[PC MMORPG] ROSE Online - deel 30 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.178 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

thx, die was ik dus nog nooit tegengekomen :)

btw, opletten voor 7camille7, is scammer (soort van)

hij zat gister (en paar dagen achter elkaar) te bedelen of ik me wdw cheaper wilde selle aan hem. uiteindelijk gedaan want hij zei ik heb maar 15M meer dan bedrag wat hij mij bood. na de trade zegt hij vrolijk 500M te hebbe en loopt lachend weg en logt uit. vanmorgen zie ik dus mijn wdw voor 200M bij hem in shop staan. lach me kapot als hij hem niet verkoopt voor de patch ;) maar dus in ieder geval opletten voor hem en als je iets ziet uit zijn shop 2x kijken of de prijs ook klopt :P

@amafi hieronder: de con zou ik niet doen, je doet toch van nu af meer skills op eldeon dus con hoeft niet zozeer. met me 115 weet ik de stats niet precies maar dacht dat ik ongeveer verdeling int/str had. verder is het denk ik gewoon int en str maxen.

[ Voor 17% gewijzigd door 4th op 05-02-2007 09:10 ]

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
  • Laatst online: 17-08 22:48
Dat had iedereen die een lower lvl met een normal attack raakte.
5-10 damage (zelfde als op tropical fish en pigs).

Even een build vraagje. Ben weer eens vergeten wat voor build ik volgde.
Heb nu tegen de 250+int, 100str en 50con ben lvl128 mage.
Nu ik het opschrijf denk ik, zeker die con aanvullen tot minimaal 80.
Maar waar kan ik mijn statpoints verder in gaan stoppen om zoveel mogelijk ap te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

Amafi schreef op maandag 05 februari 2007 @ 07:54:
Dat had iedereen die een lower lvl met een normal attack raakte.
5-10 damage (zelfde als op tropical fish en pigs).

Even een build vraagje. Ben weer eens vergeten wat voor build ik volgde.
Heb nu tegen de 250+int, 100str en 50con ben lvl128 mage.
Nu ik het opschrijf denk ik, zeker die con aanvullen tot minimaal 80.
Maar waar kan ik mijn statpoints verder in gaan stoppen om zoveel mogelijk ap te krijgen?
Staff:
3 int : 2 str (dus je moet meer str hebben bij 250 int hoort 167 str).
con heb ik op 100 staan op 16x en raak gewoon zat op paarse mobs die lvl of 10-15 hoger zijn. Let op cleric heeft wel meer con nodig dat moet je gewoon lvl -20 ongeveer houden.

@4th in zon combi is dat zo. maar wat moet je anders pompen als je int toch al max is? Gewoon con/sen dus ;) of wou je cha gaan doen ofzo? xD.
Krijg je nou echt nooit het gevoel seen it done that 4th (wat ik na 2 jaar rose dus heb)? Ik kan me echt niet voorstellen dat je 10 chars naar de 18x gaat brengen ^^.

[ Voor 25% gewijzigd door William/Ax3 op 05-02-2007 09:47 ]

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4th schreef op maandag 05 februari 2007 @ 07:50:
thx, die was ik dus nog nooit tegengekomen :)

btw, opletten voor 7camille7, is scammer (soort van)

hij zat gister (en paar dagen achter elkaar) te bedelen of ik me wdw cheaper wilde selle aan hem. uiteindelijk gedaan want hij zei ik heb maar 15M meer dan bedrag wat hij mij bood. na de trade zegt hij vrolijk 500M te hebbe en loopt lachend weg en logt uit. vanmorgen zie ik dus mijn wdw voor 200M bij hem in shop staan. lach me kapot als hij hem niet verkoopt voor de patch ;) maar dus in ieder geval opletten voor hem en als je iets ziet uit zijn shop 2x kijken of de prijs ook klopt :P
Heb je die wdw voor 15mil verkocht dan? :O Das wel erg cheap ondanks de patch eraan komt in narose kopen ze scales al voor 1mil heb er zelf 5 al daar :P Weet iemand welk lvl tegenwoordig wormdragon is want dan kan ik met me dealer miss hunten binnenkort^^

Gister weer ruzie gehad met PH toen heb ik ze maar weer verrot gescholden en lopen pken lol vonden ze niet zo leuk :+ begin er echt een scheithekel aan te krijgen al dat ge-ks met dealers bij bosses :( wie komt mij eens een keer helpen met me dealer 100 te krijgen zodat ik eens kan ksen >:) Dealer nog steeds 90 :/

Sac mist EUrose :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:31
Verwijderd schreef op maandag 05 februari 2007 @ 09:17:
Weet iemand welk lvl tegenwoordig wormdragon is want dan kan ik met me dealer miss hunten binnenkort^^
Vanaf lvl 87 ongeveer is het te doen, al is het nog redelijk lastig (oranje). Vanaf lvl 90 gaat het prima :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

@sac (sorry sin), ik had hem voor 95M in shop, hij wilde hem voor 80M

@axe, cleric heeft geen con nodig ;) gewoon hele tijd in party en die als gatherer/bonfire/buffslet :P
maar wel gelijk van die mage ja, zelf ook maar weer ff doen zodra me arti 140 is vanavond, want dan zit me mage/cleric combo net 9 lvls uit elkaar :P 115-124.

weet iemand op welk lvl precies je lava accessories kan crafte? 160-170? want vanaf 140-180 moeten er nog sea, cliff, typhoon en lava komen weet alleen niet welke op precieze lvl.

@amafi, als je vanavond niet moet werke of nog ff online bent dan heb ik de tali en bind wel, baylee is ook nog ff online vanavond, ze wil naar de 125 :P

@sac, als je tijdje wdw jaagt en gdw kan je ook goed 6th tali verdienen dacht ik. ander ding nog, amafi's cleric samen met joykes champ en arti komen nu rond de 70 kijken dus over tijdje zitten die op jouw lvl (en me bowhawker schiet ook snel genoeg omhoog ;) )

en ja das mijn 7de char alweer :P (zaten nog wat testtjes tussendoor die tot de lvl 50 gingen voor de low ess en ess toen die ingame kwamen)

[ Voor 23% gewijzigd door 4th op 05-02-2007 09:48 ]

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4th schreef op maandag 05 februari 2007 @ 09:27:
@sineryx ik had hem voor 95M in shop, hij wilde hem voor 80M

@sac, als je tijdje wdw jaagt en gdw kan je ook goed 6th tali verdienen dacht ik. ander ding nog, amafi's cleric samen met joykes champ en arti komen nu rond de 70 kijken dus over tijdje zitten die op jouw lvl
Ok relax hopen dat ik dan wel online kan.
|:(

Heb me lava earring socket verkocht voor 160 mil :) Koste me maar 15mil (1 drill) 8)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2007 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:55
4th schreef op maandag 05 februari 2007 @ 09:27:
@sineryx ik had hem voor 95M in shop, hij wilde hem voor 80M
Dat was ik niet hoor :X
Dat was Sac die dat vroeg over die 15mil :P
Wel flinke naaistreek, zo kwam ik er veel tegen toen ik nu 6th aan het hunten was. Geen geld, weinig geld, wapen niet refined etc. Later wel met een buytab&aantallen die ik alleen kan dromen.

Film ligt momenteel stil, Adobe Premier wil niet fijn met Vista werken en ik denk dat ik ergens een backup vergeten ben.. Kan mijn project nergens meer vinden |:(

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Mijn clericje is inderdaad ongeveer lvl 73
Is alleen te lastig voor mij om 2 chars te levelen. Cleric was bedoeld als buffslet voor Amafi in ClanWars of bij drakes of in eldeon ofzo.
Wordt alleen zeer lastig om die nu weer naar elkaar toe te trekken. Dit weekend 8 levels op Amafi gedaan. En 0 op ealfinn.

Thx Ax3 en 4th weet nu weer meer wat ik ga doen met mijn build. In ieder geval toch iets meer con. Miste die hooks en nepethenes toch wel redelijk, ook skills miste soms 2 keer achter elkaar.

