[PC MMORPG] ROSE Online - deel 30 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.182 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:34

Local Host

Het forum is om te leren.

Ik zal wederom proberen vanaaf wat langer ingame te zijn ( sorry van gister Wozz ) . Eerst maar eens kijken hoe het verkeer vanaaf terug naar huis is ( zit nu in Rotterdam ) en dan kijken of ik nog ff wat moeite kan nemen om te lvl-en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:02
Local Host schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 18:12:
anders moeten we idd andere lead + dep gaan zoeken :)
Ik denk dat het sowieso verstandig om naar een andere leader + deputy te zoeken nu, ax3 + ph4 gaan minderen in Rose.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

Rakkerzero schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 08:47:
[...]

Ik denk dat het sowieso verstandig om naar een andere leader + deputy te zoeken nu, ax3 + ph4 gaan minderen in Rose.
Srry maar de lead geef ik niet weg. Mocht ik te lang niet veel actief ingame kunnen zijn dan wel. Maar daar is het nou te vroeg voor nog.

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

mee eens eerst maar eens kijken of dat echt nodig is , nieuwe dep en lead zijn zo gevonden genoeg mensen die willen denk ik ;)

Ik vind het eigenlijk meer prio dat LoT leefbaarder word ( active spelers dan )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

Local Host schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 09:27:
mee eens eerst maar eens kijken of dat echt nodig is , nieuwe dep en lead zijn zo gevonden genoeg mensen die willen denk ik ;)

Ik vind het eigenlijk meer prio dat LoT leefbaarder word ( active spelers dan )
moete we 11th ipv 4th erin hebbe, als ik online ben staat die op clanchat en lul ik makkelijk mee op andere comp :P

edit: 70% zeker dat ik vanaf feb normale kantooruren werk :D heb ik eindelijk savonds weer vrij van 6 tot 12-1, dat wordt leuk met rose... denk dat ik oblivion ook nog maar keer uit ga spelen trouwens dan

@amafi je vergeet eu-6th (mage) :P

lars of axe, weet niet precies wanneer jullie on zijn, ik ben rond half 11 tot 12 meestal online

[ Voor 27% gewijzigd door 4th op 18-01-2007 14:01 ]

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
  • Laatst online: 17-08 22:48
Vragen over nieuwe leiding van LoT ist nicht im frage volgens mij. Waar ik en Local alleen mee zitten (denk ik) is dat het gewoon gezelliger lullen is over clanchat als er meerdere mensen in de clan zitten die actief zijn.
Dus 4th plemp 11th of 6th of 55th in LoT ;) die chars zijn van jou het meest actief volgens mij.

Ben benieuwd naar februari dan 4th, misschien kunnen we dan Eldeon onveilig maken. Aangezien mijn vrije tijden ongeveer hetzelfde zijn dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EEEK misschien binnenkort eens een grote tweaker eldeon party maken met ze allen susuke elite of turak xD Ben inmiddels 148 dus kan eindelijk beetje normaal hunten op eldeon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Verwijderd schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 14:21:
EEEK misschien binnenkort eens een grote tweaker eldeon party maken met ze allen susuke elite of turak xD Ben inmiddels 148 dus kan eindelijk beetje normaal hunten op eldeon.
pak dan wat uitdagends en doe UG ofzo xD.
Verwijderd schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 15:00:
Daar raak ik nog niet zo veel lol en 3 mobs zou al te veel zijn om te overleven dus dan zouden we minimaal 2 of misschien wel 3 clerics moeten hebben.
Als je kan tanken dan kunnen ph4 en ik wel de hits doen ^^.

Turak spot is beetje te easy is een one skill hit shooting galary op die mobs daar.

[ Voor 38% gewijzigd door William/Ax3 op 18-01-2007 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17:19
William/Ax3 schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 14:35:
[...]

pak dan wat uitdagends en doe UG ofzo xD.
agree on that :P haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar raak ik nog niet zo veel lol en 3 mobs zou al te veel zijn om te overleven dus dan zouden we minimaal 2 of misschien wel 3 clerics moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
ik denk ik post maar weer eens een screenie :P

Afbeeldingslocatie: http://img248.imageshack.us/img248/3042/naamlooskx9.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op NARose is nog niets bekend over Vista-compatibiliteit. Is er op PRose daar al iets over bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:08

Haan

dotnetter

Ik was ook net bezig met een screenie ^^
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/c877226dfe22af683ea73d8446a97aff/full.jpg

Lvl 77 Bourg :) Nog maar 13 levels en ik ben hoger dan ik was met m'n vorige bourg (rip ;( )

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ph4nt0m schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 15:28:
ik denk ik post maar weer eens een screenie :P

[afbeelding]
Lol? welke rose is dat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Ax3 Rose xD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-08 21:28

Wiepa

Notoriously ...

