[PC MMORPG] ROSE Online - deel 30 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.183 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02:41
Cart quest gehaald en meteen Meister cart gehaald, pimp wagen 100% :P
Afbeeldingslocatie: http://www.karremania.cistron.nl/pimping.JPG

1305 mspd :D

[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 14-01-2007 21:50 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:07
Nice cart :D

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-09 13:30
SinergyX schreef op zondag 14 januari 2007 @ 21:50:
[afbeelding]

1305 MSPEED MAAR :p
dan hou ik wel mijn red sporty cart xD cleric/mage buff erop VROOM :P hard zat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]

mooie kar :P , ik kwam er laatst ook achter toen ik inlogde op me account @ NArose site dat ik 700 punten had ik dacht dat dat alleen telde vanaf de itemmall inging , waneer komt item mall nou voor EU op prose dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
ph4nt0m schreef op zondag 14 januari 2007 @ 22:15:
1305 MSPEED MAAR :p
dan hou ik wel mijn red sporty cart xD cleric/mage buff erop VROOM :P hard zat
Moet die part38 engine nog zien te vinden, daarna maar eens testen met cleric buff :D

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-08 21:28

Wiepa

Notoriously ...

Verwijderd schreef op zondag 14 januari 2007 @ 14:31:
[...]

Ahhhh das niet de bedoeling ik ben hun alleen ff gejoint omdat hyff telkens niet online is om me in Moongazer te reinviten :( wist ik veel wat die lui allemaal doen fijn hoor :'(

Ik zou wel niet zeggen wie er nog meer in zit :(
OMG! Sac, das een gewaagde actie.. Maar dit is al de 20x dat iemand je dit vertelt, dus ik hou er alover op.

7800 X3D | Phanteks Glacier One 360D30 | Corsair Vengeance RGB 32GB DDR5 6000Mhz | RX 7800 XT Phantom Gaming | Samsung 990 Pro 2TB | ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI | be quiet! Pure Power 12M 1000W | Phanteks NV5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xouxic schreef op zondag 14 januari 2007 @ 22:26:
[...]

OMG! Sac, das een gewaagde actie.. Maar dit is al de 20x dat iemand je dit vertelt, dus ik hou er alover op.
Wtf slaat dit nu op jij kan je er beter buiten houden makker je weet helemaal niet wat er aan de hand is dus laat dat soort dingen voor je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

Zijn zeker leuke dingen. Die booster erop geeft ook een heel leuk effect erbij ;). En zon paraplu ziet er ook we leip erop uit.

[ Voor 7% gewijzigd door William/Ax3 op 14-01-2007 23:18 ]

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Verwijderd schreef op zondag 14 januari 2007 @ 22:36:
[...]

Wtf slaat dit nu op jij kan je er beter buiten houden makker je weet helemaal niet wat er aan de hand is dus laat dat soort dingen voor je!
Waarom kan je nooit normaal reageren naar mensen toe? xD
je neemt alles veel te serieus

[ Voor 4% gewijzigd door ph4nt0m op 14-01-2007 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

Local Host schreef op zondag 14 januari 2007 @ 20:18:
* Local Host heeft met zijn musje nu ook de 100 bereik , bedank Wozz voor de laaste loodjes ;) ( letterlijk )
en niet al teveel later is mijn laatste n00b ook 100 geworde :D chars op 100+
thx local en woz voor de eerste 2 lvls en bridgen van de party waardoor ik met cleric laatste 2 lvls kon doen :)

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host
  • Laatst online: 19-09 15:34

Local Host

Het forum is om te leren.

grats :)

nu wozz en hunter nog ff over de streep trekken en dan op naar de volgende missie met ons party groepje -> Eldeon :) ( nadat we door DoD zijn geraast :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa

Wiepa

Notoriously ...

ph4nt0m schreef op zondag 14 januari 2007 @ 23:19:
[...]

Idd, 100% mee eens. En Sac, als je een stommiteit uit haald moet je ook de gevolgen kunnen overzien. :)

7800 X3D | Phanteks Glacier One 360D30 | Corsair Vengeance RGB 32GB DDR5 6000Mhz | RX 7800 XT Phantom Gaming | Samsung 990 Pro 2TB | ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI | be quiet! Pure Power 12M 1000W | Phanteks NV5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xouxic schreef op maandag 15 januari 2007 @ 07:39:
[...]

Idd, 100% mee eens. En Sac, als je een stommiteit uit haald moet je ook de gevolgen kunnen overzien. :)
Stommiteit?! Gast ik wist helemaal niks ervan dat hun zich bezig hielden met dit soort acties snap jullie opmerkingen niet gaat helemaal nergens over en wat evo zegt dat ik gebanned ben is bullsh*t want angeel weet er zelf niks over!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Sac ik zag je gister clanloos rondlopen . Kom je terug in LoT we zijn een beetje bezig met "Leefbaar LoT" project :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Gezellig hier :/
Xouxic schreef op maandag 15 januari 2007 @ 07:39:
Hij heeft niets gedaan.. hij joinde alleen een clan die er bekent om (zou) staan, dit wist hij niet. Dat is dus 1. geen stommiteit en dus 2. geen gevolgen ;)
ph4nt0m schreef op zondag 14 januari 2007 @ 23:19:
Waarom neemt 'die clan' het dan ook zo serieus om meteen hem van Vent te bannen? Konden ze toch ook eerst normaal reageren en dit even te informeren?

