Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 28 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.452 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peppie71
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:33
Ik heb mijn 360 via een multi pc modem aan live hangen. Ik heb me nooit druk gemaakt over het sharen van bestanden van mijn pc.

Nu heb ik gisteren vista ultimate op mijn pc gezet. Toen mijn pc en 360 tegelijk aanstonden, zag ik dat de 360 opgenomen was in het netwerk.

Tversity +patch erop gezet. Tutorial gelezen, maar ik krijg geen toegang tot de divx bestanden.
Ik de tut. staat dat je de naam van de pc moet vervangen door de naam van tversity pc. Er word uitgegaan van een 360 met engelse tekst. Ik kan alleen instellingen vinden onder taken. Maar nergers iets van een pc naam?

Wie weet raad???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onsgeluk
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-11-2022

onsgeluk

Beroepsprutser

peppie71 schreef op zondag 07 januari 2007 @ 13:56:Ik de tut. staat dat je de naam van de pc moet vervangen door de naam van tversity pc. Er word uitgegaan van een 360 met engelse tekst. Ik kan alleen instellingen vinden onder taken. Maar nergers iets van een pc naam?
Het is enige tijd geleden dat ik Vista heb gedraaid. Maar is dat niet vergelijkbaar aan XP? My Computer>rechter muisknop>properties. In een van de tabbladen moet je het dan kunnen aanpassen.

iR Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peppie71
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:33
Ik heb verbinding met de pc. Ik kan foto`s en mp3`s gebruiken. Maar tversity werkt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14:28

SaN

Die rgb scart kabel is in ieder geval een grote stap vooruit, en het geld zeker waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8504

Nog even over het zwarte scherm na de Fall update...
Al eens geprobeert je 360 te resetten?

Via System/Initial setup?
Ik heb een initial setup uitgeprobeerd en dit werkte ook niet. Vervolgens m'n VGA LCD boven uitgebouwd en deze aan de 360 gehangen.. Nu krijg ik gewoon netjes beeld. Als ik tijdens deze sessie de stekker omhang in m'n plasma, heb ik ook gewoon weer beeld.

Echter zodra de 360 opnieuw opstart en moet initialiseren, heb ik alleen een zwart scherm en geluid (op VGA) en kan ik dus niets meer.

Ik denk dat ik na deze update gewoon een beetje de klos ben, heb al meer berichten gehoord dat VGA niet gaat werken op LG Plasma schermen. Mijn vertrouwen in Microsoft is weer eens op een dieptepunt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-06 06:39
sander-sp schreef op zondag 07 januari 2007 @ 14:08:
Die rgb scart kabel is in ieder geval een grote stap vooruit, en het geld zeker waard.
Iedereen schrijft dat inderdaad.

Echter heb ik nu mijn Xbox via component aangesloten en vind dat er al erg strak uitzien.

Ik zou eigenlijk eerst zo'n kabel willen proberen voordat ik hem koop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15:16
Jij hebt zo te zien een HDTV, en dan is component inderdaad veel beter dan RGB Scart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-06 20:28
.KeN. schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 15:01:
[...]

Ik heb het ook vaak, maar alleen als ik met een bepaalde persoon uit mijn friendslist speel.
Als hij erbij komt heeft iedereen gelijk een dikke echo. Heel irritant is dat.
Onze theorie is dat zijn headset een soort loop (draadbreukje ?) maak van alles wat 'ie binnen krijgt en dat gelijk weer terugstuurt. Elke keer als iemand iets roept en de echo komt zien we zijn naam in beeld verschijnen namelijk.
Nee, je moet die mongool gewoon vragen of hij doof is en of hij aub zijn koptelefoon zachter wil zetten.

Als je een headset met draad hebt moet je de microfoon recht voor uit laten steken.
Draadloze headsets hebben hier nog meer last van omdat de speaker en microfoon nog dichter bij elkaar zitten.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-06 14:17

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Aparte theorie die je daar hebt. Vooral hoe je het bewoordt ook.
Maar ik kan je nu al zeggen dat dat niets uitmaakt.
Ik heb zelf namelijk mijn volume altijd op zijn max. staan en mijn mic. gebogen naar mijn mond toe.
Toch heb er zelf nooit last van online tot hij erbij komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
Probeer het maar en je zal zien dat het wel uitmaakt.

En anders mute je hem toch gewoon, ook probleem opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeldude
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-09-2024
yzf1kr schreef op zondag 07 januari 2007 @ 15:35:
[...]

Nee, je moet die mongool gewoon vragen of hij doof is en of hij aub zijn koptelefoon zachter wil zetten.

Als je een headset met draad hebt moet je de microfoon recht voor uit laten steken.
Draadloze headsets hebben hier nog meer last van omdat de speaker en microfoon nog dichter bij elkaar zitten.
Ik hoor me zelf anders vrij hard terug dus het lijkt me stug dat dat door zijn koptelefoon komt :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik snap ook niet hoe het volume van de ontvanger (daar is het knopje namelijk voor.. niet voor zenden..) hier ook maar iets mee te maken kan hebben. Als jouw theorie zou kloppen zou degene die zijn volume te hard heeft staan zichzelf alleen maar horen in de vorm van feedback en anderen hem juist niet.

Hem muten is ook geen oplossing aangezien we co-op missies in GRAW spelen waarbij communicatie vrij belangrijk is. En bovendien wíl ik 'm niet muten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-06 21:12

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Misschien is het ook wel eens in je opgekomen, dat het af en toe ook expres is.

Ik ken spelers op xboxlive die gewoon constant muziek keihard aan hebben staan. Een en al gekrak en er valt dan niet normaal te spelen.

Heeft die persoon inmiddels al wat dingen geprobeerd (schoonmaken, spelen met stekkertje, etc..?)
Laat `m desnoods de mic uitzetten. Dan kan ie nog wel meeluisteren...

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-06 05:41

TrailBlazer

Karnemelk FTW

zucht leuk hoor zo'n xbox. Mijn vriendin zit nu te race en ze is ook niet vies van een porje GoW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-06 21:12

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Jij doet zeker liever andere 'leuke spelletjes' met der? >:)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Deze week is de CES er weer en gizmodo stond dat Microsoft waarschijnlijk het volgende deze week zal bekendmaken:

Dean T. of the Mercury News just made an oops and leaked some Xbox 360 announcements Microsoft was planning on dropping next week at CES. Not only does he mention the improved Xbox 360s with 120GB hard drives and HDMI ports, he also talks about the use of the Xbox 360 as an IPTV set-top-box.

The leak says Microsoft's IPTV services will have instant channel change, multiple picture-in-picture, broadcast shows, video on demand, and DVR functionality—gotta use those 120GB for more than just trailers.

Al vraag ik me wel af hoe ze de DVR functionaliteit gaan implementeren, er moet dan toch een signaal de 360 in.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Walkman schreef op zondag 07 januari 2007 @ 20:34:
Deze week is de CES er weer en gizmodo stond dat Microsoft waarschijnlijk het volgende deze week zal bekendmaken:

Dean T. of the Mercury News just made an oops and leaked some Xbox 360 announcements Microsoft was planning on dropping next week at CES. Not only does he mention the improved Xbox 360s with 120GB hard drives and HDMI ports, he also talks about the use of the Xbox 360 as an IPTV set-top-box.

The leak says Microsoft's IPTV services will have instant channel change, multiple picture-in-picture, broadcast shows, video on demand, and DVR functionality—gotta use those 120GB for more than just trailers.

Al vraag ik me wel af hoe ze de DVR functionaliteit gaan implementeren, er moet dan toch een signaal de 360 in.....
Als ik je verhaal zo lees, lijkt het erop dat ze IPTV services willen gaan draaien, dus gewoon TV over internet. en deze uitzendingen kan je dan dus met de DVR functie gewoon opnemen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Laatst online: 14:28

SaN

Zullen deze premiums duurder gaan worden, door de 120 gig schijf voornamelijk, of zal de prijs 399 blijven? Ik weet niet wat gebruikelijk is met dit soort dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
.KeN. schreef op zondag 07 januari 2007 @ 18:21:
Ik snap ook niet hoe het volume van de ontvanger (daar is het knopje namelijk voor.. niet voor zenden..) hier ook maar iets mee te maken kan hebben. Als jouw theorie zou kloppen zou degene die zijn volume te hard heeft staan zichzelf alleen maar horen in de vorm van feedback en anderen hem juist niet.