7800 X3D | Phanteks Glacier One 360D30 | Corsair Vengeance RGB 32GB DDR5 6000Mhz | RX 7800 XT Phantom Gaming | Samsung 990 Pro 2TB | ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI | be quiet! Pure Power 12M 1000W | Phanteks NV5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:21

Psychoot

1337n00b^

Hij zegt toch Ax3 Rose 8)7 PsyRose ook bijna on O-)

Nice screenie trouwens Haan, dealer heeft me nooit echt getrokken. Een gunbourg daarentegen lijkt me wel grappig.

[ Voor 23% gewijzigd door Psychoot op 18-01-2007 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben wel tevrede met me gun bourq nu wel een leuke class eerlijk gezecht leuker als me hawker hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

Verwijderd schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 17:59:
ben wel tevrede met me gun bourq nu wel een leuke class eerlijk gezecht leuker als me hawker hehe
Hehe ja het leuke aan een gun bourg is dat die erg sterk is in pvp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
ik ben lekker haan aan t power lvlen op riddler jellys met een mooie bloodcharm hahaha xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:43
Gewoon even /exp 100000000 doen? :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
werkt nie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ph4nt0m schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 18:35:
[...]

ik ben lekker haan aan t power lvlen op riddler jellys met een mooie bloodcharm hahaha xD
Ik kan 't nergens vinden @ internet:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa

Wiepa

Notoriously ...

Daar wil ik ook op spelen, kan iemand ff posten hoe of wat ik da doe?

7800 X3D | Phanteks Glacier One 360D30 | Corsair Vengeance RGB 32GB DDR5 6000Mhz | RX 7800 XT Phantom Gaming | Samsung 990 Pro 2TB | ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI | be quiet! Pure Power 12M 1000W | Phanteks NV5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Let even op de waarschuwing jongens ;)

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Xouxic schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 19:22:
[...]

Daar wil ik ook op spelen, kan iemand ff posten hoe of wat ik da doe?
geef je msn maar die verboden woorden mogen niet gepost worden hier :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
ph4nt0m schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 20:19:
[...]

Eigenlijk de aanleiding daar naar toe ook niet :P

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa

Wiepa

Notoriously ...

ph4nt0m schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 20:19:
[...]

uhmmmm, mijn msn is wiebe.cc

en daarachter dan nog live.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

sac, wat was der gebeurd? zag je shopnaam.. wie heeft je gescamd?

edit: heb zelf vanavond een kaartavondje met wat mensen/dieren, maar ben zaterdagmiddag weer lekker online, dus iemand in de range van 100-130 laat maar weten

[ Voor 55% gewijzigd door 4th op 19-01-2007 08:45 ]

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

ik zag het idd vanmorgen ook staan . Nou gister is ivm de drukte op de weg weinig meer van gamen terecht gekomen, vanaaf bedrijfsfeestje dus misschien morgen of zondag dan maar ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Trouwens een vraag. Kan er al een bekende onderhand twinkle staffs craften? Kep namelijk genoeg mats voor 3/4 van die dingen. Niks gekocht alles gehunted.

[ Voor 64% gewijzigd door William/Ax3 op 19-01-2007 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

William/Ax3 schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 08:50:
Trouwens een vraag. Kan er al een bekende onderhand twinkle staffs craften? Kep namelijk genoeg mats voor 3/4 van die dingen. Niks gekocht alles gehunted.
ik niet nee, maar zat erover te denken of magic shields of staff craft te pakken, heb namelijk stuk of 10 sp over, moet alleen ook nog 1st job skills van die erbij doen dus heb meer dan 10 sp nodig om meteen door te kunnen, over lvl of 10-15 kan ik het misschien wel pakken.

Edit: moet vanmiddag weer ff wat ess hebbe want heb me s3 verkocht voor 70M :) nu die stomme t3s nog... ze willen niet meer :( zag ook wat concurrentie ze op 55-60M verkopen.... misschien ook maar op 65M ipv 75M proberen te sellen, is toch een winst van 30-45M

[ Voor 19% gewijzigd door 4th op 19-01-2007 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
4th schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 07:21:

edit: heb zelf vanavond een kaartavondje met wat mensen/dieren, maar ben zaterdagmiddag weer lekker online, dus iemand in de range van 100-130 laat maar weten
Ga vanavond wel mijn cleric levelen dan. Morgen weet ik nog voor 100% of ik ’s middags of ’s avonds aanwezig ben voor party. Denk dat ik stiekem wel een party wil

Kwam vanmorgen eindelijk thuis om even te douchen en een schone onderbroek enz. te pakken. Was mijn shopje vrijwel leeg. Zo door de weeks is het shopje bijhouden haast leuker dan levelen. Wil nu gewoon eerst super eq hebben voordat ik door ga met levelen. Dat zijn nog een aantal onderdelen voor de lvl100 cleric eq en vrijwel de hele archmage set voor Amafi.

Heb jij je lvl 135 eq al klaar dan 4th?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:08

Haan

dotnetter

4th schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 08:55:
[...]

ik niet nee, maar zat erover te denken of magic shields of staff craft te pakken, heb namelijk stuk of 10 sp over, moet alleen ook nog 1st job skills van die erbij doen dus heb meer dan 10 sp nodig om meteen door te kunnen, over lvl of 10-15 kan ik het misschien wel pakken.
Dat is gelukkig voor je dezelfde skill ;) Alleen kost je wel 20 sp voor lvl 10 craft als je nog geen weapon craft passive hebt..