Maar even wat anders, amafi :)
Even jou 'theorie' erbij gehaald en vergeleken met wat er momenteel bij LU! gaande is (zie ph forums), klopt het aan het einde van de rit aardig. Al is het wel 'in een ander vat gegoten', understaffed en lowbudget (stekker eruit) kloppen dan wel weer :) Toch dan erg benieuwd wie jou contactpersoon is, gezien PD en Phage niets ervan af wisten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Bij mij is er momenteel saaiheid bij het spelen met ROSE toegeslagen. Noobs geen zin in en de main chars levelen gaat gewoon veel te traag. Enigste waar ik momenteel nog kan naar uitkijken is UG en thats it. Van mij morgen ze wel is met wat leuks komen want dat pig cart event slaat gewoon nergens op. Na 2 uurtjes spelen heb ik er steeds genoeg van je ziet echt die gele balk voor geen meter opschieten en dat gaat gewoon irriteren.

Wat ook gewoon vreemd is in de client zijn veel dingen aanwezig waarmee ze de game veel leuker maken maar ze gebruiken het gewoon niet. Soms zie je gewoon dat ze een idee hebben gehad waar ze later ineens op terug zijn gekomen. Voorbeeld na 6th ziten er ook gewoon 7/8/9/10th refines in waarom gebruiken ze dat nou niet de nieuwe 164 en 184 armors zijn nog steeds 6th dat slaat toch nergens op.

Er is trouwens ook een AOE bug ingame. Vaak missen me aoes de helft van de mobs of ze raken mobs die 30m verderop staan das nou al een week of drie zo en is als mage gewoon erg irritant.
SinergyX schreef op maandag 15 januari 2007 @ 09:21:
Waarom heb jij DM uitstaan axe? ;(
Aangezet

[ Voor 7% gewijzigd door William/Ax3 op 15-01-2007 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Waarom heb jij DM uitstaan axe? ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
William/Ax3 schreef op maandag 15 januari 2007 @ 09:17:
Wat ook gewoon vreemd is in de client zijn veel dingen aanwezig waarmee ze de game veel leuker maken maar ze gebruiken het gewoon niet. Soms zie je gewoon dat ze een idee hebben gehad waar ze later ineens op terug zijn gekomen. Voorbeeld na 6th ziten er ook gewoon 7/8/9/10th refines in waarom gebruiken ze dat nou niet de nieuwe 164 en 184 armors zijn nog steeds 6th dat slaat toch nergens op.
Als je die icoontjes bekjikt dan zie idd veel dingen die nog langer niet ingame zijn. Wel jammer imho.
Blijkbaar vinden ze het leuk om alleen troep ingame te brengen en serieuze dingen zo lang mogelijk uit te stellen.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
  • Laatst online: 17-08 22:48
Maar even wat anders, amafi :)
Even jou 'theorie' erbij gehaald en vergeleken met wat er momenteel bij LU! gaande is (zie ph forums), klopt het aan het einde van de rit aardig. Al is het wel 'in een ander vat gegoten', understaffed en lowbudget (stekker eruit) kloppen dan wel weer :) Toch dan erg benieuwd wie jou contactpersoon is, gezien PD en Phage niets ervan af wisten.
Vertel, welke theorie van mij heb je erbij gepakt?
Ben de theorie zelf namelijk weer vergeten…

Afgelopen weekend was weer mooi, mijn cleric to be is nu lvl 60 geworden. Cleric buffs helpen toch behoorlijk veel als je een beetje vlot wilt levelen.
En op cf miste ik een powerdealer die flinke klappen kan geven op die beans, haalde zelf maar 50k per bean. En gewoon op een rustig stukje staan met bonfire ernaast.
Op de andere PC Amafi die een boss spawn kon campen, af en toe even aandacht verdelen, maar helaas geen leuke drops uit de bosses

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op maandag 15 januari 2007 @ 09:08:
Gezellig hier :/

[...]

Hij heeft niets gedaan.. hij joinde alleen een clan die er bekent om (zou) staan, dit wist hij niet. Dat is dus 1. geen stommiteit en dus 2. geen gevolgen ;)

[...]

Waarom neemt 'die clan' het dan ook zo serieus om meteen hem van Vent te bannen? Konden ze toch ook eerst normaal reageren en dit even te informeren?
Kijk syn snapt mijn situatie iig bedankt syn miss is dit wat meer duidelijkheid voor de mensen hier 8)

Waar vinden jullie de icoontjes van andere items die nog nie ingame zijn? Iruja poste die een lange tijdt geleden maar kan het niet terug vinden

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2007 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:11

Haan

dotnetter

Moet je de .vfs files extracten en dan beetje bladeren tussen de files die daar in staan ;)

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haan schreef op maandag 15 januari 2007 @ 09:50:
Moet je de .vfs files extracten en dan beetje bladeren tussen de files die daar in staan ;)
Haha dat moet je ff in het nederlands uitleggen ben ook maar een kok he^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Local Host schreef op maandag 15 januari 2007 @ 06:12:
grats :)

nu wozz en hunter nog ff over de streep trekken en dan op naar de volgende missie met ons party groepje -> Eldeon :) ( nadat we door DoD zijn geraast :P )
welke char van mij wil je mee hebben? me raider to be 100, mage 115 of arti 125.. en me cleric gaat dan wel met een van de andere in party... :D leuk zoveel keuzes, maja, wil eigenlijk vooral mage/cleric en arti lvlle, die hawker op eldeon is niet zo echt iets speciaals, moet natuurlijk wel in range kome/blijve van me cleric ;)
Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2007 @ 09:53:
[...]

wat doe je op got dan? :P

@edit en sac, als je nergens meer terecht kunt in clan kom maar lekker bij OoT :P

@huidige eu-bot leden: als jullie iets meer mensen tegen willen komen dan alleen jullie 2/3 kom ook gezellig bij OoT als jullie willen, daar zit al verzameling van BoT en OoT in atm maar kan wat meer actieve mensen gebruiken.