Hem muten is ook geen oplossing aangezien we co-op missies in GRAW spelen waarbij communicatie vrij belangrijk is. En bovendien wíl ik 'm niet muten.
Dus je hebt het nog steeds niet geprobeert? Doe het nou eerst maar eens voordat je nog 100x zegt dat het niet de oorzaak kan zijn.

Ik weet niet over welk knopje jij het hebt, maar het gaat hier over de volume regelaar.
Als die te ver open staat komt jouw stem te hard uit de speaker en gaat dan via de microfoon weer terug. Dus je hoord met vertraging je eigen stem terug via zijn headset.

Hoe het komt weet ik niet, maar het komt vrij veel voor. Ik heb ook een aantal vrienden die daar last van hebben. Vooral de wireless sets hebben er veel last van omdat de microfoon nog dichter bij de speaker zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

We hebben het inderdaad over de volumeregelaar van het inkomende geluid.
Maar mijn stem kómt niet uit de speaker maar uit mijn koptelefoon. Lastig feedbacken op die manier.
En daarbij ben ik niet degene die het probleem aankaart hier, maar Civic519 ;)

De eerstvolgende keer dat ik het weer hoor als ik met die gast aan het spelen ben zal ik 'm vragen of 'ie zijn speech even wil muten en zijn plug even wil schoonmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-05 07:00
Um.. Dit snap ik niet, maar dat zal dan wel aan mij liggen. Je stem komt niet uit de speaker maar uit de koptelefoon? Zitten in de koptelefoon geen speakers dan? :P
Of bedoel je de speakers in je tv/hifi-set? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

sander-sp schreef op zondag 07 januari 2007 @ 20:45:
Zullen deze premiums duurder gaan worden, door de 120 gig schijf voornamelijk, of zal de prijs 399 blijven? Ik weet niet wat gebruikelijk is met dit soort dingen.
Ik denk niet dat een 120GB harde schijf heel veel duurder is dan een 20GB harde schijf voor microsoft. Bovendien wordt de rest van de HW ook steeds goedkoper dus ik denk dat de prijs niet veel zal verschillen. Ik hoop wel dat er een optie komt op de harde schijf te upgraden. Ik heb sinds zaterdag een oude en ik heb het idee dat die 13 GB toch wat weing is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87302

At tonight's CES keynote, Robbie Bach announced the following Xbox 360
details:

- 10.4 million Xbox 360 units sold through December 31, 2006, about 1/2
million above projected sales
- Majority of Xbox 360 gamers are new to the Xbox platform
- Gears of War sold 2.7 million units in first 8 weeks
- 160 Xbox 360 game titles to date, will double in 2007
- Halo 3 video shown; coming in 2007
- 5 million members on Xbox Live
- Live experience demonstrated on Windows Vista
- Uno demonstrated on PC Live, using Xbox 360 controller, with "Live
Guide"
- Vista cross-platform with Xbox 360 coming in Summer 2007 to Live
- HD-DVD is the top selling format to date
- High-Definition viewing on Xbox 360 with HD-DVD Drive, Media Center
(via PC), Video Marketplace
- New High-Definition Experience coming with IPTV (Internet Protocol
Television) on Xbox 360
- IPTV: Instantly switch between channels, channel browsing via picture
in picture
- Search by actor, title and director
- IPTV integrated with Xbox 360
- Can talk to friends while watching IPTV
- IPTV will be available by Holiday 200

niks over de xbox 360 v2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

waar staat trouwens het OS en dergelijke op de uitgeklede xbox. Ik dacht dat die op de HD stonden maar als de uitgeklede geen OS heeft waar staat die dan. Dit zou wel betekenen dat de HD makkelijker te upgraden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-05 21:25

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Microsoft rust Xbox uit met internettelevisie

Uitgegeven: 8 januari 2007 06:40

LAS VEGAS - Microsoft gaat de Xbox-spelcomputer uitrusten met de mogelijkheid om televisie te kijken via een internetverbinding. Dit kondigde de softwarefabrikant zondag lokale tijd aan in de Amerikaanse gokstad Las Vegas, waar deze week een grote elektronicabeurs wordt gehouden.

De nieuwe dienst, alleen verkrijgbaar voor de Xbox 360, moet nog dit jaar zijn beslag krijgen. Microsoft werkt daarvoor samen met internetaanbieders die bereid zijn om software van het Amerikaanse concern voor internettelevisie te omarmen.

bron: www.nu.nl

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02:37
Tja ik weet niet wat ik met die nieuwe Xbox 360 V2 aanmoet. Ik neem aan dat ze wat problemen aanpakken die er met de huidige zijn en alles beter maken. Maar wat let ze om BV die Xenos chip op 600 MHz te clocken ipv 500 ? wat het nu is ? zou makkelijk kunnen chips zijn al meer dan een jaar in productie. Daar veranderen de revisies ook wel iets van zodat er meer goede chips uit een waver komen. En alle games draaien dan netjes op een Xbox 360 V1 maar op een V2 draait het dan net iets beter. En misschien komt er ook meteen een 3.4 GHz IBM cpu in wie weet.....

Ook die 120 GB hd is een hele grote + die oude 20 GB zijn dan natuurlijk geen drol meer waard wie wil dan nog 20 GB als je 120 kan krijgen.

Dus ik denk er zeker over om mijn huidige te verkopen als de geruchten van de nieuwe V2 door MS bevestigd worden en echt zo veel schelen. Maar dat wordt nog even afwachten.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Astennu schreef op maandag 08 januari 2007 @ 09:26:
Tja ik weet niet wat ik met die nieuwe Xbox 360 V2 aanmoet. Ik neem aan dat ze wat problemen aanpakken die er met de huidige zijn en alles beter maken. Maar wat let ze om BV die Xenos chip op 600 MHz te clocken ipv 500 ? wat het nu is ? zou makkelijk kunnen chips zijn al meer dan een jaar in productie. Daar veranderen de revisies ook wel iets van zodat er meer goede chips uit een waver komen. En alle games draaien dan netjes op een Xbox 360 V1 maar op een V2 draait het dan net iets beter. En misschien komt er ook meteen een 3.4 GHz IBM cpu in wie weet.....

Ook die 120 GB hd is een hele grote + die oude 20 GB zijn dan natuurlijk geen drol meer waard wie wil dan nog 20 GB als je 120 kan krijgen.

Dus ik denk er zeker over om mijn huidige te verkopen als de geruchten van de nieuwe V2 door MS bevestigd worden en echt zo veel schelen. Maar dat wordt nog even afwachten.
Sneller zal hij niet worden, het blijft dezelfde cpu, alleen hij wordt minder warm. Zou wat zijn als ze er een snellere CPU in mikken... Dan gaat het hele console concept dat alle hardware gelijk is de prullenbak in natuurlijk.

Ik zie het al voor me, "dit spel draait op alleen op een V2"

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik snap niet zo goed waarom er mensen zijn die zo moeilijk doen als er eventueel een nieuwe versie komt. Zo gaat het toch met alles in electronica land?

Dit had je bij de launch al op je klompen kunnen aanvoelen, en als je wilt blijven wachten, prima. Maar dan kan je nooit iets kopen want er zullen altijd opvolgers of verbeterde modellen komen.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Al die gekke doemverhalen nu.

De console zal niet, nooit, never, een revisie krijgen, waardoor games beter draaien op een bepaalde versie. Nooit.

Indien een bedrijf dit doet (Nintendo, Sony of Microsoft, maakt niet uit), dan is het de laatste console die ze verkopen.

Los van het feit dat het technisch gezien voor spelontwikkelaars ruk is, omdat ze zich nu op 1 platform kunnen richten, wat betere resultaten geeft, goedkoper is en makkelijker is, dan ontwikkelen voor meerdere revisies.

Nieuwe HD schijf, natuurlijk. Nieuwe aansluiting? Zeker. Maar dat zijn normale revisies.