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4th schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 07:21:

Iemand verkocht skill reset book voor 20mil dus ik moest hem eers de helft geven en dan zou die zenden maar deed die dus niet en ging ervandoor Dus kijk uit voor 321assasincross en LadyCroft dat zijn de scammers!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Tja, dat krijg je met die ph-only itemmall ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 11:15:
[...]

Iemand verkocht skill reset book voor 20mil dus ik moest hem eers de helft geven en dan zou die zenden maar deed die dus niet en ging ervandoor Dus kijk uit voor 321assasincross en LadyCroft dat zijn de scammers!!!
moet je reporte, krijg je over maand weer 10M terug.... |:(

@amafi, ik heb voor champ al 135 spul, heb atm nu 2 noble lord 135 vests die ik nog moet gaan refinen. verder heb ik al wel schoene op (3) en ga niet hoger :P ik moet nog hat en gloves, wil alles eigenlijk op 5. daarnaast heb ik voor mage een unrefined hat met str3, gloves op 5. rest niets, cleric blijft gewoon zijn lvl100 int spul drage aangezien ik extreme max int wil :P moet wel nog een vest op (5) gaan slotten voor t3 later. me hawker heb ik 3 paar boots om te refinen maar die hangt achterop. eerst met mage/cleric en arti binds hunten :P heb voor de mage gloves al 15 binds gebruikt.

@local ben zaterdagavond weer weg dus kan alleen late morgen/vroege middag tot uurtje of 6-7 spelen, daarna zondagmorgen en avond weer. wil eigenlijk me arti omhoog halen maar als me mage met jou meekan is het ook goed want die loopt 3 lvls achter op me cleric omdat die in dod me hawker 3 lvls omhoog heeft gehaald naar de 100 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

is goed ik zal ff kijken hoe me huishoudschema enzo dit weekend loopt :P maar paar uurtje game-vrij moet wel kunnen dnek ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
SinergyX schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 11:21:
Tja, dat krijg je met die ph-only itemmall ;)
eeuhm ik laat altijd eerst mijn item versturen :)

[ Voor 73% gewijzigd door ph4nt0m op 19-01-2007 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Gezocht:
Overpowered non cleric type lvl 60-70 voor clanfield party zaterdag.
Aangeboden, overpowered cleric tiepje. Int heavy…
Nu lvl 60 maar dat kan vanavond nog per ongeluk flink stijgen als ik zin heb.
Dus ben je lvl 70+ denk niet party lukt nooit. ;) 10 levels in een avond is te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is rose online alweer gratis dan zoals het begin of nog steeds betalen ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Topicstart:
De meeste online rpg's hebben maandelijks kosten voor onderhoud van het spel en servers. Helaas is ook Rose online dit lot niet ontkomen. Voor de meeste versies geldt dat je een trial krijgt van een aantal dagen. Dit betekent dat je eerst mag kijken of het spel je bevalt. Als dit zo is kan je met verschillende betaal-opties (hier onder beschreven) ervoor zorgen dat je het spel langer kan blijven spelen.
eh? :P

@hieronder, via CC is het nog geen € 9,40 atm. Zal niet snel stijgen, dollar koers is behoorlijk zwak momenteel tov euro.

[ Voor 12% gewijzigd door SinergyX op 19-01-2007 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 13:48:
is rose online alweer gratis dan zoals het begin of nog steeds betalen ???
De meeste online rpg's hebben maandelijks kosten voor onderhoud van het spel en servers. Helaas is ook Rose online dit lot niet ontkomen. Voor de meeste versies geldt dat je een trial krijgt van een aantal dagen. Dit betekent dat je eerst mag kijken of het spel je bevalt. Als dit zo is kan je met verschillende betaal-opties (hier onder beschreven) ervoor zorgen dat je het spel langer kan blijven spelen.
via Credit card zal de prijs rond de € 12,--. liggen, afhankelijk van de wisselkoers. Betaling is direct gereed zodat je gelijk kunt spelen.
via PayByCash kun je op een aantal manieren betalen o.a.: Wallie cards, iDEAL, Bank Transfer enz. De prijzen daarvan liggen tussen € 13,49 en € 15,49, afhankelijk van van de optie.

Damn gebeat door SinergyX.
Opmerking aan alle kinderen die ook graag Rose willen spelen. LEES MINIMAAL DE TOPIC START DOOR

Offtopic
Opmerking aan gathering of tweakers. Laat elke nieuwe aanmelder een test doen of ze wel de regels begrijpen. Begrijpend Nederlands kunnen schrijven, en iets van computers afweten!

