Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 28 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.553 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:57

S2S

Spotmatic schreef op maandag 08 januari 2007 @ 16:05:
Bij een bepaalde shop in Nederland heb ik de Xbox 360 HD-DVD add-on besteld. Ze hebben 'm nu op voorraad, maar het gaat hier wel om de USA versie en niet om de Europese versie. Weet iemand wat het verschil is tussen deze twee? Er zit natuurlijk een andere voeding bij, hoe krijg ik dit werkend? Ik bezit geen omvormer van 110 naar 230V, dus... Ik weet niet of de voeding van de HD-drive omschakelbaar is?

M.a.w. is het slim om deze drive te laten komen, of is het beter te wachten op de EUR versie, waarvan de leverdatum onbekend is?
Welke shop? En volgens mij heb je alleen een stroomdraad nodig, bijvoorbeeld van je XBox1.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op maandag 08 januari 2007 @ 11:55:
[...]

Ik zoek het wel weer even op, had het al een keer eerder geplaatst.

De eerste versie hadden inderdaad een CD-Rom (alleen in Japan).

EDIT:

Revisies SCPH-10000 en SCPH 15000 (V1 en V2) hadden inderdaad CD-Roms:

[...]

Standaard CD-Rom, en je kon er een externe DVD speler op aansluiten.
SCPH-10000 and SCPH-15000 did not have a built-in DVD player and instead relied on an encrypted player that was copied to a memory card from an included CD-ROM (normally, the PS2 will only execute encrypted software from its memory card, but see PS2 Independence Exploit). V3 has a substantially different internal structure from the subsequent revisions, featuring several interconnected printed circuit boards. As of V4 everything was unified into one board, except the power supply.

[list]
• Disc Drive type: 24x (PlayStation 2 format CD-ROM, PlayStation format CD-ROM) 4x (Supported DVD formats) Region-locked with anti-copy protection (Can't read "Gold Discs" aka normal CD-ROMs)
• Supported Disc Media: PlayStation 2 format CD-ROM, PlayStation format CD-ROM, Compact Disc Audio, PlayStation 2 format DVD-ROM (4.7 GB), DVD Video (4.7 GB). Later models are DVD-9 (8.5 GB Dual-Layer), DVD+RW, and DVD-RW compatible.
[/list]

De eerste PS2 modellen hebben inderdaad alleen de beschikking over een CD ROM speler. Maar er is wel een truukje uitgehaald waardoor ze toch gewoon DVD's kunnen afspelen op de een of andere manier. Dus, dat maakt het uiteindelijk weer wel een soort van DVD speler.

Dit valt ook uit te lezen aan de ondersteunde CD en DVD formaten. Al deze formaten kunnen uitgelezen worden door alle PS2 revisies. Alleen de latere modellen kunnen dan ook nog eens de DVD-9 schjfjes lezen, alsmede de DVD+RW en DVD-RW schijfjes.

Eigenlijk een zeer misleidende actie van Sony, want ook op de eerdere modellen staat gewoon een mooi 'DVD ROM' logo'tje. Terwijl er wel een handje vol games zijn die 100% niet kunnen worden afgespeeld op sommige PS2's: http://en.wikipedia.org/w...PlayStation_2_DVD-9_games

http://www.playstation.com/manual/pdf/SCPH-10000.pdf

En ja, een boel games zijn inderdaad nog uitgebracht op gewone CD ROM's. Iets waar ik ook helemaal niet van op de hoogte was. Uitgezonderd de DVD-9 games is wel alles backwards compatible, tot aan de eerste revisie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:46

Spotmatic

Ken sent me

S2S schreef op maandag 08 januari 2007 @ 17:16:
[...]
Welke shop? En volgens mij heb je alleen een stroomdraad nodig, bijvoorbeeld van je XBox1.
Bij www.gameshop.nl en het blijkt dat ze de benodigde kabel gewoon meeleveren!

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Verwijderd schreef op maandag 08 januari 2007 @ 17:25:
De eerste PS2 modellen hebben inderdaad alleen de beschikking over een CD ROM speler. Maar er is wel een truukje uitgehaald waardoor ze toch gewoon DVD's kunnen afspelen op de een of andere manier. Dus, dat maakt het uiteindelijk weer wel een soort van DVD speler.
Als ik dit verhaal lees, dan krijg ik de indruk dat ze het over DVD-video afspeelsoftware("built-in DVD player") hebben en niet over een DVD-drive. Als een drive DVD's kan lezen dan is het een DVD drive, punt(alleen is het een erg slechte drive als het geen DVD-9 schijfjes aan kan).

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iken374 schreef op maandag 08 januari 2007 @ 15:34:
[...]

Ehm heb ik geen ervaring mee maar wat is jouw beeldinstelling in het system menu van de xbox360?
Ik zet de 360 via component op 720p.
yzf1kr schreef op maandag 08 januari 2007 @ 15:42:
Goede vraag.
Welke resolutie heeft je Plasma?
Is deze via VGA aan te sturen met 1:1 pixelmapping?
Indien je SD plasma een hogere resulutie heeft als 576 (verticaal) dan en een VGA aansluiting dan heeft dat zeker zin.

Een oude DVD met 80's film die slecht overgezet is ziet er na upscaling belabbert uit.
Maar daarintegen heb ik "First Decend" liggen, een Snowboarding docu (must voor fans) met die echt een volledige 9Gig DVD puur aan beeld/geluid in beslag neemt (dus weinig compressie) ziet er gewoon bijna HD uit. Geweldig om je vingers bij af te likken.
Ik heb er een copietje van gemaakt voor mijn broertje, dus geript naar 4,5Gig en dan is het beeld opeens stukken minder met veel artifacts.

Dus volgens het principe Garbage in = Garbage out, kan je je wel voorstellen wat je krijgt als je Garbage gaat upscalen..........een hele vuilnisbelt. :+
Mijn plasma is een Panasonic PW7 met een resolutie van 852x480 met een VGA aansluiting en een Component aansluitng. Ik weet niet wat 1:1 pixelmapping is.
Overigens ziet HD content (aangesloten via VGA-MacBook) er waanzinnig uit op mijn plasma en zou je het verschil met een HD plasma nauwelijks zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op maandag 08 januari 2007 @ 18:16:
[...]

Ik zet de 360 via component op 720p.

[...]

Mijn plasma is een Panasonic PW7 met een resolutie van 852x480 met een VGA aansluiting en een Component aansluitng. Ik weet niet wat 1:1 pixelmapping is.
Overigens ziet HD content (aangesloten via VGA-MacBook) er waanzinnig uit op mijn plasma en zou je het verschil met een HD plasma nauwelijks zien.
Waarom zet je een 480P tv op 720P?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-09 14:59
.KeN. schreef op zondag 07 januari 2007 @ 23:54:
We hebben het inderdaad over de volumeregelaar van het inkomende geluid.
Maar mijn stem kómt niet uit de speaker maar uit mijn koptelefoon. Lastig feedbacken op die manier.
En daarbij ben ik niet degene die het probleem aankaart hier, maar Civic519 ;)
8)7

En hoe noem jij dan dat ding met dat grijze foampje er omheen, waar geluid uit komt, en wat aan je koptelefoon vast zit?

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op maandag 08 januari 2007 @ 17:44:
[...]

Als ik dit verhaal lees, dan krijg ik de indruk dat ze het over DVD-video afspeelsoftware("built-in DVD player") hebben en niet over een DVD-drive. Als een drive DVD's kan lezen dan is het een DVD drive, punt(alleen is het een erg slechte drive als het geen DVD-9 schijfjes aan kan).
Tja, de specificaties zijn voor alle revisies het zelfde volgens Wikipedia. En ook in de Japanse handleiding van het eerste model staat aangegeven dat het om een DVD drive gaat. Mocht het dus niet gaan om een gehackte CD ROM drive (voor zover dat mogelijk is), dan heeft de schrijver op wikipedia gewoon een fout gemaakt. Sony zal dit soort grove fouten niet in een handleiding publiceren neem ik aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Spannend, nog een jaar of 8 wachten, en het is zover:

http://www.1up.com/do/gameOverview?cId=3140411
_O-

[ Voor 6% gewijzigd door PWM op 08-01-2007 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Verwijderd schreef op maandag 08 januari 2007 @ 18:58:
[...]

