[PC MMORPG] ROSE Online - deel 30 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.179 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4th schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 16:16:
[...]

rofl

iemand die een arua set kan crafte of iemand die der een kent?
katchieqt van stargazers, misschien pinkpassion al maar die is nog net te laag level denk maar dat weet ik niet ckers
Verwijderd schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 17:49:
Speelt er hier iemand op tala? if so, hoe is de nieuwe droprate?
de droprate zelf is niet anagepast maar er zijn nieuwe drops, in principe is alels weer terug, feather, scales etc maar ook outherworldy metal :D:D niew zwaardje laat maar komen.

scales droppen van heavygear gek genoeg maar ook gewoon nog van wormdragon als vrij common in tala maar in tala is droprate zoiezo wel 3x

outerworldy metal dropt in marsh als mythrill en orihancel, wat ik vast fout schrijf.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2007 04:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:55
Flink door lopen tanken meneer? :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sicko
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-06-2024
is er nog een actieve tweakersclan op Narose btw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand hier link waar ik de client kan downloaden?
alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

Ik moet zeggen na aantal uurtjes WOW dat dit ff een leuke afwisseling is na 2 jaar Rose. Past nu meer bij me levensstijl eigenlijk. Ok tis wel erg veel questen maar verder heeft het spel zelf veel meer diepgang door proffesions/talents en heeft echt veel meer gebieden. Snap der allemaal nog vrij weinig van ^^. Je loopt echt rond van hmm ok dis wel erg groot allemaal. Als er nog andere zijn die keertje willen kijken server Bloodfist ign Axeje (cijfers mogen niet :/). Ben een blood elf mage.

Leuk van die drops echter hadden ze al 1/2 jaar eerder mee moeten zijn ;). Das voor mij nog niet echt iets om snel terug te rennen. Wacht wel lekker maandje af wat komen gaat aangezien me accounts ongeveer nu toch ff verlopen en me wow dus 1 maand nog geldig is.

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-02-2024

Kaytjuh

The one and only

William/Ax3 schreef op zondag 28 januari 2007 @ 11:56:
Ik moet zeggen na aantal uurtjes WOW dat dit ff een leuke afwisseling is na 2 jaar Rose. Past nu meer bij me levensstijl eigenlijk. Ok tis wel erg veel questen maar verder heeft het spel zelf veel meer diepgang door proffesions/talents en heeft echt veel meer gebieden. Snap der allemaal nog vrij weinig van ^^. Je loopt echt rond van hmm ok dis wel erg groot allemaal. Als er nog andere zijn die keertje willen kijken server Bloodfist ign Axeje (cijfers mogen niet :/). Ben een blood elf mage.

Leuk van die drops echter hadden ze al 1/2 jaar eerder mee moeten zijn ;). Das voor mij nog niet echt iets om snel terug te rennen. Wacht wel lekker maandje af wat komen gaat aangezien me accounts ongeveer nu toch ff verlopen en me wow dus 1 maand nog geldig is.
Pas wel op he axe, WoW kan je leven veranderen :9

Ik ben eigenlijk ook een beetje opzoek naar iets nieuws. Had laatst even Scions Of Fate Geprobeerd, maar dat is ook niet echt iets voor mij. Iemand nog leuk ideetje om te tijd mee door te komen in het weekend :9 ?

Tweaker gallery / Kaytjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ligt eraan wat je leuk vind :P Ik speel nu 5 MMO's, elk heeft iets om weer de tijd mee te doden (nee gelukkig geen WoW :P). Gewoon even rond kijken op mmorpg.com, makkelijk overzicht om te kijken wat er in aanbod is. (rapple en 7swords zijn niet echt bijzonder leuk :/) Vooral guildwars is een lekkere timekiller, altijd wel wat te doen.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh

Kaytjuh

The one and only

SinergyX schreef op zondag 28 januari 2007 @ 13:00:
Ligt eraan wat je leuk vind :P Ik speel nu 5 MMO's, elk heeft iets om weer de tijd mee te doden (nee gelukkig geen WoW :P). Gewoon even rond kijken op mmorpg.com, makkelijk overzicht om te kijken wat er in aanbod is. (rapple en 7swords zijn niet echt bijzonder leuk :/) Vooral guildwars is een lekkere timekiller, altijd wel wat te doen.
Dus guildwars staat bij jou op #1 ?
Heb het wel eens geprobeerd vond het niet echt geweldig :P
Iemand nog ideetje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-08 21:28

Wiepa

Notoriously ...

Sicko schreef op zondag 28 januari 2007 @ 11:39:
is er nog een actieve tweakersclan op Narose btw?
Jij heet Sick0 op naRose of niet? Zoja zag ik je! :)

En nee er is geen actieve tweakers clan op naRose, maar als je wat hoger levelt en veel vrienden heb moet je eens gaan kijken bij Shinedown, hele leuke clan! :)

Wel 150+ grotendeels, dus eerst nog maar ff levellen! :)

7800 X3D | Phanteks Glacier One 360D30 | Corsair Vengeance RGB 32GB DDR5 6000Mhz | RX 7800 XT Phantom Gaming | Samsung 990 Pro 2TB | ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI | be quiet! Pure Power 12M 1000W | Phanteks NV5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik heb geen #1 :P Elke game die ik speel heeft wat 'speciaals', geen enkele is perfect, zo zijn CoH/V ook nog steeds mijn favoriet. Cabal online heeft weer paar stoere features, maple is gewoon lollig :P Ben je veel meer een storyline/quester in enorme maps, moet je WoW gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

SinergyX schreef op zondag 28 januari 2007 @ 14:19:
Ik heb geen #1 :P Elke game die ik speel heeft wat 'speciaals', geen enkele is perfect, zo zijn CoH/V ook nog steeds mijn favoriet. Cabal online heeft weer paar stoere features, maple is gewoon lollig :P Ben je veel meer een storyline/quester in enorme maps, moet je WoW gaan :)
Waar haal je in godsnaam de tijd/geld vandaan om 5!!!! mmorpg's te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

verveel me te pletter me vaste maatjes zijn allemaal weg
dus wie is er rond de 170 110 96 en wil me vergezelen
verder zoeken me 110 en 96 nog een active clan

10 min houd ik het nu vol en krijg ik al verveel me ga maar weer tv kijken
niemand om tegenaan te lullen en aleen maar hakke is echt saai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa

Wiepa

Notoriously ...

