[PC MMORPG] ROSE Online - deel 30 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.180 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-08 21:28

Wiepa

Notoriously ...

ph4nt0m schreef op maandag 22 januari 2007 @ 18:43:
[...]

euhm directX 9.0c drivers installen |:(
omg, helemala vergete, idd ff doen dan maar.. :p

Edit: tis kwart over 7, nog een kwartiertje voor CF dus en dan heb je dit:

Dit exemplaar van Windows voldoet niet aan de vereisten van de validatie.
[0x80080203]
Uitvouwen
U bent mogelijk de dupe geworden van softwarevervalsing. De Windows-productcode die op deze computer is geïnstalleerd, is niet legitiem.
Uitvouwen Details

BALEN!! |:(

Edit2: Heb ik eindelijk alles op Rolletjes lopen, tog de DirectX versie van een anderre site weten te downloaden enz.. Rose doed het, maar dan heb ik dit probleem aan de haak:

Afbeeldingslocatie: http://img131.imageshack.us/img131/7042/naamloos4zh.png
**Ik zie dus geen NPC texten**

Kheb er wel eens anderre mensen over horen klagen, maar had het zelf nog nooit gehad, tot nu dan. Iemand tips ofzo?

Edit 3: FIXED! Sorry voor al die opheffing, maar tis allemaal goed nu! :)

[ Voor 74% gewijzigd door Wiepa op 22-01-2007 19:41 ]

7800 X3D | Phanteks Glacier One 360D30 | Corsair Vengeance RGB 32GB DDR5 6000Mhz | RX 7800 XT Phantom Gaming | Samsung 990 Pro 2TB | ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI | be quiet! Pure Power 12M 1000W | Phanteks NV5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-06 11:16
Morgen snel naar de winkel om dan maar een legale versie van windows te kopen he :>

edit:
Oke dan toch gelukt :Y)

[ Voor 32% gewijzigd door Rooster op 22-01-2007 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Half rose is gebanned

pROSE OFFICIAL STATEMENT

Due to some growing unrest in the forums, the management team of pROSE would like to enumerate all issues and update everyone on where we are (and where we are going) regarding these.

Like all of our games, it us our mandate to be transparent and honest to our community. Level Up believes this to be a core responsibility and we have never strayed from this conviction from day one.

1. Change of Management Team – Effective January 1, 2007, the pROSE brand will now be handled by Geo Beltran, Brand Manager and GM Lilith (Nathaniellei Alvarez) as Community Manager. They will be supported [GM] Alatariel as the pROSE Game Manager. We know that pROSE has gone through a lot of management changes but trust us that the core service to the community and the major projects and plans will still be focused towards providing better service to all players. This is also in line with our mandate of delivering updates and new game features to pROSE. This applies to everyone equally, be they European or Filipino players.

We would also like to take this opportunity to inform everyone that the following are no longer with Level Up Inc.
• Prime Defender
• GM Phage

We would like to thank them for their continued support of the ROSE community but they are no longer privy to any plans and developments for pROSE.

GM Honeybee, pROSE’s former Game Manager is still with Level Up. However, he has been reassigned to the Product Development team as head of the Quality Assurance and game testing division.
You will get to meet the new ROSE team in an in-game welcome party coming very soon. Believe us, these guys love ROSE as much as you do though they may be new to their positions.

2. EUROSE Status – As you can see, we have changed payment providers for Eurose and we also took steps to lower monthly subscription costs to benefit our European brothers (and sisters). At this point in time, the new pROSE team is busy working on solutions towards giving the European community the opportunity to be part of the Item Mall. Since the company (Level Up) is switching gears to a single-payment system (with the onset of the Netgames-Level Up merger), we are ironing out complications so that no untoward glitches hamper the development and production of the European Item Mall service. As soon as we have concrete dates and timelines, you will be the first to know.

3. Item Mall – We thank the entire community for their patience and support now that the Item Mall is finally up and running. Despite limited resources, the pROSE team managed to finish this project to further serve the interest of the playing population. And, as explained above, we are still in the process of expanding this service to accommodate everyone real soon. We call on everyone to be vigilant and help us by monitoring the Item Mall and to be alert on possible bugs and exploits that may appear. We are also in constant coordination with the developers so that new items may be developed and introduced for Item Mall. Again, once we have definite confirmations, the community will be the first to know.

4. FUTURE CONTENT – we are not denying the fact that there has been little support from the Korean developers regarding future content for pROSE. Since we are passionate about the game like you guys, we have fought, in your behalf, for the continued development of new content for the game. In this regard, we are proud to announce that the developers have sent us some plans for 2007. Before we present these to you, we would like to get their commitment on the dates and the certainty of these plans. One we know, you’ll know.

5. FUTURE PLANS – a lot of exciting plans are in the works for the pROSE community, both European and Filipino. The new pROSE management team has drafted exciting plans and projects for everyone this 2007. Just to give you some ideas, here are the basic concepts:

a. New guild council – a hybrid version of Lion’s Den and Royal court
b. EB parties in different parts of Phil.
c. More events for EU, one major event is currently in the works and more to come

We would want to echo what all our GMs say in rebuttal to most forum posts; “Whining or complaining will get you nowhere”. A clear-cut line of communication between players and the management/GM team is essential in community building.

Part of this statement’s goal is a call to return us to the good old days, a “renaissance” in pROSE, if you will. We call upon all pROSE players to support and respect the new pROSE Brand, Community, Game Manager and GM team and afford them the same type of courtesy as you did their predecessors. They serve no other purpose but to serve you.

We share the same goals.

Thank you for your continued patronage and loyalty to the brand. We shall do our best to serve you in the best way that we possibly can.

Always in service,

Level Up Management Team
January 22, 2007

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

Verwijderd schreef op maandag 22 januari 2007 @ 20:42:
Half rose is gebanned

VERHAAAALLLLL
Zie nergens het woordje ban? 8)7

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18-09 16:18
William/Ax3 schreef op maandag 22 januari 2007 @ 21:02:
[...]

sluit ik me bij aan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lees dat tovh niet in dat bericht of lees ik er zo langs ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa

Wiepa

Notoriously ...

Begrijp ik nou goed uit dat hele verhaal dat Item Mall eindelijk mogelijk is voor jullie mensen @ pRose?