Tja, de specificaties zijn voor alle revisies het zelfde volgens Wikipedia. En ook in de Japanse handleiding van het eerste model staat aangegeven dat het om een DVD drive gaat. Mocht het dus niet gaan om een gehackte CD ROM drive (voor zover dat mogelijk is), dan heeft de schrijver op wikipedia gewoon een fout gemaakt. Sony zal dit soort grove fouten niet in een handleiding publiceren neem ik aan...
Op Wikipedia staat ook helemaal niets over een gehackte CD-ROM drive. Er staat dat de eerste twee revisies geen DVD-Video afspeelsoftware hadden en dat deze vanaf een CD op een memory card gekopiëerd moesten worden. De schrijver van het Wikipedia artikel heeft geen enkele fout gemaakt, een DVD player is heel iets anders dan een DVD drive. Een DVD player speelt films af die op een DVD staan en een DVD drive wordt gebruikt om DVD schijfjes te lezen.
Ik zie het spel eerlijk gezegd wel binnen twee jaar verschijnen. Ik verwacht alleen dat je dan een spel krijgt dat tien jaar geleden revolutionair zou zijn, maar dat inmiddels door zo'n beetje alle andere shooters is ingehaald.

[ Voor 19% gewijzigd door MetroidPrime op 08-01-2007 19:22 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-09 11:40

Format-C

Tracing Rays

Kunnen alle 360 games in 1080i worden gespeeld?

Ik ben namelijk een beetje zat van het eeuwige upgraden van mijn PC, en ben dus van plan een 37" inch LCD TV te gaan kopen met 720P resolutie. Is dit een beetje mooi in vergelijking met 1080i? Of kan ik er beter 1000 euro bij "sparen" en een echte HD TV kopen? Of valt het verschil tussen deze 2 aanzienlijk mee?

Ik ben namelijk bang dat ik óf spijt van de aanschaf van een 720P TV ga krijgen, of van het feit dat 720P misschien veel minder mooi is dan 1080i. Een kameraad van me heeft de 360 op een gewone TV aangesloten, en dat vind ik echt zonde.

Kan iemand me een beetje helpen? :) Is er iemand die ervaringen met beide heeft icm de 360?

[ Voor 7% gewijzigd door Format-C op 08-01-2007 19:20 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Astennu schreef op maandag 08 januari 2007 @ 16:01:
[...]

Uhmm dus als je 1080p wilt gebruiken kun je beter een VGA kabel hebben dan de Component ? Anders moet ik die maar eens proberen op me Dell 24"die kan 1920-1200 maar 1080p via component vind i niet leuk. 1080i werkt wel.
Bespaar jezelf het geld en de moeite. Je monitor is met 24" te klein op het verschil in beeldkwaliteit te zien. 1080p wordt pas interessant bij 50" of groter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Ah, dan beantwoord je ook direkt mijn vraag een beetje. :D

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 13:19

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Waaaaa....

Ik heb ongeveer een dag het 360-topic niet gelezen en het eerste wat ik weer zie: welke kabel, welke TV, hoe aansluiten? 8)7 |:( :X

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Tja, dat is toch ook belangrijk? Iedereen wil er toch uithalen wat er in zit?

Waar moet je deze vragen anders stellen? Dit zijn imho vragen waar een normaal iemand met doorsnee verstand van dit soort zaken mee kan zitten...

Dat jij alles al weet wil niet zeggen dat iedereen dit weet. ;)

Ht staat iig niet in de TS.

Edit:
quote: TS
In dit topic is er alle ruimte om naar believen te discussieren over alles wat de Xbox 360 aangaat, van de beste methode om hem op je TV aan te sluiten tot over gelekte video's kwijlen.

[ Voor 41% gewijzigd door Format-C op 08-01-2007 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MAX3400 schreef op maandag 08 januari 2007 @ 19:21:
Waaaaa....

Ik heb ongeveer een dag het 360-topic niet gelezen en het eerste wat ik weer zie: welke kabel, welke TV, hoe aansluiten? 8)7 |:( :X
En een hele discussie of er nou wel of geen dvd-drive zit in de 1e ps2 :/

Op zich kan ik de vraag over kabels e.d. nog wel voorstellen en het is ook wel ontopic... het is alleen jammer dat steeds dezelfde vragen 100x langs komen
RappieRappie schreef op maandag 08 januari 2007 @ 19:25:
Waar moet je deze vragen anders stellen? Dit zijn imho vragen waar een normaal iemand met doorsnee verstand van dit soort zaken mee kan zitten...
[...]
Ik denk dat je de HD forums beter kunt checken om meer te weten te komen over de verschillen tussen de diverse formaten.

Persoonlijk raad ik je aan om gewoon voor 720p te gaan. True HD is een heel mooi marketing concept, maar 9 van de 10 keer onnodig.

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2007 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
Verwijderd schreef op maandag 08 januari 2007 @ 19:25:
[...]

En een hele discussie of er nou wel of geen dvd-drive zit in de 1e ps2 :/
Wilde net zeggen: "Wees blij dat we het niet over de PS3 hebben"?

Maar toen viel me idd het PS2 onderwerp in..... :+

Ach ja, beter als het PS3 topic, daar gaat het alleen over de 360 en de Wii.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Nee, maar GoT verwacht dat je ook zelf wat zoekt & leest en niet blindelings je vraag neerplempen omdat je weigert even in een van de vorige 27 delen van het topic te bladeren...\

Verder moet je maar eens, voor jouw vraagstelling, op zoek naar basis-info over TV's want je vraagstelling en twijfels kloppen niet met werkelijkheid en naamgevingen van resoluties.

[ Voor 22% gewijzigd door MAX3400 op 08-01-2007 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Mja, OK. Ik zal eens wat HD forums zoeken. ;)

Edit: jammer dat er geen topic is die dit behandelt, maar goed, dit is dan ook meer TV en minder PC dus ja.... * Format-C zal eens kijken

[ Voor 62% gewijzigd door Format-C op 08-01-2007 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RappieRappie schreef op maandag 08 januari 2007 @ 19:36:
Mja, OK. Ik zal eens wat HD forums zoeken. ;)

Edit: jammer dat er geen topic is die dit behandelt, maar goed, dit is dan ook meer TV en minder PC dus ja.... /me zal eens kijken
Zie m'n laatste edit in vorige bericht om je de moeite te besparen

Ff ander vraagje, zijn er al mensen die RS:LV op realistic hebben uitgespeeld ?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2007 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op maandag 08 januari 2007 @ 19:20:
[...]

Op Wikipedia staat ook helemaal niets over een gehackte CD-ROM drive. Er staat dat de eerste twee revisies geen DVD-Video afspeelsoftware hadden en dat deze vanaf een CD op een memory card gekopiëerd moesten worden. De schrijver van het Wikipedia artikel heeft geen enkele fout gemaakt, een DVD player is heel iets anders dan een DVD drive. Een DVD player speelt films af die op een DVD staan en een DVD drive wordt gebruikt om DVD schijfjes te lezen.
Het is ook geen schrijver, maar het zijn schrijvers. En mensen maken fouten. Voor zover duidelijk word uit de handleiding van Sony, heeft het eerste model gewoon een DVD speler. Daarnaast heb ik een derde revisie, en ook ik moest de DVD player software vanaf een schijfje installeren voordat ik gebruik kon maken van de DVD afspeelfunctie wat films betreft. Ook dat staat dus niet juist vermeld op Wikipedia. En dat wilt dus zeggen dat Wikipedia onwaarheden verspreid. Punt.

