of Warcraft echt een standaard template begint te worden waar al die andere MMORPG op gebouwd worden.

Het werkt natuurlijk wel goed en verslavend, maar het lijkt op zo een gigantische rip-off.

Maar all in all lijkt het me wel bruut om te spelen ^^
En wat betreft levelen zou dat helemaal vet zijn sinds dat in de anime ook al gebeurde :D
....*zucht* HET IS NIET WOW'S TEMPLATE. Sorry maar ik wordt er moe van. WoW nam alle standaarden van MMORPG's die er al waren maakte het iets smoother. Het deed niks nieuws of revolutionairs. Die interface was al zo standaard. Zat er al in sinds Everquest 1, WoW is niet het begin van het universum ofzo.....

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 208256

WoW was naar mijn mening wel de eerste MMORPG die gewoon voor iedereeen speelbaar was. De UI was wel wat bijeengeraapt van andere titels maar was ook enorm gebruiksvriendelijk.
Het begin van het universum was pong :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:00
*knip
Volgende keer even enkel een TR plaatsen voldoet :>

[ Voor 83% gewijzigd door Crash op 16-06-2007 19:45 ]

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeijsteR
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Is er nog leven in deze game? Zit namelijk nog steeds te wachten }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Enige wat ik steeds zie/lees op het net zijn die screenshots. Wel zou die berichtgeving van Bandai echt zijn, waar 2008 als release voor azie stond.

Pagina: 1