7800 X3D | Phanteks Glacier One 360D30 | Corsair Vengeance RGB 32GB DDR5 6000Mhz | RX 7800 XT Phantom Gaming | Samsung 990 Pro 2TB | ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI | be quiet! Pure Power 12M 1000W | Phanteks NV5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat begrijp je niet goed :P

event 24 van 19 tot 21 uur das hun tijd he hoelaat is dat hiero
en wat isa die haarband waar ze het over heeft

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2007 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik lees niks nieuws ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Local Host schreef op maandag 22 januari 2007 @ 18:18:
[...]

Ik heb alle Vista builds die beschikbaar waren gedraait gehad draai nu RTM NL met uiteraard ook de xp koppeling ( geen reinstall ) Reinstall werkte ook niet . Misschien komt het doordat jij een ati-kaart hebt en ik een nvidia .

Achja ik wacht wel af :)
Wat ik in de weinige info heb kunnen lezen is inderdaad dat ATI's wel Rose kunnen draaien op Vista, en dat de NVidia's de problemen geven. Alleen snap ik dan nog steeds de foutmelding niet van "DirectX version mismatch".

Dusssss.... afwachten maar. Ik heb ook al wat beta drivers en aangepaste drivers (voor de 8800, maar de inf bruikbaar gemaakt voor andere NVidia kaarten), maar deze werkten ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

woz, ik heb 5 chars atm van 100-125, amafi heeft er een op 118, joyke ook op 118, dus denk dat er wel iets mogelijk is ;) voeg maar gewoon de namen toe. ik ben volgende week elke avond van 7 tot 12 beschikbaar :D

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:11
Tja, wij moeten aardig doen net zo als we tegen Phage deden. Laat ze zich zelf eerst maar eens bewijzen. Dan zien we wel weer verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Persoonlijk vind ik deze de moosite

We would want to echo what all our GMs say in rebuttal to most forum posts; “Whining or complaining will get you nowhere”.

Aangezien ze toch de moeite hebben genomen om het in een uitreksel te zetten heeft het ze toch wel iets gedaan :P

en deze deed het ook goed bij mij:

and we also took steps to lower monthly subscription costs to benefit our European brothers (and sisters).

aangezien er zovaak de zin op het forum is gezet pay more less service door europeannen hebben ze de prijs maar laagd omdat ze van zichzelf schijnbaar al weten dat de service toch kut blijft :P

Mensious beweert dat europeanen item mall eind eerste kwartaal krijgen

William/Ax3 schreef op maandag 22 januari 2007 @ 21:02:
[...]

Ze maken dat nooit bekend dat gamesrouter ook noit en doet narose vast ook niet, maar via via:

new rose order clan gedeeltelijk banned vanwege hax
BlackLegion gedeeltelijk banned vanwege hax

Verschillende afzonderlijke mesne als zulymakerz die de item mall exploit hebben gebruik van vrijdag en zaterdag.

zelf aantal european om die reden :S terwijl wij niet eens in item mall kunne komen

edit: afgelopen vrijdag en zaterdag was item maal 2 dagen op en je kan alles plunderen omdat geeneen item iets koste, iedereen die dit gedaan heeft is gebanned.

De Europeanen konden noet altijd niet in die item mall maar diegene die gebanned zijn hadden ingame van die item gekocht voor zullie. Zelfs asl je zo dom bent om je zo te laten scammen door erkelijk in game te kopen zou je nog niet verwachten dat die zo ingame was gebracht. Meste europeanen wisten niet eens van die exploit omdat je daar uberhaubt tohc niet gaat kijken omdat je weet dat je er niets kan doen.

beejte jammer dat ik IdemenI vandaag nog steeds in tg zag.

[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2007 01:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Kijk nou snap ik er meer van. Meeste van ons zitten amper nog ingame dus weten dat soort zaken niet. Maar is half prose niet een beetje overdreven? Blijven er steeds minder over zo. Maar vind niet meer dan logisch dat ze dit soort mensen een ban geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18-09 22:31
|:(
Gaat lekker daar bij pRose.
Hopelijk dat het nieuwe GM-team het spel weer een beetje in balans weten te brengen.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Rakkerzero schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 09:05:
|:(
Gaat lekker daar bij pRose.
Hopelijk dat het nieuwe GM-team het spel weer een beetje in balans weten te brengen.
denk het niet maar het stopt me niet ervan om door te spelen. verdien 45M-70M met uurtje werk... beetje crafte en die door de week in de shop zetten is ook leuk zoals amafi zegt, natuurlijk het geval als je niet normaal kunt spelen door tijdgebrek. zo kun je toch een beetje bezig blijven met rose. zondag die 200M uitgegeven aan 2x t4 en heb nu alweer 3x70 en 1x45M terug na dagje... Maar zie wel aan het aantal gems en de snelheid dat ze verkocht worden dat de markt beetje inzakt, niet veel mensen meer die om een t3 schreeuwen, s3 verkoopt atm sneller. r3 heb ik gewoon in shop omdat ik r2s inkoop en ik nog genoeg low ether overheb om 20-30 gems te maken :P

edit: krijg net te horen dat chello weer lastig doet, shop pas weer rond 1u up strax :(

@hieronder, event zal dus wel vol zitten met ph weer, wie geeft er nou wat om refines...., ze weten absoluut niet wat wij dus echt willen. meer support, normale registratie bij dat kloteforum van hun (na 5x nog steeds geen acc) en als wij geen itemmall hebben de rest van het spel dus ook niet, je kunt niet deel van community buitensluiten met zoiets. zo werk je het hacken enz in de hand.

@amafi das precies waar ze de fout ingaan. dingen droppen is geen event, is iets extras, event is echt iets met verhaal erachter ofzo, dat boeit mensen, die refines kan de helft niets schelen en alleen die ph vliegen der massaal op. we zouden juist allemaal niet moeten spelen tijdens event, dat zou pas een statement zijn :P give us a proper event :D

[ Voor 31% gewijzigd door 4th op 23-01-2007 10:21 ]

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:55
Woei, mijn 'PH account' is ook gebanned :)
Zover ik had kunnen testen in de Item Mall, er zat een bug in de prijzen van de items, als je op een bepaalde manier dingen in je 'winkelmandje' zette en daarna weer verwijderd kon het wel eens voorkomen dat je gratis items kreeg.
Begreep uit een PM die ik kreeg van zo'n pino (nav wat zwaar enkeltrappen), dat er later dus een bug was dat je items zowel als op Polaris als op Sirius werden geplaatst. Een aantal blijkt dit 'ten goede trouw' niet te hebben geweten, maar alsnog gebanned.