Edit: Kennelijk is er nog altijd veel verwarring onder het woord 'DVD player'. Voor mij is dat gewoon een apparaat wat DVD's kan afspelen, terwijl het voor iemand anders weer een stuk software is.

http://en.wikipedia.org/wiki/DVD_player

Het woordje 'hardware' of 'software' voor het woord DVD player zetten doet wonderen, en vermijd dit soort discussies.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2007 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Keynote Microsoft op CES:

Vanaf 49:40 een leuke Xbox 360 demo:

mms://omedia.wmod.llnwd.n...0107/ces_20070107_500.wmv

[ Voor 3% gewijzigd door PWM op 08-01-2007 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op maandag 08 januari 2007 @ 18:30:
[...]

Waarom zet je een 480P tv op 720P?
Gaf toch mooier beeld. Omdat de resolutie van de spellen dan hoger is? Geen idee wat het is maar het was scherper en mooier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-08 17:35
Gaat hard met die topics hier, moest weer een paar pagina's teruglezen... Maar ben weer bij :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lbuysers
  • Laatst online: 25-04-2024
Spotmatic schreef op maandag 08 januari 2007 @ 16:05:
Bij een bepaalde shop in Nederland heb ik de Xbox 360 HD-DVD add-on besteld. Ze hebben 'm nu op voorraad, maar het gaat hier wel om de USA versie en niet om de Europese versie. Weet iemand wat het verschil is tussen deze twee? Er zit natuurlijk een andere voeding bij, hoe krijg ik dit werkend? Ik bezit geen omvormer van 110 naar 230V, dus... Ik weet niet of de voeding van de HD-drive omschakelbaar is?

M.a.w. is het slim om deze drive te laten komen, of is het beter te wachten op de EUR versie, waarvan de leverdatum onbekend is?
Er is maar één verschil en dat is de stroomkabel. Je kunt gewoon bij de handyman een stroomkabel kopen voor 2 euro die voor Nederland geschikt is (zie pic).

Afbeeldingslocatie: http://www.kabeleurope.nl/images/250.jpg

Over de voeding. De adapter zorgt ervoor dat de speler de juist voeding krijgt, hij kan tussen de 100V en 240V aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lbuysers schreef op maandag 08 januari 2007 @ 23:43:
[...]

Er is maar één verschil en dat is de stroomkabel. Je kunt gewoon bij de handyman een stroomkabel kopen voor 2 euro die voor Nederland geschikt is (zie pic).

[afbeelding]

Over de voeding. De adapter zorgt ervoor dat de speler de juist voeding krijgt, hij kan tussen de 100V en 240V aan.
Ik las ergens bij iemand op ebay dat dit nu idd nog het enige is wat verschillend is aangezien er nog geen regiocodering is toegepast op de hd-dvd's. Er zit een grote kans in dat dit wel toegepast wordt binnen een zestal maanden. Daar stond het dat je dan enkel Amerikaanse HD dvd's kan afspelen op een amerikaanse speler, Japanse op een Japanse, enz... (ken niet echt die verschillende zones)
Weet niet of dit bericht te vertrouwen is, maar het klinkt wel meer dan logisch... Zou alleszins nog even informeren voor je de HD-dvd add-on besteld. Zal nu wel niet zo lang meer duren voor hij officieel verkrijgbaar is in België en Nederland... (in Duitseland en Frankrijk zijn ze al te verkrijgen --> de europese versie... )

Weet iemand trouwens een relaese datum voor Nederland en België. Heb al overal gekeken maar vind nergens een officiële relaese.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

Ach, tegen die tijd kan je vast je firmware flashen. Het is en blijft natuurlijk een normale HD-DVD drive die je ook aan je PC kunt hangen (en dus flashen)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lbuysers schreef op maandag 08 januari 2007 @ 23:43:
[...]

[afbeelding]

ik weet het niet zeker maar volgens mij klopt dat niet.

Iig zou ik eerst even uitzoeken of dat 100% zeker is, want normaal gesproken kan jij een 110v adapter niet op een 230v stroomnet steken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

Verwijderd schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 09:11:
[...]
Iig zou ik eerst even uitzoeken of dat 100% zeker is, want normaal gesproken kan jij een 110v adapter niet op een 230v stroomnet steken
Nou, de adapter blijkt tegelijkertijd 110V en 230V aan te kunnen, dus zo vreemd is dat niet. Alleen moet je dus wel zelf een kabel regelen met de juiste netstekker (zo'n "8-aansluiting", een connector in de vorm van een 8), maar die kost maar een paar euro. En de shop waar ik de drive heb besteld levert deze gewoon mee, dus geen centje pijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 10:24

it0

Mijn mening is een feit.

Verwijderd schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 09:11:
[...]

Vroeger niet, maar het begint steeds meer de norm te worden, met name bij laptops. Maar kijk gewoon op de voeding staat er 110~240 dan is het dus goed en kan het wereldwijd in het stopcontact, met 100~110 kan het dus niet in nl en zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Laatst online: 30-08 19:58
RappieRappie schreef op maandag 08 januari 2007 @ 19:20:
Kunnen alle 360 games in 1080i worden gespeeld?

Ik ben namelijk een beetje zat van het eeuwige upgraden van mijn PC, en ben dus van plan een 37" inch LCD TV te gaan kopen met 720P resolutie. Is dit een beetje mooi in vergelijking met 1080i? Of kan ik er beter 1000 euro bij "sparen" en een echte HD TV kopen? Of valt het verschil tussen deze 2 aanzienlijk mee?

Ik ben namelijk bang dat ik óf spijt van de aanschaf van een 720P TV ga krijgen, of van het feit dat 720P misschien veel minder mooi is dan 1080i. Een kameraad van me heeft de 360 op een gewone TV aangesloten, en dat vind ik echt zonde.

Kan iemand me een beetje helpen? :) Is er iemand die ervaringen met beide heeft icm de 360?
De Xbox vervangt het PC gamen echt niet. Games als wow kun je nog niet op de Xbox spelen. En als er een game voor de Xbox en de PC te krijgen is kies ik altijd voor de PC. Speelde toch wat lekkerder. En is toch mooier als je een goede vga kaart hebt. Komend jaar komen de nieuwe DX 10 games en dan krijg je denk ik te zien dat de PC het een stuk beter kan. Daar staat wel tegen over dat je VGA kaart net zo duur is als je je hele Xbox :). Maar ik heb het er wel voor over.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

Voor mensen die een HD (-Ready) TV ingang hebben en twijfelen over de aanschaf van een Xbox 360: ik heb hem nu al een tijdje en gebruik hem voor het upscalen van DVD materiaal (en straks ook voor het weergeven van HD-DVD's). Ik heb de stand-alone Toshiba HD-DVD speler niet gezien, maar aan de specificaties te oordelen stuurt deze slechts maximaal 1080i uit. De Xbox 360 is, met de HD-DVD speler, vrijwel net zo duur maar kan wel 1080p uitsturen. En dan kun je er ook nog op gamen. Conclusie: wie een stand-alone Toshiba HD-DVD speler koopt is niet goed wijs, of je moet hem enkel en alleen voor de looks willen hebben (de Xbox ziet er inderdaad niet zo mooi uit).

Ik vind dat de Xbox 360 DVD's erg goed can upscalen, ik zie vrijwel geen artifacts in het beeld. Het is duidelijk dat de speciale chip voor het upscalen erg goed zijn werk doet...

Overigens: ik projecteer op twee meter breed, weliswaar nu even op 1024 x 768 omdat mijn 'echte' 1080p projector momenteel gemod wordt, maar toch vind ik de kwaliteit op mijn 'mindere' Barco Data 701s CRT projector al verbluffend goed, ook met 1080p WMVHD files gedownscaled naar 1024 x 768.