Wie spelen er allemaal naRose ATM? :D

7800 X3D | Phanteks Glacier One 360D30 | Corsair Vengeance RGB 32GB DDR5 6000Mhz | RX 7800 XT Phantom Gaming | Samsung 990 Pro 2TB | ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI | be quiet! Pure Power 12M 1000W | Phanteks NV5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sicko
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-06-2024
Xouxic schreef op zondag 28 januari 2007 @ 19:49:
Wie spelen er allemaal naRose ATM? :D
Yup sick0 is m'n char ja, ben met clericje bezig, ben nu iig een lowlvl clan gejoined om clanfield in te kunnen. Ik kijk nog wel ff verder als ik wat hoger lvl ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18-09 16:18
William/Ax3 schreef op zondag 28 januari 2007 @ 11:56:

de server is Boulderfist :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa

Wiepa

Notoriously ...

Verwijderd schreef op zondag 28 januari 2007 @ 20:54:
alvast bedankt
Kijk in de Topicstart, staat er vast wel 1, en anders vraag je het idd nogmaals! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Client link: http://eu-rose.servegame....rose_evo_100_123_main.exe

Heeft er ieamnd saint rightious boots? ik heb gen schoenen meer

flying npc :P

Afbeeldingslocatie: http://img296.imageshack.us/img296/8940/screen465ux6.jpg

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2007 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-08 22:48
Hey 4th, leeft de party nog?
Ik had een DC denk dat mijn laptop niet gemaakt is om 2 dagen door te draaien.
Of het had een andere oorzaak.

@iedereen: Zou de tala-patch deze week al op de commerciële servers terechtkomen?
Dan wacht ik toch nog heel even op een mooie +5 twinkle of sparkle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:31
ph4nt0m schreef op zondag 28 januari 2007 @ 20:19:
[...]

de server is Boulderfist :)
Ik ben afgelopen weekend verhuisd van Karazhan naar Boulderfist. Ik ben net als Ax3 een blood elf mage begonnen. :P
Best leuk begin om op lvl 10 al met 45 gold rond te lopen 8)

@ Evo,
_/-\o_ Bijna lvl 200 :D

[ Voor 5% gewijzigd door Zeror op 29-01-2007 09:23 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

Amafi schreef op maandag 29 januari 2007 @ 08:58:
Hey 4th, leeft de party nog?
Ik had een DC denk dat mijn laptop niet gemaakt is om 2 dagen door te draaien.
Of het had een andere oorzaak.

@iedereen: Zou de tala-patch deze week al op de commerciële servers terechtkomen?
Dan wacht ik toch nog heel even op een mooie +5 twinkle of sparkle.
heel channel had dc zondagavond, blijkbaar snachts weer lagspike. maja, start gewoon nieuwe vanavond, is zo gemaakt op paarse mobs ;) moet ook nog tijdje leren maar daar niet hele avond voor nodig. Moet met me arti naar de 135 deze week, nu bijna 128 :(

wanneer nieuwe metal ingame komt zullen de +5 en +7 twinkles wel verkocht worden, ik wacht zelf om voor 150-200M een +7 twinkle te kope :)
ben wel benieuwd wanneer het ingame komt, ik weet wel dat ik met me lvl 100 raider ff veel wd en giant wds ga jage, jouw n00b samen met joykes dealer/soldier moete hem maar lekker in cf jage :P ik kom der snel genoeg aan komend weekend met een scout die ik ga bouwe speciaal voor de feathers en scales. hoop dat ess en low ess nu ook vaker gaat droppen dan voorheen.

voor wie het al is tegengekomen. droppen de feathers weer van de bats in b2 of is het weer helemaal omgegooid zoals de ess en low ess die van die stomme lvl 10-60 mobs droppe

@evo, omg, had dat detail nog niet gezien, gaat lekker daar :D hoop hier nog ooit dat lvl te bereiken maar zal erg langzaam gaan ben ik bang, eerst ff zon +7 beheaded axe voor een 300M zien te krijgen :P

@pinkpassion (sorry ben ff je gotnick kwijt) kan jij al arua accessories maken of duurt het nog "weekje" ;)

@sinergyx ik vind nog dat je met uurtje dit en uurtje dat nog veel tijd hebt. ik heb normaal op een dag iets van 3u ofzo over. das dus 3 van jouw 6 games :P misschien wordt het nu wel weer aangezien ik overdag werk, who knows

[ Voor 16% gewijzigd door 4th op 29-01-2007 12:50 ]

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
William/Ax3 schreef op zondag 28 januari 2007 @ 14:27:
Waar haal je in godsnaam de tijd/geld vandaan om 5!!!! mmorpg's te spelen?
7 Swords is gratis
Maple Story is gratis (heeft cashshop)
Rose Online - tijdelijk niet (NA/P), bezig met film
Cabal Online iets van 10 euro p/m - maar had 6 maanden gratis
CoH/V heb ik 2 accounts altijd actief (27 euro p/m) (prijzig, 2x retail H + 2x retail V + upgrade pack)
Guildwars heeft geen maandelijkse kosten (duur geintje, 3x retail + bonuspack + CE edition)

Vaak dus max 50-60 euro per maand, valt best mee voor wat je ervoor terug krijgt.

Qua tijd is het puur 'moodplay' (spelen waar je zin in hebt), vooral in de avond steeds wisselend spelen. Uurtje dit, uurtje dat. Ga je iets te lang spelen verveelt het te snel, zeker als content te wensen overlaat of het is lomp grinden (atm Rose bv). CoH-V/GW speel ik het meeste atm, heb ik nu resp 16 chars en 8 chars, dus keuze genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vind eht nog best veel lol tijd en geld :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Zo, weer een lekkere DC vanmorgen.
Was gelukkig nog net thuis en kon weer het shopje opstellen voor de rest van de dag.
Maar 4th, jou shopjes lagen eruit.

Verder hebben we een probleem met het overdragen van de clanmaster in LoT.
Gisteren voor de 2e keer zeker een kwartier mee gestoeid met local maar het is bugged ofzo.
Ik kan gewoon die lead niet krijgen omdat de knop entrust niet werkt.

Maar even een bugreport aanmaken, kan alleen die knop niet meer vinden.
@LocalHost (de echte) be my guest: Ben benieuwd wat we dan nog niet hebben gedaan.
Ik sta ingelogd, maar volgens mij kan je ook een offline iemand cm maken.