Zoals eerder gezegd. De Xbox 1 kreeg steeds een grotere Harde Schijf. De Controllers werden vervangen door betere.

Bij de PS2 zat in de eerste 3 revisies niet eens een DVD speler. Later zijn er poorten bijgekomen en verwijderd, en is er een interne Netwerk poort bijgekomen.

Dit zijn normale zaken. Ik zou het juist bijzonder lullig vinden van een Microsoft (of de andere 2) als zij een apparaat maken, en daarna 6 jaar niks doen. De techniek gaat vooruit, de console gaat mee.

Games, daar gaat het om, en die blijven altijd draaien, op de V1, de V2 en de V25.

[ Voor 40% gewijzigd door PWM op 08-01-2007 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25534

Gunner schreef op maandag 08 januari 2007 @ 09:34:
Ik snap niet zo goed waarom er mensen zijn die zo moeilijk doen als er eventueel een nieuwe versie komt. Zo gaat het toch met alles in electronica land?

Dit had je bij de launch al op je klompen kunnen aanvoelen, en als je wilt blijven wachten, prima. Maar dan kan je nooit iets kopen want er zullen altijd opvolgers of verbeterde modellen komen.
Ben ik het niet helemaal mee eens.
Ik zou als consument, gezien mijn xbox die nog net een maand oud is, een deal willen sluiten met Microsoft dat ik mijn xbox inruil voor de v2. En dan een bepaald bedrag bij leg.
Ik zou graag die extra schijf willen. Ik ben nu te schijterig om hem te gebruiken omdat ik nu al meer dan de helft verbruik en ik heb alleen maar wat demo's en 2 save games erop.

Concept van een console is dat deze een paar jaar lang het nieuwe standaard wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik heb hem ook nog koud een maand, het zal me verder niet zo veel interesseren, but that's just me. En die harde schijf is voor mij momenteel groot genoeg. Ik hoef geen HD films zonodig te downloaden.

[ Voor 33% gewijzigd door Gunner op 08-01-2007 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight
  • Laatst online: 29-05 21:25

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

PWM schreef op maandag 08 januari 2007 @ 09:34:

De console zal niet, nooit, never, een revisie krijgen, waardoor games beter draaien op een bepaalde versie. Nooit.

Indien een bedrijf dit doet (Nintendo, Sony of Microsoft, maakt niet uit), dan is het de laatste console die ze verkopen.

Los van het feit dat het technisch gezien voor spelontwikkelaars ruk is, omdat ze zich nu op 1 platform kunnen richten, wat betere resultaten geeft, goedkoper is en makkelijker is, dan ontwikkelen voor meerdere revisies.

Nieuwe HD schijf, natuurlijk. Nieuwe aansluiting? Zeker. Maar dat zijn normale revisies.

Zoals eerder gezegd. De Xbox 1 kreeg steeds een grotere Harde Schijf. De Controllers werden vervangen door betere.

Bij de PS2 zat in de eerste 3 revisies niet eens een DVD speler. Later zijn er poorten bijgekomen en verwijderd, en is er een interne Netwerk poort bijgekomen.

Dit zijn normale zaken. Ik zou het juist bijzonder lullig vinden van een Microsoft (of de andere 2) als zij een apparaat maken, en daarna 6 jaar niks doen. De techniek gaat vooruit, de console gaat mee.

Games, daar gaat het om, en die blijven altijd draaien, op de V1, de V2 en de V25.
Ik kan het niet beter verwoorden!
Denk er dus net zo over.
Als MS dit namelijk wel zou doen, en er komen spellen uit die "V2 only" zijn, dan krijgen ze het denk ik nog wel heel druk op de reparatie afdeling!

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Er zijn overigens op dit moment 10.500.000 Xbox 360's verkocht :) Dat is beter dan ze hadden verwacht.

[ Voor 4% gewijzigd door PWM op 08-01-2007 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

PWM schreef op maandag 08 januari 2007 @ 09:42:
Er zijn overigens op dit moment 10.500.000 Xbox 360's verkocht :) Dat is beter dan ze hadden verwacht.
Verkocht of verscheept? Aangezien Sony altijd zit te goochelen met dat soort cijfers (weet niet hoe MS dat aanpakt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Oscar Mopperkont schreef op maandag 08 januari 2007 @ 09:51:
[...]

Verkocht of verscheept? Aangezien Sony altijd zit te goochelen met dat soort cijfers (weet niet hoe MS dat aanpakt).
Net zoals Sony, gaat het altijd over verscheept. Het is niet mogelijk te bepalen hoeveel er precies verkocht zijn.

Wat ik een keer heb gelezen, is dat Microsoft (en Waarschijnlijk dus ook Sony) ongeveer een voorraad van 400.000 in de winkels wereldwijd hebben om verkocht te worden.

Als die gegevens kloppen, zijn het dus 10.1 miljoen echt verkochte consoles.

/EDIT

ErectionJackson heeft gelijk.

Klein verschil inderdaad. Bij MS is het verscheept naar Winkels, bij Sony naar Distro's.

Verhaal blijft verder hetzelfde ;)

Dat is ook de reden dat Sony kon melden dat de 100 miljoenste PS2 was verkocht, toevallig 3 dagen voor de 360 launch. Ze hadden gewoon een stapel PS2's naar de Distro's verscheept.

[ Voor 22% gewijzigd door PWM op 08-01-2007 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:32
Ik zie ook niet echt het probleem van de nieuwe versie. Handig als je HDMI wilt, maar als je dit niet nodig hebt heb je voldoende aan de huidige versie. Ik hoop dat het alleen een aanzet is naar een grotere HD.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Oscar Mopperkont schreef op maandag 08 januari 2007 @ 09:51:
[...]

Shipped is bij Microsoft shipped naar retailers, oftewel verkocht. Shipped bij Sony is shipped naar hun eigen distributiecentra, oftewel nog niet verkocht.

Waarschijnlijk bedoeld Microsoft dus verkocht aan retailers. Door de hoge sell through wijkt dat nummer maar een heel klein beetje af van wat er echt aan consumenten is verkocht.

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Laatst online: 12-07-2020
Gunner schreef op maandag 08 januari 2007 @ 09:34:

idd ik snap dat ook niet. De ps2 heeft zelfs iets van 14 revisies gehad? en met elke revisie kon je exact dezelfde spellen spelen als met de nieuwste revisie. Grootste verschil was op een gegeven moment de verkleining, maar daar kon je ook al vanuit gaan.

Het komt erop neer dat je echt niet bang hoeft te zijn dat jij geen spellen meer op je 360 kan spelen. Het enige verschil is dat hij nu stiller is, een hdmi uitgang heeft en een 120 gb schijf erop heeft zitten. Die hdmi uitgang valt te verwaarlozen aangezien er binnenkort ook een dvi kabel kan worden aangeschaft, welke exact hetzelfde beeld levert. Enige verschil is dat je het geluid niet via 1 kabel kan laten lopen. Die 120 gb zie ik als een soort van prijsdaling. De console is al een tijdje op de markt en als early adopter betaal je gewoon meer als dat je nu nog eens een console zal aanschaffen. Over het geluid/warmte bij elke revisie wordt een console over het algemeen beter qua onderdelen vooral in het begin en ook in dit geval is dat zo, niks aan te doen. Je had ook 1,5 jaartjes kunnen wachten, want dit was te voorspellen. Maar daar heeft ws ook niemand zin in, ik iig niet.
Astennu schreef op maandag 08 januari 2007 @ 09:26:
dat is echt nog nooit gebeurd. Stel je voor dat er wel net 1 spel is die daar niet goed mee om kan gaan, ms zou dat risico niet eens willen lopen.

[ Voor 20% gewijzigd door dikki dik op 08-01-2007 10:23 ]

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Laatst online: 20-05-2024
Ik zat gisteren laat nog een beetje te gamen maar krijg gewoon ineens last van me oren, had het geluid van me tv zacht en die xbox maakt zon pokeherrie dat ik hem om die reden heb uitgezet

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91628

Laat me niet lachen! Iedere PlayStation 2 heeft gewoon een DVD ROM speler hoor. Wat is dat nu toch weer voor kletskoek? Alle games voor de PS2 die ik hier thuis heb liggen zijn voor zover ik weet DVD's. Alles.