Nadelen zijn er natuurlijk ook, en deze kunnen voor sommigen zwaar wegen. Zo kun je de display settings van de Xbox 360 niet tweaken. Misschien wil je net andere timings hanteren of de porches aanpassen. Ook kun je geen 1080i selecteren als je de VGA kabel gebruikt (jammer voor bezitters van een CRT projector). Voor deze mensen is een HTPC misschien een betere keuze, omdat je met Powerstrip het videosignaal dan naar je smaak kunt aanpassen. Voor hen die dat niet interesseert is de Xbox 360 gewoon een heel goede keuze. Voor de prijs van een goede losse videokaart koop je gewoon een compleet entertainmentsysteem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-08 23:53

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Ik zit nu toch even met een probleem.

Als ik mijn Xbox aanzet, en inlog met mijn account waar mijn Live op in is gesteld, dan kan ik niet inloggen op Live.
Ik moet dan eerst de connection test doen, waarin dan staat dat er een connectie is met Live.
Vervolgens kan ik wel gewoon inloggen en is de verbinding goed.

Wat mij opvalt is dat met het testen, de ICMP test, redelijk lang duurt.

Ik heb al gekeken naar het port forwarding verhaal, echter kan ik dit niet terug vinden op mijn Tiscali modem (ZyXel 2620HW).

Mijn Xbox is aangesloten via UTP, en niet Wireless.

Wie kan mij helpen?

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Laatst online: 09:13
Ik was het pc gamen helemaal zat door altijd die upgrades. Had een gamecube staan waar ik een paar spellen op gespeeld heb, maar sinds de 360 (ik heb 'm nu een jaar) ben ik echt helemaal verslaafd. Ik heb de pc die ik had de deur uit gedaan en er een HP Compaq standaard ding voor neergezet. Die is stil (een stuk stiller dan de xbox :P ) en wordt nu alleen voor 'kantoorapplicaties' gebruikt.

Het was zeker even wennen, maar ik merk dat ik de controller nu goed ken en bij nieuwe spellen vrij makkelijk aansluit. Gears of War bijvoorbeeld gaat best goed terwijl ik bij mijn eerste spel (PGR3) nooit een deuk in een pakje boter heb kunnen racen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Sh0ckTr00per schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 10:23:
Ik was het pc gamen helemaal zat door altijd die upgrades. Had een gamecube staan waar ik een paar spellen op gespeeld heb, maar sinds de 360 (ik heb 'm nu een jaar) ben ik echt helemaal verslaafd. Ik heb de pc die ik had de deur uit gedaan en er een HP Compaq standaard ding voor neergezet. Die is stil (een stuk stiller dan de xbox :P ) en wordt nu alleen voor 'kantoorapplicaties' gebruikt.

Het was zeker even wennen, maar ik merk dat ik de controller nu goed ken en bij nieuwe spellen vrij makkelijk aansluit. Gears of War bijvoorbeeld gaat best goed terwijl ik bij mijn eerste spel (PGR3) nooit een deuk in een pakje boter heb kunnen racen.
Voor mij is het andersom. Ik vind het een leuke toevoeging voor de games zoals DOA 4 en wat race games. Maar shooters en strategie games zoals Dawn of war of C&C speel ik liever op de pc. Race games speel ik eigenlijk ook liever op de pc. Dus Test Driver heb ik niet gekocht voor de xbox maar koop ik volgende maand voor de PC. Ik vind het beeld van de PC toch een heel stuk beter. Echter moet je dan wel VGA kaarten van 500 euro kopen net zo duur als je Xbox. Maar ik denk dat de R600 het verschil nog wel groter gaat maken in het voordeel van de PC. Echter wel met een hoog prijskaartje. Dus het is maar net wat je wilt... Ik heb de Xbox gekocht omdat ik een aantal games graag wou spelen maar die waren er niet voor de PC. Zoals Doa 4, Gears of War ( komt nu misschien wel op de PC ) Burnout, Ridge Racer. En heb nu ook N3 en Kameo allemaal niet te krijgen op de pc. En wel leuk om te doen :)

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rstyled
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09-09 15:28
Ik denk niet zo zeer dat de gpu van de x360 een grote achterstand heeft op de high end pc maar juist meer het geheugen. In theorie moet de triple-core cpu krachtig genoeg zijn en de Xenos kan met een update dx-10 compatible gemaakt worden meende ik. Als ze crysis nu eens naar de x360 porten kunnen we eindelijk zien wat de x360 kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
rstyled schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 11:09:
Ik denk niet zo zeer dat de gpu van de x360 een grote achterstand heeft op de high end pc maar juist meer het geheugen. In theorie moet de triple-core cpu krachtig genoeg zijn en de Xenos kan met een update dx-10 compatible gemaakt worden meende ik. Als ze crysis nu eens naar de x360 porten kunnen we eindelijk zien wat de x360 kan.
Nou de Xenos heeft bijna alles wat DX 10 heeft maar een paar kleine dingen ontbreken. Verder heeft de Xenos 48 Shaders op 500 MHz. De R600 krijgt er in ieder geval 64. En waarschijnlijk op 700-900 MHz. Dit is de 2e generatie unified shaders, Die zullen wel meer per clock uit kunnen voeren. + de kaart heeft eigen geheugen en een snelle ring bus. Ik vraag me ook af waarom ze geen 1024 MB geheugen in die console doen. In een goede game PC heb je tegenwoordig een 512 MB vga kaart en 2 GB ram. Een console moet het met 512 MB voor bijde doen.

Het voordeel van de Xenos is het ED Ram maar dat wordt jammer genoeg niet gebruikt :( heb nog geen game gezien waar de AA van de Xenos werkt. Dat geheugen zou er voor zorgen dat 4x AA met een peformance verlies van 4% gedaan kan worden. Ze zullen er wel wat speciaal programmeer werk voor moeten doen. Hopelijk gaan ze dit nog gebruiken.

[ Voor 17% gewijzigd door Astennu op 09-01-2007 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rstyled
Het voordeel van de x360 is natuurlijk wel dat er vrijwel geen bottleneck is, omdat alle onderdelen goed met elkaar communiceren en op elkaar afgesteld zijn. In een pc configuratie heb je hier nog wel eens last van. Je koopt bijv. een R600 van 600+ €, je kan er een cpu van 300,- bij kopen. Maar wanneer je er meer uit wilt halen dan koop je een cpu van 900/1000,- bij die nog steeds de bottleneck zal zijn voor de gpu. En wanneer je een cpu hebt een jaar of jaren later die niet meer de bottleneck is koop je weer een nieuwe graka. Ik houd niet zo veel van dat kat en muisspel. Want wat voor high-end pc heb je dalijk nodig wanneer je Crysis straks wilt spelen met alle eye-candy aan en torenhoge resoluties.
Astennu schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 11:18:
[...]
Het voordeel van de Xenos is het ED Ram maar dat wordt jammer genoeg niet gebruikt :( heb nog geen game gezien waar de AA van de Xenos werkt. Dat geheugen zou er voor zorgen dat 4x AA met een peformance verlies van 4% gedaan kan worden. Ze zullen er wel wat speciaal programmeer werk voor moeten doen. Hopelijk gaan ze dit nog gebruiken.
Meende het wel erg duidelijk te zien in de backward compatibility.

[ Voor 27% gewijzigd door rstyled op 09-01-2007 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
rstyled schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 11:32:
Het voordeel van de x360 is natuurlijk wel dat er vrijwel geen bottleneck is, omdat alle onderdelen goed met elkaar communiceren en op elkaar afgesteld zijn. In een pc configuratie heb je hier nog wel eens last van. Je koopt bijv. een R600 van 600+ €, je kan er een cpu van 300,- bij kopen. Maar wanneer je er meer uit wilt halen dan koop je een cpu van 900/1000,- bij die nog steeds de bottleneck zal zijn voor de gpu. En wanneer je een cpu hebt een jaar of jaren later die niet meer de bottleneck is koop je weer een nieuwe graka. Ik houd niet zo veel van dat kat en muisspel. Want wat voor high-end pc heb je dalijk nodig wanneer je Crysis straks wilt spelen met alle eye-candy aan en torenhoge resoluties.