[ Voor 14% gewijzigd door Amafi op 30-01-2007 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host
  • Laatst online: 18-09 19:50

Local Host

Het forum is om te leren.

ik zal als ik vanavond thuis ben zelf eens even kijken ;) die local waar jij mee sprak moet me broertje zijn geweest ;) volgens mij moet je nl nog een extra actie doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
ik wil ook wel eens rose online proberen.
Nu is mijn vraag heeft het eigenlijk nog wel nut om dat te doen aangezien ik jullie ook al over rose2 hoor praten. en het lijkt me niks dat als ik eindelijk hoog level ben de hele community in elkaar stort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

UlyssesNL schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 10:17:
ik wil ook wel eens rose online proberen.
Nu is mijn vraag heeft het eigenlijk nog wel nut om dat te doen aangezien ik jullie ook al over rose2 hoor praten. en het lijkt me niks dat als ik eindelijk hoog level ben de hele community in elkaar stort.
Ro2 is Ragnarok Online 2 niet rose2.
UlyssesNL schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 11:20:
[...]

Ok maar is het dan zo dat de hele community op tweakers hiero dan ro2 gaat spelen want dan wacht ik wel effe
Op het moment is de community van tweakers al heel wat gebroken. Zitten nu verdeeld over drie rose versies. En een aantal anderen zoals ik zoeken hun heil even in andere MMORPG's of zijn gestopt/pauze.

[ Voor 35% gewijzigd door William/Ax3 op 30-01-2007 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Local Host schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 10:07:
ik zal als ik vanavond thuis ben zelf eens even kijken ;) die local waar jij mee sprak moet me broertje zijn geweest ;) volgens mij moet je nl nog een extra actie doen
heb al gezegd iedereen (op de toekomstige master na die commander moet zijn) te demoten aangezien master na entrust commander wordt en daar mogen er maar max aantal van zijn. entrust werkt, week voor deze rotzooi nog geprobeerd met sac en natuurlijk heeft localtje ook zelf nog de lead gekregen :P

@amafi, klote dat me shops eruit liggen. nu al elke dag een dc gehad, 2x rond half 11 en nu in de morgen weer. der is zeker weer iets mis met die verbinding naar azie...

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

of ze zijn met dat lag probleem aan het prutsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
William/Ax3 schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 10:34:
[...]

Ro2 is Ragnarok Online 2 niet rose2.
Ok maar is het dan zo dat de hele community op tweakers hiero dan ro2 gaat spelen want dan wacht ik wel effe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

ff wachte kan wel iets van maand of 6-8 zijn gok ik zo, ze willen in ieder geval nog europees geld met de item mall eruit halen.

iemand btw als datum wanneer de nieuwe patch komt die in tala al in gebruik is? deze woensdag denk ik al zeker van niet, maar volgende week of die week erna is wel hulpvol om even te weten met sellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik dacht dat RO2 beta eind februari al zou beginnen? Of dat was ws een nieuwe closed versie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
@4th, alles gedaan wat je hierboven hebt vermeld.
Zelfs iedereen op rookie gezet, mij op commander als enig en dan entrust.

Werkte niet!
Gewoon als je op entrust klikte gebeurde er niets. Erg vaag, en frustrerend.

En die shops, tja steeds vaker een DC. Maar de pinoy players hebben er geen last van.
Zal dus inderdaad ergens in een node verkeerd gaan waardoor we een lagspike hebben en eruit gedonderstraald worden.
Nu maar hopen dat het niet al te vaak verder gaat gebeuren. Anders hebben EU shops niet al teveel zin, als je niet weet wanneer je eruit vliegt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Amafi schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 11:57:
@4th, alles gedaan wat je hierboven hebt vermeld.
Zelfs iedereen op rookie gezet, mij op commander als enig en dan entrust.

Werkte niet!
Gewoon als je op entrust klikte gebeurde er niets. Erg vaag, en frustrerend.

En die shops, tja steeds vaker een DC. Maar de pinoy players hebben er geen last van.
Zal dus inderdaad ergens in een node verkeerd gaan waardoor we een lagspike hebben en eruit gedonderstraald worden.
Nu maar hopen dat het niet al te vaak verder gaat gebeuren. Anders hebben EU shops niet al teveel zin, als je niet weet wanneer je eruit vliegt
edit: had hij jou wel geselecteerd en toen op entrust geklikt? (stomme opmerking maja, je weet nooit)

gedurende de nacht geen dc gehad.. redelijk te verklaren aangezien dat het rustige punt is. ochtend als men ff gaat inloggen knallen we deruit.
Blijkbaar is sirius ook weer open voor eu (eu-rose.com), dat kan de lag/dc's ook verklaren aangezien dit eerder voor grote problemen zorgde.

@amafi GZ man! btw, wat was der precies voor announcement? problems rebooting server of emergency maintenance?
Amafi schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 15:18:
edit: Geen idee kon announcement niet meer lezen.
Maar zojuist weer een DC, gaat ergens iets mis denk ik. Sirius lag plat geloof ik (mijn philipijns zuigt)

Servers are being inspected
@edit2 heeft vast en zeker te maken met het feit dat we weer op sirius konden :P

[ Voor 23% gewijzigd door 4th op 30-01-2007 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Kom net thuis, was een announcment geweest met nog een DC.

Maar Amafi mag je vanaf nu aanspreken met ing. Amafi
Ben zojuist afgestudeerd :D:D:D:D:D:D:D:D

edit: Geen idee kon announcement niet meer lezen.
Maar zojuist weer een DC, gaat ergens iets mis denk ik. Sirius lag plat geloof ik (mijn philipijns zuigt)

Servers are being inspected

[ Voor 37% gewijzigd door Amafi op 30-01-2007 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

netjes amafi Gefeliciteerd :)
kmis Prose en Rrrose totaal niet ben nu even aant rondkijken op een pserv van een oude bekende :P
maar zijn er nu al meer mensen dan level 210 in prose?:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa

Wiepa

Notoriously ...

Idd Amafi, gefeliciteerd!

OT: Wiebe laat ook weer van zich horen, gisteravond lvl 85 geworden! :)
Kheb ook ff een fototje gemaakt, is niet mijn current suit maar ik vond man in pak met snor er wel genig uizien! :)

Afbeeldingslocatie: http://img264.imageshack.us/img264/8081/sezt2.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

@ Amafi -> ik heb zelf nog ff wat dingen geprobeerd met Wozz ook , maar schijnt idd een bug te zijn .

@ Wozz Sorry, maar broertje logde weer eens in dus DC . Ik moet ook helaas weer weg. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

d8 al zoiets hehe ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

bah, weer dcs, kan deze week geen 1 party bewaren of savonds een dc of smorgens :(

edit: offtopic: ben hier ook zojuist ergens voor geslaagd, theorie examen :P

[ Voor 32% gewijzigd door 4th op 31-01-2007 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
4th schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 08:39:
bah, weer dcs, kan deze week geen 1 party bewaren of savonds een dc of smorgens :(

edit: offtopic: ben hier ook zojuist ergens voor geslaagd, theorie examen :P
Hehe gratz, auto? Brommert?
En fuck, weer een DC. Daar gaat mijn shop, ik ga nog failliet :+
Nah, gaat wel weer lekker met zuly binnen harken.
200m grens is alweer in zicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

doe je goed :) me zullies gaan er harder uit als erin atm hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey guys,

Aangezien jullie de tweakers zijn post ik hier mijn oproep op dit forum.