Schoon schip maken is een goed idee, maar ik ze mezelf met bovenstaande prijzen echt niet meer terugkomen in zo'n f00ked up economie. Mischien als ze de droptable eens gaan aanpassen zal ik het eens overwegen. (de 24 jan event is btw een meeting met de nieuwe GM's ingame - ze gaan talis/refines droppen, zal leuk worden :/ )

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
  • Laatst online: 17-08 22:48
SinergyX schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 09:43:
Woei, mijn 'PH account' is ook gebanned :)

Schoon schip maken is een goed idee, maar ik ze mezelf met bovenstaande prijzen echt niet meer terugkomen in zo'n f00ked up economie. Mischien als ze de droptable eens gaan aanpassen zal ik het eens overwegen. (de 24 jan event is btw een meeting met de nieuwe GM's ingame - ze gaan talis/refines droppen, zal leuk worden :/ )
1) Niet zo handig als je ooit terug wilt ;)
2) Droptable aanpassen moet helaas door Gravity gedaan worden, en we weten allemaal hoeveel invloed naRose, Prose op de ontwikkeling van droptables hebben. (laat ze eerst maar eens scales en feathers droppen)
3) Waar heb je de informatie vandaan dat ze refines gaan droppen?
Dingen droppen vind ik een van de slechtste events die ze kunnen verzinnen, vond ik destijds bij GR ook. (Of dat kwam omdat ik zelf niets had gekregen :(

@4th, doe ik alvast niet mee. Moet toch werken
Misschien kijk ik heel even mee, bedenk net dat ik morgen vrij had om aan mijn afstudeerpresentatie te zitten thuis.

[ Voor 8% gewijzigd door Amafi op 23-01-2007 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

4th schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 09:16:
[...]
@amafi das precies waar ze de fout ingaan. dingen droppen is geen event, is iets extras, event is echt iets met verhaal erachter ofzo, dat boeit mensen, die refines kan de helft niets schelen en alleen die ph vliegen der massaal op. we zouden juist allemaal niet moeten spelen tijdens event, dat zou pas een statement zijn :P give us a proper event :D
Jup das hellemaal waar. Zodra RO2 of een andere MMORPG die me net zo aantrekt als rose er is ben ik weg uit prose. Das in ieder geval hoe ik me nu voel, tis jammer maar das gewoon op dit moment zo. Tis dat WOW me totaal niet ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa

Wiepa

Notoriously ...

William/Ax3 schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 10:24:
[...]

Jup das hellemaal waar. Zodra RO2 of een andere MMORPG die me net zo aantrekt als rose er is ben ik weg uit prose. Das in ieder geval hoe ik me nu voel, tis jammer maar das gewoon op dit moment zo. Tis dat WOW me totaal niet ligt.
Heb je msn Ax3? Want ik moet je spreken, lol..

Ik probeerde een Topaz[7] te spawnen, en toen flipte ik er uit, en kan er niet meer in op mijn eige char..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
1) Daarom zij ik ook mijn 'PH account'. Ik heb long long time ago viavia een 'echte' PH account aangemaakt (echte gegevens), speelde toen ook Panya :P Daarmee zat ik nog wel eens te spelen in die itemmall :) Mijn EU account is veilig :D
2) Inderdaad waar, helaas heeft NArose minder effect van 'slechte' droptable door de hoeveelheid mensen die spelen.
3)
Join us in celebrating the coming of the new pROSE team. On January 24, 2006, The New ROSE team will appear at the Great Tree at the Forest of Wisdom from 16:00 to 18:00 (Sirius) and 19:00 to 21:00 (Polaris). We are encouraging the players to wear festive headgears such as the "Headband" as a sign of support for the New Team.

To show our appreciation, Arua will be showering the supporters with talismans, bindrunes, and various HP items.
Laatste regel ;) announcement van gisteren door lillith.
Lag is key in zulke drop events. NArose had/heb ik bijna geen lag, iemand stopte en begon zijn items te droppen. Van de pakweg 15 items die hij dropte had ik er 14 te pakken (waaronder AP9 lvl65 muse hat :P).

@hierboven, even je mysql aanpassen of gewoon server restart. Rest laat ik hierbuiten ;)

Qua games heb ik genoeg aanbod nog liggen, CoH/V en Guildwars actief, Trackmania en LFS voor plezier, Maple voor gezelligheid, Cabal 7Dragons en rapple voor de gein. Dan nog studie, vriendin, scripten en websites onderhouden.. Nee, ik zo Prose niet zo snel missen :)

[ Voor 14% gewijzigd door SinergyX op 23-01-2007 10:32 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
[...]

Probeer anders eens Grenado Espada. Ik heb het nog niet geprobeerd, maar het ziet er wel erg leuk uit :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa

Wiepa

Notoriously ...

SinergyX schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 10:30:
1) Daarom zij ik ook mijn 'PH account'. Ik heb long long time ago viavia een 'echte' PH account aangemaakt (echte gegevens), speelde toen ook Panya :P Daarmee zat ik nog wel eens te spelen in die itemmall :) Mijn EU account is veilig :D
2) Inderdaad waar, helaas heeft NArose minder effect van 'slechte' droptable door de hoeveelheid mensen die spelen.
3)
[...]

Laatste regel ;) announcement van gisteren door lillith.
Lag is key in zulke drop events. NArose had/heb ik bijna geen lag, iemand stopte en begon zijn items te droppen. Van de pakweg 15 items die hij dropte had ik er 14 te pakken (waaronder AP9 lvl65 muse hat :P).