@Sac
Mijn cleric komt jou kant uit. Maar duurt inderdaad nog wel even voordat ik daar ben. Hoorde mooie verhalen van veren uit golems, dus wilde die gaan hunten na donderdag. Om zo via de WD naar de 100 te gaan.
Hij hoeft niet snel 100, maar wil wel betere dragon wings dan de 14dr die ik nu heb :p

@4th bedankt voor de party gisteren, maar niet te hard gaan man. Koste me al een dag in cw om een beetje bij te komen met 55th. Die heb je de laatste week snoeihard geleveld, eerst 125 en nu tegen de 138?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

@sac nice verkoop met die lava! bij mij heb ik earring en necklace ook gedrilld, earring kostte 1 drill en necklace 2, ga ze wel niet sellen omdat ik der in allebei een d3 ingegooid heb :P

@amafi, was donderdagavond 135 en zondag daarvoor 130. gaat gewoon snel op eldeon met een bonfire/buffslet als 11th erbij met de topazen (hoe schrijf je dat meervoud?) ;) las pauze in op de 140 (2/3 D3Lavasetje en lava ring met crit10) want moet nog paar x cw doen voor de mats en me mage moet ook naar de 125 om niet te ver van me cleric vandaan te blijven :(

iemand die toevallig al iets heeft gehoord of van narose of diamonds, emeralds en peridots weer gecraft kunnen worden? moet serieus een E setje (arti) en d3s maken voor me arua to be en nog 1 in een lava ring. op latere tijd nog maar eens een fire setje drille voor de lvl 100-140 chars ;)

also, nieuwe dhw kan je atm niet sellen, traden of droppen blijkbaar (talaserver)

edit2: denk dat we nog iets langer op de nieuwe mats moeten wachten, we krijgen de 133 versie met valentijnsquest woensdag en in de 134 (die atm draait in narose maar nog niet op tala) zitten de nieuwe mats. dus das dat patch van de 21ste of als er problemen zijn dus de 28ste pas op zijn vroegst :(

edit3: ja heb teveel tijd hiero :P
net interessant topic gelezen op eu-rose.com, een cleric die str toevoegd na max int voor de hp en def increase. aangezien ik mijn cleric alleen voor de buffs en bonfires gebruik en verder staat die maar lekker te staan is dit voor mij de beste optie, wat denken jullie hiervan?

[ Voor 34% gewijzigd door 4th op 05-02-2007 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
@sac nice verkoop met die lava! bij mij heb ik earring en necklace ook gedrilld, earring kostte 1 drill en necklace 2, ga ze wel niet sellen omdat ik der in allebei een d3 ingegooid heb

@amafi, was donderdagavond 135 en zondag daarvoor 130. gaat gewoon snel op eldeon met een bonfire/buffslet als 11th erbij met de topazen (hoe schrijf je dat meervoud?) las pauze in op de 140 (2/3 D3Lavasetje en lava ring met crit10) want moet nog paar x cw doen voor de mats en me mage moet ook naar de 125 om niet te ver van me cleric vandaan te blijven

iemand die toevallig al iets heeft gehoord of van narose of diamonds, emeralds en peridots weer gecraft kunnen worden? moet serieus een E setje (arti) en d3s maken voor me arua to be en nog 1 in een lava ring. op latere tijd nog maar eens een fire setje drille voor de lvl 100-140 chars

also, nieuwe dhw kan je atm niet sellen, traden of droppen blijkbaar (talaserver)

edit2: denk dat we nog iets langer op de nieuwe mats moeten wachten, we krijgen de 133 versie met valentijnsquest woensdag en in de 134 (die atm draait in narose maar nog niet op tala) zitten de nieuwe mats. dus das dat patch van de 21ste of als er problemen zijn dus de 28ste pas op zijn vroegst

edit3: ja heb teveel tijd hiero
net interessant topic gelezen op eu-rose.com, een cleric die str toevoegd na max int voor de hp en def increase. aangezien ik mijn cleric alleen voor de buffs en bonfires gebruik en verder staat die maar lekker te staan is dit voor mij de beste optie, wat denken jullie hiervan?
Oke, dan valt het levelen nog wel mee. Gaat inderdaad erg rap op eldeon. En ook meer drops en wat leuker dan 1 draak in cw. Drops in cw zijn daarentegen altijd wel veel waard. En waarom sellt mijn spir aura stone niet :p

@edit2 Vanaf versie 133 zijn de nieuwe mats geintegreerd in de droptable. Vanaf versie 134 kan je ook die dhw traden en sellen.
@ heb wel iets gelezen dat emerald diamond craftbaar werden. Maar dat was een vage bron die ik niet meer terug kan vinden. Of het klopt is dus nog maar de vraag.

Weer een nieuw stukkie:
@4th bij NaRose zijn ze in 1 keer naar 134 gegaan en hebben 133 overgeslagen. Als je op het prose forum zoekt op dingen die dropten in patch 133 staan daar ook de veren en scales bij.
Maar als we woensdag naar 134 gaan dan hoor je mij niet klagen. Hopelijk dropt er wel stukken meer low-essence. Heb nu wel een aantal crystals waar ik gems van wil (laten) maken.

[ Voor 8% gewijzigd door Amafi op 05-02-2007 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
4th schreef op maandag 05 februari 2007 @ 10:03:
edit3: ja heb teveel tijd hiero :P
In NArose zie je best veel str-clerics, diverse zelfs met vivor shield (en die daarboven). Alleen na wat navraag, scheelt effectieve defence bijzonder weinig, tot een 150def max. Een hoge refined outfit heeft dus al meer def dan (3) refined str-cleric. Je zou het dan alleen doen voor die extra hp, maar dan moet je vroeg beginnen met str om echt effect te halen (lees: veel hp). Mischien voor solo is het meer interessant dan voor een party.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

sorry amafi maar in 134 komen de nieuwe mats pas :( de dhw "problemen" moeten ze nog fixen van gravity uit dacht ik:
FOR TALA (January 25, 2007, )
Patchfile Size: 7.5MB [version 133]

UPDATE
-Episode Quests Chapter 8 “Wrong Justice” has been added
-Drop Rate has been changed
-Rare weapon bonus stat has been changed
-Requirements for stat reset has been changed; you can reset your stat when you reached level 40 in zant
-Lunar NPC merchandize list has been updated
-Ferrell Guild Storage Keeper has been added in Adventurer’s plain
-Added Adventurer’s Plain and Valley of Luxem Return Scrolls to monsters drop
-ROSE Treasure Chest cool time has been added
-Community function updated
-Updated Clan War feature – You can now debuff the Dragon monsters

LOADING SCREENS
-Old loading screens has been removed
-Added 4 New loading screens

The following are notes regarding the ver. 134 update on February 1, 2007

ROSE NA ver. 134 Update Notes (*134 pROSE already include episode quest bug fix and valentines event)

New Loading Screens have been added.

Quest
Episode Quest Chapter 8 "Wrong Justice" has been added.

Item
The bug of the following not dropping has been fixed:
Bird feather, Dragon Scale, Essence, Insect Wing, Little Angel Feather, Little Devil Feather, Low Essence

The following items have been adjusted:
Ether, Ore of Fire, Ore of Earth, Ore of Wind, Ore of Water

The following items have been added:
Otherworldly Metal, Cart Engine Schematic, Castle Gear Arm Schematic, Lifman Schematic, Sporty Cart Schematic, Wooden Cart Schematic, Woodstock Schematic, Black Hearts, Golden Hearts, Green Hearts, White Hearts, Pink Hearts, Low Enthiric, Mana Crystal, Mana Heat, Mana Load, Mana Metal, Mana Oil,
Steam Heat, Steam Oil, Steam Viper, Adventurer's Plains Return Scroll.

Blue Weapon bonuses have been updated.
Note: A bug with saint items was found in which they do not give their reduction to level condition. This will be corrected in a future update.

A one (1) second cool time has been added when using a Treasure Chest.

NPC
Adventurer's Plains A Ferrell Guild Storage NPC is now available in the Adventurer's plains.

The level condition for a stat reset by Cornell has been changed.
The level condition for the one time stat reset has been
increased to level 40 and under.

Merchant NPCs in the Magic City of the Eucar have been updated.
You can now buy level 80 and higher equipment from these NPCs:
[Smith] Pavrick, [Ferrel Trader] Sergei, [Magic Goods Seller] Pabel

Community
The number of community chat rooms displayed has been reduced from 14 to 12.