[ Voor 15% gewijzigd door Amafi op 19-01-2007 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amafi schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 13:52:
[...]

via Credit card zal de prijs rond de € 12,--. liggen, afhankelijk van de wisselkoers. Betaling is direct gereed zodat je gelijk kunt spelen.
via PayByCash kun je op een aantal manieren betalen o.a.: Wallie cards, iDEAL, Bank Transfer enz. De prijzen daarvan liggen tussen € 13,49 en € 15,49, afhankelijk van van de optie.
Oke bedankt ik vond rose altijd een leuke game maar niet leuk genoeg om er voor te betalen

Maar nu weet ik wel hoe het zit Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Amafi schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 13:52:
Offtopic
Opmerking aan gathering of tweakers. Laat elke nieuwe aanmelder een test doen of ze wel de regels begrijpen. Begrijpend Nederlands kunnen schrijven, en iets van computers afweten!
Lieve Adjes :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het opvallend rustig... volgens mij loop ik daar zowat alleen rond. Zit iedereen op andere servers ofzo, of waar moet ik zijn? Voordat je moest gaan betalen barstte het van de spelers, maar nu zie ik haast niemand. Heb ik iets over het hoofd gelezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Prose, Polaris is nooit echt vol geweest :P Nu is er vanaf lvl30 CF dus daar zit bijna iedereen tot zo'n lvl90, dan vertrekken richting DoD. Daarbij is het speler aantal flink gaan dalen sinds de 'EU merge', en door wat management problemen is dat alleen nog maar verder afgenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

rose is met name in het weekend behoorlijk bevolkt ( niet dat ik het dan druk vind maar tis iig drukker dan doordeweeks ) vooral als je op zaterdag-ochtend gaat kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heerlijk die rust nog kans op een boss spot voor je aleen altijd wel een goede lvl spot vrij wa wil je
nog meer :)
ben vanaf zaterdag middag rond een uur of 5 6 het hele weekend vrij
op wat huishoudelijke geode na lekker rosen en hopen dat er ergens een party is
wil me clericje 100 krijgen maar dan stopt die verlopig en ga ik me gun bourq verder bouwen
als ax3 en phan er weer eens zijn ga ik wel veder met me raider maar das solo helemaaaaaaaal
saai :P 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

local weetn iet hoe vaak je speelt tegenworoidg maar ik wil welles ff met je speer champ dod in wil ff speer in acite zien ik heb nu die skill tree beejte lopen bekijken en ik zie nog niet zo dat speer beter als zwaard moet zijn.

dus wel wat ervaring op doen en jou zien gaan :P

btw klopt het dat die cloak craft potion 6 min duurt?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2007 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Spear is ook niet beter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa

Wiepa

Notoriously ...

Schiet tegenwordig ook niet meer op met mij op naRose, ben al 2 dagen stil op lvl 66, morgen werken, en zondag weg.. Dus komt ook niet meer veel van, maarja.. Morgenochtend 11 uur nog ff CF lekker rammen, kijken of er nog wat levels gaan vallen! :D

OT: Topic beetje dood ofzo ATM? Ik ging 6 uur weg, en ben nu net 12 uur weer terug, maar nog steeds niets gepost sinds die post hierboven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Xouxic schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 00:22:
Schiet tegenwordig ook niet meer op met mij op naRose, ben al 2 dagen stil op lvl 66, morgen werken, en zondag weg.. Dus komt ook niet meer veel van, maarja.. Morgenochtend 11 uur nog ff CF lekker rammen, kijken of er nog wat levels gaan vallen! :D

OT: Topic beetje dood ofzo ATM? Ik ging 6 uur weg, en ben nu net 12 uur weer terug, maar nog steeds niets gepost sinds die post hierboven!
ik heb wel betere dingen te doen op vrijdagavond dan beetje achter de computer te zitten :P

edit: wel goed shopnachtje gehad hier :) 1x t3, 1xs3, 1x kurash armor+7 verkocht... totale verdiensten 200M :D

@axe, nog steeds onder de 800M, maar 1B was wel het doel voordat ik me verder op andere dingen ga richten :)

[ Voor 15% gewijzigd door 4th op 20-01-2007 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

4th schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 13:12:
[...]

ik heb wel betere dingen te doen op vrijdagavond dan beetje achter de computer te zitten :P

edit: wel goed shopnachtje gehad hier :) 1x t3, 1xs3, 1x kurash armor+7 verkocht... totale verdiensten 200M :D
Lol nu heb je zeker wel over 1 bil?

Ben nu uurtje bezig en begint al weer saai as hell te worden :/.

Hmm dis nou ook niet echt boeinde reacties:
http://roseboards.levelupgames.ph/index.php?showtopic=5491

Eerst was item mall soon nu by the end of the first quarter :s.

Pfftt 4th das wel erg aso bedrag wat je hebt dan lol. 800m WTF.

[ Voor 29% gewijzigd door William/Ax3 op 20-01-2007 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-02-2024

Kaytjuh

The one and only

Ej Axe zou jij mij misschien toe willen voegen op msn of even je e-mail door geven.
Mijn msn staat in me profiel
Ty ;)

Edit: check je mail nog eens :9

[ Voor 12% gewijzigd door Kaytjuh op 20-01-2007 17:02 ]

Tweaker gallery / Kaytjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

Ik was ff ah kloten en kwam deze mob opeens tegen.
Deze ziet er wel erg vet imo.