@hierboven, even je mysql aanpassen of gewoon server restart. Rest laat ik hierbuiten ;)

Qua games heb ik genoeg aanbod nog liggen, CoH/V en Guildwars actief, Trackmania en LFS voor plezier, Maple voor gezelligheid, Cabal 7Dragons en rapple voor de gein. Dan nog studie, vriendin, scripten en websites onderhouden.. Nee, ik zo Prose niet zo snel missen :)
Heb je MSN? Wa ik kan da niej hoor ;)

Edit:Kheb je al in m'n lijst gezet, admin@ en dan nog wat lol :p

Edit 2: Oja, en als Rose dan eenmaal gecrast is verteld xfire me dat ik dit moet uploaden om hun te helpen:

<?xml version="1.0" encoding="utf-8" ?>

<ExceptionReport Version="4">
<Application Build="24339" Command="TRose.exe @TRIGGER_SOFT@ _server 81.205.188.151"/>
<OperatingSystem Type="2"><Version Major="5" Minor="1" Build="2600"/></OperatingSystem>
<Exception Code="C0000005" Address="005037C7"><Module Section="0001" Offset="001027C7" FileName="C:\Program Files\Triggersoft\Rose Online Evolution\TRose.exe"/></Exception>
<Registers EAX="00000002" EBX="111CF3F4" ECX="111DC108" EDX="00000000" ESI="00000836" EDI="0000004B" CS="001B" EIP="005037C7" SS="0023" ESP="0012FC44" EBP="00000000" DS="0023" ES="0023" FS="003B" GS="0000" Flags="00010206"/>
<BackTrace>
</BackTrace>
</ExceptionReport>

Dus kom plz op msn en leg me er wat over uit plz! ;)

[ Voor 30% gewijzigd door Wiepa op 23-01-2007 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Wiebe ik zit op me werk. Ben er vanaaf rond 18.30-19.00 ofzo pas weer. Dan pas ben ik op msn op william@rendo.dekooi.nl

Mail me anders maar op williamclement@planet.nl wat er nou precies aan de hand is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa

Wiepa

Notoriously ...

William/Ax3 schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 10:44:
Wiebe ik zit op me werk. Ben er vanaaf rond 18.30-19.00 ofzo pas weer. Dan pas ben ik op msn op william@rendo.dekooi.nl

Mail me anders maar op williamclement@planet.nl wat er nou precies aan de hand is.
Ok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
[...]

ja waarom denk je dat ik de overstap naar WoW heb gedaan?
precies om de reden dat er niks meer te doen is in Rose.
zo bijzonder is t niet om lvl 200 te zijn (nogal levenloos)
en tja dan ben je 200 dan kan je ook niks meer.
wow zit idd veel meer vol met content. en misschien komen wij elkaar wel nog tegen in RO2 ofzo :P en anders nog wel op Ax3 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

wat is de precieze tijd van die event eigenlijk, zijn die tijden hun lokale tijd want dan start event in de middag... ook al weer minpunt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Lokale tijden (het blijft een ph game he :P) 7 tot 9pm, dat is 12 tot 2 uur smiddags.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deze headband kan je waarschijnlijk winnen:

http://img147.imageshack.us/img147/1029/screen4399yj.jpg

Re-si-zen! :o

[ Voor 12% gewijzigd door Crash op 23-01-2007 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa

Wiepa

Notoriously ...

Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 13:26:
deze headband kan je waarschijnlijk winnen:

[afbeelding]
Ziet er wel geinig uit, maar check dit:

http://img261.imageshack.us/img261/963/ivs0bo.jpg

Ik wou GM setje spawnen, werkte niet helemaal, toen kreeg ik dit pakje, ik noem hem de Stealth Suit :)

Re-si-zen! :o

[ Voor 4% gewijzigd door Crash op 23-01-2007 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Hello, even EU players are invited and they can get something as well. Please read carefully the event mechanics. I can't exactly say what is going to happen but here is a clue

Clue: "Showering"

Better practice your clicking skills ^^
Mij zie je dus NIET op zo'n bagger event, ik weet nu al waar alle items heen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Better practice your clicking skills ^^
Neuh, Pick Up op een F-? of ALT+F? gooien en drukken tot je erbij neervalt :D

En wanneer was dit? Want als mn account dan nog actief is dan kom miss. wel ff ingame >:)

[ Voor 26% gewijzigd door Zeror op 23-01-2007 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Doe voor de gein eens een wedstrijd tegen een PH persoon ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ag 12-2 dan zit ik op me werk gg prose lol :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als iemand Garnets[3] nodig heeft ik heb er een hele zooi die onder de auto prijs we gmogen, pm me dan in game.
Ook heb ik nog enkele runbies voor de liefhebbers.

net trouwens een d4 met 99% kans gefailed, ouch :'(
eerste keer dat ik 99% fail :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa

Wiepa

Notoriously ...

Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 20:11:
Als iemand Garnets[3] nodig heeft ik heb er een hele zooi die onder de auto prijs we gmogen, pm me dan in game.
Ook heb ik nog enkele runbies voor de liefhebbers.

net trouwens een d4 met 99% kans gefailed, ouch :'(
eerste keer dat ik 99% fail :P
2 vraagjes, hoeveel wil je voor de R3? En hoeveel kost een drill tegenwordig?

Edit: Laat eigenlijk ook maar, kheb tog maar 2/3 mil ofzo op pRose! :p

[ Voor 8% gewijzigd door Wiepa op 24-01-2007 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Xouxic schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 14:05:
[...]

2 vraagjes, hoeveel wil je voor de R3? En hoeveel kost een drill tegenwordig?

Edit: Laat eigenlijk ook maar, kheb tog maar 2/3 mil ofzo op pRose! :p
drills in buytabs voor 15M en in shop voor 20M of minder. r3 kost rond de 40-45M, maar denk dat iruja het niet over prose had

edit: wie heeft tegenwoordig btw lead van lot, me champ moet der weer terug in, je kan maar cw doen tot aan de 150 :(

en 20 min na event resetten ze de server gewoon ff.... altijd leuk voor al de eu shops die overdag staan terwijl mensen aant werk zijn of naar school....

[ Voor 24% gewijzigd door 4th op 24-01-2007 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iruja heeft het denk ik ff over ruffrose :P

Offtopic: Ik ben 3de geworden Europa Culinair Kookwedstrijdt MECC :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Wow gratz! :D
Volgende keer versus Gordon ramzy ofhoejeznnaamschrijft? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:21

Psychoot

1337n00b^

Verwijderd schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 14:20:

Gratz en niet ff langskomen als je in Maastricht bent he :P
je kan maar cw doen tot aan de 150 :(
Je kunt op 150+ ook nog cw doen hoor... alleen xp is minder van draak maja dat maakt nie uit. Je kunt iig sneller naar 150 atm.