@edit2: ben atm ook nog op zoek naar twinkle(5) voor me mage... alle chars hebbe 100 wapens op 5 en me mage doet het nog met een oracle(3) :( zielig voor da ventje...

[ Voor 36% gewijzigd door 4th op 15-01-2007 10:03 ]

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2007 @ 09:40:
Kijk syn snapt mijn situatie iig bedankt syn miss is dit wat meer duidelijkheid voor de mensen hier 8)
Erg liev, maar het is sinergy :P
Maar denk dat er geen links kunnen worden gegeven mbt die vfs bestanden, policy etc. Google search met wat keywords kom je al een behoorlijk stuk verder mee.

Wat betreft al die files/images, elke game heeft dit. Dat zijn 'vluchtige' ideeen die vooraf al klaar worden gezet (wat er al is hoeft niet meer gemaakt te worden :P), zodat zulke aanpassingen heel snel kunnen worden gedaan. 99% van de gevallen komen ze nooit (zo zat er bv in FWO het hele alfabet en weapon/armorset in dierenstyle - turtle armor, eagle sword etc). Zelfs GW heeft ongebruikte icons.

@Amafi, het was een post uit vorige deel, had wat lopen zoeken, maar kan hem zo niet direct terug vinden. Was ten tijden van de opkomst van Rrose.

@wie-een-champ-is, Ik ga op NArose voor een champ (Knight ken ik nu wel - in NArose zijn ze echt overbodig, mega aantal aan clerics), van plan Sword champ te gaan. Klopt het dat je zelfs na lvl100 nog steeds maar 2 attacks hebt? (double melee en die piercing lunge - ik tel die long-rechage skills niet mee, nogwat impact en die aoe -def down). Ik heb nog 5 lvls te gaan alvorens mijn wapen te kiezen, of is Axe ook lekker voor champs?

[ Voor 26% gewijzigd door SinergyX op 15-01-2007 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

SinergyX schreef op maandag 15 januari 2007 @ 10:01:
[...]

@wie-een-champ-is, Ik ga op NArose voor een champ (Knight ken ik nu wel - in NArose zijn ze echt overbodig, mega aantal aan clerics), van plan Sword champ te gaan. Klopt het dat je zelfs na lvl100 nog steeds maar 2 attacks hebt? (double melee en die piercing lunge - ik tel die long-rechage skills niet mee, nogwat impact en die aoe -def down). Ik heb nog 5 lvls te gaan alvorens mijn wapen te kiezen, of is Axe ook lekker voor champs?
ben half sword en full axe atm, sword is leuk maar de attacks zijn saai.. speer is het leukste maar wel de slechtste van de drie. axe werkt fijnste omdat deze stunskills heeft. van swordskills weet ik niet precies meer omdat ik die al 3 maanden niet meer heb gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Rakkerzero schreef op maandag 15 januari 2007 @ 09:25:
[...]

Als je die icoontjes bekjikt dan zie idd veel dingen die nog langer niet ingame zijn. Wel jammer imho.
Blijkbaar vinden ze het leuk om alleen troep ingame te brengen en serieuze dingen zo lang mogelijk uit te stellen.
nou icoontjes?:P ik kan die talis en binds laten verschijnen bij ax3 mja ik heb nagenoeg niet eens 1 item kunnen vinden die een hoger refine heeft dan 6. nog misschien een leuk ding om te weten waarom castle gear niet ingame is. dat is dus omdat dat ding insta teleport als je ergens klikt iig dus dat klopt ook kinda euhm niet xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

ph4nt0m schreef op maandag 15 januari 2007 @ 10:20:
[...]
castle gear niet ingame is. dat is dus omdat dat ding insta teleport als je ergens klikt iig dus dat klopt ook kinda euhm niet xD
Dat ligt aan de server files atm. Zal wel gefixed worden bij een nieuwe release dus dat is geen algemeene bug ofzo. Net zoals sommige skills en quest enzo.

[ Voor 5% gewijzigd door William/Ax3 op 15-01-2007 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

William/Ax3 schreef op maandag 15 januari 2007 @ 10:28:
[...]

Dat ligt aan de server files atm. Zal wel gefixed worden bij een nieuwe release dus dat is geen algemeene bug ofzo. Net zoals sommige skills en quest enzo.
als jij je zo verveelt ga main quest eens afmaken :P ep 9 ofzo is laatste en we hadden maar tot en met 3-4 ofzo vroeger... ben wel benieuwd hoe het hele verhaal afloopt
SinergyX schreef op maandag 15 januari 2007 @ 10:36:
Mika heeft zover ik weet tot de laatste quest gedaan, 99% doodsaai en bergen heen en weer lopen (neem berg junon/zant scrolls mee). Rewards zijn niet bepaald leuk, maar begreep wel dat het enigzins bugged kan zijn (hoorde van sommige dat hun quest opeens stopt).
sssttt... probeer axe bezig te houden :P 8)

[ Voor 32% gewijzigd door 4th op 15-01-2007 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Mika heeft zover ik weet tot de laatste quest gedaan, 99% doodsaai en bergen heen en weer lopen (neem berg junon/zant scrolls mee). Rewards zijn niet bepaald leuk, maar begreep wel dat het enigzins bugged kan zijn (hoorde van sommige dat hun quest opeens stopt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2007 @ 09:53:
[...]