[...]

Meende het wel erg duidelijk te zien in de backward compatibility.
Die CPU bottelnek valt heel erg mee. Iedereen heeft het daar over. Maar als je games speeld op 1920-1200 met 6x AAA en 16x HQ AF. Maakt het na genoeg niets meer uit of je een X2 3800+ Hebt of een FX 62. Alleen je Max fps zou wat hoger kunnen zijn maar de Min FPS zal ongeveer hetzelfde zijn. En die Min FPS is het belangrijkste. Zolang je die boven de 30 houd zit je goed. En Als je Crysis op de Xbox krijgt zal hij niet hetzelfde renderen als een PC zo wel zal i dat waarschijnlijk op een lagere resolutie gaan doen. Maar we zullen zien. Maar je hebt gelijk een PC is duurder maar ik vind dat juist wel leuk. En dan een beetje opclocken voor de fun :)

En wat bedoelde je met die backward Compatibility ? Dat daar staat dat het toch wel gebruikt wordt ? Of dat dat ED ram niet speciaal geprogrammeerd hoeft te worden voor het verwerken van AA ?

[ Voor 3% gewijzigd door Astennu op 09-01-2007 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rstyled
Ik bedoelde dat je de AA wel duidelijk terug ziet in xbox1 games. Maar ben ik het wel met je eens dat het veel te weinig toegepast wordt in x360 games. Want gears of war maakt hier ook niet echt gebruik van dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Daarentegen is crysis wel geoptimaliseerd voor de pc (tot zover dat kan). Als hij wel naar de consoles komt gaat hij waarschijnlijk ook naar de ps3 en multiplatform games zijn niet zo geoptimaliseerd voor 1 console dan bijv een gears of war voor de 360.

Kijkend naar het laatste filmpje van Crysis, met die graphics op een hdtv, weet ik wel dat ik me kwijlbakje kan inruilen voor een kwijlemmer :P.

[ Voor 4% gewijzigd door DeepSeven op 09-01-2007 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
rstyled schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 11:50:
Ik bedoelde dat je de AA wel duidelijk terug ziet in xbox1 games. Maar ben ik het wel met je eens dat het veel te weinig toegepast wordt in x360 games. Want gears of war maakt hier ook niet echt gebruik van dacht ik.
Ah zo. Als ik zo kijk zie ik het niet. Bij Gears zie ik veel kartjeltjes en met 4x AA zou je die bijna niet meer zien. Maar wel raar dat Xbox 1 games het wel gebruiken en de 360 games niet :\. Ze denken misschien dat 720p er wel mooi genoeg uit ziet. Maar ik zou het best wat strakker willen op me 24" scherm. Laat staat op een 42"of groter scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Astennu schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 10:53:
[...]

Voor mij is het andersom. Ik vind het een leuke toevoeging voor de games zoals DOA 4 en wat race games. Maar shooters en strategie games zoals Dawn of war of C&C speel ik liever op de pc. Race games speel ik eigenlijk ook liever op de pc. Dus Test Driver heb ik niet gekocht voor de xbox maar koop ik volgende maand voor de PC. Ik vind het beeld van de PC toch een heel stuk beter. Echter moet je dan wel VGA kaarten van 500 euro kopen net zo duur als je Xbox. Maar ik denk dat de R600 het verschil nog wel groter gaat maken in het voordeel van de PC. Echter wel met een hoog prijskaartje. Dus het is maar net wat je wilt... Ik heb de Xbox gekocht omdat ik een aantal games graag wou spelen maar die waren er niet voor de PC. Zoals Doa 4, Gears of War ( komt nu misschien wel op de PC ) Burnout, Ridge Racer. En heb nu ook N3 en Kameo allemaal niet te krijgen op de pc. En wel leuk om te doen :)
Voor mij precies hetzelfde Astennu. Met als toevoeging dat ik ook wel een beetje ziek werd van al die brakke pc games die werden uitgebracht, waar je eerst op een tig aantal patches moest wachten voordat het een beetje speelbaar werd. Of dat een game, ondanks je dure hardware, in feite niet voorruit te branden is, zoals Armed Assault. Dat is wel hét grote voordeel van een console imo, gewoon dvd'tje erin een gaan.

Maar toch kan de 360 niet tippen aan mijn pc. Het is idd een érg leuke toevoeging, met al zijn sport, platform en racegames. Maar ook ik mis de AA van de 360. Zelfs bij een spel als NBA 2K7 zie ik gewoon af en toe kartelrandjes bij de 3 puntslijn.

Maar goed, er komen nog hele mooie games uit voor de 360, dus er valt nog genoeg te genieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Astennu schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 11:53:
[...]

Ah zo. Als ik zo kijk zie ik het niet. Bij Gears zie ik veel kartjeltjes en met 4x AA zou je die bijna niet meer zien. Maar wel raar dat Xbox 1 games het wel gebruiken en de 360 games niet :\. Ze denken misschien dat 720p er wel mooi genoeg uit ziet. Maar ik zou het best wat strakker willen op me 24" scherm. Laat staat op een 42"of groter scherm.
heeft te maken met de afstand, op mijn 32' hd rdy ziet het er zeer smooth uit vanaf een meter of 3, ga ik dichterbij zitten dan zie ik ook karteltjes ect.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
evilpin0 schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 12:10:
[...]

heeft te maken met de afstand, op mijn 32' hd rdy ziet het er zeer smooth uit vanaf een meter of 3, ga ik dichterbij zitten dan zie ik ook karteltjes ect.
Tja maar dan vind ik het te klein worden. Ik wil in de game zitten daarom heb ik ook een 24" pc monitor en bij me pc is het beeld super met 4x AA. Dat is het gene dat ik wil zeggen. + als je een 42"scherm hebt en je zit op 3 meter zul je het ook wel gaan zien omdat alles dan toch iets opgerekt wordt. En dan zou AA erg handig zijn. Ik heb zo iets van de console kan het dus waarom niet gebruiken :). Ik vond die AA een heel groot voordeel TOV de PS3 die kan het misschien ook maar die moet het dan los gaan berekenen waardoor de performance hit groter is.

Ik heb trouwens al meerdere malen gehad dat me Xbox zegt dat hij een DVD niet meer kon lezen. Eerst bij Ridge racer 6 nu had ik het een keer bij N3 bij N3 zitten er helemaal geen krassen op. En ik was al een 45 min met die missie bezig en toen kon ik alles opnieuw gaan doen. Hopelijk gaat dit niet veel vaker gebreuren.

[ Voor 18% gewijzigd door Astennu op 09-01-2007 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 00:02
?, Ik zag helemaal geen karteltjes in GoW. (was op een HD schermpje). Volgens mij wordt wel degelijk AA gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rstyled
volgens mij wordt die AA niet over een VGA kabel ondersteund ? op me normale tv heb ik er eigenlijk geen last van. Op me monitor wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
Ik speel op een 82cm lcd tv en waar het me bij Saint's Row bijvoorbeeld wel opvalt dat het kartelig is heb ik dat bij Gears of War ook niet.
Astennu schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 10:53:
[...]