Dat zou dus betekenen dat er eerder games op CD's moeten zijn uitgebracht, en dat de DVD games niet op de oudere PS2's kunnen worden afgespeeld. Voor zover ik weet is dat niet zo. En als dat wel zo is mag jij dat voor mij wel eens bewijzen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Otherside
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21-11-2024
Wat mij een beetje dwars zit bij de "Xbox 360 V2" met die HDMI poort is de geluidsuitgang...

HDMI stuurt beeld en geluid door I know, maar ik zie nergens een poort zitten om het geluid naar je receiver te laten lopen. Die zat normaal namelijk op de originele kabel. Niet op de 360, kan me toch niet voorstellen dat je alleen geluid over je TV speakers kan laten lopen met HDMI.

PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
dikki dik schreef op maandag 08 januari 2007 @ 10:09:
[...]Je had ook 1,5 jaartjes kunnen wachten, want dit was te voorspellen. Maar daar heeft ws ook niemand zin in, ik iig niet.
Ik héb 1,5 jaar gewacht. Daarna vet research gedaan of er niets ging veranderen. Nee hoor, alles blijft zo.. Ook geen heftige pricedrops. Maar omdat MS altijd mooi alles ontkent, totdat zij het aankondigen, zit ik dadelijk wel met een console van een maand oud, dat een takke herrie maakt imo, en dus stiller zal worden, en geen hdmi (en waarschijnlijk ook geen losse hdmi-kabel, door de analoge processor). Daarnaast zal mijn v1 die dus dan koud een maand oud is, vallen als een baksteen in prijs.
Ja, dat gebeurt met technology. Maar als je van tevoren op zo'n korte termijn goed researched, zie je dat altijd aankomen. Hier was niks te merken. Zelfs niet bij mensen die er wat dieper inzitten. Ik zie het als kapitaal vernietiging voor mij nu. Had er een half jaar ingezeten, sja, dan was er niks aan te doen. Maar met een maand voelt het k.t!
The Otherside schreef op maandag 08 januari 2007 @ 10:37:
Wat mij een beetje dwars zit bij de "Xbox 360 V2" met die HDMI poort is de geluidsuitgang...

HDMI stuurt beeld en geluid door I know, maar ik zie nergens een poort zitten om het geluid naar je receiver te laten lopen. Die zat normaal namelijk op de originele kabel. Niet op de 360, kan me toch niet voorstellen dat je alleen geluid over je TV speakers kan laten lopen met HDMI.
Er zijn ook receivers met hdmi :)

[ Voor 19% gewijzigd door UltraSub op 08-01-2007 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
UltraSub schreef op maandag 08 januari 2007 @ 10:39:
[...]
Ik héb 1,5 jaar gewacht. Daarna vet research gedaan of er niets ging veranderen. Nee hoor, alles blijft zo.. Ook geen heftige pricedrops. Maar omdat MS altijd mooi alles ontkent, totdat zij het aankondigen, zit ik dadelijk wel met een console van een maand oud, dat een takke herrie maakt imo, en dus stiller zal worden, en geen hdmi (en waarschijnlijk ook geen losse hdmi-kabel, door de analoge processor). Daarnaast zal mijn v1 die dus dan koud een maand oud is, vallen als een baksteen in prijs.
Ja, dat gebeurt met technology. Maar als je van tevoren op zo'n korte termijn goed researched, zie je dat altijd aankomen. Hier was niks te merken. Zelfs niet bij mensen die er wat dieper inzitten. Ik zie het als kapitaal vernietiging voor mij nu. Had er een half jaar ingezeten, sja, dan was er niks aan te doen. Maar met een maand voelt het k.t!

[...]

De herrie komt uit de DVD speler. Daar word helemaal niks over gezegd. Stiller ? Ja misschien wat minder koeling van de cpu maar die hoor ik toch al nauwelijks. Die DVD speler echter is net een vliegtuig bij het opstijgen als je een game speelt.

Dus maak je vooral geen illusies dat dat ding echt zo heel erg veel stiller zou zijn.

Daarbij komt, de gepubliceerde fotoos zijn van een DEVELOPMENT xbox en geen RETAIL xbox. Dus of er alsnog een retail versie van komt is ook nog afwachten.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaseMike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Dat gezeur over een revisie van een console, als je het dan echt zo erg vind smijt dan nu je huidige xbox 360 op ebay/marktplaats/het advertentie bord bij je cafe. Dan krijg je nog een aardige berg centen terug. Daarna kan je lekker gaan wachten tot die ge-update 360 in de winkel te koop is.

Waarna we je weer hier terug zien over een klein jaartje als men weer begint te zeuren over de versie 3 van de xbox.

"Ja maar nu is hij in zwart te koop, ik vind dat microsoft iedereen die een witte heeft een gratis spuitbus moet opsturen om hem zwart te maken !"

Mocht je nog geen 18 zijn dan heb ik een verassing voor je : Zodra je een auto koopt heb je exact hetzelfde probleem bijna elk jaar maar dan zijn de kosten een factor 10 groter.

"Ik vind dat ik van Opel een gratis navigatie systeem, abs en airbags moet krijgen want die zitten niet in mijn Astra van 3 jaar terug"

Grow up !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onsgeluk
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-11-2022

onsgeluk

Beroepsprutser

In plaats van me heel erg druk te maken dat mijn 2 weken oude xbox, plotsklaps verouderd is zit ik met een ander issue.

Mijn CD-spelert is kaduk, dus moet er een nieuwe komen. Ik zat te denken aan een combi speler van bv Denon die DVD-audio/video en SACD aankan. Echter de specs van de xbox reppen van 48Khz 16bit audio. Betekend dat ik bij het afluisteren van DVD-audio(kan dat uberhaupt? zie specs) weergave tot aan 48Khz kan verwachten? Of is het zo dat de audio weergave van het witte doosje niet eens in de buurt komt van een goede stand alone?

Support for DVD-Video, DVD-ROM, DVD-R/RW, DVD+R/RW, CD-DA, CD-ROM, CD-R, CD-RW, WMA CD, MP3 CD, JPEG Photo CD
Multichannel surround sound output
Supports 48 KHz 16-bit audio
320 independent decompression channels
32-bit audio processing
Over 256 audio channels

[ Voor 0% gewijzigd door onsgeluk op 08-01-2007 11:17 . Reden: Typo ]

iR Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iken374
  • Laatst online: 19-03 12:19

Iken374

webhostingtalk.nl

Wekko306 schreef op zondag 07 januari 2007 @ 15:11:
Jij hebt zo te zien een HDTV, en dan is component inderdaad veel beter dan RGB Scart.
Als jij een HD scherm gebruikt moet je gewoon voor de VGA kabel gaan aangezien de xbox alleen over VGA gewone dvd's upscaled en dat ziet er volgens mensen op verschillende internationale forums erg goed uit. Er zijn zelfs mensen die zeggen dat de xbox360 beter upscaled dan bepaalde prijzige Denon dvd spelers dus je zal wel gek zijn als je niet voor de VGA aansluiting gaat toch? :)

HTTP://www.webhostingtalk.nl, Het discussieplatform voor en door webhosters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-03 13:50

D467

[M]

Ik vroeg me iets af, voor de wii heb je van die ''controllers'' waar je hellemaal met je hand mee moet doen... etc... daarvoor koop je ook een wii.

Maar kunnen ze niet zoon controller maken voor de Xbox 360? Of bestaan die al? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Het zou kunnen, maar probleem is alleen dat er weinig software zal zijn die het ondersteund, aangezien ze niet standaard meegeleverd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-03 13:50

D467

[M]

Nog een vraag ik zit nu te twijfelen welke game ik zal kopen....

- Call of duty 2 > de singleplayer was goed > helaas verouderd
- Call of duty 3 > single player erg kort > split screen wapens veel te groot....