Je hebt twee programmaatjes nodig.
- VFS extractor (link)
- DDS converter (link)

Dan VFS extracter in je Rose map dumpen,
Als je dan het programma opent dan zal ie eerst je rose map scannen.
Als dit gedaan gedaan dan kun je 3DDATA openklappen. En dan dan staan de icons ergens onder INTERFACE geloof ik. Er staat icon in de naam, dus het is makkelijk te herkennen.
Dan rechtermuisknop > extract. De DDS-file die je krijgt kun je dan met deDDS-converter omzetten naar een leesbaar formaat zoals PNG, JPG etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
@SinergyX
Heb in mijn oude berichten gezocht, maar kon het zo 1-2-3 ook niet vinden.
Heb overigens geen contacten binnen LU of pRose. Maar ben bedrijfskundige en door bedrijven te analyseren kom je soms meer te weten over een bedrijf dan de meeste medewerkers weten.

Vind het overigens nog steeds erg slecht wat pRose met de community doet. Kan wel een ticket insturen of een mail sturen, maar vrees dat dat weinig zin heeft. Misschien als we namens de europese players een petitie aan kunnen bieden heeft het meer effect en komt het ergens hogerop in de organisatie terecht. Zoals de pRose boards ervoor staan worden die namelijk ook niet door de betrokken medewerkers gelezen binnen pRose. Zal morgen eeuhm als ik eens wat meer tijd heb een mooie brief samenstellen en deze via het eu-rose forum kijken of ik wat medestanders daarop kan krijgen. Als het zover is dat die gesteund/ondertekend is door een flink aantal EU players kan die wel gemaild worden naar een echelon hoger binnen LU. Heeft op zich geen haast, als pRose maar meer betrokken raakt met de community. PrimeDefender en Phage weg heeft een flinke aderlating in pRose teweeg gebracht.

Edit
@SinergyX
Dat kan ook wel werken, maar er was toch een opvolger van PrimeDefender bekend? Wie weet zijn naam nog? Kunnen hem dan wel mailen
En het heeft zoals je aangeeft inderdaad meer nut om de informatie genuanceerd vanuit 1 kanaal te laten komen. Tussen de europeanen zitten een aantal blaters en rotte appels die nog niet gewend zijn bepaalde wensen diplomatiek over te laten komen.

Edit2 Tis echt rustig op werk
Heb ik al veel verkocht met mijn shop? Weet een hoop prijzen nog niet. Alles staat er dus behoorlijk duur in ;)
Tevens een vraag, ben op zoek naar mooie lvl100 int eq. Zie je wat leuks pm me.
Zie je een hat, of gloves met 5/6 int <5m lvl 100 direct kopen
Ben tevens op zoek naar een 6int mask <10m

[ Voor 23% gewijzigd door Amafi op 15-01-2007 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik had op Prose forums al aangegeven dat ze gewoon een EU-comm.manager moeten nemen, iemand die vrijwillig de belangen van de EUspelers zou kunnen behartigen (en die stoppe ph-taal uit beyond borders te verwijderen :P). Ik heb dit zelf een tijd gedaan voor een US-spel, 'wij' zijn gewoon anders dan US of Asia spelers :)

PD & Phage gaven wel aan dat er niets veranderd zou zijn mbt prioriteit en instelling tov spelers. Excuus wat Lillith (via een speler) gaf is dan natuurlijk erg zwak (niet durven antwoorden door onze 'negatieve' instelling tov LU!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze gaan er niks aan doen want zolang ze hun zakken kunnen vullen over de rug van de eu-speler blijven ze zo.
Je hebt ze alleen als je als eu groep je kan verzamelen tot ee nfront en dan massaal weg gaan naar bijv narose of rrose.
Ik weet uit interne noties dat ze alleen daar bang voor zijn.
Wat betreft rose aanpakken gaat dat op prose toch niet gebeuren omdat die philipijnen dom genoeg zijn om door te blijven betalen, en pas als alles echt instort, als het dus te laat is, komen ze met maatregelen.
Het interesseert ze allemaal nietsm en die instelling gaat niet veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
SinergyX schreef op maandag 15 januari 2007 @ 11:29:
Ik had op Prose forums al aangegeven dat ze gewoon een EU-comm.manager moeten nemen, iemand die vrijwillig de belangen van de EUspelers zou kunnen behartigen (en die stoppe ph-taal uit beyond borders te verwijderen :P). Ik heb dit zelf een tijd gedaan voor een US-spel, 'wij' zijn gewoon anders dan US of Asia spelers :)

PD & Phage gaven wel aan dat er niets veranderd zou zijn mbt prioriteit en instelling tov spelers. Excuus wat Lillith (via een speler) gaf is dan natuurlijk erg zwak (niet durven antwoorden door onze 'negatieve' instelling tov LU!).
Ik hou je niet tegen om te solliciteren als Eu-comm. manager :)
Regel dan gelijk wat EU only events 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Vooralsnog wacht ik eerst op uberhaubt een reactie van een GM, die gast lult wel lekker maar geloofwaardig is het dus absoluut niet. Daarna ga ik wel in onderhandeling over eventueel CM voor de EU's.

Hier op het werk gezellie, net zo'n Imation Stakka binnen. Werkt toch best goed, meteen eentje voor thuis besteld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa

Wiepa

Notoriously ...

Ik kijk net ff alle shopjes op naRose Leonis channel 1, kom ik dit tegen:

Afbeeldingslocatie: http://img92.imageshack.us/img92/1418/soewv3.png

Niet naar de AP kijken, want die is alsnog minder dan de twinkle staff zowat.. 8)7

Edit: Ik gooi @!$@!#%&&!!# die !#%#$^@^$@# computer van mij nog een keer het raam uit man! Ik probeer mijn suit met 7 def en 3 dex van 3 naar 4 te graden ( voor de 2e keer, pcies zelfde suit ) gaat ut mis, kheb nog 50k en GEEN suit, dus singery, heb je wat te leen? Want ik ga vanaaf wel CF, maar nu heb ik dus niets meer.. Dus totaal al weer 1 mil verkloot op naRose, oftewel, al mijn geld!