En daar noem je inderdaad het andere punt. Ik heb er simpelweg ook geen geld voor (over) om zo'n pc op te tuigen. Ik zie me al aankomen thuis met een videokaart van 500 euro :X Toen ik nog single was was dat overigens nooit zo'n probleem O-)

Wat me echt naar de 360 getrokken heeft is Oblivion. Ik moest dat spel gewoon spelen, en had de keuze om of een volledig nieuwe pc te kopen of de 360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Bij mij was het mass effect, maar daar naast ook de rest van de geweldige line up van 2007 natuurlijk. Daarom heb ik ook een hdtv gekocht, die toppers die eraan komen wil ik gewoon in hun volle glorie spelen. Eenmaal gekocht bleek hij het dan ook dubbel en dwars waard te zijn.
Over de kijkafstand trouwens, voor 2.5 tot 3 meter afstand moet je echt niet meer dan een 32" nemen. Ik zit er zo'n 2.5 meter vanaf en bij gears of war voel ik soms echt het beeld op me gedrukt worden en raak ik weleens het overzicht kwijt. Bij andere spellen heb ik dat niet trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Ik wil ook een hdtv aan gaan schaffen maar heb niet enorm veel geld. Wat voor tv krijg je waar voor je geld maar ben je niet enorm veel kwijt. Ik zit te denken aan ongeveer 600 euro max. Grote van de beelddiagonaal maakt me niet enorm veel uit, maar het moet geen pc schermpje zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Sh0ckTr00per schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 12:54:
Ik speel op een 82cm lcd tv en waar het me bij Saint's Row bijvoorbeeld wel opvalt dat het kartelig is heb ik dat bij Gears of War ook niet.

[...]

En daar noem je inderdaad het andere punt. Ik heb er simpelweg ook geen geld voor (over) om zo'n pc op te tuigen. Ik zie me al aankomen thuis met een videokaart van 500 euro :X Toen ik nog single was was dat overigens nooit zo'n probleem O-)

Wat me echt naar de 360 getrokken heeft is Oblivion. Ik moest dat spel gewoon spelen, en had de keuze om of een volledig nieuwe pc te kopen of de 360.
Ik heb er wel geld (en heb zelf de pc al :) ) voor maar lig gewoon veel liever lekker achter me tv te gamen. Dit zal ongetwijfeld ook wel te maken hebben dat ik meestal stoned ben in de avond en dan de voorkeur geef aan liggen ivp zitten.

Het liggend gamen bevalt me zelf zo goed dat ik binnekort eens ga proberen of het een beetje te doen is om de muis te gebruiken vanaf de bank. Lijkt me wel chill om weer eens een MMO op deze manier te spelen, alleen groot risico om op de bank in slaap te vallen tijdens lange speelsessies :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
rstyled schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 12:32:
volgens mij wordt die AA niet over een VGA kabel ondersteund ? op me normale tv heb ik er eigenlijk geen last van. Op me monitor wel.
Ik gebruik de Component kabel op mijn Dell 24"En dus niet de VGA kabel.
Sh0ckTr00per schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 12:54:

[...]

Ik moet wel zeggen dat ik heel snel kleine foutjes zie. Komt omdat ik vroeger VGA kaarten met het oog overclockte. Tot de max en dan foutjes zoeken in het renderen. Tegenwoordig hebben ze daar progjes voor gemaakt die het voor je opzoeken. Ik zie ook wel eens wat render errors in dat spel voor al in dat 2e filmpje als ze bij die kerk uit de helikopter komen dan zie je in het gezicht en wel eens wat dingen die niet helemaal normaal lijken. Maar die karteltjes vielen mij dus ook veel meer op dan bij de pc. Op de PC speel ik altijd met AA en AF aan. Dus dan ben je ook wel een beetje verwend. :P Maar ik had gewoon gelezen dat de Xbox 360 dat standaard kan zonder peformance in te leveren. Vandaar dat ik er zo'n punt van maak :)
DeepSeven schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 13:11:
Bij mij was het mass effect, maar daar naast ook de rest van de geweldige line up van 2007 natuurlijk. Daarom heb ik ook een hdtv gekocht, die toppers die eraan komen wil ik gewoon in hun volle glorie spelen. Eenmaal gekocht bleek hij het dan ook dubbel en dwars waard te zijn.
Over de kijkafstand trouwens, voor 2.5 tot 3 meter afstand moet je echt niet meer dan een 32" nemen. Ik zit er zo'n 2.5 meter vanaf en bij gears of war voel ik soms echt het beeld op me gedrukt worden en raak ik weleens het overzicht kwijt. Bij andere spellen heb ik dat niet trouwens.
Tja ik vind dat just lekker :) Alsof je echt in het spel zit. Ik zit misschien net 1 meter van me 24" scherm af achteraf had i nog wel ietjes groter gemogen :P Maar in het begin vond ik em ook Giganties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
DarkShadow schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 13:17:
Ik wil ook een hdtv aan gaan schaffen maar heb niet enorm veel geld. Wat voor tv krijg je waar voor je geld maar ben je niet enorm veel kwijt. Ik zit te denken aan ongeveer 600 euro max. Grote van de beelddiagonaal maakt me niet enorm veel uit, maar het moet geen pc schermpje zijn.
Dan kom je uit bij 66cm, als je niet te ver van het beeld zit is dat goed te doen. Ben je echter van plan in de toekomst dat ding op een grotere kamer te zetten dan raad ik 82 cm aan, voor 800 euro heb je een 32 inch top scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 10:24

it0

Mijn mening is een feit.

Electra schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 10:06:

Als ik mijn Xbox aanzet, en inlog met mijn account waar mijn Live op in is gesteld, dan kan ik niet inloggen op Live.
Ik moet dan eerst de connection test doen, waarin dan staat dat er een connectie is met Live.

Ik heb al gekeken naar het port forwarding verhaal, echter kan ik dit niet terug vinden op mijn Tiscali modem (ZyXel 2620HW).

Wie kan mij helpen?
Heb je dhcp aanstaan, zo ja maak er een vast ip van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
evilpin0 schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 13:25:
[...]

Dan kom je uit bij 66cm, als je niet te ver van het beeld zit is dat goed te doen. Ben je echter van plan in de toekomst dat ding op een grotere kamer te zetten dan raad ik 82 cm aan, voor 800 euro heb je een 32 inch top scherm.
heb je enkele aanraders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom Paris
  • Laatst online: 11:33
Ik heb een raar probleem met mijn Xbox 360 icm Halo. Xbox download netjes de update voor het spel en begint hem dan op te starten. Ik hoor wel het geluid, maar zie geen beeld (blijft gewoon zwart). Halo 2 en andere Xbox 1 spellen gaan wel gewoon goed.

Veuillez agréer, Madame, Monsieur, l'expression de mes sentiments distingués.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Ik zelf bezit een 32 inch samsung en die geeft zeer goed beeld. Je kan het beste gewoon ff een rondje lopen langs wat elektra zaken en zelf wat vergelijkingen doen. Zoek iig eentje met lage responsetijd (8ms) en een zo hoog mogelijk contrast, toch wel minimaal 1:1400.

Ik heb ze voorbij zien komen van een prijs van ongeveer 600 euro (66cm).

http://www.redcoon.nl/ heeft ook altijd wel leuke prijzen, en check eerst ff op kieskeurig of mensen er wel tevreden mee zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Laatst online: 11:20

SaN

Heeft iemand enig idee hoe het kan dat de scheiding in gears of war bij een splitscreen spel bij een vriend van mij verticaal is en bij mij zelf horizontaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lost Planet is al te koop, sowieso bij de FRS en Dimensionplus.
Dat wordt dus genieten vanavond. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Jaa, ik heb ook net een mailtje van Replay binnen. Had hem daar ge pre-ordered incl faceplate. Ook een goede tip voor jullie. Hij kost 65 euro en Replay betaalt de verzendkosten boven een bestelling van 50 euro.... Niet dringen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

sander-sp schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 14:15:
Heeft iemand enig idee hoe het kan dat de scheiding in gears of war bij een splitscreen spel bij een vriend van mij verticaal is en bij mij zelf horizontaal?
Hint: jij hebt je Xbox op 4:3 ingesteld en je vriend op Widescreen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Nee helaas, we hebben beide een breedbeeld tv (hij lcd, ik crt) ik heb hem op breedbeeld ingesteld en hij ook geloof ik. Ik heb net even geprobeerd om mijn tv op 4:3 in te stellen, maar hij blijft horizontaal. Zijn er hier sowieso wel meer mensen bij wie de scheidingslijn verticaal loopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Electra schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 10:06:

Wie kan mij helpen?
Zoeken op GoT? Ik heb de instellingen voor de ZyXel, samen met enkele anderen, al vaker tot in den treure uitgetekend in de 360-topics. Uit mijn hoofd, in het begin van deel 26. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-09 18:58
sander-sp schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 14:15:
Huh?
Bij mij is het ook gewoon horizontaal, maar verticaal lijkt me makkelijker.
Dus ik ben erg benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[TV] Plasma/Lcd: aanbiedingen

[TV] Plasma of LCD aanschaffen?