Clan Wars
Clan Dragons have been updated and can now use de-buff skills against the opposing clan.
When entering the Clan Field Pedion, a gate is now put in place to prevent clan members' immediate advantage of position before the match begins.
drop rate wordt veranderd in 133, nieuwe mats in 134 :(

@sinergyx, het probleem is dat meeste van mijn spullen +3 zijn omdat er int6 op zit en ik dus niet hoger ga, daarom zou die 150 def extra wel leuk zijn ;) moet alleen dan wel keer mighty shield ofzo met int6 maken ;)

edit1 van x :P : nu ik het overlees zie ik staan dat in 134 prose de valentijns event zit. dat betekent dat ze die al op de main servers moeten zetten woensdag.. stom stom.. maja, laat de quote nog maar even staan. is iedereen up to date :P

edit2: hier ff link naar narose forum waarvan dit topic wordt bijgewerkt met droplist van alle feathers en scales:
http://www.roseonlinegame...iew.asp?tid=44806&start=1
Huidige lijst:

Bird Feathers:Manager Moldie,Pomic King

Lil Angel Feathers: master doongas. Worm Dragon or Mini, Golem Guardian,Jewel Golem, Master Stone Golems

Lil Devil Feathers: Blood Golem Guardian, Master Stone Golems

Dragon Scales: Sikuku veterans in Xita refuge, Worm Dragon,Giant Worm Dragon

vanavond maar ff kijke welke kleur veterans hebben op 138, stomme hooks zijn zelfs al rood, nep nog net paars
Amafi schreef op maandag 05 februari 2007 @ 11:31:
[...]

Weer een nieuw stukkie:
@4th bij NaRose zijn ze in 1 keer naar 134 gegaan en hebben 133 overgeslagen. Als je op het prose forum zoekt op dingen die dropten in patch 133 staan daar ook de veren en scales bij.
Maar als we woensdag naar 134 gaan dan hoor je mij niet klagen. Hopelijk dropt er wel stukken meer low-essence. Heb nu wel een aantal crystals waar ik gems van wil (laten) maken.
zo ben ik zelf dus ook al veel crystals weer in aan het kopen :)

[ Voor 19% gewijzigd door 4th op 05-02-2007 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
4th schreef op maandag 05 februari 2007 @ 11:48:
drop rate wordt veranderd in 133, nieuwe mats in 134 :(

@sinergyx, het probleem is dat meeste van mijn spullen +3 zijn omdat er int6 op zit en ik dus niet hoger ga, daarom zou die 150 def extra wel leuk zijn ;) moet alleen dan wel keer mighty shield ofzo met int6 maken ;)

Dragon Scales: Sikuku veterans in Xita refuge, Worm Dragon,Giant Worm Dragon

vanavond maar ff kijke welke kleur veterans hebben op 138, stomme hooks zijn zelfs al rood, nep nog net paars
Hehe, zijn die Sikuku veterans een boss-mob? Of gewoon ook een spawn net zoals hooks?
Anders zal dat behoorlijk gecamped worden de komende weken voor de scales.

Moet ook wel zeggen dat ik het jammer vind dat er geen betere wings zijn voor lvl 120+ zoals astaroth in irose. Nu doe je 100+ levels met dezelfde wings/ backarmor en is het minder toeleven naar een bepaalde nieuwe eq.
Ook wings (erg stoere) voor lvl 160 zou leuk zijn. Die aura accessoires ziet niemand, en je wil natuurlijk wel pimpen met je eq.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Amafi schreef op maandag 05 februari 2007 @ 13:12:
[...]

Hehe, zijn die Sikuku veterans een boss-mob? Of gewoon ook een spawn net zoals hooks?
Anders zal dat behoorlijk gecamped worden de komende weken voor de scales.

Moet ook wel zeggen dat ik het jammer vind dat er geen betere wings zijn voor lvl 120+ zoals astaroth in irose. Nu doe je 100+ levels met dezelfde wings/ backarmor en is het minder toeleven naar een bepaalde nieuwe eq.
Ook wings (erg stoere) voor lvl 160 zou leuk zijn. Die aura accessoires ziet niemand, en je wil natuurlijk wel pimpen met je eq.
is een soort van boss mob dacht ik ja, of ik vergis me met andere, elite sikuku ofzo...

wings zijn dus klote ja, ben me wdw ook wel beetje moe om aan te zien :P

[ Voor 4% gewijzigd door 4th op 05-02-2007 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,

iemand tips voor deze beginneling? :)
Ben op NARose een muse -> cleric van lvl 64, maar lvl'en gaat niet zo snel meer. Sinds kort zijn in CF nauwelijks beestjes, laat staan beans, plus als toch wel zwak poppetje wat ap betreft heb ik weinig kans tegen de pk'ers. Daarnaast schiet lvl'en in de normale gebieden ook niet super hard op. Zit nu doonga's en co. te killen (die zijn geel), maar om 't een beetje snel te killen heb ik toch wel buffs van een *echte* cleric nodig. Maar zelfs dan gaat 't lvl'en niet supersnel. Ben naar mijn idee veel te lang bezig om ook maar 1 level omhoog te gaan (denk aan vele vele uren).

Kan dit sneller? Hebben parties zin? (al zijn er niet veel mensen die willen party'en heb ik 't idee..) Wat moet ik doen om een beetje normaal te kunnen lvl'en als support muse'je? Ik heb overigens zowat alles op int gegooid, was dat een slimme keuze? :)

Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Hebbie geld?
zo ja > betere gear kopen.

En veel party helpt wel voor sneller lvlen.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Gear maakt imho op dat lvl bijzonder weinig uit, zelf heb ik een (6) saint sword ofzo met aardig wat refined/AP gear. Maar 1 mep meer of minder op een doonga veranderd weinig, je moet dan echt gaan opletten wanneer je een overkill gaat doen.

lvl100+ cleric buffs kan je in Junon vrij gemakkelijk halen, je ziet er vaak vriendelijke clerics die wel een buffje willen geven als je het normaal vraagt. Dan kan je vanaf 1 stilstaande spot puur op melee gaan, scheelt enorm veel tijd. Je zit best vaak parties rond krafties, je kan het altijd daar proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Probeer je hele party aan de lvl 100+ buffs te krijgen en je hebt een uber party :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht zal nog wel ff een foto laten zien van mij tijdens uitslag en prijsuitreiking tijdens MECC Culinair Europe :)

Afbeeldingslocatie: http://img296.imageshack.us/img296/4592/smaakqb6.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Wow, kreeg jij ook zo'n grote beker die vooraan staat? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:21

Psychoot

1337n00b^

Xouxic schreef op zondag 04 februari 2007 @ 19:50:
[...]
OMG! Maar dat zuigt wel, dat die riddlers een spawntijd krijgen..
Tenminste weer een goede ontwikkeling imo. Met de riddles kon je in 2 dagen lvl 90 behalen wat natuurlijk onzin is.

Welk schild komt na Vivor :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sicko
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-06-2024
Verwijderd schreef op maandag 05 februari 2007 @ 17:25:
Ik dacht zal nog wel ff een foto laten zien van mij tijdens uitslag en prijsuitreiking tijdens MECC Culinair Europe :)

[afbeelding]
damn die gozer rechts van Rob die moet nodig eens een keer naar bed :|

maar sac, ik zag dat jij laatst langsgeweest was in NArose, ik had iig een invite van jou. Ben je daar nog wel eens actief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sicko schreef op maandag 05 februari 2007 @ 18:35:
[...]

damn die gozer rechts van Rob die moet nodig eens een keer naar bed :|

maar sac, ik zag dat jij laatst langsgeweest was in NArose, ik had iig een invite van jou. Ben je daar nog wel eens actief?
af en toe ja :) als ik die ph ff zat ben ga ik daar ff kutten ben daar bezig wdw te sparen heb al 5 scales :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Zat ik even fout, bedoelde die silver heart (en die erna: Vivor). Krijg je als je een tijd niet meer speelt :P

Edit: ben mijn lijst van mijn G15 kwijt, weet iemand mischien de command om de GUI in/uit te schakelen? ;(

[ Voor 17% gewijzigd door SinergyX op 05-02-2007 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als die vertaran scales gaat droppe vergeet het maar die spwnen op 2 plekken en maar 1 per uur
dus hooguit dat je er 2 per uur kan vinden dan en die beeste worden getimed door alles wat dealer bowhawker enz enz is :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Wat is er btw met RuffRose aan de hand?? Las ergens anders op internet dat daar iets mee zou zijn, maar wat weet ik niet :+
Issie down? gehackt?? wat??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee van wat ik van totty gehoord heb problemen met waar ze het gehost hebben in een router ofzo.
Maar nog niks definitiefs, alleen 100% zeker dat het geen server gerelateerd probleem is.
Boeit toch niet want ik heb geen tijd en pc atm :P