Of raden jullie mij een anderen shooter aan? Ik hou van oorlogspellen van deze tijd dus niet zo iets als gear of war :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:44
IPTV op de xbox, maar wat moet ik me er nu precies mee voorstellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:30

On_E

Housemusic

D467 schreef op maandag 08 januari 2007 @ 11:44:
Nog een vraag ik zit nu te twijfelen welke game ik zal kopen....

- Call of duty 2 > de singleplayer was goed > helaas verouderd
- Call of duty 3 > single player erg kort > split screen wapens veel te groot....

Of raden jullie mij een anderen shooter aan? Ik hou van oorlogspellen van deze tijd dus niet zo iets als gear of war :P
CoD3 multiplayer is geweldig iig.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Anoniem: 91628 schreef op maandag 08 januari 2007 @ 10:36:
[...]

Laat me niet lachen! Iedere PlayStation 2 heeft gewoon een DVD ROM speler hoor. Wat is dat nu toch weer voor kletskoek? Alle games voor de PS2 die ik hier thuis heb liggen zijn voor zover ik weet DVD's. Alles.

Dat zou dus betekenen dat er eerder games op CD's moeten zijn uitgebracht, en dat de DVD games niet op de oudere PS2's kunnen worden afgespeeld. Voor zover ik weet is dat niet zo. En als dat wel zo is mag jij dat voor mij wel eens bewijzen!
Ik zoek het wel weer even op, had het al een keer eerder geplaatst.

De eerste versie hadden inderdaad een CD-Rom (alleen in Japan).

EDIT:

Revisies SCPH-10000 en SCPH 15000 (V1 en V2) hadden inderdaad CD-Roms:
Three of the original PS2 launch models were only sold in Japan, and lack the Dev9 expansion port of current PS2 models. These versions were SCPH-10000, SCPH-15000 and SCPH-18000. These included a PCMCIA slot instead of the Expansion Bay (DEV9) port of newer models. A PCMCIA to Dev9 adapter was made available for these models. SCPH-10000 and SCPH-15000 did not have a built-in DVD player.
Standaard CD-Rom, en je kon er een externe DVD speler op aansluiten.

[ Voor 28% gewijzigd door PWM op 08-01-2007 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-06 14:26
TrailBlazer schreef op maandag 08 januari 2007 @ 08:38:
waar staat trouwens het OS en dergelijke op de uitgeklede xbox. Ik dacht dat die op de HD stonden maar als de uitgeklede geen OS heeft waar staat die dan. Dit zou wel betekenen dat de HD makkelijker te upgraden is.
Op zowel de Premium als op de Core staat het OS in het flash-geheugen.
Premium en Core zijn *precies* dezelde Xbox'en, alleen hebben ze bij de Premium een zilveren ipv een wit frontje voor de DVD drive gebruikt en zit er een HDD bij.

[ Voor 25% gewijzigd door ironx op 08-01-2007 12:01 ]

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu

Neeh dat snap ik. Maar BV gears of war. Die loopt niet helemaal soepel op sommige punten dus zou je kunnen zeggen we geven de V2 een snellere cpu en GPU. De games worden gewoon voor de V1 gemaakt maar lopen iets soepeler op een V2. Het blijft dezelfde gpu alleen ze kunnen em makkelijk hoger clocken. Ze moeten alleen zorgen dat alle games netjes op de V1 draaien.

Maar het is me ook bij Halo op de Xbox 1 opgevallen dat het niet soepel liep en bij de game cube was dat ook bij een aantal games het geval. Bij de Xbox 360 heb ik het al op een aantal punten bij Gears Of War gezien. Niet heel storend maar zou wel beter mogen IMO.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrumandBass
  • Laatst online: 06-04 09:22

DrumandBass

Less is more!

Iken374 schreef op maandag 08 januari 2007 @ 11:20:
[...]

Als jij een HD scherm gebruikt moet je gewoon voor de VGA kabel gaan aangezien de xbox alleen over VGA gewone dvd's upscaled en dat ziet er volgens mensen op verschillende internationale forums erg goed uit. Er zijn zelfs mensen die zeggen dat de xbox360 beter upscaled dan bepaalde prijzige Denon dvd spelers dus je zal wel gek zijn als je niet voor de VGA aansluiting gaat toch? :)
Upscaling doet hij toch ook gewoon via de component uitgang?.... Ik vind het beeld via component wat voller van kleur en ik heb mijn pc op de vga aansluiting.

Formd-T1 Custom Loop 5600X 6800XTMNB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:19

SD5k

>4&X

PWM schreef op maandag 08 januari 2007 @ 11:55:
[...]

Ik zoek het wel weer even op, had het al een keer eerder geplaatst.

De eerste versie hadden inderdaad een CD-Rom (alleen in Japan).

EDIT:

Revisies SCPH-10000 en SCPH 15000 (V1 en V2) hadden inderdaad CD-Roms:

[...]

Standaard CD-Rom, en je kon er een externe DVD speler op aansluiten.
Ze hebben het over DVD films, natuurlijk zat er wel een DVD-ROM drive in, het is immers een console, daar moet je alle games die er op uitkomen op kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

-Sander schreef op maandag 08 januari 2007 @ 12:31:
[...]

Ze hebben het over DVD films, natuurlijk zat er wel een DVD-ROM drive in, het is immers een console, daar moet je alle games die er op uitkomen op kunnen spelen.
Zou kunnen, ik heb er geen gehad van die generatie :). Het stuk heeft het over een Build-In DVD player, dus dat ga ik er maar vanuit. Ik heb wel een PS2 gehad, en volgens mij zijn daar wel games gewoon op CD-rom verschenen, maar zeker weten doe ik dat niet.

Verhaal veranderd trouwens niet :) Feit blijft dat consoles van alle merken en generaties doorgaan met ontwikkelen.

Gister is bekend geworden dat Nintendo waarschijnlijk werkt aan een draadloze Nunchuk. Hier wordt louter positief op gereageerd. Dit terwijl het toch best een grote wijziging is, en mensen met een huidige Wii met draadjes blijven werken. Blijkbaar wordt het van sommige dingen wel geaccepteerd, en andere niet.

[ Voor 8% gewijzigd door PWM op 08-01-2007 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Ik kan mij herinneren dat er een paar vroege PS2 spellen zijn geweest die gewoon op CD-ROM stonden. Dus volgens mij heeft PWM wat dat betreft gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik vind het overigens prima dat er kritiek is: Je schiet maar raak.

Wat ik niet snap, is dat er net wordt gedaan of de 360 de eerste console ooit is die een revisie ondergaat.

Het vuurtje wordt opgelaaid door mensen die met allemaal enge verhalen komen, dat de V2 spellen beter gaat afspelen, er V2 only spellen komen e.d. Allemaal onzin, en uit een dikke duim gezogen.

Dat je niet wilt dat er een revisie komt, prima. Dat je hem niet verwacht had: Beter opletten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 164079

PWM schreef op maandag 08 januari 2007 @ 12:35:
[...]
en volgens mij zijn daar wel games gewoon op CD-rom verschenen, maar zeker weten doe ik dat niet.
correctomundo :)
http://en.wikipedia.org/w...layStation_2_CD-ROM_games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

ironx schreef op maandag 08 januari 2007 @ 11:58:
[...]

Op zowel de Premium als op de Core staat het OS in het flash-geheugen.
Premium en Core zijn *precies* dezelde Xbox'en, alleen hebben ze bij de Premium een zilveren ipv een wit frontje voor de DVD drive gebruikt en zit er een HDD bij.
ok dat betekent dat mijn HD dus wel te upgraden is tegen de tijd dat er een nieuwe beschikaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
PWM schreef op maandag 08 januari 2007 @ 12:45:
Ik vind het overigens prima dat er kritiek is: Je schiet maar raak.

Wat ik niet snap, is dat er net wordt gedaan of de 360 de eerste console ooit is die een revisie ondergaat.

Het vuurtje wordt opgelaaid door mensen die met allemaal enge verhalen komen, dat de V2 spellen beter gaat afspelen, er V2 only spellen komen e.d. Allemaal onzin, en uit een dikke duim gezogen.