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~blom8995/rose/screen291.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh

Kaytjuh

The one and only

Lol en terecht, waarom zouden ze zijn account moeten bannen :/

Btw. Axe je hebt weer een e-mail :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

blijkbaar houden ze van censureren, alles wat niet overeenkomt met hun views wordt eraf gegooid, geband en ontkend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
4th schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 18:10:
blijkbaar houden ze van censureren, alles wat niet overeenkomt met hun views wordt eraf gegooid, geband en ontkend
Vooralsnog ben ik er nog niet gebanned :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
SinergyX schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 18:14:
[...]

Vooralsnog ben ik er nog niet gebanned :P
Ben even aan het kijken hoe snel je wordt gebanned van het forum.
Ook even tijd genomen voor mijn mening:
We are conducting a study. Please do take some time to answer the fill up this form.

Internet Service Provider:
Country:

In your opinion, what is the top 5 Internet service providers in your country?
Missing quite a few posts here. Censorship anyone?

Why provide you with information Lillith like Tarion said earlyer if you dont give us inf but after its too late?

Events and promotions does not come from other companies and giving away ingame items like refines.
Thats like giving a little child candy so they shut up.

We are mature and want a mature approach, clear communication is more appreciated then you might think. What we are sick of is delayd things (EU itemmall anyone? 4months delay?before dec or Q1?)
And now don't tell me you did not know about a big EU delay just 1 week in advance?

If you want this information tell us what its for, we will see if the cause is worth our time and efforts.
Treat us like childs and we will treat you like one.

And for the record i would like to have said these things to you in private, but it seems this is the only thread you do read. Pm's are blocked wich leaves me no other way posting this here.
A notice that you have at least read my monolog would be appreciated.

Regards Amafi

:+

[ Voor 1% gewijzigd door Crash op 19-05-2008 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa

Wiepa

Notoriously ...

ff een update van me naRose char:

Afbeeldingslocatie: http://img297.imageshack.us/img297/6583/asfsagds9ce.png

Ik vind het wel de goede richting uit gaan, maar kheb zin in lvl 70, da klinkt veel hoger. :P En dan ook beterre skills! :D

[ Voor 35% gewijzigd door Wiepa op 20-01-2007 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,

die main quest, stopt die nadat je die zombie naar de hemel hebt gestuurd? Als dat zo is, beetje korte 'main' quest dan!

En hoe kan je een beetje snel levellen? Ben nu lvl 38 bow hawker, maar als er geen quests meer zijn en ik geen buffs heb gekregen van een toevallige voorbijganger, dan is 't best saai en duurt 't wel even voordat je weer eens een lvl omhoog bent...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Verwijderd schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 20:51:
Hey,

die main quest, stopt die nadat je die zombie naar de hemel hebt gestuurd? Als dat zo is, beetje korte 'main' quest dan!

En hoe kan je een beetje snel levellen? Ben nu lvl 38 bow hawker, maar als er geen quests meer zijn en ik geen buffs heb gekregen van een toevallige voorbijganger, dan is 't best saai en duurt 't wel even voordat je weer eens een lvl omhoog bent...
ga CF in ben je zo 90.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CF = clanfield ?

En hoe werkt dat, moet je dan niet in een clan zitten? :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa

Wiepa

Notoriously ...

Verwijderd schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 21:04:
CF = clanfield ?

En hoe werkt dat, moet je dan niet in een clan zitten? :-)
Ja dat moet je inderdaad, dus zo gauw je 1 mil heb bemachtigd maak je een clan, tenzei je de kans krijgt om er 1 te joinen. Als je dat eenmaal gedaan heb ga je naar Burtland, die zit in Junon - West. Clan Field is alleen op bepaalde tijden open, dus je kan er niet 24/7 in. Zodra cf open is vraag je ff buffs in de stad ofzo en ga je naar binnen, en zodra je binne bent gewoon beetje mobs hakke, en dan spawnen er soms boontjes, daar moet je je allerbeste skill opdoen, dan krijg je super veel punten. Doe je er geen skill op ( of een slechte skill ) zullen de punten veeeel minder zijn. Als er nog iets niet duidelijk is meld ut dan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:11
Ik vraag me af of we ooit nog wel voor vol worden aangezien. Nu ook weer het feit dat we weer een paar maanden moeten wachten op de itemmal. Prime ook nog geband. EU tags worden niet weggehaald in tegenstelling tot wat eerder gezegd werd. :/

Gaat niet bepaald goed zo. Blij dat ik niet meer speel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Amafi schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 18:45:
Ben even aan het kijken hoe snel je wordt gebanned van het forum.
Ook even tijd genomen voor mijn mening:
Constructieve posts krijgen geen bans (ik was ook niet altijd even 'vriendelijk').
Ik heb van PD nog een telefoonnummer gekregen van PR manager ofzoiets, binnenkort eens een telefoontje wagen richting LU! :) Eens kijken wat we daar voor info kunnen halen :P

Ik had een verzoek ingediend om met Lillith een gesprek te krijgen, maar is afgewezen :/

[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 21-01-2007 02:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

eej luitjes , even een minder bericht van mijn kant uit.

korte samenvatting -> R.O.S.E. gaat voor mij even in de vrieskist .