Morgen btw mijn nieuwe pc halen (Xeon was kapot gegaan):
Asus Commando
Core 2 Duo 6600
OCZ PC 7200 2GB

Kunnen we vista draaien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

zo, me arti kan sea setje maken, 25 dodge en 250mp per accessory... nu nog keertje t4 derin ;P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Hier draait het echt bagger.
Staand in Junon (leeg) 48fps
zelfde maar met /noui 72fps
recording met fraps 12fps
:/

En dat op 1024/768 op een 7900gtx
onder XP kon ik dus gewoon op 60fps fraps laten draaien

[ Voor 10% gewijzigd door SinergyX op 06-02-2007 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zullen we morgen eens kijken dan, heb ook zo'n kaart.
Naja geheugen en cpu is al binnen, mobo zou in de loop van de dag komen.
Mag echt hopen dat ze het nu eens fixen, 3 maanden zonder pc gewoon.
Maar heb dan wel een lekkere pc alleen mijn raid 5 zit er voorlopig financieel niet in, en daar baal ik wel van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
4th schreef op maandag 05 februari 2007 @ 23:29:
zo, me arti kan sea setje maken, 25 dodge en 250mp per accessory... nu nog keertje t4 derin ;P
Nice, gz met lvl 140 dan :)
Welke mats heeft sea accessoire nodig dan? Ore of water en Spir stone of water?
Mis dan nog flink wat ore of waters.

Gisteren weer goede dag om te venden geweest. Hopelijk vandaag ook weer. Kan namelijk ook niet veel anders. Vind wel dat de prijzen steeds verder omhoog gaan. Lijkt of van vrijwel alle items de prijzen aan het stijgen zijn.
Volgens mij is R.O.S.E evo als game niet helemaal goed getweaked. Nu weet ik niet hoeveel geld ze normaal vinden ingame, persoonlijk vind ik 300m gemiddeld per high lvl player nogal veel. En ik denk dat dat zomaar een gemiddelde zou kunnen zijn. Reken daar de paar biljonairs bij. Sommige buy-tabs zijn echt niet te geloven. De hoeveelheid geld dat die personen moeten bezitten is echt echt veel :P

Misschien een leuke beurskrach in pRose. Van alle accounts het geld delen door 100. Misschien dat dan de prijzen ook 100 keer minder worden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ze kunnen daar nooit meer wat aan doen, zelfs als ze alle gear/6th's op 10% droprate gooien bij elke mob gaan al die drops het nog dezelfde dag op. Eeuwige honger naar (9) refined, 7 en 8 refined is al niet meer goed genoeg daar.
Wings en jewels zijn leuk, maar daar komt uiteindelijk verzadiging in (mede CF-nerf, geen nieuwe spelers etc). Gems gaan dan nog verder omhoog, helemaal als 6/7 grade's te craften zijn.

Vond ik trouwens op NArose:
Aliwood
Do you have any idea of when other gems like Peridot, Diamond or even Opal will be craftable ?

TehCalanor
Some of these we will see in the item mall, as they are not part of the crafting system but developed with the item mall in mind. Our current item mall schedule does not include them as they maybe special promotional event items or short term event items

Niwa
Is knight gonna get AOE back again?

TehCalanor
No, for right now there is no plans for it that we are aware of here. There are some new skills coming with the item mall that are passive buffs but nothing like an AoE for knights
Gems in Itemmall... :/ En Knight blijft flut :P

[ Voor 46% gewijzigd door SinergyX op 06-02-2007 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Amafi schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 10:00:
[...]

Nice, gz met lvl 140 dan :)
Welke mats heeft sea accessoire nodig dan? Ore of water en Spir stone of water?
Mis dan nog flink wat ore of waters.
voor jouw t3 set is een sea ding wel interessant ja, vooral de extra mp, voor beide chars van je, mage en cleric, maar drawback, iets van rond de 60 ore of water nodig...

@sinergyx omg als d3's in item mall komen, das zwaar genaaid, er zijn namelijk gewoon d1 en d2 ingame om een d3 van te maken en hij wordt gewoon niet toegevoegd!!

@amafi hieronder, heb de earring en neckalce (2x d3) al aangedaan, alles wordt er beter van in vergelijking met de oude s3, maar lava ring met crit 10 erop is slechter dan crackshot met s4 dus die doe ik niet aan. 18 acc en ap10 op lava ring dacht ik en 21 con15 op crackshot, lava zonder d3 is dus minder maar zelfs als er d3 inzit ben ik bang dat het verschil maar minimaal is. daarom maar gewoon de s4 crackshot aanhouden en keertje een lava ring laten craften/maken en daar d3 instoppen voor champ, de crit 10 is leuk en kan ik misschien voor iets meer dan standaard 45M selle.

@pinkpassion, weet niet of je vanavond online bent maar zou nu dus graag 1 lava set en 1 arua set laten maken :P

edit 2:
Hier leuk lijstje voor degene die spirs aan het zoeken is, vooral omdat ze na de update blijkbaar niet meer in cw zullen droppen.

SS of Water drop from all mobs in Shady Jungle
SS of Wind drop from all mobs in Forest of Wandering
SS of Earth drop from all mobs in Forest of Wandering
SS of Fire drop from all mobs in Marsh of Ghosts and in Sikuku Underground Prison
SS of Arua drop from all mobs in Sikuku Underground Prison.

[ Voor 55% gewijzigd door 4th op 06-02-2007 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
4th schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 10:36:
[...]
voor jouw t3 set is een sea ding wel interessant ja, vooral de extra mp, voor beide chars van je, mage en cleric, maar drawback, iets van rond de 60 ore of water nodig...

@sinergyx omg als d3's in item mall komen, das zwaar genaaid, er zijn namelijk gewoon d1 en d2 ingame om een d3 van te maken en hij wordt gewoon niet toegevoegd!!
Hehe, zal nog wel even duren denk ik voordat mijn cleric lvl140 is en die sea set aan kan dan :)
Ben net over de helft dan ;)
Denk dat ik eerst de lava-set met d3 wil hebben voor mijn mage, dan kan die jou wat beter helpen.

@4th, fuck. Ik voorzie een prijsstijging van die dingen (of juist daling aan de hand van de droprate).
Nog maar even clanwars in dan. Want ze gaan nog niet echt op de plekken in Eldeon droppen waar ik wel kan komen. Wanneer komt die patch precies uit die ervoor zorgt dat die spir stones niet meer in cw gaan droppen?

[ Voor 19% gewijzigd door Amafi op 06-02-2007 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sakurakilla
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-09 00:26
Hey allemaal,

ik heb even een vraagje hier geheel offtopic.. maar ik weet echt totaal niet waar ik hem moet stellen dan genoeg plekken probeert maar tevergeefs niemand kon me helpen dus hopelijk is er iemand hier die wat kan helpen

de vraag:

ik zit op het grafish lyceum rotterdam onze school is zijn eigen internet provider (omg erge snelheids)
maar nu de vraag door de firewall wordt bijna alles geblok
en vooral client naar servers worden geblokt kan niet op teamspeak of vent inloggen bijv
maar ergste is ik kan niet inloggen op rose...

maar heb laast een groep leerling WoW zien spelen toen ben ik zelf gaan proberen inteloggen maar werd geblok dus ik was hun gaan vragen hoe ze deden, wouden ze niet vertellen :S

is er iemand die weet hoe ik dit kan omzeilen want het is al gedaan.. ik heb zelf me gateway in me browses gezet te hopen dat ik router instelling krijgt......ook geblok

heb bijna alles gedaan (niet alles want anders kon het) zlefs me eigen laptop meegenomen om te spelen maar zit gewoon geblokt. zijn er mischien poorten (zo ja hoe verander ik) die ik kan gebruiken of rose forwarden naar die poorten ofzo. i really dont know just hope someone here can help me ^^

@ax3 ooit zei ik tegen je ik had dringent een vraag maar was vergeten.. hehe dit is de vraag. lees boven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Search het topic zou ik zeggen
http://gathering.tweakers...rten&data%5Bboolean%5D=OR

Sorry meer poorten dan de genoemde in de post heb ik nog niet gezien ooit dacht ik.
Lees alle posts sinds topic 4 geloof ik anders was het me vast al opgevallen.
Moet zeggen dat ik op het gebied van poorten en port forwarden echt de ballen verstand heb.
Dus hopelijk weet een andere tweaker hier meer over.