Dat je niet wilt dat er een revisie komt, prima. Dat je hem niet verwacht had: Beter opletten.
Ik ben het helemaal met je eens. Echter heb ik het zelf ook. Toen ik mijn Xbox kocht werd er gezegt dat de V2 nog wel even zou duren. Nu is hij er toch een stuk sneller dan verwacht. En ik hoop gewoon dat de verschillen niet te groot zijn, in de zin van nu moet ik eigenlijk die V2 hebben. Als het alleen die HDMI is met die 65nm cpu op gelijke speeds kan ik er wel mee leven. Maar als je dan voor dezelfde prijs een 120 gb schijf krijgt. Of snellere cpu/gpu of HD DVD speler ( dat laatste lijkt me veel te duur om standaard in te bakken ) Zou ik best wel balen. Is het trouwens ook mogelijk om de savegames van me huidige 20 GB straks over te zetten naar de 120 gb hd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
HaseMike schreef op maandag 08 januari 2007 @ 11:12:
Dat gezeur over een revisie van een console, als je het dan echt zo erg vind smijt dan nu je huidige xbox 360 op ebay/marktplaats/het advertentie bord bij je cafe. Dan krijg je nog een aardige berg centen terug. Daarna kan je lekker gaan wachten tot die ge-update 360 in de winkel te koop is.

Waarna we je weer hier terug zien over een klein jaartje als men weer begint te zeuren over de versie 3 van de xbox.

"Ja maar nu is hij in zwart te koop, ik vind dat microsoft iedereen die een witte heeft een gratis spuitbus moet opsturen om hem zwart te maken !"

Mocht je nog geen 18 zijn dan heb ik een verassing voor je : Zodra je een auto koopt heb je exact hetzelfde probleem bijna elk jaar maar dan zijn de kosten een factor 10 groter.

"Ik vind dat ik van Opel een gratis navigatie systeem, abs en airbags moet krijgen want die zitten niet in mijn Astra van 3 jaar terug"

Grow up !
Ok, mijn laatste reply over dit onderwerp, en dan hou ik er over op.

Als ik voor een nieuwe auto in de race ben, kijk ik eerst of er geen nieuw model komt. Dat weet je maanden van te voren.. Hierdoor weet je dus ook of en wanneer de prijs van de oude gaat droppen.. ;)
Geen goede vergelijking dus.

Maar goed, ik hou er over op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Astennu schreef op maandag 08 januari 2007 @ 12:58:
[...]

Ik ben het helemaal met je eens. Echter heb ik het zelf ook. Toen ik mijn Xbox kocht werd er gezegt dat de V2 nog wel even zou duren. Nu is hij er toch een stuk sneller dan verwacht.
Hij is er nog niet :) Ook niet aangekondigd.
En ik hoop gewoon dat de verschillen niet te groot zijn, in de zin van nu moet ik eigenlijk die V2 hebben. Als het alleen die HDMI is met die 65nm cpu op gelijke speeds kan ik er wel mee leven.
Koffiedik kijken, maar wss is dit het inderdaad.
Maar als je dan voor dezelfde prijs een 120 gb schijf krijgt. Of snellere cpu/gpu of HD DVD speler ( dat laatste lijkt me veel te duur om standaard in te bakken ) Zou ik best wel balen.
Erg onlogisch als het zou gebeuren. De Premium is nu 399,-. Voor dat geld stoppen ze er echt geen HD-DVD speler in.

Again, koffiedik kijken, maar als er een model komt met 120gb hd en HD-DVD speler, zou die eerder 499,- gaan kosten.
Is het trouwens ook mogelijk om de savegames van me huidige 20 GB straks over te zetten naar de 120 gb hd ?
Memory Stick. De Savegames zijn niet al te groot. Volgens mij heb ik zo'n 40mb aan savegames. De rest zijn video's en demo's. Die zal je denk ik wel opnieuw moeten downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-03 21:55

it0

Mijn mening is een feit.

Woensdag komen 2 nieuwe GoW maps + update eraan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThatsHollywood
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
it0 schreef op maandag 08 januari 2007 @ 13:06:
Woensdag komen 2 nieuwe GoW maps + update eraan :)
Bron?? want dit zou errug goed nieuws zijn^^
staat er ook bij wat de update gaat verhelpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107573

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Binnenkort twee nieuwe maps en update Gears of War

Dit was wat netter geweest en handiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
Astennu schreef op maandag 08 januari 2007 @ 12:10:
[...]

Neeh dat snap ik. Maar BV gears of war. Die loopt niet helemaal soepel op sommige punten dus zou je kunnen zeggen we geven de V2 een snellere cpu en GPU. De games worden gewoon voor de V1 gemaakt maar lopen iets soepeler op een V2. Het blijft dezelfde gpu alleen ze kunnen em makkelijk hoger clocken. Ze moeten alleen zorgen dat alle games netjes op de V1 draaien.

Maar het is me ook bij Halo op de Xbox 1 opgevallen dat het niet soepel liep en bij de game cube was dat ook bij een aantal games het geval. Bij de Xbox 360 heb ik het al op een aantal punten bij Gears Of War gezien. Niet heel storend maar zou wel beter mogen IMO.
je kan het ook zo bekijken het ligt niet aan de xbox maar aan de developers. Zij maken het spel gewoon te zwaar. Door de xbox hoger te clocken, om zo hun fouten te corrigeren zou dom zijn. Doen ze het de volgende keer weer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
The Otherside schreef op maandag 08 januari 2007 @ 10:37:

Wat is dit nou weer voor een doemdenken?

Is de aansluiting voor de oude kabel dan opeens verdwenen? Zou het dus niet zo kunnen zijn dat er nog steeds een optische aansluiting op de kabel blijft?

Als MS slim is dan zullen ze namelijk een speciale kabel maken die op beide poorten gaat:
Het is natuurlijk wel zo dat geen standaard HDMI kabel kan gebruiken en je dan alleen bij MS een kabel kan kopen, maar van de andere kant is mijn ervaring dat HDMI poorten nogal zwak zijn en een solide aansluiting op 2 poorten zou ik niet erg vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iken374

Iken374

webhostingtalk.nl

DrumandBass schreef op maandag 08 januari 2007 @ 12:12:
[...]

Upscaling doet hij toch ook gewoon via de component uitgang?.... Ik vind het beeld via component wat voller van kleur en ik heb mijn pc op de vga aansluiting.
Nou ik weet even niet meer waar maar ik heb gelezen dat dit alleen maar gebeurt via VGA maar als jij uit eigen ervaring kan zeggen dat dit wel zo is dan geloof ik dat ook. :)

Kan je zo zien lijkt mij als je er een DVD in stopt.

[ Voor 5% gewijzigd door Iken374 op 08-01-2007 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20-06 20:40
Voor de geïnteresseerden. Screenshots van de IPTV interface :)

Afbeeldingslocatie: http://pictures.xbox-scene.com/xbox360/iptv/xbox-vod-3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://pictures.xbox-scene.com/xbox360/iptv/xbox-vod-5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://pictures.xbox-scene.com/xbox360/iptv/xbox-vod-7.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-05 15:29
DrumandBass schreef op maandag 08 januari 2007 @ 12:12:
[...]

De Xbox 360 geeft over de component uitgang DVD beeld alleen weer in 480p en 576p. Dit is geen limitatie van de 360, maar een eis van de DVD standaard. Upscaling wordt dan door je TV gedaan, en afhankelijk van de afstelling van je TV kan dit minder mooi zijn. Helaas zijn veel TV's standaard niet goed afgesteld, maar een beetje zorgvuldig tweaken met een calibratie DVD kan dit heel goed verhelpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
UltraSub schreef op maandag 08 januari 2007 @ 10:39:
[...]

[...]

ruim een jaar bedoel je :p

nee maar doet niet elke fabrikant dat. Ik bedoel philips laat toch ook niet doorschemeren wat ze over een jaar op de markt brengen, dat hoort nu eenmaal bij hun strategie. Doen ze dat wel zal je zien dat heel veel mensen zullen gaan wachten op dat product. Net als wat jou nu is overkomen. Als jij het van te voren wist had jij nu nog geen 360 aangeschaft en dat is iets wat ms en ieder ander bedrijf wil voorkomen. Maakt hun het uit dat jij nu een v2 misloopt, hun maken winst.