Hier vind je echt veel info over hdtv's... Aangezien je zoekt voor iets rond de 600 € zou ik vooral in het eerste kijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Ja ik begin eerlijk gezegd te denken dat ik in de maling genomen ben, ik zal hem nog is aan de tand voelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight
  • Laatst online: 27-08 23:53

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

MAX3400 schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 14:57:
[...]

Zoeken op GoT? Ik heb de instellingen voor de ZyXel, samen met enkele anderen, al vaker tot in den treure uitgetekend in de 360-topics. Uit mijn hoofd, in het begin van deel 26. O-)
:> jij bent liev. :>

Het was iig geen vraag over welke kabel ik het beste kan gebruiken ism met mijn TV :P

@Max3400, het probleem wat ik eerder hier poste, was dat dan terug te leiden op mijn routerinstellingen? Aangezien ik na het testen van de verbinding wel gewoon een verbinding heb?

[ Voor 18% gewijzigd door Semper Fight op 09-01-2007 15:32 ]

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
MAX3400 schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 14:57:
[...]

Ik heb hetzelfde router, maar ook al jouw instellingen en die van anderen geprobeerd. Helaas bleef mijn xbox hangen op "strict", kreeg hem niet eens op "moderate". Uiteindelijk heb ik upnp maar aangezet en dat werkt wel. Ben d'r alleen niet zo blij mee dus wil eigenlijk nog een keer gaan uitzoeken hoe het anders kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Waarom ben je niet blij met upnp? Omdat je liever geen upnp gebruikt of omdat het merkbaar minder is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 15:04
Astennu schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 13:25:
[...]

Ik gebruik de VGA kabel op mijn Dell 24". Wat sommigen vergeten is dat de Dell 1920x1200 is en geen 1920x1080 waardoor het scherm het beeld vult naar 1920x1200. Dit levert kartels op. Je kan de scaling van je Dell uit zetten middels het onscreen menu. Je hebt dan wel twee hele smalle zwarte balken boven en onder maar het ziet er mijns inziens stukken beter uit dan.

foto van de zwarte balken: http://home.versatel.nl/x.treme/Pictures/images/19.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door X-t-r-e-m-e op 09-01-2007 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Even een tussentijdse (nuttige) mededeling zonder concrete argumentatie -> Lost Planet rouleert zwaar de pan uit. Mijn hemel wat een spel, ik zit nu met 15 Japanners online te spelen en ze lachen me allemaal uit omdat ik geen Japans spreek :D Wel vet voor ieder z'n naam zie je een vlag van hun land, weet je meteen waar ze vandaan komen.

Maar die Mech's zijn zo super vet, echt heel imponerend om zo'n enorm ding over je heen ziet springen.
Echt een heeerlijke shooter, dikke aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Dat zou ik sowieso doen, wat maken die balkjes nou uit, het scheelt je slecht en uitgerekt beeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
Astennu schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 13:25:
[...]

8)7

Meneer voed zijn 24" Dell (met een native resolutie van 1920 * 1200?) met een 720P of 1080P signaal uit de 360 en geeft dan de 360 de schuld van karteltjes.

Wie zou die extra 120 verticale pixels vullen de 360 of je monitor?

Edit: Beetje laat... moet minder op Tweakers zitten tijdens mijn werk. :-)

[ Voor 8% gewijzigd door yzf1kr op 09-01-2007 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
sorry..

[ Voor 104% gewijzigd door DeepSeven op 09-01-2007 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
X-t-r-e-m-e schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 15:37:
[...]

Ik gebruik de VGA kabel op mijn Dell 24". Wat sommigen vergeten is dat de Dell 1920x1200 is en geen 1920x1080 waardoor het scherm het beeld vult naar 1920x1200. Dit levert kartels op. Je kan de scaling van je Dell uit zetten middels het onscreen menu. Je hebt dan wel twee hele smalle zwarte balken boven en onder maar het ziet er mijns inziens stukken beter uit dan.

foto van de zwarte balken: http://home.versatel.nl/x.treme/Pictures/images/19.jpg
Ah okeey ik zal dat eens gaan testen. Heel erg bedankt !!!
yzf1kr schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 15:49:
[...]

8)7

Meneer voed zijn 24" Dell (met een native resolutie van 1920 * 1200?) met een 720P of 1080P signaal uit de 360 en geeft dan de 360 de schuld van karteltjes.

Wie zou die extra 120 verticale pixels vullen de 360 of je monitor?

Edit: Beetje laat... moet minder op Tweakers zitten tijdens mijn werk. :-)
De monitor :) Maar als ik 1600-1200 speel rekt me scherm het ook op en dan ziet het er ook niet kartelig uit. Dit is het geval bij veel games van EA die geen widescreen support hebben :( EA sux hard in dat opzicht. Dingen die gamers willen stoppen ze er maar niet in. En andere game studio's hebben wel widescreen support. Zelf DOW heeft laatst met een uitbreiding Widescreen support er bij gekregen. EA zijn nieuwste game NFS carbon op de PC kan het nog steeds niet :\ Maar nu ga ik te veel offtopic :P

Anyway als ik 1280-1024 met AA draai op de pc heb ik het idee dat ik dan nog steeds iets beter beeld heb. Maar ik zal die scaling eens uitzetten.

[ Voor 5% gewijzigd door Astennu op 09-01-2007 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
De link is verwijdert.

Want.... de lijst die jij post is van de januari 2006 update en we zitten nu in 2007.

Wis dus het lijstje in jouw post maar snel tot de details van de huidige update bekend zijn.
Anders krijgen we weer zinlose discussie over dingen die niet aan de orde zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13:09

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Lost Planet is vet :Y)

* Angeloonie is net terug van Pressevent in A'dam :D

Piccies :P :Y)

Afbeeldingslocatie: http://img183.imageshack.us/img183/8435/img2724jg6.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img443.imageshack.us/img443/1445/img2709sp4.jpg

[ Voor 47% gewijzigd door Angeloonie op 09-01-2007 16:52 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Wat zijn op het moment de beste aanbiedingen voor een xbox360? Ik verwacht er binnen nu en 2 weken een te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

DarkShadow schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 16:45:
Wat zijn op het moment de beste aanbiedingen voor een xbox360? Ik verwacht er binnen nu en 2 weken een te halen.
http://www.xboxhome.nl/products/actie-bundels/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DialOut
  • Laatst online: 10-09 09:39
yzf1kr schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 16:27:
[...]

De link is verwijdert.

Want.... de lijst die jij post is van de januari 2006 update en we zitten nu in 2007.

Wis dus het lijstje in jouw post maar snel tot de details van de huidige update bekend zijn.
Anders krijgen we weer zinlose discussie over dingen die niet aan de orde zijn.
Mijn xbox is nu aan het update... zou het met iptv te maken hebbe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Laatst online: 10-09 11:51
Bij mij het zelfde, ik zet net mijn Xbox aan, Dead Rising en GRAW mogen lenen voor onbepaalde tijd van een studievriend... wil mn Xbox een update binnentrekken. Het vreemde is, nergens is hier informatie over te vinden. :o

Dinsdag, updatedag, na het restarten van mn 360 na zijn updates... start ik GOW, ook updates! :D :P

[ Voor 18% gewijzigd door Novah op 09-01-2007 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Laatst online: 08:15

DoctorV64

Cosmopoliet

Angeloonie schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 16:36:
Lost Planet is vet :Y)

* Angeloonie is net terug van Pressevent in A'dam :D

Piccies :P :Y)

[afbeelding]
[afbeelding]
Damn, ik heb hem gepreordered, ben benieuwd of ik hem eerder krijg. Releasedate was toch de 12e??