* Amafi bedacht zich vandaag dat hij eigenlijk wel weer toe is aan een snellere PC. En nu ik eindelijk salaris verdien kan ik het ook betalen O-)

[ Voor 59% gewijzigd door Amafi op 06-02-2007 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sakurakilla
ohh hey amafi thanx voor de link maar die heb ik ook al geprobert tijdje terug ^^ maar ook niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Amafi schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 11:49:
[...]

@4th, fuck. Ik voorzie een prijsstijging van die dingen (of juist daling aan de hand van de droprate).
Nog maar even clanwars in dan. Want ze gaan nog niet echt op de plekken in Eldeon droppen waar ik wel kan komen. Wanneer komt die patch precies uit die ervoor zorgt dat die spir stones niet meer in cw gaan droppen?
dat is dus het grootste probleem, naar alle waarschijnlijkheid erg snel... dus ga vandaag maar met mage dan cw doen, 115, kan hij ook nog wat lvlle, als jij party wilt met baylee moet je ff wendy op j0yke of joykesfate toevoegen want de party gaat kapot in cw :(

verder als iemand nog lvl 60-90 hawker/soldier eq heeft met ap laat ff weten, ben setje aan het regelen om later ldf, laf en scales mee te jagen in gorge.

edit:
heb hier topic gestart over waar de ores droppen:
http://www.roseonlinegame...tid=45115&posts=6#M415351

ore of water drop in marsh of ghosts...
but it is very, very rare. (1 drop with ore of water from 3000-5000 mobs ? ... something like that)

ore of fire still drops in shady jungle. no noticeable changes in drop rates.
i do not know if they changed ore of wind/earth. blue mobs=no drops.

otherworldly metal drop in marsh of ghosts. droprate is like adamantinum.
orihalcon now drops in forest of wandering, too. (droprate is like adamantinum).
mythril now drops in shady jungle. (droprate is like adamantinum).
mythril and orihalcon still drop in marsh of ghosts, but drop rate is a little lowered.

cooked meat drops everywhere, orange juice drops everywhere

castle gears are craftable, but the skill to use the castle gear is not ingame

otherworldly metal also drops in prison

zijn de details der ff uitgeknipt
;)

edit2: @amafi, wendy is vanaf 9u pas ongeveer terug, ging naar de film met vriendin

[ Voor 38% gewijzigd door 4th op 06-02-2007 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Aha, zal dan wel even kijken.
Ben om 17.00 klaar met werken en om 19.00 weer eten en ander werk.
Waarschijnlijk daartussen even kijken. Of ergens na 22.00 uur.
Maar dan wil ik naar alle waarschijnlijkheid wel cw in. Welke cw moet ik nog even zien.
De draak was al groening de laatste keer en dan dropt die toch wel minder spir stones.
Anders maar even die andere draak kietelen. Maar dan wel met cleric buffs, anders is die wel zwaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

sakurakilla schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 13:52:
@ax3 ooit zei ik tegen je ik had dringent een vraag maar was vergeten.. hehe dit is de vraag. lees boven :P
hehe zoveel kaas heb ik er ook niet van gegeten en hier mag je er ook niet diep op ingaan. Maar kijk is naar portmapping en proxy servers. En let daarop wat voor soort proxy server je nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naja dat vista gedoe probeer ik overmorgen wel uit, vandaag was het er weer niet :(
Duurt nu al exact 3 maanden overmorgen.
Ach ik weet zeker dat het wachten het waard zal zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik ben weer terug gegaan naar XP, vista+fraps+rose = ramp.
Nu weer verder met de film :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

SinergyX schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 10:16:
Ik ben weer terug gegaan naar XP, vista+fraps+rose = ramp.
Nu weer verder met de film :)
veel succes :)

weet niet of nog meer mensen waren maar had vanochtend weer dc, zag ook weinig bekendere mensen meer staan dus zal wel weer iets met verbinding naar azie te maken hebben.

Ben benieuwd morgenvroeg of alle dingen gaan droppen :P

edit:
nieuws over dragon scales:
http://img208.imageshack.us/img208/2618/screen080qb0.jpg
Ze droppen in b2 :P maar ff intspul op me 1st cleric van lvl 104 proppen :D

edit2: wings enz leuk maar we vergeten helemaal de cart en cq schematics? waar droppe die rotdingen?

[ Voor 22% gewijzigd door 4th op 07-02-2007 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
@4th, damn 7 scales van een b2 mob. Nice :D
Welk lvl is b2 ook al weer? Ben daar voor het laatst in irose geweest om te hunten en de GGW offcourse, maar op lvl 100 was alles blauw.

Had ik trouwens ook een DC? Toen ik wegging 8.00-8.15 denk ik, was ik nog steeds ingame. En 11th was geloof ik ook nog ingame.
Zal wel jammer zijn als beide shops DC hadden, moet nog wat mats inkopen nl.

Edit: Tja vannacht had amafi ook een DC. Ealfinn had er echter geen last van
Lagspike kan dan nog wel, alleen wel raar dat mijn PC uitviel en mijn laptop dit keer door draaide.
Toch nog een flinke bak denim alvast in kunnen kopen, kan hier op mijn werk niet bij craftsites. Maar heb denk ik genoeg voor een wing of wat. Denk dat iemand in 1 keer al zijn gespaarde denim aan mij heeft gedoneerd. (denk wel dat die persoon zeer veel spijt krijgt na de patch)

[ Voor 37% gewijzigd door Amafi op 07-02-2007 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Amafi schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 13:17:
@4th, damn 7 scales van een b2 mob. Nice :D
Welk lvl is b2 ook al weer? Ben daar voor het laatst in irose geweest om te hunten en de GGW offcourse, maar op lvl 100 was alles blauw.

Had ik trouwens ook een DC? Toen ik wegging 8.00-8.15 denk ik, was ik nog steeds ingame. En 11th was geloof ik ook nog ingame.
Zal wel jammer zijn als beide shops DC hadden, moet nog wat mats inkopen nl.
toen ik om 5 over 8 ging waren we beiden nog online, vanacht blijkbaar bij mij en wendy dc geweest.

b2 mob, enigste is natuurlijk de ggw die die dropt :P (90-110)

edit: slim is om niet meteen eerste week de mats die je wilt kopen in je buy tab te zetten, andere spelers zetten hem dan namelijk in eigen tab en krijg je prijzenoorlog... dus gewoon eerst ff tijdje verzamelen en als je na paar dagen stuk of 10-15 shops ziet met inkopen dan pas zelf erin zetten ;)

[ Voor 18% gewijzigd door 4th op 07-02-2007 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol kom in chan 3 net kom ik dit tegen 2 shops en de rest allemaal ice en blood charms
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~wozzie/blood.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

kon je ze ook oppakken? :o

seems so, want iedereen schreeuwt al om rollback :)

[ Voor 51% gewijzigd door dommerick op 07-02-2007 16:46 ]

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Check de shout van SeymourXLL. Als mijn translator moet geloven, geeft de schuld aan EU dat zij disconnecten. Maar gaat weer lekker, hoelang is rose er al? En nog steeds kunnen dupen.. toppertje hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Best makkelijk om de schuld weer aan al die EU-spelers te geven ipv van 1 persoon die de oorzaak is. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Verwijderd schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 16:38:
lol kom in chan 3 net kom ik dit tegen 2 shops en de rest allemaal ice en blood charms
[afbeelding]
Godver, lijkt wel irose na de reset.
Maar hopelijk worden ze nu wel wakker bij prose. Doen een mooie roll-back en zorgen ervoor dat deze hacks en dupes niet meer voor kunnen komen.