Bovendien verraden ze dan aan de concurrent waar ze op dit moment mee bezig zijn. het zou lekker worden als elke bedrijf een groot open boek is. Een flinke winst boeken omdat het bedrijf eens een keer met iets nieuws of uitzonderlijks komt is er dan niet meer bij. Nou ben ik geen expert, maar je kan je voorstellen dat dit iets doet met de motivatie van bedrijven om nieuwe dingen te ontwikkelen. Ze zullen alles bij de concurrent afkijken, terwijl ze nu vaak nog gedwongen zijn om met iets vernieuwends te komen om concurrentie te bieden
Iken374 schreef op maandag 08 januari 2007 @ 13:28:
[...]

Nou ik weet even niet meer waar maar ik heb gelezen dat dit alleen maar gebeurt via VGA maar als jij uit eigen ervaring kan zeggen dat dit wel zo is dan geloof ik dat ook. :)

Kan je zo zien lijkt mij als je er een DVD in stopt.
dat is fout

De chip in de xbox360 scaled het beeld op naar de gewenste resolutie en zendt het vervolgens via de door jou gekozen kabel naar je tv. Kortom kabels maken niks uit.

Ze hebben alleen invloed op de resoluties die er gekozen kunnen worden, want via composiet kan je 720p wel vergeten ;) Maar dat wordt dan in de 360 wel netjes gedownscaled naar 480i
PacinoAllstars schreef op maandag 08 januari 2007 @ 13:29:
Voor de geïnteresseerden. Screenshots van de IPTV interface :)

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
wat ik me afvraag zou je dan je xbox360 zelf moeten inschakelen als je een timer instelt of in dit geval het progamma wat je wilt opnemen of gebeurd dit automatisch? Aangezien een media center dan moet zijn ingeschakeld.

[ Voor 24% gewijzigd door dikki dik op 08-01-2007 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
dikki dik schreef op maandag 08 januari 2007 @ 13:40:
[...]

De chip in de xbox360 scaled het beeld op naar de gewenste resolutie en zendt het vervolgens via de door jou gekozen kabel naar je tv. Kortom kabels maken niks uit.

Ze hebben alleen invloed op de resoluties die er gekozen kunnen worden, want via composiet kan je 720p wel vergeten ;) Maar dat wordt dan in de 360 wel netjes gedownscaled naar 480i
Zoals reeds meerdere malen gezegd.

Upscalen van DVD films doet de 360 alleen bij de VGA aansluiting, in via alle andere aansluitingen de-interlaced hij alleen maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Vandaag wordt men 360 opgehaald! Hopen dat ie goed gemaakt wordt :). Nu enkel GoW nog omruilen en dan kan ik straks weer wat nieuwe maps spelen :9

Enig idee hoe lang die reperatie ongeveer duurt? Hoor namelijk verschillende verhalen en ze konden bij MS niet echt heel duidelijk zijn.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoneTech
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-06 17:45
Ik ben nu ook een trotse bezitter van een XBox 360. Vind hem wel wat veel geluid maken, maar daar wen ik wel aan...

Alleen heb ik nu een erg lastig probleem. Ik heb hem via Component aan een Moome box hangen die weer aan een Barco D801s vast zit. Alleen wil de barco een negative sync hebben op H en V

Dus heb ik geen beeld :(

Weet iemadn een soort service menu van de xbox waar je deze kan wijzigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
dikki dik schreef op maandag 08 januari 2007 @ 13:40:
[...]

[...]

dat is fout

[...]
Dus alhoewel ik mijn xbox op 720p heb staan en hem via de composiet aansluiting op mjn 32 inch hd rdy tv heb aaangesloten kijk ik als het ware naar 480i resolutie? Via welke kabel kan ik wel gewoon met 720p spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:48

Convoy

g44p

evilpin0 schreef op maandag 08 januari 2007 @ 14:38:
[...]

Dus alhoewel ik mijn xbox op 720p heb staan en hem via de composiet aansluiting op mjn 32 inch hd rdy tv heb aaangesloten kijk ik als het ware naar 480i resolutie? Via welke kabel kan ik wel gewoon met 720p spelen?
daarvoor zou ik deze kabel pakken:

Afbeeldingslocatie: http://www9.yatego.com/images/40f7ac5ace3d31.6/360HDAVCOMP.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107573

Yep that's the one. Perfect beeld op m'n 32" HDTV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
[...]

Verwissel jij composiet niet met component?

Composiet = Geel stekkertje van Premium kabel
Component = Rode, Groene en Blauwe stekkertjes van Premium kabel

Composiet = 480p
Component= 576p (PAL) bij DVD en 720P tot 1080P bij games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11:20
[...]

Volgens mij kan je helemaal geen 720p kiezen als je de composietaansluiting gebruikt. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
dikki dik schreef op maandag 08 januari 2007 @ 13:27:
[...]

je kan het ook zo bekijken het ligt niet aan de xbox maar aan de developers. Zij maken het spel gewoon te zwaar. Door de xbox hoger te clocken, om zo hun fouten te corrigeren zou dom zijn. Doen ze het de volgende keer weer ;)
Neeh dat is het em juist. Ze maken het te zwaar. Clocks verhogen is dan inderdaad geen oplossing. Maar ik zie het toch erg vaak gebeuren dat games niet helemaal perfect lopen op consoles. Bij een pc kun je je vga kaart vervangen of er een bij zetten om dat te verbeteren maar bij een console gaat dat niet. Dus daar moet de gameplay altijd goed zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iken374

Iken374

webhostingtalk.nl

freekweb schreef op maandag 08 januari 2007 @ 14:48:
[...]

daarvoor zou ik deze kabel pakken:

[afbeelding]
Nee deze moet je dus niet hebben (wel voor games natuurlijk maar niet voor DVD playback.) als je wil upscalen en dat wil je. Je moet de VGA kabel kopen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb een vraagje. Hoe ziet dat upscalen eruit? Ziet dat er echt veel beter uit dan een gewone DVD?
Komt het in de buurt van HD?

Wat voor cijfer geef je DVD , upscaling en HD als je deze 3 met elkaar vergelijkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iken374

Iken374

webhostingtalk.nl

Hier wat quotes van avforums forum over de Tatung 42" en de xbox360:

"yeh i tried the denon 1930 dvd player,@1080p with hdmi,and was left feeling that it was better left as standard,and let the tv do its job. but still feel that the 360 does a far better job at upscaling than the denon did."

"I must say the 360 upscales amazingly well, the DVDs I`ve watched through it have looked HD at times through the 360. When I play the same DVD through PowerDVD via my PC @ 1920x1080 there is noticable quality difference. Gotta love the 360"

"Originally Posted by Antony View Post
I'll try it tomorrow and see how well the Xbox upscales.
The answer to that one is - very well indeed! I'm sure you will be impressed. Watched the original Star Wars trilogy on DVD the other day and they were spectacular! Enjoy!"

"Yep the upscaling is awesome considering it wasn`t expected as a feature (by me at least), and I also had the suprise of opening it to find it had a DSUB Female-Female adapter in the pack for connection to my monitor."

Ehm ja het ziet er veel beter uit dus. :) Kopen die VGA kabel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Iken374 schreef op maandag 08 januari 2007 @ 15:22:
En nu een vraag voor de expert. Ik heb een SD plasma. Gaat upscalen nut heben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
yzf1kr schreef op maandag 08 januari 2007 @ 15:01:
[...]

Verwissel jij composiet niet met component?

Composiet = Geel stekkertje van Premium kabel
Component = Rode, Groene en Blauwe stekkertjes van Premium kabel

Composiet = 480p
Component= 576p (PAL) bij DVD en 720P tot 1080P bij games.
owja, sorry ben er niet zo bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Otherside
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21-11-2024
yzf1kr schreef op maandag 08 januari 2007 @ 13:27:
[...]

Wat is dit nou weer voor een doemdenken?

Is de aansluiting voor de oude kabel dan opeens verdwenen? Zou het dus niet zo kunnen zijn dat er nog steeds een optische aansluiting op de kabel blijft?