[ Voor 25% gewijzigd door Psychoot op 24-01-2007 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Verwijderd schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 14:20:

Dus als ik straks een n3rd bij Life&Cooking op Tv zie, dan mag ik aannemen dat jij dat bent? :+

Gratz met het behalen van de 3e plaats :)

[ Voor 6% gewijzigd door Zeror op 24-01-2007 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa

Wiepa

Notoriously ...

check dit insane zijn:

http://img20.imageshack.us/img20/9923/naamloos1xq.png

mobs op lvl 250 geel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb ik gezien ja,

het nieuwe management team in prose wil een rest doen :S omdat er teveel zuly ingame is en mesnen te sne llvlen met cf en cw.
in plaats van dat ze eerst de chaks fixen want als ze reset doen worden mesnen boos en dan gaat het hacken pas te erg van start, net als irose, ben beneiuwd of ze echt dezezelfde fout weer over gaan doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ik zat te denken:
dat zuly probleem is zo opgelost.

Maak een event, verhaal gaat dat Hebarn al het geld in beslag wil nemen. Jij krijgt dan een quest die binnen bepaalde tijd voltooid moet worden. En als je dat dan niet Lukt dat je dan 80% van al je geld kwijtraakt.
Dan ligt verschuif het probleem gewoon weer terug naar de speler + je hebt er een leuk(??) event bij :)

[ Voor 5% gewijzigd door Zeror op 24-01-2007 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 16:08:
Ik zat te denken:
dat zuly probleem is zo opgelost.

Maak een event, verhaal gaat dat Hebarn al het geld in beslag wil nemen. Jij krijgt dan een quest die binnen bepaalde tijd voltooid moet worden. En als je dat dan niet Lukt dat je dan 80% van al je geld kwijtraakt.
Dan ligt verschuif het probleem gewoon weer terug naar de speler + je hebt er een leuk(??) event bij :)
1. waarom zou je die quset ooit doen:P
2. 80% van je geld is weg een hacker haalt zo 200% weer terug, want de zuly hack is weer terug

op dat gebiedt scoort rRose wel puntjes hoor behavle dat de communitie volkomen kut is lukt het ze wel om hacks te fixen

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2007 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reset dan ben ik weg bij prose hoor komop zeg al die maanden werk weg omdat er teveel zullies zijn wtf
haal dan bij die spelers de zullies weg en zeg geeft iedereen 100m ofzo en de rest haal je uit je db
je gaat tog geen reset doen waar mensen betaald voor hebbe en tijd in gestoken wtf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host
  • Laatst online: 18-09 19:50

Local Host

Het forum is om te leren.

reset = einde oefening R.O.S.E. voor mij definitief ...

verder update van mij -> Tijdens het oefenen / leren toch gemerkt dat WoW erg goed draait op Vista :X denk zelfs dat ik daarmee doorga als Reset komt op R.O.S.E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Verwijderd schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 16:03:
[...]
het nieuwe management team in prose wil een reset doen :S
Als dat zo is dan is het dagdag prose voor mij dan zakken ze wat mij betreft maar lekker in de *^^*.

Waar ik wle benieuwd naar ben hoe kom je an de info/c.q heb je wat concreters dan dat zinnetje?
Local Host schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 16:43:

verder update van mij -> Tijdens het oefenen / leren toch gemerkt dat WoW erg goed draait op Vista :X denk zelfs dat ik daarmee doorga als Reset komt op R.O.S.E
Als jij gaat wil ik wellicht ook poging dan wagen. Zien we t.z.t dan wel ^^.

[ Voor 35% gewijzigd door William/Ax3 op 24-01-2007 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

* Local Host pakt glazen bol en ziet wellicht migratie van LoT naar WoW :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Wil graag wel eventueel wat weten over de eventuele reset.
Waar komt die info vandaan en is het betrouwbaar, voordat weer allemaal indianenverhalen gaan ontstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Er was een PH post over reset, maar dat ging zover ik heb kunnen lezen (post deleted), ging dat puur over de server reset na de event.

nee, gewoon reset als in Reboot :P

[ Voor 12% gewijzigd door SinergyX op 24-01-2007 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

dus eerst mooie items weggeven om vervolgens een reset te doen ?! Gekke lui die PH'ers :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mhh vind het beetje vaag wat je allemaal hier post EVO vaak zijn er dingen die totaal niet waar zijn :(
Je zei tegen mij dat ik gebanned was op vent stargazers terwijl dat bullshit was..
Je zei tegen mensen dat er mensen van Blacklegion banned waren en dat ze hackte was ook bullshit.
Nu zeg je dat er reset komt waar ik al helemaal geen reet van geloof want waarom zouden zo dom zijn om dat te doen. Dan gaan ze zeker failiet die lui zijn echt nie zo dom om dat te doen want niemand zelfs geen ph zoui terug keren naardat ze zon klote actie zouden doen. Vind maar beetje vaag allemaal srry..

@Evo KALEEB is Master als ik het goed begrijp en die is nog steeds online mis ik iets ?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2007 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Local Host schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 16:43:

ik nodig je uit en ax3
op de boulderfist server
pvp horde side :)
zeer relaxed en ik kan jou en ax3 daar ook wel helpen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 18:12:
Mhh vind het beetje vaag wat je allemaal hier post EVO vaak zijn er dingen die totaal niet waar zijn :(
Je zei tegen mij dat ik gebanned was op vent stargazers terwijl dat bullshit was..
Je zei tegen mensen dat er mensen van Blacklegion banned waren en dat ze hackte was ook bullshit.
Nu zeg je dat er reset komt waar ik al helemaal geen reet van geloof want waarom zouden zo dom zijn om dat te doen. Dan gaan ze zeker failiet die lui zijn echt nie zo dom om dat te doen want niemand zelfs geen ph zoui terug keren naardat ze zon klote actie zouden doen. Vind maar beetje vaag allemaal srry..
ik zei je zo ugebanned wordne als je bij blacklegon bleef, dezelfde dag dat je poste zei i ktegen nick dat je er al wer uit was en dat je er niks vanaf wist

blacklegion niet hacken :O kerel praat ij is met pink passion die er voro ons is ingegegaan ze gebruiken zelfs hacks om exp 2 tot 3x zo hoog te krijgen. en tegen hem zeggen probeer maar grade 6 te craften je hoeft je geen zorgen te maken watn het failt niet, en de 2 mages daar exactdezelfde +8 twinkle staffs hebben

en zowel jullie als master zijn banned

ik heb deze info van mensious een van de nieuwe gm's waar onder andere nick en selma ook veel contact mee hebben