Vanwege mijn mcse studie moet ik vista gaan draaien, echter rose is nog niet 100% vista compatible ( je hoeft me geen truckjes te leren want ik heb zo'n beetje alles geprobeerd :P ) . Ik ga geen dual boot draaien om rose te kunnen spelen en mijn andere pc trekt rose niet echt lekker. Op het moment vind ik mijn studie even belangrijker dan een spel.

Ik geef hiermee dus absoluut niet aan dat ik STOP , maar zolang rose niet draait op Vista zal ik er niet te vinden zijn. Alle EQ blijft dus gewoon op mijn chars.

@ Ax3 / Ph4n haal LoCaLtje maar weer uit LoT want ik weet niet hoelang ik ingevroren blijf.
Uiteraard zal ik dit topic van de nodige commentaar van mijn kant uit blijven voorspammen :P en ben ik doordeweekt ook op IRC te vinden

Een bedank-woordje naar iedereen hoeft nog niet vind ik , want ik ben niet helemaal gestopt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aw das idd ,minder berichtje
tja vista compatable zal het wel nooit worden ben ik bang
suc6 met studie

dat je maar snel terug mag keren anders word het wel heel saai :O
hehe ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa

Wiepa

Notoriously ...

Verwijderd schreef op zondag 21 januari 2007 @ 09:17:
aw das idd ,minder berichtje
tja vista compatable zal het wel nooit worden ben ik bang
suc6 met studie

dat je maar snel terug mag keren anders word het wel heel saai :O
hehe ;)
Vast wel ooit dat Rose op Vista gaat draaien. Maar ik denk inderdaad ook dat dat nog lang gaat duren. }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

jammer local maar je hebt wel gelijk, studie is belangrijker. hoop dat er snel een of andere manier voor je komt om rose op vista te draaien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh

Kaytjuh

The one and only

Local Host schreef op zondag 21 januari 2007 @ 08:05:
eej luitjes , even een minder bericht van mijn kant uit.

korte samenvatting -> R.O.S.E. gaat voor mij even in de vrieskist .

Vanwege mijn mcse studie moet ik vista gaan draaien, echter rose is nog niet 100% vista compatible ( je hoeft me geen truckjes te leren want ik heb zo'n beetje alles geprobeerd :P ) . Ik ga geen dual boot draaien om rose te kunnen spelen en mijn andere pc trekt rose niet echt lekker. Op het moment vind ik mijn studie even belangrijker dan een spel.

Ik geef hiermee dus absoluut niet aan dat ik STOP , maar zolang rose niet draait op Vista zal ik er niet te vinden zijn. Alle EQ blijft dus gewoon op mijn chars.

@ Ax3 / Ph4n haal LoCaLtje maar weer uit LoT want ik weet niet hoelang ik ingevroren blijf.
Uiteraard zal ik dit topic van de nodige commentaar van mijn kant uit blijven voorspammen :P en ben ik doordeweekt ook op IRC te vinden

Een bedank-woordje naar iedereen hoeft nog niet vind ik , want ik ben niet helemaal gestopt :P
ja dat zuigt iid wel...

Wat is eigenlijk het probleem? :9 Waarom draait Rose niet op Vista

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

rose kan niet overweg met directx 10 ;)

compatibility mode snapt rose ook niet btw :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan je geen VM image draaien met XP + Rose? (of van Vista :P)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2007 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

punt is vmware of welke andere virtualisatie programma dan ook ondersteund geen 3d.

Dus vmware met xp + rose = nogo

en vmware met Vista kan ik niet alles testen / bekijken / bestuderen en testen dus dat is de reden dat mijn account ff de vrieskist ingaat.

btw mocht mij zien lopen zal mijn broertje dat zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sicko
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-06-2024
Ik heb rose anders prima draaiend onder vista, misschien heeft het meer te maken met je configuratie. Ik heb wel een dual boot, dus xp en vista en als ik vista opgestart heb kan ik gewoon rose draaien met het icoontje van XP dus geen herinstallatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Sicko schreef op zondag 21 januari 2007 @ 18:38:
Ik heb rose anders prima draaiend onder vista, misschien heeft het meer te maken met je configuratie. Ik heb wel een dual boot, dus xp en vista en als ik vista opgestart heb kan ik gewoon rose draaien met het icoontje van XP dus geen herinstallatie.
welke vista build/versie is het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

sicko ik kan een private server ook draaien ;)

ik wil echter graag legaal spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Local Host schreef op zondag 21 januari 2007 @ 21:30:

Gameguard dus die zit te fokken met vista?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psy kom is terug ik en angele moeten jou taak overnemen

Afbeeldingslocatie: http://img369.imageshack.us/img369/3209/screen4982ih.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

William/Ax3 schreef op zondag 21 januari 2007 @ 22:07:
[...]

Gameguard dus die zit te fokken met vista?
Yup gameguard iig alhoewel ik een directx error krijg.