Ik ben op zoek naar een nieuwe admin die het forum kan gaan hosten en updaten. Ik zelf heb sinds de laatste post van CelticDeath waardoor ik door een heleboel mensen door de stront ben gehaald niet meer gemotiveerd om nog door te gaan. Voor degene die die post gemist hebben, een clanmember (Mel) die ik in vertrouwen heb verteld dat ik de sourcecode van een pserver heb gedownload om wat voor mijzelf mee te spelen heeft dit als schande rondgestuurd incl. screenshots en chatlogs naar o.a. CelticDeath. CelticDeath vond het vervolgens nodig om mij hiermee te pakken en dit te posten op het forum alsof ik een crimineel was. Vervolgens vond zo'n 95% van de mensen die het forum (eu-rose.com) bezoeken het nodig hier op te reageren met verder ook niets dan negatieve berichten. Ik zou hypocriet zijn omdat ik geen pserver discussies toelaat op het forum en verder zou ik de game in gevaar brengen etc etc..

Aangezien jullie tweakers zijn denk ik wel dat jullie wel snappen dat het totaal harmless was. Maar goed, aangezien non-technical gasten het dus niet snappen en het nodig vonden mij door het slijk te halen. (inclusief sommige van mijn eigen moderators waarvan celticdeath weer chatlogs naar mij doorstuurde de rat) kan ik de motivatie niet meer opbrengen om nog tijd in het forum of de community te steken..

hehe ik was zelfs met een eu-rose.com itemmall bezig maar dit is ook sindsdien stop gezet. (http://itemmall.eu-rose.com/catalog is een testje hehe, let niet op de layout).

Anyways,

Wie heeft er zin om de hosting van het forum over te nemen? :)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2007 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh

Kaytjuh

The one and only

Alle begrip Meph, jammer dat zoveel mensen het verkeerd oppakken.
Ik vind iig dat je gewoon moet doorgaan en je er niks van aan moet trekken, kijk wat jij allemaal voor hun hebt gedaan.

Veel suc6 met het zoeken naar een nieuwe eu-rose baas ;)
Rakkerzero schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 20:00:
[...]

Jij host het forum ook??
Dan zou ik gewoon de schijt hebben en het forum platleggen. Eigen schuld, dikke bult. Hadden ze maar moeten nadenken voordat ze een hersenloze opmerking maken.
Is iid ook een optie meph, zou ik ook doen als ze me niet vergeven ;) laat ze maar even voelen

[ Voor 102% gewijzigd door Kaytjuh op 31-01-2007 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Verwijderd schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 17:36:

Wie heeft er zin om de hosting van het forum over te nemen? :)
Jij host het forum ook??
Dan zou ik gewoon de schijt hebben en het forum platleggen. Eigen schuld, dikke bult. Hadden ze maar moeten nadenken voordat ze een hersenloze opmerking maken.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 20:00:
[...]

Jij host het forum ook??
Haha dat was ook mijn eerste reactie maar dat is ook weer niet helemaal eerlijk voor sommige bezoekers. Een vervanger zoeken lijkt me dus het beste.

Iemand geinteresseerd in een lvl 122 artisan met wat g3's sapphires en een originele battle cart en en en.. Etc etc :) Haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Verwijderd schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 22:04:
[...]

Haha dat was ook mijn eerste reactie maar dat is ook weer niet helemaal eerlijk voor sommige bezoekers. Een vervanger zoeken lijkt me dus het beste.

Iemand geinteresseerd in een lvl 122 artisan met wat g3's sapphires en een originele battle cart en en en.. Etc etc :) Haha
hmm als ik jou was zou ik t gewoon opzeggen gast.
ik denk dat je genoeg tijd/geld erin heb gestoken en ERG populair is t nie meer, tis maar een klein publiek wat er nog komt. :) dus ik zou zeggen zeg op ofzo en ga WoW xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
* SinergyX heeft Rose onder Vista draaien :)(32bit versie.. dat wel :/ )

[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 31-01-2007 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

ok netjes ; toevallig een ATI kaart ? Anders moet ik mijn RTM toch maar eens snel gaan omzetten ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Local Host schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 05:32:
ok netjes ; toevallig een ATI kaart ? Anders moet ik mijn RTM toch maar eens snel gaan omzetten ^_^
wij verwachten je binnen de maand terug ;)

@anyone, iemand nog ingame die toevallig ziet of er niet weer een massale dc is geweest rond half 10 (over half uur dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Meph ik snap je standpunt totaal. Slaat nergens op dat mensen zo reageeren. Wat is er nou op tegen dat je ff wat dingen wilt bekijken op je eigen server slaat imho totaal nergens. En hellemaal als je iemand in vertrouwen neemt en die de hele bende leaked tssttt :s.

Als je dat domain ook host zou ik gewoon zeggen laat iemand anders de hele bende lekker overnemen scheeld jou ook weer tijd/kosten aan hosting en beheer ;).

En kom anders ook is in wow rondhuppelen zou ik zeggen mischien is dat voor jou ook ff een verademing ^^.
SinergyX schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 09:36:
[...]
En is het nationale 'krijg iedereen naar WoW' dag? Hier op het werk ook al 3 die er nonstop over praten.
nee hoor maar wat meer oude bekenden zou leuk zijn :*)
ph4nt0m schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 09:47:
af en toe lekker lachen met ax3 en OM ax3 :P
volges mij is ie al 10x zoveel doodgegaan dan ik xD
Ach zoals ik gisteren al zei laat me lekker klooien op me eigen eilandje :P. Vind gewoon uitdaging om mobs paar lvls hoger te rammen. Alleen ze mollen me dus als er ineens een 2e me aanvalt ;).

[ Voor 35% gewijzigd door William/Ax3 op 01-02-2007 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Local Host schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 05:32:
Nope Nvidia (al zijn die drivers ook bijzonder brak).Maar moet nog wel testen met GameGuard (pr server getest)
* SinergyX heeft 25% van zijn nieuwe film af :)

@Meph, klote streek is dat :/ Welke kant je ook kiest, ze zullen het je niet in dank afnemen. Gooi je alles plat, iedereen boos. Stop je ermee, vinden ze alleen maar beter. Laat het gewoon even doorwaaien, desnoods iemand even als supermod het forum goed in de gaten houden (mbt flame posts). Gooi het even op laag pitje (als je het makkelijk kan betalen) en ga weer verder wanneer Rose weer interessant voor ons EU's is.