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2007 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
mensios nog geen 3 dagen in dienst en meteen zulke dingen vertellen? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
ph4nt0m schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 18:31:
[...]

ik nodig je uit en ax3
op de boulderfist server
pvp horde side :)
zeer relaxed en ik kan jou en ax3 daar ook wel helpen :D
Ik huppel nu op de nieuwe realm Karazhan rond samen met Aggressor en zn broertje 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zoek iemand die vanavond of morgen met mij kan partyen in DoD ben zelf lvl 90 dealer/arti maar zoek iemand die me naar 100 helpt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

sorry sac, maar ben te weinig online om te kunnen helpen ermee, maybe van het weekend. verder zodra je in de 110 range komt kan het wel lekker gaan aangezien daar meer van me chars rondhangen.

Wie zitten er nu precies rond de 110-120? amafi, wozzie, baylee, ik en misschien sac van het weekend. wie nog meer? hebbe we anders lekkere basis voor parties ;)

edit: wie heeft lead van LoT atm, wilde afspraakje maken om weer te joinen met champ

[ Voor 10% gewijzigd door 4th op 25-01-2007 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

4th schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 10:46:
Wie zitten er nu precies rond de 110-120? amafi, wozzie, baylee, ik en misschien sac van het weekend. wie nog meer? hebbe we anders lekkere basis voor parties ;)

edit: wie heeft lead van LoT atm, wilde afspraakje maken om weer te joinen met champ
Heb laast Local zijn broetje de lead gegeven omdat die dat nodig had voor cw. Daarna niet meer on geweest dus geen idee of die hem al teruggeven heeft. Zo wel dan kan ik je pas morgen aaf/zaterdag adden. Heb het veel te druk atm doordeweeks om ingame te kunnen komen.

Kep ook een sol in de 110 range maar daar doe ik niks mee.
SinergyX schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 12:28:
Tala server op Prose heeft leuke patch:

[...]

Ben benieuwd wat er dan gefixed is aan droprate :P
laat me raden nog steeds geen mage AOE bug fix :s.

[ Voor 16% gewijzigd door William/Ax3 op 25-01-2007 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
4th schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 10:46:
sorry sac, maar ben te weinig online om te kunnen helpen ermee, maybe van het weekend. verder zodra je in de 110 range komt kan het wel lekker gaan aangezien daar meer van me chars rondhangen.

Ben inderdaad nog ergens eind 11x
Zit momenteel niet erg veel in LoT met Amafi omdat ik cw wel leuk vind om te doen. En daar moet je helaas clanmaster voor zijn. Maar ik blijf nog wel even met Amafi in de 11x rondhangen, want party’s zijn leuker dan solo levelen.
Als ik trouwens niet met Amafi online ben voeg dan ook Ealfinn toe, das mijn lvl 65 cleric to be.
Ook die zoekt party maatjes :D dus ben je zo rond dat level voeg me ook even toe. CF samen is leuk, maar rond de crawfi king ook wel. Das echt een super plek om grote parties te hebben, brings back the good old Irose day’s. Ken je de plek nog niet ga er eens kijken, want het is echt geweldig daar.
(de plek kan zonder dollen makkelijk 2 goede 6-man parties aan)
laat me raden nog steeds geen mage AOE bug fix .
Had jij al een aantal tickets gestuurd? Anders stuur ik zo ook even wat tickets

[ Voor 5% gewijzigd door Amafi op 25-01-2007 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Tala server op Prose heeft leuke patch:
-Drop Rate has been changed
-Rare weapon bonus stat has been changed
-Requirements for stat reset has been changed; you can reset your stat when you reached level 40 in zant
-Lunar NPC merchandize list has been updated
-Ferrell Guild Storage Keeper has been added in Adventurer’s plain
-Added Adventurer’s Plain and Valley of Luxem Return Scrolls to monsters drop
-ROSE Treasure Chest cool time has been added
Ben benieuwd wat er dan gefixed is aan droprate :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet echt nieuwe dingen ,weer, meer bestaande dingen op andere plaatsen invoeren.
Maar je ziet dus zelfs dat er bij Lug een enorme verwarring ontstaat over het een en he tander.
Helaas heb ik geen zicht nog wat er op moment nu precies gaande is, alleen dat ze ff door sudderen.
Volgens mij, zo als ik de geluiden opvang nu, laten ze het ff door sudderen en komen ze in maart/april met de 4th planet danwel nieuwe maps, danwel stoppen ze compleet.
Sinds dat het bij lug intern veranderd is heb ik niks meer gehoord waar ze nu exact mee bezig zijn.
De nieuwe gm's zoude nwel aangesteld zijn o mee nfrisse wind over de servers te laten waaien met nieuwe ideeën, dus ik zou zeggen wacht ff af en kijk wat ze doen, dan weten we vlug zat wat er exact gaat gebeuren.

Overigens voor mij ff een pauze want ik ben goed pissed.
Mijn mobo is 3 maanden geleden kapot gegaan, rma gestuurd -> duurt lang.
Maandag eindelijk terug, blijkt ie het niet te doen! omg.
Nu de winkel voor de keus gesteld of geld terug (immers mobo maar 4 maanden kunnen gebruiken) of een ander mobo leveren plus andere cpu omdat ze voor socket 604 niks meer hebben :|

Owja en misschien is rose binnenkort wel helemaal afgelopen want ik heb te horen gekregen na 20 rijlessen dat als ik zo door ga binnenkort eens op examen mag en dat betekent een nieuwe baan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
* jip_86 heeft net zn IRL cart quest gehaald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa

Wiepa

Notoriously ...

jip_86 schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 20:07:
* jip_86 heeft net zn IRL cart quest gehaald :)
Dan is het nu tijd voor deze cart:

http://img161.imageshack.us/img161/1403/rox8ii.png

XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

hehe sommigen zijn echt bezig met de meest gekke dingen ook.