Het viel nl ook al op dat mensen iig met de minder legale versie geen problemen hadden met connecten.

Gameguard zal hopelijk wel met een fix komen want er zijn meer spellen die gameguard gebruiken en dus ook niet starten in Vista

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

zojuist een redelijk betaalbare t4 accessories gevonde voor 100M de stuk (stond gisteravond een earring met t4 erin voor 180M) dus maar snel ff gekocht. nieuwe max int is 397 :D

@edit: heb btw nu 6 arua spirs.. weet nog iemand of je alleen 2 en socketding nodig hebt voor 1 accessory of meer dingen? moet ook nog crafter hebbe....

@edit2: ga donderdag beginnen met normale werkdagen :) hier voor half jaar aangenomen en heb nu savonds iets meer tijd vrij maar moet ook nog veel leren derbij maar toch zeker verdubbeling van aantal speelbare uren. van anderhalf naar 3 :P

@amafi, bij mc doe maar niet, die dingen werken niet aangezien aoe's bugged zijn. kunnen we beter tot de 125(-128 als der n00b first hits doet van 110 en wij by lvl meegaan) in dod doorspelen, dan even t2 tot de 130 en dan naar eldeon gaan. hooks etc zijn redelijk te doen. heb der alweer zin in ;)

@local/localsbroer... kun je lead weer doorpassen van lot aangezien het niet echt een actieve got lead van lot heeft nu.

[ Voor 81% gewijzigd door 4th op 22-01-2007 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
4th schreef op maandag 22 januari 2007 @ 07:17:
zojuist een redelijk betaalbare t4 accessories gevonde voor 100M de stuk (stond gisteravond een earring met t4 erin voor 180M) dus maar snel ff gekocht. nieuwe max int is 397 :D

@edit: heb btw nu 6 arua spirs.. weet nog iemand of je alleen 2 en socketding nodig hebt voor 1 accessory of meer dingen? moet ook nog crafter hebben....
Klinkt goed 4th, maar 180M moet geloof ik nog eventjes sparen en dan is mijn geld ook vrijwel direct helemaal op. Maar je mag me dan snel wel eens een keer gaan buffen en dan gaan we wel MC onveilig maken ofzo :D

Wil toch een keer lvl 135 halen en als ik dan toch bezig ben ook lvl 140 en een lava set aanschaffen.

@Local, jammer dat je minder ingame bent. Zet anders even een shopje op met een item erin (stukje food voor 15M ofzo). Je krijgt nl. nog 15M van me.

@4th, haha klinkt als een mooi plan. Hoewel ik ook een beetje 6th ga hunten om geld te verdienen en mijn archmage eq te refinen.
Wat heeft iedereen veel geld zeg ;) Vind mezelf nu wel rijk. Maar ik heb volgens mij nog het minste zuly van alle LoT players. Moet maar eens verandering in komen.
Nieuwe zuly doel: 500M+

[ Voor 15% gewijzigd door Amafi op 22-01-2007 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Amafi schreef op maandag 22 januari 2007 @ 09:39:
[...]

@4th, haha klinkt als een mooi plan. Hoewel ik ook een beetje 6th ga hunten om geld te verdienen en mijn archmage eq te refinen.
Wat heeft iedereen veel geld zeg ;) Vind mezelf nu wel rijk. Maar ik heb volgens mij nog het minste zuly van alle LoT players. Moet maar eens verandering in komen.
Ach valt wel mee hoor zit al weer maanden rond de 450m ik koop niks/verkoop niks dus blijf der gewoon op hangen.Vind het prima zo. Haal nog meer plezier atm met beetje met win2k3/exchange/mysql enzo te klooien dan te spelen. Van het weekend sinds 3 weken weer is een lvl up gedaan dus kan je nagaan hoeveel ik speel ^^.
4th schreef op maandag 22 januari 2007 @ 14:39:
[...]

@6th dropt ook in t2... remember die (4) bind drop die we daar eens hebben gehad? :P

zit atm op 460M maar heb voor 390M aan gems, 2x t3 accessories @ 80M en nog wat andere eq in shop.. me hoogste wat ik heb gehad was 780M gisteravond ergens, maar heb nu weer wat mats voor oa 1x t3 en 1x r3 (70/45M) s3 sellen op het moment het beste maar daar heb ik niet genoeg mats voor, mis vooral de low ess of s1's om ze te maken.
Kan je eigenlijk ook d3's maken want barts nog van de d1's en d2's.

[ Voor 28% gewijzigd door William/Ax3 op 22-01-2007 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

@ Amafi veel plezier met 15 mill ;)

Ik zal zowiezo zelf niet meer ingame komen zolang het niet draait op vista. Gister nog wel wat lopen proberen met een proggie die DirectX voor de gek zou houden maar dat hielp ook niet echt helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik zit in NARose LoT, ik heb maar 355k :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

[...]