[ Voor 46% gewijzigd door Wiepa op 15-01-2007 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

ok wiebe -> adem in , adem uit ....

ok afgekoeld het is maar een spelletje en een risico hoort er nou eenmaal bij :P

En als je "weinig" geld hebt moet je gewoon niet teveel risico nemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Nieuw GM team. Asjemenou :P

@Xoux, ik moet even kijken of ik 55 kan halen vanaaf. Of mischien dat ik ergens nog wat goedkoop kan krijgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xouxic schreef op maandag 15 januari 2007 @ 14:34:

[afbeelding]

Niet naar de AP kijken, want die is alsnog minder dan de twinkle staff zowat.. 8)7
Damn, da's een lekkere staff ;|..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Xouxic schreef op maandag 15 januari 2007 @ 14:34:
[afbeelding]

Edit: Ik gooi @!$@!#%&&!!# die !#%#$^@^$@# computer van mij nog een keer het raam uit man! Ik probeer mijn suit met 7 def en 3 dex van 3 naar 4 te graden ( voor de 2e keer, pcies zelfde suit ) gaat ut mis, kheb nog 50k en GEEN suit, dus singery, heb je wat te leen? Want ik ga vanaaf wel CF, maar nu heb ik dus niets meer.. Dus totaal al weer 1 mil verkloot op naRose, oftewel, al mijn geld!
Mijn staf heeft inderdaad meer AP op (3) Maar en (9) met T3 is op zich wel heel erg geil.

Enneuh, waarom naar (4) refinen als je geen reserve coat hebt? En ook geen geld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa

Wiepa

Notoriously ...

Amafi schreef op maandag 15 januari 2007 @ 16:46:
[...]

Mijn staf heeft inderdaad meer AP op (3) Maar en (9) met T3 is op zich wel heel erg geil.

Enneuh, waarom naar (4) refinen als je geen reserve coat hebt? En ook geen geld?
Tja jullie kennen me tog langer als vandaaG? :D

Ik neem graag gokjes, maarja... Kan ook verkeerd gaan idd.

Edit: @ Singery

Ok, ik hoop dat je ergens idd nog goedkoop aan kan komen, want ik loop nu op lvl 60 in lvl 30 (5) suitje, met 51 def, oftewel, daar rword ik gek van 8)7 8)7 8)7

[ Voor 18% gewijzigd door Wiepa op 15-01-2007 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Xouxic en sinergy als jullie nog wat nodig hebben ik heb nog wel leuke ingame stuff ben er ook te vinden op IGN Sacardusje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo
ik heb heel groot probleem ik prose niet spelen! er komt steeds een error als de patch laad. dat het de latest version niet kan vinden. dat terwijl ik de latest version van eu-rose heb gedownload.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2007 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey Woeie

DIT is de link naar de juiste client. want ik denk dat je niet de juiste client hebt kan ook mis zijn.

Anders zou ik denken een reinstall. Firewall mss uitzetten fzo.

Alvast veel succes en hopelijk snel tot op Prose :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de link die doet het bij mij niet????
de enige plek waar het me lukt om het te downloaden is eu-rose.
kan iemand het op een torrent site zetten ofzo ?

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2007 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2007 @ 18:59:
de link die doet het bij mij niet????
de enige plek waar het me lukt om het te downloaden is eu-rose.
kan iemand het op een torrent site zetten ofzo ?
http://download.eu-rose.com/index.php?page=clients

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa

Wiepa

Notoriously ...

Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2007 @ 17:58:
@Xouxic en sinergy als jullie nog wat nodig hebben ik heb nog wel leuke ingame stuff ben er ook te vinden op IGN Sacardusje
Ok, nice! :D

Heb je nog een payd acc dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Heb zin in morgen. \o/ The Burning Crusade ophalen.
Waarschijnlijk dat ik dan niet meer ingame zal komen in Rose, maar ik zal de ontwikkeling van die site nog wel voortzetten en afmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa

Wiepa

Notoriously ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Rakkerzero schreef op maandag 15 januari 2007 @ 21:32:
Heb zin in morgen. \o/ The Burning Crusade ophalen.
Waarschijnlijk dat ik dan niet meer ingame zal komen in Rose, maar ik zal de ontwikkeling van die site nog wel voortzetten en afmaken.
OT:
Ben je al 60 dan?
ik heb nu ook een rogue op sylvanas van lvl 17 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa

Wiepa

Notoriously ...

ph4nt0m schreef op maandag 15 januari 2007 @ 21:42:
[...]

OT:
Ben je al 60 dan?
ik heb nu ook een rogue op sylvanas van lvl 17 :P
ook ff OT dan maar:

Ik heb een lvl 16 Troll Hunter, op Ahn-Qiraj, maar speel er bijna nooit op. Hoewel ik nog wel gametime heb tot 8 maart! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jezus man,,,, je snapt toch wel dat dit ook een downloadlink is voor die gast die er problemen mee had...... mja logisch voor 12 jarige:p
je moet in dat schermpje boven overig in vullen dan downloads dan mainclients..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Gister avond mijn musje omgetoverd naar een Cleric :)

Op naar volgende missie Eldeon en lvl 135 gear :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa

Wiepa

Notoriously ...

Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2007 @ 22:18:
[...]

jezus man,,,, je snapt toch wel dat dit ook een downloadlink is voor die gast die er problemen mee had...... mja logisch voor 12 jarige:p
je moet in dat schermpje boven overig in vullen dan downloads dan mainclients..
LOL! Zelfs ik weet als 14 jarigge dat je beter een directe link kan plaatsen naar de download, en dan moet je er ook ff bij vertellen dat de downloads section op pRose guru het niet doet atm..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Met GM Lillith als community manager. Geloof dat ze gelijk al overhoop lag met Prime Defender, zie ook de posts op het pRose forum (weet effe niet precies waar, gok in beyond borders) Maargoed, hopen dat nu iets ten goede veranderd.

Ingame een aantal investeringen gedaan. Moet toch op een manier geld proberen te verdienen, de bosses zijn namelijk verrekte zuunig.
Mijn balanstotaal staat nu op een verschikkelijke 1M, maar shopje staat vol met 6th refines en 2 drills. Vanavond uit werk maar even kijken hoeveel daarvan over is.

Gisteravond in een hoopvolle bui mijn twinkle staf naar (4) gerefined, gelukkig gelukt. Maar de gok naar (5) durfde ik eventjes nog niet te nemen. Misschien later een keer, heb toch minimaal een (5) twinkle nodig vind ik zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Offtopic: wie zijn er allemaal overgestap naar WoW: Burning Crusade? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

@ rakker je zit in het verkeerde topic :P

( nu ff hopen dat bep mensen hier niet te serieus op gaan reageren ;) )

maargoed mijn shoppie heeft vanaaf weer enkele 10tallen miljoenen binnengebracht en heb maar meteen een leuke wand gekocht om de tijd tot ik voldoende int heb mijn ouroe wand te benutten :)

van 600 ap naar 1000 ap gegaan met nieuwe gear is niet onaardig btw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Rakkerzero schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 10:03:
Offtopic: wie zijn er allemaal overgestap naar WoW: Burning Crusade? :+
Het Grote World of Warcraft topic - Deel 100
Opgelost en niet meer reageren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ik know, maaruh...
Ik had al begrepen dat Ph4nt0m ook WoW was begonnen, dus vroeg me af of er nog meer mensen naar WoW gaan nu The Burning Crusade uit is. That's all :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Rakkerzero schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 10:37:
[...]

Ik know, maaruh...
Ik had al begrepen dat Ph4nt0m ook WoW was begonnen, dus vroeg me af of er nog meer mensen naar WoW gaan nu The Burning Crusade uit is. That's all :)
:P ach je ben gewoon nieuwsgierig wij praten wel verder op MSN hierover xD

@ local
gz met je cleric :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
@Amafi, begreep later waarom PD en Lillith wat onenigheid hadden. PD had een behoorlijke tekst aan advies geschreven, waar lillith soortvan arrogant reageerde dat ze 'wel andere dingen aan dr hoofd heeft'. Viel duidelijk bij PD erg fout :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Local Host schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 10:22:
@ rakker je zit in het verkeerde topic :P

( nu ff hopen dat bep mensen hier niet te serieus op gaan reageren ;) )

maargoed mijn shoppie heeft vanaaf weer enkele 10tallen miljoenen binnengebracht en heb maar meteen een leuke wand gekocht om de tijd tot ik voldoende int heb mijn ouroe wand te benutten :)

van 600 ap naar 1000 ap gegaan met nieuwe gear is niet onaardig btw :)
10 tallen miljoenen, klinkt erg goed Local :)
Zag je shopje inderdaad een flinke tijd staan. We kunnen wel een winkelketen beginnen. Jij, de xx’th shops, Joyke, en ik de laaste dagen.
Maar een stillere PC staat toch wel op mijn verlanglijstje (staat in dezelfde kamer)

Ben nu aan het twijfelen hoe en waar ik mijn geld aan uit moet geven. Heb nooit meer dan 1 char gehad, dus nu is het wie is van welke? En welke char heeft voorrang op mooie eq? Heb nog een blue archmage set nodig op (5) een twinkle (5) en een lvl100 int set incl. T3 set voor mijn cleric.
Beiden gaan grof veel geld kosten, maar heb wel wat geld (als mijn shop weer leeg is gekocht). Maar grof veel geld eigenlijk niet. Hoe beheren jullie geld en items tussen chars?

@sinergyX
Hehe, tja zou het ook nogal stom vinden als het advies van een goede communicatie expert in de wind wordt geslagen. Maar voor ons hoeft het dan nog niet echt negatieven dingen te betekenen. Iemand met ambitie zal een eigen plan trekken en niet doorgaan volgens een adviesplan van een voorganger. Maar het zou erg stom zijn dat niet goed te bestuderen....

[ Voor 12% gewijzigd door Amafi op 16-01-2007 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Amafi schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 10:58:
[...]

10 tallen miljoenen, klinkt erg goed Local :)
Zag je shopje inderdaad een flinke tijd staan. We kunnen wel een winkelketen beginnen. Jij, de xx’th shops, Joyke, en ik de laaste dagen.
Maar een stillere PC staat toch wel op mijn verlanglijstje (staat in dezelfde kamer)
stillere pc... maakt niet veel uit, zoem blijf je horen als je slaapt want snachts is het toch al stil. moet je gewoon aan wennen, of je moet je bromding keer schoonmaken ;)

heb zojuist me saint vking +7 ap10 voor 40M en 2 6th bind verkocht, ding had ik gekocht voor iets van 4-6M 1-2 mnd terug... das pas leuke winst, verder moet ik atm 2 t3 en 1 s3 kwijt zien te raken. af en toe worden ze wel verkocht maar jammergenoeg niet snel genoeg. Ook wordt mij bijna geen x1's en al helemaal geen x2's meer verkocht terwijl ik toch redelijke prijzen aanhoudt :(

edit: ben nog op zoek naar iemand die magic shield kan maken.. moet nog een int6 variant hebbe.. als ik nu een t3 in archmage stop later kom ik op 387 int maxed... met int6 magic shield (heb atm int2) wordt dit 391 :D

[ Voor 10% gewijzigd door 4th op 16-01-2007 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa

Wiepa

Notoriously ...