Afbeeldingslocatie: http://img175.imageshack.us/img175/6104/cgboostah1bj.jpg

Mensen ik ga vanmiddag ff WOW ophalen om even wat anders te spelen. Op dit moment verveel ik me gewoon veel te erg in ROSE. Dus ik ga ff een pauze van ROSE nemen. Zal vanaaf ingame komen om te kijken of ik de lead nog had. Zo ja dan add ik 4th wel en geef hem de lead en zal Amafi dep maken. Dit betekend dus niet dat ik al bb zeg van ROSE zeker niet. Maar op het moment heb ik gewoon eigenlijk niks te doen of naar uit te kijken + zo kan ik ff afwachten wat nou de verdere ontwikkelingen zullen zijn. (afwachten item mall/fix voor die AOE bug die er al meer dan een maand inzit/eventueele beslissingen of er nou echt reset komt).

ph4 stuur mij ff een mail met korte uitleg wat ik het beste kan doen in wow qua classe/realm en wat je ingame name daar is.
Amafi schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 09:11:
Vraagje aan de meer ervaren personen. Hoe draag je clanmaster over op een andere char?
Wil even mijn clan behouden als amafi weer in LoT gaat.
Maak een clanmember commander. Klik de member aan. Klik Entrust.

[ Voor 96% gewijzigd door William/Ax3 op 26-01-2007 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

nou, heeft iemand verklaring van prose downtime tusse half 6 en half 8?
Amafi schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 09:11:
[...]

Las vannochtend op het prose forum iets over downtime door een emergency maintenance.
Geen idee wat dat was, maar ze zouden wel een reden gehad hebben.
Geen uitleg in dat bericht wat het was, dus misschien een hack tegen gaan?

Vraagje aan de meer ervaren personen. Hoe draag je clanmaster over op een andere char?

@AX3 thx,
moet je eerst iemand naar commander zetten, dan entrust doen, krijgt die master en word jij commander

[ Voor 81% gewijzigd door 4th op 26-01-2007 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
4th schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 08:57:
nou, heeft iemand verklaring van prose downtime tusse half 6 en half 8?
Las vannochtend op het prose forum iets over downtime door een emergency maintenance.
Geen idee wat dat was, maar ze zouden wel een reden gehad hebben.
Geen uitleg in dat bericht wat het was, dus misschien een hack tegen gaan?

@AX3 thx, 4th AX3 was je al voor ;)
Heb tevens ook een oplossing voor het zuly probleem.
Introduceer de Castle gears, zet ze bij een NPC te koop voor prijzen per onderdeel van min. 100M
En hoge repair kosten.
Ben je zo van alle zuly problemen af denk ik. Alleen de allerrijksten hebben dan castle gears.
En je haalt miljarden uit het spel. :+ 8)

[ Voor 24% gewijzigd door Amafi op 26-01-2007 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-02-2024

Kaytjuh

The one and only

New Rose Online Movie release, Today 26-01-07
-------------------------------------------------------------------------

Dames en heren, met trots toon ik hier mijn nieuwe Rose Online movie.

Masters Of Rose Online

Graag tips/reacties ;)

Tweaker gallery / Kaytjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ben erg benieuwd :) Zal em vanaaf eens bekijken :P
Daarna hele weekend geen Rose, City of Heroes/Villians heeft 2x Exp weekend :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh

Kaytjuh

The one and only

SinergyX schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 10:28:
Ben erg benieuwd :) Zal em vanaaf eens bekijken :P
Daarna hele weekend geen Rose, City of Heroes/Villians heeft 2x Exp weekend :D
Vanavond pas :'(

Naja hij duurt bijna 10min, dus als je op je werk zit is dat niet ideaal :9
SinergyX schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 10:32:
Je hebt em door ;) Mischien dan even snel in de pauze, maar dan zonder geluid ;(
Zonder geluid is hij niet aan te raden :P
Dan maar vanavond

[ Voor 27% gewijzigd door Kaytjuh op 26-01-2007 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Je hebt em door ;) Mischien dan even snel in de pauze, maar dan zonder geluid ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Deze film is mede mogelijk gemaakt door Ax3 hardware en software solutions b.v xD.
Kaytjuh schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 11:03:
[...]

Haha had dat er ook allemaal bij gemoeten dan? :P
Maarja zonder Ax3 had ik deze movie niet kunnen maken, nogmaals ty :D
Nuuh is goed zo. np ;).

[ Voor 62% gewijzigd door William/Ax3 op 26-01-2007 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh

Kaytjuh

The one and only

William/Ax3 schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 10:53:
Deze film is mede mogelijk gemaakt door Ax3 hardware en software solutions b.v xD.
Haha had dat er ook allemaal bij gemoeten dan? :P
Maarja zonder Ax3 had ik deze movie niet kunnen maken, nogmaals ty :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Even snel wat stukjes gezien (sneaky :P), ziet er leuk uit :D

* SinergyX & mika zijn ook begonnen met een movie, ism Psy, Sugar en Ply :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Kaytjuh schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 10:05:

Masters Of Rose Online

Graag tips/reacties ;)
Leuk filmpje :)
Alleen wel erg cliche. Er had wat meer verhaallijn in gemogen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh

Kaytjuh

The one and only

Rakkerzero schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 11:18:
[...]

Leuk filmpje :)
Alleen wel erg cliche. Er had wat meer verhaallijn in gemogen :)
Ja daar heb je wel gelijk in.
In eerste instantie was het flimpje ook wat langer dan 10min, maar toen kwam ik erachter dat je filmpje niet langer dat 10min mag zijn als je hem bij youtube upload. Toen heb ik er wat stukken uit moeten halen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik dacht dat Youtube gelimiteerd op grootte was? Meen me aantal filmpjes te hebben gezien die 15-20minuten waren (naruto en DBZ iig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
SinergyX schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 12:28:
Ik dacht dat Youtube gelimiteerd op grootte was? Meen me aantal filmpjes te hebben gezien die 15-20minuten waren (naruto en DBZ iig).
Youtube - Video Upload:
Videos are limited to 10 minutes (unless you're a Director) and 100 MB.