En is het nationale 'krijg iedereen naar WoW' dag? Hier op het werk ook al 3 die er nonstop over praten.

[ Voor 55% gewijzigd door SinergyX op 01-02-2007 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Mja ik was ondertussen dus ook al begonnen naan WoW en de reden om daar evt te blijven is QUESTS !!!! je bent continu bezig en niet hersenloos mobs aan het slachten zoals in rose . PR server inloggen was mij dus ook gelukt in RTM .

ff afwachten, maar WoW is tot nu toe wel errug interessant. Owja me cursus loopt erg goed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
hehe benieuwd naar je movie :)
enne betreft krijg mensen naar WoW
tja tis wel leuk als je hoger word enzo :P
mja hij vind t ook nie erg :P hij heeft er iig plezier in ik ook en rakker denk ik ook wel :)
maar t gaat dus weer lekker met die dc's.... btje zonde als je dan je pc aanlaat met shop op en je kan niks verkopen omdat je telkens dc hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
ph4nt0m schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 09:47:
enne betreft krijg mensen naar WoW
tja tis wel leuk als je hoger word enzo :P
mja hij vind t ook nie erg :P hij heeft er iig plezier in ik ook en rakker denk ik ook wel :)
ja WoW is erg leuk :o
Het zou wel cool zijn als we Legion Of Tweakers (<- en ja in WoW mag je spaties in guildnamen gebruken + je bent niet gelimiteerd aan 15 players per guild :P ) in WoW kunnen oprichten met de oude bekende groep :)

[ Voor 9% gewijzigd door Zeror op 01-02-2007 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

count me in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Hehe kan je dan ook een Rose WOW topic aanmaken :+ Dan kan dit nog even een Rose topic blijven.

Trouwens 4th gisteren had ik geen DC gehad overdag. Daardoor behoorlijk wat binds weer in kunnen kopen. Ook genoeg spir stone of fire voor mijn lava-set.
Verder ben ik dus alleen maar geld aan het uitgeven. +5 archmage shoes voor 10m gekocht. Duurt dan wel weer 5 levels langer voordat ik ze aan kan. Maarja ik kan er geen saint archmage shoes +3 voor maken voor dat bedrag.
En die +5 st archmage shoes maken we ook wel een keer. Armor heeft toch het meeste nut om op +5 te krijgen. Best balen, gewoon geen patches vandaag voor de commercial servers. En ik hoopte nog wel op die veren en outerworldly metal ;(
Upcoming Maintenance 1st Feb

--------------------------------------------------------------------------------

From kRose:

1) Changed name of Dragon Hunter Wing [?]
2) Dragon Hunter Wing can now be used in transactions

There was a 3rd thing. I didn't understand it, but I suspect it's Clan War related, whatever it may be. I wonder if this patch is going straight to the Commercial servers tomorrow or on Tala first.
Dat 3e ding was een mogelijkheid om de draak te debuffen.

Maar 100gems klinkt wel als heel veel hoor 4th ;)
Enneeuh vanaf welk lvl kan jij de lava-sets craften? En wanneer gaan we ore's of fire hunten.
Die mis ik ook nog :P

[ Voor 32% gewijzigd door Amafi op 01-02-2007 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Haan

dotnetter

Ik vermaak me nog steeds @ rRose in ieder geval. Heb ook niet zoveel tijd meer om te spelen, maar ben nu toch level 86 met m'n bourg, bijna net zover als ik was in pre-reset iRose :*) Heb wel een stuk minder geld als ik toen had trouwens :/ net m'n eerste miljoen gehaald, in iRose had ik op lvl 70 al devil wings en equip gekocht voor minstens 2,5 mil. Maar zal wel komen door de 3x exp die ze hebben, dus je levelt gewoon sneller.

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Amafi schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 10:09:
Hehe kan je dan ook een Rose WOW topic aanmaken :+ Dan kan dit nog even een Rose topic blijven.

Trouwens 4th gisteren had ik geen DC gehad overdag. Daardoor behoorlijk wat binds weer in kunnen kopen. Ook genoeg spir stone of fire voor mijn lava-set.

En die +5 st archmage shoes maken we ook wel een keer. Armor heeft toch het meeste nut om op +5 te krijgen. Best balen, gewoon geen patches vandaag voor de commercial servers. En ik hoopte nog wel op die veren en outerworldly metal ;(
Over st vest/armor en hat/helm de def van die 2 scheelt niet veel, iets van 10 op +5 en 10 van 170 is dus niets... Dus beter om de hat en gloves ook op 5 te hebbe. st. boots van wie dan ook zijn gewoon te rare/duur/kapot gerefined. heb zelf st noble lord en st archmage boots allemaal op 3 omdat ik nog niet verder ga. Heb ook st. righteous helm op +3 en normale met con4 stat op +5. De helmen zijn atm zo duur (30M easy) dat ik deze ook niet omhoog ga doen met maar 1 exemplaar.

over de nieuwe mats, ben maar blij, kan je je AW Dex6 nog ff goed verkopen :P was me dr18 aw kwijt voor 50M met 30M inkoop dus was toch weer ff wat leuke winst, nu nog de 8M wdw inkoop voor een 90M verkopen ofzo, crow moet ik wel kwijt die was namelijk 40M ofzo inkoop :(

edit: volgende week moeten we de nieuwe mats krijgen, zitten in vorige update en tala is gepatched om de valentijns event te testen. betekend dat het volgende week in main moet zitten anders begint event dag te laat :P

edit2:
van eu-rose.com
Upcoming Maintenance 1st Feb

--------------------------------------------------------------------------------

From kRose:

1) Changed name of Dragon Hunter Wing [?]
2) Dragon Hunter Wing can now be used in transactions

There was a 3rd thing. I didn't understand it, but I suspect it's Clan War related, whatever it may be. I wonder if this patch is going straight to the Commercial servers tomorrow or on Tala first.
had deze wings al zien staan, soort witte ast wings. hoop dat de cw update niet inhoudt dat wanneer je nu de popup krijgt dat zuly amount unsuitable is voor je lvl dit wordt afgedwongen... nu kan ik nog lekker farmen :P maar ff snel naar 135 en veel cw zodat ik genoeg mats heb voor 100 gems ofzo :P dan 30/4*100 dus 750 cw... omg.. 150M betalen ervoor

Edit3: voor degenen die nog buffs willen komen halen of andere dingen. ben vanavond op eldeon met baylee dus 11th staat gewoon in shop. moet nog 2 lvls doen dus ben der wel halve avond lijkt me zo.. 2u per lvl atm.