Als MS slim is dan zullen ze namelijk een speciale kabel maken die op beide poorten gaat:
Het is natuurlijk wel zo dat geen standaard HDMI kabel kan gebruiken en je dan alleen bij MS een kabel kan kopen, maar van de andere kant is mijn ervaring dat HDMI poorten nogal zwak zijn en een solide aansluiting op 2 poorten zou ik niet erg vinden.
Als je een HDMI poort heb op je console houd dat in dat je met een enkele HDMI kabel naar je TV kan. Net zoals de PS3. De PS3 heeft een optische uitgang in de kast verwerkt zitten. Bij de 360 zit dit dus op de kabel.

Als je dus alleen met HDMI gaat werken heb je geen optische uitgang. Maar zoals jij zegt, of MS moet met een speciale HDMI kabel komen met een optische uitgang er op... wat de plug aanzienlijk dikker maakt omdat het geluid signaal moet worden omgezet in een optisch signaal. Een duoplug... ik weet het niet... ik zie het niet zo snel gebeuren. Maar het houd iig in dat als je geluid wil optisch... dat of het niet mogelijk is via HMDI of hier komt een speciale kabel voor.

PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iken374

Iken374

webhostingtalk.nl

Anoniem: 87302 schreef op maandag 08 januari 2007 @ 15:28:
[...]

Ehm heb ik geen ervaring mee maar wat is jouw beeldinstelling in het system menu van de xbox360?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
Anoniem: 87302 schreef op maandag 08 januari 2007 @ 15:28:
[...]

Goede vraag.

Welke resolutie heeft je Plasma?
Is deze via VGA aan te sturen met 1:1 pixelmapping?

Indien je SD plasma een hogere resulutie heeft als 576 (verticaal) dan en een VGA aansluiting dan heeft dat zeker zin.
Anoniem: 87302 schreef op maandag 08 januari 2007 @ 15:17:
[...]

Ik heb een vraagje. Hoe ziet dat upscalen eruit? Ziet dat er echt veel beter uit dan een gewone DVD?
Komt het in de buurt van HD?

Wat voor cijfer geef je DVD , upscaling en HD als je deze 3 met elkaar vergelijkt?
Tja, altijd moeilijk.

Een oude DVD met 80's film die slecht overgezet is ziet er na upscaling belabbert uit.

Maar daarintegen heb ik "First Decend" liggen, een Snowboarding docu (must voor fans) met die echt een volledige 9Gig DVD puur aan beeld/geluid in beslag neemt (dus weinig compressie) ziet er gewoon bijna HD uit. Geweldig om je vingers bij af te likken.
Ik heb er een copietje van gemaakt voor mijn broertje, dus geript naar 4,5Gig en dan is het beeld opeens stukken minder met veel artifacts.

Dus volgens het principe Garbage in = Garbage out, kan je je wel voorstellen wat je krijgt als je Garbage gaat upscalen..........een hele vuilnisbelt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
Astennu schreef op maandag 08 januari 2007 @ 15:12:
[...]

Neeh dat is het em juist. Ze maken het te zwaar. Clocks verhogen is dan inderdaad geen oplossing. Maar ik zie het toch erg vaak gebeuren dat games niet helemaal perfect lopen op consoles. Bij een pc kun je je vga kaart vervangen of er een bij zetten om dat te verbeteren maar bij een console gaat dat niet. Dus daar moet de gameplay altijd goed zijn.
daar heb je gelijk in, maar dit is het nadeel van een console. Loopt het spel niet goed dan kan je daar weinig aan veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Iken374 schreef op maandag 08 januari 2007 @ 15:22:
Hier wat quotes van avforums forum over de Tatung 42" en de xbox360:

"yeh i tried the denon 1930 dvd player,@1080p with hdmi,and was left feeling that it was better left as standard,and let the tv do its job. but still feel that the 360 does a far better job at upscaling than the denon did."

"I must say the 360 upscales amazingly well, the DVDs I`ve watched through it have looked HD at times through the 360. When I play the same DVD through PowerDVD via my PC @ 1920x1080 there is noticable quality difference. Gotta love the 360"

"Originally Posted by Antony View Post
I'll try it tomorrow and see how well the Xbox upscales.
The answer to that one is - very well indeed! I'm sure you will be impressed. Watched the original Star Wars trilogy on DVD the other day and they were spectacular! Enjoy!"

"Yep the upscaling is awesome considering it wasn`t expected as a feature (by me at least), and I also had the suprise of opening it to find it had a DSUB Female-Female adapter in the pack for connection to my monitor."

Uhmm dus als je 1080p wilt gebruiken kun je beter een VGA kabel hebben dan de Component ? Anders moet ik die maar eens proberen op me Dell 24"die kan 1920-1200 maar 1080p via component vind i niet leuk. 1080i werkt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:42

Spotmatic

Ken sent me

Bij een bepaalde shop in Nederland heb ik de Xbox 360 HD-DVD add-on besteld. Ze hebben 'm nu op voorraad, maar het gaat hier wel om de USA versie en niet om de Europese versie. Weet iemand wat het verschil is tussen deze twee? Er zit natuurlijk een andere voeding bij, hoe krijg ik dit werkend? Ik bezit geen omvormer van 110 naar 230V, dus... Ik weet niet of de voeding van de HD-drive omschakelbaar is?

M.a.w. is het slim om deze drive te laten komen, of is het beter te wachten op de EUR versie, waarvan de leverdatum onbekend is?

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DialOut
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-06 23:15
Spotmatic schreef op maandag 08 januari 2007 @ 16:05:
Bij een bepaalde shop in Nederland heb ik de Xbox 360 HD-DVD add-on besteld. Ze hebben 'm nu op voorraad, maar het gaat hier wel om de USA versie en niet om de Europese versie. Weet iemand wat het verschil is tussen deze twee? Er zit natuurlijk een andere voeding bij, hoe krijg ik dit werkend? Ik bezit geen omvormer van 110 naar 230V, dus... Ik weet niet of de voeding van de HD-drive omschakelbaar is?

M.a.w. is het slim om deze drive te laten komen, of is het beter te wachten op de EUR versie, waarvan de leverdatum onbekend is?
Ik vermoed dat er weer met regio codes gewerkt word, zoals bij DVD? dan lijkt het mij verstandig om op de EUR versie te wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:42

Spotmatic

Ken sent me

koendt schreef op maandag 08 januari 2007 @ 16:41:
[...]
Ik vermoed dat er weer met regio codes gewerkt word, zoals bij DVD? dan lijkt het mij verstandig om op de EUR versie te wachten...
Nee, met regiocodes wordt niet gewerkt, dus dat is voor mij geen beletsel.

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102937

Ik heb een samung 32 inch lcd-tv die kan tot 1080i hier staat mij xbox dan ook op opgesteld. Ik heb mijn exbox aangesloten via die 5 losse stekkertjes in 5 poorten ) Ben die namen allemaal ff kwijt. Is dit het uiterste wat er uit te halen valt? Ben niet zo super technisch en het scart blokje ben ik kwijt :P Alvast bedankt!

Voor de rest zeer tevreden met mn xbox behalve dat k*t geluid, als de nieuwe uit en deze is stiller dan verweeg ik toch echt die stillere te nemen.

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 102937 op 08-01-2007 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Nog iets meer nieuws over IPTV van gizmodo:

Microsoft's confirmed the release of IPTV on Xbox 360, but there's no word of HDMI, DVR, or any video on demand features. Maybe they're saving it for later?

Along with IPTV, Microsoft is releasing Windows Home Server, which is essentially an OS for a headless machine to act as file storage for your home. Whether this will work together with IPTV on 360 is still up in the air, but we're betting on yes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

UltraSub schreef op maandag 08 januari 2007 @ 06:33:
Um.. Dit snap ik niet, maar dat zal dan wel aan mij liggen. Je stem komt niet uit de speaker maar uit de koptelefoon? Zitten in de koptelefoon geen speakers dan? :P
Of bedoel je de speakers in je tv/hifi-set? :)
Dat laatste bedoel ik ja :)
Heb het inkomende geluid van friends niet over de boxen, maar door mijn headset.
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.