Amafi schreef op maandag 29 januari 2007 @ 08:58:
Hey 4th, leeft de party nog?
Ik had een DC denk dat mijn laptop niet gemaakt is om 2 dagen door te draaien.
Of het had een andere oorzaak.
@iedereen: Zou de tala-patch deze week al op de commerciële servers terechtkomen?
Dan wacht ik toch nog heel even op een mooie +5 twinkle of sparkle.
heel channel had dc zondagavond, blijkbaar snachts weer lagspike. maja, start gewoon nieuwe vanavond, is zo gemaakt op paarse mobs

moet ook nog tijdje leren maar daar niet hele avond voor nodig. Moet met me arti naar de 135 deze week, nu bijna 128
wanneer nieuwe metal ingame komt zullen de +5 en +7 twinkles wel verkocht worden, ik wacht zelf om voor 150-200M een +7 twinkle te kope
ben wel benieuwd wanneer het ingame komt, ik weet wel dat ik met me lvl 100 raider ff veel wd en giant wds ga jage, jouw n00b samen met joykes dealer/soldier moete hem maar lekker in cf jage

ik kom der snel genoeg aan komend weekend met een scout die ik ga bouwe speciaal voor de feathers en scales. hoop dat ess en low ess nu ook vaker gaat droppen dan voorheen.
voor wie het al is tegengekomen. droppen de feathers weer van de bats in b2 of is het weer helemaal omgegooid zoals de ess en low ess die van die stomme lvl 10-60 mobs droppe
@evo, omg, had dat detail nog niet gezien, gaat lekker daar

hoop hier nog ooit dat lvl te bereiken maar zal erg langzaam gaan ben ik bang, eerst ff zon +7 beheaded axe voor een 300M zien te krijgen
@pinkpassion (sorry ben ff je gotnick kwijt) kan jij al arua accessories maken of duurt het nog "weekje"
@sinergyx ik vind nog dat je met uurtje dit en uurtje dat nog veel tijd hebt. ik heb normaal op een dag iets van 3u ofzo over. das dus 3 van jouw 6 games

misschien wordt het nu wel weer aangezien ik overdag werk, who knows
[
Voor 16% gewijzigd door
4th op 29-01-2007 12:50
]