[ Voor 42% gewijzigd door 4th op 01-02-2007 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
4th schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 13:31:
[...]
had deze wings al zien staan, soort witte ast wings. hoop dat de cw update niet inhoudt dat wanneer je nu de popup krijgt dat zuly amount unsuitable is voor je lvl dit wordt afgedwongen... nu kan ik nog lekker farmen :P maar ff snel naar 135 en veel cw zodat ik genoeg mats heb voor 100 gems ofzo :P dan 30/4*100 dus 750 cw... omg.. 150M betalen ervoor

Edit3: voor degenen die nog buffs willen komen halen of andere dingen. ben vanavond op eldeon met baylee dus 11th staat gewoon in shop. moet nog 2 lvls doen dus ben der wel halve avond lijkt me zo.. 2u per lvl atm.
Hehe 750cw * 7min = 5250 min/60 = 87,5 uur cw :P
Dat zijn gewoon 2 werkweken man.
Hoeveel zou een klein chinees jongetje kosten die dat voor je doet?
euro per dag? Dan zou ik graag 10 euro er voor over hebben om dat voor me te laten doen :P

@AX3 ja dag, dan zou het me 61eur kosten. Das dan weer een beetje leuk voor een grap :+
En ook met een simpele vraag weer naar google verwijzen "meesterlijk"

Offtopic: SAP zuigt, mijn queries duren gemm. 5 min om te laden

[ Voor 11% gewijzigd door Amafi op 01-02-2007 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Amafi schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 15:17:
Hoeveel zou een klein chinees jongetje kosten die dat voor je doet?
xD klik

Kennelijk dus +-250dollar in de maand voor 360uur is dus minder als 0.70 dollar cent per uur rofl.
[@AX3 ja dag, dan zou het me 61eur kosten. Das dan weer een beetje leuk voor een grap :+
Met de gegevens van 62.5u kom ik uit op 33 euro 8)7.
En ook met een simpele vraag weer naar google verwijzen "meesterlijk"
lief klein konijntje :+

[ Voor 66% gewijzigd door William/Ax3 op 01-02-2007 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

rofl!! nee maar ff denken, aangezien ik op lvl 140 da beest binne min dood heb, is het dus maar 5 min ipv 7, das al snel paar uur minder :D (en nog veel te lang ja)

(62,5u ofzo, das nog wel te doen, int weekend gewoon uurtje of 2 ofzo doen (of als ik moet wachte op wendy....), over 3-5 weken update heb ik toch al snel wat mats)

[ Voor 20% gewijzigd door 4th op 01-02-2007 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

William/Ax3 schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 09:28:
[...]

En kom anders ook is in wow rondhuppelen zou ik zeggen mischien is dat voor jou ook ff een verademing ^^.
Hehe, ik ben bang van WoW. Bang dat ik het veel te leuk zal vinden :) En dan moet ik een beetje denken aan die Southpark WoW parodie hehe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Verwijderd schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 17:14:
Hehe, ik ben bang van WoW. Bang dat ik het veel te leuk zal vinden :) En dan moet ik een beetje denken aan die Southpark WoW parodie hehe :)
Maakt toch niet uit, gaat erom dat jij het online naar je zin hebt, ga dan niet enigzins met tegenzin verder met Rose ;) Mij zal je bv nooit zien in WoW, omdat ik het gewoon niets vind :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa

Wiepa

Notoriously ...

LoL dit ownt, naRose heeft net update gehad, dragon scales en feather, otherwordly metal en nog veel meer dropt.. Dit staat er in de update news:
The following are notes regarding the ver. 134 update on February 1, 2007

ROSE NA ver. 134 Update Notes

New Loading Screens have been added.

Quest
Episode Quest Chapter 8 "Wrong Justice" has been added.

Item
The bug of the following not dropping has been fixed:
Bird feather, Dragon Scale, Essence, Insect Wing, Little Angel Feather, Little Devil Feather, Low Essence

The following items have been adjusted:
Ether, Ore of Fire, Ore of Earth, Ore of Wind, Ore of Water

The following items have been added:
Otherworldly Metal, Cart Engine Schematic, Castle Gear Arm Schematic, Lifman Schematic, Sporty Cart Schematic, Wooden Cart Schematic, Woodstock Schematic, Black Hearts, Golden Hearts, Green Hearts, White Hearts, Pink Hearts, Low Enthiric, Mana Crystal, Mana Heat, Mana Load, Mana Metal, Mana Oil,
Steam Heat, Steam Oil, Steam Viper, Adventurer's Plains Return Scroll.

Blue Weapon bonuses have been updated.
Note: A bug with saint items was found in which they do not give their reduction to level condition. This will be corrected in a future update.

A one (1) second cool time has been added when using a Treasure Chest.

NPC
Adventurer's Plains A Ferrell Guild Storage NPC is now available in the Adventurer's plains.

The level condition for a stat reset by Cornell has been changed.
The level condition for the one time stat reset has been
increased to level 40 and under.

Merchant NPCs in the Magic City of the Eucar have been updated.
You can now buy level 80 and higher equipment from these NPCs:
[Smith] Pavrick, [Ferrel Trader] Sergei, [Magic Goods Seller] Pabel

Community
The number of community chat rooms displayed has been reduced from 14 to 12.

Clan Wars
Clan Dragons have been updated and can now use de-buff skills against the opposing clan.
When entering the Clan Field Pedion, a gate is now put in place to prevent clan members' immediate advantage of position before the match begins.

-----
Head GM for ROSE NA
ROSE NA GM Team
Gravity Interactive, Inc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Xouxic schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 21:18:
LoL dit ownt, naRose heeft net update gehad, dragon scales en feather, otherwordly metal en nog veel meer dropt.. Dit staat er in de update news:

[...]
dit komt bij ons volgende week, vindt het raar dat jullie geen testserver hebbe daar...

edit: heb gisteravond btw ook nog ff me lava necklace gedrilled en d3 derin gepropt :D (2 drills nodig voor deze) nu nog nieuw lava setje late crafte en me arua. pink, denk je dat het zondag zal lukken om ze door crafter te laten maken?
(arua setje maar drille en s3s erin stoppe voor me arti ;))

[ Voor 28% gewijzigd door 4th op 02-02-2007 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

4th schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 08:53:
[...]

dit komt bij ons volgende week, vindt het raar dat jullie geen testserver hebbe daar...
Gravity en testen die twee woorden gaan niet echt samen :+. Zullen we ze is een boek Tmap opsturen? ;).