Zag laatst al een shop die echt helemaal dus stuk of 10 slots met 999 event scrolls. Maar geen woord ergens dat er misschien iets gehacked is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

tjah, zag me shopje niet meer staan dus zal wel dc hebbe net zoals de rest van channel, nu hopen dat ik niet net goeie dingen in of verkocht heb :P
rollback zal der wel komen, maar als ze alleen charms hebben gedropt lijkt het me simpeler om al die dinge ineens uit game te halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb ni geprobeerd ze op te kapen maar geloof dat eht ni kon stond een noob het te proberen lol
en net een dc waar zou die tog vandaan gekomen zijn :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
En het was..... prrr (tromgeroffel) IDement
Afbeeldingslocatie: http://img248.imageshack.us/img248/7682/screen084xkw8.jpg

En waarom verbaasd dat me compleet niet?
Maakt meteen heel zijn oude clan verdacht vind ik MinstryofRose?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

? snap het niet helemaal, wat bedoel je amafi?

ah zie het al, alle stats op 300

[ Voor 28% gewijzigd door 4th op 07-02-2007 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm , ik ben is op narose gaan kijken... en bevalt me wel alleen ik ben mage moet me skills nu doen zal ik fire ring nemen of die kant van voltage?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

8)7 |:( precies optijd pause genomen dus. Vind ook belachelijk dat GM's nog niks nada laten weten op forum sorry maar zo ga je toch niet om met je klanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

ingame zijn ze aan het schreeuwen dat er rolback komt

@ramon, ik had de voltage jolt

[ Voor 24% gewijzigd door 4th op 07-02-2007 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaat goed met prose .. , ik hoor van mensen dat ice mage beter is maar van sommigen fire op hoger lvl door aoe enzo 4th en ax3 jullie hebben mages welke hebben jullie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
4th schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 19:53:
ingame zijn ze aan het schreeuwen dat er rolback komt
Ingame hoopt iedereen op een rollback. Feit is dat alle LU employees niet aanwezig zijn bij LU.
Waardoor ze niets met Rose doen. Denk morgen een emergancy maintenance/patch samen met hopelijk een hele hoop bans.

Vind het echt zo klote dat pRose van echt goed naar de slechtste rose host is gegaan.

@Ramon ben nu lvl 129 mage.
Probleem met de ice-type mage vanaf lvl 125 is dat je AoE vervangen wordt door een single target spell. Stun vind ik nog steeds wel beter door die voltage jolt. Maar als je meer tegen mobs dan players vecht is fire op later lvl wel beter. Fire heeft nl wel een lvl 125 AoE skill (naast windstorm->hurricane) Ice niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

[b][message=27461268,noline]Amafi schreef op woensdag 07 februari 2007 @
@Ramon ben nu lvl 129 mage.
Probleem met de ice-type mage vanaf lvl 125 is dat je AoE vervangen wordt door een single target spell. Stun vind ik nog steeds wel beter door die voltage jolt. Maar als je meer tegen mobs dan players vecht is fire op later lvl wel beter. Fire heeft nl wel een lvl 125 AoE skill (naast windstorm->hurricane) Ice niet.
Single target is ice pad tig maal beter. Zit je echt veel in party en heb je dus anderen erbij om veel mobs te luren dan is fire beter.

Edit tis nu 8.47 do
Hoe zit het nou met dat hack gedoe word geen woord op roseboards over gerept door de gm's :/.

[ Voor 8% gewijzigd door William/Ax3 op 08-02-2007 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-08 21:28

Wiepa

Notoriously ...

William/Ax3 schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 20:12:
[...]

Single target is ice pad tig maal beter. Zit je echt veel in party en heb je dus anderen erbij om veel mobs te luren dan is fire beter.
Idd xd :p

( ff weiz doen )

7800 X3D | Phanteks Glacier One 360D30 | Corsair Vengeance RGB 32GB DDR5 6000Mhz | RX 7800 XT Phantom Gaming | Samsung 990 Pro 2TB | ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI | be quiet! Pure Power 12M 1000W | Phanteks NV5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben voor fire gegaan :) alleen die aoe is zooo duur hier

@Wiebe sure ''weiz'' lekkere spelling weer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa

Wiepa

Notoriously ...

Verwijderd schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 22:28:
[...]

ben voor fire gegaan :) alleen die aoe is zooo duur hier

@Wiebe sure ''weiz'' lekkere spelling weer :P
doek tog express, ik weet ook wel dat het gewoon wijs is hoor! :D

7800 X3D | Phanteks Glacier One 360D30 | Corsair Vengeance RGB 32GB DDR5 6000Mhz | RX 7800 XT Phantom Gaming | Samsung 990 Pro 2TB | ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI | be quiet! Pure Power 12M 1000W | Phanteks NV5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

William/Ax3 schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 20:12:
[...]

Dit klopt, is altijd al geweest en lijkt wel bugged.
Op erose deden de fire spells e nde 2nd job spells ok haast egen dmg :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

zo, eerste ldf in me buy tab gestopt, was nog maar 1 seller dus nog niet actief erin gezet, 2 ldf voor wie ze wil atm in junon, naja, 30 min geleje, per stuk voor 10M :P

@hieronder, ken je nog wel ja van erose, de hacks in prose zijn nog niet zo voorgekomen als gister het geval was

[ Voor 25% gewijzigd door 4th op 08-02-2007 08:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een tijd geleden ook eurose gespeeld, maar op een gegeven moment ben ik gestopt. (speel nu wow)

Maar als ik het goed begrijp dan heeft pRO de EU database overgenomen? (zo te zien aan de screenshots wel)

Ik snap niet dat jullie het nog leuk vinden. (de hacks) en de pRO spelers kunnen niet eens normaals engels praten... ?

Lijkt me echt niks aan om zo te spelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dubbel

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2007 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sakurakilla
......
Ke ik weet niet wat er gaande is er is niks ertegen gedaan wat gisteren gebeurd is
overal hoor je roepen rollback?? gebeurd niks
mischien een wakeupcall om te quiten voor mij.. ik heb tot april betaald als er dan niks verandert is
is pinky weg zoek wel iets anders:S
dacht dat nieuwe gm team wat zou doen maar blijkt of het lijkt mij idd zo dat ze net zo waren als de vorige

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18-09 16:18
klinkt idd nogal waardeloos support van die knakkers ben ik ff blij dat ik optijd weg ben gegaan ^_^ wel fcked up voor de mensen die nog spelen mja t zat er ook wel aan te komen he T_T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het hele verhala van gister:

Afgelopen maandag waren dement, masyn en h7h7nightmare gebanned.

In plaats van een ip ban had lug allen account ban gedaan dus ze kwamen gister terug op nieuw account en begonnen te droppen en server dc's te veroorzaken onder de namen, TheServer, CharServer en LoginServer.

Beetje achterlijk dat dit kon geberuen aangezien ze het programma prox gebruiken en we met en paar man allaang de bloodcharm en die andere charm exploit hadden gemeld maar LUG het gewoon klakeloos negeerde. zelfde voor het al reporten va ndeze 3 mesnen wat we al 2 weken gelden hadden gedaan.

Er is nog een vierde hacker die onder de naam snoop gaat, hij was ook gebanned maar die was er gister niet dus die zal waarschijlijk gwoon een nieuw account zijn begonnen en gewoon weer zichzelf max stats gegeven hebben en gaan spelen.

Ik heb net nog ff snel forums gecheckt maar geen officieel nieuws gezien hoe ze dit verder gedaan en afgehandelt hebben, ben echter nog niet in game gweest dus misschien is er een rollback gweest.

we zullen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Verwijderd schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 09:31:
het hele verhala van gister:

Afgelopen maandag waren dement, masyn en h7h7nightmare gebanned.
In plaats van een ip ban had lug allen account ban gedaan
Alsof een ip ban nut heeft bij dat soort lui :X. Enigste oplossing is de exploits dichten meer niet maar we kennen allemaal het beleid van Gravity ten opzichte van ROSE. Niet coden.. Lekker innen.