@6th dropt ook in t2... remember die (4) bind drop die we daar eens hebben gehad? :P

zit atm op 460M maar heb voor 390M aan gems, 2x t3 accessories @ 80M en nog wat andere eq in shop.. me hoogste wat ik heb gehad was 780M gisteravond ergens, maar heb nu weer wat mats voor oa 1x t3 en 1x r3 (70/45M) s3 sellen op het moment het beste maar daar heb ik niet genoeg mats voor, mis vooral de low ess of s1's om ze te maken.

[ Voor 5% gewijzigd door 4th op 22-01-2007 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
4th schreef op maandag 22 januari 2007 @ 14:39:
[...]

@Local zonder gekheid, het was jou 15m. Heb zelf nu rond de 140M dus kan het echt wel missen. Het was alleen dat toevallig al mijn geld op dat moment in ingekochte 6th refines en drills zat. (en anders weet ik dat ik het precies aan een +6int wicked mask ga uitgeven ;))

Tja refines droppen denk ik overal wel rare, ben nu meestal @drakes daar dropt ook wel 6th of een mooie drop uit die mega drake. Nu nog een plek hebben waar drills droppen en ik kan “hopelijk” bakken geld verdienen.
Vind door de weeks het venden en geld verdienen een stuk leuker dan levelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Men gametime is verlopen en ik denk niet dat ik nog verlenging zal nemen voor prose. De main quest zat bugged en kon er niet meer mee verder doen. CF kreeg ik nooit de kans toe. En jah beetj de bevolking wel jammer want ik vond rose online wel vet spel.

Bij deze waarschijnlijk vaarwel prose....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
En zo langzaam loopt Prose leeg, minder EU-spelers elke dag :) Tja, heeft LU! slechts aan zich zelf te danken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa

Wiepa

Notoriously ...

SinergyX schreef op maandag 22 januari 2007 @ 16:16:
En zo langzaam loopt Prose leeg, minder EU-spelers elke dag :) Tja, heeft LU! slechts aan zich zelf te danken :P
Helemaal mee eens, LUG denkt alleen aan die ph lui, voor hun part gaat de eu server lkkr down, zal hun vast ook niet veel uitmaken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sicko
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-06-2024
4th schreef op zondag 21 januari 2007 @ 20:41:
[...]
welke vista build/versie is het?
RC2
Local Host schreef op zondag 21 januari 2007 @ 21:30:

ik speel ook legaal en nix met private server, ik installeer hem alleen niet op vista ik gebruik gewoon het icoontje van m'n windows xp installatie.
Maar omdat vista bij mij grafisch nog niet lekker loopt ziet het er niet al te best uit maar opstarten werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Zou dan ook een registry setting kunnen zijn, probeer anders eens een gekopieerde versie van Rose. Gebruik ik ook op mijn 2 PC's (re-install+update duurt te lang :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa

Wiepa

Notoriously ...

SinergyX schreef op maandag 22 januari 2007 @ 17:58:
Zou dan ook een registry setting kunnen zijn, probeer anders eens een gekopieerde versie van Rose. Gebruik ik ook op mijn 2 PC's (re-install+update duurt te lang :P).
Speel jij nog wel Rose? Ik zie je al een tijdje niet meer online op naRose, of ben je tog maar weer pRose aan het spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Prose al een aardige tijd niet meer, Mika en ik zijn bezig met script voor een filmpje te maken. Dus dankzij Axe kunnen we wat dingen vooraf eerst testen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Sicko schreef op maandag 22 januari 2007 @ 17:47:
[...]

RC2

[...]

ik speel ook legaal en nix met private server, ik installeer hem alleen niet op vista ik gebruik gewoon het icoontje van m'n windows xp installatie.
Maar omdat vista bij mij grafisch nog niet lekker loopt ziet het er niet al te best uit maar opstarten werkt prima.
Ik heb alle Vista builds die beschikbaar waren gedraait gehad draai nu RTM NL met uiteraard ook de xp koppeling ( geen reinstall ) Reinstall werkte ook niet . Misschien komt het doordat jij een ati-kaart hebt en ik een nvidia .

Achja ik wacht wel af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa

Wiepa

Notoriously ...

aah dit is niet waar! zometeen om 7 uur is er clanfield op naRose.. En nu krijg ik deze melding:

Afbeeldingslocatie: http://img403.imageshack.us/img403/9371/naamloos0ov.png

kheb net me pc opgenieuw installed, en dus ook rose, iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Xouxic schreef op maandag 22 januari 2007 @ 18:36:
aah dit is niet waar! zometeen om 7 uur is er clanfield op naRose.. En nu krijg ik deze melding:

[afbeelding]

kheb net me pc opgenieuw installed, en dus ook rose, iemand tips?
euhm directX 9.0c drivers installen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

al ticket aangemaakt local hehe word leuk geholpen door die ph 8)7 :z :z :z
maja mabey kunnen ze gamegaurd aansporen er wa aan tedoen ;)

edit
hebben we nog een beetje actiefe clan waar plaats is voor me 110 bourq
sins in me hawker 170 heb en eht wel ff mooi vind ga ik deze char ff verder lvlen

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2007 19:02 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Private servers en gerelateerde zaken horen _niet_ in dit topic thuis!