* DoctorV64 is jaloers, jij werkt voor een "game-ste/magazine" ?

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

DoctorV64 schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 17:37:
[...]

Damn, ik heb hem gepreordered, ben benieuwd of ik hem eerder krijg. Releasedate was toch de 12e??

* DoctorV64 is jaloers, jij werkt voor een "game-ste/magazine" ?
Hij staat inderdaad voor de 12e. Echter hebben sommige winkels (FRS bijvoorbeeld) hem al in de verkoop gedaan. Zoals zovaak :P Misschien is hij nu niet meer te koop, maar ik hoorde dat sommigen hem al hadden.

Ik ben onlangs begonnen voor http://xbox360only.nl/, maar anders had ik namens de site waar ik eerst voor werkte ook kunnen gaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-03 13:50

D467

[M]

On_E schreef op maandag 08 januari 2007 @ 11:52:
[...]

CoD3 multiplayer is geweldig iig.
Ben toch voor CoD 3 gegaan, helaas nog geen xbox live gold (ook al hoor ik dat 1 maand gratis te krijgen bij mijn Premium Edition... maand is nog niet voorbij en toch heb ik silver volgens dat ding 8)7 )

Maar ja zat ook 24 hours xbox live gold bij dat spel dus straks effe testen :P
Van de grafics had ik alleen wat meer verwacht... (ja ik heb een HD ready tv)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

DrumandBass schreef op maandag 08 januari 2007 @ 12:12:
[...]

Upscaling doet hij toch ook gewoon via de component uitgang?.... Ik vind het beeld via component wat voller van kleur en ik heb mijn pc op de vga aansluiting.
VGA kabel is toch zoon kabel voor je computer scherm?
Ik heb een hd ready tv, en de xbox is nu aangesloten via de kabel die bij de Premium Edition zat...

Of zit ik nu helemaal verkeerd? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Laatst online: 10-09 18:35

TrailBlazer

Karnemelk FTW

DarkShadow schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 16:45:
gears of war pack + wireless expansion pack geeft 50 euro korting dus
429+75-50=455 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-08-2024
Novah schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 17:09:
Bij mij het zelfde, ik zet net mijn Xbox aan, Dead Rising en GRAW mogen lenen voor onbepaalde tijd van een studievriend... wil mn Xbox een update binnentrekken. Het vreemde is, nergens is hier informatie over te vinden. :o

Dinsdag, updatedag, na het restarten van mn 360 na zijn updates... start ik GOW, ook updates! :D :P
Hier ook ineens een update, wtf is up? wie weet er meer van?

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

D467 schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 17:52:
[...]

VGA kabel is toch zoon kabel voor je computer scherm?
Ik heb een hd ready tv, en de xbox is nu aangesloten via de kabel die bij de Premium Edition zat...

Of zit ik nu helemaal verkeerd? :X
Laat me raden, je bent vergeten de switch van je kabel op HD te zetten, alle 5 component (en niet de 3 composiet!) plugjes in je component aansluiting in je tv te proppen en daarna je Xbox 360 op HD gezet?

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

Collaborator schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 18:12:
[...]

Laat me raden, je bent vergeten de switch van je kabel op HD te zetten, alle 5 component (en niet de 3 composiet!) plugjes in je component aansluiting in je tv te proppen en daarna je Xbox 360 op HD gezet?
O zo, nee dat heb ik wel gedaan, al was ik het wel vergeten bij de eerste paar keer gamen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 09:44

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Zijn er nog mensen die een update binnen hebben gekregen vandaag na het aanzetten van Xbox??

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

sekeroglan schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 18:44:
Zijn er nog mensen die een update binnen hebben gekregen vandaag na het aanzetten van Xbox??
Pssst... Lezen? De afgelopen 2 uur aan berichten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Laatst online: 10-09 18:35

TrailBlazer

Karnemelk FTW

zijn updates zo bijzonder dan. Heb mijn xbox pas een week dus ik weet het allemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 09:44

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

MAX3400 schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 18:46:
[...]

Pssst... Lezen? De afgelopen 2 uur aan berichten?
:$ B)

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,

Ik heb dus net mijn monitor van mijn comp op de VGA HD kabel aangesloten en nu probeerde ik PGR3 op de maximale 1280x1024 setting te spelen. Werkte allemaal maar het beeld zag er lomp uit, leek wel of mijn ferrari enzo klem heeft gezeten tussen 2 vrachtwagens. Als ik handmatig instellingen wijzig via monitor menutje verandert er weinig. Heb een monitor die 1600x1200 aan kan, das 19inch geloof ik, 19 of 20 weetnie :P

Als ik naar mijn xbox 360 menutje ga kan ik dus als maximale resolutie 1280x1024 selecteren en hij staat op PAL-60 kan dit niet wijzigen naar HD of hoort dit? Nu moet ik dus op 640x480 spelen anders ziet het er niet uit.... en dit is niet optimaal qua schoonheid..... :S

Iemand een id ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Standaard-opmerking van mij vandaag: lezen in dit topic en de vorige 27 delen? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja er zijn er maar 27.... niet bepaald overzichtelijk en bovendien heb ik de meeste gelezen (grote delen) en t ging meestal over een HD TV en niet over monitors maar in ieg bedankt voor je hulp |:(

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2007 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
OMG speel ik voor de 3e keer een level van N3 heb ik eindelijk de eindbaas gekilled wat denk je..... Unreadable disk error en ikkan weer helemaal opnieuw. Wat moet ik hier aan doen. Me CD heeft geen een kras en toch gebreurt dit elke keer weer. Moet ik me Xbox RMA sturen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 19:32:
Mja er zijn er maar 27.... niet bepaald overzichtelijk en bovendien heb ik de meeste gelezen (grote delen) en t ging meestal over een HD TV en niet over monitors maar in ieg bedankt voor je hulp |:(
Valt best mee; in den beginne van den Xbox360 waren er nog weinig betaalbare HDTV's... Desondanks; LCD monitoren en LCD TV's hebben ongeveer dezelfde eigenschappen en een aantal dezelfde stekkertjes, dus logischerwijs zelf een conclusie trekken over hoe iets aan te sluiten, lijkt me voornamelijk geen probleem, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

Zit nu in de settings van de console > hdtv settings > welke moet ik ooit hebben? Hoe hoog mogelijk hoe beter? Ik zie namelijk geen verschil of...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

D467 schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 19:43:
Zit nu in de settings van de console > hdtv settings > welke moet ik ooit hebben? Hoe hoog mogelijk hoe beter? Ik zie namelijk geen verschil of...?
Laatste antwoord: 720P of 1080i of zelfs 1080P maar dat staat in de handleiding van je TV.

Goed, dan maar weer eens wat nuttigs en aankomends: er is gesproken over de 360 v2, zeg maar. De uitvoering met grotere HDD, wel/geen ingebouwde HD-DVD en wel/geen HDMI-aansluiting. Dit is natuurlijk allemaal leuk verzonnen door Microsoft maar was zijn nou de consequenties?

Zelf zit ik er toch aan te denken om mijn 360 te verkopen, een paar maanden te wachten en van het geld dan een nieuwe 360 te kopen met een of meerdere van genoemde features aan boord.

Hoe denken jullie erover?

[ Voor 43% gewijzigd door MAX3400 op 09-01-2007 19:46 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.