[ Voor 4% gewijzigd door Zeror op 26-01-2007 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Bleh, dat is weer minder. Gaat de mijne maar ergens anders gehost worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

nog 18M tot me doel ;) moet alleen niet teveel inkopen in de tussentijd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh

Kaytjuh

The one and only

SinergyX schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 12:28:
Dat dacht ik dus ook, tot dat ik dit zag staan :9
Youtube - Video Upload:
Videos are limited to 10 minutes (unless you're a Director) and 100 MB.
Btw. Heb er nog bijna een ban aan overgehouden ook op het eu-rose.com forum :X
Meph jij hoeft je niet aangesproken te voelen hoor ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Kaytjuh op 26-01-2007 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edit: never mind :)

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2007 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
William/Ax3 schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 21:51:
hehe sommigen zijn echt bezig met de meest gekke dingen ook.

[afbeelding]

Mensen ik ga vanmiddag ff WOW ophalen om even wat anders te spelen. Op dit moment verveel ik me gewoon veel te erg in ROSE. Dus ik ga ff een pauze van ROSE nemen. Zal vanaaf ingame komen om te kijken of ik de lead nog had. Zo ja dan add ik 4th wel en geef hem de lead en zal Amafi dep maken. Dit betekend dus niet dat ik al bb zeg van ROSE zeker niet. Maar op het moment heb ik gewoon eigenlijk niks te doen of naar uit te kijken + zo kan ik ff afwachten wat nou de verdere ontwikkelingen zullen zijn. (afwachten item mall/fix voor die AOE bug die er al meer dan een maand inzit/eventueele beslissingen of er nou echt reset komt).

ph4 stuur mij ff een mail met korte uitleg wat ik het beste kan doen in wow qua classe/realm en wat je ingame name daar is.

[...]

Maak een clanmember commander. Klik de member aan. Klik Entrust.
he mailspammer roflcopter
check jouw mail ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

OK broer van Local heeft dus nog de lead. 4th add hem maar op LoCaLtje en/of EU-SpoekiebeeS om de lead terug te nemen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tweakers, help me! _/-\o_ _/-\o_
Ik heb een probleem met Rose. Als ik Rose afsluit, of wanneer Rose een disconnect geeft. En ik wil Rose weer opnieuw opstarten, krijg ik iedere keer een error van GameGuard, die verwijzen naar mijn .erl files van Gameguard zelf. Het enigste wat ik hier tegen weet te doen, is mijn computer restarten. Dan heb ik geen last meer van deze error. Heeft iemand de oplossing voor mij? Zodat ik niet iedere keer m'n computer hoef te restarten? Help me dan alsjeblieft. Alvaste bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Gokje, windows Vista?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, maar ik denk dat ik al een oplossing weet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar nu.. :P
Een vriend van mij speelt ook Rose (EVO), maar die kan geen NPC teksten zien. Iemand een ideetje hoe hij dit op kan lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa

Wiepa

Notoriously ...

Verwijderd schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 23:13:
Maar nu.. :P
Een vriend van mij speelt ook Rose (EVO), maar die kan geen NPC teksten zien. Iemand een ideetje hoe hij dit op kan lossen?
LOL! Daar had ik laatst ook last van, gewoon reínstall. Werkt altijd! :)

BTW, volgende keer ff edit doen inplaats van Dubbelpost al zeg ik het zelf..:p Van al die waarschuwingen die ze mij geven leer ik tog nog iets! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xouxic schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 00:01:
[...]

LOL! Daar had ik laatst ook last van, gewoon reínstall. Werkt altijd! :)

BTW, volgende keer ff edit doen inplaats van Dubbelpost al zeg ik het zelf..:p Van al die waarschuwingen die ze mij geven leer ik tog nog iets! 8)7
Lol, ja sorry:P Thnx iig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa

Wiepa

Notoriously ...

Geen dank! :)

@ Iedereen, welke rose spelen we nu? Nog steeds pRose? :( Met mij gaat ut wel redelijk op naRose, tis druk dus op CF word je wel vaak gepked, maar ben lvl 78 nu. Gaat wel redelijk de goede kant op vind ik zelf, moet alleen nog ff wat cente verdienen en dan heb ik me doelletje alweer bereikt, en dan op naar lvl 100!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Kaytjuh schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 10:05:

Masters Of Rose Online

Graag tips/reacties ;)
Op zich leuke movie, alleen kan je opzich niet z'n wings gestolen hebben als die king daarna met wings komt aanlopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

jip_86 schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 12:59:
[...]

Op zich leuke movie, alleen kan je opzich niet z'n wings gestolen hebben als die king daarna met wings komt aanlopen :)
rofl

iemand die een arua set kan crafte of iemand die der een kent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey gasten :9

ik ga denk ook Prose spelen maar kan ik dat dan via wally spelen en is er ruimte in de clan ofzo.. ?

alsjeblieft reageer ff op deze post ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speelt er hier iemand op tala? if so, hoe is de nieuwe droprate?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Verwijderd schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 17:45:
Hey gasten :9

ik ga denk ook Prose spelen maar kan ik dat dan via wally spelen en is er ruimte in de clan ofzo.. ?

alsjeblieft reageer ff op deze post ^^
kan via wally, ideal wordt het meeste gebruikt dacht ik zo, altijd ruimte in de oot of bot clans, lot is niet ineens te joinen behalve als je al lid bent geweest ;) verder moet je wel beseffen dat er bijna tot geen mensen in de lvls 1-60 zitten, paar zijn met alt chars bezig rond de 70-80 dacht ik maar met paar dagen spelen ben je al snel 60, met clanfield vooral. alvast veel plezier en misschien tot ingame :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Verwijderd schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 17:49:
Speelt er hier iemand op tala? if so, hoe is de nieuwe droprate?
Alleen PH mensen kunnen op Tala, die is nog IP blocked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4th schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 17:51:
[...]

kan via wally, ideal wordt het meeste gebruikt dacht ik zo, altijd ruimte in de oot of bot clans, lot is niet ineens te joinen behalve als je al lid bent geweest ;) verder moet je wel beseffen dat er bijna tot geen mensen in de lvls 1-60 zitten, paar zijn met alt chars bezig rond de 70-80 dacht ik maar met paar dagen spelen ben je al snel 60, met clanfield vooral. alvast veel plezier en misschien tot ingame :)
oke bedankt dat je zegt dat ik via wally kan betalen.
maar ik heb nog een vraagje de exp rate of drop rate ofzo was toch 3x of heb ik dat mis ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Ik denk dat je in de war bent met ruff-rose. Die had hogere exp rate als ik het goed had. PRose niet iig.
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Private servers en gerelateerde zaken horen _niet_ in dit topic thuis!