Heb trouwens nog 1 10 days guest pass over van wow. Als iemand die wil gebruiken mail me maar ofzo. Let op je hebt wel een cc nodig tijdens de aanmelding maar de subsciption hiervan kan je gekijk annuleren.

[ Voor 25% gewijzigd door William/Ax3 op 02-02-2007 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Xouxic schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 21:18:

[...]
Leuk, Goblin cave wordt straks op alle channels helemaal afgeladen met spelers die feathers willen. :/
Of zouden ze de plek waar ze droppen ook hebben aangepast?

Maargoed dat ik WoW speel, merk ik er niets van :P

[ Voor 6% gewijzigd door Zeror op 02-02-2007 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Rakkerzero schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 09:18:
[...]

Leuk, Goblin cave wordt straks op alle channels helemaal afgeladen met spelers die feathers willen. :/
Of zouden ze de plek waar ze droppen ook hebben aangepast?

Maargoed dat ik WoW speel, merk ik er niets van :P
denk dat er daar veel komen te zitten ja, maar heb ook iets gehoord dat scales op eldeon dropten... nog unconfirmed volgens mij maar zou wel leuk zijn ;)

(ik heb wel asap 30 laf nodig voor me dragon hunter vleugeltjes :) )

edit: waarom zou ik die ph ppl niet afzetten met hun 2B accounts... ze doen ons scammen met item mall stuff en in alle gevallen grof betalen...

edit2: wat is op evo de ideale build voor een scout to be? veel dex pompe voor de 6sticks of ook con/sen?

[ Voor 18% gewijzigd door 4th op 02-02-2007 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
voordeel bij NArose, dat het wel binnen enkele weken normaal in shops te koop staat, tegenstelling tot Prose :P Ik ben al bijna een maand niet meer ingame geweest, film moet eerst af en Vista kost bergen tijd om het normaal te laten draaien zoals ik wil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 23:40:
* SinergyX heeft Rose onder Vista draaien :)(32bit versie.. dat wel :/ )
Kan je vertellen hoe je dat voor elkaar hebt gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Verwijderd schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 11:41:
Kan je vertellen hoe je dat voor elkaar hebt gekregen?
Goeie vraag, weet ik niet :P
Ik heb puur de directory vanuit mijn XP installatie (2de pc) gekopieerd naar mijn Vista computer, draaide meteen - geen installatie gedaan of dergelijk. Wel note, niet getest nog op NA/Prose, slechts op private server (omzeiling gameguard). Diverse berichten die ik las over gameguard, is dat die de schuldige is dat veel spellen niet willen draaien onder Vista (maple heeft/had ook veel problemen).

[ Voor 3% gewijzigd door SinergyX op 02-02-2007 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

even rondgekeken, blijkbaar heeft gameguard al wel een fix (was wel voor ander spel) maar vanuit rose moeten ze dit invoeren aangezien je via deze weg altijd updates van gameguard krijgt. dus spam daar de forums maar ff zodat ze deraan beginnen.

btw is der iemand die voor mij een prose forum acc aan kan maken, heb der gvd al stuk of 7 aangemaakt maar geen enkele wordt geactiveerd en ben der beetje ziek van..

edit: oeps sorry, volgende keer beetje beter zoeke :P

[ Voor 6% gewijzigd door 4th op 02-02-2007 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

4th schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 12:34:
even rondgekeken, blijkbaar heeft gameguard al wel een fix (was wel voor ander spel) maar vanuit rose moeten ze dit invoeren aangezien je via deze weg altijd updates van gameguard krijgt. dus spam daar de forums maar ff zodat ze deraan beginnen.
Het probleem schijnt te zijn dat microsoft het installeren van gamegaurd geblocked heeft omdat gameguard heel wat security holes bevat welke ze verrotten om te dichten.

Trouwens mailen naar gamegaurd lui schijnt weinig zien te hebben:
[message]Antwoord mail van iemand[/message]Thank you for contacting xxxx Support.

Unfortunately at this time, Windows Vista is not a supported operating system for gamexxx. The only supported operating systems are Windows 2000, Windows XP, Windows 98, and Windows ME. You might be able to play without any problems, but we cannot be sure how the game will work on an unsupported OS. You would need to switch to a supported OS for us to assist you with this issue.

Please let us know if you have any further questions.

Regards,"
Oftwel ja jammer joh kunnen je niet helpen is geen supported OS.
Local Host schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 13:10:
vandaar die patch waarschijnlijk :)

anyhow ax3 ik zal vanaaf eens kijken of die WoW server van jullie is pvp ofniet ? Daar houd ik alleen niet zo van.
Dat het PVP is merk je voorlopig niks van.

[ Voor 52% gewijzigd door William/Ax3 op 02-02-2007 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

anyhow ax3 ik zal vanaaf eens kijken of die WoW server van jullie is pvp ofniet ? Daar houd ik alleen niet zo van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Local Host schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 13:10:

Dat pvp verhaal hoef je tijdens de trial sowieso niet druk om te maken. Het echte pvp begint pas vanaf lvl 30. In de trial is lvl 20 het maximale lvl wat je kan behalen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

heb ik het over een trial ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ik bedoelde meer te zeggen dat je daar in de eerste levels sowieso niet druk over hoeft te maken.
Tot level 30 ben je als beginner toch al wel gauw een week/anderhalve week mee zoet met questen, questen en nog meer questen.
Vanaf lvl 10 kan je wel bewust kiezen om te gaan pvp'en door in de Battlegrounds te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

ik zie wel, maar laten we daar het R.O.S.E. topic verder niet mee vervuilen ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

lijkt me goed idee, straks moet ik ook nog met wow beginnen en daar heb ik weinig zin in...

@hieronder: ben benieuwd, ben namelijk zelf ook van plan om vista te installe om te testen ivm met me werk.. moet wel natuurlijk nog rose kunnen draaien dan :P

edit: net op eu-rose.com gelezen dat in narose de nieuwe dragon hunter wings roze zijn.... das dus zeer kut, wie wil der nou pink wings....

[ Voor 68% gewijzigd door 4th op 02-02-2007 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

het enigste wat ik nog wel kan proberen om rose werkend te krijgen onder vista is misschien wat met die gameguard dir te rommelen ( rechten ) ik zal jullie nog wel ff op de hoogte houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

suc6 mr localhost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
4th schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 14:29:
lijkt me goed idee, straks moet ik ook nog met wow beginnen en daar heb ik weinig zin in...