[ Voor 18% gewijzigd door William/Ax3 op 08-02-2007 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sakurakilla
nee evo er is geen rollback geweest vandaar dat ik vind dat ze niks eraan doen daarom zei ik nog wakeupcall voor mij.. ik bedoel hoe kan je dit ongezien laten??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Met een beetje zoek/speurwerk op een bekende 'ondergrondse' site gekomen waar geclaimed wordt bepaalde 'programma's' zelfs werken met de huidige client/server-versies. Heb al een mailtje gestuurd naar een 'oude' hacker van een vorige MMO die ik speelde, mogelijk dat hij wat meer info kan geven erover, wat ik dan door kan sturen richting NArose (Prose ga ik niet eens proberen, gasten daar doen er dus echt niets aan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:21

Psychoot

1337n00b^

SinergyX schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 10:15:
Met een beetje zoek/speurwerk op een bekende 'ondergrondse' site gekomen waar geclaimed wordt bepaalde 'programma's' zelfs werken met de huidige client/server-versies. Heb al een mailtje gestuurd naar een 'oude' hacker van een vorige MMO die ik speelde, mogelijk dat hij wat meer info kan geven erover, wat ik dan door kan sturen richting NArose (Prose ga ik niet eens proberen, gasten daar doen er dus echt niets aan).
naRose zal er ook weinig aan doen. Het is aan Gravity om die exploits te dichten. Gravity host naRose en voordat de exploits gedicht zijn is het hek al van de dam ofzoiets. Helaas is het feit dat deze exploits als maanden bestaan maar er gewoon niks aan gedaan wordt. De hackers die nu hebben liggen droppen willen Gravity/LUG wakker schudden wat blijkbaar nog niet lukt 8)7

Jammer om te zien hoe zo'n leuk/goed concept kan falen. Hopelijk doet Gravity meer zijn best met RO2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letti1990
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 19-08-2022
ik ga weer beginnen met rose :)
heb altijd de beta gespeeld en wil nu ff kijken of het nog zo verslavend en leuk is als het altijd was :P
heeft got een eigen guild enzo, en zou ik die kunnen joinen?
zo ja wie zou ik moeten pme dan?:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letti1990
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 19-08-2022
letti1990 schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 12:52:
ik ga weer beginnen met rose :)
heb altijd de beta gespeeld en wil nu ff kijken of het nog zo verslavend en leuk is als het altijd was :P
heeft got een eigen guild enzo, en zou ik die kunnen joinen?
zo ja wie zou ik moeten pme dan?:)
btw op welke server moet ik komen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

nu zijn er op het moment wat problemen op prose, verder is 50% van oude clan een pauze aan het houden en 20% is terug naar narose, resterende 30% zit nog op prose maar na de laatste gebeurtenissen weet ik niet wat andere doen. Ik ga in ieder geval nog door op prose tenzij het te erg wordt. Wil nog eerst wat met die nieuwe mats etc doen.

edit: maybe toch kleine rollback ofzo, van eu-rose.com:
[quote]
it's all luck.

my hubby, orphaneater, refined a hat to 7.

there was a server rollback, he refined them and they failed. [/quote]

[ Voor 23% gewijzigd door 4th op 08-02-2007 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff voor de duidelijkheid demnt is ver va neen hacker zijnde hij gebruikt gewoon een progamma dat iedereen kan gebruiken die kerel lult meer dan dat hij waard is.

Maar net asl sinergy zegt met wat contacten en beejte zoeken kom je er al te snel aan. maja nu ze er niks aan doen weet ik ook niet wat ik doe mijn accoutn loopt zoiezo tot ergens in maart

edit:

Iemand van de gazer community die vrijveel van hacks weet heeft nu een van de head GM's op msn en leid stap voor stap doro hoe ze het atm zelf zonder gravity kunnen bestrijden.

Gister avond is er een oplossing voor de blood charm drop geweest, namelijk het volledig verwijderen van al die charms uit game, dat is vrij simpel neme ik zelf aan want er horen er 0 ingame te zijn. en ook de exploit is uitgelgd aa nde GM dus daar zijn ze ook mee bezig.

Vandaag hebben ze de zullie hack besprokene en deze is zelfs inmiddels al gefixt

morgen is max stats aa nde beurt.

dement etc kregen iets van een isp ban of zo weet ff niet wat ze daarmee bedoelden want je kan moeilijk alle connecties van een isp blokkeren lijkt me.

toch beejte jammer dat ze niet direct luisteren want die kerel had zijn verhaal al 2 / 3 weken gedaan en nu vragen ze pas hoe ze het kunnen doen.

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2007 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Verwijderd schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 17:58:

dement etc kregen iets van een isp ban of zo weet ff niet wat ze daarmee bedoelden want je kan moeilijk alle connecties van een isp blokkeren lijkt me.
Mja ze kunnen doen wat ze willen maar de grootste oen kan tegenwoordig ip adressen faken dus ze kunnen doen wat ze willen qua bans maar dat is allemaal te omzeilen.

Maar deze situatie is bij mij eigenlijk de laatste druppel geweest qua rose vind hoe ze omgaan met dit soort zaken gewoon waardeloos. Ze laten niks weten van ja we zijn er mee bezig ja dit en dat is gefixed. Kom op zo ga je niet om met je klanten. Zelfs rr is beter beveiligd dan de p2p servers dat is toch wel ff een statement van heb ik jou daar. Ze doen het beter dan de echte makers was dat nou :s. Bij mij is het vertrouwen in ieder geval naar het 0 punt gedaald en ik blijf er zelf bij rose is an het doodbloeden. Tis jammer van een spel met zoveel potentie maar zo kijk ik er gewoon tegenan. Als ze echt moeite in de game hadden gestopt waren er nu gewoon 5 planeten ofzo. Rose is meer dan twee jaar oud maar veel content? Nee zelfs minder dan er was in de beta fase :X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zei toch al ze doen niks meer dan geld trekken?
Van lug lekt er nu iig niks meer de enige info die ik krijg komt nog van gravity.
Maar ik had al gezegd da tze het in januari een maand zouden aankijken en in februari wat besluite nzouden nemen.
Het feit dat ze nu niks doen bevestigd voor mij een hoop, iig hoe hun over de game denken, dat is bij deze bevestigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa

Wiepa

Notoriously ...

Verwijderd schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 17:58:
ff voor de duidelijkheid demnt is ver va neen hacker zijnde hij gebruikt gewoon een progamma dat iedereen kan gebruiken die kerel lult meer dan dat hij waard is.

Maar net asl sinergy zegt met wat contacten en beejte zoeken kom je er al te snel aan. maja nu ze er niks aan doen weet ik ook niet wat ik doe mijn accoutn loopt zoiezo tot ergens in maart

edit:

Iemand van de gazer community die vrijveel van hacks weet heeft nu een van de head GM's op msn en leid stap voor stap doro hoe ze het atm zelf zonder gravity kunnen bestrijden.

Gister avond is er een oplossing voor de blood charm drop geweest, namelijk het volledig verwijderen van al die charms uit game, dat is vrij simpel neme ik zelf aan want er horen er 0 ingame te zijn. en ook de exploit is uitgelgd aa nde GM dus daar zijn ze ook mee bezig.

Vandaag hebben ze de zullie hack besprokene en deze is zelfs inmiddels al gefixt

morgen is max stats aa nde beurt.

toch beejte jammer dat ze niet direct luisteren want die kerel had zijn verhaal al 2 / 3 weken gedaan en nu vragen ze pas hoe ze het kunnen doen.
Tja, het zal ook weer eens niet bij die philipijnen zijn heh.. Ik ben te blij voor worden dat ik nu naRose speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Heb gisteren nog eventjes tijd gehad ingame te kijken.
Is zeker een rollback gekregen aangezien ik mijn ingekochte spir fire stones mis.
Weet niet precies meer of ik dat geld ook mis, weet niet meer precies hoeveel ik had.

Wel mooi dat ze nu in ieder geval samen met de community (zie verhaal EVO) de rotte plekken aan gaan pakken. Nu hopen dat ze ervan leren en dit vaker op deze manier aan gaan pakken. Ook Voordat er zaken fout gaan.

Vandaag emergancy maintenance op pRose. Hopelijk iets te maken met bugfixes. Heb nl. geen verhalen gehoord dat er nog meer zaken fout zijn gegaan.

Vind wel dat je af kan lezen aan de hand van problemen hoe “goed” een bedrijf (of de werknemers) is. Vond het in het begin slecht opgepakt van pRose. Toen realiseerde ik me dat het avond was en dat ze dan minder actief zijn. De problemen begonnen na 22.00u. lokale tijd dacht ik, vind wel dat ze bij zo’n groot bedrijf minimaal 1 achterwacht moeten hebben die bereikbaar is. Maarja hopelijk leren ze ook daar van…
Maar als ze nu zaken oppakken met community en dingen gedaan krijgen bij gravity geeft me dat wel weer vertrouwen in pRose. Blijf dus nog wel even.