4th schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 14:23:
[...]

stillere pc... maakt niet veel uit, zoem blijf je horen als je slaapt want snachts is het toch al stil. moet je gewoon aan wennen, of je moet je bromding keer schoonmaken ;)

heb zojuist me saint vking +7 ap10 voor 40M en 2 6th bind verkocht, ding had ik gekocht voor iets van 4-6M 1-2 mnd terug... das pas leuke winst, verder moet ik atm 2 t3 en 1 s3 kwijt zien te raken. af en toe worden ze wel verkocht maar jammergenoeg niet snel genoeg. Ook wordt mij bijna geen x1's en al helemaal geen x2's meer verkocht terwijl ik toch redelijke prijzen aanhoudt :(

edit: ben nog op zoek naar iemand die magic shield kan maken.. moet nog een int6 variant hebbe.. als ik nu een t3 in archmage stop later kom ik op 387 int maxed... met int6 magic shield (heb atm int2) wordt dit 391 :D
Klinkt super :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

@4th: mocht je heel veel moeite hebben om magic shield crafter te vinden mag je eventueel ook wel mijn arti gebruiken. Moet je alleen wel account activeren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

s3 wil voor een redelijke prijs houd me aanbevolen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Met beetje geluk ben ik vanaaf actief ingame dus als er nog mensen meewillen in party hoor ik het wel :)

@ Amafi ik zag je berichtje nog -> dat komt wel goed :) btw chinees was lekker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wnr doen we nu eens op prose een clanfield met de clan waar ik nu inzit? oot? We deden nog niets en amper mensen online... En bij LOT ook dood wrm dus niet de mensen van oot bij lot steken de niet actieve players er dan uit fzo?????

Zowiezo... Tweakertjes ik ben nu level 67 nog mensen van dit level laat iets weten kunnen we samen eens party fzo....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 10:51:
Wnr doen we nu eens op prose een clanfield met de clan waar ik nu inzit? oot? We deden nog niets en amper mensen online... En bij LOT ook dood wrm dus niet de mensen van oot bij lot steken de niet actieve players er dan uit fzo?????

Zowiezo... Tweakertjes ik ben nu level 67 nog mensen van dit level laat iets weten kunnen we samen eens party fzo....
in oot/lot zit niemand van jouw lvl, daarom nooit samen clanfield. enigste die ik weet die in de buurt zitten zijn amafi's 2nd char en joykes dealer. verder dus helemaal niemand. ikzelf zit met 4 chars tussen de 100-118 met 5de op 125. de lvls van 1-80 doen meesten zelf of samen met iemand die tegelijk een nieuw char start. in eu-bot zitten nog 2 man, weet niet precies wat hun lvls zijn, oteo en hunter666 als ik het goed heb (sorry if not ;) )
ph4nt0m schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 10:57:
[...]

lol lot zit bijna vol met 15X :P en anderen zitten op de 11x of 12x reeks dus daar heb je ook niks aan
dacht ik dus ook :D

btw, wie is planetsuzy, iemand een idee? probeert me al dag of 3 toe te voegen, hopen da die suzy leuke meid is ;)

@local, ik ben vanavond wel ff online maar is ook maintenance dus kan maar uurtje of anderhalf spele.

@sac, weet niet of het al gebeurt is maar mag ik lead terug want wilde vanmiddag zelf nog ff wat gaan verdienen, kan namelijk maar 2u per dag en heb meer dan uur nodig voor 1 gem :(

[ Voor 25% gewijzigd door 4th op 17-01-2007 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 10:51:

lol lot zit bijna vol met 15X :P en anderen zitten op de 11x of 12x reeks dus daar heb je ook niks aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Gisteren weer een hoop verdiend en zo mogelijk nog meer uitgegeven.
Nu in het bezit van een wicked mask +6int en een saint archmage coat.
De coat wordt ofwel verkocht voor 45M ofwel naar (3) gehaald voor mijn mage.
En het int mask is een leuke toevoeging voor mijn cleric.

Xcripto, wat voor job ben je?
Ik ben met mijn 2nd char zo ongeveer lvl 60
Die moet in de komende weken nog lvl 100 halen. Mag met mijn mage niet al te hard voor party’s. Dus moet met mijn muse cf in met een sterke powerdealer om zoveel mogelijk exp te halen.

Trouwens over LoT, OoT en andere tweaker clans. Alles lijkt wel een beetje dood. De enige die ik soms online zie in LoT zijn AX3 en zijn cleric/mage combi. Localtje
En soms Ph4nt0m, verder zie ik eigenlijk niemand online. Tja en 4th met al zijn subs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja LoT is min of meer dood, de spelers zijn of gestopt of spelen amper en dienog spelen zitten verspreid over 3 rose versies nu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa

Wiepa

Notoriously ...

LOL! Check deze Mov. speed even:

Afbeeldingslocatie: http://img223.imageshack.us/img223/9687/movjo1.png

Ik vind um wel mooi. :)

Edit: Sorry, ik moet er natuurlijk wel bij vertellen dat ik in een cart zit heh! 8)7

[ Voor 26% gewijzigd door Wiepa op 17-01-2007 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

laat me raden :)

je hebt achterop bij iemand op de cart gezeten en bent een andere map ingereden. Vervolgens heb je spd-buff gedaan ;)

pling pling pling zie ik daar een wasmachine ?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa

Wiepa

Notoriously ...