@hieronder: ben benieuwd, ben namelijk zelf ook van plan om vista te installe om te testen ivm met me werk.. moet wel natuurlijk nog rose kunnen draaien dan :P

edit: net op eu-rose.com gelezen dat in narose de nieuwe dragon hunter wings roze zijn.... das dus zeer kut, wie wil der nou pink wings....
Die pink wings waren inderdaad al bekend, stond op Prose forums een stuk. Alleen welke idioot geeft 'stoere' dragon hunter wings nu het kleurtje 'lief' roze? :S

Zal vanavond eens NA/Prose testen onder vista, eventueel met de gameguard van Maple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa

Wiepa

Notoriously ...

Woot! Kheb me eerste Little Angel Feather al binnen en nu nog snel verkocht voor 500k, strx zijn ze tog nog maar 25/50k waard..

En ik heb ook alweer echte Addicted lui gezien die gewoon al 271 Dragon Scales hadden, terwijl er 1 dragonscale dropt van de 10 WD's bij wijze van spreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xouxic schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 12:23:
Woot! Kheb me eerste Little Angel Feather al binnen en nu nog snel verkocht voor 500k, strx zijn ze tog nog maar 25/50k waard..

En ik heb ook alweer echte Addicted lui gezien die gewoon al 271 Dragon Scales hadden, terwijl er 1 dragonscale dropt van de 10 WD's bij wijze van spreken.
Damn, dat doen ze best netjes :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Xouxic schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 12:23:

Handig, maar welk lvl en waarvan dropte die little angel feather?
Kan ik volgend weekend eens veertjes gaan jagen.
En weet ik of ik mijn clericje eerst nog moet levelen. Of dropt er ook veel veren voor lvl rond de 75 dat je weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd wiebe beetje meer info plz waar welk lvl welke mob hoeveel
some help would be nice :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woei en alweer 3 weken niet gespeeld :+
Gaat de goede kant op hier :P
Door al het werk en gedoe rond mijn nieuwe pc totaal geen tijd gehad :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de NArose spelers kan iemand een screen posten van die dragon hunter wings die je met little angel feather en little angel wings kan craften?

Ik hoorde iets va ndat het de pink asterot wings zijn maar ik heb nog geen screen of echt bewijs gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa

Wiepa

Notoriously ...

Verwijderd schreef op zondag 04 februari 2007 @ 16:39:
Voor de NArose spelers kan iemand een screen posten van die dragon hunter wings die je met little angel feather en little angel wings kan craften?

Ik hoorde iets va ndat het de pink asterot wings zijn maar ik heb nog geen screen of echt bewijs gezien.
Dat is inderdaad 100% waar..

BTW, ik weet niet pcies hoe of wat dropt. Maar die LAF die ik had dropte van een Master Golem.. En Devil Featerhs weet ik niet waar ze droppen, want ik heb letterlijk 1.5 uur staan hunten op Elder Blood Bats, maar geen 1 feather.. En Dragon Scales spreekt voor zig! :)

BTW, niet alleen WD's droppen scales, ook sikiku's :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 04 februari 2007 @ 16:39:

Zien er idd uit als pink astaroth wings.

Afbeeldingslocatie: http://img167.imageshack.us/img167/9061/screen093rl4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img236.imageshack.us/img236/3732/screen094mo1.jpg

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2007 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Xouxic schreef op zondag 04 februari 2007 @ 17:02:
[...]

Dat is inderdaad 100% waar..

BTW, ik weet niet pcies hoe of wat dropt. Maar die LAF die ik had dropte van een Master Golem.. En Devil Featerhs weet ik niet waar ze droppen, want ik heb letterlijk 1.5 uur staan hunten op Elder Blood Bats, maar geen 1 feather.. En Dragon Scales spreekt voor zig! :)

BTW, niet alleen WD's droppen scales, ook sikiku's :p
gaan we weer... welke sikiku's is nu de vraag :D

edit: gvd, wrom nu juist pink, das de meest kutkleur in het hele spectrum, van mijn part fell groen maar geen pink!!

op kleurencombo van 135/140 hawker niet erg slecht, maar wil niet weten hoe ze bij het groene mage/cleric deruit zien :P

[ Voor 18% gewijzigd door 4th op 04-02-2007 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had ook liever dat ze wit waren maja de stats doen het we lgoed, prose krijgt het voglende week donderdag.

Ook cf wrod aangepast, geen snel lvlen meer de riddlers krijgen spawntijd van 20 min, en de cleric bug dat je low lvls voor 5 raakt verdwijnt, en dit ook bij speer champ en iedere andere class die hieronder leide

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa

Wiepa

Notoriously ...

Verwijderd schreef op zondag 04 februari 2007 @ 19:44:
ik had ook liever dat ze wit waren maja de stats doen het we lgoed, prose krijgt het voglende week donderdag.

Ook cf wrod aangepast, geen snel lvlen meer de riddlers krijgen spawntijd van 20 min, en de cleric bug dat je low lvls voor 5 raakt verdwijnt, en dit ook bij speer champ en iedere andere class die hieronder leide
OMG! Maar dat zuigt wel, dat die riddlers een spawntijd krijgen..

BTW: Ik had net een screenshot van intrade! :p

Afbeeldingslocatie: http://img110.imageshack.us/img110/5475/naamloossssepy2.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Xouxic schreef op zondag 04 februari 2007 @ 19:50:
[...]

OMG! Maar dat zuigt wel, dat die riddlers een spawntijd krijgen..
Juist niet. Zo wordt Rose weer een beetje normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Rakkerzero schreef op zondag 04 februari 2007 @ 20:06:
Juist niet. Zo wordt Rose weer een beetje normaal.
Maar is dat juist niet een beetje te laat? Menig persoon heeft inmiddels 200-300 lvls in totaal gedaan in CF, en dan nu pas gaan veranderen. Wil je juist de game weer aantrekkelijk maken voor nieuwe spelers, doen ze dat :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa

Wiepa

Notoriously ...

SinergyX schreef op zondag 04 februari 2007 @ 21:49:
[...]

Maar is dat juist niet een beetje te laat? Menig persoon heeft inmiddels 200-300 lvls in totaal gedaan in CF, en dan nu pas gaan veranderen. Wil je juist de game weer aantrekkelijk maken voor nieuwe spelers, doen ze dat :/
En op naRose gebeurt er nix! xD ( Volgens mij ?? :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Verwijderd schreef op zondag 04 februari 2007 @ 19:44:

welke bug was dat van cleric dan? ken hele beschrijving niet...

also, die homowings hebbe maar 40 mspd... ook niet echt om blij van te worde, die dinge komen na wdw en zijn in stats 30 lvls deronder :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
in PvP melee deden clerics altijd maar 5 dmg, behalve crits gingen wel hoge dmg. Zelfde hadden spear champs ook dacht ik.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Private servers en gerelateerde zaken horen _niet_ in dit topic thuis!