@ dat ze geen antwoord of reactie geven in de community is een bepaalde manier van nieuws brengen. Ik verwacht een reactie dat er problemen waren met hacks. Maar dat deze nu gefixed zijn. Als je dat niet zou doen bestaat de kans dat mensen gaan zoeken op internet en hetzelfde script gaan gebruiken op de onbeveiligde servers.

[ Voor 12% gewijzigd door Amafi op 09-02-2007 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Amafi schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 08:57:
Maar als ze nu zaken oppakken met community en dingen gedaan krijgen bij gravity geeft me dat wel weer vertrouwen in pRose. Blijf dus nog wel even.
Als een NArose dit ook had, mischien TW/Krose ook, zie ik de 'invloed' die kleine Prose op Gravity heeft bijzonder klein. Gravity weet ook heus wel wat het momenteel een baggerbende is bij Prose (&management). Tot vandaag heeft NArose alles perfect voor elkaar, 134 was er vrijwel direct en meteen diezelfde dag actie nav 'exploiten'. Bij Prose moet alles nog uberhaubt komen cq hopen dat het dit jaar nog komt. Die lekkermakertjes van nieuwe worlds, events, items etc heb je bijzonder weinig aan, als het beloofde wat er al moet zijn nog niet eens af is.

[ Voor 15% gewijzigd door SinergyX op 09-02-2007 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Mja staat nu wel een annoucement:
Hello godlings!

Here's another update!

With regards to the incident that occurred the night before, reports have been made directly to Gravity. We are delighted to inform you that a solution was patched yesterday, 8 February 2007. Thank you to those who remained vigilant in reporting those responsible for such an act.

In addition to this, an emergency maintenance was made earlier today to remove the charms from those who picked them up. If you see any more people with these charms, or see anyone that seem to have used these charms, please file a ticket at http://www.levelupsupport.ph.

Thanks again and happy playing!
Staat echter geen woord over de max stats gedoe. Dit is dus een half antwoord ;). En ze zeggen dus ook niet dat ze een rollback hebben uitgevoerd wat wel een beetje het geval lijkt als ik dat van Amafi zie.
4th schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 10:35:
van de berichtgeving vanuit prose vind ik het juist goed dat ze niet meteen in detail uitleggen wat er mis was, dan zit iedere idioot dat op te zoeken om zelf te proberen, dan krijgen we pas echt problemen en daar heb ik weinig zin in.
Mja tis maar hoe je er tegen aankijkt. Hou er zelf van om te weten of ze nou wat eran doen of niet op het moment dat zoiets speelt. Ik zou het zelf niet kunnen maken om pas klanten op de hoogte te brengen als iets is opgelost, probleem komt binnen ok dat kan opgelost worden ->naar klant meneer we zijn er mee bezig dit en dat. Dat heet in normaale termen support leveren zo laat je de klant in de tussentijd niet in een zwart gat van wat moet ik nou. En zo voorkom je boze klanten die hoog van de toren gaan blazen.

[ Voor 31% gewijzigd door William/Ax3 op 09-02-2007 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

@axe, dat van amafi had ik al begrepen van eu-rose.com forum, daar had iemand iets refined naar 7 en later opnieuw gedaan na rollback en toen fail op 4, das ongeveer ergste van rollback wat ik van items kan bedenken.

dus daarom kon ik dus niet inloggen nadat ik dc had gehad vanmorgen, was rond 8u.. dus zal die reboot wel zijn geweest :P

maja, vind het wel redelijk geregeld, beter dan maand terug. Ook fijn dat ze mijn oplossing hebben gebruikt van het deleten van de charms ;)

tjah, verder, gister me bowhawkertje van 29-50 gehaald en ga der vanavond niet echt mee verder, zaterdag wel ofzo want heb thuis een verjaardag :(

van de berichtgeving vanuit prose vind ik het juist goed dat ze niet meteen in detail uitleggen wat er mis was, dan zit iedere idioot dat op te zoeken om zelf te proberen, dan krijgen we pas echt problemen en daar heb ik weinig zin in.

Vanmorgen nog ff leuke wings gescoord :P ap8 dr26 angel wings, 95M aangezien ik op dat lvl nogal in gorge wil rondhangen en met bowhawker lekkere wings zijn :)

edit:
prose forum:
all lvl 100 boss mobs drop scales/6th grade refines
drills drop from elite and nigrum.
devil feathers from grand master stone golem
castle gear scematic from giant worm dragon
steam oil from sikuku in the village outside of xita
ess drops at a very low rate from any mob in B2 of the caves.
low ess drops at a low rate from honeybees in zant.
lil angel feathers and 4th grade refines from junon doongalith and krafy king

Marsh monsters
Ikaness Miner/Worker/Guard - Otherwordly Metal, red crystal, blue crystal, red hearts, Spirit stone of fire, Orihalcon, coocked meat, oranje juice, red sandalwood, transparent leather

zie:
http://roseboards.levelupgames.ph/index.php?showtopic=5940

@local hieronder, ahahahahahahahahahahaha :P wel ff kijken dan ja ;)

[ Voor 37% gewijzigd door 4th op 09-02-2007 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host
  • Laatst online: 18-09 19:50

Local Host

Het forum is om te leren.

voor de mensen die Zondag middag niets te doen hebben :

Ik kom zondag live op tv bij Live & Cooking bij de valentijn-make-over ( jaja een actie van mijn vriendin )

Dus iedereen die wilt gaan capturen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Zeg even wat voor de tweakers :D :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Local Host schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 11:06:
voor de mensen die Zondag middag niets te doen hebben :

Ik kom zondag live op tv bij Live & Cooking bij de valentijn-make-over ( jaja een actie van mijn vriendin )

Dus iedereen die wilt gaan capturen :P
_/-\o_ Geniaal. Ik zal eens ff kijken dan (als ik het niet vergeet :9 )

Regel eens wat sluipreclame, doe een Rose Online t-shirt aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Ik moet ervoor idd een beetje simpel erop staan, ik heb nog zo'n Tweakers.NET trui weet niet of ik die zomaar aan zou mogen trekken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ach, als ze vragen naar hobbies of wat je doet in je vrije tijd.. hoppa ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

hehehe beetje rose-en en Got-ten :P niemand die het snapt alleen de tweakers :P

@ hieronder OMG :D _/-\o_

[ Voor 17% gewijzigd door Local Host op 09-02-2007 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
En als ze vragen om een laatste opmerking/mededeling, gewoon doodleuk zeggen:

No, I'm not in the R.O.S.E. server! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

en al meer mensen mats gevonden voor nieuwe wings? moet serieus 30 laf hebbe voor die dhw :P

edit: na iets minder dan 2u toch al weer 9 laf :D
droppen oa van doonga master en captain

[ Voor 33% gewijzigd door 4th op 09-02-2007 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 28 januari 2007 @ 22:03:
Client link: http://eu-rose.servegame....rose_evo_100_123_main.exe

Heeft er ieamnd saint rightious boots? ik heb gen schoenen meer

flying npc :P

[afbeelding]
deze client link doet het niet heb iemand een doe het wel doet :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

net een leuke drop gehad.... AW!!! master doonga was eens aardig en dropte die... ben benieuwd welke wings nog meer droppen, ast wings maybe? :P

edit: nog ff ander vraagje, wie heeft als laatste die abyss rifle gebruikt? kaytjuh of sac? mag ik die weer even tijdje lenen?

[ Voor 31% gewijzigd door 4th op 10-02-2007 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4th schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 12:47:
net een leuke drop gehad.... AW!!! master doonga was eens aardig en dropte die... ben benieuwd welke wings nog meer droppen, ast wings maybe? :P

edit: nog ff ander vraagje, wie heeft als laatste die abyss rifle gebruikt? kaytjuh of sac? mag ik die weer even tijdje lenen?
Die abyss rifle heeft ramon :|

Heb vandaag een ldw gemaakt met me dealer ;) dodge 22 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krose 160 armours

Afbeeldingslocatie: http://img261.imageshack.us/img261/5816/screen02652rw3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Kijk, dat heet pas stoere outfits :D niet die domme joker outfit van een mage :)
Klopten die vage loading screens dus echt, deze zijn dat.

[ Voor 26% gewijzigd door SinergyX op 11-02-2007 02:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Nou wij gaan zo weg naar de Studio. Ik zal eens kijken of ik nog iets kan vertellen over jullie :P

m00 m00
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Private servers en gerelateerde zaken horen _niet_ in dit topic thuis!