Local Host schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 13:07:
laat me raden :)

je hebt achterop bij iemand op de cart gezeten en bent een andere map ingereden. Vervolgens heb je spd-buff gedaan ;)

pling pling pling zie ik daar een wasmachine ?!
Helemaal verkeerd, gewoon in je cart zitten en vragen aan een cleric of hij je ff een speed buff wil geven. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
cartbug(Meistercart+wings) en 50% mspd pot = 2276 mspd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
SinergyX schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 13:52:
+ cleric buff + mspeed items = 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Cleric stackt niet met 50% mspd pot :P
Mspd items, ik heb die wings 90mspd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
SinergyX schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 14:08:
Cleric stackt niet met 50% mspd pot :P
Mspd items, ik heb die wings 90mspd :)
en als je eerst die cleric buff doet en dan mspeed pot?

+ nog een hele rits aan DEX en je hebt max speed ongeveer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

SinergyX schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 13:52:
Die m-speed is jammer genoeg alleen client-side :P

@rakker: Dex geeft al meer dan een jaar geen m-speed meer ;)

[ Voor 70% gewijzigd door Haan op 17-01-2007 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Haan schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 15:14:
@rakker: Dex geeft al meer dan een jaar geen m-speed meer ;)
LOL, moet je nagaan hoe goed ik me in die stats heb verdiept 8)7

@Local, ik ben al weg :+

[ Voor 5% gewijzigd door Zeror op 17-01-2007 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

snel terug naar WoW dan jij :P

Ph4n blijf jij nog wel R.O.S.E. doen of ga jij volledig WoW ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Rakkerzero schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 14:10:
[...]

en als je eerst die cleric buff doet en dan mspeed pot?
Krijg je de melding dat je de pot niet kan gebruiken door 'requirements', je kan de mspd/aspd pot niet gebruiken als je al een mspd/aspd buff help lopen. Zelfde voor de damage (50%) met valkiry charm of de hp/mp buff.
Haan schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 15:14:
Die m-speed is jammer genoeg alleen client-side :P
Wist je dat je hiermee wel flink online kan kloten? Mika en ik waren in GoS, waar je dus afgronden & bruggen hebt. Zij had mspd bug, we stonden een aardig stuk van zo'n brug af. Dus zij (op haar PC) rent erheen, over die brug en stopt aan de overkant waar ik sta. Op mijn PC zie je haar gewoon doodleuk afgrond inrennen en andere kant zo weer omhoog komen (realtime zeg maar - ook pas op het moment dat ik haar daar zie zag ze pas mobs verschijnen). Semi /noclip mode :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey.

Voordat je moest gaan betalen, heb ik dit spel gespeeld. Nu wil ik eigenlijk weer beginnen, maar kan geen gameclient vinden. De verschillende download links werken geen van allen (momenteel?). Weet iemand nog een plek waar ik *wel* een pRose gameclient kan downloaden?

Thx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
RudeDog, ik raad je aan om ff het topic door te lezen. Downloadlink is al meerdere malen voorbij gekomen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok. Had gehoopt de topics niet te hoeven doornemen, maar 'k ga even op zoek, thx!

*edit* zoektocht viel mee :)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2007 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok Moongazers laat van zich afweten om mij terug te nemen loop al 2,5week clanless rond begin beetje kut te vinden zou ik LoT weer moge vergezellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

van mij wel, maar ik ben geen Dep of master

moet je Ax3 of ph4n ff voor hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Maar ph4 zit in WoW :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Geen idee of het waar is, maar volgens ph4 wilde Ax3 ook stoppen met Rose. Als dat zo is dan heeft LoT geen actieve leaders meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd als pahn al weg is moeten we een andere dep en als axe ook quit hmm dan moeten weook een nieuwe master

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

ik weet zelf niets van dat Ax3 weggaat als dat zo is is hij oud genoeg om dat zelf wel even medetedelen :)

anders moeten we idd andere lead + dep gaan zoeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
SinergyX for president!!!

... naja..

* SinergyX gaat weer verder spelen met zijn imation Stakka :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
tis zo dat ax3 en ik nogal bored zijn in rose
levelen duurt te lang en noobs geen zin in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Lol stoppen nee hoor. Tis gewoon zoals ph4 zegt vind het momenteel beetje saai worden en heb momenteel al weinig vrije tijd. Ben doordeweeks gewoon te druk met andere dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa

Wiepa

Notoriously ...

ph4nt0m schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 18:32:
Jou zien we vast nog wel een keer weer terug op Rose, tog? :D ( Een keer?? :D )

BTW, ik heb Ramon ook al een tijdje niet meer zien posten. :p |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xouxic schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 21:40:
[...]

Jou zien we vast nog wel een keer weer terug op Rose, tog? :D ( Een keer?? :D )

BTW, ik heb Ramon ook al een tijdje niet meer zien posten. :p |:(
Lol ben altijd aanwezig hoor maar ben een beetje stilletjus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

ph4nt0m schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 18:32:
William/Ax3 schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 18:35:
Lol stoppen nee hoor. Tis gewoon zoals ph4 zegt vind het momenteel beetje saai worden en heb momenteel al weinig vrije tijd. Ben doordeweeks gewoon te druk met andere dingen.
ik zit atm met hetzelfde probleem, enigste keer dat ik kan spelen (lees langer dan 1u rondkijke of 10 min shops kijken) is in het weekend...

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Private servers en gerelateerde zaken horen _niet_ in dit topic thuis!